Wuhan uvidí reprízu wimbledonského finále, Kvitová se utká s Bouchardovou

26. 9. 2014, 10:58
Aktuality 602
Petra Kvitová si v premiérovém ročníku turnaje ve Wuhanu zahraje o titul. Turnajová trojka dnes v semifinále porazila Ukrajinku Svitolinovou 6-3 7-5 a má na dosah čtrnáctý triumf v kariéře. O něj už ji může připravit jen Eugenie Bouchardová, s níž se česká tenistka utká poprvé od finále Wimbledonu.
Petra Kvitová

Petra Kvitová se s 34. hráčkou světa Elinou Svitolinovou utkala už v srpnu v Cincinnati a prohrála, ale v Číně dnes znovu předvedla soustředěný a sebejistý výkon, díky kterému po zásluze zvítězila.

V prvním setu česká tenistka ze začátku výborně podávala a díky brejku v šesté hře se dostala do vedení. O něj mohla přijít, když v závěru setu nabídla soupeřce dva brejkboly, oba ale odvrátila a krátce nato proměnila svůj druhý setbol.

V následující sadě získala Kvitová znovu jako první náskok brejku, ale tentokrát ho neudržela: za stavu 3-2 pro českou hráčku Svitolinová znovu promarnila dvě příležitosti, hned si ale vypracovala další a díky nevynucené chybě turnajové trojky srovnala na 3-3.

Vyrovnaná sada už mířila do tie-breaku, ovšem Kvitová stihla získat set a tím i celý zápas ještě před ním. V jedenácté hře znovu sebrala soupeřce servis a měla možnost utkání ukončit při vlastním podání. Svitolinová se nevzdala ani tehdy, když čelila dvěma mečbolům v řadě: při prvním poslala Petra Kvitová forhend do sítě, při druhém zarputilá Ukrajinka ještě vybojovala šanci na zvrat a vzápětí si dokonce vypracovala brejkbol.

Další drama už ale česká tenistka nepřipustila. Při následném třetím mečbolu dobře zaservírovala ven z kurtu a krátký míč uklidila forhendem do odkrytého dvorce.

Kvitová, která Svitolinové nastřílela celkem 43 vítězných míčů, si ve finále turnaje WTA zahraje letos už potřetí. Ve Wimbledonu i v New Havenu uspěla a potvrdila tak, že se jí v přímých soubojích o titul daří: v kariéře vyhrála 13 zápasů o titul a jen čtyřikrát odešla z boje o vavřín poražena.

Případnou výhrou z Wuhanu si čtyřiadvacetiletá Kvitová zajistí počtvrté za sebou účast na Turnaji mistryň. "Kdyby mi někdo po Australian Open řekl, že mám šanci vyhrát Wimbledon a bojovat o Singapur, asi těžko bych mu věřila," řekla Kvitová, která v Melbourne vypadla v prvním kole. "Bylo těžké se s tím srovnat, ale pracovala jsem na sobě tvrdě. Od French Open to šlo nahoru. Na začátku roku jsem od sebe až příliš čekala," uvedla.

Ve finále se turnajová trojka střetne s Eugenií Bouchardovou, která si v dnešním druhém semifinále poradila rovněž bez ztráty setu s Caroline Wozniackou.

S mladou Kanaďankou se česká fedcupová šampionka utká potřetí v kariéře a po předchozích duelech má Bouchardová Kvitové co oplácet. Oba předchozí souboje devátá hráčka světového žebříčku prohrála, ve wimbledonském finále dokonce dostala ve druhém setu kanára.

"Tady jsme si spolu první den zatrénovaly a je skvělé, že si spolu znovu zahrajeme. Bude to repríza finále Wimbledonu. Genie se výborně pohybuje, hraje míče agresivně brzy po odskoku a má i výborné returny. To jsou její přednosti," řekla Kvitová, která letos hrála třikrát s hráčkou ze světové desítky a ani jednou nevyhrála.

Bouchardová chce v Číně ukázat proti Kvitové víc ze svého umění než v červenci v Londýně. "Tam jsem se moc nepředvedla. Ona kontrolovala každou výměnu, hrála výborně a moc jsem toho nemohla dělat. Doufám, že tentokrát budu mít šanci na kurtu hrát víc svoji hru," řekla Kanaďanka.

Výsledky - Wuhan (tvrdý povrch, dotace 2.440.070 dolarů):
Dvouhra - semifinále:
Kvitová (3-ČR) - Svitolinová (Ukr.) 6:3, 7:5
Bouchardová (6-Kan.) - Wozniacká (8-Dán.) 6:2, 6:3
pva, TenisPortal.cz, ČTK

Komentáře

602
Přidat komentář
tmora
Petra uhájila 3. Místo opět před Mashou a je 100 bodu od Halepove. Tak Pojď!
Reagovat
kada.tom
hned se na ten Singapur víc těším :-)))
Reagovat
misa
čtrnáctka, a to velmi rychle :-) Petra to zvládla výborně.
Reagovat
Fredy
Supééééééééér !Velká radost :)))))))))
Reagovat
Fredy
VELKÁ GRATULACE ! Hodně štěstí v Pekingu ! Petro pojď ! ! ! :)
Reagovat
tommr
napodruhé už to Petře vyšlo a třetí mečbol po špatným returnu Bouchardový proměnila ... :)
Petra získala titul s pořadovým číslem 14 a současně si zajistila účast na letošním TM ... :)
Reagovat
EllNino
Je to tam, konečně :D ...
Reagovat
tommr
ale ani tentokrát si Petra neodpustila pocuchat nám v závěru nervy ... :)
Reagovat
EllNino
to jo :D :D ...ale to k tomu už patří :DD
Reagovat
VlS
To bylo polechtání, cuchat by je začala, kdyby to nechala Genie dotáhnout na 5:5 :-)
Gratulace Petře, teď by to chtělo ještě jeden titul, 14 je takový nic moc číslo, 15 vypadá líp, nejlepší by byl titul z TM :-)
Reagovat
PetaM
Parádička, gratulace ke všemu! :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Kvítko, jsi skvělá :D:D A všem členům KZFFPK gratuluju, že jsme to všechno přežili a sklízíme plody :D
Reagovat
tommr
co znamenají ty první dvě písmenka ve zkratce KZFFPK? :)
Reagovat
smazaný uživatel
Klub Zoufalých Fanatických Fanoušků Petry Kvitové

Já jsem zakladatelka, Lunej se pasovala na předsedkyni... :D
Reagovat
smazaný uživatel
:D:D jsi byla rychlejší :D
Reagovat
smazaný uživatel
Ty to nevíš, když tady prudíme tak dlouho? :D Klub zoufalých fanatických fanoušků Petry Kvitové :D
Reagovat
tommr
poslední dobou tu byl i díky zlepšený hře Petry poměrně klid a tak už jsem přesnej význam zapomněl ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Neboj, on dlouho klid u Petry nebude :D
Reagovat
VlS
Bojím se, že můžeš mít pravdu
Reagovat
kada.tom
Juchůůůůůů :-)
Singapur je tam! Titul je tam!
Petra má radost, Nalinka taky bude mít radost, my (skoro) všichni máme radost :-)

Krásně ta sobota začíná :-)))))
Reagovat
Fandina
Gratulace velikááááááááááááááááánská. Petra je supppppppppppppeeeeeeeeer!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Joooooooooo!!!! Je to tam!!!!
Reagovat
smazaný uživatel
A je to tam :) Šikula, ale konec byl tedanervydrásající :D
Reagovat
Frick
nafotíš plehbój?
Reagovat
smazaný uživatel
Krásné , chvilku si užijme pocitu letenky na Turnaj mistrin , podívejme se na její další titul vychutnejme si to , jsem rád že ještě není konec , ale Petra ji určo dá v tomto gemu :)
Reagovat
tommr
Petře se první servírování na titul vůbec nevydařilo a Bouchardová si i s malou pomocí rozhodčích postupně vytvořila 6 BP. Petra prvních pět sice dokázala odvrátit, ale šestej už bohužel nezvládla ... :(
Snad se Petře druhej pokus vydaří líp ...
Reagovat
smazaný uživatel
Má poslední pokud, prosííííím
Reagovat
smazaný uživatel
Petra předvedla legrační šou při ztraceném servisu.
Reagovat
kada.tom
tak ale teď už to chce, Petro, doservírovat! :-)
Reagovat
Jabadu
a Petru to rozhodilo. Snad nedojde k obratu.
Reagovat
ludolf
Zase.
Reagovat
smazaný uživatel
ale no tak, naopak Petra to hned hodila za hlavu a srovnala z 0:40 na shodu.
Reagovat
misa
Tak jedeme dál.
Reagovat
smazaný uživatel
OK, tohle bylo kvůli mně, vypadl mi stream. Díky Petro! :D
Reagovat
smazaný uživatel
Holky si to chtějí spolu naposledy užít koukám :D
Reagovat
smazaný uživatel
Ano Petro, proč to nezdramatizovat, chápu.....
Reagovat
smazaný uživatel
Petooo, kolik těch BB ještě Bouchardové dáš?
Reagovat
PetaM
Tak ona si ty BB sama vybojovala ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
how to save triple breakpoint level Serena Williams
Reagovat
kada.tom
tvl, takový tři dělovky na tři BB :-DDD kam se hrabe Serena :-D
Reagovat
Jabadu
Rozhodčí pomáhá - to se dalo čekat.
Reagovat
smazaný uživatel
komu?
Reagovat
Jabadu
Regulérní poloeso a rozhodčí nechá opakovat. Už mohlo být hotovo.
Reagovat
smazaný uživatel
je skvělý že si z toho Petra nic nedělá, jen mávne rukou, ať si rozhodčí klábosí co chce, a jede dál.
Reagovat
smazaný uživatel
A Petra to má už téměř vyhrané :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak pokud chce Bouchardová vyhrávat zápasy nesmí promarnit 2BB
byla to krásná situace při podání Petra 15:40 neproměněno
při podání Bouchardové 15:40 , Petra hned první proměnila
Reagovat
misa
Petra má obrovskou sílu a na servisu je dnes skvělá.
Reagovat
tommr
v šestý hře přišlo první zaváhání Petry na servisu a Bouchardová si vytvořila dva BP. Petra si ale zachovala chladnou hlavu a oba odvrátila. Vzápětí si dva BP při podání Bouchardový vytvořila i Petra a hned první proměnila. To už je velice slibný. Po pauze bude Petra podávat na titul ... :)
Reagovat
Jabadu
jak chlap! To se pak těžko proti ní hraje.
Reagovat
gedzitka
Genie teď doplatila na znám nedáš - dostaneš :-). To už by Petra mohla dovézt dokonce...
Reagovat
smazaný uživatel
Teda to byl parádní gam od Petry, jak ve Wimbledonu. No, věřit si takhle proti každé soupeřce...:) začnou se Petry bát nejen hráčky top 10.
Reagovat
kada.tom
5-2

A jdeme servírovat na titul a na letenku do Singapuru!!!
POJĎ!!!
Reagovat
PetaM
Double break, to dáme, pojď Peťo!!! :)
Reagovat
smazaný uživatel
Čekala jsem od Genie větší boj, ale je to těžký, když na druhé straně stojí ranařka, který to tam padá, navíc u Genie hraje roli i nervozita a určitá beznaděj.
Reagovat
kada.tom
Dost dobře možná rozhodnuto s definitivou.
Petra skvěle odvrátila 2 BB a pak ten game krásně ukončila :-)
4-2
Reagovat
smazaný uživatel
Taková čára :D
Reagovat
tommr
Petru nerozhodil ani MTO Bouchardový a dál si drží podání. Škoda jen, že na returnu se jí moc nedaří ... :)
Reagovat
kada.tom
ještě, že Petra uhájila servis :-)
teď by to chtělo ještě jeden brejk :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Vím, že teď tu jde hlavně o Petru, ale pro fanoušky Toma, hádejte koho dostal do 1. kola v Pekingu? :D
Reagovat
kada.tom
tvl ... takže asi konec v 1. kole ... a případný druhý kolo taky moc hezky :-/
Reagovat
PetaM
Někoho, na koho neumí? :D Nebo Lukáše? :D :D
Reagovat
kada.tom
Lopeze, no ...
Reagovat
PetaM
Super, bude sranda :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Feliciano :)
Reagovat
smazaný uživatel
Já že zase Lu-Y-H nebo nějak tak .)
Reagovat
smazaný uživatel
to by byl mnohem příjemnější soupeř. No, prostě Peking je víc nadupanej než Tokyo, snad Tomáš ví, co dělá.
Reagovat
smazaný uživatel
co s tim prstem jako? :D
proč si nevzít MTO kvůli prstu že..
Reagovat
PetaM
Tak jestli je naražený, hraje se celkem blbě :D
Reagovat
smazaný uživatel
to byl Petřin " zásek" schválně, aby se všichni mohli podívat do jejích očí?
Reagovat
PetaM
Náhodou, pěkný oči ne? :D
Reagovat
smazaný uživatel
jojo :D
ale myslel že se mi sekl stream :D ne, to jenom na mě čuměla Petra :D
Reagovat
kada.tom
prstíček bolí? :-D
snad to Bouchard nevzdá ... chci, aby Petra vyhrála tak jak se má :-)
Reagovat
tommr
to je jen pokus Petru nějak rozhodit. Doufám, že se Petra nedá ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Doufám, že to Génie nevzdá...
Reagovat
PetaM
Nevzdá :) Ten prst bude ok :)
Reagovat
smazaný uživatel
Snad to nemá naštíplý, to bolí a hrát by s tím asi nemohla.. :)
Reagovat
smazaný uživatel
to slouží k tomu aby Petra dostala příležitost vyhodit se z tempa
Reagovat
PetaM
Petra si aspoň odpočine a vychladne :) Taková pauza se v horku zvlášť Petře hodí :D
Reagovat
petrulinka
Taky to tak vidím
Reagovat
dadaft
nemyslím, že by ji to dokázalo vyhodit z tempa.
věří si.
Bušička bude muset předvést lepší tenis, jestli chce vyhrát.
Reagovat
smazaný uživatel
Jenže Petra jí k její hře vůbec nepustí, výměny o pár úderech, to je pak těžký :)
Reagovat
tommr
potvrzenej brejk hned v úvodu druhýho setu - to je skvělej začátek ... :)
Reagovat
kada.tom
2-0

kdepak, Bouchard je bez šance a moc dobře to ví, jde to pozna i podle toho, že některý míče nedobíhá, nesnaží se bojovat tak, že by si věřila :-)

snad se Petra neuchlácholí a Bouchard vyprovodí :-)))
Reagovat
gedzitka
Pro Genie musí být skore 6:3 a 2:0 celkem strašidelné :-). Uvidíme, jestli se bude historie opakovat :-)
Reagovat
PetaM
Tvl, ale ty druhé servisy Petry ... Něco neskutečného :D Si musí hoooodně věřit :D
Reagovat
smazaný uživatel
Zřejmě je trénovala víc, než ty první :D
Reagovat
Fanda67
:)))
Reagovat
dadaft
servis je zatím ten největší rozdíl mezi hráčkama.
Reagovat
Jabadu
že by Déja Vu?
Reagovat
smazaný uživatel
Zatím dobrý kočko. Jen tak dál.
Reagovat
kada.tom
1-0 a brejk pro Petru :-D

tak a už jen potvrzovat a případně za další brejk se jistě nikdo zlobit nebude :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Bouchard se zlobit bude :)
Reagovat
kada.tom
její názor je mi ukradený :-D
Reagovat
smazaný uživatel
No a brejk hned na úvod :D
Reagovat
Frick
Není vyloženě hubená. Pod tim lepícím tílkem jí tam trochu leze bříško. Ale samozřejmě je moc sexy. Jen ten její charakter.
Reagovat
misa
Směšné. Eugenie má krásnou postavu.
Reagovat
smazaný uživatel
aha, takže 6-3 jak ve Wimbledonu ! :D tak ještě 6-0 nebo Genie nějakej game necháme?
Reagovat
tommr
Petra dopodávala když proměnila hned první setbol ... :)
V prvním setu byla Petra sice lepší, ale Bouchardovou nesmí podcenit. Pokud Petra výměnu rychle neukončí tak má Bouchardová obvykle navrch ...
Reagovat
misa
Tak opět 6-3 :-) Petra zatím předvádí svůj obvyjlý finálový výkon.
Reagovat
dadaft
nesmírně zajímavé statistiky servisu u obou hráček.
Reagovat
smazaný uživatel
skvěle, od Wimblu vidím jinou Petru, psychicky mnohem odolnější oproti loňskému roku. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Je zajímavé, že Petra vyhrála všechny první sety poměrem 6:3 :D
Reagovat
kada.tom
Jak set ubíhal, tak se i Bouchard začala lepšit. To ale zatím na Petru stačit nemůže. Petra hraje hodně dobře :-)

Věřím, že ji Petra "dodělá" ve 2. setu :-)
Reagovat
smazaný uživatel
A druhý set bude 6:0... :D
Reagovat
smazaný uživatel
Skvělé :)
Reagovat
smazaný uživatel
Prosím, ještě jeden. Rýsuje se výhra nad hráčkou top10!!!!!!
Reagovat
Jabadu
Evžena proti terminátorce T-X.
Reagovat
aligo
Snad poprvé Vidim petru se ledovat
Reagovat
misa
Už včera.
Reagovat
tommr
Petra si zatím drží podání a už je jen jednu hru od vítězství v prvním setu. Hra se už ale začíná vyrovnávat ... :)
Reagovat
dadaft
myslel jsem, že na betonu bude Eugenie víc kousat, ale evidentně jí ještě nedošlo, že TOHLE jsou ty zápasy, kdy musí předvést víc než jindy, aby mohla vyhrát.
Reagovat
kada.tom
4-1

Bouchard nepomohla ani změna rakety a začínám mít takový pocit, že jestli bude takto pokračovat, tak jí nepomůže ani svěcená voda :-D Petra to tam sype ze všech pozic .. občas se netrefí, ale pak to vynahradí :-)
Reagovat
aligo
má někdo stream s DOBROU KVALITOU? :)
Reagovat
Michaelus
http://live.shiftyland.net/
akorát se trochu seká
Reagovat
aligo
Nádherný. Diky
Reagovat
tommr
zatím vypadá Petra dobře. Ten první set by už mohla dopodávat ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Petra hraje... úžasně :D
Reagovat
PetaM
Finále no :D
Reagovat
dadaft
Petra si na Bušičku věří, to je vidět.
Reagovat
kada.tom
wow - pěkná výměna s nádherným winnerem Petry :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tohle Petra Genie darovala...
Reagovat
dadaft
no jestli si Géňo myslíš, že proti Petře nemusíš využívat nabídnuté šance jako třeba ten nabíhaný forhend s možností jít ke dvěma brejkbolům, tak to se šeredně pleteš.
Reagovat
Jabadu
Místo Bouchard tam klidně mohli postavit židli. :-)
Reagovat
misa
už dlouho proti Petře neuhrála ani hru.
Reagovat
PetaM
Už to pár měsíců bude no :D :D
Reagovat
PetaM
Uf, naštěstí 2 potenciální BB zažehnány díky chybě Genie :D Ten míček za stavu 15:30 měla skutečně nalitý, stačilo dát do kurtu, díky Bohu, stav 15:40 by nebyl dobrý, ale Genie se netrefila a je to 3:0, super start! :)
Reagovat
kada.tom
3-0 ... Petra zatím nedává Bouchard pražádnou šanci :-D suverénně a bez nervů otočila z 0-30 v gamu :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Krása. Jen tak dál. Zápas bohužel nesleduji, pak to někdo shrňte :)
Reagovat
kada.tom
2-0

tak takhle by to šlo - Petra je agresvinější a přesnější jak Bouchard :-) nooo - chtělo by to teď udržet, pak ještě jedno podání získat a ten 1. set by se už nějak dal :-)
Reagovat
aligo
Je tam ale dost nepřesností od Petry, ale napravuje je servisem tam zatimz ok
Reagovat
smazaný uživatel
Super :D 8 game proti Genie v řadě :DD
Reagovat
kada.tom
Tak jdeme na to! Petro, pojď si pro titul!
Reagovat
smazaný uživatel
a SImča má narozky tak vše nej :D
Reagovat
PetaM
Nemáte někdo stream na zápas Petry? :D
Reagovat
pepin
Tak to nemám, ale jde to na slovaksportu 2. Tak kde jste všichni? Jdeme na to ne?
Reagovat
PetaM
To je moc pěkné, že to jde na programu, který nemám :D :D
Reagovat
misa
http://live.drakulastream.eu/static/popups/2428871454374590.html

Už to jde.
Reagovat
aligo
díky moc :)
Reagovat
smazaný uživatel
asi tak, potřebuju stream nějakej pošahanej slovak sport dva nemám -_-
Reagovat
kada.tom
tady by to mělo za chvílku jít: http://live.drakulastream.eu/static/popups/242887871367630.html
Reagovat
PetaM
Díky, to přesně mám a jsem nervózní, že to ještě nejde :D :D
Reagovat
aligo
jo já se taky bojím
Reagovat
smazaný uživatel
http://live.drakulastream.eu/static/popups/2428871454370290.html tady něco je:D
Reagovat
EllNino
Tak Beijing je teda jiný kafe co se týče streamů, jak z Moon Courtu, tak z Lotus Courtu, tak s National je stream, takže to je fakt slušná porce, to jsem vyjma GS snad ještě neviděl :D
Reagovat
Fandina
Petro, dobře tedy, že jste si s Genii spolu zatrénovaly ve Wuhanu. Teď přeji, aby zítra finále vyšlo a moc držím palce. Peti pojď!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Škoda že Nicole prohrála, ale moc lidí asi nevěřilo že vyhraje 3 zápasy ve dvou turnajích.
Reagovat
Titan
A proč by jako nevěřilo...? Měl jsem tu smůlu vidět poslední dva game na sociálním turnaji zkrachovalých organizátorů, kteří si neumí zaplatit ani podavače míčků...
Jak duševní, tak fyzická poušť...
Reagovat
Frick
zápas přerušen pro vítr, když jinak je třeba slunečno?
Reagovat
smazaný uživatel
Jasně, předloni tak bylo kvůli tornádu přerušeno semifinále mezi Nolem a Ferrerem na US Open. Syn větru ze Španělska vyhrál první set 6:1.
Reagovat
Frick
No ale tedy musí bejt už skutečně tedy fukejř....?
Reagovat
Fandina
Jenže semifinále mezi Berďou a Andym se hrálo, to nebylo přeloženo. A klukum na kurtu létaly z hlavy i čepice.
Reagovat
Vaslab
Tak Nicole bohužel končí :(
Z tohoto zápasu však nejde dělat žádné závěry, neboť byl až příliš ovlivněn velice silným větrem, Američance navíc 3x velice pomohlo prasátko za důležitého stavu. Silný vítr taky ovlivnil, že obzvláště ve 2. setu Nicole odešel return.
Sečteno, podtrženo - hodit tento zápas za hlavu, vzít to dobré z předešlých dvou a hodně štěstí v Rock Hill a následně ve Florence!!!
Reagovat
tommr
Nicole dopadla proti Brengleový prakticky stejně jako minulej týden Bára Krejčíková. I jí to dokázala Brengleová znechutit a v závěru už to vypadalo, že to chce mít Nicole za sebou a vyhazuje se schválně ... :(
Cesta mezi elitu bude pro Nicole ještě hodně dlouhá a trnitá ...
Reagovat
pepin
Já to tady již píšu, ale takovouhle soupeřku by i po té pauze a po delším tréninku měla s přehledem dát. Jinak souhlasím, že cesta bude hodně, ale hodně dlouhá a mám jen strach, aby to po pár neúspěších unesla.
Reagovat
tommr
taky si myslím, že největší problém bude to jestli bude mít dostatek trpělivosti. Herně na to, aby se vrátila mezi špičku určitě má, ale je otázka jak dlouho jí to na těhle miniturnajích bude bavit ... :)
Reagovat
Frick
Není to neúspěšnej návrat. Zázrak nepřišel, ale nevěděli jsme, zda nebude vypadávat v 1. kole 2:6 1:6. To se nestalo.

Ještě před 6 týdny by jsme nevěřili tomu, že nyní budem sledovat Nicolniný (i vítězný) zápasy na streamu. Takže vlastně v tomto směru ten zázrak přišel.

No a možná je lepší než byla v posledních cca 10 měsících kariéry.

Poslední zápas proti hráčce TOP 100 vyhrála v kvaldě o Eaesbourne 2009 a byla to hráčka z 97. místa.

Poslední výhra nad jakž takž slušnou hráčkou byla v březnu 2009 v Miami nad Alonou Bondarenko (tehdy 36.)
Reagovat
dadaft
určitě to mohlo dopadnout mnohem hůř.
Reagovat
Titan
Trnitá...
Semifinalistka AO a Roland Garros si sama podává míčky... No, bude muset vydržet...:-)
Reagovat
tommr
myslím si, že chybějící sběrači nejsou největší problém. Horší asi bude ustát fakt, že jí to zpočátku nepůjde tak dobře jako dřív a že bude prohrávat i s průměrnejma hráčkama ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Neviete kedy zajtra hraje Petra s Genie?
nechce sa mi to hľadať.
Reagovat
smazaný uživatel
v 9:00
Reagovat
smazaný uživatel
vdaka anakin , fakt
Reagovat
smazaný uživatel
a nevieš či to budu davať na SlovakSport1?
Reagovat
pepin
Půjde to na 2.
Reagovat
smazaný uživatel
spíš na 2, ale nevím to jistě.
Reagovat
tommr
bude to jenom na SlovakSportu2. Na jedničce místo toho dávaj opakování fotbalu Teplice-Slovácko ...
Reagovat
smazaný uživatel
a da sa pozerať aj cez ich stranku? slovak sport? naživo? či si musim prve predplatiť ? :D
Reagovat
tommr
to nevím, ale tady by si měl najít všechny potřebný informace:
http://www.slovaksport.tv/page/index/9
Reagovat
smazaný uživatel
kašlem na to , pozriem na niejakom streame
Reagovat
smazaný uživatel
Tak dneska už to Nicole nedala.. :-/
Ve 2. setu na podání až na první gem a poslední gem hrála hodně dobře.. Ale na returnu to byla dneska bíída.. Ale dneska opět zlepšení na BH, dneska z něho dala i pár winnerů taky! :D

U mě s tímto turnajem spokojenost, vyhrála dva zápasy po sobě, což je hodně slušný!! :-))
Reagovat
pepin
No já bych řekl, že to mohla dát a s přehledem. To co proti ni stálo nepředvedlo vůbec nic, postavu měla spíš jak vzpěračka a Nicol spoustu balonů vyhazovala nesmyslně, pod žádným tlakem, ven. Nevím, mám z toho takový rozpačitý dojem.
Reagovat
smazaný uživatel
Souhlasím s tebou jak píšeš nahoře, že jí čeká ještě hooodně dlouhá cesta.. :-)

Ale je fakt, že nejen dnes měla na kontě hodně nesmyslně vyhozených míčů.. Trošku jí mi přijde v některých chvílích chyběla trpělivost, v tom 2. setu na returnu to chtěla všechno rvát z první, ale málokdy se jí to povedlo..

Ale tak já věřím, že se to srovná! Odehrála teprve druhý turnaj, nevím jestli jsi viděl všechny její zápasy po návratu.. Já jo a tady v Las Vegas oproti Novému Mexiku hrála líp.. Takže nějaký posun tam určitě je, tak musíme doufat, že se to bude nadále posunovat ta její hra!! :-)) Musíme jí dat čas!!
Reagovat
VlS
Posun tam trochu je, hlavně BH je o hodně lepší, ale k návratu do špičky ( top 100) tomu ještě chybí světelnej rok
Reagovat
smazaný uživatel
A našel jsem na prohře Nicole jedno pozitivum.. Už nikdy neuslyším tu komentátorku! :DD
Reagovat
Frick
No ale řekl bych, že podmínky byly těžce neregulérní.
Reagovat
smazaný uživatel
Jj, ten vítr byl šílený.. Ale Brengle v tom větru hrála přesně to co musela, hrála dobře.. :-))
Reagovat
VlS
Hi !

My bad. Seems the cut was computed without Beijing remaining results.

The cut was readjusted.

Thanks for reporting?

Best regards,
Philippe @ http://live-tennis.eu
Reagovat
blixa
No vida, a my furt dumáme, kde udělali soudruzi z NDR chybu :D
Reagovat
Fandina
Měl by tě platit už, za opravy, které tam posíláš :-)

Snad je to dobře, i když na http://www.wtatennis.com/news/article/4173248/title/kvitova-one-win-from-singapore se uvádí, že Petra potřebuje k jistotě titul.
Reagovat
blixa
Jak už jsem psal níže, WTA to podle svých pravidel bude počítat na 7 míst.
Reagovat
VlS
Myslím, že WTA to taky počítá na 8 míst, ale nemá tam zakalkulovanej los na
Peking.
Reagovat
blixa
Nevím, no, ale měli by to brát na počet garantovaných mít, a osmé místo garantované není.
Reagovat
blixa
míst pochopitelně, ne "mít" :D
Reagovat
blixa
4610 bodů už vypadá pravděpodobněji, nicméně to je pořád podle mě na 8 kvalifikovaných, takže se to nebude shodovat z údaji WTA, kteří to budou počítat na 7. Ale vhledem k tomu, že se WC v praxi neuplatňuje je to dobrá informace.
Reagovat
VlS
Nechce se mi to znova počítat, mě to vycházelo tak ještě o 100 bodů víc, ale prakticky je to jedno. Dopočítat se správnejch odpičtů není uplně jednoduchý, protože minimálně pro Genie platí jiný pravidla povinnejch turnajů ( nebyla ve dvacítce) než pro ostatní ( nevím ani, jestli Ana byla ve dvacítce) a nechce se mi to hledat, protože jsou to dost teorie. Pravděpodobně utře nos Angie, pokud se nestane něco úplně mimořádného.
Reagovat
smazaný uživatel
Mohli by ty klauni konečně zmlknout? Neslyším nadávky :p
Reagovat
Frick
Sníží-li se vám kvalita streamu na usta.com, dejte F5.
Reagovat
smazaný uživatel
zatim dobrý :) a tu uspavací komentátorku by mohl někdo odstřelit :/ :D
Reagovat
sprchon
A toho člověka, co dělá skore taky :D Ten musí bejt buď vožralej nebo na nás prostě se*e.
Reagovat
aligo
spíš to druhý :D
Reagovat
aligo
jo je taková divná... :D vždycky se probere jen po vítězném úderu nebo drotshotu :D
Reagovat
smazaný uživatel
Bude přenos na netu? Případně odkaz, díky
Reagovat
sprchon
http://www.usta.com/Pro-Tennis/Pro-Circuit/2014_pro_circuit_womens_live_streaming/
Reagovat
aligo
http://live.drakulastream.eu/static/freepopups/24233005719050.html
Reagovat
Patri.k
Bomba, Kvitová ve finále, doufám, že ji to výjde, Bouchardová ji posledně seděla, navíc když Kvitové nějaký turnaj sedí, což se zdá, že tenhle ji sedí, tak moc často neprohrává, můžeme být rádi za tenhle nový turnaj, očividně je dělám Petře na míru. Tenhle rok už Serenu už asi jen tak nedostane, ale začátkem nové sezóny bude mít možnost pokud se ji bude dařit, tak doufám, že už se konečně dočkáme top 1. Hradecká a Veselý už v semifinále, což je paráda, Vaidišová, opravdu vypadá, že nebude pro ní ten návrat tak těžký, bude stačit, když ještě trošku zpřesní hru a může se do do TOP10 brzy vrátit. Ženský tenis fakt paráda, Allertová a Krejčíková, velké naděje do stovky, pokud to půjde takhle dál, tak česká republika by mohla vládnout ženskému tenisu. A to ještě člověk moc neví co může čekat od Plíškové a podobně.
Reagovat
lars
Peta muze Serenu potkat v SF v Pekingu.
Wuham ji tak moc nesedi. Tokio ji sedelo vic.
Reagovat
Patri.k
Podle čeho si usoudil, že ji Tokio sedlo víc? Jinak jsem koukal, docela dobrej los pro čechy, na to kolik silných hráček tam je, teda až na Strýcovou, ale zas Halepová taky hraje občas všelijak, taky to nebude bez šancí.
Reagovat
smazaný uživatel
No Lucina los nic moc :) A Kvítí si ve 3. kole může zahrát s Venuší, ale u té bych tipoval, že se tam nedostane.
Reagovat
Patri.k
Tady nikdo nikdy neřekne, že máme super los, tady ať máme jakejkoliv los, tak každej řekne nic moc, já si myslím, že máme dobrej teda los, Giorgi poslední dobou vypadává furt v prvním kole, v dalším kole kvalifikant, co je dost dobrý, jo sice je tam Serena, ale tak, jen těžko můžem čekat, že když tam máme tolik češek, že se nikdo neutká se Serenou v osmifinále a tak. Venus je jen velký jméno, Venus nehraje nic mimořádného, Venus v poslední době dokáže porazit kde kdo, už to není taková raketa.
Reagovat
smazaný uživatel
Říkám to právě kvůli Sereně. Podle mě Venus hraje nic moc, dokud nepotká Petru, ta je pro ni jak živá voda.
Reagovat
Patri.k
To je vlastně pravda :D
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, snad na ten zápas dojde, vždycky je na co se dívat :)

K Sereně - není neporazitelná, ona svou klíčovou misi (neskončit sezónu bez GS titulu) zmákla, teď je zase v takovém "režimu hibernace". Takže by třeba i s tou Luckou mohla prohrát, kdo ví. Záleží, jak moc jí na tom turnaji záleží :)
Reagovat
Patri.k
Ano, Serena je opravdu pozoruhodná s tou její hibernací, ale ono se to dá říct i o Kvitové, taky hibernuje nějaký čas a pak je neporazitelná :D
Reagovat
smazaný uživatel
A v podstatě u obou se na to dá už i sázet - u Sereny přichází "hibernace" na méně důležitých turnajích, příp. turnajích po velkém úspěchu, u Petry zase na jejích neoblíbených turnajích.
Reagovat
FulnekUltras
kde se necítí jako doma...
Reagovat
smazaný uživatel
Zápasy Lucka-Serena, Petra-Venus by byly skvělé :)
Reagovat
PetaM
Ano, nepíšeme, že má super los, protože to nechceme zakřiknout, pšt! :D
Reagovat
Patri.k
Tak všichni víme, že ženský tenis je vyrovnanej a porazit občas může každej každýho :DD ale máš pravdu, naboural jsem nepsané pravidlo :D
Reagovat
lars
ten los neni dobry.
Peta ma Serenu uz SF a mohla ji mit az v F.
Lucka uz ve 3.kole muze mit Serenu
Na 2.stranu Serena mozna nenastoupi ???
Bare s Halep moc neverim.
Reagovat
FulnekUltras
No hlavně aby Serena zas neměla závratě... ;-)
Reagovat
lars
Lepsi klima.
Reagovat
FulnekUltras
Holt ty ženský u nás mají proti chlapům očividně navrch... ;-)
Reagovat
Patri.k
Podle mě to bude tím, že u chlapů je prostě velká konkurence. Nevím jak je to na západě nebo východě, když se se řekne vrcholovej sport a ženy, myslím, že u nás se vnímá normálně, že i žena může být vrcholová sportovkyně, ale zas všude to tak být nemusí a prostě, v nějakých státech může být zakořeněno, že ženy sport a zvlášť vrcholovej nedělají, může to být i slabou konkurencí v ženském tenise. I když si tímhle te´d plivu docela do svých řad :D
Reagovat
smazaný uživatel
Slabší konkurence je v ženském sportu obecně ve srovnání s mužským, ale v tenise jsou ty nůžky rozevřené asi nejmíň (možná ještě v atletice - samozřejmě ne výkonem, ale konkurencí).
Reagovat
Patri.k
Jo to souhlasím, tenis je jeden z mála sportů, který hrají ženy vrcholově a má uznání a skvělou základnu.
Reagovat
smazaný uživatel
A je to o penězích. Je to začarovaný kruh - ženy se můžou tenisem uživit (a zajistit do konce kariéry) stejně dobře jako muži, proto je tam větší konkurence a ta zase generuje větší zisky, větší prize money a větší konkurenci. Třeba fotbal, hokej nebo cyklistika - tam muži taky vydělávají miliony, ale u žen se jen pár vyvolených dostane třeba na desetinu jejich příjmů, a proto ty sporty pořád v ženském podání působí tak amatérsky (viz. třeba v českých podmínkách cyklistika, kde rychlobruslařka naloží specialistkám několik minut).
Reagovat
FulnekUltras
Minimálně od roku 1990 se konkurence výrazně zvýšila nárůstem finanční motivace v tzv. východních zemích.
Ale stejně si myslím, že ty naše holky prostě dokážou víc máknout... ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
A jsou tam i další naděje jako třeba Bouzková :) Upřímně jsěm zvědavý na Veselýho, zatím je to docela nadějné, ale pořád z toho nemusí nic být. Snad se mu příští sezonu povede postoupit do nějakého finále, nebo aspoň trochu dál na GS.
Reagovat
vrabejka
Po kom hraje Nicole?
Reagovat
smazaný uživatel
po všech co hrají před ní
Reagovat
smazaný uživatel
Po zápas Brady s Tatishvili! :-))
Reagovat
PetaM
Všimli jste si, že Genie byla letos 3x ve finále a právě teď ve Wuhanu je to potřetí, co v něm potká českou hráčku?

V Norimberku porazila Káju Plíškovou.
Ve Wimbledonu prohrála s Petrou.
A teď třetí finále, opět s Petrou.

Zajímavé :D /jak pro koho :D/
Reagovat
smazaný uživatel
Pro nás to může být zajímavé, Genie je to asi jedno :D Ale myslím, že by na druhé straně radši viděla kohokoli jiného (třeba i Serenu) než Petru :)

Upřímně jsem od ní postup do finále nečekal, Caro už trochu asi docházela šťáva, ale Genie zahrála dobře. Jen moc nevěřím, že na ty rány od Petry dokáže adekvátně reagovat, takže to bude asi zase jen o tom, jak moc bude Petra trefovat kurt. Kurzy okolo 1,5 mě překvapují, čekal bych tak o dvě desetiny nižší. Jestli Petra začne dobře, tak na Genie dolehne wimbledonská vzpomínka a může to vzít hodně rychlý konec.
Reagovat
smazaný uživatel
Tady je plno optimistů, ale Wuhan není Wimbledon a Bouchard už je zkušenější - ve Wimbledonu takovou drtičku nečekala, ale o to víc na ni bude zítra připravená.
Reagovat
blixa
Na to se nedá připravit .... ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak nějak. Je fakt, že ve Wimbledonu Genie takovou drtičku nečekala, ale to až takovou roli nehrálo - její problém byl, že ani nestíhala. Ona zatím hraje dobře proti soupeřkám, které jí dají čas připravit se na úder, ale pokud ten čas nemá, tak má problém. Myslím, že to je zatím její největší slabina, kterou musí odstranit, aby se dostala do absolutní špičky, musí rychleji reagovat (bavíme se o zlomcích vteřiny). Ale je zase o 3 měsíce dál, tak na tom třeba mákla, uvidíme :) Tříseťák bych ostatně i bral, ať vidím aspoň konec, protože z postele vylezu tak v jedenáct ;)
Reagovat
PetaM
Ano, jsme optimisté. Co je na tom? Máme do zítřka jít s tím, že Petra prohraje, ale "aspoň to finále dala", nebo jak? Pokud nebudeme věřit, tak na co je nám fandění? Když nedokážeme věřit hráčce, které fandíme, tak fandíme na ho*no a není to vůbec třeba.

Ano, může zítra prohrát, ale stejně tak zítra může vyhrát. My do toho jdeme s tím, že vyhraje a věříme ji. Když vyhraje Bouchard, prosím, ale dokud se to nestane, já budu věřit Petře, protože se začíná od nuly. A to, že se tady kalkuluje, to se kalkuluje a přemýšlí před každým zápasem. Ale zítra to může být a bude úplně jinak. Ale prostě přemýšlíme, kalkulujeme, věříme a tak to zůstane, dokud míček na MB nedopadne 2x, nebude to out nebo síť.
Reagovat
lars
A kdyz dobry micek souper neodehraje, tak to neplati :))
Reagovat
PetaM
Hele, je pátek večer, nechápu :D :D
Reagovat
lars
Nechapu, asi tvoji snahu o winner :))
Reagovat
PetaM
No .. Winner je, když míček 2x dopadne na zem :D
Reagovat
lars
tak, ze 3x a vice dopadu uz neni winner :))
Reagovat
smazaný uživatel
no tak, neber to tak vážně :D Hned mi to evokovalo projev Alžběty I. z dnešního filmu, a ta si taky žádnou legraci nedělala :D Já taky věřím Petře, ale napsal jsem to proto, že tu bylo dost příspěvků jak se zítra bude Bouchard jen otáčet za těma ránama, musí být taky nějaká protiváha ne :)
Reagovat
PetaM
Ať jí zastávají její fanoušci :D Já se držím při zemi a určitě si nemyslím, že to skončí 6:0 6:0 :D Čekám tuhou bitvu, ale myslím si, že vyhraje Petra :D
Reagovat
FulnekUltras
a skreč Evži z důvodu totálního znechucení a marnosti odporu by nás rozhodně netěšila... ;-))
Reagovat
lars
Peta mela 1.32 se Svitolinou. Ten kurz 1.53 je asi OK.
Reagovat
lars
Nevite, proc tento tyden nehraje Tomas?
Jakoby mel "nahrano" na TM
Reagovat
smazaný uživatel
Teď jede do Pekingu, pak hned Shanghai a po ní hned Stockholm, proto. Už takhle má tři týdny po sobě, sice nevíme kolik zápasů v nich odehraje, ale i tak je toho dost.
Reagovat
lars
Loni asi hral touto dobou v Kuala Lumpur prohral tam asi finale
Reagovat
smazaný uživatel
hrál jakoby tento týden Bangkok, ale pak zas neletěl do Stockholmu. Každopádně na obhajobách nezáleží, co se týká turnaje mistrů.
Reagovat
lars
jj Bangkok
Reagovat
pepin
Ted jsem četl, že se marfuša rozešla s Gr. Víte něco bližšího nebo je to kachna.
Reagovat
smazaný uživatel
Kachna.. :-)) Vypadá to, že jsou stále spolu..

Po USO se spekulovalo, že se rozešli, protože se přestali sledovat na twitteru (Maria ho nikdy nesledovala ani a on jí asi tak den během Cincy) a pak taky, že Maria jela do Los Angeles a napsala k fotce, kterou dala na fb "víkend samoty".. Z toho vznikly spekulace a Grigor ty spekulace "potvrdil" dá se říct, protože ten odjel do Evropy a tady se připravoval na část sezony v Číně.. :D
Ale dneska byli spolu viděni v Pekingu!! :-))
Reagovat
pepin
Jo tak díky.
Reagovat
pepin
K zítřejšímu finále asi jen krátce. Za prvé - Petra je jiný level pokud se týče o způsob hry oproti jiným hráčkám.
Za druhé - at chceme nebo ne bude mít B. v hlavě porážku a to krutou z Wimblasu.
Za třetí - před finále ve Wim. předváděla B. také velmi dobré výkony a když narazila na jiný styl tenisu tak "narazila"
Předpoklad - pokud Petře vyjde začátek utkání tak jako doposud v odehraných zápasech bude velký předpoklad, že to B. horko těžko bude zvládat.
Závěr - pochopitelně to může být i jinak, ale to nikdo nevíme.
Reagovat
FulnekUltras
Dnes opět výborná, stoprocentně soustředěná a psychicky silná. Její poslední tři vítězství mají navzdory všem žebříčkovým teoriím velmi vysokou hodnotu, neboť jak Svitolina, tak i Garcia a především Karolína Plíšková jsou poslední dobou ve výrazně vzestupné formě a až do zápasů právě s Petrou se vezly na sebevědomé vlně opakovaných výher, což má v ženském tenisu vždycky značnou váhu. Že však Bumbrlíček dokázal všechny tyhle tři "slečny na vzestupu" poměrně spolehlivě "utnout", svědčí o jeho nesporně znovu aktivovaných herních a hlavně vnitřních kvalitách.
Ve Wu-chanu jakoby ještě navíc na Petru působilo ono pro ni vždy tolik přínosné genius loci, tentokrát zjevně spojené s její čínskou "sestrou" a místní rodačkou Li-na. Diváci projevují "Pe-ťu-li" náležitou podporu - a ona působí, jako kdyby pro ně hrála i za jejich idol, který se bohužel před pár dny musel (zřejmě natrvalo?) rozloučit s kariérou. A bude tomu tak i ve finále. Jakkoliv se Evža bude jistě stavět proti, nepochybuju o tom, že na konci zápasu opět uvidíme ten nejkrásnější úsměv v celé současné WTA a přilehlém okolí... ;-)
Peťo pooojď do ní a rubej !!!
Reagovat
Michaelus
hezký :D
Reagovat
pepin
Naprostý souhlas a jen ještě k tomu úsměvu, dnes když šla k rozhodčímu kvůli té síti, tak takový ten úsměv "já nic, já muzikant" tam byl také a překrásný.
Reagovat
Fandina
Tak ten úsměv po té síti byl úžasný a šťastný. Naprostý souhlas, také jsem si ho všimla.
Reagovat
tommr
šťastný? Opravdu si myslíš, že byla šťastná, že jí rozhodčí vzal bod?
Reagovat
Fandina
Tak to máš asi pravdu, asi ten bod měl být její, přesně jsem to neviděla, ale o tu síť asi zavadila potom. Šťastný bylo myšleno, že je to štastná holčina, nebylo to myšleno k té situaci.
Reagovat
PetaM
Nezavadila o ni potom, ale přímo do ní nabourala :D :D
Reagovat
blixa
To jo, ale myslel jsem že ta část mimo čáry, co do ní vletěla se už nepočítá, ale asi jo.
Reagovat
PetaM
To vůbec nevadí, síť je síť a záleží, jak je dlouhá, a po celé délce se jí hráč nesmí dotknout :) Petře podle mě nesedělo to, že nejdříve ten míček dobře zahrála, a až pak do té sítě nabourala, takže na míček to nemělo vliv, no ale bohužel. Pravidla jsou pravidla :) Naštěstí to nebyl nijak extra důležitý míč a Petru to nevyvedlo z konceptu. Třeba jako Novaka na FO proti Rafaelovi ...
Reagovat
tommr
Djokovice to nemohlo vyvést z míry, protože jemu rozhodčí na rozdíl od Petry bod nevzal ... :)
Reagovat
PetaM
Ale vzal ne? Vždyť na něho Rafánek ještě ukazoval, že skončil v síti. Bod jeho nebyl.
Reagovat
tommr
pokud se dobře pamatuju tak Nadal sice žaloval, ale nebylo mu to nic platný. Ruku do ohně bych ale za to nedal, protože mužskej tenis zase tak moc nesleduju ... :)
Reagovat
PetaM
http://www.youtube.com/watch?v=1PvNyWod0Do

Není to nejlepší kvalita :D Ale míček byl odehrán za stavu 40:40, a po tomto míči měl výhodu Nadal, takže bohužel ... Rafan žaloval správně - i když absolutně zbytečně, dotyk sítě musel vidět i slepý ...
Reagovat
tommr
tak to máš lepší pamět než já. Já jsem si to nejspíš poplet s jiným případem kdy to Djokovicovi prošlo, ale ted už si nevybavím kdy a proti komu to bylo. Jen si pamatuju, že tenkrát se argumentovalo tím, že se sítě dotknul až po odehrání míčku ... :)
Reagovat
PetaM
Hm, to je zvláštní ... Nejsem si úplně jistý, ale podle mě se člověk může dotknout sítě až po tom, co se míček 2x dotkne země ... Ale to je jen takový pocit a nechce se mi to hledat :D :D

Ale zrovna na tohle si pamatuju no :( Tohle Novaka stálo zápas a Rafael opět vyhrál FO ...
Reagovat
smazaný uživatel
to udělal Raonic proti del Potrovi loni v Kanadě :/
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
Fandina
Tak to jo. Já viděla, že to byla super výměna nakonec vítězná pro Petru a pak jsem si všimla té sítě ... úsměv
Reagovat
PetaM
Ten úsměv jsem pochopil stylem "To si děláš srandu, no ale dobře, nebudu se s tebou hádat" :D Ale byl opravdu kouzelný :D Vzala to naprosto v klidu :D I když jsem se trochu divil, co šla jakože reklamovat, ale vzala to dobře a to je nejdůležitější :D
Reagovat
smazaný uživatel
Já v tom výrazu čtu: "Tohle sis mohl odpustit..." :)
Reagovat
smazaný uživatel
Myslíš tenhle úsměv?

https://mobile.twitter.com/theoverrule/status/515410231204253697
Reagovat
PetaM
On byl podle mě ještě trochu větší :D Ale možná špatný úhel :D
Reagovat
smazaný uživatel
Tady je ještě video, začátek výměny cca 45:50.

https://m.youtube.com/watch?v=PZe1ONTWjJQ
Reagovat
pepin
Ano, to je přesně ono.
Reagovat
VlS
Hezky napsané, tak si představuju příspěvek fanouška :-)
Reagovat
smazaný uživatel
pěknej nick, haha
Reagovat
FulnekUltras
Petra je holt první a zatím taky jediná naše sportovkyně, která dokáže dlouhodobě přikovat k bedně nebo kompu i nejskalnější fandy fotbalu a hokeje - a to klidně třeba i v době, kdy souběžně někde jinde zrovna hraje Baník, Sparta, Kometa, Flinta a spol. ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Plně souhlas, s Petrou větší adrenalin než co kopou do trávníku místo do míče
Reagovat
Kozoroh
Dnešní zápas ukázal, že prohra se Svitolinou v Cinci byla náhoda a dnes se potvrdily kvality držitelky dvou wimbledonských titulů. A když už jsme u Wimbledonu, tak je wuhanské finále o to pikantnější, že proti Petře se postaví Evžénie Kanadská. Doufám, že Petra vyhraje a sníží ztrátu na svůj vzor, legendární Martinu, na 153 singlových titulů ;-)
Reagovat
Roger_Federer
Nahoda? jako bych slysel Queshe...
Reagovat
VlS
:-))
Reagovat
Fandina
RF ... proč queshe, nedá ti spát?
Reagovat
Roger_Federer
pobavilas...;)))
Reagovat
Fandina
ty s tím queshem moc ...
Reagovat
Roger_Federer
usmev...
Reagovat
Fandina
také tak ... úsměv
Reagovat
Fanda67
Ty už toho pana Q. vidíš všude, me už SIS vyskrtnul ? :)
Reagovat
Roger_Federer
Jde o obsah.., ty si cely nejaky divny:)
Reagovat
Fanda67
Tak to me těší :)
Reagovat
blixa
Zase Quesh. Tomu říkám obsese :D Nu což, každý máme svého koníčka :D :D
Reagovat
Roger_Federer
asi neznas vyznam slova obsese.;)
Reagovat
blixa
Význam znám výtečně, neboj ;-)
Reagovat
misa
nebo jak to nazvat:

https://scontent-a-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/v/t1.0-9/10606436_806231242774290_2634031554784875306_n.jpg?oh=16eb3211321c09dc79cbc1c622ec34d3&oe=54C9F47E

Ledová koupel po semifinále.
Reagovat
pockerface
Petra by na AO 2015 mohla nasbírat pěkné body,pokud tedy nezopakuje výpadek jako letos.Já věřím,že ne,nebude jí svazovat žádná obhajoba,tak by mohla dojím min.do QF
Reagovat
pockerface
no já doufám Eugenie,že ti Petra tu šanci hrát svojí hru nedá.
Reagovat
tmora
Nevíte bude dnes Nicole n streamu? Díky
Reagovat
smazaný uživatel
Jj bude.. :-))
http://live.drakulastream.eu/static/popups/24233005719050.html
Reagovat
tommr
průběžnej žebříček WTA k dnešnímu dni po odečtení lonskejch bodů z Tokia a přičtení bodů za kompletně odehraný semifinále turnaje ve Wuhanu.
Čísla v první závorce znamenají bodovej náskok nebo ztrátu na Petru Kvitovou, čísla ve druhý závorce znamenají bodovej náskok nebo ztrátu na Lucku Šafářovou.
Hvězdička znamená, že hráčka postoupila ve Wuhanu do finále.

1. Williams, S. 9430 (+3819) (+6840)
2. Halep 6036 (+425) (+3446)
3. Sharapova 5680 (+69) (+3090)
------------------------------------------
4. Kvitová 5611 (0) (+3021) *
------------------------------------------
5. Li 5270 (-341) (+2680)
6. Radwanska, A. 5035 (-566) (+2445)
7. Bouchard 4793 (-818) (+2203) *
8. Wozniacki 4455 (-1156) (+1865)
9. Ivanovic 4180 (-1431) (+1590)
10. Kerber 4050 (-1561) (+1460)
11. Jankovic 3635 (-1976) (+1045)
12. Errani 3215 (-2396) (+625)
13. Cibulkova 2982 (-2629) (+392)
14. Makarova 2850 (-2761) (+260)
-------------------------------------------
15. Šafářová 2590 (-3021) (0)
-------------------------------------------
16. Pennetta 2582 (-3029) (-8)
17. Petkovic 2515 (-3096) (-75)
18. Suarez Navarro 2420 (-3191) (-170)
19. Williams, V. 2155 (-3456) (-435)
20. Cornet 2140 (-3471) (-450)
...

Petra Kvitová tento týden obhajuje body za lonskej titul z Tokia a po jejich odečtení v žebříčku poklesla ze třetího místa na pátý.
Postupem do finále se ale Petra posunula na čtvrtý místo těsně za Sharapovou. Postup Petry do finále v souběhu s vyřazením Kerberový kromě toho znamená na 99,9% jistou účast na letošním TM ...
Pokud Petra získá titul tak se posune zpátky na třetí místo před Sharapovou a účast na letošním TM si zajistí definitivně ...

Bouchardová postupem do finále zavřela ústa všem pochybovačům. Pokud by získala titul tak se v žebříčku posune už na šestý místo před Agu Radwanskou ...
Reagovat
blixa
Pochybovačům o čem proboha ?
Reagovat
tommr
třeba těm, co tvrdí že Bouchardová v první desítce a na TM nemá co dělat a že její výsledky na GS jsou jen souběh náhod ... :)
Reagovat
Roger_Federer
jiste, nechapu, ze nekteri prizdi se drzici jedinci, maji furt potrebu resit jeji sebevedomi.Ma na to? ma tak at to prodava.
Reagovat
rib
není sebe-vědomá, je prostě nafoukaná. Sebevědomí je od "být si sebe vědomý", tedy mít zdravou sebereflexi, vědět, že jsme jen smrtelní lidé s kvalitami a limity a to je vše... A takových, co hrály moc dobře, ale nakonec skončily v propadlišti tenisových dějin (jelikož došly mockrát pouze do semi atd.), takových už pár jistě bylo. Pro historii Země je to ho...
Reagovat
blixa
Nevím, že by tohle někdo tvrdil. Zatím se vedou spíš spory ohledně jejích povahových vlastností ;-)
Reagovat
rib
jj, já si myslím, že se ukáže až příští rok... Už ji budou znát, už něco bude obhajovat, a tak bude moci předvést, jak je dobrá, náfuka jedna :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Je tu spousta názorů na zítra. Petra hrála výborně ( před chvílí jsem to celé shlédla ). Akorát poslední gam prvního setu byl nervozní a pak ten šestý ve druhém nevyšel. Svitolina nedala nic zadarmo a to se mi líbilo....Bouchard jsem neviděla, ale chystám se na to. Myslím si, že Petra hraje rychleji a pokud jí to půjde jako dnes, tak věřím, že vyhraje. A sympatie a antipatie - no Bouchard působí namyšleně a možná není nebo možná je namyšlená...nevíme. Moje favoritka to není a nebude. Totiž naše holky jsou daleko symatičtější a skromnější ( vyjímky potvrzují pravidlo ). Tak opravdu nevím, proč přát Kanaďance, to tedy fakt, Monty, nevím....
Reagovat
smazaný uživatel
Pardon - zhlédla - aby někdo neměl řeči...
Reagovat
Fandina
Já věřím, že vyhraje Petra. Podle mě na to má herně, ve Wimbledonu to předvedla a když nebude mít zítra den blbec, měla by vyhrát.
Co se týká Genie. Mě je jedno, jak se tváří, ale považuji ji za stejně sympatickou jako ostatní holky na okruhu a nevím, proč bych si měla o ní myslet, že je namyšlená.
Fandit budu Petře, jednak proto, že je to moje krajanka a jednak proto, že jí věřím a mám ráda.
Reagovat
smazaný uživatel
Sympatie bych teď dal stranou, ale rozhodně se bude na co dívat. Fandím Petře ale taky věřím, že se Kanaďanka tentokrát jen tak lehce nevzdá. Wimbledon byl pochopitelně jiná liga a tam nervy udělají hodně. Tento turnaj zase tak top není i když je důležitý hlavně pro Petru aby měla jistotu v TM
Reagovat
smazaný uživatel
ty si nemusíš myslet, že je namyšlená, to ti nepřikazuju. Na mě namyšleně působí, to neznamená, že je taková v běžném životě. A nemyslím na kurtu, tam je jak myška tichá a má skoro pořád pokerface....Působila na mne tak při rozhovorech, které jsem viděla na videu. Ale její hru nezpochybňuju, ta se mi naopak líbí...Jinak je mi úplně fuk...
Reagovat
Fandina
Na mě nepůsobí namyšleně ani v rozhovoru. Já tak nějak tyhle termíny namyšlený neřeším. A většinou když se setkám s někým o kom se říká, že je namyšlený, tak to z něj pak necítím. Moje zkušenost.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak jak to mám napsat, že je přehnaně sebevědomá ? Někdo se raduje, že postoupil poprvé ! do finále GS a ona jen : hm, tak to bylo jasné, to jsem věděla a teď vyhraju finále ( řečeno jinými slovy, pochopitelně ). A jak to dopadlo, víme. Propadla na celé čáře...Ale nic, asi můžu napsat cokoliv ( i vyjádření kanadského novináře na svoji krajanku ) a stejně na tebe nebude působit namyšleně....Tak to už zakončím. Bouchardová je mi fuk....
Reagovat
Fandina
Nechme to být. Na někoho působí namyšleně, proto to tu píše, na mě tak nepůsobí, tak jsem to tak napsala. To by potom člověk tady nemohl napsat vůbec nic, když na to přijde.
Reagovat
rib
nepiš přehnaně sebevědomá, ona sebe-vědomá není, je naivně nafouklá
Reagovat
smazaný uživatel
Petra Kvitová

1. servis ...170 až 180 km/hod
2. servis ...kolem 160 km/hod

Bouchard
1. servis ...cca 160 km/hod
2. servis .. 130 až 140 km/hod

Nikde jsme neviděl průměrnou rychlost jejich forhandů a backhandů, bylo by to zajímavé porovnání
Reagovat
smazaný uživatel
Petra je stoprocentně rychlejší. To už jsme poznali ve Wimbledonu. A ve Wuhanu ? Plíšková : překvapilo mě, že hraje tak rychle... Hm, to je tedy překvápko....
Reagovat
petrulinka
Mně přijde, že Plíškovic Petru asi vůbec nesledují, bylo to celkem patrné i z toho, co říkal tatík Plíšek Karolíně, a ta věta o rychlosti mně taky překvapila. Kdyby se na Petru občas podívala, tak by to musela vědět. Ale ono je asi něco jiného se dívat na nějaký zápas, a potom to zkusit na vlastní kůži :-)
Reagovat
FulnekUltras
V Lounech a Praze jsou tenisová řeznictví maximálně druhé kategorie... ;-)
Reagovat
tommr
Marie si ve čtvrtfinále turnaje v Amelia Island bez problémů poradila s americkou soupeřkou a postoupila už do semifinále ... :)
Reagovat
PetaM
Pane jo, Mary jede!!! :)
Reagovat
Pesek12
Z jiného soudku, ale týkající se Petry. Podle článku ji stát zaměstnává ve funkci instruktora sportu. Zajímavé.
http://denikreferendum.cz/clanek/18829-vnitro-zamestnava-i-v-monaku
Reagovat
PetaM
To jsou zase kydy :D No jo, Petra je úspěšná, tak do ní :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
To už je dost staré, proč to zase někdo vytahuje....kydy, kydy, kydy....
Reagovat
misa
"Vyjděme tedy z informací zveřejněných v Blesku a považujme je za nesporné."

To je hodně odvážná myšlenková konstrukce.
Reagovat
Pesek12
Asi něco na tom, že Petra je instruktor ministerstva vnitra bude.
http://www.mvcr.cz/clanek/abecedni-seznam-sportovcu.aspx
Reagovat
misa
Máš pravdu, je na seznamu. Co z toho ovšem Blesk vyvodil může být velmi vzdálené realitě.
Reagovat
Pesek12
To nerozporuji, jen by to měl někdo od Petry vysvětlit.
Reagovat
blixa
A proč ? Normální člověk to vysvětlovat nepotřebuje a blbec stejně věří Blesku :D
Reagovat
smazaný uživatel
Taky jsem se u toho zasmál, neuvěřitelný co si dovolí napsat
Reagovat
Pesek12
Ze stránek MV (http://www.mvcr.cz/clanek/odbor-sportu.aspx):
Sportovci Centra sportu MV jsou zařazeni v kategoriích instruktor sportu nebo smluvní sportovec a jejich příprava probíhá na profesionální úrovni pod odborným trenérským vedením, dále je zajišťováno lékařsko-pedagogické sledování i materiální zabezpečení.
Sídlem Centra sportu je areál Ministerstva vnitra v pražské Stromovce, kde se nacházejí oddělení atletiky, tenisu, vzpírání a různých sportů letních a různých sportů zimních.
Reagovat
VlS
Osobně doufám, že se toho chytí stární zastupitelství a dotáhne kauzu do konce. Buď někdo krade státní peníze ( spíš agentura, než sportovec), nebo někdo vede štvavou a lživou kampaň.
Petra jako soukromník by jistě neměla brát peníze od státu ( a nevím, jestli bere, pak určitě není sama a seznam profesionálních sportovců nejspíš bude dlouhej). Zdravotní pojištění si musí pkatit každej živnostník a zdravotní péči pak má krytou pojištěním. Pokud potřebuje nadstandard, tak si jej každý profík měl zaplatit sám a neměl by ho dostávat tak nějak bokem. Uvidíme, kam se to vyvine, to už schovat nejde.
Reagovat
smazaný uživatel
Pane můj, i ty, Brute ? Já nevím, proč berete Blesk za seriozní tisk. To už je fakt na mě moc.
Reagovat
Pesek12
viz Re: Misa
Reagovat
smazaný uživatel
o co ti jde ? Mě tyto diskuze nezajímají, zajímá mě tenis. Když se chceš rochnit ve zprávách Blesku, tak se rochni....How.
Reagovat
Pesek12
Jde mě o Petru a vyjasnění situace. A pokud vím, tak se kromě mého prvotního odkazu na článek v deníku referendum (v něm je zmíněn odkaz na Blesk), odkazuji již jen na stránky ministerstva vnitra. A ty by snad docela věrohodné měly být.
Ještě si vám dovolím doporučit jednoduchou radu - pokud mě něco nezajímá, tak diskusi s tímto vláknem přeskočím.
Reagovat
VlS
Fanynko, jsem pravičák a individualista a nesnáším kolektivismus. Pokud se prokáže, že Petra ( a nejen ona) je zaměstnanec státu, kterej za ní platí sociálku a zdravotní pojištění a na svý triko má příjmy ze sportu, tak je něco blbě. Příjmy vrcholovejch sportovců jsou určitě dostatečný na to, aby příspěvek od státu nepotřebovali. Na to daně platit nechci.
Jestli ty peníze půjdou na podporu talentů, jejichž rodiče nemají na to, aby zajistili podmínky pro rozvoj, tak to bude jiná story.
A jen si myslím, že by mělo být jasné, jak to vlastně je.
Reagovat
Pesek12
Díky, přesně tak.
Reagovat
mrafe
Stát platí pojištění pouze za určité kategorie osob, a tou Petra určitě není (tj. důchodci děti ....)
Reagovat
VlS
Stát platí pojištění také za všechny svoje zeměstnance, Ježíšek, Santa Claus ani Děda Mráz to nedělají, ptal jsem se všech třech.
Reagovat
mrafe
hlavně, že se bavíš
Reagovat
Fandina
Já nevím, jak to bylo s Petrou, když trénovala jako žačka, až se z ní stala úspěšná sportovkyně. Určitě jí stát nic nepřispíval. Pokud je teď a já to nevím, jak to je, nějakým způsobem financována státem, tak bych na tom neviděla nic špatného. Ona je vlastně velkou velvyslankyní naší země ve sportovním světě a i ve společenském, tak to mohu vzít tak, že je placena třeba jako ostatní naši zástupci státu, velvyslanci, vláda, poslanci, kteří také mohou mít své vlastní příjmy mimo toho, co jim stát platí. Ale jak to ve skutečnosti je, to opravdu nevím.
Reagovat
FulnekUltras
Co takhle řešit radši třeba Kalouskovy padáky a další zlodějiny především na Ministerstvu obrany (nebo snad spíš útoku) ???
Reagovat
VlS
To není o Petře, to je o skrytém financování něčeho a o rozpočtu. Osobně si nemyslím, že Petra vůbec tyhle věci řeší a ví.
Reagovat
FulnekUltras
Právě proto, že to není primárně o Petře - a vlastně i o tenisu a sportu vůbec - si myslím, že tyhle pindy, které by si ve skutečnosti zasloužil vyžrat někdo úplně jiný, sem jednoduše nepatří...
Reagovat
blixa
No, já myslím, že to je oficiální a zcela legální.
viz http://www.mvcr.cz/clanek/odbor-sportu.aspx
Článek je blábol člověka, který vůbec nepochopil o co jde. Určitě nejde o klasické zaměstnance s místem výkonu práce. Je tam třeba kompletní biatlonová reprezentace, která tu taky moc nepobude :D. Z toho, že je Petra vedená coby instruktor ještě nevyplývá, zda a jak služby ministerstva vůbec využívá. Upřímně nevím, co by od nich mohla potřebovat, a to včetně nějaké almužny :D Dost možná jde o nějaké reziduum z minulosti, když ještě o nějakou podporu mohlo jít.
Reagovat
misa
"Zřejmě se nebudeme mýlit, když budeme přepokládat, že místem výkonu práce je v její pracovní smlouvě Praha."

Autor bude dost mimo.
Reagovat
misa
Já myslím, že to bude nějak právně prověřené. Přece si jenom tak Petra neřekla, že se přesune do Monaka a nijak se neověřovalo, jestli to neporušuje zákon. I když zkušenosti s Beckerem a dalšími. Hm :-(

Bylo by mi líto, kdyby jí někdo kazil život jenom kvůli tomu, že vyhrála Wimbledon.
Reagovat
Fandina
To, že má někdo bydliště v Monacu nic neznamená. Je to každého věc, kde má bydliště. Domov je třeba pro mě tam, kde mám rodinu, to je pro mě domov, ale trvalé bydliště, právně mohu mít kdekoli. To je moje věc, kde jsem trvale přihlášen.
Reagovat
Roger_Federer
A proc tedy pri teto myslence nema PK to trvale bydliste ve Fulneku? Jiste v Monaku muze vlastnit, dum nebo byt..to je jeji vec, ale proc se tam teda prihlasila(oni vsichni) k pobytu?
Reagovat
Fandina
Nemá ho tam proto, že většina sportovců má bydliště trvalé právní jinde než je jeho rodina. Není výjimkou.
Reagovat
Fandina
A nejen sportovců, je hodně firem, které tady působí a mají sídlo jinde než v ČR.
Reagovat
Roger_Federer
Ano neni vyjimkou, souhlasim a z jakeho duvodu teda?
Reagovat
Fandina
Je každého věcí, kde si zvolí trvalé bydliště. Každý dělá to, co mu vyhovuje nejlépe. Je to na každého svobodná volba si vybrat, kde ho budu mít.
Reagovat
Roger_Federer
uz nemel, nejsem na to zvedavy :), kdyz nemas normalni a realne odpoved a vedomksti, proste napis ja to nevim..
Reagovat
Fandina
S tebou je velký problém, ty vůbec nepřemýšlíš o tom, co ti kdo odpoví. A jedinou tvou myšlenkou je to, že ten druhý neví o čem píše. Jsi neslušný.
Reagovat
Roger_Federer
tvoje klise odpovedi jsou zde uz legendarni, pokud nevis, proc se PK odstehovals do Monaca, staci napsat "ja nevim", nebo "ja neznam duvod", zkutecne odpoved ze je jeji vec kde bydli je sice pravdu, ale to vy kazdy.
Reagovat
Fandina
Neustále urážíš. Jako by toho nebylo málo. Opět a dokola.
Reagovat
Roger_Federer
a vim jsem te jako tedka mel urazil? trapna odpoved, sory
Reagovat
Fandina
I tahle tvoje odpověď je neslušná a urážlivá. A veškeré tvé popisování mé osoby tady je a bylo urážkou a neustále v tom pokračuješ.
Reagovat
Roger_Federer
dosli ti argumenty do diskuze, tak budes vytahovat nesmysli?, aby si nekdo nevsiml, ze proste opet mluvis o necem, cemu nerozumis??
Reagovat
Fandina
Ano došla mi trpělivost se bavit s neslušným člověkem, protože ty nic jiného než skryté otevřené urážky v debatě se mnou nemáš. Vůbec nechápeš smysl diskuse. Já píši své názory a ty tvé. Nectíš to, poučuješ mě, co mám psát a ještě mě urážíš.
Reagovat
Roger_Federer
Nenas pravdu, normalne jsem diskutocal a chtel odpoved, jedine co si odpocedela vseobecne klise otom jak si muze PK bydlet kde chce, bud neznas duvod proc se tam odstehovala, nebo mi umysl odpovidas hloupe a tim me urazis a ukazujes ze si arogantni.
Reagovat
Fandina
A tohle byla poslední odpověď, kterou jsem ti kdy napsala. Nemá smysl se s tebou bavit.
Reagovat
petrulinka
To je to stejné, jako by ses ptal, proč spousta firem u nás, si dává sídlo do Prahy. Například u nás v Opavě je takových hodně. Tím pádem dostává Opava míň peněz, když tam ty firmy nemají sídlo. A proč? No protože zrovna v Opavě je naprosto kreténský finanční úřad, takže firmy se raději přesídlují jinde. A vím, že některé mají sídlo i v zahraničí. Prostě to tak je, není to zakázané, tak nechápu, proč se tomu pořád někdo diví.
Reagovat
Roger_Federer
ano, u nas ve Zline je to to same, proto mam firmu v Praze;).
Me jde oto, ze PK se prestehovala do Monaka za jedinym ucelem, kazdy to vy, me osobne to je jedno a neresim to.Ovsem nekteri zde ji snad jeste chteji za to chvalit a vzdycky kdyz si nekdo dovoli neco napsat ihned je umlcovam, ikdyz je to proste pravda.
Reagovat
pockerface
mě jen zaráží,že nikdo(hlavně tisk)neřeší Berdycha a Štěpánka,ty totiž taky mají trvalý pobyt v Monaku.Abych nekecal,tak nevím jak je to k dnešnímu dni,ale Berdych to jednou někde taky prokecl.
Reagovat
petrulinka
Nejen Berdych se Štěpánkem, ale spousta dalších sportovců a nejen sportovců, ale i firem. Takže fakt nechápu to navážení zrovna do Petry. A tady se opět najde jeden trotl, který to tu opět přitáhne.
Reagovat
Pesek12
Díky za hezké označení pro mě, ale já netušil, že se o tom tady nemůže diskutovat. Nebo o tom, že Petra je instruktorem sportu na MV všichni vědí a jen já to netušil. Někdo pro mě za chvíli bude jistě požadovat trest smrti.
Reagovat
petrulinka
No jistě, potrefená husa nejvíc kejhá, co? Jde o to, že se tady má diskutovat o tenise a ne vytahovat nějaké drby a ještě ke všemu vytažené z bulváru. Taky mi vadí, že o jiných hráčích se tady nic takového neřeší, vždycky jen Petra. Je snad naše jediná sportovkyně, že se do ní musí kdekdo navážet?
Reagovat
Pesek12
Petra je totiž naše hrající nejúspěšnější tenistka/tenista. A taky jako jediná z hráčů veřejně řekla, že má bydliště v Monacu a že to změnila kvůli daním. Tyto důvody by na transparentní vysvětlení měli stačit.
Reagovat
petrulinka
No a právě to její prohlášení mi osobně jasně ukazuje, jak je v tom Petra nevinně. Já nepředpokládám, že to jsou její výmysly. Ona má na to lidi. No a ti lidé jí zřejmě řekli, že to bude lepší tak a tak, no a Petra je poslechla. Myslím, že těmto věcem vůbec nerozumí a sama osobně to vůbec neřeší. Kdyby to řešila, tak by nikdy veřejně neřekla, proč má bydliště v Monaku. Prostě Petra je obyčejná holka, která řeší tenis, ale neřeší to okolo. Myslím si, že třeba taková Sharapka tyto věci řeší, a když jsme u toho, tak zrovna ona taky hraje za Rusko, ale bydlí v Americe. Prostě nechápu, proč se to vůbec řeší. Kdyby se jednalo o nějakou podvodnici nebo vražedkyni, tak neřeknu, ale proboha Petra je obyčejná sportovkyně.
Reagovat
FulnekUltras
neobyčejná... ;-)
Reagovat
Pesek12
Škoda, že tuto argumentaci nepoužil třeba Becker při své obhajobě před finančním úřadem v Německu. Trochu pokulhává také srovnání s Márií, neboť ta má rezidenci na Floridě a taky tam asi většinu volného času přebývá. A USA je asi z hlediska těchto daní z vysokých příjmů pravděpodobně nevýhodnější než Rusko, ale určitě nevýhodnější než Monaco.
Reagovat
blixa
Becker nemohl, neb Němci mají jiné zákony než my. U nás musíš projít třemi kritérii, zda můžeš být daňový rezident v cizině a všechny Petra splňuje. Takže žádný problém.
Reagovat
Pesek12
1.kritérium - je třeba v jiné zemi pobývat alespoň 183 dní v roce.
2.kritérium - kde má středisko životních zájmů.
3.kritérium - kde má soustředěné ekonomické zájmy.
Které z těchto 3 kritérií Petra splňuje?
Reagovat
blixa
Máš to úplně špatně. První kritérium je , kde má dotyčný bydliště, byt, nemovist, pronajatý byt atd. Pokud má takových míst více ve více zemích, nastupuje druhé kritérium, a to kde má dotyčný rodinu, tím se rozumí manžel/manželka + děti (ne už třeba rodiče). V tomto případě ani obě kritéria u Petry nerozhodnou a pak nastupuje třetí, a to zda dotyčný pobývá více než 183 dní v roce mimo ČR. Pokud ano, může být daňovým rezidentem v jiné zemi, kde má nějaký objekt k bydlení, než je ČR.
Reagovat
Pesek12
Úplně špatně je podle mě trochu něco jiného. A matematicky jiné řazení kritérií vyjde v tomto případě úplně nastejno, protože stačí splnit aspoň jedno kritérium pro změnu daňového domicilu. Dále 2 ze 3 kritérií máme stejné. Petra podle tebe splňuje jaké tvoje kritérium?
Podle mě pleteš 2 věci dohromady - povolení změny daň. domicilu v ČR (to jsou ty moje 3 kritéria-stačí splňovat jen jedno z nich) a jeho získání v Monaku. Pro získání v Monaku tam musiš například mít bydlení, určitý vklad v bance a pobývat tam nějakou dobu a nevím co ještě - nesmíš být třeba Francouz a taky detailní podmínky závisí na jakou dobu to chceš získat.
Reagovat
Pesek12
Nevšiml jsem si dalšího důležitého rozdílu v našich kritériích pro změnu domicilu v ČR - nestačí aby dotyčný pobýval více než 183 dní v roce mimo ČR jak tvrdíš ty, ale je správně je nutné aby v jiné zemi pobývat alespoň 183 dní v roce. Což je velký rozdíl a Petra toto nesplňuje.
Reagovat
blixa
Naprostý nesmysl. Kdes k tomu došel ? Nic takového rozhodně neplatí. Stačí pouze to, že 183 dní pobýváš mimo ČR. To by naprosto žádný tenista nemohl být rezident mimo ČR, protože žádný nepobývá v nějaké jiné zemi 183 dní :D Nevrtej se ve věcech, o kterých nic nevíš a kterým nerozumíš ;-)
Reagovat
blixa
Píšu pouze kritéria pro ČR, vůbec nic nemíchám. Co musíš splnit v Monaku sice vím, ale to není relevantní. Ty svoje kritéria uvádíš jednak formulačně dosti nepřesně a nesrozumitelně, jednak zcela pomíjíš posloupnost která je klíčová. Tudíž podle mě to máš úplně špatně ;-)
Reagovat
Pesek12
1.Na pořadí podmínek při logickém součtu podmínek nezáleží.
2.A 3.kritérium ve správném znění Petra nesplňuje - v jiné zemi musí pobývat alespoň 183 dní v roce.
Reagovat
FulnekUltras
Běž už konečně vrtat do toho Kalouska...tam by to mělo aspoň koule...
Reagovat
blixa
Hmm, kritérium 3 které uvádíš neexistuje, jak už jsem psal před tím. Např. to by nemohl být daňovým rezidentem v Monaku ani Štěpánek ani Berdych. Žádný tenista nesplňuje kritérium 183 dní v jedné jiné zemi. A ty myslíš, že jejich daňoví poradci jsou naprostí i.d.i.o.t.i, kteří neznají zákony a nezaslouží si svoje peníze ? :D. A na pořadí záleží, protože není logickým součtem. Příklad ? Pokud máš vilu v Monaku a bydlí tam i tvoje rodina, nemusíš pobývat mimo ČR 183 dní z roku, protože už první dvě kritéria ti umožňují být rezidentnem jinde. Pochopil ? No, obávám se že ne :D :D
Reagovat
Pesek12
Logicky součet dá přeci stejný výsledek 1+1+0=1. Chápeš? I kdyby splňoval jen jednu podmínku tak to stačí.
Reagovat
blixa
Bože, to snad není pravda :D :D NE !!! Nestačí.Např. pokud bude pobývat mimo ČR víc jak 183 dnů, ale např. jeho rodina bude žít v ČR, nemůže být daňový rezident jinde. Je to přesně v tom pořadí a posloupnosti, jak jsem napsal. Zkus si to znovu přečíst a zamyslet se. A pokud to nepomůže, tak už to vzdávám :D
Reagovat
Pesek12
Tento tvůj poslední příklad to vysvětluje proč to není log. součet, díky za vysvětlení. Tady jsem ještě našel 5.kritérií (sice staršího data) pro Definice daňového rezidenta - fyzické osoby - dle mezinárodních smluv o zamezení dvojího zdanění:
http://www.danarionline.cz/archiv/dokument/doc-d1929v2690-zdanovani-prijmu-rezidenta-ceske-republiky-ze-zdroju-v-zahranici/
Reagovat
petrulinka
No podle mě každý normální člověk takovou kydárnu jako Blesk vůbec nečte a nechápu, proč to sem vůbec dáváš. Já myslím, že na Petru toho bylo po Wimbledonu nakydáno dost a nezaslouží si, aby se do ní pořád někdo navážel. Já myslím, že je nejen v naší republice, ale i všude ve světě dost hnusných lidí, kteří páchají vraždy, kradou, podvádějí a téměř nic se jim nestane. Tak sakra nechte už tu Petru být, je to fakt nechutné.
Reagovat
FulnekUltras
Naprostý souhlas.
Reagovat
smazaný uživatel
podle mě bude nachystá překvapení. Halep hraje od US open velké nic, takže Bára má šanci, ale nesmí ji mr*at v hlavě.
Reagovat
sprchon
Těžko říct, Halepové teď o moc nejde a Bára umí z ničeho nic vyřadit hráčku top 10. :) Takže klidně může být...
Reagovat
pockerface
taky mi přijde jako kdyby se Halep šetřila a na ty turnaje jede z povinnosti.V 1. nebo 2.kole vypadne a má tak větší čas a klid na přípravu na TM.O ten jí podle mě jde nejvíc.Třeba by chtěla zazářit jako Petra.První rok v top10 a hned 2. a tak by ho taky chtěla vyhrát.Já doufám,že TM vyhraje Petra,Serena,Ana,Caro přesně v tomto pořadí :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Bára si první výhru nad Top 10 připsala ve Wimbkledonu nad Li Na...
Reagovat
smazaný uživatel
Peking: Nezdá se vám divné, že Lucka má zase velmi těžký los? :D
Klára taky a Bára jak by smet.
A Svitolina jako nasazená? Ku** kde jsme? Aga vs Vande..
To je bída :(
Reagovat
PetaM
Kdyby se Angi snažila, Svitolina nemusela být nasazená :D
Reagovat
misa
Není nasazená, jen má v 1. kole volno.
Reagovat
PetaM
Já jsem onndru pochopil, co myslí tím "nasazená", takže proto jsem mu to napsal :D
Reagovat
smazaný uživatel
;) jo, asi jsem měla napsat volný los
Reagovat
smazaný uživatel
Svitolina hrála semifinále ve Wuhanu, už je tradice, že tyto hráčky (Wozniacki, Bouchard a ještě Peťa) dostanou v Peking volný los, jakože čas na přesun. Loni to tak bylo také třeba s Venus.

Lucka má docela dobrý los, Giorgi poslední dobou nic moc, 2.kolo kvalda a 3.Serena, ale aspoň to není třeba Muguruza.
Reagovat
smazaný uživatel
To jsem nevěděl.
No neřekl bych, že má dobrý los
Reagovat
VlS
Svitolina je nasazená, protože hrála SF ve Wuhanu - normálka, tak to bylo v Pekingu vždycky ( místo Wuhanu bylo Tokio)
Reagovat
aligo
není nasazení jen má volný los
Reagovat
smazaný uživatel
Klára hraje zase proti dijas... :D snad už trochu lépe
Reagovat
smazaný uživatel
a druhé kolo proti Kerber :D
Reagovat
Mayo
to bude dobrý zápas
Reagovat
misa
bude určitě napínavější finále než ve Wimbledonu. Jednak je ve Wuhanu pomalejší povrch a jednak Eugenie bude chtít vrátit Petře drtivou porážku. Petra vede v bilanci 2-0, to může hrát určitou roli. Zítra se hraje souboj o 4. místo v race. Obě holky jsou hezké, každá trochu jinak, takže si finále užiju a věřím Petře.

Nastupující generace Bouchardová, Bencicová nebo třeba Karolína P. je mi sympatická svým tichým projevem na kurtu. Po zkušenostech s Azarenkovou, Šarapovovou nebo Erraniovou tohle dost oceňuju.
Reagovat
darek.vrana
Nevím, jestli je relevantní, že jí bude chtít vrátit porážku. Jako že ve Wimbledonu měla menší motivaci? Chtít může, ale Petra zase bude chtít výhru potvrdit. Ale jinak se taky obávám, že to bude o dost těžší.
Reagovat
misa
Eugenie bude chtít vyhrát první Premier 5 a ještě se pomstít. To je dvojnásobná motivace. Petra zase bude chtít potvrdit převahu nad ní a udržet finálovou neporazitelnost na turnajích GS + PM + P5. To je vlastně taky dvojnásobná motivace :-) Uvidíme, jak jim to půjde.
Reagovat
aligo
to jsou teda pěkně trapný argumenty :D :D
Reagovat
misa
Tak upřímně :-) Pokud Petře půjde 1. servis, vyhraje. Pokud bude někde na úrovni 50%, zápas asi projede.
Reagovat
blixa
Pokud jí půjde první servis, bez problémů ji vypráská. Pokud tak 50%, tak to bude vyrovnaný boj.
Reagovat
aligo
spoléhám na tří hodinovou výhru s šťastným koncem pro Péťu :)
Reagovat
George_Renel
Porovnávat finále Wimbledonu a Wuhanu je zcestné. Pomstít se výhrou ve Wuhanu může Evžena třeba 3x v řadě. Wimbledon je však jen jeden a vitezstvi v něm je s turnajem Premium neporovnatelné.
Reagovat
smazaný uživatel
Prosimvas jak je ta stránka kde berete výsledky z ITF turnajů ?
Například jak dnes má hrát Bouzková kde to najdu?
Reagovat
R01316
http://www.itftennis.com/procircuit/tournaments/women's-calendar.aspx
Reagovat
smazaný uživatel
děkuji mockráte
Reagovat
Fandina
Já si třeba tady vedle vlevo v okénku hledaný text napíši jméno a ono mi to nabídne profil tady na TP a tam bývá nahoře napsáno, kde dotyčná hraje.
ITF turnaje jsou na
http://www.itftennis.com/home.aspx
ITF skore je na
http://scores.itftennis.com/?alias=itf&layoutid=72&versionid=1&language=en
Reagovat
aligo
Lucka v Pekingu nehraje debla? koukám že Nasťa hraje s Mladenovic :) tak snad se plně soustředí na singl a vyhraje ho :D
Reagovat
smazaný uživatel
Lucka opět těžký los, výborně...
Reagovat
smazaný uživatel
a Petra taky nic moc.
Reagovat
smazaný uživatel
a Bára taky ne. :) :)
Reagovat
smazaný uživatel
Kamilu by možná dát mohla ale pokud by jedna z kvalifikantek byla Niculescu, tak by to bylo fakt "super".
Reagovat
smazaný uživatel
na druhou stranu, když zvládne ta dvě kola, mohli bychom se dočkat atraktivního duelu se Serenou.
Reagovat
tommr
pokud by ovšem Serena v Pekingu kvůli nemoci vůbec nenastoupila tak by se z těžkýho losu moh stát lehkej los ... :)
Reagovat
VlS
jsem neviděl. No, ať by to dopadlo jakkoliv, finále může být pěknej tenis. Doufám, že se Petra udrží a bude znovu soustředěná a na její poměry přesná.
Reagovat
smazaný uživatel
Chudák Lucka, první kolo nebezpečná Kamila Giorgi, případný další další kolo kvalifikantka, a pak na ní číhá serena. Hrůza
Reagovat
Fandina
Lucka Hradecká vyhrála nad Bonaventure 7:5 6:2 na 25 v Clermont-Ferrandu a je v semifinále. Super Lucko, jen tak dál!!!
http://scores.itftennis.com/?alias=itf&layoutid=72&versionid=1&language=en&tID=W-C25-FRA-07A-2014
Reagovat
smazaný uživatel
Díky, Fandino ! Jsem ráda, že taky někdo Lucce fandí, zrovna jsem se chtěla podívat, jak to dopadlo... Tak Lucka už v SF. Moc jí přeju, aby po smůlovatém období se zas dostala do první 50, kam po právu patří...
Reagovat
FulnekUltras
I já mám selku rád - určitě mnohem víc, než její ještě donedávna deblovou spoluhráčku slečnu sládkovou... ;-)
Reagovat
VlS
na live-tennis pěkně hazarduje s odbornou pověstí. Teď už tam snížil cut na úroveň, 4100 bodů, kterou by matematicky mohly překonat hráčky do pořadí 17, pokud by vyhrála peking, Moskvu a 2 dvěstěosmdesátky, což by teoreticky šlo. Matematicky je k mání 2030 bodů - odečty méně úspešných turnajů.
Reagovat
blixa
Nechceš se ho zeptat na ten jeho matematický postup ? Ten by mě docela zajímal :D
Reagovat
tommr
žádná hráčka už nemůže vyhrát víc než dva turnaje ...
Reagovat
VlS
A to proč?
Reagovat
tommr
čímž jsem samozřejmě myslel dva turnaje po Pekingu ...
Reagovat
VlS
Jo, to náš pravdu, což ale pořád je 1000+470+280=1750. Cut má nastavenej na 4110.
4110 - 1750=2 360 + body, který by odpadly ( typicky 120) = 2480. Čili, kdo ma 2500 bodů má teoreticky šanci překonat cut uvedenej na webu, proto tvrdím, že je špatně.
Reagovat
misa
Kus najít 9 hráček, které překonají hranici 4110 bodů. Máš k dispozici současný race žebříček http://live-tennis.eu/wta-race, los v Pekingu a dále víš, jak se bodují následující turnaje a kdo je na ně přihlášený.
Reagovat
misa
Oprava: Zkus
Reagovat
VlS
Míšo zkusil jsem, zkus to taky. Nad uváděný cut jichu už je 6 ( Serena, Maša, Simona, Petra, Genie, Aga). Do 9. zbívají tři a mohou se nad toto číslo dostat už v Pekingu. Angie by musela vyhrát, Aně a Caro stačí dojít do 3. (120 bodů) kola a nejsou tam proti sobě.
Reagovat
misa
Pravděpodobně to bude trochu komplikovanější než si myslíš. Každý odehraný turnaj a každý los turnaje tu hranici snižuje. Třeba teď v Pekingu je teoreticky ve 3. kole zápas Ana - Genie a jedna tak přijde o možnost dalších bodů.
Reagovat
misa
Chtěl jsem napsat každý odehraný zápas.
Reagovat
VlS
Ale genie už je nad 4110 bodů a i když prohraje, tak se nic neděje. Třetíkolo i Aně stači na překonáni 4110 bodů, proto tvrdím, že to má blbě a cut nemůže bejt tak nízko.
Reagovat
sprchon
Jak je na tom Serena, nastoupí vůbec? :D Je dost možné, že se ve čtvrtfinále potká s Alize.
Reagovat
PetaM
:D :D :D Chudák :D :D
Reagovat
blixa
Já myslím že nastoupí a počká, zda to skutečně bude Alize. A když jo, tak to zabalí :D
Reagovat
lars
Serena musi vyhrat asi 3.kola, aby Cornet mohla potkat
Reagovat
blixa
Tak to nebude problém, když to nebude Alize :D
Reagovat
smazaný uživatel
Udělala by lépe, kdyby se trochu dala dohromady zdravotně. Dva kolapsy v krátké době jsou varováním. Snad to vyhodnotí dobře.
Reagovat
Fanda67
Myslis pro Lucku vyhodnotí dobře :))
Reagovat
rosm
Mne je nesympaticka Caroline, neuprimna, hadava, neprijemna kdyz prohrava, sileny styl, shrbena dobiha micky, odporna defenzivni hra, ten jeji otec, sileny reklamy, obleceni hruza atd.
Reagovat
Fandina
Genie nemusí být každému sympatická, chová se odměřeně, na tom není nic zvláštního, ale pořád je to příjemné chování na kurtu než ty tenistky, které tam řvou jako na pastvě.
Reagovat
sprchon
Přesně tak, mně se líbí hlavně její styl hry, dál samozřejmě vzhled. Jinak na mě ale působí neupřímně a namyšleně, proto je mi jako osoba spíš nesympatická.
Reagovat
martinek37
S tím souhlasím. Ona na kurtu naopak působí velmi kultivovaně. A to i když se jí nedaří. Nedává najevo příliš emocí. Je to mladá pěkná holka, navíc má velký talent a potenciál. Všichni v ní vidí největší hvězdu budoucnosti, všichni ji obletují, hodně se o ní píše. To musí ovlivnit chování každého. Jen ona ví, jak se opravdu cítí a co je maska pro média a co opravdová Eugenie. Proto je tak těžké její chování posoudit, pokud ji člověk osobně nezná. Jinak mezi mé oblíbenkyně nepatří, ale hodně se mi líbí.
Reagovat
martinek37
Genie dnes zahrála výborně. Caro se bohužel držela jen chvílema. Rozhodující byl podle mě neproměněný break na 4:2 ve druhym setu. Ve finále čekám buď válec od Petry jako ve Wimblasu nebo urputnou střílečku. Záleží, jak se Genie vyspí.
Reagovat
blixa
Tak na Evžence to fakt nezáleží :D :D
Reagovat
pepin
To je naprostá pravda, ta se může klidně vyspat do růžova, ale vše bude o Petře. Prrotože dnes třeba hrála dobře, ale hrála proti jiné hráčce a jinému stylu. Až přijdou bomby tak se ubidí.
Reagovat
petrulinka
Já si myslím, že to bude záležet spíše na Petře, tak asi jako každý zápas. Pokud jí půjde servis a bude hrát soustředěně s minimem chyb, tak to Petra v pohodě zvládne. Jakmile jí ale servis nepůjde a bude se vyhazovat, tak bude mít šanci Bouchard.
Reagovat
martinek37
Tak nevim, pokud bude hrát Genie jako dnes, může to být vyrovnaný. Jinak si myslim, že Petra tady hraje konzistetně a nic se na tom nezmění ani ve finále. Prostě útočný tenis s dobrym servisem. Když to na Genie padne, bude to mít Petra jednodušší.
Samozřejmě může herně odejít i Petra, ale moc tomu nevěřim. To u ní bývá problém prvních kol, teď už je rozjetá.
Reagovat
pepin
Jenže dnes proti ni stál někdo úplně jiný a hlavně s jiným stylem hry.
Reagovat
sprchon
Dneska obě předvedly parádní výkon, takže jde o to, jestli to oběma vydrží i zítra. Myslím si ale, že Petra si bude věřit víc než v předchozích zápasech a že souboj s vlastní hlavou zvládne lépe. :)
Reagovat
dadaft
ale záleží.
protože beton není tráva.
Reagovat
blixa
Není, ale tohle je rychlej beton. Je to v rukách Petry, proti modu robocop ni škrt.
Reagovat
FulnekUltras
jooo
Reagovat
sprchon
Petra ráno zahrála dobře. Genie teď zahrála výborně, krásně jí to tam padalo. :) Zítra čekám vyrovnanější zápas než ve wimbledonském finále, ale zase ne o moc... Petra to zvládne ve dvou setech, pokaždé s jedním breakem. :)
Reagovat
petrulinka
No to nevím, ona to bude chtít Bouchard Petře vrátit, ale taky věřím, že to Petra zvládne a nejlépe ve dvou setech. Ono je tam docela vedro, což Petře moc nesvědčí, tak čím rychleji, tím lépe.
Reagovat
sprchon
To vedro tam asi svědčí málokomu. :D Na druhou stranu, pokud bude mít Petra slabší chvilky a dojde třeba na třetí set, tak teprve pak se ukáže, jak na tom jsou.
Reagovat
Fandina
Debl Andrejka s Peng proti Black Garcia začíná. Andy pojď!
http://live.shiftyland.net/
Reagovat
sprchon
Jo, tuhle dvojici jsem ještě hrát neviděl, takže jdu koukat. :) Shuai mám docela rád...
Reagovat
PetaM
Zřejmě spolu budou hrát dlouhodoběji. Hrajou spolu i v Pekingu. Zajímavý pár, třeba spolu zůstanou :)
Reagovat
sprchon
Garcia má zase Lucčino oblečení. :)
Reagovat
smazaný uživatel
No, očekával jsem jiný průběh a jiný výsledek. Důvody toho, proč to takhle dopadlo, jsou celkem jasné: Skvělý výkon Genie, trochu horší výkon Caro a její nevyužité šance v obou setech... Nedá se nic dělat. Semifinále je taky dobrý výsledek a Caro ve Wuhanu potvrdila konstantní formu, kterou má od začátku letních betonů.

Co se týče finále, tak to asi sledovat nebudu. Přeju Genie, ale tipuju Petru. Přesto si myslím, že by to mělo být určitě vyrovnanější než ve finále Wimbledonu...
Reagovat
blixa
Ty fandíš proti češkám i když tam nejsou ty tvoje favoritky ??! Teda to je úroveň !! :( Jak hluboko si klesnul ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Fandit a přát je rozdíl (aspoň pro mě)... Jinak jsou dvě hráčky z Top 10, kterým přeju opravdu málokdy. Kromě Petry je to ještě Aga. Nic proti nim nemám, ale je to prostě o sympatiích. Předpokládám, že u Agnieszky vám to tolik nevadí. :D No a taky Sereně moc často nepřeju (ale byly GS finále, kdy jsem jí přál - US Open 2011, Wimbledon 2012), ale tam je to taky o tom, že mám tendenci přát slabším. :D

BTW: Přečti si níže mou reakci na tommra. Tam se taky něco dozvíš...
Reagovat
blixa
U Agy mi to teda vadí !!! :D
Reagovat
tommr
a nemůže bejt důvodem taky rostoucí únava Wozniacký? V poslední době odehrála dost zápasů a při jejím stylu hry se to musí nějak projevit i když má obdivuhodnou kondici ...
Reagovat
pepin
Jistěže únava sehrála roli, ale i to jak nebyla schopná změnit svoji hru během zápasu a ve většině případů kdy vrátila míček na forhend B. tak za to byla potrestána. Dneska jsem ji mimořádně přál, protože B. je mi ještě více nesympatická než některé známé firmy.
Reagovat
smazaný uživatel
Může. Ale do jaké míry, to nevím... Prostě Genie byla dneska lepší, tak proč se na něco vymlouvat.
Reagovat
petrulinka
No že fandíš svým favoritkám i v zápasech proti našim holkám, to už jsem tak nějak pochopila. Ale že fandíš namyšlené Kanaďance Bušardici proti naši Petře, to je teda pro mě fakt nepochopitelné. Ale tak vlastně dělej, si co chceš, tvoje věc :-(
Reagovat
smazaný uživatel
Viz reakce na tommra (14:50) a reakce na blixu (14:55)...
Reagovat
pepin
Tak to už je spíše takové naschvál, protože ví, že většina lidí, kteří zde fandí našim holkám a hlavně Petře nemusí jeho největšího koně šarapatici a tak to vrací, i když tvrdí že ne.
Reagovat
Fanda67
Monty
Jestli fandíš Genie jen proto abys mohl říct že Caro prohrála s pozdější vítězkou (jiný důvod mě u tebe nenapadá), to už je i na mě moc :(((((((((((((
Reagovat
smazaný uživatel
Viz reakce na tommra (14:50) a reakce na blixu (14:55)...
Reagovat
George_Renel
Bingo!!!:-)
Reagovat
pepin
Je zajímavé, jak se tu lidi naučí časem ty druhé poznávat.
Reagovat
smazaný uživatel
co k tomu dodat, abys zase nenapsal viz reakce na toho a toho + časový údaj ? Hm, asi nic. Mě tvůj postoj nepřekvapil. Zajídá se mi, to jo, ale nepřekvapil. Tak tě nepřekvapím ani já - přeju zítra Petře ! A minidotázek : Bouchardici přeješ proto, že je ti sympatická nebo krasavice inteligentní ( jak tu někdo vtipně poznamenal) ?
Reagovat
rosm
Lepsi Genie nez Wozniac, aspon se nebudem divat na hrbace Caroline
Reagovat
R01316
Proc tu ma tolik lidi rado tu nafoukanou Bouchard? Nechapu...Asi je to o vizazi, pocitam.....
Reagovat
blixa
Krasavice inteligentní, jak říkal nesmrtelný Jindřich Plachta :D
Reagovat
FulnekUltras
:-D :-D :-D
Reagovat
kada.tom
ona hezky vypadá a hraje pěkně útočně ... ale chování má lepší kdejaký pětiletý dítě, no
Reagovat
smazaný uživatel
Ja ji nefandím, tělo pěkný, ale ráda machruje, jako kdyby za sebou měla 10 grandslamů...zitra se po pár gamech sesype
Reagovat
tommr
já naopak nechápu proč tu má tolik lidí vůči Bouchardový neustále nějaký připomínky ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Konečně s tebou můžu v něčem souhlasit. :D Já sice nejsem fanoušek Genie, ale když tady čtu ty s*ačky, tak jí o to víc přeju úspěch (pokud zrovna nehraje proti mým favoritkám). Nikdo z těch chytráků tady ji osobně nezná, ale soudit umí všichni... Podle mě to je normální mladá holka, která je sebevědomá a jde si za svým cílem. Z mladých pušek (ročník 1994 a mladší) je jasně nejlepší a navíc je velmi pohledná a fotogenická, což je pro ženský tenis to nejlepší, co může být. :) Pokud jde o takové osobní sympatie, tak z mého pohledu zaostává za mými favoritkami, ale jinak se na ni podívám vždycky rád. :)
Reagovat
PetaM
Právě proto, že jí neznáme, soudíme jen z toho, co se k nám donese. Ty taky své oblíbenkyně neznáš, ale soudíš je podle toho, jak se chovají na kurtu a na soc. sítích. Takže, v čem jsi lepší? Jen v tom, že máš jiný názor ...
Reagovat
smazaný uživatel
To máš sice pravdu, ale taky je rozdíl v tom, když o někom napíšeš "ta je fajn", nebo "ta je namyšlená kráva"...
Reagovat
PetaM
Tak pokud jsou kritické komentáře v mezích slušnosti, tak ať klidně jsou :) Samozřejmě, pokud už je to vyložená neslušnost a vulgarita, tak tě chápu, ale jinak ... :)
Reagovat
R01316
Ja soudim podle toho, co sama pronese pred kamerama.Jeste loni mi vubec nevadila,zmenilo se to az na AO, kdy jsem poprve zaregistrovala jeji rozhovor po nejakem zapase. Jsem zustala hledet s hubou otevrenou...
Reagovat
blixa
Evžena má "dar" působit namyšleně, arogantně a přehnaně sebevědomě. Tím netvrdím že taková je, ale prostě tak působí. V Americe a Kanadě to je určitě plus, tady to vnímáme trochu jinak. Já osobně si myslím, že to je celkem normální holka a to vystupování je naučené, že cílem je působit přesně takhle, holt to má za následek že v Čechách nebude mít moc fanoušků, což jí jistě strašně vadí :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Tak já třeba moc nemusím kanadské hokejisty (ne všechny, ale fakt mezi nimi nemám moc oblíbenců)... No ale tenistky se Kanaďanům z mého pohledu celkem povedly (kromě Genie třeba Francoise Abanda). :)
Reagovat
martinek37
Taky to nechápu. Je to tedy dost pohledná dívka a působí hodně sebevědomě. To ale neznamená, že je nějak vyloženě nafoukaná či arogantní. A přesně, pokud ji člověk nezná osobně, těžko může soudit.
Reagovat
PetaM
Okey, tak zápas s Genie jsem vidět nechtěl, stačil mi ve Wimbledonu, no ale budiž, i tak to bude hezké finále :)

Doufám, že si Petra vzpomene, jak hrála ve finále a bude plná optimismu a hlavně dobře naladěná :D A teda bude si i věřit. Věřím, že na Genie má, kanár nečekám, zase tak slabá Genie není. Ale věřím, že ve dvou by to být mohlo :D Ale bojím se, že ve třech :)

Takže Peťo, pojď pojď pojď :D
Reagovat
kada.tom
klidně ve třech TB, hlavně ať je to titul a jistota Singapuru :-)
Reagovat
PetaM
Ve třech TB neeee. Potřebuje být ready na Peking. Titul čeká i tam :D
Reagovat
smazaný uživatel
Petra ji dá. Bolestivé vzpomínky Bouchard na finále Wimbledonu ještě nejsou zažehnány. Pokud zítra dostane větší výprask od Petry, vznikne u ni komplex jaký má Berdych s Nadalem
Reagovat
kada.tom
tak tedy repríza finále Wimbledonu a znova ve finále :-)

Bouchard vypadá ve Wuhanu poměrně nebezpečně, ale já i přesto věřím Petře, a to z několika důvodů:

1) Petra vede v H2H 2-0 (porazila ji loni i letos)
2) Petra má vynikající finálové bilance
3) Petra bude chtít porazit hráčku TOP10 a s tím si i na 100% zajistit WTA Championship v Singapuru
4) hraje se na tvrdém povrchu, a to hodně rychlém, což Petře maximálně vyhovuje
5) Bouchard si ten Wimbledon určitě bude pamatovat

Samozřejmě se může stát, že Petra pohoří nebo Bouchard ukáže parádní formu a získá titul ona, ale já to moc nevěřím. Pro mě je Petra favoritkou. Vidím to na 7-5 6-3 :-)
Reagovat
blixa
Hodně bude záležet na tom, jak bude Petře chodit první servis. Pokud bude, tak ji vypráská, pokud nebude, bude to asi vyrovnanej boj.
Reagovat
tommr
ten pátej bod ale může bejt pěkně dvojsečnej: Bouchardová bude určitě nažhavená, aby tu potupnou porážku Petře vrátila ... :)
Reagovat
PetaM
Souhlasím, začátek zápasu bude ale velice důležitý. Genie bude namotivovaná a Wimbledon si, podle mě, nebude připouštět, ale pokud to tam Petře bude ze začátku padat, tak černé myšlenky určitě přijdou.
Reagovat
lars
Myslim, ze to s tim namotivovanim prehanite. Motivace je temer vzdy.
Kazdy chce vyhrat zapas.
S Busickou se moc nepocitalo. vraci se do formy.
Reagovat
smazaný uživatel
ad kada.tom: Petra už má dávno turnaj mistryň jistý!
Už včera ho měla jistý.
Žebříček je zde: http://live-tennis.eu/wta-race
podívejte se sami!
Reagovat
smazaný uživatel
Nemá ho jistý. Podle WTA musí Wuhan vyhrát, aby měla definitivní jistotu. Ale nedokážu si představit, co by se muselo stát, aby o TM přišla...
Reagovat
blixa
Bohužel to mají blbě. Zkus počítat.
Reagovat
smazaný uživatel
tak si to zkontroluj s tímto: http://www.tennis4wta.com/race/s1_50.html naprosto to souhlasí... Takže Petra to má jistý...
Reagovat
blixa
Protože počítají stejně , a to stejně blbě. Použij hlavu a kalkulačku a velmi triviálně zjistíš, že to mají špatně. Tu jejich hranici může překročit stále 9 tenistek, a není to vůbec nemožné. A to ještě vůbec neberou v úvahu fakt, že se nominuje jen 7 tenistek, ne 8. Na osmé místo může být udělena WC. Sice k tomu ještě nikdy nedošlo,ale zaručený postup má jen prvních 7.
Reagovat
smazaný uživatel
Jasně, Li Na ji ještě teoreticky může překročit, v tom máš pravdu. Bohužel jen teoreticky, protože již ukončila kariéru. Bohužel tohle neberou v potaz. A to osmé místo se týká teoretického příkladu, kdyby například nějaká tenistka například půl roku nehrála, pak náhle vyhrála GS a byla řekněme v RACE 12, a WTA jí udělila WC. Potom by postupovalo nejlepších 7, i v tomto máš pravdu!
Reagovat
blixa
Li Nu vůbec nepočítám, jako poslední beru Kerber a stejně to mají blbě. Co se WC týče, není vůbec řečeno kdo a proč ji může získat. Prostě v pravidlech je, že se kvalifikuje prvních 7 a že může být WTA udělena WC.
Reagovat
smazaný uživatel
wta je spolehlivý zdroj, pokud vím nědávno někdo psal, že tam mají chybu
Reagovat
VlS
Nevěř na bludy a počítej, na Live to má chlapec spočítaný matematicky blbě, kromě zítřka je ve hře ješte jedna 470 (Moskva) a tři 280 ve dvou termínech. Matematicky je ještě k mání cca 1700 bodů ( s Pekingem), samozřejmě ne pro všechny, protože vyhrát může vždy jen jedna.
Fakticky to má Petra asi v kapse, matematicky ne.
Reagovat
smazaný uživatel
2860 bodů, co má nyní Makarová + tvých 1700 jak říkáš je 4560 a WTA Championships Qualification Cut je 4550! takže to sedí! http://live-tennis.eu/wta-race Teoretickou šanci tedy Kerber a Makarova mají. Prakticky je Makarova bez šance a Kerber má max. 20% šanci...
Reagovat
Fandina
Doufám, že zítra Petra Genii přestřílí, i když ta dneska hrála úžasně a jela jako pila. Tak držím palce Petruško ... pojď pojď pojď!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Dnešní západ nemůže brát jako benchmark. Wozniaki stříli daleko pomalejší balony, pomalý servis, takže Bouchard měla čas. Petra to je jiná liga, pokud ji to tam bude padat a vyhraje hladce 1. set, bude to výprask
Reagovat
smazaný uživatel
už sa tešímm na zajtra! :)
Obe hračky mam veľmi rád :)
Reagovat
George_Renel
Repríza W. může být zase jen ve W. Tady je to něco jiného a s W. to má stejné jen obsazení.
Reagovat
tommr
to je sice pravda, ale stejně to všichni budou brát jako opakování wimbledonskýho finále ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Hmmm.. Tak Petra bude hrát s Genie, škoda. Zítra to bude ovšem maso, těším se. ;)
Reagovat
smazaný uživatel
COME ON! :)
Reagovat
Fandina
Genie to tam sází z rohu do rohu a Caro nestíhá. A jede jako válec.
Reagovat
freeteepek
Viděl jsem jen závěr zápasu, ale mám pocit, že Caro nehrála moc chytře. V každém případě zítřejší finále slibuje suprový zážitek. S Caro by to Petra měla určitě jednodušší. Genie bude velmi namotivovaná oplatit Petře wimbledonskou porážku.
Reagovat
Fandina
Souhlasím, že Genie bude namotivovaná a navíc se mi zdá, že tady hraje opravdu dobře. Ale Petra také, tak uvidíme.
Reagovat
pepin
Ve Wimblasu hrála taky hodně dobře a jaký byl obraz hry. Tak si přejme at je to stejný jako tam.
Reagovat
Fandina
Tak já doufám, že Petra vyhraje a potvrdí tak, že na Genii zahrát umí. Ve Wimbledonu byla jasně lepší.
Reagovat
smazaný uživatel
To se nediv, protože Wozniaki poslední dobou hraje ve stylu Radwanske pinky, pinky, ránu nedá
Reagovat
aligo
Caro vůbec neví co na tom kurtu dělá... :(:(
Reagovat
petrulinka
No dnes podle mě hrála Carolina hrozně. Věřila jsem, že to ještě otočí. Tak nic, no
Reagovat
blixa
Evžena hrála dost slušně a Caro byla nějaká leklá. Doufám že na ní neleze chřipka.
Reagovat
blixa
Že by rozhodující break ?
Reagovat
petrulinka
Carolina je dnes nějak mimo, škoda
Reagovat
dadaft
americká šňůra ji moc nevyšla, ale zdá se, že se Géňa vrací do formy.
Reagovat
smazaný uživatel
#POOOOOOOOOOOOOOJD
#COMEON
#POMEEEE
#AJDE
#VAMOS
Reagovat
smazaný uživatel
Ajde.
Reagovat
kada.tom
Pojd :-)
Reagovat
gigin
Idemo.
Reagovat
smazaný uživatel
Pojď!;-)
Reagovat
dadaft
DAVAJ
Reagovat
smazaný uživatel
#davaj a #idemo som tam zabudol pridať :D
Reagovat
smazaný uživatel
a ktore hračky použivaju #davaj?
Reagovat
smazaný uživatel
1. Pojd, 2. Vamos
Reagovat
blixa
MT pro Caro. Že by taktická varianta "brod" ? :D
Reagovat
dadaft
ani jsem si nevšiml, jak Elina podala Petře ruku?
leklá ryba nebo ji Barča naučila slušnému vychování??
:-))
Reagovat
blixa
Jako leklá ryba :D Ale Petra ji taky jen tak plácla ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Mně teda přijde jako pořádný joke, že zrovna Strýcová by někoho měla učit slušnému vychování. :D Jinak ten moment s podáním ruky jsem viděl a na isportu o tom byl dokonce článek...
http://isport.blesk.cz/clanek/tenis/215003/neumis-ani-podat-ruku-strycova-ucila-souperku-slusnemu-chovani.html
Reagovat
Fandina
Sprostě by mluvit neměla. Na kurtu už vůbec, ale alespoň zase dovede podávat ruku ... úsměv
Reagovat
blixa
To je výhoda "exotických" jazyků, kterým rozhodčí nerozumí :D
Reagovat
smazaný uživatel
Niektore hračky fakt nevedia podavať ruku .
Je to až trapne. Proste normalne jej podam ruku, poblahoželam k výkonu a poprajem všetko dobre na dalšom turnaji .
Reagovat
tommr
tak zatím je trochu překvapivě lepší Bouchardová a rýsuje se repríza wimbledonskýho finále ... :)
Reagovat
blixa
No, do stavu 4:1 to byl od Evženy hodně dominantní výkon, pak se trochu zasekla byť skore o tom nesvědčí. Uvidím jestli Caro něco vymyslí.
Reagovat
tommr
dneska se mi Wozniacká moc nezdá a ted si dokonce vyžádala MTO ...
Reagovat
smazaný uživatel
S tím tak úplně nesouhlasím. První dva gemy působila lépe Caro, až pak začala být Genie lepší. Caro jakoby od toho třetího gemu nevěděla co hrát a Genie jí to tam sázela. No a když se mohla Caro dostat do kontaktu, tak si zase prohrála servis... No, Caro má teď MTO, tak snad to nebude nic vážného (vidím, že jí obvazujou stehno).
Reagovat
blixa
No, spíš pouze první game působila Caro lépe. Ale budiž :D
Reagovat
smazaný uživatel
A ve druhém měla dva brejkboly...
Reagovat
blixa
Měla, ale už to bylo herně vyrovnaný.
Reagovat
Vaslab
50k Las Vegas - Nicole dneska nastoupí do utkání s Madison Brengle (110) jako 2. zápas na centrálním dvorci (cca ve 21).

25k Clermont-Ferrand - začíná čtvrtfinálový zápas Lucky Hradecké proti Belgičance Y.Bonaventure, snad Lucka potvrdí formu z předešlých dvou kol, v nichž ztratila pouhé tři gamy.

10k Amelia Island - Marie Bouzková začne hrát v 15 hod. našeho času čtvrtfinále proti domácí 18leté R.Valdes
10k Bol - Gabriela Pantůčková bohužel na 4. titul v řadě nedosáhne, v semifinále prohrála s domácí 2. nasazenou hráčkou, naopak Petra Rohanová se do finále probojovala!
10k Varna - Nasazená jednička Pernilla Mendesová suverénně postoupila do SF
10k Antalya - nejvýše nasazené Kateřiny - Vaňková a Kramperová skončily v QF

Nicole, Lucko a Maruš, pojďme!!! :)
Reagovat
tommr
jen doplním, že dneska si zahraje čtvrtfinále i Jirka Veselý na challengeru v Orleansu ... :)
Reagovat
Vaslab
Díky za doplnění a ještě k tomu doplním, že by to mělo být kolem 15hod. a bude opět k dispozici přenos :)
Reagovat
tommr
dneska je to zajímavejma zápasama našich tak nabitý, že člověk neví co dřív sledovat ... :)
Reagovat
Frick
S tou Vaňkovou je to zajímavý. Z kvaldy US Open rychle zpět do desítkového bahna.
Reagovat
Frick
S tou Vaňkovou je to zajímavý. Z kvaldy US Open rychle zpět do desítkového bahna.
Reagovat
PetaM
http://www.youtube.com/watch?v=PZe1ONTWjJQ

Kdyby náhodou někdo ráno neviděl (třeba já :D :D ), tak se může pokochat :D Já už teda jdu na to :D
Reagovat
pockerface
díky moc,až přijedu domu,tak se mrknu.Sice už sem něco dávala Fandina,ale na toto také mrknu.
Reagovat
PetaM
Aha, nechce se mi to hledat, tak jsem to dal zřejmě taky :D Však to nevadí, když jde o vítězství, tak ať je to tady i 10x :D
Reagovat
Fandina
Já sem sem dávala odkaz, kde to opakovali, reprízovali, teď je tam na tom odkaze live Caro Genie.
http://live.shiftyland.net/
Reagovat
Fandina
PetaM ... a díky za odkaz na záznam. Super.
Reagovat
tommr
zápas jsem bohužel neviděl, ale podle výsledku se zdá ho měla Petra víceméně pod kontrolou. Dvousetová výhra nad nebezpečnou Svitolinovou a postup do finále je každopádně cennej úspěch ... :)
Petra si tím v podstatě zajistila i účast na letošním TM. Oficiálně se sice říká, že jistotu bude mít jen při zisku titulu, ale v praxi už má účast na 99,9% jistou ... :)
Jako soupeřku do finále bych jí spíš přál Bouchardovou, ale ani finále s Wozniackou by nebylo špatný. Proti Bouchardový by měla mít Petra o něco větší šanci na zisk titulu, výhra nad Wozniackou by zase byla o dost cennější ... :)
Reagovat
dadaft
Svitolinová předvedla výkon odpovídající semifinále takového turnaje - rozhodně to Petře nedala zadarmo.
- ale v součtu byla Petra přece jen lepší hráčkou, hlavně díky dobrému vstupu do obou setů.
Reagovat
tommr
jj koukal jsem, že v obou setech získala Petra brzy brejk což je proti mladý a ambiciózní hráčce jako je Svitolina strašně důležitý. Kdyby jí Petra pustila do vedení tak by Svitolině narostly křídla a Petra by to pak jen těžko otáčela ... :)
Myslím si, že Svitolina má před sebou velkou budoucnost a mohla by z ní jednou bejt podobně kvalitní hráčka jako je třeba Azarenková ...
Reagovat
smazaný uživatel
Petra měla jistotu turnaje mistryň u včera!!! http://live-tennis.eu/wta-race Už je o více než 400 bodů nad WTA Championships Qualification Cut!!! Už nyní má turnaj v Singapuru jistý i Bouchard a na 90% i Wozniacká. V podstatě je rozhodnuto (i pro Ivanovičovou), to by musela Kerberová vyhrát příští turnaj, na což nemá.
Reagovat
smazaný uživatel
to není oficiální zdroj, může tam být chyba
Reagovat
smazaný uživatel
A Kde najdu oficiální zdroj? Liší se od tohoto zdroje? pokud ano, jak?
Reagovat
tommr
jj taky si myslím, že letos už to Kerberová nedá ... :)
Reagovat
Fandina
Caro koukej přidat. Go go go!
Reagovat
blixa
No věřil jsem před zápasem spíš Caro ale Evžena zatím docela hustá !
Reagovat
smazaný uživatel
Repríza finále Wimbledonu??
Porazí Petra znovu Genie, která porazila v semi finalistku z předcházejícího GS? :D
Reagovat
blixa
No jestli vyhraje Evženka, tak nás zítra čeká pěkná přestřelka :D
Reagovat
blixa
Teda mají tam nějak poloprázdno, na to že to je semíčko. Kdepak, už ani ta Čína není co bejvalo. Žádné davy v bílých košilích s mávátky :D
Reagovat
Fandina
:-)))))))))))
Reagovat
smazaný uživatel
Som rád, že si to zvládla . :)
Teraz už len nech to zvládne Genie :)
a bude repríza finále Wimbledonu (ale na harde) :D
Genie už nebude pod takym tlakom, celkom rad by som videl ako sa s tym vysporiada a či Petru potrápi.

dalej som rad že postupila Martina Hingisova
dufam, že učasť vo finale premení na zisk titulu. :)
Dalšia zastavka Peking :) a potom Moskva :)
bolo by super keby všetko vyhrala :)
2370 by získala.

Otazka !!!

stačilo by to na kvalifikovanie sa do Singapuru?
Reagovat
smazaný uživatel
teraz som si to spočital a určite to nebude stačiť. :/
Tak snad o rok by to šlo , Martina :)
Reagovat
smazaný uživatel
beriem späť :D
da sa to. Martina Come on! :D
Reagovat
pockerface
taky bych jí to přál,ale bude to sakra těžký.
Reagovat
smazaný uživatel
no ano , to bude ale ja Martine s Flaviou verím :) aj ked nie ta Moskva :/ ale Wuhan a Peking by mohli dať :D
Reagovat
tommr
teoreticky ještě šanci mají, ale to by soupeřky, který jsou před nima musely v závěru sezóny totálně vyhořet ... :)
Reagovat
VlS
byl pěknej, druhej jsem bohužel neviděl, ale je to dobrý. Hodně štěstí ve finále a v Pekingu přeskoč Simonu v Race :-)
Reagovat
kohlik
kdyby finále vyhrála Petra tak by byla asi 100 bodů od Simony druhý hráčky světa
Reagovat
kohlik
ale já nemyslím race
Reagovat
misa
Je to tak, Petra ještě obhajuje sf. Pekingu a TM. Ale v první polovině příštího roku to může pořádně rozjet. Z větších výsledků obhajuje jen čf. Miami a sf. Madridu.
Reagovat
Fanda67
na TM loni Petra neuhrála nic, nebo to bylo už předloni?
Reagovat
PetaM
Předloni prohrála s Agou a pak z TM odstoupila. Minulý rok vypadla v SF s Na Li :)
Reagovat
Fanda67
dík. tak to tedy má co obhajovat :(
Reagovat
Fandina
Tady je právě opakování zápasu
http://live.shiftyland.net/
Reagovat
smazaný uživatel
opět nezklamala ! Jdi do hájíčka, kdopak je asi na ty tvoje superkomenty zvědavý ! Hádej, a já ti hned odpovím, že asi vůbec nikdo. Petra vyhrála a to tě žere, viď ? No, možná, že ti tyto tvé výlevy pomáhají, jinak by tě zadusila závist. Pá, pá, děvčico !
Reagovat
smazaný uživatel
Mě nežere vůbec nic...jen mám radost,že se díváš na tenis,který se mi líbil. A to v podání Kvitové není často a tím nemyslím jen výsledky..
Reagovat
smazaný uživatel
Trochu jsem z tebe zmatená, protože tady vždy na Petru nadáváš a tvé komentáře začínající skvělá Petruška..., nemůžu nebrat jako ironii. Promiň, ale nevěřím... Ale jestli tě to nežere, že Petra vyhrává, tak to je fajn, jsem ráda, alespoň to nemá negativní dopad na tvé zdraví.
Reagovat
pockerface
Petra jak se prokouše přes 3.kolo a pak ošemetné QF,tak většinou jede jak tank a nikdo už jí nezastaví.Tak doufám,že to bude platit i tentokrát.Mělo by být více turnajů s hodně rychlým povrchem,aby jsme Petru vídali "stále" ve finále :-).Jinak velká gratulace k finále.Good luck.
Reagovat
smazaný uživatel
Skvělá Petruška..,ani se přitom moc nešklebila,hned je na ten tenis radost koukat,když zrovna nehraje někdo jiný...
Reagovat
smazaný uživatel
Kdepak ses toulala, už jsem si říkala, že tu chybí ironie a ejhle, už je to tady :)
Reagovat
misa
selka
Reagovat
smazaný uživatel
Gábina? :D
Reagovat
misa
Když tak někdo někoho označuje, musí počítat s tím, že se mu to vrátí :-)
Reagovat
freeteepek
skvělé představení!
Reagovat
Fandina
Petře ještě jednou a super výkon. Jen tak dál!!!!!!!!!!!!!
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist