5. den v Londýně: Djokovič s Federerem si to rozdají o semifinále, vítěze skupiny Thiema vyzve Berrettini

14. 11. 2019, 08:00
Previews 147
V rámci pátého hracího dne letošního Turnaje mistrů v Londýně se rozhodne o tom, kdo se v semifinále připojí k vítězi skupiny Björna Borga Dominicovi Thiemovi. O druhé postupové místo si to rozdají pětinásobný šampion Novak Djokovič a se šesti triumfy nejúspěšnější hráč turnaje Roger Federer. Thiema vyzve debutant Matteo Berrettini.
NÁŠ DNEŠNÍ VÝBĚR
Thiem (5-Rak.) - M. Berrettini (8-It.) | Centre Court (15:00 SEČ)
Djokovič (2-Srb.) - Federer (3-Švýc.) | Centre Court (21:00 SEČ)


Dominic Thiem (5.) - Matteo Berrettini (8.) | Centre Court (15:00 SELČ)
Dominic Thiem má bez ohledu na dnešní výsledek zajištěné prvenství ve skupině a debutant Matteo Berrettini s jistotou skončí na posledním místě. Poslední souboj a jediný dosavadní v hale vyhrál nedávno ve Vídni 26letý Thiem a nad o tři roky mladším Italem ve vzájemné bilanci vede 2-1.

Thiem v Londýně zatím předvádí naprosto skvělý tenis a zaslouženě vyhrál skupinu Björna Borga. Z ní by měl do semifinále projít neporažen.

Tip: Thiem ve dvou setech

Aktuální forma
Thiemovi se po nepovedeném US Open Series zase začalo dařit. Hned první akci na asijských betonech v Pekingu ovládl, poté si zahrál čtvrtfinále v Šanghaji a do halové části sezony vstoupil triumfem v domácí Vídni. Na něj však nenavázal a v Paříži skončil už v osmifinále.

Cesta turnajem
Thiem na úvod Turnaje mistrů zaskočil Rogera Federera, šestinásobného šampiona porazil ve dvou těsných setech. O dva dny později se postaral o další velké překvapení, když v tie-breaku rozhodující sady zdolal pětinásobného vítěze a největšího favorita Novaka Djokoviče.

Historie na Turnaji mistrů
Thiem se na Turnaj mistrů kvalifikoval čtvrtým rokem po sobě a poprvé prošel skupinovou fází.

Dominic Thiem - Letošní sezona
Nejlepší výsledky: Vídeň, Peking,  Kitzbühel,  Barcelona,  Indian Wells (vítěz);  French Open (finále);  Madrid,  Buenos Aires (semifinále)
Největší úspěchy v hale: Vídeň (vítěz)
Bilance: 47-16
Bilance z posledních 10 zápasů: 8-2
Bilance v hale: 8-1
Bilance proti hráčům Top 10: 8-3 (kariérní 23-35)
Grandslamy: Australian Open (2. kolo), French Open (finále), Wimbledon (1. kolo), US Open (1. kolo)

Dominic Thiem - Turnaj mistrů
Kariérní bilance: 5-6
Nejlepší výsledek: semifinále (2019)
Loňský výsledek: skupina
Generálka: Vídeň (vítěz), Paříž (osmifinále)
Odehrané zápasy: Federer (7-5 7-5), Djokovič (6-7 6-3 7-6)

Aktuální forma
Berrettini si na US Open zahrál své první grandslamové semifinále a další kariérní milník překonal v Šanghaji, kde se poprvé dostal do semifinále Masters. Jako generálku zvolil Vídeň a Paříž. Ve Vídni v semifinále těsně nestačil na pozdějšího šampiona Dominica Thiema, na poslední letošní akci Masters naopak hned v prvním zápase prohrál s Jo-Wilfriedem Tsongou.

Cesta turnajem
Berrettini zažil hodně hořký debut na Turnaji mistrů, v úvodním zápase schytal výprask od Novaka Djokoviče. Mnohem těsnější byl jeho souboj s Rogerem Federerem, nicméně ani proti Švýcarovi neuhrál set a do semifinále už nemůže postoupit.

Historie na Turnaji mistrů
Berrettini je prvním italským účastníkem Turnaje mistrů od roku 1978.

Matteo Berrettini - Letošní sezona
Nejlepší výsledky: Stuttgart,  Budapešť (vítěz);  Mnichov (finále);  US Open,  Vídeň,  Šanghaj,  Halle,  Sofie (semifinále)
Největší úspěchy v hale: Vídeň, Sofie (semifinále)
Bilance: 47-23
Bilance z posledních 10 zápasů: 5-5
Bilance v hale: 8-7
Bilance proti hráčům Top 10: 5-6 (kariérní 5-8)
Grandslamy: Australian Open (1. kolo), French Open (2. kolo), Wimbledon (osmifinále), US Open (semifinále)

Matteo Berrettini - Turnaj mistrů
Kariérní bilance: 0-2
Nejlepší výsledek: skupina (2019)
Loňský výsledek: nehrál
Generálka: Vídeň (semifinále), Paříž (2. kolo)
Odehrané zápasy: Djokovič (2-6 1-6), Federer (6-7 3-6)


Novak Djokovič (2.) - Roger Federer (3.) | Centre Court (21:00 SELČ)
O druhé postupové místo ze skupiny Björna Borga si to rozdají pětinásobný šampion a loňský finalista Novak Djokovič a se šesti triumfy nejúspěšnější hráč Turnaje mistrů Roger Federer. Dvaatřicetiletý Djokovič vyhrál s o šest let starším Švýcarem posledních pět soubojů a ve vzájemné bilanci vede 26-22. Naposledy se hráči střetli ve finále letošního Wimbledonu, kde Federer nevyužil dva mečboly. Švýcar se proti Srbovi naposledy radoval před čtyřmi lety právě na Turnaji mistrů, o pár dní později s Djokovičem prohrál finále.

Djokovič do Turnaje mistrů vstoupil drtivým vítězstvím, ale proti Thiemovi svůj nejlepší výkon nepodal. Federer zatím svůj nejlepší tenis v Londýně nepředvedl. Vzhledem k posledním soubojům je favoritem Djokovič. Proti Federerovi to však na rychlém povrchu v hale nebude mít vůbec jednoduché.

Tip: Djokovič ve třech setech

Aktuální forma
Djokovič po skreči v osmifinále US Open suverénně ovládl turnaj ATP 500 v Tokiu, ale na Masters v Šanghaji roli největšího favorita nepotvrdil. Letos skončil již ve čtvrtfinále na Stefanosovi Tsitsipasovi a neobhájil loňský triumf. Chuť si spravil na posledním Masters sezony v Paříži, kde triumfoval bez ztráty setu.

Cesta turnajem
Djokovič v úvodním zápase předvedl parádní výkon a debutantovi Matteovi Berrettinimu povolil pouhé tři hry. Druhý zápas se mu příliš nepovedl a v tie-breaku rozhodující sady podlehl fantasticky hrajícímu Dominicovi Thiemovi.

Historie na Turnaji mistrů
Djokovič se na Turnaj mistrů kvalifikoval už podvanácté a při posledních šesti startech hrál vždy finále. Po šňůře triumfů v letech 2012 až 2015 přišly dvě finálové porážky, loni prohrál souboj o titul s Alexanderem Zverevem. Závěrečných vrchol sezony vyhrál celkem pětkrát a letos může vyrovnat rekord Rogera Federera.

Novak Djokovič - Letošní sezona
Nejlepší výsledky: Paříž,  Tokio,  Wimbledon,  Madrid,  Australian Open (vítěz);  Řím (finále);  Cincinnati,  French Open,  Dauhá (semifinále)
Největší úspěchy v hale: Paříž (vítěz)
Bilance: 54-10
Bilance z posledních 10 zápasů: 8-2
Bilance v hale: 6-1
Bilance proti hráčům Top 10: 9-5 (kariérní 205-96)
Grandslamy: Australian Open (vítěz), French Open (semifinále), Wimbledon (vítěz), US Open (osmifinále)

Novak Djokovič - Turnaj mistrů
Kariérní bilance: 37-13
Nejlepší výsledek: vítěz (2008, 2012 - 2015)
Loňský výsledek: finále
Generálka: Paříž (vítěz)
Odehrané zápasy: M. Berrettini (6-2 6-1), Thiem (7-6 3-6 6-7)

Aktuální forma
Federerovi se po prohraném wimbledonském finále dlouho nedařilo. Další semifinálové účasti se dočkal až v rodné Basileji. V domácí hale podesáté v kariéře triumfoval, letos bez ztráty setu. Na posledním Masters v Paříži nestartoval.

Cesta turnajem
Federer v úvodním zápase Turnaje mistrů překvapivě nestačil na Dominica Thiema, dokonce neuhrál ani set. Do hry o semifinále se vrátil po dvousetové výhře nad debutantem Matteem Berrettinim.

Historie na Turnaji mistrů
Federer je se šesti triumfy nejúspěšnějším hráčem Turnaje mistrů, na další trofej ale čeká už osm let. Při posledních devíti startech vždy postoupil ze skupiny. Akci pro osm nejlepších tenistů sezony hraje už posedmnácté a pouze jednou neprošel základní skupinou.

Roger Federer - Letošní sezona
Nejlepší výsledky: Basilej,  Halle,  Miami,  Dubaj (vítěz);  Wimbledon,  Indian Wells (finále); French Open (semifinále)
Největší úspěchy v hale: Basilej (vítěz)
Bilance: 50-9
Bilance z posledních 10 zápasů: 7-3
Bilance v hale: 5-1
Bilance proti hráčům Top 10: 6-6 (kariérní 223-121)
Grandslamy: Australian Open (osmifinále), French Open (semifinále), Wimbledon (finále), US Open (čtvrtfinále)

Roger Federer - Turnaj mistrů
Kariérní bilance: 58-16
Nejlepší výsledek: vítěz (2003 - 2004, 2006 - 2007, 2010 - 2011)
Loňský výsledek: semifinále
Generálka: Basilej (vítěz)
Odehrané zápasy: Thiem (5-7 5-7), M. Berrettini (7-6 6-3)

TURNAJ MISTRŮ 2019 - PROGRAM 5. HRACÍHO DNE
• CENTRE COURT • (od 13:00 SEČ)
1. Kubot/Melo (2-Pol./Braz.) - Ram/Salisbury (4-USA/Brit.)
2. Thiem (5-Rak.) - M. Berrettini (8-It.) / nejdříve v 15:00 SEČ
3. Klaasen/Venus (5-JAR/N. Zél.) - Dodig/Polášek (8-Chorv./SR) / nejdříve v 19:00 SEČ
4. Djokovič (2-Srb.) - Federer (3-Švýc.) / nejdříve v 21:00 SEČ
Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz

Komentáře

147
Přidat komentář
FerrariF50
Takový podceňování tu Rogera bylo a přitom já nechápu proč ? Poslední 2 zápasy byl vždycky lepší. V Paříži si Djok nevypracoval ani jeden BB a Roger prostě byl o něco lepší a o Wimbledonu nemá cenu ani diskutovat, tam byl lepší o dost a měl prostě hodně smůly a Novak hodně štěstí. Pro mě byl Roger favorit a taky že jo.
Reagovat
RF46
ooooo
Reagovat
Kojinho
Teď oficiální grafika ATP ukazovala H2H na hardu. A do hardu počítali i dle některých tzv. "indoor hard". To skoro vypadá, jak když ten "povrch" neexistuje.
Reagovat
Vlk-v-trave
Koukam, ze Kozoroh Leonidas poslal Noleho na SMRT.
To porovnani s Termopylama ukazuje, ze mu je jasne, ze dnes Djokovic rupne, ale prez to vsechno ho posila do boje...Zajimave symbolicke vyjadreni kvalit a sily Fedexe.

Jako ze Rafani budou tlacit tak s nadsenim Svycara, to bylo uz mirne prekvapive:)

Ale tohle je az sokujici :D)
Reagovat
Kojinho
Já radši nikde moc neříkám, že sleduji a občas se aktivně účastním diskusního fóra, kde se to zvrhne třeba i k tomu, že diskutující vysílají do boje svoje koně s projekcí sebe sama do spartských vojevůdců.
Reagovat
Denis92
Pamatam si, ako v r.2013 pred poslednym zapasom Rogera v skupine proti Del Potrovi sa komentatori na Sky Sports pytali, ci to je Rogerov posledny zapas v O2 arene..

Teraz, o 6rokov a cca 20 zapasov neskor, ta otazka znova celkom aktualna.
Ja dufam, ze nie.. Ale ak hej, som rad, ze mozem byt pri tom. Atmosfera bude uzasna. Verim, ze Roger zahra dobry tenis a Djokovicovi zobere aspon set.
Reagovat
smazaný uživatel
Aspon set?..

To ma aký vyznam?..
Reagovat
spaniel
Vysledek AO te potesil?
Reagovat
smazaný uživatel
Tak vy uz ratate s prehrou a potesi vas aj set..

Som zabudol, ze mate uz nizsie ambicie, sorry.
Reagovat
smazaný uživatel
2:0 Roger
Reagovat
annah
To je sci-fi. Hlavně aby to nevypadalo tak nějak jako letošní finále AO. Když prohra, tak aspoň těsná...
Reagovat
Denis92
Aby to nebol jednoznacny zapas bez atmosfery typu 6-3 6-3 pre Novaka. Samozrejme, v opacny prospech by mi to nevadilo :)

Ked ma Roger prehrat, tak nech prehra..ale po boji ako minuly rok v Parizi, kde to bolo skoro 3h vyrovnane az do poslednej lopticky..
Reagovat
anajka
Denis, uži si to.
Tiež si pripomínam zápas v skupine v r. 2015, kedy Roger vyhral a ja som bola priamo v hale, v tej fantastickej atmosfére.
Tak nech aj dnes hala fandí Rogerovi a dobrému tenisu. :)
Reagovat
Denis92
Dakujem.
Pamatam, tiez som tu vtedy bol :)
Reagovat
paddy
Dnes nás čeká nejsledovanější duel základních skupin - Fedjo 49. Nedá se čekat, že kdokoli z aktérů bude chtít pohrdnout postupem z druhého místa a raději si udělá volnou sobotu. Bude to určitě kvalitní zápas, který má více než jen mírného favorita.
Výsledek zápasu bude určitě sledovat Tsitsipas, kterému organizátoři dali do zítra čas, aby si vybral soupeře pro SF. Bohužel i přes tuto exkluzivitu to pro něho bude obtížná volba, protože se všemi potenciálními soupeři nemá aktivní bilanci. Možná bude rozumnější si v pátek pouze zatrénovat a ušetřit síly na sobotu.
Reagovat
paddy
Federer - Djokovic: Best ATP Finals Shots & Rallies
https://www.youtube.com/watch?v=z9L5PgoZDp0

a pro zájemce dnešní trénink Gaela pod dozorem Eliny
https://youtu.be/crwx06SjcNk?t=23502
Reagovat
paddy
Doplňuji, že Bautista byl na druhé straně kurtu. Londýnské kasino se otevírá až večer, a tak kluci zabíjeli volný čas.
Reagovat
stopan
no ten rok 2012 si federer za klobuk dat nemoze, to finale uplne zhnojil, ja som mal v pamati ako s djokovicom pozametal kurt v cincinati 2012 tusim 6-0 7-6 a podobny priebeh zacal mat aj finalovy zapas Atp finals viedol 3-0 mal sance na druhy break djokovic nevedel najst odpoved iba sa prizeral, no razom namiesto 4-0 bolo 3-3 a federer prehral set v tiebreaku, druhy set skoda hovorit opat pustene vedenie z ruk. To je ten rozdiel medzi federerom a nadalom, Nadal vyhrava turnaje a zapasy skrz zapasy v ktorych nie je lepsim hracom ale vydrie to a dotiahne to daleko naopak Federer v zapasoch kde je lepsim hracom, napriek tomu vo chvili ked ma vystupnovat vykon pride herny vypadok a zapas nabera ine kontury.
Reagovat
ipko
ja si zápas pozriem s kľudom, Roger je veľký outsider.. bol by som nahnevaný len v tom pripade, ak by opäť zahodil pri MB stav 40:15 :D
Reagovat
FerrariF50
40:0 by taky nepotěšilo :)
Reagovat
ipko
proti Novakovi zatiaľ pravidelne "len" zahadzuje 40:15 :)
Reagovat
George_Renel
Matěj se pochlapil. :-)
Reagovat
baggik
Proč se hrají takové zbytečné zápasy jako tento?
Reagovat
spaniel
Pro Mattea neni zbytecny.
Reagovat
baggik
Tak ho všichni poplácejme, že neodjel s nulou. Takové vítězství nad soupeřem, který se zjevně nechce dnes zpotit fakt význam nemá.
Reagovat
spaniel
To je tva domnenka. Uvidi se, muze byt spatny matchup.
Reagovat
Patik
načo by sa Thiem namáhal..semifinále má isté a tam ho môže čakať trojhodinový zápas a on sa bude zodierať s hráčom ktorý už aj tak nepostúpi..nemá to význam..tento zápas sa ani nemusel hrať bola to len formálna vec.
Reagovat
Krisboy
Úplně formální to není. Jde přinejmenším o 250 bodů do žebříku. Finanční prémie za to je snad taky, ale to teď nevím. Sedím na baru a hledat se mi to nechce. Takže pro Matese to význam určitě mělo, pro Domína už méně.
Reagovat
Patik
No jedine takto pre Matea 250 a peniaze..
Reagovat
Ereinion
200b
Reagovat
dappe
Thiem dnes určitě do zápasu nešel s tím, že mu na výsledku nezáleží.
Reagovat
Patik
samozrejme tam nechcel dostať dvakrát 6-1..ale nevyzeralo že by sa šiel pretrhnúť.
Reagovat
Mayo
Presne tak, nula bodov.
Reagovat
Fandina
200 bodů do žebříčku plus 215 tisíc dolarů
Reagovat
smazaný uživatel
Sa nedozvieme, kolko do toho zápasu naozaj Dominic vlozil. Na oko to vyzerá normálne. To je presne to, čo hovorim aj na LC, divák nic nepozná, ale hrác sa nepretrhne..Navyse by bolo velmi nerozumné po prvom prehranom sete zbytocne zápas natahovat...
Reagovat
spaniel
Big 3 by to nikdy neudelali. Myslis ze Dom ma jinou mentalitu? Na me pusobi 100% profesionalne, zadne tendence ala Tomic...
Reagovat
baggik
Tak ne ze by si rekl, ze to vypustí, ale nedal do toho 100% a pak to vypadá takhle. Nevrátil nic, ani druhé podání a brejk ve druhém setu Berretinimu vymyslel Thiem.
Reagovat
smazaný uživatel
Udelali, neudelali.

Prvy set hral naplno. Ale prehral ho v TB.

Je teraz racionálne dobrovolne hrat trebars trojseták, ked si aj tak prvy...Alebo ten jeden set proste pustit nohu z plynu.

Ja by som mu to nevyčítal..

Pre Tsitsipasa to bude ale zajtra iné, ovela prestížnejsie. Nadalovi nic nepusti a bude ho chciet vyradit a zlíznut smotanu. Pamatam si ako sa raz Murray znicil v 3-hod zápase na tm, len aby vyradil Federera uz v skupine a v SF nasledne prehral.
Reagovat
spaniel
Jasne, Thiem to vypusti, ale Tsitsipas ne, protoze Nadal :D
Jen si chystas obhajobu mozne prohry...treba Rek vyhraje a ani nebude hrat naplno.
Reagovat
smazaný uživatel
Obycajná prestíž. Normálna logická vec.

Vid TM2008, ako som pisal.

Prikladov je vela.
Reagovat
Kozoroh
Cicipas bude mít motivaci zlepšit H2H proti Nadalovi.
Reagovat
Mayo
Boh vie či dnešný zápas bude pozerať aj Šerdan Šakiri
Reagovat
Vlk-v-trave
Matti ma set!:)
Reagovat
smazaný uživatel
Je fajn, ze Thiem je uz postupujúci.

Lebo pozícia, ze mu stačí set s Matteom je presna tak, z ktorej by bol schopný vyhučat 0:2
Reagovat
smazaný uživatel
*presne tá
Reagovat
Mayo
Mohol by to byt zaujímavý zápas v tom prípade, ak by RF držal krok (čomu príliš neverím). Vtedy by ND začal byt nervózny, navyše publikum bude zrejme viac na strane RF čo Djoki nezvláda a bude ešte víc vytočený. Mohla by to byt sranda :D
Reagovat
smazaný uživatel
No Nole byl dost v laufu jak prohrával s Thiemem, to je asi klíč k úspěchu. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Jako je na druhou stranu fakt, že pokud by Djoki prohrál, tak je to pro něj velká rána.

A ještě by z toho měli radost všichni, kromě jeho fans, což je tak 5% publika když započtu i organizační tým, rodinu a trenéry. Bez nich asi 2%.
Reagovat
woody
Zbytečnej hejt, zas to nepřehánéj..
Reagovat
turista
To víš, federovsko-nadalovská smetánka si přeje aby dnes Novak vyhučel. I kdyby vyhučel tak se nemá za co stydět. Zisk pěti titulů a poslední tisícovky v Paříži je lepší než ty dva finálové bolehlavy před rokem. A příležitosti budou dál.
Reagovat
smazaný uživatel
V klidu. Fandime, nic za tím dalšího nehledej
Reagovat
Kozoroh
Tak snad té smetánce Novak opět zkazí plány :)
Reagovat
Kozoroh
O to horší prohra to pro Feda bude, když ani s tak masivní podporou fanoušků nevyhraje :D
Reagovat
annah
To bude. Ale oni toho ti fanoušci zase tak moc nezmuzou. Pálit projektily přes síť musí sám... :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Vela kriku pre nič.

Ked ho porazil na tráve, v hale to bude jednoduchsie.

Aby dlho očakávaný súboj na odvetu neskončil rýchlym procesom. Mne sa Djokovic herne velmi pozdáva.
Reagovat
Kozoroh
No1e vyhrál finále USO 2015 navzdory tomu, že publikum tehdy fanaticky tlačilo Rogera. Když Fed ve finále letošního Wimbledonu podával na zisk titulu, většina fanoušků jásala, protože fandili Fedexovi, Djoker se však jejich rámusem nenechal zviklat, utekl ze dvou mečbolů a dosáhl velkolepého vítězství :-)

No1e umí nejen čelit, ale i vyhrát nad velmi nepříznivým publikem. Připomíná tak starověké sparťany, kteří se odhodlali postavit perské přesile.
Reagovat
spaniel
Toto uz je moc.... i na Disneyland. Pardon Djokolanf.
Reagovat
gigin
Já vole chčím :DDDDDDDD
Reagovat
smazaný uživatel
Ludom jebe.
Reagovat
Kozoroh
Jo zvítězit nad kotlem fanoušků, to chce mít kuráž a tu Novak má :-)
Reagovat
FulnekUltras
to není jak socan zo Smeru, co uteče na druhé zadupání... ;-)

https://www.youtube.com/watch?v=M5RzYw_EPag
Reagovat
Frantz
vypadá to, že dnes budu fandit arogantovi, tak snad to zase nepos3re, ten váš nikým neohrožený labilů král ;-)
Reagovat
acc
elegos nam mladne, kdyz zacinal s tenisem tak byl jeste vic labilni:)
Uvidime...
Reagovat
Krisboy
Vypadá to, že samozvaný prezident samozvané republiky Djokoland má polední pauzu. Bude počteníčko.
Reagovat
Mayo
Dnes Elegoši zaplacu.
Reagovat
woody
Povrch hraje určitě pro Rogera. Bude snadněji dělat přímé pody z podání. Pŕi podání Federera očekávám agresivní hru od Rogera s náběhy na síť, Novak bude muset kouzlit v defenzívě, aby si vynutil nějaké BP. Recept pro Federera byl k vidění u Dominica Thiema. Celková agrese ve výměnách a výborný BH po lajně.

Pokud bych měl poradit Nolemu, tak bych mu doporučil aktivnéjśí hru z BH, proti Thiemovi byl příliš pasivní a BH po lajně vůbec nepoužíval.Také z výměn od BS neudělal přiliš bodů... Krok do kurtu a bum po lajně :-) samozřejmě stabilně podávat, to bude také klíč.

Uvidímě. Těším se jak malej :-)
Reagovat
woody
Zapomněl jsem na faktor dívaci jasně pro RF ..
Reagovat
ttopi
Tohle není prokázané. Někomu to opravdu pomáhá, protože cítí potřebu se publiku mstít a je zdravě "nasraný", což mu při úderech pomáhá. Zrovna Djokovič je v tomhle podle mě stejně salámista.
Reagovat
woody
Joo toď otázka, jeho časté hecování publika pro potlesk, po povedené výměně. Těžko říct, spíš bych ŕekl,že se v ném vaŕí krev, ale dokáže se ve správnou chvíli koncentrovat.
Reagovat
Kozoroh
Ani masivní podpora fanoušků, jakou Roger měl ve finále USO 2015, No1eho nezastavila. Jakkoliv velký tábor Fed fanoušků v dnešním zápase Ultrona nezviklá v jeho úsilí o výhru :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Si si pozrel nejaký historický film a zanechalo to zjavne hlboku stopu...
Reagovat
gigin
Tohle nemůže myslet vážně...
Reagovat
Kozoroh
Jsi vedle. 'This is Sparta' je reakce No1eho a Geralda Butlera na masivní převahu Fed fanoušků ve finále USO 2015.
Reagovat
smazaný uživatel
Odveci prirovnanie, kedze tenis je individuálny sport, ale budiš. Ty si šéf
Reagovat
Marduch
Je možný, že Novakovi vzhledem k BH po lajně nesedí nižší odskoky. On nehraje BH s přílišnou rotací, takže nízký odskok patrně může znamenat větší riziko vyhození se. Přece jen je BH po lajně velmi specifický úder, který ani top hráči z důvodu kontroly nad výměnou příliš nepoužívají. Bohužel bez BH po lajně se Novakova hra rázem stává docela předvídatelnou a soupeřům se hraje o poznání lépe, protože jim v tu chvíli stačí pokrývat defakto jen poloviční šíři BL..
Reagovat
turista
Tak nějak.
Reagovat
woody
Souhlasím, musí udělat krok do kurtu a hrát to dřív po dopadu, což je samozřejmé těžśí řešení.
Reagovat
smazaný uživatel
Federer dnes prehrá. Herne zaostava, celkom výrazne, to je fakt.

Moze vyhrat, ak bude mat viac stastia, nez rozumu. S vyuzitim BB 2/2 a Djokovic 0/7 alebo nieco na ten sposob. Lopta je gulatá, ale som realista.
Reagovat
spaniel
Hm, ano, to jsme videli ve Wimbledonu...vlastne ne, na AO :D
Po prohre Rogera s Thiemem bych to chapal, ale pote co s nim prohral i Novak, bys to uz mohl videt trochu jinak. Ano, Novak je favorit ale sance tam rozhodne je.
Reagovat
smazaný uživatel
Posledních pět zápasů FED-DJO, seřazeno od nejstaršího.

TM 2015: Djokovič 6-3 6-4
AO 2016: Djokovič 6-1 6-2 3-6 6-3
Cinncinnati 2018: Djokovič 6-4 6-4
Paris Masters 2018: Djokovič 7:6 (6), 5:7, 7:6 (3)
Wimbledon 2018: Djokovič 7:6 (5), 1:6, 7:6 (4), 4:6, 13:12

Dá se říct, že Federer poslední 2 sezóny zaostává herně od roku 2015 asi nejméně.
Reagovat
turista
Wimbledon 2019 asi myslíš.
Reagovat
smazaný uživatel
Jop :)
Reagovat
smazaný uživatel
Federe bol herne vo W. trochu inde
Reagovat
spaniel
Vyhral Basilej. Nasledna pauza ho trochu posunula zpet a na TM nejsou prvni kola, kde se rozehraje nez dojde na tezkeho soupere. Verim ze se zlepsuje. Zapas na dva sety, nebylo by to prvne, co se cekala jeho prohra s Nolem a on by vyhral.
Reagovat
turista
Je pravda, že tu letošní Basilej RF vyhrál s větším přehledem než tu loňskou. A mít 103 vyhraných kousků to je jistě balzám na jeho duši.
Reagovat
smazaný uživatel
Teď k těm šancím.

Federer může vyhrát a pro svou výhru potřebuje aplikovat Thiemům styl tenisu. Pevně věřím, že se podíval s týmem na poslední TB s Djokovičem a přesně ví, co nemá dělat.

Pokud si bude na big pointech s Nolem pinkat a čekat, že udělá Djokovič chybu, tak dneska prohraje ve dvou.

Nejvetší rozdíl v tomto matchupu jsou od roku 2015 právě bigpointy, Nole jenom vrací, Federer vrací, Federer se vyhodí.

Roger musí na bigpointech hrát od prvního míče na přiměřené riziko a ukončit to winnerem. Šance, že Nole zkazí je asi 1-3%.
Reagovat
spaniel
Ne, nesmi aplikovat Thiemuv styl. Thiem se udrzi ve vymene dele, je mladsi, rychlejsi, lepsi vydrz. Roger musi byt jeste agresivnejsi.
Reagovat
smazaný uživatel
Na BB musí byt agresivní
Reagovat
smazaný uživatel
Thiem je dnes uz agresivnejsim hracom, nez Federer..

Federer je technickejsi, trpezlivejsi, lepsi na sieti.

Ak sa bude Federer snazit do toho tak mlátit ako Thiem, tak prehrá. Nemoze hrat gambling tennis.
Reagovat
smazaný uživatel
Ty vole.

Podzim děla divy.

Forehand regulérně vyzdvihl Federerovy silné stránky
Reagovat
steve79
Jo. V tomhle ma pravdu.
Reagovat
annah
To není podzimem! Fedex se hodí, protože dnes může Rafovi zajistit setrvání na trůnu.
Myslím, že nezajistí...
Reagovat
spaniel
Thiem urcite neni agresivnejsim hracem...
Reagovat
smazaný uživatel
Záleží, co si vykládáš jako agresivitu.

Jestli sílu úderů, které hraješ soupeři na raketu, nebo útočný tenis, kdy honíš soupeře z leva do prava a ukončuješ na síti.
Reagovat
spaniel
Nejde o to jak si to vykladam, je to zavedeny pojem. ATP hodnoti Federera jako vyrazne agresivnejsiho hrace. Ukoncuje vymeny mnohem drive, chodi casteji na sit (coz je nejcistejsi forma agrese). Dom spis v klidu hraje 20 uderovou vymenu nez vystreli pumelici. V tom je spis jak DelPo, ktereho kvuli delovemu FH nekteri spatne vnimali jako agresivniho hrace. Ten byl ve skutecnosti jeste o dost mene agresivni nez Dom.
Reagovat
smazaný uživatel
Tím pádem je to v pořádku. Už se chápeme.
Reagovat
Ereinion
Thiem sice dává větší rány, ale zase nehraje tak rychle po dopadu jako Federer...takže záleží, co se tou agresivitou vlastně myslí
Reagovat
Vlk-v-trave
Konecne Forehande muzes fandit svemu oblibenci bez toho divadla, caviku, ukryvacek, skadleni jak na nem nenechas suchou nit:)

Jaky je to pocit?:)
Reagovat
Kojinho
Proč zase rozjíždět ten flame?
Reagovat
kada.tom
Kubot/Melo =< Ram/Salisbury
Thiem > Berretini (6-2 7-5)

Klaasen/Venus > Dodig/Polášek
Djokovic >= Federer (7-5 7-6)
Reagovat
Vlk-v-trave
Stefan se uz na Rafu tesi, do zapasu chce vlozit to nej. Citi velkou sanci porazit Nadala.

http://www.puntodebreak.com/2019/11/14/tsitsipas-poner-alma-partido-rafa

Stefan ocenil dost Lejvr Cup, ktery hodne pomaha:) Je moznost byt s velkymi hraci, sblizit se s nema, (no a pak se lepe proti nim pinka:D)

Lejvr Cup se stal pro Stefana nejlepsim turnajem roku, nebot se na nem naucil nejvic, od nejen velkych hracu, za cely rok. Prave diky Lejvr Cupu ted vyuziva skvele zkusenosti na TM....

Stefan tedy Lejvr Cup hodnoti jako nej. turnaj...(jasne mimo asi GS), no nevim, jestli nej, ale rozhodne lepsi nez TM, ktery svou koncepci (aspon za mne je dost mimo).

Chybi mi ZMENA POVRCHU. Nechapu proc se nemuze hrat taky na cihle a trave... uz jen kvuli tomu NADALOVi:D) ten jeden TM by si asi zaslouzil...ale musel by chytit rok, kdy by nejen byl TM na cihle, ale jeste nesmel byt zraneny...ono ten Thiem...nebo Djokovic na dva vitezne...taky neni sranda...a v hale..:)

Bylo by to mnohem zajimavejsi...
Doufam, ze ten Stefan, nebo Dominik vyhraji, nebo Zverev obhaji. Ani nevim, kteremu bych to pral vic:)
Reagovat
spaniel
Tvl, tobe se to muze napsat 100x a porad nechapes, proc se TM nehraje na cihle...
Reagovat
Vlk-v-trave
:D)
Reagovat
Vlk-v-trave
A na trave v Halle? take ne:)
Reagovat
spaniel
Ne :)
Reagovat
Vlk-v-trave
Tak tu cihlu bych i prezil, ale trava take ne...,
...no to asi nepreziju...
*
Co by ti udelalo, jak bys aspon jednou po 101. napsal ano...:D)
Reagovat
spaniel
Ok, az skonci Nadal :)
Reagovat
smazaný uživatel
Federer set 1,82

Bude TB - 2,04

To je hratelné
Reagovat
Frantz
nalož za kvartýr
Reagovat
smazaný uživatel
Nemůžu.

Mám barák
Reagovat
Vlk-v-trave
Tak Matti by mohl aspon v tom poslednim zapase...
...trebas urvat set:)
Reagovat
smazaný uživatel
Ono to svádí k té sázce na Itala, ale je to TM a tam každá výhra přináší hodně ovoce, to Thiem nepustí. Navíc bude mít volno do soboty.
Reagovat
smazaný uživatel
Vysledok Zvereva a prehra 0:2 je najhorsi mozny vysledok pre Nadala. Teraz skonci bud prvy v skupine alebo nepostúpi. Jeho dobrá nálada a vychodiskova pozícia trvala dve hodiny.
Reagovat
smazaný uživatel
Jako Rafa to má nejvíce na h0vno co to šlo. Vypadalo, že Rodži bude mít mega pech, ale ten to má buď a nebo.

Rafa to nemá ani buď ani nebo. Může se klidně po-srat a stejně nepostoupí. Medvedev bude po tom výsledku s Nadalem tak psychicky složený, že pokud se Zverev neožere, tak vyhraje.
Reagovat
smazaný uživatel
Ano. Nemyslim si, ze je Medvedev v móde pomáhat Nadalovi.

Na druhu stranu; on sam este moze postupit. Som zvedavy aky zápas sa bude hrat ako prvy; to je pomerne klúcové.
Reagovat
smazaný uživatel
To už je dané.

První hraje Rafa s Tsitsipasem, pak hraje Medved se Zverevem.

I ten Tsitsipas bude problém. Tohle není nějaká exhibice víš co. Za každou výhru je celkem dost peněz a nějaké body. Tam nikdo nevypustí zápas i když má jistý postup.

Navíc Tsitsipas bude chtí vyhrát skupinu a minout Djokoviče.
Reagovat
smazaný uživatel
Vitaz skupiny Djokovica praveze dostane, neminie :)

Ak bude hrat Nadal prvy, aspon nemusi byt demotivovany z druheho vysledku..Jeho 200b pre kontext svetovej jednotky vsak nic neriesi. Je pech, ze to vyslo tak, ze nemoze hrat s Thiemom. Na kombo Tsitsipas/Thiem by som mu veril. Na druhu stranu, stastie mal vcera s Medvedevom.
Reagovat
smazaný uživatel
Jo máš pravdu, skupinu vyhrál Thiem.

Tak to může Tsitsipas kalkulovat, protože postupuje tak či tak. Možná vsadím teda na Rafu. :)

On může doufat, že Federer vyhraje, to je jeho nejjistější scénář a myslím si, že to Rafovi bude i stačit.

Ví, že s tímto výkonem asi turnaj nevyhraje tak či tak.
Reagovat
Alien
Myslím si, že letošní TM ovládne Dominik Tým!
Reagovat
Patik
Nerozumiem prečo chce každý Fedal finále..akoby nevedeli za posledné roky ako končia zápasy na harde medzi týmito hráčmi..to pravé predfinále bude práve dnes ..teda aj keď..tentokrát si nemyslím že bude také vyrovnané a kvalitné ako v predošlých zápasoch..Federer tu nehrá to čo minulý rok v Paríži alebo vo Wimbledone skôr si myslím že Novak bude zdravo nasraný a Roger si to odskáče..no po všetkých tých porážkach by som to už doprial Rogerovi..kvôli sebavedomiu..a možno by to bola aj akási vzpruha do ďalšej sezóny.
Reagovat
Krisboy
Já nerozumím tomu, jak jsi přišel na to, že to chtějí všichni.
Reagovat
Patik
aj tu aj inde som to videl Fedal..Fedal..Fedal..
Reagovat
spaniel
Finale Fedal chteji fanousci Fedal...to je snad logicke.
Reagovat
smazaný uživatel
Ono to zní, jako všichni.

FEDAL fanoušků je většina a tím pádem si většina přeje, aby dneska na turnaji skončil Djokovič.

Vlastně kromě fanoušku Noleho si to přeje úplně každý.
Reagovat
Marduch
Amen
Reagovat
turista
Je to strašný.
Reagovat
aape
já myslím, že jsou i fanoušci, kteří si přejí,
aby tam nebyl ani jeden z té "svaté" trojice,
pohlednější tenis tu hrají ti ostatní zatím
Reagovat
turista
Ale není jich asi mnoho.
Reagovat
spaniel
Jsem nevedel, ze zas zmenili pravidla a uz se nehraje na vysledky, ale na pohlednost.
Reagovat
aape
to taky nikdo neřekl
Reagovat
steve79
Snad to bude řežba se vším všudy. Favorit je Novak, ale Roger se snad vybičuje k svému maximu. Roger nemá co ztratit. Novakovi jde o hodně.
Reagovat
turista
No tak pokud vyhraje Federer tak nám nezbyde než mu zatleskat. Pokud se to stane tak by to měl pak taky zužitkovat a ne hned v dalším zápase vyhučet.
Reagovat
spaniel
To je oficiální stanovisko Djokolandu?
Reagovat
turista
Ne, mé soukromé.
Reagovat
acc
Tak co, hral si Zverev s mobilem v tasce? :)
Reagovat
ttopi
Takhle - z žádného záběru nelze na 100% říct, že to byl mobil. Zařízení s dotykovým displayem je mnoho. Na druhou stranu, on se ohání lahví, což zcela určitě nebylo, takže je jasné, že mlží. Pokud by to bylo cokoliv jiného než mobil, tak by to přece přiznal. Takhle si z lahví od vody sám nasral do kalhot.

Podle mě to mobil byl. Ale nevěřím, že by na něm hledal nějaké poznámky k zápasu.
Reagovat
paddy
Já opakovaně viděl, jak se něčeho dotkl v tašce a v hale hned začala hrát hudba, takže myslím, že si přivydělává jako DJ :)
Reagovat
smazaný uživatel
Strašně mě zajímá, co bude dělat Nadal když náhodou Federer večer vyhraje.

Předpokládám, že odstoupí. :D
Reagovat
Frantz
ty vždycky předpokládáš a vždycky to dopadne tak, že si nas3reš do huby, klaune ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ještě žiješ ty odpadku? Nemáš náhodou v listopadu být už zpátky v léčebně?
Reagovat
Patik
a čo sa vlastne stane keď Fíderer vyhrá ?
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa bude přes zimu n.1
Reagovat
Patik
nech je..koľko myslíš že mu to vydrží..svetová jednotka ako víno..výkony tu v Londýne to len potvrdzujú.
Reagovat
Frantz
Potom neplač, Kamilo, potom neplač, Kamilo
Najdi si někoho, kdo tě snad nežli já víc bude chtít
Bude chtít, bude chtít.......
Reagovat
smazaný uživatel
Že ty sis zase zdvojnásobil dávku léků?

Já ti říkal, nedělej to, máš jenom jedny játra.
Reagovat
MarcelPersch
No proti Federerovi by existovala aspoň nepatrná šance, proti Djokovi naprosto žádná.
Reagovat
Mayo
Kto vie ako k tomu zapasu pristúpi Thiem.

Čo sa týka legendárneho súboja, tak si myslím, že Djokovic nasadí beast mode a skončí to nejako 2x 6-3
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist