Budu se vdávat, oznámila Kvitová
Žádostí o ruku těsně před pražským finále Fed Cupu v polovině listopadu Meidl Kvitovou překvapil. "Nečekala jsem ji tak brzo. I když jsem tušila, že se něco chystá. Překvapení mu totiž moc nejdou," řekla Kvitová Magazínu. "Prstýnek jsem na začátku ani nenosila a holkám v týmu jsem to prozradila až po vítězství, aby se zbytečně nemluvilo o něčem jiném," dodala.
Meidl, jenž hraje za extraligový Třinec, o zásnubách několik týdnů rozmýšlel. O jeho úmyslech věděla jen manažerka Kvitové, s níž konzultoval velikost prstýnku. "Byl jsem nervózní, přišel jsem domů po zápase, Petra byla ve sprše a já už to nemohl vydržet. Zase by mi někam odjela. Tak jsem na sebe hodil sako, ona vylezla v pyžamu, čistila si zuby, ještě měla skoro pastu u pusy, já držel v ruce krabičku...," popsal velký okamžik Meidl.
Komentáře
Kdy ses tim ridila?
PS: Petře přeju, aby nemusela běžet maraton :-)
A cukroví, je podle vzoru stavení :-)
I jak se vyjadřuješ o něm.....mladej tohle, mladej tamto. Působíš na mě jako zahořklej dědek a protože vím, že nejseš, tak o to hůř.
Normálně moc nemám ve zvyku pouštět se do psaní něčeho podobnýho, ale tohle mě zvedlo ze židle....
Jirka na jednu stranu Petru hájí s tím, že už je to rozumná ženská v oblasti tenisu - kondičáků, trenéra, stylu hry, takže jí vlastně nemá kdo co radit, s čímž třeba souhlasím a na druhou stranu jí napíše na fb, že se nechala "zblbnout" prvním, kdo se namane. Tím z ní dělá naivní a nedospělou slepici, která není schopna uvažovat samostatně. Navíc, když se Petra nebude vdávat ani příští rok. Tudíž, pokud se vezmou, tak po 3 letech vztahu na prahu třicítky.
Formulace na fb byla možná trochu nešťastná, ale rozhodně ne urážlivá nebo hulvátská. Určitě ne tak, aby se tady musela řešit už tři dny a vyloženě směšné to působí ve světle toho, že daleko horší věci tady kolikrát prochází takřka bez povšimnutí.
Já jeho nijak nehodnotím, nevím jakej je, neznám ho. Jenom jsem si dovolil vyslovit názor na stav, ve kterém se momentálně nachází a nakonec i ve kterém se nachází ona, totiž že jsou oba hodně silně zamilovaní (nebo přesněji že se nachází ve stavu silné zamilovanosti) a že je to stav, ve kterém se člověk nechová ani nemyslí zrovna dvakrát racionálně. A že to nemá absolutně žádnou souvislost s tím, jak je kdo inteligentní. Jinými slovy že i vysokoškolského profesora donutí k tomu, aby se choval jako úplný cvok. Takže si fakt nemyslím, že bych z Petry dělal hloupou nanynku a ani z něho nechci dělat hlupáka.
Jo a ještě jedna věc, která měla padnout už na začátku, a která nám toho spoustu mohla ušetřit: že vyprchá zamilovanost ještě neznamená, že vyprchají i city.
A jestli jsou ve stádiu zamilovanosti, ještě tý počáteční, to nevím. Z těch pár vět to nepoznám a neuvážený mi to nepřijde, protože jak už jsem psal, neberou se hned a pokud by se do tý doby něco stalo, tak to zasnoubení prostě zruší. Ale jináč mi nepřijde, že tohle je rozmar ze zamilovanosti. Na to jsou fakt už starý, tudíž asi cítí, že s tím druhým chtějí být a mít spolu děti.
Tys to právě napsal stylem, jako by Petře bylo tak 16 a chtěla si brát prvního kluka, se kterým je dva měsíce.
Podle mého jsou oba ve fázi silné zamilovanosti, ale budiž, je to můj názor, na kterém se evidentně neshodneme, tak nemá smysl se v tom pitvat.
Co se toho, že dělám, jako kdyby jim bylo šestnáct, a že jsou starší, tak v tomhle určitě moudřejší - viděl jsem, bohužel až příliš zblízka, jak se kvůli tomu, že mu zamilovanost zatemnila mozek, začal i do té doby normální chlap chovat jako naprostý kretén, takže tohle o věku fakt vůbec není. A upřímně řečeno si nemyslím, že za toho 1,5 roku, co jsou spolu, si dokázali svoji budoucnost jakkoliv reálně naplánovat. Ale co já vím, třeba se pletu, a už mají sestavený "jízdní řád". :-)
A jestli nechodí na FB, tak stejně tak nemusí chodit do schránky poštovní, takže šetři slovem pitomost.... ale vždy se může najít někdo, kdo jí řekne co se píše... nemám to do Fulneku daleko :-P
To s tím, že by si někteří lidé měli něco načíst a nastudovat o tom, jak funguje láska, zamilovanost a podobně jsi myslel skutečně vážně? Pokud ne, jde o brilantní humor..
Výchova k manželství, rodičovství a sexuálním vztahům
Mít rád někoho, kdo nenávidí Rogera?! NIKDY !!! Ha ha....
Jakože člověk míní a život mění.... neboli paradoxy života.
Byl to z jeho strany skrat.
Nejhorsi je ze si to neumi priznat snazi se to obhajit..kecama.
Níže často opakuješ, že máš na rozdíl od ostatních argumenty - já jsem je však po přečtení diskuze jaksi nezachytil... Tvým jediným (spíše pseudo) argumentem v podstatě je, že jsou ti dva stále příliš zamilovaní a pobláznění, aby dokázali racionálně uvažovat o svém vztahu a budoucnosti v něm. Tuto poblázněnost vyvozuješ z reakcí onoho muže z JEDNOHO rozhovoru pro noviny, což už samo o sobě je další neuvěřitelná pecka z tvé dílny nedozírných absurdit.
Kdo tomu, co jsi napsal Petře na FB, netřeba nic dodávat. To nejdůležitější bylo několikrát řečeno: bylo to naprosto nevhodné (v tomto nejpřesnější mi připadal příměr, že když zemře někdo, koho jsi zrovna dvakrát nemusel, tak nebudeš to, že jsi ho dvakrát nemusel, dávat třeba jeho pozůstalým najevo - a to navíc jen ze zarytého přesvědčení, že tím jdeš proti povrchně truchlící většině).
Iqe nemá pravdu vůbec v ničem.
Díky, že na mě reaguješ - bezprostředně poté, co jsem ti níže napsal, že mě se.reš.
Jinak co se týká iqegho, tak on má pocit, že zásnuby uchvátali. V tom mu rozumím, já osobně si myslím, že je to jedno, jestli jsou zasnoubeni, nebo ne. Je to jejich věc.
Lidské city a vztahy nejde nijak popsat a exaktně uchopit, není to fyzika. Vyvíjejí se, mění se v čase, jdou po sinuvce. Fáze zamilovanosti a ( čeho vlastně) toho, co je pidle iqeho po ní nemá přece žádnou hranici. Vždy jde o nějakou fázi a nějakou momentální kvalitu pokračujícího vztahu, který často nekončí ani formálním rozchodem ( rozvodem ). Je to interakce mezi těmi dvěmi a je ovlivňovaná průběžně okolím, situací, zdravotním stavem nejen těch dvou, starostmi, úspěchy, neůspěchy, žárlivostí ......,. těch vstupů je nekonečně mnoho a jejich dopady jsou různé i pidle momentální nálady. Někdy se stejné věci zasměješ, jindy bys za to samé zabíjela. Jak chceš tohle načíst, nastudovat? Větší absurditu si fakt nedovedu představit.
Jak jim to dopadne? Bůh ví. Co si mohli odpustit? Vybubnovávat to, měli by větší klid.
nešel by za nic do náký děvky
Jedině ty jsi stvoření křehký -
víla, kterou stvořil si v hlavě
aby o ní mohl mluvit před klukama
Co s ní dělá - je udýchaná,
je pořád se ním -zamilovaná
Kluci všechno sežerou mu z ruky zobou -
nafouk jim hlavy
jó to ho baví i když je panic a to ho trápí
kdy už to bude - půjde se opít o óó
Vždyť jich zná tuny, moderních slečen
za čtyři rumy - byl by jim vděčen
ale to není to co tady hledá
jeho víle z vyšších sfér se
žádná nevyrovná nic jim nedá
i když je panic
i když to bolí, tak ani za nic
to za to stojí - klapoty sanic - oóó ?.
Ptali se ho jestli už něco měl s nějakou holkou
a on jim řek, že jasně
ptali se ho kolik jich stačil poznat
a on jim řek, že spousty
ptali se ho co s nima dělal
no a on jim řek, že úplně všechno
řekli mu: To už jseš teda velkej chlap
a on jim řek, no jasně
Je skoro panic - není to lehký,
nešel by za nic do nějaký děvky.
Když ty jsi jiná - neokoukaná
jsi pořád s ním - zamilovaná
Je skoro panic - není to lehký,
nešel by za nic do nějaký děvky.
Když ty jsi jiná - neokoukaná
jsi pořád s ním - zamilovaná
Jde o to, že zdroje jsou ti prakticky k ničemu, neboť je to oblast, ve které se těžko dopátráš nějakého jasného závěru. Koneckonců to jasně říká i wikipedie: V některých pojetích je láska ztotožňována se zamilovaností, v jiných je zamilovanost považována za dočasnou fázi lásky a v dalších je zamilovanost od lásky zcela odlišována. Takže co je pravda? U každého je to jinak a ty víš hov.no, jak je to u Petry.
Co sprostějšího a hulvátštějšího chčeš ještě napsat?
A to tam ještě není uveden možná nejznámnější český tenisový vztah. U něj ale ani na oltář nedošlo.
Zbylý vztahy vydržely +- 10 let, což není zas takový fiasko na to, že je holky začínaly ve cca 20 letech. Petra už je trochu zkušenější, tak proč by to nemělo vyjít...
https://www.youtube.com/watch?v=cmDgxGOoHAQ
A kdybys měl potřebu náhledu na text, protože ani sluch nezachytí vše dokonale, tak....
http://www.karaoketexty.cz/texty-pisni/zenit/milujem-106546
Vždyť já, Jirka a všichni ostatní jsme tvůj co? - No phítel! ...
:-)
Sice si pod tím termínem neumím nic představit, ale je skvělý.
:-)
"Pábitel je člověk, který si rád domýšlí realitu, zkresluje ji, a hledá tak krásu ve všednostech a nejzákladnějších projevech a věcech lidského života."
To mi na Fricka moc nesedí ... :D
Pojďte pane, budeme si hrát ...
Když ty vaše hry jsou moc vypečený ...
:-)
Kurwa, to si nemůžeš pořídit ajfouna s českou diakritikou?!
Ty woe, vy mladí vysírači jste na tom s tou češtinou fakt jako trochu USED UP.
A to říkám jako bývalý CORECTLY teacher, kterej to má dost v PUSSY.
:-)
Přišlo mi to příliš sebekritické.
:-)
Vezmeš si mne za muže nebo za ženu? Nebo za něco jinýho?
Tvl ... že seš tranďák si mohl dát najevo i jemněji, ne ty buz ...
:-)
To bude jistě plno hádek a tak...
Osobně jsem zvědavý, jaký vliv to bude mít na Petřinu hru, ale očekávám, že by to mohlo přinést určité zklidnění. Možná se také dočkáme časem, že budou po turnajích jezdit spolu, což v tenise není nic neobvyklého- Cibule, Berdych, a řada dalších.
Dalo se čekat, že tento krok rozvíří debatu, ale zrovna od Iqeho jsem nečekal takový diskurz.
Samozřejmě ve vztazích je všechno možné, ale řešit to hned první den od zasnoubení, mi přijde nenormální, a nebo možná bude už trochu přetažený. Někdy by to chtělo se zamyslet, než něco pustím do světa a držet se hesla, že mín je víc. Jinak se z toho stává taková žvanírna.
Že Fricku?
:-)
:-)
Fakt nepředpokládám, že Petra bude hrát ještě v pětatřiceti, na druhou stranu si nemyslím, že by to měla tak naplánováno, že to ve třiceti určitě zabalí. To spíš bude záležet na aktuální motivaci, zdraví a výkonnosti. A v neposlední řadě taky na tom, jak to bude mít v osobním životě.
Je to její věc a mě to je jedno, skončí, až bude chtít, nebo nedejpánbu ze zdravotních důvodů muset. Ale vůbec se nedivím třeba Kim, že s tím flákla a dala přednost rodině. Od dětskejch let neznat nic, než dřinu a dřinu, to chce moc dobrou motivaci k pokračování, když na život už vyděláno máš.
Já si pamatuju, že říkala, že aspoň do třiceti. že by někde říkala, že po třiceti určitě ne, to jsem nezaznamenal. Maximálně si vybavuju, že někde zmiňovala, že nepředpokládá, že by měla běhat po kurtech ještě ve čtyřiceti
Není to taková celébrita jako Caroline, Ana nebo dokonce Maria.
Mohl by z toho být časem pátý grandslam.
:-)
Právě díky tomu vztahu s Radkem je větší šance, že Petra zůstane jakože normální.
Dneska si tady od rana 16 hodin v kuse a dulezite na me reagujes do 1minuty od jakehokoliv komentare..
Jenom ke tvemu vcerejsimu lhani.
Nebylo by lepší, kdyby ses věnoval někomu jinému, třeba tvojí ženě a dětem a nezabýval se tím, kdo tu co píše na netu. Bylo by to užitečnější a normálnější. Tohle co děláš je nemoc.
Jako nechci se tě dotknout, ale to fakt nemáš nic jiného na práci v důchodu, než vandrovat do Fandiny?
Hele, třeba "slacker" - to je marketingový produkt, ale tobě se fakt divím.
:-)
Tento portál je klonem a potřebuje "vola" typu slackera. Problém je v tom, že slacker není žádný vůl, ale jinak tuto funkci spolehlivě darebáka - vola plní.
Poplácávání po ramenou by brzo omrzelo.
:-)
...1:10...
https://www.youtube.com/watch?v=eMzELa6ll0U
A na T.portalu jsem od roku 09, videl jsem cely vyvoj individua pani F..od prichodu do dneska..
Myslim ze ja a par dalsich mame tuseni, co je to ve zkutecnosti za svini.:)
https://www.youtube.com/watch?v=fIAVuUalq8A
Z prohnileho zapadniho sveta, internetu.
- Já o tobě řekl křivé slovo již mnohokrát a klidně se k tomu přiznám. Takže samozřejmě lžeš... Nechápu, kde v sobě vzhledem k těch desítkám sporů, co jsi měla s desítkami uživatelů na TP, bereš tu drzost, tohle napsat... To ti opravdu totálně chybí nějaká seberexlexe, když jsi schopna toto napsat? ... R_F v tom ani zdaleka není sám - také mně už tvá přítomnost zde na TP vysoce se.re a jsi rozhodně jedním z důvodů, proč už nemám téměř žádnou motivaci sem pravidelně chodit.
Pokud svoboda projevu spočívá na lži, tak máš pravdu, neumím. Takto totiž za svobodu projevu můžeme považovat také demagogii, což přesně ty děláš, když se snažíš někomu namluvit, že jediný, komu tady na TP vadíš, je R_F.. Ne, není to jen on, jsem to třeba také já, a i kdybychom to měli být jen my dva, tak tvé tvrzení, že tady kromě něj na tebe nikdo neřekne křivého slova, je zcela samozřejmě lživé (podle tebe tedy zřejmě svobodné).
Takže zase lžeš.
Ano bezpředmětná.
- Připomíná ti to něco?
S R_F ses setkala osobně, řekl ti do očí, že mu vadíš? Pokud ne, jak to můžeš vědět?
Jinak normální není, že ti vadí člověk, který píše na veřejném webu. Nikdo tě nenutí jeho příspěvky číst.
Roky jsem se stebou bavil normalne..az jsem si vsiml nekterych veci, stejne jako dalsich 50 lidi kteri nato prisly.
Ty, jako první, čestný a nezpochybnitelný předseda "Kvitova ultras", bys nepřál Petře osobní štěstí?!
Já to možná chápu, ale nech to bejt ...
:-)
Hele, vem do ruky občas desítku - nebo třeba začni pětkou (činkou) - zlepšíš si fyzičku a věř mi, kondice má velký vliv na psychiku ...
:-)
:-)
http://style.iprima.cz/kuriozity/muz-odesel-od-manzelky-rozhodl-se-ze-bude-zit-jako-male-devcatko
http://img.cz.prg.cmestatic.com/media/images/original/Dec2015/1816011.jpg?d41d
Během přenosu se jednou omluvil za špatný součet (a to šlo jenom o sčítání!!!), abychom se nakonec dozvěděli, že sčítet prostě neumí. No tak ...co,co,co ... Einstein to asi není.
Ještěže mu nedali do ruky stradivárky!
:-)
Trochu úcty, hombre! Já chápu, že jako Pražan neznáš tyhle věci, ale alespoň drobet ...
:-)
:-)
1. Má příjemný hlas (sice ne tak sugestivní, jako měl pan Pecháček u komentování F1)
2. Zmatky jsou předvídatelné, protože mu do toho kecá režisér, dramaturg ... a ještě host ve studiu
3. A to je právě vono! Ten sport se snaží skloubit dvě naprosto neslučitelné disciplíny (to musel vymyslet šílenec) a stejně se to i s medailemi a kytkami stihne za hodinu - tedy, pokud Gábinka vše najde a stihne ...
:-)
Raději se radujte z výborného sprintu našich biatlonistek. Možná jich bude všech 5 na bodech, 2 v desítce, 4 v dvacítce.
Ale možná ho tam dali, aby nezastiňoval zmatkaře Rejmana.
I když horor z tohoto sportu učinilo až TV zpracování - to je nesporný fakt.
:-)
http://datacenter.biathlonresults.com/modules/btwidgets/live?customerId=IBULL&hideIBUHeader=true#
Aby tě pak nezaskočila otázka:
https://youtu.be/tD2VXTfM9HY?t=56
Zde je totiž vidět, jak by to bylo, kdyby to nebylo.... :-/
Láska si nevybírá víš.
Dej mi cislo domu, zavolam tvojemu manzelovi a domluvim ti snim konzultace a doktora..Je hrozna skoda ze te rodina nechava tak pustnout a ponizovat se tady.
Za ty roky je viditelbe, jak se tvoje dusevni porucha prohlubuje a nikdo stim nic nedela..Vychovalas 2decka a manzela mas 40 roku a oni te ted odstrkuji, kvuli nemoci???
To neni hezke, nabizim pomoc..ifinancni.
Staci si rict?
Ja bych si to nedovolil napsat a strkat nos do veci svym kamaradum, ikdybych si otom myslel buhvi co.
To jim tykas??
Mas nevhodnou poznamku k osobnimu rozhodnuti ke vztahu dvou uplne pro tebe cizich lidi.
Nevim jak vice ti to vysvetlit.
Myslim ze tvuj problem je vtom, ze uz sis v hlave vytvoril iluzi za ty roky pocit, ze se muzes k celebrite (PK) chovat jako ke sve kamaradce.
Podle meho nazoru si timto prekrocil hranice vkusnosti.
Ano, na internetu si lidi tykají. Gratuluji k objevení Ameriky.
V čem je tak strašně nevhodná? Ještě jste to nevysvětlili.
Myslím, že tvůj problém je, že vidíš věci, které nejsou.
Snad nemyslis ze ti to jeste nekdo veri..ze vubec rozumis tomu co pises?
Já rozumím tomu, co píšu. Jestli vy rozumíte tomu, co píšu, to nevím, ale asi ne.
Jinak já ti rozumím co píšeš, píšeš srozumitelně, ale to neznamená, že s tebou souhlasím. Třeba teď mám jiné názory na zamilovanost na zásnuby atd.. Ale to, že jsi napsal něco je tvoje věc. Tvůj názor. Já mám jiný.
JA Vam tp prelizim jak deckam v 2 tride..
15 lidi zde ma jiny nazor nato co tvrdi, pise Ige..podle neho jsou hloupi s nerozumi tomu co on pise.
Natom neni nic nejasneno a dost to vypovida.
---
mam dotaz!,
...co mas na mysli tim, jak pises: uroven pouceneho fanouska?
2) medaile se o tebe na starý kolena nepostaraji, děcka, když je s láskou vychováš, snad jo
Ty si neuveritelny pokrytec,O nejakem adorovani tady vubec nemuze byt rec, ty jsi evidentne jejich rozhodnutim zaskocen a popuzen a HLAVNE TO ANI NEPRIZNAS...kroutis se tady jak had a snazis okecat a prolhat, upravovat, vymlouvat..
Pokrytec je..
Kdyby nspsal rovnou, ze mu to vadi kvuli Petre protoze je do ni udelany, tak to pochopim.
Ale on to tady okecava nesmyslama a nejajyma radoby moudry..
Je to decko.
Zaskočení z toho byli asi všichni a popuzen nejsem, neboť není čím.
Samozřejmě že jediný problém je v tom, že jsem si dovolil napsat svůj názor a jít proti davu znásobený tím, že jsem to zrovna já, kdo ho napsal. Je celkem evidentní, že kdyby to napsal někdo s lepší pověstí než mám já, tak mu to tady půlka těch hlídačů morálky, tebe nevyjímaje, odsouhlasí, nebo na něj alespoň nevyběhne tak, jako na mě.
Jestli se tady někdo kroutí jako had, snaží se to okecat, prolhat, upravovat a vymlouvat, tak já tedy rozhodně ne. To spíš vy, celej den tady do mě rejete, nadáváte mi a když se zeptám, co jsem teda napsal tak strašně špatnýho, tak místo odpovědi (klišoidní fráze "nemáš jim do toho co mluvit" fakt není odpověď na otázku, co jsem napsal tak strašně urážlivého či nevhodného), zbaběle zalezete jako krysy do díry. Až zas budeš chtít někoho označit za pokrytce, začni u sebe.
On nemá dodělanou školu?
Proč já si myslím, že je ing?
Chápu, že není každému dáno, ale nechápu, že tu tak všem radíš až nadáváš o něčem o čem máš jen trochu načteno.... pokud ty budeš čekat, až u tvé vyvolené vyprchá zamilovanost, tak to se asi neoženíš...
Nikomu tady neradím, tuhle potřebu tady máte spíš vy, než já.
Btw. zamilovanost trvá dva až tři roky a stačí si přečíst ten jejich rozhovor, aby bylo naprosto jasné, že ti dva se z ní ještě nevyhrabali.
co jsi udělal Ti tu bylo napsáno několikrát, jenže ty to bereš jako ze to bylo ok, tak se není o čem bavit
Hlavně během GSs 2016 bych pak prosil o jistou zdrženlivost, neboť zatím se to příliš neosvědčilo... ;)
Už v příští sezóně nebudu dávat palce nahoru a dolů....
...a teď ta dobrá...
Bude holkám dávat známky jako ve škole. 1*, 1, 1-, 2, 2-, 3, 3-, 4, 4-, 5
1* by třeba dostala Petra v Madridu.... 5 naopak Kája na US Open...
Klidně by ale hráčka, co dosáhla menšího úspěchu, mohla dostat lepší známku než tak, co dosáhla úspěchu většího...
Třeba Káje bych dal za Prahu 2, ale Lucce Hr. 1 nebo 1-...
Petra: 3-, 3, 3-, 2
Lucka 4, 1, 3, -
Kája: 2-, 4, 3-, 5
Jágra si nebere....
Já když budu mít sídlo své živnosti v Ugandě (např. kvůli daním), tak to ještě neznamená, že tam žiju :-)
Samotna zivnost je provadena po svete na turnajich, k tomu ale neni zapotrebi mit v kazde zemi zivnostensky list, vyberu si pouze jednu zemi, kde si zivnost zaregistruji, predpokladam, ze Monako si vybrala z danovych duvodu...
Ten Ivoš je zkrátka visionář...
Tipnul bych si, že to bude po Wimbledonu 2017 a někde na zámku v ČR. Nabízí se Kroměříž, která je od Prostějova jen asi 30 km...
https://cs.wikipedia.org/wiki/Tarra_White
Překvapilo by mne, kdyby to byla nějaká tajňačka v Monaku á-la Berdych...
Ale přiznám se - chodil jsem s ní na základku.
http://isport.blesk.cz/clanek/blesk-sport/242381/svatba-krasne-michaelly-krajicek-sletly-se-ceske-tenisove-vily.html
http://www.super.cz/399103-oplacana-vitezka-wimbledonu-z-roku-2013-poradne-zhubla-je-z-ni-zase-kost.html
2. Eugenie Bouchard's fall and lawsuit.
3. Blake's mistaken tackle and arrest.
4. Serena's body image debate.
5. Federer fan running on court.
6. Nadal's umpire ouster.
7. Davis Cup captain selection, Spanish edition.
8. Davis Cup captain selection, French edition.
9. Aussie bad boys, Tomic edition.
10. Eugenie Bouchard's twirl.
http://espn.go.com/tennis/story/_/id/14368274/2015-court-controversies-year-nick-kyrgios-makes-personal
Mozna pro nekoho...bez asi velkeho prekvapeni je vitezem Nick;)
Ikdyz ja bych na prvni plac dal asi bezpecnost hracu... cili tu petku s Fedexem. Fans maji celkem volne pole pusobnosti, no a vzhledem k tomu, co si obcas clovek na forech precte...Selesova je asi pro nektere organizatory slaby strasak, a nebo uz asi zapadlo do hluboke nepameti.
V top 10 se take s prehledem umistil Rafa...za Rio Open... to asi take moc neprekvapi;) Jenze machr se tam vmestnal jeste jednou i se svym strycem ...za kontroverzni komentare k zmenam kap. Spanelskeho Davis C. Tymu, zena chlapcum tak nejak nevonela...gloska Nadala, ze zena, ktera je kap. tymu chlapu, je neco jako by on vedl celou nemocnici...stacila opet na top10;)
Jinak treba pro mne je prekvapeni ta osmicka. Francouzi...no nevim, az tak to kontroverzni nebylo...myslim, zeby se daly najit lepsi speky v tomto roce;)
Kazdy komentar k umisteni je doplnen videem;)
http://poulicni-lampa.blog.cz/0612/karel-plihal-basnicky
Nalákal jsem slečnu Petru
na sedmnáct centimetrů.
Nyní velí Petra slézt
a jít hledat zbylých šest.
:D
Vždycky, když jsem na Daně,
musím myslet na daně.
Z obratu i příjmu,
tak ho radši vyjmu.
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/1505614_10153143281028900_4345556134309382223_n.jpg?oh=fd3cc30e211da87c0828f0971709e9e6&oe=571D94B5
Život je příliš krátký na to, aby sis mohl dovolit chyby ;-)
Preprodavam jak jsem koupil
https://youtu.be/fKuBzxi548k
...tohle je prostě nejvíc... :DDD
I mě překvapilo, že jsou spolu už rok a půl (toto letí).
Prstýnek - takhle podle fotky se mi líbí mnohem víc než jaký dostala Ester.... samozřejmě hodnotím vzhled, né cenu ;-)
Takových párů, které si svoji budoucnost na začátku společného života lakovaly silně na růžovo a na jejímž konci byl tvrdý pád na hubu, těch už jsem taky pár viděl. A nechci, aby se mezi ně zařadila i Petra.
Zvlášť když k tomu přičtu tvé životní nezkušenosti...
Zbytečně se ztrapňuješ. Ale je fakt, že to je tvůj problém, tak si s tím žij.
Zatímco já svůj život žiji a z velké části jsem jej již prožil, se svými dětmi a vnoučaty v tvém věku, ty žiješ život virtuální.
A o tom to je. Uklidnit tě může to, že v tom nejsi sám.
Tím končím.
Opakem je reálná situace, kdy je dotyčný tak vybaven, že není ani čas myslet na cokoli jiného :-)))
--------------------------
Vysvětlení pod čarou
Myšlenkový orgasmus - neradno se říká, že ženský orgasmus je především v hlavě. Pokud žena není dostatečně uvolněná a hlavou jí poběží, co má zítra nakoupit na víkend, zřejmě k vyvrcholení nedojde ani během sexu. Některé ženy se totiž silou vlastní myšlenky dokážou přivést k vyvrcholení a to bez jediného doteku. Může k němu dojít také ve snu.
Tak jedna dospělá ne už úplně mladinká baba řekla po roce a půl randění dospělýmu chlapovi ano a ty seš z toho jedinej na větvi. Ňení na tom nic k řešení, oni dva si banto stačí. mimo tebe jim do toho nikdo nemíní kafrat, jsou dospělí a svéprávní.
Že jsem napsal, že ta budoucnost, kterou si dneska pod vlivem hormonů tak růžově lakujou, holt, jak už to tak chodí, zas tolik růžová nebude, to proboha živýho není žádný kafrání, to je jenom konstatování holé skutečnosti. Že vy nemůžete vydejchat, že to tady někdo řekl na plnou hubu, to je váš problém, ne můj.
A na tvém místě bych o zacházení s průkaznou realitou pomlčel. Ty máš vůbec problém ji poznat.
Holt se smiřte s tím, že když se někdo zasnoubí, tak aplaudování a mazání medu kolem huby není automatická povinnost.
To, že oba jsou silně zamilovaní, jednají takřka výhradně na základě emocí a lakují si budoucnost růžověji než jaká nakonec bude, to je jenom suché konstatování skutečnosti, nic urážlivého. Ani tady není důvod něco uznávat nebo odvolávat.
tak tohle je prvni vec co ma hlavu a patu, co si dneska napsala.
Predpokladam ze sis brala prasky a najednou se ti ulevilo.
Ale stejně se to zveličuje. Ještě minimálně rok bude jejich svatbu řešit bulvár daleko víc než oni.
Ale o tom tu není řeč, tady se píše o tom, že se Petra zasnoubila a ty tu vykládáš, jaká je to chyba. Pochop, že jsi směšný, když tohle napíšeš o dvou lidech, jako jsou oni. Oni jsou důvěryhodní a je to jejich věc. Ty vypadáš se svým popisování jako pako. Neuraž se.
Je logické, že každý pár si na začátku svůj společný život představuje ideálně.... fakt mi to připadá, že máš sice něco načteno či odkoukáno, ale nic prožito.... přece i překonaná manželská krize je nádherný stav mysli i srdce... prostě jsou životní situace, které se bez prožitku pochopit nedají.... přej jim štěstí a nepřivolávej negativní události !!!
Nepopírám důležitost vlastního prožitku (a po tom, co mám prožito, tady nikomu opravdu nic není), ale nepodceňuj perspektivu z pozice nezaujatého pozorovatele, dokáže odhalit spoustu zajímavých věcí.
Pri trhani noh blecham jsme zpozoroval ze pri utrhnuti posledni nohy blecha ohluchne.
Nezavisle jsem take zpozoroval ze vychod ja vzdy na opacne strane co zapad.
Nic víc z toho ten nezaujatý pozorovatel nevytříská (moje známá si brala podivína, všichni jí ho vymlouvali, ale ona neslyšela, po letech, když se rozváděla, tak se všech ptala, proč jí nevarovali, vůbec si nepamatovala ty varovné rozhovory)..... zamilovaní neslyší nevidí a to je na tom právě TO PĚKNÝ i když riskantní, ale zase aspoň maj šanci všichni ;-)
Teď ani alimenty neplatí a pije ještě víc :-/
Účelem pozorování je především poučit se z chyb a úspěchů ostatních,neboť život lidský je příliš krátký na to, aby člověk zvládl všechny chyby spáchat sám. Nakonec pozorování je nejefektivnější způsob učení se, co svět světem stojí.
Lásku lze člověku akorád přád. Ne před ní varovat.
http://www.vecernikpv.cz/rozhovory/12477-budeme-opet-uspesni-mini-petra-kvitova-ceska-zenska-jednicka-bude-opet-v-sestave
Tak jako ty Cetnoska;)
To je málo?!
A když ti její zásnuby vadí, můžeš přejít k jiné tenistce :)
Vyvádění skopičin ve stavu ne nepodobném drogovému rauši mi moc oslavy hodné nepřipadá, byť připouštím, že tahle skopičina je celkem neškodná. :-)
Gratulace k zasnoubení, ale bude jí muset požádat ještě jednou, pokud si ji do roka nevezeme :P
A teď budu trochu sobecký, snad bude Petra díky tomu hrát v roce 2016 lépe, osobní život v pohodě, tak už stačí jen třískat do míčku a vyhrávat GS, nic těžkého :D :D Co takhle si nadělit k zásnubám 4 GS, zlato z OH a výhru na TM? Ostatní dárky by proti tomu byly cetky :D
A na furt jim ta zamilovanost nevydrží, to je jasné. Stačí si projít mou historii na TP :-))
TO NENI MOŽNÝ, TO JE FAKE!
:-D :-D :-D
Docela síla, jak ten čas letí. Doba, kterou nevnímám jako bůhvíjak vzdálenou (odhadem tak přelom tisíciletí) a oni to byli takoví klučíci... :/
"Jojojojo ..."
"A proč by nedal? Petře dal chasníka. Nám dá nejmíň knížete!"
:-)
http://jpeg.cz/images/2015/12/17/46hMb.jpg
Ano - velice bych Petře přál, aby zjistila, že kvůli svým optimalizačním hrátkám přichází o svobodu uzavřít sňatek. :-D To by mne skutečně pobavilo.
I když to je otázka - co je morálně horší?
a) Tvářit se jako věrný manžel a současně se veřejně producírovat s milenkama
b) Tvářit se jako věrný manžel a milenky úzkostlivě tajit
V článku Petra zmiňuje, že si chce nechat obě jména.
http://sport.tn.nova.cz/clanek/voracek-neuvirth-meidl-jak-blizko-mel-snoubenec-kvitove-k-nhl.html
BTW: Vím, že už se to rozebíralo vedle. Samozřejmě vždycky existuje riziko, že ten vztah nevyjde. Navíc u sportovců, kteří jsou hodně pracovně vytížení a oba někde jinde... Ale nikdy bych si nedovolil kecat mým tenisovým (nebo jiným) favoritkám do jejich osobního vztahu. To je další rozdíl mezi mnou a Kvěšem. :D
...což v konkurenci 16-letého děcka a promiskuitního hřebce není velký problém :)
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele