Djokovič odmítl opustit Austrálii. Zůstává v karanténním hotelu a čeká na pondělní soud

  • Novak Djokovič je po anabázi na letišti v Melbourne, kde mu místní úřady zrušily víza a zapověděly vstup do Austrálie, uzavřený v karanténním hotelu. Tam bude čekat na rozhodnutí soudu, u něhož se prostřednictvím svých právníků domáhá zvrácení rozhodnutí pohraniční služby. Soud projednávání jeho případu odročil na pondělí 10. ledna.
    6. 1., aktualizováno | Aktuality |  244 komentářů
    Novak DjokovičNovak Djokovič 
     
  • Profil hráče

První hráč světového žebříčku do Melbourne dorazil kvůli obhajobě titulu na Australian Open, kde by mohl útočit na rekordní jednadvacátou grandslamovou trofej. Získal zdravotní výjimku z jinak povinného očkování, což u australské veřejnosti vyvolalo vlnu nevole.

Na letišti Djokovič narazil kvůli špatnému typu víza, které vstup s touto výjimkou neumožňovalo. Imigrační úředníci ho drželi na letišti a nakonec rozhodli, že musí během čtvrtka opustit zemi, protože nepředložil potřebné doklady a nesplnil podmínky pro překročení hranice.

Djokovič se s tím ale nesmířil a jeho právníci se snaží získat soudní rozhodnutí, které by mu umožnilo v Austrálii zůstat. Zatím nemusí nasednout na zpáteční letadlo, ale nemá volnost pohybu a nemůže trénovat.

Dohoda: Do soudu nesmí být deportován
V hotelu stráví minimálně další tři dny. Jeho zástupci se s představiteli australského ministerstva pro imigraci dohodli, že před pondělním soudním jednáním neučiní australské úřady žádné kroky k hráčově deportaci.

Soudce Anthony Kelly zjišťoval, kdy Australian Open začíná a kdy má devítinásobný šampion Djokovič nastoupit k prvnímu zápasu. Je ochoten přijímat od Djokoviče důkazy na dálku z hotelové izolace, ale upozornil, že se nehodlá nechat svazovat veřejně vyjádřeným požadavkem australského tenisového svazu, aby byla záležitost vyřešena do úterka 11. ledna.

Djokovičův právník Nick Wood považuje za zásadní vyřešit problém s vízem. "Absence víza, pokud je rozhodnutí o jeho zrušení platné, je nepřekonatelnou překážkou toho, aby se pan Djokovič turnaje zúčastnil," citovala ho agentura Reuters.

Nálada v Austrálii Djokovičovi není nakloněna. Země, která čelí koronaviru dlouhými lockdowny a izolací před okolím, se nyní potýká s rekordními přírůstky nakažených kvůli variantě omikron. Více než 90 procent dospělých Australanů je očkovaných a na Australian Open mají přístup jen plně očkovaní tenisté i všichni další aktéři včetně pořadatelů a diváků.

Tiley: Výjimku dostala jen hrstka z 26 'tenisových' žadatelů
Djokovič dostal výjimku za dosud nezveřejněných okolností. Posuzovaly ji dvě nezávislé komise, které prý hodnotily případy bez znalosti identity žadatelů. Australský tenisový svaz nemá k dispozici osobní zdravotní informace, na jejichž základě tenista výjimku dostal. "Jsou to stejné důvody, kvůli nimž může výjimku dostat kdokoliv, jakýkoliv Australan vracející se domů nebo host ze zahraničí," řekl výkonný ředitel svazu Craig Tiley.

"Omluvenkou" může být alergická reakce na vakcínu, myokarditida, špatná odezva na jakékoliv očkování nebo prodělání covidu-19 v posledním půlroce. Právě o posledním jmenovaném důvodu se v souvislosti s Djokovičem spekuluje. Podle Tileyho zažádalo o výjimku 26 tenistů či členů doprovodu a jen hrstka uspěla.

Ke vstupu do Austrálie mu to nestačilo. Konečné slovo mají imigrační úředníci a ti ho za hranice nepustili. "Víza pana Djokoviče byla zrušena. Pravidla jsou pravidla, především, pokud jde o hranice. Nikdo nestojí nad těmito pravidly. Naše tvrdá politika na hranicích byla zásadní pro to, že má Austrálie jeden z nejnižších podílů zemřelých na covid na světě. Budeme dál opatrní," uvedl na twitteru australský premiér Scott Morrison.

Djokovič má naopak podporu ze své vlasti. Na Instagramu se za něj postavil srbský prezident Aleksandar Vučič. "V souladu se všemi zásadami mezinárodního práva bude Srbsko bojovat za Novaka, pravdu a spravedlnost. Novak je silný, jak všichni víme," napsal.

Djokoviče přesunuli do detenčního zařízení pro imigranty
Djokovič letos zažívá po příletu do Austrálie úplně jinou zkušenost než před rokem, i když tehdy museli před turnajem do hotelové karantény všichni tenisté. Většina z nich včetně Djokoviče ale mohla chodit na kurty trénovat, výjimku měli jen smolaři z letadel s nakaženým spolucestujícím. Djokovič tehdy bydlel v luxusním hotelu v Adelaide.

Park Hotel v melbournské čtvrti Carlton, kam byl převezen nyní, má k luxusu daleko. Používá se jako detenční zařízení pro imigranty a na konci loňského roku se stal nechvalně proslulým, když žadatelé o azyl sdíleli na sociálních sítích snímky pokrmů s červy a plesnivé kusy chleba, které tam dostávali.

Nyní před hotelem protestují Djokovičovi příznivci a také advokáti uprchlíků, kteří nesouhlasí s prodlužováním zadržení svých klientů.

Případ Novaka Djokoviče a (ne)vstupu do Austrálie
04. 01. 2022 11:48 Kontroverzní rozhodnutí? Djokovič dostal výjimku z očkování a může hrát na Australian Open!
05. 01. 2022 09:58 Australany pobouřila výjimka pro Djokoviče. Země zaznamenává rekordní přírůstky pozitivních testů
05. 01. 2022 11:18 Zdravotní výjimka? Předlož důkazy, jinak opusť Austrálii, vyzval australský premiér Djokoviče
05. 01. 2022 17:40 Djokovič uvízl v Melbourne na letišti kvůli špatnému vízu, hlídá ho policie
05. 01. 2022 22:43 Djokovič musí opustit Austrálii, nařídily mu to úřady
06. 01. 2022 09:17 Djokovič odmítl opustit Austrálii. Zůstává v karanténním hotelu a čeká na pondělní soud
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (244)
06.01.2022 23:30Od: Teo Máte to na iDnesu!
"Kauza Djokovic nádherně ukazuje to, že jsme se dostali do bodu, kdy se na zdravé a nezávislé lidi začalo pohlížet jako na vrahy..."

-Teo
[ Reagovat ]
07.01.2022 00:06Od: FulnekUltras
to je přesně ten moment, kam se lidstvo nechce dostat - a tak se farmako-uzurpaci konečně výrazně postaví
[ Reagovat ]
07.01.2022 09:40Od: spaniel
Jeden by myslel, ze je tam clanek a ty citujes jen dalsiho magora. smile
[ Reagovat ]
07.01.2022 11:28Od: Teo
Každý, kdo se nechceš nechat očkovat, je magor? smile
[ Reagovat ]
07.01.2022 17:11Od: Tomas_Smid_fan
spaniel má prostě své vidění světa a přes něj nejede vlak - kdo je zdravý se má napíchat, jinak je to magor.smilesmile
K tomu už není, co dodat.
[ Reagovat ]
07.01.2022 17:06Od: Tomas_Smid_fan
smilesmile
[ Reagovat ]
06.01.2022 22:38Od: GaelM
Jediné řešení je zrušit letošnímu AO status grandslamu. Turnaj, na který svévolně nevpustí světovou jedničku a trojnásobného obhájce titulu, si takovou poctu nezaslouží.
[ Reagovat ]
06.01.2022 22:54Od: FulnekUltras
a k tomu budú opäť treba riadne gule...
[ Reagovat ]
07.01.2022 11:57Od: mendrit
Mohli by něco takového z ATP alespoň naznačit.
[ Reagovat ]
07.01.2022 12:01Od: Ondra979
tak jednak to neni v rukou organizatoru GS, ti se ho spis snazi tlacit..je to vysostne rozhodnuti australskych uradu, at uz rozhodnou jakkoli, a s tim odebranim to je fakt dobrej for :) dobre vis, ze je to uplny nesmysl, ale sni dal
[ Reagovat ]
07.01.2022 14:18Od: mendrit
Představitelé AO měli v Listopadu kdy posílali postup k výjimce vyjádření státních úřadů, že prodělaní nemoci nestačí. Na vakcinaci už není čas, takže to že nestartuje na AO je 100% chyba AO a vládních úředníků, v čele s jejich premiérem.
[ Reagovat ]
07.01.2022 14:24Od: tedi
vzdyt sam posilas clanek, ve kterem se pise, ze je to chyba australskeho tenisoveho svazu.
[ Reagovat ]
08.01.2022 16:49Od: Ondra979
smile
[ Reagovat ]
07.01.2022 17:31Od: GaelM
Je to problém celé Austrálie, která od začátku přistupuje ke covidu extrémním způsobem, jako kdyby to byl mor nebo ebola. Fajn, je to jejich země a jejich volba (byť teda z médií nemám pocit, že by z toho běžný Australan byl dvakrát nadšený), ale potom se musí smířit s tím, že třeba nebudou mít privilegia pořádat nejvýznamnější sportovní, kulturní a jiné akce - když je takový problém aby k nim účastníci mohli přijet a odpracovat to co mají.
[ Reagovat ]
07.01.2022 19:26Od: Tomas_Smid_fan
smile přesně! Taky jsem říkal, že si naivně mysleli, že se covidu vyhnou. Ok, s deltou si celkem poradili díky drsným lockdownům, ale jiným mutacím stejně neuniknou. Můžou mít jen štěstí, že ty novější budou mírnější. Tím pádem by neměli být tak hysteričtí nebo přesně jak říkáš, neměli by se hrnout do pořádání čehokoli většího.
[ Reagovat ]
08.01.2022 16:52Od: Ondra979
zatim je to velmi predcasne..AO je jinak skvele turnaj, letos jsou problemy, ale porad je vetsi vina na strane tech, co pravidla nechteji dodrzovat, nicmene urcite byla chyba tenisoveho svazu, ze spatne informovali kdyby to melo trvat nadale, tak by se o tom dalo uvazovat..
[ Reagovat ]
06.01.2022 21:43Od: paddy pro chudé výjimka není
smile
https://www.sport.cz/clanek/tenis-australian-open-dvoji-metr-mlady-tenista-se-nemuze-naockovat-vyjimku-na-australian-open-ale-nedostal-3035281#dop_ab_variant=0
[ Reagovat ]
06.01.2022 21:17Od: Aussie Pro zastánce vakcinace k zamyšlení
Citát lékárníka:
Ze všech vakcín, které jsem v životě poznal (černý kašel, záškrt,
tetanus, neštovice, spalničky, zarděnky, příušnice, hepatitida,
meningitida a tuberkulóza), jsem nikdy neviděl vakcínu, kde bychom
nosili roušku a drželi odstupy, i když jste plně očkovaní.
Nikdy jsem neslyšel o vakcíně, která způsobí šíření viru i po očkování.
Předtím jsem nikdy neslyšel o odměnách, slevách, výhodách za očkování
nějaké vakcíny.
Neexistovala žádná diskriminace, pokud jste nebyli očkováni, nikdo se
vás nesnažil přimět, abyste se cítili jako špatný nebo sobecký člověk.
Nikdy jsem neviděl vakcínu ohrožující vztahy mezi rodinou a přáteli. Nikdy jsem neviděl vakcínu, která by ohrožovala živobytí, práci nebo školu.
Po všech vakcínách, které jsem výše uvedl, jsem nikdy neviděl vakcínu,
jako je tato, která diskriminuje, rozděluje a odsuzuje společnost jako
je tato a rozbíjí společenskou strukturu... zatímco my proti sobě
vzájemně bojujeme... jedná se o silnou vakcínu!
Dělá všechny tyto věci, které jsou zmíněny, ale hlavně ne to, k čemu je
určena......bohužel.
[ Reagovat ]
06.01.2022 21:21Od: Nola
ty budes antivaxer ako vysity, ale toto bezalo na nete tak par mesiacov nazad
[ Reagovat ]
06.01.2022 21:50Od: Ela-fon-isi
Nebude to tím, že jde o vakcínu na vir ne bakterie?
[ Reagovat ]
06.01.2022 22:01Od: Ela-fon-isi
Na to, že funguje jinak nebyl nikdo připraven.
[ Reagovat ]
06.01.2022 22:02Od: Ondra979
jj, ale vysvetluj to temto..nema cenu
[ Reagovat ]
06.01.2022 22:13Od: Tomas_Smid_fan
Spalničky a hepatitida jsou taky baktérie? No, že se toho hned chytí Öndra, se už nedivím. I kdyby to byl fiktivní monolog, je pravdivý. Pokud nesouhlasíte, můžete napsat pročsmile
[ Reagovat ]
06.01.2022 22:21Od: Ondra979
pochopitelne, nerikas totiz celou pravdu, a tou je obrovska infekcnost a virulence covidu oproti spalnickam...takze pri nekontrolovanem sireni se rychle dostane reprodukcni koeficient nad jednicku a je vymalovano..hepatitida uz je uplne mimo
[ Reagovat ]
06.01.2022 22:32Od: Fandina
Rychle jsem našla zajímavé informace ke spalničkám.

V posledních letech došlo v ČR (i dalších zemích) k opětovnému zvýšení počtu nemocných spalničkami. Pokles počtu očkovaných proti spalničkám (pod 95 %) vede ke ztrátě kolektivní imunity a k šíření viru spalniček. V srpnu 2019 WHO zrušila České republice status země bez spalniček. Nebezpečím nákazy jsou vysoce ohroženy všechny osoby, které nebyly očkovány, zejména děti a pracovníci ve zdravotnictví. U osob s chronickým onemocněním, dětí mladších 5 let a dospělých existuje zvýšené riziko komplikací spojených se spalničkami.

Očkování proti spalničkám je v České republice povinné. Očkuje se kombinovanou vakcínou, která pomáhá chránit proti příušnicím a zarděnkám. V prevenci spalniček je možné použít například vakcínu Priorix.

https://www.vakciny.cz/ockovani-dle-nemoci/spalnicky/
[ Reagovat ]
07.01.2022 00:03Od: brixner
No jo, ale teďkomc si vem, když někde čapneš hemôrôidy!!! To seš fakt v píče!!!
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
06.01.2022 21:54Od: Fandina
Já mám zkušenosti s chřipkou, ta se také očkuje vždycky před sezonou a nikdy se neví, jaká mutace chřipky bude řádit. Takže se ani nedivím, když se při nové virové nemoci, jako je covid všechno dělá za pochodu.
[ Reagovat ]
06.01.2022 21:59Od: tedi
Téměř žádná používaná vakcína (včetně povinných vakcín) nenavozuje takový stupeň imunity, aby nedocházelo k tomu, že je člověk nakažen. Většinou může i nemoc přenášet, byť omezeně.

Vakcíny obecně ze své podstaty chrání před onemocněním, nikoliv před nákazou. Je to důvod, proč si vybíráme, koho pustíme ke svému třítýdennímu kojenci. Viry, proti kterým se povinně očkuje, v populaci pořád kolují. Jen nezpůsobují očkovaným onemocnění.

https://nasezdravotnictvi.cz/aktualita/co-jsme-si-od-mrna-vakcin-proti-covidu-slibovali-a-co-jsme-dostali
[ Reagovat ]
07.01.2022 09:42Od: spaniel
Co je na tom k zamysleni, kdyz hned vidim, ze je tam spusta uplnych pcovin. Asi nebude nahoda, ze je to citat lekarnika smile Ale veri, ze pro tebe to k zamysleni je, mozna az prilis.
[ Reagovat ]
06.01.2022 20:22Od: Patik
Prečo je ten súd až v pondelok veď dovtedy aj zabudne prečo tam cestoval..bez všetkého sám..rozpráva sa s Wilsonom a robí si čiarky na stenu..dúfam že ho aspoň sila sprevádza..
[ Reagovat ]
06.01.2022 19:08Od: Frick Bože, dyť je to tak lehký
Plní očkování účel zabránění přenosu a výskytu onemocnění?

Ne.

Tak nebuzerujte, odporná levičácká špíno.
[ Reagovat ]
06.01.2022 19:22Od: brixner
Ha, Fricek je tu!
Ale má práudu, má práudu!
smilesmile
[ Reagovat ]
06.01.2022 19:35Od: street4
Nezamezuje, ale snizuje nakazu, je mensi virova naloz v ockovanem a je infekfni mene a na kratsi dobu. Zaroven ma 90% jistotu, ze nezahlti jipove luzko.
[ Reagovat ]
06.01.2022 21:03Od: FulnekUltras
ona i ta skutečná inkubační a infekční doba je dnes už více než sporná
[ Reagovat ]
06.01.2022 21:04Od: FulnekUltras
o tom, že personál dnes z nemocnic spíš hromadně prchá a hrstka armádních žoldáků tuto mezeru rozhodně nevykryje, už ani nemluvím
[ Reagovat ]
06.01.2022 21:08Od: Ondra979
to je jako hazet hrach na zed..ty nejfanatictejsi popirace covidu nepresvedcilo ani kratce pred skonem na JIPce, ze covid existuje a ze na nej umiraji..proste zacyklenej mozecek..
[ Reagovat ]
06.01.2022 21:02Od: FulnekUltras
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
06.01.2022 18:34Od: Vlk-v-trave Pomoc pro Djokoviče
Djokovič evidentně trpí na pornofilii. Mentální závislá fixace na sledování porna. Významný kanadský badatel Albert Bandura v 80. Letech 20. Století provedl zásadni experiment. Našel skupinu dobrovolníků, které rozdělil do několik skupin. Týden nechal na ně působit různé vjemy. Jedna skupina sledovala týden porno, jiná měla nějaké akční filmy, jiná romantické, jiná válečné atd. Po týdnu všem dal jednoduchá zadání, všem stejné, a k jeho překvapení nejhůř si vedli ti, co sledovali to porno, neboť nebyli pomalu schopní ani odpovědět na nějakou otázku, splnit úkol, natož vyplnit třebas nějaký dotazník... Cílem bylo hledání příčiny agresivity nebo také iracionálního chování atd. Pravda, Bandura nepromyslel psychické následky, které si skupina mladých dobrovolníků odnese z toho intensivního pornotýdne. Dost drsná oběť pro výzkum...a lidstvo, ale bylo to ještě před internetem, takže šance tu byla. Tihle by si zasloužili, aby se po nich nazvalo aspoň nějaké provinční letiště nebo ulice, pro lidstvo toho obětovali mnohem více než kdejaký prezident nebo sportovec. Bandura nás opustil v minulém roce, ale zanechal po sobě výraznou stopu. Bohužel na pornofilii trpí už víc lidí než na kovid, co se bohužel promítá v schopnostech cokoliv racionálně v životě řešit a zvyšuje to jejich agresivní chování nebo chtění, aby byli adorováni, posloucháni za každou cenu. V Austrálii i běžné jelito je schopno si zařídit zdravotní vyjímku, aby neztratil práci, neboť v téhle konstituční monarchii to v některých regionech lidem běžně hrozí, když se nechtějí očkovat. Pochopitelně ti co trpí na pornofilii potřebují asistenci. Vyplnit dobře vízum, to je už pro postižené nadstandartní úkol.
[ Reagovat ]
06.01.2022 18:34Od: Vlk-v-trave
Fanoušci Djokoviče by měli doslova bít na poplach aby zachránili svého hráče. Včera už mohlo být pozdě. Nejlépe ASAP založit portál s krátkým heslem. HELP for DJOK. Albert Bandura ve své práci: Self-efficacy: the exercise of control. Píše, že bez asistence je vyléčení pornofila nemožné a s asistencí a pomocí je to rozhodně dlouhá a trnitá cesta, než jedinec začne znovu racionálně myslet a jednat.
9 z 10 psychologů v těhle případech radí. Mít dobrého asistenta, který na to netrpí. Nekomunikovat s nemocným za pomocí textu, nemocný nešťastník nechápe psaný text, nejlépe komunikovat za pomocí obrázků, ale zasadně se vyhýbat zvířecím motivům. Nejlépe, studánky v lese, vodopád, rozkvetlé louky atp. Neženit se, nemít děti, neboť dost trpí v blízkosti takového jedince. Pokud je už pozdě, tak ihned zapojit do výchovy babičku, nebo starší pečovatelku. Zásadní věcí je nejen pomocná asistence v běžných úkonech, ale také pečovatelská služba. Nemocní potřebují neustálý dozor. Naštěstí na kurtu není internet, takže tam zůstanou jen ty projevy agresivity, ale i s tím se dá pracovat krůček po krůčku. Naděje umírá poslední, ikdyž v tomhle případě... no hodně štěstí... djokolandu s řešením tak zapeklité situace... to kovid je proti tomu prťavým problémem... nejhůř se s tímhle vyrovnávají rodiče, tedy pokud sami už nejsou nemocí postižení...
[ Reagovat ]
06.01.2022 19:47Od: Tomas_Smid_fan
Rád tě tu vidím, brachu! jen bych si to představoval za příznivějších okolností. Jaká nálada panuje na Tenisovém světě?

Teda nevím, co po tomhle nedobře chutnajicim ântré, přijde na AO za hlavní chod...
[ Reagovat ]
06.01.2022 19:48Od: Tomas_Smid_fan
A všechno nej v novém rocesmile
[ Reagovat ]
06.01.2022 23:33Od: Vlk-v-trave
Nevim, od USO obecne tenis nesleduji. Takze nevim ani moc co se deje. Celkem jsem cestoval, takze super zaver roku...ted na zacatku roku, jsem sledoval nejake clanky na El Pais, Toniho Nadala. Jinak mne nejak nerve zily:)
Mozna az zacne trava, tak trebas se to ve mne ozve:) Ted spis se ozyvaji jen blbiny..:)

Tobe take vse nej v Novem Roce.
[ Reagovat ]
07.01.2022 20:59Od: Tomas_Smid_fan
Hmm, po cestování mám steskysmile Ale mám moc práce a do toho covidmánie... Kam ses podíval?
A o čem píše strýček Toni? Něco nového s FAA?
Na podzim jsem snad dokonce skouknul jeden zápas mladýho Vlka, už ale ani nevím kdesmile
[ Reagovat ]
06.01.2022 20:08Od: gigin
A jéje...
[ Reagovat ]
06.01.2022 23:27Od: Vlk-v-trave
:D
[ Reagovat ]
06.01.2022 16:37Od: Mantra chtěl a nemohl
prachy dělaj karktér smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 14:09Od: RFanousek
Lidi, pojďte se hádat pod článek o Nadalovi, to je na nic když člověk musí přepínat mezi dvěma články kde jedou diskuze na to samé téma. smilesmile
[ Reagovat ]
06.01.2022 14:11Od: Pe3k
Takhle to tady žije většinou jen po finále gs.
[ Reagovat ]
06.01.2022 14:14Od: RFanousek
A to ne po jakémkoliv. Třeba po finále Nishikori Cilic tu určitě nebylo tak živosmile
[ Reagovat ]
06.01.2022 14:21Od: Pe3k
To máš pravdu, to bylo živo tak max po semifinále...
[ Reagovat ]
06.01.2022 14:08Od: misa
Nemá ten Jugoš nějak hodně článků?
[ Reagovat ]
06.01.2022 14:14Od: FulnekUltras
Antonínek je taky na suchu. ;-)
[ Reagovat ]
06.01.2022 14:02Od: spaniel
Mel jsem o tenise lepsi mineni, vypada to ale, ze fanousci tenisu jsou jeste vetsi debiIove nez u fotbalu smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 14:07Od: FulnekUltras
tak na "nižší inteligenci" už to sorosovci roky hrají i před volbami - na to jsme dávno zvyklí ;-)))
[ Reagovat ]
06.01.2022 14:10Od: RFanousek
Rozdělení společnosti je reflektováno ve všech vrstvách a komunitách, i mezi fanoušky tenisu.
[ Reagovat ]
06.01.2022 14:15Od: spaniel
Ne, jen dezolati jsou mnohem uvrestenejsi, alespon na netu. V tealnem svete vnimam ten pomer v jejich neprospech tak 1:4. I dnesni clanky o No-vaxovi na FB vypadaji v komentech jinak nez tady, kde pul diskuse okupuje psychicky nemocny Fulnek.

O sklonech ke konspi jsou cela pojednani v psychologii, bohuzel FB a jeho tvoreni bublin je jako lit benzin do ohne. Konspi bubliny se navic prolinaji, takze kdyz tito chudaci, kteri veri ze vse zle zpusobil nekdo umyslne, do jedne vlezou, casem uz maji kompletni balicek 9/11, placata Zeme, Bildeberg atd
[ Reagovat ]
06.01.2022 14:19Od: Nola
nepise na tom FB Fandina? ta je protipol Fulneka
[ Reagovat ]
06.01.2022 14:20Od: spaniel
Tolik nicku by nemela. Navic clovek by ji hned poznal smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 14:22Od: Nola
to nemozes vediet :D ludia s poruchou osobnosti vedia menit identitu ako na beziacom pase smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 14:25Od: Fandina
Proto tady pořád píšeš nesmysly, že?
[ Reagovat ]
06.01.2022 16:25Od: Roger_Federer
Ty jo, ještě fakt žiješ, však musíš mit tak 98 roků už.
[ Reagovat ]
06.01.2022 16:37Od: Fandina
108 netrefil ses
[ Reagovat ]
08.01.2022 09:10Od: Roger_Federer
Aspoň 10letku jsem trefilsmile
[ Reagovat ]
06.01.2022 14:20Od: RFanousek
Ale lidé jsou rozdělení i mezi těmi normálními co nevěří na placatou zemi a tak dále. Normální lidé, i vzdělání, jsou rozdělení. Je to tak. Sám to ve svém okolí velmi vnímám.
[ Reagovat ]
06.01.2022 14:26Od: spaniel
Je rozdil, kdyz je nekdo kriticky k opatrenim, nebo jako prekonany se rozhodne spolehnout na svou imunitu a placat, ze je to spiknuti mocných jak sem dostat imigranty, zaridit neplodnost, ocipovat lidi atd. Zlehcovat statisice mrtvych po Covidu a na to placat o stovkach, kteri meli vedlejsi ucinky z ockovani. Tvrdit ze vakcina je experimentalni a pak psat, ze ibvodak ma rozdavat leky pro kone.

A kdyz tito kaspari skonci na JIPce, vyplakavaji ze se meli nechat naockovat. Jako moje sousedka.
[ Reagovat ]
06.01.2022 14:28Od: RFanousek
Tak kecy o čipování mě taky nesmírně baví ale myslím že něčemu takovému reálně věří méně než procento populace.
[ Reagovat ]
06.01.2022 14:29Od: Pe3k
Ovšem ten argument s léky pro koně je dmnce.
[ Reagovat ]
06.01.2022 14:29Od: FulnekUltras
"léky pro koně" zachránily Indii - jenže to vodní potkan z čecháčkovského rybníčku brčálníku nepochopí
[ Reagovat ]
06.01.2022 14:56Od: Fandina
Jj, říkali to nemainstreamová média, tak to musí být pravda.
[ Reagovat ]
06.01.2022 14:58Od: FulnekUltras
to víš, že oteklý Takáč z Kavek ti to nevytroubí smilesmilesmile
[ Reagovat ]
06.01.2022 15:02Od: Fandina
I kdyby na Kafkách řekli cokoli, tak ty tomu věřit nebudeš. Takže tobě musí být úplně jedno, co tam říkají.
[ Reagovat ]
06.01.2022 15:06Od: spaniel
Kdyby rekli neco, co si mysli, nejspis by mu explodovala hlava. Nebo vhledem k obsahu, spis implodovala.
[ Reagovat ]
06.01.2022 14:21Od: FulnekUltras
dezoláti - to je VŠ igorka dementoviča ;-)))

https://www.youtube.com/watch?v=ISjA1HtePPo
[ Reagovat ]
06.01.2022 13:26Od: Frantz
"Novak se stal symbolem svobody a světa chudých", hřímá Djokovičův otec.

Chudých duchem smile...IDEMÓÓÓÓÓ smilesmile
[ Reagovat ]
06.01.2022 13:49Od: annah
Hlavně světa chudých... jeden z nejbohatších sportovců světa. Stary Djokovic je fakt vtipálek, ovšem chudý duchem ..:-))))
[ Reagovat ]
06.01.2022 13:51Od: Pe3k
Franta psal o sobě...
[ Reagovat ]
06.01.2022 13:55Od: Nola
zvlastne, ked sa fans Fedexa bavi s najvacsim haterom Fedexa smilesmile
[ Reagovat ]
06.01.2022 13:56Od: Pe3k
Jen jeden, tvůj miláček, či?
[ Reagovat ]
06.01.2022 13:02Od: RF46
Djok slavne zvitezi v soudnim procesu, v den finale AO :) Rakouske vojak opet slavne zvitezil...
[ Reagovat ]
06.01.2022 12:47Od: aligo paradox
"Nemůže se očkovat, výjimku přesto nedostal. Indický junior musí na Australian Open zapomenou"
On (Aman Dahiya) se očkovat nemůže a výjimku na juniory nedostal... Dojoko nechce a dostane ji... Nějaký dvojí metr.. Klasika smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 12:54Od: Tomas_Smid_fan
obrať se se stížností na vedení turnajesmile
[ Reagovat ]
06.01.2022 13:18Od: aligo
Na vedení ne. Musí jít s dobou a dát to rovnou k nejvyššímu soudu smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 13:00Od: Mony
Teď už je to v jiné vyšší rovině,v rovině soudní, která vytvoří precedens pro podobné pripady. Co komu povolí poradatele, to je jejich věc..
[ Reagovat ]
06.01.2022 13:07Od: lars
verejne neni znam presny duvod udeleni vyjimky Jokerovicovi
[ Reagovat ]
06.01.2022 14:41Od: mendrit
A třeba z něj mohl být GOAT a takhle ho zaříznou, ještě než se naplno ukáže jeho talent.
[ Reagovat ]
06.01.2022 19:17Od: Ondra979
je to tak..jsetli mu to "projde" nebude to ani trochu fer..ale tak to nekdy chodi..mel by se stydet a jet domu hovadko..ale nato nema
[ Reagovat ]
06.01.2022 12:41Od: Mony Tipovačka
Co takhle si zatipovat, Jak dopadne soud v pondělí?
Djoker bude moci zůstat a hrát : smile
Nebude moci zůstat a hrát : smile
(méně pravděp.varianty)
Nebude moci, ale zůstane : C)
Bude moci, ale nezůstane : D)
Já nejsem právník, takže i ode mne je to jen placnuti
[ Reagovat ]
06.01.2022 12:43Od: Mony
smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 12:44Od: FulnekUltras
smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 12:46Od: Krisboy
Nebude moci zůstat a hrát a nezůstane.
[ Reagovat ]
06.01.2022 12:48Od: aligo
Nebude moci zůstat a hrát, přesto zůstane smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 12:50Od: sojka1
:-)))
[ Reagovat ]
06.01.2022 12:51Od: Mony
Jako Jánošík uteče s bandou z hotelu a zabarikaduje se v areálu AO.. Tam ho nelegálně nechají hrát.. Proč ne?
[ Reagovat ]
06.01.2022 13:03Od: Krisboy
A Srdjan požádá prostřednictvím srbské vlády o pomoc Rusko a Putin vyšle do Melbourne válečnou flotilu.
[ Reagovat ]
06.01.2022 13:06Od: Mony
A jak začala 1.svetova válka?
[ Reagovat ]
06.01.2022 13:52Od: annah
To je fakt. Rozbuskou bylo Srbsko... :-)))
[ Reagovat ]
06.01.2022 15:01Od: Krisboy
Rakousko-Uhersko vyhlásilo válku Srbsku. A jak to souvisí s mým nevinným, nepříliš vtipným vtípkem?
[ Reagovat ]
06.01.2022 16:36Od: Mony
Srbsko vyhlásí válku australii, že jim sahají na jejich idol, stejně jako R-U vyhlásilo valku Srbsku, že jim sáhli na jejich idol Císaře Pána Ferdinanda.... Jen mne napadla ta spojitost, že i války mohou vznikat kvůli jesitnym hloupostem... Ale jasně, že tam bylo i jiné napětí, které jen hledalo rozbusku
[ Reagovat ]
07.01.2022 00:19Od: Palmovka1
František Ferdinand d'Este byl nástupníkem trůnu nikoliv naším mocnářem. V době atentátu na Ferdinanda v Sarajevu 28.14. 1914 byl císařem stařičký František Josef I.
[ Reagovat ]
07.01.2022 00:42Od: RF46
Vtipny, dva dny uz premyslim o ty nahode. Posloucham ted audioknuhu Na zapadni fronte klid a vzdy kdyz se zaposloucham, tak mne myslenky sjedou k pocatku valky a ted je to ve svete tak napnuty, ze i na tho Djoka si vzpomenu, jestli by to v tomto svete bylo mozny...asi jo.
[ Reagovat ]
06.01.2022 12:51Od: lars
treba dalsi odroceni :)
[ Reagovat ]
06.01.2022 12:55Od: Mony
To se výsledek tipů jen posune
[ Reagovat ]
06.01.2022 13:04Od: lars
kdyz to odroci az na dobu po zacatku AO , tak to uz nemusi mit pozadovany ucinek :)
[ Reagovat ]
06.01.2022 11:49Od: kolapse
asi byla chyba tam jezdit...a pokud tam přeci jen bude hrát, čemuž nevěřím, nebude to dobrý...pískot,bojkot a nenávist, to ho prostě čeká. A případně ceremoniíl by byl taky pěkná sračka. Asi to fakt zahrotil, ale těžko říct když tu povolenku dostalsmile
[ Reagovat ]
06.01.2022 11:52Od: vladka
smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 12:08Od: paja70
Tu ceremonii bych si chtěla užít, kdyby to vyhrálsmile
[ Reagovat ]
06.01.2022 12:17Od: kolapse
nejhorší scénář je pro mě NADAL 21th GS 30.lednasmile
[ Reagovat ]
06.01.2022 12:18Od: Pe3k
Když Nadal vyhraje 21 Djokovice to namotivuje aby vyhrál dalších 5...
[ Reagovat ]
06.01.2022 12:20Od: kolapse
právě spíš to nakopne Nadala na Paříž a 22nd GS. Djoko půjde do kytek bez očkování, vidím to zle s nenaočkovanými tenisty a ATP toursmile
[ Reagovat ]
06.01.2022 12:34Od: FulnekUltras
do kytek půjde brzy celá kovidhysterie - k zasloužené škodě těch, co ji vyvolali
[ Reagovat ]
06.01.2022 13:45Od: turista
Djokovič nepůjde do kytek. Bude ale asi muset ty dvě včeličky přijmout. Nadal nevyhraje. Medvěd ho tady smazne případně Zverev. Do Paříže už to Novak nějak vyřeší a tam to dopadne dobře. Nadal už je starý na velké tituly. Federer už taky v jeho věku na GS neuspěl.
[ Reagovat ]
06.01.2022 13:53Od: FulnekUltras
první dvě dávky na dva roky starý virus včetně "bústru" budou brzy pasé - přičemž anoncovaná rychlá operativní aktualizace mRNA vakcín se zatím jaksi nekoná - i to vyvolává nad celou věcí mohutné pochyby
[ Reagovat ]
06.01.2022 14:10Od: Patik
Nie..Federer len vyhral tri grandslamy ako 37 ročný.
[ Reagovat ]
06.01.2022 17:00Od: turista
Ani jeden. Poslední GS Federer vyhrál na AO 2018, kdy mu bylo 36 let a 5 měsíců.
[ Reagovat ]
06.01.2022 12:34Od: Mony
Proč chyba? Je to bojovnik
[ Reagovat ]
06.01.2022 12:37Od: Tomas_Smid_fan
smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 11:36Od: paja70
Austrálie má 90% proočkovanost a stejně tam omikron jede o 106, tak kde je účinnost? To si fakt pomohli, sama jsem naočkovaná, ale co je moc, to je moc....
[ Reagovat ]
06.01.2022 12:51Od: peRFect
Nemají přeplněné špitály, nemusí omezovat neakutní, nebo i tu akutní péči, ty hlavo.
[ Reagovat ]
06.01.2022 11:32Od: lexikon
Djokovic nepochopil že tuhle hru prohrál... tak ho v tom vykoupou ještě trochu víc no...
[ Reagovat ]
06.01.2022 12:33Od: Mony
Jestli soudy fungují, jak mají, tak by ho tam jeho právníci nedrzeli zavreneho do pondělka.. Reálná šance musí existovat.
[ Reagovat ]
06.01.2022 11:13Od: Mony
Dneska už to Šampioni nemají jednoduché ani v predkolech.. smile.. To za časů Sojky nebývalo, že?
[ Reagovat ]
06.01.2022 11:21Od: sojka1
za casu sojky se nepoustelo ani ZE zeme... ;-)
[ Reagovat ]
06.01.2022 12:31Od: Mony
Tys byla Sampionkasmile?
Dříve těžké vyjet že Země, teď zase venku něco vyhrát.. Konkurence asi vetsi
[ Reagovat ]
06.01.2022 12:46Od: sojka1
proboha, k popisu pomeru musim byt byt sampionka??? a ne asi ale uplne samozrejme je vetsi konkurence, kdyz hraje cim dal vic tenistu....
[ Reagovat ]
06.01.2022 12:54Od: Mony
smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 12:56Od: Mony
Já se fakt vážně zeptal. Mohla bys být, proč ne?
[ Reagovat ]
06.01.2022 13:00Od: sojka1
mistr republiky jsem, ale uhrali to kluci... :-))
[ Reagovat ]
06.01.2022 13:02Od: Mony
Opozdena gratulacesmile
[ Reagovat ]
06.01.2022 13:35Od: gigin
Mi si psala do sz, žes uhrála semi GS.
[ Reagovat ]
06.01.2022 13:39Od: sojka1
:-)))
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:57Od: RF46
Az se tim pravnici prokousou, pusti ho do turnaje a hned prvni den dostane pozitivni test.smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 11:01Od: FulnekUltras
to je za současných poměrů klidně možné - a pro klokaní kovidbyrokraty docela pohodlné "čisté řešení" smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 18:35Od: turista
smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 11:10Od: brixner
Ve světle všeho, co se nyní děje, bych tomu snad i věřilsmile

Nejhorší je, že i kdyby zahrál někdo v jednom zápase, co já vím...třeba 80 es, bude to na okraji zájmu, bez ohledu na to, zda Srb bude hrát, nebo nebude. A to proti Srbovi nic nemám, dnes už ne!

smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:38Od: dadaft
A co tak mílá redakce článek o turnajích WTA (hrály se skvělé zápasy), místo článků co dělá Gumídek v nějakém hotýlku pochybné pověsti?
[ Reagovat ]
06.01.2022 12:38Od: Tomas_Smid_fan
smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 14:11Od: misa
smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:37Od: giovani
Myslím si že táto kauza odhalila celú pravdu o nás, našej západnej spoločnosti. Sme nenávisti, netoleratni. Novák iba požiadal o výnimku nič viac. Prečo ta šikana? A Nadal nech drží hubu.V živote by mu toto neurobil jeho najväčší rival. Svet si bude pamätať tu neprávosť.
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:41Od: FulnekUltras
smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:45Od: Nola
vydrz, Nadal je aspon politicky korektny, nic ine som od neho neocakavala, ja si pockam na vyjadrenie WC kamosa pre britsku tlac....
[ Reagovat ]
06.01.2022 11:02Od: giovani
Áno takých máme radi, austrálčania mu budú tlieskať. Vieš že som zvedavý na reakciu búrliváka Hýroša? Určite bude stáť za to
[ Reagovat ]
06.01.2022 11:07Od: giovani
Myslím Kyrgiosa
[ Reagovat ]
06.01.2022 11:12Od: Nola
pochopila som smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 12:40Od: Tomas_Smid_fan
musíš počkat, teď právě tlačí na WCsmile
[ Reagovat ]
06.01.2022 12:39Od: Tomas_Smid_fan
smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 13:48Od: turista
Novak se mu pomstí v příštím vzájemném zápase.
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:27Od: Pavol Pravidlá a zákony sú na to aby sa obchádzali.
Hej vy moralisti čo dodržujú všetky pravidlá a zákony. Kto je bez viny nech hodí prvý kameňom.
smile
smile
smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:31Od: FulnekUltras Re: článek 23 dokumentu, jímž se nynější "demokracie" tak ráda ohání
Občané mají právo postavit se na odpor proti každému, kdo by odstraňoval demokratický řád lidských práv a základních svobod, založený Listinou, jestliže činnost ústavních orgánů a účinné použití zákonných prostředků jsou znemožněny.
[ Reagovat ]
06.01.2022 11:38Od: RFanousek
Presne tak
[ Reagovat ]
06.01.2022 12:42Od: Tomas_Smid_fan
smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 13:57Od: spaniel
Pavol je cesky Pavel, az na tebe. Ty jsi Pavůl
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:14Od: Nola Forehand
sluzi od vcera 24-ku, myslim, ze v zmysle zakonnika prace, toho slovenskeho je to nepripustne, ako je to s ceskym netusim smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:16Od: Pe3k
Včera psal, že tu netráví celý den smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:16Od: FulnekUltras
;-))) smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:21Od: Forehand
Vobec nie, večer po 22:00 som standardne doma, rovnako aj ráno :)

Ale antivaxeri typu Pe3k nevedia pracovat s cislami, preto chytajú ryby :)
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:22Od: Pe3k
Jsem plně očkovaný a v zimě ryby nechytám smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:29Od: Nola
:D to si ta rodinka velmi neuzije....
[ Reagovat ]
06.01.2022 11:04Od: Pe3k
Rodina s ním nechce mít nic společného...
[ Reagovat ]
06.01.2022 11:08Od: Forehand
Pe3k, ty si v prvom rade najdi frajerku ty panic, rodina je pre teba nieco nedosiahnutelné. :)
[ Reagovat ]
06.01.2022 11:12Od: Pe3k
Já měl za týden víc žen jak ty za celý život a ani jednu z nich jsem si nekoupil, to je tvoje parketa, protože s tebou chcou něco mít jedině kurwy...
[ Reagovat ]
06.01.2022 11:18Od: Forehand
Ano, a vsetky boli v znamení rýb..

Ty tárajko :)
[ Reagovat ]
06.01.2022 11:20Od: Pe3k
Znamení? Kolik ti je 15? smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:07Od: milik254
Já fakt nevím, proč se ho zastáváte nebo z něj rovnou děláte mučedníka. Snad kromě důvodu, že jste sami antivaxsmile
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:09Od: SwissMaestro
Antivax? Já chápu, že jsi zmasírován mainstreamem, ale antivax není člověk co je opíchanej na všechno možný a z rozumných důvodů odmítá jednu jedinou vakcínu. Kolik ti je? 15?
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:11Od: Pe3k
Dementi jako on nebo trollhand tvrdí, že já sem antivaxer i když jsem plně očkován proti covidu...Věk v tom není, takoví jsou idi oti po celý život.
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:40Od: milik254
Jejda, zase osobní útoky, k něm se anitvax dostanou vždycky, když jim dojdou jiné racionální argumenty. Takže většinou tak ve třetím zprávě.
[ Reagovat ]
06.01.2022 11:01Od: Pe3k
A že očkovaného člověk označují za antivaxera ti přijde v pořádku?
[ Reagovat ]
06.01.2022 12:47Od: Tomas_Smid_fan
on asi neumí ani čístsmile
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:11Od: Forehand
Aky moze byt rozumny dovod odmietnut vakcinu, okrem zdravotnych dovodov, ktore Djokovic nesplna?..
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:17Od: SwissMaestro
Vedlejší účinky TĚCHTO vakcín jenž nejsou výmysly, ale má je hodně velké množství lidí. Když předložím důkaz, nikdo jej raději ani nekomentuje.
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:20Od: woody
Znám také lidi (+70), kteří mají vedlejśí účinky.. Ochrnutá končetina...

Sám jsem plně očkovaný. Ale důvéru važně nemam..
[ Reagovat ]
06.01.2022 12:47Od: Tomas_Smid_fan
smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:22Od: Forehand
Ano, vedlajsi ucinok ma 0.001% ludi, ale na covid zomiera 0.1% ludi.

Takze, opat. Aký je rozumný dovod?
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:41Od: SwissMaestro
To číslo je mnhem větší, ale nehodlám to diskutova s čů rákem jako seš ty
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:44Od: FulnekUltras
ofiko nahlášených a hlavně evidovaných případů jsou max. jednotky procent - patrně v zájmu "nové progresivní civilizace"
[ Reagovat ]
06.01.2022 11:09Od: dappe
U vážnějších vedlejších účinků je to číslo naopak ještě nižší. Jde v podstatě o statistickou chybu.

Každopádně očekávat od lidí dobrou práci s vyhledáváním informací nebo základy pravděpodobnosti, to je nesmysl. Problém s tím má většina vysokoškoláků, natož pak lidé s maturitou, kterým se to rozdává bez jakékoli znalosti matematiky nebo logického uvažování.
[ Reagovat ]
06.01.2022 12:54Od: Tomas_Smid_fan
Rodiny těch zemřelých na "statistickou chybu" by ti poděkovali.
Oni taky nepadají hned po vpichu jako švestky a nepíše se o nich jako o tragédiích neočkovaných.
Najdi mi pět článků v českých médiích, které popisují úmrtí očkovaného na prokázané vedlejší účinky vakcíny.
O manipulaci se statistikami nemá vůbec smysl se bavit.
[ Reagovat ]
06.01.2022 14:19Od: spaniel
Vam by podekovali pozustali zemrelych na covid. Bylo by jich asi 100x vic.
[ Reagovat ]
06.01.2022 18:25Od: Tomas_Smid_fan
proč by mě měli děkovat nechápu ani v nejmenším. Sice nevím jak, ale zkus tenhle výlev nějak vysvětlit.smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 21:10Od: FulnekUltras
mainstream mu to cpe horem dolem už dva roky a ne každý takovou mozkomasáž vydrží - to je celé
[ Reagovat ]
06.01.2022 14:17Od: ta-dah
smilesmilesmile*
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:45Od: sprchon
U vedlejších účinků je vysoká podhlášenost. Hlásí se jich odhadem méně než 5 %.
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:45Od: milik254
Zdroj?
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:47Od: sprchon
Mluvili o tom lékaři na setkání Zdravého fóra. Jinak se to zmiňuje třeba zde. A je tam i odkaz na SÚKL, který o tom píše.

https://blog.aktualne.cz/blogy/jan-tomanek.php?itemid=41188
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:57Od: milik254
Ten odkaz na evropský dokument je pouze návrh usnesení Evropského parlamentu, který navrhla jedna jediná ultrapravicová europoslankyně, přičemž se jím vůbec nikdo ani nezabýval.

Odkazy na SUKL a druhý článek jsou z roku 2018 a 2015.
[ Reagovat ]
06.01.2022 11:05Od: sprchon
A ty myslíš, že teď se ty vedlejší účinky hlásí víc? Lékaři o tom mluvili loni na podzim, potvrdili, že se hlásí tak kolem 5 %. Problémů je s tím hned několik. Lékaři by potřebovali na každého pacienta 3x víc času, aby vedlejší účinky hlásili. Ten čas většinou nemají. Dále většina lidí si to nechá pro sebe, nebo si to nespojuje s očkováním. Spousta lidí se také bojí. Jak psal MUDr. Hnízdil a mnoho dalších, je to především pandemie strachu a lží. Proč většina lidí dodržuje nesmyslná opatření? Protože se bojí a protože se jim lže. Opravdu se lidé nechávají očkovat kvůli zdraví? Nebo převážně kvůli strachu, aby neměli problémy ve společenském životě? O zdraví tu opravdu nejde.
[ Reagovat ]
06.01.2022 11:07Od: sprchon
Co by se stalo, kdyby všichni sundali roušky?
[ Reagovat ]
06.01.2022 11:10Od: milik254
Lékaři mluvili, lékaři potvrdili... Zdroj?

K druhé části nemám co dodat, strašidlo jedno.
[ Reagovat ]
06.01.2022 11:20Od: sprchon
Neukládám si každé video. Navíc tato videa se v dnešní době cenzurují. A jestli ti nestačí SÚKL, tak nejspíš neuznáváš ani názory autorit, které se vymykají mainstreamu. Na některé věci nejsou potřeba zdroje, je to evidentní, stačí se jen rozhlédnout kolem sebe. Spousta lidí už procitla. Kolegové, rodina i známí říkají jaké měli, nebo stále mají po vakcínách problémy a že na třetí dávku nepůjdou. Spoustě lidí už to co se děje připadá fakt divný.
[ Reagovat ]
06.01.2022 11:26Od: FulnekUltras
smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 12:04Od: milik254
SUKL samozřejmě věřím, ale ten odkaz na jejich článek evidentně vůbec s covidem nesouvisí.
No vidíš, moji kolegové, spolužáci, rodina i známí říkají, že je po očkování maximálně bolela ruka nebo byli den dva unavení.
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:46Od: FulnekUltras
přesně
[ Reagovat ]
06.01.2022 11:03Od: Forehand
5% je Lol :)
[ Reagovat ]
06.01.2022 11:08Od: sprchon
https://www.sukl.cz/sukl/reakce-na-vyjadreni-lekare-vystupujiciho-v-poradu-epidemie
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:18Od: FulnekUltras
třeba elementární pud sebezáchovy? ;-)
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:19Od: Pe3k
Ovce tohle nemají, jejich pud je jít bez otázek na porážku...
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:20Od: FulnekUltras
tohle mě u homo sapiens nikdy nepřestane fascinovat smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:22Od: Forehand
Aha. Tak to asi nebudem jest ani cukor, maso a vsetko co zvysuje cholesterol, lebo mam pud sebazáchovy?..:)
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:24Od: Pe3k
o5 a zase názor de men ta smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:25Od: FulnekUltras
u kovidu to zavání nekalostí až moc nápadně - už od samého začátku, a s postupujícím časem čím dál víc
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:29Od: Forehand
Ja by som za tym naozaj nevidel ziadne sprisahania, fakt.

Ale chápem, ze su na svete ludia, ktorí veria, ze náhody neexistujú a tomu, čomu nerozumejú si musia nejako odovodnit a pripadne najst vinníka.

Ano, farmafirmy profitujú na vakcinách, a čo?..Keď si kupujem chlieb, tiež pritom lamentujem, že som dal niekomu zarobiť?..
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:33Od: FulnekUltras
kdyby tady šlo "jen" o peníze, bylo by to paradoxně ještě dobré...
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:19Od: RF46
hele, to je kazdyho vec. Nekomu nedovoluje nabozenstvi spoustu pro ostatni beznych veci. Je to pro tebe "rozumny duvod"? Ja sem bezverec ale respektuji to.
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:24Od: Forehand
Nabozenstvo, v poriadku.

Zároven plati, ze tvoja sloboda konci tam, kde zasahuje do slobody ostatných.

Moze sa štát samostatne rozhodnut chránit kolektivnu bezpecnost pred slobodou jednotlivca?..Moze. Logiku to dáva.
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:44Od: RF46
Ano, souhlasim. Jenze on nepredstavuje prece zadne riziko! Testy, covid prodelal, je zdravy...
[ Reagovat ]
06.01.2022 11:05Od: Forehand
Ano, ale nemozu to predsa posudzovat individuálne pri milionoch ludi, ktorí prichádzajú do Australie. Nemaju na to kapacity a musia to nastavit plošne, a jednoducho.

Je kopec domácich, ktorým obmedzili práva, chápem hnev Australčanov, ak by teraz profi športovec dosta vynimku.
[ Reagovat ]
06.01.2022 11:14Od: Pe3k
Jeho případ se tak jak tak řeší individuálně, takže o5 nesmysl z tvé strany.
[ Reagovat ]
06.01.2022 11:15Od: RF46
Australani to prehaneji, jasne, jejich vec. Individualne pro kazdeho to nejde, jasne, ale slo by prece snadno udelat Pravidla pro mezinarodni akce. Taky by mohli Australane prohlasit treba Spanelsko za rizikovou zemi a vstup zakazan. Jejich GS, jejich pravidla.
[ Reagovat ]
06.01.2022 13:05Od: Tomas_Smid_fan
to už neplatí, teď platí, že nesvoboda jiných by neměla zasahovat do tvojí osobní svobodysmile
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:10Od: Andrew89
no to je jedinej důvod...když se podíváš na ty komenty od nich...samej anti. Přitom je to tak lehké, jsou nějaká pravidla, které se prostě mají dodržovat, pokud ne, nese to následky...Austrálie je známá svejma tvrdejma postojema, tak nechápu, proč to ted najednou vadí :D Uředníci se z něj nepo**lismilesmile
[ Reagovat ]
06.01.2022 11:32Od: RFanousek
A ty zase covidfanatik. Stojím za Novakem
[ Reagovat ]
06.01.2022 09:53Od: Madrileno Drz se Nole
Jak nemam Noleho rad, tohle je hodne spatne. Drzim mu palce, at se na AO dostane a jeste ho vyhraje. At tem australskym fanatikum spadne celist. smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 09:51Od: FulnekUltras velmi dobře, Nole
fašistickému ksindlu v jakékoliv podobě se nesmí ustupovat - naopak je nutno se mu postavit hned v zárodku - ty v zásadě samozvané mocichtivé kurwy stále jen zkoušejí, co si ještě mohou dovolit a co jim "díky" podělanosti stáda projde

smilesmilesmile
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:10Od: sojka1
naopak, vsechno spatne, soudruhu, ustoupil uz v zarodku = vyjimka a mlzeni.... mohl byt skutecne zasadovy a cestny hrdina, ale ouha, obezlicky a blby fotky a papiry k tomu...
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:19Od: FulnekUltras
to je pouze zkopírovaný výklad současného mainstreamu, takže ti to počítám mimo soutěž ;-)
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:21Od: sojka1 Re: coze?
:-))))))))
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:26Od: FulnekUltras
kopie vlastními slovy - přesněji řečeno ;-)
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:29Od: sojka1
ty jsi opravdu zkrouceny mozek.... :-))))
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:34Od: FulnekUltras
závity nešly rovně nikdy ;-)
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:46Od: sojka1
jenze ty tvoje jsou uz davno strzeny... jinak ovsem - sice jsem to do ted nevedela, ale tesi me, ze mainstream ma taky tak zdravy usudek jako ja... :-)
[ Reagovat ]
06.01.2022 11:13Od: FulnekUltras
njn, mně už ten každodenní intelektuální trénink vyloženě chybí - pro zdraví teď můžu tak maximálně distančně hudrovat pelikána ;-)))

https://www.youtube.com/watch?v=hQi23HxHG58
[ Reagovat ]
06.01.2022 11:40Od: sojka1
neocenim, co zertovneho prikladas, jeste jsem nikdy! na zadny tvuj odkaz na video neklikla... :-/
[ Reagovat ]
06.01.2022 11:44Od: FulnekUltras
a to se vyplatí... ;-)
[ Reagovat ]
06.01.2022 14:14Od: annah
Já jsem si teď po velmi dlouhá době přečetla FU příspěvek (jinak je už dávno přeskakuju ) a koukám, že je to furt v těch starejch kolejích. Takže opět vynechavat! Ztráta času.
[ Reagovat ]
06.01.2022 14:18Od: spaniel
Proc by se mel menit? Placal tady nesmysly predtim, vzdy jen cekal, kdy muze odbocit od tenisu, placa je dal. Toto je voda na jeho mlyn. Ironie je, ze jako komanc tady ted jine nazyva soudruhy. Zadna věta od nej nikdy nedavala smysl. K zamysleni je, ze to nekteri nevidi. Byt s nim ve shodě by melo byt cervene svetlo automaticky.
[ Reagovat ]
06.01.2022 14:27Od: FulnekUltras
ono se právě teď spíš jasněji ukazuje, jak jsem to měl s těmi komanči doopravdy - a zároveň netušil, že může přijít něco ještě mnohem horšího než tradiční parazitní kapitalismus, kde se lidi ojebávají jen tak klasicky o peníze ;-)
[ Reagovat ]
06.01.2022 14:49Od: spaniel
Ty mas pravdu, jen kdyz se spleteš. A nerozumi ti ani maminka, kdyz vylezes z pokojiku a zacnes u vecer placat ty tvoje fantasmagorie. Holt ale tvuj invalidní duchod se hodi a navic uz spatne slysi.
[ Reagovat ]
06.01.2022 14:57Od: FulnekUltras
;-))) tohle už je od tebe fakt jenom běžný projev virtuálního zoufalství...
[ Reagovat ]
06.01.2022 09:49Od: jackiec
Vykopněte toho antivaxera do serbie, snad budou mít koule si ho namazat na chleba.
[ Reagovat ]
06.01.2022 09:52Od: FulnekUltras
utři si ten svazácký sopel a táhni na čtvrtou dávku, hnuse
[ Reagovat ]
06.01.2022 13:51Od: turista
smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 09:43Od: RFanousek Podle mě Djokovic neudělal nic špatně.
smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 09:48Od: gocii
ty přesně víš s jakými doklady tam jel a jaká přesně jsou pravidla že si seš tak jistý? smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 09:52Od: George_Renel
Podle mě jsou Srbové jen navonění Rusáci. Nezdravě sebevědomí nacionalisté, co si myslí, že nad ně není... Novak není výjimkou.
[ Reagovat ]
06.01.2022 09:56Od: Mony
No tak!? Šampioni se mají vzdávat hned na začátku? Falešná skromnost nikam nevede.. Ty bys toho tam asi moc neuhral
[ Reagovat ]
06.01.2022 14:18Od: George_Renel
Nejsem Rusák ani Srb, se svým sebevědomím jsem si toho mezinárodně v byznysu uhrál dost.smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 09:52Od: Mony
Nikdo neudělal nic špatně.. Začal se vařit zajímavý guláš. Každý do něj něco přihodí a počkáme do pondělka, co z něho vznikne smilesmilesmile
[ Reagovat ]
06.01.2022 19:27Od: brixner
Tak pod todle se podepíšu, nic se nemá přehánět! Já jednou uvařil guláš stylem "co dům dal" a vnutil ho kámošovi a von ho s chutí pojed. Pak mu za dva dny píšu, kde je a přišla mi jen vodpověď:
"Už sem ti psal, že sem furt sral..."
Ale byl živej, to zas jako jósmilesmile
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:10Od: Forehand
Precoachoval to, to je celé.

Myslel si, ze si protekčne vybavi vynimku, pride do Australie a ani listok na strome sa nepohne.

Podcenil verejnu mienku a prozapadný postoj k rešpektovaniu pravidiel.
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:12Od: RF46
Mas k tomu nejake dukazy, nebo varis z domnenek?
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:14Od: Forehand
Dokazy sú jeho činy. Ak by si to nemyslel, tak by si to nedovolil. Vynimka z titulu celiaklie je totálny bullshit, vyjadrovali sa k tomu imunológovia, takze platí, co som napisal.
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:22Od: RF46
nikde sem nezaznamenal, kvuli cemu by ta vyjimka mela byt (cilene jsem nepatral)...dej mi nejaky odkaz, pokud mas. Neskodilo by, kdyby udelale Djok aspon nejake prohlaseni. Hlavne at ho neudela jeho otec.
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:26Od: Forehand
Pisali o tom srbske media, z ktorych to prebrali zahranicné agentúry, ze celiaklia je dovodom.

Ale Novak to verejne vobec neriešil a tají to.
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:15Od: Pe3k
Ten pičus nejprve psal, že Djokovic nedostal vyjímku a realita byla přesně opačná, dostal ji. Pak psal, že Djokovic letí obratem domů a realita? Zůstává na místě. Po něm nemůžeš nic smysluplného chtít, on je tu jen pro smích...
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist