Česko - Německo 2-0. Kvitová a Šafářová neztratily ani set!

8. 11. 2014, 13:10
Aktuality 561
FED CUP - České tenistky v pražské O2 areně rozehrály boj o třetí triumf ve Fed Cupu během čtyř let nejlepším možným způsobem. V letošním finále proti Němkám vedou 2-0 na zápasy poté, co v sobotních dvouhrách neztratily ani set. Na výhru agresivně hrající Petry Kvitové nad Petkovicovou navázala i Lucie Šafářová, jež přehrála světovou desítku Kerberovou.
© Facebook Czech Fed Cup Team

Petra Kvitová ve vzájemné bilanci s Andreou Petkovicovou prohrávala 3-4, když prohrála čtyři z posledních pěti soubojů, ale více jak tři rok spolu nehrály. A zatímco české jedničce se před Fed Cupem nepovedlo vystoupení na Turnaji mistryň v Singapuru, německá dvojka si před týdnem zvedla sebevědomí vítězstvím na Turnaji šampionek v Sofii.

V úvodu osmého vzájemného duelu však bylo znát, že čtyřiadvacetiletá Kvitová má navzdory svému věku s velkými zápasy - ať už z finále Fed Cupu nebo finále grandslamu - mnohem více zkušeností. Zatímco sedmadvacetiletá Němka působila nervózně, česká tenistka hrála agresivně, na returnu okamžitě útočila a rychle odskočila do vedení 5-1. Pak sice udělala dvě dvojchyby a ztratila podání, zdramatizování však odmítla ziskem dalšího gamu při servisu soupeřky a úvodní sadu tak vyhrála 6-2.

V druhém setu už byla světová čtrnáctka Petkovicová vyrovnanější soupeřkou a dokonce šla hned v první hře do brejku. Kvitová se ale rychle vrátila rebrejkem a další potíže už na podání neměla. Brejkbol v osmém gamu ještě neproměnila, za stavu 5-4 se po ale dvojchybě soupeřky dostala k prvnímu mečbolu, který proměnila.

Domácí hvězda před zraky bývalé světové jedničky Martiny Navrátilové či prezidenta Miloše Zemana nakonec zvítězila po 78 minutách poměrně snadno 6-2 6-4.

"Jsem ráda, že jsem přinesla první bod do šatny, a doufám, že se Lucka teď může cítit líp a může do toho vletět," řekla Kvitová v televizi a dodala, že byla nervózní. "Lehce je slabé slovo, byla jsem hodně, ale jsem ráda, jak jsem to zvládla."

"Povrch je rychlý, Petře svědčí a řekl bych, že rozhodl její servis," řekl trenér Kvitové David Kotyza a pochválil hráčku za pestrou hru. Jeho svěřenkyně vedle své tradiční agresivní hry chodila i na síť pro voleje a úspěšně zkracovala míče.

O druhý bod usiluje 17. hráčka světa Lucie Šafářová proti světové desítce Angelique Kerberové. Jediný vzájemný duel vyhrála tenistka z Německa a také dnes začala lépe. Opírala se o servis a vedla 4-2. Česká tenistka se ale postupně dostalado tempa, začala se prosazovat na returnu a vývoj čtyřmi gamy otočila.

Neobvyklé bylo proměnění druhého setbolu. Kerberová měla ve výměně navrch, českou tenistku tlačila a po útočném forhendu po lajně zakřičela "C'mon", Šafářová však míček dokázala vrátit a podle pravidel získala technický fiftýn.

Ve druhém setu Šafářová dotahovala ztrátu dvakrát, nejdříve srovnala z 0-2 na 2-2 a pak - stejně jako v úvodním dějství - otočila z 2-4 na 6-4. Kerberová podobně jako Petkovicová udělala v rozhodující chvíli dvojchyby. Za stavu 5-4 pro Šafářovou dala dvě po sobě, čehož Češka využila, po prohozu proměnila třetí mečbol a nad německou jedničkou vyhrála 6-4 6-4.

"Byl to skvělý zápas a je úžasné porazit doma ve vyprodané hale hráčku světové desítky. Každý míček byl těsný, koncentrovala jsem se na každý míček a jsem ráda, že jsem vyhrála," řekla Šafářová.

O vítězství tak může rozhodnout už v úvodní nedělní dvouhře (od 13:00) Kvitová proti Kerberové. Česká tenistka vede ve vzájemné bilanci 3-2. Místo Kerberové ale může dostat šanci i Sabine Lisická, případně Julia Görgesová. Další mečbol pak může proměnit Šafářová proti Petkovicové. Na závěr případně rozhodne čtyřhra, na kterou jsou na domácí straně připraveny Lucie Hradecká s Andreou Hlaváčkovou.

"Holky předvedly dobré, skvělé výkony a je dobré vést po prvním dnu dva nula. Ještě nám chybí ale jeden (bod) a nebude to snadné. Musíme být připraveni," řekl kapitán Petr Pála, jehož tým má v neděli tři možnosti finále rozhodnout.

Svěřenkyně kapitána Pály vyhrály ženskou obdobu Davisova poháru v letech 2011 a 2012. Předloni slavily titul právě v O2 areně po výhře nad Srbskem a pokud letos získají v součtu s československými tenistkami už 8. titul, stanou se druhou nejúspěšnější zemí ve 52leté historii týmové soutěže. Němky jsou ve finále po 22 letech, v roce 1992 naposledy triumfovaly.

- FINÁLE FED CUPU 2014 -
(Praha / O2 arena, tv. povrch / hala)
sobotní výsledky (08. 11.2014)
Česko - Německo 2-0 ... po úvodní dvouhře
Kvitová - Petkovicová 6-2 6-4
Šafářová - Kerberová 6-4 6-4
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

561
Přidat komentář
smazaný uživatel
Text příspěvku obsahoval závadný obsah a byl redakcí vymazán.
Reagovat
Cico93
Radwanska, Kerber, Wozniacki, Lisicki
Poľský team:)
Reagovat
Jan
Mají smůlu, když se jejich rodiče odstěhovali. A možná by je naše holky dokázaly porazit také.
Reagovat
smazaný uživatel
Petra to určitě dá, rozstřílí Kerberovou a udělá třetí bod, pojď! :))
Reagovat
PetaM
A upraví si bilanci s hráčkami Top 10 ...
Reagovat
Jan
Pak přijdou sankce za povrch a titul získají Němky :)
Reagovat
smazaný uživatel
Nesmysl, proč to vytahuješ, zase ?
Reagovat
Jan
Protože by mě to pěkně naštvalo. A všechny ostatní.
Reagovat
smazaný uživatel
To není možné, Němky neprotestovaly, ač to dle médií bylo známé již před začátkem. Pokutu by zasloužil tedy také ten, kdo povolil hrát na tomto povrchu...a řekl, že je hratelný. Informují média stoprocentně pravdivě ?
Reagovat
Jan
Díky tomuhle tyjátru bude mít to vítězství pachuť.
Reagovat
tommr
Kerberovou a její defenzivní hru sice moc nemusím, ale musím uznat, že její vystupování je docela sympatický. Ted jsem koukal na její pozápasový vyjádření na tiskovce a málokterá hráčka dokáže tak sportovně uznat chybu ... :)
Reagovat
Michaelus
Hodíš pls odkaz? :)
Reagovat
tommr
odkaz nemám - bylo to v televizi během přestávky hokeje ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Angie je v tomhle opravdu fajn. Myslím, že nejčastěji ze všech hráček dokáže zatleskat soupeřce, když se jí povede nějaký úder. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak proti Petre nastoupi Kerber
Reagovat
smazaný uživatel
Myslím, že nastoupí Lisicki....
Reagovat
smazaný uživatel
To patřilo blixovi...
Reagovat
smazaný uživatel
Na rozehrávce byla Angie. Ale být na místě německý kapitánky, asi bych proti Petře dala Sabine...
Reagovat
blixa
No dobře , ale co potom ? Sabine si vyplácne proti Petře a kdo porazí Lucku ? Andrea ? Asi ne ..
Reagovat
smazaný uživatel
A ty fakt myslíš, že na tomoto povrchu porazí Angelika Petru, po včerejším výkonu ?
Reagovat
smazaný uživatel
Dle mého laického názoru je jediná šance změnit to a zkusit dát proti Petře Sabinu....
Reagovat
blixa
No asi ne, ale Sabine asi taky ne. Ritterová musí věřit na zázrak. Zase pokud by měla Petra den blbec, má proti ní větší šanci ho využít Agelika a to je asi to jediné, v co můžou Němky doufat.
Reagovat
tommr
zase to s tím optimismem moc nepřehánějte. Kerberový sice včera zápas proti Lucce nevyšel, ale pořád je to světová desítka a jedna z nejlepších defenzivních hráček na okruhu. Petru rozhodně nečeká nic lehkýho ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
ještě, že tě tu máme, trochu pesimismu je třeba....A uvidíme za chvíli a pak si to povíme....
Reagovat
blixa
Pesouši :D Ne, dyk říkám, pokud bude mít Petra den blbec, může jí porazit nejspíš Angelika.
Reagovat
smazaný uživatel
nebude mít den blbec - je to poslední zápas sezony....a dost.
Reagovat
blixa
Já neříkám že bude ;-) Jen nahlas uvažuji jak Ritterová :D V co jiného může doufat ?
Reagovat
smazaný uživatel
Už je to potrvzený, hraje Angie.
Reagovat
blixa
No vídíš ;-) Ritterová pořád ještě věří, že by mohly vyhrát. Sabine si schovává proti Lucce.
Reagovat
smazaný uživatel
No jo, je bláhová a věří na zázraky.....Ale možná, že ani nemá na výběr - Angelika i Sabine jsou známé svoji psychickou nestabilitou...
Reagovat
smazaný uživatel
včera se tu diskutovalo o nastoupení Kerber.... Opakuji, že by byla kapitánka bláhová, kdyby ji tam pustila.....
Reagovat
blixa
Nic jiného než jí věřit ji nezbývá. Co vsadíš ? ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Na co mám sázet ?
Reagovat
blixa
No ty na to, že proti Petře nastoupí Sabine a já na to, že Angelika ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Víš, já nejsem ten typ na sázení, protože je mi líto peněz na blbosti a mám jich málo. Ale na takových asi řekněme 70% nastoupí ( dle mého názoru ) Lisicki.....Nebo je fakt kapitánka bláhová ( a to být může ).
Reagovat
smazaný uživatel
dnes obrat německého týmu. Vše je to na Angie. Ta Rittnerová je asi blázen, když na rychlý povrch nenasadí (aspoň proti Lucce) Lisickou.
Reagovat
slacker
Gabina, Monty25, Onndra. jeste vsichni hnusaci fialovy
Reagovat
smazaný uživatel
Prosim tě, vůbec je neřeš, protože jsou to beztak provokatéři, neboť Češi přece nemohou fandit Němcům proti Čechům, že.
Reagovat
blixa
Vždycky se najdou renegáti ! :D
Reagovat
Cico93
Pokiaľ viem monty písal, že jemu jeto jedno. Nefandil vyslovené Nemkám.
Reagovat
smazaný uživatel
Monty je unikát...a cico taky...
Reagovat
Cico93
ja som unikát v čom?
Reagovat
smazaný uživatel
Mimo jiné v tom, že chodíš jako Slovák na český server a našim holkám nefandíš ? Nebo snad fandíš ?
Reagovat
Cico93
Tak mne jeto v podstate jedno. O fandeni resp. nefandení vaším holkám som tu nikdy nič nepísal.
To sú Slováci na tomto webe povinní fandiť vaším holkám?
Reagovat
blixa
A ty snad fandíš slovenskejm holkám ?
Reagovat
blixa
Klid, všichni jsme unikáti ;-) A nebo možná jsme všichni Gogo :D
Reagovat
smazaný uživatel
jojo, nic proti unikátům ( občas tedy brnknou na nervy ), povinnost to není, ale proč jsem tedy chodíš a nechodíš na slovenskej, když je ti to fuk ?
Reagovat
Cico93
ešte raz
Sú Slováci na tomto webe povinní fandiť vaším holkám?
Reagovat
smazaný uživatel
ještě ráz - není ! A proč jsem chodíš a ne na slovenskej ?
Reagovat
blixa
Třeba mají šarišané rádi čechy ? :D Já nevím, ale vždycky jsem kamarádil hlavně s východňari, kdežto ty chlapce od Bratislavy jsem moc nemusel. Ale může to být náhoda, co já vím ;-)
Reagovat
Cico93
:)
Reagovat
Cico93
noo vidiš, keby to bola povinnosť tak sa tu neregnem.:)
Reagovat
blixa
Nevím, asi proto že fandím češkám a slovenskej TP žádnej neznám. Ale nechápu tvoji poznám, že je mi to jedno. Jako co je mi jedno ?
Reagovat
Cico93
to bolo namna, to nerieš
Reagovat
smazaný uživatel
ta část byla opravdu na cica..
Reagovat
Jan
Jsi unikát v tom, že jsi Cico :)
Reagovat
blixa
Tak slacker přehání jako ostatně vždy :D
Reagovat
smazaný uživatel
Jak už napsal Cico: Já v tomto finále nefandím nikomu. Krom toho sem chodím už dost dlouho (přes 3 roky) na to, aby většina lidí věděla, že provokatér nejsem. Srovnávat mě s trollem gabinou je teda hodně pod mou úroveň... Snad to tady nezajde tak daleko, že když člověk fandí Čechům, tak se může klidně chovat jako id*ot (viz slacker) a kdo Čechům nefandí, tak je automaticky špatný.
Reagovat
smazaný uživatel
ty tu seš snad pořád, i když tě to nezajímá! Ale máš pravdu, omlouvám se, protože to o provokatérech pochopitelně nebylo na tebe...Platilo to na ty dva. A teď už se jdu soustředit na finále.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale vám nevadí,že je to tak jednoznačné? Ono to vyznělo (přiznávám) jako bych fandil němkám. Jen chci dorovnat, ale kdo vyhraje mi jedno není. Jasně fandím češkám, ale takto jednoznačný vývoj nepřinese pořádné nervy a nebude to správné finále
Reagovat
tommr
mě by to teda určitě nevadilo - právě naopak ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
mě to absolutně nevadí. Ale opravdu nemám pocit s tvých včerejších příspěvku, že fandíš našim....
Reagovat
smazaný uživatel
Mohu Češkám sportovně pogratulovat,ale proč myslíš,že tady nemůžou psát Němci žijící v České republice,nebo kteří mají všechny předky kteří z Německa pocházejí. ??
To znamená že se už ve školách neučí moc dějepis...
Reagovat
slacker
Protoze tady nemci zijici v ceske republice nepisi. ledaze by zaroven byli i americany, franzouzy, spanely, italy, srby, rusy a belgicany. Takovy vorisci evropy.
Reagovat
misa
Jasně, ty jsi Němka. Příště budeš Kanaďanka, Italka, atd. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Nebudu ti vysvětlovat co jsem,ale Německo je můj národ...a nevím co je na tom divného....??
Reagovat
misa
Proto tak nesnášíš Petru, protože takovou tenistku 80 mil. národ nemá ani omylem. :-)
Reagovat
VlS
Gabino, když tady napíšeš, fandím Němkám a vNecháš titulováni selkama a podobně, tak to bude většině fuk a bude do tebe rejt jen pár zoufalců ( jako třeba do Montyho) Ale ty tvý urážky Petry, jejího týmu a další a další excesy ukazují na něco jinýho, než že jsi Němka a proto fandíš Němkám. Fandi komu chceš, ale neurážej ostatní.
Reagovat
mrafe
k to mu se připojuji
Reagovat
tommr
takovej obrat se sice nedá vyloučit, ale v historii se ještě nikdy nikomu nepovedlo ve finále otočit z 0:2. Věřím našim, že jeden z těch tří "mečbolů" promění ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
bláhová by byla, kdyby nasadila dnes tvoji Angie, která se včera psychicky rozsypala. Taky si myslím, že bude Lisicki, která si říká Liziki....jinak by německá nominace neměla smysl. I tak našim 100% věřím. A těším se !
Reagovat
blixa
Pokud Ritterová ještě pořád doufá ve vítězství, tak se musí spolehnout na Angeliku, protože kdyby nasadila Sabine proti Petře, a i kdyby Sabine nějakým zázrakem vyhrála (čemuž nevěřím), tak by se pak stala Andrea pokroutkou pro Lucku. Nene, pokud plánuje nasadit Sabine tak až proti Lucce.
Reagovat
smazaný uživatel
no to je taky řešení, ale fakt by se to rovnalo zázraku....
Reagovat
smazaný uživatel
Já taky myslel proti Lucce
Reagovat
tommr
protože v televizi zase běží hokej. Na rozdíl od včerejška ale nejspíš nedojde na prodloužení a tak snad nepříjdeme o víc než pár her ...
Reagovat
PetaM
Zapnu to na webu ČT a vůbec to neřeším ne? :D Já včera koukal jenom na to. Rozdíl jsem neviděl :D Na TV už vůbec nekoukám ...
Reagovat
tommr
to je taky řešení, ale když si pustím tenis na PC přes celou obrazovku tak už pak nemůžu na PC nic jinýho dělat ... :)
Reagovat
blixa
Máš čumět na tenis a ne dělat něco jinýho !!! ;-)
Reagovat
PetaM
Přesně, nemáš během zápasu dělat nic jiného :D A když, tak pauzy jsou více, než dost dlouhé ... :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Vypadá to tak, Rusové už našim naložili tři góly !
Reagovat
smazaný uživatel
Já to řeším, protože je to ostuda čtsport ! Finále Fedcupu a oni dávají druhořadý hokej ! A co maj dělat ti, kteří pc nemají ?
Reagovat
blixa
Zoufat si ? ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Asi....
Reagovat
smazaný uživatel
Když dnes nebude prodloužení a nájezdy, tak příjdeme max. o rozehrávku, nic podstatnýho. :) Doufám, že Petra vyhraje, protože ještě ve finále nikdy nepřidala třetí bod a taky chci vidět H+H.
Reagovat
tommr
jj to je pravda - Petra měla sice na obou našich titulech lví podíl, ale rozhodující bod ještě nikdy neudělala - v roce 2011 rozhodl až debl a v roce 2012 rozhodla Lucka Šafářová. Petra by si zasloužila, aby ten třetí bod konečně mohla udělat sama ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ti, kdo jste byli přímo v aréně na FC - kde jste sehnali český vlajky - nálepky na tvář? :)
Reagovat
smazaný uživatel
Nevím, kdo je kde sehnal, ale dají se sehnat například tady: http://www.czechmania.cz/
Reagovat
Titan
"Při konzumaci salámů a sýrů u stolu účtujeme +30% z výstavní ceny"...
Dojčladky v Praze:
http://postimg.org/image/gnlvn6bpp/
:-)
Reagovat
Jabadu
Doufám, že jste si přečetli, že aquagen prý máme dost v pr.deli. Jsem jeden z těch motýlů.
Reagovat
slacker
Aquagen is a German electronic dance music group, consisting of Gino Montesano and Olaf Dieckmann. They initially achieved success with their single "Ihr Seid So Leise", which sold more than 250,000 copies in Germany. Wikipedia

Members: Wippenberg, Gino Montesano

Origin: Krefeld, Germany, Germany

Record labels: Kontor Records, Cosmos Music Group
Reagovat
Jabadu
Ty jednateli Ty stále máš tu svou drzost, neustále osočovat lidi, i když víš, že bych ti jednou rukou mohl zakroutit krkem a nikdo by se po tobě nesháněl?
Reagovat
slacker
Gino oder Olaf?
Reagovat
Fandina
Nejdůležitější se 105 procent aquagenu, to je super!!!
Reagovat
Jabadu
Tak určitě. Teda myslím ...
Reagovat
Frick
Genie spíše hrát bude nebo nebude?
Reagovat
VlS
No, buď bude, nebo nebude.
Reagovat
Frick
No ale kdo jí sleduje, tak zná třeba její vyjádření ohledně FC, ne?
Reagovat
Fandina
Já ji sice nesleduji, ale nechápu, proč by neměla hrát, když hrála minule a od té doby nevím, že by bylo nějaké extra prohlášení o tom, že by hrát neměla.
Reagovat
Frick
BTW: Ona ještě v květnu 2012 hrála 10.000? Slušný vzestuo, když si vezmu, že o 20 měsíců později už hrála SF na AO...

Katka Siniaková třeba hrála poslední 10.000 v březnu 2013 a byla ráda za to, že si o ten cca rok a půl později zahrála SF na Premier turnaji.
Reagovat
Frick
Pokud se někdo díval, tak trojice na 5. - 7. místě nabídla docela zajímavé srovnání tělesné stavby dle disciplin, jak jsme se tu před časem bavili. Byla tam totiž Denisa, Jiřina a Anežka. Denisa tak akorát (asi jako Lucka), Jiřina už dost nabouchaná (Asi jako Sam Stosur - ale nic ve zlym, pohled, když ve svym úspornym úboru skáče o tyči je pastva pro oči :o) ) a Anežka skutečně střízlíček (Asi jako Terka S.). Jen bohužel Anežka neměla šaty na ramínka a tak to srovnání s Denisou a Jiřinou nebylo tak patrný, jak kdyby je měla.
Reagovat
Cico93
PRE Fricka
https://www.facebook.com/SerenaWilliams/photos/pcb.10152929569741834/10152929569591834/?type=1&theater
Reagovat
Frick
Na Sereně mne nejvíce zajímá to, aby se našim holkám nepletla do cesty.
Reagovat
Cico93
reakcia po polhodine, umyl si si ruky?:)))
Reagovat
VlS
Možná kloktal
Reagovat
Frick
Serena mne skutečně nezajímá, proč mi ji sem podsouváte?
Reagovat
Jan
Na tennis.de píšou, že se ještě pokusí udělat "zázrak v Praze". ě Petkovičová může porazit Šafářovou, že v 2. setu se proti Kvitové nevzdala a hrála dobře a že Lisické může rychlý povrch sedět. A kdyby to Němky otočily, že to bude mít zvláštní místo v německé historii tenisu.
Reagovat
PetaM
Takže už je jisté, že Angi hrát nebude, ale zastoupí ji Sabina? :)
Reagovat
Jan
Jestli to je jisté, to nevím :)
Reagovat
Jan
Píšou tam ještě, že Češky si snad zítra vezmou "volno" a že není nic ztraceno, což je kouzlo Fed Cupu. Že jsme byli velmi chytří ve volbě povrchu :)
Reagovat
Jabadu
Sabine se vyhází. Má podobnou povahu, jako Petra. Navíc bychom tady srovnávali "okresní přebor" a "1. ligu".
Reagovat
Jan
Píšou, že Kerberová měla katastrofický den a zítra to může být jiné. A Lisická je alternativa. A Rittnerová uvažuje o využití Lisické ve dvouhře. Že nastoupí Kerberová proti Kvitové a pak se uvidí. Že Lisická nedávno porazila Šafářovou na asijském turné a že s největší pravděpodobností nastoupí Šafářová v druhém singlu :)
Reagovat
Frick
Lucka nebyla tehdy fit. Sabine kopyto, dyť jí dala i Denča.
Reagovat
tedi
Naopak. Pisou, ze Angie bude urcit hrat a pak se uvidi. Lisicki je alternativou pro prip. dalsi zapas.

http://www.tennis.de/fed-cup/news/fed-cup-finale-rittner-denkt-ueber-lisicki-einsatz-nach-139125
Reagovat
Jan
To předtím bylo v jiném článku.
Reagovat
blixa
Já nevím, že si dělají starosti s dalším zápasem :D
Reagovat
Jan
Jestli chtějí vyhrát, tak musí :)
Reagovat
Cico93
Mysliš, že Kerber nemá šancu? Herne na Petru celkom má, len ta hlava je daaaka neposlušna.
Reagovat
blixa
Šanci na tomhle mejdle ? Jedině kdyby se Petra sama vyházela.
Reagovat
Cico93
Uvidime, som fakt zvedavý čo to bude za match.
Reagovat
Jan
Bylo by překvapení, kdyby nakonec rozhodovala 4hra :) Lunejce by se splnilo přání :)
Reagovat
Jan
Myslíte, že povrch ve finále DC v roce 1980, který jsme vyhráli, byl podobně rychlý jako dnes ? Když je pořád trend povrchy zpomalovat ?
Reagovat
Jabadu
Vy , Slováci , jste vždycky byly k ...
Tohle ti nezapomenu , Cico 93. Jsi zlý člověk. Mmch už znám i tvou identitu. Řekněme, že mám pro tebe pochopení.
Reagovat
Jan
Vždyť nic tak hrozného neřekl. Jen že Kerber může mít na Kvitovou. Neřekl, že nepřeje nám.
Reagovat
Cico93
:)
Reagovat
Cico93
??? nechápem
keď sme k....
tak OK, a prd máš ne identitu.
Reagovat
FulnekUltras
spíš to vidím na záměrnou změnu virtuální identity vlastní... ;-)
Reagovat
Jabadu
Opravdu znám tvé pravé jméno. Ale nechám si to pro sebe. (a neptej se, jak jsem na to přišel). Byla to náhoda, ale zajímavá. Nic si z toho nedělej a piš dál.
Reagovat
Cico93
Reagovat
Jabadu
To neudělám. Jsi ikona tohoto webu.
Reagovat
Cico93
pokus o čo?
V každom prípade slabý pokus:-)
Reagovat
Jabadu
Neber to nijak osobně. Prostě mne zaujal tvůj profil. A protože mám přístup k určité databázi ...
Reagovat
Cico93
profil čoho?
Reagovat
Jabadu
Nemusíš být neklidný. V databázi jsou všichni lidé, kteří na této planetě žijí.
Reagovat
Cico93
že ja tu vôbec stebou strácam čas.
Reagovat
Jabadu
Ber to jako pozdrav od "Kvitova ultras". Hlavně si tím s nelam hlavu. Ty informace jsou ze slovenské BIS, která je lokajsky poskytuje ... prostě jsi moc aktivní, hombre. A ta vaše služba si toho všimla. Konec hlášení.
Reagovat
blixa
Mě znáš taky, milý Jamesi Bonde ? :D
Reagovat
Jabadu
Ne.
Reagovat
VlS
ty seš velkej brácha? Hurá, konečně vím, koho celej život hledám.
Nehledej v tom souvislost, ale to znáš jak šel Fero za Husákem na hrad a nesl si sekeru?
Tak ho haltli a prej kam de. on, že chce dát presidentovi hubičku. Tak se ptali, co ta sekera, a on, že mu chce dát štípanou.
Reagovat
Jabadu
Nejsem "Velkej Brácha", jenom znám z dřívějška pár lidí. Jsem hodnej kluk, který po nikom nejde. Vyřízeno.
Reagovat
VlS
????
Reagovat
VlS
Ono to neumí pěkný smajlíky, takže ;-)
Reagovat
Jabadu
Nedělám pro ně. Ale chodíme spolu na pivo.
Reagovat
VlS
Teď si ho pěkně znervózněl :-))
Reagovat
Jabadu
Jsem Ivan Laušman. Aqugen 105% ... :-)
Reagovat
Fandina
:-)))))))))) super!!!
Reagovat
Jabadu
Zas taková sranda to není. Po mně skutečně slovenská BIS chtěla informace po jistém člověku (s kterým jsem přišel do styku) a já se zeptal, jestli třeba neznají "Cica9 93"? Jméno, věk, adresa ... neškodný .. proč vás to zajímá, pane učiteli?
Reagovat
Fandina
Já se pobavila nad tím Laušmanem ... úsměv

Ale jinak ti věřím, že se ví všechno. Sice to bylo o mně, ale ztratila jsem veškeré doklady, platební karty a peníze, respektive mi byly ukradeny, tak jsem to šla nahlásit a byla jsem z toho tak rozhozená, že jsem si nemohla vzpomenout na rodné číslo atd.. Stačilo jméno a už mi o mně nahlásili všechno ostatní. Takže o tom nepochybuji, že se ví všechno ... úsměv
Reagovat
Jabadu
Fandino, vy jste tak zhruba žena v mém věku. Indicie tomu nasvědčují. Jste ikonou tohoto webu a slibuji vám, že se za vás budu bít. Ostatně já pravidelně cvičím a ve 49 letech umím najednou 35 kliků. Kdo to umí, že?
Hlaste se, frajeři. :-)
slacker, maison (to je prý nějaká guma na diazepamu)
Reagovat
George_Renel
Se hlásím v jiné disciplíně. Ale jsem o 11 let starší. Ale na kole jsem letos dal 5800 km. :-)
Reagovat
Cico93
na stacionárnom?:)
ale ne klobúk dole.
Reagovat
George_Renel
Ne na byciklu. Ale když se ptáš, tak na rotopedu k tomu mám za zimu, začátek jara a pár dní teď dalších 3000 km. Takže na konci roku to bude dohromady 10000, stejně jako posledních 6 let. ;-)
Reagovat
Cico93
A tých 5800km toje po Česku len?
Reagovat
George_Renel
Jj, to je každodenní kolečko cca 35km, po místních okreskách. Občas to proložím padesátkou.
Reagovat
Frick
Když teda tady je otázka

Je schopna Petra nebo Lucka naznačit Pálovi, že by si rády dáchla, když teda Eugenie stejně hrát nebude?

Je schopna Pála Petře nebo Lucce naznačit, že by rád dal šanci jinejm tvářim?
Reagovat
Cico93
Prečo Eugenie nebude hrať?
Reagovat
Frick
No a ona má zájem representovat? Dyť stejně to bude nejlíp 2:3 z pohledu Kanady. Koho by měly na debla?
Reagovat
Cico93
Proti našim hrala. A vybojovala postup tak hrať určite bude.
Reagovat
Jabadu
Nebude, Cico. Jako sedmá hráčka světa bude mít jiné starosti. A navíc, s její vizáží a povahou princezny? ...
Reagovat
VlS
Můj tip je, že na to Angie hodí bobek, ale jisté to není. Pakárna, že víkend po AO má´ž hrát v Kanadě a další víkend v Kataru nebo kde, to je kalendář na palici.
Reagovat
VlS
Pardon Angie, Genie jsem myslel
Reagovat
Frick
Tak je to doma, no. Na druhou stranu, pokud bude jasný, že my budem disponovat plnou silou, tak šance Kanady (nyní s jednou hráčkou TOP 100) bude minimální. A kvůli této minimální šanci rajzovat po celym světě? Navíx Genie se doma představí v srpnu v Torontu. Teoreticky by to mohly bejt šachy, kdo dřív bude vědět o (ne)nominaci protivníka.
Reagovat
Jabadu
Přesně tak. Osobně si myslím, že Petra další ročník vynechá. Bude mít hodně reklamních povinností - vyhrála 2x Wimbledon (kdo to má, že?)
A ty její oči ... ...
Reagovat
FulnekUltras
Myslím, že se individuálně domluví třeba i podle průběhu AO.
Reagovat
tommr
Petra by se příští pátek měla objevit u Šípa na ČT1 ... :)
Reagovat
sprchon
Jestliže ten vítězný bod uhrajeme v některém ze singlů, bude se hrát debl?
Reagovat
FulnekUltras
po třetím singlu prý jako exhibice určitě, po čtvrtém asi podle času...
Reagovat
Jabadu
Pochybuji. K čemu a na co? Očekávám, že zítra Petra slavně zvítězí a stane se podruhé sportovkyní roku. Jistě by si to zasloužil Ondřej Moravec, biatlonista se třemi olympijskými medailemi. Petra je hodná, třeba ze soutěže odstoupí. :_)
Reagovat
Frick
Vyhraje to Sáblíková. Druhá bude Samková. O třetí až čtvrté místo si to rozdá Bára s Petrou. Moravec bude pátý. Gábi šestá.
Reagovat
Jabadu
Ondřej Moravec by měl být sportovcem roku. Není nejmladší a zaslouží si to. To by měli pochopit i ti pražští kavárenští povaleči, kteří o tom rozhodují.
Přátelé, moravský separatismus bych nepodceňoval. Aby to jednou u nás nedopadlo jako ve Španělsku nebo ve VB. !
Reagovat
blixa
No bóóže, tak budem to moravský víno dovážet, no :D
Reagovat
VlS
A to víš, jak vinaři člení víno podle kvality? Jsou 4 stupně:
1. pro sebe
2. pro dobrý známý
3. pro stálý zákazníky
4. Pro Pražáky
Reagovat
blixa
4 stupně ano, ale drobátko jinak :

1) dá sa
2) dá sa svariť
3) nedá sa
4) dá sa prodat Pražákom
Reagovat
Jan
V Brně na Zelňáku pije chlápek vodu z kašny. Přijde k němu Brňák a povídá:
"Téé, káámo, nechlemtéé tu vasrovku z tej atajnkaserne. Blejó do teho zkalené machři a chčijó do teho morgoši!"
Chlápek se otocí:
" Hele pane, já vám vubec nerozumím, já jsem z Prahy."
" Jo, povídal jsem, voda je to dobrá, ale studená, tak pijte pomalu, ať se nenachladíte."
Reagovat
Fandina
Tak to mě pobavilo a souhlasím, že v rámci klidu a předcházením možných problémů by to nějakému Moravákovi nejlépe Moravcovi patřilo. Jen si nejsem jistá, jestli ten Moravec je tím Moravákem ... úsměv
Reagovat
Kozoroh
Bude zajímavé, kdo tu anketu vyhraje. A i když Sáblíková obhájila zlato a vybojovala stříbro, tak jí to nakonec k vítězství stačit nemusí.
Reagovat
PetaM
Pokud zítra Petra vyhraje, měl by se hrát debl. Pokud Petra prohraje, bude pak hrát Lucka. Pokud prohraje i ta, tak přijde na řadu debl. Ale pokud Lucka vyhraje, debl už se hrát nebude ... Takže mám 66 % šanci, že uvidíme debla :D
Reagovat
PetaM
*máme
Reagovat
Frick
AKO kurz na to, že nebude debl, je cca 6,00... :o)
Reagovat
PetaM
?
Reagovat
Frick
Prohra Petry x výhra Lucky....

(jako předloni)
Reagovat
VlS
Pokud to bude po třetím singlu 3:0, tak se hraje debl a nehraje se 4. singl, pokud to bude 2:1, hraje se 4. singl. Když to po něm je 3:1, tak se už debl nehraje, pokud to je 2:2, hraje se rozhodující debl.
Reagovat
smazaný uživatel
http://www.sport.cz/ostatni/tenis/clanek/620615-navratilova-videla-povrch-v-o2-arene-a-hned-tusila-ze-cesky-budou-diktovat.html#hp-sez
Reagovat
Frick
No nevim, ale "nechat mladšim" mi přijde jako nesmysl.

Jako P+P a S+S?

No ti nevim.
Reagovat
Jabadu
Žádost Barbary Rittnerové (na de.bilní dotaz Sternu): No tak ať nás Češky spráskaj ...
... byla vyřízena kladně.
Reagovat
VlS
who co go????
Reagovat
Jabadu
Pokus o fikci. :-)
Reagovat
Fredy
Velká gratulace k postupu do finále ! Terka hrála moc dobře. Veteránku Schiavone přehrávala úplně ve všem. Ještě jeden zápas. Terko pojď ! :)
Reagovat
tommr
Tereza dneska po velice dobrým výkonu stále ještě nebezpečnou Italku doslova sfoukla a postoupila už do finále kde se střetne s Mladenovicovou. Šance na titul je velká ...
Už sám postup do finále je ale pro Terezu velice cennej úspěch, kterej jí zaručí minimálně 43 plusových bodů a další posun v žebříčku ... :)
Reagovat
sprchon
Hodnotím z pohledu českých tenistek velice kladně. Po skončení FC zápasů jsem byl až doteď na cestě, takže jsem stihl akorát poslední Terčin game.
Gratulace všem, úžasné výkony! :)
Reagovat
kohlik
po losu měla Terka hrát s Mladenovič v 1. kole a nakonec si s ní přeci jen zahraje a to ve finále
Reagovat
tommr
aspoň uvidíme jak by to dopadlo kdyby se potkaly už v tom prvním kole a jestli měla Tereza opravdu kliku, že se v něm Mladenovicový vyhla ... :)
Reagovat
Fandina
Jupíííííííííííí finále je tu!!!!!!!!!!!!!!!
Reagovat
Mayo
nerozumiem tomu ale nejdú mi komentáre čítať, nič sa mi tu nezobrazilo ani jeden dpč
Reagovat
George_Renel
Resetuj filtr.
Reagovat
Frick
Myslíte, že kdyby Eugenie odřekla a CAN se musela spolehnout na Fichman/Wozniak, tak by Pála jel záměrně bez největších opor?
Reagovat
FulnekUltras
Já si to nemyslím.
Reagovat
Jan
Přece proti Wozniacké nepostaví slabší tým :) To by se mu nemuselo nevyplatit.
Reagovat
Fandina
Proti Wozniacké ne a proti Wozniak asi také ne ... úsměv
Reagovat
Jabadu
V té chvíli přijde na scénu Karolína a "Divá Bára". Páč Petra bude točit pro Coca Colu a Lucka už bude v desítce. :-)
Reagovat
VlS
A 1. kolo FC 2022 řešit nechceš? Pála by musel bejt švihlej opratí aby chtěl někam jezdit bez těch nejlepších. Petra s Luckou by musely být švihlé, aby do té Kanady chtěly ( ale bojím se, že jsou). Vejlet z rozpálený Austrálie do zmrzlý Kanady a pak šupky dupky do Arábie - to moc na zdraví nepřidá.
Když to zítra a dotáhnou, tak budou mít obě FC 3x, takže už by to mohly nechat na další generaci, pokud nepůjde o záchranu ve světový skupině nebo o finále.
Reagovat
Fandina
Proč by měly nechávat něco, v čem jsou úspěšné? Čím víc vítězství, tím lépe!!!
Reagovat
Jan
Španělé si také v DC mysleli, že to bude bez nejlepších v pohodě a nebylo.
Reagovat
FulnekUltras
U Berdi mi tenhle přístup momentálně docela stačí. Holky to ale naštěstí mají jinak.
Reagovat
tommr
Tereza už získala první brejk ve druhým setu ... :)
Reagovat
tommr
Tereza má první set v kapse. Zatím hraje poměrně dobře. Snad už to proti pořád ještě nebezpečný Italce dotáhne ... :)
Reagovat
blixa
Tak se laskavě dohodněte ! Hrůza nebo radost ? :D
Reagovat
tommr
a sám to nedokážeš posoudit? :)
Reagovat
blixa
Nekoukám, čekám seriozní report na TP ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Souhlasím s radostí.
Reagovat
smazaný uživatel
Oproti Wimbledonu je to od Terky hrůza
Reagovat
historik
Když to Tereze jde, tak je na její hru opravdu radost pohledět
Reagovat
tommr
Tereza právě hraje semifinále turnaje v Limoges a měla velmi dobrej vstup do zápasu ... :)
Reagovat
mrafe
Tak první set je doma 6:3 , tak ještě jeden Terko
Reagovat
tommr
Tereza to má dobře rozehraný, ale proti Schiavone se ještě nadře a bude muset bojovat až do posledního míčku ... :)
Reagovat
Frick
Potencionálně nejtěžší se tváří být semifinále v Itálii, které se bohužel zase rýsuje.

Pokud k tomu dojde, bude pravá chvíle to konečně prorazit....

Jinak tedy Genie v ČF tedy bude hrát nebo spíš ne?
Reagovat
tommr
to už zase trochu předbíháš - ještě se ani nedohrálo finále a ty už plánuješ semifinále příštího roku ke kterýmu ani nemusí dojít. Naše ještě předtím čeká cesta do Kanady a Itálie si zase bude muset poradit se silnou Francií ...
Reagovat
Frick
Za předpokladu, že všechny mančafty nastoupěj v plný síle je ITA - CZE velice pravděpodobný.

Alizé není vyrovnaná hráčka. A hrála by vůbec?

No a my? Věřim, že i bez Lucky a Petry bysme v Kanadě vyhrály. Karolína s Bárou by Fichman/Wozniak daly a H+H by to docvakly. Nemluvě o tom, že by Karolína mohla dát i Bouchardici.
Reagovat
Frick
To tam maj ke svícení sodíkový lampy? :-D
Reagovat
Fandina
Obrovská gratulace holkám. A moc si přeji, aby zítra po zápase Petry s Kerber bylo rozhodnuto. Super a gratulace velikánská. Petra s přehledem a Lucka úžasné rány. Nádhera, nádhera, nádhera!!!!!!!!!!!!

A byla jsem na místě a přiznám se, že jsem konec prvního setu Lucky opravdu nepochopila. Až teď, když jsem si to tady přečetla.
Reagovat
Roger_Federer
Tvoje plachta s napisem "Fanklub Petry Kvitove Pojd!!!" byla videt v prenosu.
Sedela si za ni?
Reagovat
Fandina
Já neměla žádnou plachtu. To jsem nebyla já ... úsměv
Reagovat
Jan
Na tvojí plachtě by bylo pojď pojď pojď úsměv :)
Reagovat
Fandina
Joooooooooooo, to by tam asi byloooooooooooooo!!!
Reagovat
mrafe
Fandi tak si ji zítra vezmeš?
Reagovat
Fandina
To ne, žádnou plachtu si nevezmu, nechci být nápadná ... úsměv
Reagovat
slacker
Dobry terc pro. Dam vedet najatemu odstrelovaci
Reagovat
Fandina
Tak to asi těžko, když žádnou plachtu nebudu mít!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Taky jsem byla přímo v aréně a nikdo kolem nás netušil, co se tam stalo. :D Každopádně atmosféra skvělá. :) Doufám, že zítra bude rozhodnuto hned po prvním zápase a dočkáme se čtyřhry. :)
Reagovat
Frick
Myslíte si, že i třeba ITF takovéto finále "lépe prodá" než třeba to, co bylo loni v Itálii (a vlastně i před 3 lety v Moskvě?)?
Reagovat
Frick
http://live.drakulastream.eu/static/popups/2526661682378260.html
Reagovat
smazaný uživatel
Kiki Mladenovic vyhrála nad svou krajankou Oceane Dodin po setech 7:5, 2:6, 6:3 a postoupila do finále. :) Její soupeřkou bude buď Tereza Smitková, nebo Francesca Schiavone.

Po zápase Terezy prosím redakci o článek! :)
Reagovat
tommr
já bych chtěl článek už ted než zápas Terezy začne ...
Reagovat
smazaný uživatel
To já taky, ale nevěřím tomu. :D Buď tady bude po zápase Terezy nebo vůbec.
Reagovat
FulnekUltras
ale nutno říci, že také po několika dost neobvyklých momentech, z nichž každý potopil Němky o kousek níž, posléze až téměř do naprosté psychické nicoty. První byl už onen nezahlášený aut u BL na konci úplně prvního gemu utkání, který umožnil Petře dotáhnout hned úvodní servis do šťastného konce, zatímco Andrea s challengem zaváhala, a pak už se to s ní táhlo i dalším průběhem. Za pozornost určitě stojí také technický bod pro Šafi při setbolu na konci první sady, kdy v hlučné atmosféře haly nebylo asi mnoha lidem dlouho jasné, oč vlastně šlo. Okamžité potrestání rádoby winnerového výkřiku Kerber do úspěšného protiúderu naší hráčky - jak jej předvedla řecká vrchní rozhodčí - by se mělo stát měřítkem i pro podobné situace v budoucnu také na okruhu WTA, ať už půjde o kohokoliv, včetně dosud prakticky "nedotknutelné" Máši nebo Sereny, které zde byly právě v této souvislosti již několikrát zmiňovány.
Celkově však obě naše singlistky ukázaly výbornou psychickou odolnost - a samozřejmě jim hodně pomohl také ideálně připravený povrch a skvělí diváci. Svým způsobem až nečekaný výsledek 2:0 po prvním dnu je velmi cenný a nadějný, přičemž srovnání obou osobních H2H bilancí našimi hráčkami představuje spíš jen zanedbatelnou třešinku na dortu.
Teď je rozhodující přidat třetí bod - a já pevně věřím, že to dokáže už Bumbrlíček v zítřejší první dvouhře proti Angii, i když to nebude nijak snadné, a troufám si tento duel odhadnout na tři sety. Petra však už zrádnost takového klíčového zápasu dobře zná z finále FC 2012, kde podlehla Aně Ivanovič, takže podruhé něco podobného nepřipustí. Naopak Kerber bude ještě pod větším tlakem než dnes, navíc bez zkušeností s podobnou situací. Že by Rittner proti Petře nasadila Lisickou, je skoro vyloučeno - naopak právě běhavý herní styl Angie je to jediné, k čemu se Němky zítra mohou ještě s jakous takous nadějí upínat.
Takže Peťo, pooojď do ní - a nedej zítra Gertrudám už ani čuchnout !!!!!
Reagovat
Jabadu
Děkujeme Federální kriminální ústředně za vyčerpávající příspěvek, což ovšem neznamená, že prezident je ... :_)
Reagovat
VlS
palivec ho dal na půdu, takže klid.
Reagovat
tommr
srovnání H2H bilance s Petkovicovou mě osobně taky velice potěšilo.
Počet hráček z top-200 se kterejma má Petra negativní bilanci se tak snížil na 11. Z toho je přitom důležitých vlastně jen 6 hráček z top-10 a Flipkensová. Zbývající 4 hráčky mají s Petrou aktivní bilanci spíš jen díky souhře náhod (patří mezi ně např. Renata Voráčová, která začínající Petru porazila v roce 2007) ...
Reagovat
misa
Vynikající bilance Petry. Ty statistiky s top 200 se dají někde najít?
Reagovat
tommr
vedu si svoje vlastní statistiky. Na netu možná taky někde jsou, ale já sem na ně zatím nenarazil ... :)
Reagovat
EllNino
ou, já si zase píšu vlastní pavouky, jak singla, tak debla, u holek i kluků :D ..já vím, jsem divnej :D ...
Reagovat
VlS
Na nic takovýho jsem nenarazil, ale pokud se ti chce tu hroznou práci si udělat, tak fakta najdeš zde:
www.coretennis.net
Reagovat
misa
Díky, ale raději snad ne.
Reagovat
Jan
Můžeš napsal Rittnerové, jestli by ti neposlala ten župan na památku, když ho možná nebude potřebovat :)
Reagovat
Frick
http://abload.de/img/pkx2u2o.jpg

Takovýhle trest si nezasloužili.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak tady s tebou musím souhlasit... Krutej trest. :D
Reagovat
smazaný uživatel
je o našich holkách - vedou 2 : 0 !
Reagovat
Cico93
A ćo teraz?
Reagovat
smazaný uživatel
Proč si vaše chlapské debaty o ženských vedete na portále o tenisu ? Odpověď nevyžaduji, neboť na toto nemám sílu....
Reagovat
Cico93
Ale noo. Veď nič zle tu nepíšeme.
Reagovat
smazaný uživatel
Nech ji, puritánku. :D
Reagovat
Jabadu
Čo teraz? My si dáme drink a kávičku. Narozdíl od tebe. :-)
Reagovat
Cico93
Daj si
Reagovat
Jabadu
Bude mi padesát. A na vojně jsem sloužil se samými Slováky. Měl jsem štěstí na úžasné chlapíky. Kamarádi, pohodáři, kolegové ... jen jedno jsem nevěděl. Přišli jsme do hospody, já cucám jedno pivo a oni mezitítím vyžahli osm kořalek! Do kasáren jsem je tahal já, protože ode mne dostali vycházku. (byl jsem špagi). :-)
Reagovat
Cico93
to museli byť východniari ;))) tipujem od Prešova;)
Reagovat
Jabadu
Ano, všichni byli od Košic. Ale sloužili jsme u raketového útvaru. Samí VŠ nebo maturita. Ale kluci to byli báječní. Jsem stále fyzicky zdatný, vždy jsem na to dbal, ale když jsme hráli fotbal, byli prostě šikovnější. Jo a cikán u takového útvaru? Zapomeň. :-)
Reagovat
VlS
To ještě musíš mladejm vysvětlut, kdo byli špagáti.
Reagovat
Frick
Monty, nemyslel jsi na to, že ona hrát finále FC nikdy nebude? Barba nebo Grage (obě *1992) na žádný star nevypadaj.

Tady je vidět, jak Dánsko je absolutně netenisová země a jako taková si snad ani morálně nezaslouží mít hráčku v TOP 10 (a dříve dokonce v TOP 1), která ani není Dánkou.

Jedině si změnit to občamství. To by naopak s Agou bylo velmi reálný. :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Ne, na to jsem opravdu nemyslel. Proto jsem tam napsal OT. :D
Reagovat
smazaný uživatel
o tom, že naše tenistky vedou po prvním dni 2 : 0 ! Díky za pěkné zápasy a zítra ještě jeden bodík !
Reagovat
Cico93
Nepríde vám dajaká krajšia?, asi tie blonďavé rozpustené vlasy;-")
Reagovat
misa
Krásné oči, mě se v tom rozhovoru přišla moc hezká.
Reagovat
Cico93
Šak ten rozhovor mám na mysli.
Reagovat
Frick
Má docela frňák.
Reagovat
blixa
Frňák je sexy ! ;-)
Reagovat
Jabadu
Je jí 22 let. Vypadá moc hezky. Ale víš, jak ... Petra je Petra. :-)
Reagovat
Jabadu
Mimochodem, co ty zde? Takový kritik českého tenisu? A odborník, pochopitelně. :-)
Reagovat
Cico93
Kto ja? Kritik?
Reagovat
Jabadu
Veličenstvo! Nenechte prchlivost cloumat svým majestátem. :-)
Reagovat
Cico93
Hele, si ma s niekým mýliš.
Reagovat
blixa
Ale kdež, jen odborník na slovo vzatý ! ;-)
Reagovat
Cico93
;)
Reagovat
Jabadu
Podle mne jsou momentálně ve špičce pouze tři hráči, kteří hrají učebnicovým švihem:
Serena, Petra a Novak.
Ostatní to rvou loktem nebo zápěstím.
Reagovat
Cico93
Zase a stále dookola ta hlava.
Reagovat
smazaný uživatel
Holky mě dnes opravdu zklamaly!! No nic, je to sport...Barbara by mohla postavit Sabine Lisicki,ale bude to stejně těžké.
Reagovat
smazaný uživatel
Schválně jestli uhodnete, co mě při pohledu na tuhle fotku napadlo jako první. :D
http://instagram.com/p/vJT6xaEHyP/
Reagovat
EllNino
"Wí áár gloobaly joors" :D
Reagovat
Cico93
Noo čo ťa napadlo?
Reagovat
Frick
Hm, koukám, že fotku předtím se chlubí "bikini bridgem", čímž se rovněž chluběj ty různý slepice z těch "pro-ana" blogů. Nicméně Karol se tim skutečně může chlubit bez výčitek, bo ona to má díky sportu a ne hladovce.
Reagovat
Frick
http://ona.idnes.cz/bikini-bridge-most-z-lemu-plavek-nad-podbriskem-flh-/modni-trendy.aspx?c=A140227_152900_styl_jup
Reagovat
misa
Hm, taky mohla ten kousek oblečení shodit :-)
Reagovat
Cico93
Dajako začinaš Frickovať ;)
Reagovat
misa
Co mám na takovou fotku říct?

http://instagram.com/p/vJS4ssEH3Q/
Reagovat
Frick
No, tak bys tam viděl hezkou oholenou čárku, no. Má jí jinou než tisíce holek, co dělaj soft?
Reagovat
Cico93
Máš pravdu;)
Reagovat
VlS
Nevím, co napadá tebe, mě to, že bych ta měl bejt místo Caro a navíc bych chtěl do ruky drink s paraplíčkem.
Reagovat
Jabadu
... a mátou. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Mně by stačil ten drink s paraplíčkem a sednout si s ním někam pod palmu do stínu. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Další tipy už asi nebudou, tak já vám to teda prozradím. :) Napadlo mě: "Ten Rory je ale vůl." :D Caro má fakt bezchybnou postavu (taky teď pořádně makala). :)
Reagovat
smazaný uživatel
Holky výborně, jakožto český fanoušek mám radost ( heč monty - máš smůlu, ani z vedení našich tenistek se nemůžeš radovat ). S tím povrchem dle mého názoru je to blbost, protože je to jistě hlídané ITF a na stejném se hrálo už v SF. Klárka pěkně, ale ČT velké, ba přímo obrovské mínus za neodvysílání zahájení a půlky prvního setu prvního zápasu. Za kila reklam, kterými nás častovali a bombardovali jakousi sázkařskou komunitou. To jsme si tedy pošmákli. Zítra se těším, ale jen na zápasy našich děvčat...gabino, jak ti je ?
Reagovat
smazaný uživatel
Troufám si říct, že jsem se v této sezoně mohl radovat víc než ty. :) Fed Cup mě nebere, když tam nehraje žádná moje oblíbenkyně. Navíc letos hrály v nejlepším možném složení asi tři týmy (ČR, Německo, Itálie), takže tam celkově trochu postrádám atraktivitu... Ohledně toho kurtu to blbost není, protože už je článek i tady.
Reagovat
EllNino
notáák :) neshazuj nám to :)
Reagovat
smazaný uživatel
Oprav mě, jestli jsem nenapsal pravdu. :)
Reagovat
EllNino
no píšeš, už mlčím :)
Reagovat
Michaelus
Alepsoň můžou ty naše říct, že nějaký Fed cup s dlouholetou tradicí vyhráli
Reagovat
Michaelus
vyhrály
Reagovat
smazaný uživatel
budiž ti přáno, že ses asi více radoval. Já ti to přeju, ale teď mi to tady kazíš - svoji Caro atd. Nech nás ať máme tu malinkou radost teď, když ty ses už tak celý rok naradoval, buď trochu přející. A když tě Fedcup nebere, tak ho nech bez komentáře....Povrch - už jsem ten článek taky přečetla, hlavní rozhodčí řekl, že je kurt hratelný....A teď se to bude řešit, když už je skoro rozhodnuto - to je u nás typické. Tak pá pá a zítra si radost od tebe kazit nenechám, pro mě jsou zápasy na fedcupu atraktivní dost a ty máš teď zkrátka smůlu a půst od tenisu....
Reagovat
smazaný uživatel
Já bych dal Caro klidně pod článek o Limoges, kdyby tady nějaký byl (je tady všechno jenom o Fed Cupu). Půst od tenisu nemám, protože právě teď koukám na Kiki Mladenovic v semifinále Limoges... Já vám radost nechci brát, jenom tys mě zase donutila k takové reakci. :D Když jsem o Fed Cupu nic nepsal, tak jsem byl podle Fricka chudák. Ty zase říkáš, že komentovat nemám. Prostě ať udělám cokoliv, vždycky se to někomu nebude líbit. :D
Reagovat
smazaný uživatel
já frickovi nerozumím. Když fedcup nesleduješ, tak proč by si ho měl komentovat ? Když něco nesleduji, tak jak to můžu hodnotit ? Jinak už jsem se pokoušela loučit, teď vážně. Ty si stejně na vše odpověď najdeš, aby ti to vyhovovalo....Takže - moudřejší ustoupí....
Reagovat
smazaný uživatel
Jednoduchá rada: Když nechceš, abych na tebe reagoval, tak o mně nepiš ve svém příspěvku. :D
Reagovat
blixa
No to je fakt dřina se radovat, když si nasázíš do svého "týmu" čtyři baby z TOP 10 :D
Reagovat
smazaný uživatel
Sice jsou tři, ale nevadí mi, že přidáváš. :D
Reagovat
blixa
Vika taky byla v TOP 10 a za chvíli zase bude.
Reagovat
smazaný uživatel
No jo, ale taky je třeba si uvědomit, kdy jsem holkám začal fandit. Vika v Top 10 nebyla, Ana taky ne. Caro jo a Masha taky, ale u Mashy muselo dojít k restartu po zranění a právě tehdy jsem jí začal fandi dvojnásob. :)
Reagovat
blixa
Nevymlouvej se ! :D
Reagovat
smazaný uživatel
Tak piš pravdu. Že jsem si do svého týmu nasázel čtyři hráčky z Top 10 pravda není. :D
Reagovat
blixa
No ale skoro ! :D
Reagovat
Frick
Myslim, že bylo vidět, že se zná s Luckou (o dost) lépe než s Petrou. Se tam spolu zdravily, jak kdyby jim bylo 13 a ne (zakrátko) o 15 / 20 let více. :-D
Reagovat
EllNino
bylo by fajn, kdyby jí po konci kariery, doufám, že až tak za 3-4 roky :D ...nabídli možnost komentáře nastálo a klidně i celého zápasu, její hlas se moc pěkně poslouchá a rozhodně tomu rozumí víc, než Marek Párek :D...
Reagovat
Frick
No myslim si, že bude hodně dobře, když bude chít bojovat v singlu o Rio.
Reagovat
EllNino
říkám za 4 roky, tak sem nepleť Rio :D :D ...
Reagovat
smazaný uživatel
prosím tě, kdy už z toho vyrosteš ? Marně čekám...
Reagovat
VlS
Obávám se, že až v krematoriu :-(
Reagovat
Frick
Co je? Já nemluvil o figuře. Já mluvil o tom, že se pozdravily stylem "spolužačky ze VII.B". A to prostě je fakt. A je to milý.

Lucka mi přijde, že je trochu jako Gábi. Tou roztomilou barvou hlasu i vyjadřováním.
Reagovat
EllNino
nemyslíš naši "gabinu" doufám :DDD
Reagovat
Frick
Nejsem překvapen! Možná Lucka nehrála úplně dobře, v opačném případě by to třeba bylo 6:2 6:3... je to sec jenom od toho Wimblu takový ubojovaný, měla by se s Robem na to "podívat", ony ty otočky ty síly stát budou. Pak ta TOP 10 Lucku nemine a třeba za rok nepojede na Elite turnaj z toho nejpříjemnějšího důvodu (ze sportovního pohledu, samozřejmě) :o).

Nicméně je pravda, že právě před dvěma roky to bylo s Luckou velice podobné a místo útoku na desítku už v roce 2013, tak byl šílený propad, který Lucka eliminovala až v Quebecu a Asii. Snad to tedy s Robem "klape" mnohem lépe jak s Biljanou a historie se opakovat nebude.

Lucka teda letos porazila tři hráčky TOP 10, žel pro ni to byly vždy hráčky právě ze samotného konce TOP 10, tedy z 10. místa.

Proti hráčkám z druhé desítky měla ale Lucka excelentní bilanci 8:0 (vč. FC)...
Reagovat
EllNino
nádherná sezona, akorát ten titul, ale to se doladí ...já věřím, že Lucka je teď už daleko vyzrálejší a příští sezona bude z její strany vrcholová, tahle byla spíš taková odrazová :) ...to 16. místo na Aus. snaduž klapne :D ...
Reagovat
Frick
A kašlat na Premier 470, jí si rovnou pro Premier 5, Mandatory, příp. do GS finále. Nebo rovnou 1-GSLko?

No nic. Věřme, ale bude to velmi těžké. Těch hráček jako Lucka z ranku "ta má na TOP 10, jen kdyby..." je dost. Hlavně Vika bude útočit ze zálohy, že?

Kdo naopak by se v TOP 10 moc udržet nemusel? Cibuľa, Kerber, Bouchard a Radwanská?
Reagovat
EllNino
Cibul ta bude mít asi po AO jiný starosti ;)
Reagovat
Frick
Ta je asi jasná, ale kdo ještě s ní?
Reagovat
EllNino
možná Angie opravdu :)
Reagovat
tommr
především stoprocentně vypadne Li Na čímž se jedno místo uvolní ... :)
Reagovat
Frick
Li už nepočítám automaticky.
Reagovat
misa
Rád bych ti chtěl připomenout, že na konci roku 2012 chytla Lucka angínu a léčila se několika antibiotiky. Na žačátku příští sezony pak byla unavená a měla tréninkový výpadek.
Reagovat
misa
Petra i Lucka ve dvou setech a tenisová expertka ve studiu ČT výborná. Jenom mě mrzí, že tohle byl asi poslední Lucčin zápas v letošním roce :-)

Holky jsou zkušené a nepropadnou žádnému uspokojení, takže se mi jeví skoro nemožné, že by Němky ještě otočily.
Reagovat
smazaný uživatel
Skvěle Češky, Petra bez debat jen s drobným zaváháním při dopodávání 1. setu, Lucce jsem věřila, že i ten 2.set otočí ze stejného stavu a stalo se, Kerber už byla totálně mimo, zítra bych tipla nástup Lisicki, ale jak řekla Navrátilová, tohle už dáme v klidu, tak jdem rovnou slavit, ne? :) :D
Reagovat
Cico93
Platiš? ;)
Reagovat
smazaný uživatel
hele hele, každej za svý, zas tak bohatá nejsem, abych zvala slavit půlku tenisportálu :D :P
Reagovat
Cico93
A kde pôjdeme?
Reagovat
smazaný uživatel
já budu slavit až tak za 2 týdny po finále DC doufám :D
Reagovat
smazaný uživatel
My si doma (venku) uděláme na oslavu malý "ohňostroj". :)))
Reagovat
smazaný uživatel
hezky, a už dneska nebo až oficiálně? :D
Reagovat
smazaný uživatel
Asi dneska, ale jenom pár "rachejtlí" na zkoušku, abychom si nezkazili Silvestra. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Nebyla to zrovna ona, která při finále US Open proti Stosur takhle vzala bod Sereně, když zařvala come on před 2. dopadem?
Reagovat
EllNino
Reagovat
EllNino
ale tady to Seree brala s humorem ...na US jí za to málem sežrala mikrofon :D ...
Reagovat
smazaný uživatel
No, má pořádné "koule" teda holka :D
Reagovat
smazaný uživatel
Právě proto ji nemám rád... Nechápu, proč si ta žena vymýšlí svá vlastní pravidla.
Reagovat
EllNino
to není vlastní pravidlo ...https://www.youtube.com/watch?v=DVrw3pCwjqU
https://www.youtube.com/watch?v=iNhQzDFQPtI ...ale je fakt, že je v tom nejpopulárnější :D ...
Reagovat
EllNino
Reagovat
Jabadu
Ona nemá zvláštní pravidla. Pouze se drží těch schválených. Řekl jsem to právě. :-)
Reagovat
VlS
MSlíš Asderaki? Nic si nevymýšlí a jako jedna z mála má odvahu pravidla aplikovat i proti celebritám.
Reagovat
smazaný uživatel
Nejde ani tak o to pravidlo jak spíš o jeho uplatnění. Ve dvou stejných situacích s tím pravidlem Asderakiová nakládá, jak se ji zalíbí. Jednou se výměna opakovala, napodruhé už hráčka přišla o celý fiftýn.
To je velký cirkus.
Reagovat
Jan
Že by Pála na zítra nominoval do singlu Andreu a Lucku Hradeckou a do debla Petru s šafářovou ať to trochu zdramatizuje ? :) I když to může být dramatické stále i tak.
Reagovat
EllNino
to snad nee :DD ...ale spíš si myslím, že pujde na scénu Sabča proti Petře ...:)
Reagovat
blixa
Jedno psycho nebo druhé psycho, to je fuk ;-)
Reagovat
VlS
Myslím si, že by ČT měla dát Klárce možnost spolukomentovat přímo zápas, asi bychom se dozvěděli daleko víc zajímavostí, než takhle.
Reagovat
EllNino
přesně ! ...jako na to, že to byla její první velká role v přímým přenosu, to zvládla suprově a rozhodně by některý ty sporný situace, viz výkřik Angie, lépe okomentovala a nevymyšlela by si pohádky ala Svačina ...akorát je na tom vidět, jak ne ČT a nejen tam žádný český "expert" nerozumí svému povolání ...
Reagovat
mrafe
Klárka, se mi líbila víc jak Denisa, hlavně když tam přišla Lucka. Je taková bezprostřední, ne taková strojová jako Denisa.
Reagovat
Jabadu
Miloš Zeman byl nevýrazným vulgárním politikem v jisté České republice v době kariéry Petry Kvitové a Karla Gotta. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak karla gotta snad ne, ten uz sna 10 nebo 20 let za zenitem
Reagovat
Jabadu
Byls na jeho turné v roce 2012? Nejlepší muzikanti, nejlepší sboristky, scéna ... mmch sboristkou byla i Gabriela Gunčíková, dnes členka Trans-Siberian Orchestra - rockové show, která je v počtu prodaných lupenů v desítce nejlepších kapel. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Čekal jsem teda 1:1. Docela mě to mrzí, protože tento jednoznačný výsledek už se bude asi těžko otáček. Angie proti Petře může vyhrát, protože ty dlouhé výměny Petra prostě hrát neumí. A hodně by mě překvapilo, kdyby proti Šafářové hrála Petko. Sabine (nebo Julia) by byla mnohem lepší volba. Snad se to ještě zdramatizuje nebo i dorovná. Němky snažte se!!!
Reagovat
Frick
Dekrety na tebe, fašoune!
Reagovat
smazaný uživatel
Mazej do Germanie
Reagovat
Jabadu
Výkonná rada "Kvitova ultras" posoudí, zda budeš popraven za úsvitu, či vpodvečer. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Posoudit můžete.
Reagovat
smazaný uživatel
no, sem na ty dlouhé výměny zvědavý..

Ono vracet míče na tak ryhlém povrchu proti Petře není žádná sranda aji pro šikovnou obranářku. Bude to úplně jiný zápas jak s Luckou. Může sem tam vrátit nějaký ten míček navíc, ale nepředpokládám, že to tam budou nějak pinkat..
Reagovat
MorusRubra
Dotaz:

Na diskuzním fóru tennisforum.com jsem našla diskuzi řešící fakt, že náš kurt je rychlejší, než by měl dle pravidel být (max. 50 CPR, my máme 52). Máte k tomu, někdo nějaké info?
Reagovat
VlS
No tak snad to ITF kontroluje, ne?
Reagovat
MorusRubra
Ben Rothenberg @BenRothenberg
ITF regulations mandate that court must be between 20 CPRs (slowest) and 50 CPRs (fastest). This Prague court is a 52, fast and low. #FedCup

Ben Rothenberg @BenRothenberg
Court speed was measured by ITF on Tuesday, verified Wednesday. Wasn't sufficient time for it to be changed. Penalties loom for CZE.#FedCup
__________________
Reagovat
VlS
Nevím ani kdo je Ben Rothenberg, ani co je CPRs, ani jak se to měří a z Twiteru bych si moc hlavu nedělal. Teď tam já můžu bapsat, že to má 52,5 a co z toho? ITF to viditelně pustila a hraje se.
Reagovat
smazaný uživatel
Co vím, tak Benu Rothenbergovi se většinou dá věřit. Mívá velmi dobré (a rychlé) informace...
Reagovat
gedzitka
Tady je o tom taky článek http://www.ceskatelevize.cz/sport/tenis/291780-finalovy-kurt-je-prilis-rychly-svaz-dostane-pokutu/
Reagovat
VlS
A co italská antuková oranice v Palermu, ta byla OK?
Reagovat
EllNino
nebo močál v Seville :D ...
Reagovat
Jabadu
Ten kurt snad někdo musel schválit, ne? Jinak by se přece nehrálo.
Reagovat
tommr
o něco níž už dával "blbec" odkaz na blog kde se to taky řeší:
https://twitter.com/BenRothenberg
Reagovat
Jan
To by bylo, kdyby kvůli tomu anulovali výsledek a dali by vítězství Němkám. Ale přece Pála a spol. musí vědět, že si na to mají dát pozor ne ? A kromě toho ITF to musela schválit před utkáním ne ?
Reagovat
EllNino
prý hrozí pouze pokuta, takže nějaké anulování výsldků asi těžko, navíc, když Němky nepodaly protest :)
Reagovat
misa
Strašné, zajímalo by mě, co by na tenhle povrch řekli před 20 lety.
Reagovat
EllNino
nechápu, já prostě miluju mejdlácký kurty :)
Reagovat
VlS
Ze je pomalej :-))
Reagovat
misa
:-)
Reagovat
misa
K čemu jsou pomalé povrchy...
Reagovat
Lina
Za stavu 2:4 jsem moc Lucce nevěřila, takže nakonec větší radost z dnešních 2 bodů. Lucce i Petře gratulace.
Reagovat
smazaný uživatel
Podle mě je rozhodnuto. Po dnešku jsem čekal 1:1 (výhry Petry a Angie) a nedovedu si představit, že by Němky vyhrály všechny zbývající zápasy. Pro českého fanouška super, pro nestranného diváka trochu škoda... Uvidíme, jestli to Angie zítra aspoň trochu zdramatizuje jako předloni Ana, ale nemyslím si to. Tipuju, že tentokrát rozhodne už Petra. Němky doplácejí na to, že neznají atmosféru finále Fed Cupu (navíc ve venkovním prostředí). Je fakt, že už při minulých dvou vzájemných zápasech ve Fed Cupu prokázaly Češky větší psychickou odolnost než Němky a teď to vypadá úplně stejně. Třeba předloni v Německu byly ty zápasy daleko vyrovnanější (např. Petra - Julia 10:8 ve 3. setu), ale v podstatě to skončilo stejně.
Reagovat
smazaný uživatel
a ty jsi český fanoušek nebo nestranný pozorovatel? :D
Reagovat
smazaný uživatel
To druhé. No a skoro ani to ne, protože dneska jsem viděl jenom 2. set zápasu Lucka - Angie. :D
Reagovat
Jabadu
Všiml jsem si, že nejsi členem "Kvitova ultras". Nic proti, máš rád Mášu (my tedy moc ne). Tipnu si, že nežiješ v ČR.
Což by nebylo na škodu, protože ultras mají růžové brýle a pohled zvenku potěší. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Žiju v ČR. :)
Reagovat
Jabadu
Vážně? Máš dobrý odstup. Já osobně to oceňuji. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Až bude hrát ve Fed Cupu Katka Siniaková, tak odstup mít nebudu. :D
Reagovat
EllNino
nebuj, dočkáš se, v budoucnu takovej tým Plíšková Plíšková Siniaková Smitková, proč ne :)
Reagovat
smazaný uživatel
No tak snad si Katka zahraje singla, protože debla budou v tomto složení hrát ségry. :D
Reagovat
EllNino
no jistě, Káťa s Karol do singla, Terka v záloze a debl Plíšeks :D
Reagovat
misa
To budeš i poprvé v životě fandit Petře?
Reagovat
smazaný uživatel
Ne, zase tolik to nežeru (i když mě to těší, že je Ana jediná :)). Myslím, že Petra stejně vyhraje i bez mého fandění. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Pardon, teď jsem úplně ztratil orientaci, na co reaguješ. :D Tak já fandím i ve Fed Cupu jednotlivcům (předloni jsem taky fandil jenom Aně). Ale samozřejmě si budu přát, aby Katce holky pomohly (třeba i Petra) a mohla se potom radovat z týmového úspěchu. :)
Reagovat
Jabadu
Ale Katka má, zatím, děsivé tenisové návyky. Raketa jde nahoru, teprve potom nadhoz, přeliftované oba údery ... Když to srovnám s učebnicovým švihem Petry, moc bych to Katce přál, ale ...
Reagovat
smazaný uživatel
Na to už jsem ti odpovídal v preview... :D
Reagovat
smazaný uživatel
BTW: Lucka Šafářová teď ve studiu formulovala to pravidlo daleko líp než Andrejka v rozhovoru... :)
Reagovat
Bob
To ano, navíc Andrea to řekla tak zrychleně a zbrkle. Ty hlavně reaguješ na to, že zmínila fakt, že hekat při svém úderu povolené je, viď :D
Reagovat
smazaný uživatel
No právě. To řekla Andrea špatně a Lucka dobře...
Reagovat
Bob
Jojo, já vím ;)
Reagovat
pockerface
no jsem zvědavý jestli se Kerber příští rok udrží v top10. Vést 2x 4:2 a na konec prohrát 2x 4:6 to by se jí nemělo moc stávat. Ale je fakt, že poslední půl rok je Kerber ve špatné formě. Jinak velká gratulace Petře i Lucce a zítra to jedna z nich dorazí. Věřím, že rozhodne hned Petra.
Reagovat
d@ve
Tak to se holkám, fakt povedlo. Předpokládám, že už teď mohou hrát ještě v mnohem větší pohodě...
Reagovat
smazaný uživatel
3. výhra nad hráčkou z top 10 pro Lucku tenhle rok. Tak zítra snad i pro Petru :D
Reagovat
Jabadu
"Každý občan má právo se zlít, jako dobytek ..." :-)
Reagovat
misa
dvou levorukých fedcupových mistryň opět v akci!!!
Reagovat
Michaelus
Tohle němky neotočí....Petra to doklepne
Reagovat
blixa
Taky myslím, Angelika se sesype ..
Reagovat
UnrealTom
jabadabadůůůůůů :)
Reagovat
Jabadu
Děkuji. :-)
Reagovat
VlS
jóóóó, je to tam, 2:0 po prvním dnu je super!
Reagovat
Fredy
Velká gratulka k druhému bodu ! :)))))))
Reagovat
tommr
a opět neuvěřitelnej obrat Lucky z 2:4 - nebo spíš naprostej kolaps Kerberový, která znovu potvrzuje, že nemá nervy na velký finále ... :)
Reagovat
Jan
Snový výsledek. Kdo by to čekal, že to bude 2:0 ? Zítra to vybízí k mírnému optimismu :)
Reagovat
blixa
Nevím kdo, ale já to čekal ;-)
Reagovat
Jan
Když Kerberovou porazila Lucka, zítra s ní musí Petra vytřít kurt, když to nebude kazit.
Reagovat
blixa
To se takhle srovnávat nedá, ale pokud Petra nekazí, vytře na takhle rychlým povrchu v poddtatě s každou.
Reagovat
Jan
Pála by si mohl na zítra nachystat župan. Třeba mu ho Rittnerová půjčí :)
Reagovat
smazaný uživatel
Taky jsem to tušil... Proto jsem dával Němkám šance na výhru 10:90 :-)
Reagovat
tito
Super! Jsem rád, že jsem se s Luckou mýlil :-)
Reagovat
blixa
No, a ani to nebolelo :D
Reagovat
smazaný uživatel
Bude to ještě jednoznačnější než proti Srbkám.
Reagovat
smazaný uživatel
Taky si myslím. Angie to zítra nedá a Ana zůstane jedinou hráčkou, která od roku 2010 porazila Petru ve Fed Cupu na české půdě. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak zase od 2012 Petra tolik těch zápasů na domácí půdě za FED neodehrála takže bych tomu tak velkou váhu nepřisuzoval ;-)
Reagovat
mrafe
Asi jsi se přehlédla, Monty psal rok 2010
Reagovat
kada.tom
Paráda! Lucka to zvládla!!
Kerber je mi maličko líto, ale prohrála si to sama.

2-0 po sobotě - to je sen! :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Nakonec ani u Kerberové to nebude s tou psychikou tak horké... Asi není náhoda, že letos prohrála všechny své finálové zápasy.
Reagovat
tommr
u Kerberový je selhání ve finále skoro pravidlem po celou její kariéru ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Asi tam vážně měli Němci nasadit raději Lisickou.. Ale líp pro nás :-)
Reagovat
tommr
nedivil bych se kdyby proti Petře místo Kerberový nastoupila Lisická ... :)
Reagovat
VlS
To by pro Petru asi byla příjemnější soupeřka.
Reagovat
kada.tom
3 mečboly!!!!
Reagovat
kada.tom
heh ... 2 DF!!
Reagovat
Jabadu
Teraz to príííde! Pome Žilina!
Reagovat
tommr
moc nechybělo a Kerberová mohla získat třetí brejk. Lucka ale tentokrát fantasticky zabojovala a párkrát si pomohla i dobrým servisem ... :)
Reagovat
kada.tom
Eso!! 5-4
Reagovat
tommr
Lucka ale dokázala získat zpět i druhej brejk - i když za vydatnýho přispění Kerberový ... :)
Reagovat
Jabadu
Déja vu!
Reagovat
kada.tom
Kerber to ale taky slušně koní :-D
Reagovat
tommr
Lucka hraje ve druhým setu jako Petra v její nejhorší verzi - samá zbytečná chyba ... :(
Reagovat
d@ve
Naštěstí nechybuje sama a situace se opakuje - 4:4..
Reagovat
tommr
jj Kerberový zase tečou nervy což je velká šance pro Lucku ... :)
Reagovat
d@ve
Hlavně si rozchodit to 1. podání, dát nějaké to eso..
Reagovat
kada.tom
teď poloeso :-))
Reagovat
d@ve
No vida, ono i to celé... :))
Reagovat
dadaft
Kerberová začíná být ve varu a hrát na doraz.
ještě že jí moc nejde servis.
Reagovat
dadaft
ale Lucinka taky jede. ))
Reagovat
tommr
tak jsem to bohužel zakřik a Kerberová získává další brejk ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
...jenom Šafářová :-(
Reagovat
EllNino
ale prd, to je fráze :D ...
Reagovat
zpilat
tohle prostě dokáže
jenom kerber :-D
Reagovat
tommr
zatím se i ve druhým setu jede podle not z prvního setu - Lucka opět dokázala získat ztracenej brejk zpátky ... :)
Reagovat
dadaft
no, ještě že to teď Kerbrovka pokonila.
Reagovat
kada.tom
teď na tý lavičce, ten bouchač vedle Petry - to je ten její? :-D
Reagovat
Michaelus
jj
Reagovat
kada.tom
díky
Reagovat
dadaft
nikdy jsem ho neviděl, ale hokejisté mají pořádnou sílu a hmotu.
Reagovat
tommr
neštastnej závěr prvního setu ale Kerberovou nijak nepoznamenal a Lucka bude zase muset dotahovat ztrátu brejku ... :(
Reagovat
d@ve
Řekl bych, že Lucce trochu selhávalo první podání. Možná i ji trochu vykolejil závěr 1. setu. :)
Reagovat
tommr
jj vypadá to, že to Lucku rozhodilo víc než samotnou Kerberovou ...
Reagovat
tommr
docela nečekanej obrat v prvním setu z 2:4 včetně šokujícího závěru ... :)
Reagovat
blixa
Už zase nečekanej :D Není to u Lucky spíš normální a očekávaný ? :D
Reagovat
d@ve
Kéž by to teď zopakovala i v 2. setu. ;)
Reagovat
EllNino
Svačina kapku nechápe :DD ...
Reagovat
Michaelus
Kerber zařvala come on dříve, než Lucka vrátila tzn. to samé co udělala Serena na US. Kerber se omluvila, a přiznala Lucce bod.
Reagovat
Jabadu
Jo takhle. Ale blbost je to Kerberové.
Reagovat
blixa
No tak je, no, blbost, stane se ..
Reagovat
Michaelus
Byla asi dost vynervovaná a ujelo ji to
Reagovat
dadaft
znova se ptám, co Šarapovová a další, co ŘVOU po každém úderu???
Reagovat
EllNino
taky to dost nechápu hele ...tohle je teda "pravidlo" :D ...to by Máša ztrácela míčky jako by se nechumelilo :D ...
Reagovat
Michaelus
Souhlasím s tebou, ale tohle jeněco jiného, pokřík, který znamená konec výměny a vyruší více nežli monotonni rvani
Reagovat
tommr
ty jejich skřeky jsou ale neartikulovaný takže se neberou jako matení protihráčky ...
Reagovat
smazaný uživatel
Řvát můžeš, když je míček na tvé polovině... Jinak ten moment s Angie jsem neviděl. Celkově jsem toho zatím moc neviděl. :D
Reagovat
EllNino
jo tkhle ...:D tak ještě že Petra řve až po :DD ...
Reagovat
smazaný uživatel
No když je konec výměny, tak si můžeš řvát, jak chceš... :D
Reagovat
EllNino
jojo :D ...tak to vidím všude kolem :DD ...
Reagovat
Bob
Dneska hraje Česko proti Německu, nevytahujme tu prosím Šarapici :D
Reagovat
Jabadu
Nic tam nepřiletělo, nikdo neřval ... kolaps Kerber?
Reagovat
Frick
Mluví jak čechoameričanka, trochu. Že jo?
Reagovat
kada.tom
přesně jsem to chtěl napsat :-D
taková hodně jemná verze Ivana Lendla :-D
jsou tam ty vařený brambory v puse, no :-)
Reagovat
Bob
To byl ten důvod, že?
Reagovat
d@ve
Zdá se..
Reagovat
smazaný uživatel
Ano
Reagovat
dadaft
jo, tak asi to bylo kvůli toho výkřiku c´mon.

ale vždyť nedotknutelná Maria a jiné řvou s hlasitostí sbíječky po KAŽDÉM úderu,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Reagovat
kada.tom
jj, to řvou, ale možná právě to, že řvou po každým míči je to, že se jim nemůže stát tohle
Reagovat
blixa
Asi jsou povoleny jen výkřiky orgastické, neartikulované, kdežto tenhle byl artikulovaný :D
Reagovat
blixa
No vida, set je doma, a pak že nerostou ! :D
Reagovat
dadaft
co to bylo???
Reagovat
smazaný uživatel
Kerber vykřikla "Come on" v domnění, že to je winner, ale Lucka to ještě vybrala.. Něco podobneho co se stalo Sereně ve finále USO proti Sam.. :-)
Reagovat
kada.tom
co se děje?
Reagovat
kada.tom
nehulákala "komón" Kerber příliš brzo?
Reagovat
smazaný uživatel
já jsem právě nic neslyšel..myslíš, že říkala něco?
Reagovat
kada.tom
jj, už si myslela, že to Lucka nevybere a zařvala komón, ale on to vybrala ... :-)
Reagovat
kada.tom
DF, Lucko - pojď!!!
Reagovat
Frick
Počítaj se do sezónních statistik?
Reagovat
kada.tom
přijde mi, že se Lucka aklimatizovala a začíná se rozjíždět!
Reagovat
blixa
Lucka má vždycky pomalejší začátky ;-)
Reagovat
Frick
Má no. Na jednu stranu z toho člověk vyrůstá, na druhou stranu může žít v naději, že to Lucka otočí.
Reagovat
Jabadu
Lucka je lepší! A ne že néééé! :-)
Reagovat
kada.tom
Lucka bojuje! teď to chce udržet podání :-)
Reagovat
VlS
Break back!
Reagovat
dadaft
Kerberová vypadá hodně dobře.
jen aby zítra Lucka nehrála proti skóre 1:2.
Reagovat
Jabadu
Nóóóó ... a Lucka odchází. Škoda.
Reagovat
Jabadu
Neumím popsat, co Lucce chybí, ale zdá se mi lepší než Kerber.
Reagovat
tito
Podání a trpělivost. Není.
Reagovat
tito
Tedy zatím :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Lucka lepší? Řekla bych naopak, že Němka vede zcela zaslouženě. Bohužel.
Reagovat
smazaný uživatel
Kerber vrátí všechno, je skoro tak dobrá jako Kerbr ze Slovácka :D
Reagovat
Jabadu
Pěkný rozhovor a reportáž s Klárou. Řekl bych, že dobrou atmosféru u holek dělá především to, že Petra (jako jasná jednička) nemá hvězdné manýry a prostě si s holkama zablbnou. Jinde na to není čas. :-)
Reagovat
FulnekUltras
jj, skvělá parta i momentky v šatně - jen ta Bára je asi trochu jinde... ;-)
Reagovat
Frick
se odhlásila z Minsku. :-( Na listině u odhlášek je zkratka "LWM" - nevíte, co to znamená?
Reagovat
smazaný uživatel
údajně:
Late Withdrawal from Main Draw (withdrawal after the deadline)
Reagovat
tommr
a bude to pro Denisu znamenat nějakej postih?
Reagovat
vendulkabendulka
Ano, bude muset stravit noc s Michalem Davidem.
Reagovat
blixa
Tvl , není tortura už pár století zakázána ? :D
Reagovat
Frick
Myslim, že se tý role ujala výborně.
Reagovat
Frick
Nemluvě o tom, že jí to skutečně sekne.
Reagovat
Roger_Federer
jj..Zakopalova je nejhezci Ceska tenistka.
Reagovat
smazaný uživatel
Ještě nedávno jsi psal, že je to Vaidišová. :D
Reagovat
Roger_Federer
mam v tom bordel.:)
Reagovat
smazaný uživatel
No hele, já mám co povídat. :) Taky jsem pár let zpátky považoval Kláru za první nebo druhou nejhezčí českou tenistku. To jsem teda ještě neznal Katku, ale měl jsem Kláru třeba před Petrou Cetkovskou (první teda byla asi Andrejka)... Klára je v civilu fakt hezká, ale když hraje tenis, tak si to strašně kazí tím výrazem. Myslím si, že dřív to tak hrozné jako letos nebylo... Pak je ještě druhá věc, že je Klára pro mě malá. To bych ale klidně přežil, kdyby se na kurtu tvářila aspoň o trochu pozitivněji. :)
Reagovat
Roger_Federer
Klara je podle meho strasne hezka zenska.;)..Za manzela mela fotbalistu od nas ze Zlina, hraval za Spartu. Obcas byvali videt spolu ve spolecnoti na vecircich, restauracich a podobne.Takze jsem mel moznost ji videt i mimo kurt..
Co se tyka toho vyrazu na kurtu , ten tam je...:), co rict, nekolikrat jsem sedel v hledisti 5-7 metru od ni a dokonce si zanadavala vyrazi na urovni..;).Casto sni po turnajich jezdila matka a Klara normalne nadavala sama sobe, brecela a rvala na mati..kdyz ji to neslo.
Reagovat
George_Renel
Zakopal hrál za Bohemku.
Reagovat
Roger_Federer
Pokud se nepletu jako dorostenec odesel do Sparty, kde ale nebyl moc dlouho, neprosadil se do zakladu, myslim ze tam mel jeden titul 97/98 a pak hral co si pamatuju v Budejkach..
Reagovat
dadaft
já hlasuju pro Cetkovskou.
Reagovat
Davor1
presne, Cetkovská je top ;)
Reagovat
EllNino
já taky pro Cetku ! :D ...ale jinak Klárka velmi dobře komentuje a strašně jí to sluší :)
Reagovat
Frick
Tak. Dyť to holka dělá úplně poprvé. Plavec ve hluboký vodě.
Reagovat
smazaný uživatel
Já pro Katku! :)
Reagovat
VlS
Já pro Klárku
Reagovat
Jabadu
Petra! Forever! :-)
Reagovat
Davor1
Domáce prostredie je pre vás obrovská výhoda, ten povrch je postavený presne pre Petru, ktorej hra je na tak rýchlom podklade najefektívnejšia...Petko obľubuje skôr pomalšie hardy a predovšetkým antuku... ak by sa hralo v Nemecku, zrejme by to vyzeralo úplne ináč...
Lucka to bude mať v druhom zápase oveľa ťažšie, Angie je najlepšia práve v hale, aj keď toto bude podľa mňa prirýchle pre obe...
Reagovat
smazaný uživatel
Lucka dnes bude mít určitě větší šance, než měla dnes Andrea proti Petře.
Reagovat
Davor1
to určite áno...dnes Andrea vôbec nemala hrať, Lisicki aj keď úplne mimo formy by bola pre Petru na tomto povrchu zrejme nebezpečnejšia...
Reagovat
smazaný uživatel
Lisická by byla určitě víc nebezpečná, hlavně díki servisu, ale ta na to nemá především mentálně.
Reagovat
Davor1
Ona má problém s psychikou predovšetkým v zápasoch, kde musí vyhrať ako napríklad finále Wimbledonu, kde bola favoritkou a absolútne to nezvládla...ak by hrala prvý zápas proti Petre, kde by bola jasná outsiderka, tak by mohla pokojne prekvapiť...skôr by som jej neveril, keby hrala rozhodujúcu štvorhru za stavu 2-2...aj keď, toto vo Fed Cupe asi možné nie je...
Reagovat
tommr
proč by to nebylo možný? Je to dokonce hodně pravděpodobná varianta ...
Reagovat
Davor1
sorry, myslel som dvojhru, nie štvorhru :-)
Reagovat
Frick
Jestli Lucka se chce dostat tam, kam se chce dostat, musí ukázat, že je schopna porážet hráčky z konce TOP 10... Jak se jí to třeba povedlo ve Wimblu s Cibulí a Káťou.
Reagovat
VlS
Tak Lucka má z hráček mimo top ten z hráčkami top ten jednu z nejlepších bilancí na okruhu
Reagovat
VlS
s hráčkami , pardon
Reagovat
smazaný uživatel
údajně proti pravidlům ITF

viz twitter Bena Rothenberga:

https://twitter.com/BenRothenberg
Reagovat
vendulkabendulka
ITF regulations mandate that court must be between 20 CPRs (slowest) and 50 CPRs (fastest). This Prague court is a 52, fast and low.
Reagovat
vendulkabendulka
Nemci nepodali protest, takze to nejspis projde. Ovsem pachut zustane.
Reagovat
tommr
to je zajímavá informace. Taky to mohli udělat těsně pod horní hranicí, aby nebyly zbytečný řeči pokud vyhrajem ...
Reagovat
Jan
Všichni kdo připravují kurt i Pála to musí vědět ne ? Jak to má být. Pak budou jen zbytečné kecy.
Reagovat
dadaft
super.
v klidu.

už se "těším", až z tohohle rychlého povrchu přejdeme do londýnské O2 arény, kde ani nejlepší tenisté světa nebudou schopni zahrát konečný úder......................
Reagovat
smazaný uživatel
Skvělá Petra, proč jen nedokáže takhle hrát většinu sezony...asi by musela mít s sebou pokaždý velkej fanclub na povzbuzování a hlavně jí svědčí rychlejší povrch, a možná ještě pana prezidenta v zádech s výrazem k nezaplacení :D Tak teď Šafi pojď! :))
Reagovat
Lina
Petra hezky a lehce.
Reagovat
kada.tom
Petra to zvládla na jedničku :-)
Paráda :-)
Reagovat
d@ve
Musím říct, že jsem měl před tímto zápasem s Andreou trochu obavy, když mohla získat tím titulem z TŠ více sebevědomí, ale naštěstí to Petra v pohodě zvládla a ty německé ambice trochu utlumila. Teď kdyby to Lucka zvládla, tak to bude super. Bude teď snad hrát pod menším tlakem...
Reagovat
tommr
Petra vyhrála až nečekaně snadno - od Petkovicový jsem čekal větší odpor. Tu poslední hru Němka vůbec nezvládla ... :)
Lucka to bude mít proti Kerberový určitě o moc těžší, ale bude mít zase výhodu v tom, že bude nastupovat za stavu 1:0 pro nás ... :)
Reagovat
Jabadu
Miloš hubu od ucha k uchu a je střízlivý! :-)
Reagovat
Fredy
Gratuluju k prvnímu bodu ve finále FC ! :)
Reagovat
UnrealTom
no problem
Reagovat
VlS
První krok by byl. Lucinko, teď ty!
Reagovat
vendulkabendulka
Ovar vedle Cernoska v publiku. Ti dva si jiste maji o cem povidat.
Reagovat
r176
první set!!krásný rozdíl mezi hráčkou Turnaje mistryň a Turnaje šampiónek
Reagovat
smazaný uživatel
Teď trochu zbytečný chyby.
Reagovat
smazaný uživatel
To je superrychlej průběh a Petře to dobře střílí, víc rychlých kurtů!!!
Reagovat
vendulkabendulka
Musim rict (i kdyz nebudete souhlasit), ze mi ta "bourliva atmosfera" vadi cim dal vic. Potlesky za pekne mice/vymeny a obcasne vykriky ktere zname z turnaju jsou v pohode, ale tyhle trouby, vuvuzely, bubny a ozrale ksichty.. ja nevim. Rusi to a obtezuje.
Reagovat
smazaný uživatel
nevím no, jestli jsme takhle hluční jen my Češi zvyklí z hokejových zápasů hlavně... taky mi to trochu vadí :/
Reagovat
zpilat
no to by chtělo navštívit davis cup v argentině, a pak tě tohle klidné povzbuzování nebude nijak iritovat!!! :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Ony někdy stačí i běžné turnaje, třeba i ve Francii. Například při zápasu Berdych - Mannarino to v hale Bercy docela připomínalo tu DC/FC atmosféru.
Reagovat
zpilat
tak, tak, tohle mi přijde velmi spořádané, před podáním hned ticho, nikdo nic neřve při hře a celkem mi to přijde fér povzbuzování
Reagovat
VlS
Taky mi to vadí
Reagovat
Jabadu
Tu naději Petra Andree neměla dát. Teď bude kousat.
Reagovat
Frick
Milionovej záběr na ty vykulený xichty.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist