Plíšková je po triumfu v Cincinnati českou jedničkou

22. 8. 2016, 11:50
Aktuality 337
O šest míst si ve světovém žebříčku polepšila díky úspěchu na turnaji v Cincinnati Karolína Plíšková. Aktuálně jedenáctá hráčka pořadí WTA přeskočila i Petru Kvitovou a je momentálně nejlepší českou tenistkou.
Karolína Plíšková

Čtyřiadvacetiletá Karolína Plíšková si v žebříčku WTA výrazně polepšila díky zisku nejcennějšího titulu v kariéře. Ve finále silně obsazeného turnaje v Ohiu včera zdolala Angelique Kerberovou a promluvila tak i do nejvyšších pater žebříčku. Svým vítězstvím totiž pomohla udržet na tenisovém trůnu Serenu Williamsovou. Ta v Cincinnati vinou zranění nestartovala a o první místo by v případě výhry Kerberové přišla. Takto se brzy pětatřicetiletá Američanka udržela v čele už 184. týden v řadě a pouhé dva týdny ji dělí od rekordu Němky Steffi Grafové.

Petra Kvitová si po olympijských hrách, kde získala bronz ve dvouhře, dala volno a v pořadí WTA mírně klesla na patnáctou pozici. Naopak lépe než v minulém týdnu je na tom Barbora Strýcová; v žebříčku je nyní devatenáctá, což je pro třicetiletou tenistku nové žebříčkové maximum.

V žebříčku ATP si o pět míst polepšil vítěz mužské dvouhry ze Cincinnati Marin Čilič a vrátil se tak do Top 10. Nově je devátý hned za Tomášem Berdychem, kterého vyřadil ve třetím kole. Nejlepšího českého tenistu podle všeho čeká žebříčkový pokles, protože kvůli akutnímu zánětu slepého střeva nebude nějaký čas hrát a vynechá mimo jiné US Open, kde obhajuje loňské osmifinále.

Žebříčky ATP ke 22. srpnu (v závorce předchozí umístění):
Dvouhra:
1. (1.) Djokovič (Srb.) 14.840
2. (2.) A. Murray (Brit.) 9305
3. (4.) Wawrinka 4980
4. (3.) Federer (oba Švýc.) 4945
5. (5.) Nadal (Šp.) 4850
6. (6.) Raonic (Kan.) 4805
7. (7.) Nišikori (Jap.) 4165
8. (8.) Berdych (ČR) 3570
9. (14.) Čilič (Chorv.) 3515
10. (9.) Thiem (Rak.) 3205
11. (10.) Tsonga 2895, 12. (11.) Monfils (oba Fr.) 2835, 13. (12.) Ferrer (Šp.) 2660, 14. (13.) Goffin (Belg.) 2565, 15. (15.) Gasquet (Fr.) 2185, 16. (16.) Kyrgios (Austr.) 2060, 17. (17.) Bautista 1980, 18. (18.) F. López (oba Šp.) 1840, 19. (21.) Tomic (Austr.) 1780, 20. (19.) Cuevas (Urug.) 1745, ... 48. (50.) Veselý 928, 82. (84.) Rosol (oba ČR) 690.
Čtyřhra:
1. (1.) Mahut 9475, 2. (2.) Herbert (oba Fr.) 9085, 3. (3.) Melo (Braz.) 7620, 4. (4.) J. Murray (Brit.) 6805, 5. (5.) B. Bryan, 6. (6.) M. Bryan (oba USA) oba 5750, 7. (12.) Dodig (Chorv.) 5630, 8. (7.) Soares (Braz.) 5480, 9. (11.) Tecau (Rum.) 5420, 10. (10.) Klaasen (JAR) 5120, ... 30. (31.) Štěpánek (ČR) 2785.

 

Žebříčky ATP ke 22. srpnu (v závorce předchozí umístění):
Dvouhra:
1. (1.) S. Williamsová (USA) 7050
2. (2.) Kerberová (Něm.) 6860
3. (3.) Muguruzaová (Šp.) 5830
4. (5.) A. Radwaňská (Pol.) 5340
5. (4.) Halepová (Rum.) 5151
6. (6.) V. Williamsová (USA) 4005
7. (7.) Azarenková (Běl.) 3551
8. (8.) Vinciová (It.) 3465
9. (9.) Keysová (USA) 3341
10. (10.) Kuzněcovová (Rus.) 3190
11. (17.) Karolína Plíšková (ČR) 3135, 12. (12.) Suárezová (Šp.) 3100, 13. (11.) Cibulková (SR) 3100, 14. (13.) Kontaová (Brit.) 2905, 15. (14.) Kvitová (ČR) 2865, 16. (15.) Bacsinszká (Švýc.) 2713, 17. (16.) Stosurová (Austr.) 2370, 18. (18.) Pavljučenkovová (Rus.) 2195, 19. (20.) Strýcová (ČR) 2050, 20. (21.) Vesninová (Rus.) 1967, ... 35. (28.) Šafářová 1484, 73. (75.) Siniaková 879, 90. (90.) Allertová (všechny ČR) 729.
Čtyřhra:
1. (1.) Mirzaová (Indie) 11.260, 2. (1.) Hingisová (Švýc.) 10.945, 3. (3.) Garciaová 6210, 4. (4.) Mladenovicová (obě Fr.) 6045, 5. (5.) Švedovová (Kaz.) 5425, 6. (8.) Vesninová (Rus.) 5130, 7. (6.) Chan Yung-Jan a Chan Hao-Ching (obě Tchaj-wan) obě 4960, 9. (9.) Hradecká 4395, 10. (10.) Hlaváčková 4270, ... 13. (14.) Karolína Plíšková 3945, 21. (38.) Strýcová 2925, 36. (36.) Krejčíková 2228, 43. (41.) Šafářová 1894, 50. (50.) Siniaková (všechny ČR) 1613.
pva, TenisPortal.cz, ČTK

Komentáře

337
Přidat komentář
lars
Doufám, že spolu v budoucnu odehrajeme další finále," řekla Kerberová Karoline po vyhre ve Stanfordu 2015
Reagovat
mrafe
http://www.tenisovysvet.cz/article/?type=czech
Reagovat
George_Renel
Vysáílání zápasů českých tenistů v TV:
http://www.digizone.cz/clanky/o2tv-nabidne-zapasy-ceskych-tenisovych-reprezentantu/
Reagovat
Frick
ŽENY - http://www.vysledky.cz/pavouk/bed8SC86/4C55qRn8/#draw
Kr. Plíšková, Hradecká, Malečková, Muchová, Smitková, Štefková

Týna by se v Q2 mohla utkat s Kruničovou. Štefková začne tam, kde skončila - duelem s Mandy :o)

Budu rád za dva postupy. Od Kristýny a pak asi Lucie nebo Tereza.

MUŽI - http://www.vysledky.cz/pavouk/xt8aUYwf/CU4pL3ue/#draw

Pouze se Štepánkem a Šátralem. Další hráči se už nedostali, naopak Pavlásek se tedy asi dostal do MD. Postup čekám samozřejmě od Radka.
Reagovat
bIbec
někde sem četl, že Pavlásek se z kvalifikace odhlásil a dá přednost challengeru ve stejném termínu. Ten ale nakonec nehraje. Takže je nejspíš zraněný.
Reagovat
Lunej..
pěkně, i když tradiční průběh, ale nakonec ok. :)
Reagovat
Pavlis
Závěr zápasu famózní. Líbila se mi ta výměna, jak Petra získala první mečbol. To byl mazec. Jinak první set klasická rozehrávka, holt dovolená v Riu :) Ale zbytek zápasu už byl zcela v režii Petry.

činím tedy, jak jsem slíbil.

http://www.mediafire.com/download/t6n4vjo6j0v0s0c/

http://www.mediafire.com/download/ax01lid07cklt6g/
Reagovat
misa
Díky, později stáhnu a podívám se :)
Reagovat
mrafe
Zajímavé fotečky,tolik fotek to je skoro na rodinné album.
Reagovat
Pavlis
Fotky budou, teď je nahrávám. Budou to dva archivy. Počkejte tak 5-10 min.
Reagovat
misa
se v prvním setu zastřelovala, pak už nedala soupeřce na "domácím" turnaji šanci.
Reagovat
smazaný uživatel
Vymetla sedačky v hledišti a prověřila kompaktnost sítě, od druhého setu už se pustila do úklidu kurtu a jen na chvilku se ve třetím setu ještě rozhodla vyhnat racky z okapů.

Genie už prý byla viděna, jak láká racky zase zpátky a po sedačkách rozhazuje buráky, ale no nevím nevím, jestli tohle bude stačit ;-)))
Reagovat
mrafe
Monty, ještě že jsi napsal co máme číst. Jinak by byl pro mě ten článek dost dlouhý. Napsala to Vika dobře
Reagovat
mrafe
je omlouvám, se to patřilo pod Montyho článek od Viky
Reagovat
mrafe
Tak je vidět, že je Petra hospodyňka :D
Reagovat
Fandina
Petře. Dva sety byla lepší. Ve třetím byly i celkem pěkné výměny a hezký vítězný úder od Petry nakonec. Super.
Reagovat
PetaM
Příjemný zápas Petry ... :D :D

Dobrou noc všem. ;)
Reagovat
LukasH
Dobrou noc.:-)
Reagovat
misa
dobrou
Reagovat
misa
ne, ne, ne...
Reagovat
smazaný uživatel
Peťa už zas vyhání ptactvo z ochozů.
Reagovat
PetaM
No, jestli Genie po první setu otevírala šampus, teď by radši měla jít někam do sprchy sebou plácnout :D
Reagovat
PetaM
Si dělá prdel ta holka ne? :D :D
Reagovat
misa
už ztratila servis dvojchybou, ale je to roztomilá dívčina, až se budou na konci roku sestavovat žebříčky krásy, musím ji tam zařadit :)
Reagovat
PetaM
A zdá se mi to, nebo má něco trochu z Asie?
Reagovat
Fandina
Nějaké to oblečení určitě ... úsměv
Reagovat
PetaM
Myslel jsem něco v obličeji :D
Reagovat
Fandina
Nebo makeup?
Reagovat
PetaM
Nejsem holka, takže nevím, jestli je IN šminkovat se jako Asiatka ... :D :D
Reagovat
Fandina
Dělám si legraci.
Reagovat
PetaM
Já vím, já taky :D
Reagovat
misa
Nevím, možná jo, možná ne :)
Reagovat
smazaný uživatel
Petra má dnešní Tilednův gem, spadl na scoreboardu trochu níž.
Reagovat
Fandina
1:1 ve třetím, škoda, že Petře nevyšel brejkbol v první hře, byly tam pěkné výměny a Petře to uniklo o milimetry. Tak teď by to chtělo brejk Peti a pak dopodávat. Peti pojď!
Reagovat
PetaM
... Člověk by se i divil ... Pak si ale uvědomí, že je to WTA ... Co už, Chirico přestala běhat, Petra nemusela udělat ten poslední úder, jako v prvním setu, který většinou pokazila ... A je z toho opačné skóre :D Fakt sranda.
Reagovat
misa
Velmi rychlý zápas, což je v tuto noční dobu jen dobře.
Reagovat
Pavlis
Jestli Peťule vyhraje, dám sem pěkné fotky, když byla mladší a zažila jiné Češky. Doba tak 8-10 let zpátky.

Druhej set slušná otočka, jak jinak :) Ale ještě to chce jeden, Petro, za pozitivní považuji, že sis nechala na hlavě čelenku. Do toho!
Reagovat
misa
To můžeš dát bez ohledu na výsledek :)
Reagovat
Fandina
Mohl by, dovolíme mu tu, že?
Reagovat
PetaM
Uvidíme.
Reagovat
misa
jo
Reagovat
Frick
jo, dovoluji
Reagovat
Frick
Tak osvědčené "první set tvuj, druhej muj a třetí na férovku" neni jen na Futures....
Reagovat
smazaný uživatel
Bušička už po prvním setu otvírala šampaňské, teď aby s tím čekala na konec třetího setu.
Reagovat
smazaný uživatel
Ok, takže 6:1, 1:6, 6:1 aneb #wta#rules.
Reagovat
Frick
Co myslíte, nebude černým koněm US Open?
Reagovat
PetaM
Možná tak v rychlosti vypadnutí :D
Reagovat
Frick
Resp. bude tenisovými odborníky do této role pasována?

Jinak jsem docela zvědav na Serenu. Ale pokud bude zdravá, tak bych spíš řekl, že si to zase pohlídá jak ve Wimblu...
Reagovat
PetaM
Ve Wimbledonu to ale jde samo. Tam stačí trochu přitvrdit a tráva to velmi zrychlí. Na USO přitvrdíš a nemá to takový efekt ...
Reagovat
misa
Povrch je podstatně pomalejší.
Reagovat
Frick
http://isport.blesk.cz/clanek/tenis/278443/triumf-pliskove-predstihla-kvitovou-ma-12-milionu-a-pomohla-serene.html?kapitola=281969
Reagovat
Frick
Kde je, že tu neni? Šel se po 1. setu objesit?
Reagovat
PetaM
Třeba je v práci :)
Reagovat
PetaM
A nebo ráno vstává do práce, proto teď spí :)
Reagovat
PetaM
Teď už ale Petra machruje, že si umí uhrát 2 gamy v setu ... Člověk chce jít spát a ona teď musí dělat ramena :D
Reagovat
Dobry-den
že Petra zabojuje a otočí to, nebo to dohraje v nastoleném kvapíkovém tempu a ostudně prohraje?
Reagovat
PetaM
Bude hrát v nastoleném tempu. Jestli prohraje, záleží na Chirico, jak moc se jí bude chtít za tím běhat a odolávat ranám :D
Reagovat
smazaný uživatel
Petra vyhraje druhý set 6:4 a ve třetím bych se zase přikláněl k Chirico, která zvolila pro utkání perfektní taktiku.
Reagovat
smazaný uživatel
Veselé Vánoce, Chirico. :-) Petra v módu síť jak pro velrybu a kurt, že by se na něj špendlík nevešel.
Reagovat
Frick
A vám by se jako hrálo dobře, kdybyste věděli, že jste po půl dekádě "ta druhá", ta, co už nikoho nezajímá, protože svět/stát zajímají jen jedničky?
Reagovat
PetaM
Mně se hraje dobře a to jsem možná tak miliontý v republice :D :D
Reagovat
Dobry-den
Ano.
Reagovat
PetaM
Tak ve Stuttgartu to bylo 6:0, 6:0 ... Dnes to bude 1:6, 1:6? :D :D Vůůůbec bych se nedivil :D
Reagovat
LukasH
Petra se mi zdá vážně vyhořelá navzdory rozhovorům a tvrzením, že jí to baví a je v pohodě. Na olympiádě ze sebe vymáčkla všechno, ale turnaje wta jí začínají bejt slušně u zadku...
Reagovat
PetaM
Na druhou stranu má fakt rýmičku, protože při čekání na jestřába dýchala celou dobu pusou a to tím způsobem, že šlo vidět, že nosem nemůže ... Známe, jak je rýmečka nepříjemná.
Reagovat
LukasH
Aha, tak jestli jí je blbě, tak to pak jo.
Reagovat
PetaM
Před turnajem říkala, že v Riu onemocněla, a že má stále rýmu ...

Ale ona má pořád něco, takže by mě spíše překvapilo, kdyby řekla, že je naprosto zdravá a byla by to pravda :D :D
Reagovat
misa
1:6, 6:0, 6:0
Reagovat
misa
už mi to nevyjde
Reagovat
Frick
1. Bouchard
2. Beck
3. Babos
4. Friedsam
5. Lucic-Baroni
6. Niculescu
7. Goerges
8. Barthel
9. Broady
10. Crawford
11. Rodina
12. Schiavone
13. Minella
14. Mattek-Sands
15. Tatishvili
16. Van Uytvanck
17. Tig
18. Dodin
19. Boserup
20. Cepede Royg
21. Sadikovic ( #128 )
-------------------------------

Hodně slabé obsazení. Škoda, že se Lucka nemá k tomu tam jet. A Bára. Ta ať si fakt pak nestežuje, že má jen jeden titul. Účast na malém turnaji POD její úroveň, výhra na velkém turnaji NAD její schopnosti. Už vidim, jak se zase požene třeba do velkýho Tokya, kde udělá max. ČF :-(
Reagovat
Frick
1. Doi
2. Wickmayer
3. Ostapenko
4. Putintseva
5. Lepchenko
6. Brengle
7. S. Zhang
8. Sevastova
9. McHale
10. Riske
11. Flipkens
12. K. Bondarenko
13. S. Zheng
14. Q. Wang
15. Gibbs
16. Larsson
17. Golubic
18. Chirico
19. Falconi
20. Kucova
21. Siniakova
22. Lisicki
23. Hsieh (#83)
----------------------------------

Slabá jednička mimo TOP 30, na druhou stranu cut je celkem výrazně nad hranou TOP 100. Aspoň, že je tam ta Katka.
Reagovat
PetaM
Teď bych proti Petře mohl stát i já a vedl bych :D Neuvěřitelné :D
Reagovat
LukasH
Jojo. Po dlouhý době jsem si řekl, že zůstanu vzhůru a na Petru se podívám. Fakt děs běs, no...
Reagovat
misa
Tak to je dobře, myslel jsem, že na TP už nechodíš.
Reagovat
LukasH
Píšu už jen málokdy.:-)
Reagovat
misa
Škoda.
Reagovat
PetaM
Jako není to tenis, jaký hraje v zápasech, kde jí je to u chlupaté veverky ... Hraje na můj vkus strašně agresivně, snaží se zabíjet úplně ze všech pozic a nebo do toho dát aspoň ránu jako z děla ... Navíc ty údery Chirico ... Od začátku zápasu jsem u ní viděl jen velmi málo čistých úderů ... Buď jí to jde přes struny, nebo to trefí rámem rakety ... :D Hrůza :D
Reagovat
PetaM
Ty krááááso, co to je?! :D Chirico zatím nemusela předvést absolutně nic, pinká to tam jak někdez a barákem a Petra se postará o zbytek :D Kvůli tomu jsem nezůstával tak dlouho vzhůru!!! Petro, budíček! :D
Reagovat
smazaný uživatel
Chirico dala Petře v prvním gemu čuchnout a teď si s ní hraje jako kočka s myší, respektive jako kočka co pospává v křesle a myš se mezitím snaží v provizorním letadélku proletět okénkem do spíže, jenže ne a ne se trefit.
Reagovat
misa
Ještě zůstává hlavou v Riu :)
Reagovat
Frick
Možná trochu škoda, že to nešla zkusit do kvaldy Katka Siniaková. Už je to měsíc, co nehrála, tak aby nevypadla z rytmu.
Reagovat
Frick
To tedy brzo :-(

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/t31.0-8/14067733_1741286376110154_2163937692777542233_o.jpg
Reagovat
smazaný uživatel
to nemá lehké, ale asi to chce čas !
Reagovat
FulnekUltras
za tři neděle už bude Petě všechno jasné... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Kotyza návrat k Petře vpodstatě vyloučil. Už se s tím konečně smiř. ;-)
Reagovat
Lunej..
Nechápu, nejdříve tu znělo Kotyza ven, je to její brzda a najednou by se zase měl vrátit? Někteří v tom mají pěkný binec...
Reagovat
FulnekUltras
Úplně stejně se kdysi po Petře požadovalo shodit aspoň tři kila... ;)))
Reagovat
FulnekUltras
"Nemyslím si to" je opravdu v podstatě... ;)
Reagovat
Lunej..
Obojí splnila, zhubla a vyhodila Kotyzu. Takže je vše ok.
Reagovat
FulnekUltras
a v dolní části Václavského náměstí znovuobnoven veřejný klid a pořádek... ;)))
Reagovat
tommr
v programu ČTSport je od 1:00 uvedenej přenos z New Havenu což by mělo pokrýt zápas Petry. Nevíte někdo jestli to opravdu platí? :)
Reagovat
smazaný uživatel
To asi těžko...
http://www.ceskatelevize.cz/tv-program/
Reagovat
tommr
no mě se to právě zdálo nějaký divný. V tištěným programu je ale na tenhle týden New Haven opravdu uvedenej ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
Tak vysílací práva mají koupené, bylo by divné, kdyby to nedávali.
Reagovat
EllNino
až od čtvrtfinále budou vysílat
Reagovat
smazaný uživatel
Aha. No snad bude na co koukat..
Reagovat
PetaM
Od ČF???? To už tam nikdo zajímavý nebude :D :D
Reagovat
tommr
jj v ČT zřejmě zaspali dobu a brali to podle lonska kdy to v New Havenu vypadalo jako na nějakým mezinárodním mistrovství ČR. To se letos bohužel určitě nebude opakovat ... :(
Reagovat
EllNino
ne mají prostě smlouvu až od čtvrtfinále no :) ...
Reagovat
PetaM
Vyhozené peníze za to, že ve finále bude Rodina a Sevastova :D :D
Reagovat
FulnekUltras
než ČT na cokoliv zareaguje, je Bosák už zase nejmíň o rok starší... ;)
Reagovat
blixa
Sakra Caro, co to tam .... no to snad ne, kde mám tu hůl ??!!! Kotyzo, neschovávej se !!!
Reagovat
Lunej..
No, koukám jen kouskem oka, ale spíš zírám..
Reagovat
blixa
Tak jsme dozírali ...
Reagovat
smazaný uživatel
První set prohrála trochu smolně, ale ten druhý byl děs... :(
Reagovat
tommr
že by se bála Agy a proto schválně prohrála? Takhle špatně jsem Wozniackou snad ještě hrát neviděl ... :)
Reagovat
PetaM
Je její kouč ještě vůbec David? :D Už jsem ho dlouho neviděl ...
Reagovat
Lunej..
Já taky viděla jen Piotra. :)
Reagovat
blixa
Asi už ho humlátíl ;-)
Reagovat
Frick
Jelikož v NH hrát nebude, můžeme již hodnotit nejtěžších 52 týdnů její kariéry. "Poloskreč" v R128 na USO, bakteriální infekce s nuceným pobytem v nemocnici, reaktivní artritida, těžký návrat na kurty v podobě pěti porážek v řadě. I přes ty všechny těžkosti se dají najít v uplynulých 52 týdnech 4 pozivitva - 1) Účast na TM, kde Lucka nebyla jen do počtu a připsala si výhru nad Angie. 2) Titul z deblu v Miami 3) Triumf z Prahy, který rozhodně nebyl "jen nějakým titulem z Internationalu" 4) Olympijský bronz z deblu

Tak, co bude dál, Lucko? Osm měsíců času a "jen" nějakých 390 bodů k obhajobě. Vše se bude počítat. Zvládneš to?
Reagovat
misa
Záleží na tom, v jaké bude formě a kde vůbec bude hrát...
Reagovat
Frick
1. Bouchard
2. Beck
3. Babos
4. Friedsam
5. Lucic-Baroni
6. Niculescu
7. Goerges
8. Barthel
9. Broady
10. Crawford
11. Rodina
12. Schiavone
13. Minella
14. Mattek-Sands
15. Tatishvili
16. Van Uytvanck
17. Tig
18. Dodin
19. Boserup
20. Cepede Royg
21. Sadikovic ( #128 )
-------------------------------

Hodně slabé obsazení. Škoda, že se Lucka nemá k tomu tam jet. A Bára. Ta ať si fakt pak nestežuje, že má jen jeden titul. Účast na malém turnaji POD její úroveň, výhra na velkém turnaji NAD její schopnosti. Už vidim, jak se zase požene třeba do velkýho Tokya, kde udělá max. ČF :-(
Reagovat
misa
Na Lucčin program po US Open jsem zvědavý.
Reagovat
misa
V jejím případě se totiž už začíná ukazovat, že žebříček JE pro hráčky hodně důležitý.Jako kvalifikační kritérium pro účast na turnajích. A seznam účastnic pro Tokio (premier) ještě nebyl zveřejněn.
Reagovat
Lunej..
vydává takové směšné zvuky :)
Reagovat
FulnekUltras
Naducánek si chce hrát na Šarapku, ale ještě mutuje... ;)
Reagovat
fretek
U Ostapenko mě zaujalo, že před každým, slovy každým podáním si vytáhne z meziprsí křížek, který políbí a až pak hraje.
Reagovat
FulnekUltras
je to holt aristokratka... ;)
Reagovat
vrabejka
Genie krása, na souboj s Petrou jsem hodně zvědavý :)
Reagovat
tommr
hlavně aby na něj vůbec došlo. Ta Chirico nebude pro Petru snadná soupeřka ... :(
Reagovat
darek.vrana
Nedala jí posledně dva kanáry?
Reagovat
tommr
to ale bylo ve Stuttgartu kde se Petra v dobrým slova smyslu "zbláznila". Jinak má Chirico jen za letošek 4 skalpy českých hráček včetně Lucky Šafářový a doma na hardu bude určitě zlobit ...
Reagovat
smazaný uživatel
Při vší úctě k Šafině - jí letos porazit není žádnej velkej problém..
Reagovat
Frick
1) Karolína Plíšková
(WTA 900 Cincinnati W, 900 b.)

S vyjímkou druhého setu s Kuzněvockou Kája ovládla celý Premier 5 suveréním způsobem a trofej si veze zcela po právu. Stala se po roce 2000 teprve třetím Čechem/Češkou, co vyhrála "tisícovku". Skutečně ohromný úspěch, který mj. i znamená, že již šestou sezonu v řadě Češka vyhraje jeden z PM/P5 turnajů. Karolína se stala novou českou jedničkou. Jak se s tím popere? Uvidíme. Každopádně jsem rád, že mohu konečně dát opět plné hodnocení a tentokrát i poprvé bez toho, abych zohledňoval nějaké předcházející velké zdravotní problémy, jako u Lucky v Praze.

ZNÁMKA: 1* (10/10)

2) Barbora Strýcová
(WTA 900 Cincinnati R16, 105 b.)

Bára si letošní Cinci bude pamatovat hlavně podle triumfu ve čtyhře, ale i se singlovou částí nemůže být nespokojena. Skalpy Genie a Sam, to se jistě počítá. Proti Angie se již nezadařilo, možná trochu škoda, ale není důvod se v tom nějak více nimrat.

ZNÁMKA: 2- (6/10)

3) Lucie Šafářová
(WTA 900 Cincinnati R64, 1 b.)

Petkovičová byla nad Lucčiny síly, přestože soupeřka to určitě hratelná byla. Nějaké dobré momenty (např. získaný TB) tam byly, ale na postup to nestačilo. Je před Luckou hodně práce.

ZNÁMKA: 4 (3/10)

4) Tereza Martincová
(ITF 50 Lipsko R32, 1 b.)

Bohužel, Tereza dosti propadla. :-(

ZNÁMKA: 4 (3/10)

5) Marie Bouzková
(ITF 50 Lipsko R16, 5 b.)

Po suverénní výhře v prvním kole přišla v OF již "tradiční" skreč Marie. Bohužel, největší talenti českého ženského tenisu (Marie + Markéta) se netěší letos dobrému zdraví. :-(

ZNÁMKA: N
(
Reagovat
gigin
https://mobile.twitter.com/NickKyrgios/status/767809270532349952?s=07

Znáte ji?
Reagovat
gigin
*Gyros
Reagovat
tommr
zajímavej rozhovor s Karolínou:

http://www.wtatennis.com/news/article/5828687/title/champions-corner-karolina-pliskova
Reagovat
tommr
a ještě jedna stručná zmínka o Karolíně:

http://www.wtatennis.com/news/article/5828117/title/ranking-watch-pliskova-on-the-move
Reagovat
dunphy
dneska v Módu 2014, moc pěkně :)
Reagovat
tommr
snad si zahraje s Petrou ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
S Chirico snad taky nebude mít problém.
Reagovat
dunphy
Lol :D
Reagovat
janek_da
na záchodě jsem narazil na Esquire s článkem o Caro. Četls?
Reagovat
smazaný uživatel
Ne, ale vím, že se tam nedávno fotila. :)
Reagovat
janek_da
ti to oskenuju, ale později
Reagovat
smazaný uživatel
Ok. :)
Reagovat
janek_da
Jsem si říkal: "hm kočka". Četl jsem a jakože zajímavé. Pak jsem uviděl i fotku s raketou a říkám si "safra ta je celkem podobná Caro".
Reagovat
FulnekUltras
mediálně zběhlá... ;)
Reagovat
janek_da
https://dl.dropboxusercontent.com/u/20628614/esquire1.png
https://dl.dropboxusercontent.com/u/20628614/esquire2.png
https://dl.dropboxusercontent.com/u/20628614/esquire3.png
https://dl.dropboxusercontent.com/u/20628614/esquire4.png
Reagovat
smazaný uživatel
Díky, dobré čtení. Škoda, že se to nedá říct o jejím dnešním výkonu... :(
Reagovat
vrabejka
C´Mon Genie, NH je sice jen takový pouťák, ale nějaké body by se hodily tak makej.
Reagovat
dunphy
Prý pouťák. Zrovna jí chudéře by pomohl průnik do dalších fází turnaje i na Premieru :)
Reagovat
smazaný uživatel
Sepsala pro Sports Illustrated, jak viděla OH v Riu. Dobré čtení, hlavně třetí (o Monče Puig) a čtvrtý odstavec. :)
http://www.si.com/tennis/2016/08/22/victoria-azarenka-rio-2016-olympics-motivation-motherhood
Reagovat
smazaný uživatel
hezký článek!
Reagovat
mrafe
Monty, ještě že jsi napsal co máme číst. Jinak by byl pro mě ten článek dost dlouhý. Napsala to Vika dobře
Reagovat
smazaný uživatel
Pseudovlastenecká debata:
Reagovat
Patri.k
Za normalnich okolnosti bych to povazoval za neco fantastickeho, ale porad se nemuzu zbavit te pachuti za tu olympiadu, chapu, ze tenis olympiadu nepotrebuje a ze ie tenis sam o sobe dost atraktivni i bez ni, ale stejne je jednou za ctyri roky, nikoho to moc nestoji, to fed cup nebo davis cup je zbytecnej
Reagovat
tommr
FC/DC rozhodně není zbytečnej. Já jsem Karolíně tu neúčast na OH odpustil právě proto, že letos příkladně bojovala ve FC a má lví podíl na tom, že jsme se dostali do finále ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Taky se ale nabízí otázka, proč ten Fed Cup (který slouží taky jako kvalifikační kritérium na OH) hraje, když pak odmítne jet na olympiádu...
Reagovat
bIbec
tak to rozhodnutí bylo na poslední chvíli. Druhá věc je, že naše holky většinou FC nevynechávají. Baví je to.
Reagovat
tommr
je sice pravda, že aby mohla hráčka jet na OH musí hrát FC, ale to ještě neznamená že tam jet musí ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak mně přijde logické tam jet, když hráčka může...
Reagovat
tommr
nechápu proč se tak najednou staráš o Karolínu? Bud rád, že tam nejela, protože jinak by Puigová taky nemusela mít zlato ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
No nechci ti brát iluze, ale Puig na OH předváděla podstatně lepší tenis než kdokoliv, s kým Karolína hrála teď v Cinnci. ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak mě to ale vůbec netrápí, že tam nejela. :D Jenom si myslím, že kdyby to takhle jako Karolína (Simona, Berdych, Raonic...) dělali všichni, tak můžou tenis na olympiádě rovnou zrušit. Řada sportovců z jiných disciplín potvrdila, že zika byla jenom dobrá výmluva pro ty, kterým se tam nechtělo, protože za to nebyly peníze a body. Pro mě jsou to prostě primadony.
Reagovat
lars
a jsi spokojeny s vysledky Wozni za mesic srpen ?
Reagovat
smazaný uživatel
Asi špatný vlákno, ne? :D Měsíc srpen ještě není u konce, uvidíme v New Havenu. Ale s olympiádou (nic jiného v srpnu neodehrála) u ní samozřejmě spokojený nejsem.
Reagovat
lars
neni to spatny vlakno
Reagovat
lars
nemohla hrat na OH mix s Tomasem
Reagovat
PetaM
Neslouží jako kvalifikační kritérium na OH. Letos na OH byly hráčky, které o FC snad nikdy neslyšely. Výmluvy si umí vymyslet každý, takže FC není vůbec povinný.
Reagovat
smazaný uživatel
Můžeš nějaké zmínit?
Reagovat
smazaný uživatel
Tak jmenuj. Caro dostala výjimku, protože o poslední nutnou účast ve Fed Cupu přišla kvůli zranění. O nikom dalším teda nevím...
Reagovat
PetaM
Prý kvůli zranění :D :D
Reagovat
PetaM
Hm, nevidím tam, že by tam bylo potvrzení od lékaře. Klidně to může být i kamufláž.
Reagovat
smazaný uživatel
O nutnou účast ve FC přišla především proto, že je naprosto pitomá a nechala to na poslední chvíli. Nebejt toho, že jejímu manažerovi se podařilo přesvědčit svět, že jde o úspěšnou a mediálně zajímavou tenistku, měla by nejspíš utrum.
Reagovat
lars
kdyby hrala na OH, tak by asi nebyl bronz z deblu zen.
Reagovat
bIbec
a zřejmě ani titul z Cincinnati.
Reagovat
Jam
Po několika letech nejspíše přijdou i upravené tommrovi žebříčky, kde čekám že bodový náskok/ztráta bude počítána od Káji
Reagovat
FulnekUltras
na tři týdny to nemá cenu předělávat... ;)
Reagovat
tommr
tak to je samozřejmý ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
A já myslel, že to počítáš od nejlepší české hráčky, což Karolína při vší úctě fakt není, ranking neranking. ;-)
Reagovat
PetaM
Počítal to vždy od nejlépe umístěné české hráčky, což Karolína právě teď zrovna fakt moc je.
Reagovat
smazaný uživatel
No aspoň to ukazuje, jak moc velký fanoušek Petry je. Nebo spíš není.
Reagovat
bIbec
tommr je fanoušek českého tenisu.
Reagovat
smazaný uživatel
A proto Petře nadává, kudy chodí?
Reagovat
bIbec
já nevím, nepřijde mi to nějak hrozné. Asi je to věc názoru, kdo co považuje za "nadávání".
Reagovat
smazaný uživatel
Dneska se zas nesmyslně navezl do Kotyzy..
Reagovat
FulnekUltras
Celková dočasná ztráta důvěry ve všechno dosavadní je u přelétavých zvoničů klíči zcela normální... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
On má s Kotyzou problém pořád. Asi něco osobního.
Reagovat
FulnekUltras
Tak po žních už máme... ;)
Reagovat
tommr
to bylo na mě? Pokud ano tak bych prosil o dodatečný vysvětlení, protože jsem z toho tvýho textu absolutně nic nepochopil ...
Reagovat
FulnekUltras
To bylo na všechny zvoniče, kterým za pár let nezbyly na kroužku už ani klíče od bytu... ;))) ...sice trochu retrospektiva, ale podobnost je velice nápadná... ;)
Reagovat
tommr
pořád nic nechápu. Co mají tvoje poznámky společnýho s diskusí o Kotyzovi? :(
Reagovat
FulnekUltras
Taky bych si konečně rád zařval něco jako "Už je to tady !!!" ;), ale zatím ještě opravdu nemám proč... ;)))
Reagovat
tommr
nepožil jsi dneska trochu nad míru? Tvoje příspěvky je občas těžký pochopit, ale dneska se opravdu překonáváš a mluvíš úplně z cesty ...
Reagovat
FulnekUltras
po žních k Turkovi
Reagovat
PetaM
Tak vždy je dobré znát náskok na nejlépe umístěnou hráčku ČR :D Aspoň pak víme, jak jsme na tom :)
Reagovat
Kozoroh
https://en.wikipedia.org/wiki/2016_US_Open_%E2%80%93_Women%27s_Singles

Petra není nejvýše nasazenou českou tenistkou na US Open poprvé od ročníku 2010, kdy byla nejvýše Lucie Šafářová (26., Kvitová byla hned za ní 27.).
Reagovat
tommr
a Lucka Šafářová dopadla ještě hůř, protože tý letos nasazení těsně uniklo ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
Clijsters, Sharapova, Li Na, Azarenka, S.Williams, S.Williams, Plíšková - no Kája se zařadila do opravdu vybrané společnosti.
Reagovat
PetaM
těhotná - sfetovaná - těhotná - těhotná - prý sfetovaná - prý sfetovaná ...

Dobrý :D :D :D Vtip samozřejmě.
Reagovat
smazaný uživatel
Takhle se to taky dá číst :D
Reagovat
PetaM
Takže teď je na řadě těhotná :D
Reagovat
PetaM
Vlastně ne, na řadě je "prý těhotná" :D
Reagovat
FulnekUltras
tetovaná
Reagovat
smazaný uživatel
To je panečku sestava. :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Dohromady má ta sestava 35 grandslamových titulů.
Reagovat
smazaný uživatel
Slušnej počin.
Reagovat
tommr
byla za vynechání Cincinnati penalizovaná takže se jí z bodovýho konta odečetlo 55 bodů za Eastbourne a přibyla jí tam místo toho nula za Cincinnati. Petra se zřejmě bud pozdě odhlásila nebo se ani neobtěžovala udat nějakej přijatelnej důvod odhlášení ... :(
Reagovat
misa
Petra si splnila letošní cíl a až do finále FC ji už tenis nezajímá :) Pokud ji kapitán vůbec nechá hrát.
Reagovat
smazaný uživatel
Jistěže ji nechá hrát. ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Petra byla penalizována, protože ta banda pitomců ve vedení WTA ani není schopna vymyslet systém, který by se bez podobných nesmyslů obešel. Kromě toho povinné jsou pouze 4 z 5 P5, takže byla penalizována neprávem. Ale že WTA má vlastní pravidla na háku není nic nového.
Reagovat
makro99
tak ta Petra není blbka jen na kurtě, ale ona se neumí proti těm nehorázným křivdám ozvat ani v civilu... chudinka.
Reagovat
lars
ale Keys za Cinci nema zapocitanou 0
Reagovat
lars
a Makaron taky nema penalizaci za Cinci
Reagovat
dunphy
Tohle pravidlo totiž myslím platí pouze pro hráčky TOP 10 a jelikož Petra do této sezóny jako hráčka TOP 10 vstupovala, tak je s ní takto nakládáno až do konce roku nehledě na aktuální žebříček :)
Reagovat
bIbec
hmm, na tom asi taky něco bude, že ty hráčky top10 to maj prostě "jinak"
Reagovat
lars
odhaduji, ze pro top10 plati pravidlo ucast na 4 z 5 turnaju P5
Reagovat
smazaný uživatel
Což pořád může Petra splnit. Tudíž by to znamenalo, že penalizace je neoprávněná.
Reagovat
bIbec
tak pokud by byla neoprávněná, tak Petra může protestovat :-)
Spíš to bude tak, že to odhlášení nebylo úplně v souladu s těma pravidlama pro hráčku top 10. Ale jako je to celkem jedno. Jedna nula by teoreticky mohla bejt blbá, pokud by jí třeba chybělo několik málo bodů na pozici jedničky. Tam by třeba zamrzelo, že nemá připsaných 16 výsledků.

Spíš mi třeba přijde divný, jak Petra jednou byla penalizovaná dvěma nulama, když vynechala Dubaj/Dauhá, kde jeden z těch turnajů byl obyčejný premier. Přitom třeba z Moskvy se každý rok odhlašují hráčky top 10 jakoby se nechumelilo.
Reagovat
smazaný uživatel
V tomhle směru si o WTA nedělám žádné iluze, mají v pravidlech a jejich dodržování dost hokej, stačí si vzpomenout na loňský Lucemburk, který se dle pravidel měl do Road započítávat a nakonec nezapočítával.
Reagovat
lars
Bencic ma penal. 0 za Rim 2016 , ikdyz nevstupovala do teto sezony jako top10.
Reagovat
dunphy
Říkám, že přesně nevím a zas tak to pravidlo neznám. Myslím, že není zas tak těžké si ho někde najít, ne?
Reagovat
Frick
Není to TOP 20?
Reagovat
lars
Petra se omluvila kvůli zranění nohy,
Reagovat
tommr
zní to po těch dlouhých létech kdy u nás kralovala Petra sice trochu nezvykle, ale nejspíš to tak zůstane ještě hodně dlouho, protože Petru ted čeká složitý období velkejch obhajob a Bára a Lucka jí můžou ohrozit jen těžko ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Uvidíme. ;-)
Reagovat
gigin
Na OH hrála super tenis. Na USO očekávám nějakou pecičku. Fakt ale.
Reagovat
Roger_Federer
Ja taky..3kolo finito.
Reagovat
bIbec
tak to je takový standard. Pecička by bylo vítězství nebo třeba finále.. a ještě by se tak dalo nazvat vypadnutí v prvním kole.
Reagovat
gigin
Jj, blbče. Tak nějak.
Reagovat
FulnekUltras
pro Hrdličkovou... ;)
Reagovat
makro99
obhajobu čeho? pozice české dvojky? ;)
Reagovat
tommr
tenhle týden obhajuje lonskej titul z New Havenu (470 bodů) a pak čtvrtfinále na USO (430 bodů). To bude hodně těžký obhájit ...
Reagovat
lars
ale Keys 0 za Cinci nema zapocitanou
Reagovat
lars
to melo byt vyse
Reagovat
bIbec
zřejmě se přijela omluvit přímo na místo konání turnaje. To je myslím nutnost, aby hráčka nebyla penalizovaná za neúčast na P5.
Reagovat
bIbec
i když on aby se v těch pravidlech člověk vyznal. Vím, že Petra kdysi dostala penalizaci i za neúčast na běžném Premieru.
Reagovat
bIbec
pak mě napadá, že hráčka může mít vážnější problém, který jí neumožní se na turnaj dostavit. Těžko říct, jak se to pak řeší.
Reagovat
makro99
ne ne, je to komplot, řízená likvidace.
Reagovat
misa
Dnes je s ní hezký rozhovor v MF Dnes. Po olympiádě je velmi emocionálně vyčerpaná a do zbytku sezony bude asi těžko hledat motivaci, třeba do Asie se moc netěší. Ve druhém týdnu olympiády onemocněla a pořád ještě smrká.

Petra poslední dobou dává takové melancholické rozhovory, nedivil bych se, kdyby za rok, za dva přišel už její čas...

Uvidíme, co dnes v noci.
Reagovat
Marduch
Bohužel, přijde mi to tak již delší dobu, jak nehraje za vlast, už v sobě obtížně hledá chuť a motivaci se rvát..
Reagovat
PetaM
Už delší dobu mi přijde, že je Petra taková vyhaslá ... Na OH vykřesala ještě nějaké zbytky plamínků, ale jinak ... Nevím nevím ... Její rozhovory vypadají tak, že za chvíli bude ráda v top 50 ... Ale snad se pletu.
Reagovat
PetaM
Jakože .. Už má z každého něco ... Vyhrála GS, TM, PM, PR5, PR, INT, FC, HC, bronz z OH ... Já bych se vůbec nedivil, kdyby plamínek zhasl.
Reagovat
lars
nema 1.misto v zebriku
Reagovat
PetaM
Podle toho, co jsem slyšel, není žebříček dobrý ukazatel kvality, takže post jedničky je nepotřebný.

Ze stejného zdroje jsem slyšel, že live ranking se bere stejně, jako oficiální žebříček, tudíž Petra už č. 1 byla.
Reagovat
darek.vrana
Ovšem stejný zdroj tvrdí, že 2 je více než 4, takže ho nelze brát úplně vážně.
Reagovat
Kozoroh
Jj a stejná osoba kladla titulům z ITF okruhu stejnou hodnotu jako z WTA okruhu.
Reagovat
smazaný uživatel
Vytrháváš věci z kontextu. Jako obvykle.
Reagovat
Kozoroh
Ale vůbec ne. Všichni jsme na tebe kvůli tomu sesypali, vzpomínáš? ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak ono je dost možné, že vás to nepochopilo víc. ;-)
Reagovat
Kozoroh
Ale pochopilo. Zjistili jsme, že v tom máš hokej.
Reagovat
smazaný uživatel
Nepochopili jste nic.
Reagovat
Kozoroh
Je to úplně naopak. Ukázal jsi celému TP webu, že problematice tenisových titulů v.ůbec nerozumíš :-D
Reagovat
tommr
Petře toho chybí ještě dost: s výjimkou Wimbledonu nebyla ani ve finále na žádným GS a na post jedničky se taky ještě nedostala. I ta medaile z OH by se ještě mohla vylepšit. Pokud by v jejích létech opravdu ztratila motivaci tak by to bylo hodně špatný ... :(
Reagovat
PetaM
Napsal jsem z každého něco. Ne, že má všechno.
Reagovat
Kozoroh
Holt Petra nemá takovu motivaci jako třeba No1e, tedy vyhrát všechny grandslamy, lámat rekordy, být dlouhodobě první atd. Taky mi přijde vyhaslá.
Reagovat
smazaný uživatel
Vyhaslý člověk vypadá jinak. A především by úplně jinak odpovídal v tom rozhovoru.
Reagovat
tommr
to je výsledek dlouhodobýho působení Kotyzy, kterej jako motivátor žalostně selhal ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
A proto pod ním vyhrála dva Wimbledony, TM a spoustu dalších turnajů. Takovou chujovinu můžeš napsat fakt jenom ty.
Reagovat
makro99
z pár procent a v určitém okamžiku snad, ale melancholičnost/zarputilost apod. má každej především sám v sobě...
Reagovat
smazaný uživatel
Za tohle těžko může Kotyza, to je o osobnosti člověka, co má v sobě a co chce dokázat. Někdo jiný to v něm může probudit, ale taky musí být co.
Reagovat
smazaný uživatel
Což je možná i dobře, že není taková.
Reagovat
makro99
ale tak za těch 18 grandslamů bych to asi i zkousl ;)
Reagovat
Lunej..
Já se osobně vůbec nedivím. Vylétla nahoru, měla obrovský úspěch, pak se na ni navalila určitá odpovědnost a naděje fandů, do toho vztahy, rozchody, najednou to nešlo jak bych chtěla, změna v týmu... Psala, že je vyhaslá. Chápu, že je to řehole, někdo to zvládá líp někdo méně. Snad jí tenis bude ještě chvíli bavit, bude mi na kurtu chybět. Je smůla, že její obrovský talent, který jí byl dán, není úplně využitý, což se jí nejvíc vytýká. Petra je každopádně zvláštní tenisový úkaz :)
Reagovat
smazaný uživatel
Já naopak myslím, že ze svého talentu toho vytěžila dost. V dnešním atletickém tenise dokázat tolik, co ona, bez vpodstatě žádných vloh pro atletický tenis..
Reagovat
FulnekUltras
Dejte už pokoj s těmi pohřebními projevy... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Mohla by po Us Open ukončit sezónu a třeba by jí to prospělo. Ty body z Asie klidně může oželet.
Reagovat
smazaný uživatel
Nejsem si jist, jak by jí to mohlo prospět. A body z Asie naopak dost potřebuje.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak napiš, až si budeš jist.
Reagovat
makro99
aby to nezaniklo: "nejsem si jist" - v autorově tvorbě zcela unikátní věta :)
jinak souhlas, jestli si někdo může dovolit čtvrt roku vypustit (a psychicky odpočívat a sbírat motivaci), pak je to Petra, pže jestli přijede na Premier jako No. 9 nebo No. 39 je zrovna v jejím případě úplně jedno...
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně tak, to si myslím i já - ona v podstatě může porazit každého a taky prohrát s každým. Navíc pozice, kdy nemá co ztratit, jí docela svědčí.
Reagovat
smazaný uživatel
Hele, Petra poslední rok směřovala k OH a teď je to najednou za ní. K takovým situacím určitá melancholie patří, to není nic divného. Z dlouhodobého hlediska v jejím případě o motivaci strach nemám.
Reagovat
misa
Doufejme, jinak to s tebou špatně dopadne :) ... I když konec jednou stejně přijde.
Reagovat
smazaný uživatel
No mě z toho rozhovoru přišlo, že ji tenis furt baví a rozhodně s ním momentálně končit nechce. ;-)
Reagovat
makro99
melancholické rozhovory... hele z každýho tvýho komentáře na Lucii melancholie (a sentiment) přímo pryští :)
Reagovat
misa
To víš, pamatuju si ji jako hráčku top 10 nebo 20, to byly krásné časy :)
Reagovat
makro99
no vidíš, ale chtělo by to aspoň "STARÉ krásné časy, které už se nejspíš NIKDY nevrátí" :)
Reagovat
misa
Koblížek Lucinka se příští rok vrátí nahoru :)
Reagovat
tommr
tenhle týden příjde Lucka o 305 bodů za lonský finále v New Havenu a propadne se až do pátý desítky ... :(
Reagovat
misa
To je škody :-(
Reagovat
tommr
pozitivní na tom je ale to, že je to už poslední obhajoba až do TM. Lucka by tudíž mohla teoreticky počínaje USO zase začít nabírat body. Pokud ale bude hrát i nadále tak jak to ted předvedla proti Petkovicový tak z toho asi moc nebude ... :)
Reagovat
misa
No, budou ji čekat těžké losy. S Petkovičovou tam byly záblesky, hlavně ve druhém setu, ale trvaly jen krátce...

Samozřejmě, pokud dostane do 1. kola US nějakou hráčku z top 10 nebo Kvitovou s Plíškovou, tak si nepřipíše nic.
Reagovat
PetaM
Nevím, ale ten 1 bod za účast není nic moc extra velký bodový polštář :D
Reagovat
tommr
tak je jasný, že pokud bude jen vypadávat v prvních kolech tak se nahoru nedostane ... :(
Reagovat
misa
Za 1 kolo gs. je náhodou 10 bodů!
Reagovat
PetaM
Jo, já USO rovnou přeskočil, protože tam těch 10 bodů obhajuje :D
Reagovat
smazaný uživatel
Že těžko bude hledat motivaci. :D :D Ta je jinde.
Reagovat
smazaný uživatel
Potkala Jirku Veselého.
Reagovat
kada.tom
Puig
Safarova
Makarova
Mladenovic
Bouchard
Jankovic
Petkovic
Gavrilova
Wozniacki
Niculescu
Giorgi

to může být v 1. kolech docela sranda :-D :-/
vsadím boty na to, že některá z TOP 5 narazí na jednu z těchto hráček :-)
Reagovat
mkubis17
tak Šafářka neni žádná hrozba pro nikoho v současný době :-D
Reagovat
kada.tom
spolu s Jelenou, která je taky z formy, je z toho seznamu Lucka patrně nejschůdnější
Reagovat
misa
Jednou se to otočí a soupeřky ještě budou zírat :)
Reagovat
dunphy
A bude Jelena vůbec na USO hrát? V Riu se už zase zranila, tak je to s ní teď celkem špatný. Jedno zranění za druhým :/
Reagovat
A.R.R.
Jelča trénuje, takže pokud si nic nepřivodí při tréninku, tak startovat na US Open bude. Ale u ní člověk nikdy neví :-(
Reagovat
bIbec
dalo by se do toho seznamu připsat ještě dost jmen, bych řek. Možná by spíš stálo za to, sepsat seznam hráček, které se zdají být mimo a ne-nebezpečné.
Reagovat
bIbec
prostě tzv "walk-overy"
Reagovat
tommr
já už jsem na vybírání lehkejch soupeřek pro naše holky dávno rezignoval, protože takový už na okruhu snad ani nejsou ... :)
Reagovat
Krisboy
Ana Schweinsteiger
Reagovat
Frick
Pro Káju :o)
Reagovat
gigin
na ceremoniálu, Kája plkala, že ví, že Kerber hrála o post světové jedničky, no a že teda možná příště. Reakce Němky:

https://twitter.com/RatedRHero/status/767456033530908672
Reagovat
janek_da
Pěkné. Asi měla slzy na krajíčku.
Reagovat
gigin
Spíš nevěděla, jestli jí má praštit hned nebo až pak ve sprše :DDD

https://twitter.com/SUN_Of_Uhhh/status/767442808256987140
Reagovat
kada.tom
no, musí jí být jasné, že měla obří příležitost a že na US Open ta příležitost sice taky bude, že bude mít virtuálně na Serenu náskok, ale ten tlak tam bude ještě mnohonásobně vyšší
Reagovat
Lunej..
Tak hlavně, že měla vedle sebe Hrdličku, který asi i tak toká a má možnost se zase zviditelnit :D
Reagovat
kada.tom
Kerber? ... já tedy psal o Kerber
Reagovat
blixa
No co. Hrdlička je gigolo, která platí tu šuká ;-)
Reagovat
Lunej..
já navazuju na giginův koment, když jsem viděla fotky jak se vedle ní směje Hrdlička.

blixa - no tak když to holky baví, on toho jen využívá. :)
Reagovat
misa
Přiliv financi na děvky, chlast a další radovánky má teď zase na nějaký čas zajištěný :)
Reagovat
Lunej..
Hele, vy jste ale nepřející... je to blbost těch holek, ne jeho :D
Reagovat
themimone
jo, to bylo strašně divné, až trapné. Nemyslím si že to byl úplně od Káji záměr, spíš něco jako ne úplně podaná myšlenka jak by chtěla v kombinaci se slabší angličtinou, no ve finále to vyznělo dost nešťastně, zvlášť po velice kladném projevu Angie směrem k ní.
Reagovat
makro99
náhodou dobrý, mně se to líbí... 99% těchhle pofinálovejch show jsou tam vůči soupeři ty stejný zdvořilostní fráze (jasně sluší se to), ale pro jednou kapka humoru.. a usmála se u toho Karolína, diváci i Kerber, tak myslím netřeba dramatizovat;
Reagovat
themimone
no, na můj v kus to byl dost kyselý úsměv. Já proti odlehčení atmosféry taky nejsem, ale v tomto případě mi to nepřišlo moc vhodné. Nechci se příliš babrat v tom, jak moc to přišlo vtipné asi zejména Americkému publiku, které z pochopitelných důvodů přálo proti Kerberové a jak moc příjemné to bylo v danou chvíli pro hráčku, která přišla o takovou příležitost. Ale drama z toho opravdu dělat není potřeba :)
Reagovat
tommr
po takový prohře by se kysele usmíval asi každej. A Kerberka se tak tváří i normálně ... :)
Reagovat
makro99
přesně tyhle 2 věty jsem chtěl napsat (ale přišlo mi to zbytečně doslovný:).
Kerber se tváří po/při svých porážkách nadprůměrně kysele, bych za sebe jen poupravil :)
Reagovat
themimone
tak mluvil jsem o té reakci na ten vtip a nesouhlas, usmát se umí o hodně líp:)
Reagovat
darek.vrana
Karolína to určitě myslela úplně jinak, než se to snaží někteří interpretovat. Řekla to nějak takhle: Vím, že jsi hrála o post světové jedničky, tak doufám, že se jí nakonec stejně staneš, ale třeba příště...
Reagovat
hroutil
Ani malinká zmínka o tom že Katka Vaňková včera vyhrála turnaj v Grazu nebude?
Reagovat
GRAND
po krátkém zvažování......nebude
Reagovat
Krisboy
Ale no tak...ve výsledcích to je.
Reagovat
Krisboy
Prej "díky zisku nejcennějšího titulu". Pchá! Každej, kdo sleduje tenis, ví, že je jedničkou jenom díky rozhodčím. Chudák Petra.
Reagovat
Neor
Rozumím správně, že díky Vašemu pohledu na věc, je nesmyslný celý článek? Asi bych příště na Vašem místě mluvil jenom za sebe a ne za "každého, kdo sleduje tenis".
Reagovat
EllNino
nepochopil ironii, ale chápu, asi sem moc nechodíš :)
Reagovat
Neor
Diskuze čtu příležitostně. Převážně to ani nemá smysl, bývá to jeden "lepší" komentář než druhý. Takže pokud to byla ironie, beru zpět.
Reagovat
EllNino
jeden místní nick totiž neustále znehodnocuje výkony Karolíny :)
Reagovat
FulnekUltras
a stádo mu to dává sežrat... ;)))
Reagovat
misa
Nemám ji rád, takže doufám, že se Petra za čas vrátí na místo české jedničky.

Barče gratulace k životnímu umístění.
Reagovat
EllNino
Doufám, že na USo Bára tohle umístění ještě vylepší :)
Reagovat
misa
Obhajuje 3. kolo, což pro ni není zase tak málo. Hlavně doufám, že Lucka vyhraje aspoň jeden zápas. Samozřejmě záleží na losu, letos může být neřešitelný už v 1. kole.
Reagovat
Lunej..
Mně je osobně úplně jedno, kdo je nebo není česká jednička, jsem ráda, že mám komu fandit. Káju nějak extra nemusím, ale ukázala, že na to má, velkou radost mám z Barči a té přeju úspěch co nejdéle. Holky se, doufám, nepoperou, která je lepší a fandové ať se třeba pozabíjejí. :D
Reagovat
misa
Bára letos jede. Nedávno jsem četl tenhle zábavný rozhovor, který tu asi už byl zmíněný:
http://sport.idnes.cz/barbora-strycova-a-david-kraus-ve-wimbledonu-f3i-/tenis.aspx?c=A160704_143945_tenis_par

Sam zase hrála sf. French Open a vrátila se do dvacítky, takže letos asi dobře fandíš :)
Reagovat
Lunej..
No, snažím se, svoje stádečko tu a tam rozšířím, nicméně mám svá stabilní želízka v ohni :D
Reagovat
PetaM
Pěkně pěkně, kdo jiný, než ty ;) Petra už to potřebovala, dlouho se tam držela, v poslední době ani nevěděla jak a loni ještě ubránila útok Lucky ... No a jakou jinou odpověď by si toto zasloužilo, než titul z USO? No žádná jiná neexistuje :D Hezky si ty holky srovnej Petro a na USO ukaž, jak se trestá odsunutí na pozici č. 2 :D
Reagovat
horska.kraslice
Myslím, že Petra je s tím srovnaná na 100%. Všechno podřídila OH, medaili získala, tak je to OK.
Reagovat
PetaM
Před rokem si dala cíl medaili z OH a má ji. Kdyby si tak na příští rok dala za cíl vyhrát všechny GS :D Jé, to by bylo :D :D
Reagovat
horska.kraslice
Ale mně se stejně nejvíc líbilo, když byly 3 naše v top 10. To by se mi zase líbilo :-). A jedno v jakém pořadí.
Reagovat
PetaM
Jo jo ... To bylo super. Já bych si tam klidně dokázal představit i 4 holky :D
Reagovat
horska.kraslice
Tak to by byla neuvěřitelná paráda.
Reagovat
janek_da
Jasně, jak se lvice nasere, tak pozor na ni
https://www.youtube.com/watch?v=BT2JPFpMrzM
Reagovat
blixa
To je jen takové neškodné kočkování ;-) :D
Reagovat
babolat.cz
Péťa by ji stejně smetla...
Reagovat
Pavol
Petra vyhráva s domácimi hráčkami ktoré pozná ale s cudzími ma problém a to je jej problém.
Reagovat
EllNino
myslím, že v Cincinnati potvrdila, že může vyhrávat velké turnaje bez ohledu na povrch a že se jednou může stát stabilní členkou top 10 :) Tah s vynecháním Olympiády vyšel na jedničku s hvězdičkou, byla odpočatá, předváděla svkělý tenis a po zásluze bere svůj 6. a nejcennější titul :) Českou jedničkou se po několika letech stává někdo jiný než Petra a já si myslím, že jí to jedině prospěje, uvědomí si, že to není předem dané a bude mít extra motivaci se jedničkou znovu stát (co si budem povídat, Petra má vůči Češkám nějakou záhadnou extra motivaci, která ji vždycky umožní podat lepší výkon než v následujícím zápase s cizinkou) ... momentálně máme ve předu silné trio Kája, Petra, Bára (snad se k nim přidá i Lucka, ta mi tam chybí) ...tak snad Kája zabojuje o TM a Petra s Bárou o (pseudo)Turnaj šampionek :) ...těším se na USO
Reagovat
bIbec
vzpomínám si, jak se Lucka letos mohla dostat před Petru (už teda přesně nevím, na jakém turanji to bylo), tak sem říkal, že už to Kvítko v bližší době těžko pustí. Myslím něco ve smyslu "třeba zase za rok" nebo tak něco. No a vida. Je to tady mnohem dřív. Navíc dostat se před Karolínu bude vyžadovat opravdu nějaký excelentní výsledek. Respektive větší šňůru excelentních výsledků... pokud teda Petra neplánuje vyhrát US Open :-)
No blýská se na zajímavé časy :-) Teda já to tak vidím, minimálně jeden člověk tady na TP z toho chudák moc nemůže. Ale já prostě myslím, že je to fajn. Zajímavá změna. Takové osvěžení :-)
Reagovat
PetaM
Tuším, jen velmi vzdáleně, že to bylo na antuce ... Před FO ... Tipuju Řím ...
Reagovat
bIbec
jj, máš pravdu. To byl ten zápas proti Misaki Doi, který nakonec rozhodl.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist