Federer se v Dauhá těší na návrat. Konec kariéry nebyl nikdy ve hře, vzkázal po problémech s kolenem

9. 3. 2021, 10:44
Aktuality 120
I když nehrál žádný turnaj přes 13 měsíců, s myšlenkami na konec kariéry švýcarský tenista Roger Federer nekoketoval. Po loňských dvou operacích kolena se devětatřicetiletá legenda představí v tomto týdnu v Dauhá.
Profily hráčů
Roger Federer

"Mám radost, že jsem zase na turnaji. Byla to dlouhá doba. Nikdy bych si nepomyslel, že to bude trvat tak dlouho," řekl novinářům v Dauhá vítěz rekordních 20 grandslamů, jenž startoval naposledy loni na Australian Open.

O svou formu Federer obavy nemá, tenis je pro něho prý jako jízda na kole. Je však zvědavý, jak na tom bude v zápasech s koleny.

Podle toho, jak si povede v příštích měsících, se rozhodne, co dál. "Je to rarita, aby se někdo v téměř 40 letech vracel po takové době. Ale rozhodl jsem se hned na začátku, že nechci nic uspěchat. Důležité je, že jsem v pořádku, nic mě nebolí a můžu si to na okruhu užívat. Takže uvidíme, jak to půjde," řekl Federer.

"Konec kariéry nebyl nikdy ve hře. Pokud by mě kolena trápila dlouhodobě, pak by se o tom dalo uvažovat. Mám pocit, že jsem ještě neřekl poslední slovo. Užívám si tenis i cestování. Ale vracím se hlavně proto, že chci hrát zase s těmi nejlepšími na těch největších turnajích a některé snad zase vyhrát. A snad si znovu zahraju před diváky," uvedl bývalý první hráč světa s odkazem na absenci fanoušků na turnajích kvůli koronaviru.

V Dauhá začne coby nasazená dvojka v druhém kole zápasem proti Britu Danielu Evansovi, s nímž v dosavadních třech vzájemných duelech neztratil jediný set.

Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz, ČTK, Luboš Zabloudil

Komentáře

120
Přidat komentář
RF46
tenisu se blizi ! smile
Reagovat
smazaný uživatel
Všetky ovce na pozore :)
Reagovat
RF46
Mas tady 18 komentu ejakulate :)
Reagovat
annah
Roger "trénuje"
https://twitter.com/i/status/1368889830449573891

A asi před třemi nebo čtyřmi lety s ještě krátkovlasým Tsitsim:
https://pbs.twimg.com/media/EubkD56UcAA1p8b?format=jpg&name=900x900
Reagovat
sojka1
:-) jinak teprve ted si uvedomuju, ze jsou brachove uplne stejni, myslim Stefanos a Petronel... teda Petros... :-))
Reagovat
Mayo
Nadal vs BIG3 11-7 (61,1%)
Djokovic vs BIG3 8-6 (57-1%)
Federer vs BIG3 4-10 (28,6%)

Ako inak, Rafa opäť najlepsi a Roger fackovací panák smile
Reagovat
peRFect
Ale pokud nepočítám poslední RG, tak hovoříme o 8 a více let starých výhrách...
Reagovat
Pe3k
Bez antuky by to vypadalo jak?
Reagovat
smazaný uživatel
Bez antuky. Argument na úrovni.

A bez servisu by vyhral Federer koľko GS?
Reagovat
smazaný uživatel
lol, to je debakel.
Reagovat
Krisboy
Stý koment smile
Reagovat
Fandina
už se těším Rogii.
Reagovat
Nola
Jo konecne zvladol zapas, a cumim teda, ze Fokina porazil dArtagnana a vono to je omyl :D 970. hrac na okruhu sa dostane do hlavneho zrebovania :D
stale tu citam, ako sa ceski chalani snazia na nejakych ITF-kach, ci Challengeroch a ono staci mat brata v T10 smile
Reagovat
smazaný uživatel
Pre Teba ako diváka je zaujímavejší produkt brat Tsitsipasa ako nejaký Paťo z Hornej Dolnej. Brat hviezdy má väčší marketingový potenciál a preto mu turnaj udelí divokú kartu, je to úplne prirodzené.
Reagovat
Nola
urcite to plati v pripade, ze mas namiesto papierovych figurin v hladisku divakov a hras na hlavnom kurte a vysielaju ta v telke..., inak je to vyhadzovanie WC oknom, nie, ze by sa to uz nestalo, aj Djokovic a Nadalov strycek a Rafa to vyskusali, nakoniec im to asi niekto zatrhol
Reagovat
Patik
Wawrinka alebo Nishikori sa už snáď nenájdu dokonca kariéry..škoda..
Reagovat
RF46
9/70 pro eFHacko. Ten Roger ma brutalni charisma, pritahuje jak magnet smilesmile
Reagovat
smazaný uživatel
+1 za spôsob, ako nenápadne si naznačil, do koľko ovečiek vieš napočítať pred spaním.
Reagovat
RF46
...nech toho, vime oba, ze neumis byt vtipny...
Reagovat
Marduch
Mě vždy pobavil sitcomem Kamil s bazenikomsmile
Reagovat
RF46
Kazdej to ma jinak no...ja se stejnymu vtipu smeju pokazde mene a mene...
Reagovat
sojka1
mne teda prijde jako porucha mit humor zalozeny na ponizovani druhych. Chapu, ze na provokacich FH zalozil svoji existenci na TP, ale normalniho cloveka by to prece prestalo casem bavit, normalni clovek se vyviji... :-)
Reagovat
Fandina
On si to třeba neuvědomuje, že je s tím trapný a pořád si myslí, jak je in.
Reagovat
smazaný uživatel
Tu priatel Marduch, ako jediny nezaujatý z vlákna, má holt iný názor. Tvoj názor ako cloveka, ktorého sa to priamo dotýka je v tomto kontexte bezvýznamný, hovoril som ti viackrat, pamataj kamosko.
Reagovat
RF46
- ako jediny nezaujatý - smile
Reagovat
Pe3k
Reagovat
RFanousek
Wawrinka Harris je parádní zápas. Skvělé výměny, agresivní, krásný tenis. A Stanův jednotučák, to je lahůdka
Reagovat
SwissMaestro
presne....a supr kurt
Reagovat
RFanousek
Taky se mi kurt líbí a hlavně úhel kamery smile
Reagovat
SwissMaestro
Wawrinka zde bude chybět. Na jeho hru se skvěle dívalo. Celkově na to pořád má jenom mi přijde, že si to jen nesedlo po návratu.
Reagovat
RFanousek
Určitě bych ho neodepisoval do budoucna
Reagovat
smazaný uživatel
Stan je super, za posledných 7 rokov vyhral 3GS, nikto zo Svajciarov nevyhral viac. Dalo by sa povedat, ze Federer je po 30ke rovnako dobry ako Wawrinka :)
Reagovat
RFanousek
no to by sa asi nedalo pretože vo všem ostatnom je lepší smilesmile
Reagovat
smazaný uživatel
Roger sa začína zameriavať fakt na štatistiky typu, "vo všetkom ostatnom", inými slovami, vo všetkom mimo dôležitého :)
Reagovat
RFanousek
hmm tak kromě toho že těch GS teda vyhrál víc jak upozornil Kozoroh, tak taky hrál mnohem více GS finále, byl světovou 1, vyhrál více tisícovek (a to o hodně, Stan jen MC 2014), i celkově více turnajů.
Ale to jsou asi nedůležité věci
Reagovat
Kozoroh
smile Federer vyhrál po třicítce 4 grandslamy, Wawrinka 'jen' 2.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Federer je výrazne starší, Wawrinka má 35, v tomto veku mal Rodži len 1GS po 30ke, takže pravda, to čo som napísal neplatí. Stan je dokonca lepší :)
Reagovat
RFanousek
ještě k tomu, já jsem si říkal že mi na tom něco nesedí :D
Reagovat
smazaný uživatel
Běž se léčit.
Reagovat
Krisboy
Sakra, to jsem prošvih. Ale závěr Tsongy s Lopezem si dám smile
Reagovat
dappe
Nishikori minulý týden vypadal celkem dobře a dnes zase takový výsledek...Na nějaké zázraky už to asi nebude.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Feliciano vs Tsonga. Možná i perla turnaje. Oba mí oblíbenci.smilesmile
Reagovat
peggy
Co ten dedouseksmile tam dělá,penez ma dost,bude jako Jágr.Odejde ne se slavou,ale pozde.smilesmile
Reagovat
Pe3k
Tak první soupeř bude Evans. Bilance sice hovoří příznivě, ale Brit je ve vrcholné formě, vyhrál turnaj ve finále sejmul FAA jako nic tak to nebude snadný zápas, naopak. Jako favorita turnaje vidím Rubleva.

Federer poslal vzkaz fanouškům aby nebyli naštvaní když nevyhraje titul. A pak přišla radostná zpráva pro všechny jeho skalní fanoušky v čele s Trollhandem, že pokud bude končit pak před plnými tribunami, takže Federer bude hrát ještě dlouuuuho smile
Reagovat
smazaný uživatel
Hrat moze dlho..Ale hlavne uz dlho nevyhráva..

Vidis, obaja sme spokojní :)
Reagovat
Pe3k
Když nehraješ, nevyhraješ. Základní logika se tě opět netýká smile
Reagovat
smazaný uživatel
Naopak, když hraješ, aj tak nevyhraješ :)

To je to, co sa ti snazim explicitne (pozri slovnik) povedat
Reagovat
Pe3k
Ve zkratce všeci vyhrávají, jen ty ne smile
Reagovat
paddy
ve Wimbledonu 2016 porazil Rubleva s Medveděvem, aby následně prohrál s Federerem

za 20 let si na 3 z těchto 4 hráčů nikdo nevzpomene smile

https://sport.aktualne.cz/tenis/uchvatil-wimbledon-prohanel-federera-ted-musi-willis-kvuli-o/r~d5302da2801c11eba22aac1f6b220ee8/?utm_source=centrumHP&utm_medium=sportbox&utm_content=c2-zena&utm_term=position-2&utm_campaign=Sport
Reagovat
mahycek
Tady to zase zavání Srbskem. Lepší
to bylo kolem 12, 13 hodiny. (komenty)smile
Reagovat
smazaný uživatel
federer posbiral vetsinu uspechu behem slabsi ery, kdy prakticky nemel soupere, za me to goat rozhodne neni, nikdy nebyl a nebude
Reagovat
turista
A kdo jím teda je?
Reagovat
smazaný uživatel
djokovic, jednoznacne... a asi dotahne grandslamy, jakoze dotahne, uz o tom nemuze byt pochyb...

podle me djokovic dotahne i celkovy pocet titulu
Reagovat
turista
Jsem Novakův příznivec a věřím tomu, že ty GS dotáhne. Kdyby jednou překonal i těch Connorsových 109 titulů tak budu moc rád. Next gen je však už velmi silná tak to by byl nesmírně těžký úkol tuhle výzvu splnit. Musel by hrát ještě hodně dlouho a zužitkovat období až skončí Nadal.
Reagovat
Roger_Federer
Bude rozhodovat hlava, je to "magor", za rok muze rict, že končí, nebo taky muze dat jeste dalsich 10 granslemu, pokud vydrzi ještě dalsi 3-4 roky..
Kdyby nemel ty výpadky v motivaci a kebuli, davno měl vic titulů.
Reagovat
smazaný uživatel
je to tak
u Novaka je neskutecny to, ze ty tituly ziskal v dobe, kdy byli nadal s federerem v top formach, i tak je dokazal porazet

pokud nadal da 21. grandslam, tak za me

djokovic
nadal
federer
Reagovat
dappe
To není pravda. Federer a většinu času ani Nadal nebyli v žádných top formách.
Reagovat
smazaný uživatel
kdyz sbiral federer tituly, tak djokovic s nadalem jeste doma kojili pomalu
Reagovat
dappe
To je sice hezké, ale vůbec to s tím nesouvisí. V top formách se vzájemně nesetkávali.
Reagovat
Marduch
S Djokovicem se utkali vždy, když zrovna byli 58 krát v utlumu.
Reagovat
dappe
Přesně tak, mezi top formou a útlumem totiž nic jiného neexistuje. :)
Reagovat
Nola
smile
Reagovat
Amputace
Pěkná blbost s těmi top formami. Nechci Djokoviče nijak srážet, pokud jde o jeho h2h a celkovou rivalitu v rámci big3, řadím ho v tomto ohledu asi nejvýš (skutečně si drtivou většinu všeho, co má, uhrál přes big3, potažmo big4, což se o Nadalovi a už vůbec ne Federerovi říct nedá), ale určitě nelze tvrdit, že získal své největší tituly přes big3 v top formách...

Nadal, když ho Djokovič porážel, byl v top formě pouze v roce 2011. Ve 2012 byl lepší Nadal, 2013 vyrovnaní, 2014 lepší Djokovič. 2015 a 2016, kdy Djokovič nahrabal snad 7 výher a přehoupl h2h na svoji stranu, byl Nadal zralý na ukončení kariéry a jedinou reálnou konkurencí pro Djokoviče byl v té době 35ti letý Federer. Takže být Djokofans, otázku slabé konkurence bych zrovna moc nevytahoval. Moc se o tom nemluví, ale 2015/16 byly z hlediska konkurence snad nejslabší dva ročníky posledního desetiletí, protože Nadal hrál největší tužku v kariéře (Djokovičovi tedy chyběl největší rival) a next gen zatím prakticky neexistovala. A Djokovič v té době vyhrál kolik - 5GS? Navíc zkompletoval kariérní GS, což kdoví, jestli by se mu bez Nadalova herního výpadku z těch let vůbec kdy podařilo..
Reagovat
smazaný uživatel
Súhlasím, len doplním, že Nadal vyhral 5GS finále s Djokovičom a 6 GS finále s Federerom.

Djokovic vyhral 4GS finále s Nadalom a 4GS finále s Federerom.

Nepamätám si, ako to majú Nadal s Djokovicom na vyhrané GS v rámci stretu s BIG 3 mimo finále, ale nepovedal by som, že to má Djokovic lepšie, než Nadal.

Djokovic porazil vo finále ešte 4x Murrayho, v Austrálii, ale v rámci BIG 3 si myslím, že je bok po boku s Rafom, alebo mierne za ním.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Rafa ďalšie 3 GS cez rivala v SF, Djokovic dalších 5GS po skalpe rivala v SF.

Rafa tak 14/20 cez BIG3, Novak 13/18.
Reagovat
Davor1
V rokoch 2015 a 2016 sa síce Nadal brodil v sračkách, ale to neznamená, že jedinou konkurenciou pre Djokoviča bol veterán Federer. Wawrinka mu za tie 2 roky zobral 2 GS a bol vtedy v najlepšej forme kariéry a Murray mu zobral svetovú jednotku a niekoľko veľkých titulov, keď v sezóne 2016 mal najlepšie výsledky v kariére. V tom období boli obidvaja pre Djokoviča minimálne rovnakou hrozbou ako Federer.

Nadal sa síce dokázal vrátiť do top formy, ale čo sa tým zmenilo v rámci konkurencie Djokovičovi? Mimo antuky ho neporazil od roku 2013, takže rozdiel medzi rokmi 2015-16 a tými nasledujúcimi je v podstate jediné finále RG, ktoré Nadal Djokovičovi zablokoval. V podstate od roku 2014 pripravil Djokoviča paradoxne o viac GS Wawrinka, ako Nadal.
Reagovat
Amputace
Toho Murrayho bych moc nevytahoval. On v letech 2012 či 2013 měl ty výsledky taky dobré, ale často doplácel na to, že vypadával na velkých turnajích s big3. V roce 2016 to měl usnadněné o Nadala, který ho tolik neohrožoval - jak z důvodu špatné formy, tak kvůli tomu, že se do pozdějších fází turnajů moc nedostával.

Wawrinka hrál tou dobou asi nejlepší tenis v kariéře, to je pravda. Ale je snad nad slunce jasné, že když odpadne jeden ze dvou největších rivalů, objeví se jiní hráči, kteří ho zastoupí a budou představovat konkurenci. O tom ale, zda je silná či slabá se pak už dá jen polemizovat. Například Murray by jen velmi těžko hrál s Djokovičem finále RG, kdyby tam byl Nadal. Jaká to je pak konkurence...? Prostě druhořadá.

Kolikrát spolu mimo antuku od roku 2013 hráli Nadal a Djokovič na GS? 2x - Wimbledon 2018 a AO 19. Drtivá většina všech ostatních výher Djokoviče nad Nadalem od roku 2013 spadá právě do těch let 2015-16. Od roku 2017, kdy, jak píšeš, se Nadal vrátil zpět do formy, se mimo antuku potkali pouze v těch dvou případech, které jsem uvedl, a jednou na ATP Cupu. Když napíšeš, že Nadal Djokoviče od roku 2013 neporazil mimo antuku, zní to drsně, ale realita je spíš taková, že Djokovič zcela bezezbytku využil Nadalovy špatné formy v letech 15-16, kdy ho mnohokrát na hardu porazil. Mimo tyto dva pro Nadala kritické roky spolu na hardu odehráli všehovšudy dva zápasy.
Reagovat
Amputace
Promiń, tři, vypadlo mi Miami 2014.
Reagovat
turista
GS by Djokovič vyhrál tak jak. Měl na něj našlápnuto už v roce 2011. Tehdy však Federer předvedl nadpozemsky výkon v SF RG a udělal pro bezradného Nadala černou práci a Novaka mu odklidil. Nebýt této bratrské výpomoci tak měl Novak GS už v roce 2011.
Reagovat
Amputace
Vidíš to. A já si třeba naopak myslím, že by se Novak tradičně v tom finále RG sesypal, jako později proti Nadalovi ještě několikrát (jednou to tedy bylo semifinále, šlo však prakticky o předčasné finále). Sesypal se i s Wawrinkou. Na zkompletování GS potřeboval ve finále RG až "antukáře" Murrayho.
Reagovat
turista
Rafafans holt budou donekonečna zpochybňovat Novakovy antukové úspěchy na tomto povrchu celkově a nad antukovým králem zvlášť. Na to už jsme v Djokolandu zvyklí.
Reagovat
turista
Rafovy úspěchy na hardu čítající 22 vyhraných titulů, z toho mnoho velkých titulů bych si ani v nejmenším nedovolil zpochybňovat. Plně si je zaslouží. Budiž mu přány. A jsou dokladem jeho komplexnosti, kterou tady někteří zpochybňují. Já v žádném případě ne.
Reagovat
Amputace
To není žádné zpochybňování, naopak, já Djokovy úspěchy plně respektuji. Akorát nesouhlasím s tím takřka neotřesitelným předpokladem, že v roce 2011 by Djokovič Nadala ve finále RG porazil.
Reagovat
Kozoroh
No1e by se v sezóně 2011 nesesypal. To byl No1e s masivní psychickou houževnatostí, který naopak otáčel 'prohrané zápasy' ve výhry. A Nadal na RG 2011 byl velice hratelný, narozdíl od jiných ročníků ho šlo porazit. Kdyby byl Fed psychicky odolnější a neměl v té době v hlavě 'Rafa komplex', finále mohl klidně vyhrát. Já vím, že totéž se dá říct i o několika Novakových výhrách jako Wimbledon 2019 nebo US Open 2015, ale to už je na jinou debatu.

Negativní následky na No1eho sebevědomí měla prohra s Rafou na RG 2013, kdy Novak vedl v rozhodujícím setu 4:2 a o brejk přišel vinou neslavného pádu do sítě. Prohrál 3 své následující GS finále, na AO utržil první GS prohru s Babrinkou a ve finále Wimbledonu 2014 pustil vedení 2:1 na sety a 5:2 ve čtvrté sadě proti Federerovi. Ikdyž je No1e psychicky silným hráčem, nezapomněl jsem na to, že v roce 2014 byl mentálně křehký. Kdyby ten zápas No1e prohrál, psychicky by ho nesmírně do*eba1o a soudím, že by dnes neměl ani 10 grandslamů, natož 18. Byla to jedna z nejdůležitějších výher Djokerovy kariéry, která mu pomohla uzdravit pošramocené sebevědomí a Novak se tak opět tím mentálně silným a houževnatým monstrem.

A No1e rozhodně neměl slabou konkurenci v letech 2015-16, byla to rozhodně lepší konkurence, než jakou měl Nadal v roce 2010 nebo Nadal s Federerem v sezóně 2017. Každý grandslamů, který Djoker v sezónách 2015-16 vyhrál, šel vždy na úkor trojice Fed, Murray a Babrinka. Většinou přes dva jmenované.
Reagovat
RF46
Moudre pises, je to radost cist
smile
Reagovat
turista
Ty zápasy v letech 2015-2016 kdy Nadal nebyl v nejlepším rozpoložení jsem všechny shlédl.Krome zápasu v Dauha 2016 ve všech ostatních, které s Novakem tehdy Rafa prohrál kladl tuhý odpor. Takže bych Djokovičovy výhry nad Nadalem nezpochybňoval.
Reagovat
Amputace
Že kladl Nadal odpor ještě zdaleka nic nevypovídá o tom, že byl v optimální formě. Protože prostě nebyl. Nebýt Nadal v tak brutální herní krizi, pravděpodobně by některé z těch zápasů vyhrál.

Tuhý odpor kladl například i Djokovič v Říme roku 2018, ale jako jeho fanoušek určitě dobře víš a máš odsledováno, že tehdy nebyl v optimální formě zase on.

Mimochodem - tématem diskuze jsou skalpy Djokoviče hráčů big3 v top formě, jenom abys na to náhodou nezapomněl...
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Tos tady minul pár diskuzí. Jinak bys věděl, že Joker GOAT nikdy být nemůže, bez ohledu na statistikysmile
Reagovat
Tomas_Smid_fan
smile Tak bez soupeřů se hraje vždycky dobřesmilesmile
Reagovat
smazaný uživatel
Ako moze byt Djokovic lepsi ako Nadal, ked ma menej GS?..

Su rovesnici, takze rovnaka konkurencia..

"Djokovic zacal Nadala porazat"..To je trochu prehypované tvrdenie, dogma vychadzajúca z béčkovych zapasov najma pocas sezón 15,16 kedy bol Rafa v lese.

V skutočnosti má Djokovic od roku 2011 s Nadalom 4x prehrané finále GS. To je trochu dost, nemyslis?

A ak to vezme tendenčne, tak od roku 2013 Djokovic vyhral len jedno GS finále zo štyroch možných, s Nadalom.
Reagovat
smazaný uživatel
djokovic ma o dva gs mene, coz dozene

ma dvakrat vsechny masters, nadal nema ani jednu komplet serii

ma nejvic tydnu no1

vyhral vse - oh, vsechny gs, turnaj mistru - to posledni nadal taky nema

nadal nad nim vede jen v ramci gs, coz se dost mozna zmeni uz letos
Reagovat
smazaný uživatel
O dva GS menej mal aj v roku 2016. Píseme 2021.

Ano, Djokovic ma o jednu 1000ku viac, má TM, nemá vsak OH.

Nadal ma 5 koncorocnych a asi 5-6 sezon, ktore odohral nekompletných, kvoli zraneniu. Prave preto na tyzdne nikdy neašpiroval, ked vynechavas GS, nemozes byt prvy. Novsk s nekompletnou sezónou bol tusim mimo top10.

Novak ma menej titulov, menej GS a Rafa v rámci rivality stále posobi lesklejsim dojmom s dvoma skalpami z hardového GS finále Djokovica.

Nadal, majitel najvacsej tenisovej vyzvy a clen dvoch najvacsich rivalít.
Reagovat
turista
No titul z OH Novak možná nikdy nezíská. Ty ostatní ztráty na Rafu je v jeho silách srovnat.
Reagovat
turista
Tak souhlasím s tím že Nadal majitelem největší tenisové výzvy. O tom žádná.
Reagovat
Frantz
které OH vyhrál Djokovič?
Reagovat
smazaný uživatel
zadne, my fault
Reagovat
zube
No i kdyby měl 30 GS tak to bude furt primitiv a nejmíň oblíbený GOAT na světě ????????
Reagovat
turista
Jdi do háje!
Reagovat
Mayo
Snáď zabojuje o další prestížny titul z kategórie 250. Tam sa cíti dobre rekordér. smile
Reagovat
RF46
Mas na min!
Reagovat
Patik
smile
Reagovat
turista
Zkusí zabojovat o 104.titul. Znám jediného tenistu, který o tuto metu v Open éře bojoval. Vybojoval ji v LA myslím v srpnu 1984.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale paci sa mi, ze priroavuje fanuskov na to, ze uz nebude dominovat anj druhej vlne :)
Reagovat
Patik
Federer si vždy držal svoju úroveň a status tenisového džentlmena..chvílami som mal pocit že všetko do seba zapadá a Roger sa nechce vrátiť na kurty v takejto situácii..akoby sa nechcel znižiť na nižšiu úroveň..byť zavretý v hoteloch a hrať pred prázdnymi tribúnami nieje jeho štýl..ale situácia sa nezmenila..a pauzovať dva alebo tri roky sa nedá..a nemá na výber bude hrať tak ako všetci ostatní..
Reagovat
Marduch
Nebýt Wimbledonu smile
Reagovat
sojka1
uroven a status dzentlmena prece neztrati pobytem v hotelu a prazdnymi tribunami.... mne osobne postaci, kdyz si uchova uroven sve hry... :-)
Reagovat
Patik
myslím si že by to poznačilo jeho eleganciu na ktorej si zvykne zakladať..situácia ktorá je nevyhovujúca jeho štandardom..samozrejme teraz to znie akoby som z neho robil nejakého pohŕdajúceho aroganta..ale myslím to v dobrom..má svoje roky..rodinu..štýl života..
Reagovat
sojka1
roky, rodina, styl, komfort, vsechno chapu a jiste ovlivnuji i jeho plany a rozhodovani... vzhledem ke stavajici situaci se vsak kratkodobe urcite primerene "uskrovni" a hlavne mi prislo legracni, ze tenisovy dzentlmen prijde v nejake hotelove komurce o sve dzentlmenstvi :-))) myslela jsem, ze je to stav mysli, ne tela... :-)
Reagovat
Patik
Je to tak..všetko so všetkým súvisí..
Reagovat
Patik
samozrejme že je to stav mysle..
Reagovat
smazaný uživatel
Tento to bude ťahať na Haška. Sebareflexia nula, z kurtu ho odnesu nohami napred, ked budu Nadal s Nolem 10r po konci kariery.
Reagovat
steve79
Proč by Roger končil ? Pořád herně patří do TOP 4.
Podívej se na Medveděva, Tsipsipase atd. Dva turnaje zahrajou výborně pak několik turnajů o nich člověk neví. V roce 2019 hrál fantastický tenis. Z hlediska reklamy je Roger světová jednička. V tomhle případě mu Rafa ani Novak nesahají po kotníky.
Reagovat
turista
Pokud je Federer schopný hrát dobrý tenis tak proč by končil. Jako příznivec Novaka Djokoviče se rád podívám na zápas Federera i na zápas Nadala, protože je to vždycky hezká podívaná. Na židličku na terase a na lulku v ústech doba ještě nenastala. A reklama pro tenis je to ohromná.
Reagovat
RFanousek
Tento koment ti připomenu po wimbledonském triumfu
Reagovat
smazaný uživatel
Pripomen, ale po triumfe koho?..:)
Reagovat
Roger_Federer
Proč používáš slova,kterym nerozumíš?
Napr"seberefkexe"? smile
Reagovat
peRFect
Opět jsi vedle. Hašek chytal výborně až do konce kariéry. V pětačtyřiceti udělal titul s PCE s úspěšností přes 91% a v další sezóně šel do KHL, kde měl přes 91% úspěšnost...Oboje bylo na jeho věk zcela ojedinělých. To až po odložení výzbroje mu hráblo.
Reagovat
Mayo
GOAT
Reagovat
Amputace
Souhlas s tím Haškem. To jeho několikeré "ukončení" kariéry, za což je dodnes vysmíván, bylo způsobeno také tím, že v tom roce, kdy už byl připraven skončit a oznámil to do médií, pokaždé zranil, a protože nechtěl ukončovat kariéru jako zraněný hráč, vždy to ještě o sezónu protáhl... Do Pardubic pak už přišel dohrál a rozloučit se s hokejem, načež ještě přijal vcelku nečekanou nabídku ze Spartaku, kterou přijal a rozhodně očekávání nezklamal... To, co se z něj stalo potom, je bohužel už jiný a dost smutný příběh.
Reagovat
svetova.dvojka
Nejlepší hráč historie, má třígenerační fanoušky, já ho zaznamenal poprvé když porazil Samprase ve Wimbledonu 2001...

Už to bude 20 let, neuvěřitelné jak ten čas letí...smile
Reagovat
Tomas_Smid_fan
nikdy neskončí...smile
Reagovat
Denis92
Tenis je späť.
Reagovat
annah
Král se vrací na bojiště. :-)
Reagovat
sojka1
dajte Rogimu ty pohare rovnou... :-)))
Reagovat
SwissMaestro
Není o čem, GOAT.
Reagovat
Alien
GOAT? Jaký GOAT?
Reagovat
blixa
Zkratka. "Greatest Of All Time". Synonymum Federera. Ještě nějaký dotaz ?
Reagovat
paddy
Ako správný kamoško smile smile
Reagovat
a.magerova
smile
Reagovat
Krisboy
Múdro vraví GOAT, ako inak.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist