Kvitová: Hraju letos nemastně neslaně, není to má vysněná sezona

5. 7. 2015, 09:07
Aktuality 265
Brzká porážka ve Wimbledonu bolí Petru Kvitovou více než na jiných turnajích. Dvojnásobná šampionka na londýnské trávě doufala, že i letos v All England Clubu dojde do druhého týdne, po prohře se Srbkou Jelenou Jankovičovou se však s turnajem loučí již po 3. kole. Kvůli tomu v příštím vydání světového žebříčku dvouhry WTA opustí druhé místo.
Profily hráčů
Petra Kvitová (© AELTC)

"Podle statistik to je tady určitě nejhorší rok, to je jasné," řekla Kvitová, která nad Jankovičovou vyhrála první set a ve druhém vedla 3-1, ale prohrála 6-3 5-7 4-6. "Určitě bych tady ještě ráda zůstala, ale je to tenis. Nejsem robot. Mám to tady ráda a moc mě mrzí, že tady nemůžu déle zůstat. Musím se z toho nějak dostat."

V dvouhodinovém duelu s Jankovičovou zradil Kvitovou od druhé půlky servis. Zatímco v prvních dvou zápasech ztratila při svém prvním podání dohromady jen sedm míčů, proti Jankovičové si tolik nepomáhala. "Po druhém servisu se více hrálo. Ona do toho začala jít. Cítila jsem tlak a úplně jsem se s tím nevypořádala," řekla.

Před Wimbledonem byla Kvitová pár dnů nemocná a vynechala přípravný turnaj v Eastbourne. Přesto první dva zápasy odehrála dobře. "Ve druhém kole jsem se necítila nejlíp, ale zvládla to. Teď přišla lepší soupeřka a využila svoji šanci," řekla Kvitová. Podle svých slov se na kurtu necítila stoprocentně. "Trošku jsem bojovala s pohybem, byla o kousek později u úderů a časování nebylo nejlepší."

Wimbledon bude mít dál výsadní postavení v jejím srdci. "Měla jsem to štěstí, že jsem tady dvakrát vyhrála, a to je nádherné," řekla. I proto doufá, že se za rok vrátí a ukáže se v lepším světle. "Udělám pro to všechno. Budu se sem ráda vracet, pokud bude ta možnost a budu zdravá. Doufám, že se mi to povede," řekla.

Třetí kola na grandslamech jsou pro Kvitovou v posledních třech sezonách zakletá. Na turnajích velké čtyřky prohrála od roku 2013 pošesté. "To je nějaký divný," podotkla. "Třetí kola pro mě byly takové klíčové. V Paříži jsem třetí kolo zvládla po dlouhé době a tady jsem určitě očekávala víc, že třetí kolo přejdu."

Po dvou zápasech s relativně snazšími soupeřkami obvykle přichází ve 3. kole už zdatná hráčka. "Už to jsou kvalitní zápasy. Hodně se to tam láme a mně se to dneska zlomilo na druhou stranu. Tak to bohužel je," pokrčila rameny.

Z porážek se Kvitová vždy nějakou dobu sbírá. "Tahle ale bude bolet déle, je těžší než ostatní, protože je ve Wimbledonu," řekla a doplnila: "Porážky nejsou snadný, ale je to součást našeho života. Každý týden jen jedna zvítězí a ostatní prohrajou. Tohle je trošku na tom sportu kruté, ale další týden je nová příležitost zahrát dobře."

Vyřazení ve 3. kole Wimbledonu zapadá do jejího obrazu roku 2015. Ten sice začala titulem v Sydney, ale necítila se od začátku dobře a na Australian Open skončila jako nyní už ve 3. kole. "Nebyla jsem úplně ve své kůži od začátku roku a vyvrcholilo to tím, že jsem si vzala ten oddechový čas," řekla směrem k nezvyklé a nenadálé pauze kvůli únavě a nabrání sil od konce února do začátku dubna.

Pak se vrátila vítězně ve Fed Cupu a vyhrála velký turnaj na antuce v Madridu. "To byla ještě taková euforie, že jsem zpátky a sedí mi tam podmínky," uvažovala tenistka. Po Madridu hrála čtvrtfinále v Římě, na Roland Garros došla do osmifinále a nyní přišel brzký konec v Londýně. "Je to takové nijaké, nemastné neslané bych asi řekla a není to asi ta vysněná sezona, kterou bych si přála," řekla Kvitová.

Po Wimbledonu zamíří na pár dnů domů za svými blízkými. Pak se začne připravovat na americkou část sezony. "Musím být pozitivní a začít přemýšlet v jiném světle i o US Open. Na betonech můžu hrát dobře, ale potřebuju pár zápasů, abych byla schopna se v New Yorku cítit dobře, což dosud nebylo," řekla.

Komentáře

265
Přidat komentář
smazaný uživatel
Text příspěvku obsahoval závadný obsah a byl redakcí vymazán.
Reagovat
janek_da
Jaké jsou příčiny krachu.
Reagovat
smazaný uživatel
na Wimbledonske burze;D)
Reagovat
smazaný uživatel
A ja to nevidel;))) Koukal jsem vcera v noci jen na vysledky, a rikal jsem si....Vlku tys trochu prebral...hodne prace a tak...brzdi, si rikam, brzdi synku...uz vidis Vlci mhu, tedy Kvitoskou mhu...
Toz dnes koukam znovu rano...a rikam si, toz jako co se deje, a tak jsem to nechal na podvecer....jako jestli se mne to nejak nezda, ....a nezda;)))

No, do hlubsiho poctenicka diskuse jsem se uz neodvazil jit teda;D) Na to nemam, jen pri povrchnim pruzkumu terenu jsem snad zachytil, ze nasa bohyna mela v RG nejakou haluz nebo co....;)))

Toz ja to mam v pazi ty kecy....
....rikam Lucy Come On! A s Betkou pekne pro treti titul v rade;D)))

Tady se asi ani do teho povrchniho pruzkumu nebudu poustet...
takze jen neco na podvecer;)
Jsem neco za posledni dobu vycmuchal na YT, a tenis to neni, ale treba spravi naladu;)

https://www.youtube.com/watch?v=Rve03u7oEvI
Reagovat
misa
O nic jsi nepřišel. A ano, Lucka měla štěstí, neporazila v Paříži žádnou dobrou tenistku, atd. :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Seřazená Top 10, podle počtu výher na GS od roku 2014.

1. S.Williams (30)
2. Sharapova (28)
3. Šafářová (23)
4. Makarova (23)
5. Halep (22)
6. Kvitová (18)
7. Wozniacki (16)
8. Kerber (16)
9. Ivanovič (15)
10. Suarez Navarro (11)
Reagovat
misa
N E U V Ě Ř I T E L N É

Evženka taky 23 :)
Reagovat
Fandina
Tak to je šikulka.
Reagovat
smazaný uživatel
Timea 13
Venus 12
Reagovat
smazaný uživatel
že vás to furt baví :)
Reagovat
smazaný uživatel
A ještě si myslí, že je vtipná :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Proč si neužíváte, že máme tak dobré hráčky? Radši se budete shazovat navzájem.
Reagovat
FulnekUltras
už aby se zítra zase hrálo... ;)
Reagovat
a.magerova
Zas na druhé straně je fajn, že dnešek můžeme věnovat bazénu a sluníčku a to bez nervů, že se třeba našemu favoritovi nedaří :-)))
Reagovat
FulnekUltras
i zítra budu úplně v klidu... ;)
Reagovat
a.magerova
No.... koukám, že já zítra do 17:30 taky a pak se uvidí ;-)
Reagovat
sprchon
Fedex? :)
Reagovat
a.magerova
Jj Roger... doufám, že mé nervy dostanou plně zabrat ještě 4x !!!

Ale jak vždy říkám, PŠŠŠŠT, nezakřiknout ;-)
Reagovat
sprchon
Chlapy až tak neprožívám, ale Roger je můj oblíbenec, přál bych mu to. :)
Reagovat
gigin
Kašli na to ;-) MTR :-*
Reagovat
a.magerova
Já Tebe taky, ale víš co říká chůva v Pyšné princezně: "Kdo zlu neodporuje, sám se proviňuje!"

Nemůžeme furt schovávat hlavu do písku a být "politicky korektní" k ukřičeným nevzdělancům !!! ;-)

Ale jinak se náramně bavím, prostě NEDĚLNÍ POHODA :-))))
Reagovat
smazaný uživatel
Sama jsi zlo..
Reagovat
FulnekUltras
kuš už...
Reagovat
smazaný uživatel
Tak ať se do mě přestane hloupě navážet.
Reagovat
FulnekUltras
trochu nadhledu a ohledu nikdy neškodí - a zvláště potom k soudruhům a soudružkám, kteří jsou tak nějak tenisového původu... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Budu to mít na paměti :-)
Reagovat
smazaný uživatel
http://sport.idnes.cz/jak-teniste-resi-stravu-0sb-/tenis.aspx?c=A150703_214229_tenis_tof
Reagovat
tommr
průběžnej deblovej žebříček WTA k dnešnímu dni - po kompletně odehraném druhém kole Wimbledonu ...
Všem hráčkám už byly odečteny body za lonskej Wimbledon, ale neodečítal jsem ještě body za lonskej Bad Gastein a Bukurešt ...
Hvězdička znamená, že hráčka postoupila ve Wimbledonu do třetího kola ...
Čísla v závorce znamenají bodovej náskok nebo ztrátu na Lucku Šafářovou ...

1. Mirza 7940 (+2214) *
2. Hingis 7080 (+1354) *
3. Makarova 5990 (+264) *
3. Vesnina 5990 (+264) *
5. Mattek-Sands 5985 (+259) *
------------------------------------------
6. Šafářová 5726 *
------------------------------------------
7. Black 5099 (-627) *
8. Mladenovic 4520 (-1206) *
9. Pennetta 4415 (-1311) *
------------------------------------------
10. Hlaváčková 4335 (-1391)
------------------------------------------
11. Kops-Jones 4025 (-1701) *
11. Spears 4025 (-1701) *
13. Babos 3950 (-1776) *
14. Muguruza 3845 (-1881)
14. Suarez Navarro 3845 (-1881)
16. Srebotnik 3810 (-1916)
17. Garcia 3580 (-2146)
18. Dellacqua 3545 (-2181) *
19. Kudryavtseva 3505 (-2221) *
20. Shvedova 3455 (-2271) *
...
Reagovat
tommr
Lucka Šafářová klesla na 6.místo za svojí deblovou partnerku Mattek-Sandsovou.
Spolu s ní bude usilovat o další GS titul, kterej by jí mohl vynést až na 3. nebo 4.místo v žebříčku. Mirzu jako světovou jedničku zatím ohrozit nemůže ...
Předstihnout jí může už jen Blacková, která by na to potřebovala dojít aspon do finále a hráčky z 8.-11.místa, které by na to potřebovaly získat titul. V desítce se tudíž Lucka zcela určitě udrží i po Wimbledonu ...

Andrea Hlaváčková zatím zůstává na 10.místě.
Vzhledem k nečekanému výpadku už ve druhém kole ale o pozici v první desítce nejspíš zase příjde. Nejvíc jí ohrožují Kops-Jonesová, Spearsová a Babosová, kterým stačí k jejímu předstižení už jen dvě výhry ...

Z ostatních hráček stojí za zmínku hlavně vypadnutí bývalých světových jedniček Erraniový a Vinciový z top-20 ...
Reagovat
tommr
průběžnej singlovej žebříček WTA k dnešnímu dni - po kompletně odehraném třetím kole Wimbledonu ...
Všem hráčkám už byly odečteny body za lonskej Wimbledon, ale neodečítal jsem ještě body za lonskej Bad Gastein a Bukurešt ...
Hvězdička znamená, že hráčka postoupila ve Wimbledonu do čtvrtého kola ...
Čísla v závorce znamenají bodovej náskok nebo ztrátu na Petru Kvitovou ...

1. Williams, S. 11401 (+6401) *
2. Sharapova 5950 (+950) *
3. Halep 5430 (+430)
-----------------------------------
4. Kvitová 5000
-----------------------------------
4. Wozniacki 5000 (0) *
6. Ivanovic 3835 (-1165)
------------------------------------------
7. Šafářová 3515 (-1485) *
------------------------------------------
8. Suarez Navarro 3285 (-1715)
9. Makarova 3215 (-1785)
------------------------------------------
10. Plíšková, Karolína 3210 (-1790)
------------------------------------------
11. Radwanska, A. 3020 (-1980) *
12. Kerber 2985 (-2015)
13. Bacsinszky 2735 (-2265) *
14. Petkovic 2705 (-2295)
15. Williams, V. 2696 (-2304) *
16. Svitolina 2465 (-2535)
17. Muguruza 2305 (-2695) *
18. Errani 2200 (-2800)
19. Keys 2090 (-2910) *
19. Bencic 2090 (-2910) *
21. Azarenka 2062 (-2938) *
...
Reagovat
tommr
Petra Kvitová klesla po nečekaném výpadku už ve třetím kole v žebříčku na čtvrté místo o které se zatím dělí s Wozniackou.
Předstihnout Petru už může kromě Wozniacké jen Lucka Šafářová, která by k tomu potřebovala získat titul ...

Lucka Šafářová klesla na 7.místo s poměrně velkou ztrátou na Ivanovicovou.
Na šestý místo by se mohla vrátit jen v případě postupu aspon do semifinále, titul by jí moh vynést až na 4.místo v závislosti na výsledku Wozniacký ...
Předstihnout jí reálně může už jen Aga Radwanská, která k tomu potřebuje dojít aspon do semifinále. Několik dalších hráček z první dvacítky jí může předstihnou pokud dojdou aspon do finále nebo získají titul. O místo v první desítce už ale nemůže přijít ani teoreticky ...

Karolína Plíšková se posunula na 10.místo.
Vzhledem k nečekanému výpadku už ve druhém kole ale o pozici v první desítce nejspíš zase příjde. Nejvíc jí ohrožuje Aga Radwanská, které stačí k dostižení Karolíny už jen jedna výhra ...

Z ostatních hráček stojí za zmínku hlavně vypadnutí Bouchardový z top-20.
Do dvacítky se naopak dostane bud vycházející hvězda Bencicová nebo bývalá jednička Azarenková. Která z nich to bude rozhodne jejich pondělní vzájemnej zápas ...
Reagovat
slacker
Tommr sem opet cpe svuj chybny zebrizek. Skoro stejny magor jako Quesh, lpi na svych omylech
Reagovat
smazaný uživatel
Tyvole, a vás baví se furt dokola hádat, která česká hráčka je letos nejlepší? Za prvné, není vůbec konec sezony a je před námi ještě spousta turnajů, a za druhé.. Já si třeba užívám, že se našim holkám tolik daří, že ikdyž vypadne ta Petra, je se pořád na co koukat a mám radost, při pohlednu na žebříček. Jen totální dement se může hádat o takových věcech. Nemluvě o tom, napsat, že Lucka prohaluzila ROland Garros, a vlastně "náhodou" si zahrála finále GS se Serenou, to beru jako debi.litu level 9999 -_-
Reagovat
slacker
Pozor na ty devitky :-D
Reagovat
smazaný uživatel
:D Nějak mi to ujelo :D
Reagovat
Meceon
to máš stejné jako s Berdychem...každý rok poslouchám,že grandslam nikdy nevyhraje,ale že je 10 let světová špička,to nikdo nepíše...
Reagovat
smazaný uživatel
Klasika. Já jsem rád, že máme tak dlouho hráče v TOP TEN. GS by byla sice lahůdka, ale užívám si každého hráče, co za nás hraje a reperezentuje vzorně,
Reagovat
petrulinka
Naprosto s tebou souhlasím. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
No, po včerejšu se divím jen jedné věci. Že není příspěvek na stránce"Labilní české tenistky".. Kdy jindy si rýpnout do Petry, nebo třeba Káji?
Reagovat
misa
když o mě napíšeš, že jsem fanatický šafářovec, musíš napsat, co tě k tomu vede. Ne mlčet na moji otázku. Tak to vypadá, že jsi napsal první věc, co tě napadla.
Reagovat
smazaný uživatel
Mě k tomu vede totéž, co tebe vede k označené mé osoby coby fanatického Kvitovce. Stačí ti to takhle?
Reagovat
slacker
To dost tezko.
Reagovat
misa
Otázkou se neodpovídá :)
Reagovat
Kozoroh
Článek - http://www.bbc.com/sport/0/tennis/33399007
Vyjádření 9-násobné šampionky wimbledonské dvouhry - Eighteen-time Grand Slam champion Martina Navratilova told Wimbledon 2Day that it was "a problem" that Kvitova seemed unable to identify exactly where the match was lost.

"It was like two different matches. Kvitova was cruising, but I think that the weather was hard on her physically," Navratilova said.

"She struggles with asthma to get the air down into her lungs, starts trying to conserve her energy and gets slow around the court - not taking that extra step.

"Jankovic defended really well, but Kvitova was not positioned offensively enough. She just looked a little low."
Reagovat
slacker
a jeje, univerzalni vymluva pro Petru je opet tady - astma
Reagovat
FulnekUltras
za výmluvu to rozhodně nepovažuju - i když po klidnější noci by snad ten třetí set ještě utáhla... ;)
Reagovat
misa
Ve Wuhanu bylo jak v sauně a Petra celý turnaj vyhrála. Navíc, kdyby astma neměla zvládnuté, tak by vůbec nemohla sportovat na vrcholové úrovni.
Reagovat
FulnekUltras
no - už aby v Polsku zase začala liga... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Mladej ale dávno v Polsku nehraje - má smlouvu s Třincem a nastupuje za Prostějov. ;-)
Reagovat
FulnekUltras
Tak ať už proboha někde nastoupí... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Neboj, do Ameriky snad nepojede. Musí taky někdy trénovat. :)
Reagovat
slacker
No, nepojede ale jet nemel uz sem do W. Takhle vime houby jestli jsou v tymy PK schopni nejake reflexe a nedelat stejne chyby nekolikrat za sebou.
Reagovat
vrabejka
Petra už 4 grandslamy nepřešla přes 4.kolo bude tahle její nelichotivá serie pokračovat i na US Open??
Reagovat
sprchon
A i tak je pořád zatím čtvrtá, po turnaji nejhůř šestá na světě. :)
Ono se to jednou zase zlomí... A nemusí to být zrovna ve Wimbledonu, může to přijít třeba na USO. ;)
Reagovat
vrabejka
Navic obhajujdy z NH, Wuhanu a Pekingu, takze pokud na USO fakt nezahvězdí může její propad dál pokračovat :(
Reagovat
slacker
je uz Pata. Na pomocna kriteria
Reagovat
FulnekUltras
Jestli Petra něco opravdu umí, tak přerušovat nelichotivé série... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
A překvapovat fanoušky, to jí taky jde mooooc dobře. :D
Reagovat
darek.vrana
Zajímavé, že i Petra říká, že sezóna není nic moc a že hraje nemastně neslaně. Měl by ji iqe obvinit ze lži.
Reagovat
misa
:-)
Reagovat
A.R.R.
:-D Není možná, Petra se na to dívá ze špatného úhlu pohledu, hraje skvěle :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Uvažování v souvislostech ti moc nejde,
Reagovat
a.magerova
No to jsem si říkala už při tom titulku, že asi už má plnou schránku SMS, od výše jmenovaného, o tom, jak tomu vůbec nerozumí :-))))
Reagovat
darek.vrana
A kde je vůbec Fandina? Chudák iqe je na to tady dneska sám.
Reagovat
FulnekUltras
Opaluje si své nádherné tělíčko - a já ji budu za chvíli následovat... ;)
Reagovat
a.magerova
Hele nový trend, tak si vystřihni nějakou šablonu než půjdeš ven :-)))
http://tn.nova.cz/clanek/tetovani-vypalena-sluncem-jsou-v-kurzu-jsou-ale-zivotu-nebezpecna.html
Reagovat
FulnekUltras
jednu mám dlouhodobě dole uprostřed... ;)))
Reagovat
blixa
Tipoval bych že s vnoučatama u vody ;-) Zas to musí všechno oddřít sám .. :D
Reagovat
darek.vrana
Možná si rozdělej směny, teď když je takové vydatné období:).
Reagovat
smazaný uživatel
V Madridu to bylo nejen masné a slané..,ale i bezkonkurenční...otázka jen "kam se to ztratilo???"
Reagovat
FulnekUltras
Ono se to zase najde...když to budem nejmíň čekat... ;)
Reagovat
slacker
Kontorlni otazka. Byl Meidl v Madridu?. v Rime, Parizi i v Londyne se to posralo hned den (noc) po jeho prijezdu (krome Rime kde byl od zacatku)
Reagovat
smazaný uživatel
Nebyl.
Reagovat
FulnekUltras
Tu je ten zakopaný úd... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
http://isport.blesk.cz/clanek/tenis-wimbledon/240882/nova-ceska-jednicka-zdrcenou-kvitovou-muze-vystridat-safarova.html
Reagovat
EllNino
to je voda na mlýn :D
Reagovat
smazaný uživatel
Už je to tady zase. :D Možná by fakt bylo lepší, kdyby Petra byla českou dvojkou. Tady by byl snad konečně klid a z Petry by třeba spadnul tlak...
Reagovat
EllNino
+1 :)
Reagovat
slacker
Z Petry zadny tlak nespadne ani kdyby trojka nebo ctyrka (ceska). protoze by byla nekde mezi 15-30 mistem a to znamena jedine ze by mela tuplem uz vysledky uplne na houvno.
Reagovat
FulnekUltras
guwno...počkej v USA... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Blesk je žumpa. Lucka českou jedničkou není ani hned tak být nemůže.
Reagovat
smazaný uživatel
Když vyhraje Wimbledon, tak jí bude.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak bude před Petrou v žebříčku, to z n? českou jedničku neudělá.
Reagovat
slacker
Citis se dobre?
Reagovat
FulnekUltras
;)))
Reagovat
darek.vrana
Ne, ani kdyby měla na kontě finále RG, vítězství ve Wimbledonu a byla v žebříčku před Petrou, tak to z ní českou jedničku neudělá. To jsou věci... A co by z ní prosím tě udělalo českou jedničku? I kdyby byla světovou jedničkou a Petra ve druhé stovce, tak ty budeš tvrdit, že bodování je zkreslené a jedničkou je ve skutečnosti Petra. Mně je jedno, kdo je jednička, mám rád obě stejně, ale tohle je fakt moc.
Reagovat
smazaný uživatel
Lepší výsledky než Petra. Které momentálně nemá ani náhodou.
Reagovat
smazaný uživatel
Minimálně na GS lepší výsledky má. Tak už si to konečně přiznej...
Reagovat
darek.vrana
Víš přece, že prohraná finále nikoho nezajímají;-)
Reagovat
smazaný uživatel
2 GS vs. 0 GS
Reagovat
darek.vrana
iqe se svým IQ ještě nepochopil, co znamená slovo momentálně. Možná je momentálně zaostalej.
Reagovat
slacker
mentalne furt
Reagovat
a.magerova
Teda tato ukázka se sem hodí jak nic jiného, všimněte si, jak si všichni oddychli, když Otík odešel :-)))
https://www.youtube.com/watch?v=MVQBuQMVd5Y
Reagovat
smazaný uživatel
darek.vrána zjevně nepochopil, že "momentálně" tady vůbec neřešíme.
Reagovat
darek.vrana
Českou jedničkou je teda Martina Navrátilová. Dvojkou Hana Mandlíková, Petra je českou trojkou. I když u Mandlíkové se ty GS počítají vlastně jinak, viď?
Reagovat
misa
Hezké argumenty.
Reagovat
smazaný uživatel
Snůška kravin. Řešíme tu aktivní tenistky, ale to bych po průměrně inteligentním diskutérovi TP chtěl asi moc.
Reagovat
misa
Četl jsem, jak jsi tady nedávno řešil Mandlíkovou :-))

Bavíme se o situaci v letošním roce, ne o porovnávání kariérních úspěchů. A tam je Petra jednoznačně nad Luckou. O tom tady nikdo nikdy nepochyboval!
Reagovat
smazaný uživatel
Mluvíme o momentální/roční výkonnosti na GS.
Petra- USO 3.kolo, AO 3.kolo, RG OF, W 3.kolo
Lucie- USO 4.kolo, AO 1.kolo, RG F, W zatím 4.kolo.
Reagovat
smazaný uživatel
Momentální výkonnost ale o postu české jedničky nerozhoduje.
Reagovat
darek.vrana
To je pravda, o postu české jedničky rozhoduješ ty, jen ty a nikdo jiný. Žádný žebříček, žádná WTA ,jen TY.
Reagovat
smazaný uživatel
Cooo? Česká jednička je hráčka, která je nejvýše umístěná na žebříčku WTA. V tuto chvíli je to Petra. Když se před ni dostane Lucie, bude českou jedničkou ona.
Reagovat
smazaný uživatel
*samozřejmě z ČR :)
Reagovat
darek.vrana
To se mýlíš, musíš se na to podívat v širších souvislostech, tak jak to umí jen iqe.
Reagovat
smazaný uživatel
Nedávno byl Wawrinka v žebříčku před Federerem. Přesto ani na chvilku nikdo nepochyboval o tom, že skutečnou švýcarskou jedničkou je Federer. A tady je to hodně podobný.
Reagovat
darek.vrana
A když se nasazuje v Davis Cupu, kdo bude jedničkou a dvojkou, taky se to nasazuje podle tvých kritérií nebo podle žebříčku?
Reagovat
smazaný uživatel
Tam se to nasazuje podle kapitána.
Reagovat
darek.vrana
No tak to určitě. To se chlapče mýlíš. Jednička je vždycky podle žebříčku.
Reagovat
a.magerova
Na asi tak, za ty roku co tu quesh/iqe píše, jsem si všimla, že znalostmi (všeobecnými i tenisovými) neoplývá a ani se za ty roky neposouvá myšlenkově kupředu, prostě jen a jen nám tu nadává a vnucuje své nesmysly :-/
Reagovat
smazaný uživatel
Já mám o tenise přehled dobrý. To se o tobě říct nedá, když ses nechala nachytat Darkovo chybou.
Reagovat
darek.vrana
Neplácej a přečti si pravidla. Ale ty taky nejsou objektivní viď?
Reagovat
smazaný uživatel
Přečti si je sám, abys nepsal blbosti.
Reagovat
darek.vrana
Ještě jednou. Zareaguješ, nebo budeš dělat, že nic?

http://itf.uberflip.com/i/447398-2015-davis-cup-by-bnp-paribas-rules-regulations/0

Strana 19
Reagovat
slacker
rekne ti ze neumis cist :-DD
Reagovat
smazaný uživatel
Už jsem reagoval.
Reagovat
a.magerova
Reagovat
smazaný uživatel
Dole jsem se ti omluvil.
Reagovat
a.magerova
Reagovat
smazaný uživatel
A ty opět jenom potvrzuješ, že jsi arogantní nána, co ani není schopna přijmout omluvu..
Reagovat
a.magerova
a teď se jedinkrát, pod tího důkazů, omluvíš a myslíš si, že je vše v pořádku ?!!!

Vždyť i teď, nachytali jsme tě při lži či tvé nevzdělanosti a ty místo abys stáhl ocas, tak opět nadáváš a útočíš !!! :-/
Reagovat
smazaný uživatel
Kromě toho, že jsi arogantní, jsi ještě ke všemu nechutná lhářka.
Reagovat
smazaný uživatel
a zase vulgarita
Reagovat
smazaný uživatel
Magerka si ale nic jinýho nezaslouží.
Reagovat
blixa
Ženu ani květinou, natož hrubostí. Ty mi říkej, že jsi psychicky v pořádku ...
Reagovat
smazaný uživatel
Úctu si člověk musí zasloužit, nezískává se tím, co má mezi nohama. A to, že jsem Magerku nazval jak si zaslouží ještě neznamená, že bych ji chtěl praštit.
Reagovat
blixa
Měl jsem na mysli slovní hrubost.
Reagovat
smazaný uživatel
Kdyby se nechovala tak, jak se chová, nebyl bych donucen být k ní hrubý.
Reagovat
blixa
Jinak magerka si úctu rozhodně zaslouží. Na rozdíl od vulgárního, fanatického ulhaného hlupáka, jako jsi ty. Ty si o nějaké úctě můžeš nechat tak akorát zdát.
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud má někdo v úctě arogantní hlupáky, pak si bezpochyby Magerka úctu zaslouží.

A uvědom si, že já se k vám chovám přesně tak, jak vy se chováte ke mě. POkud mě máš za fanatického ulhaného hlupáka, pak je to proto, že jsi sám fanatický ulhaný hlupák.
Reagovat
slacker
Na tohle jsou kratke i myslenky otce Fura
Reagovat
FulnekUltras
Jirko...na tohle si jestřába fakt brát nemusím - to je za lajnou dost těžce.
Reagovat
smazaný uživatel
To byl naopak čistokrevnej winner, chceš-li to brát tenisovou terminologií..
Reagovat
FulnekUltras
Nevypadá to ani na pouliční směsku...
Reagovat
smazaný uživatel
?
Reagovat
FulnekUltras
!
Reagovat
slacker
Vis co by jsi zaslouzil?
Reagovat
smazaný uživatel
To se kamaráde pleteš ty. Například když se hrálo finále proti Španělsku ve Španělsku, byl týmovou jedničkou Štěpánek, přestože v žebříčku byl výše Berdych.
Reagovat
EllNino
Berdych nebyl v roce 2009 výše než Štěpánek :)
Reagovat
darek.vrana
Štěpec byl 12., Berdych 20.
Reagovat
misa
A tak je to s ním pořád dokola. Překrucuje pravdu, hádá se, vymýšlí...
Reagovat
smazaný uživatel
Jenže když pravdu nemám, dokážu to přiznat. Jako jeden z mála tady.
Reagovat
smazaný uživatel
V tom roce šlo o to, že Ferrer byl výše v žebříčku než Nadal. Proto Berdych hrál první zápas s Nadalem :)
Reagovat
darek.vrana
To ne, ale Štěpec byl výš.
Reagovat
smazaný uživatel
Ok, moje chyba.
Reagovat
EllNino
to je pěknej kec
Reagovat
smazaný uživatel
To tedy není.
Reagovat
EllNino
...když kapitán vytvoří tým a je zapsanej na tabuli, tak jednička jde na dvojku a dvojka na jedničku, další den jsou zápasy jedniček a dvojek, pokud to kapitánové nezmění ...ale první den jde vždy lepší s horší a naopak :)
Reagovat
smazaný uživatel
To jistě. Ale o tom, kdo je jednička a kdo dvojka, rozhoduje kapitán. Ostatně když to letos dopadne podle Šafářovců, uvidí se v Praze. ;-)
Reagovat
EllNino
jasně, ale nemuže dát první den jedničku proti jedničce, to nesmí :)
Reagovat
smazaný uživatel
to tady ale vůbec neřešíme :-)
Reagovat
EllNino
já to řešil, ono to vyznělo, že si muže říct, tak a jedničkou bude dneska Petra, ikdyž bude dejme tomu 6. a Lucka 5. a už budou napsaný soupisky :) a on se rozmyslí, žeudělá Petru jedničkou ...tak takhle to nejde :)
Reagovat
smazaný uživatel
To ne, my se dohadujeme, jestli kapitán musí dělat soupisku přesně podle žebříčku. Čili pokud by na konci roku byla Lucka před Petrou, jestli by to nutně znamenalo, že by to byla týmová jednička nebo jestli to může kapitán přehodit.
Reagovat
EllNino
je to podle žebříčku, neznám případ, kdy by to tak nebylo, fakt ne :)
Reagovat
smazaný uživatel
Je to možný, já měl za to, že v roce 2009 už byl Tomáš před Radkem. Moje chyba.
Reagovat
slacker
Ne o tom se tda rohodne nebavite (mozna jen ty nevis o cem se s tebou druzi bavi). Muze si vybrat klidne tymovou 3 a 4. ale trojka bude urcena vzdy jako zapasova jednicka pred 4.
Reagovat
darek.vrana
Ještě jednou. Zareaguješ, nebo budeš dělat, že nic?

http://itf.uberflip.com/i/447398-2015-davis-cup-by-bnp-paribas-rules-regulations/0

Strana 19
Reagovat
smazaný uživatel
Reaguju. Už potřetí.
Reagovat
darek.vrana
http://itf.uberflip.com/i/447398-2015-davis-cup-by-bnp-paribas-rules-regulations/0

Strana 19. Stačí ti to? nebo to taky nějak ohneš?
Reagovat
smazaný uživatel
Já tam nic o tom, že by se to striktně řídilo žebříčkem nevidím. Ale je dost možné, že jsem jenom slepej.
Reagovat
darek.vrana
Je tam "number one ranked player". Jinak je to přesně na straně 18, sorry.
Reagovat
darek.vrana
Máš to tam podtržené - based on the most recent world computer singles ranking atd.
Reagovat
misa
Díky za odkaz.
Reagovat
smazaný uživatel
ok, to beru.
Reagovat
darek.vrana
Bereš, ale žes mě osočil z plácání blbostí, to už necháš stranou. A tak je to vždy...
Reagovat
smazaný uživatel
Dobrá. Omlouvám se, že jsem tě v tomto konkrétním případě osočil z plácání blbostí. Neplácals je ty, ale já. A zároveň se tím omlouvám i uživatelce a.magerova, kterou jsem nespravedlivě osočil z téhož.
Reagovat
darek.vrana
Dobrá, pro tento případ ti odpouštím.
Reagovat
smazaný uživatel
To nemá cenu...
Reagovat
smazaný uživatel
To je v pořádku, ale lze snad souhlasit, že sezonu má úspěšnější než Federer. Já nemám problém říct, že Petra je dlouhodobě No.1, ale taky nejsem zaslepen, abych nedokázal přiznat, že letos má výsledky lepší.
Nechápu proč bazíruješ pořád na tom, že je Petra jednička. Stejně na konci roku rozhodnou fanoušci, kdo měl letos sezonu úspěšnější, a tvůj názor, zůstane pouze a jenom tvým názorem.
Reagovat
smazaný uživatel
To ano.
Reagovat
smazaný uživatel
O postu české no. 1 rozhhoduje iqe, takže je to jasný :-)
Reagovat
misa
Myslíš IQ nebo nick iqe? :-)
Reagovat
slacker
0GS - 0GS kdyz uz. Ty uz se vyhybej na Fc ostatnim z TP nebo ti nekdo za ty tvoje drzosti nakope nebo vrazi
Reagovat
smazaný uživatel
Jaký blbosti? Že mají místní problémy uvažovat v souvislostech a nejsou schopni si zrekapitulovat ani základní fakta, za to já nemůžu.
Reagovat
misa
Jsi nejodpornější fanoušek Petry snad na celém světě. Chudák, nevím, čím si zasloužila takového arogantního jedince, který si chodí na diskuze léčit své komplexy ze skutečného světa.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak už ho nechte, je to bambula, on se z toho vyspí :)
Reagovat
blixa
Kéž by ale bohužel :((( Tyhle záchvaty už trvají několik let ...
Reagovat
darek.vrana
Bohužel nevyspí, zítra tady bude zase jako na koni. A až Lucka v sobotu bude zvedat trofej nad hlavu, tak tady bude jako první, aby ji shodil.
Reagovat
smazaný uživatel
Hlupáci mě urazit nemůžou.
Reagovat
smazaný uživatel
To nebyla urážka, to byla pochvala :)
Reagovat
slacker
Hlupaci ho ani nemuzou pochvalit :-D
Reagovat
A.R.R.
Ono to má ale své výhody být považován za hlupáka, nikdo po tobě nic nechce, nic nečeká ;-)
Reagovat
vrabejka
jelikož by měla na kontě už 3 grandslamy byla by českou jedničpou jednoznačně.
Reagovat
George_Renel
proč to ještě řešit. Mně to zamrzí, ale 5 minut po zápasu jž je to za mnou. Vždyť je to její problém, tak jako výhra je její výhrou.
Každý má přece v životě úplně jiné priority. Raději užívejte sluníčka a sami si dejte do těla. Já jsm dal hned ráno po osmé pětadvacítku na kole, pak sprchu a je mi blaze.
Reagovat
a.magerova
Tvl... 200 km v takovém hicu ?!!!!
Hele šetři se !!! ;-)
Reagovat
Pedronegro
Dobrý :-)
Reagovat
George_Renel
Hezký :-))).
Reagovat
a.magerova
Ta nahrávka na smeč se nedala přejít ;-)

Jo a koukám, že dnes chlapci na TdF jedou "jen" 166 km, navíc je to etapa rovinatá... to je "hračka" :-))
Reagovat
slacker
Za 45 mninut to maji odjety
Reagovat
George_Renel
Pokud nezafouká terezín... ;-)
Reagovat
FulnekUltras
s pětadvacítkama radši opatrně... ;)
Reagovat
martinek37
a ještě k tomu na kole :)
Reagovat
FulnekUltras
na štangli... ;)
Reagovat
darek.vrana
Hmm, taky bych si dal pětadvacítku na kole, v autě nebo doma, to je fuk;-)
Reagovat
a.magerova
V tom hicu? A po obědě? :-P
Reagovat
darek.vrana
Klidně bych to překousl:).
Reagovat
a.magerova
Chlape mlsný :-))))
Reagovat
vrabejka
skoda 2000 komentaru u predchoziho clanku nebude :D
Reagovat
Kozoroh
Petra v budoucnu další GS titul přidá (nejpravděpodobněji opět Wimbledon), ale v době, kdy to od ní bude čekat málokdo, tak jako při jejích dvou předchozích triumfech v Londýně. Petra má velký problém hrát pod tlakem, pod tíhou očekávání. Na TP jsem zaregistroval názory, že Petře GS nesedí. Já bych toto tvrzení poupravil - nesedí jí pozice favoritky.
Možná by - vzhledem k průběhu letošní sezóny - měla začít uvažovat nad změnou trenéra. Kotyza není špatný, ale Petra pod ním stagnuje. Podívejme se na Lucku Šafářovou - našla si Roba Steckleyho a ten jí dal nový impulz. Pod Robem je Lucka psychicky odolnější, v zápasech nepanikaří jak v minulosti a nedávno hrála své první finále na GS, kde prohrála po třísetové bitvě. Když se změna trenéra povedla Lucce, proč by se nemohla povést Petře?
Reagovat
FulnekUltras
V trenérovi to vážně nebude. Petra má všechno podstatné v sobě - akorát toho chlapa a vidinu výhry někdy zbytečně moc brzo... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
To není o trenérovi,to je o kvitoví,co jsem slyšel chytla pozdě pubertu,Lítá pořád za klukama než aby trénovala,je prý jako vaidišová tenis jí nebaví vydělala si dost a chce se usadit?? z mého pohledu není kam spěchat,protože s tím hokejstou co je dlouho nevydrží,já jí nechápu(sportovce obecně)proč vybírá chlapy podle vzhledu?To štěstí nikdy neudělá.Navíc co si pamatuju tak žádná extra hráčka to není vždy se jí povedl jeden turnaj neviděl jsem že by hrála jako Lucka Letos konstantně tý to přeju ta si to zaslouží lucka!!!Zvenčí se mi jeví jako SLušná hráčka,která si zaslouží singlový Granslam!!Šáfářová-Stekley je duo,který by mnělo vydržet.....
Reagovat
darek.vrana
Vybírá chlapy podle vzhledu? Aha, tak proto měla předtím Štěpánka:).
Reagovat
deLaFere
Není to jen o pubertě, je to celkově o osobnostní nevyzrálosti. Kotyza za to nemůže, s tím by neudělal nikdo nic.
Reagovat
smazaný uživatel
Máš recht, s tvojí osobnostní nevyzrálostí toho Kotyza fakt moc nenadělá.
Reagovat
deLaFere
Možná by stačilo si sundat pásku z očí, otázka zní jestli na to máš.
Reagovat
EllNino
nemá
Reagovat
smazaný uživatel
Možná by stačilo, kdybys nežvanil nesmysly.
Reagovat
LukasH
Fascinuje mě, jak se tu v takových chvílích vyrojí typy, co jsou tu úplně poprvé. Ano - Petra není extra hráčka, ale občas se jí něco povede. Až na to, že má víc vyhraných turnajů než všechny naše hráčky dohromady. A žádná jiná nemá ani GS ani Premier Mandatory, ani Premier 5. Lucka je teď skvělá, ale měla taky hrozný období a hodně hodně dlouhý. Navíc má jinej styl, jiný všechno. Petra je extrémně nevyrovnaná hráčka, tenhle Wimbledon strašně mrzí, ale pořád to dost kompenzuje těma výhrama, ovšem ne tak často, jak bychom si přáli...
Reagovat
smazaný uživatel
Lucka je ještě nevyrovnanější než Petra..
Reagovat
LukasH
Dobře, ale teď je prostě Lucka v pohodě. Posunula se, protože zápasy, který letos vyhrála a otočila by dřív nevyhrála ani náhodou. Dřív se ani nedostávala do druhých kol na GS. Ten posun je u ní hrozně výraznej. To prostě tak je. Ale zároveň, ona se pořád může jen zlepšovat. Neměla to jak Petra - že by vylítla nahoru a pořád se od ní čekalo, kdy to zopakuje.
Ale protože vidím, jak to v tenise chodí, tak příští rok může bejt všechno úplně jinak.
Petra teď v pohodě prostě není, jinak by včera neprohrála s Jelenou. Ale to se zas musí srovnat.
Já nechápu, o čem se pořád hádáš. Lucka je letos v aktuálním žebři před Petrou. Sezóna ještě neskončila, takže uvidíme, jak to bude na konci roku. A když Lucka bude česká jednička, tak prostě bude. Podle žebříčku. Podle úspěchů je snad asi jasný, že zatím fakt ne...
Reagovat
deLaFere
Lukáši, vážím si Tvých názorů oprvadu už dost dlouho, ale Petra není v pohodě od roku 2012, čas od času přijde zamtmění, zřejmě přestane myslet a dosáhne úspěchu, ale jinak je to už přes tři roky stále stejná písnička a prakticky se nic nemění.
Reagovat
smazaný uživatel
Další kravina.
Reagovat
EllNino
tak tak :)
Reagovat
smazaný uživatel
Myslel jsem že jsi chytřejší, že neskočíš na takovouhle blbost..
Reagovat
EllNino
to já si o tobw myslel věcí :)
Reagovat
FulnekUltras
Petře se po období razantního mladického vzestupu zkrátka ne úplně daří se vždy zbavit tlaku velkých očekávání, ale zlepšuje se to - i když pomalu. Srovnání se Šafi teď možná ještě víc svádí k určitému zjednodušování, ale tam to šlo řekl bych dokonce superpomalu...
Reagovat
LukasH
Hlavně si myslím, že si to všechno Petra bere mnohem víc než přizná i než se prezentuje. Nedivil bych se, kdyby teď tejden probrečela...
Reagovat
FulnekUltras
Utěšitele snad má... ;)...ale jasně, že vnitřně ji to bude žrát moc, dokud se zas nepustí do práce před Amerikou. Moc jí tam přeju zase nějaký pozitivní impuls - a nemusí to být vůbec nereálné...
Reagovat
LukasH
Hlavně je to teď takový hluchý období. Dlouho nic a pak ty příliš neoblíbený betony. Do Wimbledonu je pořád něco a když se jedno nepovede, hned přijde něco jinýho. A po antuce hned tráva a tak krátká....
Reagovat
LukasH
To nesouhlasím. O tom jsem tu psal před časem. Petra má hrozně rizikovej styl, se kterým nejde bejt konzistentní. Na konci roku 2011 měla 7 turnajů a teď jich má 16. I GS. Ona když nebude hrát to svoje, tak hrát nemůže. Poslední dobou docela využívá rychlých povrchů. Na Wimbledonu byla (kromě včerejška) vždycky dobrá, dva roky po sobě se jí hodně povedla Asie a dvakrát ten Madrid. Třeba od ní nebudu nic čekat v IW, Miami, Stuttgartu, Cincy nebo v Římě. A to i když v pohodě bude. Jenže je třeba rozdíl, když nastoupí na kurt a vůbec jí to nejde...tak prostě ok. Nemá den, vyhazuje se, nesedí jí to. Obecně mám z jejích zápasů nějakej pocit. Vzpomínám třeba na loňský třetí kolo s Kuznou. Sice 60 UE, ale mělo to šťávu. Prohra byla samozřejmě zklamání, ale Petra hodně bojovala, nehrála i přes ty UE vůbec blbě. A pak následoval ten Wimbledon. I Kotyza říkal, že i přes tu prohru na RG tam viděl to pozitivní. Ale letos je to prostě takový divný. S Timeou a Jelenou jí to nejdřív šlo a pak se zablokovala. Jistě, byla tam bojovnost, ale taková ta ne v pohodě.
Petra fakt nebude konzistentní, to nemůže nikdo čekat. Ale jde o to, jak budou ty prohry a výhry vypadat...
Reagovat
slacker
Ty prohry budou casteji vypadat hur. Safar s Kotyzou zjevne dodnes nevi jaky je jejich ukol c.1. pracovat na eliminaci blackoutu
Reagovat
LukasH
A jestli ty bys to tak věděl. Ty. Upřímně - Petře hrozně fandím, ale Kotyzu obdivuju, že ještě neskončil v blázinci. Ty si asi fakt myslíš, že dospělej člověk je stroj, kterej stačí nějak naprogramovat. Nepochybuj o tom, že u Petry se zdá všechno v pohodě - ona je v pohodě, trénink jde a pak v zápase takhle vyhoří. A Kotyza netuší proč. Sám říkal, jak je to s Petrou těžký. Ty máš jen řeči, ale zajímalo by mě, jak bys to provedl v reálu...
Reagovat
deLaFere
spadnul mi net a teď už nemám čas reagovat, to mě mrzí. Snad jindy.
Reagovat
misa
Řekl bych, že tady tragicky selhává její psycholog Šafář. Spolupracuje i s Veselým, který má taky velké množství kolapsů. V čem Petře vlastně pomáhá? Bez něj by už nehrála nebo jí naopak vůbec neumí pomoct?
Reagovat
LukasH
Ono fakt těžko říct, co má na Petru přímej vliv. U ní se to tak mění, že se vlastně ten vliv nedá vypozorovat. I když s tím Šafářem souhlasím. Měl tam bejt s ní jako loni. Kromě Petry má dalších tisíc aktivit a zrovna Petřina křehká psychika by potřebovala plnej úvazek...:-):-)
Reagovat
slacker
Tak jestli dalsi jeho pacient je Vesely tak uz tuplem je to velmi spatne vizitka pro Safare.
Reagovat
FulnekUltras
průplesk na místě ;)
Reagovat
slacker
Couching je na GS zakazan, takze bych si tuhle rolicku propleskavace nemohl naplno uzit v prubehu zapasu pred kamerami :-DD
Reagovat
FulnekUltras
Snad by stačilo v zákulisí o pauze před třetím setem... ;)))
Reagovat
slacker
S tim prupleskem se nesmi otalet a nekdy je ho treba i zvopakovat
Reagovat
slacker
Treba bych pro priste zakazal prijezd Meidla v prubehu GS. Sem zvedevaj jestli k tomu dospeje i jeji tym. No do USA je to drazsi a uz zacina pripva na sezonu takze tam neprijede tak jako tak a houby budem vedet jestli to diky panuceni
Veci se maji korigovat a pripaden zkouset nove a nove. a ne se v necem zabetovat.
Reagovat
LukasH
Je fakt, že vždycky když tam ten Radek seděl, Petra prohrála. Nějakej podvědomej vliv možná...
Reagovat
smazaný uživatel
Já tu ale hádky nevyvolávám. To tu dělají fanatičtí Šafářovi, kteří z toho, že Lucka snad konečně v 28 začíná naplňovat svůj potenciál, učůrávají blahem a Petru odepisujou.
Reagovat
deLaFere
to jistě, a na cokoli co je proti Petře reaguješ mírumilovně, to je moje poslední reakce na tebe, protože na tebe reagovat opravdu nemá smysl.
Reagovat
smazaný uživatel
Na nesmyslné navážení se do Petry reaguju agresivně. Jiná věc je, že tady je navážení se do Petry normou, dokonce se to považuje za jakousi "objektivní kritiku".
Reagovat
misa
Když někdo napíše, že Petra hrála špatně nebo že má letos méně bodů než Lucka, tak to přece není navážení.
Reagovat
smazaný uživatel
To ne, ale kdy tu někdo označí Petru za nevyzrálou osobnost, to už je.
Reagovat
misa
Jak můžeš vědět, že je vyzrálá? Viděl jsi ji párkrát v životě a možná ti dala podpis. Naopak si myslím, že neustálá výměna kondičních koučů svědčí o Petřině bezradnosti a nejistotě.
Reagovat
smazaný uživatel
Co to je za stupidní argument?! Pokud někdo označí Petru za nevyzrálou osobnost, je to on, kdo by to měl zdůvodnit, ne naopak.
Reagovat
misa
Fanatičtí šafářovci neexistují...
Reagovat
smazaný uživatel
Existují, jen si to nejsou schopní přiznat.
Reagovat
misa
Neznáš význam slova fanatik.
Reagovat
smazaný uživatel
Znám, tak blbá zase nejsem.
Reagovat
slacker
ani fanaticti Pliskovci :-D ... blixa je "jen" fanatik politicky
Reagovat
smazaný uživatel
Ale jo. Třeba ty.
Reagovat
misa
V čem jsem podle tebe fanatický šafářovec?
Reagovat
darek.vrana
Kdo je fanatický "šafářovec"?
Reagovat
blixa
Myslím že všichni kromě Kvěše, kvitovky která tu už není a Fandiny která se šplouchá s vnoučaty :D
Reagovat
darek.vrana
Chudák Fandina až se vrátí a bude muset tady na všechno reagovat:).
Reagovat
smazaný uživatel
Třeba Míša.
Reagovat
lecbych
Vidím to podobně. Obecně pro sportovce, obzvláště tenisty je těžké skloubit sportovní a osobní život. Petra se už několikrát spálila v lásce, může to vypadat, že ti partneři jsou s ní kvůli úspěchu (penězům). Štěpánek si dle mě chtěl jen jednodušše štrejchnout a Petra mu na to skočila. Tento rozpor v Petře - chtějí mě borci pro to, jaká jsem, nebo pro to kolik mám na účtě úspěchů, se může projevit negativně na její osobnosti, což se snadno přenese do sportovního života, který je momentálně jednou tak a pak zas tak - nevyrovnaný. Ve sportu i v osobním životě. Petra je jednoduchá holka, není to vědátorka, podle mě jí dělá problém vyvážit osobní život a život sportovce. Top sportovci dávají přednost kariéře, i za cenu pofiderních vztahů během ní, to dělá velké problémy v životě člověka. Petra je podle mě člověk, který chce mít spokojený život (aby ona byla spokojená), nechce být sportovní hvězdou, ani to neumí, proto jí predikuji brzký konec, ostatně s její tělesnou konstitucí se mohou objevit zdravotní problémy, které to jen uspíší
Reagovat
LukasH
Dost to sedí. Petra je hodná holka, která má ráda tenis. V době, kdy její vrstevnice dávno hrály na juniorkách GS po světě, si Petra ještě pinkala s tátou za barákem. Ten taky říká v tom medailonku na youtube, že s Petrou nikdy netrénoval moc dlouho, tudíž měla Petra na rozdíl od svých kolegyň hodně dlouho normální život. Na tom je vidět, jaká enormní porce talentu byla Petře nadělena, když se z těch podmínek dostala tam, kam se dostala a i přes všechno to trápení a boj sama se sebou dokáže pořád vyhrávat (i když tomu někteří tady po včerejšku už nevěří...:-))
Reagovat
a.magerova
Jj to je přesné, ona má obrovský talent, ale nechce mu podřídit osobní život a proto kdysi řekla Davenport, že je pro ni Kvitová největší zklamání..... prostě nemyslela to zle, jen ji zklamalo, že nechce toho talentu a potenciálu naplno využít na úkor osobního života.... Petře TO stačí ke štěstí a s tím my moc nenaděláme, není to rozená šampiónka jako např. Mária.... je to její život a její rozhodnutí :-)))

Nakonec asi ten Kotyza z ní vymáčkává co se dá..... jiný by možná nedokázal ani to, protože Petra prostě nechce.....
Reagovat
smazaný uživatel
Dobře shrnuto, ale pořád to může sama změnit. Přeci jenom je pořád ve vývoji a během 5-ti let se může stát hodně věcí.
Reagovat
a.magerova
To jo, ale musí na TO přijít Petra sama..... třeba jako kdysi Ferrer, ten tenisu nechal a pak zjistil, že to bylo špatné rozhodnutí a vrátil se.... prostě vlastní rozhodnutí nikoli rozhodnutí ostatních !!!
Reagovat
Pedronegro
souhlas a snad se tak Petra rozhodne, bylo by fajn mít českou č. 1 ...
Reagovat
FulnekUltras
Dobrý a výstižný příspěvek. Tyhle mnohdy ne zcela uzrálé vztahy a souvislosti mohou mít zvlášť na tento typ člověka dost negativní vliv. Stejně ale Petře věřím, že to v sobě nakonec zdárně překousne...a přece se točí !!! ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Zajímavě napsané. Co se chlapů týče, tak mladej Pavlásek s ní začal randit ještě dřív, než měla tu slávu a ty peníze, u Štěpánka taky pochybuju, že by šel zrovna po prachách a ten její současný objev na mě tak taky zatím nepůsobí. Čili ty problémy v lásce, které měla, souvisely s jinými věcmi, zejména s nedostatkem společně stráveného času, ostatně všichni tři její dosavadní partneři jsou vrcholoví sportovci, ona taky, a že vztahy dvou vrcholových sportovců zpravidla mívají jepičí život je známá věc. Petra určitě není hloupá, nenechala by sebou jen tak vydrbávat, ostatně Štěpánka odkopla celkem nekompromisně (na což on asi není moc zvyklý, ale to je jiný příběh).

Co se její keriéry týče, brzký konec neočekávám, sama se přiznala, že jí po té vynucené měsíční pauze už tenis chyběl a ta nutnost seberealizace je hodně silná - finančně je už dávno zajištěná do konce života, takže kdyby ji ten tenis tak straně nebavil, jak jí tu někteří neustále předhazují, už s tím dávno definitivně sekla. A od té doby, co se zbavila Ivanka, se jí výraznější zranění vyhýbají. Navíc se podívej na Cetkovskou, ta větší část kariéry promarodila, ale o konci ani neuvažuje.
Reagovat
LukasH
Petra by asi končila tehdy, kdy by cítila, že už není schopná zahrát dobrý zápasy. I když na turnaji vypadne takhle brzy, pořád ví, že to v ní je a že to třeba zase přijde. Taky je dobrý poukázat na to, že nikdy nemá šňůry proher, Víc než dvakrát po sobě snad poslední dobou neprohrála. To jí pořád ujišťuje, že i když to třeba není dobrý, není to ztracený. A je to taky o úrovni a stylu. Taková Klára si tam může takhle pinkat ještě dost dlouho. Ale nevěřím, že by Petra takhle hrála za cenu, že by se měla plácat někde daleko v žebři.
Reagovat
smazaný uživatel
Myslím, že dokud bude cítit, že má na to něco velkého vyhrát, tak to nezabalí, bez ohledu na žebříček. A pokud bude schopna něco velkého vyhrát, tak jí ani žádný dramatický propad žebříčkem nehrozí - podle mě u ní nikdy nebudeme řešit to, co teď u Kláry. Že jí hrozí vypadnutí z elitní stovky..
Reagovat
smazaný uživatel
Hezky, snad první smysluplné vlákno o Kvitové za poslední měsíce tady. Tleskám pánové a dámy. Kéž by to bylo častěji.
Reagovat
smazaný uživatel
V brzké době očekávám vztah s Melzerem, tomu Petra ještě chybí ve sbírce...
Reagovat
hluuusa
Neni cas neco zmenit? Treba trenera? Neustale meneni kondicnich treneru nikam nepovede. Stale stejny prvoplanovy nepruzny tenis, kdyz to nejde, zadna zmena, dotrpim to do konce, dokud se uplne nevyhazim. K cemu je dobry napr. ten psycholog. Hlava je porad stejne spatna. Kdyz angazovala na podzim Stobera, tak jsem jasal, myslel jsem si, ze to je presne typ kondicniho trenera, ktereho potrebuje. Jenze ten ji nalozil, jako predtim nakladal Li a letel. Ja vim, ze ma astma, limituje ji to. Uz jsem se smiril i s tim, ze obcas neco vyhraje, dva tri turnaje rocne a jinak to bude bud a nebo, takze spis ve vetsine pripadu nebo... Ale tohle je proste stale stejne CD, na kterem jsou dva tri melodicke hity, ale jinak priserna dunici a monotonni hudba ve stylu techna nebo hip hopu.
Reagovat
smazaný uživatel
to zas bude dobrý
Reagovat
FulnekUltras
a ještě lepší ;)
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist