Kvitová podruhé ovládla Wimbledon! Ve finále sfoukla sebevědomou Bouchardovou
Ještě hodinu a půl před začátkem finále dvouhry žen v Londýně pršelo, na odpolední hodiny ale meteorologové předpovídali jen minimum srážek a pořadatelé Wimbledonu se rozhodli trochu zariskovat: těsně před zápasem roztáhli střechu nad Centrálním kurtem a duel tak mohl začít za normálních klimatických podmínek.
Wimbledonská vítězka z roku 2011 Petra Kvitová se s předloňskou juniorskou šampionkou Eugenií Bouchardovou utkala poprvé loni v Torontu, kde domácí hráčku porazila hladce ve dvou setech. Letos si však dvacetiletá Kanaďanka zahrála semifinále na Australian Open i na Roland Garros a ve Wimbledonu se jako první občan Kanady v historii dostala do finále grandslamového turnaje ve dvouhře.
"Šanci vyhrát mají obě dvě, ale myslím, že zvítězí Petra. Ten malý rozdíl udělá možná její větší razance úderů," předpovídala osminásobná šampionka turnaje Martina Navrátilová.
Obě hráčky vstoupily do dnešního finálového duelu aktivně a divákům předváděly krátké výměny, které mnohdy rozhodovaly už agresivní returny. Po dvou 'oťukávacích' gamech začala velmi rychle přebírat kontrolu nad zápasem zkušenější Kvitová, která svou soupeřku dostávala pod tlak především parádními returny.
Česká tenistka, která hrála jako po celý turnaj se zavázaným pravým stehenním svalem, se tradičně opírala o skvělý servis a útočnou hru, ale bodovala i z obranné pozice. Zcela po zásluze si vytvořila náskok dvou brejků, a i když za stavu 5-2 neodvrátila jediný nabídnutý brejkbol, vzápětí už potřetí vzala Bouchardové servis a ujala se vedení 1-0.
V druhém setu už byla Kvitová k nezastavení. Ve vzduchu možná cítila blížící se déšť a utkání chtěla co nejrychleji ukončit. I nadále pokračovala v útočné hře, soupeřce dovolila uhrát už jen 10 fiftýnů a po pouhých 55 minutách hry finále ukončila kanárem. Zápas vyhrála suverénně 6-3 6-0.
Kvitová zápas ukončila symbolicky vítězným úderem, ve kterých talentovanou soupeřku přestřílela 28-8. Zároveň udělala jen 12 nevynucených chyb, z toho tři dvojchyby. Dnešním výkonem dala vzpomenout na své vítězné tažení z roku 2011, kdy cestou za prvním grandslamovým triumfem nasázela 233 winnerů a ve finále si poradila i s Marií Šarapovovu. Letos si pomohla 208 vítěznými údery.
"Celý můj tým stál za mnou a pomohl mi projít nelehkým obdobím, abych tady zase mohla stát," řekla Kvitová při slavnostním vyhlášení už s vítězným talířem v náručí. Na chvilku se jí zlomil hlas a v očích měla slzy dojetí. "Neřekla bych, že to je lepší, ale je nádherné zase po třech letech držet trofej a chtěla bych poděkovat všem, kteří mi pomáhají," vyjmenovala členy svého týmu i rodinu a speciální vzkaz měla pro otce Jiřího, když česky dodala: "Všechno nejlepší, tati, k zítřejším narozeninám."
Čtyřiadvacetiletá Kvitová se stala druhou českou tenistkou, která vyhrála dvouhru ve Wimbledonu víc než jednou. Před ní to dokázala jen Martina Navrátilová. "Martina má titulů mnohem víc, ještě mám co dohánět a budu muset hodně pracovat," řekla Kvitová a devítinásobná vítězka Wimbledonu Navrátilová se v lóži usmála. "Druhej, a není poslední," řekla pak Navrátilová Kvitové při gratulaci v útrobách stadionu.
"Petra hrála dva týdny fantasticky a bylo dnes těžké s ní hrát. Doufám, že tohle je pro mě krok správným směrem," řekla Bouchardová, která bude už světovou sedmičkou, což se ještě nikdy žádnému tenistovi z Kanady nepodařilo.
Z těžké prohry si Bouchardová hodlá vzít ponaučení do budoucna. "Byla to velká chvíle vstoupit na centrální kurt na finále. Teď už mám tuhle zkušenost, vím, jaké to je. A doufám, že takhle půjdu ještě na spoustu finále. To je můj cíl," prohlásila vítězka wimbledonské juniorky z roku 2012.
Jediná hráčka, která na všech letošních grandslamech hrála minimálně semifinále, čekala na zatažení střechy před závěrečným ceremoniálem v místnosti rytců. "Sledovala jsem je při práci a přála si, snila jsem, že jednoho dne taky někam napíšou moje jméno," prozradila tenistka, jež má jméno po britské princezně Eugenii. "Viděla jsem ji v královské lóži. Jsem moc ráda, že tu byla, ale mrzí mě, že jsem jí nepředvedla lepší představení," dodala.
Bývalá druhá hráčka světa Kvitová se v pondělí posune ve světovém žebříčku z šestého na čtvrté místo. Za titul ve Wimbledonu si Kvitová na konto připíše 1,76 milionu liber, v přepočtu 60,9 milionu korun.
8 - Ivan Lendl |
4 - Hana Mandlíková |
3 - Jan Kodeš |
2 - Petra Kvitová |
1 - Petr Korda, Jana Novotná |
V letošním turnaji ztratila Kvitová jediný set, a to ve 3. kole s pětinásobnou vítězkou Wimbledonu Venus Williamsovou z USA, v kterém ji dva míče dělily od vyřazení. Od roku 1990 je Kvitová teprve čtvrtou tenistkou s více než jedním wimbledonským titulem po Grafové, Sereně Williamsové a její sestře Venus.
Vítězství Kvitové podtrhlo skvělé letošní vystoupení českých tenistek ve Wimbledonu. Lucie Šafářová si zahrála poprvé v semifinále grandslamu a prohrála až právě s Kvitovou, která zastavila také Barboru Záhlavovou-Strýcovou. Ta se v Londýně dostala poprvé do grandslamového čtvrtfinále. Prvního osmifinále se dočkala devatenáctiletá Tereza Smitková, jež na grandslamu debutovala.
• Dvouhra - finále • |
Kvitová (6-ČR) - Bouchardová (13-Kan.) 6-3 6-0 |
Esa: 4 - 1 Dvojchyby: 3 - 2 Úspěšnost 1. podání: 68 - 61 % Brejkboly: 6/13 - 1/1 Vítězné údery: 28 - 8 Nevynucené chyby: 12 - 4 Získané výměny: 61 - 37 Čas: 55 minut |
Komentáře
Takže: V prvním kole je 128 hráček, z nichž 12 jich tam postoupí z kvaldy. Kolik hráček se dostane přímo díky WC a ocharnym žebříčkum a pod. a jaký umístění STAČÍ VŽDY? Tak 104. - 108.?
Podobně je to i s kvaldou. Umístění okolo 200-204.místa by mělo stačit, ale záleží i na tom kolik hráček tam pořadatelé pustí "bokem" a kolik se jich naopak odhlásí ...
Naopak mne hodně překvapila Tereza Martincová, jenž v sezoně spíš paběrkuje. Výhra nad favoritkou a k tomu jaká!
Druhá perlička je v Bukurešti, kde byl los zlomyslný vůči Kláře Koukalové a poslal jí do prvního kola její deblovou spoluhráčku Monicu Niculescu.
Důležitý je podle mě, aby byla Lucka co nejvýš po USO, protože pak už se bude pořadí měnit jen těžko ...
a i v Bukurešti se najdou skvělá jména.
i po Wimbledonu bude na co koukat.
http://tenis95.webnode.cz/historicke-statistiky/
http://www.youtube.com/watch?v=gA-7rFfirDE
Já jsem vděčná i za to, včera jsem to vidět nemohla, tak jsem se těšila na reprízu na Fandovi, jak je jejich dobrým zvykem opakovat zápasy následující den dopoledne. Jenže nějaký osel rozhodl, že finále dámské dvouhry budou reprízovat dnes od čtvrt na šest ráno(!!!) a dopoledne běžel záznam finále mužské a ženské dvouhry.
Ještě tam mělo být být mužské a ženské čtyřhry, to dělalo dneska to horko :-)
A to, že po Wimbledonu vyhrála Turnaj mistryň, kde skutečně musí hráčka porazit ty nejlepší a nemůže spoléhat na to, že se jí "otevře pavouk", o tom asi nic...
A i kdyby, tak ty SF na AO 2012 a RG 2012 také měly svou váhu, Byť jsme, pravda, tenkrát čekaly od Petry jenom tituly... :o)
Nebo možná nepoznamená nějak zvlášť, spíš si Petra pojede to svoje. Střídavě GOATra - SHITra. Hlavně je určitě lepší být schopná vyhrávat turnaje než být tak nějak konzistentní a na konci to vždycky pohnojit.
od hráčů, přes trenéry a fanoušky tenisu, až po sportovní novináře.
třeba Tignor přímo z Wimbledonu píše, že to byl nejvyšší level ženského tenisu, jaký kdy na jakémkoliv kurtu světa viděl - Petra prý hrála tak dobře, že Genii nejen neumožňovala hrát svou hru a sázet tam winnery nebo si vynucovat chyby, hrála tak dobře, že Genii nedovolila dělat ani nevynucené chyby - lol :)) - nedovolila ji prostě NIC::
http://www.tennis.com/pro-game/2014/07/coming-home/52024/#.U7jr4UCnSEU
"The fact that Kvitova could start so well, and finish even better, was what made this one of the most impressive - gobsmacking, really - -performances I?ve seen in any Grand Slam final, on this court or any other."
Petra si dokázala, že má na to vyhrávat ty největší turnaje - minimálně Wimbledon tutově - což jí nemůže neposílit.
a očekávání od fanoušku jsou teď jasná - Petra vyhraje Montreal, Cincinnati, US Open, Tokyo, China Open a TM.
:-)))))))))
A místo Tokya je Wuhan.
Tohle bylo fakt naprosto parádní.
Samozřejmě, v té druhé části pavouka to mohlo být o fous lepší, ale je nutno říct, že Kristýna, Klára, Petra C. i Karolína vypadly s favoritkami, byť ne úplně výraznými.
Asi trochu nešťastnicemi mohou být dvě naše nejstarší hráčky v singlu - Petra C. a Klárka. Obě v sezóně mají zajímavé výsledky, přičemž každá trochu jinak. Petra dokázala letos porazit dvě hráčky TOP TEN, což dokázala napodobit už jen Lucka (ta ale porazila vždy 10. hráčky, co se pak obratem z TOP 10 pakovaly), Klára zase postoupila do tří finále 250k turnajů z nichž to v jednom dotáhla do konce a až do soboty byla jedinou českou vítězkou WTA turnaje. Bohužel, to jim ve druhém kole Wimbledonu nebylo co platné a musely se pakovat. Na žebříčku to pocítí zejména Petra, co se propadne (kvůli neobhájení R32 z Wim. 2013, kam se probojovala z kvaldy) až na 77. místa, které prostě neodpovídá jeji kvalitě. Snad se brzy dostane zpátky. Pokud nebude zraněná, tak by to naštěstí neměl být žádný problém, protože obhajuje do konce sezóny asi jen 70 bodů! Klára je na tom lépe, dokonce si o jedno místo polepší, ale stala se až českou čtverkou...
Největší smolařkou je asi Kristýna, na jejíž zápas asi nezapomene nikdo z těch, co sledovali livescore. Škoda, no. Kristýna měla na trávě zajímavé výsledky a skalp Jarky by měl svou cenu.
Karolína si asi "uhrála svoje". Škoda, že neměla ve 2. kole trochu lepší los než Sabine.
Tak to vidíte, nakonec se tu věnuju kvarteru z druhé části pavouka. Jenže, ono k té fantastické čtyřce asi fakt není moc co dodávat.
Buď jak buď, těším se na další turnaje. I ten krátký návrat na antuku nemusí být nezajímavý...
Holka - finále
Petra
Tak co s ní? Já fakt nevim. Jediná, takto vysoce postavená hráčka, kterou letos Petra porazila, je Ana. Jinak pak už je tu to týrání nešťastné Lucky :-( To není dobrá vizitka. Ten mladý kanadský fracek to dát může. To je prostě fakt. Petra byla před 3 lety v obdobné situaci a taky to dala. A pokud jde o Júžinou letošní bilanci, tak dvě TOP 10 porazila. Není to moc, ale více něž hrozivá nula u Petry. A taky - ty dvě GS SF, to taky něco znamená. Lidi, já fakt nevim. Mne nic asi nepřekvapí. Kdyby Petry měla v turnaji aspoň nějakou hráčku z TOP 10 (Angie, Agu, Li...), tak bych jí věřim o něco více, protože by to znamenalo, že něco prolomila. Takto je tam jen ten zápas s Venus, o kterém pořád nevím, co si myslet a dva zápasy s Češkama, na které Petra prostě umí...
No, i pokud se to povede, tak prostě ta aura jako před 3 lety tam (pro mě osobně) nebude. Tehdy to prostě byla tenisová pohádka o tenisové princezně, co kráčí na trůn. Nyní je to spíš trochu o (lehce) zašlé hvězdě, co (i možná díky shodě štěstí a náhod) má šanci na comeback s nejistou délkou trvání. Kdyby byla v tom finále Lucka, tak bych to prožíval více. Tam by to totiž ta pohádka byla. O (již lehounce) stárnoucí tenisové Popelce, co byla valnou většinu kariéry ve stínu Nicole a poté Petry, aby jednou ten stín překročila a dokázala něco, o čem by se jí před měsícem ani nesnilo.
Každopádně to stejně bude s Lucy zajímavé, Bude se na ní na dalších turnajích (hlavně tedy na USO) pohlížet jako na hráčku, co by měla dojít daleko, když teda hrála to SEMIFINÁLE WIMBLEDONU?
--------------------------------------------------------------------
Ale souhlasím, že obecně nejen ve Wimblu, poráží Lucka hráčky, se kterýma má Petra problém a pak se před Petrou sama po.ere nebo jí prostě Petřina hra nesedí....
Tomáš sice hraje v nejlepší éře tenisu, ale je bohužel fakt, že neprohrává jen s nejlepšími, obzvlášť v poslední době. A teď už se tam tlačí ti mladí - Dimitrov, Raonič atd. A i když se to Tomášovi od těch silných vyčistí, tak často padne s někým jiným.
Nekritizuju, jen konstatuju. Chtěl by vyhrát GS, ale neumí se tak vyhecovat, dostat se do tranzu, aspoň na pár zápasů, jako třeba DelPo...
Pokud to tedy má v plánu.
Pro Báru je ovšem finále 25.000 životní úspěch. Neměla by to její trenérka vidět? :-(
a) Austrálie do AO
b) Hardy v halové Paříži, Dauhá a Dubaji
c) Hardy v IW a Miami
d) Hardy v Americe do USO
e) Hardy v Asii
- neni zadna norma na měření povrchu nebo domluveny postup
- dělení je velmi fadni, slow/medium slow/medium fast/fast pritom stejne povrchy se casto lisi
- tvrdost povrchu ovlivňuje odskok, ne rychlost
- rychlost je dana třením materialu
- clanek se částečně věnuje statistice es (na pomalé byva mene, na rychlém vice)
Chápu, že většina sportovců je fyzikou nepolíbená a raději se věnuje nesmyslným statistikám, na které má větší vliv tvrdost výpletu...
,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,, a poslední dva roky odtamtud vozí tituly.
těžko říct, jak to je.
Pochopitelně, že má menší vitální plicní objem, ale že někomu dochází dech může říct každý. Jde o to, kolik se přidá...
Tak je. :-P
Ale je jasné, že na trávě jsou ty šance největší, protože jak už jsem v minulosti zmínil, není plno hráček které by na trávě mohly produkovat tak kvalitní tenis, jako Petra. A po odchodu Williamsek jich bude ještě méně.
Jenže hrubá síla, zkušenosti ... a "zóna" Petry ... to jsou dvě rozdílné fyzikální veličiny.
https://pbs.twimg.com/media/BrzZXSjCIAAqSnv.jpg
a co má společného s Wimbledonem?
To, co se nepovedlo Samprasovi před 13 lety, se zítra může povést Federerovi - získat 8. titul!
Ale Djokovič bude chtít po nezdarech na GS v posledním roce a něco konečně uspět!
Kdo se zítra stane šampionem pánské dvouhry?
Petra Kvitova Wins Wimbledon But Bouchard Will Win Sponsorships Because Of How We Market Women
(odstranit mezery v url)
http : // goo . gl/YuwIKw
je ten článek to, co jsem bez problémů vložil já?
1. Neriskuji a nevkladam nikdy do diskusi dlouha url, protoze nevis jak to ma admin osefovane a jestli se to nezmrvi.
2. Od toho existuji url shorteners.
3. Admin ma tady v blacklictu nektere zkracovatka, ale da se to pochopit
A tim bych tuto plodnou diskusi rada uzavrela.
no,
nemusím rozumět všemu...
http://tenis95.webnode.cz/historicke-statistiky/
K zápasu toho asi moc psát nemusím. Nepochybuju o tom, že fanoušci Petry si to užili, ale pro mě jako nestranného diváka to moc dobrá podívaná nebyla. Přál jsem si zajímavý a vyrovnaný zápas, ke kterému bylo hodně daleko... Určitě rozhodoval servis a return. Co se týče servisu, tak se Genie jakžtakž držela jenom začátku. Když potom přišly gemy, ve kterých třeba třikrát musela jít přes druhý servis, tak mi bylo jasné, jak to dopadne. To byla voda na mlýn pro Petru a její returny... Petře naopak chodil servis výborně (jako celý turnaj). Sice v 1. setu jedno podání ztratila, ale to nic moc neřešilo. Ve druhém setu už to bylo jasné. Kanára jsem Genie rozhodně nepřál, ale už za stavu 3:0 jsem tušil, že k tomu asi dojde... Říkal jsem si, že když Masha před třemi roky uhrála ve finále sedm gemů, tak to bylo oproti dnešku docela hodně (a to si myslím, že tehdy to tam Petře padalo ještě víc). Určitě jsem nechtěl Genie podceňovat, ale ten můj odhad (65:35 pro Petru) byl nakonec až moc vyrovnaný. Je fakt, že Petra podala bezesporu super výkon a dneska by ji porazil asi málokdo. Na druhou stranu, Genie hrála určitě pod svoje možnosti. Svou roli asi sehrály i zkušenosti. Genie měla prostě smůlu, že ve svém prvním grandslamovém finále narazila na Petru, která už v podobné situaci byla a věděla co a jak. Taky věřím tomu, že na jiném povrchu by to tak jednoznačné nebylo, ale tráva je prostě Petřina doména.
Ještě bych napsal pár slov k Petře: Jsem rád, že poprvé ve velkém finále neporazila moji favoritku (Wimbledon 2011 - Masha, TM 2011 - Vika). Zároveň ale musím říct, že ve velkém finále vždycky porazí nějakou fešandu. :D Jinak že umí hrát Petra na trávě, v hale a ve Fed Cupu (bez ohledu na povrch a místo konání), to už všichni ví tři roky. Pro Petru by ale teď měla být výzva, aby se jí dařilo i na ostatních površích a turnajích. Chápu, že v Americe to má těžší kvůli astmatu, ale třeba na antuce by mohla mít rozhodně lepší výsledky, než letos měla... Stačí se podívat na její letošní grandslamové výsledky, které jsou hodně divoké (AO - 1. kolo, RG - 3. kolo, Wimbledon - titul). Takže kdybych byl na místě Petry, snažil bych se teď o větší stabilitu výkonů. Nepochybuju o tom, že na to Petra má. Třeba v roce 2012 sice nevyhrála GS, ale měla na nich kvalitní a vyrovnané výsledky (AO - semifinále, RG - semifinále, Wimbledon - čtvrtfinále, USO - osmifinále).
Jinak bych ještě na závěr připomněl, že Vlk tipoval titul pro Petru už po 2. kole (Předmět: "Venus se ma na co tesit, teda;)"). Já jsem tenkrát napsal, že Vlkova předpověď nemusí být až tak nepravděpodobná... Sice s Vlčkem občas nesouhlasím, ale je to marný - o tenisu na trávě tady má asi nejlepší přehled a tímhle to jenom potvrdil. :) Je to prostě trávofil. :D
http://www.tenisportal.cz/zpravy/3-den-ve-wimbledonu-stepanek-vyzve-na-centrkurtu-djokovice-14492/
http://instagram.com/p/qFBTL2Q_bf/
http://instagram.com/p/qCIjZExErN/
1. Nutella crumble pancake
2. Maxibon sandwich ice cream
3. Mochi
4. Flourless chocolate cake with ice cream
5. Apple pie with ice cream
Takže nezbývá, než abys Aničku někde potkal a něco z toho jí koupil. Třeba se Aničce zalíbíš a pak ti tady budeme všichni závidět... :D
Je pravda, že Petra dnes hrála výborně. Ale na druhou stranu bylo dobře vidět, jak to Genie prostě semlelo - první GS finále (ještě k tomu na Wimbledonu), a čelila takto hrající Petře, to na ni bylo zkrátka moc.
O to se násobila síla Petry, po prvním potvrzeném brejku se to začalo lámat a po druhém bylo jasné, že je vymalováno. Petra hrála na tomto turnaji ještě lépe než v r. 2011, kdy některé zápasy přelezla jen tak tak.
Genie dnes nehrála dobře, nejenom že si nevěděla rady s Petřiným servisem, což je pochopitelné, ale sama měla špatné podání a celý obraz hry nebyl ani zdaleka její standard. Jakoby byla vším zaskočená, a i tím, jaké to je na vlastní kůži zažít, jak je Petra schopna na trávě hrát.
Petřiny stats potvrzují mimořádný výkon.
------------------------ na druhou stranu, něco takového už možná v životě nezažije, netřeba se bát, že bude muset pravidelně přehrávat podobnou úroveň tenisu (aby byla nejlepší).
podle mě je Petra nezpochybnitelnou letošní Královnou trávy.
To se pak nelze divit, že je ta na druhé straně pod šíleným tlakem, když ví, že se jí to vrací šílenou rychlostí, když ví, že nutně musí dát první podání - k tomu ještě pekelně kvalitní. I když se na Petru určitě připravovala, tak na vlastní raketu to byl asi jiný fičák než si představovala....
Souhlasím, taky jsem si říkal, že to pro ni byl jistě šok, ale určitě i velmi pozitivní zkušenost. A je to pravda, nelze si myslet, že takové úrovni tenisu bude muset čelit často.
Petra je určitě neoddiskutovatelnou Královnou letošní trávy. Její výkony se mi líbily ještě více než v r. 2011, byl to učesanější a vyzrálejší tenis. Z tohoto ročníku mi fakt utkvěl v hlavě především ten zápas s Venus. Krom teda zápasů Lucky, to je jas. A hodně mě zklamala Aga - tam jsem věřil v daleko lepší výkon.
Osobně jsem už přesedlal na tvrdý povrch a těším se na americké turnaje - jsem zvědavý hlavně na to, jak si povede Bušička, dále mě taky hodně zajímá Vika a jsem zvědavý na Simonu - u té mě trochu znepokojují ta relativně častá zranění, se kterými se potýká téměř ob jeden turnaj....Jo a taky by se mohla chytnout Sloane, ale té moc letos nevěřím, tam si to snad sedne do budoucna.
ještě jedna skvělá výměna ze zápasu
https://www.youtube.com/watch?v=poUfhxDs1Hs
(o příspěvcích které mi to vymazalo nemluvě)
Tedy jen jeden, že po zavření prohlížeče se TP nenačte (ztratí vazbu na své skripty a já musím dát šipku zpět, aby chytil slinu...:-))
"Matko! Neser!" :-)
Simoně fandím, ale v tomhle bude vždycky v nevýhodě.
AO - 22
RG - 24
W - 18
US - 20
Wimbledon je nejprestižnější turnaj planety...
To byl rok 1988, kdy dosáhla Golden GS...:-)
1975 Billie Jean Kingová - Evonne Goolagongová 6-0, 6-1
jinak pred open erou:
1911 Dorothea Lambert Chambers - Dora Boothbyová 6:0 6:0
A Kotyzu teď už nevymění vůbec :-/
A kdyby náhodou někdo protestoval, tak mu ukáže dva talíře...
A vo tom to je...
Petra není Jágr, která obětuje sportu mládí a střední věk..:-)))
Ale na to se nikdo ptát nebude...
Jinak, přiznám se, že druhým wimbledonským titulem se pro mě stala nekritizovatelnou hráčkou. Prostě si to (jako kvitovec) nedovolím. Vyřízeno. :-)
Veta "Ma dost finanacnich prostredkz, aby mohla sledovat Wimbledon na miste." Je absolutne smesna.Neruzumim co to o ukazuje za hodnotu?
Navíc ještě došlo k posunu termínů: příští týden se místo v Palermu hraje v Bad Gasteinu a přespříští týden se místo v Bad Gasteinu hraje v Istanbulu ...
Já bych řekl, že přemístěný, ale to je otázka interpretace...:-))
Čísla v závorce znamenají bodovej náskok nebo ztrátu na Petru Kvitovou.
1. Williams, S. 9510 (+3440)
2. Li 6960 (+890)
3. Halep 6785 (+715)
---------------------------------------
4. Kvitová 6070
---------------------------------------
5. Radwanska, A. 5330 (-740)
6. Sharapova 4881 (-1189)
7. Bouchard 4460 (-1610)
8. Kerber 4365 (-1705)
9. Jankovic 3900 (-2170)
10. Azarenka 3812 (-2258)
11. Ivanovic 3660 (-2410)
12. Cibulkova 3636 (-2434)
13. Pennetta 3168 (-2902)
14. Errani 3125 (-2945)
15. Wozniacki 2825 (-3245)
16. Suarez Navarro 2695 (-3375)
17. Šafářová 2675 (-3395)
18. Makarova 2435 (-3635)
19. Stosur 2415 (-3655)
20. Petkovic 2235 (-3835)
...
Petra Kvitová ve Wimbledonu příjemně překvapila a na žebříčku je to znát.
Petra se posunula před Sharapovou a Agu Radwanskou na čtvrtý místo a vytvořila si před nima velice solidní náskok, kterej by si minimálně do USO mohla udržet ...
A pokud bude Petra hrát i nadále tak jak to předvedla ve Wimbledonu tak by mohla zaútočit i na vyšší pozice: všechny tři hráčky před ní obhajujou až do USO včetně podstatně víc bodů než Petra ...
Do první dvacítky se konečně probojovala i naše druhá nejlepší hráčka Lucka Šafářová. Lucka se posunula na 17.místo čímž vyrovnala svoje dosavadní maximum. Lucka navíc až do USO včetně obhajuje z lonska pouhých 100 bodů a pokud si udrží svojí výkonnost může se ve zbytku sezóny posunout ještě výš ...
věřím, že po USO bude Lucka na životním maximu.
Slušný a dobře vychovaný tenista vyhraje Wimbledon maximálně dvakrát.
- Poprvé to může být shoda náhod a štěstí
- Podruhé je to známka kvality
- Potřetí je to neúcta k soupeřům. I oni chtějí vyhrát Wimbledon.
no, ja si jdu konecne pro nejaky jidlo, dnes jsem jeste nejedla, holt fanaticky fandeni si zada obeti a celyho cloveka :P
Ale toto asi bude nejkratsi:
1975 Billie Jean Kingová -n Evonne Goolagongová 6-0, 6-1
@dfedergirl Nope not by me. I knew Petra was gonna win. 1 hour of SLAUGHTER.
Genie's talented, and has many good qualities to her game as in she's aggressive, fights and is tough-minded, but she gets over-hyped WAAAAAY too much. Her game was exposed by Petra today. Chris Evert kept saying that Petra's never faced power like Genie has. Said Genie was a better grass court player. Said Genie hits hard. Chris has been talking way too much this week. She wrote a check Genie couldn't cash. In fact, many of these tennis analysts kept acting like Genie had Petra's game. Did they not look at the fact that Genie has a "basic" game? There isn't one aspect of her game that's "great" like many in the media keep talking about. All you keep hearing was the talk about how beautiful and talented Genie was and how she's the new face of tennis etc. Beauty has nothing to do with what you do down on the tennis court. Talent wins beauty doesn't. As for Simona, she's very talented and uses angles, forehand's etc. to hide the fact that she doesn't have a lot of power. Her service game is weak as well and in my opinion she'd have not done much better than Genie did today. Petra was on fire and that was the end of that. She has a monster serve and served at a 70% clip today. She's powerful too and hit all of the angles and those shots she sent past Genie looked like bullets. Nothing Genie could do but get humiliated by Petra today. I don't think this will be the end of the Genie hype. Onto plan 2 where the forcing of Genie down people's throats will continue at a fevered pitch. lolz..
I would say that today was Bouchard's *real* introduction to the big leagues."
I v USA je tenis jen pro okrajovou část publika (tam mají hokej a baseball, šišatý fotbal apod.) Tady nikdo nezaplatí reklamní čas a vstupenky.
Řekněme, že někdo hodně bohatý (pozadí nechám stranou) si řekne, že zorganizuje turnaj WTA. Na kvalifikaci a první kola přijde směšný počet lidí a televizní práva neprodá se ziskem ani náhodou. Postaví si svůj pomník a skončí. Tenistky jsou podnikatelky a živí se tím, tenis není charita...
A pred rokem 2000 tu byly
Jinak reklama na Clavin po každém gamu, skoro jsem měl erekci po celý zápas :) Reklama byla opravdu nechutná a hrozně vytrhávala z atmosféry zápasu. Za to bych Nově nafackoval. Ještě jak to brzy típli po předání cen, nenechali tam ani nějaké rozhovory. Asi se jim už nevyplatilo mít tak dlouhý čas bez reklamy. Můžou se stydět.
Celý letošní Wimbledon v ženském singlu se přetransformoval na Mezinárodní mistrovství ČR :) Už účast tří Češek ve čtvrtfinále + čtvrtá v osmifinále je skvělé. Možná i Lucka by ve finále Eugenii dala. Také je to pěkný předkrm před FC ČR - Kanada příští rok. Nebo bude tento FC vhodný "zákrm", podle toho, co je důležitější :) Jsem zvědavý, jestli Bušička podá našim holkám ruku :)
Od kdy je Mandlikova tenistou, ja myslel, ze je to tenistka :))
napsali:
Grandslamové tituly českých tenistů:
8 - Ivan Lendl
4 - Hana Mandlíková
3 - Jan Kodeš
2 - Petra Kvitová
1 - Petr Korda, Jana Novotná
Každopádně doufám, že Petra nějakej ten titul ještě letos urve at už v Americe nebo v Asii ... :)
Petřin výkon snad nejlepší, co jsem kdy viděl. Ani v roce 2011 neměla takovou úderovou jistotu jako dneska a podání ztrácela daleko častěji. Dneska si prostě šla za svým a nevím, jaká soupeřka by proti ní obstála.
Nedělám si iluze o tom, že teď bude Petra vyhrávat všechno, naopak si myslím, že bude mít zase "svoje" období, ale to už je třeba tak brát. Dobrým znamením je, že ať hraje Petra v průběhu sezóny jakkoliv, nevíme, jestli se hned další turnaj takhle "nezblázní" a nevyhraje ho, tak jako dneska..:-):-)
2) ano
První to hodně přeji, druhá se o to postará sama a třetí ať si zajde na koncert nějakého Justina...:-)
http://www.cnb.cz/
:D
tančili tři zajíce.
A Jabadu.
Ten tančil nejvíce!
Nejhezčí výměna zápasu:
https://www.youtube.com/watch?v=jyPjctWz-DU&list=UUNa8NxMgSm7m4Ii9d4QGk1Q
pošeptám jí do ouška,
že i když jí to nešlo,
během diskuzních trollích žní,
jsem zticha, vím, že to je v ní.
Po zranění před turnajem, zatrnulo značně,
Vítězství však nad Andreou úspěšnou jízdu načne.
Druhé kolo dáváš v klidu, nikoho to nevzruší,
ve třetím ale všichni čumí, co předvědla jsi s Venuší.
Po Číňance jsou dně kola jako mistrovsví Česka,
Báru dalas Lucku taky, tenisportál tleská.
Bušička bude jiné kafe, Tommr a spol věští,
poráží i slavná jména, sevře tě do kleští.
Finále ve velkém stylu, zítra bude v Blesku,
že ukázalas Sheldonovi praxi velkého třesku.
Servis, return, winner, čop,
backhand, forhand, prohoz, lob
Za méně než hodinu i kanárek tu zpívá,
Jak převelice příjemně se na tohle dívá.
Kdo nevěřil, že ta česká lvice ještě nekdy něco vyhraje
Odpověď mu posílá
dvojnásobná šampionka wimbledonského turnaje
Taky by to pro ně byla (samozřejmě) GS finálová premiéra, ale už to jsou velký holky, tak by se s tim třeba srovnaly lépe, jak ta kanadská skoropuberťačka.
To z toho pohledu je už spíše omylem Petra, co jinak uhrála letos houno....
Psal jsem, že Petra už nic pod Kotyzou nevyhraje. Jsem velmi rád, že mi to nevyšlo. Tohle duo zřejmě dobře ví, co dělá. Jak už jsem nedávno napsal, připadá mi, že Petra od Říma neuvěřitelně mentálně vyspěla. 2. titul už ustojí v pohodě.
A ta julca pulča Fandina?
Madison Keys: Massive congrats to Petra Kvitova. Unbelievable playing!
Tomas Berdych: Well done Petra Kvitova!!
Andrea Petkovic: Myself also choking up over Petra's little speech. So well deserved! And Props to Genie, so young- so much more to come.
Timea Babos, who is due on court next in the ladies doubles: Amazing performance from a nice person and great champion! Very happy for you! @Petra_Kvitova
Kristina Mladenovic: Bravo @Petra_Kvitova! Very happy for her! She is a nice person with a true attitude of great champions! #Wimbledon2014 #champ #respect
Judy Murray: We saw the sort of tennis from her when she won in 2011. In between, Petra Kvitova has been off and on, but I hope this will make her more confident. If she can play like this, she can go all the way to world number one and win more Grand Slams.
John McEnroe: Kvitova is someone who when she is on her game, she makes the game miserable for you because she makes you feel like you cannot do anything.
Laura Robson: Kvitova was unbelievable from start to finish,. There were five or six points in the middle when she got a little nervous, but that was her only slip in the entire match.
no prospelo ji to naramne ;)
Mrzí ma, že som to nemohla vidieť, muselo to byť úžasné.
Jméno je ekvivalentem a synonymem aramejského slova/jména kéfa. Podle Nového zákona takto (tj. Kéfa, v řečtině Petros) pojmenoval Ježíš Šimona, syna Jonášova, který byl jedním z jeho apoštolů.
Dívčí forma tohoto jména je Petra.
A jestli se nepletu, tak je Wimbledon prvním turnajem, který se jí podařilo vyhrát dvakrát - jak stylové k jejímu stylu.:-) Jsem říkal, že jí to v tom bílém tričku s límečkem a talířem bude slušet.;-)
Pro Genie trochu protrpěné finále, ale to ji zocelí....,dnes to byla šou jedné hráčky....
Paráda, je to doma.
Kdo takto vyhrál Wimbledon, vždy vyhrál ještě další tři tituly...:-)
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/t1.0-9/10447610_581638571954809_7230271571136624063_n.jpg
Petra dnes:
https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/t1.0-9/10445521_581623581956308_4475868612562712891_n.jpg
Navíc si myslím, že dnešní výkon Petry by se sice měl náležitě ocenit, ale zároven by se neměl příliš přecenovat. Petra byla sice opravdu skvělá, ale jedna vlaštovka jak známo jaro nedělá. Uvidíme jestli podobný výkony dokáže ještě letos zopakovat i na jinejch turnajích ... :)
gigin: 15.06.2014 v 10:31
Roger a Petra
:-OOOO
Jeden z nich - backhandovej prohoz za stavu 2:1 A:40 při podání Petry - byl podle mýho názoru klíčovým momentem zápasu. Petra díky němu potvrdila brejk, uklidnila se a do tý doby srdnatě bojující Bouchardová se naopak psychicky zlomila. Od tý chvíle už Petra na kurtu téměř neomezeně kralovala ... :)
vypadnutí z top 10 se asi chvíli konat nebude co?
V komentáři z 10.4.2014 jsem dal tuto anketu:
-------------------------------------------------------
Jméno příštího českého vítěze dvouhry na GS
a) Petra Kvitová
b) Tomáš Berdych
c) Jiří Veselý
d) Kateřina Siniaková
e) Marie Bouzková
f) Někdo jiný
g) do roku 2024 nikdo
--------------------------------------
Tak se nakonec zadařilo za A) A trvalo to necelé tři měsíce. Freedom, jenž tehdy psal "f) Lucie Šafářová", taky kloubouček, protože Lucka posunula možnost získat GS do reálných možností, nikoliv nějakých sci-fi
Petra si u mě zajistila doživotní tenisovou nekritizovatelnost, protože vyhrát 2x Wimbledon je obrovská věc. Proti tomu mi připadá rozebírat budoucí porážky v New Havenu nebo Pekingu zbytečné. Od teď si už můžu užívat každý její zápas. Jistě přijdou další zbytečné prohry po zlých výkonech, ale Petra už teď prokázala, že patří mezi nezapomenutelné - 2x grandslam, TM, 2x Fed Cup, 3x ukončená sezona v top 10... Petruško, díky!!!
"final" zapas byl zrejme s Venus Williams.
Ocekvam omluvu tommra, pokud to neudela, je opravdu ubozak a nebudu litovat, ze jsem mu to kdysi napsala. Pokud se omluvi, velmi stoupne v mych ocich takze zadny strach ;).
Nadherny zazitek, to se NIKDY neokouka a chci jeste, znovu a jeste jednou :). Verim, ze TOHLE Petru zase odblokuje a bude zase hrat bez strachu a se sebevedomim ;). Uzij si to Petro a tesim se na fotecky ;).
Bylo to proste uzasny, jsem strasne stastnaaaaa
Ale nejlepší na tom je, že teď všichni můžou sklapnout..
Genie nevadi..mas pred sebou este vela finale a urcite aj vitaznych..dnes si doplatila na novacikovsku dan.
Petře taky gratuluju, když takhle hraje je jen velmi málo hráček, co jí můžou konkurovat, od začátku do konce velmi soustředěný a koncentrovaný výkon, nepolevila ani na chvilku.
Čekal, kdy přijde nějaká slabší chvilka, jak u Péti občas bývá zvykem ale dnes to byl její den.
Je to opravdu jasné score a to je dobře... Mylý spratek dostal pořádně za vyučenou...
Peti, moc ti gratuluji !!
Takže gratulace Petře, jsem zvědavej, jestli fazónu ustojí.
Po dnešku už nikdo nemůže říkat, že Petra vyhrála svůj první Wimbledon jen náhodou. I kdyby už nic jinýho nevyhrála tak dvojnásobná wimbledonská šampionka zní opravdu velice pěkně ... :)
pravda, ona hrála opravdu neuvěřitelně. A na ten dlouhý return v úvodu, na to se nedá zapomenout
Petra Kvitová. Není co dodat.
2. PALEC NAHORU
Lucie Šafářová.
Překonala životní maximum. Mezi 3. kolem a ČF naprosté hodinové splachováky.
3. PALEC NAHORU
Bára Z. - Strýcová
Rovněž životní výkon. Dvou setové výhry nad Li a Kerolajn byly super.
Každopádně hnědopichové vyližte si, protože Petra ukázal jak umí hrát a ta teda umí hrát :D
Díky Petro
;-)
Gratulace Peto :)
sorry, jinak to nešlo říct :DWOW
G R A T U L A C E
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele