Kvitová prohrála deset gamů v řadě a znovu podlehla Suárezové. Tu v semifinále vyzve Šafářová
Petra Kvitová skončila v Dauhá ve čtvrtfinále, podruhé za sebou ji z turnaje vyřadila Španělka Carla Suárezová-Navarrová. Před týdnem v Dubaji i dnes sehrály třísetovou bitvu, v Dauhá ale nejvýše nasazená hráčka po vyhrané úvodní sadě zcela vypadla ze hry a prohrála deset gamů v řadě.
Kvitové se povedl brejk hned v úvodu zápasu a bezpečně získala úvodní sadu, v níž po svém podání ztratila pouze tří míčky. Pak ale kupila chyby a deset her za sebou patřilo Suárezové, která rázem vedla 3-6 6-0 a 4-0.
Světová čtyřka Kvitová to ale nezabalila a na chvíli se vrátila do hry o postup. Smazala totiž manko dvou brejků a snížila na 3-4. Jenže obrat dokonat nedokázala. Znovu přišla o podání a španělská hráčka pak v klíčových chvílích předvedla skvělé prohozy a čtvrtfinále dopodávala na vítězství.
"Po poradě s koučem, kterou Carla měla, jsem věděla, že do toho bude víc chodit, hrát delší výměny, což se potvrdilo. Přišlo mi taky, že začalo trochu foukat, takže jsem ztratila rytmus, který jsem v prvním setu měla. Carla mě pak k ničemu moc nepustila. Bylo to hodně těžké, trápila jsem se sama se sebou," řekla pro server isport.cz Kvitová.
Suárezová, 14. hráčka žebříčku WTA, porazila Kvitovou potřetí v řadě, pokaždé na tvrdém povrchu, a ve vzájemné bilanci prohrává už jen 4-5. Ve Spojených arabských emirátech vyřadila po Karolíně Plíškové druhou Češku během dvou dnů a na další narazí i v semifinále. Utká se s Lucií Šafářovou, se kterou dosud neuhrála ani set, ale už téměř tři roky spolu nehrály.
Šafářová dnes dnes prošla do svého prvního semifinále v sezoně po hladké výhře 6-2 6-1 nad šestou nasazenou Andreu Petkovicovou. Vzájemnou bilanci s německou soupeřkou snížila na 3-4.
Sedmadvacetiletá Češka nedala Petkovicové šanci díky velmi účinné agresivní hře. Soupeřku přestřílela na vítězné údery 30-4 a přitom udělala pouhých devět nevynucených chyb. Jediný brejkbol, kterému čelila ve čtvrtém gamu, odvrátila.
"Dnes jsem se na kurtu cítila opravdu dobře a hrála jsem úžasně, tak jsem šťastná, že jsem tu poprvé v semifinále," radovala se spokojená Šafářová. "Australian Open se mi nepovedlo, ale tvrdě pracuju a můj tenis se zlepšuje."
Poprvé od loňského ledna se do semifinále dostala Viktoria Azarenková. Běloruska, jež většinu minulé sezony promarodila, dnes stejně jako před měsícem na Australian Open vyhrála souboj bývalých světových jedniček s Caroline Wozniackou. Tentokrát Dánku přehrála jednoznačně 6-3 6-1.
Azarenková v Dauhá neprohrála už třináct zápasů po sobě. Loni kvůli zranění nehrála, předtím vyhrála ročníky 2012 a 2013.
"Jsem nadšená, hraju tak dobře a miluju tuhle atmosféru. Minulý rok se mi stýskalo a tak se snažím, abych tu letos vydržela co nejdéle," řekla aktuálně 48. hráčka světa Azarenková.
Také v semifinále pětadvacetiletá Běloruska narazí na někdejší nejlepší tenistku světa. Utká se s Venus Williamsovou, s níž ve čtyřech vzájemných utkáních neuhrála ještě ani set.
Čtyřiatřicetiletá Williamsová, jež v osmifinále vyřadila po tříhodinové bitvě Záhlavovou-Strýcovou, dnes zdolala už podruhé v sezoně Agnieszku Radwaňskou. Svěřenkyni Martiny Navrátilové porazila 6-4 1-6 6-3 a letošní bilanci vylepšila na 14 výher a 2 porážky.
"Každý zápas jsem tu měla třísetový, takže to bylo opravdu náročné. Nikdo vám nedá bod zadarmo, takže musíte neustále bojovat. A myslím, že zítra to nebude jiné," řekla Williamsová, jež z posledních sedmi duelů s hráčkami Top 10 hned šest vyhrála.
• Dvouhra - čtvrtfinále • |
Šafářová (ČR) - Petkovicová (6-Něm.) 6-2 6-1 |
Suárezová (9-Šp.) - Kvitová (1-ČR) 3-6 6-0 6-3 |
Azarenková (Běl.) - Wozniacká (3-Dán.) 6-3 6-1 |
V. Williamsová (7-USA) - A. Radwaňská (4-Pol.) 6-4 1-6 6-3 |
• Čtyřhra - čtvrtfinále • |
Su-Wei Hsieh/Mirzaová (1-Tchaj-wan/Indie) - Krajiceková/Záhlavová-Strýcová (Niz./ČR) 6-0 6-1 |
Komentáře
,,,mno, ale hlavne, aby to vyslo s tim GS,,,pak muse byt i klidne 11.
,,,;)
http://www.imghosting.cz/images/60dohasafarovanavarro270.jpg
UE Lucka 22/CSN 21
Síť Lucka 15 z 18/ CSN 2 z 5
No paráda paráda, to je jas jasů.
Vlčku, z Lucy se stává síťařka, krásný voleje.
Lucka celkove... dnes byla vsude,,,;)
,,,no preci Vee ve finale;)
...tak mne taky no;)))
Si to srovnejte s tim věčně kyselym xichtem Maši :-P
"Vítáme bývalou hráčku první desítky ... " To zní!
...je to poklidny zapas, kde nam Lucy predvadi plny uderovy prehled ...
...jooo zase se tu najde ten s tim czopem...
ale kdo to dnes doceni...he....?
,,,se stava;)
,,,a co vytahne Lucy, zabijacky BH ;-O
neskutecne jak ji dneska jde...dobre...
Tak Luciku, co tam jeste pro nas mas dnes schovaneho;)?
http://www.imghosting.cz/images/43dohasafarovanavarro270.jpg
...dobre znameni, veri si;)))
Doufám, že se Lucka náležitě poučila ze včerejšího zápasu Petry a nedovolí ted CSN zápas otočit ... :)
...jaksi styl hry Lucy a Petry je trosku jiny...
takze takove video by mozna Lucce ani nepomohlo;)
...2-3roky zpet by to bylo asi jeste uzitecne;)
tak ji musím pochválit.
Mam z tebe radost;)
...pockejte holomci;)
...pekne si dala klidnejsi zatacku, nabeh ma tecko a zakonceni,,,
,,,jinak klidna, kdyz potrebuje pocka si nez prefoukne...
,,,pekna janekdovska skola...;)
Aspon hraje tenis, a ne Win, OUT, OUT, OUT, Win, OUT, Sit, OUT, ESO, Win, OUT, OUT, OUT, OUT, sit, Win...
tomu se da rikat obcas hruza;D)
...nastesti do tretice ok;)
ale lepsi nez to tam naprat s tim vetrem do tribun...
...kdyz uz se to tak resi...;)
...ikdyz Karl. ma ty svoje prvni sety casto zajizdejici, nez si vsechno sedne...;)
...ale Lucy se drzi famooozne, zatim...;)
...chvilemi videt jat se ty mice zpomaluji...;)
...ted jeste nic nepoznas ze zapasu...
za nejaky cas teprve Karlicka bude uradovat, zkouska Lucku teprve ceka...
neboj bodou BH crossy k zadni, kraceny, uhly, na Fh po lajne, kreceny crossy...od zadni z kurtu...
Lucka se ma na co tesit;)
A navíc si tady někteří léčí své komplexy. Jako třeba Kvitovka, která se tady potřebuje vybít, dostat ze sebe to, že Petra prohrála a nasrat celý TP. Pak si tady někteří musí dokázat, jak jsou prudce inteligentní a přesně ví, co Petra má a co nemá dělat a většina z nich nikdy nehrála tenis a ani neví, kde hledat raketu, kdyby si ji chtěli koupit a ten tenis si zahrát. Pak jsou tady takoví, kteří si jen potřebují plivnout a dokázat si, jak skvělé dokážou lidi odjebat a zvýšit si své EGO. No a pak jsou tu lidé, kteří se snaží Petru bránit a nebo se snaží z těch hloupých lidí udělat chytřejší, než jsou teď, což jasně vysvětluje počet komentářů. Stále se snaží, ale výsledek nula. Snad jsem na žádnou skupinu nezapomněl ...
to budu taky delat pod svuj vpis, hvezdicku a skevele;)))
dnes si trosku ty stats zhorsi;)
...trochu prekazka pro strelbovou hru....Lucka bude muset ukazat ten siroky potencial;) Mame se na co tesit, necht to dopadne jakkoliv;)
výhry:
Vinci 12
Stosur 17
Stosur 20
Wozniacki 10
Flipkens 20
Stephens 18
Stosur 19
Errani 11 (FC)
Pennetta 13
Ivanovič 12
Cibulková 10
V. Williams 20
Kerber 10 (FC)
V. Williams 11
Makarova 9
Petkovič 10
prohry:
Wozniacki 8
Jankovic 11
Šarapova 9
Ivanovič 10
Stosur 20
Kar. Plíšková 18
Celková bilance 16-6 je hodně dobrá.
Ještě včera z toho Vika měla srandu na Twitteru... :D
https://twitter.com/vika7/status/571022901446451200
http://youtu.be/GPOxNXlfhCw?t=23m50s
Když se podíváte na poslední opakovaný záběr, tak ten míček třikrát poskočil na pásce... :D
...ale jde mne o to jestli monty nevi v ramci nejakeho toho cvrlikani na netu, proc prvni servis?
Jako o co ji slo?
Tak jsem se zeptal, jestli nevis, no;)
Nebo jestli jsi to pochopil, ty ji znas lepe nez ja;)
---
Proste vnimas to tak, ze Carol to proste opirala o to, ze to bylo eso...a tim by ziskala fiftyn, protoze se to nedalo potvrdit, chtela cele opacko servisu...
...tak pozadavek to neni maly...;)
...je to vubec mozne zadat na zaklade nejakych pravidel?
btw. myslím, že kdyby na to koukla před každým zápasem, bylo by to vhodnější než armáda psychlogů
prijde slava;)
Vee >= Vika
------------------------
Co je psano, do je dano;)
...na druhe strane stoji premozitelka dvojnasobne GSvitezky...
na podcenovani souperek tu mame jine kadety...
...vyrovnane to bude, ale Lucy to zvladne;)
Venus 0:6 6:0 6:7 Errani to byl také pěkný haluz a velký krach obou hráček. To je prostě ženský tenis
Jinak Petra je stále naše nejlepší hráčka, minimálně podle žebříčku. To, že hraje nevyrovnaně i během zápasu přeci není jen její případ. Dříve dokázala ty tříseťáky většinou nějak urvat, teď se to tolik nedaří. Ale její čas letos určitě přijde.
Struggles with heat (5)
Tall (5)
Big Serve (5)
Erratic performer (5)
One dimensional game (4)
Heavy hitter (3)
Blacklist (3)
Mentally fragile (3)
Attacking (3)
Big match player (2)
Loves a home crowd (2)
Injury prone (2)
Flat hitter (2)
Struggles with wind (2)
Baseliner (1)
Great potential (1)
All courter (1)
In decline (1)
LC
Blacklist (6)
Attacking (2)
Erratic performer (2)
Loves a home crowd (2)
Big Serve (2)
Slow starter (1)
Mentally fragile (1)
Flat hitter (1)
High ball toss (1)
Baseliner (1)
One dimensional game (1)
Hard courter (1)
Great touch (1)
Zajímavý je ten decline u Petry :-D
https://www.youtube.com/watch?v=RMn4cw-QLa8
---
Když jsem včera koukal na Viku, má úplně jinou hru. Celodvorcovej tenis, není tak agresivní, ale neustále na soupeřku vytváří tlak. Nejsou tam žádný propady - síť a čtyřikrát aut, který by soupeřku povzbudily.
Petra si naopak letos víc vzala k srdci - nebudu tolik riskovat, udržím se ve výměně, ale ona to tak zoufale neumí. Ty údery jsou takový nijaký - nemají razanci, spin ani potřebnou délku. Je pak v podstatě v koncích, protože nic jinýho nemá. Plus jí to vezme všechno sebevědomí.
Takže trápit se tím nějak zvlášť by asi nešlo, jinak by mohla s tenisem skončit. Musí čekat zase na lepší období a to určitě zase přijde jako přišlo zatím vždycky...
Nebudu už rušit, zdá se že opět vyjíždíš z garáže a chystáš se na bitvu s Rogerem ...
A zda jsem rozumný musí posoudit jiní, v názorech na Petru snad patřím k těm rozumnějším :)
Potrebuje z tou hlavou neco rychle delat..Hracka top 4 po vyhranem prvnim setu behem 4 minut pauzy proste nemuze "odejit z kurtu"..
Petra uz ma dost roku, 3 roky je to furt dokola, davno mela/li zklidnit, vyrovnat se stim, naucit se stim na kurtu poprat a hlavne to ustat..
Me tvuj nazor na PK nezajima, nesouhlasim snim, vsecko zlehcujes a okecavas..Muj nazor je , ze Petra hrahe spatne a uz 2 ,5 roku stim nejsou schopni nic delat.
"Jen hlupák nepochopí, že někdo hraje nevyrovnaně. Ty to seš. "
Není to zlehčování situace, ale prostě přijmutí faktu. Co já jako fanoušek Petry můžu ovlivnit? Můžu jí fandit, přát jí úspěch a radovat se, pokud ho má. Pokud ho nemá, musím se nad to povznést nebo jí nefandit.
Ale abych jí neustále kritizoval, to se na to můžů radši vykašlat a zabývat se něčím užitečnějším v životě.
Jsi smireny stim ze Petra je jaka je.
Resim to proc stim nejsou schopno neco udelat a nekam ji posunout, aby ty kolapsy nebyly..to je cele.
Navíc, Lucka prohrává dost, ale u ní se to vzhledem k jejím možnostem víc bere.
Na druhou stranu, to co Petra predvedla vcera od 2 setu, to byl totatlni blackout. A nenimto poprve
Lucko pojď! :)
Viky bych se hodně bál.
V této statistice jsou v TOP 10 i Petra, Kája a Terka.
http://www.wtatennis.com/SEWTATour-Archive/Rankings_Stats/match_stats_2015.pdf
Ale snad je Maria v pohodě.. V tom 3. setu nebyla v pohodě.. Pořád si sedala do dřepu a vypadala, že jí něco trápí.. Před posledním gemem se to potvrdilo, když si zavolala dokonce doktora.. :-/ Snad bude v pořádku..
Co myslíte, nebylo tehdy to vítězné gesto až moc okázalé, snad až trochu neuctivé směrem k soupeřce, která ve Wimbledonu absolovala enormní porci zápas (vč. dlouhých a těžkých), takže musela být již velmi vyšťavená? Pokud to trochu přeženu, nebylo to jako se radovat po skreči?
Tak už to konečně akutalizovali. Ne ET může hráčka získat až 700 bodů.
Nyní už je Lucka snad zase v módu 2014 a díky lepšímu nasazení bude snad dostávat těžší soupeřky později než loni.
Jen pořád to na ty Češky nejde.
Petra z Lucky vždycky vysaje tu její foru a použije ji pro sebe.
Hvězdička * znamená, že hráčka postoupila v Doha do semifinále; znaménko x znamená, že hráčka postoupila v Acapulcu do čtvrtfinále.
Čísla v závorce znamenají bodovej náskok nebo ztrátu na Petru Kvitovou ...
1. Williams, S. 9592 (+3197)
2. Sharapova 8210 (+1815) x
3. Halep 6571 (+176)
-----------------------------------
4. Kvitová 6395
-----------------------------------
5. Wozniacki 4730 (-1665)
6. Ivanovic 4425 (-1970)
7. Bouchard 4306 (-2089)
8. Radwanska, A. 4065 (-2330)
9. Makarova 3420 (-2975)
10. Petkovic 3190 (-3205)
----------------------------------
11. Šafářová 2710 (-3685) *
----------------------------------
12. Errani 2670 (-3725)
13. Suarez Navarro 2660 (-3735) *
14. Kerber 2650 (-3745)
------------------------------------------
15. Plíšková, Karolína 2620 (-3775)
------------------------------------------
16. Pennetta 2560 (-3835)
17. Williams, V. 2550 (-3845) *
18. Keys 2100 (-4295)
19. Peng 2080 (-4315)
------------------------------------------
20. Záhlavová-Strýcová 2055 (-4340)
------------------------------------------
21. Jankovic 2030 (-4365)
22. Muguruza 2015 (-4380)
23. Cibulková 1957 (-4438)
24. Cornet 1925 (-4470)
25. Stosur 1835 (-4560)
...
40. Azarenka 1183 (-5212) *
...
Lucka Šafářová se díky postupu do semifinále posunula na 11.místo.
Můžou jí ale ještě předstihnout Suarez Navarrová a Venus Williamsová ...
Karolína Plíšková klesla na 15.místo.
Může ale být ještě předstižena Venus Williamsovou ...
Bára Strýcová se díky propadům Muguruzy a Cibulkový posunula na dvacátý místo a stala se tak čtvrtou českou hráčkou v první dvacítce ...
Z ostatních hráček stojí za zmínku posuny Erraniový a Suarez Navarrový a vypadnutí Muguruzy a Cibulkový z první dvacítky.
Azarenka je stále až na 40.místě a ani titul z Doha jí nezajistí nasazení v Indian Wells ...
kotyzovat: Nic neděiá, enom kole
uhlů kotyzuje = lenošivě obchází
(Zl.) ; odtud příjmení Kotyza.
zdroj: Dialektický slovník moravský, autor : František Bartoš, vydala: Česká akademie císaře Františka Josefa pro vědy slovesnost a umění v Praze roku 1906
link
https://archive.org/stream/dialektickslov00bartuoft#page/158/mode/2up/search/kotyza
Ale jinak tedy kloboucek;)
Tak jako proc ne?:) se ptam?:)
Kdyz tak dneska v noci koukni, jestli ne...
...jako ze si to muze nekde najit, no...;)
Tak v originale se to da najit i tady;)
https://www.youtube.com/watch?v=mzPll63y2b0
No a v cestine tady;)
http://stream-a-ams1xx2sfcdnvideo5269.cz/okno.php?film=OTEzODM=&new_way=yes
Omluva za tu myslenkovou zkratku.)
Hodi se to na vsechno, vcetne jistoty, ze nekdo ma vyhrat a nekdo prohrat...
...nebo ze nekdo je nekdo...jak bych chtel hovorit o odpovednosti, tak to asi nepoberu ani ja na TP,
...mne bohate staci ta zmena perspektivy pohledu...ta moznost, ze neco nemusi byt tak, jak si vsichni bez problemu myslime a predstavujeme a zapada nam to vsem do nejakeho ramce zvyku a hodnot...
...nebot ty ramce, ty proklate ramce nas nekdy mohou pekne nachytat...jako tech 11 porotcu...
...nebot obecne se nemusi najit ani ten prvni, coz znamena, ze nebude ani ten posledni...pochopitelne...proto sojka naznacila otazku odpovednosti, ktera je tady dulezitou osou... .
...mne by ovsem stacilo, ze obcas zkusime se pozastavit nad tim, jestli ty ramce, ktere jsou tak na prvni pohled jasne, jsou opravdu tak jasne...
...jedno, kdo je Fonda nebo ten posledni, ...tady preci nejde o toho prvniho, ani posledniho...ale o nejaky zasadni princip...
Dialektiku umim taky...
...ve stylu...., film nebyl o tenise, ani o TP-foru, hovoril o hypotetickem pripadu v USA, tedy nema zadnou platnost pro nas pripad, neb nejde ani o ceske kulturni prostredi...hotovo dvacet...slovy se da prehodnotit vsechno...pokud se ches takhle bavit, tak dobrou noc;) Na to nemam cas;)
Takze ty chces obrousit jiste me presvedceni ktere jsem nenabyl za 5 minut a vytasis na me dialektiku a princip. Jenze ja se dokazu bavit o principu jen kdyz je namapovan a aplikovan na konkretni priklady. A to by jsme nutne sklouzli kam nechces, hrabat se v tom co sem tady o iqe nakousl a kde doslo k myslenkovemu zkratu.
...Nejen debatou o iqe...
...krom toho kvantova fyzika se jaksi nezarazuje do nejakeho hardcore humanitniho vzdelani, ale i z tohoto hlediska bys pohorel...s tezi, ze nejaky iqe je quesh, nebo ze hracka tahle a tahle proste musi vyhravat...kdy to vypada dokonce i nadramec jasne...
...pokud tohle vse pominu,,,nebot takhle bychom se nikde nedostali....
Vzdy existuje moznost, ze to on neni, duvodu muze byt tisice, nebot vzdy se da pripustit, ze existuje moznost, ze pouzivame ve sportu jako tenis mnoho vyznamovych pojeti dost podobnych i dost podobnych mentalnich postoju...., po prvnim Wimblasu, kdy nebyli lide zvykli na ty Petriny betony...bylo mozno sledovat desitky stejnych schematu...to by potom jeden "borec" byl naklonovan nekolikrat...
...to je konkretni priklad, existuje tedy pochybnost,,,,dale tu je jiny problem, vzhledem k tomu, ze jsi to na neho vyvalil mnohem drive, a ani to nevypadalo,,,ze to muze byt nejaky stary znamy nick...mohl si klido pido sjet stare prispevky a nadchnout se pro jinou hru - kdyz uz jsi mu ji tak par tydnu zpet vnucoval.......takze jsi klidne mohl spustit tim svym klasickym drive napisu, potom mozna promyslim, nebo obcas par sekund nez odesles prispevek...jestli je to zhruba ok,,,
....mohl si spustit jeste horsi vec, nez to, zeby slo jen o nejaky navrat...protoze se nekdo mohl nadchnout ze si bude na neho hrat.....tohle si klidne mohl spustit.....ne ze ne....
Ta moznost tu pochopitelne je!!!, a nestalo by se to poprve na TP...hrani si na kaficko, jimba atd. Tohle je konkretne mozne...taky teze, a konkretne materialni...
...jako nechapu jako co s tim...se mame jako ted podelat...z toho, nebo co...pokud mas pravdu, tak si s touhle pravdou tak muzes namazat chleba...nebot pochopitelne takhle by se uz potrestal vic sam, nez si dokazem mozna predstavit...pokud chce vystupovat pod jinym nickem...a takhle, je to jeho dost tezky deal...
a celkem bych mu nezavidel, takze dost nic k reseni...pokud ovsem to zacina nekdo resit tim jak ty, tak se stava uplne stejnym veznem jako on...ikdyz u kazdeho z jine perspektivy...
Tak jak se v tom hrabes, to proste nema nic spolecneho s tim, co je pravda, lez, moralka atd. Nebot takovy clovek se tresta sam o sobe uz dostatecne, pokud ovsem nekdo se jeste chce v tom stourat...tak konci hur nez ten sam o sobe potrestany...
Jenze ty neobhajujes nejake pravdy, nevalcis proti zlu, a lzim atd... na TP webu to je uz pochybne prohlaseni, ty pouze valcis s tim svym cernobilym videnim sveta, ale obcas nevim, proc to musi kolem Tebe schytat plno lidi, kteri nemaji nic s tim spolecneho....
....a opet se trestas sam, nebot lezes tim pochopitelne lidem na nervy, a pak se nemuzes divit, ze jsou na tebe vysazeni...a je fakt jedno, kdo to je....
Bude tady na TP vitezny clanek o vitezstvi Lucky?
uzivatel Quesh se zde rok temito nazory a vystupovanim prezentoval.Mnoha byl neprijemny, extremisticky.
Narozdil od jinych mel koule a odesel, pokud se ted vraci, mel by se zase vratit pod stejnym nickem..aaby kazdy vedel co od nej cekat.
Nejvesi prasarna tohoto fora je ta moznost mit vice nicku.+ to , ze te admin davno nezablokoval.;)
A muze se tazat na co chci.
Ja samozdrejme nepochybuji, ze ty konkretne jsi infomovana zcela presne, kdo je kdo.
Tady v tech komentarich pod clankem se objevilo takove zvlastni slovo...
....kteremu uplne nerozumim...
hmm......KOTYZA...
To jsem jeste nikdy neslysel...?!
Tady v bode osm se pise,
...ze rodice jsou informovani o prospechu prispivatelu na TP na pravidelnych schuzkach...
...ja jenom, ze mam rodice az v Kojcicich...
...jako a ta draha taky neni zadarmo...
Kazdemu prece prospiva neco jineho..zde.
a pak celkem neprosipva uplne;)
Kdyz v takto elementarni situaci jsi nucen zoufale lhat, tak jses nucen lhat i ve vetsine diskuzi kde ti zacne ujizdet argumentacne puda pod nohama
Vždyť ty tady urážíš druhé a není to poprvé. Uvědomuješ si to?
https://pbs.twimg.com/media/B-ymRnqWwAA-aaH.jpg:large
ten třetí set je do stavu 4:0
https://pbs.twimg.com/media/B-y9mhxXAAAFssD.jpg:large
https://pbs.twimg.com/media/B-yyIlsUYAARAWf.png:large
Jaké jsou příčiny krachu ...
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=IPfvjxqPIqA#t=2564
Jako napriklad Freedas, to taky neni zadnej Einstein, ale je prvni ve sberu vpisu s oslavnymi viteznymi obrazkami....
...a hned sa na neho tady ti sefove jinak divaji...
http://en.wikipedia.org/wiki/Helena_Sukov%C3%A1
Na rozdíl od Martiny, právě ta psychologie ji podle mě docela kvalifikuje.
Co se té psychologie týká, vzpomínám si na jeden rozhovor s ní, ve kterém ona výslovně zmiňovala, že je klinický, nikoli sportovní psycholog a že když za ní někdo přišel s tím, jestli by mu ohledně sportu mohla poradit - a že chodili - tak je odkazovala jinam, protože klinická a sportovní psychologie jsou opravdu hodně rozdílné obory. Takže se obávám, že v tomhle směru o moc kvalifikovanější než Martina nebude.
A Katku trénuje na plný úvazek nebo jí spíš dělá poradce?
Nebál bych se i trenérské dvojkombinace s Kotyzou...
Ale překvapuje mne, že má 69 kg. To bych tipoval, že o něco méně. Samozřejmě, tyčka neni, ale na těch 69 kg by mi přišlo, že by už musela bejt jako že už dost "při těle". A to neni.
Lucka zvládá svou osamělost výborně.
Stejne vime, ze pokud chce hracka vyhrat GS, musi to zvladnout bez trenera na kurtu!!! Ve WTA dost potom prave rozdilne situace na mnesich turnajich a GS...
Tam se ukaze, jak ji ten trener pripravil...
...takze ikdyby to nebylo zamerem, muze to paradoxne pomoci, ale musi Lucka vyhrat, to zase jako jo;)
Ja zase ma rad opravdove vyzvy...a tohle byla krasna vyzva;) Zadne takove, tlacim Fedexe...nebo Serenu, to umi kazdej;D)))
Vls ji ma rad od nepameti,,,snad driv jeste nez se narodila;))) To je jasny drzak;)
Bez sojky bychom to nedali, tezce dobry drzak,,,my aspon vime, jestli se mame v nekterych dulezitych chvilich obcas radovat, nebo se obavat;))))
Oskar ma zvladnutou herni estetiku, to byl vzdycynky estet...
JTDP > je jasne nase marketingova jednicka;)))
Freedas je nas talisman z AO, pridal se a ha, uz tam padl GS v deblu...
No, a neni asi nahoda, ze skoro vsichnu mame radi Betusku;)))
Proste napsat, ze Petra da GS na trave, to umi kazdy...je to jak zalit rozpustnou kavu;)
...ale jit do Lucky a GS,,,to uz je poctiva brazilska kavicka...:)
...ale to prijde;)
,,,tedy jasne ve Wimbledonu to bylo jine, ale to je take GS;)
...na konci zapasu jdou ty hracky k siti, Lucka se usmiva blazene od ucha k uchu...
Karolina vazna jak v kostele, ona ma takovy ten vazny kukuc...a nic, Lucka uz se snad vic smat nemohla, Karoloina nic...(mozna to nepobirala, nevim...proste jiny typ, uplny revers)
Toz jak bych to nevidel ten zapas, a Lucku neznal, a videl jen tu zaverecnou scenu.....tak bych si myslel, ze to vyhrala Lucka a byl bych dost tvrde zmateny, proc jako a kam odchazi a ta druha dela zdravici;))))
Proste Lucy;) no;) co dodat;)
Tenisu zdar a jeho ženské hormonálně sinusoidní podobě zvlášť !!!
Jinak mi samozřejmě taky vadí, jak snadno si Petra po víceméně suverénně vyhraném prvním setu nechala (pokolikáté už?) utéct začátek druhého - a od toho se pak odvíjí všechno dál...
Naopak mě včera její těsná porážka hodně překvapila. Čekal jsem větší klepec. A vlastně Karla se spíš bránila, myslím odvracení BP.
01) 18.08. Petra (New Haven) = 1
02) 08.09. Karolína (Hong Kong) = 2
03) 15.09. Karolína (Soul) = 3
04) 22.09. Petra (Wuhan) = 4
05) 29.09. Petra (Peking) = 5
06) 06.10. Karolína (Linz) = 6
07) 13.10. Lucka, Katka (Moskva), Denisa, Bára (Lucemburk) = 10
08) 05.01. Bára (Auckland), Petra (Šenzen) = 12
09) 12.01. Petra, Karolína (Sydney) = 14
10) 09.02. Bára, Karolína (Antwerpen) = 16
11) 16.02. Karolína (Dubai) = 17
12) 23.02. Lucka (Doha) = 18
Bohužel, nešťastný třináctý korálek už zřejmě navlečen nebude. Na dvou turnajích v přísštím týdnu nebude hrát nikdo z naší TOP 4, nejlepší naší hráčkou bude Terka Smitková, která ale hraje v dobře obsazeném Monterrey. Ve slaběji obsazeném Kuala Lumpur by ta šance celkem byla, v Mexiku je velmi malá.
Leda, že by vstala z mrtvých Klára.
Ale já budu rád, když prohraje důstojně 1. kolo kvaldy.
http://www.imghosting.cz/images/39dohasafarovapetkovic26.jpg
Za hodku 15x na saku, a 13 viteznych akci;)
uz nejakou dobu je tu zmena;)
Podívejte se na Halepovou. Té stačí vyhrát jeden Premier 5 turnaj za rok, a přesto je na žebříčku před Petrou na 3.místě. Kája s Luckou nutně nemusí vyhrát GS a věřím tomu, že nějaký ten Premier turnaj dají. Petra už předminulý rok vypadla na chvíli z top 10, tak proč by se jí to nemohlo stát znova? Hlavu má pořád stejnou, psychologa taky. A Karolína s Luckou ještě půjdou nahoru...
Fakt nechápu, kde jste všichni nechali mozek. Kája ani Lucka zatím nepředvedly VŮBEC NIC, co by je jakkoliv opravňovalo pomýšlet na post české jedničky.
ale treba tvuj "oblibeny" gumak, Gael...
tak pragmaticky to je casto na nic, fakt:)
ale na filmovych Oskarech se treba take udileji ceny za specialni efekty;)
V tenise by mozna mohl byt zaveden takovy "Oskar"
a mohl by to vyhasovat klidne i ten nas Oskar;)
A tam by se mohly vlezt nejake ty tweenery a tak;)
dropy, loby, czopy, jooo czop roku;)
Takze ten sportovec by mel i pocit, ze neni uplne mrhac...
...treba Gulbis...
by aspon dostal cenu za specialni efekty na FH za rok 2015...
toz a mel by nejaky tez ten poharek;)
...
Doufam ve finale Lucy x Vee;)
Kazdy sportovec chce vyhrat, tak je obcas fajn, jak se to povede tem,
ktere se tolik nefavorizuji, ikdyz tohle QF bylo podle mne vsude otevrene...
Klidne to mohlo dopadnout i presne opacne...
Pokud by bylo CR SF, mnoho lidi by zase resilo jako kumu vic prat,
no a ted to bude aspon jasny;))) Bez tech vnitrnich rozpolceni;)
Na trave, pokud se potkaji, ji Petra smazne ve dvou, hotovo dvacet, a nebude co resit...;)
Hlavne aby se nepotkaly na antuce...treba na RG, z toho by slahlo i mne;D)
Jako my jsme s Janekdou mozna podle vas sastli, ale zase na rozdil od nekterych tady nepiseme nejake stvave vpisy proti hrackam...atd....
A jestli neco napisem proti, je v tom vic nadsazky, nez zebychom to mysleli smrtelne vazne....proste nektere veci neresime, ktere resite vy...podle mne normalni...odlisne pristupy k veci...
ale ja za nej hovorit nebudu;)
Jasne ze zitra budem pomahat Lucce, ale jak se ji neco nepovede, hned ji nebudem posilat k psychiatrovi....tam ji posilloa plno lidi uz dlouho a davno,,,my mame jinou misi;) podpora az na GS:)
....zebrickova jistota prohry.....
Snad ne....;)))
Ma proboha 28.let!!! Se probud;)
Jedine co ji pomuze je, ze vyhraje sama tenhle trunaj a bude si jeste vic verit (nebot by to bylo bez ucasti trenera - dobre na GS),,,aby mohla prave ten GS jeste nez zakonci kariery urvat...ma jeste tak rok, max dva,,,potom uz to bude tezsi a tezsi...mozna jeste nejake debly;)
Ted je ale v tom nejlepsim rozpolozeni...
a ted jako aby se spokojovala tim, ze bude mit ve finale Viku, a muze s ni rupnout, a tim si polepsi???,,,nevim jestli nejaky tenista tak rozumuje, ale ja jen doufam, ze ne Lucka, to bychom mohli na vse zapomenout...
Petra dostala lekci a snad tu největší dostane na třetím GS sezóny a trošku to s ní zatřese. Potřebuje to.
Z Karličky mám zítra celkem strach.
Narozdíl od Petry.
Zejtra prosím roztrhni Karličku jak žabu.
No a Karlicka, ze mentalne zustane ve starych casech, a herne nenajde recept na Lucciny nove casy;)
Verim ve finale;) Mohlo by to vyjit;) Nejlepe, kdyby to vyslo i Vee...;)
Po tý depresivní podívaný, kterou nám dneska naservírovala Petra bylo představení Lucky úplným balzámem na duši ... :)
Lucka se po dnešku posune na 11.místo což je její nejlepší umístění v kariéře. O tom jestli se tam udrží se rozhodne zítra v přímém souboji s CSN ... :)
když turnaj vyhraje kolikátá bude?
Ale jinak souhlas. Výhra se počítá, ale nesmí se moc přeceňovat. Petko nedostala Lucku pod tlak (myslím stavem, ne hrou)
H2H 3:1 pro Petko, její nepřijemný styl pro Lucku. Já to viděl na rovinu, ne-li trošku silnější pro Petko.
Otvírací kurz před 24h byl 2.4 a pozvolně oslaboval na 2.9. Ten otevírák, z mojí zkušenosti, nebyl normální kurz.
Prostě těšit se z výhry, ale nepodlehnout uspokojení, jak teď dobře Lucka hraje.
Hm, procentuálně nejlepší na okruhu ve vyhraných gemech při vlastním servisu.
Když si vzpomenu, jak hrála proti SCN Karolína! tak to byla úplně jiná písnička. I když prohrála ve dvou. Dalo se na to dívat. Na ten Petry výkon dnes se bohužel dívat nedalo. Jak je možné, že za celý zápas nedala o hlavu menší a slabší soupeřce ani jedno eso? Karolína jí přitom nedávno ještě při síle nasázela 4 během jedný hry:-)
Teď koukám na Lucku s Petko a taky nechápu, jak mohla s Petrou pokaždý prohrát. Myslím, že dnes by Petru porazila i Lucka i Karol naprosto bez problémů.
Pokud se Petra nezraní, tak bude jedničkou ona, to si buď jistý. Ne, že bych proti Káje něco měl, ale irituje mě její nekritické obdivování v kombinaci s nesmyslným navážením se do Petry.
Petro, pojď!
,,,toz snad mne nechcete namluvit, ze ta mala holka ma kliku proboha...
Zkuste aspon najit trochu v sobe respektu k souperkam,,,
,,,se fakt neda cist, tohle to;)
Janekda, nemas nahodou chut na dalsi dobrou brazilskou kavu, nez se nam tady ta zalezitost s tou Petrou vyresi?;) Dnes tady asi bude kavovy dychanek;)
Celkem slusny oddil;)
Ale neboj Lucka to zitra predvede, jak se ma na ni hrat...;)
Snad nám Lůca spraví náladu. Myslím, že ná pro Carle větší šanci než proti Petře.
Když si to myslíš. Aspoň se ale umím dívat na zápas objektivně.
Nepopírám. Je to chyba Petry, že si taky nemohla zavolat trenera. Všichni mají tu možnost, Petra ji nevyužila.
Petře zahlásili aut, Karla míč v pohodě odehrála, Azderaki opravila čárového a ted pozor Karla si vzala HE a ten ukázal míč na lajně.
Jsem měl za to, že od Karly to bylo jako přerušení výměny a žádost o HE. V případě že je HE ukáže omyl hráče, co bral HE, tak má být fiftýn dán druhému hráči. Tady se opakovala výměna.
Je to v pořádku?
Jasně, Karla si ten HE vzala až ex post po skončení výměny, ale přesto se mi ten replay point nezdál...
Hledal jsem asi 50s nějaká pravidla ohledně HE, našel jsem prd.
Ale nečudujem sa, tiež by som na to nemal nervy...
Vzdycynky spis kultivovane, a najednou famooozni blackout;D)))
Ale nesmeji se, nedivim se, taky dokazu;)))
Jako podle mne tu chodi casto nalita,
to prece neni jako normalni...toto...;)))
Se neda snad ani brat vazne, ta jeji produkce...
Ty mas celkem na to talent takhle nekoho vytocit;)
clovek napise akce STOP, a ono to funguje...;)))
Tzv. turnajove "pracantky" x Walk-Outarky/+(Jednouderovka)
3:0
----
Tak jeste Lucy a opravdu to bude paradni pecka;D)))
...ta rozebira souperky velmi pomalu, a casto to ani proste nemuze zvladnout...
Vsechny maji s ni problemy...a vetsina tech vysokych spis v druhe casti zapasu, kdy jim uz dochazi ten drajv...pokud jim dojde...
Jestli jde o Karlicku, zapomen, ze najdes tenisove neco lepsiho v tehle vahovce...proste nenajdes...bud rad, ze prohrala s ni, a ne treba s Petkovic, to by mozna i ostuda byla, to nemohu rict;D))))
Je to špatně.
Ale představa, že když si najde jiného trenéra, bude rázem všechno vyhrávat, je naprosto mimo.
Ale je to zvláštní. Je na Petře vidět, že když se nedaří, snaží se hrát mezihru, víc úderů, ale prostě to není její hra. Neumí to. Míče pak nemají vůbec hloubku a jsou i pro míň agresivní soupeřku velkou výhodou. Těžko říct, jestli se tohle vůbec dá nějak změnit. V těhle letech rozhodně nemůže měnit styl. Je teď hubená, u spousty míčů je, ale stejně to vyhazuje.
Nezbývá doufat, že přijde zase lepší období.
Co tam bylo nespravedlivé?
vždyť Petra je světová 5!!! :(
ale já jí taky fandím, ty míčky tlačím očima, no ale tohle je fakt zoufalost. Jak může zahrát v jednou zápase takové tři sety?
Tohle je ale přece moc, vždyť to musíš sama vidět a hlavně cítit...
Za všechno se platí.
Ale fandím Lucce, pšššt.
Snáď jej tá forma vydrží čo najdlhšie, priestor na zmeny od 8-10 miesto bude v najbližších týždňoch/mesiacoch fakt veľký...
Jako kanár, OK, ale další čtyři gemy v dalšim setě?
zatím jede slušně, seká se jen sem tam.
Koukám ... instruktorka modřiny na pažích, žeby 2 ptáci v krátkým časovým úseku? Nojo, kondičák má páru a nahánět kondici lze různě. Navíc Kotyza nepřekáží...
ale proč se tohle pořád dokola opakuje??? :(((
Teď se nekoukám a a jak tak koukám, asi dělám dobře...
už chápete moji poznámku "nevidim to pro Petru dobře." za stavu 3:0?
Jenom 7 :D
Viku čeká v semifinále Venus, což bude zajímavá prověrka. Ještě nikdy ji neporazila (H2H 0:4) a dokonce neuhrála ani set. Ale jak se říká: Všechno je jednou poprvé... :)
Naopak dneska byl dobrý a Vika Caro prostě přejela.
3:0, 12:0 ...
Karlicka opet otoci;)
http://www.imghosting.cz/images/57dohaazarenkawozniacki2.jpg
Tady ještě statistiky 1. setu...
http://www.nahraj-obrazek.cz/?di=014249704766
Jen at to pokracuje...;)
Toz ta byla namotivovana, jak by slo o "f"secko;)
Tzv. turnajove "pracantky" x Walk-Outarky/+(Jednouderovka)
2:0
----
Tak jeste Karlicka a Lucy a bude to paradni QF supa;D)))
Zatim spis ,,klikar;D)))
Ale ja to tem holkam preji;) Jsem grant...
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele