Berdych je poprvé světovou čtyřkou
Tomáš Berdych sice za posledních dvanáct měsíců, za které se hráčům počítají body do žebříčku ATP, získal jen titul z menšího turnaje ATP 250 ve Stockholmu, letos však pod vedením nového trenéra Daniho Valleverdua odehrál devět turnajů, na všech byl ve čtvrtfinále, jen na dvou z nich se nedostal alespoň do semifinále a třikrát si zahrál ve finále.
Právě stabilní výkony, ale zároveň také časté zdravotní problémy Rafaela Nadala, který před týdnem poprvé po deseti letech vypadl z elitní pětky, pomohly devětadvacetiletému rodákovi z Valašského Meziříčí k životnímu posunu ve světovém žebříčku. Dnes se poprvé prodral do Top 4, která dlouho bývala uzavřená kvartetem Novak Djokovič, Roger Federer, Andy Murray a Rafael Nadal.
Berdych, který letos ještě neprohrál s hráčem mimo Top 10, se s 5320 body posunul na 4. místo těsně před Japonce Keie Nišikoriho. Vedoucí Srb Djokovič je v nedohlednu, čtyři tisíce bodů ztrácí na druhého Federera, nicméně pozice třetího Brita Murrayho nemusí být dlouho nedobytná.
Zatímco Brit bude obhajovat semifinále na Roland Garros a čtvrtfinále ve Wimbledonu, Berdychovi se loni na antukovém a travnatém grandslamu příliš nedařilo. V Paříži vypadl ve čtvrtfinále a v Londýně dokonce už ve druhém kole.
Dnešní posun na post světové čtyřky pomůže Berdychovi také při nasazování na French Open. Vstupovat do něj bude jako turnajová čtyřka a dříve než v semifinále nemůže narazit na trio Djokovič, Federer a Murray, teoreticky se ale může už ve čtvrtfinále utkat s devítinásobným šampionem Nadalem.
Berdych je čtvrtým českým rodákem, který se dostal do elitní čtyřky. Jan Kodeš sice byl od založení současné podoby žebříčku ATP Tour v srpnu 1973 nejlépe pátý, ale krátce před tím mu přisuzovali třetí příčku. Na druhé místo za své kariéry vystoupal Petr Korda a světovou jedničkou byl Ivan Lendl.
V ženském žebříčku zůstává na čtvrtém místě Petra Kvitová. Před ní došlo opět k rošádě mezi Simonou Halepovou a Marií Šarapovovou, když po triumfu v Římě je nyní druhá tenistka z Ruska. Serena Williamsová navzdory odstoupení kvůli zranění dál neohroženě vládne.
Své nejlepší postavení ve světovém žebříčku znovu vylepšila Španělka Carla Suárezová-Navarrová, jež letos vyhrála nejvíce zápasů ze všech tenistek (31). Po finále v Římě se posunula z desátého na osmé místo. Lepší ze Španělek byly pouze bývalá světová jednička Arantxa Sánchezová-Vicariová a dvojka Conchita Martinezová.
Dvouhra: 1. (1.) Djokovič (Srb.) 13.845 b. 2. (2.) Federer (Švýc.) 9235 3. (3.) Murray (Brit.) 7040 4. (5.) Berdych (ČR) 5230 5. (6.) Nišikori (Jap.) 5220 6. (4.) Raonic (Kan.) 4800 7. (7.) Nadal (Šp.) 4570 8. (8.) Ferrer (Šp.) 4490 9. (9.) Wawrinka (Švýc.) 3845 10. (10.) Čilič (Chorv.) 3325 11. (11.) Dimitrov (Bulh.) 2760, 12. (13.) F. López (Šp.) 2280, 13. (12.) Simon 2255, 14. (15.) Monfils 2065, 15. (14.) Tsonga (všichni Fr.) 2045, 16. (16.) Anderson (JAR) 1970, 17. (17.) Isner (USA) 1935, 18. (20.) Goffin (Belg.) 1835, 19. (18.) Robredo 1755, 20. (19.) Bautista (oba Šp.) 1750, ...37. (40.) Veselý 1125, 40. (42.) Rosol (oba ČR) 1035. |
Čtyřhra: 1. (1.) M. Bryan, B. Bryan (oba USA) 10.710, 3. (3.) Melo (Braz.) 5890, 4. (4.) Pospisil (Kan.) 5815, 5. (8.) M. López (Šp.) 5510, 6. (6.) Sock (USA) 5500, 7. (10.) Granollers (Šp.) 5450, 8. (7.) Dodig (Chorv.) 5125, 9. (9.) Benneteau 4970, 10. (11.) Roger-Vasselin (oba Fr.) 4890, ...59. (47.) Rosol 1275, 69. (68.) Čermák 1068, 73. (62.) Štěpánek 1035. |
Kompletní žebříček ATP |
Dvouhra: 1. (1.) S. Williamsová (USA) 9361 2. (3.) Šarapovová (Rus.) 7710 3. (2.) Halepová (Rum.) 7360 4. (4.) Kvitová (ČR) 6760 5. (5.) Wozniacká (Dán.) 4940 6. (6.) Bouchardová (Kan.) 4167 7. (7.) Ivanovičová (Srb.) 3655 8. (10.) Suárezová (Šp.) 3645 9. (8.) Makarovová (Rus.) 3510 10. (9.) Petkovicová 3315 11. (11.) Kerberová (obě Něm.) 3230, 12. (12.) Kar. Plíšková 3085, 13. (14.) Šafářová (obě ČR) 2995, 14. (13.) A. Radwaňská (Pol.) 2885, 5. (16.) V. Williamsová 2646, 16. (17.) Keysová (obě USA) 2325, 17. (15.) Erraniová (It.) 2140, 18. (18.) Kuzněcovová (Rus.) 2118, 19. (19.) Svitolinová (Ukr.) 2095, 20. (22.) Lisická (Něm.) 2076, ...22. (23.) Strýcová 1995, 62. (60.) Hradecká 896, 71. (64.) Smitková 835, 72. (69.) Siniaková 829, 78. (82.) Koukalová 725, 86. (90.) Allertová (všechny ČR) 663. |
Čtyřhra: 1. (1.) Mirzaová (Indie) 7940, 2. (2.) Hingisová (Švýc.) 6955, 3. (3.) Erraniová a Vinciová (obě It.) 6090, 5. (9.) Mladenovicová (Fr.) 5740, 6. (5.) Blacková (Zimb.) 5515, 7. (6.) Makarovová a Vesninová (obě Rus.) 5340, 9. (8.) Shuai Peng (Čína) 5252, 10. (10.) Su-Wei Hsieh (Tchaj-wan) 5025, ...17. (18.) Hlaváčková 4160, 18. (19.) Šafářová 3926, 28. (27.) Hradecká 2790, 31. (31.) Strýcová 2600, 38. (40.) Kar. Plíšková 1980, 42. (29.) Peschkeová 1868, 51. (52.) Voráčová 1600, 58. (56.) Siniaková 1361, 66. (65.) Koukalová 1240, 84. (80.) Krist. Plíšková 886, 94. (89.) Krejčíková 772. |
Finanční žebříček roku (v dolarech): 1. S. Williamsová 4,027.144, 2. Šarapovová 2,367.487, 3. Halepová 2,159.831, 4. Suárezová 1,273.672, 5. Kvitová 1,248.276, 6. Makarovová 1,007.811, 7. Karolína Plíšková 752.976, 8. Keysová 749.788, 9. Šafářová 742.129, 10. Kuzněcovová 616.590, ...27. Strýcová 379.460, 45. Hradecká 256.405, 71. Koukalová 147.248, 74. Siniaková 145.724, 100. Smitková 104.327. |
Kompletní žebříček WTA |
Komentáře
...vzdyt je to sama nudle.
tenisového portálu,
ne každý to však vítá
neb rozumu má pomálu.
Svoje moudra pořád trousí,
musíme to vydržet,
než ji Roger sám zardousí,
nebo Slacker podá jed.
protože to vůbec není můj původ
rozdávat moudra a co se týká rozumu
tak toho tady také dávat nebudu.
Psát tady je zábava
když je na to nálada
o nic jiného tu nejde
a za čas to každého přejde.
tak mi říká i můj cit,
tebe každý zná nejvíce,
proto jí zde musíš být.
tak si toho vaz
ves ves ves
nebud jako quesh
Jsem se sobecky soustředila na sebe, no fuj !!!
http://www.stred.brno.cz/uploads/gallery/full/831.jpg
ťava je u vás velbloud hmmm zaujímavé.-))
kto vyhra LM
Barca alebo Juve?
https://www.youtube.com/watch?v=iA8bi9aIuOY&feature=youtu.be&t=6m12s
Alzo.... Ty si moj chlapec.
https://www.youtube.com/watch?v=iqrM01buIok
Podle toho zjistíme, jestli žiješ ty.
2031 - Sly Stallone natáčí další díl Ramba.
2032 - Chuck Norris natáčí svůj životopis.
https://www.youtube.com/watch?v=uy0LCSP_0q8
20. března - Lady GaGa, americká zpěvačka a skladatelka
https://www.youtube.com/watch?v=Sdq79KwPamQ
https://www.youtube.com/watch?v=8bJ_8X0jcOU
zde diskutucící měli to štěstí, že jejich rodiče či prarodiče ji přežili ....
A samozřejmě, v nadsázce se to používá, mít poslední slovo, ale za každou cenu chtít mít poslední slovo, to dobré určitě není. O to rozhodně nestojím."
Tak se nám Fandinka svěřila ( zkopírováno z diskuse trochu níže) že nestojí o to mít poslední slovo. Tak bych vás všechny chtěl poprosit - nenechte ji poslední slovo, ono musí být hodně stresující když nechcete mít poslední slovo a permanentně ho máte - přeloženo když už se s vámi nikdo nechce bavit :-)
Fandina ma nutkavou potrebu ukoncovat vlakna, vzdy mit posledni slovo.Toho si jiste vsiml kazdy.
Kazdemu prumernemu ctecimu navstevniku musi byt jasne, jak moc ti jde o to posledni slovo, vzdy..Naopak to vzdy vypada , ze te to rozhodne zivy psani nekonecnych komentu ze sveho sklepniho nuceneho azilu.Podle me jsme my tady tvoje jedina realna "rodina."
Oto je tvoje chovani odpornejsi.
Jakože věkem i pohlavím?
Ty jsi kluk?
Jakože věkem i pohlavím?
fandinovatět
zafandinovat si
někoho ufandinovat
profandinovat se
......
zafandinovat si - zachatovat si na TP portálu
někoho ufandinovat - někoho chatováním dovést k šílenství
profandinovat se - chatováním s nickem a la Fandina dospět k nějakému závěru - velmi náročná, takřka nemožná disciplína
ufandinovat - ne to ne, nikoho k šílenství se dovádět nesmí. Každý má znát svůj strop, sám má vědět, kdy má přestat.
profandinovat se - diskuse nemusí nutné vést k nějakému závěru, takže také ne. Obvzlášť, když se jedná o různé názory, těžko potom dospět k dohodě. A účelem diskuse ani není někoho přesvědčovat o svém názoru. Pokud ho změní, je to jeho věc, jeho právo.
S tím 24/7 souhlas + psát příspěvky kdekoliv a komukoliv a psát hned 2 a více příspěvku za sebou. Měnit argumenty podle potřeby. Reagovat na příspěvek úplně jiným tematem.
Ještě k té vadě, vlastnosti. Nevím, jestli zakončovat vlákna je nějaká vlastnost, vada. Hlavně to nedělám, není to mým účelem. Trochu bych to připodobnila k mít poslední slovo. Ale to jak známo nemusí být také vždycky to pravé ořechové. Takže to také nemusím.
Ale když je tu teď takový klid a pohoda, prostě nebe na zemi :-))
16. září 1817 - Václav Hanka a Josef Linda údajně objevili Rukopis královédvorský
1818 - Mariánské Lázně získávají statut lázeňského města
1819 - 22. října ? se narodil Edmund Schebek, pražský právník a historik (zem. 11. února 1895)
https://www.youtube.com/watch?v=2_to8tbCsIo
https://www.youtube.com/watch?v=HrU22eV4gxM
a my, bratře sokole Slávku, půjdeme už také spát...
na povel hačačá a hají, bratře sokole Sašo...dobrou... ;-)
Je to jmenovec (třeba i rodina, nevím) současné světové trojky - Andrew Barron "Andy" Murray
1814 - pokračování
1815 - konec napoleonských válek
Waterloo ? Neznám, snad Watergate ??? ;-)
Myslím, že je to věc té firmy, Shirley... ;-)
Do roku 1816 ovšem nikdo moc přistávat nechtěl...celý svět tehdy trpí klimatickou anomálií po výbuchu indonéské sopky Tamboro - v Evropě se kvůli extrémní neúrodě běžně konzumují i koně, takže po kolejích nemá kdo tahat, což vede až k vynálezu drezíny...
https://www.youtube.com/watch?v=1qhMP107W6k
1814 - v Brně je použit poprvé v Čechách průmyslový parní stroj
https://www.youtube.com/watch?v=IW4AuLcYC3Q
https://www.youtube.com/watch?v=Z1UCfY-hGiY&feature=youtu.be&t=37s
https://www.youtube.com/watch?v=eNDEEEy7Qzo&feature=youtu.be&t=1m7s
stejně jako dodnes i popisná čísla domů v Praze, zavedená v roce 1805
31. října 1806 - zemřel Utamaro Kitagawa, japonský malíř narozen 1753, je to jeden z předků tohoto muže:
https://www.youtube.com/watch?v=IZjHIiLl5KM
1807 - zahájena výroba becherovky, což dodnes oceňuje zvláště náš pussydent...
1802 - založena americká vojenská akademie ve West Point
1. března 1803 se stává Ohio 17. státem USA
15.10.1973 ? Francouzská královna Marie Antoinetta je odsouzena k smrti a o den později popravena.
4. října 1799 - narodil se Vincenz Priessnitz, rakousko-moravský zakladatel lázní Jeseník, zemřel 28. listopadu 1851
20. března 1800 - Alessandro Volta zveřejnil vynález tzv. Voltova sloupu - první chemické elektrické baterie, o kterém jsme již hovořili výše :-))
Fandina
Já vím, ty lžeš permanentně.
To musíš vědět ty, jestli lžeš.
lžeš, reagoval si na mě
lžeš
Lžeš. Nikdy jsem ti nenadávala. Lžeš jako věž.
iqe
Lžeš si do vlastní kapsy.
Jaká hysterie? Jenom konstatuju, že lžeš a jsem u toho docela klidnej.
Lžeš jako když tiskne.
"Číháš !!!
A ještě tu opět překrucuješ pravdu. V prvním příspěvku tohoto vlákna jsem o tobě nepsala a ty tvrdíš, že JO. Prosím, NELŽI aspoň v tomto vláknu !!!"
Takže LEŽ tě víc láká?
- Tímhle jsi na to kápla! Proč si myslíš, že tě tady stále víc a víc lidí nazývá dementem? Ne proto, že tě chtějí urazit, nebo že by byli neslušný, ale jednoduše proto, že si o to říkáš sama. Opakuješ tři myšlenky neustále dokola, jsi jako kolovrátek nebo nějaký program, který náhodně generuje předem vybraná slova do vět, takže si o tobě přirozeně hodně lidí myslí, že jsi dement, nějaký zaostalý, zaseknutý člověk. Nediv se, říkáš si o to sama.
http://www.novinky.cz/koktejl/370062-zena-dostala-za-prechazeni-na-cervenou-kladivem-po-hlave.html
To manzel a decka asi odjeli na chalupu a tebe nechali zavrenou doma?Docela spatne to zvladas..
Ale melo by se ti nejak pomoct, nejlepe soudni zakaz psani na TP., aby ses konecne probudila a zacala zit v realite.
Myslím že se mýlíš a je to trochu jinak. V TP byla stanovena nová pravidla pro vedení diskuzí - každé vlákno musí být ukončeno komentářem nickem Fandina ( přiznám se že najít vlákno které nekončí Fandinou je docela fuška ). Takže v tom bude asi nevinně a musíme tolerovat že omílá pořád pár nic neříkajících frází :)
Hele co myslíš - Rafa, Nole, Roger nebo někdo jiný pozvedne pohár Mušketýrů?
Tak Rafa!!! alebo David by mohol.
.))))))
ty seš!
napsané to bylo přesně a výstižně, jen si nejsem jist zda osoba které to bylo určeno je schopna si zapamatovat než dojde na konec, co bylo na začátku - zvlášt když musí rychle reagovat na několika místech, aby ji náhodou někdo nepředběhl ... :-)
no musím přiznat že když byla v Římě tak tu celých 24 hodin nebyla, tak možná máme ještě pár dní letos šanci :-)
Jen mi se to spojilo až teď.
Tady si člověk musí dávat velký pozor nejen na slova, významy, myšlenky, ale i na hodiny, minuty, vteřiny.
No ještěže je ten Roger 6x Mistrem světa plus teda TO 7xW, to mi tu situaci tady značně ulehčuje :-))
Navíc lživě píšeš o rozborech v množném čísle, já napsal "rozbor" pouze jeden, pak už šlo o diskuzi o konkrétní problematice.
Já zase nemám zapotřebí napsat tisíce příspěvků s naprosto totožným obsahem, to radši napíšu rozbor, co si o někom myslím. Proč koneckonců ne.
Neslušný jsem podle tvého názoru, já si naopak myslím, že ti velice slušně a decentně vysvětluji, že rozhodně "normálně" nediskutuješ, jak jsi napsala. Proč? Abys to věděla.
chtít po Fandině nějakou hlubokou myšlenku je stejně pošetilé, jako se snažit vysvětlit Kvěšovi že existuje ještě nějaký jiný turnaj než Wimbledon ..... :-)
takhle to vidim ja...
Budeme se bavit jen spolu a jen o něm, jo?!
Já jsem zase více na chlapy.... teda co se tenisu týče :-))
jinak abych se přiznal Rogera jsem před dvěma lety odepisoval a on je porad dobrej ...
Ale tak dobře. Nechceš diskutovat o pravdě a lži. I to je odpověď.
Ale pokud jsem to nepřehlédl, tak quesh zatím neupřesnil, jakým koeficientem se má násobit počet W titulů při porovnávání s ostatními GS, takže zatím není možné určit, kolik kdo přesně vyhrál GS titulů. U Federera je to jedno, ten jich má nejvíc tak jako tak. Ale zajímat by to mělo hlavně nadalovce při srovnání se Samprasem. Protože i za předpokladu, že by koeficient Wimbledonu byl jen 1,5, tak by to znamenalo, že Sampras má o 2,5 GS titulu víc než Rafa. Já ale doufám, že koeficient W. je minimálně 2, protože to by znamenalo, že i Nole je dvouciferným GS vítězem a to by z něj už dělalo skoro legendu.
Sampras - 7x Wimbledon a 5x Mistr světa.
Nole - 2x Wimbledon a 4x Mistr světa.
Vše ostatní nestojí za řeč, takže Rafa je na tom v porovnání s Nolem o hodně hůř, jakože mu chybí ten Mistr světa a navíc 4x.... to už asi nedožene, počítám, že brzy upadne v zapomnění :-/
Takže si neprotiřečím, ale potvrzuji, že má pravdu.
V rámci legendárního Wimblu dokázalo něco podobného jen 7 jiných tenistek, u nichž o označení "legenda" kupodivu nikdo nepochybuje.
Legenda je tezka vaha, nic co smejd a vohybac budou relativizovat
Jinak platí, že Petra je českou legendou už teď. Pro mě ano. Co je pro tebe je tvoje věc.
Jinak si myslím, že legenda-nelegenda - je to spíš jen slovíčkaření, a pro každého může být význam tohoto označení posunut trochu jinak.
Pro mě je Petra přinejmenším absolutně nejsympatičtější česká holka, která to v tenisu někam světově dotáhla.
Vadí mi to pokrytectví, že když tu třeba probírám hokej nebo jiný sport, tak hned přiklušou a moralizují.... ale když se teď tady nesmyslně dohaduji s tebou nebo iqem, tak mlčí !!!
Proc si vlastne reagovala a vtapeti polozila otazku?
"O co ti vlastně jde?", kdyz dale pises cituji.: "Já sama o sobě diskusi netvořím"
..coz je samozdrejme tvoreni dalsi diskuze ze?
"Číháš na každý koment jako ohař na návnadu.... každý koment má pro tebe cenu zlata, proto reaguješ i na ty, které se tě vůbec netýkaj...."
A ještě tu opět překrucuješ pravdu. V prvním příspěvku tohoto vlákna jsem o tobě nepsala a ty tvrdíš, že JO. Prosím, NELŽI aspoň v tomto vláknu !!!
Tady tento masakr vyvolal iqe, né ty, takže o tobě opravdu řeč nebyla ani v mých myšlenkách !!!
Takže ještě jednou: "Nebylas nabádána ty konkrétně k ničemu!!!"
Chtěla jsem znát reakci těch o kterých jsem psala.
Jses pohorsena hokejem a biatlonem na TP?
Blixa asi ne... ale opravdu nevím přesně.
To už je jako třeba v hokeji, hráč sice dal 500 gólů, ale jen 120 jich bylo vítězných.....
Někdo má dušičku v péřu, někdo ve vatě, ale pocitově to vidím stejně..... něco jako orgasmus ega..... věřím, že si užíváš dosyta.
Neni, je zelená, protoze...
Vata...
Podívej, pokud máš potřebu neustále něco někomu vysvětlovat a popisovat a slovíčkařit, piš si to dál. Já ti v tom nebráním. Ale na začátku diskuse o trave bylo, že každý má na to jiný náhled. A bude to tak i na konci takové diskuse. Všechno mezitím je vata. Myšlenka a význnam se nemění.
Mela by se sejit zdejsi silna 4(Fandina, Frick, Ige, Kvitovka456) a rokovat.Potom nam oznamit vysledek a my nechytri se jim budeme proste ridit.
Akorad asi musi u Fandiny ve sklepe, protoze je tam zamcena a privazana.
Malym oknem ti tam podavaji jidlo.Ven te pousti jenom za odmenu 2x-3x mesicne, na retezu ke kteremu je pripojeny el.proud..
Jinak nesmis sama nic.
Proto tady furt sedis u klavesnice a pises veci ktere nikoho nezajimaji.
Dokonce jsem slysel ze do toho Rima te stary vzal jenom kvuli tomu, aby se na tebe podivaly ve Vatikanu exorcisti..Nikdo nevi co s tebou.
Jinak to asi nemáš lehké, že když takhle popisuješ druhé ve sklepech a přitom se díváš do zrdcala, že? To nic, psychiatři ti pomohou. Doufám, přeji ti to.
Tvůj Ernestek - jupíííííííí..........
Bez debat!!
Za prachy si koupí cokoli, tedy i právo, TAM hrát :-)))
Jediný, jehož ruce svírají tupý úhel při forehandu.
Nebo spolu chodite?
V rámci tenisu se hodně často zkracuje jenom na "open eru". Podle mého je to špatně, je to asi kvůli lepšímu marketingu "nových rekordů", ale budiž.
V rámci Wimbledonu bych ale uvažoval o celé historii tohoto turnaje. Wimbledon samotný nazajímá "open" a "amatérský". A kdo si vzpomene na Helen Moody s 8 tituly z třicátých let, na Clapp se 4 tituly z 50.let? Jsou to legendy? Asi celkem jsou, ale já o nich nic nevím. Tak trochu mi v paměti uvízla Bueno se 3 tituly z let 60., ale ta vyhrála ještě další 4 tituly na GS.
Za legendy tenisu obecně považuji Suzanne Lenglen. Margaret Court, Martinu Navrátilovou, Chris Evert, Graff, Serenu Williams. A to jsou zatraceně jiné váhové kategorie.
S těmi legendami bych šetřil, to hlavně novináři potřebují superlativy.
Tož ano, v rámci českého tenisu Petra legendou bude, to je úplně jasné. V rámci světového, no to ještě uvidíme.
Proti opravdovym legendam je to furt druha liga..zatim.
Navic pouzivat oznaceni legenda na 24 letou jeste hrajici mladou skecnu je ujete.
Jedina kdo splnuje z hrajicich hracek nejakou dejme tomu normu je Serena.
Já myslím, že označení za legendu je do jisté míry závislé na osobním cítění každého z nás. Samozřejmě, je tu pár jmen, na kterém se asi shodnou všichni, především ta, která jsi vyjmenoval. Ale pak je tady ohromná skupina dalších jmen, kde už je to vyloženě o osobních kritériích toho, kdo hodnotí, každý si vybere to své a vždycky si to nějak obhájí.
B.J.King pro mě taky legendou.
Ubožák je nadávka nebo vysmívání se někomu nemajetnému a to je teda hnusné, takové podlé jednání, které tady Fandina předvádí, protože nám tu psala co všechno má za majetek a že ani do práce už nemusí chodit :-/
Fakt je, že jsem mu kdysi řekl, že je piča. To nepopírám.
Fandina: Jakou anketu? Kdo ji vypsal? Kdo se jí účastnil? Buď konkrétní. Ano psal jsem o queshovi a teď o iqem nehezky, vím to. Aj o tobě píšu někdy nehezky. Píšu tak, jak to cítím, sorry.
Kdybych chtěla být středem pozornosti, tak to nebudu psaním na TP. To je to poslední, o co stojím.
Jj úplně se mi to teď vybavilo, jak PetaM tady vynesl, jak tam na mě nadávaj.... a pak mě mezi sebe zvali.... jo ale to bylo v době, kdy už ani Lunej u nich nebyla.... opravdu tam, ani kdyby mi platili !!!
https://www.facebook.com/groups/fanousci.petra.kvitova/?fref=ts
Ty si prece dement, tvuj nazor nikoho nezajima.
Me to treba zvlastni prijde.
Jsem rád, že jsme se shodli na, nazval bych to, "svobodné výměně informací".
Kdybychom psali všichni o tom samém, tak by ani ta diskuze neměla smysl. Každý přináší svoje myšlenky a druzí si je odnáší. A třeba je i dál rozvíjí.
Svědčí.
A zaplatili ti aspoň za to?!
Kde jsem tě tedy označil těmi třemi vlastnostmi? Nebo je to jenom demagogie?
To je moooc
Na tom jsme se přece shodli o čem je diskuze. Diskuze je o názorech, ne o lidech.
20.05.2015 13:13 Od: janek_da
Ovšem člověka, který plká prázdné fráze a o půl hodiny se kasá, že přinesl přehršel argumentů nemám problém označit za demagoga.
Iqe tyto podmínky, aspoň pod tímto článkem splňuje, ale nejsem si vědom, že bych to přímo napsal.
https://www.youtube.com/watch?v=hwOf0L9tYKk
Budu muset začít častěji pročítat diskuze o ženském tenisu, protože jestli je tam podobným výkvětů více, jedná se vpravdě o solidní blázinec, jehož pozorování může s přehledem vynahradit například sledování filmu. Já naprosto bez rozpaků přiznávám, že jsem se pobavil zcela královsky. Toto člověk nevymyslí, toto skutečně píše sám život.
Zbytek je na druhé straně, takže o jakých pár jedincích hovoříš, jo a to nemluvím o jiných webech, kde taky neskáčou do stropu, když tam přijdeš.
Co jako chceš víc, aby bylo naprosto zřejmé, že Hana stojí značný kus před Petrou? Já mám Petru rád, přeju jí úspěchy, ale tvrdit, že se na ni bude vzpomínat jako na legendu sportu, je dost přehnané.
Až pak triatlet napsal "výrazně" o čemž by se už třeba dalo diskutovat. Ale přesto má Hana 0 100% více GS, což asi celkem výrazné je. Což navíc v kontext vlády Martiny a Chris dělá hodně, na rozdíl od samotinké Sereny.
Martina a Chris jsou legendy, stejně jako Serena. Ale tenis se změnil, doby, kdy někdo mohl takhle dominovat s odchodem Sereny definitivně skončí a těžko se někdy vrátí. Větší konkurence, vyrovnanost, fyzická náročnost, větší tlak, to všechno má za následek, že vyhrávat grandslamy je dneska náročnější než kdy dřív.
Jinak v 80tých letech jsem sledoval tak maximálně Studio Kamarád a Vegu.
- A že už nezmiňuješ 80té léta, jako o kousek nahoře? Už se ti to zas nehodí?
- A v čem je jiný mužský tenis v této věci? Není v něm snad větší konkurence, vyrovnanost, fyzická náročnost, větší tlak? Důvody, co zabrání vzniku nových legend, jak uvadíš?
Strašně si sereš do huby a problém je, že nikdo nemá takovou hubu, aby to všechno pobrala.
Tvé vidění je černobílé. Vždy, za každé éry, v každém sportu někdo nějaký čas dominuje a pokud nikoli, neznamená to, že je natolik silná konkurence, která neumožní nikomu dominovat, ale že chybí natolik výjimečná osobnost, která by dominovat dokázala. Kdybys z let 2003-2007 vymazal Federera, nikdo by nedominoval, každý GS by vyhrával někdo jiný. Stejné to je se současným ženským tenisem. Až odejde Serena, nějakou dobu nebude nikdo dominovat, protože na to nikdo takříkajíc nemá, žádná současná hráčka se svojí výjimečností nepodobá Sereně, proto také žádná nebude dominovat. To není o konkurenci. Legendy nezůstávají pohlceny konkurencí a neodlišeny od konkurence, naopak vždy dokážou vyniknout nad ostatními, proto jsou to legendy, proto nesplynou, proto nejdou řadit do kategorií, samy o sobě jsou kategoriemi, jsou výjimečné, nenapodobitelné.
Před 80 lety byli kanadští hokejisté svým evropským soupeřům schopni nasázet třicet branek. V součanosti s nimi dokonce i občas prohrají. Znamená to, že dnešní kanadští hokejisté jsou horší než ti před 80 lety? Asi sotva..
S tím, že vlivem peněz se sportovní úrovně vyrovnávají (především na klubové úrovni) máš sice částečně pravdu, ale to pořád nemění nic na tom, že se rodí legendy, které v daných sportech převyšují všechny ostatní - překonávají rekordy, získávají tituly, nikdo se jim nedokáže rovnat. Klidně ti dám pár příkladů ze současnosti - Sidney Crosby, Marc Márquez, Cristiano Ronaldo, Lionel Messi, Usain Bolt...
To s tou Kanadou nebyl úplně nejvhodnější příklad. Viděl jsi poslední MS a to, jak na něm hrála Kanada? Připadalo ti to málo dominantní? Viděl jsi Kanadu na posledních dvou olympiádách? Totální dominance - a to i navzdory tomu, že týmy jednotlivých zemi jsou stále vyrovnanější.
2) tvojí logikou tam třeba takový Crosby nemá co dělat, vždyť se Gretzkemu ani nepřibližuje. Zatím.
3) ano, byla dominantní. Ale ani zdaleka ne tak jako před 80 lety.
Gretzkeymu se nikdo nepřibližuje, to ovšem neznamená, že v současnosti neexistují legendy, které převyšují své vrstevníky, vyhrávají tabulky střelců, trofeje, jsou jednoduše dominantní.
S tou Kanadou jsi samozřejmě úplně mimo (v první chvíli jsem si myslel, že ses jen spletl, nespletl, jsi mimo). Ani Kanada, kolébka hokeje, nebyla ve dvacátých a třicátých letech natolik dominantní jako Sovětská sborná od začátku šedesátých do začátku devadesátých let. Dnešní Kanada bývá přirovnávána právě ke Sborné - jak herním projevem, tak výsledky, kdy na posledním MS dali přes šedesát gólů. To, že se to možná nevyrovná dvacátým letům, kdy byl hokej samozřejmě úplně jiný, padalo daleko více gólů, brankáři neměli masky a jejich chrániče byly oproti dnešku zanedbadelné, je naprosto nesměrodatné. Směrodatné je naopak to, co ty bohulibě ignoruješ - tedy fakt, že i v dnešním sportu, kdy se výkonnost jednotlivých sportovců neustále vyrovnává, existují případy dominance, výjimečnosti, která ční nad ostatními. Téměř každý známější sport má v současnosti takové jedince (hokej, mužský tenis, fotbal, sprint, desetiboj...) současný ženský tenis takové jedince kromě odcházející Sereny nemá a není to dáno tím, že je tak obrovská, vyrovnaná konkurence, ale tím, že žádná současná hráčka není natolik výjimečná, aby vynikla nad ostatními.
v podstatě to samé se dá říct i o Kvitové, Šarapovové, Azarenkové.
A s tou Kanadou mimo nejsem, s tou jsi mimo ty.
V čem s Kanadou jsem mimo? Respektive co z toho, co jsem napsal, není pravda?
Už konečně napiš nějaký argument. Začínáš na mě působit, jako bys byl opravdu nějaký postižený, a to tě nechci urazit.
Tak jako Crosby a spol. vyčnívají nad současnou generací hokejistů, tak Petra, Maria nebo Vika vyčnívají nad současnou generací tenistek. Nebo mi snad chceš tvrdit, že tenistky generace Kvitové běžně vyhrávají grandslamy?
Odpověz mi na tu Kanadu - v čem nemám pravdu?
" tak Petra, Maria nebo Vika vyčnívají nad současnou generací tenistek."
- Tohle tvrzení platí když už pouze o Marii. V čem třeba Azarenková tolik vyčnívá nad Na Li nebo nad Wozniackou? Těch hráček velice podobné úrovně je tam strašně moc, loni vyhrála každý GS jiná tenistka. V současném mužském tenise kdyby sis odmyslel Djokoviče, který naprosto dominuje všemu a všem, protože je prostě daleko lepší než zbytek současné špičky, tak by také zůstalo zdání neskutečně vyrovnané konkurence, ale byl by to jen důsledek toho, že by chyběl Djokovič, ten dominantní faktor. Až odejde Serena, přesně tato situace nastane u ženských.
Nemáš pravdu v tom, že by hráček typu Marie, Petry nebo Viky byla spousta. Protože z téhle generace jenom tyhle tři + Ana mají GS. Serena, Venus, Kuzna, Sam, a Li jsou třicátnice, Li už ani nehraje.
O tom, jestli je Hana výrazněji lepší nebo ne už nemíním debatovat.
Nejčastěji se oháníš význami směrem k diskutérům, že by si měli diskuzi přečíst, že ji nečetli atd. (teď jsi to ostatně udělal i v mém případě), připadá mi to až trapné, protože jsi to níže napsal minimálně desetkrát. Vyplývá z toho jediné: máš neochvějný pocit o vlastní pravdě a jsi přesvědčen, že ti ostatní nerozumí, proto ty neustálé apely, aby si lidé diskuzi přečetli, proto velká slova typu "tvrdí fakt" a podobně. Jsi smutný případ, měl bys navštívit odborníka. Myslím to dobře, protože až Kvitová ukončí kariéru, mohlo by to s tebou nervově otřást tak, že už se nevzpamatuješ.
K druhé části tvého příspěvku. Ale já přece možnou existenci více názorů na tu samou věc v zásadě nijak nevylučuji. Tvůj názor je podle mě scestný, ovšem i scestný názor je stále názorem a určitým pohledem na věc.
Jako jooo jednou to člověk může poplést, ale neustále :-/
A teď se zamysli: Až se za třicet let řekne jméno Kvitová, kdo kromě velkého fanouška ženského tenisu bude její jméno znát? Obávám se, že kromě Čechů prakticky nikdo. Co na tom, že její jméno bude možná napsáno v pomyslné učebnici tenisu, rozhodně však její fotka nebude na obálce té učebnice, tam budou skutečné legendy: Navrátilová, Grafová, Williamsová...
Kvitová bude určitě po skončení tenisu vnímána jako velká tenistová osobnost, jako dvojnásobná vítězka Wimbledonu, nikoli však jako legenda.
Wimbledon je nedílnou součástí historie tenisu, nelze to oddělovat. Resp. by to mělo smysl pouze v případě, kdyby byl Wimbledon to jediné, co kdy Petra vyhrála, Jenže ona toho vyhrála daleko víc.
Myslíš, že legendu by organizátoři turnajů nasazovali na zastrčené kurty?
Myslím, že ji na vedlejší kurty strkají, protože vědí, že necekne i kdyby ji nechali hrát na parkovišti. Stačilo by, aby udělala bengál a podruhý by si to nelajzli.
A tvrzení, že mezi tebou a Petrou je menší rozdíl než mezi Petrou a Serenou je vyloženě k smíchu.
Stejne jako Petra jsem jednickou jeste nebyl, takze v tom jsme na tom stejne.
V deblu je to jasne, olympiada jakbysmet.
Jinak jistě, pro někoho může být legenda i Pepík, který si chodí pinkat za barákem o zeď, nicméně z pohledu významu slova legenda je to docela absurdní, takřka komické. To už pak totiž zavání naprosto nevhodnou glorifikací. Tak mi to přijde i s tou Kvitovou. Protože když se vedle postaví Kvitová a Serena, hned vím, kdo legenda je a kdo není. Obě legendou být nemohou, protože nejsou srovnatelně dobré, jedna výrazně převyšuje druhou.
A vysvětluji, abyste to věděli (to jsou tvá slova, Fandinko).
Jinak co nove? Za kolik to máš?
Individuální MS se nekoná, ten titul uděluje mezinárodní tenisová federace ITF.
Mohl bys mi prosim tě dát odkaz na to Mistrovství světa mužských družstev? Pořád mi vyjíždí z google stolní tenis.
Přesto jsem se podíval na (pozor Jirko takhle takhle vypadá odkaz) http://cs.wikipedia.org/wiki/Davis_Cup
a na té stránce není ani jednou slovo "mistrovství". Tak jak to je?
http://www.daviscup.com/en/home.aspx
Asi myslíš tohle - http://cs.wikipedia.org/wiki/Sv%C4%9Btov%C3%BD_poh%C3%A1r_dru%C5%BEstev
Tam se píše, že "Představoval mistrovství světa". Hm, zajímavá definice, ale budiž. Ten ale skončil v roce 2012.
Ani nečekám, že bude nějaký český text o Mistrovství světa v tenise družstvech, natož smíšených.
A hele ted jsem našel http://en.wikipedia.org/wiki/World_Championship_Tennis
No, ale ten skončil v 90.roce. Asi další prestižní turnaj, na který finále ubohých GS nemají, notabene mimo trávu.
https://www.youtube.com/watch?v=2OSgXvkyTHU
ige(quesh) a Fandina si vyborne rozumi uz dlouho.
Quesh je fanaticky kvitovec, ktery nas zhruba pred rokem nacas opustil, po podobne "hadce" asi se pulkou TP.
Nasledne Fandina z pomsty tyden radila jako cerna mamba a napadala a vyhazovala skoro kazdeho, kdo si dovolil nesouhlasit..Vsechny obvinovala ze ho vystvali.
Naces si zalozily na Facebouku uzavrenou skupinu a vtichosti resili TP. tam.
opiram se psychiatricky rozbor renomovaneho lekare.
:DDDD
Na iqe a fandinu nemá cenu reagovat. Jsou placení podle počtu příspěvků :-)
To je akoby v španielskej lige získalo Levante 10 bodov a Celta Vigo 20, ale fanúšikovia Levante by tvrdili, že hoci získalo o polovicu bodov menej, tak sú v tabuľke vyššie ako Vigo, lebo všetky body získalo s Barcelonou a Realom, a teda ide o prestížnejšie body...:))
Apropos, nie je náhodou cennejšie vyhrat GS na roznych povrchoch ako na jednom?..Komplexnosť, ktorá z toho vyplýva, holt, tu je aj tradícia W hlboko v pozadí..
Federer - 7x prestižní Wimbledon, 6x Mistr světa.... víc netřeba dodávat, nějaké medaile z OH, jiné GS, týdny No1, či cokoli menšího je NIC.... a kde nic není ani smrt nebere.... :-P
Pořádná soutěž stejně začala s open érou v roce 1968, trochu míň je jen AO, kde pořádná konkurence začala až v osmdesátejch letech.
Pro mě je wimbl trochu víc symbol, než ostatní GS, možná je ten titul lesklejší, ale určitě to není nijak hodnotnější. 2000 bodů je za všechny stejně.
Hana asi tedy skutečně byla nejlepší non-no. 1 hráčkou. Doplatila na to, že hrála v době aktivní kariéry dvou ze čtyř nejlepších tenistek všech dob (nebo aspoň WTA éry) - Martiny a Chris. Následně potom se ještě tlačila do popředí třetí z nejlepšícho kvarteta.
Co se týče nejlepší non-TOP 10, tak tam logicky těch kandadátek může být mnohem, mnohem více. A nebylo nutné jít vůbec do minulosti, protože je jasné, že finále GS je finále GS a to jedna non-TOP 10 hráčka má.
Nicméně Lucka je určitě jedna z nejlepších tenistek, co nikdy do TOP 10 nejukly. Ono asi ani nebude moc GS semifinalistek, co v TOP 10 nebyly.
A pokud jde o finalistky - není Sabine skutečně jen jednou jedinou non-TOP 10 finalistkou?
v 1998 bola vo 4finále 4hry :)
Hana tam je.
Myslim, ze quesh(Jirka), tady PK jiz v minulosti dokazal mnoha lidem znechutit..
Tvuj nazor je uplne irelevantni.
Ono totiž hodnotit a porovnávat aktivní tenistku s těmi co již ukončily kariéru je zcestné.
Víc se snad k té neplodné dikusi nedá dodat.
https://www.youtube.com/watch?v=N9UE78kmpyM
Petra čo sa úspechov a nejakej historickej pozície v tenise týka patrí do presne tej skupiny hráčok ako Li Na, Azarenka, Mauresmo, Kuzna, Pierce a mnohé iné.
Či vyhrala 2x Wimbledon alebo 2x AO je v dnešnej dobe úplne jedno. Wimbledon je síce o niečo prestížnejší, ale vyhrať ho je presne rovnako ťažké ako všetky ostatné GS, na všetkých je úplne rovnaká konkurencia a každý svojimi podmienkami a povrchom sedí niekomu inému, Petre podnebím a povrchom sedí práve ten Wimbledon, aj preto sa dokázala presadiť prakticky len tam. Podľa mňa je dokonca o niečo cennejšia kombinácia tráva- antuka, alebo antuka- hard, ako sa to podarilo Li Na či Kuzni.
Hana je už v skupine o stupienok vyššie, tam by som radil hráčky ako Clijsters, Sanchez Vicario, Capriati, Davenport, a podobne. Jej veľkým mínusovým bodom je, že nebola svetovou jednotkou, ale mala tú smolu, že hrala v dobe Chris a Martiny, kedy to bolo takmer nemožné. Určite by som nepodceňoval ani jej ďalšie 4 prehraté GS finále, dokazuje to, že sa dokázala dostávať pravidelne a opakovane do úplne záverečných fáz na všetkých najdôležitejších turnajoch, čo sa o Petre ani zďaleka nedá povedať.
Petra je zatiaľ jasná česká trojka, je len na nej, či ešte Hanu preskočí, určite na to potenciál má...
Už sa teším, ako ma teraz Jirka zotrie :D
https://www.facebook.com/joel.carton.1/photos?pnref=lhc
Zase sú spolu? :-D Len ten pavúk je nejaký blbý, predčasné finále už v QF... :D
Jsem rád, že jsou spolu, to je vše :DDD
Jenomže ty pořád tvrdíš, ty bys napsal "blábolíš", že jsou na stejné úrovni.
Platí 4>2? Podle všech, kromě tebe, ano.
A abychom si ušetřili další spory, vyjasněme si jednu věc - bavíme se čistě o singlu, v deblu je samozřejmě Hanka někde jinde než Petra.
Ty nemas ani k te Mandlikove uctu..Srovnavat ji z Kvitovou je prozatim urazka.
Dyk i taková Pennetta, Wozejk mají Premier tituly, ale GS ne. Pennetta tuším 1x finále. Wozejk 2x, zatímco Premier Mandatory má do alejuja.
I Petra vynechala turnaje PM, protože je to jenom výplň mezi GS.
Azarenka určite neni v tej istej skupine ako Na Li alebo Kuzna!
Queshův argument, že Petra je lepší než Hanka, protože vyhrála dvakrát Wimbledon je navíc dvojsečnej. Zrovna tak by se totiž dalo říct, že Petra vyhrála "pouze" Wimbledon a na ostatních GS si na rozdíl od Hanky ani neškrtla ...
O tom, že Hana Mandlíková toho v kariéře dosáhla víc než Petra Kvitová nemůže bejt pochyb. Petra má sice ještě šanci změnit to ve svůj prospěch, ale s jejím přístupem tomu moc nevěřím ...
Poslední věta tvého příspěvku jenom ukazuje, že jsi největší hejtr Petry na TP.
"to je prostě fakt", "tak to není"
Petra je lepší než Marie, Wika, Wozna dohromady páč nemají dohromady 2W.
Vsichni krome tebe si te prevahy jsou vedomy tak ti milostive vychazeji vstric pri zmenach kriterii a ty jim jen budes opakovane nadavat a obvinovat je z tvych vlastnich chyb.
Jinak moc velké změny žebříčku osobně nečekám. Roger s Djokim mají celkem slušný náskok. Roger by musel vypadnout někde v prvním kole Wimbledonu aby něco ztratil a Murray měl možnost ho dohnat.
Na RG obhajuje snad druhé kolo. A pak příjde už tráva a rychlé hardy, tam začně Roger zase kralovat - můj názor.
Ale ono moc rozdíl mezi druhým kolem a OF není ...
http://img9.rajce.idnes.cz/d0902/2/2499/2499147_7696154ea5339685e86b9ce9b689b23e/images/DSCF1833.JPG?ver=0
the serenity to accept the things
that I cannot change,
the courage to change the things
I can
and the wisdom to know the difference.
Amen
To je vazne jedine, co mne v souvislosti s nize uvedenou diskusi napadlo. A budu mit hezky den! :-)
http://kves.blog.idnes.cz/c/451508/strelba-v-brode.html?ref=viacbloger
http://cs.wikipedia.org/wiki/Svoboda_projevu
A cože jsi zapřel svůj populární nick quesh a přišel jsi tu s další peckou čili iqe?
a ne kunovat.
Zvláště když se nehraje v Americe ani Austrálii. ;-)
Trochu paradox, když tam neni 185. Adam a je tam 226. Pospíšil...
s invektivami typu "Bože to je jako mluvit s natvrdlým" a "A nebrat je v potaz může jenom úplný ignorant."
Pro mě je smutnější, že svoje dojmy vydává za fakta typu to je prostě fakt", "není". A ještě smutnější, že ostatní tituluje hlupáky, blbečky, ignoranty a pak se diví, že se mu nadává.
Ale zajímavé, že tohle třeba Fandina nepozná. Přitom jí to tak pálí. No nejhorší na tom je, že pak má člověk tendence fandit proti Kvítí. Deformace z TP.
Petra legendou je. Ne takovou, jako Serena, rozhodně ne, ale je.
Je to pravda, nebo není?
No to si tu přečíst skromná Petra, tak se bude Mandlíkové omlouvat ještě i příští rok.
Čili GS jsou na stejné úrovni. To že ty, já dáváme W nějakou větší prestiž je jenom náš pocit.
AO patřil mezi GS a jeho prestiž byla vždy o level větší než normálních turnajů.
Ostatně taky nikoho nezajímá, že Petra vyhrála W aniž by hrála s top10 hráčkou a každý rozumný člověk ji bere jako plnohodnotnou vítězku. Jak se ale jedná o AO, tak je to pro tebe pouťák.
2) Například co? Ano, Turnaj mistryň má. Hana má jen finále. Nicméně Hana se účastnila 7x. Jinak Hana vyhrávala velké a prestižní turnaje, titulů má 27. Kromě toho 6. na světě a 1 GS v deblu.
2) Petra mí celkové počet titulů 23, což je sice míň než Hanka, ale ne o tolik. Petra taky vyhrávala velké a prestižní turnaje. Co beru je to, že Hanka je výrazně úspěšnější v deblu než Petra.
tak sup sup
- nemohla asi hrat uplne kazdy turnaj co by chtela - viz "argumentace" z jine diskuze ze komunisti nikoho nikam poustet nechteli.
- turnaju se hralo mene
Píšu, že byl, jako GS, jasně nad ostatními turnaji. Anebo má snad Margaret Court někde speciální tabulku se vítězstvími na slabém AO? Ne, má je dohromady s ostatními GS. Že my si říkáme, že byl slabě obsazený z něj nedělá podřadný turnaj. Byl to GS, a tak se to i počítá.
Navíc samozřejmě Hana vyhrála AO v době, kdy už na AO špička byla.
Jinak Margaret Court nikdo titul z AO coby titul z GS neupírá a s Hankou máš pravdu.
Kvitová > Mandlíková
Krajicek, Ivaniševič, Stich > Lendl
Zaprvé mi přijde nesmyslné porovnávat stále aktivní hráčku, která může mít před sebou klidně polovinu kariéry, s hráčkou, která dávno skončila.
Ale když už se to srovnává, tak momentálně má Mandlíková na kontě víc titulů (jak z GS, tak ostatních turnajů) než Petra, takže v nějakém virtuálním žebříčku "greatest of all times" je zatím před Petrou. Tomu, že se nad zdánlivě jasným faktem rozvine diskuze o 400 příspěvcích, se prostě smát musím.
B.J. Kingová, Evonne Goolagongová, Chris Evertová, Martina Navrátilová, Steffi Grafová, Venus Williamsová, Serena Williamsová, Petra Kvitová - to je ta legendární společnost.
Mu stejne nic nevyvratime.Ma svuj svet a pravdu.
okecavat se to muze, ale to je asi to jedine, co muzes delat.
Podle me ses pomatl.
Cekam, ze tak za rok zacnes tvrdit, ze Navratilova nebyla Ceska, takze Petra je nejuspesnejsi Ceska tenistka vsech dob.
A nejúspěšnější Češkou je Martina, o tom snad není sporu.
Jistěže zisk 2 GS není zas tak zásadní rozdíl. Ovšem pořád jich Hana získala 2x víc než Petra. To jsou tvrdá fakta. Opakuji, né dojmy, co je o kolik prestižnější. Na všech grand slamech se schází špička. Ale je to jenom pomocné kriterium.
No, ale to je stejně jedno. Ty si budeš mlít svoji.
Ale ptám se. Když je Wimbledon nejprestižnější, kde tedy hodláš toto pomocné kritérium vyhodnotit.
http://www.csfd.cz/film/394295-min-je-vic/
Takže iqe má pravdu.
Hele, mě vadilo jenom tvrzení, že Hanka je jasně lepší než Petra, což zkrátka není, obě jsou to vynikající tenistky a obě se nesmazatelně zapsaly do české i světové tenisové historie, ale stanovovat nějaké absolutní pořadí je imho blbost.
A zase vydáváš dojem, že W je nejprestižnější za tvrdý fakt. Víš, co to vůbec znamená? V USA by se ti vysmáli a řekli, že je USO nejprestižnější. Je to jenom náš dojem, i když si myslíme, že správný.
4>2 je tvrdý fakt, který nejde okecat. I když se hodně snažíš.
Můžeš se snažit jak chceš, ale statistika hovoří jasně - Hana má 27 titulů mezi dospělými, Petra 23.
Ty nejdrive "rasisticky" zacnes delit GS tituly na W a zbytek vesmiru pak zase se naopak snazis ITF vydavat na uroven WTA jen aby si ohnul realitu podle svych predstav pro kanonizaci PK.
b) V éře Hanky žádný samostatný WTA okruh neexistoval, vše bylo nedílnou součástí ITF. Pokud tedy chcete srovnávat celkový počet titulů mezi dospělými u obou hráček, musíte nevyhnutelně Petře započítat kromě WTA i tituly z ITF. Jejich nezapočítání je z vaší strany čistě účelová a manipulativní záležitost, dopouštíte se tedy pokroucení reality.
Jinak nejlepsi je, ze si mysli, ze je Petrin nejlepsi fanda a pritom je pravý opak. Vetsina lidi co se tu s jim dohadují, Petře fandi a přeji ji, akorát nejsou zaslepení a vidi, kde momentalne je, umi uznat kvalitu soupeřky po porážce atd. Dela ji medvědi službu.
To že W je nejprestižnější , s tím souhlasím. Viz koment výš.
http://www.wtatennis.com/players/player/1860
http://slovnik-cizich-slov.abz.cz/web.php/slovo/prestiz
http://cs.wikipedia.org/wiki/Hana_Mandl%C3%ADkov%C3%A1
http://www.wtatennis.com/players/player/4962/title/hana-mandlikova
http://www.itftennis.com/procircuit/players/player/profile.aspx?PlayerID=20000523
Podle mě to zas o tolik víc než kolik se uvádí nebude.
To je protimluv jak hovado. Že si to nechceš připustit jenom ukazuje na tvoji aroganci.
http://slovnik-cizich-slov.abz.cz/web.php/slovo/prestiz
http://cs.wikipedia.org/wiki/Rekordy_WTA_Tour
Těší ho, že starší, šestileté dcery jeví o sport zájem. Trénovat je ale nehodlá. Ani ony samy si zatím nenechají do života příliš mluvit. ?Jednou jsem dceři radil, jak dobře zasáhnout míč a ona odpověděla: Ne, ne, můj trenér mi řekl, jak to mám dělat správně,? krčí rameny.
http://www.tennis-arena.cz/rodina-jako-lavina-lici-federer-6881cz/
Jedna z nejvetsich kravin, co tady kdy byly napsané. Jedine Serena je v jejich lize. Smiř se s tim, ze obcas se objeví vyjimecne hracky, ktere dominuji, proste převyšují ostatni az to vypada, ze neni konkurence. Cele to nejspíš vychází z tve nezdrave posedlostí Petrou, o ktere vsichni vime.
Tímhle příspěvkem ses ty konkrétně ještě navíc odkopal jako arogantní hulvát.
Arogantní hulvát? Čím se tak projevil? Jinak má pravdu. A řadit už teď Petru mezi takové legendy snad ani není ještě možné.
Já Petru nestavím vedle Martiny nebo Chris, ale to, že je jedna 28 hráček v otevřené éře, která vyhrála dva GS, a jedna ze sedmi, která dvakrát vyhrála ten nejslavnější - Wimbledon, z ní jednoznačně legendu dělá. Ať se ti to líbí nebo ne.
Wimbledon je nejprestižnější turnaj prakticky od té doby, co se začal hrát, tak to prostě je.
http://cs.wikipedia.org/wiki/Wimbledon_%28tenis%29
Ty hracky byly uplne jinde.
Urcite si na ne nekdo vzpomene, dost tezko z takovym uzadsem jako i za 15-20 let na Martinu a Chriss.
Tak, jako se dneska vzpomíná na Martinu nebo Chris, bude se za 15-20 let vzpomínat na Serenu, Marii, Viku nebo Petru."
Co jineho to tedy je?, nez srovnani?
http://www.atpworldtour.com/Rankings/Singles.aspx?d=21.05.1990&r=1&c=#
Pro mne neznámých tak 10 hráčů, jinak přeplněno hvězdami.
http://www.tennis-arena.cz/tenista-zpevak-showman-prvni-dredar-noah-55-7255cz/
https://www.youtube.com/watch?v=7hHHAm9_a_M
Jakože co budeš zítra ráno snídat?
Já na ně nedám dopustit ;-)
http://www.myjsmetenis.cz/rozhovory
http://www.rolandgarros.com/en_FR/scores/schedule/p_schedule1.pdf
Poradců můžeš mít a zadarmo ;-)
Na druhou stranu - hned 6 hráček nad ní je mladší max. o 19 měsíců. Takže asi klid :o)
Zajímavé, když nový centr se otevíral před 5 lety.
Vidíš, Černošku!
http://www.tennisforum.com/showpost.php?p=58455066&postcount=93
50. Cibuľa má 6,6M USD, Lucka 6,4M USD....
Byť pravda, 10. Keys nyní hraje, takže jí asi ještě trochu uteče.
V případě Petry no. 1, v případě Lucky TOP 10?
Konkurentek moc není.
(Budu počítat spíše posledních 25 let)
Pro Petru by to mohla být Světlana, která má taky dva GS, ale nevyhrála TM, na druhou stranu má dvě GS finále. Dál už mne nikdo moc nenapadá
U Lucky je těch konkuretek více. Nabízejí se samozřejmě další TOP 11 hráčky jako Vinci, Peer (které chybělo k TOP 10 snad pět bodů) nebo Cornet, ale ty nemají tolik výrazných úsěpchů na turnajích. Lepší se podívat na hráčky, jejichž kariérní maximum je o něco níže. A docházím k tomu, že by nejlepší hráčkou mimo TOP 10 mohla být spíše Lisická. Titul z Premier má Sabča taky a finále GS je finále GS. To, že byla jen 12. a ne 11., to by nemělo být zcela zásadní.
Serena, Venus, Maria, Vika, Simona a spol. rozhodně nejsou slabší soupeřky než svého času Martina nebo Chris Evert.
Jen Serena obstojí ve srovnání s Martinou nebo Chrissie. A srovnávat Vickinu nebo Simonu s Martinou a Chrissie je hodně velké přestřelení...
Tvůj problém je, že zaměňuješ pojmy "vyrovnanost" a "konkurence". Konkurence neznamená, že hráčské pole je vyrovnané a nikdo nevyčnívá. Konkurence je, když jsou silné osobnosti, které sportu vládnou - Navrátilová, Federer, Grafová a další.
Když tvojí logiku dotáhneme do absurdna, tak největší "konkurence" je na turnajích futures a ITF...
A srovnávat Halepovou s Navrátilovou může leda demagog...
Takže si laskavě přestaň idealizovat dobu svého mládí. ;-)
Kdy hracka vyhraje turnaj a na dalsim vyleti ve druhem kole z hrackou o 70 mist podni?..
A v žádném případě nepochybuju o tom, že jak Martina, tak Chris, jsou jedny z největších postav tenisu.
Napoleonský komplex viz. Wikipedie (plus osobní zkušenosti, plus Tvé působení zde):
Jedinci s touto dispozicí mají předpoklady k přehnanému vynahrazování si jejich malého vzrůstu bytím nadměrně útočnými, nepřátelskými, až hádavými v jejich mezilidských vztazích.
Já jenom tvrdím, že v dobách Martiny, Hanky a spol. byly ty výkonnostní nůžky mezi absolutní špičkou a řekněme hráčkami třetího, čtvrtého sledu rozevřené daleko více než dneska. A není to proto, že by dnešní top špička byla horší než tehdejší. Krásně je to vidět na tom, že ještě Hingisová nebo Selešová byly schopny se v -nácti rvát o ty nejprestižnější tituly, dneska se u náctiletých považuje za úspěch, pokud jsou v první stovce. Je to snad proto, že dnešní generace je slabší než generace minulá? Není, ale tenis se proměnil.
A jestli jsou většími osobnostmi hráčky dneška nebo minula, to ukáže až čas.
Právě 80. léta, éra Navrátilové, Evertové, Grafové, Borga, Lendla, McEnroa a řady dalších byla zlatou érou tenisu.
Ano, rozdíly výkonnosti mezi 1 a 100 jsou menší, než bývaly, ale ta skutečná konkurence na tituly z GS se až na vzácné výjimky stejně odehrávala v první desítce, stejně jako dnes. Zpochybňováním a shazováním jinejch hráček nevyroste Petra ani o mm.
Už jsi ve stejný fázi, jako jsi byl, než jsi TP opustil. Shazuješ jiný hráčky, vymýšlíš nesmyslný důvody, proč Petra prohrála, i když jedinej je, že prostě s Karličkou hrála blbě a s Karin předtím hrála blbě set a půl. Sprostě nadáváš jinejm lidem. Nechceš si dát zase pauzu? Prospěla by ti, protože jinak se z toho doopravdy zblázníš.
nebo ještě nějaká jiná? Možna Nasťa Pavlu, která má hned dva Premier tituly?
I když to taky není nezajímavé - kdo byla nejhorší hráčka TOP 10, co to nějak uhaluzila?
A to je vlastně další věc - vítězka WTA turnaje s nejhorším karérním maximem.
Takový subjektivní MIX, no....
Jinak divošky do hlavní soutěže:
Men´s singles: Quentin Halys, Maxime Hamou, Thanasi Kokkinakis, (Australia), Nicolas Mahut, Paul-Henri Mathieu, Lucas Pouille, Edouard Roger-Vasselin, Frances Tiafoe (United States).
Women´s singles: Louisa Chirico (United States), Oceane Dodin, Fiona Ferro, Amandine Hesse, Mathilde Johansson, Alize Lim, Virginie Razzano.
Novotný chybělo asi dost, co?
----------------------------------------------------
Tak fakt jen jeden zápas.
http://zlin.cz/518718n-neuveritelne.-2-a-pul-miliardy-vyhral-zlinan.-je-mu-51-a-byl-bez-prace
http://www.novinky.cz/ekonomika/369732-tiket-k-miliardovemu-jackpotu-byl-vsazen-na-pardubicku-jako-nahodny-tip.html
http://ekonomika.idnes.cz/vitez-eurojackpotu-vsadil-v-pardubickem-kraji-fqo-/ekonomika.aspx?c=A150518_085716_ekonomika_nio
Bolestne..velmi bolestne, videt Rafu v posledni dobe prohravat :-(
Pripada mi, ze ted je nejhorsi konkurence od roku 13.
* celozivotni nenapravitelna optimistka :-D
nejdriv musi Rafa dostat obcanku :-D
http://cs.wikipedia.org/wiki/Ivan_Lendl
Ten kdo ho odrodil byl Antonín Himl.
Jenže nýmandi to mají ve světě těžké....
Nápověda: nijak
Těžko tu dobu ale popisovat někomu, kdo to nezažil. To je nepřenosná zkušenost...
Ale jak to souvisí s tím, že ho k tomu kroku (zůstat v USA) o šest let dříve donutili komunisti? Na to jsem se ptal.
Dokonce i Husák se tehdá naoko rozčiloval v ČsT, že "nepotrebujeme takých Gottovcov, nech si tam ostanú", přitom nařídil akci, jak ho dostat zpět.
http://cs.wikipedia.org/wiki/Martina_Hingisov%C3%A1
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele