Djokovič je dál suverénní. Porazil Federera a je ve finále
Diváci v Melbourne se dnes těšili na zápas, který mohl být předčasným vrcholem Australian Open, ale první dva sety příliš zajímavých momentů nenabídly. Novak Djokovič vlétl do utkání s Rogerem Federerem famózně a Švýcara jednoduše drtil. Srb na kurtu jednoznačně kraloval, každý jeho úder - forhend, bekhend, return, servis - byl skvělý a nasbíral jen šest nevynucených chyb. Federer oproti tomu získal po svém druhém podání pouhých pět výměn a za 54 minut prohrával 1-6 2-6.
Fanoušci v Rod Laver Areně se snažili Federera, který se tradičně těší obrovské přízni diváků, vyburcovat. Skandovalo se jeho jméno a obecenstvo bouřilo.
Na začátku třetí sady i Djokovič ukázal, že je jen člověk, a tu a tam zkazil lehčí úder. Nevyužil brejkbol, Federer vycítil šanci a ožil. Rázem hrál aktivněji a jeho náběhy k síti častěji slavily úspěch. V šesté hře diváci šíleli, když se poprvé v zápase propracoval k brejkbolu a nakonec ho v dlouhém gamu na čtvrtý pokus proměnil. Svůj servis pak udržel a vykřesal naději na možný obrat.
5: Nedělní zápas bude pro Srba páté grandslamové finále v řadě |
6: Pokud v něm uspěje, získá v Melbourne šestý titul a vyrovná rekord Roye Emersona |
17: Dnešním vítězstvím si Djokovič prodloužil sérii postupů do turnajových finále |
11-0: V letošní sezoně ještě neprohrál a připsal si 11 výher |
24-23: Takovou má po dnešku bilanci s Rogerem Federerem |
Před čtvrtým setem organizátoři zatáhli střechu. Oba tenisté během pauzy vychladli, pomalu se rozjížděli a hra trochu ztratila jiskru. Tentokrát oba rivalové bezpečně drželi svá podání až do osmé hry, v níž Djokovič znovu Federera přetlačil a dostal se do vedení 5-3. Žádné drama už se pak nekonalo. Nejlepší tenista světa čistou hrou zápas dopodával a dostal se tak do finále. To se mu podařilo posedmnácté v řadě - dřív než ve finále vypadl naposledy loni v Dauhá.
"V prvních dvou setech jsem hrál neuvěřitelně, ale přesně to je potřeba, když hrajete proti Rogerovi," řekl Djokovič v rozhovoru na kurtu. "Věděl jsem, že se bude snažit hrát agresivně, měnit tempo a chodit na síť. Dvousetové vedení je uklidňující, ale nakonec to stejně byla bitva," dodal.
"Můj rytmus, načasování, všechno bylo od začátku trochu mimo. On toho dokázal využít a hodně, hodně dlouho dneska předváděl skvělou hru," uznal kvality soupeře Federer.
Osmadvacetiletý Djokovič může v Melbourne získat už šestý triumf v kariéře, čímž by vyrovnal rekord domácího Roye Emersona. Všech pět dosavadních finálových startů na Australian Open v titul proměnil. Jeho soupeř pro nedělní finále vzejde ze zítřejšího druhého semifinále mezi Andym Murraym a Milosem Raonicem.
Dvouhra - semifinále: |
Djokovič (1-Srb.) - Federer (3-Švýc.) 6:1, 6:2, 3:6, 6:3 |
Statistiky: Esa: 10-5 Dvojchyby: 1-1 Úspěšnost 1. podání: 67 - 57 % Brejkboly: 5/9 - 1/4 Vítězné údery: 33-34 Nevynucené chyby: 20-51 Vyhrané výměny: 115-82 |
Komentáře
Federer..06,07,08,09(vyhral),11 finale antukoveho granslemu
Pokazde prohra z nejlepsim antukarem..
Mohl by si me napsat, ktery hrac ma za poslednich 10 let lepsi bilanci, krome Nadala?
Diky..
Nevidis si do huby.:)
Kámo, veď vtedy boli este čiernobiele televízori...Trocha reality do dneška prosím..
Druha pulka tady dela v Continentalu, protoze hazenim pneumatik na kamion vydelaji co u VAS reditel mensi prosperujici firmy.;).
Potom se tady nasledne nato zacla roztahovat Slovenska mafie, ktera vydirala, vyhrozovala nejen podnikatele ve Zline, ale i Slovaky poctive pracujici.
Pokud si vedel co napisu, proc si prekvapeny a mas potrebu mi neco pracne vysvetlovat?
Jiste, ze jsem si rypnul do Forehenda a byla to castecna nadsazka.
Nechapu, ale , proc to stavis do osobni roviny?
O zadne vyporadani tady prece nikdy nejde, mezi mnou a Forehendem (kymkoliv jinym) to urcite neni osobni.
Nesouhlasim z jeho nazory a komentari, tim to ale konci.
Na vec mam svuj, jiny nazor..
Jak casto jsi v Bratislave?
Ja nekolikrat rocne..Nazor mam svuj.
Jak často jsem v Blavě?... Ok - chceš o tomto tématu (kastovní nadřazenosti) tedy diskutovat nebo ne? Proč se mě na tohle ptáš - pokud o tom diskutovat nechceš? Z předchozího příspěvku mi připadalo, že jsi to celé zbagatelizoval coby nadsázku a dále to řešit nechceš...
Poslední věc - co může být osobnějšího, než do někoho rýpat na základě toho, odkud pochází, jaké je národnosti, jakého původu, jakého vyznání atd.? To jsou přece ty nanejvýš osobní aspekty každého člověka.
Navíc mi přijde extrémně směšné, když se coby Čech navážíš do Slováka. Možná bych to dokázal pochopit, kdybys byl Němec, Švýcar nebo Rakušan. Ale takhle to nechápu. Protože zrovna Čech by si kdovíjak nadřazeně neměl připadat nad nikým. Možná je Slovensko chudší země, ale na druhou stranu alespoň nemají v čele státu takového osla, který dělá celé zemi akorát ostudu. Vždyť my už dlouho jsem většině Evropy jenom pro smích.
Ankety :)...Aj to vedia tie servre nejako relevantne dolozit?..Ja ti nájdem server, ktorý hovorí o Kosiciach ako o hlavnom meste europskej kultúry a dalsich 10 stránok, ktoré hodnotia najlepsie miesta pre zivot, kde sa Praha a Bratislava umiestnila a o Brne a Zlíne ani zmienka..
V Česku se vyjímá jenom Ústecký kraj a Ostravsko, tedy dva menší regiony, na Slovensko je to prakticky všechno od Bánské Bystrice a a to jsem ještě hodně milosrný. Takže skoro půlka krajiny. Plus navíc do toho musíme započítat
maďarský jihozápad Slovenska, že jo. Takže ten rozdíl je větší.
Jo, ankety jsou blbost, ale že si toho všimne New York Times mi přijde zajímavé. A na závěr, já mám Blavu rád, šak to víš, jenom mě tyhle "hádky" baví.
IW - Andy SF a Roger F
Miami - Andy F
A pak antukové body no.
Tak tenhle bonmot fakt nema chybu;) Pobavils...hele Forehande, nekdo se musi nadrit na to, aby vymyslel vtip, tobe staci heslo Fedex a jde to samo...;D)
Ne sranda, pěkný zápas, škoda, že Miloš v posledním setu už nejevil známky odporu. Výkonnostně je někde na úrovni Berdycha a pro tenis je dobře, že se Miloš takhle zlepšil a pořád zlepšovat bude...
to bych byl zvědav, jestli by Andy splnil slovo :-)
Jednicka?..hodne dlouha cesta.
This tree has been here a long time, much longer than any one of us... Imagine how much energy and wisdom it has! So grateful that I can spend time in the nature. That's what the day off looks like Emotikona wink #grounding #roots
Andy svoje dva granslemove tituly ziskal prave nad Djokovicem.
Ten 5. set může dopadnout hodně jasně pokud Milose nepřestane ta bolest limitovat, ale může to být taky pěkný boj s hodně nejistým koncem.
Každopádně včera jsem tipoval, že Milos získá první set, Andy druhý a Milos třetí. Zatím jsem se tedy strefil - no a pak jsem tipoval, že poslední dva sety vyhraje Andy. Dneska tomu úplně tak nevěřím, Milos hraje skvěle - občas udělá nějakou stupidní chybu, občas Andy předvede monumentální úder, ale Milos mi tak nějak z toho všeho zatím vychází jako lepší hráč.
Fandím oběma, docela bych si přál pětiseťák :-)
nicméně Milos dnes hraje fakt dobře a nedivil bych se, kdyby vyhrál
Andy 19-10, teda zhruba 65%.
U Miloša by som čakal lepšie čísla, ale je to dosť ovplyvnené tým, že väčšiu časť sezóny nemal formu alebo hral po zranení. Myslím, že teraz v životnej forme by mal úplne iné šance a nerád by som sa toho TB dožil, snáď ešte raz na servise povolí...
Nauč sa čítať a radšej neprispievaj na športové fóra, keď o tom evidentne nemáš ani páru.
V mojom príspevku je v prvej vete slovko SNÁĎ, to znamená, že veta vyjadruje prianie a nie je to žiadne konštatovanie.
V mayovom príspevku spojenie "konečne ho zlomil" znamená, že ho konečne brejkol, nie že ho tým zlomil definitívne.
Ale na druhej strane ťa chápem, z vlastnej skúsenosti totiž viem, že dnešné deti majú dosť veľký problém čítať s porozumením :-))
Rad bych videl, jak odstupuje z finale a leti k porodu.
V tom je hlavný rozdiel medzi Murrayom a Djokovičom. Nole by takéto krátke pasívne údery proste nezahral, všetko posiela nepríjemne pred BL, navyše má o 2 triedy lepší servis a lepšie aj returnuje. Ak to Murray otočí, tak s takouto hrou dostane vo finále neskutočný debakel.
Každopádně Miloš má okolo 80% 1. serivs, to prostě není možné udržet. Pokud je Andy v něčem dobrý, tak v tom, že během zápasu dokáže přijít na to, co změnit, co na soupeře hrát, jak jej returnovat atd.
Jinak souhlas, Raonic hraje lépe a má i lepší FH zřejmě, Berdych pohyb a BH no. Je to podobná situace, ale na returnu to je těžší.
jako klíčový vidim, dostat se do opačný půlky pavouka než djok na wimblu a na olympiádě, ideálně tim že bude nasazená dvojka, eventuelně už jen náhodou díky losu
Je to stroj s arogantním chováním, dělá úšklebky na soupeře atd. Pokud se nezmění, tak se nezmění ani je stesky nad tím, že nebude oblíbený jako Roger.
?... Vlastne to ani nemusim cist, pac vim co tam bube.....To ze finale Djokovic Murray bylo vyrovnane pouze set a pul, protoze Murray pak zacal fyzicky ztracet, ...
docela markatní rozdíl ne? když vás vyřadí pouze celkový vítěz nebo jen někdo, kdo k poražení na turnaji prostě byl, protože porážku na turnaji utrpěl
u toho rafy je to takový markatní, ale ikdyž by byl roger solo tak prostě 5(6) posledních gs prohrál pouze s pozdějším šampionem
nemyslel jsem to jen proti nadalovi, ale v podstatě tam ten nadal neni až zas tak podstatnej, spíš se mi líbí, že roger na gs prohrál maximálně s šampionem nic míň (až na seppiho)
Ja Nadalovi nefandím ale vôbec, z BIG4 mám radšej všetkých troch a Rogerovi fandím v každom zápase ako proti Nadalovi, tak proti Djokovičovi... ale zaslepenosť a posadnutosť niektorých tzv. FFF je až absurdne komická :DD A ty si toho jasným príkladom :DD
Není to ten slavný arabský komentátor? :D :D
Nesouhlasím, fandové Noleho si za a) taková zklamání už zažili, b) se je zažijí znovu, až Nole začne trochu ztrácet rychlost, trochu postřeh, trochu to a trochu todle a kousek támhletoho. Nic samo o sobě není skoro viditelné, už vůbec ne markantní, ale vůči nabušenému predátorovi na vrcholu sil jsi najednou mimo. Tak jako teď Roger a možná i Rafa. To zákonitě nastane i u Noleho, pokud po této, příšti nebo jiné nepříliš vzdálené sezóně neflákne s tenistem prostě proto, aby úpadku automatických triumfů předešel. To je neodvratné.
Já Nolemu docela fandím asi od doby, kdy byli dva titánové, Roger a Rafa a ostatní včetně Noleho tak nějak vděčně sbírali, co tak nějak zbylo. Ani mě možná tak nezajímal Nole, jako mi bylo líto Gigina, kterej tady byl vlastně sám proti většině arogantních neurvalých Rafa fans a lehce akademických Roger fans. Tak proto. Podobně taky Andymu, kterýho hájil jen Tomasinho a sám odrážel výpady o koňských ksichtech a podobně.
Takže Nolemu fandím, pokud nehraje s našimi. A protože mu fandín, tak si dovolím Kozorohovi a dalším říct " abyste se z něj neposrali".
Čekám, kdy přijdou s návrhem na vybudování obří sochy rozkročené levou nohou v Alpách nad Monte Carlem , pravou nohou v kopcích někde v Dinárských horách u Bělehradu, s hubou od ucha k uchu, s očima upřenýma kamsi nad Olymp, křižujíc se pravou rukou ...... úplně živě to vidím. Když přijdou deště a voda bude stékat proudy po té masa bronzu, bude to vypadat, jakoby čůral do Jadranu. Hlavně aby chudák Jadran díky jeho velikosti nepřetek.
A hlavně, abyste ho beposílali do někam, když proti vašim předpokladům bude tak drzej a dovolí si někdy prohrát. Zbytečně velký modly nadělají při pádu fůru prachu a hluku.
Dneska těch Rafa fanatiků vezoucích se na úspěších už moc není a zbyli jen skuteční Rafa fans. A u Noleho to bude stejně, akorát ten zástup konjunkturalistů mě nějakou dobu poleze krkem.
Rafa - No1 - od 7.6.2010 do 3.7.2011
Nole - No1 - poprvé 4.7.2011 do 8.7.2012 poté znovu Roger (i navzdory předpovědi Martiny Navrátilové) No1 - od 9.7.2012 do 4.11.2012
Nole No1 - od 5.11.2012 do 6.10.2013
Rafa - No1 od 7.10.2013 do 6.7.2014
Nole - No1 od 7.7.2014 do TEĎ
https://www.youtube.com/watch?v=S0T9xXQkmgg&feature=youtu.be&t=8m51s
Takže je jasné, že se tu nejvíc "rvou" fanoušci jedniček buď současných nebo bývalých.... což v roce 2010 ještě na Noleho neplatilo... zato rok 2012 zvláště po Wimbledonu, ten byl na spor dvou táborů (Noleho a Rogera) velmi výživný !!!
Ale i když je Nole dlouhodobá jednička, přesto tu má míň fanoušků než Roger a Rafa, to je pravda.
Reagovala jsem na nick tito né na Tebe, asi sis to nějak mylně vysvětlil, že bys Ty kohokoli povolával mě ani ve snu... takže to byla taková pěkná náhoda (proč ne), týdny tu gigin nic nenapsal a 14 minut po mém komentu jo.... prostě mám na lidi úžasný VLIV.... :-)))
Jo a ještě jeden historický údaj... gigin svůj první příspěvek na TP napsal 23.10.2011.... ;-)
A prostě vedle téhle atmosféry stál Nole. Osobně nemusím jeho teatrálnost, křižování, obracení očí v sloup a podobně, ale nějak mě přesvědčil, že je vlastně hodnej kluk a divadlo pro diváky dělá rád - jsou s Radkem jedné krve, takže vlastně jen dělá svou práci.
Sláva!
Stop it.
Ale v duši fanúšika zostane po skončení kariéry určite prázdno..To nejde poprieť..
Našťastie,
Rger
?Měl jsem nějaké plány i nápady, jak na něj, ale nějak jsem se k tomu nedostal.?
Ještě markantnější je to u Rafy, který vyhrával hlavně díky gigantické mentální síle, tenisově na tom nebyl nikdy tak dobře jako Roger nebo Novak. Ta síla je najednou pryč a on prohrává s kdekým, protože jeho hra byla v jeho úspěších až druhořadým faktorem.
Boží logika a fór roku....
Dnešní duel s Fedexem byl opakem toho, co si musel Djoker vytrpět se Simonem. Dnes mu skoro všechno vycházelo, servis, return skvělý, forhend vynikající, bekhend bombastický :-)
Na Federerovi vyzdvihuji, že po jasně ztracených dvou setech získal třetí set. V dnešním tenise by to proti dnešnímu Novakovi na AO nikdo nedokázal, jen Roger.
Před třemi týdny No1e získal pozitivní H2H nad Rafou. Dnes se ujal vedení i ve vzájemné bilanci s Fedexem. V lednu 2016 dosáhl pozitivní bilance s oběma svými největšími rivaly. To je mimořádný úspěch :-)
Djok dnes vybojoval 19. GS finále, čímž předčil v tabulkách Samprase a vyrovnal 3. Lendla. Přitom považte, že ještě v roce 2009 Lendlovi patřil rekord v počtu dosažených GS finále. Djoker je od té doby třetím hráčem, který Lendlův záznam vyrovnal!
V neděli bude Djoko usiloval o 6. titul z AO, čímž by posílil svůj rekord na melbournském grandslamu v profi-éře. Zároveň bude usilovat o 8. triumf na hardovýc majorech, čímž by předčil Samprase a na dostřel jediného titulu by se přiblížil Fedexovi a o 11. GS trofej celkově, vyrovnal by tak Borga.
V neděli budu fandit ze všech svých sil!!! NO1E IDEMO!!!!!!
Hlavne se muze oprit o servis..Dnes to predvedl paradne, tohle ma od zrzka..
Ale to by zase letos Roger nevyhrál ani jeden GS, takže jsem hodně rozpolcený. Řekl bych to takto - pokud má někdo letos porazit Novaka ve finále GS, ať je to Roger a nikdo jiný...
Kozorohu, fandění je fajn a mám ho moc rád, pokud nepřerůstá ve fanatismus. Chlape, ty seš na hraně.
Ledaže by to bylo v principu nemožné, ale tomu se mi nechce věřit...
1. Varianta ... Zrychlit nektere povrchy na uroven v cinci
2. Varianta ... Zverejnit jmena v sazkarskych podvodech. Podle Talianu jel v necem i Nole. Pokud se to prokaze, mel by dostat ban 1 az 2 roky hrat turnaje na ATP
Zveřejnit jména usvědčenejch podvodníků a za úsvitu je zastřelit.
Ban a 100 ran bičem dát novinářům zveřejňujícím bez důkazů vymyšlené kauzy a vymyšlená jména. V Euroatlantickým prostoru platila, platí a doufám že i dál bude platit presumpce neviny.
Takže zítra vyhrajeme a v neděli padneme, jako obvykle :D
Jsem Nadoluv fan ale fandim i Federovi , vubec nemam radost z vyhry Djokovice ale jestli je neco dobreho na teto prohre Federa tak to jak prohral ta dva uvodni sety.
A pockej chvilku..kdo vi, mozna Federer zacne prohravat stejne jako Rafa v prvnich kolech..v tenisu je vsechno mozne..ikdyz mu to fakt nepreju , za tvou informaci hned po Rafovi fandim Federerovi.
Rafan vymýšlí blbosti změnou výpletů, se kterým hrat o level blběji, i proti Verdascovi, chyběly tam ty jeho zabijácké forehandy.
Já myslím, že by Rafa mohl jít ještě nahoru, ale to by musle být trochu otevřený nějakým změnám, což on striktně odmítá....vím, že je blbý vyhodit strejdu, ale ten jejich vztah již více jako rok nic dobrého z hlediska tenisu pro Rafana nepřináší
co se Rafy tiky to mas pravdu, se strejdom byl uspesny ale je cas na zmenu..dle mne nemusi strejda vubec pryc ale je zapotrebi privest nekoho noveho , treba jak to udele Djokovic nechal Vajdu a preivedl Borise. Myslim ze by i
ale dej Boze..at se stane :-)
Nepruď tady.
https://www.youtube.com/watch?v=zpSZaPmrzwE
https://www.youtube.com/watch?v=cwjZAtUf7fM
Roky, kedy bol Murray vo finále AO. S veľkou pravdepodobnosťou tam zajtra pribudne aj 2016.
A okrem AO, FO a TM vyhral naozaj v podstate všetko podstatné.
http://media-2.web.britannica.com/eb-media/92/4392-004-8C01B654.jpg
https://static1.squarespace.com/static/55f45174e4b0fb5d95b07f39/55f4553ce4b09d46d484917c/55f4556fe4b09d46d485e878/1307881306197/1000w/1650118.jpg
Kdyby se hrálo dnešními raketami, neuhrál by Borg nejspíš ani game.
Ale já už jsem fakt unavenej a jdu spát, i když diskuse je to hezká. Dobrou noc.
Takže si myslím, že hmota má z nějakého důvodu tendenci tvořit složitější struktury, které mohou za příznivých okolností dát vznik životu, následně vědomí a inteligentnímu vědomí. Vesmír je ale obecně velmi nehostinné místo pro život a je možné, že jsme - pokud platí teorie velkého třesku - jedna z prvních civilizací, která přežila do fáze, kdy je teoreticky schopna komunikovat.
Novakovi k dnešku gratuluju, naprosto zaslouženě vyhrál...a myslim že bude vyhrávat dál a pár sezon nebude dávat moc šancí
K Federerovi jsem už jednou psal, že podle mě má paradoxně docela problém smířit se s rolí outsidera. Tahle povaha mu pomáhala v době, kdy musel neustále potvrzovat roli favorita, ale v posledních letech se to obrací proti němu. Ono vlastně je tohle už z poslední doby tak čtvrtý GS, kdy má formu na titul. Jasně Djokovič je extrémně silný, ale minimálně jeden zápas vyhrát Federer mohl a možná měl, škoda. Přitom mnoha sportovcům role outsidera a situace, kdy se od nich už tolik nečeká, svědčí.
Fedfani mají zas radost ze hry ve třetím setu a z toho, že Fed dokázal konečně vzít na plexicushionu Novakovi set, což bylo taky maximum, co mohl udělat. V předposledním gamu měl smůlu na pásku, ale taky netrefil ani jednou první servis, na což žádná smůla nebo šteští nepamatuje.
Co mohl Federer udělat líp? Jednoznačně hrát méně top spin z backhandu, hráč s jedním z nejlepších sliců všech dob na povrchu s nižším odskokem hraje ve výmeně skoro pořád top spinový backhand, šílenost. Novak mu to skoro pokaždé zabíjel a ještě ho proháněl po kurtu. Taky mohl zalézt za baselinu a nehrát vše half volejem, ale tohle je známé o Rogerovi už dlouho. Hlavně kvůli tomu a špatnému servisu dostal v prvních dvou set nařezáno, ve třetím začal více slicovat a variovat hru s přechody na síť a hned měl Novak větší problémy. Asi by ani tak nevyhrál, ale mohl to udělat ještě zajímavější.
Spokojeni jsou fandové Novaka + hejtři Federera.
Federer, jehož největší zbraň je servis a jehož projev ve výměnách není vůbec jistý, měl proti hráči, kterému předtím na tomhle povrchu nevzal set a který je v nejlepší formě svého života, na něco víc než mu vzít set? Tohle snad věděli i hejtři Federera. To, že předtím hrál Djokovič ve špatné formě a najednou začal malovat lajny taky není nic nového.
Jinak je to úhlu pohledu. Novak je v životní formě, navíc hraje nejvyšší úroveň tenisu co byla kdy k vidění a téměř 35 lety Roger i když se mu vůbec nedařilo uhrál set a mohl uhrát daleko víc, kdyby využil své šance ve 4. setu.
Zároveň mi nedá pripomenút jeden fakt..Dnes je Nole vo veku, kedy vyhral Federer posledný GS na harde v kariére..Odvtedy sme počúvali, že jeho rapídny pokles výkonnosti je zapríčinený samozrejme vekom, je to prirodzené a Djokovic v tomto období nebude hrat tiez ako za mlada..Tak som teda zvedavý, či sa naplnia ich slová :)..Lebo dnes je situácia taká, že Djokovic hrá lepšie ako za mlada, ze ano..
Samozrejme Nole ešte nie je vitazom, ak bude hrat tak nedorazne ako v tretom a stvrtom sete, tak Murray to využije...Každopádne gratulka Kozorohovi a Djokovicovcom, Nolemu sa podaril dalsí triple gold, ked vyhral tri GS finále za sebou, nielen s Rafom, ale aj s Federerom...Roger naopak zaknihoval s dvojicou RN a ND na GS už rekordnú 18. prehru..
Nadal hraje a nikdo nikde. Federer prohraje s rázem je zde Frantz, Herbert i Trollhand si přišel přihřát polívčičku :D
Jsi jako pes, kterému chybí pánova noha.
Ale když hraje Federer tak tu psát můžeš jo? Dmnce.
Nadal vyhral prvy GS v roku 2005 a posledny v roku 2014, co je rozpatie 10 sezon, kedy bol na vrchole schopny dostavat sa do zaverecnych faz turnaja a vyhravat tie najvacsie trofeje.
Federer vyhral prvy GS v roku 2003 a posledny v roku 2012, cize plati presne to iste. Hoci Roger o tie GS bojuje este aj o par rokov neskor, lenze nema na Djokovica, ktory hra svoj najlepsi tenis.
Kdezto Djokovic, ziskal svoj prvy GS v roku 2008 takze by mal vyhravat GS este do sezony 2017. Uvidime.. Takisto vsak treba poznamenat, ze od prveho triumfu na GS po ten dalsi, ubehli az 3roky a medzitym hral Novak jedno jedine GS finale! Cize je to dost odlisna situacia v porovnani s Federerom aj Nadalom. To psychicke aj fyzicke opotrebenie u nich za tych 10rokov bolo enormne, Djokovic je na takomto vrchole zatial len 6.sezonu.
Pointou vsak je, ze Nole pomaly prichádza do obdobia 29-30, obdobie kde Roger zaznamenal dratický pokles výkonnosti...pre jedných kvoli veku, pre druhých kvoli Nadalovi, Djokovicovi, Murraymu a celkovej zvýšenej konkurencie..Ja osobne si nemyslím, že Djokovic zrazu prestane vyhravat GS..Ak ich dokonca na konci sezóny 2017 bude mat 14-15, tak vyhrá aj dostihy o najlepsieho hráča histórie a v podstate celá táto niekoľko desaťročí trvajúca vojna skončí symbolickým, "keď sa dvaja bijú"..
Ja si myslim, ze pravda je na oboch stranach. Roger stratil vykonnost a prisla vysoka konkurencia a to sa scitalo na uspechoch resp. neuspechoch. Z Djokovica sa stal TOP hrac, ktory zacal pravidelne brat GS, Nadal bol na vrchole vykonnosti.
Uvidime co bude s Djokovicom o 2roky. Lenze tu je to zase o tom, ze Djokovica prakticky nema kto zdolat, preto tak brutalne dominuje. Pre mna bola jeho TOP sezona 2011, kedy mu dokazali konkurovat aj Federer tak aj Nadal, ale proste bol lepsi. Minuly rok ta konkurencia proste nebola, Roger ho na GS uz nevie porazit, takze to mal vyrazne ulahcene.
Vezmi si, ze "keby" Djokovic nehral taky top tenis resp. by sa z neho nestal taky top hrac ako je, tak by Federer zrejme v 34rokoch vyhral 2-3Gs.
Cize, Novak sice prichadza do obdobia, kedy Roger prestal kralovat, ale mal ovela silnejsiu konkurenciu. Djokovic nema v horizonte najblizsej buducnosti ziadneho vyrazne dlhodobeho stabilneho supera resp. superov, ktori by ho mohli pripravovat o GS trofeje.
Rok 2018 je vsak este dost daleko a nebral by som vobec v tomto obdobi za samozrejmost, ze Djokovic bude nadalej vyhravat GS trofeje.
Áno, Novak to má samozrejme v tomto veku lahsie..Uz len to, ze nemá po svojom boku Rafu robí obrovský rozdiel..Na druhú stranu, Novak mal od svojich tínedžerských zaciatkoch vzdy tak brutálnu konkurenciu, že je v podstate prirodzené, že pár rokov ju bude mat aj slabsiu..
Federer mel nazadech v letech 07-10 prilepeneho Nadala, Djokovice, pozdeji Murray.Mladsi a uz tehdy top hrace, kteri se na neho tlacily.
Muzes tady vyskakovat jak chces a psat si ty svoje komentare.
Realita je takova, ze 34 lete Federer je schopny hrat z nejlepsim hracem na okruhu Djokovicem vyrovnane, stabilne jako jediny ze vsech.
A konzistentne se dostavat do finale velkych turnaju.
Takze ne, Roger neodpadl a jeho vykony furt staci na 99 hracu ze 100. narozdil od Rafy, ktery by tuto ulohu mel plnit misto neho.
Priznávaš ze v rokoch 07-10 bola silnejšia konkurencia..
A neznamená to tým pádom, že v rokoch 04-06 bola slabšia?..Toto odmietaš..:)
Nadala na antuce téměř nikdo, sem tam Roger.
Netvrdím, že na trávě v té době byla vysoká konkurence, ale větší než na antuce. Každý kdo má pořádný servis a nějaký razantní úder, může na trávě favorita porazit, na antuce se to nestává téměř nikdy.
Proti Rafovi stál Federer v najlepších rokoch, v rokoch 06-08 musel trikrát porazit Djokovica, rovnako ako v rokoch 12-14..
Federerov najvačší súper bol mladý španielský antukár bez servisu, to hovori za vsetko.
Djokovic byl v letech 06-08 na antuce ještě neškodný.
Rafa nebyl mladý věčně, servis zlepšil a hlavně si uvědom, že většina jeho úspěchů je z mládí, takže bych to jeho mládí až tak moc nesnižoval...
Na te by Rafa neuhral 10 gemu.
A od roku 2012 na tomto turnaji nepresel 4kolo a vyhucel 3x z hracem ktery nemel ani ten jeden uder.;)
Fakt velikan..:)
Dva W mu stačia, tráva ho uz nepotrebuje, inde to má na svojej rakete..
Je to snad malo?
Opakuji..mel by to delat Rafa..
6:9
------
8:18..
Murray ve finále ještě není a Raonič mu dle mého předpokladu dost zatopí. Není vyloučena ani výhra Miloše, s Andym má vyrovnané H2H.
Andy (nebo Miloš) může ve finále No1emu zatopit, otázkou je, jakou laťku nasadí No1e.
Dneska mas zne co?:)
Jen orientacni srovnani.... pocty se z ruznych zdroju mohou lisit
1. Fotbal cca 0.8mld hracu
2. Rugby (vc. Am a Aus fotbalu)
3. Kriket (vc baseballu)
4. Tenis ... cca 80mil hracu
Prekvapive, alespon pro me, ...Ledni hokej pouho pouhych 1.5mil hracu po celem svete...
Pozemni hokej ma o mnoho vic????
Stejně jako je Nadal nejlepší sportovec všech dob na Majorce :D
https://www.youtube.com/watch?v=28iBHDBmIg0
Ale jo... odvaznemu stesti preje a na posr.neho i prkynko spadne, jak se rika!
Nedá se nic delat!
Bohuzel tenis momentalne speje do ery jednoho hrace. Murray neni schopen fyzicky z Djokem behat, 3 sety ani nahodou. Rafa je uplne mimo. Wawrinka osobni problemy a taky jak se vyspi. Roger ve 34 uz trosku za zenitem, minimalne fyzicky. A mladi, jako Dimitrov, Paire, Nishikori, Kyrgios, Tomic a dalsi se bohuzel vykonnostne zastavili, ne-li, ze sli nekteri z nich dolu...
Uvidime Raonic, (kteremu mam ovsem diky elastickemu rukavu, nagelovane hlave a tvari bez vyrazu opatrenne chranicem spodni celisti) trosku problem fandit. Ale to je pouze muj problem!
https://www.youtube.com/watch?v=67F4lJwkF_o
https://www.youtube.com/watch?v=SDUHT4SFo1E
A jak tady říkáte, že mu sebere všechny rekordy - není třeba se ptát jestli, ale kdy a o kolik ho překoná...Je to holt mašina.
Tak snáď..
Zadruhé, Novak si může vyhrát i šest grandslamů v řadě, ale počítají se absolutní čísla. Pokud bude mít třeba patnáct GS dohromady, tak prostě podle mě pořád nemůže být brán jako nejlepší hráč historie. Čísla neokecáš. Pokud bude mít třeba 16 nebo 17, tak se dá přihlédnout k tomu, že by měl hypoteticky čtyři GS v řadě. Zatím může být RF v klidu, spíš Nadal je dost brutálně v ohrožení, už nebude ani jenom druhý nej, ale rovnou třetí. :)
http://zdravie.pravda.sk/zdrava-vyziva/clanok/324354-bezlepkova-dieta-bez-celiakie-co-na-to-odbornik/
:D To jsou perly tady, oni ti divni lide snad nikdy neprozrou :-)
No tak nevadi Maestro, priste to vyjde, RG je tvoje :-DD
Bez rejpání - Stejně obdivuju Rogera, že je po takový době na okruhu schopnej ještě najít motivaci k tréninku a k výsledkům, který má. Já bych s tím už fláknul, ležel bych u tropickýho moře s kokteilem s paraplíčkem, okukoval holky a z nudy tu a tam počítal peníze.
Roger, Roger čím starší tím slabší psychika. Dá se to chápat, ale radost z toho nemám. Ljubicic je ti k ničemu, ale svádět to na trenéry nechci. Semifinále je v jeho věku působivý výsledek, být v opačné polovině pavouku, tak je ve finále, ale co z toho proti Djokovicovi? Roger může v pohodě vyhrávat grandslamy, ale chtělo by se to vyhnout Novakovi. Ty dva míče turnaje a vyhraný set byly fajn, jinak to byl děs. Na W a US bude Roger druhý největší favorit a jeden z nich urve :)
Psychikou je to stále ten istý hráč, keď proti nemu stojí lepší tenista vycíti to a je v koncoch...
Apropos, "Roger ho smete"...Nevysiel ti tip Petrícku, s tym W. a USO by som bol opatrný, Londýn je uz Noleho obývak predsa..
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele