Prokletí jménem Suárezová trvá. Kvitová s ní prohrála i v Římě

15. 5. 2015, 16:13
Aktuality 523
Petra Kvitová přišla v Římě o svou sérii vítězných zápasů, která se zastavila na čísle osm. Českou tenistku vyřadila ve dvou setech Španělka Suárezová, která tak Kvitovou porazila i ve třetím letošním vzájemném zápase.
Petra Kvitová

Petra Kvitová přijela do italské metropole ověnčená titulem z Madridu, ovšem dnes narazila na hráčku, proti níž se jí v poslední době nedaří. Do začátku roku 2014 si s Carlou Suárezovou vybudovala kladnou vzájemnou bilanci 5:1, nyní však s houževnatou Španělkou prohrála počtvrté za sebou.

Desátá hráčka žebříčku Suárezová, která českou jedničku letos porazila v Dubaji a Dauhá, prolomila hned v prvním gamu podání Kvitové a předznamenala vývoj zápasu. Po zisku první sady 6-3 se Španělka dostala do výrazného vedení 4-0; Kvitová ještě svým jediným využitým brejkem závěr utkání zdramatizovala, ale na více než na snížení 2-4 nedosáhla. Suárezová proměnila druhý mečbol bekhendovým prohozem po náběhu soupeřky k síti a zvítězila 6-3 6-2.

Výsledky - Řím - ženy (2.183.600 dolarů):
Dvouhra - čtvrtfinále:
Suárezová (10-Šp.) - Kvitová (4-ČR) 6:3, 6:2
Halepová (2-Rum.) - Dulgheruová (Rum.) 6:1, 6:0
Šarapovová (3-Rus.) - Azarenková (Běl.) 6:3, 6:2
Gavrilovová (Rus.) - McHaleová (USA) 6:2, 6:4
Semifinálové dvojice: Gavrilovová - Šarapovová, Suárezová - Halepová.
Čtyřhra - čtvrtfinále:
Babosová/Mladenovicová (3-Maď./Fr.) - Matteková-Sandsová/Šafářová (5-USA/ČR) bez boje
pva, TenisPortal.cz, ČTK

Komentáře

523
Přidat komentář
smazaný uživatel
Text příspěvku obsahoval závadný obsah a byl redakcí vymazán.
Reagovat
misa
Hm, tak významnou událost musíš nějak oslavit.
Reagovat
Roger_Federer
to si byl jeste stravitelny..
Reagovat
slacker
je stravitelkny stale, co ty mas za problem z frickem? neni to zadna fandina nebo quesh s tommrem.
Reagovat
Fandina
Ještě tak, aby byl jako Fandina. Děkuji, nechci.
Reagovat
Frick
PALEC NAHORU - Markéta Vondroušová

Jasně, je to jen ta nejnižší "desítka", ale je to první titul, a tak k tomu Markétě pogratulujme. Moc chci věřit, že o této statné dívce ještě hooodne uslyšíme. Ročník 1999.... Téměř o dekádu mladší než Petra Kvitová, kterou stále máme za (relativně) mladou, o 7 let mladší než Karolína, kterou za mladou rozhodně považujem, o 3 roky mladší než Katka Siniaková, kterou máme za mladou dívku. Tak vzhůru. :o)

PALEC DOLŮ - Karolína Plíšková

I přesto, že Timea B. je rozhodně dobrá hráčka ve skvělé formě, tak kanár je potupa.

Petra po skvělém Madridu předvedla v Říme spíše průměrné výkony a rozloučila se ve ČF.

Lucka Š. bohužel opět (snad až šokujícím způsobem) selhala, tentokrát už ve 2. kole. Jestli hlavou nebo z jiných obtíží, toť otázka.

Bára se také moc nepředvedla a s Římem se rozloučila už v prvním kole.

Lucka Hr. zklamala v kvaldě hladkou prohrou s Ulou R., pak dostala šanci v 1. kole jako LL, kde ji čekala Vika. Výsledek 1:2 nevypadá na první pohled zle, ale bylo na víc.

Katce se kvalda o Řím vydařila, v 1. kole na Venus to ale už nestačilo a i když v zápase byly od Katky dobré výměny, nakonec z toho byla hladká porážka 2:6 2:6

Klára si v 1. kole kvaldy s AKS zahrála svůj "typický" antukový zápas, kde bylo podání nevýhodou. Nakonec bohužel neskončil pro Kláru dobře.

Kristýna Plíšková druhý titul z trávy bohužel nepřidala, skončila v SF, ačkoliv do něj vstupovala v pozici jasné favoritky. I tak ale - v poseledních 4 týdnech získala celkem 178 bodů. To rozhodně není špatný počin.
Reagovat
tommr
tentokrát se k tvýmu hodnocení nedá nic dodat - tenhle týden našim opravdu moc nevyšel a negativa výrazně převyšují pozitiva ...
Reagovat
Fandina
Markétě také gratuluji, ale statná, myšleno vzrůstem? To ale ona přece není. Není nějak zvlášť statná, vysoká.
Reagovat
EllNino
to určitě není teda :))
Reagovat
smazaný uživatel
Ono v 15 letech se ještě růst nezastaví :) Může pár cm ještě nabrat
Reagovat
Frick
Spíš myslim, že má náběh k tomu vypadat jak Lucka.

viz její IG.... https://instagram.com/marketavondrousova/
Reagovat
smazaný uživatel
Tohle vítězství Carly znamená, že bude na RG nasazená jako jako osmička (nebo sedmička). To je jenom dobře pro Simonu a Petru, které se s ní tím pádem nemohou střetnout před čtvrtfinále... Jinak přestože se spolu Carla a Simona střetly již desetkrát a hrají spolu často těsné duely, za posledních cca tři a půl roku platí, že Carla vyhraje právě tehdy, když se zápas hraje na antuce. :-)
Reagovat
tommr
jj to je jediný plus vítěznýho tažení CSN v Římě - Petra na ní nemůže narazit dřív než ve čtvrtfinále ...
Reagovat
misa
Nemohla na ni narazit ani tak, viz můj příspěvek v článku o CSN.
Reagovat
tommr
díky za upřesnění. Ani jsem nevěděl, že v osmifinále nemůže Petra narazit na hráčky z 9-12.místa. Myslel jsem si, že může hrát s kýmkoli z 9-16.místa ... :)
Reagovat
misa
Taky jsem to nevěděl, dokud neproběhla na tohle téma menší diskuze

http://www.tenisportal.cz/zpravy/nadal-je-po-10-letech-mimo-top-5-berdych-ztraci-20-bodu-na-ctvrte-misto-16387/#comments

Je to v poslední třetině příspěvků včetně odkazu na pravidla WTA (str. 71)

http://www.wtatennis.com/SEWTATour-Archive/Archive/AboutTheTour/rules2015.pdf

Takže i v dnešní době se lze na TP dozvědět něco zajímavého :)
Reagovat
slacker
Hmm to deleni na 9-12 a 13-16 neni vubec dobre. pak se nemuze divit ze turnaj co turnaj se ve stejnych kolech potkavaji stejne hracky
Reagovat
misa
Taky se mi to nelíbí.
Reagovat
smazaný uživatel
No, a to tady JIrka roztruboval že už Carla není tak přesvděčivá a že už nemá takovou fazonu jak na zacatku sezony :)
Reagovat
Grape
A její výhry nad Monou nebo Genie snad byly přesvědčivé? :-)
Reagovat
smazaný uživatel
To jsou dva zápasy. Ale jinak tahle sezona je pro ni zatím skvělá a přesvědčivá rozhodně je. Kdybych měl řešit, kolikrát třeba Petra nehrála přesvědčivě,pffff :)
Reagovat
Grape
No ale o to právě jde, že Carla hraje celou sezonu výborně, ale v prvních kolech tady v Madridu měla nečekané problémy. Proto se zdálo, že její forma jde dolů. Ovšem poslední dva zápasy ukázaly, že je na tom pořád skvěle.
Reagovat
smazaný uživatel
Dva zápasy ti nic neřeknou. Hráčka nemusí být v ideálním rozpoložení, nemusí se cítít dobře, může mít X věcí a starostí.. Tím lepší, že to zvládla a dneska vyhrála i nad silnou Halepkou. Abych ale mohl tvrdit, že už nemá tak dobro sezonu, a že už není přesvědčivá, to beru, že třeba vypadne v první, druhém kole na antuce, třeba. Ale jestli zápas nakonec ubojuje a dostane se do finále, to už něco říká.
Reagovat
Grape
Já s tím nesouhlasím. Pokud se nepovede jeden zápas, může jít o to, že to prostě nesedlo. Pokud se nepovede druhý, už tu ukazuje na určitou ztrátu formy. Carla je výjimečná právě tím, že obvykle celkem v pohodě zvládá zápasy se slabšími soupeřkami a vypadává až s těmi opravdu top. V souvislosti s tím byly její problémy s Barthel a letošní Bouchard překvapivé a rozhodně z nich logicky vyplývalo, že již nemá tu formu co třeba v Miami. Což samozřejmě neznamená, že by byla úplně z formy. Že proti Petře a Simoně dokázala svoji hru posunout o hodně nahoru, to už je zase druhá věc. :-)
Reagovat
VlS
Nezapomínej, že tam není sama a i soupeřka se snaží udělat výsledek.
Reagovat
EllNino
hlavně Barthel a Bouchard nejsou zrovna lehké soupeřky :)
Reagovat
Grape
No to je pro mě novinka :D. Ne vážně, co je tak nepochopitelného na tom, že když tenistka, která má v sezoně skvělou formu a drží se na 4. nebo 5. místě v Race žebříčku se značnými problémy porazí dvě letos sotva průměrné tenistky (navíc na povrchu, který by měl více vyhovovat jí!), tak z toho někdo vyvodí, že trochu ztratila formu?
Reagovat
EllNino
ne, protože to není jenom o Carle :)
Reagovat
Pedronegro
mám dojem, že jsou to jen spekulace furt dokola a vlastně o ničem, ukáže se na kurtu, jako dnes...
Reagovat
smazaný uživatel
Protože prostě i hráčka číslo jedna nemůže všechno vyhrávat 6-1 6-1 a musí si projít i utrápenými stavy a ubojovanými zápasy. CO na tom nechápeš?! :D
Reagovat
Grape
Ale vždyť já to chápu. :D Ale pořád platí, že lepší forma = více hladkých výher, horší forma = více vybojovaných výher, případně nějaká prohra. Samozřejmě to závisí i na výkonu soupeřky, jenže Carla tu v prvních kolech tak těžké soupeřky neměla. A znovu opakuji, že jsem nikde nenapsal, že by byla zcela bez formy, pouze že její výsledky naznačovaly, že to již není to, co to bylo třeba v Miami. Už nevím, jak to napsat...
Reagovat
EllNino
tak to nepiš, protože je to mimo, hlavně u holek je otázka formy celkem nepředvídatelná :)
Reagovat
Grape
U většiny určitě ano, ale zrovna Carla je letos jedna z mála docela stabilních :-). A koneckonců i Genie byla v poslední době až do Říma hodně stabilní :D.
Reagovat
EllNino
ale pořád je to nesmrně kvalitní tenistka, která se neporáží lusknutím prstu ...to samé Mona Barthel, která dokáže potrápit ty nejlepší v uvodních kolech ...
Reagovat
Grape
Mona proti Carle získala první set na okruhu od začátku dubna... To je jedno. Já už se o tom nechci hádat, uznávám že ty i ostatní máte do jisté míry pravdu, hlavně ohledně nevyrovnanosti tenistek, jen jsem měl v tomhle případě trochu jiný pohled na věc a stojím si za tím, že ta první kola od Carly mně prostě přesvědčivá nepřišla. :-) To je všechno.
Reagovat
EllNino
Já nemluvím ale o formě posledních měsíců, protože u žen to skoro nic neznamená, ale o fakt, že Mona, pokud má den, tak se dokáže vybláznit a porazit dobrou hráčku, kterou Karla nepochybně je ...navíc Karla prostě letos na většině turnajů začínala takto pomalu, hlavně z kraje roku ...:) ale dobře, já se nechci vubec hádat, jen mi to přišlo divné, toť vše :)
Reagovat
tommr
co by na tom mělo bejt mimo? Grape to napsal dobře - zápasy s Barthelovou a Bouchardou rozhodně naznačovaly, že CSN nemá tak dobrou formu jak se čekalo. Připadá mi, že se tady někdo chce hádat za každou cenu ...
Reagovat
smazaný uživatel
Och bože.. Tys tu chyběl :) A my se nehádáme, jen prostě nesouhlasím, co napsal, a snažím se to odůvodnit.
Reagovat
EllNino
to ne, ale vždyť to vidíme u Petry běžně, první zápasy bída, ale jak přijde čtvrtfinále a výš, tak se o něco hraje a holky zapnou ...forma se stupňuje v závěrečných kolech, navíc Karla letos těch třísetovejch zápasů hlavně v prvních dvou měsících měla požehnaně a nikdo netvrdil nic o poklesu formy, když ztratila set s Pironkovou, Lucic nebo Niculescu
Reagovat
smazaný uživatel
Carla bude určitě černý kůň na RG
Reagovat
vrabejka
Psychicky na to ještě nemá, aby na grandslamu udělal finále.
Reagovat
Grape
Podle mě na to naopak psychicky má, stačí se podívat, jak letos zvládá vyrovnané zápasy. Otázka je spíš, zda na to bude mít herně, pokud narazí na útočnou soupeřku s dobrým servisem, která bude mít formu, bude to pro ni asi velký problém.
Reagovat
smazaný uživatel
Skvělě Carla, neuvěřitelná forma letos.
Reagovat
smazaný uživatel
To teda čučim jak puk. Carla porazila i Halep. Hm....Včera u nás někdo asi překousnul internetové vedení, tak jsem byla nahraná. A teď se nestačím divit. Tak finále CNS vs Šarap. ? Já to mám celkem dobré. Ještě dnes a zítra hokej a pak sportovní volno až do RG. Teď konečně budu dohánět, co jsem zanedbala. Pro slackera - tak určitě elektronické bankovnictví a ták.....
Reagovat
sprchon
Hekzy, gratulace! :) Teď ještě Gavrilka. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Gratulace Carle. :)
Reagovat
misa
:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Masakr! Gratulka Karle i Simče za hru. Neskutečný výměny. Teď už jen aby Maruš zdolala pekelný kuře a zítra finále.
Reagovat
Pedronegro
radši kuře než TNM :-)
Reagovat
Grape
Je zajímavé, že v desátém vzájemném souboji Carly a Simony zvítězila už pošesté hráčka, která prohrála první set...
Reagovat
kada.tom
Achjo, pořád mi před očima straší těch několik mečbolů, co měla Bouchard ... kde jsme mohli bejt ...

Kéž by Karel v Paříži vypadl v 1. kole ...
Reagovat
blixa
No počkej, kde jsme mohli bejt ?? Myslíš přímo tam ... ? :D
Reagovat
EllNino
dostane zase Witthoeft jako v 1. kole AO a bude to :D
Reagovat
Grape
Bouchard měla jen jeden mečbol...ale třikrát nedokázala dopodávat zápas.
Reagovat
kada.tom
jo, napsal jsem to špatně ... chtěl jsem napsat, že měla hodně možností na výhru
Reagovat
misa
Bouchaed pár dalších proher neuškodí.
Reagovat
Fandina
Španělé pláčou. Šikovná Carla vyhrála. Gratulka!!!
Reagovat
blixa
Snad Rumuni pláčou, ne ?
Reagovat
Fandina
Radostí ............. radostí ...........
Reagovat
Grape
Tak nic no... gratuluju Carle.
Reagovat
blixa
No vida ho, Karličku ! Tak sa má hrať šach !!! ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
:))) Jojo, Simča navíc zahodila hodně tutovek. Krásnej tenis - a čeká možná další, pekelný kuře se lepší zápas od zápasu.
Reagovat
kada.tom
Tvl, fakt strašný. Teď aby člověk přál Sharapce, aby postoupil a zítra se pokusila Karla přemoct.
Reagovat
Pedronegro
jen ať TNM prohraje
Reagovat
PH94
Yeeeeeeees CSN!!!
Reagovat
smazaný uživatel
jo super Karle, vyhraj to tam
Reagovat
smazaný uživatel
Úžasnej tenis, navrhuju remíz.
Reagovat
lars
ne TB pres 15 :)
Reagovat
smazaný uživatel
Do 150:))) Nebo která padne a bude odpočítaná...
Reagovat
kada.tom
Kristepane ...
Reagovat
smazaný uživatel
6:5 TO DÁŠ KARLE
Reagovat
Fandina
5:5 je to přetahovaná. Pěkný mač.
Reagovat
smazaný uživatel
wow simona si udržela servis, to je zázrak
Reagovat
kada.tom
hurááá, Halep udržela servis :-)
tak a teď zabrat na returnu jako celý tento set a vzít Karlovi servis
Reagovat
kada.tom
Karel neudělá chybu a neudělá ...
Reagovat
blixa
Myslíte, že dneska ještě Karlička nebo SS vyhraje svůj servis ? :D :D
Reagovat
Grape
Těžko říct :D. Hele, proč je Simona SS?
Reagovat
blixa
Sladká Simona ;-)
Reagovat
Grape
Ok ;-). A udržený servis je tu. :D
Reagovat
kada.tom
Simono, udrž si ten servis, boha ...
Reagovat
Grape
Tak teď Simono. Podrž už sakra servis! :D
Reagovat
lars
ani dnes nepise: Vamos Carla :))
Reagovat
Michaelus
Myslíte, že se Carla dostane do Singapuru?
Reagovat
lars
asi jo
Reagovat
Grape
Řekl bych, že tak na 75% ano.
Reagovat
kada.tom
snad ne ...
Reagovat
smazaný uživatel
jo, letošní složení vidím na Serenu, Marfušu, simonu, Petru, Karla, Káju, Káťu, Caro
Reagovat
smazaný uživatel
Carlo pojď!!! Usekni růženě hlavu
Reagovat
smazaný uživatel
simona je naprosto tragická na servisu
Reagovat
lars
86 % in 1.servis u Halep v 2.setu
Reagovat
smazaný uživatel
ale využití 1.servisu je někde jinde. Sára má většinou nejvyšší úspěšnost 1.servisu ale využitelnost je hodně malá
Reagovat
blixa
Sára ale nehraje, Jindro ;-)
Reagovat
Roger_Federer
taky furt premyslim kde vidi Errani.
Reagovat
smazaný uživatel
myslím jindy. Lars říkal že 86% in 1.servis tak mu říkám že Sára má i 90% ale že to neukazuje že hráčka má dobré podání
Reagovat
VlS
Jenže Sára žádnej 1. servis nemá, začíná třetím a pokračuje čtvrtým
Reagovat
Fandina
Carla Simona 1:1 na sety, Carla srovnala a její jednoručák hezky řádí. Tak jsem zvědavá, jestli Simča ještě zvýší level. Ale líbí se mi, jak hraje Carla v pohodě.
Reagovat
Grape
No Simčo, takhle to asi nepůjde. Ve 2. setu jediný udržený servis a to ještě s problémy. No tak uvidíme, stále věřím, že to vyjde. :-)
Reagovat
blixa
Jojo, Karlička, to je peklo ;-) I pro SS :D
Reagovat
smazaný uživatel
Maky Vondroušová vyhrála ve finále 10.000 titul ve dvouhře. Ve finále proazila 2x 6-3 331 hráčku světa. Super! :)
Reagovat
EllNino
Luxus :) tak to je paráda
Reagovat
smazaný uživatel
Navíc vyhrála i ve čtyřhře po boku Miri Kolodziejové.. Super!
Reagovat
tommr
konečně dneska přišla i jedna dobrá zpráva ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jojo. Přímo skvělá zpráva. Maky se ve dvouhře hodně zvedla a Praha jí asi hodně psychicky pomohla
Reagovat
horska.kraslice
Skvělý, velká gratulace.
Reagovat
smazaný uživatel
tak to je super
Reagovat
PH94
Nekoukal už někdo kam jí triumf vynese v žebříčku? :)
Reagovat
tommr
no moc vysoko to nebude - za titul na ITF desítce je jen 12 bodů ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Moc vysoko ne, ale o hodně míst ano. Bude to tak o 100 míst nahoru, čili někam na rozhraní 6. a 7. stovky.
Reagovat
smazaný uživatel
Což je pro parnáctiletou holku, myslím, skvělé.
Reagovat
misa
Kdyby si chtěl někdo přečíst, přikládám foto z dnešních novin.

http://jpeg.cz/images/2015/05/16/yufcL.jpg
Reagovat
smazaný uživatel
Díky :)
Reagovat
kada.tom
dík, rád si to přečtu :-)
Reagovat
PH94
Díkes :)
Reagovat
Roger_Federer
fajn.
Reagovat
PetaM
Díky :) Celkem zajímavé :)
Reagovat
smazaný uživatel
Maky Vondroušová získala ve finále 10.000 první set 6-3!
Reagovat
PH94
Wow
Reagovat
Grape
Tak Simona zatím až na ty první dva gamy pokračuje ve skvělých výkonech. Tak jen vydržet! :-)
Reagovat
Kozoroh
Do toho, Simono! Znič Suarézku!!
Reagovat
kada.tom
zatím to vypadá dobře, Halepku nemusím, ale proti Karlovi jsem asi schopen fandit kterékoliv :-D
Reagovat
PH94
CSN jí roznese. Ta růžová barva je děsná
Reagovat
blixa
Sladká Simona, ne ? :D
Reagovat
PH94
Vůbec :D Už mě začíná vytáčet v poslední době :D
Reagovat
blixa
Proč SS ? Spíš Karlička drtí naše holky, ne ? ;-)
Reagovat
tommr
v tomhle ohledu je Halepka dokonce ještě horší než CSN ... :(
Reagovat
blixa
Tak statistiku v hlavě nemám, ale kdy naše holky Simona vyřadila ? Já si pamatuju jen Káju v finále v Dubaji. Kdežto Karlička, to je furt :D
Reagovat
tommr
já si z hlavy přesný čísla taky nevybavím a nechce se mi to hledat. Třeba Petra ale ještě s Halepkou nikdy nevyhrála zatímco CSN kdysi dávno pravidelně porážela ...
Reagovat
blixa
Jo tak, ty myslíš starší data, no to je možný ;-) Já se vždy pohybuju tak v horizontu posledních 3 měsíců :D
Reagovat
kada.tom
Halep > Suarez Navarro
Sharapova >= Gavrilova
Reagovat
Grape
Souhlas. :-)
Reagovat
sprchon
Souhlas,
jinak
ČR 2:5 Kanada
Rusko 3:4 USA
Reagovat
smazaný uživatel
ČR-Kanada 4:3sn :DD
Rusko-USA 3:1

(Jsem mizerná tipérka :D)
Reagovat
sprchon
Taky se našim snažím věřit, někdo by tu Kanadu opravdu porazit mohl. :D No jsem na to zvědavej...
Reagovat
blixa
Jéžiš, my jsme ještě nevypadli ??? :-o
Reagovat
smazaný uživatel
Ještě budeme hrát dva zápasy. :D
Reagovat
smazaný uživatel
To víš, to je pro hatery konec, že tam budeme až do konce turnaje... :D
Reagovat
blixa
Kdo je tu hater joudo ? Já jen čekám, až to všeobecné šílenství skončí ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ten, kdo se při každé zmínce o MS v hokeji zeptá, kdy už vypadneme... :D
Reagovat
blixa
To je hatování ? Ty už to máš v tý hlavince kapánek pomotaný, viď ;-) A neptám se kdy už vypadneme, ale ptám se jestli už jsme vypadli :D
Reagovat
smazaný uživatel
To mi přijde stejný...

Když se ti nelíbí hokej, tak si přepni na ČT art... Fotbalisto. :D
https://www.youtube.com/watch?v=Wkx7btDo_xo
Reagovat
blixa
Na ČT art dávají fotbal ... hmmm, hmm, s tebou už je to fakt špatný, celebritáři :D
Reagovat
smazaný uživatel
Nejlepší reklamy :DD

https://m.youtube.com/watch?v=kNcJmkz1bYY
Reagovat
smazaný uživatel
Nebo tohle je taky dobrý... :D
https://www.youtube.com/watch?v=VC5fO8s973U

Až jsem si musel vyhledat tu původní reklamu s vlasatým Jardou... :D
https://www.youtube.com/watch?v=V9QM6XogqvU
Reagovat
smazaný uživatel
:DDD

Tyhle žvejky jsem jako malá měla hrozně ráda. :D
Reagovat
PetaM
Nehateuj ostatní za odlišný názor.
Reagovat
smazaný uživatel
No jo. Další, co si myslel, že skončíme ve čtvrtfinále... :D
Reagovat
PetaM
Ale ale, hošánku. To jsou mi ale soudy a přitom mě vůbec neznáš. Hokej mi byl od prvního dne absolutně jedno a je mi jedno doteď. Zaregistroval jsem, že jsme se dostali do ČF a to bylo vše. Jediné, co jsem si řekl, bylo, že buď to pánové zvládnout, nebo ne.

Ale chápu, ty jsi nejchytřejší a víš všechno o všech.

No, tak teda nevíš.
Reagovat
smazaný uživatel
Jenom usuzuju z minulých zkušeností, kdy jsme se spolu bavili o hokeji. Loni jsem tady psal, že jsem si před čtvrtfinále vsadil, že budeme ve finále. Protože jsme prohráli v semifinále, tak jsi mi tady napsal něco ve smyslu: "My a finále? Ses zbláznil." Letos jsem radši nesázel, protože by to akorát zase přineslo smůlu... :D
Reagovat
PetaM
Ne? Tak to mají hoši velkou šanci :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
No právě. :D
Reagovat
Fandina
Jupííííííííííííí, ještě ne!!!!!!!!!!!!!!
A budeme hrát o medaili. Jooooooooo!!!
Reagovat
kada.tom
ČR - CAN 4-3 po SN
USA - RUS 5-2
Reagovat
smazaný uživatel
Přeju Údernici, aby si zahrála finále. V souboji Carly se Simonou věřím víc Simoně, ale přeju oběma.
Hlavní cíl: ať úspěšně zvládne Janka "dohrávku" + případně další zápas.
Reagovat
Frick
Tak to je hodně nepříjmené překvapení po ránu. Byla v zápase jasnou favorikou a 6:7 3:6 :-(

Jestli už trochu se ale neozvala únava. Od 21. dubna Týna hrála celkem 23 zápasů (17 S + 6 D). na druhou stranu - hodně těch zápasů byla celkem krátkých.

Možná, jestli Týna až moc nepodlehla uspokojení s myšlenkou, že to půjde samo.

Snad jí to nenalomí sebevědomí. :-(
Reagovat
sprchon
Škoda, no... Tak třeba se lépe připraví na RG a něco tam udělá. ;)
Reagovat
horska.kraslice
Stalo se, čeho jsem se obávala. Kristýna v poslední době hrála stále se soupeřkami z velmi nzkých pater žebříčku (třetí stovka atd.). A teď když narazila na o něco lepší soupeřku, což je hráčka z druhé stovky(!), už to nezvládla. Nevěřím, že v dohledné době něco solidního uhraje.
Reagovat
George_Renel
Kristýny byla dnes přerušena postup do první stovky pozastaven.
Reagovat
tommr
to je opravdu velká škoda. Znamená to nejen ztrátu cenných bodů, ale i velkou ránu pro sebevědomí ... :(
Reagovat
Frick
http://www.itftennis.com/procircuit/tournaments/women%27s-tournament/info.aspx?tournamentid=1100034469

V kvalifikaci o 10.000 v Bolu jsou nejen hráčky bez WTA rankingu (normální věc), ale dokonce i hráčky bez národního rankingu. Nevíte, jaký jsou potom ty kritéria? Nemohl by tam tu kvaldu pak hrát teoreticky i rekreační hráčka?
Reagovat
Frick
http://www.itftennis.com/procircuit/tournaments/women%27s-tournament/info.aspx?tournamentid=1100034475

á tak, větším přeborníkem je v tomto ohledu turnaj v izraelské Netanye. Půlku kvalifkačního listu tvoří Izraelky bez národního rankigu. Jakoby tam měly cizí hráčky obavy letět.

http://www.itftennis.com/procircuit/tournaments/women%27s-tournament/info.aspx?tournamentid=1100034407

Např. hotelová desítka v Egyptě je národnostně zcela pestrá.
Reagovat
Frick
Po dvou zcela neúspěšných kvaldách do Prahy a Trnavy na to jde fikaně a měla by hrát hardovou ITF 50.000 ve Wuhanu.

Jelikož ale bude drtivá většina druhé stovky (tj. ta sorta hráček, která právě tyto lepší ITF turnaje objíždí) hrát o Paříž, tak bude účast velice slabá. Jedničkou je nám (a Petře :-P) dobře známá L. KUMKHUM. Nicméně ta je přáhlášená do kvaldy RG (ačkoliv je na antuce nemožná a vynechání GS kvaldy ve prospěch levných bodů z hardové Číny by snad i dávalo logiku). Pokud se tedy nakonec z Wuhanu odhlásí, bude turnajovou jedničkou hráčka z 211. místa.

http://www.itftennis.com/procircuit/tournaments/women%27s-tournament/info.aspx?tournamentid=1100034410

Pro srovnání - na travnatou 50.000 v Eastbourne (od 1.6.) stačí 211. místo pouze na 5. místo na ALT listu. :-D

http://www.itftennis.com/procircuit/tournaments/women%27s-tournament/info.aspx?tournamentid=1100034217
Reagovat
Frick
...No a neměla by to tam vlastně zkusit vyhrát Týna? :-D

http://www.itftennis.com/procircuit/tournaments/women%27s-tournament/info.aspx?tournamentid=1100034411

A Maruška si v dalším týdnu dá další hardovou čínskou padesátku.

No, jestli tu nemáme další antukovou alergičku :-O
Reagovat
aligo
https://scontent-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/v/t1.0-9/22300_854673384580144_8675672893461375858_n.jpg?oh=4677c57c475b5f608ea349d5beb5838d&oe=55D1F140
Reagovat
EllNino
Tak v Norimberku se dostala Yanina do main draw, takže na její místo se dostala Voryna jako "13" a místo Voryny se dostala Terka Martincová, ta už si tam jednou hlavní soutěž zahrála, tak třeba naváže :))
Reagovat
tommr
odkaz na los by nebyl? :)
Reagovat
EllNino
ještě není, ale Yanina měla hrát kvalifikaci, ale někdo se zřejmě odhlásil, tak jí šoupli do Main Draw, ta ale ještě není rozlosovaná :)
Reagovat
tommr
zajímavý je, že los Strasbourgu už je dávno venku a s Norimberkem dělají takový drahoty ...
Reagovat
sprchon
Jak je v tenise moc nemusím, tak ty (nebo konkrétně ta jedna) z jiné branže mi teď pěkně zasírají twitter. :D :)

https://pbs.twimg.com/media/CFESohtW8AApzzt.jpg:large
Reagovat
Frick
Třeba napodobí Gössnerovou :o)
Reagovat
smazaný uživatel
To by bylo fajn... :)
https://pp.vk.me/c607726/v607726300/27f3/cUilPLUtUfg.jpg
Reagovat
Frick
No, ale je teda malá - 160 cm. A prý 57 kg. Evidentně ta, která ten (na tu výšku) zcela vysoký počet kg umí dobře nosit, Čili to nikde neteče.
Reagovat
sprchon
Tak ještě jednou. Co to má na kotníku? :O
https://twitter.com/GarbiMuguruza/status/599182477505208320
Reagovat
aligo
neopálené místo po obvazu nebo nějaká zpevňující elastická ponožka?? s tímhle kotníkem mívala problémy, ale nevím...
Reagovat
aligo
správně... neopálené místo...
píše to u fotky
Reagovat
sprchon
Nedělej si z toho p*del. :D Snad bude Garbine na FO v pohodě. :)
Reagovat
aligo
já s nedělám srandu :D
The proof of my natural skin color!! -> Důkaz o mé přirozené barvy kůže !!

nebo tak nějak
Reagovat
sprchon
No ale já myslím ten druhej kotník. :D Ten neopálenej mě až tak nevzal.
Reagovat
aligo
to ona má furt oba jako prevenci... to někde říkala, že jí nic není, ale nechce se zranit...
Reagovat
sprchon
Nojo, koukám na fotky a letos to tam občas je vidět... Ale nevidím to úplně jako správné řešení. Pokud má s něčím problémy, tak pravděpodobně něco dělá špatně... Aby nedopadla jako Nicole nebo Laura Robson.
Reagovat
EllNino
dělá to hodně lidí, Petra Cetkovská, Genie Bouchard, maj to jako prevenci na kotníky, není to nějaký zranění ...
Reagovat
sprchon
Tak díky za info, já se v tom moc neznám. :) Zmátlo mě taky, že se teď odhlásila, tak jsem měl drobné obavy. Prevence zní docela dobře oproti zranění. ;)
Reagovat
aligo
říkal jsem ti to celou dobu :DDD
Reagovat
sprchon
:)
Reagovat
aligo
třeba není nic špatně, jen má strach, muže mít křehké kotníky... já jdu po rovině a vyvrknu si to... letos už 6x ://
Reagovat
VlS
Není lepší jezdit na kole?
Reagovat
aligo
proč by se u toho jinak smála, kdyby to bylo zranění...
Reagovat
aligo
ona má furt oba kotníky zavázaný, když koukneš na ten druhý tak to uvidíš :D
Reagovat
sprchon
Já nevím, ty chápeš holky? :D

http://kopec-srandy.cz/img/obrazky/164.png
Reagovat
aligo
jak říkám má oba zavázaný furt... prevence
Reagovat
aligo
Reagovat
sprchon
Jo, vidím to jasně a zřetelně. :) Když jsem koukal na zápasy, tak jsem si toho prostě nevšiml. Až teď na té fotce.
Reagovat
Fandina
Obinadlo, obvaz, chránič, zpevnění kotníku, ortéza nebo něco takového.
Reagovat
sprchon
Nevypadá to moc hezky... Snad to bude dobré. :)
Reagovat
sprchon
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xtp1/v/t1.0-9/11220072_10155545851355092_5601101918413933526_n.jpg?oh=3c4f9fa4e9345d29f233ad7ca5b1292b&oe=56005645&__gda__=1439079808_2accd8386e6559313e33e804ad7b9946
Reagovat
slacker
dva hipici
Reagovat
sprchon
Nejlepší je ten komentář:
Jenže Jarda produkuje něco pořádného dodnes ... :D
Reagovat
smazaný uživatel
https://scontent-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-xat1/v/t1.0-9/11219374_10205387860473987_2370898428753255525_n.jpg?oh=007ae0d6d94782e782dcb2e3d7117d2a&oe=55CD5443
:DDD
Reagovat
sprchon
Joo, to je pán. :)
Ale všichni se k tomu vyjádřili dobře.
Hlavně Pavelec se mi líbil. ;)

http://hokej.idnes.cz/hokej-ms-2015-ondrej-pavelec-09c-/ms-hokej-2015.aspx?c=A150515_092409_ms-hokej-2015_elv
Reagovat
tommr
průběžnej žebříček WTA k dnešnímu dni - po kompletně odehraném čtvrtfinále turnaje v Řimě.
Hvězdička * znamená, že hráčka je v Římě v semifinále.
Čísla v závorce znamenají bodovej náskok nebo ztrátu na Petru Kvitovou ...

1. Williams, S. 9361 (+2601)
2. Halep 7360 (+600) *
3. Sharapova 7160 (+400) *
-----------------------------------
4. Kvitová 6760
-----------------------------------
5. Wozniacki 4940 (-1820)
6. Bouchard 4167 (-2593)
7. Ivanovic 3655 (-3105)
8. Makarova 3510 (-3150)
9. Suarez Navarro 3410 (-3350) *
10. Petkovic 3315 (-3445)
11. Kerber 3230 (-3530)
------------------------------------------
12. Plíšková, Karolína 3085 (-3675)
13. Šafářová 2995 (-3765)
------------------------------------------
14. Radwanska, A. 2940 (-3820)
15. Williams, V. 2646 (-4114)
16. Keys 2325 (-4435)
17. Errani 2140 (-4620)
18. Kuznetsova 2118 (-4642)
19. Svitolina 2095 (-4665)
20. Lisicki 2076 (-4684)
21. Muguruza 2075 (-4685)
------------------------------------------
22. Strýcová 1995 (-4765)
------------------------------------------
23. Bacsinszky 1958 (-4802)
24. Peng 1871 (-4889)
25. Jankovic 1830 (-4930)
...
45. Gavrilova 1106 (-5654) *
...
Reagovat
tommr
Našim nejlepším hráčkám se letos v Řimě moc nedařilo, ale svoje pozice v žebříčku si udržely ...

Nejlépe se vedlo Petře Kvitové, která postoupila až do čtvrtfinále. V něm ovšem schytala potupnej výprask od CSN a značně si tak pokazila dojem.
Petra zůstává i nadále na čtvrtým místě, ale její ztráta na Halepovou a Sharapovou se zvětšila. Na hráčky za ní si naopak náskok opět o něco navýšila ...

Karolína Plíšková sice z turnaje vypadla už v prvním kole, ale přesto si udržela 12.místo ...

Lucka Šafářová sice z turnaje vypadla už ve druhém kole, ale přesto se posunula na 13.místo před Agu Radwanskou ...

Bára Strýcová sice z turnaje vypadla už v prvním kole, ale přesto zůstává na 23.místě těsně za hranicí první dvacítky ...

Z ostatních hráček stojí za zmínku hlavně pokles Erraniový na 17.místo, vypadnutí Jankovicový z elitní dvacítky a naopak další postup CSN směrem nahoru (zatím na 9.místo, případnej postup do finále by jí vynes na 8.místo a případnej titul dokonce až na 7.místo) ...
Reagovat
smazaný uživatel
Až na tu kravinu o potupném výprasku a zkaženém dojmu jsi to napsal celkem dobře.
Reagovat
slacker
Vzdyt je to jen jeho dalsi "mikovina". jeden den toci krizovatku na Andelu, druhy den liveranking, a pres den si strihne nekolikrat livescore.
Reagovat
tommr
co pořád otravuješ ty blbečku?
Reagovat
slacker
Omluv se!!
Reagovat
tommr
a za co? Jak už tady někdo psal přede mnou: já nemůžu za to, že si se narodil a že si mentálně postiženej. Zalez zase zpátky tam odkud si vylez a neotravuj pořád. Nejsem na tebe vůbec zvědavej ...
Reagovat
slacker
Za to co pises na TP.
Mentalne postizeny z nas dvou jsi ty, autisto.
Reagovat
tommr
no když myslíš. Hlavně někam zalez a neotravuj pořád...
Reagovat
slacker
Za prve stale cekam tu omluvu, za druhe po omluve nekam natrvalo zalezes ty. Jasny Miki?
Reagovat
tommr
proč myslíš, že je to kravina? Petra dostala po čtvrtý za sebou napráskáno od hráčky, kterou by měla jasně přehrávat a tentokrát se nezmohla prakticky na žádnej odpor. To je pro hráčku v její pozici strašně ponižující ...
Reagovat
sprchon
A kde se píše, že by ji měla jasně přehrávat? Jsi úplně mimo.
Reagovat
EllNino
jasně přehrávat hráčku top 10 ? :) to nevím teda, ale to nedělá ani Serena, navíc poslední 3 zápasy byly ve třech setech, dneska ovšem ta prohra byla trpká, to máš pravdu ...
Reagovat
Frick
Únava, neoblíbený povrch, neoblíbený turnaj. Vyse*rte se na to.

Jó, kdyby takto vytekla ve ČF Wimbledonu, tak by to trpký bylo. Tady ne.
Reagovat
EllNino
jj, tak mně to nevadí, já prohry Petry neřeším, je fakt, že Wimbl by byl o hooodně horší :)
Reagovat
VlS
Ale nebyl, když tam prohrála s Flipkens, tak se z toho taky nikdo nezhroutil. Petra nemá trávu předplacenou. Kolik loni chybělo Venus k výhře? Lucka prohrála 1. set v TB a pak to už nezvládla, ale jeďn míč v TB jinak a všechno mohlo bejt jinak. Jasně, jízda s Bušičkou ve finále byla parádní, ale žádný předplatný na wimbl do konce kariéry nemá a tudíž nemá ani žádnou povinnost tam všechno vyhrát.
Přeju jí, aby se jí tam dařilo, ale přeju jí taky, aby ti, kteří z ní teď dělají automatickou vítězku Wimblu unesli případnou prohru a nezačali tady mlít o chybě s kondičákem, Kotyzu do kriminálu nebo na šibenici, zhubnout 30 kilo, vyrůst 20 cm ........ atd. Je to " jen sport".
Reagovat
smazaný uživatel
To sis dovolil moc:-). IQE na podobnou reakci (zápas s Venus byl podle mě i o štěstí) napsal, že ho měla pod kontrolou :-)
Reagovat
VlS
A to já se zas nežinýruju si pustit hubu na špacír, všech o tady doma mám pod kontrolou a vnoučatům se zatím dokážu ubránit, kdyby mě chtěli zbít :-)
Reagovat
tommr
a neměla by snad? Dvojnásobná wimbledonská vítězka by přece měla mít jasně navrch nad hráčkou, která se za celou kariéru zmohla jen na jeden International ...
Reagovat
sprchon
Na tom, co ti píše slacker, fakt něco je... Viděl jsi někdy tenis? Nebo furt sleduješ jenom čísla, žebříčky, výsledky zápasů a výsledky turanjů?
Reagovat
smazaný uživatel
Bože, tohle je ale stupidní logika.
Reagovat
tommr
takže ty vlastně Petře vůbec nevěříš a považuješ jí za tak slabou hráčku, že tě ani nepřekvapí, že dostává od CSN jeden výprask za druhým?
Reagovat
smazaný uživatel
Ne, já jí věřím. Ale respektuju sílu Carly, která letos zažívá životní sezonu, beru v potaz, za jakých podmínek se poslední tři zápasy hrály - letos v Arábii Petra opravdu v pohodě nebyla a italská antuka ji dlouhodobě nesedí, a odmítám vyrovnané zápasy považovat za výprask.
Reagovat
tommr
proboha co bylo na tom dnešním zápase vyrovnanýho? Petra prohrávala celej zápas - od první hry až do konce a ve druhým setu dokonce moc nechybělo aby dostala kanára. Copak jsi opravdu tak zaslepenej, že nevidíš jak byla dneska nemohoucí?
Reagovat
smazaný uživatel
Copak jsi opravdu tak zaslepenej, žes neviděl, že rozhodlo pár míčků? Bojovalo se skoro o každej servis, jedné jako druhé.
Reagovat
LukasH
nebyl to vyrovnanej zápas, Carla byla jasně lepší, ale nebyl to ani výprask. Výprask dala Petra Evže ve Wimblu nebo Kuzně teď v Madridu. Tady se hrály výměny a bylo tam i dost shod. Petra nedokázala využívat bb. Výsledkově to byla dost jasná výhra Carly, ale ne výprask...
Reagovat
smazaný uživatel
Souhlasím. Až na to "Carla byla jasně lepší." Lepší byla, ale nikoli jasně lepší. Tam opravdu stačilo pár míčků pro Petru a mohlo to vypadat jinak.
Reagovat
tommr
spíš stačilo pár míčků a Petra mohla schytat kanára. Zachránil jí jedinej proměněnej BP, kterej ale za ní musela udělat CSN když dala dvojchybu. Petra byla dneska na BP tak nemohoucí, že by sama žádnej neproměnila i kdyby se hrálo až do půlnoci ...
Reagovat
smazaný uživatel
I to se mohlo stát. To ale nemění nic na tom, že to byl poměrně vyrovnaný zápas, žádný výprask, jak ty říkáš. Musíš totiž koukat na hru, ne na čísla.
Reagovat
tommr
tenis ale není krasobruslení a hraje se na body ...
Reagovat
smazaný uživatel
A co to má společného s tím, že to byl vyrovnaný zápas?
Reagovat
LukasH
Carla poslední dobou nekazí, obzvlášť na antuce, takže je třeba hrát na ní hodně agresivně a nechybovat. Jakoukoliv pasivitu okažitě využije. Nepřišlo mi, že by Petra hrála jinak než s Jelenou, jenže ta hodně kazila, po dvou, třech míčích byl konec, nenutila Petru k chybám. Na těhle turnajích typu Řím fakt záleží, koho Petra dostane do dalšího kola. Jinak je třeba vytěžit maximum z turnajů, kde se jí daří - Madrid, Wimbledon, NH, Čína...ještě by to chtělo upravit tu "tvrdou" první polovinu sezóny a samozřejmě grandslamy a může se na nějaký Římy a Stuttgarty krajcvajc...
Reagovat
LukasH
Tak se to prostě tak sešlo, no....neříkám, že je to dobrý, ale ty dvě prohry - v Dauhá a Dubaji - tam mohla Petra vyhrát, kdyby nebyla v háji, načež si vzala pauzu. Ale dneska - pomalá antuka, únava a Carla v obří formě - to jsem fakt Petře nevěřil. Prostě ty okolnosti tam hrály poslední dobou velkou roli. A bylo vidět, že Petra to dneska ani špatně nenesla, stejně by to bylo k ničemu. Teď je důležitý, aby si odpočinula a byla dobře připravená na RG...
Reagovat
lars
obri forma asi ne viz zapas s Busickou
Reagovat
smazaný uživatel
Letos má formu životní.
Reagovat
lars
to ano.
Reagovat
lars
ale ne obri v Rime
Reagovat
smazaný uživatel
Prohrát s hráčkou top 10, s hráčkou, která je vedle Simony možná nejlepší antukářka na okruhu, na pomalé italské antuce rozhodně ponižující není. Navíc napráskáno nedostala, to skóre hodně zkresluje, Carle to zadarmo nedala.
Reagovat
smazaný uživatel
Masha?
Reagovat
smazaný uživatel
Tu považuju spíš za univerzálku než za antukářku, i když je pravda, že v posledních letech jí antuka sedí ze všech povrchů nejlíp. Asi tu "krávu na ledu" naučila bruslit. :-)
Reagovat
gigin
Navíc ti lajnoví....
Reagovat
smazaný uživatel
Snažíš se mě vyprovokovat? :-)
Reagovat
gigin
:-D trošku jo, ale už je moc hodin, neměli bychom rušit noční klid...
Reagovat
sprchon
Zrovna teď se mi to hodí. :) Celej tejden jsem neměl čas podívat se na live ranking, prostě skoro na nic. Takže díky za info hodnocení.
Kousek Petry jsem viděl a Carla byla fakt lepší, navíc od Petry jsem na tomto povrchu nečekal ani to ČF. Ostatní holky skončily brzo, což se mi celkem hodilo. Aspoň jsem něco udělal. :D Ještě pár týdnů tvrdé práce a budou prázdniny.
Reagovat
George_Renel
PřesPlnoŠtíhlá zatím opravdu na návrat do desítky nemá. Možná, pokud bude nadále vhodnd používat MTO, se špičce přiblíží, ale s pěti kily navíc to nepůjde.
Reagovat
sprchon
PPŠ. :D Tak to si musím zapamatovat. :D
Reagovat
smazaný uživatel
https://youtu.be/5-rB0E8OHf8?t=5m13s
Reagovat
Pedronegro
to vypadá jako nesouhlas :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Bystrý chlapec! :D
Reagovat
George_Renel
Chlapče, snad si nemyslíš, že budu otevírat některý z tvých slabomyslných linků? Btw, proč reaguješ, když mě máš v ignoru? :-).
Reagovat
smazaný uživatel
To je mi jasný, že si to neotevřeš. Ostatní si to ale otevřou a jistě se pobaví. :D A proč reaguju? Protože chci. Ze zvědavosti si otevřu tvůj komentář a vidím, že se tady zase de*ilně obouváš do mojí oblíbené hráčky...
Reagovat
aligo
ono je poslední dobou těžké se neobouvat do tvé oblíbenkyně :D Ty prostě fandíš těm, které jsou zde zpravidla neoblíbené viz. Vika a Maria... s tím se prostě budeš muset vyrovnat, a těma reakcema si nepomáháš ;))
Reagovat
smazaný uživatel
Já se tady neobouvám do žádné hráčky a to samé očekávám od ostatních. Logika George_Renela, že hejtovat české hráče a hráčky se nesmí (viz jeho dnešní reakce na Davora) a ostatní jo, ta mi teda přijde pěkně postavená na palici.
Reagovat
aligo
já neříkám, že je to v pořátku, ale to že reaguješ je pro ostatní zábavné a tudíž v tom budou logicky pokračovat...
Reagovat
PetaM
Musím tě pochválit za jedinou věc - nedal jsi za viz tečku ... :D Jako se tady často dává ... Ne, že bych nějak bazíroval na tom, že se musí psát všechno správně, ale tohle je jedno z mála slov, u kterých mi vadí, že se píšou špatně ... :D :D

Máš u mě malé, bezvýznamné plus ... :D Jakože ne, že by to snad pro tebe bylo důležité :D :D
Reagovat
aligo
sorry jestli ti zkazím radost :D ale ta tečka tam je :DDDD
Reagovat
PetaM
Nezkazíš, Monty jí tam nedal :D A tak je to správně :D
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně. Přece nejsem blbej a vím, že je to sloveso. :D
Reagovat
aligo
hele nemusíš mě nepřímo urážet :DD
Reagovat
smazaný uživatel
Já tě klidně urazím i přímo... :D
Reagovat
aligo
hajze! :D
Reagovat
sprchon
Jo, takhle na těch internetech...
Reagovat
smazaný uživatel
Bezdůvodně neurážím. Ale když si aligo hraje na chytrýho... :D
Reagovat
aligo
KLID DĚCKA JO? :D
Reagovat
PetaM
Tak jako ... Já to mám i v některých knihách ze základky a ze střední (jakože je to tam natisknuté :D ), takže je to celkem rozsáhlý problém :D :D
Reagovat
aligo
nás právě že učili s tečkou tak jsem zmatenej :D
Reagovat
EllNino
je to rozkaz od slova vidět :)
Reagovat
sprchon
Jak by řekl náš třídní. "To jsi jako řekl velmi správně." :)
Reagovat
smazaný uživatel
Aha, takže ty za to vlastně nemůžeš... Tak to sorry! :D
Reagovat
aligo
už tu bylo řečeno že je to i v knížkách, tak nehejtuj...
Reagovat
smazaný uživatel
Nehejtuju! Fandím jako meister! :D
Reagovat
PetaM
:D :D
Reagovat
aligo
:D :D to jo :D
Reagovat
sprchon
:D :D
Reagovat
EllNino
tak to ne :DD
Reagovat
PetaM
Tak, jak píše EllNino :D I když ve škole nám to bylo řečeno celkem pozdě ... :D Naštěstí jsem to věděl už dříve, ale poprvé jsem to od nějakého učitele slyšel až na střední ... :D

Stejně třeba jako slovo "výjimka". To jsem taky od nějakého učitele slyšel až na střední. A často čtu, jak lidi píšou vyjímka .. :D :D Ale vůbec je nesere, že jim to Chrome podtrhne, že je to špatně :D
Reagovat
aligo
v tom tu chybu asi nemůžou najít :D Tohle náhodou vím :D
Reagovat
PetaM
Na jejich obranu - možná nemají Chrome. (teda nevím, jak pracují ostatní prohlížeče ... No, ale takový Explorer to stejně ani nezaregistruje, i kdyby takovou funkci měl)
Reagovat
sprchon
Joo, jímka. :D To je dlouhodobý problém nás všech.
Reagovat
EllNino
samoz"d"řejmě :D
Reagovat
aligo
:D toho mě chrome zbavil :D
Reagovat
PetaM
Tak to už jsem dlouho neviděl :D :D
Reagovat
sprchon
Už jsi měl ty brambory s česnekem? :)
Reagovat
EllNino
kamaráde, zatím jsem na to neměl čas :D
Reagovat
Pedronegro
jo, kdysi to tak bylo
Reagovat
smazaný uživatel
To těžko, je to sloveso, ne zkratka.
Reagovat
aligo
kdysi to byla zkratka ale :))
Reagovat
blixa
Pořád je to zkratka, tedy ve většině způsobů dnešního užití. "viz" sice může být sloveso - rozkazovací způsob od "vidět", ale najděte mi příklad takového použití. V drtivé většině případů jde o význam "je možno vidět" tedy jde o zkratku latinského "videre licet". Koncovka "z" je pak středověkou zkratkou latinského "et". toho vyplývá, že je to možné psát s tečkou (je to zkratka) ale i bez tečky, neb ono "et", tedy "z" má význam tečky. Dnešní češtináři bohužel dost často vědí prd.
Reagovat
smazaný uživatel
Viz je rozkazovací způsob slovesa vidět, určitě ne zkratka. ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
To vás učili blbě. ;-)
Reagovat
aligo
jo sorry :D jsem se překoukl :D
Reagovat
sprchon
A co třeba 100% a 100 %?
Reagovat
PetaM
Hej ... To moc nevídám na diskuzích, takže k tomu mám zatím neutrální postoj :D :D
Reagovat
EllNino
stoprocentní a sto procent kámo :D
Reagovat
sprchon
Přesně tak, kámo. :)
Reagovat
Pedronegro
možná je hluchý a blbě vidí, páč jinak se to nedá :-)
Reagovat
George_Renel
Úsměvná postpubertální reakce. Tvoje oblíbená podvodnice je (nejen mě) ukradená. Ale jak jsem ti již několikrát psal. Jednou dospěješ a sám sobě se zasměješ.
Reagovat
aligo
PPŠ :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Ten výsledek mohl být o něco vyrovnanější, ale jinak Masha zvládla v podstatě všechno líp než Vika. V 1. setu měly obě 9 UE, ale Masha dala 11 winnerů, zatímco Vika jenom tři. Ve 2. setu potom ještě přibyly winnery na straně Mashy a chyby na straně Viky... Masha taky lépe využívala nabídnuté šance. Vika se v 1. setu ještě mohla vrátit do hry, jenže za stavu 3:5 z jejího pohledu neproměnila brejkbol. Ve 2. setu pak nastal definitivní zlom, když Vika v pátém gemu ztratila 40-15 na servisu a v šestém neproměnila brejkbol. Pak už to bylo 5:1 a bylo jasné, že si to Masha pohlídá... Jako jeden z důležitých faktorů bych taky viděl servis, na který se Vika nemůže tolik spolehnout. V obou setech ho ztratila dvakrát, což je proti Mashe moc. Masha sice měla jenom 45% prvního servisu do kurtu, ale nijak zvlášť ji to nelimitovalo. Přestože je Vika velmi dobrá na returnu, tak jí Masha dneska povolila jenom jeden brejk...

Vika hrála v Římě opravdu dobře jenom proti Caro. Ty ostatní zápasy jí tolik nevyšly a dneska proti sobě měla soupeřku, která toho na rozdíl od Lucky a Begu dokázala využít. Masha dneska podala určitě jeden z nejlepších letošních výkonů na antuce a zopakovala výhru z letošního Indian Wells... Asi jako Vika letos umí na Caro, tak Masha zase umí na Viku.

Věřím, že po odstoupení Sereny má Masha velmi dobrou šanci na vítězství v turnaji. Bylo by fajn, kdyby Masha jela na RG aspoň s jedním titulem. Daria už ji sice letos porazila v Miami, ale podle mě jí to Masha zítra vrátí. Vždyť už Ana byla s Dariou dva míčky od vítězství... Samozřejmě je tam ještě Simona, se kterou se taky musí počítat. Vidím to na finále právě mezi Mashou a Simonou.
Reagovat
Frick
No, Simona skutečně jede. Spíš favorizuji Rumunku. Pro ni by výhra na turnaji znamenala posunutí na první místo race.

Nedočkáme se nakonec opět světové no. 1 bez zisku GS?
Reagovat
EllNino
je to docela možný ...a že jich poslední dobou bylo ...Jelena, Dinara, Caroline :)
Reagovat
smazaný uživatel
No vidíš, dvě ze tří mám rád. :)
Reagovat
EllNino
já všechny tři, Dinara byla moje nr. 1, potom skončila :/
Reagovat
sprchon
Teď už tu není Safina, ale "jen" Šafi. :)
Reagovat
Frick
Ještě tu je mladičká Žulejka Safarova :o)
http://www.tenisportal.cz/hrac/safarova-897de/?annual=2014
Reagovat
sprchon
Tos teď našel náhodou nebo se prostě specializuješ na malé holky?
Reagovat
smazaný uživatel
Taky mě to strašně mrzí. :( Kde jsou ty časy, kdy jsem to měl jasně rozdělené: Dinara dobro X Serena zlo. Dneska už teda naštěstí nejsem tak radikální. :D
Reagovat
EllNino
Dinara byla pro mě dřív to, co je teď Jaruška :)) snad nebudu muset v budoucnu udělat novou nr.1 ...Jarka je poslední dobou furt rozpadlá, ta už si taky těch zranění a nemocí vybrala :/ :)
Reagovat
smazaný uživatel
Já jsem Dinaře taky hodně fandil, ale jak začala mít ty problémy (to ještě hrála), tak už se na tom kurtu spíš trápila a to jsem zrovna vidět nemusel. :( Takových případů ale bohužel bylo víc. Jednu dobu byla mojí nej tenistkou Tatiana Golovin, která musela taky strašně brzy skončit. Teď čeká mimčo. :)

No a tady ještě jedna hráčka, kterou jsem měl hodně rád, ale taky se bohužel vytratila. Určitě poznáš, kdo je na fotce s Vikou...
https://pbs.twimg.com/media/CEq9XqmVAAAR0nz.jpg
Reagovat
EllNino
Anna Chakvetadze, to byl taky živel na kurtu, proti Izraeli ve Fed Cupu s Mashou v týmu a jak na ně ukazovala ta vítězná gesta, to sem se smál :D ...

Tatiana Golovin je pěkná baba, podobně jsem ještě měl rád taky Karolinu Sprem a Jelenu Dokic, když byla v ráži :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jelena Dokic byla moje úplně první oblíbená tenistka. Ale to už je strašně dávno. :)
Reagovat
EllNino
jojo, byla dobrá, takovej novej impulz do tenisu, škoda, že měla osud, jakej měla ...:/ :)
Reagovat
smazaný uživatel
Hm, souhlas. :(
Reagovat
EllNino
njn ....Balkánci jsou choré hlavy, Lucic a DOkic jsou toho příkladem ...
Reagovat
smazaný uživatel
Možný je všechno, ale v dohledné době určitě ne. Serena má zatím na Simonu luxusní náskok a je vysoce pravděpodobné, že ho v nejbližších dvou měsících ještě navýší.
Reagovat
Frick
pěkně to narušila.

Bylo hezky našlápnuto s SF složenému z TOP 4 letošího race.

Takhle tam ta Gavrilovka bude tak nějak omylem.

No ale daří se jí letos. Nyní je v TOP 20 letošní race....
Reagovat
EllNino
Daria je letos rozjetá jak lokomotiva :) a rozhodně tam není omyslem :)
Reagovat
sprchon
Omylem? Tys ji neviděl hrát? Kdo ji viděl, tak by tohle nenapsal.
Reagovat
aligo
ten kdo dá z kvalifikace přes Anu a Timeu SF na P5 tak tam není omylem Sere Nesere..
Reagovat
aligo
to mělo být Frickovi :D
Reagovat
Frick
Tak žebříčkově, no...

Zatímco účast Simony, Carly a Maši v SF by před turnajem mnozí predikovali - v zásadě každá z nich byla největší favortitkou své čtvrtiny (jen CSN byla s Petrou tak 50-50, možná i trochu ve prospěch Petry - viz. dnešní kurzy), tak že by první čtvtku vyhrála Gavrilovka, to by asi skutečně čekal málokdo. Byla tam mimo Sereny i Ana, Sara, Karolína, Timea.... všechno tyto jmenonvané hráčky byly většími favoritkamu na SF....
Reagovat
EllNino
já Darie věřil :)
Reagovat
PH94
Hmmm odveta Sharapka vs Gavrilova :) Tak to jsem zvědav :)
Reagovat
aligo
bylo by bezva kdyby to Daria Celý vyhrála :))
Reagovat
blixa
TUZSBNM hraje celkem nevalně, mladá by ji mohla sejmout.
Reagovat
mrafe
Sledovala jsem po očku první set. Náhodou dramatická umělkyně podala výkon, zasluhující minimálně nominaci na Oskara
Reagovat
sprchon
No nezlobil bych se, kdyby ji Daria dala. :)
Reagovat
blixa
Reagovat
sprchon
Stačila mi minuta... To není nic pro mě. :)
Reagovat
Frick
...pokud (pravidelně) nečtete fanweb, tak Admin dostal nějaký informace od ní. Čeká na její svolení ke zveřejnění. Tak uvidíme.
Reagovat
Frick
No, z ní dělaj pomalu Godzilu. Její SF soupeřka Hozumu je jen o 41 míst pod ní a přesto je na Týnu kurz 1,16!

Aby jsme se nepřepočítali....

Pokud Týna splní úlohu (super)favortiky a vyhraje celý turnaj, bude v TOP 65 letošní race a někde kolem 105. místa na rankingu.

...jenže obhajoba 115 bodů za Nottingham se blíží...
Reagovat
aligo
teď konečně hezká výměna... Ufff
myslej jsem že se jí nedočkám...
Reagovat
aligo
a pak Vika za UE :/
Reagovat
aligo
upřímně řečeno... hnusnej zápas neskutečně....Maria na podání hrozně pomalá asi tak 50 vteřin na jedno... žádná mezihra... podání return a max jeden úder potom.... no hnus fialovej to už byla lepší ta Petra tam se aspoň hrálo, sice blbě, ale hrálo se... Strašně moc chyb, jak jsem psal, žádná mezihra, všechno je jen o tom, jestli ta na returnu míč vrátí... z hodiny zápasu se hrálo tak 20 minut... konec ://
Reagovat
lars
vzdyt ho hraji GS vitezky :))
Reagovat
aligo
a? prostě tam chybí pořádná výměna... něco co y tě donutilo říci páááni nebo WOW! jediný co je tomu blízko tak tu říkám : Maruno už bych ti dal 2x Varování!!!!.... prostě se mi to nelíbí...
Reagovat
Pedronegro
zápas těchto dvou uječených bl.bek byl fakt zážitek, nejdřív jako komedie, pak už tenis přehlušilo to řvaní, hlavně TNM, která asi hrála o něco líp, ale měla by jít na léčení, no a baťůžek ... celkově otřes, že jim to rozhodčí trpí, tenis na nic, odpudivé hráčky, šílený nesmyslný řev, nejlépe by bylo nikdy více nebo až někdy za hodně dlouho ...
Reagovat
smazaný uživatel
Jaký je její další turnaj?Nevíte někdo :)
Reagovat
Frick
Paříž - singl i debl
Reagovat
aligo
když shodíš ten batůžek tak to půjde..
Reagovat
aligo
3 winery a 9 UE.... Takhle to Mařenu nedáš...
Reagovat
Kozoroh
Mášena zatím hodně lepší než Vika...
Reagovat
lars
uz si zjistil, proc Allert prohrala v Trnave ?
Reagovat
smazaný uživatel
ano, ziskala mene her, jak souperka, proto prohrala
Reagovat
lars
uroven laika :)
Reagovat
smazaný uživatel
podle me byla zranena, mela tam vyhrat a kdyby byla zdrava, vyhrala by. tot muj nazor
Reagovat
slacker
Uroven Lajky, obezna draha
Reagovat
PetaM
Nooooooooo, ale to neznamená, že musí nutně prohrát :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
nutne asi ne no :)
Reagovat
Frick
Nepleteš si to s Marianem?
Reagovat
mrafe
ale Salvik 99 je Marian ;-)
Reagovat
Frick
A přiznal se?
Reagovat
slacker
priznal, bez muceni. to ho slechti
Reagovat
smazaný uživatel
:D
Reagovat
mrafe
Jasně, sám to napsal. Ale asi jsi byl zaneprázdněn počítáním židliček. ;-)
Reagovat
Frick
Ty tomu nazýváš takto, já to nazývám tak, že díky orientaci v prostoru mi bylo číslo 2 500 poněkud divné a tak jsem ho rozhodl ověřit.
Reagovat
Frick
No ale měla hrát kvaldu v Norimberku a odhlásila.

Čili i nějaký zdr. problém nelze vyloučit.
Reagovat
Frick
MARKÉTA V. JE VE FINÁLE!!!
Reagovat
EllNino
tak to je paráda :)
Reagovat
horska.kraslice
No pěkná jízda, od 2. kola porážela samé nasazené soupeřky, včetně dvojky. A finále s nasazenou jedničkou, to jsem zvědavá.
Reagovat
smazaný uživatel
Už se té Carly začínám bát sakra :D A k těm rozhodčím-to je holt tenis, na antuce není jestřábí oko, a tak se spoléhá na stopy na antuce. Ale vadí mi, že někteří zde neumí prostě přiznat, že Carla byla lepší a možná na pár sporných balonku by stejně vyhrála ;) Nemluvě o to, že se furt PEtře "ubližuje" podle některých...
Reagovat
smazaný uživatel
To je tvoje práce? :) Víš, že na tom videu jsem i já? :D
https://www.youtube.com/watch?v=Na4jr_1F4rY
Reagovat
EllNino
kdepaaa ? :))
Reagovat
smazaný uživatel
Jo? tak to by me zajimalo, kde :D
Reagovat
smazaný uživatel
Jak je ta výměna od 1:45, tak tam stojí tři lidi za plotem a já jsem ten nejvyšší. :D Je to ze zápasu předloňského Sparta Prague Open, kdy Katka prohrála v 1. kole s Amanmuradovou.
Reagovat
EllNino
ten jak se drží toho plotu ? :D
Reagovat
smazaný uživatel
Nééé! :D Já stojím tam, jak je ta zelená plachta. Za základní lajnou. :D
Reagovat
EllNino
takže v podstatě nejsi vidět :DD
Reagovat
smazaný uživatel
Asi tak. Ale jsem tam! :D
Reagovat
smazaný uživatel
Nebudes delat vitr kvuli autorskym pravam, ze ne?:DD
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to buď v klidu, protože já tam ani nejsem poznat... :D
Reagovat
smazaný uživatel
fajn:D
Reagovat
smazaný uživatel
Karla lepší možná byla, ale těch pár sporných míčů výrazně ovlivnilo celý zápas - nebýt jich, Karla ten mečbol ani neměla. A bylo jich víc než pár.
Reagovat
misa
Doufám, že tohle fňukání s odchodem antuky nebudeš nadále praktikovat.
Reagovat
smazaný uživatel
Odkdy je poukazování na zjevné chyby fňukání? A odkdy člověk, který se tady tuhle dost nechutně navážel do Káji má morální právo mě buzerovat?
Reagovat
misa
Jak víš, že došlo k nějakým chybám? Myslíš, že by se Petra neozvala? Karolína mě samozřejmě mrzí a už se nebude opakovat, což se o tvém vidění světa nedá říct...
Reagovat
smazaný uživatel
Kdybys ten tenis trochu sledoval, tak bys věděl, že to s tím ozváním tak snadný není - musíš zastavit výměnu a když se spleteš, je to fiftýn pro soupeře. Čili tvůj argument je hloupý alibismus.
Reagovat
misa
Může se ozvat po výměně, ne? A proč by jí ti rozhodčí pořád chtěli škodit?
Reagovat
Frick
Už aby byl jestřáb i na antuce.
Reagovat
slacker
Uz aby se zrusili cary
Reagovat
smazaný uživatel
Nemůže, to bys měl vědět.

Já neříkám, že jí škodí záměrně, ono to vyplývá z její hry na riziko, kdy se snaží to hrát k čarám.
Reagovat
Fandina
Jestřábí oko by bylo na antuce dobré a to hlavně pro nás, kdo sedíme u televize, ale v reálu tam ta stopa je jednak vidět a hlavně, když to padne na umělou čáru, tak míček změní směr, chová se jinak, takže většinou sám hráč vidí, jestli to byl aut nebo ne. Podle mě, kdyby stopy na antuce a jiné chování míčku na čarách nebylo, tak by dávno hráči sami chtěli jestřábí oko, protože jinde tak stopu nevidíš, jako na antuce. Navíc, když permanentně kurt uhlazují, jakmile se nehraje.
Reagovat
smazaný uživatel
Stopy nic moc neřeší, ne vždy je dostatečně zřetelná, aby se z ní dalo něco vyvodit a ne vždy si umpire vybere správnou. A k těm lajnám - při posledním servisu Petry, jež byl označen jako špatný, míček na lajně zanechal zřetelnou oranžovou stopu a stejně byl hlášený jako aut aniž by se někdo ozval, takže na to taky není zvláštní spoleh.
Reagovat
Fandina
Nepsala jsem to vzhledem k Petře, ale obecně. Platí to tak pro všechny. Když jseš na kurtu a je to tvrdý povrch, tak tam nevidíš, jestli je to čára nebo venku. Ale na antuce to vidíš. Samozřejmě sporná rozhodnutí nastávají také, ale ta stopa tam prostě vidět je.
Reagovat
slacker
A kdyz ta stopa a jestrab se rozchazeji? co potom? Radeji zakazat jestraba aby se nevedelo jak je nepresny
Reagovat
Fandina
Hráč také sám vidí, jestli to mohlo být venku nebo ne. Má tam stopu. U ničeho jiného ji nevidí.
Reagovat
slacker
Ted me napadlo ze jestrabi oko na antuce neni asi z toho duvodu ze by se diky otisku micku ukazalo jak je "Oko" uplne sejdrem sejdrem :-DD
Micek se dotyka lajny a sup jestrab hlasi 2 cm out, to bych pak chtel videt ten amok :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Jirko, nekolikrat ukrivdili Tomasovi, s tim uz nic nenadelas.. Jako kazdymu jinymu, obzvlast na ancute to vzdycky bude nejasne.. Ale stve me ze obhajujes jenom PEtru. Treba kdyz jsme hrali semifinale davis cupu proti francii, ve ctyhre nam hodne ukrivdili za jeden, nebo dva micky, ktere spadly na lajnu, a oni rozhodci zahlasili out akvuli tomu jsme prohrali i treti set.. ale jasne. to te nezajima, neni to Peťa..
Reagovat
LukasH
Zavedl bych na antuce používání oka. Kolikrát jsou tam sporný míče, rozhodčí označí špatnou stopu atd. Oko by všechno vyřešilo. I když třeba není úplně přesný na milimetry, měří všem stejně...
Reagovat
smazaný uživatel
Já taky.. Mě jen udivuje, že někdo, kdo to vidí na netu si troufá říct, jaký to byl míček. Ta kamera hodně zkresluje a rozhodčí by to měl vidít nejlíp proboha!
Reagovat
smazaný uživatel
No když míček zanechá na lajně jasnou stopu, tak ta je vidět i z netu. ;-)
Reagovat
EllNino
neřekl bych ...ta kamera hodně zkresluje
Reagovat
smazaný uživatel
Tu oranžovou stopu, kterou tam míček zanechal při posledním Petřině servisu, jež byl označený za špatný tam ta kamera fakt nepřidala. ;-)
Reagovat
lars
jenom nekdy
Reagovat
smazaný uživatel
Já taky.. Mě jen udivuje, že někdo, kdo to vidí na netu si troufá říct, jaký to byl míček. Ta kamera hodně zkresluje a rozhodčí by to měl vidít nejlíp proboha!
Reagovat
lars
jj ono by se to i asi zrychlilo . nez umpire sleze a dojde na misto a pak se vraci uplyne dost casu a ne vzdy to oznaci spravne
Reagovat
smazaný uživatel
Ono ani oko není všespasitelné. Je třeba si přiznat, že v dnešní době jsou čároví přežitek, protože při té rychlosti zkrátka nemohou vidět, kam přesně ten míček dopadl, a začít hledat systém, který je nahradí.
Reagovat
misa
jj, quesh u monitoru je nahradí v pohodě
Reagovat
smazaný uživatel
Už se mám začít smát? :-p
Reagovat
slacker
Sam sobe? nechame to na tobe
Reagovat
smazaný uživatel
Čoveče, ty bys asi nemohl sledovat turnaje ITF. Tam ani nejsou rozhodčí u všech čar... :D
Reagovat
misa
:-))
Reagovat
smazaný uživatel
Na ITF už si asi uvědomili, že jsou stejně zbyteční :-D
Reagovat
blixa
Já nevím, že jste ještě nepochopili, že Kája, Bára a Petra jeli do Říma lehce zapařit a uvolnit se před GS. Jen Petra to s těmi výsledky trochu přepískla ;-). A vy furt něco řešíte ... :D :D
Reagovat
blixa
kurňa "jeli" , já už jsem taky hotentot :D :D
Reagovat
Fandina
Myslím, že to tak není, ale je to jedno ... úsměv
Reagovat
EllNino
přesně tak :) neboj, Paříž je taky od slova pařit :D tak tam to bude podobný :DD
Reagovat
blixa
Paříž ??? Pařím !!!!!!!!!!! ;-)
Reagovat
slacker
a parit je zase od slova pazit, takze to bude jako na trave.
Reagovat
smazaný uživatel
Presne tak Blixa, hlavne petra to vzala jako romantickou cestu do rima a trochu se zatrenovat a dat sparingy pred french open ....:-)
Reagovat
Frick
tak je fakt, že Lucka se i na FC svěřila opravdu s velkým problémem - nemůže si vzít zmrzku s sebou :-D
Reagovat
Frick
*FB

https://www.facebook.com/safarovalucie/photos/np.1431680010211294.100001965525242/930744120323739/?type=1&notif_t=notify_me
Reagovat
EllNino
obsah je momentálně nedostupný :D
Reagovat
Frick
Mne to jde.
Reagovat
misa
https://www.facebook.com/safarovalucie/photos/a.579526975445457.1073741827.437408476323975/930744120323739/?type=1&theater
Reagovat
Fandina
https://www.facebook.com/safarovalucie

Je to i tady na hlavní stránce.
Reagovat
smazaný uživatel
Ana podle všeho těsně prohrála s velmi nebezpečnou soupeřkou... Ale co je to platné. :( Hlavně doufám, že žádná z mých favoritek nechytne Dariu někdy na začátku RG. Ta může hodně potrápit i ty nejlepší hráčky...
Reagovat
EllNino
neboj, hned v prvním kole Daria-Máša ...uplně to vidím :D ...
Reagovat
smazaný uživatel
V 1. kole Daria - Petra a Jiřík to nerozdejchá... :D
Reagovat
EllNino
:)) to by se mi líbilo :))
Reagovat
smazaný uživatel
Já se spíš bojím prvního kola Petra-Lucka H., to by mě asi trefilo. :D
Reagovat
EllNino
neboj bude Hráďa se Serenou :D
Reagovat
lars
ne s Anou :)
Reagovat
EllNino
Dariaaaa ...to je zlatíčko, ta holka je živel, hyperaktivní skřítek, houževnatá neřízená střela, paráda :)) Gratulace, její tenis se mi opravdu hodně líbí :)
Reagovat
kada.tom
jo, jedna to vedle Nasťi a Světlany další Ruska, které začínám pomalu, nicméně jistě fandit :-)
Reagovat
EllNino
já mám Rusky celkem rád, když to není Kudryavtseva, Rodionova nebo tak ...ale jinak Máša, Kaťa, Nasťa, Sveta, Makiri, Nadia, Alisa, Ksenia atd atd ...jsou docela fajn :) a Daria s Vitou Diatchenko taky :)))
Reagovat
Davor1
Ale musí zlepšiť ten tragický servis...
Inač súhlas, je neskutočná :-))
Reagovat
EllNino
tak ona s tou výškou bohužel nikdy nebude servismanka :) ale mně připomíná trochu stylem Katku Siniakovou, blbej servis, dobrej pohyb a slušný udery od bl, ale k tomu má navíc víc liftu a slušnej slice a dropshot...a náturu mají taky stejnou Rusandy :D
Reagovat
tommr
jasnej rozdíl je ale v tom, že tam kde Katka brečí se Gavrilova směje ... :)
Reagovat
EllNino
no ona i Dasha si dokáže celkem slušně zařvat :))
Reagovat
Davor1
Daria Gavrilova done it again. Nezničiteľná Daria :-))
Zajtra ju ale Marfuša neskutočne znásilni, Daria je už fyzicky KO a Marfuša jej bude chcieť vrátiť tú prehru z IW...
Reagovat
kada.tom
mám pocit, že Sharapka ještě nepostoupila :-)
Reagovat
EllNino
dneska postoupí Vika :)
Reagovat
kada.tom
anoo, souhlas s tebou :-)
Reagovat
Davor1
Kiežby. Ale neverím tomu. Na antuke je proste UZSB inde...
Reagovat
EllNino
:)) ...no uvdíme, když to zvládla Kuzna, zvládne to Vika taky ...
Reagovat
Davor1
Tak Kuzňa je antukárka ako lusk, RG v kapse, o tom môže Vika len snívať :D Budem jej priať určite, ale čo sa šancí týka, tak som skeptik. Rád sa ale budem mýliť :D
Reagovat
EllNino
Ona si to Máša asi pohlídá :D
Reagovat
Davor1
Už som na Marušu aj stavil, takže šance Viky sa rapídne zvýšili :-DDD
Reagovat
Kozoroh
Vika proti Claypové nemá šanci.
Reagovat
patriks
Jakou formu na RG ? Dnes to bylo opravdu bídné, naprostá bezradnost, pokud se rozehrála výměna, jasně měla navrch Carla. Vydržel jsem to sledovat do 1. prohraného podání Petry ve 2. setu, dál to opravdu už nešlo...Když už se nedaří na příjmu, tak hráčku její úrovně by to nemělo ovlivnit na podání, ale opak byl pravdou. Kdyby si alepoň v závěru setu udržela podání a nevyházela se, tak mohla Carlu prověřit, jak umí doservírovat set.
Reagovat
smazaný uživatel
Co na RG předvede těžko říct, ale fakt je, že má nejlepší antukovou formu za posledních několik let. Ani ten dnešní zápas se mi nezdál až tak katastrofický.
Reagovat
Frick
Začínám to vidět dost pesimisticky. Pokud se dívám do kalendáře, tak předtím se hraje poslední (trochu) větší antukový podnik v Polsku od 27.7. a to ITF 75.000 - což se dá považovat jako jakýsi "moučník" za tím letním evropským antukovým intermezzem.

Ovšem poté se zřejmě až do jara 2016 budou na evropské antuce hrát pouze ITFka do 25.000. Tedy evidentně turnaje pro hráčky, co nemají ambice (a postavení) zkoušet Toronto či Cinci ani v kvaldě. Maximálně si pak zkusit kvaldu na USO (jako třeba loni Denisa)

Ale na 75.000 turnaji je adekvátní účast několika hráček z dolní části TOP 100 (+ i pár pod ní). A to jsou přesně ty hráčky, co by asi spíše hrály kvaldu do Toronta / Cinci...

Vypadá to, že na tomto turnaji budou levné body.

Přijde, že Šavrda rozhodně bude stát o účast Lucky Hr., ale pro ní by to zřejmě znamenalo vypustit Toronto i Cinci. A bude mít ona tohle zapotřebí?

...Aby to neskončilo tak, že nejlepší českou hráčkou tam bude Bára Kr.

Chtělo to jiný termín. Samozřejmě, náramně by se hodil tento aktuální, ale beach-tennis asi v regulérním ITF(/ATP) kalendáři místo nemá. :o)

Pak třeba by dával logiku termín od 20.7., kdy by to navázalo na ITS v Olomouci...

Každopádně se asi ČLTK musí dařit finančně o něco lépe, když si nyní můžou dovolit přibrat k 50.000 challengeru i (dokonce) 75.000 ženské ITF.

O to větší škoda, že temín se zdá býti doslova deb.ilním....
Reagovat
Fandina
Pokud se tam chytí jiné naše holky, které figurují dál na žebříčku, tak jedině dobře. Nemusí tam přece hrát ty, které hrají WTA turnaje. Doufám, že Markéta Vondroušová a další mladice se účastní, nebo Simona Heinová, jestli už je zdravá a další. Bára Krejčíková by byla pěknou vítězkou atd..
Reagovat
Patri.k
Co mají říkat jinde ve světě, třeba pořádat ITF turnaje mimo evropu je vždycky dost nevýhodné... V USA taky záleží dost na sezóně.... Já myslím, že žádná z našich hráček nebude mít zapotřebí vynechávat masters turnaje, našim hráčkám se v poslední době daří a už jich nemáme tolik lehce pod stovkou, pro které by tenhle turnaj v té době naprosto ideální... česko je v centru evropi, určitě tam přijede spousta skvělých tenistek, ale nebude to stovka a pravděpodobně to nebude ani moc češek...
Reagovat
Patri.k
evropy*
Reagovat
Fandina
Evropy
Reagovat
Frick
Njn. Fakt pod tou TOP 100 (kolem ní) to neni dobrý.

Hradecká, Smitková, Siniaková, Koukalová - ty budou chít do Ameriky
Allertová - Ta možná by to na Štváně zkusit mohla
Cetkovská - záleží na zdraví i na tom, co zamýšlí s kariérou, Ale logiku by to možná dávalo. Antuku má ráda a bude potřebovat body.
Plíšková Kr. - Dříve bude v pekle mrznout
Krejčíková - Ano, ta celkem reálná je
Hlaváčková - No, spíše bych to viděl na H+H debl v Americe
Voráčová - Může být, ale koho zajímá? Mne ne...
Martincová - Ano, tu bych si představit dokázal
Vaňková - Také reálná. Ale znova - koho zajímá?
Nicole - Očekávám, že bude v Americe. Ale třeba to bude jinak. Nevylučoval bych to.
Bouzková - ta dá přednost Americe
Vondroušová - Ano, s ní počítám
Reagovat
EllNino
pokud Nicole místo Stromovky chtěla do Marrakeche, tak těžko bude v betonový sezoně na neoblíbené antuce ...ještě navíc v jejím "oblíbeném" Česku, kde jí při poslední zastávce vypískali :D
Reagovat
Frick
No ale kde se klohnila finální část combacku, kde trénuje teď?

V Praze. A na antuce.
Reagovat
EllNino
Jojo, ale Štvanice jí při 1. kole s Kudryavtsevou 2009 vypískala, byl jsem u toho ...takže na ten areál asi nemá moc dobrý vzpomínky :)
Reagovat
Frick
No a nebylo právem?
Reagovat
EllNino
No v podstatě ano :) hrála příšerně a byla uplně odevzdaná, ani se mi nepodepsala :D
Reagovat
sprchon
Co to má na kotníku? :O
Reagovat
sprchon
Aha, fotku jsem nepřiložil. :)
https://pbs.twimg.com/media/CFC5PQyUMAA1tsG.jpg:large
Reagovat
smazaný uživatel
Závěr brala s úsměvem. Před RG bylo splněno. Nahrála si dost zápasů na antuce s rozdílnejma soupeřkama. Vyhrála jeden titul ( vyššího turnaje ! ) a postoupila do ČT menšího. Dnešní zápas - dost materiálu pro rozebrání a stanovení taktiky na zdolání CSN. Mohlo to být dnes lepší, ale rozhodně nevadí. Petra formu má a měla by jí využít i na RG. Teď vydechnout a příprava na French open !
Reagovat
tommr
rozdíl mezi Madridem (1000) a Římem (900) je zanedbatelnej ...
Reagovat
smazaný uživatel
Já bych z toho žádnou vědu nedělal, jednou to přijít muselo a prohrát s Carlou na nejpomalejší antuce na okruhu rozhodně není žádná ostuda, tím spíš, když Carla zřejmě prožívá životní sezonu. Nezdálo se mi, že by Petra dneska hrála o tolik hůř než v předchozích dvou zápasech, ale Carla dneska dobíhala neskutečný věci. Navíc zápas ovlivnilo i poměrně dost sporných verdiktů lajnových, které tam byly, ne, že ne.
Reagovat
Patri.k
jojo, bylo tam hoodně těsných míčků... často ji to vylítlo jen o kousíček za čáru a navíc, množství breaků mám pocit, že si vypracovaly podobné množství, jen prostě v těch duležitých momentech Carla nekazila a Petra jo
Reagovat
slacker
Posledni hra a obrat z 40:0 na 40:A pri vlasnim podani je ostudne.
Reagovat
Patri.k
Myslím, že u Petry běžné, ona je prostě hráčka, co hraje buď fantasticky nebo hrozně... neviděl bych v tom ostudu :D
Reagovat
LukasH
Prosím tě, nauč se ten tenis aspoň trochu a zkus hrát. Zrovna ty bys to potřeboval jako sůl...
Reagovat
lars
jj :)
Reagovat
smazaný uživatel
Kdyby lajnoví byli co k čemu, tak na ten obrat nedošlo.
Reagovat
smazaný uživatel
Já bych si právě tím (ne)trefováním jistej nebyl, třeba v závěru Petře na podáni zahlásili chybu přestože míček zanechal na lajně viditelnou oranžovou stopu. A ten Petřin "aut", kterým si Carla vypracovala MB, byl taky velice vtipnej.
Reagovat
Patri.k
Kristýna hraje suprově, pokud to takhle půjde dál i u WTA turnajů, tak by s její sestrou vážně mohli být nové Williamsky... ale uvidíme, ona Allertové též vyhrávala jeden zápas za druhým na ITF turnajích a když máš silnější soupeřky, tak už to není taková extratřída :D
Reagovat
slacker
No je videt ze si tu 2-mesicni pauzu brala uplne zbytecne. Zbytecne se panikou pripravala hned o 2 Mandatory turnaje a vysledky s CSN ma stjne jeste horsi nez pred pauzou.
Reagovat
smazaný uživatel
Co to meleš? :-D
Reagovat
slacker
Ze prohrala s CSN jeste vyraznejsim skorem nez pred pauzou. Pred ni prohrala 2x po sobe prave s CSN.
Reagovat
smazaný uživatel
Odporník na slovo vzatý.
Reagovat
smazaný uživatel
Tedy pochopitelně myslím odpornika jménem slacker!
Reagovat
slacker
Ty si nech radeji zdat jak platis pres Internetbanking poplatek za tennis.tv.
Reagovat
smazaný uživatel
Jestli dovolíš, o čem si nechám zdát, nech na mě. Určitě to nebode o takových blbinách. Ty prostě rád provokuješ a hraješ si na to, jak tenisu náramně rozumíš.
Reagovat
lars
nerozumis tomu :))
Reagovat
Frick
Já myslim, že nejlépe by uhrála dvě ČF za 2x 215 bodů....

Za výhru v Madridu je 1 000 bodů....

Takže asi tak. To, co (případně) poztrácela vynechánim IW+M, tak to si i s úroky vzala ve Španělsku zpět.
Reagovat
smazaný uživatel
Myslím, že s těma dvěma ČF jsi ještě celkem optimista. :-)
Reagovat
Frick
Tak ano. S touhle variantou operuji, aby bylo vidět, že i když by se Petře dařilo skutečně dobře, zase tolik bodů navíc by nezískala.
Reagovat
slacker
V pripade CSN si nic s uroky zpatky nevzala, naopak jeste prihodila.
Reagovat
smazaný uživatel
A koho zajímá CSN.. :-p
Reagovat
slacker
Kazdeho komu vadi ze zastavuje nase hracky v turnajich
Reagovat
EllNino
jejich problém, že s ní neumí hrát ...krom Lucky si s každou, se kterou hrála, vytřela ...a nejen jednou, co se týče Káji a Petry ...
Reagovat
LukasH
Já se koukal na tu bilanci u Lucky, porazila Carlu třikrát - dvakrát v dávný minulosti a naposled teď, když měla v Doha superformu.
K těm prohrám našich s Carlou přispěly i okolnosti. Kromě toho, že se Carla hodně zlepšila, jak jsem psal, tak jí Petra teď dvakrát za sebou potkala před tou pauzou, kdy prostě neměla žádnou formu. A teď v Římě na pomalý antuce, kde jediná možnost, jak Carlu zdolat, je jít do toho fakt natvrdo a nekazit, na což Petra dneska ani už neměla energii. Karolína měla za sebou taky dlouhou šňůru vyhraných zápasů, když pak s Carlou prohrála.
Obecně je pro naše hráčky nepříjemná, obzvlášť teď.
Reagovat
EllNino
Obecně budu překvapen, jestli ji letos ještě nějaká naše holka porazí, protože krom Lucky na ní nikdo neumí, Bára, Petra, Kája s ní maj zápornou bilanci, tedy aspoň z poslední doby, ale máš pravdu, že Petra i Kája s ní ty zápasy sehrály za blbých okolností, ale na to se historie neptá, stejně tak se historie nikdy nebude ptát na souboje Kvitové a Suarezové :)) ...to by musely být 1. a 2. a to nejsou :D
Reagovat
LukasH
No jo, ale Lucka byla fakt v enormní formě, když jí letos porazila. Ty předchozí vítězství nevypovídají moc o ničem. Kdyby Petra nebyla v takový trapu před tou pauzou, mohla jí porazit taky. Na trávě nebo tvrdým rychlým povrchu je to spíš jen o Petře, kdežto na týhle antuce je Carla jako ryba ve vodě...
Reagovat
EllNino
přesně tak ...ale stejně bych byl překvapen, kdyby Carlu letos ještě nějaká Češka porazila, hraje výborně letos ...:)
Reagovat
LukasH
No, když Carla znovu porazí Petru někde v Torontu nebo Cincy, nepřekvapí mě to. Ale Wimbledon by dost bolel...:D:D:D
Reagovat
EllNino
uvidíme :D ...Petra na posvátné půde prohrála i s Flipkensovou, tak s Carlou muže taky, ikdyž už ji tam jednou porazila :)
Reagovat
lars
neblabol !
Karol ji dala kanara v Sydney letos
Reagovat
EllNino
blábolím ? poslední dva zápasy s ní Kája prohrála bez zisku setu ...
Reagovat
lars
napsal jsi "krom Lucky si s kazdou, se kterou hrála, vytřela..."
coz neni pravda
Plíšková 4 6 6
Suarez-Navarro 6 4 0
Reagovat
EllNino
myslel jsem tím v poslední době ...jinak by to nedávalo smysl, protože Petra ji porazila už 5x a koneckonců i ta Bára s ní má jednu výhru :) ..
Reagovat
lars
potom spatne pises :))
bylo to letos , a ne vyhry z let minulych
Reagovat
Frick
Já bych z toho nědělal vědu. Já myslim, že se to obecně čekat nedalo, že by Petra zaválela na dvou antukových turnajích dva týdny za sebou.
Reagovat
Frick
Já nevim, co proti tomu máte. Já myslim, že je přirozený, že je pro fanouška únosnější to, že důvod naprostýho selhání na servisu je nějakej (menší!) zdr. problém než fakt, že je Lucka totálně labilní.

A nakonec - nemohlo to být jedno s druhym. Beth zlobila noha, Lucku ruka, tak to nelámaly přes koleno, akorát, že když Beth zlobila noha, tak už dále nebylo třeba zdůvodňovat odstoupení Lucčinou rukou?

Ty čísla servisu jsem zde zveřejňoval a ten pokles byl tak rapidní, že skutečně se nezdál být jen tak - u hráčky, co má servis velice dobrý. A v zápase s průměrnou hráčkou. Kdyby třeba Lucka projela ten set tak, že by si obě držely servis až by si ho Lucka v závěru 1x ztratila a tím i projela celý set, tak OK - řekl bych si, že Alex se zlepšila na servisu, Lucka není vyhlášená zlodějka cizích podání a v koncovce (opět) nervově selhala. Ale tak to prostě nebylo. Alex v tom 2. setu ztratila tři svý servisy.

Ano - Lucka má bohužel s hlavou problémy. Ale ta psychyická neodolnost se u ní projevuje tim, že nedokáže dotáhnout dobře rozjeté s špičkovými hráčkami. Ne, že by celý druhý set (kdy ještě zase o tolik nešlo) totálně kolabovala na servisu.

Ať už fakt to WTA streamuje vše. Tohle dohadování / fabulování je zlé.
Reagovat
smazaný uživatel
Zde je článek o Petře, přejdi tam , kde si začal. Zbytečně to tu plevelíš.
Reagovat
misa
Pod článkem o Petře se může psát jenom o ní? A proč se neozveš i u jiných tenistek?
Reagovat
slacker
Ma trauma z hackeru a proto vsude chce platit v hotovosti. Tu bych nebral prilis vazne :-D
Reagovat
Fandina
Jednak to, že je Lucka labilní tu rozebíráš hlavně ty a to samé, co se týká zranění, když evidentně nikde žádná zpráva o indispozici nebyla. Prohrála zápas a takových ještě bude. Její soupeřka potom porazila Makarovou a předtím další dobré tenistky. Hrála dobře a to byl důvod, proč Lucku porazila.
Reagovat
misa
Pevně doufám, že to byla kombinace dobré hry soupeřky a určitého podcenění ze strany Lucky ve druhém setu. Ostatně, Lucka se ve třetím setu pěkně vrátila do zápasu a další den odehrála i debl. Kdyby jí něco bylo, neriskovala by s ohledem na French Open. Její podání na pomalé antuce taky nemá takovou účinnost jako na trávě nebo rychlém betonu.

Větší starost mi dělá to, že z posledních osmi tiebreaků jich Lucka zvládla jen dva. Už z nich musí mít velké obavy.
Reagovat
EllNino
a to je znak lability, s tim žádné udajné "pseudozranění" Lucky nemá co dělat ...
Reagovat
Frick
To ano. Navíc když Lucka je dobrou servismankou (a o to horší returnující), tak se dá čekat že (zvláště na hardu / trávě) můžou ty sety časo do těch tiebreaků dospět (po 0-1 breaku na každý straně)....
Reagovat
EllNino
s těma tiebreakama by měla něco udělat ...protože většinou to na té trávě dopadá právě tím, že set rozhoduje, to máš pravdu ...
Reagovat
misa
jj, je to naše labilka tajbrejková ... ale stejně ji mám nejradši :)
Reagovat
Frick
No, vrátila...

Ztratila dva servisy, v jednom tekla 15:40 a v dalšim dokonce 0:40...

zase je samozřejmě fakt, že se v těchto okamžicích dostála svý pověsti likvidátorky brejkballů.
Reagovat
misa
U Lucky je zajímavé, že nejlepší hru si asi schovává na situace, kdy je dole. Ještě to tak rozšířit na stavy, kdy je ve vedení a krásné výsledky budou na světě.
Reagovat
Frick
Klasika - otáčí a nedotáhne....

Proti Aně Ivanovič loni v Tokiu prohrávala 0:5 a *30:40

...dotáhla na 3:5 a *0:40...

...prohrála 3:6...
Reagovat
Frick
jakože měla tripple BB na *4:5
Reagovat
misa
Jenže Lucka byla v loňském Tokiu nemocná...
Reagovat
VlS
Fricku, běž už do háje s těmi směšnými teoriemi. Lucka prohrála zápas, který mohla vyhrát - nic nového pod sluncem, to se stalo už mockrát.
Nezesměšňuj ji těmi úvahami jako Rafa Fanatici de facto zesměšňují Rafu, protože po každé prohře hledají její důvod v nějakém zranění, nemoci, indispozici a je to směšné a snaha o znehodnocení, znevážení výkonu soupeře.
Prostě normálně prohrála.
Reagovat
Frick
tzv. "normálně" by prohrála, kdyby si hráčky držely servis

ale prohrát 4 z 5 servisů, proti průměrné Rumunce, to prostě normální u Lucky není.
Reagovat
Fandina
Doufám, že příště už najde Petra na Carlu recept. Vím, že Carla všechno doběhne, ale něco by to chtělo na ní vymyslet. Čtyři prohry v řadě, to už je dost i na Petrušku. Tak držím palce příště. Peti pojď!!!
Reagovat
LukasH
Carla se hrozně zlepšila. Do toho začátku roku 2014, kdy s ní Petra měla tak dobrou bilanci, hrála mnohem, mnohem hůř.
Teď už na ní Petra bude potřebovat robocop mod, což předtím nepotřebovala...bohužel v posledních 4 utkáních ho nezapnula ani jednou.:D:D
Reagovat
Fandina
Carla teď hraje super a proto by bylo už načase na ní něco vymyslet. Doufám, že Petra to udělá.
Reagovat
lars
s Busickou super nehrala
Reagovat
Fandina
Vyhrála a to se počítá. A Genie jí asi víc pohonila, víc vyměňovala. To Petra ne. Zase to bylo o pár výměnách a pak se Petra pokusila ukončit. Mnohdy chybně. Jinak jsem byla v Římě a viděla jsem Carlu hrát s Barthel a tam hrála úžasně. Dobře se pohybovala a krásně dávala úhly svým jednoručákem a nakonec vyhrála. Super zápas.
Reagovat
lars
vyhravat muzes i bez super hry
Reagovat
Fandina
Jasně, ze super hrou se dá i prohrát. Záleží na pohledu. Pro někoho je super to, pro druhého ono.
Reagovat
Fandina
se super hrou
Reagovat
smazaný uživatel
Tak zlý to není. Dneska se mi Petra líbila víc než naposledy v Arábii, ale tohle pískoviště prostě není pro ni.
Reagovat
lars
vsechno nedobehne viz s Busickou
Reagovat
smazaný uživatel
Dobře že se Carla rozehrává do krásy před RG, v zájmu zajímavého turnaje.
Reagovat
letityfanousek
něco jako Berdych pro Andersona, snad se jí v Paříži v pavouku vyhne
Reagovat
George_Renel
Není psycho, je jen češkobijka :-)))
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist