Nadal přišel s Thiemem o antukovou neporazitelnost a ztratí post jedničky
Rafael Nadal na antuce prohrál naposledy 19. května 2017, když ve čtvrtfinále turnaje Masters 1000 v Římě prohrál s Dominicem Thiemem.
Od té doby na oranžové drti vyhrál 21 zápasů a rekordních 50 setů v řadě, díky čemuž získal 10. titul z French Open a letos dobyl pojedenácté Monte Carlo i Barcelonu.
Dnes o antukovou neporazitelnost po takřka 12 měsících přišel. Ve čtvrtfinále domácího podniku Masters 1000 v Madridu se musel sklonit opět před uměním o sedm let mladšího Rakušana Thiema. Nikdo jiný Nadala na antuce v posledních dvou sezonách neporazil.
Čtyřiadvacetiletý Thiem dnes zvítězil 7-5 6-3 a domácímu favoritovi oplatil porážku z loňského finále i debakly z Roland Garros a nedávného Monte Carla. Vzájemnou bilanci upravil na 3-6, navzdory tomu, že v prvním setu ztratil vedení 5-3 a ve druhém 3-1.
Thiem se stal teprve třetím hráčem, který dokázal Nadala na okruhu ATP na antuce porazit alespoň třikrát. Sedm výher proti němu slavil Novak Djokovič, třikrát ho přemohl Gaston Gaudio.
Jednatřicetiletý Nadal vinou porážky ztratil šanci obhájit loňský titul a v pondělí tak přijde o post světové jedničky. Do čela žebříčku se vrátí šestatřicetiletý Švýcar Roger Federer, jenž na prvním místě zahájí rekordní 310. týden. Nadal vládne mužskému tenisu celkově 173. týden, déle kralovalo jen pět tenistů. Pokud by příští týden získal titul v Římě, na 1. místo se znovu vrátí.
Pátého nasazeného Thiema v semifinále čeká Jihoafričan Kevin Anderson, který na jedenáctý pokus zvládl na turnaji Masters čtvrtfinále. Osmý hráč světa měl až dosud na akcích této kategorie tristní čtvrtfinálovou bilanci 0-10, v duelu s Dušanem Lajovičem ale sérii ukončil. Srbského kvalifikanta a přemožitele Juana Martína Del Potra zdolal 7-6 3-6 6-3.
Denis Shapovalov vyhrál i své třetí čtvrtfinále na okruhu ATP, když na antuce v Madridu udolal po dvou a půl hodinách boje 7-5 6-7 6-4 Brita Kylea Edmunda.
O své premiérové finále a hned na podniku Masters si 19letý Kanaďan zahraje s Alexanderem Zverevem, s nímž loni prohrál semifinále na domácím Masters v Montrealu. Jednadvacetiletý Němec ve večerním čtvrtfinále porazil 6-4 7-5 Američana Johna Isnera, oplatil mu porážku z březnového finále v Miami a svou neporazitelnost prodloužil na 7 zápasů a 14 setů.
• Dvouhra - čtvrtfinále • |
Thiem (5-Rak.) - Nadal (1-Šp.) 7-5 6-3 |
A. Zverev (2-Něm.) - Isner (USA) 6-4 7-5 |
Anderson (6-JAR) - Lajovič (Srb.) 7-6(3) 3-6 6-3 |
Shapovalov (Kan.) - Edmund (Brit.) 7-5 6-7(6) 6-4 |
Komentáře
Jak by vypadal rank, kdyby Doger hrál i antuku? To je teprve otázka ;)
Roger by mohl teoreticky získat na antuce 2000 bodů. Rafa mohl teoreticky získat 2500 bodů na betonech a další ranec bodů na AO. Jak by to reálně dopadlo, to není až tak podstatné. Nicméně hodit holé info o race rankingu - s cílem zamachrovat - prostě křičí o reakci. :)
Nejsem Rafův lékař ani fyzioterapeut, ale vím, že nedávno kvůli zranění vynechal i antukový slam. Co se týče letošní sezony, tak tři měsíce odpočíval, takže má teď právo být svěží. Nicméně to, že se Rafa zranil na začátku sezony je spíše ojedinělé oproti tomu, jaké problémy míval po antuce, což se dá vysvětlit enormní porcí zápasů během krátké doby, nadlidským nasazením. Před antukou není takovému nasazení vystaven.
Že Rafa hází grimasy, když prohrává má pro mě nulovou vypovídající hodnotu, to už jsme viděli mnohokrát a ne jednou to byl čistý fake.
Už věděl, že prohraje a ty páté sety už nejsou jeho silnou stránkou jako v minulosti.
2. Samozřejmě je to možné, že by Roger bral všechno, já to nepopírám. Nicméně to není topic diskuze.
3. Necítíš rozdíl mezi tím, že se Rafa zúčastnil všech letošních turnajů, kterých se chtěl zúčastnit, a přesto by měl 2 tisíce bodů v race rankingu a mezi tím, že se jich Rafa nemohl zúčastnit, a přesto má 2 tisíce bodů v race?
4. Zranění na počátku sezony je u Rafy spíše minoritní záležitostí a nemá nic co do činění s antukovým kvapíkem, který se tu tak dokolečka omílá.
5. Ty tomu říkáš kdybysta, já tomu říkám vidět skrz řádky. Ale nepřekvapuje mě, že to vidíš tak jednoznačně statisticky, když si myslíš, že člověk, který vyhraje jeden velký turnaj ze tří letošních na betoně, tomu povrchu dominuje. :)
Jinak to přirovnání k Ríšovi..o tom, že Ríšu pravděpodobně zničí sláva a tlak očekávání okolí pro jeho povahu a dokonce, že mu krátké nožky významně determinují kariéru, bylo poměrně jasno už s předstihem a musel by se vesmír fest spojit, aby přeskočil všechny překážky a z Ríši byl vícenásobný GS šampion, jak se od něj zprvu ve Francii očekávalo. Zkrátka bylo mnohem méně pravděpodobné, že se tak stane, než že Rafa odehraje Austrálii a i následné betony ve zdraví a bude mít stejnou možnost usilovat o tituly jako Roger.
Opravdu by ses v tomhle neměl utápět,z toho může být stihomam,chceš-li parania.A to bez legrace.No snad to ukočíruješ.Každopádně se mýlíš i v tom co jsem napsal/nenapsal.
Jednak to bylo v jiném příspěvku a druhak jsem nenapsal,že Roger dominuje hardu,ale že ?Napsat o někom,že na hardu nedominuje,když vede race,byť už dva měsíce nehraje,to chce velké gule?.A to pravda je.Roger prohrál letos, ve svém věku, dva zápasy.Vede race i když dva měsíce nehraje a od pondělí bude zas na nějaký čas jednička.Mmch pakliže se bavíme o Rafově ?zranění? vypusťme tedy letošek a podívej se o kolik turnajů musel RN odehrát za 2017 víc,aby udělal na Rogera 100 bodů...A také kolik kdo získal na hardech bodů.
Je úplně vedlejší, jestli Rafa vypadá v něčích očích na betoně vedle Rogera třeba jako kašpárek, když i přesto nedokáže Roger hardu dominovat. Holt betonové hrozby jsou jinde, každopádně jsou. Podstatné je to, že Roger letos vyhrál jediný velký turnaj ze tří, ačkoliv nehrála jeho dlouholetá nemesis. Nemůže tudíž jakémukoliv povrchu letos prozatím dominovat. Tři velké betonové turnaje = tři různí vítězové, to je dominance jednoho hráče jak cyp! :)
Vy si tu pořád měříte pindíky a všechno vztahujete na to, aby kdokoliv z toho vyšel lépe, ať už Roger nebo Rafa..já nemám problém uznat, že je Roger na betonu úspěšnějším a lepším hráčem. Nemám problém uznat, že loni touhle dobou měl za sebou dominantní betonové období, kdy vyhrál 3 ze 3 velkých turnajů na outdooru. Jsem spokojený s tím, že Rafa může v roce 2018 usilovat o velké tituly, protože ještě před třemi lety tomu nic nenasvědčovalo. Užívám si i to, že hraje velká finále mimo antuku. Jsem osvobozen od toho, kdo je GOAT, nemám problém říct, že je to Roger a samozřejmě je super, co ve svém věku předvádí. Každopádně by ten jeho věk neměl snižovat úspěchy druhých tenistů nebo sloužit jako berlička tehdy, kdy takto sloužit nemá. On se rozhodl být konkurenceschopný, dělá pro to možné i nemožné, tak přijměte ostrá srovnání s konkurencí nehledě na věk. No excuses.
Jinak rozporuju jen konkrétní tvrzení. Momentálně to, že letos Roger dominuje betonu. To, jestli Rafa někde odpadl na hardu nebo kolik získal bodů není směrodatné pro podpoření či rozporování toho, jestli je nebo není Roger na daném povrchu dominantní.
Jaké teda byly ty okolnosti v Miami? Přibliž nám svou verzi.
Rotterdam zlehčuji, protože je to "pouze" 500, o ničem to nevypovídá, stejně jako u Nadala o ničem nikdy nevypovídala Barcelona. Jsou to turnaje, na které nepřijede kompletní špička, není taková motivace je vyhrát atd. Jsou to spíše turnaje "na rozehrání" s o něco lepším sponzoringem a image než 250ky.
To ze Thiem vyhral je super, ale porazit Nadala 2x za sebou na antuce, nedokaze, porazit ho na 3 vítězne sety taky nedokaze..
Jediny kdo to dokazal byl Djokovic.
Tak to prevedu tvoji reci, ano ja souhlasim, nemySlim ze Roger letos dominuje, kdezto Nadal na antuce ano, to ze prohral jeden zapas z Dominikem je spis anomalie, nez poruseni dominance.
Nadal hral v Madride a v Riu naozaj zle. V Ríme minulý rok hral solídne, Thiem hral najlepší tenis.
Ak budú hrať obaja svoj štandard, Thiem nemá šancu. Ak Rafa bude hrať svoj najlepší tenis, Thiem nemá žiadnu šancu. To ako sa obaja vyspia na RG je otázka, ale myslím si, že ak bude hrať Thiem najlepší tenis a Nadal ľahko napriemerne, stále nemá Dom nič isté.
A víš co mě nejvíc baví? V jedné části diskuze nás ti šašci přesvědčují o tom, že Nadal simuluje zápasy, vymýšlí si skreče, hraje divadla atd., a v druhé části diskuze zase užívají jeho zarputilost, dobíhání každého míčku a celkovou bojovnost jako důvod jeho problémy s koleny. Takže na jednu stranu kdyby méně běhal, nesnažil se doběhnout každý míč, možná by měl kolena zdravější, a na druhou stranu tento běhavý bojovník simuluje ve finále Grandslamu po prohraném prvním setu zranění jen proto, aby to nějak vypadalo před veřejností. To nevymyslíš.
A proč třeba ty píšeš, že čtyři roky Rafa Rogera neporazil, přičemž čtyři z oněch pěti zápasů se hrály loni? A předtím dvě celé sezony nic? Aby z toho Roger vyšel pěkněji? Hezké záměrné nadsazování. A pak, kdo si hraje s významem. :)
Formu nelze odstavit na druhou kolej. Tu kvalitu vyspání dokonce taky ne. Já tenis prostě vnímám jako balíček. Čísla si umí najít každý, ale už ne každý s nimi umí pracovat, umí si je zdůvodnit, dát jim patřičnou váhu a taky je třeba číst ze hry. Každopádně debata o suchých faktech se nikdy nikde nerozjede. Vždycky jsou fóra plná toho "kdyby" a debatování třeba o relativnosti některých těch faktů. Vždycky mě fascinuje, jak třeba borci na Tipsportu píší analýzy, kdy vypíšou ta fakta (bilanci na daném povrchu, H2H, ranking, výsledek posledního zápasu) a pak napíšou, že sází toho nebo onoho. Hehe. :) Nejhorší na tom je, že oni v podstatě někteří ani nic víc neví a prostě to střelí podle těchto "faktů". A pak se diví. Protože ví, že ho přeci porazil 2:0 ale už neví, že ten výsledek může být relativní vzhledem k určitým okolnostem a nelze ho brát úplně doslovně. To je podobné jako s tím race rankingem. Mimochodem je zajímavé, že mi vyvracíš nějaké mé subjektivní pohnutky, ale to, že je snadnější vyhrát hardový triple než antukový triple je v podstatě taky jen tvůj subjektivní dojem, žádnými fakty pevně neukotvený. Otočit se věci dají často. Můžeš mi to přiblížit, jak a co se dá otočit konkrétně ve prospěch Rogera. Já se diskuzi nebráním. :)
Tobě přijde rozestup AO - Indian Wells (měsíc a půl) jako nedostatečný? :) Co teprve sehrát de facto během měsíce čtyři turnaje (MC, Barcelona, Madrid, Řím) a pak mít "dostatečný" dvoutýdenní odpočinek na RG. :))
To je jako kdyby Nadal vyhrál RG a Barcelonu, získal tedy 2500 bodů. A zbylé tři antukové Masters by si rozebrali tři různí hráči a já tvrdil, že Nadal byl na antuce statisticky dominantní, protože má o 1500 bodů víc než ostatní. Prostě naprostá kravina. Jak může být dominance představována jedním vyhraným turnajem? To prostě vůbec nedává smysl.
Len aby som vedel, ci ma zmysel pokracovat.
To je rovnako domnenka, nepredpokladám, ze vystudovala katedru medicíny a o jeho vrodených predispozíciách vie houby.
Hlavne keď sú zranenia a absencie rozmanité, od kolien, kyčle, zápastia až po slepé črevo.
To akoby som napisal, ze Federerov chrbát trpí preto, lebo podáva 200km/hod. Tak nech sa do toho tak neopiera..
Len sa ukazuje, ako rozmýšľaľ a aký si podliak.
V této diskuzi se srovnávají hráči na vrcholové úrovni sportu. A pokud má některý z hráčů vrozené vady a indispozice, je snad jasné, že se to při komparaci zmiňuje a řeší. A ty napíšeš, co by za Nadalovy problémy dali lidé vážně postižení :D To je absolutně jinej level uvažování. A to v první větě Forehandovi vytýkáš předpojatost a podsouvání. Už to, že tady řešíme nějakého Nadala, Federera atd., vůbec tenis, hádáme se o tom, konfrontujeme názory, je zcela zanedbatelný problém ve srovnání s problémy, které ve světě jsou? Chápeš alespoň dodatečně, jakou kravinu jsi napsal?
Dnes je to ich hlavný hnací motor. Jemu snáď za to musia platiť a nie málo.
Ľutujem deň, kedy Novak Djokovič začal prehrávať. Takýto katastrofický dopad na diskusie TP som nečakal ani náhodou. Kozoroh sa úplne pomiatol. Vyťahuje postihnutých, Erasma Rotterdamského..Trochu mu to tu prerástlo cez hlavu, chlapcovi..
Je evidentní, že Nadal a jeho tým vážnost zranění nadsazují. Pak se nedivte, že je terčem pochybností a útoků (Pe3k).
Až Rafa prohraje na French Open, tak jsem zvědavý kdo bude Nadalovcům utírat slzy.
El Matador, ako inak skromný a veľký športovec.
To Federer se stal ve 37 letech jednička během antukové sezóny, kterou vynechal :D
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/32349802_1640141162771206_2459225027317334016_o.jpg?_nc_cat=0&_nc_eui2=AeElZoAR-X9D690bOz5TiiclwnNogRtHWYBX7WQSuEy3EvuskjAX5pc3hRFZIg9R0uNco-pr3WGOOCLhz8hkV3sQc0sfraIUy7FXKb-k27Rpvw&oh=39cc9ad776daf7fb95d56ef67196be0d&oe=5B892695
je hodně symbolický, že Rafu porazil právě Dom, ještě ve 2. setech a poté, co měl obrovské problémy v předchozích kolech :-)
Evropu . Tak tady fandi Rogerovi, ať trávu bude zvládat
Ale, já tady ještě budu do 29.5. tak, něco budu vědět.
Akorát sestavovat skladby a texty budu i na dovči. To
jsou vyhlídky že ???? Takže, mé tepláky, co bodovaly při AO
už jsou pryč, teď nosím šortky, je teplo, mám jich asi
14. Mimochodem, co máš ty ??? No, kápni něco Magerko .
I když, vím, tady to není osobní. Promiň.
Ovšem... fan-model na letošní travnatou sezónu ještě nemám vybrán, zatím prý čaaas... a koukám, že celkem nic nezameškáš, takže zbytečná panika... ale i tak, můžu po stachanovsku zafandit a překročit své lidské limity... :-))
1. kolo - Dolgopolov
2. kolo - kvalifikant
3. kolo - Isner/Ramos
ČF - Dimitrov/Nišikori/Ferrer/Sock/Kohlschreiber/Lopez
SF - Nadal/Thiem/Berdych/Querrey/Verdasco/Shapovalov/Fognini/Monfils
F - Zverev/Čilič/del Potro/Anderson/Schwartzman/Goffin/Gasquet/Wawrinka/Cuevas/Edmund/...
Jestli Novak nepostoupí alespoň do 3. kola, tak to bude chucpe.
Po ne až tak výrazném začátku roku a špatném začátku na antuce má Denis pořádný výsledek. Vyšší nadmořská výška mu očividně vyhovuje a přijde mi, že ta chvíle času co má díky pomalejšímu odrazu z antuky mu pomáhá při returnu. Jen tak dál.
Zverev/1111 v SF, uvidíme. Proti Zverevovi si Denis zatím ani neškrkl, že by byl čas na změnu? Anebo první zápas s 1111m? Ať tak nebo tak, favoritem nebude, ale to nebyl ani v jednom zápase v Madridu...
Taky se dostal na 22. místo v Race a 3. místo v NG Race (za Zvereva a Tsitsipase).
Rafa v Římě obhajuje 180 bodu pokud vyhraje Řím tak dostane 1000 bodu což je o 720 více a na Rogera 720 ztrácí...
Nadal. Souhlas, ale jen říkám, kde jsou ti hráči na antuku,
to se ho bojí ???? Ne, není to žádné překvapení, že Rafa
prohrál na antuce, jak tady někdo říkal. Ty porážky přijdou
a vůbec není jasné, že by vyhrál Roland Garros. Takže
Rafael je démon na antuce a bude vždy nejlepší. Ale,
brzo začne prohrávat i na té milované hlíně. No R. Garros
2019 si nedovedu představit, žy by vyhrál Rafael.
No skoda....dva fenomenalni antukari proti sobe v Madridu ve finale (kolik hracu se muze jen tak pochlubit, ze vzali Rafovi na RG 2 sety:), se daji asi spocitat na prstech jedne ruky). Uz jsem si chtel na to finale naplanovat i cas, a Rafa to tak spacka...
...no a ted pochopitelne 1111mu po te prohre Bejka klesne motivace. Si uz brousil zoubky na Majorcana...:) Vzdyt krom Laver Cupu, jeho sklap jeste nema, a sportovni duchod se neuprosne blizi.
Ale treba se potkaji na RG...je fakt, ze tam by vitezstvi 1111ho melo vetsi vahu:) Tak snad to vyjde uz co nejdrive...
2015: Murray porazil vítěze předchozího ročníku Nadala ve finále
2016: Djokovič -//- Murrayho ve finále
2017: Nadal -//- Djokoviče v semifinále
Tak snad Dom konečně vybojuje titul Masters :)
Roger Federer number one forever :)
vzal Nadalovi set na antuce. To už bylo na pováženou.
Kde to jsme, aby nikdo z mladých vlčáků neporazil Nadala. Vždyť už by to byla hanba, žádní antukáři nejsou ??
Nedívám se moc, spíš z povzdálí, ale už bylo načase !
Jako, že dnes bude v hokeji M. Nečase.
Navíc každý zde ví, že největší trapaci jsou fandové Nadala. Klaunhend, Peggy, Olympiáda, Babolat, světová dvojka, Marduch, a můžu dlouho pokračovat...
Euforiu Fanatics chapem, rozumiem jej a len ukazujú, akou ikonou Nadal je. Ked prehrá RF kdekolvek, je to v podstate bezny den..:)
Respekt Rafovi,nelze vyhrát vše.
USO, TM, AO, IW, Miami...5 najvacsich posledných hardovych turnajov. Na tom sa snad zhodneme Kozička. A 4 z nich skončili bežne :)
A Rotterdam je známý coby největší evropský přístav a rodiště humanisty Erasma Rotterdamského, ty coffie odborník ;)
Najma v Holandsku.
A ještě jsi mi neobjasnil, jakou statistiku v tomto vlákně FH překroutil...
O nějaké Barceloně jsem se vůbec nebavil. Ale když už... Vytahujete tady nějaký Rotterdam jako jeden z důkazů Federerovy letošní dominance na hardu, což je zkrátka zoufalé. Barcelonu taky nikdo nebude vytahovat jako příklad Nadalovy dominance na antuce, vždycky se vzpomíná pouze na GS a Masters. Pokud Nadal vyhraje ještě Řím a RG, tak to je dominance na antuce. Jenže Federer vyhrál "pouze" 1 turnaj ze tří a navíc v jednom z nich ještě totálně vyhořel s hráčem, který hrál měsíc před Miami challenger. Když už nic, tak "dominance" přinejmenším není to vhodné slovo, které lze pro Federerovy letošní výkony na hardu použít. Nepřel bych se o tom, že je zatím nejlepším letošním hráčem na hardu, ale dominovat tomu povrchu rozhodně nedominuje - zatím. A být v danou chvíli nejlepší a dominovat jsou dva dost jiné pojmy. Nadal kdyby letos vyhrál Wimledon, také nedominuje trávě.
Vraťme se k tomu, co FH napsal na začátku: "Ked prehrá RF kdekolvek, je to v podstate bezny den..:)" Rotterdam jsem ve své reakci zmínil proto, že byl součástí Federerovy letošní vítězné šňůry 17 vyhraných úvodních zápasů v řadě. Lepší start do sezóny Federer ve své bezmála 20-leté kariéře neměl. To, co napsal Forehand, nebylo dle mě košer. Svůj postoj hájil překroucenou statistikou, kterou jsem mu vyvrátil, ale jak má zvyku, neustále kope, nepřizná si, že v tomto sporu prohrál.
"El Řiťuál dostal na řiť."
"Ale mohl se toho zbavit. Jenže na to je, zdá se, omezený."
"Otazka je, kolik z tech co to zkouseli, brali steroidy..."
"Na AO dostal sekec od Cilice a k žádnému zranění tam nedošlo. Že Nadala něco bolelo, to mu neberu, ale koho nic nebolí?..."
"Že Rafa hází grimasy, když prohrává má pro mě nulovou vypovídající hodnotu, to už jsme viděli mnohokrát a ne jednou to byl čistý fake."
Atd.
Všechno nepodložené, konspirační útoky zaměřené na Nadala. Tohle ti připadá v pořádku? Co ty víš o jeho OCD, aby tě to opravňovalo tvrdit, že je příliš omezený na to, aby s tím něco udělal?
To, jak Forehand překrucuje a upravuje statistiky, aby vyhovovaly jeho záměrům, nemá zde na TP obdoby.
TM, USO a AO sú na tom podobne. Slovo najväčšie, znamená najväčšie :)
Byl jsem na tuto reakci připraven, protože jsi opět vedle. Když největší, tak největší. Připrav se na následující právnický stěr, lojde:
AO 2016 - Djokovič (Federer SF)
USO 2016 - Wawrinka (Federer A)
AO 2017 - Federer
USO 2017 - Nadal (Federer ČF)
AO 2018 - Federer
Bavíme sa o posledných 5 najvacsich hardových turnajoch, posledných. Rozumieme si?..
Si nulový právnik, nulový fanúšik, nulový zabávač. Clovek by povedal, ze si ....
Vykonstruoval sis statistiku, která by vyhovovala tvým záměrům. Ohýbáš fakta a nejsem první, kdo na tohle upozorňuje. Na výraz "posledních 5 největších hardových turnajů" ses natolik upnul, že sis neuvědomil, co to doopravdy znamená. Největší jsou GS, ty truhlíku. Posledních 5 GS turnajů na hardu dopadlo tak, jak jsem napsal. A technická - zde se řeší primárně Federer, ne Nadal, kterého sem ty taháš.
Ty si sa stal mojou absolútnou srdcovkou. Ako nezvládaš, ako sa opúšťaš, ako si sa po odchode Djokovica pasoval do role nejakého vzdorovitého tajtrlíka, našiel si si svojho nového nepriateľa. Je mi cťou, Kozička.
Jediní, komu tu ležím v žalúdku sú moji hateri, fanatici. Je to sladkou satisfakciou dobre odvedenej práce.
Posledných 5najväčších hardových turnajov, je posledných 5. AO16, 17 medzi ne nepatrí. A bol to len argument na otázku, že koľko takých bežných dní kedy Feder vypadol nastalo za poslednú dobu. Takže opäť štíš proti vetru a vyhrážaš sa tou svojou malou kozou ručičkou, labkou. Nadal na antuke prehráva výnimočne, Feder kdekoľvek pravidelne, to neokecáš, hoc si frustrovaný akokoľvek.
Ty sám ze sebe děláš nepřítele, neboť máš neustálou potřebu kopat do RF. Překrucuješ statistiky tak, aby vyhovovaly tvým nekalým záměrům. U tvých prezentovaných závěrů a hodnocení lze vystopovat tendenci shazování RF. Proto nemohou být ze své podstaty objektivní. Je paradoxní, jak se oháníš tendenčností a zaslepeností odpůrců, přitom ty sám v těchto aspektech vedeš. Inu farizej.
Sám jsi to napsal "Slovo najväčšie, znamená najväčšie :)". GS jsou největší turnaje, TM a M1000 jsou v hiearchii okruhu pod nimi. A tak platí, že Federer vyhrál dva z pěti posledních NEJVĚTŠÍCH hardových turnajů. Mohli bychom se ale bavit o skupině posledních pěti VELKÝCH hardových turnajů a do této skupiny můžeme TM a M1000 zařadit, protože už tu nerozlišujeme jejich velikost, kategorii (aneb věci, které byly a evidentně stále budou nad tvé chápání). Federer z poslední pětice VELKÝCH turnajů vyhrál sice jen jeden, ale loňské Paříže se neúčastnil. Vyhrál všal předchozí VELKÝ hardový podnik, Šanghaj. Jeho úspěšnost je tedy opět 2/5. To už je poněkolikáté, co jsem tě usvědčil z demagogie :)
Z každého, kdo se proti tobě ohradí, děláš fanatika, a to i těch, co nepatří mezi FFF. To není tak, že by proti tobě jistá skupina fanoušků spikla, to ty tady vnášíš zlou krev. Kdo seje vítr, sklízí bouři.
5 posledných najvacsich turnajov bude vzdy 5 poslednych. Kontext je jasný. Chápe to kazdy posledny simpanz, mohla by aj kozička.
Tak teraz si to dvakrát rozmyslím Kozicka. Asi budem k tvojej osobe submisivny, lol
Ba naopak, sám nezvládaš a robíš zo seba vola, teda kozu. A tak je to správne..
Nehovoriac o tom, ze tym svojim prispevkom si absolútne nevyvrátil fakt, ze Feder hardu zdaleka nedominuje a turnaje končia bežne, teda jeho netriumfom.
A uniká ti předmět diskuze. Nejde tady o porovnání Federer-hard x Nadal-antuka, ale o tvé shazování RF.
Píšeš, že RF hardu nedominuje a přesto Roger obhájil na hardu GS titul. Modli se, aby se Rafovi na antuce podařilo to samé. Jinak se tvým kecům vysměje celý TP.
Kedze 2000b ma za jeden turnaj...Vyhrat 1/3 najvacsich turnajov mi ako dominancia nepríde.
Ale videl si aspon jeden zapas v MC?
Hlavní rozdíl oproti Monte Carlu? Rafa hrál hůře, ale hlavně Dom hrál mnohem, mnohem lépe. RPS u FH o 20 % vyšší (což je neuvěřitelně velký rozdíl), kontrolovaná agresivita, jednoznačný plán (držet Rafu v bh rohu a případně zakončovat do fh, kde Rafa už nestíhá). Dobře on.
Fed se tak v pondělí minimálně na chvíli vrátí na #1, Rafa má možnost mu ho znovu vzít pokud vyhraje Řím.
Thiem podal nadstandardní soustředěný výkon. Snad mu zbyly síly i do dalších zápasů, už by také mohl slavit vítězství na Masters 1000.
pycha predchadza pad
si treti v rade......
Ale vsimaj, ako si hned spaniel nasiel kamaráta a hrdo si s nim drukuje...:)
ktorych nam podsuvaju media
A o Federerovi je známo, že je egoista, arogant, který svého kámoše Babrinku nepozval na svatbu, tak jaký pan Dokonalý :D
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele