Revoluce na US Open: O titul budou hrát Čilič s Nišikorim!

7. 9. 2014, 00:11
Aktuality 388
US OPEN MUŽI - Finále grandslamového turnaje bude poprvé od roku 2005 bez jednoho z hráčů 'velké trojky' Federera, Nadala a Djokoviče. V semifinále US Open se favoritům vzepřeli Kei Nišikori a Marin Čilič, kteří dosáhli životního výsledku. Chorvat v životním zápase zastavil pětinásobného šampiona Rogera Federera.
Marin Čilič

Semifinále letošního US Open nezvládl ani jeden z favoritů. Světová jednička Novak Djokovič prohrál s Japoncem Keiem Nišikorim a pětinásobný šampion Roger Federer pak překvapivě neuhrál ani set proti Marinu Čiličovi.

"Je to úplně jednoduché. Marin hrál skvěle a já nejspíše neměl svůj den," komentoval Federer po utkání své vyřazení. O pár hodin dříve téměř stejnými slovy hodnotil Djokovič svoji porážku s Nišikorim.

Poprvé od roku 1966 prohráli první a druhý nasazený na US Open shodně v semifinále. "Je vzrušující, že se občas objeví nové tváře, které zamíchají kartami. Je to osvěžující a velká věc pro Chorvatsko i Japonsko," řekl Švýcar, který útočil na osmnáctý grandslamový titul v kariéře.

Federer nad Čiličem vyhrál všech pět vzájemných duelů a s grandslamovými semifinále měl mnohem větší zkušenosti. Švýcar hrál o finále již pošestatřicáté, zatímco Chorvat teprve podruhé a bylo to pro něj vyrovnání maxima z Australian Open 2010.

Pětadvacetiletý Čilič, který na loňském US Open chyběl kvůli distancu za doping, se ale z životní šance nerozklepal, vylepšil již tak kvalitní výkon ze čtvrtečního čtvrtfinále proti Berdychovi a zvítězil nečekaně snadno 6-3 6-4 6-4.



Čilič předvedl proti Federerovi téměř dokonalý tenis. Jeho hru dokumentuje poslední game, kterým zápas uzavřel. Dal tři esa po sobě a vítězný bekhend. "Myslím, že jsem předvedl svůj nejlepší zápas v kariéře," řekl Čilič v rozhovoru na kurtu. "Hrál absolutně beze strachu a na hranici rizika," doplnil Federer.

Roger Federer a Marin ČiličChorvat hrál razantně, přesně a dokázal eliminovat útočné výpady Federera. První dva sety získal za hodinu a šest minut. Jen ve třetím řešil problémy, prohrával se Švýcarem 0-2, ale vývoj lehce otočil a suverénně zápas dokončil.

"Prožívám nádherný den, jsem nadšený a cítím se fantasticky," řekl Čilič, kterého trénuje krajan Goran Ivaniševič, vítěz Wimbledonu z roku 2001.

Sedmnáctinásobný grandslamový šampion Federer, který ve čtvrtfinále proti Monfislovi otočil zápas z 0-2 na sety a odvrátil dva mečboly, neodehrál nedohrál špatný zápas. Předvedl 28 winnerů a jen 17 nevynucených chyb, jenže na nadšeně hrajícího Čiliče to jednoduše nestačilo. Chorvat totiž zaznamenal 43 vítězných úderů, chyb udělal o dvacet méně.

"Byl jsem zaskočený, jak konzistentně trefoval forhendy i bekhendy. Nedařilo se mi na returnu, ale jeho servis, hlavně ten první, byl opravdu skvělý," vychvaloval Federer svého přemožitele. "Ale nebylo to jen o jeho servisu, myslím, že opravdu dobře hrál také od základní čáry. Míčky trefoval skvěle," dodal Švýcar, kterého nyní čeká semifinále Davisova poháru proti Itálii.

Čiliče i o rok mladšího Nišikoriho čeká v pondělí první grandslamové finále kariéry. "Pro nás oba to bude senzační den," řekl Čilič. Vzájemnou bilanci má lepší Japonec, který Chorvata porazil pětkrát ze sedmi zápasů a vyhrál nad ním oba letošní zápasy.

Poprvé po sérii 39 grandslamů započaté na Australian Open v roce 2005, kdy Marat Safin v boji o titul porazil Lletona Hewitta, se v grandslamovém finále dvouhry mužů neobjeví ani jeden z trojice vládců tenisu posledních let: Federer a Djokovič vypadli v dnešním semifinále, Španěl Rafael Nadal letos ve Flushing Meadows kvůli zranění levého zápěstí nestartoval,

Zároveň poprvé od Roland Garros 2005, kdy Nadal po výhře nad Argentincem Marianem Puertou zísakl první z devíti pařížských trofejí, si o titul zahrají dva fináloví debutanti. Finále dvou hráčů bez grandslamového titulu se hrálo naposledy na Australian Open 2008 (Djokovič - Tsonga).

- GRANDSLAM US OPEN 2014 -
(USA / New York, tv. povrch, 18.102.000 dolarů)
sobotní výsledky mužů (06. 09. 2014)
• Dvouhra - semifinále •
Nišikori (10-Jap.) - Djokovič (1-Srb.) 6-4 1-6 7-6(4) 6-3
Čilič (14-Chorv.) - Federer (2-Švýc.) 6-3 6-4 6-4
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

388
Přidat komentář
safi1313
Tuším nejnezajímavější finále posledních let a stejně tak tipuji i nejmenší sledovanost a žádanost... Doufám, že jde pouze o shodu náhod a že zlatá éra tenisu nekončí... Nishi vs. Marin = dobří a sympatičtí hráči - pěknej zápas 3.kola... ale finále??? Beru to jako tragédii letošního roku...
Reagovat
gigin
Já si ale pořád stejně myslím, že nejlepší hráč na světě je Gulba.
Reagovat
slacker
Dezo Gulba nebo Fero Gulba?
Reagovat
spaniel
Kazdy sport je skvely, kdyz mu clovek dostatecne rozumi, aby chapal, v cem jsou jednotlive situace obtizne a umel ocenit jejich reseni - a nasel v tom krasu a vzruseni. To je univerzalni pro vsechny sporty. My si jenom vybirame to, co je nasi podstate nejblizsi, stejne jako to delame s nejakym zanrem hudby.
Reagovat
spaniel
To melo jit dole pod vlka :)
Reagovat
Cico93
Ale pasuje to aj tu ,)
Reagovat
gigin
-1
Reagovat
gigin
+1
Reagovat
smazaný uživatel
Souhlasim, a proto je zbytecne o necem psat, ze je neco traparna, kdyz tomu ani nerozumim...a vo to mne tak nejak asi slo...
Reagovat
smazaný uživatel
;D)))
No ja zase, ze Yannick je neprekonatelny a nejlepsi na svete;) Takze mam pro tohle pochopeni;D)

Tady mas jeho song z noveho letosniho albumu.....

https://www.youtube.com/watch?v=eJThhxaO-fg

Les pieds nus, naboso;)

Aleeeeeeeeez forever;)
Reagovat
smazaný uživatel
Hele bracho este tu mas jednu;) Tu jeste neznas...;)

https://www.youtube.com/watch?v=mGg64jGXrKo

Toz a jinak mohli byste konecne s tim Gulbisem taky neco uhrat, koukni na Samuraja s Marinem;) jak se cini;)
Reagovat
Roger_Federer
Hm..to zas bude slivovica.
Reagovat
smazaný uživatel
Synek ho proste ma rad;)
Myslim i bez slivovice...;)
Reagovat
gigin
Díky Vuku, za vše. A ano dnes sú čistý :-) Gulba nemusí nic vyhrát, jde přece i hru, jestli je desátý nebo dvacátý
Reagovat
smazaný uživatel
jasne;) Yannick vsehovsudy vyhral jeden GS;)))
...ale na kurtu byl stejne pro mne kral jak pekne hral;)
a vlastne dodnes pekne svym zpusobem pekne hraje;)
Casto jde o vic nez o zebr a tak;)
Reagovat
gigin
Já si ale pořád stejně myslím, že nejlepší hráč na světě je Gulba.
Reagovat
Gulbis
Nišikori s Cilicem mě udělali velkou radost
http://www.ifortuna.cz/cz/sazeni/tiket/index.html?ticket_id=MTk5MjY0MjQ5NDA3MDcwMDrUkRY%2FstM8KRF4zPE%3D&kind=MAIN
http://www.ifortuna.cz/cz/sazeni/tiket/index.html?ticket_id=MTk5MDE0MjQ5NDA2NjQwMDp2aj1BMbP8UhFZeqQ%3D&kind=MAIN
Reagovat
kada.tom
:-)
Reagovat
smazaný uživatel
wow :)
Reagovat
tommr
průběžnej žebříček ATP k dnešnímu dni tj. po kompletně odehraných semifinálových zápasech na USO.
Čísla v závorce znamenají bodovej náskok nebo ztrátu na Tomáše Berdycha.
Hvězdička znamená, že hráč postoupil na USO do finále.

1. Djokovic 12290 (+8050)
2. Nadal 8670 (+4430)
3. Federer 8030 (+3790)
4. Wawrinka 5625 (+1385)
5. Ferrer 4495 (+255)
----------------------
6. Berdych 4240
----------------------
7. Raonic 4225 (-15)
8. Nishikori 3870 (-370) *
9. Dimitrov 3710 (-530)
10. Murray 3150 (-1090)
11. Tsonga 3100 (-1140)
12. Cilic 3045 (-1195) *
13. Gulbis 2615 (-1625)
14. Del Potro 2365 (-1875)
15. Bautista Agut 1935 (-2305)
16. Isner 1925 (-2315)
17. Fognini 1870 (-2370)
18. Monfils 1845 (-2395)
19. Anderson 1840 (-2400)
20. Lopez,F. 1770 (-2470)
...

Tomáš Berdych měl USO rozehraný poměrně dobře, ale ve čtvrtfinále bohužel těžce narazil. Ještě větší průšvih je ale pro něho předčasnej konec Djokovice a Federera ...
Tomáš se zatím drží na 6.místě ale jen s minimálním náskokem na devátý tj. první nepostupový místo na TM a po finále USO se jeho situace každopádně ještě zhorší ...
Pokud získá titul Nishikori tak se dostane před Tomáše a odsune ho na 7.místo ...
Pokud získá titul Cilic tak se dostane na 9.místo a Tomášův náskok na první nepostupový místo se ještě dál zmenší ...
Reagovat
smazaný uživatel
no jo, prostě si to bude muset uhrát sám, pokud se mu to nepodaří, tak prostě bude dalších osm lidí, kteří si to zaslouží víc, no. Budu mu dál fandit a třeba se to podaří.
Reagovat
Cico93
no zaujimavá tlačenica od toho 4 miesta..
Reagovat
smazaný uživatel
Zajímavé bude taky složení turnaje mistrů. Točí se tam celkem zajímavé možnosti. Kromě první trojky je tam další pětka co se neví. Berdych se tam asi ani nedostane.
Reagovat
smazaný uživatel
pesimisto :)
Reagovat
tommr
řek bych, že účast na TM má už jistou i Wawrinka. Na zbývající 4 místa je ted ale 8 kandidátů a bude to ještě nelítostnej boj. Tomášovi šance v něm nevidím moc optimisticky, protože má v poslední době ze všech těchto hráčů nejslabší formu ...
Reagovat
smazaný uživatel
vidíš ty někdy něco optimisticky?
Reagovat
smazaný uživatel
som rád , že je vo finále aj niekto iní ako "Big Four" ale chcel som aby to boli iní hráči a nie Nishikori s Cilicom.
Do finále mali postúpiť Dimitrov a proti nemu bud Raonic alebo Stan the man.
Ano, Kei a Marin hraju tento turnaj fakt super ale celkovo si viacej postup do GS finale zaslužia prave Dimitrov s Raonicom .
Reagovat
smazaný uživatel
cim si ho zaslouzi? podle zebricku? finale GS si zaslouzi temn,kdo projde 6 kol.....a Dimitrova taky beru, nemam proti nemu absolutne nic, ale je daleko za ocekavanim zatim, neprosadil se ani na masters nejak vyrazne
Reagovat
dadaft
sledujte šerm !!!!!!!!!

je to jediný sport světa, kde se doping nevyskytuje.

ne že by šermíři byli čistí jako lilie, zkoušeli všechno :))))))
(tohle řekl dlouholetý šermíř a trenér)))
ale nic se prostě neosvědčilo.
jakékoliv podpůrné látky vedou vždy ke zhoršení výkonu - a tak se v šermu dopingové kontroly dělají jako v každém jiném sportu, ale ještě se tam nikdy nic nenašlo.

existuje jen jeden 100% čistý sport - ŠERM.

:-)))
Reagovat
slacker
Neverim, kdyz po nejake latce budes vnimat realitu jako Neo matrix nebo Spiderman tak budes neporazitelny
Reagovat
dadaft
věř.
Reagovat
slacker
Neverim ze nejaka muze ucinkovat abys vnimal svet jako 10x zpomaleny film, jen verim ze kazda latka ma sva pro a proti.
Reagovat
dadaft
jak říkám, v šermu se žádná neosvědčila.
Reagovat
slacker
A muzou jist a pit? Jidlo dodava energii jasny dopink
Reagovat
dadaft
:-))
Reagovat
smazaný uživatel
Šerm je trapárna. Viz LOH 2012 v Londýně, kde poškodili korejskou šermířku...
Reagovat
dadaft
sice si přesně nevybavuji, co myslíš, ale to se stává v každém sportu.
Reagovat
smazaný uživatel
http://www.sport.cz/loh/ostatni-sporty/clanek/431058-slzy-a-emoce-ovladly-serm-zdrcena-korejka-kontroverzni-verdikt-oplakala.html
Reagovat
dadaft
jo, už si vzpomínám, bylo to dost divné (hlavně že to tak dlouho trvalo, obecně by se mělo rozhodovat v přijatelném intervalu) - nicméně jak říkám, šerm je nesmírně rychlý sport a tři akce za vteřinu se stihnout dají.

ale tohle je výjimka, málokdy dochází k takovým situacím.
Reagovat
smazaný uživatel
To těžko. Neznám jiný sport, ve kterém by jedna vteřina trvala pět vteřin. Byl to největší skandál Her...
Reagovat
dadaft
v kordu se tři akce dají za vteřinu stihnou.
Reagovat
dadaft
čímž nechci říct, že není možné, že v tom případě za tím nic nebylo.
Reagovat
dadaft
třeba v šavli ne, ale tam čas nerozhoduje, z povahy zbraně plyne, že je skutečná šavlovačka :)) ve které se na nic nečeká a rozhodnuto je dávno před časovým limitem.
v kordu se dost taktizuje, ale výpad, hlavně pod časovým presem, může být skutečně bleskový.
Reagovat
dadaft
ale jinak je to nádherný sport, brutálně rychlý....... - a s very slow-motion záběry i divácky atraktivní
Reagovat
smazaný uživatel
Proc by mel byt serm traparna, to nechapu...
...ty uvedes jeden priklad, jeste z OH, kde to uz je taky pomalu vse o politickem businessu...a to je tak vse, co muzes o tom sporte rict...

Ted dej vycet z fotbalu machre. To je pak super traparna. Tech nesmyslnych plivancu, ktere se netrestaji, neuznanych golu, a naopak uznanych, ktere goly nebyly, filmarskych praci hracu a podvodu, uplaceni, a plno nesmyslu...to jako neni traparna, kdyz se ti hraci vali po travniku jak trotli, a v zaznamu jasne vidis, ze byl treba metr od protihrace??? atd. atd. atd. Ten vycet traparen, kdyby se mel rozvest, tak by clovek nad tim sedel tydny a napsal asi tisic prispevku...

pobavils teda...;)
Reagovat
smazaný uživatel
Už jsem v podstatě odpověděl dadaftovi... Takže krátce: Ano, prakticky v jakémkoliv sportu můžeš být poškozen. Ve fotbale se bohužel velmi často stává (na jakékoliv úrovni), že někoho zařízne rozhodčí. V poslední době se tak stalo např. v zahajovacím zápase MS v Brazílii. Ačkoliv jsem fanda fotbalu, tak mě to neskutečně štve a jsem pro zavedení videa na všechny herní situace... Ale opakuju: Při šermu jsem poprvé v životě viděl, že by jedna vteřina trvala pět vteřin. Jinak mě tenhle sport vůbec nezajímá.
Reagovat
dadaft
to se ti jenom zdálo monty, že vteřina trvá pět vteřin.
je to způsobeno tím, že zásah je sice podporován tělem, ale vede ho hlavně ruka, přichází už v první fázi pohybu - to že po něm tělo vykonává ještě nějaký následný pohyb sice tvé oko vnímá a podvědomě započítává do trvání akce, ale nepočítá se do ní.
v kordu jsou tři výpady do vteřiny limitní, ale možné.
čtyři už ne.
Reagovat
smazaný uživatel
Já se v šermu nevyznám, ale podle všech možných komentářů to byla největší ostuda celé olympiády...
Reagovat
dadaft
ostuda to byla v tom, že se tam zhádali jak psi a trvalo jim hodinu a půl, než rozhodli.

ale z čistě technického hlediska to vítězství němky v limitu možné bylo.
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud te neco nezajima, tak nejvetsi traparna je pak rict o tom, co mne nezajima, ze to je traparna...to se na mne teda nezlob...
A cekat pochvalne komenty po tomhle asi nemuzes;D)
Reagovat
smazaný uživatel
Tebe zase nezajímá fotbal a taky ses k němu vyjádřil. Můžu přece mít názor i na to, co nesleduju (tudíž mě to nezajímá)... Prostě se mi nelíbilo, co se stalo v tom Londýně. Šerm řadím k minoritním sportům, které jsou pro běžného sportovního diváka k vidění jednou za 4 roky (právě na OH). Tam by se měl každý takový sport prezentovat v co nejlepším světle, aby si třeba získal nové příznivce. Šerm si tímto skandálem udělal akorát negativní reklamu... Myslím, že už jsme se spolu podobně bavili během ZOH v Soči na téma snowboarding. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Pochopitelne s tim fotbalem to byl jen priklad, a jen tak mimochodem, celkem jsem ho mel kdysi i rad...i a rad sledoval...
Tvoje opoved jen potvrzuje, zes nepochopil... ten muj priklad, coz byla jen reakce na tvuj prispevek.... a meles dal svou o nejakym nazoru...
Pokud nekoho neco nezajima, a napise o necem na podklade jednoho incidentu, (a jeste nerozumi ani pravidlum dotycneho sportu), ze je neco traparna, tak to hovori za vse...a nema to nic spolecneho s nejakou minoritou atd...spis se tomu rika, ze nekdo je ignorant...

Je to to samy jak bych napsal, ze Sarapka je trapna, protoze jsem ji jednou videl hrat otresne a mela nejaky incident se zdrzovanim, a jinak mne vubec nezajima...nebot cela jeji hra je traparna...co to jsou za kecy???

No uz vidim jak bys tady moralizoval, ale sam se chovas vlastne uplne stejne...
...nebot jde o nejaky princip, a vubec ne o to, jestli nejaky sport je minoritni nebo majoritni...

Stacilo napsat dadaftovi, jo tak jsem ustrelil, nechapu ten sport, a pochopil, ze nekdo ho muze mit i rad...no, ale jak je videt, tohle asi nechapes...takze zbytecne asi dal rozebirat...
Reagovat
spaniel
Kazdy sport je skvely, kdyz mu clovek dostatecne rozumi, aby chapal, v cem jsou jednotlive situace obtizne a umel ocenit jejich reseni - a nasel v tom krasu a vzruseni. To je univerzalni pro vsechny sporty. My si jenom vybirame to, co je nasi podstate nejblizsi, stejne jako to delame s nejakym zanrem hudby.
Reagovat
Bob
Rožérek promarnil velkou šanci získat 18. GS titul. To by ovšem nesměl hrát tak špatně jako včera. Palce držím Keimu :)
Reagovat
smazaný uživatel
Já taky, Keie mám docela rád a dokážu si ho představit víc jako držitele gs, jestli vyhraje Cilic, jdu zakopat svou tenisovou raketu.
Reagovat
LukasH
Roger nehrál špatně. To Marin hrál skvěle a R. k ničemu nepustil. Něco jako Petra ve Wimbledonu.
Reagovat
EllNino
Jsem rád, že se konečně obmění složení finále :Dtřikrát hurá ...
Reagovat
smazaný uživatel
Elegan zase dostal na pekac :-D
Reagovat
Fandin
Hovínka, pekáč - máš zajímavé asociace. Kontrolní otázka: koukáš se do mísy, než spláchneš?
Reagovat
smazaný uživatel
Winger: Fandinu mám rád, ale tenhleten Fandin, co se tu nedávno objevil, oplývá až fakt nevídaným levelem retardace :D

Až na tu Fandinu souhlasím a podepisuji v plném rozsahu .)
Reagovat
Fandin
Hehe, deprivant zoufale hledá spojence. Tak schválně, jestli nějaké najdeš.
Reagovat
Fandin
Ale tady se nějak pořád směšují dvě věci a neustále se mi podsouvá něco, co jsem nikdy neřekl. Já jsem nikde nenapsal, že Čilič porazil Berdycha i Federera rozdílem třídy proto, že zaručeně dopoval. Jen jsem napsal, že by bylo smutné a pro budoucnost tenisu nedobré, kdyby grandslamový turnaj vyhrál tenista, u kterého bylo dříve prokázáno použití nedovolené látky a byl za to potrestán. A že (mimo jiné) proto budu přát titul Nishikorimu.
Reagovat
slacker
No ja bych problem nevidel v Cilici ale v tom ze nekdo ma tu drzost oznacovat nejake latky za nedovolene :-))
Reagovat
Fandin
Tvl, Ondřeji, nějaká pravidla potřeba jsou :-)
Reagovat
slacker
No vsak jsou pravidla. O stridani stran vymene micu, bodovani za turnuje. Ale co kdo ji a jak se oblika do toho ma byt kazdemu houby
Reagovat
Cico93
Vy sa poznáte ?
Reagovat
slacker
Jsme registrovany par
Reagovat
Cico93
Aha
Reagovat
Fandin
Myslíš třeba i pří řízení motorových vozidel a tak?
Reagovat
slacker
Ano, ridit bez nehod pod vlivem jakekoliv latky by melo byt v poradku. Resit jen jako pritezuji okolnost v pripade najakeho pruseru
Reagovat
Fandin
Jsi tedy proti prevenci? Proti minimalizaci nebezpečí? Upřednostňuješ potenciální viníky před potenciálními oběťmi?
Reagovat
slacker
Potencialni vinik potencialni obet to jsou kategorie ktere neuznavam.
Kazdy muz muze potencialne znasilnit. kazdy muze potencialne neco ukrast. Ne zadny Minority Report
Reagovat
Fandin
Jenže když se ožere, tak pravděpodobnost toho, že někoho třeba znásilní, abych použil tvůj příklad, výrazně vzroste. Je poměrně dobře prokázáno, že alkohol odbourává zábrany a podporuje tendence k rizikovému chování.

Čili ten termín "potenciální" můžeme klidně vypustit, ta otázka zní stejně. Stavíš práva viníků nad práva obětí?
Reagovat
slacker
prava fiktivnich viniku a fiktivnich obeti nikam nestavim . proste nejsou
Reagovat
slacker
Takze ozraly chlap se ma preventivne zabasnuout aby nikoho neznasilnil? A naparit mu flastr ze mohl nekoho znasilnit?
Reagovat
Fandin
Ne, ale nemá se třeba pustit v noci na dívčí internát. Neboli, když se vrátíme k dopravní analogii, nepustit za volant.
Reagovat
Fandin
V zájmu a na ochranu těch, které by řízením pod vlivem alkoholu ohrožoval. Oni mají právo takovou ochranu požadovat na úkor jeho práva řídit nalitej. Jejich právo je založeno na "vyšším morálním principu" než jeho a má před ním přednost. Co je na tom tak složitého?
Reagovat
Fandin
Ale jinak, když pořádám nějakou akci, je snad moje svaté právo vymezit okruh osob, které na ni pozvu, nebo ne?
Reagovat
smazaný uživatel
Nemám rád překotné změny ani v životě, ani v tenisu. Vytratila se ta stabilita, nevím jak to popsat, ale teď, když to nevyhraje někdo z té velké trojky, ani jeden nebude ve finále, mně to pocitově přijde jako trochu míň prestižní záležitost. Jak řekl můj kamarád. "Takové složení finále by se hodilo do Umagu." Vím, že je to jen MŮJ pocit a blbost, ale přijde mi to tak prostě.
Hlavní pozitivum je podle mě fakt, že v Japonsku zažije tenis určitě velký boom, to samý v Chorvatsku. Ti dobře vyšilovali, když Ivaniševič vyhrál Wimbledon, New York sice není tak prestižní, ale přesto snad teprve druhý finalista za celou historii (opravte mě) je důvod ke slávě.
No a závěřem chci podotknout, že kde jinde než na US open by mělo být tak překvapivé složení finále. Tu si každým rokem někdo zvedne sebevědomí, od roku 2009 se hrálo šest ročníků s pěti různými vítězi.
Reagovat
Cico93
Nieje to tvoja blbosť, ja to cítim presne takisto asi sme obaja blbci.;)
Reagovat
Fandin
A tak pro jednou to přece nevadí. A navíc je potřeba se pomalu připravovat na rok 2016, v lepším případě 2017, kdy se dominantní hráči poslední doby budou horko těžko držet v první patnáctce.
Reagovat
Cico93
Horko ťažko v 50 myslim, že preháňaš.
Reagovat
Cico93
Aha 15;())
Reagovat
smazaný uživatel
já taky... Míň bych remcal, kdyby se tam dostal třeba někdo jako Ferrer, Berdych, Tsonga, takoví ti hráči z druhé vlny, kteří patří stabilně do top 10, ale když se tam najednou dostanou dva hráči z druhé desítky...hm...(ale neříkám že si to nezaslouží za ten tenis co předvedli).
Reagovat
Cico93
Moje slová .;)
Reagovat
smazaný uživatel
Hmmmm, tak se vytahuje doping,...super.

Dopingove komise, tedy skvely business, ktery se rozjel v druhe polovine XX.stoleti uz je davno prohnila. Dnes je technologie pohanena nejen potrebami sportovcu, ale i prave temito komisemi, ktere rozsiruji pravidla podle toho jaka je poptavka, kdo lepe zaplati atd.. Jsou za tim neskutecne money. ... komise jednou za cas tzv. potresta nejakeho "noumu", aby bylo videt ze jako pracuje...ha, ha, ha se smeji a celkem jsou mi protivne tyhle divadla ...
Vypovedi nekterych "tzv. veteranu" po zakonceni kariery nikoho vubec nerozhodi...masina jede v pohode dal...a pokrytecka komise se tvari jak svate tele...a moralka obecne v hajzlu, takze co ma jako delat ten sportovec, fakt nevim....

Nebo jak si vysvetlujete, ze nejakych vic nez 10let po finale na OH v Seulu slovutna komise pro atletiku priznala, ze ve finale byli na dopingu vsichni...tak kdo by mel vlastne vyhrat??? Kde je tady ta vase moralka??? Hlavne se ptam, kde je tady moralka tech prohnilych komisi, tech krivackych paprdu, kteri si dolarami nacpavaji sve kapsy od producentu ruznych super veci...kolik vzala komise od norskych maniku s "lekem" na astma? aby bezkyne mohly na tom vpoho jezdit???

Ale ono staci, aby Fedex nebo jina znama osobnost obcas prohlasil, ze jako je to dulezite bojovat proti dopingu...atd. Honi se obecne Image, ale za tou oponou jede velky spinavy business.

Takovy Carl Lewis....ty jeho moralisticke kecy, plne propagandy proti dopingu, aby po kariere priznal, ze bral...??? Tak kde jsme??? Kolik mu ta komise zaplatila za ty kecy???

Pokrytectvi jede dal ve velkem meritku, ....
....nejen Yannik Noah volal po kontrole Spanelu...a jak to dopadlo??? Jako vzdy...prachy "zmoralizuji" nakonec vse....
Reagovat
smazaný uživatel
Kazdy sportovec hleda doping (mysleno obecne dobre, ne negativne!!!) Kazdy!!! Je jedno jaky ten doping je. Kdyby komise byla opravdu dusledna a nehrala tuhle svinskou hru, tak nezustane kamen na kameni. Ale jednou se to rozsype. A jak rika Ben Johnson,...jednou prijde den, kdy bud prestanou existovat tzv. povolene a nepovolena latky, coz je uplna kravina...ale uplna...nebo se zacne od zacatku...

Cilic je jako kazdy sportovec...moralizovat ho je proste hloupost. Ryba smrdi jako vzdy od hlavy...ten burdel by se mel zacit uklizet od tech pravidel, ktere urcuji lidi, kteri uz davno jsou zkorumpovani....

Tam bych proste zacal, jestli jde o mne ...a jestli bych se uz vubec poustel do otazky dopingu a moralky...krom toho vlastni zkusenosti mne davno presvedcily...a verit, ze nejaky nejen vrcholovy tenista, nekdy si necim nepomohl, je asi stejne jak verit, ze o vanocich mne dal darek jezisek....

tak asi tak za mne... Proste tady nejde jen o sportovce...bohuzel...:/
Reagovat
smazaný uživatel
Dneska se ale není čemu divit, materialismus je jedna ze základních hodnot této společnosti a král je ten, kdo má víc. Myslím, že dneska by se nechala podmáznout většina lidí, protože peníze jsou něco jako modla, a ti co se nenechají, tak proto, že mají strach, že by se na to přišlo. Těžko už hledat nějakou morálku. Co po mně vždycky rodiče chtěli, bylo abych se dobře učil - myslím abych pak mohl vykonávat dobře placenou práci, ve které bych se nemusel fyzicky dřít - a to vypovídá za celou dnešní společnost. V tom je podle mě spíš problém, nedávat penězům takovou váhu tak proč by se někdo nechal uplácet, ale dneska je to úplně obráceně. A největší blbec je vždycky veřejnost... Tam kde jde jen o peníze není pro nějakou morálku místo, a to platí i pro jednotlivce.
Reagovat
Fandin
To je nesmysl, chtít se mít materiálně lépe je obecně lidská přirozenost, bylo to tak od nepaměti a vždycky to tak bude. Ani za komunistů tomu nebylo jinak a řečičky o tom, jak měli tenkrát k sobě lidi blíž a na první místo stavěli morálku, mne jako pamětníka vždy dokáží rozesmát (či rozesmutnit).

To, jestli se někdo chová morálně, nebo ne, je jeho osobní rozhodnutí, za které nese primární odpovědnost jedinec, nikoli jeho okolí nebo společnost jako celek.
Reagovat
smazaný uživatel
není problém ve chtění mít se líp, to je přirozené, jenže dneska je to postavené až nesmyslně vysoko. A spousta lidí s velikým majetkem jsou ve skutečnosti větší chudáci k politování, než bezdomovci co žebrají v ulicích. Když to řeknu obecně, ale nechytej mě za slovo, čím míň člověk má, tím je šťastnější.
Reagovat
Fandin
No tak pocit štěstí je samozřejmě ryze subjektivní vjem, objektivní okolnosti na něj mají jen nepřímý vliv, to je jasné. Záleží také samozřejmě na tom, jakým způsobem se k tomu bohatství dopracuješ. A už jsem zase u té poctivosti/nepoctivosti, potažmo dopingu.
Reagovat
smazaný uživatel
jj, je to osobní rozhodnutí. Pro každého dnes ale morálka znamená něco jiného. Ti ortodoxní muslimové si taky myslí, že jednají morálně, stejně jako třeba ortodoxní křesťani, ale to už jsem trochu odbočil. Já říkám, že morálka je vytlačena uctíváním "falešných" hodnot.
Reagovat
gigin
tak jsem mohl být vytočený na max. Teď je to tak 50/50 a to je k ničemu.
Reagovat
Cico93
:)
Reagovat
Nola
na tých 100 percent musí byť nas.aný Cico ....
tipoval ako víťaza Fedexa, uhádol dvoch víťazov GS, ale ten prvý a posledný... :D to úplne pokašlal, pobláznil fans a tu je výsledok, donieslo sa to k Nolemu a rozhodol sa, že je rozumnejšie prehrať v semi, ako si vyrobiť hanbu vo finále :D
by ma zaujímalo, na koho si teraz vsadí?
Reagovat
Cico93
:))) ako mysliš koho tipujem ako viťaza Nishi - Cillic?
Reagovat
Nola
yes
Reagovat
Cico93
chorvat, ale neviem či to budem podávať......až to čudne znie. Cillic viťaz GS:)
Reagovat
Nola
Marin má asi jedinečnú šancu. podobne ako DelPo v roku 2009, hrá podobne....
Reagovat
Cico93
to ano, ale DelPotro je aspoň sympaťák:)
Reagovat
smazaný uživatel
Cilic hraje výborně, chtěl jsem finále Novak vs Roger, ale nevadí, aspoň se ukazuje, že když hrajete dobře, tak máte šanci :)

http://www.nicole-vaidisova.com/
Reagovat
Alois_Mlok
Není pravda, že Federer neměl svůj den. Zahrál svůj standard, jaký hraje víceméně poslední čtyři roky. Jenže Čilič byl někde jinde.
Reagovat
smazaný uživatel
Fandinu mám rád, ale tenhleten Fandin, co se tu nedávno objevil, oplývá až fakt nevídaným levelem retardace :D
Reagovat
Fandin
Další zastánce dopingu? Divné, kolik jich je. Pak se nemůžeme divit, že to v téhle zemi vypadá tak, jak to vypadá. Tenhle zjevně usoudil, že nejlepší obrana je útok, a nemaje racionální argumenty, uchyluje se k primitivnímu útoku ad hominem.

Bylo by to směšné, kdyby nešlo o tak vážnou věc, jakou doping v moderním sportu je.
Reagovat
smazaný uživatel
až mu prokážou doping i na Us open, pak něco říkej.
Reagovat
Fandin
Nějak ti uniká smysl a cíl boje proti dopingu. Nejde přece o to, aby sportovci nebyli přistiženi, ale aby neužívali nedovolené prostředky.
Reagovat
smazaný uživatel
a kde bereš tu jistotu že si vzal doping? Někdo začne předvádět dobré výkony a hned je nadopovanej? Bára Strýcová byla na Wimbledonu taky?
Reagovat
PetaM
Ta je sfetovaná furt ... V Česku to ani jinak nejde :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Bára si na Wimbledonu asi zobla antidepresiva, to by u ní stačilo na výrazné zlepšení výkonu :D
Reagovat
Fandin
Vždyť mu přece našli nikethamid, byl za to potrestán, tys to nezaznamenal?
Reagovat
smazaný uživatel
ale to bylo dřív, ne teď na us open. Já neříkám že stopro nebere. Ale nemám rád dávání lidem nálepky za to co jednou udělali, a jednat tak s nimi už navždy. Myslím příklad třeba když byl papežem Benedikt, všichni říkali To je ten co byl v Hitlerjugend, už bylo jedno že je to docela fajn děda. Lidi se vyvíjí a dělají chyby...
Reagovat
smazaný uživatel
Ohledně papeže Benedikta - o byl v Hitlerjugend z donucení.
Reagovat
smazaný uživatel
jo...ale stejně se najdou lidi, kteří si o něm udělali mínění jen z tohoto jednoho faktu...
Reagovat
Fandin
To dopování bylo relativně nedávno, ne v mladších žácích. Pak by byl tvůj příměr korektní.
Reagovat
spaniel
Dva nackove mlati za valky Polaka. Najednou jeden prestane a rika: "Radeji prestaňne, melbjsem videni. Z toho Polaka bude jednou papez!" Druhy se zasmeje, kopne do leziciho Polaka a rika: "Jestli z neho bude papez, tak ja budu papezem hned po nem."
Reagovat
Fandin
Teď jsem se koukl na to, jaký tresty se udělujou za užití nikethamidu v jiných sportech, a vypadá to, že v tenisu je přístup k užívání nedovolených prostředků až nepochopitelně benevolentní.
Reagovat
smazaný uživatel
:)) je na čase to přijmout. I fedex to přijal lépe, jak ty. Napodob ho a nesnižuj se tu.
Reagovat
Fandin
Co s tím má Fedex? To jste se opravdu už všichni zbláznili? Ok, ale potom nenadávejte na to, že tady máte zloděje ve vládě, tuneláře, všelijaké Rittigy a Janoušky. Vždyť vy jste ti, kdo jim pomáhají dostat se tam, kde jsou. Sami a ochotně jim děláte poskoky.

Tohle je krásný příklad - vy tady opěvujete tenistu, který byl sotva před pár měsíci usvědčen z užívání nedovolených prostředků.
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud je ted čistý, tak je to snad ok, ne? Nebo mu měli zakázat hrát tenis nadosmrti?
Reagovat
smazaný uživatel
Fandin moc hezky neunasi.... :-D
Reagovat
Cico93
tipoval na finále a viťazstvo Cillica a ja ho vysmial...
sorry keď to čítaš janekda.
Reagovat
dadaft
fakt?
Reagovat
dadaft
byl to janekda nebo tajný zdroj?

nebo že by byl janekda tajný zdroj?
Reagovat
Cico93
;))) nwm ale pisal totu!
Reagovat
Cico93
ma zaujíma čo budú tito dvaja hrať na ďalších turnajoch.
Reagovat
steve79
Zajímavé je, že v posledn době se začínají prosazovat hráči, kteří hrají útočným stylem. Nišikori, Čilič, Dimitrov, Raonič. Jestli je to čím, že se zase zrychlují kurty?
Reagovat
smazaný uživatel
Tak ono to asi až tak nebude nějakým zrychlování kurtů.

Včera to byl případ, kdy oba dva favorité neměli až tak svůj den a soupeři byli v TOP formě.

Novak - Kei - Novak dělal spoustu chyb a Kei toho dokázal perfektně využívat. V tomhle zápase mě fascinovaly situace, kdy byl Kei evidentně psychicky nalomený, dělal dvojchyby, nedokázal doservírovat set atd. Tyhle situace Novak normálně zvládá a otáčí v každém druhém zápasy a je to jedna z jeho největší zbraní a většinou ji využije. Včera utekl hrobníkovi z lopaty a hned v zápětí set prohrál v TB. Nebyla to Novakova nejlepší forma a soupeř byl skvělý. Nole to ostatně sám řekl.

Roger- Marin - tam to byla převážně servisová záležitost, Marin měl našlapaný servis a Rogerovi stačily 3 výpadky v zápase a prohrál. Taky neměl svůj den, nehrál tenis který předváděl po celý turnaj a Marin byl sebevědomý, nedělal chyby a dokázal gamy ukončovat jednoznačným způsobem.

Ono se ukazuje, že rychlá hra, je na tyhle favority perfektní recept a ukončovat výměny po třetím míčku je klíč k vítězství. To ukázali jak Kei, tak i Marin.

Ta éra BIG 3 (4) není úplně u konce, ale rostou hráči kteří se jim dokážou vyrovnat. Mě je to osobně líto, ale změny jsou asi třeba ať ten sport není tak jednoznačný.
Reagovat
smazaný uživatel
A mě osobně ještě překvapilo, že oba dva ty zapasy nebyly bůhví jaké tenisové bitvy. Oba favorité celkem jasně prohráli. Roger trošku jasněji, ale i tak.
Reagovat
steve79
Hráči už nejsou nejmladší. Roger 33, Rafa 28, Novak 27. Tenista je v nejlepší tenisové formě kolem 25 roku. Je zázrak, že Grandslamy vyhrávali tito hráči.
Reagovat
blixa
A na těch 25 let si přišel jak ?
Reagovat
steve79
To se tak celkové říká.
Reagovat
smazaný uživatel
:D to je kravina. Je to dost individuální, stačí se mrknout do praxe, příkladem může být Wawrinka, který předvádí svůj nejlepší tenis v nějaký 29 letech nebo kolik má.
Reagovat
spaniel
Soucasny prumerny vek top hracu je myslim 30. Za poslednich 10 let porad stoupa.
Reagovat
smazaný uživatel
Vcera jsem mel solidni nervy kdyz jsem to videl na vlastni oci, ale je fakt, ze Marin hral sileny tenia a zaslozene vyhral. Uvidime jak to bude a big 4 dale. Mozna uz je na zmenu cas. Prece jen od 2005 byla ta finale porad dookola.
Reagovat
smazaný uživatel
Zabíjení tenisu v přímém přenosu! Ještě že existuje WTA, sice více chyb a nedokonalosti, ale pořád "klasický" tenis.
Reagovat
smazaný uživatel
"Dlouho nad porážkou lamentovat nebudu. Marin hrál výtečně, starou dobrou školu. Šel do úderů naplno z každé pozice a vůbec mi nedal šanci, abych do jeho hlavy zasel semínko pochybnosti. Hrál absolutně beze strachu a na hranici rizika."

By mne zajimalo, jak nam tohle vysvetlis;D)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to je oficiální verze pro veřejnost. Ani neříkám, že Čilič neumí hrát tenis, ale tenhle styl mě nudí.
Reagovat
smazaný uživatel
mozna proto, ze si divaci uz privykli na ten styl BL. Kdyz se podivas hloubeji do historie, tak byl tenis vzdy ruznorody a myslim, ze je stale. Jenze jedna vec je divak, ktery si na neco privykne a druha vec a dost dulezita,... jak hrac resi hru na kurtu. Tech reseni je spousta a proto je to tak hezky sport. Pokud by se z neho vytratila osobitost reseni hry, a jelo by se podle nejakeho zaziteho mustru, byla by to velka skoda...hlavne pro ten sport...
...tohle muze mit velky vliv i na trenery, kteri potom mohou vest ty hrace ruznorodnym zpusobem a vic odvazneji. Ale stale jedno budou mit vzdy vsichni spolecne....stejny kurt, mice, rozmery, vysku site...a pravidla.
Proto tuhle situaci beru velmi pozitivne, a ne jak nejakou tragedii nebo revoluci,...proste my nemuzeme zapominat o tom, ze kazdy hrac chce vyhrat, a on trenuje a dre, aby doshanul toho snu kazdeho tenisty, pohar GS.... divak rozhodne ne!!!...pokud to divak neakceptuje, neni to skoda pro hrace, ani pro tenis takovy;)
Spis bych rekl, ze ta ruznorodnost muze pritahnout vetsi pozornost nekterych divaku, nebot myslim, ze neni malo tech, kteri uz ty GS brali jak rutinu a spis se zajimali o prvni kola, nez o finale, ktere bylo pomalu uz nalajnovane...
Takze pro ty divaky, kteri si uz zvykli...to asi bolestne muze byt, ale pro tenis jako takovy si myslim, ze to je opravdu jen dobre...
Reagovat
smazaný uživatel
S myšlenkou, že změna je dobrá pro tenis, souhlasím. S čím nesouhlasím, respektive, co mě nebaví, že tu změnu mají na svědomí ranaři. Když bude vyhrávat Dimitrov a podobní hráči, nebude mi vadit, že Rafa, Roger a spol. zmizí do hlubin.
Reagovat
VlS
přináší hned několik výhod:
1) s Vlkem vyjeme radostí, že je změna a smečka radujících se rozrůstá, aniž by potřebovala hatery Noleho a Rogera
2) Majitelé sázkovek jsou na vrcholu blaha, větší by jim mohla zajistit jen dnešní výhra Caro
3) základny fanatic fans/haterů big 4 se otřásají v základech, nemají plán B na tento případ
Reagovat
smazaný uživatel
;D)))
Reagovat
smazaný uživatel
...jo jinak ta vyhra Karoliny by byla vazne zajimava;)
Reagovat
VlS
Netipnul bych si na to, ale nemožné to není.
Reagovat
smazaný uživatel
byla by to takova hezka tecka, za tim nasim pripadem USO2014;)
to rozhodne...myslim, ze dadaft vyje v teto chvili s nami;)
Reagovat
VlS
Ja ho slyším :-D
Reagovat
smazaný uživatel
:-D)
...tak to mas stale dobry sluch;)
Reagovat
steve79
Roger mohl hrat lepe, ale i tak si myslim, ze by to nestacilo. Cilic hral uzasne, vyborny pohyb! Nole po tom co se ozenil, tak vysledky nic moc.
Reagovat
smazaný uživatel
... éry VK - Velkého kvarteta. Co se týče obou včerejších poražených, větší krach zaznamenal Fedex. Kdo ví, možná to byla poslední šance na 18. GS triumf a s velkou pravděpodobností poslední možnost opět dobýt New York. No je pravda, že kdyby došlo na finále Nole-Roger, tak by Srb byl favoritem a vyhrál by 3:1 na sety. Vyřazením Noleho se Rogerova šance na titul zvýšila, ale Marin mu ji zazdil...
Roger čeká na GS titul 2 roky a kdoví, jestli se dočká...
Reagovat
smazaný uživatel
Ja to vim, nedocka ;-)
Reagovat
Frick
Česko, Srbsko, Chorvatsko, Dánsko, Estonsko, Slovensko, Ukrajina, Kazachstán, Bělorusko, Belgie - země, jenž mají zástupce v TOP 50, ale bez WTA turnaje (dle žebříčku k 25.8.)

Rakousko, Nový Zéland, Thajsko, Malajsie, Kolumbie, Mexiko, Brazílie, Švédsko, Maroko, Portugalsko, Lucembursko, Turecko, Nizozemsko, Ázerbajdžán, Uzbekistán, Katar, SAE

Země, kde nemají tenistku v TOP 50, ale hrají se tam WTA turnaje....

Není to prostě jen tak, vyhrát doma, no...¨

Černošku, dělej něco nebo se na to vys....
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to je konec! Člověk přijde z noční, první co zjistí, že Djokovič se nechal rozsekat samurajským mečem a ani Roger nezvládl chytit tu zlatou šanci za pačesy?! Děláte si ze mě....??? Tak to je nehoráznej hukot, asi se fakt smráká nad starou dobrou elitou, velká škoda pro Rogera, jdu to radši zaspat :(((
Reagovat
Sonja
Niši, pojď si pro titul!!
Reagovat
smazaný uživatel
Hlavně aby to bylo parádní finále, který zavře ústa rozmrzelcům, Marin si finále zasloužil určitě, na finále se těšim a ty, které nezajímá nechápu...
Reagovat
smazaný uživatel
obidvaja si zaslúžia, aj Niši hrá krásny tenis, ja verím, že sa mu to podarí. a som rád, že konečne niekto nový, keď sa na to pozrieš neni to žiadna náhodná zostava, obidvaja hrajú momentálne najlepší tenis tak prečo by tam mal byť niekto iný
Reagovat
Sonja
Niši je úžasnej, porazit v řadě Miloše, Stana a Noleho - wow. Přitom dva zápasy hrál v 5 setech a už proti Stanovi se čekalo, že to fyzicky nedá... dal, v tom ohledu neuvěřitelně překvapil (o hráčskejch kvalitách už se samozřejmě vědělo dávno)...
Zápas Marin x Federer jsem nesledovala, ale nečekala jsem, že to Marin dá, hlavně co se týče psychiky. No a pak se dozvím, že když podával na vítězství, trefil 3 esa? Šílenost. Ale mám radost:-)
Zápas Nole x Niši jsem sledovala a kromě některejch skvělejch úderů Keie nebylo moc na co koukat. Oboum dělalo velkej problém to polední vedro, jenže Kei se s ním pral, zatímco Novaka akorát otrávilo a vypadal v 2.půlce zápasu už úplně odevzdaně. Samozřejmě si ještě neodpustil ztrácet energii na diváky:-XXX No prostě hrůza, jakmile není 100% v zápase proti takhle kvalitnímu soupeři v semifinále GS, tak nemůže čekat nic než prohru.
Ráda bych řekla, že bude líp, ale to možná tak v osobním životě, až se mu za nějaký měsíc narodí mimčo;-)
Reagovat
Sonja
Sezonu každopádně zachránil Wimbledonem, takže už jsem přece jen shovívavější;-)
Reagovat
smazaný uživatel
ja si nemyslím, že by hral djoko nejak odovzdane, ale niši jednoducho nerobil žiadne chyby a na podani si ho vždy vedel vo výmene pekne rozložiť, a mne sa ten zápas nezdal vôbec zlý tie nišiho returny a víťazné údery radosť pozerať. Už tu niekto spomínal jeho zápas proti Nadalovi v Madride, ja keď som sa na to pozeral fakt som mal pocit, že lepší tenis sa už skoro ani hrať nedá, neskutočne ho ničil a to bolo na antuke, keď to zdravie bude ako má byť, myslím že nišiho by sme mohli vídať v týchto fázach GS celkom často
Reagovat
Sonja
Já to přehanala s tou 2.půlkou zápasu, ve 3.setu se lámal zápas, tam ještě nějaké šance byly, pak už nic...a bylo zajímavý sledovat, jak už to ani diváky tolik nebaví, když se Nole přestal hecovat a vypadalo to, že se smířil s prohrou (do tý doby šíleli z každýho bodu, kterej prohrál)

S Nišim souhlas, ale skvělý Niši se pro mě nerovná skvělý zápas, Noleho mdlé sparingování mě zrovna moc nebavilo:-( (ale tak dívám se na to z pohledu fanouška, uznávám, že můžu bejt subjektivní)
Jinak Niši, jak píšeš, brutální returny, nádherný BH po čáře, running FH...a hlavně je to neskutečnej bojovník:-) Samozřejmě Marin si taky zaslouží velkou pochvalu, ale ve finále přece jen budu fandit Nišimu...;-)
Reagovat
smazaný uživatel
uz byl potrestan - nedivala jsem se! :-) Kdyz jsem uvidela nestihacku stareho pana, taky mi dosly sily i vira... :-((( Jsem zklamana, ale cas je neuprosny a dostihne nas vsechny, nejen Fedexe. ;-)
Kuru, kuru, kuru, Nishi! :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Tak ale ve Wimblasu stihal bez problémů, každý turnaj je jiný, když někdo chytí takovou megaformu jako teď Marin nebo v lednu Stan, tak se s tim moc dělat nedá, to nemá se stářim vůbec nic společnýho, dnes to byly dělostrelecké manévry, řekni mi co s tím mohl dělat, je jasný, že by vypráskal i Noleho...
Reagovat
smazaný uživatel
absolutne nechapu - Wimbledon je trava a primer s Djokovicem... tak toho snad vypraskal Kei.. :-)) Ja Marinovi nic neupiram, ale vek meni osobnost i vykon a delostrelec se da taky znejistit, kdyz na to mas "prostredky". :-)
Reagovat
smazaný uživatel
ale je pravda, že proti tomu, čo hral čilič sa ťažko dá niečo robiť. Ale japončíkovi verím, že to zvládne, ak bude hrať ako doteraz
Reagovat
smazaný uživatel
no vsak a stejne tak bych verila mlademu Fedexovi.. :-) Ono by i Marinovo sebevedomi bylo jinde, na stareho pana si uz ted kde kdo vyskakuje a nejen na kurtu.. ;-)
Reagovat
Fandin
V zájmu uchování pověsti tenisu jako relativně "čistého" sportu musí finále vyhrát Nishikori, jinak už tenis nikdy nebude jako dřív a začne éra chemie.

Přece jen je divné, že hráč, který odehraje náročný pětiseťák s 31. hráčem světa, hned nato beze ztráty setu přejede dva hráče světové desítky, když navíc celý rok předtím nehrál nic moc.
Reagovat
smazaný uživatel
Jasně, po zápase se Simonem si zobnul, jinak se to vysvětlit nedá, určitě...
Reagovat
Fandin
Takhle fungovaly zakázané látky někdy před třiceti lety, dnes je všechno daleko dál. Ono se za tu dobu přece jen stalo i něco jiného, než že Zuckerberg vymyslel Facebook :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Je vidět, že pro tebe je to jasnej dopař, nemáš pochybnosti, takže nemá smysl tě přesvědčovat o opaku...
Reagovat
Fandin
To jsi to nějak špatně pochopil, není to pro mne "jasný dopař", ať už to znamená cokoli, ale pro mne prostě není čistý, protože mu při antidopingové kontrole našli v těle zakázané látky. Mně to připadá něco jako že 1+1=2.

Právě že já mám pochybnosti, ty je nemáš. Prostě mu věříš.
Reagovat
smazaný uživatel
Já mu věřím ano, je to pro mě úplně jiný případ než Contador a spol., na to mám bezpochyby právo.
Reagovat
Fandin
Ale já to ho neupírám. Jen říkám, že pro pověst tenisu jako takového bude špatné, když grandslamový titul získá hráč, který byl dříve potrestán za pozitivní dopingový nález.
Reagovat
smazaný uživatel
Teď jsem ti to psal níže, pro tebe se tím pověst tenisu sníží, pro 80-90% ale asi ne, stačí se podívat na tuhle diskuzi, pro drtivou většinu to problém není.
Reagovat
Fandin
Protože ještě nevyhrál, je to zatím nejistá možnost. Počkej až (nedejbože) vyhraje, co se rozjede v médiích.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak ono stačí, že už postoupil do finále ne? Kdo ho bude chtít stírat, vyřádí se na něm i když finále nevyhraje...
Reagovat
smazaný uživatel
Jinak mě nezajímá co se rozjede nebo nerozjede v médiích, bude to jen něčí pohled na věc...
Reagovat
Fandin
Mezi finále a titulem je v mediokracii rozdíl zhruba jako mezi Michalem Davidem a Ludwigem van Beethovenem.
Reagovat
smazaný uživatel
Já ten rozdíl moc nevidím, každopádně to jde mimo mě, takže mě to nijak netrápí :)
Reagovat
tito
No pokud někdo překvapuje svojí, proti předpokladům vyšší fyzickou odolností, tak to není Marin ale Kei. Ten nejevil po 2 pětisetech v následujícím zápase žádné známky únavy. Tím netvrdím, že Kei něco bere, naopak si myslím, že v rámci GS jsou 2 dny na relaxaci dostatečné, pokud předcházela dostatečná fyzická příprava. Je to jen na konto toho popíchnutí Marina. (Navíc kdo si pamatuje Changa, nemůže nevzpomenout jeho fyzickou připravenost) Prostě Goran mu "opravil" hlavu a Marin nekolabuje po prvním vyhraném, jak to v minulosti měl v některých důležitých zápasech. Před chemií bych vsadil na vliv kouče a moc bych nespekuloval. Jinak chlapci spolu již na USO 2x hráli- v r. 2010, 2012 bilance l:l:-)
Reagovat
Roger_Federer
Presto ze mi vubec nevadi ze finale budou hrat konecne jiny hraci nez ten zabehly stereotip poslednich 8 let..:), malicko nesouhlasim..Priztup k dopingu tenisovych organizacich je lhani a tutlani vramci zachovani obrazu cistoty obrazu..i To z Marinem byla fraska, dostal alibistickych 9 mesicu, ktere dokonce zkratili na 4, jiste nechteli znicit karieru top tenistovi.
Dle meho nazoru, ale neni vubec dobre pro budoucnost tenisu, deti, dorustajicich junioru, ze tenista ktereho obvinili a usvedcili z dopingu, se vraci ve forme jako hrom a zaziva nejlepsi sezonu sve kariery, 22 mesicu po pauze, vypraska fenomem, Federera a postoupi do finale Granslemu..
Samozdrjme Markn hral nezkutecne a verim ze ho tam posunul Goran..
Presto me napada Kollerer za vsazenych 120euro dostal dozivotni stop.
Cilic za doping 4 mesice..
Reagovat
Roger_Federer
Oprava 10 mesicu po pauze..
Reagovat
tito
Nazdar Dominiku. Víš mně v případě dopingu zase na druhou stranu zaráží černobílé vidění a okamžité odsuzování. My se stále bavíme na úrovni toho, že někdo vzal něco vědomě a na tom se staví veškerá polemika. Ale: l) může to znít jako směšná fikce, ale určitě není až takový problém někomu něco podsunout a ve své podstatě jej zlikvidovat. V kontextu toho, že nějaký magor je schopen se vrhnout na sportovce s nožem jen proto, že poráží jeho favorita, v kontextu rivality, která vyúsťuje v nenávist a pokus o likvidaci (Hardingová x Kerriganová) mi to až tak nemožné nepřipadá
2) nepochybně je do nebe volající rozdíl mezi např. anabolickými steroidy, erytropoetinem a např. sibutraminem (Meridia), který vedl k trestu u BZS. Vzhledem k ohromné škále prostředků, které by mohly být "zneužity?" mám pocit, že účelnou dopingovou kontrolu ovládla nesmyslná byrokracie a ještě více byznys s vlastními kontrolami spojený. Tím konkrétně myslím prostředky, nad kterými by klinický farmakolog a sportovec v jedné osobě jen s údivem zakroutil hlavou. Nejen nad účinnou látkou, ale třeba i o jejím množství v těle sportovce (u testu po výkonu pochopitelně) A to nemluvím o tom, že v případě prostředků pro sportovce můžou být příměsi, které ani nejsou uvedeny ve složení, viz nedávný případ s THC http://ekonomika.idnes.cz/v-tabletach-pro-kulturisty-se-naslo-thc-fcw-/test.aspx?c=A140829_173123_test_fih Omyl se přeci nedá vyloučit.
Tím doping neobhajuji, jen se snažím nevidět celou problematiku tak černobíle a startovat na první. A k vlastnímu Marinovi- mne jeho úspěch zas tak nepřekvapuje. Nebyl to nikdy na hardu žádný nazdárek, vždyť již v roce 2010 prohrál na AO až v SF s Andym M. Tak proč by nemohl porazit stárnoucího Federera? O Berdychovi ani nemluvě, s tím má vyrovnanou bilanci 4:5. Víš celá ta debata mi připadá tendenční jen proto, že si dovolil porazit něčí modlu....
Reagovat
Fandin
Tou modlou myslíš Berdycha?
Reagovat
Roger_Federer
Ano, v tomto je velka pravda, nahore to podobne pise Vlk..Souhlasim s tebou, me jde spis oto, ze Cilice vybrali jako obetni ovecku, dali mu smesby policek a trochu vetsi dovolenou a vlk se nazral.. A asi nikdy nepocitali ze to muze mit nasledky, nejspise se necekalo, ze Marin dostane tam kde ted je dnes..Nebudme baivni, pokud dbes Marin zvitezi teprve zacnou debaty o tom jeho dopingu ve velkem po celem internetu.
Reagovat
Fandin
Přesně to se snažím říct.
Reagovat
Fandin
Kdo tady mluví o fyzické odolnosti? Existují přece drogy podporující soustředění nebo třeba zbavující strachu, potažmo trémy, a podobně.
Reagovat
tito
pokud uvedeš " který odehraje náročný pětiseťák " tak se to nepochybně nabízí
Reagovat
Fandin
Tak to se omlouvám, že jsem to nezformuloval přesně. Chtěl jsem říct, že měl problémy porazit 31. hráče, a pak sfoukne rozdílem třídy dva hráče první desítky.
Reagovat
tito
Nic se neděje, debatujem.
Reagovat
smazaný uživatel
čítam tu ako tu špíníš na čiliča a vôbec nechápem o čo ti ide. Tenis bude úplne rovnaký, neviem aký má význam vŕtať sa v dopingu, hlavne keď sa jedná o šport ako je tenis. cyklistika je úplne iný prípad tam povedzme sa niečím nadopuješ a zvýši ti to výkon a to je všetko, čo potrebuješ. Ale píšeš ako keby si teraz čilič niečo zobol a zrazu kvôli tomu perfektne podáva a nerobí chyby a zničil len preto federera aj berdych, je to fakt smiešne. A práve sám vravíš, že nehral predtým nič moc, a to ani pred dištancom nehral tak nechápem načo tu vôbec niekto musí vyťahovať takéto veci.
Reagovat
smazaný uživatel
Ako vravíš...
Reagovat
rib
No ono se to Ciličovi už v minulosti stalo, že mu něco našli a musel vrátit titul z Queens. Taky tehdy hrál "v životní formě a dobře se tam citil"
Reagovat
Fandin
Čilič hlavně pošpinil sám sebe tou dopingovou aférou, nebo ne? A to tady kolega píše, že to navíc nebylo poprvé, to fakt nechápu, jak může někdo obhajovat doping ve sportu.
Reagovat
tito
nevím kde jste přišli na dvě afery. Byla to jedna a ta samá
http://sport.lidovky.cz/doping-cilic-uspel-s-odvolanim-a-muze-se-hned-vratit-k-tenisu-prj-/ostatni-sporty.aspx?c=A131025_134004_ln-sport-ostatni_mih
Reagovat
Fandin
Pardon, to jsem špatně pochopil. Opravdu to bylo "jen" jednou.
Reagovat
Frick
Turnajová jednička (Bojana) je na 36. místě WTA....

Pamatujete někdy horší turnaj v tomto ohledu?
Reagovat
Titan
Myslíš to, že Uzbekistán má turnaj WTA a druhá největší tenisová velmoc světa ho nemá...?
:-)
Je věc podnikatelek (tenistek), kde budou bojovat, a ani asijské turné se mnohým nelíbí (včetně mužů). Hongkong už vzdaly Bušárdice a Peng. Nikdo není nadšený z cestování po posledním grandslamu...
Reagovat
smazaný uživatel
Tak já pamatuju několik turnajů i ATP, kde byla jednička turnaje až ve čtvrtý desítce...
Reagovat
Frick
Tak je fakt, že třeba Bělehrad ho taky nemá, no.
Reagovat
martinek37
Rozhodně není pravda, že by Nole a Roger prohráli, protože by hráli špatně. Oba zápasy byly velmi kvalitní. Vždy je to o tom konkrétním momentu a je úplně jedno, kdo je na kurtu a s jakým rankingem. Jak už jsem psal vedle, budu více fandit Nishimu, ale když vyhraje Marin, taky mě to mrzet nebude.
Jsem taky hodně zvědavý na TM a hlavně příští sezónu, kdy to bude bitva o pozice. Tlačenice do TOP 10 je obrovská. Taky mě zajímá, jestli nakonec dopadne spolupráce Tomáše s Lendlem.
Reagovat
smazaný uživatel
Hm, tak Švýcaři dnes asi nemají den. Hingis s Pennettou hned 1. game v 3. setu brejknuté...
Reagovat
VlS
Já tedy Martinu považuji za ČECHOSLOVAČKU, která ma švýcarskej pas.
Reagovat
tommr
dnešní úspěšnej den našich v Quebecu završila Bára Krejčíková (237)která jasně přehrála domácí Laovou (381) a o postup do hlavní soutěže si zítra zahraje s další Američankou Sanchezovou (304) ... :)
Reagovat
spaniel
Ja budu tlačit Nishikoriho. Nic proti Marinovi, ale v samurajovi je potenciál ještě něco dokazat a toto by ho mohlo nakopnout. Navíc to není tak, ze by Cilic měl za sebou par prohraných finále, ze by mu člověk pral z lítosti. Ale vůbec netuším, jak to dopadne. V mezi hře si myslím, ze bude lepší Kei, otázka je, jak často se k ni dostane a jak bude využívat brejkboly.
Reagovat
smazaný uživatel
Take budu asi prat trochu vic Samurajovi. Dneska se mne opravdu s Nolem velmi libil. Rozhodne je to odvazny hrac. Krom toho opravdu skvely na prijmu. Na tohle se tesim asi nejvic, na kolik si poradi se servisem Marina.
H2H vyzniva teda lip pro Keie, takze bych se ani nedivil, kdyby zvedal misu on;) Ale uvidime, je to finale GS. O misu bude urcite velky boj;)
Take je zajimave, ze na GS se tihle dva potkali pouze tady v NY, a maji h2h vyrovnane 1:1:)
Reagovat
smazaný uživatel
Já myslim, že rozhodne Marinova suverenita na servisu, který ztratí max.tak jednou, naopak Keiův druhej servis bude dost nekompromisně trestat jako v čf a sf, klidně to může skončit třikrát 6:4 a bude hotovo za dvě hoďky, to bych si tipl...
Reagovat
smazaný uživatel
Předpokládám, že po prvním SF naši elegánovci už oslavovali tu osmnáctku :-D
Přiznejte se, milánkové! Tak někdy příště, případně aspoň to Rio 2016 by mohlo klapnout. Rožér od posledního GS titulu bude mít opět pauzu minimálně 2,5 roku.
Snad se Rafa ještě zmátoří a nakonec tu Rožírkovu sedmnáctku dotáhne, když už Novak na většině grandslamů je marnej, kromě letošního Wimbledonu. Pokud nepadne v SF, tak podělá finále :-(
Reagovat
Roger_Federer
Z ceho se ma Rafa zmatorit?
Reagovat
a.magerova
Dnes máš službu Ty?!
Reagovat
spaniel
Rožér se píše Roger. To není jako slajs, ze si to foneticky prevedes, víš?
Reagovat
Fandin
Zkus přemýšlet pozitivně, někomu fandit. Komukoli. Možná nebudeš mít tak smutný život a nebudeš se muset - stejně jako podobný exot Barney - do diskuzí zapojovat jen tehdy, když subjekt tvé nenávisti zaznamená nějaký neúspěch.
Reagovat
smazaný uživatel
Přiznej se, že sis po proměněném mečbolu Čiliče stříknul do trenclí, milánku! :-D
Reagovat
smazaný uživatel
GS pre Cilica alebo Nishikoriho..Takého Ferrera alebo Berdycha moze roztrhnut..
Reagovat
pockerface
zrovna jsem to psal níž,že bych 1GS přál i Davidovi.Ten by měl možná šanci na RG,ale to by tam nesměl hrát Rafa nebo by musel být ve finále zraněnej jako byl na AO.
Reagovat
smazaný uživatel
U Ferrera by muselo jít o mimořádnou shodu okolností, aby vyhrál GS. Je to fakt "dělník tenisu", spolehlivý, málo failů, ale bez velkých úspěchů. Berdych měl podle mě větší šanci - a dost možná největší letos na USO (navzdory slabší formě). Ale už to asi prováhal.
Reagovat
smazaný uživatel
Ty by ses mel hlavne hluboce zamyslet nad tim, kde mas to predcasne finale...

Nevim, jak si to vubec predstavujes, ale pamatuji si velmi dobre na jeden celkem zajimavy rozhovor s Tommym Haasem...ktera se tykala take otazky vitezstvi v GS...a ktery mne opet pripomnel jednu dulezitou vec....
...vitezstvi v GS je sen kazdeho hrace...takze k tomu Davidovi a Rebelovi dopln cele pole ucastniku....kteri uz vypadli...
Reagovat
smazaný uživatel
V podstatě to ale v případě Čiliče žádná senzace nebude, hraje tam tak skvěle, že si to zaslouží jako nikdo, moc mu to přeju...
Reagovat
Fandin
Hráč s dopingovou minulostí? To snad ne.
Reagovat
smazaný uživatel
To neberu, pro mě to žádnej lump, kterej by cíleně dopoval není, navíc do finále ho poslalo jen a pouze jeho tenisové umění a to je pro mě zásadní, hraje parádně a já mu fandim, kdo ale do něj chce kopat jeho věc.
Reagovat
Fandin
Já ti rozumím, ale zakázanou látku mu našli, to neokecáš. Takže já budu raději fandit Nishikorimu, kterému nikdy nic nenašli. Ale každý máme jinak nastavená morální měřítka.
Reagovat
smazaný uživatel
Já nic neokecávám, pro mě to není podstatný, ale s morálkou to nesouvisí, mě zajímá atraktivita tenisu jakou daný hráč předvádí a Marin mě prostě baví, tak proč bych mu neměl fandit? Nišikoriho hra mě tolik nebere, toť vše (jinak Čilič určitě cíleně nedopoval, věřim mu, stejně jako Troickýmu).
Reagovat
Fandin
To je v podstatě to samý, jako když řekneš, že tě nezajímá, jestli je auto, který kupuješ, kradený, že tě zajímá jen to, jak dobře jezdí. Protože prostě tomu, co ti ho prodal, věříš, když ti tvrdí, že to auto není kradený, i když bylo jednou v databázi kradených aut.

A to s morálkou přece jen trochu souvisí.
Reagovat
smazaný uživatel
Já mu opakuji věřím, nemyslím, že to udělal úmyslně a tedy, že je to podvodník, navíc dostal za to poměrně tvrdý trest a "odseděl" si to, každý má právo dostat druhou šanci..a srovnávat ho s prachsprostým zlodějem to je nezlob se hnus, dávat na roveň nějakýho darebáka co neumí nic jinýho než krást se sportovcem, kterej od rána do večera tvrdě maká a kterej je jeden z nejlepších ve svym oboru...
Reagovat
Fandin
Sportovec, který vyhrává díky dopingu, je přece taky prachsprostý zloděj, takže to srovnání je zcela na místě, a to, že celý život dře, není žádná omluva.

Možná je v tom Čilič nevinně a má jen smůlu, ale když ti v garáži najdou zaparkované kradené auto, taky můžeš tisíckrát tvrdit, že ti ho tam dovezli bez tvého vědomí - a může to být dokonce i pravda - ale už nikdy nebudeš "čistý".
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to co píšeš už nechápu vůbec, takže když ti třeba i největší prodejce AAA prodá kradený auto, tak máš prostě smůlu a už nebudeš čistej? Podle týhle logiky maj smůlu i oběti H-Systému apod..
Reagovat
Fandin
Když ho koupíš za netržní cenu, tedy nápadně levně, tak zcela určitě.

"Nápadně levně" je zde synonymum pro nápadně dobré výkony u sportovce.
Reagovat
smazaný uživatel
Takže AAA vlastně nemůže za to, že prodává auto nápadně levně, ti mohou být v pohodě, ten špatnej je kupující..nezlob se, ale tohle fakt neberu. Jinak Čiličovy výkony před trestem nijak zázračné nebyly, takže nevidím kde by mu mohl doping pomáhat. Zkrátka byla to nešťastná náhoda, která se může stát komukoli, nemá cenu to dál rozebírat, trest si odpykal a má právo dostat další šanci, ty to tak nevidíš, co se dá dělat.
Reagovat
Fandin
Ale já mu neupírám další šanci, ať klidně hraje a vyhraje. Já jen říkám, že to vrhne stín na tenis jako takový, když GS titul po tolika letech nadvlády RF, RN, ND a AM získá právě tenista, který měl relativně nedávno dopingový nález. V zájmu tenisu si proto přeji, ať vyhraje Nishikori, kterému nikdy nic nenašli. Toť vše.
Reagovat
Fandin
Jinak ale špatní jsou oba, AAA i kupující. Protože každý člověk při smyslech ví, že nebouraný Bentley ročník 2013 s 5000 km na tachometru za 350 tisíc prostě musí být šméčko.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak z tvého hlediska to vrhne stín, pro třeba 80-90% to ale problém nebude, ber to takhle..
Reagovat
Fandin
Důležitá nejsou procenta, ale decision makeři a opinion makeři. Ti dokáží ta procenta rychle otočit. Z těch mám obavu.
Reagovat
smazaný uživatel
Upřímně to jemi lhostejný, já mám tenis rád a budu ho mít rád úplně stejně i za deset dvacet let :)
Reagovat
Fandin
Já taky, proto bych nechtěl, aby skončil jako cyklistika, jako souboj chemických laboratoří.
Reagovat
smazaný uživatel
To se nestane, myslíš že Raonič, Dimitrov, Kyrgios a Thiem začnou o sto šest dopovat? Ne, myslím, že i oni sami Čiličovi věří, že se jednalo o nedopatření, tenis druhou cyklistikou nikdy nebude, už jen proto, že v něm jde v první řadě o talent a techniku, ne o výdrž a sílu jako je tomu v cyklistice...
Reagovat
Fandin
A taky třeba o soustředění a potlačení nervozity, že. A na to drogy existují.
Reagovat
Mr.Pink
Čilič podle vyšetřovací komise tenisové federace ITF užil stimulant niketamid nevědomky v tabletách s glukózou, a ne proto, aby si zlepšil výkonnost.

http://www.ceskenoviny.cz/tema/zpravy/cilic-uspel-s-odvolanim-a-k-tenisu-se-muze-vratit-uz-o-vikendu/999971&id_seznam=19939
Reagovat
Fandin
Ale Nishikori si žádné tablety se zakázaným stimulantem nebral, vědomě ani nevědomě, že. Prostě pro mne je čistší hráč. Tady přece nejde o nějaký srandatitul, ale o grandslam, Mekku tenistů. Možná měl Čilič prostě jen smůlu, ale tak to v životě chodí.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak v tom případě nejsi fér Fandine, tohle se může stát každýmu, představ si, že by tě bolela hlava a lékař ti řek vezmi si to a to..co bys udělal? Řekl mu ne, já vám nedůvěřuju a pošlu to nejdřív do laboratoře, pak až si to vezmu, takhle bys to vážně řešil?
Reagovat
Fandin
A proč se to teda každýmu nestává? Proč se to nestává Federerovi, Nadalovi, Djokovičovi, Murraymu, kteří jsou vzhledem ke svým úspěchům první na seznamu podezřelých?
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Nadal je pro mnohé už dávno usvědčený, někteří ani důkazy nepotřebují, stačí jim jen podezření (to na okraj když si načal jiné). Myslím, že případy Čiliče a Troickyho jsou hodně nešťastný, ani jeden si dle mě trest nezaslouží, žádní Contadorové to ani z jedné setiny nejsou, ale ok, každý to vidí jinak..
Reagovat
Fandin
Ale Nadalovi nikdy nic nenašli, ani jakousi záhadnou glukózu, která bůhvíproč obsahuje zakázané stimulanty. Takže je čistý, ať si říká kdo chce, co chce. Čiličovi našli, takže není.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak pokud nerozlišuješ, je to pro tebe černobílé. Je na hlavu pokud má hráč zodpovídat i za rozhodnutí svého lékaře...
Reagovat
Fandin
Hráč samozřejmě odpovídá za svůj tým. Je to podnikatel, nikoho z finančáku nebude zajímat, jestli ti účetní udělala špatně uzávěrku, když z toho vyplyne daňový únik.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak tenhle příklad bych zrovna nevytahoval, když máš dobrý známý, může ti bejt v týhle zemi finančák ukradenej...
Reagovat
Fandin
Nebavíme se snad o ČR, i když ani tady není situace zdaleka tak tragická. A i kdyby, co to má společného s tím, že každý "šéf" nese odpovědnost za svůj tým?
Reagovat
smazaný uživatel
Na to nemusim byt ani hater...

stereotyp je fuc...tohle jen pomuze provetrat tu stereotypni spicku.

Tem dvoum klukum to fakt moc preji, podle mne to muze byt hezky souboj, neco noveho...:) Rozhodne je to pozitivni, a rozhodne bych to nepovazoval za nejakou vymyslenou revoluci. Na AO to Stan nakopl, a na konci sezony se nam to jen pekne vybarvilo;) Snad tahle tendence vydrzi...a je mne celkem ukradene, jestli Rafa byl nebo ne...a ty hloupe reci kolem...koho to zajima, ze nekodo chybi, nemuze, je zranen, nehraje, tecka...co na tom chcete porad vymyslet....
....takhle bych mohl meditovat nad tim, kdyby Sampras byl o 15 let mladsi atd. a tak dale do nekonecna....na tisic zpusobu

Proste hezky GS;) Kdo ma rad tenis, urcite si to uzil a finale urcite uzije;)

No a pochopitelne predcasne finale s Andym se ani nahodou nekonalo, ze...;D)))
Nejvic mne fascinuje, jak nekteri se tu vypisuji, ze Nole hral dnes spatne...no nevim, s Andym hral podle mne i hur...jenze mam pocit, ze tady jde fakt uz jen o jmena...a ti dalsi hraci se totalne dehonistuji...

Takze super;) Kei vs. Marin...ja se urcite podivam. Asi o trochu vic bych to pral Samurajovi, to co predvadi cely turnaj...rozhodne klobouk dolu...
Reagovat
smazaný uživatel
Taky se na finále těším, i když jsem pořád tak nějak v šoku :)

Ad Nole: špatně dnes nehrál, ale jeho 100% to nebylo určitě. Ale Kei i Marin dnes byli lepšími hráči na kurtu (Kei hlavně v big pointech, Marin v podstatě ve všem).

Pokud se tvoje předpověď naplní a špička se rozšíří, budu jen rád, přece jen člověk už bral jako samozřejmost řešit před GS, kdo z těch 4 získá titul (resp. před RG, jestli Novak dokáže konečně Rafu porazit nebo to zůstane při starém).
Reagovat
smazaný uživatel
Takova finale jsou podle mne velmi dulezita. Rozhodne je to dobre pro tenis obecne, hlavne dalsi hraci si budou vic verit a tim se i zatraktivni vic konkurence, nebot si myslim, ze tam je vic hracu, kteri by mohli dokazat to same, co Kei nebo Marin...;)
Tem hracum to preji. Ty cely zivot dres, ses i v nejake te sirsi spicce a nakonec si treba i vydelas dobre, ale na tu misu si proste nesahnes.... tohle je proste sen kazdeho tenisty, nebo obecne sportovce...
...rozhodne pekny zaver tenisoveho roku;)
Reagovat
tommr
já budu ve finále víc přát Cilicovi ale jen z toho důvodu, aby si Tomáš moh říct že podobně jako na AO i na USO vypad s pozdějším vítězem ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
;))) no aby z toho pak nechytl Rebel spis depresi;)))
nebylo by to poprve, ze;)
Reagovat
smazaný uživatel
Omg..Jasné, treba pohladit ego a predčasné finále nespomenut v jednom, ale pre istotu vo viacerých príspevkoch..

Ale chápem, si na koni..Ak by Nole premenil jeden zo svojich x BB v 4. sete,, tak dnes je vo finále a dnes by si nepovedal ani makke f..Holt, nestalo sa..
Reagovat
smazaný uživatel
holek (starších paní?).
Reagovat
smazaný uživatel
to jsou věci, místo jednoho novaka hnedka 2 nováci ve finále.
Reagovat
smazaný uživatel
Od AO 2005 (Safin Hewitt) je to prvé finále bez svatej trojice::To je vlastne na zamyslenie, co títo hráči vlastne znamenali..A v 2005 este Nole s Rafom prakticky neboli, takze skor to ani nemohlo byt..
Reagovat
Roger_Federer
Uz jsem ti to psal vcera, zijes v minulosti, si fixovany jen na eru Nadal- Djokovic, nevazis si jinych hracu(let 2000- 2007) a snizujes jejich vykony, tak jako dnes..Smir se ze letos se veci daly do pohybu..
Reagovat
smazaný uživatel
Tak bohuzial iný hráči tú dokázatelne boli len do poctu, ci nie?..Co vyhrali?..

práve naopak, treba si vazit tých, ktorí dokázu byt takto dlho na vyslní..
Reagovat
smazaný uživatel
Jestli se věci daly do pohybu ukáže až další sezona, zatím bych byl opatrnej, myslím, že tři ze čtyř GS v příštím roce opětně vyhraje dvojice Rafael&Nole, zvlášť Rafovi věřim, bude odpočatej podobně jako před loňskou sezonou a zase všem ukáže. :)
Reagovat
Roger_Federer
Jestli te muzu poprosit vrat se zas k tomuto nicku..bude to vypadat lip.
To ze si neco myslis, neznamena ze to tak bude..Realny predpoklad je samozdrejme spravny ze Rafik po dalsi divne pauze se vrati v sile a pristirok urve nejaky grandslam.O tom ta debata vubec neni.Presto kazdy trochu nezaujaty snad vidi, ze se veci davaji do pohybu.
PS:
Reagovat
smazaný uživatel
Už bychom si měli zvykat na nová jména. Nadal, Federer ani Djokovič nebudou hrát jako zamlada věčně. A těch finále bez "svaté trojice" bude čím dál víc. Čas se nedá zastavit.
Reagovat
smazaný uživatel
Nevim jestli ti to neuniklo, ale Nadal a Djokovic jsou malinko jina generace, nez zrezavelej a odepsanej dedek Federer :-)
Reagovat
spaniel
Přesně tak! A zatímco si mladík Nadal léčí revma, dědek v pohodě hraje.
Reagovat
Fandin
Tak proč to nedokazují na kurtu?
Reagovat
smazaný uživatel
No vidíš to, jsou jiná generace ale i tak se potýkají s problémy.
Reagovat
Pesek12
Amen.
Reagovat
pockerface
Co takhle Veselý,Kirgios,Dimitrov,Bautista Agut,Raonic třeba to některýmu vyjde už na AO.Ale pokud se bude Roger schopný dostávat se do SF nebo F,tak samozřejmě budu fandit stále Rogerovi.Jo a vlastně přece jen bych 1 GS přál Ferrerovi.
Reagovat
spaniel
Z vyjmenovaných nevěřím žádnému.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Veselý, Bautista ani Raonič ne souhlas, ale Kyrgios bude mít na trávě a hardu šanci určitě a Grigor na trávě taky, ale to všechno ukáže až čas, můžou vyhrát už za dva roky, třeba ale až za pět...
Reagovat
smazaný uživatel
Nad Dimitrovem pomalu lámu hůl (i když myslím, že přece jen se časem ke GS dohrabe) a Kyrgios je obrovský otazník. Z těch jmenovaných mi nejreálnější přijde Raonic.
Reagovat
smazaný uživatel
Teda celkově do budoucna, na AO 2015 na 99% nikdo z nich. Když už někdo nečekaný, tak Tsonga nebo Monfils. Ale teď je to velká střelba od boku.
Reagovat
smazaný uživatel
Já teda Raoničovi nevěřim, on má sice skvělej servis, kterej ale taky není neustále stabilní, na returnu toho proti dobrým hráčům moc nevymyslí a to ho bude vždycky limitovat, vyhraje jen když bude mít štěstí a vypadne mu většina soupeřů z první desítky, z ní má snad jen na Berdycha a Ferrera, Čilič, Tsonga a Nišikori jsou lepší než on (o top trojce se ani nemusíme bavit).
Reagovat
spaniel
Ale on psal, ze už na AO a tomu nevěřím ani náhodou.
Dimitrov se zasekl a za par měsíců se nezmění. GS muže vyhrát někdy v budoucnu, až bude big 4 pryč a po nich díra.
Raonic časem možná ano (pro mě to bude smutný den), ale na AO ještě určitě ne.
Kyrgios, zatím moc brzy. Zahrál par zápasu ve W a USO, ale to muže byt dočasný vzestup.
Reagovat
smazaný uživatel
Dimitrov je smutnej případ, talentu má moře, prakticky vůbec s nim ale neumí pracovat, jakoby ani nechtěl, myslím ale, že dva tři GS nakonec vyhraje, první bych ale viděl nejdřív až za dva spíš tři roky. To Kyrgiosovi věřim nesrovnatelně víc, ten pokud ustojí další rok narozdíl od Grigora nebo Tomiče má budoucnost hodně slibnou a už za tři roky by mohl GS vyhrát, hlavně na trávě to bude zcela reálný. Raonič doufám nevyhraje nikdy, obávám se však, že se tak min.jednou bohužel stane...
Reagovat
smazaný uživatel
Jupí, svěží vítr byl už potřeba. Top 4 nehraje tak dobře už 2 roky(s výjimkou Nadala na US series 2013) a často hráči vyhrávali jen díky tomu, že se soupeř zalekl. Všichni 4 už toho vyhráli tolik, že se zapsali nesmazatelně do historie, tak proč nedat šanci jiným? Hoši toho ještě moc vyhrají, ale letos je začátek konce jejich společné dominance. Poprvé od roku 2004 nevyhrají 3 a více gs v 1 roce, poprvé od AO 05 bude finále bez alespoň jednoho z nich.

Lepší věc mužskému tenisu se nemohla stát, konečně budeme mít více vítězů a taky více překvapení. Gratulace a obrovská poklona Stanovi na AO, Marinovi a Keiovi na US Open, jen tak dál! Konkurence je zábavnější než monopol, na pondělí se moc těším. Snad to Marin dá, hraje neskutečně, ale Kei bude těžší soupeř než Roger, u kterého se dostavila únava po 5 setech s Monfilsem.
Reagovat
blixa
Čilič mi jako nějakej "svěží vítr" rozhodně nepřijde. Spíš mi přijde jeho náhlá superforma velmi prapodivná.
Reagovat
Fandin
Mně taky.
Reagovat
smazaný uživatel
Musel by bejt blázen, aby dopoval dál, nic jinýho se na tohle směšný obviňování říct nedá. Já naopak za jeho vzestupem vidím práci jeho trenéra a psychologa, je to úplně jiný hráč než před pauzou, kvalita jeho hry je výborná, za tím určitě stojí doping, jasná věc...
Reagovat
Fandin
Kromě tebe nikdo neříká, že to je jasná věc. Bohužel si Čilič hodně ublížil tou dopingovou aférou, takže teď se holt bude muset potýkat s podobnými pochybnostmi. Zejména pokud získá GS titul.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak něčí pochybnosti nepopírám, ale představa, že ihned po návratu začal dopovat znovu je pro mě skutečně směšná, navíc, on toho zas tolik neodehrál, aby musel tahat jazyk na vestě, pětiseťák se Simonem, proč by ho měl jeden delší zápas položit? Já bych mohl taky tvrdit, že mi přijde zvláštní, že vydrží Nišikori jeden maraton za druhym, já to ale neřeknu, protože nemám ve zvyku každyho podezřívat...
Reagovat
VlS
Fandine, k problému se zakázanejma látkama se dá přijít velmi snadno, kdyby někdo vydal seznam povolenejch, tak by byl kratší. Navíc zdaeka ne každá zakázaná látka zvlepšuje výkon.
Barča snědla nejakou musli tyčinku a pak zjistila, že je průser a šla se sama prásknout.
Něco uplně jinýho je Viktor, kterej odmi,tl dat krev s hloupou vymluvou, ze nesnasi injekce.
Reagovat
smazaný uživatel
Nekolik tisic divaku, po vyrazeni elegana, spachalo ritualni sebevrazbu-uduseni hamburgrem, ocekava se, ze rano po prvnich zpravach pribudou dalsi....;-)
Reagovat
Roger_Federer
Neobtezuj me pres vzkazy ty sasku..
Popros mamku o kapesne, zitra si kup zvykacky at se trochu uklidnis, myslim zes spadl doktorovy z porodniho stolu na hlavu..
Reagovat
smazaný uživatel
A určitě se k nim s radostí přidá i Barney z tenisportálu ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Rekl bych, ze k par zdejsim elego fanatikum, jako jste zrovna vy dva, uz melo houkave auto vyjezd :-DD
Reagovat
Roger_Federer
Az nekdy napises komentar k tematu, tak se nad nim pozastavim, do te doby jsi tady vsem jen pro prdel:)
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud já jsem fanatik tak pro tebe asi ještě ani nevynašli ten správný výraz :-)
Reagovat
Fandin
Blázen?
Reagovat
smazaný uživatel
Barney-zen?
Reagovat
pockerface
změny jsou dobrý,ale proč hned dvě :-) Stačil by přece ten Kei :-) Tak ještě by byla bomba,kdyby to zítra vyhrála Caro.A byli by dva vítězové,kteří by získali svůj 1 titu.Ale doufám alespoň v tu Serenu.
Reagovat
a.magerova
Agassi ve své knize píše, že je lepší prohrát SF než F.... tak to tak berme ;-)
Reagovat
pockerface
jó já tak taky beru.Roger se taky usmíval.Pokud by prohrál ve finále,tak by byl asi fakt hodně smutný.Být 2x ve finále a třeba 2x prohrát to by mohla na jeho psychice zanechat větší škodu,než to,že prohrál v SF.
Reagovat
smazaný uživatel
Šášo, tebe nenaučili správně psát? Za čárkou a tečkou se dělá mezera! Nebo snad neumíš na klávesnici najít mezerník?
Reagovat
spaniel
Tebe se píše s velkým T a mezera se nedělá, ale píše! Šášo...
Reagovat
smazaný uživatel
hahaha :-D
Blbost, zcela určitě se píše tebe! Tyhle anonymní debaty nemají se soukromou korespondencí nic společného! Mezera se dělá, a to stiskem příslušné klávesy!
Reagovat
a.magerova
Hele Brozi, ve Všeobecných podmínkách užití webu tenisportal.cz nic takového neuvádíš, tak nepruď !!!!
Až to tam dáš, tak můžeš rozdávat bany o 106....
Reagovat
smazaný uživatel
a uplne najlepsie je prehrat v prvom kole a mas 2 tyzdne veget:)
Reagovat
smazaný uživatel
Ať je to jak chce, je tohle nejlepší možné finále pro hatery. Kdo nesnáší Federera, bude spokojen. Kdo nesnáší Djokoviće, bude spokojen. Ti, kdo nesnáší Nadala, byli spokojeni už před měsícem... Čilić dnes hrál tak o 200% líp než proti Berdychovi (který asi bude hodně dlouho litovat téhle zmařené šance).

Nišikorimu jsem dnes šanci dával, Čilićovi ne. Rogera jsem považoval za největšího favorita na Wimbledonu i tady - možná neprávem? Každopádně tohle finále je hodně překvapivé, spíš bych věřil tomu, že bude ženské finále ve složení Krunić - Strýcová, než mužské bez jednoho z dvojice Djoker/Fedex (ještě tak Murray). Celkově zvláštní turnaj a bude mít i zvláštní vyvrcholení. Spíš než začátek nějakého převratu si ale myslím, že to bude jen "oživení stereotypu", které se zase nějakých pár let opakovat nebude. Ale kdo ví, třeba ta top 10 bude na konci příštího roku vypadat minimálně z poloviny jinak než letos.
Reagovat
smazaný uživatel
Úplný súhlas..
Reagovat
smazaný uživatel
V roce 2005 vyhrál Safin AO, v roce 2009 DelPo USO. Jinak si prakticky 10 let rozdělují GS tituly jen 3 hráči (+ Murray). Letos jsou teda hned 2 premiéroví vítězové a v součtu s ženami bude po 16 letech celkem 8 GS vítězů v singlu.
Reagovat
smazaný uživatel
* 8 různých GS vítězů v singlu
Reagovat
pockerface
taky souhlasím.Ale letos u Rogera i Novaka byli události,které je taky mohli ovlivnit.Roger děti,Nole svatba+děcko.Rafa zranění.Mary sezona po operaci-nedostal se do formy.Wawrinka po AO bezubbý,Ferrer už toho taky v těch 32 letech má plný zuby a loňskou sezonu už asi taky nezopakuje,Berdych letos taky bída-sám to přiznal.Tsonga v útlumu-první půl rok určitě no a jsme na konci desítky.Takže všichni tihle hráči zregenerují a příští sezonu to bude zase ve starých kolejích.Pokud nový hráči tak pak Veselý,Kirgios,Gofin a ne hráři,kteří jsou už desítky let mezi top 15-50.
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, byla to zvláštní sezóna. Příští rok by měl zase přijít "standard". Takže AO Nole, RG Rafa, Wimbl Roger, USO Můra nebo DelPo. Pár lidí si na diskuzích vynadá do č*ráků a všichni budou spokojení :-)
Reagovat
pockerface
:-) to je trefný.Většina zapomíná,že je to jen hra.Aktéři našich diskuzí mají práci zároveň jako koníčka.To se málokomu podaří.Pár lidí zápas strhne,tak tu na TP píší své pocity.No a najdou se i takový,který tu musí vylít kýbl hnoje,aby byli spokojení.Důležité je,že si tu každý něco najde :-)
Reagovat
smazaný uživatel
moj tip AO-Nadal,RG-Nadal,W-Del Potro,US-Djokovic
Reagovat
Mayo
hrozne by som chcel aby AO dal Rafa ... ale nejako mu to tam uteká
Reagovat
smazaný uživatel
Dorschi shoda, i já věřim, že Rafael dá AO a FO, Wimbl ale myslim obhájí Nole a USO bych tipl znovu Čiliče :)
Reagovat
pockerface
Kei a Marine příští rok Vás čeká těžká obhajoba bodů.Myslím si,že ani jeden to finále neobhájí.Ale co, stalo se tak,ať vyhraje v pondělí ten nejlepší.Ale přece jen to víc přeji Nishikorimu.Novaku,Rogere život jde dál a očekávám,že budete ve finále TM a Rogere ty,že vyhraješ už konečně ten DC.
Reagovat
spaniel
Myslíš ze to bude Cilice trápit? :D Tomu nejde o post světové jednicky. Jestli bude mít u svého jména GS, tak mu bude obhajoba lautr putna. A Kei muže jít nahoru.
Reagovat
pockerface
to víš,že pro ně je důležitý vyhrát ten svůj 1 GS a příští rok klidně vypadnou v 1.kole.Prostě GS se počítá.To byla jen taková glosa do pléna.Myslím,že by Tomáš klidně vyměnil jednu mísu DC za 1 GS.
Reagovat
spaniel
Ja myslím, ze by za GS vyměnil vše...včetně Ester :)
Reagovat
smazaný uživatel
:-) 100%. Takových Esterek lítá po světě mnohem víc než GS vítězů.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak souhlas, že mu to může být jedno, nicméně pokud mu tahle forma vydrží, nemusí být obhajoba utopií, každopádně on nabere body i jinde, takže ho žádný sešup za rok čekat nemusí i kdyby vyletěl v prvním týdnu...
Reagovat
Patri.k
Super, konečně nějaká změna, je dobré, že TOP10 bude otevřená, ale zas na druhou stranu, nemělo by to být až takové jako v ženském tenise, který je hodně vyrovnaný
Reagovat
Roger_Federer
Cilic vyborny, Fedex nemel sanci..Perfektni svezi vitr, ktery nastartovali AO..
Jen nechapu nektere , kteri si neuvedomuji, ze je to velice dobre..
Reagovat
smazaný uživatel
Nišikori ano, to je dobře. Čilič ne, to je podle mě průšvih.
Reagovat
rod_laver
Souhlasím. Samozřejmě určitá frustrace z Rogerovy prohry tam je, na druhou stranu je třeba pochválit spolupráci Cilice s Goranem, který si tuto spolupráci v jednom sloupku britských novin pochvaloval a přál jsem jim nejen dílčí úspěch. Bohužel ne zrovna v téhle podobě :-)
Reagovat
peRFect
Goran vypadá jak Čiličův starší brácha :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Dost lidí to asi mrzí, dobré to svým způsobem je, i když to finále asi nebude mít takový náboj a sledovanost jako v případě dnešních opačných výsledků.
Reagovat
pockerface
otázka je jak si oba finalisti povedou dál.Jestli Kei bude zase laborovat se zdravím a Marin bude hrát NIC,tak jako do US Open.Wawrinka je po AO taky nějak rozhozenej.Tak jsem zvědavej jestli to dokáží potvrdit na dalších turnajích.
Reagovat
peRFect
... jenom si prosim vás odpusťte ty kecy o dopingu. Každý má dostat druhou šanci a nebýt těch příspěvků, ani si na to nevzpomenu. Tohle tu diskuzi uplně znevažuje!
Reagovat
kada.tom
přesně tak ... navíc Marinovi ten doping ani neprokázali
Reagovat
Fandin
A za co měl distanc, když mu nic neprokázali?
Reagovat
Cico93
;)
Reagovat
smazaný uživatel
vysetrovali ho,pred rokom musel odstupit tusim v druhom kole Wimbledonu,vratil sa koncom roka,ked na masters v Parizi hral,skory navrat mu asi povolili za dobre spravanie:),taky Troicky drzkoval a teraz musi zacinat od podlahy
Reagovat
smazaný uživatel
Ne, to Čilič znevažuje tenis.
Reagovat
Fandin
Přesně tak. Jsem rád, že je tady někdo normální, komu to není v lepším případě jedno a v horším dokonce není otevřeně na straně sportovce přistiženého při dopingu.
Reagovat
dappe
Federerovi se toho nedá mnoho vytknout, Cilic hrál až moc dobře, prostě na něj neměl. Škoda, letos by si za své výkony možná GS titul zasloužil, ale i tak sezona je to výborná a ještě nekončí.
Reagovat
dappe
Jednou ho takhle smetl zničehonic Fish, zápas kdy se absolutně nedostane do hry...ale to bylo na turnaji na dva vítězné sety.
Reagovat
Cico93
Cillic vo finale US Open a to ešte pred niekoľkými mesiacmi dištancoval pre doping, noo asi mu daake dávky ostali.;(
Reagovat
smazaný uživatel
mi ve finále nevadí. Čilič jo. Prostě... už to pro mě není čistej hráč, i kdyby mu teď udělali 10 negativních dopingových testů.
Reagovat
smazaný uživatel
mna zase nebavi jeho hra,preto budem tiez fandit japoncovi
Reagovat
smazaný uživatel
Se trochu i bojím, že by případné vítězství Čiliče mohlo celé US Open značně poškodit v atraktivnosti a zdiskreditovat. Hodně lidí se na Čiliče kvůli jeho aféře dívá skrz prsty a pak by to byl ten GS, který vyhrál hráč, co dopoval.
Reagovat
smazaný uživatel
to mi nevadi,ak vyhra hrac u ktoreho bolo podozrenie dopingu,ked na danom turnaji previdla neporusi,len nemusim jeho hru,podobne ako u Murryho,Berdycha,Gasqueta ci trocha aj u Ferrera
Reagovat
Fandin
No tak u Armstronga se na to taky nepřišlo při závodech.
Reagovat
smazaný uživatel
Je to OT, ale mně ta Armstrongova kauza přijde spíš "sportovně politická", uměle vyvolaná. Aby se určití lidé, kteří dlouhá léta doping tolerují a kryjí, mohli bít v prsa a ukazovat, jak s dopingem bojují a dokonce dostali původce toho veškerého zla. Můj laický názor na cyklistiku je ten, že sypou všichni - jinak by na extrémně náročných GT nebyli schopní regenerovat. Armstrong by vyhrával i v čisté cyklistice, jen by mu to na Alpe d'Huez trvalo o 5 minut déle a pro lidi by to nebylo tak atraktivní.
Reagovat
spaniel
Nole - Kei neskutečný tenis. Oba hráli skvěle, Nole dopadl stejně jako Wawrinka, uhrál víc fiftynu, přesto prohrál. Nishikori neskutečné winnery, z forehandu, bekhend po lajne lepší než Nole a par dokonce přímo z returnu. Podání taky skvele, pokud nebude mít problémy se zdravím, musí byt ve špičce co nevidět.

Druhy zapas o poznání horší, dobře hrál jen Cilic. Neskutecne podával, forehand psal a prakticky nedělal chyby. Federer bohužel klasika posledních let, par dobrých zápasu a pak výpadek. Když ho někdo dostane pod tlak a nepustí, začne kazit a drží ho hlavně servis, který mu dnes Marin v pohodě vracel. Prakticky všechny míče od Marina padali par centaku od základní cary. Poslední gem se 3 esy ukázal, ze je mentálně silný a věří si.
Reagovat
kranyz
Nole rozhodně nehrál skvěle...
Reagovat
spaniel
Nazdar. O tobě jsem neslyšel už ani nepamatuju. Ja ze sem už nechodis. Možná ne skvěle, ale nehrál špatně. Nakonec, míčů uhrál víc, jen ne těch důležitých. Hlavně nevyuzival brejkboly. Jestli hrál dneska někdo tužku, tak Roger. Ale s tím už jsem po loňskem roce smireny.
Reagovat
Frick
přeje překvapením, tu a tam - v poslední době Stosur a DelPo....
Reagovat
smazaný uživatel
Bohužel to vypadá, že proti Fedexovi se poslední roky umí namotivovat doslova kdokoliv.
A bohužel následně tito hráči zbytek sezóny nehrajou nic moc.
Proč právě proti němu musí podat životní výkon? :-((( :-///
Reagovat
smazaný uživatel
Proc bohuzel, snad bohudik, ne? ;-) Elegos uz je proste out, za chvilku si na nem bude vylepsovat statistiky i nas Jirka Vesely :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Smutný je tvůj příběh

http://i.ytimg.com/vi/JXLaV_0rBt4/maxresdefault.jpg

to by vysvětlovalo úroveň tvých komentářů.
Reagovat
Fandin
Soudě podle USO, tak je stejně out jako Djokovič a míň out než Murray a Nadal. To zase není tak špatné skóre na důchodce, ne?
Reagovat
smazaný uživatel
Kolik GS za posledni 4 roky ziskal forevrnambrvan? A nemusis presne, staci priblizne ;-)
Reagovat
Fandin
Získal jich sedmnáct. Kromě Lavera nejvíc v historii (Laverovi započítávám i GS z profi okruhu, abych vyrovnal historickou nespravedlnost způsobenou bafuňáři)
Reagovat
Fandin
Ještě na něco se chceš zeptat?
Reagovat
freeteepek
Nedávno jeden komentátor psal, že ženy jsou nevyrovnané, proto je na GS tolik pádů favoritek, zatímco mezi muži vyhrávají pořád ti samí. Co asi říká teď před finále USO, kdy se střetnou dva outsideři? Jasně, Nadal kvůli zranění na USO vůbec nepřijel. Ale ostatní favoriti byli fit a prostě to nevzládli:-) A teď nemyslím jen Djokoviče, Federea a Murrayho. Ale také např. Dimitrova a Tsongu...
Reagovat
smazaný uživatel
První desítka že byla fit? Všichni měli už před USO obrovské výpadky. Já jsem nějaké překvapivé jméno ve finále čekala, ale že se o titul poperou hned dva...
Reagovat
Fandin
Tak třeba Nishikori byl pro mne možná ne favorit, ale černý kůň. Pro mne je překvapením jen Čilič, ale zase ne tak velké.
Reagovat
Alois_Mlok
A to sis jako myslel, že ti čtyři budou vyhrávat do roku 3000?
Reagovat
smazaný uživatel
Dějiny prokázaly, že veškeré revoluce vedou tak akorát do p*dele.
Reagovat
kada.tom
neřekl bych :-)
minimálně ta "Sametová" se docela povedla :-)
Reagovat
peRFect
tak určitě, máme internet a můžeme cestovat. Jinak taky jako občani každej xset tisíc dluh a rozkradenou republiku. (né že bych velebil komáry - to ani náhodou, ale výsledek revoluce je vlastně docela smutnej)
Reagovat
rod_laver
Smutnej tak možná pro ty, co nejsou schopni se sami realizovat a potřebujou stát k tomu, aby je vedl za ručičku. O internetu a cestování to snad není.
Reagovat
peRFect
Takový ve svém okolí nemám. Ale setkávám se s lidmi, kteří něco xlet budovali, aby jim to pak bylo ukradeno. Tahle republika má velký problém a pokud tu nebude některá vláda, která ustojí dvě volební období, problém se nevyřeší - ale to nepatří na tuto diskuzi.
Reagovat
Fandin
Blbost, ve vládě to není, je to v lidech. Ale situace samozřejmě není zdaleka tak tragická, jak píšeš.
Reagovat
smazaný uživatel
Sametka že se povedla? To je vtip dne, ano otevřely se hranice a je svoboda slova, nemělo by se ale zapomínat na ty rozkradené biliony, privatizace bez zákonů, tím to všechno odstartovalo až se z toho stala obrovská chobotnice jíž jsme dnes svědky, korupce ve státní správě je neskutečná, člověku je z toho na blití...
Reagovat
smazaný uživatel
To tak úplně pravda není, právě kdyby se nekradlo, budou tu peněz pro nejslabší a potřebné hromady, důchodci tu mohli brát o dva tři tisíce víc než berou, aniž by to ruinovalo rozpočet, také by byly peníze pro handicapované, nezaměstané a další. Dnes se tu látají díry ve zdravotnictví, kde se ztratily stovky miliard a tyto díry látali ze svých chudých příjmů staří lidé a nemocní, s tím nelze souhlasit. A když je řeč o té realizaci, každý holt nemůže být Einstein, přesto i dělník, pokud dobře pracuje má mít právo na důstojný život ne? To si na západ od nás uvědomují a proto tam i nejposlednější pomocné síly berou velmi slušný plat, zajišťující solidní život a tak to má být, bohužel tady se toho asi nikdy nedočkáme :(
Reagovat
rod_laver
Vidím, že jsi velký řečník, píšeš o něčem jiném, než jsem psal já, takže i k tomu se budu vyjadřovat:

1, Kde jsem psal něco o tom, že dělník se nemůže realizovat? Proč to překrucuješ? O inteligenci či vzdělaní to vždy není.

2, Doporučil bych ti se do všech evropský států na západ podívat, popř. tam nějakou dobu pracovat/studovat. A taky proveď podrobnou analýzu veřejných financí těchto států a potom zjistíš, že tyhle státy jsou reálně daleko více v prdeli, než jsme my. Tohle rovnostářství je vykompenzováno šíleným social security systémem, dotacemi a vysokými minimálními mzdami. Evropa stagnuje přesně díky uvedenému.

3, Rafaoli25, můžeš si změnit nick 100x, ale tvůj nick lze odhalit hned po prvním výlevu. :-) Předpokládám, že tenhle nick brzy opět zmizí a přijde nový.
Reagovat
blixa
No to je snad špatnej vtip. Člověk dorazí domů a takový jobovky. No nic, není každej den posvícení....
Reagovat
Fandin
dopingový test.
Reagovat
smazaný uživatel
no to by uz bol pre Rogera klinec do rakvy:)))
Reagovat
Fandin
Jako že si vzal něco, aby hrál jak ponocnej? :-)

Čilič hrál skvěle, ale stejně na hráči, který už měl jednou za doping distanc, zůstane nějaká pachuť.
Reagovat
a.magerova
No naštvals mě Frajere svou parádní hrou, postupuješ právem :-/
Reagovat
Cico93
To má fakt k TV nepritiahne a to Už je čo povedať. ;)))
Reagovat
smazaný uživatel
Tak dnešní semi naprostá paráda, po dlouhé době záživný tenis, kdy role favorita neznamená nic, tím víc ještě na GS...
Jsem velký fanda Rafy, a tak jsem to nepřál ani Nolemu ani Fedexovi... Dneska to vyšlo přesně podle mých nejodvážnějších představ!
Myslím, že to dokazuje, jaké by to bylo bez Rafy - nevyzpytatelný Nole a předem odcházející Roger... Nadávejte na Rafův styl hry, ale jakmile se k šanci dostanou jiní hráči, s kterými nemají odehráno 40 vzájemných zápasů a kteří cítí na GS šanci - TOP hráči si nevědí rady.. Stejně jako Rafa s Rosolem, Kyrgiosem a podobně :)

Krásný tenis a ještě lepší výsledky!!!
Reagovat
spaniel
Co sem motas Nadala? Ve Wimbledonu hrál a nic tam nezachranoval. Vypadl prakticky s pubertakem. Nikdo neví jak by tady dopadl. Viděl jsem, jak s nim Nishikori vytíral kurt na jeho nejoblíbenějším povrchu.
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa vypadol na tráve so servismanom v TB, to sa stáva.

Cilic bol lepší v medzihre.
Reagovat
spaniel
To ano, ale on napsal, ze toto dokazuje, jaké by to bylo bez Rafy. Takže je jedno proč prohraje, jestli kvůli servisu, mezi hře nebo zraněni. Je to blbost, obě dnešní semi ukázaly, ze i Top hraci jsou len lide a prohrát muže kterýkoliv z nich.
Reagovat
Roger_Federer
No Peter perli vedle..jeho komentare uz nejdou brat vazne.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak antuka je jeho nejoblíbenější povrch, to ale neznamená, že Madrid je jeho oblíbený turnaj, není, jsou tam úplně jiný podmínky než na FO nebo v Římě, navíc tehdy určitě dobře nehrál, na FO to už byl zase starej dobrej Nadal, podle jednoho turnaje nebo dokonce jednoho zápasu nelze soudit. V tom Wimblasu zahrál Kyrgios na servisu senzačně, s tím se moc nedalo dělat ať by proti němu stál kdokoli...
Reagovat
spaniel
A co ze mu Madrid sedí z antukových turnajů nejméně? Pořad je to jeho nej povrch. A pokud ho tam Kei tak ničil, tak na jiném povrchu by z nej udělal sběrače míčků.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak takhle to nemůžeš brát, myslíš, že na FO by ho býval Nišikori taky školil kdyby na sebe bývali narazili? Je jasný, že ne, no a předtím v Austrálii vyhrál Nadal 3:0, takže podle jednoho zápasu fakt soudit nejde, Nišikori jednou zahraje skvěle, podruhý je to průměr.
Reagovat
slacker
"Jsem velký fanda Rafy, a tak jsem to nepřál ani Nolemu ani Fedexovi... Dneska to vyšlo přesně podle mých nejodvážnějších představ!" ... jackey, jeste jsem si te tady poradne nevsiml ale dokonale zapadas do "party" nadalovskych psychopatu. Uz jenom rict fandim Nadalovi je vlastne prozrazenim anamnezy
Reagovat
smazaný uživatel
tož pěkně díky :)

jen jsem použil trochu nadsázky a schválně to na konci shodil, protože i Rafa prohrává s takovými hráči v poslední době.. Když tzv. velká 4 - Rafa, Djoko, Fedex a Murray - hráli na velkém v turnaji v poslední době a byli všichni fit, jeden z nich to vyhrál a navíc to bylo hlavně o soubojích mezi nimi... letošní USO dokazuje, jak by to vypadalo bez Rafy, ale stejně by to vypadalo i bez Noleho... A když náhodou někdo překvapil a někoho z tý 4 vyřadil, další si dal bacha.. to je celá zpráva mého komentáře :D
Reagovat
peRFect
Neřešil bych Rafu, který poslední roky musí 1/2 sezóny léčit, aby další 1/2 sezóny vyhrával. Dnes byl prostě lepší soupeř, nedělal bych z toho drámu. I Real Madrid občas prohraje s papírově slabším. Samozřejmě vidina dalšího GS finále byla, ale upřímně, výkony, které Roger od Halle předvádí (defakto mimo Roland Garos a následné antuky), jsou prostě kvalitní a rozhodně nelze říct, že by patřil do starého železa. Race to London to jasně dokazuje. Ale pořád je to jen člověk, který se nemusel dobře vyspat, najíst, zregenerovat...prostě nesedlo všechno to co sednout má. Anebo to sedlo, ale proti Čiličovi nebyl recept. Nicméně výhra soupeře zasloužená, ovšem ve finále přeji Keiovi a navíc - pokud sledujete turnaje, tak letos - pokud někdo Rogera porazil mimo finále, tak v tom turnaji vypadl hned v dalším kole, nebo ten turnaj ani nedohrál.
Reagovat
smazaný uživatel
tím "předem odcházející Roger" jsem myslel spíš že zápas si prohrává sám ve své hlavě, kolikrát už před začátkem zápasu.. jinak ho respektuju jako velkého sportovce a má moje plné uznání.. určitě ještě něco dokáže :)
Reagovat
smazaný uživatel
Naprostý souhlas Jackey a další krok k tomu, že Rafael bude(pro mě už dávno je) nejlepším hráčem historie... 18 grandslam se blíží a bezchybný švýcar už nevyhraje nikdy nic velkého ;-)
Reagovat
peRFect
A totálně fit Nadal to vyhraje jak, na playstationu?
Reagovat
Fandin
Rafa nikdy nepřekoná Roda Lavera a Rogera už taky nedožene. Ale bronzová příčka je taky dobrá.
Reagovat
smazaný uživatel
První finále od roku 2005, kde budou oba dva úplní nováčci. Tehdy Nadal-Puerta. První od roku 2008, kdy ani jeden neměl GS, Nole-Tsonga AO. A od toho RG 2005 1. GS finále, ve kterém není nikdo z trojice Nadal, Federer, Djokovič.
Reagovat
tito
Je to velké překvapení. U Rogera jsem to trochu očekával, přeci jen ten pětisetový zápas s Monfilsem něco vzal, u Noleho nikoliv. Každopádně se na finále velmi těším a jsem zvědav, jak se s tím hoši poperou. Žádná pozice outsidera se nekoná a oba mají stejné šance. Opravdu pikantní závěr letošního USO.
Reagovat
spaniel
Ale ze ten Nishikori nemá žádné zbraně, co? Alespoň ne porovnatelné se špičkou, jak si psal...
Reagovat
smazaný uživatel
No jo, kopni si. Psal jsem vedle, že jsem to neviděl, tak to posoudit nemůžu.
Reagovat
spaniel
Neber to tak. Nechci kopat, ani se hádat. Ale nezabilo by te říct, ze jsi se mohl splést. I ja už jsem se tady alespoň 10x omlouval.
Reagovat
Fandin
Někteří lidi to prostě nedokáží, ani pod maskou nicku. Zajímavý psychologický fenomén.
Reagovat
smazaný uživatel
Jak říkám, psal jsem to pod Nišim už jednou, nebudu to psát stokrát. Zas takovou chybu jsem prostě neudělal a nemám potžřebu se nějak kát, navíc kvůli anonymním lidem.
Reagovat
Denis92
Cilic sa nerozklepal a odohral zivotny zapas. Jednoznacne najlepsi zapas v kariere co aj sam potvrdil v rozhovore po zapase. Dnes jednoducho nemal slabinu. Ma skvely servis, na returne hral fantasticky a dokazal zahrat winner aj po 1.servise Rogera.
Mal spolahlivy FH aj BH..proste vsetko mu vychadzalo.

Roger velke sklamanie..Slaby vykon. Na returne sa vobec nedostaval do hry.
Rogera sa na tlacovke este pred turnajom pytali ci sa neobava toho, ze ak bude hrat vsetky zapasy night session a potom pride semi ci finale a bude sa hrat day session, tak aby to nedopadlo ako v Toronte.. Mal som z toho obavy aj ja a vravel som to tu vzdy, ked bol jeho zapas naplanovany na night session.
Ukazalo sa, ze na tom nieco bolo..

Dalsia vec je, ze ten 5setovy zapas s Monfilsom ho stal nejake sily a dnes sa do toho vobec nedostal.

Skoda..toto bola posledna sanca na 18.GS a ze bola dost velka..
Reagovat
smazaný uživatel
Slabý výkon? Nesmysl. Roger o moc líp hrát nemohl. To by musel být ten Roger z roku 2007. Rychlý a svěží.
Pochvalu si zaslouží alespoň za to, že to nezabalil a bojoval, i když to nebylo moc vidět, protože všechnu snahu Rogera zakryly nekompromisní bomby Marina ať už na returnu (returnu 1. podání Rogera, podotýkám), nebo na servisu.
Reagovat
spaniel
Bylo to slabé. I když byl ve výměně, často chyboval. Z bekhendu dával všechno krátké a nedurazne a když chtěl přidat, tak se vyhodil.
Reagovat
smazaný uživatel
Vidím to jinak. Ano, byly tam i zbytečné chyby ale už jsem viděl v jiných zápasech Rogera zahrát daleko hůř než dneska a přesto zvítězit. Ty chyby pramenily z toho, že musel riskovat. Čilič byl maximálně agresivní a přesný, sázel tam bomby alá Petra Kvitová během letošního Wimbledonu.
Dnes to bylo pouze o něm, to si musíme přiznat.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist