Kvitová: Bez trenéra se cítím svobodnější a víc přemýšlím o své hře

11. 3. 2016, 09:49
Aktuality 437
Petra Kvitová ukončila na konci ledna dlouholetou spolupráci se svým trenérem Davidem Kotyzou. Od té doby je česká jednička bez kouče a zatím si tuto situaci i přes nezdary na kurtech chválí. Cítím se teď svobodnější a mnohem víc přemýšlím o své hře, konstatovala Češka v Indian Wells.
Profily hráčů
Petra Kvitová (© Getty Images)

Kvitové vstup do letošní sezony vůbec nevyšel a na svém kontě má před startem turnaje v Indian Wells pouhé dvě výhry. Na konci ledna česká jednička navíc ukončila spolupráci se svým dlouholetým koučem Davidem Kotyzou a od té doby je bez trenéra.

"S Davidem jsem byla více jak sedm let, ale už jsem potřebovala pauzu. Jsem teď už víc jak měsíc bez trenéra a zatím je to celkem dobré," řekla Kvitová v Indian Wells.

"S Davidem jsem vyhrála dva grandslamy a spoustu dalších turnajů, ale myslím si, že musím dál pracovat na tom, co jsme spolu vybudovali. Je potřeba zlepšit spoustu věcí - mou agresivní hru, podání, return, pohyb a musím se také snažit být více konzistentní," konstatovala dvojnásobná wimbledonská šampionka.

Do Kalifornie přiletěla Kvitová jen se sparingpartnerem Františkem Čermákem, který jí bude na turnajích v Americe pomáhat s přípravou. "S Frantou se osobně tolik neznáme, ale pochopitelně jsme se potkávali na turnajích. V Americe to bude dlouhé. Využiju ho na vše, co bude třeba, tréninky, cvičení i rozehrávky před zápasy," uvedla Kvitová před několika týdny v Dauhá.

"Abych pravdu řekla, cítím se teď svobodnější," přiznala aktuálně devátá tenistka světa. "Je to pro mě úplně nová zkušenost. Plánuju si všechno sama, sama přemýšlím o své hře, sama si volím to, jak a co budu trénovat. V tomhle ohledu je to skvělé, protože díky tomu sama daleko více přemýšlím nad vším, co dělám."

Na turnajích se Kvitové v letošním roce nedaří, v osobním životě je však čerstvě šestadvacetiletá rodačka z Bílovce spokojená, v prosinci se zasnoubila se svým přítelem hokejistou Radkem Meidlem. "Zeptal se mě doma, za což jsem moc ráda," vzpomínala Kvitová. "Klekl si u toho, už si nevzpomenu, jestli na levou nebo na pravou nohu, ale klečel," dodala s úsměvem Češka.

Své tenisové nezdary se vítězka sedmnácti turnajů na okruhu WTA pokusí zlomit v Indian Wells, kde ji v úvodním zápase čeká Danka Koviničová, s níž bude hrát poprvé v kariéře.

"Minulý rok jsem tady nehrála, ale jsem moc ráda, že jsem zase zpět. Miluju tenhle turnaj, to prostředí a všechny lidi kolem. Cítím, že povrch je pro mě trošku pomalý, ale tak to prostě je, musím se s tím vypořádat. Cítím se dobře, jsem zdravá a to je nejdůležitější."

Komentáře

437
Přidat komentář
smazaný uživatel
Text příspěvku obsahoval závadný obsah a byl redakcí vymazán.
Reagovat
felia
Bojím se, že bez trenéra brzo skončí s tenisem
Reagovat
Lasicka
Ty krávo, vole, ta jí sfoukla jak svíčku !!!
Reagovat
fera
No, po tom všem, co tady dnes proběhlo, nakonec výhra.
Né, že by to už byla nějaká změna a nějaká velká přesvědčivost. Spíš naopak, bylo to dost usmolený a "vo prsa", ale co, zaplať pánbů za to...
tak Peťo gratulace a snad se to konečně začne zlepšovat ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Kvitka... mi zase zkrátila stresem 15 let ze života... holt fandění Petře je adrenalinový sport.
Reagovat
FulnekUltras
divácky je to pořád utrpení ;)
Reagovat
janek_da
kolik máš -1500?
Reagovat
smazaný uživatel
Příčina smrti: zemřel sešlostí věkem ve věku nedožitých 26 let. :-))
Reagovat
Dobry-den
No, nevím co říct. Jsem nepříjemně překvapen. Přitom to vypadalo, že všechno jde podle obvyklé šablony z poslední doby :-(
Reagovat
smazaný uživatel
Musím se přiznat, že jsem Petře za stavu 5:6 ve třetím nevěřila, že to dá. :D Ale myslím, že tahle výhra by ji mohlo pomoct. Gratulace!

Hádanka: 3 a 10, co znamenají tato čísla? :)
Reagovat
PetaM
Že včera bylo 10. 3.? :D :D
Reagovat
misa
3 je počet výher Petry v letošní sezoně a 10 bych si tipnul počet vyhraných tb ve třetím setu.
Reagovat
smazaný uživatel
První dobře, druhý ne :)

Kvitova is now 12-2 in deciding tiebreaks (main draws only)
Reagovat
sprchon
To je hezký. :) V TB už jsem jí věřil.
Reagovat
misa
Vynikající statistika.
Reagovat
smazaný uživatel
jj :) a ta 10 znamená desátou výhru v IW
Reagovat
misa
dík :)
Reagovat
Lunej..
3 sety, 10 DF nebo UE nebo winnerů? :D
Reagovat
Mac
tech co ji v tu chvili verilo, by se asi nedalo zpocitat ani na prstech jedne ruky. taky nebyt toho snadneho prohozu za stavu 0:30 do site, bylo by vymalovano. a i v tie breaku nebyt toho prasete...
smutne je, ze pri petre musi stat vsichni svati aby porazila i podprumernou hracku.
Reagovat
Mac
by se dalo...
Reagovat
PetaM
Prasata jsou nezbytnou součástí tenisového klání. A kdo je umí, je vítěz. Není tak těžké se naučit dát prase, jen to člověk musí chtít :)
Reagovat
Mac
jooo, jak rikal starej tielden- kdyz nevis co zahrat, dej prase!
Reagovat
smazaný uživatel
Podprůměrnou, no tak ale... Danku sleduju víc než rok a věřím, že má na maximum kolem 30.
Reagovat
Pavlis
Mohla to klidně prohrát, nakonec 45 nevynucených chyb. Se není čemu divit.
Reagovat
tommr
Petra utrpěla výhru. Kromě postupu do dalšího kola na jejím výkonu dneska neshledávám nic pozitivního ... :(
Reagovat
PetaM
Já shledávám pozitivním to, že už za IW nemá penalizační nulu .. :D :D A navíc je hustě ve 3. kole :D :D :D
Reagovat
VlS
ale tý svobody bylo teda až dost, fujtajxl.
Reagovat
FulnekUltras
Petra měla na konci velkou radost a snad by ji to konečně mohlo posunout o kus dál v sebevědomí. Jakkoliv ve hře má stále ještě obrovské rezervy.
Reagovat
smazaný uživatel
utíkačka z hrobníkovy lopaty no.1..tak teď jako Kerberová na AO ,Péťo až k titulu.
Reagovat
PetaM
To běž vole .... No, Petra ukázala, že ještě umí trochu bojovat, protože otřepat se z propadu 5:3 na 5:6 a 0:30 ... Tak trochu té psychiky tam ještě zbylo ... Tak teda gratulace :)
Reagovat
smazaný uživatel
Sis nevšimnul mašle na tenisáku?
Reagovat
PetaM
S vidinama si zajdi k doktorovi :)
Reagovat
smazaný uživatel
Aleale petanku:))
Reagovat
smazaný uživatel
No za stavu 0:30 jí pomohla Danka, která kritický balón v pro ni nadějné pozici nedostala přes síť. Kdyby ano, tak nejspíš bylo po hehe..
Reagovat
smazaný uživatel
To byl balon "kam to chceš?" :)))) Danka je chotná chólka.
Reagovat
PetaM
To je mi úplně jasné. Jedna chyba a jak to změnilo celý zápas ... Holky no :D
Reagovat
FulnekUltras
To jsou ty jednotlivosti, které nakonec rozhodují. Ještě že dneska pro Petru.
Reagovat
smazaný uživatel
No sláva! ;-)
Reagovat
kada.tom
Uff, utrpěná výhra, uklohnění vítězství :-)
Ale je, a to je důležitý :-D
Reagovat
smazaný uživatel
To bylo ale napínavý finále :-)
Reagovat
EllNino
Ufffffffffffffffffffffffffff
Reagovat
horska.kraslice
No to byl teda porod....
Reagovat
smazaný uživatel
ale je venku! :D
Reagovat
Fandina
:-)))
Reagovat
smazaný uživatel
Maminka i dítě jsou v pořádku. Lékaři nyní bojují o život tatínka. :-))
Reagovat
Fandina
Já myslím, že to přežije a bude dobré, když ještě hodněkrát :-)))
Reagovat
FulnekUltras
asi tak ;)
Reagovat
janek_da
Petra nezaváhala
Reagovat
Michaelus
No tohle bylo ale sakra haluzoidní vítězství :DD
Reagovat
Michaelus
Ke konci už sakra hodně foukalo
Reagovat
misa
s obrovskou dávkou štěstí postupuje.
Reagovat
Andrew89
jooooooooooooooooooooooooooo
Reagovat
smazaný uživatel
huraaaa
Reagovat
Fandina
Joooooooooooooo!!!
Reagovat
Fandina
Gratulka Petře, snad příští mače budou lepší.
Reagovat
kada.tom
extra hnusný prase
Reagovat
janek_da
která daruje vítězství?
Reagovat
kada.tom
3-1 ... pojď
Reagovat
Lunej..
to dá, jsem v klidu. :)
Reagovat
sprchon
Taky si myslím. ;)
Reagovat
Lunej..
No a je to. Mnoho povyků pro nic :D
Reagovat
Andrew89
pojd
Reagovat
kada.tom
tie-break ... snad to tam Petra uklohní
Reagovat
Nancy_z
Uklohní, to je přesný :-D Pojď!
Reagovat
d@ve
Dobrej odhad... Uklohnila :D
Reagovat
smazaný uživatel
Já dostanu z tý Petry infarkt
Reagovat
misa
Kovinič si to posrala...
Reagovat
janek_da
hraje se singl. Peto. dopr
Reagovat
Bob
5:7
Reagovat
janek_da
ale luxusní return, bh podél po servu od leváka
Reagovat
Bob
Ona je fakt nemocná..
Reagovat
Michaelus
:DD Tak hlavně že se cítíš dobře a uvolněně Petro
Reagovat
Fandina
a má se cítit blbě a napnutá?
Reagovat
Michaelus
tak jako asi to není úplně OK bez toho trenéra jak si Petra nalhává
Reagovat
Lunej..
Ona nebyla často ok ani s ním, proč se tomu pořád tak přisuzuje role, že ho nemá?
Reagovat
Michaelus
No tak rozhodně té její hře stávající stav nepomůže
Reagovat
Fandina
Vždyť řekla, že trenéra hledá.
Reagovat
Michaelus
řekla že teď nehledá
Reagovat
Fandina
Tedy v tomhle článku to nečtu, ale když skončila s Kotyzou.
Reagovat
Lunej..
On nikdo neví, co jí pomůže, ani ona sama, natož my, kteří jen pořád spekulujeme o h...ě :)
Reagovat
Fandina
nemá ho na druhém nebo třetím turnaji a dělá se z toho věda
Reagovat
janek_da
Ivánek mě příjemně překvapuje. Škoda, že hraje zároveň s Petrou. Petra teď má .. no říká se tomu Nenandova deka
Reagovat
Lunej..
Ivan je skvělý, ale asi už je v háji. Nicméně na jeho hru se pořád dobře kouká. No a co se týče deky, na to má know how Vilander ne? :)
Reagovat
janek_da
no, Kozoroh si všiml nové
Reagovat
Lunej..
Tak to nevím, já ho nečtu. :) a kdes byl vůbec? Nestíhám všechno. A Zverev je taky ujeťák na ty lajny. :)
Reagovat
janek_da
s kočičkou jsem byl :)
Reagovat
Lunej..
Ty jsi v IW? Jsem nevěděla :)
Reagovat
kada.tom
5-4 => 5-6 ... teď jsem zvědav
Reagovat
Michaelus
5-3
Reagovat
PetaM
Do TB to nedotáhne. Sama si to neuhraje a pokud to Danka nepokazí, je Petra venku. Je to jas :)
Reagovat
smazaný uživatel
Co tohle bylo? Petře ukradli mečbol.
Reagovat
EllNino
byl jasně venku, viděl jsem to
Reagovat
smazaný uživatel
Byl jasně vevnitř. Viděl jsem to.
Reagovat
sprchon
Kdepak, hraje se venku. Vždyť neprší. :)
Reagovat
d@ve
:D
Reagovat
Lunej..
Napiš stížnost, třeba tě vyslyší. A prosímtě, už toho nech, stokrát nic umořilo vola. Nebo osla? To je jedno.
Reagovat
Fandina
nevím, proč si nevzala jestřába
Reagovat
janek_da
Reagovat
tommr
to je opravdu marnost nad marnost ... :(
Reagovat
PetaM
Smůla, tohle už Petra projede ...
Reagovat
tommr
smůla? Spíš naprostá neschopnost ... :(
Reagovat
PetaM
To "smůla" nebylo myšleno jakože na Petru ... To bylo tak nějak všeobecně :D
Reagovat
Michaelus
Tak sis to teď zase prom*dala Petro
Reagovat
A.R.R.
Ty vole Petro, já z tebe oplešatím :-D
Reagovat
Lunej..
Ty se nepoučíš co? Co máš dělat, když hraje Petra? Chlastat, chlastat, chlastat. A hlavně se nedívat. :)
Reagovat
A.R.R.
Dyk už jsem vyžahl skoro flašku vína a nepomáhá to :-D A to mě ještě čeká Aga s Domčou :-D Kvůli tenisu budu alkoholik normálně :-D
Reagovat
Lunej..
No, to bude možná řežba. Dávají to v telce po Petře, ale já čekám na Lukáše. :)
Reagovat
A.R.R.
Jeden nervák za sebou :-D To je horší než horor....u Agy to bude asi druhý, Dominika bude asi hodně zlobit....
Reagovat
horska.kraslice
Škoda že to Petra nuhrála na returnu a se sluncem v zádech. Teď to bude těžké, moc jí nevěřím.
Reagovat
tommr
Petra bude podávat na zápas - jsem zvědavej jestli dá aspoň jedno první podání ... :)
Reagovat
d@ve
Hmm, jedno snad dala, ne? :/
Reagovat
tommr
k žádnýmu mečbolu se ale ani nepřiblížila ... :(
Reagovat
Michaelus
To bylo hnusné prasato
Reagovat
Andrew89
stěstíčkoooo...udržet ted!!
Reagovat
horska.kraslice
Snad ten break i s tím štěstíčkem přišly ve správnou chvíli.
Reagovat
Andrew89
ale teda ten kurt je pomalej jak hovado teda...
Reagovat
smazaný uživatel
Petřino podání nešlo přes brejkbol.. nebo přes shodu!
Reagovat
horska.kraslice
Petra by si měla jako sparingparnerku raději angažovat ženu. Co jí je platné trénovat vracení tvrdých mužských úderú, když si nedovede poradit s ženskými soupeřkami :-(
Reagovat
Fandina
Mám takový dojem, že Serena i Mária mají také muže.
Reagovat
misa
Maria si teď může pinkat čistě pro zábavu :)
Reagovat
horska.kraslice
To mají, ale Petře to zatím není nic moc platné. Ztrácí sílu úderů, její nátlaková hra je bohužel minulostí.
Reagovat
Fandina
Má ho týden.
Reagovat
PetaM
Je, protože se bojí. Potřebuje mít v zádech výhry, aby se nebála riskovat.
Reagovat
Fandina
Ale dřív riskovala a proto vyhrávala, takže tohle ten důvod nebude.
Reagovat
Pe3k
Už se začíná cítit uvolněně a uvažuje o své hře :D
Reagovat
Fandina
spíš nestíhá
Reagovat
Serpens
Ta absence citu pro míč je pomalu znát už při každém úderu
Reagovat
sprchon
http://www.imgup.cz/image/Kpp

Tak kdo to uhodne? Nic složitýho. :)
Reagovat
PetaM
Autobus? :D :D
Reagovat
sprchon
Takže první nápověda, týká se to tenisu. :D
Reagovat
PetaM
Okey ... Královna dala eso :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Qiutwoa? :D
Reagovat
sprchon
@PF
Vidíš, to mě nenapadlo. :D :D :D
Přidávám tedy další nápovědu: Petry se to netýká.

@PetaM
Poslední slovo máš skoro dobře. ;)
Reagovat
sprchon
No taaak. :D Gigin by určitě věděl, ale asi je zažranej do Saši.

@PetaM
Tu "královnu" trochu víc počeštit. A prostřední karta má taky svůj význam.
Reagovat
Lunej..
Královna neboli dáma?
Reagovat
sprchon
Tak tak. :)
Reagovat
Lunej..
Dáma dvakrát esuje? :D:D
Reagovat
sprchon
Výborně! :D

Je to dnešní zápas Jeleny v kartách.
"Dáma dala dvě esa." :)
Reagovat
Lunej..
maličkost :D:D a co jsem vyhrála?
Reagovat
smazaný uživatel
Můžeš se dívat, jak to Petra projede :D :/
Reagovat
Lunej..
Na to nepotřebuju karty :)
Reagovat
sprchon
1. místo. :P
Reagovat
PetaM
Aháááá, takže je to o Jeleně?
Reagovat
sprchon
Jóóó, stačilo se podívat na její dnešní statistiky. :D
Reagovat
A.R.R.
Petra je rudá jako rak, to není dobré :-(
Reagovat
FulnekUltras
přitom relativně snesitelných 27°C a 30%
Reagovat
mahycek
Zrovna jsem si všimnul, že Kvitová po.rala 2 set, tak si myslím, že je to zase v prd.li. Zatím to mám před sebou a ptám se sám sebe, jestli se mám ve 3 setu nervovat ? Totiž její výhra, mi zastřešuje úspěšný tiket. Ach jo...
Reagovat
PetaM
Vsadit na Kvitovou? Jsi blázen?! :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Sázet na zápasy Petry, to už je poslední level gamblerství před nástupem do léčebny.
Reagovat
smazaný uživatel
tak jsem přepnul z Lucky na Petru a je to to samé ,jako by hrála ta samá hráčka
Reagovat
FulnekUltras
Tak dneska aspoň ten třetí. Přece Peti nedovolíš, aby další soupeřka z hranice top50 byla pro Tebe standartní stopkou.
Reagovat
tommr
Petra korunovala svůj žalostnej výkon na podání ve druhým setu dvojchybou při setbolu soupeřky. Vypadá to dost špatně - Petřin výkon má jasně sestupnou tendenci a soupeřka se naopak rozehrává ... :(
Reagovat
Andrew89
Petra hraje už moc pasivně...takhle to půjde...všichni víme kam
Reagovat
smazaný uživatel
Na tu bidu, kdy si s ni kazdy looser vytira pr.. del se neda diva.... Je to horsina horsi
Reagovat
PetaM
Tak proč se díváš? Není spousta jiných zápasů? :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Divam se na zvereva a na par game hodil oko na petru. Byla to chyba, souhlas...ukazuje se, ze ta holka neni moc inteligentni. Je videt, ze ji vse Kotyza ordinoval. Ted, kdyz ho nema je bezradna j
Reagovat
PetaM
Je bezradná. Ale tak co :D Stále je dost vysoko na žebříčku, aby si mohla dovolit být bezradná .. :D Až bude padat do hlubin, bude to horší :D
Reagovat
Lunej..
No je zvláštní, že když podobně prohrávala pod Kotyzou, tak ho pomalu každý vyhazoval a najednou je taky špatně? No, tak ty jsi známý tím, že víš vše vždy nejlíp.
Reagovat
smazaný uživatel
Kdyz chtela odejit mela jit rovnou k jinymu trenerovi jako Berda a ne zustat ve zduchoprazdnu a jeste placat nesmysly jak je to super, ze se citi volna...ta holka ted hraje tenis na urovni mezi top50 a top100
Reagovat
Lunej..
Proč by se tak nemohla cítit? A navíc Petra je hodně nestabilní hráčka, ať má trenéra nebo ne, tak co pořád řešíš? A hlavně nevím, proč sem pleteš to, že není moc inteligentní.
Reagovat
Andrew89
po první setu, který byl dobrej...druhej nic moc. bohužel čim dele ted na kurtu..tím hůr..:/
Reagovat
kada.tom
DF na setball, hmmm ... tak snad to klapne ve 3. setu
Reagovat
smazaný uživatel
Až na to, že to žádná DF nebyla, ten první servis byl dobrej.
Reagovat
PetaM
Nooooooooo, a už je to tady :D :D Sice jsme museli čekat 2 sety, ale dočkali jsme se!
Reagovat
Lunej..
Kdes byl, když to Petře šlo? Jsem zvědavá, kolik křivd vůči Petře zase uvidíš.
Reagovat
kada.tom
Tak to jooo :-D
Vtip týdne :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Když ten míček spadne do toho bílýho čtverce, je to dobrý míč. A teď tam spadl. :-p
Reagovat
PetaM
Hm, nebyla to až ta další čára, která je určena pro debl? To je rozdíl víš? A je úplně jedno, že je taky bílá :)
Reagovat
sprchon
Ještě že ji máme. :) Danka 2. set za 7. Zpečetěno DF.
Reagovat
EllNino
Tvl Lucie ...takový škody
Reagovat
smazaný uživatel
Petra už jí začíná napodobovat
Reagovat
tommr
a Petra musela odvracet další BP při vlastním podání. Kdo to tady psal, že jí dneska podání jde? :(
Reagovat
Andrew89
snad to otočí ještě:)
Reagovat
tommr
a výhoda brejku je zase fuč. To už je na palici ... :(
Reagovat
Lunej..
Doporučuju vyměnit sledování tenisu za šachové turnaje :)
Reagovat
sprchon
Teď mě něco napadlo. Nebudou to přímo šachy... Za chvíli to sem hodím. :D
Reagovat
vibbi
strašný tenis petra-danka z obou stran
Reagovat
tommr
a další brejk pro Petru. Doufejme, že tentokrát už ho potvrdí a nebude si zbytečně komplikovat život ... :)
Reagovat
PetaM
Petra už musela 3x!!!! opravit rozhodčí ... Konečně si přestala hrát na pičinku a bere si jestřába ... Aspoň Jirka bude v tomto směru dnes potichoučku :D
Reagovat
Lunej..
No....... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Lucko lucko, takové šance
Reagovat
smazaný uživatel
to se nedá..,jdu na Petru
Reagovat
EllNino
místo 4:2 je to 2:4
Reagovat
smazaný uživatel
tolik světových míčů a na BP a GP jako by hrálo jiné poleno
Reagovat
smazaný uživatel
jsem si myslel,že ve třiceti ty holky budou nějak srovnané..
Ještě ,že Makar. dvojchybuje
Reagovat
tommr
Petra nedokázala brejk potvrdit i když si vypracovala gamebol a úplně zbytečně pustila soupeřku zpátky do zápasu ... :(
Reagovat
Serpens
Nepiš to tak udiveně :D
Reagovat
PetaM
No, vedení 6:3, 1:0 není zase tak velké, aby se z toho nedal prohrát zápas :D
Reagovat
Lunej..
Petru drží podání, zaplaťpánbůh. A ani vedení 4:0 nezajišťuje výhru. :)
Reagovat
Lunej..
Petra by měla dělat čárovou rozhodčí :)
Reagovat
tommr
dobrej nástup do druhýho setu - ted to chce ještě brejk potvrdit ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Vcera Lucka skvěle,ale stejně je to poleno.
Reagovat
smazaný uživatel
dnes to zase vypadá na 50 nevyužitých BP
Reagovat
tommr
tak první set má Petra v kapse. Petra hraje dost opatrně, ale na relativně slabší soupeřku to zatím v pohodě stačí ... :)
Reagovat
Lunej..
Petře šlape FH i podání. Nemá potřebu to tam mlátit, ale i z BH umí dává pěkné pecky. Je fajn, že nehraje bezhlavě a zatím vypadá, že si věří.
Reagovat
kada.tom
Set je doma :)
Tak ještě jeden, zatím mi Petra přijde vcelku v pohodě :-)
Reagovat
EllNino
Hm Lucie stylově dvojchybou ...
Reagovat
smazaný uživatel
zase stará Hráďa
Reagovat
PetaM
Ale tak ... Jsme v ženském tenise. Petra je holka, tak si ten servis musela prohrát ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Špotáková si taky myslela, jak je bez trenéra v pohodě a pak přišel totální výbuch na MS...
Reagovat
smazaný uživatel
Na druhou stranu u Petry by totální výbuch nebyl zase až tak ojedinělý.
Reagovat
Lunej..
Je to krátká doba, zatím má Čermáka a s ním chce zkoušet všechno, jak psala. Co si pod tím představit? :D
Reagovat
smazaný uživatel
Veselý kouče měl a na tomtéž MS vybuchl úplně stejně. Rozdíl je v tom, že Bára nakonec Diamantovou ligu vyhrála, Víťa ne.

Takže ono to tak jednoduché asi nebude. ;-)
Reagovat
tommr
když už Petra konečně na šestej pokus proměnila BP tak brejk soupeřce hned vrátí ... :(
Reagovat
EllNino
2 skvělý hry :)
Reagovat
tommr
jj ten závěr prvního setu byl od Petry velice dobře zahranej ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Petro Petro..
Reagovat
smazaný uživatel
Lucka ten tenis ze včera nějak zapomněla
Reagovat
smazaný uživatel
Jak to vypadá? Sleduju jen čísla...
Reagovat
Andrew89
povrch pomalý, petra hraje ukaznene celkem. Teda dala dve dvojchyby a proto ztratila... tak uvidíme jak dál. Ale povrch mi přijde teda pekelne pomalej
:D
Reagovat
kada.tom
brejk :-)
koukám od stavu 1-2 a docela se mi hra Petry libí :-)
Reagovat
Andrew89
tři esa a zkrácení...takhle by to šlo
Reagovat
Lunej..
Že by se z Petry stávala pinkálistka? :D
Reagovat
Andrew89
noooo to asi ne...ale hraje hlavou dost konečně...nepálí to tam jak jí to přijde na ruku...:)
Reagovat
Lunej..
Přijde mi, že má více točivý FH, aby líp padal do kurtu, ale asi se mi to zdá. :)
Reagovat
Andrew89
přesně... přijde mi, že používá více těch udržovacích uderů...mám zatím dobrý pocit
Reagovat
smazaný uživatel
Petra hraje obvyklé auty a Danka střílí do sítě...
Reagovat
tommr
škoda, že Petra pohrdla 5 BP - už to mohlo bejt 3:0 ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
1. break ,jen tak dál
Reagovat
Dobry-den
Já jsem to věděl...
Reagovat
Andrew89
nemáte nějaký link? mám klasika na streamhunteru..ale když to dám tak to máš sedivý..nevíte někdo čim to ? máte nějaký funkční link prosím?
Reagovat
Lunej..
http://www.stopstream.me/4-tennis.html
Reagovat
Andrew89
diky moc
Reagovat
Lunej..
nemáš zač.
Reagovat
Dobry-den
Už se těším na další ostudnou prohru nesympatické monacké Petry ;-)
Reagovat
Lunej..
tipuju, že tady máš ještě jeden nick.
Reagovat
Dobry-den
Abych napsal, co si myslím, tak se nepotřebuju schovávat za víc nyků ;-)
Reagovat
Lunej..
O to nejde. Mám prostě jen ten pocit.
Reagovat
smazaný uživatel
nefrickuj
Reagovat
tommr
v IW se dneska hraje od 20:00 5 atraktivních zápasů současně ale jen jeden bude v televizi. Petra Kvitová jako nejvýše postavená hráčka, která bude hrát by měla dostat přednost, ale moc bych na to nevsadil ... :)
Reagovat
Lunej..
Sláva, na Digi2 Petra je. :)
Reagovat
tommr
jj Slováci mě příjemně překvapili ... :)
Reagovat
Lunej..
Ti většinou vysílají hodně tenisu. Takže si nasaď růžové brýle a jdeme na to. :)
Reagovat
FulnekUltras
Když si vzpomenu na její ne tak dávnou famózní baselinovou přestřelku ve 2.kole USO s AKS, bere mě mírné mravenčení po těle. No ale opět nejde o život, že Peti?

Poooooooooooooooooooojď !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reagovat
Frick
http://sport.idnes.cz/volejbal-plazova-rio-slukova-hermannova-ffn-/volejbal.aspx?c=A160311_183252_volejbal_rou
Reagovat
blixa
Ty seš vůl !
Reagovat
Frick
Tak 17. místo snad není tak zlý na GS...
Reagovat
Michaelus
Bude dneska Petra na kamerách?
Reagovat
Frick
Snad ty kamery jsou WADou schválený.
Reagovat
PetaM
Nevím, nejsou potřeny meldoniem?
Reagovat
Frick
https://youtu.be/oU_y-0CvaVI?t=18s
Reagovat
rib
hmmm, tuhle herečku jsem viděla onehdy v baru a chovala se přesně jako v tomto klipu, zajímavé....
Reagovat
Frick
Jess 2-
Gabča 1
Lucka 5
Verča 1
Reagovat
misa
Teď ještě jakou známku přidělíš další Lucii za nadcházející noční představení.
Reagovat
tommr
Gábina i Veronika zaslouží za dnešek jedničku s hvězdičkou. Pokud dnešní výkony zopakujou i v neděli tak by jim medaile neměla uniknout ... :)
Reagovat
Frick
Hele, taky mne to napadlo.
Reagovat
Frick
Chyba trenérů. Měla dostat padáka po třetí štafetě a v USA vyzkoušet jiný složení.
Reagovat
smazaný uživatel
Děláš jako kdyby měli extra na výběr.
Reagovat
mayday
Jela pátou štafetu a ve všech šla trestný kolo. Ve štafetě nemá co dělat, to by ti kouči teda poznat mohli už. Klidně mohla dostat šanci Landová, i když taky bývala nejslabší článek.
Reagovat
Frick
Klidně i Tomešová.
Reagovat
mayday
I ta Tomešová, ano. Ale pokud někdo 4 štafety v kuse pohnojí takovým stylem, tak nevím, jestli je rozumný dávat další šanci na MS, to je podle mě prokoučovaný dnes. Vždyť jinak by byla medaile snad.
Reagovat
smazaný uživatel
Ti trenéři ty holky znají, tak snad vědí, co dělají. Oni si to nějak vyhodnotí a soudě podle toho rozhovoru s Rybářem (?) byl dost nasranej, tak uvidíme.
Reagovat
mayday
Snad ano. Je to sport na TOP úrovni a postavit ji popáté na štafetu, když ani jednu z předchozích čtyř nezvládla, to mi přijde prostě jako prokauč.
Reagovat
smazaný uživatel
LUcka je rychlá a i s jedním trestným kolem je schopná se držet v popředí. To se o možných alternativách říct nedá.
Reagovat
mayday
To je možný. Ale když ti tam naseká ty kola tři, tak už to omluvit nijak nejde. A že to nebylo poprvý.
Reagovat
smazaný uživatel
Tři kola? To pokud vím bylo poprvý.
Reagovat
mayday
Já jsem to myslel tak, že to jako nebylo poprvý, kdy ten její výkon je neomluvitelnej. Každopádně pokud ti závodník jde v pěti štafetách vždy minimálně na jedno trestný kolo, tak je asi něco špatně, to se snad shodneme.
Reagovat
smazaný uživatel
S tím souhlasím. Ale ono to není jenom o štafetě, na závody nemůže jet neomezený počet závodnic a třeba v individuálech Lucka až tak tragická není.
Reagovat
mayday
To je pravda no, že nemůže jet neomezená soupiska. Ale když se vezme, že v té ženské štafetě opravdu máme i na zlato, mohli možná o tom víc uvažovat, když si ty předchozí štafety zesumírovali. Takhle mě to přijde jako vabank, prostě víme, že Lucka všechny štafety pokakala, ale risknem to, zkusíme to a třeba to vyjde. To je fuk, sezona je na konci, ale jsem zvědav, jak to budou stavět další sezonu.
Reagovat
themimone
určitě budou, minimálně ze začátku
Reagovat
Frick
Jenže to měl bejt nas.ranej už po Americe.

jenže tam se to schovalo pod to 1. místo, který jsme získali i díky mizerný konkurenci...
Reagovat
themimone
a co by ti Tomešová vyřešila? Když Jíslova dostala minutu+ tak Tomešová na úseku Lucky proti lepším soupeřkám by dostala ještě víc a po závodě by bylo taky... Tam fakt není na výběr, trenéři měli možnost: buď risknou Lucku a třeba to vyjde, nebo pošlou Barboru + Jessiku s tím že jen co se týče běhu ztratí 2+ minuty a s tím o bednu taky nepoběžíš....
Reagovat
mayday
To je možný, ale tady je jasný, že solidní výsledek leží na bedrech Gábiny a Veroniky, ty další dva úseky by měly akorát udržet nějakou přijatelnou pozici, aspoň takto to přece bývá. No a ta Lucie to nezvládla ani jednou, když nastoupila, ani jednou neodjela alespoň průměr, vždy šla na kolo. Tady bych viděl jedinou možnost, a to nasadit holt někoho jinýho, připravovat se na to, času bylo dost.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale tak to bylo i s Landovou, že to všechno leželo na Gabče a Verče.
Reagovat
mayday
Ale vždyť říkám, že jo, já vím, že byla taky nejslabší, ale alespoň měla závody, kdy zajela průměrně nebo slušně, že to prostě neodpálila úplně. Charvátová neměla štafetu dobrou ani jednu. Ale to je jedno, už to nemá cenu řešit, škoda, že sezona pomalu končí, zajímalo by mě, jak by to bylo dál. V Chanty ani nevím, jestli bude ještě štafeta takhle z hlavy...
Reagovat
mayday
Nebude. Takže štafetka zas až v prosinci.
Reagovat
themimone
zpětně možná po těch dvou prvních pokažených závodech měla dostat odpočinek, než že ji trenéři nechali si udělat takový "komplex", ale po bitvě každý generál. Kdyby mohla jet Eva, tak se dalo třeba přemýšlet o změně ale se dvěma pomalými závodnicemi o dobré umístění nepoběžíš. Kdyby běžela zmiňovaná Tomešová, která ani střelecky není spolehlivá, tak si troufnu říct že by předávala se ztrátou přes minutu
Reagovat
Frick
Co Landová?
Reagovat
smazaný uživatel
To samý v bleděmodrým.
Reagovat
tommr
jj trenéři neměli při absenci Puskarčíkový prakticky žádnou volbu. Do budoucna je ale třeba najít za Charvátovou náhradu ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
Koukám, že biatlonu rozumíš asi stejně jako tenisu - vůbec.
Reagovat
tommr
zato ty jsi expert na všechno ...
Reagovat
smazaný uživatel
Nejsem. A na rozdíl od tebe ho ze sebe ani nedělám..
Reagovat
Frick
Jo, to jsou dvě roviny. Už jsme jeli s jednou náhradnicí, tak bez Lucky by to už bylo o dvou. A to je dost.

Nicméně bylo vidět, že se trenéři příliš upínají, k tomu, že jinou nemáme. Vždyt ta Jess tak špatná nebyla. Škoda, že podělala tak tu 10. ránu. Kdyby dala první opravu (kupříkladu), tak by na Němku ztrácela při předávce jen asi cca 22s.
Reagovat
smazaný uživatel
Landová taky není žádnej zázrak a u Lucky je přeci jenom větší šance na nějaký progres.
Reagovat
mayday
Landová byla loni nejslabší, to je jasný, ale alespoň některý závody odjela na průměr a dala ostatním možnost bojovat o dobrou pozici. Charvátová to nezvládla ani jednou. Začínám podezřívat někoho z trenérů, že ji tam brousí některej:-)
Reagovat
smazaný uživatel
A přesto z toho i letos byly dvakrát stupně vítězů :-)
Reagovat
mayday
Máš pravdu. Ale bez jakýhokoliv příspěvku od Lucky. Jen kvůli kvalitě ostatních a co si budem povídat, v sezoně kolikrát nejsou štafety postavený naplno.
Reagovat
smazaný uživatel
nefrickuj
Reagovat
Dobry-den
Snad ji Danka vyklepne
Reagovat
kada.tom
Krista boha ... Gabča se může snažit jak chce, ale vždycky to Charvátová zkazí ... 3 trestný kola, tvl ...
Reagovat
blixa
Tam už je jasnej psychoblok, holt na štafetu Lucka asi ne. V individulálu ty stojky nějak dává ale ve štafetě to nejde. Jessica se bude muset rychle zlepšit ;-)
Reagovat
Haitik
Já bych dal Lucce ještě jednu šanci.. Ale aby jela jako první..
Reagovat
mayday
Jenže pokud člověk chce výsledky, ta do kdy jí ty šance chceš dávat? Jela pátou a všechny zazdila, ve všech trestný kolo. Minimálně jedno.
Reagovat
Frick
Ono se to trochu skrylo v tom, že jsme byly 2. a 1. (a předtim bez Gabči), ale ty trenéři to měli vidět...
Reagovat
blixa
Ty máš taky zazděnej, ale mozek. Lucka s jedním trestným kolem přiveze tak minutu ztráty. To přiveze Jessica taky, o Jitce nebo Barboře ani nemluvě. Dokud se Jessica výrazně nezlepší. pořád má smysl Lucku stavět, nemáme lepší. Dneska to byl extrém, pokud by to bylo vždycky takhle špatné tak už je Jessica lepší ale myslím že to dneska byla výjimka.
Reagovat
tommr
to chce klid a zhluboka dejchat. Mayday má naprostou pravdu. Omlouvat Charvátovou donekonečna nejde. Prostě to nezvládá a čím je závod důležitější tím je to s ní horší. Druhá věc je samozřejmě koho do tý štafety za ní? Při nemoci Puskarčíkový neměli trenéři prakticky žádnou volbu, ale do budoucna by se měla za Lucku určitě hledat náhrada ...
Reagovat
smazaný uživatel
To chce klid a nenechat se zaslepit nesmyslnou kritikou. Nemáme tak široký kádr jako třeba Němky a i když to Lucce nevyšlo, moc možností, jak ji nahradit, není. Možná když se zlepší Jess, tak snad, jinak je to prašť jako uhoď.
Reagovat
Pe3k
No do té stojky to byl super závod. Z 17. místa na 3. a pak z5 na 17 nebo tak nějak :D Škoda no, ale jak říkal komentátor, Lucka nevidí přes slzy na trať :D
Reagovat
tommr
pokud tomu tak opravdu bylo tak je ještě větší labilka než jsem si myslel. Na tom posledním úseku měla místo brekotu jet na krev aby aspoň částečně zkrátila tu obrovskou ztrátu, kterou zavinila ...
Reagovat
smazaný uživatel
Nesmíš všemu věřit. ;-)
Reagovat
Fandina
Lucko znovu na stojce takhle!!!
Reagovat
fretek
Příště by měla Lucie Ch. ve stojce vynechat střelbu a jet rovnou 3 trestná kola. Ušetří tím nejméně půl minuty.
Reagovat
Fandina
Na každý úsek to chce Gábinu!!!
Reagovat
FulnekUltras
už Petra skutečně potřebovala. Ona ta nově ohmataná samostatnost se od září zase bude hodit...
Reagovat
Fandina
Držím palce a vyhraj. Pojď pojď pojď!!!
Reagovat
Lunej..
Naprosto ti rozumím, že se cítíš svobodná, já taky :D Člověk dělá různá rozhodnutí, aby poznal, co mu nejvíc vyhovuje a naopak. A až to pochopí, pak je svobodný a je jedno, jestli má vedle sebe kupu lidí nebo ne. Hraj tak, jak tě to baví a umíš to, jsem ráda, že už z tebe není bušička, co to mlátí na každou cenu, ale udržíš se i v dlouhé výměně, chodíš k síti a dokonce "hraješ" i debla, bráno "hraješ" a ne se u toho jen bavíš :D Škoda, že jsem to s Dendou neviděla. Takže si užívej a my si budeme užívat s tebou. Jestli nervy nebo radost, to už není důležité :D
Reagovat
Frick
Holky, držim palečky.
Reagovat
Frick
Jess 9 střel super a pak se podělá z toho, že ostatní odjížděj :-(
Reagovat
smazaný uživatel
Snad jsi dnes nečekal medajly...
Reagovat
Haitik
Gába zatím skvělá!! Moc ale nechápu, proč to trošku trenér to pořadí nepromíchal.. Gába měla jet poslední
Reagovat
George_Renel
To už by asi neměla o co jet.
Reagovat
Holahej
Vliv trenéra, zvlášť v dospělosti je přeceňovaný, může pomoci, ale i ublížit, je to víceméně na hráči /95% ?/, bude Messi třeba pod jiným trenérem horší fotbalista?, nebude, ale trenér může mu roli usnadnit a pomoci vyniknout nebo ztrpčit, tím jak ho zaúkoluje, jak bude na něj působit, vytvářet prostředí, kolik Jágr vystřídal trenérů?, Vajda byl a je u úspěchů Noleho, ten je na vrcholu, "neporazitelný", vyhrává největší trofeje, je Vajda tedy nejlepší trenér?, má dvě dcery, obě hrají tenis, miluje je?, asi jo, jistě jim přeje úspěch a asi víc než Nolemu, bylo by to normální, ale přesto hrají jen na ITF turnajích, výš do 100 se zatím nedostaly.., Složil byl jako trenér u Steffi, získal zkušenosti u top hráčky a koho dál pak udělal?

Petra možná založí novou éru, sparing-partner, pomocník, poradce, ale ne velitel...
Reagovat
VlS
Na tom je kus minimálně k zamyšlení.
Reagovat
gigin
Je třeba ještě trošku rozlišit úlohu trenéra v kolektivních a individuálních sportech. V individuálních sportech ještě nutno rozlišit na baby a chlapy. Vajda přebíral Noleho jako ještě celkem noname hráče. Přišli za ním, ať se jde na něj kouknout, smál se, ale jel. A něco z něj udělal. Samozřejmě, že se hodně odvíjí od toho co ten hráč v sobě má, ale trenér je podle mne nezbytný. A u bab ani nemluvě. To jsou úplné telata.
Reagovat
Holahej
Ano, to je samozřejmě jasný....i že kolektivní hráč si nemůže sám zvolit trenéra, individuální sportovec v některých sportech ano, např. v tenise, v biatlonu třeba asi ne, vše je na povel v týmu několika sportovců, záleží na financování sportu, v klasickém lyžování, skocích měli rozbroje, Neumanová se osamostatnila a měla vlastní tým..., jde o to, že např. o Messim, když přebírá ocenění nejlepšího fotbalisty světa nikdo neříká, trenér XY ho dovedl ke zlatému míči, trenéři se střídají ve fotbale obecně hodně, přitom ti hráči trénují, co jim je trenérem naordinováno, vše víceméně společně..., on je prostě výborný bez ohledu na trenéra, jen potřebuje být zdravý, v tréninkovém procesu a zápasech, je to v něm, ne v trenérovi......, v tenistovi to musí také být, trenér je ale v jiné roli, měl by být jím respektovaný pomocník, kolik % přidá k úspěchu je nezměřitelný, Tsonga byl dlouho bez trenéra a byl výše a víc vyhrával a byl víc nebezpečný pro špičku, než teď s trenérem a řekl, že žádný francouzský hráč nemá v současnosti na to vyhrát GS, s jakýmkoli trenérem v lóži....
Reagovat
misa
Nedá se říct, že by nová Petřina "éra" byla nějak úspěšná.
Reagovat
smazaný uživatel
Na tyhle kecy je ještě času dost.
Reagovat
misa
Hodnotím průběžně.
Reagovat
Frick
1) Bez kola, 2) Dej Káťu 3) Pomsti AO 2015
Reagovat
PetaM
Já od tebe Petro nic nečekám a jsem spokojený člověk. Můžeš vypadnout s Kovinic, můžeš jí porazit, dnes uvidíme ... Počítám se vším a nic mě nepřekvapí. Důležité je se nezranit a být spokojená v osobním životě. Jak budeš hrát na kurtu je mi úplně jedno :D
Reagovat
smazaný uživatel
Me taky...;D)
Reagovat
Fandina
:-))))))))))
Ale přece jenom, nebylo by špatné, kdyby dnes vyhrála že?
Reagovat
PetaM
A tak přežil bych to no :D :D
Reagovat
Fandina
:-)))
myslela jsem si to ... úsměv
Reagovat
bIbec
kdybych byl její kluk, tak bych to asi taky tak bral. Ale správně by nám nemělo jít o nic jiného než o to, co hráčka předvede na kurtu. A to i přest, že to všecko bokem s tím souvisí.
Reagovat
Fandina
on to psal s nadsázkou
Reagovat
gigin
Kdybys byl její kluk, tak bys od ní dostal Poršáka a teď bys potřeboval kačáky na provoz, tím pádem by ti nebylo jedno, co předvádí tvá milá na dvorci.
Reagovat
bIbec
Jo tak to zase jo. :-) No a beztak by mě ještě peskovala po těch prohrách a stěžovala si a bulela a remcala a všecko. No nebylo by mě to jedno.
Reagovat
Fandina
Vybrečet se dá i před příchodem domů.
Reagovat
smazaný uživatel
A mít milou co nejčastěji pryč, abys na toho poršáka mohl balit jiný kočky. :-))

Trapný pokus o vtip, já vím. :-/
Reagovat
gigin
Vůbec ne. Naopak :D
Reagovat
misa
O trapný pokus o vtip se bohužel nejedná :)
Reagovat
PetaM
No, jde mi hlavně o to, že u Petry člověk v tuto dobu opravdu neví, co přijde. Takže se nestresuju tím, zda výhra přijde, či nikoliv. Ale beru to teď jinak. Až od ní uvidím, že přišla na kurt vyhrát, tak mi půjde o to, aby vyhrála. Ale teď si to na kurt chodí užít. Tak si to u streamu budu užívat i já. :D Další možnost jí vidět bude až v Miami :D :D
Reagovat
bIbec
a tak jasný. Ono u těch fans je to i o očekávání. Když nic nečekáš, tak tě ty prohry ani nějak nebolí.
Fans Sereny nebo Djokoviče asi určitě budou víc nasraný, když jejich hráč(ka) prohraje.
Reagovat
PetaM
No to teda ku**a budu nasraný, jestli jeden z nich prohraje :D :D Jako jasně, nejlepší by bylo, aby Serena prohrála s Petrou a Novak s Tomášem ... Ale to by mě někdo musel trefit paličkou po hlavě, aby se to stalo :D :D Aspoň ve snu.
Reagovat
gigin
Vím přesně o čem mluvíš. Já jsem teď byl happina jak sviňa, že jsme vůbec nemuseli do kvaldy s Géniem :D A každý zápas je velkým otazníkem. A jak říkáš, když nic, za týden Miami. Jebat na to :DDD
Reagovat
PetaM
Přesně :D Na co si ničit nervy ... :D
Reagovat
VlS
Tak ti Petro přeju, aby ti to vyšlo. Už je to pár let, co jsme tady plkali se Sojkou, jestli ten David koučing na kurtu dělá dobře, protože sedí vedle tebe, něco povídá, ty ho moc neposloucháš a přemýšlíš o ton, že ti to bejde, že tě to tak bebaví a tak a že by tě měl nějak vtáhnout do děje - očním kontaktem, spíš otázkou co s tím budeš dělat, než radou " udělej to a to " a tak tě přinutit otevřít si hlavu a jít ba kurt vyhrát a ne splnit to, co řekl trenér. Snad je tohle ta správná cesta. Přeju, aby fakt byla.
Reagovat
Fandina
Nepřeháněj. Vyhrála dvakrát Wibledon a vždycky se radovali oba. Děláš z ní blbku.
Reagovat
VlS
????Čím z ní dělám blbku?
Reagovat
Fandina
Mám z tvého příspěvku takový dojem. Upřímně, když má minutu nebo minutu a půl na přestávku, chce se napít, utřít atd.. tak se asi těžko bude dívat vedle sedícímu trenérovi do očí. Ne nadarmo se proto staví trenéřei proti svým hráčkám. A když někoho poslouchám tak k tomu nemusím odpovídat, obvzlášť když jak jsem psala mám ještě na práci jiné věci. Připadá mi, že z ní děláš neschopnou.
Reagovat
VlS
Právě dokazuješ, že jsi nepochopila, co píšu. Ano většina trenéru dŕepí proti hráčkám a díva se jim do očí, kontrolují pizornost. David si sedal vedle Petry a oční kontakt neměl.
Reagovat
Fandina
Tak proč to vyčítáš jí?
Reagovat
VlS
A kde jí to vyčítám?
Reagovat
Fandina
Omlouvám se, blbkou jsem já.
Reagovat
tommr
průběžnej singlovej žebříček WTA k dnešnímu dni - po kompletně odehraném prvním kole turnaje v Indian Wells ...
Hvězdička (*) znamená, že hráčka postoupila v Indian Wells do druhého kola ...
Čísla v závorce znamenají bodovej náskok nebo ztrátu na Petru Kvitovou ...

1. Williams, S. 8865 (+5372) *
2. Kerber 5700 (+2207) *
3. Radwanska, A. 5395 (+1902) *
4. Muguruza 4776 (+1283) *
5. Suarez Navarro 3810 (+317) *
6. Halep 3755 (+262) *
--------------------------------------------
7. Kvitová 3493 *
--------------------------------------------
8. Sharapova 3442 (-51)
9. Vinci 3430 (-63) *
10. Bencic 3395 (-98) *
11. Pennetta 3153 (-340)
12. Williams, V. 3092 (-401) *
13. Šafářová 2768 (-725) *
14. Svitolina 2640 (-853) *
15. Azarenka 2605 (-888) *
16. Errani 2530 (-963) *
17. Kuznetsova 2480 (-1013) *
18. Ivanovic 2476 (-1017) *
19. Plíšková, Karolína 2415 (-1078) *
20. Bacsinszky 2235 (-1258) *
21. Petkovic 2110 (-1383) *
...



Petra Kvitová se posunula z 9. na 7.místo a pokud by v IW došla aspon do semifinále mohla by se teoreticky dostat až na 5.místo. Mnohem pravděpodobnější ale je, že jí budou ohrožovat hráčky, které jsou těsně za ní - zejména Vinci a Bencic ...

Lucka Šafářová zatím zůstává na 13.místě. K posunu směrem nahoru by potřebovala dojít aspon do semifinále což je bohužel velmi nepravděpodobný i s ohledem na los. Mnohem pravděpodobnější je, že se před ní dostanou hráčky, které jsou ted v žebříčku těsně za ní - zejména Svitolina, Azarenka a Errani ...

Karolína Plíšková zatím zůstává na 19.místě. K posunu směrem nahoru by jí za určitých okolností mohlo stačit dojít aspon do osmifinále což není tak úplně nereálný. Karolína by se samozřejmě mohla v žebříčku i propadnout, ale to by musela některá z hráček co jsou za ní udělat mimořádnej výsledek - Bacsinszky aspon čtvrtfinále a Petkovic a další aspon semifinále ...

Z ostatních hráček stojí za zmínku hlavně další propad Sharapky, která může už během IW vypadnout z první desítky ...
Reagovat
smazaný uživatel
Myslím, že Maruš má teď jiné starosti než to, že vypadne z top 10. :-)
Reagovat
vrabejka
Takže chodila jen po nákupech a tréninky totálně srala. Dnes to vidím na ostudnou prohru.
Reagovat
LukasH
Je to věc Petry a ona sama musí vědět, co je pro ni nejlepší. Tady jsou zase komentáře typu, že to dělá blbě, že přemýšlí blbě...jak to někdo jinej než ona může vědět? Že hraje teď h.ovno? No hraje a co? Spoustu hráčů a hráček takhle spadlo, když startovali nějakej novej proces...
Třeba Navrátilku všichni kritizovali, že nedala Radwě nic, ale sama Aga říká, že její rady využívá až teď...
Třeba u Petry ty výsledky přijdou a budem se ještě divit, třeba ne, ale mysím si, že dost dlouho někoho poslouchala, dost dlouho dřela a má dostatečný výsledky na to, aby se mohla sama rozhodnout, co se sebou udělá.
Reagovat
sprchon
Přesně tak, je přece dospělá a svéprávná.
Reagovat
smazaný uživatel
+1000
Reagovat
mayday
Nejsem si jistej, že dost dlouho dřela. To by totiž byla někde jinde, můj názor. Samozřejmě to nevím, s Kvítím si nevolám denně, ale mně za ty roky přijde, že je líná pořádně makat a zabrat na tréninku.
Reagovat
smazaný uživatel
Kdyby byla líná makat, nedrží se tak dlouho ve špičce.
Reagovat
gigin
Však Petra snad taky nezapomněla ze dne na den, co jí Kotyza tlačil do hlavy panebože. Z toho může v pohodě nějaký čas žít.
Reagovat
FulnekUltras
Půl roku to teď bude využívat "svobodně". ;)
Reagovat
brixner
Okamžitě vyloučit!!
Reagovat
misa
přemýšlíš špatně :)
Reagovat
tommr
proč špatně? Mě se naopak líbí, že konečně pochopila, že "je potřeba zlepšit spoustu věcí - mou agresivní hru, podání, return, pohyb a musím se také snažit být více konzistentní". Ted jen ještě přijít na to jak toho dosáhnout ... :)
Reagovat
misa
"víc přemýšlím o své hře" ... pokud tím myslí vystoupení ve Fed Cupu proti Niculescu nebo turnaj v Dauhá, tak bych chtěl vidět, jak Petra hraje, když nepřemýšlí.
Reagovat
tommr
to bylo přece vidět v minulých létech kdy za ní přemýšlel Kotyza - nebylo to nic moc s výjimkou občasných záblesků ... :)
Reagovat
misa
To "nic moc" jí stačilo na dva wimbledonské tituly + TM :-)
Reagovat
tommr
to ale právě byly ty záblesky geniality na kterých neměl Kotyza žádnou zásluhu a který nikdy nedokázal pořádně využít k nějakýmu trvalejšímu zlepšení hry ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
To jsou kecy :-DDD
Reagovat
VlS
Přeháníš.
Reagovat
Pe3k
Svobodnější to určitě, přemýšlí víc o hře? Pokud ano, musí si pořád říkat: proč hraju jak kráva? Já jí sice chápu, ale nevím jestli ona chápe, že její výkony půjdou dolů (což už se děje) a ani předtím nebyly kdoví jaké...Podle mě ona je přesně ten typ, který potřebuje tvrdé a jasné vedení, jinak ničeho nedosáhne. Chybí ji ta ctižádost, co má třeba doperka Siréna.

Nejlépe to shrnul její bývalý trenér, který jednou řekl: Petra je v podstatě génius. S tím absolutně souhlasím. Když se zamyslíme nad tím, co má v hlavě, jaké má problémy s fyzičkou, taktikou atd. pak jsou její úspěchy téměř neuvěřitelné (svědčící o jistém specifickém a těžko opakovatelném typu geniality). Jinak z druhého úhlu pohledu, měla (má) Petra talent a hru k tomu, aby dosáhla mnohem víc, než čeho dosáhla.
Reagovat
tommr
o tom, že je Petra geniální a že svůj talent ani zdaleka nevyužila nemůže bejt pochyb. Prvním nezbytným krokem k tomu, aby s tím něco udělala dokud je ještě čas bylo zbavit se Kotyzy, kterej nebyl schopnej její potenciál rozvíjet a vyloženě jí brzdil. Jestli to půjde bez trenéra nevím, ale horší než s Kotyzou to určitě nebude ... :)
Reagovat
misa
Jsi velký optimista, bez Kotyzy to může být hodně špatné.
Reagovat
EllNino
poslední dobou přebíráš místo vrchního pesimisty tommrovi ...
Reagovat
misa
realisty
Reagovat
EllNino
připos*aný pesimista se nerovná realistovi
Reagovat
misa
Takže si myslíš, že Kvitová bez trenéra a s Meidlem v hlavě zaznamená v následujících měsících nějaké úspěchy? Třinecká sezona pomalu končí :)
Reagovat
smazaný uživatel
Meidl za Třinec nehraje. Hraje druhou ligu za Frýdek Místek a ti ještě nějaký ten pátek hrát budou, takže můžeš být v klidu. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Aby ses nedivil;)

http://www.onlajny.com/match/index/id/171432

Jeden krok od finale...:)P
Reagovat
smazaný uživatel
Finálem to ovšem zdaleka nekončí. ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
No a co...jako?
ale vyhrali s prehledem ligu a jedou dal ve vyhrach.
Kdyby uz byli nekde v saune a meli po sezone, tak to chapu....ze nekdo rekne...vklidu ti tam jeste budou nejaky ten patek.
Reagovat
smazaný uživatel
Co? No to, že ještě nějakou dobu hrát budou. Btw. ligu nevyhráli, maximálně tak základní část východní skupiny.
Reagovat
smazaný uživatel
nooo, to je hruuuza, ze vyhrali "jen" vychodni skupinu;D)
A co jako maji delat...?
Zadat protest, ze nemohli hrat 2x vice utkani behem sezooony, aby mohli vyhrat nejadnou obe.
Reagovat
smazaný uživatel
Bože můj, o tom přeci tahle diskuze není. Míša narážel na to, že mladýmu končí sezóna, protože končí sezóna Třinci. Načež Venca kontroval, že mladýmu sezóna nekončí, protože hraje za F-M a ti mají do konce sezony ještě relativně daleko. Pak jsi přišel ty a naznačils, že to nemusí být úplně pravda, protože už jsou skoro ve finále. A já na to, že pokud mají naplnit papírové předpoklady a postoupit do první ligy, tak jejich cesta ve finále východní skupiny skončit nemůže.

Jinými slovy jde o to, že mladýho ještě tak měsíc, možná o něco dýl, hokeje čeká.
Reagovat
gigin
S tím koncem Třince opatrně. To ještě nebude jen tak. Su jak na trní :D Včera po haluzi v prodloužení jsme to sice dali, ale dnes huknem a jsme v řiti. Už mám čelo plné vrásek - tommrovek.
Reagovat
smazaný uživatel
I kdyby to nevyšlo, tak Káša včera potěšil celou extraligu. :D :D
Reagovat
gigin
Venco co sa přesně stalo? Já jsem hrál debla a neviděl jsem nic. Díky.
Reagovat
smazaný uživatel
Nevím, co teď myslíš Vlčku. :) Frýdek je jediným profesionálním klubem ve druhé lize. Tuto sezonu se hraje ve skupině Východ jen o druhého fleka a všichni včetně Poruby a finálového soupeře Frýdku Vsetínu je to jasné, někteří ji ironicky nazývají skupina Frýdek. To znamená, že Frýdek ještě bude hrát finále a následně baráž o postup do první ligy, takže ještě minimálně měsíc si Meidl zahraje. :)
Reagovat
gigin
Jestli ho nepošlú na host do Uherského Brodu nebo tak :D
Reagovat
smazaný uživatel
Me slo o F-M...ne toho hrace, ale jsem to nedbale precetl, a pak to tak dopada;D))))
Sorry, byl jsem jaksi mimo.
Reagovat
misa
Že Radka Meidla zese poslali z Třince nazpátek do F-M jsem netušil, moje chyba.
Reagovat
smazaný uživatel
On za Třinec ani pravidelně nenaskakoval, jen jím dočasně lepili díry v sestavě po marodech.
Reagovat
misa
Podle Fricka si ovšem na Porsche vydělá tak jako tak :)
Reagovat
VlS
No, i kdyby, je to zase jen její volba.
Reagovat
Pe3k
Já si myslím, že to horší než s Kotyzou bude. Jako trenéra ho moc posoudit nedovedu, ale špatný dle mého názoru nebyl. Sama se Petra jen těžko dokáže rozvíjet, takže trenéra rozhodně potřebuje. Že jí Kotyza brzdil je dost odvážné tvrzení a vsadím se, že kdyby to tady četl, že mu nějaká ta slza ukápne...Čas ukáže.
Reagovat
LukasH
jsou to pořád lidi a ne stroje na výsledky...Kotyza jí dal hodně, ale prostě dospělo to do fáze, kdy toho Petra měla dost. Chápeš, že vždycky nejde o ty výsledky a hru, ale o to, jak se cítí? Je to dost dlouhej úsek života na to, aby zůstala v něčem, co jí nevyhovuje
Reagovat
tommr
Kotyza měl dost času na to, aby předved co umí. Od roku 2011 neposunul Petru ani o kousíček vpřed - spíš právě naopak ...
Otázka je samozřejmě jak dál. Já osobně si taky myslím, že by to chtělo nějakýho pořádnýho trenéra, ale třeba se Petra nastartuje i bez něj. Výsledky v IW a v Miami v tomhle ohledu hodně napoví ...
Reagovat
babolat.cz
a jsi si jistý, že P. lze někam posunout?
Reagovat
George_Renel
Nejlépe zahraničního.
Reagovat
VlS
Nejlépe Marťana
Reagovat
smazaný uživatel
Od roku 2011 Petra pod Kotyzou rozhodně udělala solidní krok kupředu. což vidí všichni kromě tebe.
Reagovat
janek_da
Já to nevidím. V čem se zlepšila hra pod Kotyzou?
Reagovat
smazaný uživatel
Třeba v mezihře, například.
Reagovat
janek_da
7:2
0:5
3:4
1:2
3:2
0:1

Jestli víš, co to je?
Reagovat
smazaný uživatel
Nevím a je mi to jedno. Na faktu, že v mezihře se zlepšila, to nic nemění.
Reagovat
janek_da
zase ten TVŮJ fakt. A je dostatečně tvrdý?
Reagovat
smazaný uživatel
Ne MŮJ. Prostě fakt.
Reagovat
janek_da
To je milánku stats s hráčkami top5. Je smutné, že za 5let dosáhla tolik vítězství jako v roce 2011. To je zase můj fakt.
Respektive smutné, to až zas tak není, ale ukazuje to, kde byla v roce 2011 a jaký byl její progres proti špičce.
Reagovat
smazaný uživatel
Vzhledem k tomu, že pořadí v žebříčku se v posledních letech neustále přesýpá jak písek v hodinách má ta statistika daleko menší vypovídající hodnotu než jakou jí přisuzuješ ty. To by ta top 5 či top 10 musela mít stabilnější složení než má.
Reagovat
janek_da
pořád lepší než tvoje domněnka, kterou vydáváš za fakt, o lepší mezihře
Reagovat
smazaný uživatel
To není domněnka, to je skutečnost.
Reagovat
tommr
jak může mít Petra lepší mezihru když není schopná třikrát za sebou přepinknout sít? Tím, že to budeš neustále dokola opakovat z toho žádnej fakt neuděláš ...
Reagovat
smazaný uživatel
Té poslední věty se drž a přestaň tady neustále opakovat ten nesmysl o tom, že není schopná třikrát přepinknout síť.
Reagovat
vrabejka
A v čem ji Kotyza jako brzdil. Nebýt jeho nikdy by z Petru takovou hračku neudělal. Brzdil její labilitu v únosné míře. Díky němu vyhrála 2 Grandslamu. No uvidíme co s ní udělá nový kouc
Reagovat
tommr
ty dva GS vyhrála Petra díky svýmu mimořádnýmu talentu a příznivý souhře náhod. Rozhodně to nebylo výsledkem nějaký systematický práce Kotyzy. Jsem zvědavej jaký úspěchy bude mít Kotyza s jinejma hráčkama ...
Reagovat
misa
Stačí si pustit třeba záznam z US Open 2009 a srovnat, jak Kotyza vylepšil její servis.
Reagovat
janek_da
tommr se výše zmiňuje "od roku 2011". V roce 2011 ji už servis psal. Pak přišel úpadek.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale nepřišel, nelži. Že jí servis nejde letos neznamená, že jde o nějaký dlouhodobý úpadek.
Reagovat
janek_da
Proč máš potřebu pořád urážet? Snad je to normální dizkuze, ne? X-krát ses mi už musel omluvit, já to v pohodě přijal. Protože se mi jedná o diskuzi. To se mám k tobě chovat jako ke zmetkovi?

držení servisu, čelila BP za gem
2011- 76.6%, 0.58
2013- 75.3, 0.59
2014 - 70.1, 0.77
2015 - 74.8, 0.59
2016 - 61.7, 0.60

Jak se dívám, tak ve všech stats je mírňoučký sestup. Třeba procento 1.servisu některý rok dosáhlo i úrovně roku 2011, ale zase v jiném parametru je ten rok jasně horší. Dále je i důležité vědět, že v roce 2011 hrála daleko nejčastěji s top10 hráčkami, které jsou určitě lepší returnerky než hráčky z konce top50
Reagovat
smazaný uživatel
Statisticky je její servis mezi deseti nejlepšími na okruhu, a to dlouhodobě. Nakonec i ta tvoje čísla ukazují, že se žádný úpadek nekoná. O něco nižší procenta byla akorát v roce 2014 a letos. Letos jsme ale ještě na začátku.
Reagovat
janek_da
Za poslední rok je před Petrou v úspěšnosti 24 hráček. Mimo anomálie s méně než 5 zápasy tak 20.
Odzadu - Gasparyan, Ivanovič, Goerges, Azarenka, Stosur, Lisicki, Venus, Osaka, Keys, Safařová

V procentech držení servisu je někde na 14.místě.

Za mě, její silnou stránku je prostý return. V něm patří mezi top. Mezihra taky nic moc.
Reagovat
smazaný uživatel
Na konci roku 2015 byla co se servisu týče v top 10.

Mezihru má rozhodně lepší než před pár lety.
Reagovat
gigin
Janekda svou verzi dokladuje nějakými čísly, fakty, čím máš podloženo tvé tvrzení? Je to jen tvůj osobní odhad nebo jak?
Reagovat
smazaný uživatel
Se kounkni na statistiky WTA za loňský rok.
Reagovat
Fandina
Nebylo to na mě, ale tady jsou čísla. Mezihru má podle mě také lepší než dřív. Před lety se mi zdálo, že jen ranaří.

http://www.wtatennis.com/SEWTATour-Archive/Rankings_Stats/match_stats_2015.pdf
Reagovat
gigin
Ok, díky juknu.
Reagovat
janek_da
V tomhle má pravdu, že byla v top10 na servisu v roce 2015. Nicméně v roce 2011 byla určitě výš, už vzhledem k těm stats, co jsem tady dal.

A jak je vidět ze stats za posledních rok, hodně dělal začátek roku 2015 až do Madridu. Po USO už je v podstatě průměrná s jedním parádním zápasem proti Marii na TM.
Reagovat
smazaný uživatel
Me to je celkem suma fuk...
...ale hlavne ze je Lucy prvni v tech fun-stats v tajbrejcich:)!!!
To me zajima;D)!
Reagovat
janek_da
Tak to je samozřejmost, tvůj úkol. Hlídat tajbrejky.
Reagovat
janek_da
A mrkl jsem se, že Lucie je hledána na googlu po ČR nejvíc v Austrálii a Francii. Potvrzují mi, že mají dobrý vkus
Reagovat
VlS
Já si myslím, že se Petra v mezihře zlepšila, podstatně zlepšila voleje i přechod na síť. Ale jak servis, tak voleje jsou především v hlavě a ne vždy to Petře funguje tak, jak umí. Podle mě u ní výkony kolísají podle nálady víc, než u jinejch holek.
Reagovat
smazaný uživatel
S tím souhlasím.
Reagovat
Fandina
S tím také souhlasím, v mezihře je v čase lepší, ale třeba byly doby kdy dávala víc es.
Reagovat
tommr
dneska si nejspíš zase nevzal prášky takže je agresívnější než obvykle. Pokud večer Petra prohraje tak se máme na co těšit ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ty toho Kotyzu tak nenávidíš, že ti to zatmívá mozek..
Reagovat
smazaný uživatel
samou ironií nezbláznily! Já to beru jako takový přechodný mezičas. Jen nevím, proč nemá sebou Vydru. Jinak pochopitelně držím palce a nemůžu se dočkat, jak na tom Petra bude. Uvidíme. Jo a ve čtyřhře s Denisou postoupily do druhého kola!
Reagovat
smazaný uživatel
Vždyť Vydra tam s ní je...
Reagovat
smazaný uživatel
Já jsem četla v článku, že tam je JEN s Frantou Čermákem.... Tím lépe....
Reagovat
safi1313
Je to na tobe videt kazdopadne;-)
Reagovat
slacker
Co to zvani za blbosri, svobodne ale o hovne
Reagovat
bIbec
už je jenom otázka času, jak Peťka bude vyhrávat ty grand slamy jak na běžícím páse, páč se narozdíl od všech těch ostatních jelit naučí hrát bez rad trenéra.
Reagovat
smazaný uživatel
Petro myslím že tobě už to nepomůže jses pohasla hvězda a jak už to chodí pohasle hvězdy se už nikdy nerozsviti!
Reagovat
Krisboy
Já už od rána přemýšlím, jestli dát Danku Kovinič na tiket :-)
Reagovat
Roger_Federer
V Americe?Bez premysleni.!
Reagovat
Krisboy
Na pomalém hardu navíc...
Reagovat
janek_da
V Americe mimo NH
Reagovat
tedi
nikdy s ni nehrala.
Reagovat
janek_da
tím spíš
Reagovat
tedi
tak jsem to myslela. spatne jsem to napsala a nejde to tu opravit. myslela jsem to jako dalsi vec k USA a pomalemu hardu.
Reagovat
Roger_Federer
Peti, na tvych vysledcich je videt, jak moc jsi svobodna.
Reagovat
sprchon
Treba ji Kotyza zakazal porazet ceske hracky. Od toho vyhazovu schvalne porazila akorat Barcu. :D
Reagovat
babolat.cz
No jo, skoro jak Šárka Strachová
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist