Preview: US Open muži

26. 8. 2018, 01:45
Previews 185
Již v pondělí startuje hlavní soutěž závěrečného grandslamu sezony US Open. Herní pole vede světová jednička, trojnásobný šampion a loňský vítěz Rafael Nadal, roli nasazené dvojky bude plnit pětinásobný šampion Roger Federer. České barvy bude ve dvouhře mužů hájit při absenci Tomáše Berdycha pouze pětadvacetiletý rodák z Příbrami Jiří Veselý.

Již v pondělí startuje hlavní soutěž závěrečného grandslamu sezony US Open. Nasazenou jedničkou bude světová jednička, trojnásobný šampion a loňský vítěz Rafael Nadal. Roli nasazené dvojky bude plnit pětinásobný šampion Roger Federer. Největším favoritem je dle sázkových kanceláří dvojnásobný vítěz Novak Djokovič. Mezi horké adepty na titul patří také další bývalý šampion Juan Martín Del Potro.

Mezi černé koně řadíme Alexandera Zvereva a bývalé vítěze Stana Wawrinku s Marinem Čiličem. Za zmínku rozhodně stojí účast dalšího bývalého šampiona Andyho Murrayho a nevyzpytatelného Nicka Kyrgiose.

České barvy bude ve Flushing Meadows hájit pouze Jiří Veselý. Dlouhodobě nejlepší český tenista Tomáš Berdych totiž kvůli bolestem zad letošní ročník vynechá a z kvalifikace se nepodařilo postoupit Adamovi Pavláskovi, Zdeňkovi Kolářovi, Lukášovi Rosolovi ani Václavovi Šafránkovi.

Divoké karty obdrželi domácí tenisté Bradley Klahn, Tim Smyczek, Michael Mmoh, Jenson Brooksby a Noah Rubin. Zbývající volné vstupenky do hlavní soutěže dostali Švýcar Stan Wawrinka, Australan Jason Kubler a Francouz Corentin Moutet.

Celková dotace letošního ročníku US Open činí 53 milionů dolarů (téměř 1,2 miliardy korun). Vítěz dvouhry obdrží šek na 3,8 milionu dolarů (skoro 85 milionů korun) a připíše si do žebříčku rovných 2 000 bodů.

US OPEN 2018 FAKTA
• Shrnutí •
Loňské finále: Nadal (1-Šp.) - Anderson (28-JAR) 6-3 6-3 6-4
Nejvýše nasazení: Nadal (1. v ATP), Federer (2.), Del Potro (3.), A. Zverev (4.), Anderson (5.), Djokovič (6.), Čilič (7.), Dimitrov (8.)
Kategorie: grandslam
Místo konání: New York, USA
Povrch: tvrdý
Dotace: 53,000.000 dolarů
• Možná čtvrtfinále •
Nadal (1-Šp.) - Anderson (5-JAR) | H2H 5-0
Del Potro (3-Arg.) - Dimitrov (8-Bulh.) | H2H 6-2
Čilič (7-Chorv.) - A. Zverev (4-Něm.) | H2H 1-5
Djokovič (6-Srb.) - Federer (2-Švýc.) | H2H 24-22
• Možná osmifinále •
Nadal (1-Šp.) - Edmund (16-Brit.) | H2H 1-0
Thiem (9-Rak.) - Anderson (5-JAR) | H2H 1-6
Del Potro (3-Arg.) - Tsitsipas (15-Řec.) | H2H 1-0
Isner (11-USA) - Dimitrov (8-Bulh.) | H2H 2-1
Čilič (7-Chorv.) - Goffin (10-Belg.) | H2H 2-3
Schwartzman (13-Arg.) - A. Zverev (4-Něm.) | H2H 1-0
Djokovič (6-Srb.) - Carreño (12-Šp.) | H2H 2-0
Fognini (14-It.) - Federer (2-Švýc.) | H2H 0-3
• Soupeři českých tenistů v 1. kole •
Veselý (ČR) - Moutet (Fr.) | H2H 0-0
Kompletní los


Největší favorité

Novak Djokovič se po zranění pravého lokte na kurty vrátil na Australian Open a po prohře v osmifinále přiznal, že se bolestí nezbavil. Ty zmizely až po menším operačním zákroku, ale do herní pohody se Srb dlouho nemohl dostat. Povedlo se mu to až po návratu k trénerovi Vajdovi, pod nímž Djokovič znovu začal sbírat úspěchy. V Římě si zahrál semifinále, na French Open čtvrtfinále a výrazný herní posun zaznamenal na trávě. V Queensu sice prohrál finále, nicméně ve Wimbledonu si došel pro svůj 13. grandslamový vavřín.

Nejlepší výsledky: Cincinnati, Wimbledon (vítěz);  Queens (finále);  Řím (semifinále)
Největší úspěchy na betonech: Cincinnati (vítěz)
Bilance: 33-10
Bilance na betonech: 11-4
Grandslamy: Australian Open (osmifinále), French Open (čtvrtfinále), Wimbledon (vítěz)

Po Wimbledonu jakoby Djokovič opět ztratil herní jistotu. Na Masters v Montréalu se trápil a vypadl už v osmifinále s pozdějším senzačním finalistou Tsitsipasem. Mnohem lepší to bylo v Cincinnati. Djokovič v Ohiu vyhrál všech šest zápasů, když porazil Johnsona, ve třech setech Mannarina, Dimitrova, Raonice a Čiliče a ve finále přehrál sedminásobného šampiona Federera. Díky premiérovému triumfu v Cincinnati jako první hráč v historii zkompletoval Golden Masters, tedy vyhrál všech devět podniků série Masters.

Bilance z posledních 10 zápasů: 9-1
Generálka: Toronto (osmifinále), Cincinnati (vítěz)

Djokovičovi se na US Open kromě premiérové účasti v roce 2005 a té následující vždy náramně dařilo. Od roku 2007 neskončil dříve než v semifinále a celkem sedmkrát byl ve finále, dvakrát uspěl (2011 a 2015). Letošní start bude jeho třináctým.

Kariérní bilance: 62-10
Nejlepší výsledek: vítěz (2011, 2015)
Loňský výsledek: nehrál

Možná cesta turnajem
1K: Fucsovics (H2H 0-0)
2K: Troicki (H2H 13-1), NEBO Sandgren (H2H 1-0)
3K: (26) Gasquet (H2H 13-1)
OF: (12) Carreño (H2H 2-0)
ČF: (2) Federer (H2H 24-22)
SF: (4) A. Zverev (H2H 0-1)
F: (1) Nadal (H2H 27-25)


Rafael Nadal si ve čtvrtfinále Australian Open přivodil zranění kyčle a téměř tři měsíce neodehrál soutěžní zápas. Do akce se vrátil na svém nejoblíbenějším povrchu a během antukového jara stejně jako loni dominoval, když pojedenácté dobyl Monte Carlo a Barcelonu, poosmé Řím a pojedenácté grandslamové French Open. Přemožitele na antuce letos našel pouze v Madridu (Thiem). Na trávě odehrál 17násobný grandslamový vítěz jen slavný Wimbledon, kde v semifinále prohrál maratonskou bitvu s pozdějším vítězem Djokovičem.

Nejlepší výsledky: Toronto,  French Open,  Řím,  Barcelona,  Monte Carlo (vítěz);  Wimbledon (semifinále)
Největší úspěchy na betonech: Toronto (vítěz)
Bilance: 40-3
Bilance na betonech: 9-1
Grandslamy: Australian Open (čtvrtfinále), French Open (vítěz), Wimbledon (semifinále)

Generálku na závěrečný grandslam sezony si odbyl na Masters v Torontu, kde získal rekordní 33. titul z podniků Masters a zaznamenal svůj jubilejní 80. triumf. Prvenství na betonovém Masters se dočkal po pěti letech. V Kanadě postupně porazil Paireho, Wawrinku, Čiliče, Chačanova a senzačního finalistu Tsitsipase.

Bilance z posledních 10 zápasů: 9-1
Generálka: Toronto (vítěz)

Na US Open bude aktuálně první hráč světa startovat počtrnácté. Celkem třikrát americký grandslam vyhrál - v letech 2010 a 2013 a naposledy se radoval loni. Finále prohrál jen jednou v roce 2011.

Kariérní bilance: 53-10
Nejlepší výsledek: vítěz (2010, 2013, 2017)
Loňský výsledek: vítěz

Možná cesta turnajem
1K: Ferrer (H2H 24-6)
2K: Pospisil (H2H 1-0), NEBO Lacko (H2H 4-0)
3K: (27) Chačanov (H2H 4-0)
OF: (16) Edmund (H2H 1-0)
ČF: (5) Anderson (H2H 5-0)
SF: (3) Del Potro (H2H 11-5)
F: (2) Federer (H2H 23-15)


Roger Federer prožil vůbec nejlepší vstup do sezony. Švýcar obhájil triumf na Australian Open a připsal si rekordní 20. grandslamový vavřín. Dále triumfoval v Rotterdamu, na chvíli se vrátil na tenisový trůn a zahrál si finále v Indian Wells. Antukové jaro stejně jako loni kompletně vynechal a vrátil se až na trávě. Na nejrychlejším tenisovém povrchu vyhrál Stuttgart a zahrál si finále v Halle. Ve Wimbledonu ovšem neuspěl, když ve čtvrtfinále nevyužil mečbol proti Andersonovi.

Nejlepší výsledky: Stuttgart,  Rotterdam,  Australian Open (vítěz);  Cincinnati,  Halle,  Indian Wells (finále)
Největší úspěchy na betonech: Australian Open (vítěz); Cincinnati, Indian Wells (finále)
Bilance: 33-5
Bilance na betonech: 16-3
Grandslamy: Australian Open (vítěz), French Open (nehrál), Wimbledon (čtvrtfinále)

Federer se po šokujícím vyřazení ve čtvrtfinále Wimbledonu rozhodl před US Open odehrát pouze jeden turnaj, a tak musel volit mezi dvěma podniky Masters. Zvolil své oblíbené Cincinnati, kde v minulosti sedmkrát triumfoval. Osmý titul si ovšem z Ohia neodvezl. Po vítězstvích nad Gojowczykem, L. Mayerem, Wawrinkou a Goffinem ve finále nestačil na Djokoviče.

Bilance z posledních 10 zápasů: 8-2
Generálka: Cincinnati (finále)

Federer bude ve Flushing Meadows startovat už podevatenácté a poosmnácté v hlavní soutěži. V letech 2004 až 2008 předvedl na závěrečném grandslamu sezony naprosto skvostnou šňůru triumfů. Od té doby byl "jen" dvakrát ve finále (2009 a 2015). Loni vypadl ve čtvrtfinále s Del Potrem.

Kariérní bilance: 82-12
Nejlepší výsledek: vítěz (2004 - 2008)
Loňský výsledek: čtvrtfinále

Možná cesta turnajem
1K: Nišioka (H2H 0-0)
2K: Paire (H2H 6-0), NEBO Novak (H2H 0-0)
3K: (30) Kyrgios (H2H 2-1)
OF: (14) Fognini (H2H 3-0)
ČF: (6) Djokovič (H2H 22-24)
SF: (4) A. Zverev (H2H 3-2)
F: (1) Nadal (H2H 13-25)


Juan Martín Del Potro prožívá velmi povedenou sezonu a momentálně je žebříčkově nejvýše v kariéře. Parádní jízdu předvedl na březnových turnajích, když si došel pro trofej pro vítěze v Acapulku a také v Indian Wells, kde ve finále utnul neporazitelnost Federera. Dále hrál finále zkraje roku v Aucklandu, semifinále v Miami a na French Open a čtvrtfinále ve Wimbledonu.

Nejlepší výsledky: Indian Wells,  Acapulko (vítěz);  Los Cabos,  Auckland (finále);  French Open,  Miami (semifinále)
Největší úspěchy na betonech: Indian Wells, Acapulko (vítěz); Los Cabos, Auckland (finále); Miami (semifinále)
Bilance: 37-10
Bilance na betonech: 26-6
Grandslamy: Australian Open (3. kolo), French Open (semifinále), Wimbledon (čtvrtfinále)

Generálku na US Open absolvoval v Los Cabos, kde suverénně postoupil do finále, v němž trochu překvapivě nestačil na Fogniniho. Solidní formou se prezentoval také na Masters v Cincinnati. V Ohiu porazil Hyeon Chunga a Kyrgiose a ve čtvrtfinále ve dvou tie-breacích podlehl Goffinovi.

Bilance z posledních 10 zápasů: 7-3
Generálka: Los Cabos (finále), Cincinnati (čtvrtfinále)

US Open bude nejspíše Del Potrovým nejoblíbenějším grandslamem, protože se v roce 2009 ve Flushing Meadows dočkal svého jediného dosavadního grandslamového triumfu. V New Yorku hrál ještě třikrát čtvrtfinále a loni vypadl v semifinále s pozdějším šampionem Nadalem. Hlavní soutěž bude hrát jubilejně podesáté.

Kariérní bilance: 29-8
Nejlepší výsledek: vítěz (2009)
Loňský výsledek: semifinále

Možná cesta turnajem
1K: Young (H2H 0-0)
2K: Kudla (H2H 1-0), NEBO Berrettini (H2H 0-0)
3K: (31) Verdasco (H2H 5-1)
OF: (15) Tsitsipas (H2H 1-0)
ČF: (8) Dimitrov (H2H 6-2)
SF: (1) Nadal (H2H 5-11)
F: (2) Federer (H2H 7-18)


Černí koně

Alexander Zverev se dostal do formy až v březnu. Německý mladík došel do semifinále v Acapulku a zahrál si finále na Masters v Miami. Antuková sezona se mu povedla náramně, když vyhrál Masters v Madridu a domácí podnik v Mnichově, hrál finále v Římě, semifinále v Monte Carlu a na French Open poprvé v kariéře postoupil do čtvrtfinále grandslamu. Na trávě to už bylo podstatně horší. V Halle přišel konec hned v prvním kole a ve Wimbledonu v kole třetím.

Nejlepší výsledky: Washington,  Madrid,  Mnichov (vítěz);  Řím,  Miami (finále);  Monte Carlo,  Acapulko (semifinále)
Největší úspěchy na betonech: Washington (vítěz); Miami (finále); Acapulko (semifinále)
Bilance: 43-13
Bilance na betonech: 17-6
Grandslamy: Australian Open (3. kolo), French Open (čtvrtfinále), Wimbledon (3. kolo)

Sezonu amerických betonů zahájil Zverev ve Washingtonu, kde úspěšně obhájil loňský triumf. Ten naopak nedokázal zopakovat na turnaji Rogers Cup, když ve čtvrtfinále podlehl Tsitsipasovi. V Cincinnati překvapivě skončil už po prvním zápase na raketě Haaseho. Do svého týmu před startem letošního US Open angažoval Ivana Lendla.

Bilance z posledních 10 zápasů: 7-3
Generálka: Washington (vítěz), Toronto (čtvrtfinále), Cincinnati (2. kolo)

Hlavní soutěž US Open bude hrát Zverev počtvrté a rozhodně by měl alespoň vylepšit své maximum, kterým je druhé kolo z posledních dvou let. Při své premiéře v roce 2015 ztroskotal hned na prvním soupeři.

Kariérní bilance: 2-3
Nejlepší výsledek: 2. kolo (2016 - 2017)
Loňský výsledek: 2. kolo

Možná cesta turnajem
1K: Polansky (H2H 0-1)
2K: Veselý (H2H 0-0), NEBO Moutet (H2H 0-0)
3K: (32) Krajinovič (H2H 0-0)
OF: (13) Schwartzman (H2H 0-1)
ČF: (7) Čilič (H2H 5-1)
SF: (2) Federer (H2H 2-3)
F: (1) Nadal (H2H 0-5)


Stan Wawrinka se po dvou operacích kolene extrémně trápil. Jediným slušným výsledkem bylo semifinále v hale v Sofii. Do startu sezony amerických betonů vyhrál trojnásobný grandslamový vítěz jen 6 z 16 zápasů. Na grandslamech letos došel maximálně do druhého kola, na French Open dokonce skončil už v kole prvním.

Nejlepší výsledky: Sofie (semifinále)
Největší úspěchy na betonech: Cincinnati (čtvrtfinále)
Bilance: 11-13
Bilance na betonech: 6-4
Grandslamy: Australian Open (2. kolo), French Open (1. kolo), Wimbledon (2. kolo)

Na amerických betonech začal Wawrinka ve Washingtonu a loučil se hned v prvním kole. Poté nastal obrat o 180 stupňů. V Torontu po obratu porazil Kyrgiose a Fucsovicse a sehrál vyrovnanou partii s pozdějším šampionem Nadalem. V Cincinnati přehrál Schwartzmana, Nišikoriho a znovu Fucsovicse a ve čtvrtfinále potrápil krajana Federera.

Bilance z posledních 10 zápasů: 6-4
Generálka: Toronto (osmifinále), Cincinnati (čtvrtfinále)

US Open se naposledy zúčastnil před dvěma lety a právě v roce 2016 ve finále porazil Djokoviče a připsal si svůj třetí grandslamový titul. Ve Flushing Meadows má dále na kontě dvě semifinále a dvě čtvrtfinále. Letos bude v hlavní soutěži závěrečného grandslamu sezony startovat potřinácté.

Kariérní bilance: 40-11
Nejlepší výsledek: vítěz (2016)
Loňský výsledek: nehrál

Možná cesta turnajem
1K: (8) Dimitrov (H2H 3-4)
2K: Altamirano (H2H 0-0), NEBO Humbert (H2H 0-0)
3K: (25) Raonic (H2H 4-1)
OF: (11) Isner (H2H 1-3)
ČF: (3) Del Potro (H2H 3-4)
SF: (1) Nadal (H2H 3-17)
F: (2) Federer (H2H 3-22)


Marin Čilič zahájil letošní sezonu výborně. V Puné došel do semifinále a na Australian Open prohrál až ve finále s Federerem. Poté se však Chorvatovi nedařilo. Chytil se až na konci antukového jara, kdy postoupil do semifinále v Římě a na French Open uhrál čtvrtfinále. Před Wimbledonem vyhrál generálku v Queensu, ovšem na nejslavnějším turnaji světa skončil překvapivě už ve druhém kole.

Nejlepší výsledky: Queens (vítěz);  Australian Open (finále);  Cincinnati, Řím,  Puné (semifinále)
Největší úspěchy na betonech: Australian Open (finále); Cincinnati, Puné (semifinále)
Bilance: 33-12
Bilance na betonech: 16-6
Grandslamy: Australian Open (finále), French Open (čtvrtfinále), Wimbledon (2. kolo)

Na amerických betonech se Čilič prezentoval velmi dobrou formou. V Torontu ve čtvrtfinále ve třech setech nestačil na pozdějšího šampiona Nadala a rovněž v Cincinnati prohrál až s pozdějším vítězem - v semifinále s Djokovičem, opět ve třech setech.

Bilance z posledních 10 zápasů: 7-3
Generálka: Toronto (čtvrtfinále), Cincinnati (semifinále)

Na US Open se před čtyřmi lety dočkal svého jediného dosavadního grandslamového triumfu. O rok později hrál semifinále a na kontě má ještě dvě čtvrtfinále. V posledních dvou letech ovšem vždy vypadl ve třetím kole. Hlavní soutěže se zúčastní podesáté.

Kariérní bilance: 29-8
Nejlepší výsledek: vítěz (2014)
Loňský výsledek: 3. kolo

Možná cesta turnajem
1K: Copil (H2H 1-1)
2K: Travaglia (H2H 0-0), NEBO Hurkacz (H2H 1-0)
3K: (29) Mannarino (H2H 2-1)
OF: (10) Goffin (H2H 2-3)
ČF: (4) A. Zverev (H2H 1-5)
SF: (2) Federer (H2H 1-9)
F: (1) Nadal (H2H 2-6)


Češi v akci

Jiří Veselý se letos spíše trápí. Pětadvacetiletý český tenista byl letos na okruhu ATP jen třikrát ve čtvrtfinále. V posledních týdnech, než ho zbrzdilo zranění, se rozehrál do velmi slušné formy. Na trávě v Antalyi došel do svého prvního letošního semifinále a ve Wimbledonu postoupil až do osmifinále.

Nejlepší výsledky: Antalya (semifinále)
Největší úspěchy na betonech: Auckland (čtvrtfinále)
Bilance: 23-18
Bilance na betonech: 4-5
Grandslamy: Australian Open (2. kolo), French Open (1. kolo), Wimbledon (osmifinále)

Po Wimbledonu se Veselý vrátil na svou oblíbenou antuku. V Umagu sehrál ve druhém kole vyrovnanou partii s rozjetým Cecchinatem. Na challengeru v Pullachu však ve čtvrtfinále musel pro zdravotní potíže vzdát a kvůli nim přišel i o generálku v Cincinnati.

Bilance z posledních 10 zápasů: 6-4
Generálka: žádná

Na US Open bude startovat pošesté. Třikrát vypadl v prvním kole. Jeho maximem je tři roky stará účast ve třetím kole.

Kariérní bilance: 3-4
Nejlepší výsledek: 3. kolo (2015)
Loňský výsledek: 1. kolo

Pokud je Veselý již zdravotně v pořádku, měl by si s prvním soupeřem, kterým bude divoká karta Corentin Moutet, rozhodně poradit. Francouz odehrál za svou kariéru na betonech jen 11 zápasů (bilance 3-8) a je hráčem druhé stovky. Ve druhém kole by si mohl rodák z Příbrami zahrát s nasazenou čtyřkou Alexanderem Zverevem.


Tipujeme
V první čtvrtině je největším favoritem Rafael Nadal. První hráč světa po 11. triumfu na French Open předvedl skvělé výkony i ve Wimbledonu, kde prohrál pohlednou maratonskou semifinálovou bitvu s Djokovičem, a také v Torontu, kde si připsal rekordní 33. titul z podniků Masters.

Loňský šampion závěrečného grandslamu sezony začne proti krajanovi Ferrerovi. Dále narazí na Pospisila, nebo Lacka a nejspíše nasazeného Chačanova. Do osmifinále s největší pravděpodobností projde Edmund.

Druhá polovina je velmi otevřená. Šanci na čtvrtfinále mají hlavně Dominic Thiem s Kevinem Andersonem. O překvapení by se mohl postarat Steve Johnson. Ani jeden z těchto aktérů by však neměl Nadalův postup do semifinále ohrozit.

Zajímavé zápasy 1. kola: Shapovalov - Auger-Aliassime
Možné zajímavé zápasy v dalších kolech: Thiem - Johnson (2K), Anderson - Querrey (3K)
1. semifinalista: Nadal

Druhá čtvrtina by mohla být v režii Juana Martína Del Potra. Vítěz ročníku 2009 zahájí letošní US Open proti domácímu kvalifikantovi Youngovi, dále ho čeká Kudla, nebo Berrettini a ve třetím kole může potkat dalšího bývalého šampiona Murrayho nebo Španěla Verdasca či Lópeze. Dávat pozor si bude muset Argentinec i v osmifinále. Do něj se totiž bude chtít probojovat talentovaný Řek Tsitsipas.

Druhého čtvrtfinalistu z druhé čtvrtiny tipujeme z kvarteta John Isner, Milos Raonic, Stan Wawrinka a Grigor Dimitrov. Všichni čtyři zmínění tenisté na betonech umí zahrát svůj nejlepší tenis a mají zhruba stejnou šanci mezi nejlepší osmičku postoupit. Už v prvním kole se utkají Wawrinka s Dimitrovem.

Del Potro je pro nás největším favoritem. Generálku neměl špatnou, ale ani nijak oslnivou. Na posledních dvou grandslamech se mu však dařilo. Isner, Raonic, Wawrinka či Dimitrov však klidně mohou favorizovaného Del Potra vyřadit.

Zajímavé zápasy 1. kola: López - Verdasco, Wawrinka - Dimitrov
Možné zajímavé zápasy v dalších kolech: Del Potro - Murray (3K), Raonic - Dimitrov (3K)
2. semifinalista: Del Potro

Třetí čtvrtina je vůbec nejotevřenější. Jako největší favorité se jeví Marin Čilič s Alexanderem Zverevem, ale šanci určitě mají také David Goffin nebo Kei Nišikori.

Zverev, který před startem US Open angažoval Ivana Lendla, má velmi příznivý los až do osmifinále. Nejprve nastoupí proti lucky loserovi Polanskému, poté ho čeká Veselý, nebo Moutet a možná poslední mezi nasazenými Krajinovič. V osmifinále by nejspíše potkal Schwartzmana nebo Nišikoriho.

Bývalý šampion Čilič začne proti Copilovi a následně změří síly s vítězem souboje kvalifikantů mezi Travagliou a Hurkaczem. Prvním nasazeným soupeřem může být Mannarino, v osmifinále to vypadá na nasazenou desítku Goffina.

Čilič se Zverevem prohrál posledních pět soubojů, ovšem na grandslamu by se utkali poprvé a právě grandslamy jsou zatím pro německého mladíka zaklety. Letos na French Open teprve poprvé postoupil do čtvrtfinále akce velké čtyřky. Čilič naopak s takovými zápasy má mnohem více zkušeností.

Zajímavé zápasy 1. kola: Tiafoe - Mannarino, Cecchinato - Benneteau
Možné zajímavé zápasy v dalších kolech: Monfils - Nišikori (2K), Schwartzman - Nišikori (3K)
3. semifinalista: Čilič

Poslední čtvrtina má dva jasné favority. Byli do ní totiž nalosováni bývalí vítězové Novak Djokovič a Roger Federer, kteří zároveň patří mezi největší favority. Kdo by mohl jejich cestu do čtvrtfinále překazit?

Djokovič se po návratu k Vajdovi dostal do své top formy, vyhrál Wimbledon a v Cincinnati zkompletoval sbírku všech trofejí z podniků Masters, což se nikomu jinému ještě nepovedlo. Proto jen těžko budeme hledat nějakou velkou hrozbu. Až do čtvrtfinále má Srb los příznivý - Fucsovics, poté Troicki, nebo Sandgren, Gasquet a Pouille nebo Carreño.

Federer má podstatně nepříjemnější los. Proti Nišiokovi a Pairemu, nebo Novakovi se žádné zaváhání neočekává. Problémy by ovšem Švýcar mohl mít už ve třetím kole s Kyrgiosem, pokud bude mít Australan dostatečnou motivaci, která mu proti hrající legendě nikdy nechyběla. V osmifinále by mohl narazit na Fogniniho nebo Hyeon Chunga.

Jen těžko si lze představit, že Djokovič bude ve čtvrtfinále chybět. Federer by i přes případné komplikace rovněž měl mezi nejlepší osmičku projít. Švýcar však nehraje úplně v nejlepší formě, Djokovič po Wimbledonu sice také ne, ale je na tom o něco lépe než jeho potenciální soupeř, což bylo patrné z jejich nedávného finálového střetnutí v Cincinnati.

Zajímavé zápasy 1. kola: -
Možné zajímavé zápasy v dalších kolech: Fognini - Hyeon Chung (3K), Kyrgios - Federer (3K)
4. semifinalista: Djokovič

Semifinále: Nadal porazí Del Potra, Djokovič porazí Čiliče
Finále: Djokovič porazí Nadala

Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz

Komentáře

185
Přidat komentář
smazaný uživatel
Roger klasicky hází tíhu favorita na někoho jiného.:D

https://www.tyden.cz/rubriky/sport/tenis/federer-ja-a-favorit-us-open-vyhraje-nadal-nebo-djokovic_493410.html
Reagovat
smazaný uživatel
Jinak já s Federerem souhlasím. Jako vítěze ho vidí snad jenom jeho děti. Na mě osobně hází stejný pohled, jako na AO17, tam jsem to bral jako utopii a pochybuji, že se to bude opakovat.

Zápasy začínají, tak ať vyhraje ten lepši fan club. :)
Reagovat
annah
Zázraky se občas dějí, ale ne opakovaně. V Rogilandu už se staly (AO 2017 a obhajoba 2018, loňský Wimbledon). Zázraky už jsme si prostě vybrali. Nastala krutá realita.
Vidím to na konec s Gyrosem.
Reagovat
smazaný uživatel
Aby tam Gyros došel. :)

Jinak souhlasím já jsem na 150% spokojený a více mě muže jenom překvapit. Nicméně jsem se teď dostal k prvnímu zápasu a ty kurty jsou letos nějaké rychle.
Reagovat
ttopi
Tolik zázraků, to už asi takový zázrak nebude...
Reagovat
smazaný uživatel
Já si myslím, že pokud Federer skončí, tak na Djokovičovi. Zase na tom není tak špatně, aby ho porazil kde kdo. QF bude slušný výsledek, obhájení toho loňského a třeba se podaří Noleho porazit.
Reagovat
Patik
Tak isto ako povie Nadal že favorit je Roger a Novak..alebo ako povie Novak že favoritom je Roger a Rafa :)
Reagovat
Ondra979
no ale ono to tak je, loni byla situace jina - favoriti byli Rafa s Rogerem a Roger mohl mit na vyhru, jen nemel hrat MTL. Letos na titul podle aktualni formy proste nema, potreboval by se vyhnour nejspis obema z dvojice Novak/Rafa a nevybirat si slabsi den..a to vypada bohuzel nerealne
Reagovat
smazaný uživatel
Nemá na to. To je proste cista a nefalsovana pravda. Tedka mam jako fan přesně ten pocit, který jsem míval v zápasech s Rafou na antuce. Proste to nedopadne dobře. Je zde však 1% šance, ze byl Roger zdravotně indisponován v Cincinnati (u nej člověk nikdy neví, moc se s tím nechlubi). A vstoupí do turnaje jako v Austrálii.
Reagovat
Patik
Neviem čo tu stále každý rieši nejaké grandslamové alebo masters bilancie .a čo keď Nadal porazil toľkokrát Rogera a toľkokrát Novaka pred desiatimi rokmi..nalepte si to s Nadalom na stenu a spomínajte..teraz je rok 2018 a dostáva na prdel..od obidvoch..aktuálne a posledné sezóny napovedia najviac a nie veci z rokov 2000..čo tu stále vyťahujete.
Reagovat
Mayo
Radšej spi pretože trepeš dve na tri.
Reagovat
Pe3k
Rafa dostava od dedko Federera a Novaka to už je taký evergreen. Nole sice není z5 ve své vrcholné formě ale těch 70% výkonosti mu na Nadala vždy stačilo...
Reagovat
smazaný uživatel
To je jedna z věcí, které jsem tady na TP nikdy nepochopil. Vyjádříš se k zápasu v květnu 2018 a do pěti minut máš pod příspěvkem 20 komentářů, které vypichují statistiky před 5-10ti lety. Tady žije 70% uživatelů asi v roce 2009-2013.

Přitom konkrétně tvůj příspěvek je úplně jasný. Poslední 2 roky Federer-Nadal 4:0 , Djokovič - Nadal 4:2. Poslední rok (12 měsíců zpětně) neporazil ani jednoho z nich. Hotovo
Reagovat
smazaný uživatel
V roku 2018 spolu este nehrali, ty bojovnik za aktuálne výsledky..

A s Nolem 1:1 v roku 2018...Co tam este mas?..
Reagovat
smazaný uživatel
Dobře s Nolem 1:1. Co tam ještě mám? Asi nic, do stats 10 let zpět jak máte ve zvyku já nejdu. Aktuální je, že Nadal 4 roky Federera neporazil, to je holý fakt.

Nemám zájem se dohadovat, jenom komentuji příspěvek Patika.
Reagovat
smazaný uživatel
Aktuálne spolu nehrali. To je holý fakt, čomu presne na slovo "aktuálne" nerozumieš, uniká ti definícia alebo ti hapruje nejaké písmenko?..mozeme si to zopakovat spolu :)

4 roky sú minulost, čo je aktuálne na zápase 2015-2016 dnes?...O co sa tu snažíš?..Murray je teda aktuálna svetova jednotka, lol?..:))
Reagovat
smazaný uživatel
Ne jenom se ti snažím říct jednoduchý fakt. Patik psal, že Nadal dostává pravidelně naloženo od Djokoviče s Federerem, což je fakt současné situace. Hrál s nimi za poslední 2 roky. 10 zápasů a vyhrál 2.

Neříkám, že příští zápas Rafa nevyhraje, ale teď dle posledních zápasů s nimi prohrává více, než vyhrává. Toť vše.

Ostatně podobně se vyjádřil i Federer po loňském vítězství na AO když se jeho milovaný hater Wilander ptal, zda má z Nadala komplex. Řekl mu, poslední dobou mě neporazil, takže žádný blok nebyl.

Vykládáte tady, jak se někdo dostane díky H2H druhému do hlavy, ale je to relativní přesně tak, jak řekl Federer. Pokud by s Nadalem prohrál za poslední 2 roky 9 z 10ti zápasů, tak můžeme hovořit o bloku, ale pokud poslední 4 roky s Nadalem zametá kurt, tak je to spíše naopak.
Reagovat
Pe3k
A ty dva zápasy co Nadal vyhrál byl Nole zraněný a obrovské herní krizi, jinak by Nadal nevyhrál žáden...
Reagovat
Herbert_Hoover
Jj zatímco Nole porazil vždy jen 100% Rafu..jak dneska braly ryby? :)
Reagovat
Pe3k
Copak Rafa byl vždy zraněný :D :D :D
Reagovat
Herbert_Hoover
Zraněný jsi ty..asi jsi hodně padal z loďky na rybníku, když tě táta učil v dětství rybařit viď? Ta dočasná nepřítomnost kyslíku v mozku je dnes patrná :) Tak znovu, Petříčku..

"A ty dva zápasy co Nadal vyhrál byl Nole zraněný a obrovské herní krizi, jinak by Nadal nevyhrál žáden..."

> Rafa porazil zraněného Nojeho v obrovské herní krizi

Zatímco Noje nikdy neporazil Rafu, který byl v obrovské herní krizi nebo zraněný? :)

Vidím, že tobě je to vždy třeba rozvést, protože jinak se nechytáš.
Reagovat
Pe3k
Myslíš, že člověk co spadne z loďky do rybníku se zraní? Ty asi ano...
Noje to je kdo? Nezvládneš ani napsat Nole?
Mě nemusíš nic rozvádět, to ty si ten co doteď nepochopil co sem včera napsal a celé to otočil do absurdních rozměrů, přidal hromadou osobních útoku a ozdobil to řečmi od místního šášy z Petržalky...lol nehodlám s tebou ztrácet čas, vítej v ignorovaných ;)
Reagovat
Herbert_Hoover
:)))

Hoďte na něj síť, na rybáře. :) Myslíš, že když jsem narážel na absenci kyslíku v mozku, tak jsem tím nemyslel to, že ses v dětství musel několikrát topit, když jsi spadl z loďky? :) Holt stále ti to nezapaluje a nezapaluje. Je to s tebou těžké Petříku. Pak se nesmíš Forhendovi divit, když nemá v diskusi rovnovenného soupeře.
Já jsem nic neotočil, to ty ses do toho následně zamotal, když jsi počítal turnaje, na kterých Rafa nehrál, zatímco mně jsi vytýkal to, že počítám, kde Roger nehrál. :) Vyjeď si na rybník, ať se uklidníš. :)
Reagovat
Herbert_Hoover
Btw hezky ses defendisticky chytl toho nejméně důležitého v příspěvku a to "Nojeho". Dochází ti pára, přitom září je měsícem chytání kaprů, tak nehaž prut do obilí. Ještě bude dobře, i když Roger zase vypadne s Nojem na GS. :)
Reagovat
Mayo
Noje :D
Reagovat
Mayo
Djokovic porazil tiež párkrát "mŕtveho" Nadala, jeden príklad FO
Reagovat
smazaný uživatel
No vidis, a presne tak to nie je..

Pretoze aktuálna situácia je aktuálna sezóna. Toto je ale malá násobilku, a pochopí tomu aj Petrik..

Vytahujes minulost, čo sám kritizujes u druhých..Typický FFF fanatizmus
Reagovat
smazaný uživatel
To co je, nebo není aktuální je pohledem na věc každého z nás. Pro tebe je aktuální Nadalova forma na RG a ostatní turnaje jsou "bonus". Já počítám období třeba dvou sezón, což je podle mě dost vypovídající a eliminuji s touto metodou třeba nepovedené turnaje, zranění, nemoci, odstoupení atd. A z toho mi jednoznačně vyplývá, že Rafa své největší rivaly není schopen porážet, což se může změnit už za pár dní na AO, nebo taky nemusí.
Reagovat
ipko
skôr na US open, Austrália príde až v januári
Reagovat
smazaný uživatel
No, jo :)
Reagovat
smazaný uživatel
PS: Asi nechápeš 12 měsíců zpětně. Kvůli tobě jsem to napsal i do závorky. To znamená od srpna 2017 do srpna 2018. A to má Federer 1:0 - Šanghaj.
Reagovat
Pe3k
Fandové Nadala jsou v lese, ztráta času s nimi něco řešit...
Reagovat
smazaný uživatel
Ty si zlatícko Kamilos..

12 mesiacov spatne, mnozinky, podmnozinky. A 16mes, 36, 38?..Preco zrovna 12?...No vidis, aky si :)
Reagovat
ttopi
Protože standartně se statistiky počítají na celé roky.
Reagovat
smazaný uživatel
12 měsíců je 1 rok. OMG :D

Podívej, klidně ať to Rafa vyhraje, mě je to fakt jedno. Hlavně nevytahujte statistiky 20 let zpětně. Bavme se o současnosti tj. 1-2 sezóny. A tam je fakt takový, že prostě Nadal své největší rivaly neporáží. Můžeme se bavit i o H2H s Djokovičem 1:1 za poslední rok. Co je víc, dostat v pěti setech na Wimblu, nebo vyhrát nepodstatný Masters v Římě? Převedeno do čísel, tak je H2H pro Noleho asi 4:1 protože ta výhra ve Wimbledonu je za 3 masters. :) Ale to už si dělám srandu.
Reagovat
smazaný uživatel
4:1?...

Tak týmto si ma rozsekal priatelu, ten kurz si vyrátal z ktorej atp banky?..
Reagovat
smazaný uživatel
Napsal jsem, ze si dělám srandu. :)
Reagovat
peRFect
To on nepochopí. Když už nelze vytahovat aktuální formu (což teda dělá jen Federera), tak vytahuje svoje období temna a statistiky dvě dekády staré (což teda dělá také zejména u Federera) :D. A ještě je ti schopnej napsat, že když Anderson vyřadil Rogera, tak to byl mega těžkej soupeř na loňském UO. Ale když Roger na Wimblu porazil Rodicka, který byl aktuální držitel titulu z US, tak to byl easy zápas. Forehand se v tom motá jak mixéru a jeho problém je, že je na to sám. Kdoví čím to asi bude.
Reagovat
smazaný uživatel
Zas si niečo nepobral. Nikdy som nepovedal, ze bol Anderson tazky super. To si si len vysnival a domyslel, lebo si fanatik :)

Ja nemam problém priznat veci u Nadala, na ktoré sám poukazujem u Federa. Nadal vyhral 3GS lahsie, ale Federer 8-9...A dominoval len obdobiu temna. Chápem, ze sa to tazsie akceptuje, ale ked to prijmes, bude sa ti zit lahsie..
Reagovat
peRFect
Puerta, Soderling, Berdych, Ferrer, Wawrinka, Anderson, Thiem. To je 7 kousků.
OK, nebudu šmejd a Wáwru dám pryč. Takže 6 kousků (všichni zbylí jsou jeho finalisté, kteří nikdy nevyhráli GS a takovej Puerta nevyhrál za celou kariéru defakto vůbec nic). Ale ono to vychází, většinu tvých vět musí brát člověk s nadhledem, páč pravda je sotva poloviční :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Jako pochop už realitu. Nikdo tady neshazuje výkony a úspěchy tvého miláčka, ale zkus se dostat z deset let starých situací.

Prostě Nadal na GS mimo antuku už přestává mít a loňské US Open byla prostě haluz díky losu, tak to je. Já vůbec nesnižuji tento titul, ale kdyby měl v pavouku alespoň 2 další hráče z TOP10, tak má kulové a ne US Open. Totéž Montreál, co tam hrál? Tužku úplně. Ani neví, jak to vyhrál a touto hrou na Djokoviče a Federera na hardu prostě logicky mít nemůže. Djokovič to ubrání a Federer ho vytříská (pokud trefí kurt). To je realita a tohle píšu zcela objektivně bez hejtů k některému z těchto fenomenálních sportovců.

Když si vezmu ty zápasy FEDAL poslední roky, tak začnu v Basileji, tam to bylo ještě vyrovnané 6:3, 7:5,6:3, AO 2017 byl jenom o tom, co hrál Federer. Ten zápas jsem viděl od začátku do konce a pokud Federer trefoval kurt, tak tam Nadala úplně školil z inside out FH a BH Crossu, kdo řekne, že ne, tak je blázen. Potom ze z toho Roger sesypal a nakonec to absolutně po právu otočil, protože byl celý zápas lepším hráčem. A pak začala nová éra H2H, kdy je Rafa prostě bez nároku.

IW - demolice, 6:2 6:3, Miami stejná pohádka Rafa bez šance 6:3 6:4, Šanghaj další zametání kurtu 6:4 6:3. Tohle není náhoda, byla otázka času, kdy se Federerova agresivita začne vyplácet ve hře proti Rafovi a speciálně na hardu. Zlepšil BH a Rafa neví co hrát. Tak to prostě je smiř se s tím. Samozřejmě se to nemusí opakovat na US Open, nebo do konce sezóny, ale zatím je to takto. PS: Výsledek RG 2011 mě nezajíma.
Reagovat
smazaný uživatel
PS č.2: Jinak ti jako milovníkovi Nadala musí být zřetelné, že když vyhrál poslední GS mimo antuku v roce 2013 a pak náhodou v roce 2017, tak to je asi pravidelný jev ne?

A od roku 2014 dále mu na hardu pravidelně nakládá jeho nejoblíbenější soupeř Federer, který se z něj vždy sesypal.

Ty věci spolu souvisí, Rafa je na antuce jinde, ale ten beton bude jenom horší. Jeho styl hry na to není stavěný. Kdysi to dokázal ještě uběhat, ale ted je unavenější, pomalejší a riziko, že vypadne je vysoké. Proto si myslím, že US Open prostě neobhájí, protože neporazí ani Djokoviče, ani Federera. A herní projev v Torontu mě o této domněnce jenom předsvědčil.
Reagovat
Patik
V Toronte ho Čilič inak strašne ničil si pamätám ako sa pozeral na trénera že s tým sa nedá nič robiť..takticky šiel medzi setmi do šatne aby Marina vyviedol z rytmu..ale tak proti tomu čo hral Čilič v prvom sete sa dalo len ťažko čeliť..ale najlepšia stratégia akú môžeš mať na Nadala je nehrať s ním výmeny.
Reagovat
smazaný uživatel
Čilič, Zverev, Del Potro, Wawrinka jsou hráči, kteří můžou vystřílet úplně každého a kdekoliv.Del Potro je silný, není zraněný a už bude chtít i Nadala vyřadit na GS. Pokud k tomu souboji dojde, tak si na něj i vsadím.
Reagovat
Patik
Ak sa stretne Federer s Nadalom neviem ako to je v pavúku či v semifinále alebo finále nepozeral som to poriadne..tak Federer má rozhodne menšie šance ako mal v posledných zápasoch...zatiaľ čo Nadal bude zbierať energiu s Kchachanovom alebo Edmundom tak Federera vyšťaví Kyrgios s Djokovičom..a nechce sa mi veriť že to Roger fyzicky všetko utiahne..podľa mňa bude vyšťavený a Nadal ho porazí..a už to vidím tie komentáre že Nadal ho neskutočne zotrel a predošlé Rogerove výhry boli len náhoda a podobné blbosti :) alebo to bude úplne inak :)
Reagovat
smazaný uživatel
Podívej. Pokud Nadal udělá finále, tak jenom potvrdí to, že loni to nebyla náhoda. Já ani neříkám, že to byla náhoda, ale los mu velmi pomohl. Letos to má těžší a je o rok starší, odehrál celou antuku, v Austrálii se zranil, Cincinnati vynechal. Kdo ví, jak na tom bude.

Souhlasím, že v případném finále FEDAL (šance je asi 20%) bude Rafa těžším soupeřem, než poslední dva roky Rogerovi byl.

Já to vidím asi nejreálněji jako tady redakce, prostě finále Rafa-Nole a vítěz Djokovič. Formu nemá ani jeden z BIG3, takže snad budou nějaká překvapení.
Reagovat
Herbert_Hoover
Viděl jsi vůbec třeba SF s Delpem loni na USO? Nebo jen plácáš do vzduchu? Pokud jsi ho viděl, tak ti musí být jasné, že je velmi pravděpodobné, že by si Rafa poradil i s některými dalšími členy top 10.

Kupříkladu Thiema by porazil snad i se zavázanýma očima nebo pravou rukou :) Dimu by taky loni porazil, Marina též.

Djoker bude muset být proti Rafovi agresivní, vždycky to tak bylo. Když byl dostatečně agresivní, tak byl ve formě obtížně hratelný, ale pokud byl pasivní, tak měl s Rafou problém. Ani jeden z nich nemá top formu..finále v Torontu bylo oproti předešlým kolům od Rafy kvalitnější, ale pořád to nebylo zdaleka ono. Nicméně měl dostatek času se připravit a stále platí, že je lepší hardař, než travař, zatímco Djoker má na USO nějaké ty resty, vzhledem k tomu, jaký je to hardař. :) Už brzy budeme moudřejší.
Reagovat
Patik
Prvý set vyhral Delpo a potom fyzicky aj hlavou odišiel..zápas s Rogerom ho vyštavil..aj fyzicky aj psychicky,..všeobecne je to jedna z tých najťažších vecí v tenise poraziť dvoch favoritov dva zápasy po sebe..aj keď mu Roger dosť pomohol a veľa kazil.
Reagovat
Herbert_Hoover
To je strašně zjednodušené tvrzení.
Rafův level byl vysoký po tom druhém setu, čímž znesnadnil Delpovi začít dobře i druhou sadu. Mentálně ho deptal svou úrovní hry a samozřejmě i fyzicky. Podmínil tím to, že Delpovi ubývaly síly. Ale kdyby nezvýšil svou herní úroveň, tak by mohl Delpo pravděpodobně směle pokračovat ve výkonu i v druhém setu. Jedno dopomohlo ke druhému.
Reagovat
Patik
A nech je to aj ako chce..stále stráca na Federera v počte US Open..a nebudeme sa predsa hádať ako deti kto má viac piesočku na ihrisku..Nadalove bilancie sú tam kde sú len vďaka antuke..škrtni ju z jeho kariéry a uvidíš čo dostaneš.
Reagovat
smazaný uživatel
Pán je asi myslitel...:)

A preco by si ju mal skrtat?
Reagovat
Patik
Aby si zbadal aký je kto komplexný žeby ?
Reagovat
Herbert_Hoover
Rafa má dva GS na každém povrchu, kdo jiný to má? :) V komplexnosti není žádný zajíc.
Reagovat
smazaný uživatel
Jako s tímhle bych byl opatrný. Má 2GS na každém povrchu, ale pořad má 11 RG. Záleží jestli je více 2 na každém, nebo pět a více na třech GS.
Reagovat
Patik
Im to je jedno..u nich je vyhrať 100 krát jeden turnaj to isté ako vyhrať 100 rôznych turnajov.
Reagovat
smazaný uživatel
Vo finále sa hrá stále na celkové čísla.

Rodži, jednooký král medzi slepými nazbieral väčšinu GS a titulov celkovo počas 4 rokov svojej 18 ročnej kariéry.
Reagovat
smazaný uživatel
Někteří tady hrajete na celková čísla jenom u Vašeho koně. Ostatní rozebíráte, ze vyhrávají podradne turnaje, ale u někoho se to nepočítá. Zvláštní.

Ve finále je to fuk. My z toho nic nemame, takže to nemusíme řešit. Objektivně si myslím, ze i kdyby někdo udělal 20 GS Federera, tak stejně to tady budeme rozebírat jenom my. Dalším desítkám milionu fans to je úplně jedno. A hráče to bude tlačit asi půl roku po konci kariéry. S jejich stavem účtu je to přejde.
Reagovat
Patik
a čudujem sa že my dvaja to tu vôbec rozoberáme..:D
Reagovat
smazaný uživatel
Tohle je už fakt moc. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Čo do komplexnosti sa týka je určite základ mať viacnásobné zastúpenie zo všetkých troch povrchov.

Nadal má z každého minimálne dva a to ešte nepovedal posledné slovo. Mal sezónu s troma GS z troch povrchov, atd, atd...
Reagovat
smazaný uživatel
Kolikrát? Jednou?

Jako chápu, ze mas s Nadalem i spodní prádlo, ale nemůžeš tady proboha srovnávat komplexnost Nadala s tou od Djokovice, nebo Federera. To je úplně mimo. Přečti si Wikipedii.

Rafael Nadal - nejlepší antukar všech dob
Roger Federer - dle odborníků a specialistu nejlepší hráč historie tenisu.

Nechápu co tady pořad resis. Jsi snad jediný, kdo popírá, ze Rafa je proste antukar a někde po cestě vyhrál i něco jiného. Nicméně antuka má 70% podíl na jeho úspěších v kariéře. To je realita.
Reagovat
smazaný uživatel
A to bychom se mohli dostat i další debatě, ale na to už nemám náladu. Tak zase jindy.
Reagovat
smazaný uživatel
TY si jediný, ktorý si na smiech dokonca vlastným priateľu :)

Napriek tomu si tu s nulovou schopnostou sebareflexie vyskakuješ a postuješ tak strašne vela obsahu, ale tak málo kvality :)

Wikipedia sa v odborných publikáciách zakazuje uvádzat ako zdroj. Tolko k jej relevantnosti.

Ale ty a odborník. To asi nejde k sebe, mozno asi tak ako Federer a antuka, ci komplexnost :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ono by stačilo, kdybys uznal prvotní myšlenku tohoto vlákna a nemuseli bychom se kopat tam, kde se kopeš ty. Čili v kanálech a podzemí.
Reagovat
Herbert_Hoover
Proč bych odečítal neunikátnější turnajový záznam tenisových dějin? :) Pokud by letos Rafa vyhrál USO, tak už bude ztrácet jenom 1 titul v New Yorku, to by byl vtip..aký že to antukár :)) A jistě, pokud bychom odečetli antuku, tak má 6 GS, což by ho řadilo na úroveň Beckera nebo Edberga..imho slušné :) Ale pokud bychom odečítali Rafovi, pak bychom odečítali i ostatním a to by byl teprve čardáš :)

Jinak chápu, Rafa jen díky antuce vyhrál víc USO než Djoker, král hardu..jen díky antuce mohl pomýšlet dvakrát na nekalendářní GS..jen díky antuce má 2 GS z každého povrchu..jen díky antuce vyhrál všechny velké turnaje US Open series v jedné sezoně, což se nepovedlo ani králům hardu..jen díky antuce..počkat :)
Reagovat
Patik
Alebo len vďaka antuke má cez 50 antukových titulov tuším..vyše desať antukových 500viek vyše 20 antukových masters.. človek čo má 80 titulov z toho vyše 50 antukových..takému tenistovi antuka neprilepšila..máte pravdu.
Reagovat
Patik
zabudol som ešte 11 titulov z antukového grandslamu.
Reagovat
Herbert_Hoover
Díky antuce má 50 antukových titulů..co to je za obrat? I kdybys odečetl antuku, tak Rafa mimo ni vyhrál dost.

Pokud bys odečetl antuku u Rafy, musel bys odečíst hard u Nojeho, trávu u Rogera atd. Nakonec bys obral úplně všechny a statistiky bychom mohli zrušit :) Antuka naopak Rafu často úplně vysála a pak nebyl i díky tomu tak konkurenceschopný na jiných površích. Pokud bys zrušil antuku, vymazal ji z povrchu zemského, tak by Rafa mohl vyhrát víc titulů mimo ni, třeba. Prostě to takhle říct nejde. Ale pokud bys vymazal hard, to by se teprv děly věci :)
Reagovat
Patik
Však ale to že má cez 50 titulov z antuky a antuka tvorí len štvrtinu celej sezóny značí len to že je to vynikajúci antukár..nadpriemerný hardový tenista..ale stále na harde nemá ani na Djokoviča a nieto ešte na Federera..a stále je Federer a Djokovič komplexnejší lebo uhrali viac na tráve a uhrali viac aj na betóne než Rafa..to už som písal aj dávnejšie a fakt sa mi to už nechce rozoberať riešiť úplné somariny..kto má čoho viac.
Reagovat
smazaný uživatel
Antuka má zastúpenie skoro 40%. To, že je na začiatku štvorka neznamená, že to je štvrtina.

To potom tráva je úplny nezmysel, čo sa početnosti týka a vôbec sa do kontextu hodnoty tým nemá cenu zaoberať.
Reagovat
smazaný uživatel
tvl, ty si veľký pacient. Šup do špajzy, nejaký ten paracetamol.

POzri sa na Ronalda, len vďaka tráve dal už 500 gólov.

Už chápeš, aké si jelitko?
Reagovat
Patik
Prirovnanie k Ronaldovi a hentomu ? vážne si mohol toto napísať ? chlapče....vážne som chcel reagovať..snažil som sa ..nejde to prepáč..vyhral si.
Reagovat
smazaný uživatel
Vdaka, nebolo to náročné.

Stačilo poukázat na absurdnost tvojich argumentov.
Reagovat
Mayo
Škrtnite Djokovičovi AO, škrtnite Federerovi Wimbledon...choré
Reagovat
smazaný uživatel
Já jsem schválně řekl, že nespochybnuji Nadalův titul ani náhodou. Ten los mu pomohl a každý objektivní tenisový fanoušek to musel viděl. Ono loni nebylo ani moc z čeho vybírat, Federer vypadl, Djokovič nehrál, Wawrinka nehrál, Murray nic. Takže ten Del Potro mohl být to nejlepší, co ho potkalo. Letos to bude jiné a já se držím myšlenky, že to Rafa neobhájí. Možná jsem přehnal ten výraz někoho z TOP10, protože tam nikdo lepší moc nebyl. :)
Reagovat
Herbert_Hoover
No ty to přeháníš dost často, hele. :) Servíruješ to jako tchyni oběd. Možná lepší nejdříve přemýšlet, než něco napíšeš, stejně to pak často bereš zpět, upřesňuješ nebo napíšeš, že sis dělal srandu. :) S rozvahou.
Hraje se s rozdanými kartami. Nikde není psáno, že by Rafa nehrál líp, kdyby měl lepší soupeře. To je třeba dost často dobře vidět na Novakovi.
Reagovat
smazaný uživatel
Když se nase*u, tak píšu v zápalu emocí. Lepší to opravit následně, než se držet původního špatně řečeného textu. Někdo to takhle dělá roky. :) Jistě, že motivace přichází s lepšími soupeři. Ale to bych se zase opakoval. jak říkáš kostky jsou vrženy a už dnešek napoví. Ferrer to taky Nadalovi nedá zadarmo, nikdy mu to nedal zadarmo.

Každopádně má Rafa před sebou challenge a může konečně obhájit GS titul mimo antuku.
Reagovat
smazaný uživatel
Kamosko, ty si zúfalo stratený..

Na smiech pre FFF, pre Rafa fans...

+ ani som to nedocital.
Reagovat
smazaný uživatel
Soderlinga beriem, toho odrátajme aj Rogimu a hned nema karierny GS, to neokecas..:)

Inak zaujimavý vzorec, logicky ale rataj finále s dovtedy nevitazom GS na danom povrchu. A zrazu sa Rogi dostáva na kolko 12-13?..:)

Finále s feru bolo iba o zrebe, Rafa zdolal Djokovica. Ale pekný pokus :)
Reagovat
smazaný uživatel
Už len dodám, trochu vážnejšie, že ozaj stačí len trochu zdravého sedliackeho rozumu a schopnosť trochu sa orientovať v tenisových intenciách. Za predpokladu, že človek tenis naozaj sleduje od 90. rokov.

Finále s Puertom predchádzalo predsa semifinále s Federerom, to isté finále s Ferrerom. To potom odrátajme W12, ked hral Federer s Djokim len semifinále..

Rafa vyhral USO s Andersonom po semifinále s Delpom, ktorý predsa vyradil Federera. Niečo podobné ako niekoľko finále s Murraym USO08, USO10 ktorý predtým vyradil Nadala. Rovnaký princíp.

Rafa vyhral ľahšie W10 a RG10, kde nečelil skutočne seberovným. Hoci ten Soderling je špecifický. Thiem na antuke je väčší kaliber, než Roddick na tráve, už teraz to dokazuje a ešte určite dokáže.

Federer vo svojej hegemónii mal šťastie, že bol v ideálnom veku a šťastie na absenciu historických rivalov. Porazil Djokovica a Nadala, keď boli ešte tínedžeri, prestárnutého Andreeho, a potom čelil plejáde priemerných hráčov, ktorí sa výsledkami a kvalitami nechytali ani na Murrayho, ktorý je v BIG 4 do počtu.

Proste zdravý sedliacky rozum. O sedliakov v rámci FFF starosť nemám, o zdravý rozum isto áno :)
Reagovat
smazaný uživatel
Řeklo se, ze aktuálně Nadal neporaží své hlavní rivaly a co z toho vznikne. :D
Reagovat
Patik
Som rád Kamilos že aspoň ty mi rozumieš..keď spolu túto sezónu nehrali tak sa logicky vrátim k posledným zápasom ktoré spolu hrali a nie k tým čo spolu hrali pred desiatimi rokmi..to sú takí čo sa nevedia zmieriť s prítomnosťou a vyťahujú sračky a utešujú sa tým.
Reagovat
smazaný uživatel
Rozumím. V tomto vlákně jsem absolutně nestranný. Jediné, co jsme se tady snažili superfandům vysvětlil bylo to, že prostě Nadal za poslední 2 roky na své dva konkurenty nemá a pravidelně s nimi prohrává. To je celý výsledek této diskuze. To, že může oba dva porazit do konce roku 3x nikdo nevyvrací.
Reagovat
Patik
Však ani ja to nevyvraciam ..ale oni tie Nadalove porážky istým spôsobom spochybňujú a snažia sa im ubrať na váhe a práve naopak vyzdvihujú výhry a veci z pred desiatich rokov ..pri tom to čo sa dialo minulú sezónu a to čo sa deje teraz je práve to najsmerodatnejšie najaktuálnejšie a to čo napovie najviac ..rozumní ľudia to pochopia.
Reagovat
smazaný uživatel
Je to tak. Vidím, že Federer upadá herně, to je fakt a US Open podle mě nejvíce napoví o tom, zda na to ještě má, nebo ne. Jsem jeho fan, ale jsem schopný to přiznat. Když tam udělal titul naposledy před 10ti lety, tak nevěřím tomu, že to udělá letos. Budu mu fandit, ale s vírou, že to prostě nedá. Tím pádem mě to nese*e a mám klid. To je aktuální situace.
Reagovat
smazaný uživatel
Ty si v dobrom lese...

Volá sa to celkové čísla :)
Reagovat
smazaný uživatel
Dobře, takže když má např. Manchester United bilanci v lize mistrů s Realem Madrid 21 výher a 20 porážek, tak budou letos favorité?

Sice 21 výher je z roku 1932 a 20 porážek z posledních 20ti let. Ale jsou to vyrovnané týmy podle celkových čísel? :D
Reagovat
smazaný uživatel
Len tie stats sa nevytahuju do kontextu, kto je dnes favorit?..

Ale do kontextu celkových čísel..

Blik, blik :)
Reagovat
Patik
Nemusíš nič vysvetlovať nikomu..aj keby Federer vyhral ďalších 10 zápasov za sebou tak oni ti povedia že Nadal ho porazil na wimbledone pred desiatimi rokmi..to je taká stratégia všetkých hejterov na TP.
Reagovat
Kozoroh
https://en.wikipedia.org/wiki/2018_US_Open_-_Men%27s_Doubles#Draw

https://en.wikipedia.org/wiki/2018_US_Open_-_Mixed_Doubles#Draw
Reagovat
Kozoroh
Mix bude doplněn později.
Reagovat
Fandina
Opravdu je pod tím odkazem pavouk? Já ho tam nemám.
Reagovat
FulnekUltras
máš ho tam
Reagovat
Fandina
Nemám.
Reagovat
FulnekUltras
máš
Reagovat
Kozoroh
- o zisk 14. GS titulu, jímž by v historických tabulkách vyrovnal Peta Samprase a vyhoupl se na 3. místo
- o zisk 3. titulu z US Open, jímž by vyrovnal Lendla a Nadala
- o zisk 9. GS titulu z hardu, čímž by se přiblížil k rekordmanovi Federerovi na dostřel dvou hardových GS titulů
- o 4. sezónu s alespoň dvěma vyhranými GS turnaji
- o 3. double Wimbledon+US Open
- o 8. GS double v kariéře (2011 & 15 - AO+WCh, AO+USO, WCh+USO; 2016 - AO+FO)

Takže vzhůru do toho, No1e!
Reagovat
smazaný uživatel
Este bude usilovat o prvé GS hardové stvrtfinále po dvoch rokoch :)
Reagovat
svetova.dvojka
Unikátní grandslam , nikdy se na něm ještě nepotkali Federer s Nadalem... :-)))
Reagovat
smazaný uživatel
A ani nepotkají, snad.
Reagovat
smazaný uživatel
:)))
...jj...letosni finale bude Wawrinka x Fognini...kdy Fabio ukonci hned po GS tenisovou karieru, bo to finale vyhraje.
Fedex bude mit uz problemy s Pairem...prez Gyrose neprojde.
A Nadal ten vyhuci na uvod hned s Davidem...ktery take hned po tom velkolepem vitezstvi ukonci karieru...takze ten Lacko se dostane do teho tretiho kola, ani nebude vedet jak.
Ovsem nejvetsi prusvih jak ten Fucsovics...sejme No6eho.

Toz mel bych jeste par zajimavych scenaru, ale asi nejvetsi jistot je, ze to bude opet GS, kde bude hodne skreci...to uz je tak nejak tradice.
Reagovat
smazaný uživatel
No počkej, Wawrinku ve finále nechci ani náhodou. :D
Reagovat
Kozoroh
Tak tohle je něco, na čem se my dva shodnem :D
Reagovat
smazaný uživatel
Ano, jen nevím, proč to prezentuješ tímhle stylem, jako bych já byl tvůj úhlavní nepřítel. :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Tak mohl jsem te postrasit vice:D)
Trebas Wawrinka x Cilic.
Reagovat
smazaný uživatel
Ježiš, to vůbec nepiš, takové věci. :-D
Reagovat
smazaný uživatel
:D)
a mam jeste drsnejsi kombinaci...
Coric x Zverev.:)
Reagovat
smazaný uživatel
No, pěkně. Saša ve finále, to by se tomasinho strašně naparoval a nebylo by s ním k vydržení. :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud jde o mladou generaci, tak tam se s tomasinhem dost rozcházíme. Nevím, že tak ztratil vkus. :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Ale tak ten Zverev vypadal zajimave, ale behem posledniho roku u mne ztratil jakoukoliv podporu:)))

Tomasinha nejlepe dokazal vystrasit Berdych,
chtelo by to nejakeho nastupce:)
Reagovat
smazaný uživatel
Tip na finále:

Z princípu Nadal-Federer.

Človek sa akosi z princípu nevie zmieriť, a nielen človek, ale isto aj história, s predstavou, že by k tomuto stretu v NY nikdy nemalo dôjsť. Bolo by to kuriózne, čo sa celkovo športu ako takého týka. Čas sa kráti.
Reagovat
smazaný uživatel
Nick se pochlapí a sundá Federera.
Reagovat
smazaný uživatel
Ak k tomu zápasu príde, tak si dá Nick záležať :)
Reagovat
Patik
a opäť prehrá. :)
Reagovat
peRFect
A výsledek takového finále? (vč. důvodu proč)...mmch opravím tvůj koment z minula, že Federer má na Nadala 5 let. Čistě věkem ano, ale na tour jsou to roky 3 ;-)
Reagovat
Kozoroh
Ještě neproběhl první hrací den, ale už je připraven program pro druhý:
https://en.wikipedia.org/wiki/2018_US_Open_(tennis)#Day_2_(August_28)

No1e bude hrát druhý zápas na Ashovi, po něm jde na kurt Roger.
Reagovat
Herbert_Hoover
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/40129708_1790026494449338_6781849365787967488_n.jpg?_nc_cat=0&oh=7dd85521f39788c4f2b4366315d3c834&oe=5C3001A5

:))
Reagovat
Mayo
Pekne (:
Reagovat
smazaný uživatel
Us Open je nejotevrenejsi GS posledních několik let.

Poslední hráč, který obhájil titul byl Federer v roce 2008. Před nim se to povedlo ještě Rafterovi v roce 1998, Samprasovi v roce 1996, Edbergovi, nebo Lendlovi.

Poslední roky se Amerika proste neobhajuje a věřím, ze to bude stejně i letos. Přeju to Rogerovi, ale forma je bidna, takže spíše ne. Nicméně těžký los mu svědci více, než snadný. Viz AO17.

Rafa to neudělá dva roky po sobě o tom jsem přesvědčený a Djokovic nemá tak luxusní formu na vítězství. To by chtěl trosku moc. Wimbledon byl na trávě se štěstím a Cincinnati nějak upinkal. Měl vypadnout tak tři kola po sobě.

Přál bych titul někomu jinému. DelPovi, nebo Wawrinkovi. Uvidíme.
Reagovat
Patik
Náhodou myslím si forma Djokoviča už nieje až taká zlá..nieje stopercentná ale kto teda má lepšiu formu a hrá lepšie než on na okruhu..tak isto by som to povedal o Federerovi..výsledky na jeho pomery sú slabšie..ale stále je vo finále..Nadal je v dobre forme navyše má opäť jednoduchý žreb takže možno sa prepíše história a obháji GS na betóne.
Reagovat
smazaný uživatel
No ten los tak úplně lehký nebude. Samozřejmě to je jednodušší, než má třeba Federer, ale Kačanov, Edmund, Anderson, Del Potro, Djokovič/Federer je oproti loňsku slušný skok.

Mě je to asi jedno, ale nemyslím si, že to Rafa obhájí. Je o rok starší, má toho v nohách letos už hodně. Je to sedm zápasů, na tří sety. Stačí aby se mu nepovedli 2-3 zápasy, kde bude muset do 4-5ti setů a bude to znát.

Totéž Federer. Pokud vytříská vše až k Nolemu 3:0 a pravidelně 6:2 max 6:4, tak bych mu věřil. Ale pokud bude hrát první zápas pět setů jako loni, tak no chance. Federer potřebuje tak 3 kola úplně v klídečku a pak se rozjede. Hlavně mu to musí chodit hned první zápas, FH, BH po lajně, servis a začne si věřit. Pokud bude tápat hned první set, tak je to zle. Pokud dá první zápas 45 winneru a 10 chyb, tak bude silný.
Reagovat
smazaný uživatel
Ja jen pripominam, ze je tu posledni GS sezony, a ze snad konecne prolomime vladu nasi Big Four.

Takze PetraFans by mela dobre promyslet tu harmonii holek a chlapu.
Daverni s Mutademem by konecne se meli dostat z te krize zpusobene absenci Andym...uz hraje:)
U Haitika s MeldoniemTymem, rekl bych, ze staci jeden dva zasahy do vasi slavne sestavy a sance je hned velka:)
Sprchon s Pliskulkama se toula kdo vi kde...tam to vypada spatne.
Brusinky aspon maji atraktivni staly tym...
Nasi novacci by take mohli skouknout ty hlavni sestavy na kurtu, hlavne zrevidovat nektere klicove hrace,...
no a LTC Cvokhausen s Janekdou, tak tam je traba hlubsi revize, teda hlavne chybi vase opory a stalice...

Take zacina PlayOff, ktere konci pred TM na podzim...
pripominam, ze mame nove pravidlo, hraje se ciste H2H mezi hracema a hrackama ve vasich tymech vcetne lavicky:)
Pavouka najdete vite kde:)
Reagovat
Pe3k
https://youtu.be/bQDIoCe-g6U

Ochutnávka z nejlepšího match upu (málo zápasu, hodně kvality).
Reagovat
Mayo
Djokovic za 3,65 víťaz turnaja, istota.
Reagovat
smazaný uživatel
Na dlouhodobý tip je to strasne malý kurz...
Reagovat
paddy
nezapomeňte sestavit své týmy

http://www.grandslamfantasytennis.com/league-profile/?league=624
Reagovat
a.magerova
To zas bude peklo... ;-)
Reagovat
Pe3k
Za posledních deset let skončil Djoko 20x v Federerove pulce pavouka a 7x v Nadalove. Další důkaz omtom, že měl Nadal historicky nejlehčí losy a tudíž nejméně ceněné tituly.
Reagovat
gocii
Vím že jsi jen hloupý troll ty důkaze, ale dulezite take je, kolikrat se v tom obdobi mohli potkat, protoze kdyz je jeden svetova 1 a druhy 2, tak je k sobe nenalosujes, coz bys mel ve statistice zohlednit :)
Reagovat
Pe3k
Trola máš v trenkach...
Pořadí v ranku se mění, los nikoliv.
Reagovat
smazaný uživatel
ale checkujem ten thread a nepride mi to tiez ako nahoda, ze z tych 7 x co mal Rafa Noleho v pavuku bolo skoro vzdy na RG a Fedex skoro vzdy mimo RG okrem toho jedneho pamatneho v 2011
Reagovat
smazaný uživatel
:) pocet vzajomnych zapasov na gs:

djoki - raf - 14

djoki - fred - 15

takze aj ked mal rafa udajne lahsie losy, djokovi sa beztak nevyhol a odohral s nim len o jeden match menej nez fedex :)
Reagovat
Pe3k
Ano, ale bavíme se o tom, že RF neustále dostává ND do své poloviny pavouku. Že se pak střetli RN a ND ve finále je už mimo tuto diskuzi.
Reagovat
Herbert_Hoover
Ale jdi ty brepto. Rafa a Novak byli častěji jedničkou a dvojkou než Roger a Novak.

2011 - Rafa/Novak světová 1 a 2, potažmo pak opačně
2012 - AO, RG a W světová 1 a 2, USO Rafa vynechává
2013 - AO Rafa vynechal, RG oba ve stejné větvi, W nedostali se k sobě, Rafa nasazen do větve Murrayho, USO světová 1 a 2
2014 - AO světová 1 a 2, RG světová 1 a 2, W světová 1 a 2, USO Rafa vynechal
2015 - AO Nadal ve Federerově větvi, RG Rafa v Novakově větvi, W Rafa v Rogerově větvi, USO Rafa v Novakově větvi
2016 - AO Rafa v Andyho větvi, RG Rafa v Novakově větvi, W Rafa vynechává, USO Rafa v Novakově větvi
2017 - AO Rafa v Novakově větvi, RG Rafa v Novakově větvi, W Rafa v Andyho větvi, USO Novak nehrál
2018 - AO Rafa v Grigorově větvi, RG Rafa v Čiličově větvi (Roger nehrál), W Rafa v Novakově větvi

Co jsem tak zběžně proletěl, tak 12 x byl Roger ve stejné větvi jako Novak. Rafa byl ve stejné větvi jako Nole 8x, ale na 11 GS od roku 2011 byli světová 1 a 2 a třikrát Rafa vynechal GS, jednou Novak.
Reagovat
Pe3k
Psal sem 10 sezón, proč si začal v 2011? Cílená manipulace...sry, ale to není můj styl.
Reagovat
Herbert_Hoover
Protože před rokem 2011 dělal problémy na GS Novak akorát Rogerovi, pro Rafu to byl veskrze rutinní los. :)) A i kdyby jsi bral v potaz deset sezon, tak už tam máš chybu, čili tvůj styl je uvádět nepravdivá fakta. :) Chtě nechtě, rok 2011 je mezníkem ve zlaté generaci tenisu, takže se od tohoto roku leccos směrodatného počítá.
Reagovat
Pe3k
Nadal se mu vyhýbal, takže pro něj oravdu rutina...
Btw? 2011 je jeden z mých nejoblíbenějších sezón ever, sposuta velkolepých zápasu, hlavně FO semi a US semi Fedovic. Z posledních let je nejlepší match up Fed vs Gyros.
Reagovat
Herbert_Hoover
Pro mě nejzajímavější F RG, to byl opravdu mejdan :)) Ale jo, i některé prohrané Rafovy finále měly kvalitu, já to klidně přiznám. Není třeba zakrývat oči.
5:0 na GS před r. 2011 - jasné jako facka :) Myslet si, že by Novak způsobil nějaké větší škrábance na lesklé metalíze této bilance je bláhové. Holt Roger byl jediný z těch dvou, který se nechal párkrát před r. 2011 nepěkně vyprášit na GS, a tak chápu, že velmi mrzelo, že na Novaka často narážel.
Jinak od roku 2008 do roku 2018 byl Rafa v Novakově větvi 10x, takže ses sekl celkem dost. A na 11 GS se nemohli potkat dříve než ve F a 4 GS Rafa vynechal. Při této úvaze to není tak jednoznačně dramatické.
Reagovat
Pe3k
No 5:0 je hafo zavádějící, protože to bylo 3x FO, 1 retired a 1 pekelná únava po haluzove výhře na US nad goatem, takže 05 zcela nic čím by se Rafa mohl chlubit, spíše naopak, bylo to jen štěstí. Potkat ho třeba na AO 08 dostal by hrozný kartáč, ale to on dostal i od Tsongy...
Reagovat
Herbert_Hoover
Zavádějící to není, protože to jsou fakta. Prohrál s ním pětkrát? Prohrál. Zavádějící je to, když napíšeš, že byl Rafa vržen losem sedmkrát do Nojeho poloviny za posledních deset sezon a přitom to bylo 10x, to je zavádějící, protože fakta jsou jiná. :)
Reagovat
Pe3k
Byl tam skreč, takže nevím do jaké míry to fanda zrovna Nadala bere jako fakt, jako prohru...
Tak ukaž těch 10.
Reagovat
Herbert_Hoover
Si to najdi, ale spolkne to více než 5s, takže určitě se tím nebudeš trápit, navíc chápu, že to není tak zajímavé info, jako velikosti tenistů. :)) Tak utíkej poměřit další borce.
Reagovat
Mayo
Pretože Djokovic hra tenis predsa od roku 2011.
Reagovat
Lukyi
Když odbočím, tak je celkem hezky vidět, že Nadal se s Djokovičem utkává stejné částo jako Federer. Tudíž nějaká debata o tom, že Rafa nevyhrál víc GS titulů než Federer jen kvůli tomu, že tady čelí silnému soupeři Djokovičovi, je trochu mimo. Djokovič "krade" tituly oběma víceméně nastejno. Nebyl bych si vůbec jistej tím, že po škrtnutí Srba by měl Rafa co se titulů týče navrch. A ten zbytek současných konkurentů je víceméně na stejné úrovni jako tenkrát za Federerovy éry.
Reagovat
Herbert_Hoover
"Za posledních deset let skončil Djoko 20x v Federerove pulce pavouka a 7x v Nadalove"

To je samozřejmě totál nesmysl, už jen proto, že za posledních osm sezon byl Rafa v Novakově větvi celkem 8x. A to jsem nekoumal ani ty tebou dvě další uváděné sezony. :) Takže se ti zase práší od huby.
Reagovat
Pe3k
Takže napsal jsem 7, bylo to 8 ale prej total nesmysl...no nic, hlavně když tu Rafa Fan psal, že ma DrugDal nohu číslo 6,5 tak se nikdo z Vás tupých ovcí fandici největšímu podvodníkovi v historii sportu nic nenapsal, just klasik.
Reagovat
Herbert_Hoover
Ale mně je úplně jedno, jakou má nohu. Klidně může mít nohu větší než já, tedy 48 a klidně může mít péro 2 cm. To je mi úplně buřt :)
Reagovat
Herbert_Hoover
A jinak tě musím ubezpečit, že kdo není usvědčen a odsouzen, tak je nevinný. :) Takže za největšími podvodníky musíš do jiných končin. Ale já chápu, že tě ta myšlenka, že mohl Rafa dopovat vzrušuje a uspokojuje. To je to poslední, co tě drží v extázi. Jinak je hodně věcí naruby. :(
Reagovat
Pe3k
Fuckt 48? wow. Do extáze daleko, spíš naopak, zájem upadá a respekt k Běhalovi roste, téměř do velikosti tvého obrovského 2 cm udu.
Reagovat
Herbert_Hoover
Btw i kdybychom měli já nebo Rafa péro 2 cm, tak ho máme pořád větší než ty dle míry zakomplexovanosti, která generuje 90% tvých zdejších příspěvků. :) Každopádně to, jakou kdo má nohu, mě fakt nebere. :) Ale tobě to asi přijde běžné zabývat se velikostmi u tenistů. :))
Naopak u mě zájem roste, s jízdou Cicipase v Torontu a angažováním Lendla do Sascha týmu o to víc. Pořád je mnoho nezodpovězených otázek. Boj o koncoroční jedničku, o dvojnásobné zkompletování GS (Novak RG, Rafa AO), Roger už je bohužel v této stíhací jízdě mimo hru atd. :)
Reagovat
Pe3k
Naštěstí mám větší než 2 cm, ale ne o moc :D
Zakomplexovanost je u mě na nule, opak je pravdou...
Mě je samozřejmě taky jedno co ma kdo jak veliké či malé, jde mi čistě o to, že když od Vás napíše někdo total nonsense tak vy nic, ale když já napíšu namísto 8, 7, tak se můžete přetrhat...to je ta vaše (tvá) dmnce a hlavně Křivánky přístup od fandů fandici Křivakovi, takže vlastně vše pri starém...
Reagovat
Herbert_Hoover
Ty si ale třeba vůbec neuvědomuješ to, že jestliže nevím, jak velkou nohu má Rafa, tak můžu stěží bezprostředně oponovat? :) Mě prostě nikdy nezajímalo, jakou kdo má nohu, kdežto to, co jsi napsal teď ty, mi přišlo hned jako zavádějící. :) Někdy se zkus nejdříve zamyslet, nenechej se unášet nenávistí. :)
Reagovat
Pe3k
Jasně takže 8 namísto 7 je zavádějící, ale 6,5 namísto 10 je zcela v pořádku...vyhledat si velikost chodidla od RN trvá asi 5s, pokud tedy umíš zacházet s internetem lépe než předkožka či Peggy...
Reagovat
Herbert_Hoover
Takže zaprvé, nebylo to 8, ale 10, potkali se desetkrát! Ale to už jsem ti tu psal, bohužel ty chceš vidět jen to, co chceš vidět. To je pak s tebou těžké :)
A s tou nohou. Když mi to nepřišlo divné, tak proč bych to hledal? Ty hlavo. :) Snad to jednou pochopíš. Očividně máš Rafu v oku víc než já, ale to není nic divného, když jsi jím tak posedlý. :) Je třeba si ho pořádně nastudovat, abys mohl své hejterství pozvednout na vyšší úroveň. Bohužel pro tebe, i tak jen šlapeš vodu a upnul ses na jediný, nikdy neprokázaný a neprokázatelný doping. :) A jako kolovrátek, smutné. To dokazuje, že jsi i v tom hejtování jen průměrný pěšák.
Reagovat
Pe3k
Tak za prvé, jak do duba, řeč není o tom, kolikrát se potkali, ale kolikrát měl RF ve své polovině ND a dtto s RN.

Když mi to nepřišlo divné, tak proč bych to hledal? Ty hlavo. :) Snad to jednou pochopíš ... lol, přesně takhle píše dement. Proč bych to hledal? Tvá to 5s a na to přeci čas nemám (zjistit si fakt o svém idolu) za to do hadovat se tady (o pi.ovinach) s Pe3kem několik let, to zas jo ;D na to čas mám...

Zhrnuto podtrženo, nepochopils o co v celé te konverzaci šlo, přišel si z hromadou čísel, nejprv 7,8 pak až 10, to vše si rázně uznal jako fakta (:D) a jediné co se ti opravdu povedlo byli osobní útoky. Co se tenisu týče vědomosti 0. Začínáš se blížit kolegovi s citlivou předkožkou a s tím ti přeji kamaráde good luck ;)
Reagovat
Herbert_Hoover
Však já to tak myslím. Kdy se potkali ve stejné polovině pavouka. Ne na kurtu, ale ve stejné polovině pavouka. Ty hlavo :)
Mimo stats od roku 2011 to bylo ještě dvakrát na RG, 2008 a 2009. Tehdy byl nalosován Novak taktéž do Rafovy poloviny. Takže 10x, ty hlavo. :)
Jsi fakt rybář, Forhend v tomto ví, co píše, ačkoliv s ním ne vždy souhlasím. Se sedmi střetnutími ve stejné polovině pavouka jsi přišel ty, chybně. :) Jak jinak taky. Já jsem psal 8, ale od roku 2011, od tebou uváděného roku je to 10x. Už si to konečně zapiš za předkožku, ať to tam alespoň občas najdeš. Ta fakta a ne zavádějící nesmysly :)

Ne, mě fakt nezajímá, jaké má Rafa velikosti. Ale jsem rád, že ty nám to sem naservíruješ. Holt vedlejší nepodstatné info, přes to jsi odborník, ale když se baví o podstatných věcech, jsi plonkovní rybář. :)
Reagovat
Pe3k
No očividně si stejně nepochopil to hlavní, že v polovině s RF byl Nole 20x čili 2x tolik. Že to bylo 10 a ne 7 nehraje roli, ty ses jen nechal unést, že po letech dohadování na TP si měl jednou pravdu... :D gratz jednou to přijít muselo ;)

Hodně to prožívás zatahujes do toho rybáře a ostatní výplody chorého mozku jako berličku, trapas...
btw. Rafa a celá jeho rodina jsou rybáři, ale tak chápu, další věc co nevíš o svém idolu. Ze startu jsem nečekal, že si na tom tak zle.
Reagovat
Herbert_Hoover
Ale jdi ty brepto :) Ty bys napsal, že to nehraje roli, i kdyby to bylo 20:19 páč bys pořád považoval Rogera za chudáčka, protože se s Nolem potkal vícekrát :) Ale jak už jsem napsal, chápu to, poněvadž Noje porážel Rogera na GS i před rokem 2011, takže je přirozenou reakcí stěžovat si na to, že mu musel častěji čelit. Ale holt 11 GS, kdy se nemohli potkat ani blbou náhodou dříve než ve finále, je holt 11 GS. :)

Zatáhl ses do toho sám svým komunikačním stylem. Kdybys nebyl fanatik a nenechal se unášet nenávistí, dalo by se s tebou konverzovat. I jsem se snažil v minulosti, ale holt to nemá smysl. :) Ne, mně stačí sledovat zápasy a tiskovky. Přes nepodstatné info jsi tu ty, navíc ty jsi rybář, takže by mě překvapilo, kdybys své kolegy neznal. :)
Reagovat
Pe3k
20:10 nikoliv 20:19 tak to celé zas neprevracej ty psychopate.
Meleš z cesty o rybářích a tiskovkach, omg co ty si za blázna...vem si tabletku a vrať se do reality.
Reagovat
Herbert_Hoover
:)) ty jsi zlatý. Ty otevřeš nesmyslem celé vlákno a nakonec projektuješ svou duševní narušenost ostatním. :)
Reagovat
Pe3k
In the last 10 years when #Federer and #Nadal were on opposite sides of the draw at a Major, #Djokovic landed 20 times on Federer?s side and 7 times on Nadal?s.

Take a look at this sequences since after Djokovic won his first slam

W 2008, USO 2008, AO 2009, RG 2009, W 2009, USO 2009, AO 2010, RG 2010, W 2010, USO 2010, AO 2011, RG 2011, W 2011, US0 2011, AO 2012, RG 2012, W 2012,

There has never been even one occasion that Nadal drew Djokovic in his half to for two straight slams. Yet, Federer draw Djokovic in his half 7 times in a row, and the another 6 times in a row..

Btw. Jen používej ty výrazy od trolhanda dál a dál se sám shazuj směr žumpa... zlatý :D
Reagovat
Herbert_Hoover
Ty jsi nesvéprávný, že si to neumíš sám ověřit a věříš každému žbleptu, jenom proto, že je napsaný v angličtině? :) Pacienti jsou i na zahraničních fórech.

RG 2013, RG 2015, USO 2015, RG 2016, USO 2016, AO 2017, RG 2017, W 2018

Jestli umíš počítat, tak ti dojde, že je to 8.
Reagovat
Pe3k
Furt si to celé nepochopil, kde RF nestartoval nemůžeš počítat... bože, bože tolik hodin se bavit s idio tem :(
Reagovat
smazaný uživatel
Ale tam, kde nestartoval Nadal, to sa prirodzene počíta :)

Petríčku, Herb ťa opať vyzliekol z tejto diskusie do naha, tak zachoval trochu dostojnosti, zober si svoje pakšametle a v tichosti odíď.
Reagovat
smazaný uživatel
*zachovaj
Reagovat
Herbert_Hoover
Ve Wimbledonu 2009 taky Rafa nestartoval a počítá se :) Jinak je to ale na hlavu, pokud je Djoker tím kýženým filtrem obtížných losů (před r. 2011 mi to nepřijde), pak by přeci mělo být jedno, jestli byli oba v pavouku (Roger i Rafa). Spíše by bylo třeba porovnat, kolikrát celkově nezávisle na přítomnosti obou, se mu jeden z nich vyhl před finále a kolikrát ne.
Reagovat
Pe3k
Žáden filtr to je zas tvůj výmysl, je to jen zajímavost, ale že má Nadal vždy nejlehčí losy víme všichni...
Reagovat
smazaný uživatel
Petríček posr.atý z Djokovica až za ušami.

Nuž, to je tak, keď ho goatko od 2009 nevie na hardovom GS poraziť. Výhliadky nie sú ružové, Petríček správne dedukuje.

Tak to teda opäť nevýjde no, možno v Austrálii bude mať Rodži šťastie a vyhne sa obom hierarchicky vyššie postaveným hráčom. Veríme, veríme!
Reagovat
Herbert_Hoover
Plus RG 2007, 2008 = 10. Takže běž tajtrdlíkovat k rybníku. Dnes je vyloženě rybářské počasí. :))
Reagovat
Pe3k
Tajtrlika máš v trenkach, ale s tím počasím to je pravda :D
Reagovat
Herbert_Hoover
Pardon, na RG 2008 a 2007. :) 2009 byl v polovině Rogera.
Reagovat
smazaný uživatel
A na ostatnych GS to maju ako?..

Rafa vynechal USO12, USO14, ta mensia pocetnost mi pride logická. Ale logikou sa ty vobec netráp priateľu, zober prúty a utekaj k Dunaja. Zlatá rybka čaká.
Reagovat
Herbert_Hoover
Ale vždyť ono je to celé přitažené za vlasy. Navíc argumentuje nesprávnými čísly. Už nebere v potaz, že celkem na 11 GS se nemohli potkat dříve než ve finále a že oba dohromady vynechali od roku 2008 celkem pět GS. Pokud by alespoň menšinově byli z těch 11 turnajů nalosováni do stejné poloviny, tak by to náhle bylo nějakých 20x (Roger a Novak ve stejné half) vs. 16x (Novak a Rafa) a to už by takové psycho nebylo :)
Reagovat
Patik
Nech je to ako chce..čo sa posledných grandslamov a stretnutí týka tak Nadal neporazil ani jedného z tej dvojice ani na jednom grandslame..zato Federer a Djokovič ho porazili na ceste za triumfom na GS.
Reagovat
Herbert_Hoover
Jo, to je pravda, na to samozřejmě není nikdo z Rafanovců pyšný :) Ale ještě není všem dnům konec, Rafa bude mít ještě jistě příležitost srovnat účty :)
Reagovat
Pe3k
S těmi losy ani ne :D
Reagovat
smazaný uživatel
Cize skresali bilanciu z 2:9 na 3:9 a zo 4:9 na 5:9...:)
Reagovat
smazaný uživatel
Jj Herbe a iba taká perlička...

USO 2008, Rafa forma ako hrom, vyhráva turnaje v rade za sebou, na antuke, tráve, harde (RG, Queens, W, Toronto, OH)..A v SF mu vychádza Murray, nie Djokovic, ktorého porazil pred pár dňami v SF OH...Nadal vypadáva s Murraym. Predtým vyhral RG08, W08, následne vyhráva AO09..Ak by dostal toho Pe3kovho Djokovica, tak dnes oslavuje 4 GS v rade...
Reagovat
smazaný uživatel
To isté AO10...

Zvyšné tri GS v roku 2010 Nadal vyhráva...

V Austrálii vypadáva s Murraym. Nadal mal v tychto rokoch omnoho vacsie problémy s Andym, vlastne obe jeho prehry mu prekazili potenciálnu šnuru 4GS v rade.
Reagovat
Kozoroh
S tou první sérií souhlas, tehdy byl Rafa blízko k šňůře čtyř majorů. Ale s tou druhou (2010) to není jak jednoduché. Kdyby Rafa v roce 2010 vyhrál první tři majory, tak by na US Open byl vystaven šílenému psychickému tlaku. Ty mi odvětíš, že by to Rafa ustál. Ale to samé jsme si všichni mysleli o Sereně na USO 2015 a jak ten turnaj dopadl...
Reagovat
smazaný uživatel
Silený tlak bol aj na Djokovicovu osobu, v tom finále 2010 bol este benjamínok a rafa by si to postrázil. Zápas mal cely cas pod kontrolou.
Reagovat
Herbert_Hoover
Je to tak, Murray tehdy na hardu daleko větší postrach. Ale samozřejmě je na vině nízký vzorek vzájemných zápasů, protože pokud se střetli vícekrát, tak by samozřejmě Rafa dostal od Nojeho na zadek :)
Reagovat
Kozoroh
Je to přitažené za vlasy, správně poukazuješ na GS turnaje, na nichž byli No1e a Rafa TOP 2 nasazenými (těch bylo pokud vím 10 - 2011 FO, WCh, USO; 2012 AO, FO, WCh; 2013 - USO; 2014 - AO, FO, WCh). No1e s Rogerem byli TOP 2 na 8 GS turnajích (2012 - USO; 2013 - AO, FO; 2014 - USO; 2015 - AO, FO, WCh, USO).
Co Pe3kovi nedošlo je to, že ne vždy "patřily" půlky pavouka Federerovi a Nadalovi. Ony totiž mnohokrát "patřily" Djokerovi a byl to častěji Fedex, který nevěděl před losem, v jaké půlce pavouka bude hrát. Na GS turnajích, na nichž byli TOP 2 No1e a Rafa, tak Roger byl 6x v No1eho půlce a 4x v té Rafově. Nic zarážejícího.
Jednou ale Rogerova přítomnost v Djokerově půlce Novakovi ublížila - FO 2011. Kdyby tehdy měli Djoker a Rafan prohozené půlky pavouka, tj. Novak by v SF hrál s Andym a Rafa s Rogerem, s velkou pravd. by došlo na finále Djokovic-Nadal a Novak by ve finále Rafu porazil...
Reagovat
Kozoroh
Nechybělo málo a Rafa mohl z kolize Djoker-Fedex v SF profitovat v roce 2011 podruhé - na US Open. Novak naštěstí odvrátil dva mečboly...
Reagovat
Herbert_Hoover
Jo, díky. :)
Na AO 2011 jsem uspěchal Novakův ranking, tehdy byl ještě no. 3, takže byl on losován. :) Takže desetkrát se nemohli potkat před finále, ne 11x.
Reagovat
smazaný uživatel
Veľmi správny postreh s tým, že bol Federer prižrebovaný k Djokovicovi a nie naopak.

Federer mal teda na výber Nadala/Djokovica. Prašť ako uhoď, myslím, že by si v tých rokoch zaručene určite skôr vyberal Djokovica a isto aj jeho fans.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist