Nadal je po 10 letech mimo top 5, Berdych ztrácí 20 bodů na čtvrté místo

11. 5. 2015, 07:45
Aktuality 345
Pohled na čelo žebříčku ATP nabízí novinku. Na prvních pěti místech nesvítí španělská vlajka a jméno Rafaela Nadala. Ten vinou loňských zdravotních problémů a slabší letošní formy přišel už o tolik bodů, že poprvé od května 2005 klesl až na 7. místo. Naopak stoupá Tomáš Berdych, který je pátý a s minimální ztrátou na své nové maximum.

Rafael Nadal po loňském Wimbledonu laboroval se zdravotními problémy a do konce roku toho moc neodehrál. V nové sezoně se mu po návratu příliš nedaří a z devíti turnajů vybojoval pouze jeden titul z menšího turnaje a jedno finále. 

Důsledkem je propad ve světovém žebříčku, v němž dnes přišel o dalších 400 bodů za loňský triumf v Madridu. Spadl ze čtvrtého místa na sedmé, což je jeho nejhorší umístění od 2. května 2005. O týden později se ve svých 18 letech poprvé prodral do Top 5 a 10 let ji neopustil. Celkem 141 týdnů strávil jako světová jednička.

Naopak nahoru se dere ve formě hrající Tomáš Berdych. Přestože v Madridu prohrál v semifinále právě s Nadalem, vylepšil loňské čtvrtfinále a polepšil si o 180 bodů. Ty ho vynesly na 5. místo, kterým vyrovnal své maximum. 

Devětadvacetiletý Čech letos odehrál devět turnajů a na sedmi z nich byl minimálně v semifinále. I proto ho nyní dělí pouhých 20 bodů od premiérového posunu do Top 4, která bývala téměř uzavřená kvartetem Djokovič, Federer, Murray a Nadal. 

O čtvrté místo Berdych zabojuje tento týden na Masters 1000 v Římě, kde loni vypadl už v osmifinále. Naopak čtvrtý Milos Raonic, který dnes vylepšil své osobní i národní maximum, v italské metropili nebude kvůli zranění nohy obhajovat semifinále a největším Berdychovým konkuretem tak bude Kei Nišikori.

V ženském žebříčku se na 12. místo posnula Karolína Plíšková a vyrovnala tak své nejlepší umístění. Od Top 10 ji dělí už jen 165 bodů, které by mohla získat tento týden v Římě. Další česká adeptka na elitní desítku Lucie Šafářová je čtrnáctá se ztrátou 260 bodů. Nejlepší Češka Petra Kvitová si po triumfu v Madridu upevnila čtvrté místo a stahuje ztrátu na třetí Šarapovovou a druhou Halepovou.

Žebříčky ATP k 11. květnu 2015:
Dvouhra:
1. (1.) Djokovič (Srb.) 13.845
2. (2.) Federer (Švýc.) 8645
3. (3.) Murray (Brit.) 7130
4. (6.) Raonic (Kan.) 5160
5. (7.) Berdych (ČR) 5140
6. (5.) Nišikori (Jap.) 5040
7. (4.) Nadal (Šp.) 4990
8. (8.) Ferrer (Šp.) 4310
9. (9.) Wawrinka (Švýc.) 3575
10. (10.) Čilič (Chorv.) 3360

11. (11.) Dimitrov (Bulh.) 3075, 12. (13.) Simon (Fr.) 2255, 13. (12.) F. López (Šp.) 2245, 14. (14.) Tsonga 2090, 15. (15.) Monfils (oba Fr.) 2065, 16. (17.) Anderson (JAR) 1925, 17. (18.) Isner (USA) 1855, 18. (19.) Robredo 1755, 19. (16.) Bautista (oba Šp.) 1715, 20. (21.) Goffin (Belg.) 1705,
...40. (36.) Veselý (ČR) 1100, 42. (42.) Rosol (ČR) 1070, 119. (115.) Štěpánek (ČR).

Čtyřhra:
1. (1.) M. Bryan, B. Bryan (oba USA) oba 11.070, 3. (3.) Melo (Braz.) 5890, 4. (4.) Pospisil (Kan.) 5815, 5. (5.) Zimonjič (Srb.) 5210, 6. (9.) Sock (USA) 5140, 7. (6.) Dodig (Chorv.)5125, 8. (13.) M. López (Šp.) 5000, 9. (8.) Benneteau (Fr.) 4970, 10. (14.) Granollers (Šp.) 4940, ...47. (49.) Rosol 1635, 62. (61.) Štěpánek 1215, 70. (75.) Čermák (všichni ČR) 1068.
Kompletní žebříček ATP
Žebříčky WTA k 11. květnu 2015:
Dvouhra:
1. (1.) S. Williamsová (USA) 10.156
2. (2.) Halepová (Rum.) 7115
3. (3.) Šarapovová (Rus.) 6915
4. (4.) Kvitová (ČR) 6670
5. (5.) Wozniacká (Dán.) 4940
6. (6.) Bouchardová (Kan.) 4063
7. (7.) Ivanovičová (Srb.) 3905
8. (8.) Makarovová (Rus.) 3465
9. (10.) Petkovicová (Něm.) 3315
10. (12.) Suárezová (Šp.) 3250

11. (11.) Kerberová (Něm.) 3230, 12. (13.) Kar. Plíšková (ČR) 3085, 13. (9.) A. Radwaňská (Pol.) 3075, 14. (14.) Šafářová (ČR) 2990, 15. (15.) Erraniová (It.) 2665, 16. (16.) V. Williamsová 2601, 17. (17.) Keysová (obě USA) 2325, 18. (29.) Kuzněcovová (Rus.) 2177, 19. (21.) Svitolinová (Ukr.) 2095, 20. (18.) Jankovičová (Srb.) 2075,
...23. (23.) Strýcová 1995, 60. (57.) Hradecká 878, 64. (63.) Smitková 862, 69. (66.) Siniaková 817, 82. (83.) Koukalová 725, 90. (96.) Allertová (všechny ČR) 663.

Čtyřhra:
1. (1.) Mirzaová (Indie) 7660, 2. (4.) Hingisová (Švýc.) 6560, 3. (2.) Erraniová a Vinciová (It.) obě 6545, 5. (5.) Blacková (Zimb.) 5605, 6. (7.) Makarovová a Vesninová (Rus.) obě 5400, 8. (6.) Shuai Peng (Čína) 5252, 9. (10.) Mladenovicová (Fr.) 4970, 10. (9.) Su-Wei Hsieh (Tchaj-wan) 4935, ...18. (18.) Hlaváčková 4160, 19. (19.) Šafářová 3826, 27. (27.) Hradecká 2830, 29. (28.) Peschkeová 2767, 31. (30.) Strýcová 2600, 40. (45.) Karolína Plíšková (všechny ČR) 2025.

Finanční žebříček roku (v dolarech):
1. S. Williamsová 4,022.027, 2. Halepová 2,031.710, 3. Šarapovová 1,890.153, 4. Kvitová 1,285.610, 5. Suárezová 1,042.881, 6. Makarovová 982.504, 7. Karolína Plíšková 751.990, 8. Keysová 737.456, 9. Šafářová 733.982, 10. Kuzněcovová 663.120, ...26. Strýcová 376.340, 42. Hradecká 244.806.
Kompletní žebříček WTA
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

345
Přidat komentář
panzer.dragon
jak to maj se vzděláním top tenisti? tam se asi počítá, že se naplno věnujou tenisový kariéře už třeba od 16 během sřední a nedodělají jí, že nemaj maturitu?
Reagovat
VlS
Jak kdo, třeba Južnyj je doktor filozofie, mám pocit, že Janko Tipsarevič taky ( Gigin to bude vědět) Věrka Zvonareva má taky university degree a tuším že John Isner taky. Berďa maturitu má, někdo má jen maturitu života.
Jako top jako TOP, první pětka - asi formální vzdělání moc neřeší. Myslím že je těžký hrát profi tenis a seriózně studovat skutečnou školu, třeba medinu si neumím vůbec představit, to by zvládl jen Kim Čong Un nebo Walker Texas Ranger.
Reagovat
janek_da
Někdo, teď mi to vypadlo kdo, je profesorem.
Reagovat
a.magerova
janek_da - teda nevím jak to myslíš, ale u nás je cesta k titulu profesor předlouhá..... přes např. inženýra, docenta, a různé zahraniční aktivity, hození svých myšlenek na mnoho papírů, vyučování mladé generace, doporučení komise a spolupráce s ministerstvem a já nevím co ještě..... a až pak "toho někoho" čili kandidáta prezident republiky jmenuje profesorem nebo se taky šprajcne a nejmenuje....

Nemyslím samozřejmě ty sranda-profesory na středních školách :-/
Reagovat
janek_da
Omluva, jenom doktorem :(

http://www.tennis-arena.cz/z-nadala-je-cestny-doktor-7110cz/
Reagovat
a.magerova
Tak to je jiná.... takže, když mě píchá u srdce, tak už vím za kým :-)))
Reagovat
VlS
No, to je ten Južnyj
Reagovat
George_Renel
Helena Suková také vystudovala psychologii.
Honza Kodeš je inženýr, tuším vystudoval VŠE.
Reagovat
VlS
Tak já jsem bral aktivní hráče, u nás to byl i Pála, Kukal, nejsem si jistej u Zedníka - to byly doby, kdy tenis byl vysokoškolskej sport a bylo potřeba naše " amatéry" nějak uchránit před hrůzami profi sportu. Helena to dostudovávala po skončení kariéry myslím. Lucka má přerušenou psychologii v Olomouci, tuším, že po druháku, ale jistě to nevím. Asi to taky plánuje dokončit, až s raketou sekne.
Reagovat
smazaný uživatel
U Lucky mě právě překvapilo, že studovala vysokou. :) Protože ona je strašně sympatická a hodná, mám ji nejradši z tenistek, ale jako nějak příliš chytrá mi nepřipadala (když jsem viděl některé videa z Hlaváčkovou), na druhou stranu zdání klame.
Reagovat
misa
Když píšeš o něčí chytrosti, tak nejdříve nastuduj pravopis...
Reagovat
smazaný uživatel
Šafářová třeba tuším studovala psychologii, ale zřejmě nedostudovala. :)
Reagovat
spaniel
Jak praví jedna slovenska moudrost: Nie som žiadny p0jebaný maturant, som v prvom rade fakturant.
Reagovat
rod_laver
James Blake opustil kvůli tenisu Harvard.
Reagovat
smazaný uživatel
Berdychovy moze byt tak trocha aj jedno aky je v rebricku,uz aj postup do finale nejakeho GS by bolo prekvapenim,Nadal sice straca na udernosti,o to vacsie obratky nabera Murray,stale je tam Federer+ho moze vyradit v podstate ktorykolvek hrac TOP30,to ze ma vyrovnane vykony je pravda,ale rovnako vyrovnane prehrava dolezite zapasy
Reagovat
smazaný uživatel
asi podobny osud ako Nalbandian,Davydenko,Corretja,Haas...,uvidime,mozno sa tomu vzoprie a prekvapi
Reagovat
rod_laver
Nalbandian byl jinde než Berdych, promarněný talent.
Reagovat
Roger_Federer
Belluci 3,1
Fognini 2,45
Jovanovski 4,5 (lehoucce)
Thiem 2,49
Gavrilova- uhraje set + lehce zapas.
Reagovat
janek_da
Koukám, že dneska jsem ultra sharp, všechny kurzy co jsem dal včera, tak se zhoršily.

píšu s včerejšími kurzy
Lopez(Troicki) - 1.813
Cueavas(RF) - 4.53
McHale(Errani) - 3.920
Gavrilova(Ivan.) - 5.040
Jovanovski(Keys) - 4.690
Wozniacki(Azarenka) - 1.961
Watson(CSN) - 4.140

dnešní kurzy, které se mi už líbí (včera byly horší)
Bellucci(RBA) - 3.480
Thiem(Simon) - 2.410
Reagovat
Vojtiik
felina lopez tuti
Reagovat
janek_da
Dal jsem i Chardyho a koukám, Jestřáb ho taky tipuje, takže to už je jasné...
Reagovat
Roger_Federer
;).jak ho dava jestrab, tak to je tutovka.

Zatim to slape pekne.
Reagovat
janek_da
Smula mel 2BP, nepromenil a uz se vezl. Chardy, no.
Reagovat
janek_da
dneska je to síla, co?
Reagovat
Roger_Federer
jsem uspokojen.;)..vypada to na plny pocet.;)
Reagovat
janek_da
jeste uvidíme, co Feďa :D
Reagovat
smazaný uživatel
Jovanovski 4
Gabrilová 3 sety 3,25

Za 300 výhra 3900. Díky
Reagovat
smazaný uživatel
Takový pohodový zápas, ve 2. setu už si Ital začínal víc dovolovat, nakonec to Tomáš ale v klidu ukončil, u sítě pak junior sklidil uznání. Další Tomovi soupeři už budou ale z jiného soudku.
Reagovat
kada.tom
to jooo, Fabio nebo Grigor - to už nebude žádná sranda, nicméně oba by měl dát :-)
Reagovat
kada.tom
Tomáš 6-2 6-4 a je ve 3. kole :-)
Donati nehrál vůbec špatně, Tomáš když potřeboval, zabral :-)
Pohodička dneska :-)
Reagovat
kada.tom
teď Tomáš fantastický na síti :-)))
Reagovat
VlS
To byl pěknej ping pong, jsem čučel
Reagovat
smazaný uživatel
Letos ve Wimbledonu poprvé budou moci hráči využít tiskových tlumočníků.

Překládat se bude z jazyků:
španělština, francouzština, němčina, čeština, ruština, japonština a srbština
zdroj: https://www.facebook.com/CeskeSrdceTenisoveSrdce
Reagovat
panzer.dragon
super, sem rád za rafu.. :-)
Reagovat
janek_da
proč? že půjde za děvkama říct umí.
Reagovat
rod_laver
i to, že nic neplatil a částka taky nesedí?
Reagovat
kada.tom
Tomáš v klidu vede nad domácí nadějí. Oba si to docela užívají, pro Tomáše takový intenzivnější trénink, proč ne :-)
Reagovat
Tornes
Zapnu zápas Berdycha s Donatim a první, co vidím, jsou tři esa a nádledné nezreturnované podání od Donatiho :D Naštěstí dle skore to vypadá, že takhle Donati asi neservíruje celý zápas.
Reagovat
smazaný uživatel
ne, to fakt ne :)
Reagovat
Patri.k
Něco takového bývá znamení pádu :D
Reagovat
smazaný uživatel
bude mít dneska tu šanci být prověřen od hráče užší světové špičky. Po Chungovi letos Tomáš testuje už druhého džuniora, tentokrát dvacetiletého domácího hráče, který se teprve letos dostal do challengrového finále. Pro Donatella to věřím bude trochu šok a takové rozkoukávání, neznám jeho hru, ale věřím, že nemá Tomáše čím ohrozit.
Reagovat
Mayo
Tsonga neskutočný valec (:
Reagovat
Davor1
Jednoznačne vrchol dňa. Mohol by to byť dobrý zápas, Riša v solídnej forme. Len škoda, že dostáva tak masakrálne žreby, v Madride Berdych a teraz hneď Ferrer...Takto sa v rebríčku ťažko posunie :/
Reagovat
a.magerova
http://www.novinky.cz/koktejl/369288-sokujici-video-varuje-pred-neustalym-ziranim-do-mobilu.html
Reagovat
smazaný uživatel
před zhlédnutím tohoto videa jsem si řekl, jestli toho borca srazí auto, pak nechápu to "šokující".
Reagovat
a.magerova
No asi myslí, že šokující je to syrové provedení reklamy, žádné takové to pozor záběry jsou drastické a takové ty tlachy, aby se jako někdo někoho nedotkl.... šve mě celkově taková ta pseudo-korektnost čehokoli :-/
Reagovat
George_Renel
Radek taky nezačal nejlépe.
Reagovat
EllNino
...no nevím, vypadá to ne klepec
Reagovat
George_Renel
Jj, vrací se to do kolejí 1.setu.
Reagovat
smazaný uživatel
:DDD Největší favorit RG nedá na antuce ani slabého Almagra, který půl roku nehrál a i kritizovaný Nadal si s ním vytírá zadek na požádání. Mimo hard se z No1eho stává NOle.
Reagovat
Mayo
šadap!
Reagovat
gigin
Tvl, největší Nadalův konkurent v posledních letech na cihle a ty tu meleš takové cypoviny. Vyhrál MC, v Madridu nehrál a teď si v pohodě pinká a vyhraje. Pak píšeš, že mimo hard se z Djokoviče stává nula. To je fakt, na trávě taky nic zatím neukázal.
Reagovat
Vojtiik
klid, nech cypa B-))... spis mi povez, co ten genius, nam ten klub nejak zakrnel://

djoko stesticko tedka, jinak ten nickův jednoruč je uzasny, prošvihnutý krásně
Reagovat
gigin
Strašně zhubnul. Bojím se mu něco je a brzo umře...

https://pbs.twimg.com/media/CEuyeUdWoAA6-p7.jpg
Reagovat
Vojtiik
asi začal brát něco tvrdšího... umělce to vždycky vybudí k ultra výkonu, on je taky takový tenisový umělec by se dalo říct... tak snad:)))
Reagovat
gigin
Já ti nevím. Mi už to ani nepřijde usměvavé. Ale tak pořád: IN ERNIE WE TRUST!!! :DDD
Reagovat
George_Renel
To je možná ta abstinence. Ti jdou pak kila dolů. Já mám každou sobotu po pátečním večeru kilo dvě navíc :-)
Reagovat
Vojtiik
jasně tvle!! fandit když se daří a padá to tam umí každej blbec, ale když se nedaří a neutečeš, to je umění, na to musíš mít srdce!
Reagovat
gigin
GR: Jj, to je pravda. Znám :DDD

Vojtiik: Statečné (vepřové) srdce :DD
Reagovat
smazaný uživatel
jen počkej zajíci, RG ukáže tvoji pomýlenost, leč v tu dobu už na tvůj příspěvěk dávno zapomenu.
Reagovat
Kozoroh
Neuvěřitelně trapný koment. Jako kdyby nebyla řeč o úřadujícím šampionovi Wimbledonu a obhájci titulu na jednom z nejprestižnějších antukových turnaj, a to v Římě.
Reagovat
smazaný uživatel
Vamos Nico!
Reagovat
Mayo
No1e musí ísť do troch setov :O , no som prekvapený.
Reagovat
spaniel
Nole se uz zase zakuckává, ty jeho lapsy začínají byt pravidelné. Kdysi synonymem mentální ho titana, ale ukazuje se, ze zase tak horké to nebude. Ono je jiné byt pronasledovatel a odvracet MP nez dopodavat a udržet.

Ale Almagrovi kdyz to jde, tak je to radost sledovat. Neco jako Stan, krásné winnery, krásný backhand.
Reagovat
Pe3k
100% souhlas.
Reagovat
Davor1
Stratiť set s kdekým a pokaziť koncovku setu, to on vedel vždy. Podstatné ale je, že ten rozhodujúci set skoro vždy vyhrá. V tom je proste trieda. Ale dnes neskutočne prajem Nickovi, aby ho nejako vyradil, v neskorších fázach turnaja to už bude veľký problém...
Reagovat
smazaný uživatel
Tvoj koment by dával zmysel, ak by Nole prehral..

Ale veď on vyhral zápas.
Reagovat
spaniel
? Nedává smysl asi jen tobe (a i to proto, ze nechceš).
Reagovat
smazaný uživatel
Snažíš sa nalomit jeho psychickú odolnosť, ale berieš si zlé príklady..TB za stavu 1:0 nemá v tomto kontexte žiadnu váhu, o to viac, keď si ďalší set postrážil a zapas v kľude vyhral..
Reagovat
spaniel
Necekal jsem ze by prohral. Jde o to, ze by to mel zakončit, anglani tomu říkají front runner a treba RF je/byl v tom silný. Novak s tim ma problemy. Vedl 5:2 a pak ztuhl a dve laciné chyby. Jiste ted to problem nebyl, ale jsou zapasy, kdy se mu to vymstí. Nedavno drtil Rogera a prohral druhy set v TB kdy dal tusim 3 DF. Byl taky vztekly, ze roztriskal raketu a nemohl se ani napít, jak se mu z nervozity klepala ruka (jak sam pak potvrdil, kdyz se ho ptali). Tam uz to tak jasne totiz nebylo. Stat se mu to same treba ve čtvrtém setu TB na RG, tak se to muze krutě vymstit.
Reagovat
Grape
Hm Novak v problémech, to jsem nečekal...
Reagovat
smazaný uživatel
Vidím, že Nole časuje formu.
Reagovat
janek_da
N01e vyhraje zase vyhraje 3.set 6:0?
Reagovat
Pe3k
Ne. Druhý v t/b.
Reagovat
EllNino
ne :D
Reagovat
Pe3k
Tak ne :D asi si chce zahrát...
Reagovat
smazaný uživatel
Nechce, Almagro je prostě na antuce na stejné úrovni jako on :D Kdokoli ze španělských antukářů ho může na antuce porazit, jeho výhra na letošním RG by byla větší haluz než u Nadala. Osobně tipuju Wawrinku nebo Berdycha.
Reagovat
Davor1
A ja osobne tipujem, že by si mal prestať brať to svinstvo, alebo aspoň zmeniť dílera...
Reagovat
smazaný uživatel
Nic neberu, teda aspoň teď zrovna ne :D

Ale jako dělat s Djokoviče nějakého extra antukáře? Ano, na hardu nemá momentálně konkurenci, leda na nějakém rychlém a to ještě musí mít Roger formu. Na trávě a hlavně na antuce to žádný Bůh není, musel by v závěrečných kolech RG podat svůj top výkon, aby měl šanci vyhrát. A třeba Wawrinka s ním hraje vyrovnané zápasy na jeho nejoblíbenějším turnaji, na RG bych na něj klidně proti Djokovi vsadil.
Reagovat
Kozoroh
Vsadit na současného Wawrinku může leda psychpat!
Reagovat
Pe3k
Tak si proti němu vsaď!
Reagovat
Davor1
Za posledné 3 roky má na antuke bilanciu 32-5, to je lepšie, ako Nadal. Vyhráva antukové Masters prakticky už rýchlejším tempom, ako Nadal. Jediné, čo mu ešte na antuke chýba, je RG. Posledné roky má dokonca s Nadalom na antuke pozitívnu bilanciu. Neexistuje v súčasnosti silnejší hráč na antuke, ako je on. A ty ho ideš prirovnávať k hocijakému španielskému noname antukárovi.

Wawrinka, keď hrá svoj top tenis, tak ho dokáže poraziť možno v jednom z piatich zápasov. Ten top tenis dokáže hrať tak jednú štvrtinu sezóny a zdá sa, že tento rok si to už vybral v Indii a Austrálii. Aj dnes mal dosť namále...

Na tráve to nie je žiadny boh, napriek tomu ho tam dokáže poraziť akurát Murray v top forme, pretože je proste lepší travár.
Reagovat
panzer.dragon
tak na trávě to taky žádnej srábek neni, poslední 4wimblasy (2x titul, jednou finále, jednou semi proti rogerovi 2012)
Reagovat
a.magerova
Teda janek_da klobou dolů před Tvou věštbou ze 14:50, kdy byl Stan set a brejk dole: "Přesto si myslím, že Stan vyhraje."
Reagovat
Davor1
V ďalšom kole ma Simona. Komu budeš fandiť? :-))
Reagovat
Davor1
teda, ak žabožrút prejde cez Dominica...
Reagovat
a.magerova
No to zas bude Sofiina volba.... asi si hodím korunou ;-)
Teda pokud proti Stanovi Gilles nastoupí.
Reagovat
janek_da
S JM tohle není zas tak těžké předvídat. Klasický antukář silného období :D
Reagovat
tommr
Monaco je zoufalec - hrát Wawrinka proti normálnímu tenistovi tak už to neotočil ... :(
Reagovat
janek_da
Copak ty nefandíš tenistovi s českými kořeny?
Reagovat
tommr
pokud vím tak Wawrinka má polský předky. Wawrinkovi bych navíc nefandil ani kdyby to byl Čech jako poleno. Copak se dá fandit někomu kdo se nestydí vlézt na kurt v pyžamu? :)
Reagovat
janek_da
Má polské jméno, ale prarodiče jsou češi. Prý umí i česky.

Když se chodí na narozeniny v pyžamu, proč ne na kurt :)
https://www.youtube.com/watch?v=nLvB5DPXE3A
Reagovat
a.magerova
Jj to je dobrá klasika :-))
Reagovat
a.magerova
tommr. teda taková diskriminace !!!! :-/
Navíc nehraje furt v pyžamu, takže Tvůj postoj je velmi zaujatý...
http://www.yonexusa.com/_assets/images/Wawrinka-AUS-2015-0080_web.jpg
Reagovat
slacker
Tady je opet videt co ten Tommr je za "experta". Odporny clovek i odpornik
Reagovat
gigin
J.M. je spíš přes povrchy.
Reagovat
a.magerova
JM je prý tajná láska to ho jednoho, ale PŠŠŠT ať tady nejiskříme vášně ;-)
Reagovat
Stan_Borowitz
http://www.atpworldtour.com/News/Tennis/2015/05/19/Newport-Federer-Hologram-Hall-Of-Fame.aspx
Reagovat
Mayo
"Nadal is a greater player,no doubt.Even Djokovic is better then Federer. Roger have 17 GS coz no one was there in 2004,2005,2006... He is a great player,but Nadal is no 1 ever! Then Novak,Roger,Sampras,Borg".
Reagovat
Stan_Borowitz
každý si může věřit, čemu chce. Někteří lidé třeba věří, že Země je placatá nebo že Elvis žije někde v Alabamě. Jiní zase tomu, že kolem Země hlídkuje vesmírná flotila Aštara Šerana nebo že svět ovládají tajemné organizace iluminátů či svobodných zednářů.

Jak říkám, věřit se dá lecčemu...
Reagovat
janek_da
Pastafarianstvi je to jedine prave
http://cs.wikipedia.org/wiki/L%C3%A9taj%C3%ADc%C3%AD_%C5%A1pagetov%C3%A9_monstrum
Reagovat
Stan_Borowitz
Dobrá legrace, ale je trochu laciné něco zbagatelizovat a pak to zesměšnit. To se dá snadno udělat třeba i s Darwinovou teorií...

Na druhou stranu chápu primární pohnutku toho fyzika, to by mi asi hnulo žlučí taky.
Reagovat
smazaný uživatel
To je trochu miešanie jabĺk a hrušiek..To, že zem je guľatá a nie placatá je fakt..Rovnako ako, že Elvis je mŕtvy..

Avšak, kto z tenistov je lepší, tu každý može vyjadriť svoj názor, dúfam bez strachu, že po ňom bude zosmiešnený oponentami..
Reagovat
Stan_Borowitz
nikdo nikomu nebere, ale pokud někdo napíše "o tom není pochyb", pak svůj názor vydává za fakt a staví se na úroveň vyznavačů placaté Země. Mimochodem oni placatost Země prokáží snadno - celosvětovým spiknutím (něco na způsob chemtrails).
Reagovat
Pe3k
Každý si může myslet co chce, otázka je, jakou má jeho názor váhu...Atp, Sampras, Nadal, Borg, Laver, všichni uznali Federera jako nejlepšího hráče všech dob.
Reagovat
Roger_Federer
stim Elvisem to neni uplne jiste..
Prej ho videli minuly mesic v Jizni Dakote, jak si na benzince kupuje snickesku..
Ale nevim..no cau.
Reagovat
a.magerova
Třeba si někteří zdejší zajedou vyzkoušet, zda-li je možnost si do něj i kopnout :-P
Reagovat
SwissMaestro
Má někdo více týdnu na pozici světové jedničky? Více GS? Kdo je nejlepší se nemusí řešit. Je to Federer. Djokovič s 8 GS lepší než Roger? Dobrý ráno. Takovou chujovinu nenapíše ano.dobry.kafe.po.obede nebo jak se to jmenovalo. :D Nadal se mu přiblížil, ale Federera nepřekoná a dokonce ani nevyrovná.

oproti tomu Rožérek vyhraje ještě jeden GS, udělá zlato v Riu, překoná Lendlovejch 91. titulů a bude vysmátej :D
Reagovat
SwissMaestro
* 94 titulů :D
Reagovat
smazaný uživatel
Samozrejme, čísla hovoria v prospech Federera..ale vsetci vedia, kedy Roger tie čísla získal a kedy ich "zrazu" prestal získavať..Preto tie diskusie..
Reagovat
a.magerova
Historie se neptá a většina lidí právěže neřeší Tvé žabomyší úvahy :-P
Reagovat
spaniel
Zrazu ich prestal získavať, kdyz se dostavil pokles spojeny s věkem. Ztráta rychlosti a výbušnosti. To je hlavní důvod. Mel bys to chápat vzhledem k tomu, co teď prožívá Rafa. Otázka je, zda se i Rafa dokáže přizpůsobit, aby byl jeste aspon nějakým faktorem.
Reagovat
Stan_Borowitz
v nejslabší tenisové éře jednička a o deset let (!) později, se 34 roky na krku (!!), je v nejsilnější tenisové éře dvojka... Cítíš z toho taky ty nepřekonatelné logické paradoxy, které nevyhnutelně plynou z tvých teorií?
Reagovat
spaniel
A Rafa byl v nejslabší éře dvojka, hm, zvlastni. V nejsilnejsi bude asi osmička.
Reagovat
Stan_Borowitz
Já jsem reagoval na Forehanda, s tebou souhlasím...
Reagovat
spaniel
Jj, vim.
Reagovat
Pe3k
Já si naopak myslím, že je to širokou tenisovou veřejností přijato velmi kladně, protože Federer je prostě tenisová ikona a to nemohou popřít ani jeho hateři.
Reagovat
kada.tom
Juan pěkně. Ještě jeden set to chce :-)
Reagovat
panzer.dragon
co tam ten wawroš vymejšlí s tim juanem? :-) samý brejky
Reagovat
smazaný uživatel
Uhrál dvě z pěti her na servise...
Reagovat
a.magerova
No Juan taky netrhá rekordy v udržení svého podání.... ale proti Stanovi mu to stačí :-/
Reagovat
smazaný uživatel
Vsadil jsem krásně na Bělorusy za kurz skoro 1,9 k tomu Wawrinku jako trošku lehčí tip.

A Stan prohraje 90% svých servisů. Každý set začne 0:40. To je něco zase.
Reagovat
George_Renel
Teď tuším prohrál 4. svůj servis v řadě.
Reagovat
smazaný uživatel
Pak si na něco vsaď :)

Když hráč TOP 10, zlatý medailista z OH, vítěz GS a X dalších turnajů prohraje proti hráči č. 39 v ATP v prvním kole turnaje Masters 4 podání v řadě. :D
Reagovat
a.magerova
Jj to loňské DC bylo pro Švýcary za nanovteřinu dvanáct..... prostě super načasování, třeba i skleněná koule byla povolána.... :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Masakr no. Načasovali to skvěle.

Dneska Stan podává asi jako Sharapova v devíti letech. Snad jednu hru na servise uhrál bez shody. To je neskutečné...
Reagovat
janek_da
Přesto si myslím, že Stan vyhraje.
Reagovat
smazaný uživatel
Jako mu k výhře stačí uhrát svůj servis bez shody. Nic víc.
Reagovat
janek_da
a hele, už jsou 3BP v řadě
Reagovat
janek_da
a bejk
Reagovat
a.magerova
No a obrat je tu.... ;-)
Reagovat
janek_da
u nečesaných plantážníků
Reagovat
janek_da
uff, ale vašírovalo mi ...
Reagovat
a.magerova
Dcera kdysi vymyslela slovo "vašírovat", co to ale znamená nenapíšu. Sbírám dukáty.

Už je nejvyšší čas na odhalení pravdy ;-)
Reagovat
janek_da
:D
Reagovat
a.magerova
Reagovat
smazaný uživatel
No a tiket je doma :))

Ale pokroutilo mě místy. :)
Reagovat
a.magerova
Hele nic není zadarmo :-P
Reagovat
EllNino
Ten Feli drží tu raketu jak prase cvičku :D
Reagovat
gigin
Jak biskup hever.
Reagovat
EllNino
tvle :DD
Reagovat
VlS
ale biskupa řídí bůh, ne? Jen teda jaestli to reklamuješ na správný adrese :-)
Reagovat
a.magerova
Ale má super střih gaťat :-))

No.... ta dřevorubecká image.... na tu si u něj těžko zvykám :-/
Reagovat
Stan_Borowitz
Tu on má ale už dlouho, ještě před příchodem lumberproletariátu...
Reagovat
a.magerova
No však taky už dlouho tady kňučím.... tak ještěže aspoň ty vlasy nevojel strojkem, jak měl taky sem tam ve zvyku :-/
Reagovat
a.magerova
Juchůůůůůů :-))
Reagovat
SwissMaestro
Ten komentátor Čiliče celkem pranýřuje,ale ani jednou nezmíní, že Čilič byl dlouho zraněn...... fér :D
Reagovat
Stan_Borowitz
Tak ona je samozřejmě otázka, jestli šlo opravdu o zranění. Přece jen už je to vítěz grandslamu a další dopingová aféra by mohla spustit nekontrolovatelný vývoj událostí...
Reagovat
kada.tom
LOL
Reagovat
Stan_Borowitz
To víš, člověk, který jednou zklamal, už bude vždy v podezření...

Například v USA u pachatelů sexuálně motivovaných trestných činů nic jako institut očištění trestem neexistuje. Nadosmrti jsou uvedeni ve veřejně přístupném rejstříku tzv. sexuálních predátorů a to může být například důvodem k odmítnutí dotyčného zaměstnat nebo mu pronajmout byt a podobně.
Reagovat
smazaný uživatel
Stane..Ale nie každý sexuálny predátor má problémy so zákonom :)
Reagovat
Stan_Borowitz
;-)
Reagovat
gigin
Nadal clay-court losses by season:

2006 0
2007 1
2008 1
2009 2
2010 0
2011 2
2012 1
2013 2
2014 3
2015 4
Reagovat
tommr
nepleteš si mě s někým? Já jsem ten poslední, kterej by sháněl jakýkoli statistiky o Nadalovi ... :)
Reagovat
gigin
Já jsem si právě myslel, že máš rád různé statistiky. Takže ok, teď už vím :)
Reagovat
tommr
mám rád statistiky, ale jen ty týkající se mých oblíbených hráčů což jsou v podstatě všichni Češi. Nadal je na úplně opačným konci spektra ... :)
Reagovat
panzer.dragon
letošní statistika nadalových proher je odhadnutelná, kolik má v plánu letos antukových turnajů...? :-)))
Reagovat
smazaný uživatel
Jj..Ja o nej viem..Preto som tipoval 2-3 prehry, ako každý rok..:)
Reagovat
gigin
7/6 7/6 against Simone Bolelli. In the first set everything went well for me, in the second set I was able to make a break but got rebreaked immediately, so I finished the match in the tiebreak. I am very happy about my performance, I played well and my hard work stared to pay off. The atmosphere was amazing on the centre court in Rome! It was a very important victory for me and I am taking a lot of confidence out of it. Good morning!
Reagovat
EllNino
:) Nice ! :)
Reagovat
gigin
Jj, George tohle zbožňuje :DDD
Reagovat
EllNino
deníček ? :D ..
Reagovat
gigin
Jj :DDD
Reagovat
George_Renel
Díky za report. Vzhledem k tomu, že jsem zápas viděl, moc s jeho hodnocením ze strany Dominika nesouhlasím. Kolik sebedůvěry mu to dalo a dodalo se uvidí v příštích dvou kolech. (Nebo jednom). :-)
Reagovat
Pe3k
Reagovat
Mayo
Rím = Wawrinka
Reagovat
Vojtiik
Vamos Mayko!
Reagovat
SwissMaestro
Wawrinka vyhraje až FO :)
Reagovat
Davor1
Bude rád aj za Ženevu :/
Reagovat
Davor1
nehneval by som sa...
Reagovat
kada.tom
to je solidní ústřel :-D
Reagovat
Frick
Co to je? To je značka polskejch oplatek?
Reagovat
Vojtiik
a baby anička ivanovič!
Reagovat
panzer.dragon
myslim, že existence novaka ve výsledku hraje do karet rogerovi, to že by novak vyhrál dalších 9 gs je podle mě spíš nepravděpodobné, je to víc než jednou tolik co už má, takže je to velmi nepravděpodobné, na druhou stranu ještě tak dva roky bude nadal uváděněj jako jeden z favoritů na gs, to ale bude novak v plný síle, takže by měl nadalovi rozhodně nějaký ty winy vyblokovat, spíš víc než míň, třeba na rg by asi byl hlavním favoritem rafa kdyby nebyl novak, proto je daleko lepší varianta když vyhraje novak než rafa, který má podstatně blíže k překonání rogerova rekordu v počtu gs

novak spíš nedá víc celkových týdnů na number one než roger, spíš nedá víc gs než roger, snad nedá počet titulů z turnaje mistrů

je to tak? :-)
Reagovat
Stan_Borowitz
Jj, když se dva perou, třetí se směje...

Nicméně Novak Rogera o 1 GS připravil určitě, o jeden další pravděpodobně a o jeden až dva další možná.

Ale pro Rafaela byl rozhodně větší překážkou v cestě za triumfy než pro Rogera. Jako měl Roger svého Rafaela, měl Rafael svého Novaka, i když ten ho připravil "jen" o tři tituly.
Reagovat
Stan_Borowitz
bez Novaka by Roger na GS pořád vedl, o kolik by záviselo na výsledku finálových zápasů na USO 2010 a 2011.

Teď je otázka, kolik GS jsou ještě oba schopni získat, pokud vůbec nějaký, a jaký vliv na to bude mít Novak.
Reagovat
smazaný uživatel
mozno ich v pocte GS,da Novak oboch dole,nebol by som proti
Reagovat
mihate
Ja ale hovorím, nebyť Nadal, pozriete, koľkokrát by bol Roger získal 4 GS za rok. Ak si dobre pamätám tak 3 roky získal 3 GS a na RG prehral vo finale s Nadalom.Smola
Reagovat
smazaný uživatel
Alebo stastie..Predstav si, kolkokrát by Roger získal 3GS ročne, ak by hral v jednej ére s Nadalom a Djokovicom..Jednoduché pocty.
Reagovat
Tornes
Já si myslím, že minimálně dva by měl celkem jisté. Ve své vrcholné formě by jak USO, tak Wimbl vyhrával naprosto pravidelně. A řekl bych, že i AO by Novakovi někdy sebral, i FO se mu jednou povedlo vzít Nadalovi. Takže i v případě, že by hráli ve stejnou dobu, bych stále favorizoval Rogera.
Reagovat
Tornes
Je totiž třeba nezapomínat, že ne pouze Roger by měl Rafu a Novaka ve vrcholné formě, ale že také Rafa a Novak by měli Rogera ve vrcholné formě. A to je taky dost výrazný rozdíl.
Reagovat
Tornes
Další věc může být jejich dlouhověkost/krátkověkost, která opět mluví (minimálně v případě Rafy a Rogera, u Novaka kdo ví) spíš ve prospěch Rogera. Takže i kdyby na začátku kariéry by vyhrával méně, zase by přidal několik GS titulů v době, kdy by Nadal buď nehrál vůbec, nebo byl výkonnostně níže jako je teď.
Reagovat
smazaný uživatel
Myslím, že za teba skor hovorí skor fanúšik ako objektívny sudca..

Vyhrával by W. a USO pravidelne?..A to hovoris na základe coho?..Veď Federer mal v najlepších rokoch na tráve problém s Nadalom mimo najlepších rokov..Rafa dosahoval ako tínedžer a hráč tesne po 20ke na tráve lepšiu výkonnosť, než Roger..To isté sa dá povedať o Djokovicovi na harde..Je nad slnko jasné, že Federerovi by ubudlo a celkom rapídne..
Reagovat
Stan_Borowitz
Nějak jsi opomněl tu dlouhověkost vs. krátkověkost. Navíc Rafovy špičkové výkony na trávě trvaly cca 3 roky, pak se nejenže nezlepšoval, ale naopak zhoršoval. Takže ta bilance na trávě by nejspíše byla zhruba stejná.

Co se týče toho hardu - Federer na něm Djokoviče poráží, i když už je dávno za zenitem a pohybově nestíhá. Co tě tedy vede k domněnce, že by jej neporážel v době, kdy byl o třídu lepši než dnes?
Reagovat
smazaný uživatel
Rafove špičkové výkony na tráve bolo možno vidieť v rokoch 2006-2011 s ročnou prestávkou zavinenou zranením..Keďže Roger vyhral svoj prvý W. mesiac pred 22. narodeninami, domnievam sa, že v 21. a 20. rokoch by vo finále uspel Nadal, keďže v tých rokoch už hral pravidelne finále Wimbledonu a zrejme by niektorý z Wimbledonov vyhral aj vo veku 22-24rokov, kedy by sa do finále dostal s Rogerom, ktorého proste vie poratit a porážať..

S Nolem máš čiastočne pravdu..Ako píšem nižšie, v ich zápasoch by bol o niečo úspešnejší Roger (vdaka tráve), inde by sa porážali na striedačku..Roger síce vyhral s Nolem aj po 30ke, no to isté sa dá povedať aj v opačnom garde, Federer prehrával s Nolem aj v najlepších rokoch v časoch, kedy mal Nole strop ešte len pred sebou..
Reagovat
janek_da
A Rafa v nejlepších letech rupe na trávě s Rosolem, Darcisem, Kyrgiosem. To jsou zase kecy co by kdyby.
Reagovat
Tornes
Dobrá, tak se na to podívejme globálněji. Rozdělíme povrchy na rychlejší hard (USO), pomalejší hard (AO), tráva (W) a antuka (FO). Tak teď mi řekni, kdo z daných hráčů by ve své nejlepší formě byl největším favoritem na daných površích? Myslím, že nic jiného, než že Federer by ve své nejlepší formě vždy byl favoritem na USO i W říct nemůžeš. Jsou to jeho dva nejlepší povrchy. Djoko by byl favorit na AO, stejně jako Nadal by byl favorit na FO. Ale pořád máš u Rogera dva GS, na kterých by byl největším favoritem. U ostatních pouze jeden.
Reagovat
smazaný uživatel
Lenže tvoj pohľad dosť skreslujú Rogerove výsledky z doby, kedy boli jeho konkurentmi skor Roddick a Nalbandian v jeho veku ako skoro juniori Nadal a Djokovic..Pointa je tá, že pokial by boli v rovnakom veku, Federer by bol spolufavoritom, rozhodne nie favoritom..
Reagovat
Roger_Federer
Djokovic jako takovy se zjevil v roce 2011.
Do te doby byl vltrojka a tech dulezitych zapasech proti Federererovy a Nadalovy selhaval..Nikdo nevi co by bylo, kdyby byly stejne stari, zda by k roku 2011 vubec doslo a dostal by se na jejich uroven..
Dalsi veci by bylo, zda by se Rafa vubec tak zlepsoval na ostatnich povrsich mimo antuku, sam priznaval, ze Federer a prohry snim pro nej byly obrovskou motivaci a hnali ho dopredu..
Reagovat
Stan_Borowitz
Už před rokem 2011 Rogerovi sebral skoro jistě titul na AO a možná jeden titul na USO.

Ale pravdu má jednoznačně Tornes s tím, že pokud by o něco přišel na začátku kariéry (což není jisté, ale budiž), téměř jistě by to dohnal, ba dokonce předehnal na jejím konci. S nejlepším současným hráčem v jeho éře má po 30 roce věku vyrovnané H2H. Přitom jen těžko se dá očekávat, že si Novak svou výkonnost udrží další 4 roky. jak je to s Rafou vidíme všichni, a to mu ještě ani není 30. Ostatní hráči stále zaostávají, tak kdo by Rogera po jejich případné společné 30 ohrožoval?
Reagovat
smazaný uživatel
S tou dlhovekosťou to je otázka..Nevieme ako bude vyzerať Nole po 30ke a dokonca ani Rafa..Nikde nie je napísané, že 29. a 30. ročný Nadal nebude lepší, ako ten 28ročný súčasný...Veď v podstate aj Roger 2014 a 2015 je lepší ako ten z 2013 a Roger 2012 bol lepší ako ten z 2011, či dokonca 2010..

Ale beriem argument, že Federer by zrejme mal o niečo lepšiu H2H s Novakom ak by boli rovesníci, keďže hrá s ním vyrovnané zápasy aj v súčasnosti..(Hoci to hral aj Novak,
keď bol mladučký a Roger v najlepších rokoch)..No určite by mal celkom výrazne zápornú H2H s Rafom..Tam by strácal..Kde by strácal Nadal?..Aj na harde vyhral dve finále s Novakom, s Rogerom vyhral vsetky zápasy na GS harde a ak by boli s Rogerom rovesníci, zrejme by pridal aj viac triumfov na tráve..
Reagovat
Stan_Borowitz
O tom všem si můžeme popovídat za takové tři-čtyři roky. pak bude vše daleko jasnější.

Je sice pravda, že Rogera někteří odepisují už čtyři roky, a on je pořád na špičce, jenže on hraje jinak než Rafa nebo Novak.
Reagovat
smazaný uživatel
S tým samozrejme súhlasím...Ja stále tvrdím, nekrájajme zajaca, ktorý ešte behá po lese..

Ak Nadal odpadne a do konca kariéry bude predvádzať už len súčasnú výkonnosť, možeme úplne relevantne tvrdiť, že vo veku 28-34 by bol Federer o triedu lepším hráčom a toto obdobie by bolo de facto vo vsetkých porovnaniach rozhodujúce..
Reagovat
Pe3k
Federer sice často prohrává s Nadalem, ale Nadala může sundat kdokoliv z první světové dvoustovky. Federer prohrává jen s těmi nejlepšími (během svých vrcholových let, nemyslím po 30). Novak toho vyhrávání má před sebou ještě dost, na rozdíl od Fedala.
Reagovat
panzer.dragon
myslíš, že novak má čanci dohnat ty tři rekordy fedexe? počty gs, týdny na number one a tituly z turnaje mistrů?
Reagovat
Mayo
Ty sa strašne trasieš z toho Djokoviča :D úplne najviac zo všetkých tu na tp.cz
Reagovat
panzer.dragon
djoka beru, protože pro fedexe udělal(lá) dost práce aby si udržel rekord v počtu gs, jen se to nesmí nějak vymknout kontrole aby vyhrával všechno do 33 :-)
Reagovat
Mayo
Áno všetko teraz bude vyhrávať do 50-tky :D
Reagovat
smazaný uživatel
Nereálne...Napriek črtajúcej sa Noleho hegemónii..Dokonca týždne na poste jednotky sú viac ohrozené ako počet GS..Čo sa rokov končiacich ako čislo jedna týka, myslím, že tu sa Nole Rogerovi vyrovná (chýbajú už len dva a jeden z nich je prakticky 2015)...dokonca bude atakovať aj Samprasa možno..

Grandslamové tituly ale nestihne.
Reagovat
Pe3k
Podle mě má Novak velkou šanci dohnat a překonat rekord turnaje mistrů, menší šanci dohnat počet týdnů jako světová 1., a malou šanci překonat počet grandslamů.

Nadal má solidní šanci překonat počet grandslamů (pokud to bude ovšem čistě z antuky, tak mu to bude k ničemu). Nulovou šanci překonat počet týdnu sv.1 a žádnou šanci překonat rekord turnaje mistrů.

Je zajímavé, že už teď ohrožuje Djokovic Federera více než Nadal...Navíc Nadal je poslední roky favorit pouze na jednom jediném turnaji (RG) což je v porovnání z Federerem v jeho věku a Djokovicem v současnosti dost ponižující...
Reagovat
tito
Navíc Nadal je poslední roky? favorit....Kdyby jsi napsal poslední rok budiž, ale nějak ti uniká v případě množného čísla rok 2013 nemluvě o finálové účasti AO 2014. Řekl bych, že se v tenisových výsledcích vyznáš lépe, ale budiž.
Reagovat
Pe3k
Výsledky znám velmi dobře. Samozřejmě rok 2013 byl pro Nadala extrémně důležitý, ale už je to dávno pryč. Po AO 14 to šlo z Nadalem z kopce a v současné době už je favoritem jen na RG.
Reagovat
tito
Obávám se, že ani tam ne. Paradoxně čekám vzestup až po RG. Ještě před Miami a IW by mne nenapadlo, že to napíši.
Reagovat
smazaný uživatel
velmi Nadalovi na RG fandim,ale ak vyhra tak to tiez bude male prekvapenie(mozno aj vacsie),mozno Murray cierny kon,ja som rad za ten vekovy rozdiel medzi Nadalom a Federerom,hrali proti sebe spickove zapasy na svojom vrchole,Rafa bol vpredu vo vyvoji o tie 3-4 roky,Roger zase vydrzi hrat pravdepodobne ovela dlhsie na top urovni,s cim samozrejme suvisi aj jeho uspornejsi,ale o to efektivnejsi styl,Novak sa dostal na svoj vrchol vekovo najneskor z trojice a to mu moze pomoct k prekonaniu,niektorych neprekonatelnych rekordov-TOP1,pocet GS,hlavne pozicia svetovej jednotky nevyzera tak nerealne ako pred rokom-dva,ved nova jednotka sa ani necrta niekde za obzorom
Reagovat
tito
Tak fandit mu budu, to je jasné. Navíc už má celkem nahráno a pokud se v Římě dostane alespoň do SF, měl by být na RG připraven. Tam se pochopitelně stát může cokoliv a vždy bude jedním z favoritů přes bídné dosavadní výsledky. Ale už bych rád měl ten turnaj za sebou, ten tlak na něj je určitě velikánský.
Reagovat
smazaný uživatel
Celkově bych řekl, že Roland Garros bude letos nejdůležitější GS asi. Ať vyhraje kdokoliv, bude to mezník, něco velikého. Pokud Nadal, potvrdí, že je naprostý fenomén a vezme dost prudce vítr z plachet Nolemu, nehledě na to, že neúspěšný rok bude v ten moment zapomenut, Nole by se zařadil po bok legend ziskem kariérního Grandslamu, pro Rogera by druhý triumf na RG patřil mezi trofeje, kterých by si nejvíc vážil a pro Murrayho by to bylo něco nepopsatelného, o ostatních nemluvě. :) Těším se. Bude to velkolepé.
Reagovat
spaniel
Jo, ale na II. ligu to nema ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak o tom není třeba ani psát, aby to člověku došlo. Tam se snoubí budoucí legendy s těmi současnými. :D
Reagovat
Stan_Borowitz
WTA, ta není tak nudná jako ATP, jak tady kdosi před časem psal.
Reagovat
smazaný uživatel
To je super žebříček :)
Reagovat
EllNino
Jarmila od semifinále s Dulgheru uplně mimo :/
Reagovat
misa
Pokud prohraje ve čtvrtfinále nebo dřív, bude v příštím žebříčku nejvýše na 17. místě. Některá z šestnácti nejvýše nasazených v Paříži by tak získala dost nemilou soupeřku pro 3. kolo.
Reagovat
tommr
těžší soupeřka než Azarenka určitě nebude ... :)
Reagovat
Carter
Ak bude 17ta, tak ju dostane hráčka nasadená 9-16 :) ..... neviem či nie dokonca 13-16
Reagovat
EllNino
to se takhle nebere, klidně jí muže dostat Serena ...prostě hráčka 1-16
Reagovat
Carter
1-8 dostávajú 25-32 ;)
Reagovat
EllNino
a kde to bereš, vždyť tohle se losuje ne ?
Reagovat
Carter
jop losuje sa to .... losuje sa to ..len sú tam určité pravidlá a medzi nimi je, že 1-8 sa v treťom kole stretne s 25-32 a 9-16 so 17-24
Reagovat
ludolf
I druhá osmička je rozdělená: 9-12 proti 5-8, 13-16 proti 1-4.
Reagovat
Carter
môže byť
Reagovat
Carter
potenciálne tretie kolo bolo takto:
1-26
8-25
4-29
6-30
5-32
3-28
7-27
2-31
Reagovat
misa
nesmysl

http://en.wikipedia.org/wiki/2014_French_Open_%E2%80%93_Women%27s_Singles
Reagovat
Carter
čo si týmto dokázal/a? (sorry neviem, či si chalan či baba :) ) ...ten link iba potvrdzuje, čo som napísal
Reagovat
misa
Omlouvám se. Dost zvláštní pravidlo.
Reagovat
Carter
Pohodka ...človek sa stále učí :D ..... no podľa mňa to také zvláštne nie je. Je to skrátka nastavené tak aby vo štvrtom kole bolo 16 najlepších hráčok, čo dáva logiku :)
Reagovat
Carter
to som trošku mimo povedal ...ale skrátka podľa mňa to dáva logiku :D
Reagovat
VlS
Nerozporuju, kde to je v pravidlech? Docela jsem je probíral podrobně, ale tohle mi nějak uniklo a mám to v hlavě trochu jinak ( netvrdím, že správně)
Podle mě je jasný nasazení jedna a dva, k těm se dolosují 3 a 4, není pravidlo, že 1 automaticky hraje se 4, záleží to na losu.
K těm 4 nejvýš nasazeným se do pavouka pro QF dolosuje nasazení 5-8.
K osmi nejvýš nasazeným se nalosuje 9 - 16 do pavouka pro osmifinále a v dalším kole se nalosuje zbylých 16 nasazených tak, že první zápas nasazených hráček může být ve třetím kole.
A pak se nalosuje zbylých 92 hráček.
Ale netvrdím, že mám pravdu, jen by mě zajímal zdroj informace.
Reagovat
ludolf
Je to např. v pravidlech WTA v části týkající se nasazování(bohužel se tam nemůžu připojit na přímý odkaz). Od 9. místa se skupiny dělí na polovinu, 9-12 se losuje proti 5-8, 13-16 proti 1-4; 17-24 proti 9-16 a 25-32 proti 1-8. Nejsem si jistý, zda to je i dál.
Reagovat
ludolf
Tak je to
http://www.wtatennis.com/SEWTATour-Archive/Archive/AboutTheTour/rules2015.pdf, strana 71. Není to z toho na první pohled jasné, protože tam jsou uvedeny pozice, na které se hráčky losují. Jinak moje poznámka o tom, jak je to dál, je bezpředmětná.
Reagovat
Carter
Ja čo som pozeral tento rok losovanie na AO, tak to bolo tak, že nejaký systém automaticky vylosoval celý pavúk ale nechal prázdne miesta, kde by mali byť nasadené hráčky a tie sa tam potom dolosovali. Najprv iba doplnili 1 a 2, potom vyžrebovali 3 a 4, potom 5-8, potom 9-12, potom 13-16, potom 17-24 no a nakoniec 25-32

hráčky 9-12 išli do sekcie ku hráčkam 5-8 (možné stretnutie v 4 kole)
hráčky 13-16 išli do sekcie ku hráčkam 1-4 (možné stretnutie v 4 kole)
hráčky 17-24 išli do sekcie ku hráčkam 9-16 (možné stretnutie v 3 kole)
hráčky 25-32 išli do sekcie ku hráčkam 1-8 (možné stretnutie v 3 kole)

tu je link: https://www.youtube.com/watch?v=8t2Ri7GoBa0
Reagovat
Davor1
Sabine po skvelej otočke z 1-4 berie prvý set proti Sloane, tak snáď to už nepustí a konečne niečo vyhrá aj na antuke...

Come on Bine !!
Reagovat
EllNino
Tak Barča udržela servis přes 10 shod :D
Reagovat
tommr
dneska našim ten servis moc nechodí - a to nás čeká ještě Katka ... :)
Reagovat
misa
Karolína neuhraje ve 2. setu ani gem, což značí, že římská antuka je spíš hluboká oranice a do toho se ještě dočítám, že Petra už nespolupracuje se Stoberem. Některá rozhodnutí Petry jsou mimo moje chápání, nebo se na to vykašlal on?
Reagovat
smazaný uživatel
Já bych si tipla to druhý...
Reagovat
vrabejka
No bože víme jakou má formu, takže se nedivím aspon si odpočine a na RG snad udělá sve grandslamové maximum
Reagovat
Davor1
Tá antuka je tam rovnako pomalá, ako každý rok. Z Plíškovej prehry by som si nič nerobil, jej hra je na antuke suverénne najmenej efektívna, mala ťažký los, Timea je na antuke výborná a tento rok má parádnu formu. Navyše, u Karolíny je celkom bežné, že keď jej to v zápase neide a nevidí šancu na obrat, tak to tak trochu vypustí... Desiatka ju na konci roka tak či tak neminie...

Lucke tu bude povrch sedieť viac, má veľmi dobrý žreb a reálnu šancu na štvrťfinále so Simonou...
Reagovat
misa
Teoreticky je los pěkný.
Reagovat
tommr
to teda tý vaší momentální jedničce moc nevěříš ... :)
Reagovat
Davor1
Trápila sa už v kvalifikácii, nefunguje jej servis, Lucie celkom solídna forma...
Reagovat
misa
No, tak Lucka jako vítězka z Doha v USA vyhrála jediný zápas, takže na minulost se nejde moc spoléhat.
Reagovat
tommr
prohra s Bacsinszkou na antuce se dala čekat, ale skóre je dost deprimující a statistiky na servisu velmi špatný (jen 5 es, 6 dvojchyb, 53% první servis in a 59% úspěšnost). Tohle není jen antukou. Zdá se, že dobrá forma je fuč - doufejme jen přechodně ... :( ...
Reagovat
EllNino
den blbec no ... to se stává, Petra by mohla vyprávět, teď jen záleží, jak se s tim Kája srovná, začne možná trochu vnímat tlak od okolí, s blížícím se RG to bude mít hodně těžký, ale já věřím, že to zvládne :)
Reagovat
tommr
její štěstí je, že na antuce nic neobhajuje a tak ani nemůže nic ztratit. A na trávě se snad zase najde ... :)
Reagovat
EllNino
uvidíme, antuka je pro ní blbý období, navíc v Římě, kde je hodně pomalá ...snad to v Paříži bude lepší :) a pak na trávě
Reagovat
smazaný uživatel
Ono je to relativní. Nic neobhajuje a nemůže nic ztratit, ale to jen ve srovnání se svými loňskými výsledky. A letos má trochu jiné ambice. Vzhledem k tomu, že většina hráček žebříčkově kolem ní si na antuce uhraje o x stovek bodů víc, tak to z celkového hlediska ztráta je. Od RG nic nečekám, základ je, aby začal zase fungovat servis.
Reagovat
tommr
no je fakt, že bez dobrejch výsledků i na antuce se do tý desítky bude dostávat jen těžko ...
Reagovat
EllNino
Hm tak nic no, upřímně jsem čekal prohru, ale takhle hladkou ne ...nedá se nic dělat, letošní první prohra v 1. kole, z toho se nestřílí, spíš mě děsí ten servis, to je vážně hrozný číslo ...
Reagovat
EllNino
Většina her je vyrovnaných, ale Karolína na servisu dneska mizerná ...
Reagovat
kada.tom
Grigor super. Jack to taky mohl dotáhnout.
Reagovat
EllNino
je to škoda, vedl 6:4 2:0 a 30:0 a v tý době byl už Gilles nalomenej, pak ho zbytečně posadil na koně a 3. setu už byl Gilles lepší ...
Reagovat
smazaný uživatel
Hm :/ tak Kája prohrála 1.set 6:4. No poslední dobou nemá bůh ví jak dobrou formu. I když Garcia i Bačinská jsou silné soupeřky tak Kája jako kandidátka na TOP 10 by je měla porazit. Ale je to jen 1.set tak uvidíme jestli to Kája otočí
Reagovat
EllNino
a je to hlavně antuka
Reagovat
smazaný uživatel
Plíšková a top 10 byl spíš velký hype než realita. Šafářová, Garcia, Bacsinszká nebo Muguruza na desítku mají herně i potenciálem (je jen na nich, jestli se do ní dokážou dostat). Pro Karolínu je top 20 strop, na antuce nic neuhraje a pokud během třetiny sezóny uhraje 300 bodů, tak to může nahnat jen úspěchem na velkých turnajích na hardu. A ona vyhrává hlavně na Internationalech, jakmile narazila na top hráčku v aspoň průměrné formě, tak prohrála. Její poslední šance na aspoň krátký pobyt v top 10 je na trávě, i když ani tam se jí zatím moc nedařilo. Ale přecejen je proti antuce větší šance, že tam něco málo uhraje, ale musí jí šlapat servis a ten jí odešel už v Americe.
Reagovat
smazaný uživatel
Doplnění k té trávě - samozřejmě pak musí přidat body na hardu, což je asi jediný povrch, na kterém do té širší světové špičky patří. Pak by ta desítka koncem léta mohla padnout.
Reagovat
smazaný uživatel
Lucka určitě nemá větší šanci na TOP 10 než Kája, protože je o dost starší na na Grandslamech obhajuje dost bodů.
Reagovat
EllNino
co s tím má společného věk ...
Reagovat
smazaný uživatel
já to myslím tak že Kája bude mít ještě spoustu času se dostat i do TOP 5. Ano Lucka je ještě relativně mladá ale tolik šancí už mít nebude
Reagovat
smazaný uživatel
To není o věku, herně je úplně jinde, navíc je konkurenceschopná na každém povrchu, kdyby měla lepší hlavu, tak je v té desítce dávno. Karolína podle mě momentálně vytěžila maximum z toho, na co měla. Podzim bude hodně těžké obhájit, jestli jí nezačne fungovat podání, bude koncem roku na hraně top 20.
Reagovat
rosm
Safarova na desitku nema ani omylem, vzdyt nema vubec techniku uderu, co by tam proboha delala, muselz by si vsechny zlamat nohy aby tam vydrzela jeden den... Jedine Karolina ma na to dostat se do Top 10
Reagovat
EllNino
prosímtě...
Reagovat
misa
Chlapče, máš zpoždění. Lucie vypadla v Madridu už 7. 5. a ty píšeš až teď? Styď se!
Reagovat
smazaný uživatel
podle mě, na to mají obě holky. Ale moc nevěřím, že je to udržitelné z dlouhodobějšího hlediska.
Reagovat
smazaný uživatel
ono když sou bodově tak blízko, tak si ani není možné myslet nic jiného. Troška štěstíčka tu, trošku tam a obě tam můžou být.
Ale třeba aby se držely v tý elitní osmičce třeba rok, tak tomu moc nevěřím ani u jedné.
Reagovat
tommr
však taky od nich asi nikdo nečeká stabilní dlouhodobej pobyt v desítce. Aspon nakouknout by tam ale mohly obě ... :)
Reagovat
misa
Dlouhodoběji se lze udržet v desítce hlavně dalekými postupy na gs. turnajích - viz Bouchard, která se v top 10 drží nepřetržitě od 7. 7. 2014, aniž by mimo gs. prakticky něco uhrála.

Makarova je v desítce taky hlavně díky sf. v New Yorku a Melbourne.
Reagovat
EllNino
Jacku, zazděnej zápas -_- ...
Reagovat
a.magerova
Nebuď smutnej.....

Juchůůůůůů :-)))
Reagovat
EllNino
mech mě ! :)
Reagovat
a.magerova
Na mech je ještě brzo bo chladno ;-)
Reagovat
PH94
Tomáš by si to 4. místo zasloužil..:/
Reagovat
EllNino
vždyť tam bude ne ? :D tak nehroť :D
Reagovat
Atoidi1
s Timeou - nevíte, je-li někde?
Reagovat
EllNino
ne ! :D
Reagovat
George_Renel
také fakt, že jestli se nepletu, Tomáš je již 10 let bez jediného výpadku v TOP 10. To, myslím, ještě žádný náš tenista nedokázal.
Reagovat
a.magerova
No to se pleteš a fest.
Reagovat
EllNino
to se teda hooodně pleteš :D
Reagovat
a.magerova
10 let je bez výpadku z Top 52.
http://www.atpworldtour.com/Tennis/Players/Top-Players/Tomas-Berdych.aspx?t=rh
Reagovat
EllNino
býval i mimo top 20 hele :D
Reagovat
a.magerova
To si ho pleteš s Ivanem.... a ten to natáhl na 12 let.
Reagovat
tommr
pokud se nestane něco mimořádnýho tak na konci roku Tomáš oslaví desátou sezónu v řadě v top-20 a šestou v řadě v top-10 ... :)
Reagovat
a.magerova
No i toto je jistě pravda..... ale v souvislosti s Rafou zde řešíme momentální nikoli končoroční umístění v žebřu ;-)
Reagovat
tommr
já reagoval na to co psal George o Tomášovi - Nadala neřeším ... :)
Reagovat
George_Renel
Díky všem za reakce a upřesnění. Já si statistiky nevedu, nehlídám, spoléhám jen na stařeckou paměť. Hol- time passes quickly. :-)
Reagovat
a.magerova
Tak v tom případě dobrý.... a cos měl dnes na oběd? :-P
Reagovat
George_Renel
Hlad jsem si udělal 30km na byciklu a pak mi byla připravena čtvrtka pěkně grilovaného kuřátka. :-)))
Reagovat
a.magerova
Teeeda 30 kilásků na kole..... to ještě na stařeckou paměť nevypadá ;-)
Reagovat
George_Renel
To je má dlouhodobá denní dávka. Za posledních 8 let v průměru 5000km ročně.
Ale letos mi to tak dobře nejde, bylo dlouho chladno a zdraví mě limituje vipce než obvykle.
Reagovat
George_Renel
To je má dlouhodobá denní dávka. Za posledních 8 let v průměru 5000km ročně.
Ale letos mi to tak dobře nejde, bylo dlouho chladno a zdraví mě limituje vipce než obvykle.
Reagovat
Stan_Borowitz
to už jsi jednou říkal, dědečku...
Reagovat
George_Renel
Ale asi ne kolegyni.... No děda jsem pouze dvojnásobný. Vnoučata ve věku mnoha zde diskutujících ;-).
Reagovat
Stan_Borowitz
To byl pokus o vtip na tu stařeckou zapomnětlivost a dva stejné příspěvky pod sebou. Nějak jsem to nedokázal líp vymyslet, takže se vtip nepovedl. Navíc mi to o kousek níže taky hodilo dva stejné příspěvky...
Reagovat
George_Renel
Mně to došlo, ale pozdě. Vzápětí jsr kouknul na ten tvůj dabl post a pobavilo to :-).
Reagovat
EllNino
tvl Jacku takhle zprznit tie-break ...
Reagovat
a.magerova
Tak mi zálesák vyrovnal a vzhůru do 3. setu :-))
Reagovat
EllNino
no super ...:)
Reagovat
EllNino
"I want to touch one line please" :D
Reagovat
EllNino
Výborně Jack ! :) 1. set 6:4, docela slušný tenis se hraje :)
Reagovat
misa
ztrácí na desítku 260 bodů. Zvládnutí koncovky zápasů se Švedovou na Australian Open by znamenalo +60 bodů, proměnění mečbolu v Madridu +175 bodů, jeden vyhraný zápas v Miami +55. Celkem by měla v součtu o 290 bodů navíc a dnes u svého jména číslo 10 se ziskem 3280 bodů.

Je to škoda a promarněná šance, všechny tři zápasy mohla vyhrát.
Reagovat
EllNino
kdyby kdyby kdyby, třeba by nevyhrála Doha, neotočila by s Dellacqou z mečbolu atd atd ...
Reagovat
misa
Ne, stojí to trochu jinak: Kdyby nebyla tvrdohlavá a spolupracovala se sporovním psychologem, byla by hráčkou světové desítky. Není náhoda, že je nejlepší v odvracení bejkbolů a zároveň není schopná často dopodávat zápas a ztrácí jeden tiebreak za druhým.

Dellacqua myslím žádný mečbol neměla.
Reagovat
EllNino
to je fuk, ale podávala na výhru a to Lucka otočila, kdyby ne, neporazila by pak Venus a nezahrála si čtvrtfinále, ztratila by body ...takhle to prostě nejde brát, jednou se ti podaří, jednou ne, v Dubaji zvládla to, co zvládla proti ní v Madridu Svetlana ...
Reagovat
VlS
A nezapomínal bych na fed cup, kde odvrátila 5 MP. Lucka studuje ( má přerušeno) psychologii sama, asi ví, co od toho může čekat. Nehrotil bych to.
Reagovat
EllNino
přesně, psycholog není otázka uspechu :)
Reagovat
Stan_Borowitz
Můj dědeček říkával - malý dvůr a velký bič...
Reagovat
gigin
Když žijete jen pro úspěch, vyhoříte. Když jdete za úspěchem, radost je 50/50. Když zvolíte radost, úspěch je zaručen.

Ernests Gulbis
Reagovat
Stan_Borowitz
už jsem si to kuchyňským nožem vyřezal nad dveře. V té naší díře Ernieho znám asi jen já, tak jsem tam místo Ernests Gulbis dal Evil Genius, bo je to kratší a výmluvnější. Snad to nevadí.
Reagovat
Stan_Borowitz
už jsem si to kuchyňským nožem vyřezal nad dveře. V té naší díře Ernieho znám asi jen já, tak jsem tam místo Ernests Gulbis dal Evil Genius, bo je to kratší a výmluvnější. Snad to nevadí.
Reagovat
gigin
:-D nevadí.
Reagovat
blixa
Kdyby nebyla tvrdohlavá, možná by nikdy nebyla ani v TOP100 a psycholog by jí byl tuplem k ničemu. Tohle jsou hrozně nevyzpytatelné záležitosti, ten psycholog je do jisté míry placebo které může fungovat, ale když tomu z principu nevěříš, tak ti to prostě nepomůže. Tady to nefunguje stylem "když budeš cvičit, budeš mít sílu".
Reagovat
EllNino
přesně tak
Reagovat
misa
Myslím, že psychologové ve sportu k něčemu dobrému jsou.
Reagovat
EllNino
to neříkám, ale není to stavební kámen ...
Reagovat
a.magerova
Roger byl loni po mnoha letech osmý a kde je dnes....
Reagovat
tito
Jsi milá :-)
Reagovat
r176
v live rankingu je Tomáš už na 4 místě! :-)
Reagovat
aligo
Jojo po odečtení Říma :)) snad to udrží :))
Reagovat
SwissMaestro
Bude Nova davat Rim od dnesnich 11?
Reagovat
tommr
z Říma se vysílá na Nova Sportu (ATP) a na Digi Sportu 2 (WTA) ...
Reagovat
a.magerova
Jo dávaj....... koukám, že Simon si zapomněl doma holení....
Reagovat
SwissMaestro
No to si teda dovolil :D
Reagovat
a.magerova
Jj dovolil..... kam člověk koukne, tam neoholený chlap.... viz. např. hokej :-/

A ještě blbě hraje, no prostě ho ten porost zpomaluje :-P
Reagovat
Stan_Borowitz
To je přece teď in, má to i nějaký odborný název, jako byl třeba metrosexuál. Akorát si nemůžu vzpomenout jaký.
Reagovat
a.magerova
Jo tak mi to google našel...
Opak metrosexuála je prý normální chlap :-))
Reagovat
spaniel
Lumbersexuál ;)
Reagovat
a.magerova
Ahaaaa, tak to jsem 100 let za opicema :-/

http://image.zootlab.cz/cache/top/497x243/6/4/5/4/1/4/645414.jpeg
Reagovat
Stan_Borowitz
To je ono! Ten trend vzešel původně od nás. Jeden z vůbec prvních lumbersexuálů pochází z Čech, od Jičína, z lesa Řáholce.
Reagovat
tito
:-)
Reagovat
yenda1
RG bude zajímavý. Tím, že hegemon klopýtá se dvířka otevírají víc než v předchozí dekádě. Tenis-událost roku pro mne. Můj tip: Nadal dojde max. do QF. Tím vznikne novinka = pošetří síly a vyhraje Wimbledon. :)
Reagovat
janek_da
Vyhraje Hamburg
Reagovat
Grape
Nemyslím si, že by Rafa v posledních letech vypadával ve Wimbledonu brzy z důvodu nedostatku sil. Ale jinak nic proti tvému tipu. :-)
Reagovat
aligo
letos budou stejní výtězové na RG kteří byli loni ve Wimblu :DD
Reagovat
Davor1
https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/v/l/t1.0-9/11209695_743485255770139_1489915955115541803_n.jpg?oh=717d06520088f20192b3f9f7e7098c22&oe=55CC4F3A
Reagovat
a.magerova
No..... kdoví jestli je to tou svatbou..... taky to může být tím těhotenstvím ve vlastním boxu.... :-)))
Reagovat
Roger_Federer
Zamackl jsem slzu..teprve ted nastal prichod konce jedne velke ery.
Nadala a Federera.
Reagovat
smazaný uživatel
Obdobíčko..Medzi úspechom a neúspechom je častokrát jedna lopta, možno aj včera bola..Bude lepšie, dlho to trvá, ale o to sladší bude grandslamový triumf..
Reagovat
Roger_Federer
covece snad mas pravdu a Roger jeste 1-2 prida :):)
Reagovat
a.magerova
Reagovat
smazaný uživatel
Včera určitě ne. Nadal hrál hrozně. Je mimochodem zajímavé, že nejlepší výkon předvedl proti Berdychovi, v následujícím zápasu zcela odpadl. Pokud se jedná o "jeden míček", tak se můžeme bavit třeba o zápasu Šafářová - Kuzněcovová, ale zápasy Nadala v Madridu do této kategorie nepatřily.
Reagovat
tito
Nevím, co jsi ze zápasu viděl, každopádně v prvním setu při posledních 2 Andyho gemech na podání měl Rafa opakovaně brejky- v předposledním 40:15, v posledním 40:30. Měl více ze hry a jednou na raketě jasný vítězný úder, kdy Andy byl natlačený na bekhendu a Rafa dával longline z forehandu. Bohužel minul o nějakých 20 čísel. Jak píši, v této fázi utkání měl více ze hry a troufám si tvrdit, že kdyby se mu povedl ribrejk, mohlo vše dopadnout jinak. Ve druhém setu po Murryho brejku se vše obrátilo a nejen že Rafa šel o 50% dolů, tak stejně naopak Andy nahoru. Hrál skvěle a Rafu do zápasu nějakými lacinými chybami nepustil. To zvládl perfektně.
Reagovat
smazaný uživatel
Z prvního setu jsem toho bohužel moc neviděl (první půlhodinu vůbec, pak zbytek jsem sledoval tak napůl). Ale z toho, co jsem viděl, mi Rafa přesvědčivý nepřipadal - v porovnání s tím, jak ho znám a jak hrál o zápas dříve. Příležitosti sice měl, ale nevyužil je. "Kdyby" je sice hezké, ale zrovna Nadal patří k hráčům, kteří obvykle bojují naplno až do konce a drží si dobrou úroveň hry. To tam včera chybělo.
Reagovat
spaniel
http://i.imgur.com/rR8kTOr.gif
Reagovat
smazaný uživatel
:D
Reagovat
spaniel
Tak jsem se dočkal :D
Ale reakci jsi prekvapil...
Reagovat
smazaný uživatel
Ja sa vždy viem pobaviť aj na svoj účet, pokial je vtip kvalitný..Nie som fanúšik precitlivelých reakcií..
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist