Šafářová s Plíškovou vyřadily bývalé jedničky a zahrají si odvetu. Kvitová v Dubaji končí
Venus Williamsová uspěla v Dubaji v letech 2009, 2010 i v loňské sezoně a pondělní výhrou nad Švýcarkou Bencicovou v prvním kole protáhla svou vítěznou sérii na šestnáct utkání. Výhru číslo 17 už ale nepřidala.
Postarala se o to Lucie Šafářová v utkání, ve kterém papírovou favoritku přehrávala hned od prvního gamu. Česká tenistka v něm poprvé sebrala soupeřce servis a dostala se do vedení, které jí vydrželo až do stavu 4-3. Tehdy si brněnská rodačka vybrala slabší chvilku a ztrátou podání dovolila Williamsové srovnat na 4-4, následné dvě hry však opět získala a připsala si první set.
I v následující sadě šla jedenáctá nasazená hráčka rychle do vedení a obhájkyni titulu pak Šafářová definitivně zlomila v páté hře. Sérií skvělých returnů si vypracovala tři brejkboly, poslední z nich proměnila a svůj náskok už si pak bez problémů pohlídala. Šestý vzájemný zápas s Venus Williamsovou ukončila česká tenistka čistou hrou při svém podání a za pouhých 66 minut si vylepšila bilanci s Američankou na 2:4.
"Byl to z mé strany úžasný zápas, cítila jsem se na kurtu skvěle. Má taktika byla hrát rychle a jít dopředu, kdykoli dostanu možnost, což mi dnes opravdu vycházelo. Soupeřce také dělal problémy můj levácký servis," pochvalovala si Šafářová, která si dnes připsala 22 vítězných úderů a pouhých osm nevynucených chyb.
Williamsová přemožitelce vysekla poklonu: "Myslím, že hrála skvěle. Byly tam gamy, kdy jsem vůbec neměla na raketě míč. Co se dá k něčemu takovému říct?" poznamenala sedminásobná grandslamová vítězka.
Ve čtvrtfinále se bude moci Šafářová pokusit oplatit porážku z minulého týdne Karolíně Plíškové, jež dnes za dvě hodiny udolala čtvrtou nasazenou Anu Ivanovičovou. Zápas s bývalou světovou jedničkou mohla ukončit dříve, neboť po zisku prvního setu 6-2 vedla ve druhém 3-2 a podávala, ale Ivanovičové se podařilo vzít si brejk zpět a nakonec druhý set vyhrála.
Třetí sada přinesla vyrovnaný boj, v němž získala Plíšková v dlouhém devátém gamu podání soupeřky a při svém servisu proměnila první mečbol. Dvaadvacetiletá Plíšková v utkání nastřílela 13 es, ale zaznamenala také devět dvojchyb.
"V prvním setu jsem hrála velmi dobře, ale Ana pak od druhého začala hrát lépe a pro mě to od té chvíle bylo složitější. Jsem ráda, že jsem třetí set nakonec vyhrála," radovala se lounská rodačka.
"Každá prohra bolí, to není žádné tajemství. Je toho spousta, na čem teď musím pracovat," smutnila poražená Ivanovičová.
Své dvě krajanky mohla napodobit Petra Kvitová, která chtěla v Dubaji vylepšit loňské umístění. Světovou trojku vyřadila před rokem v osmifinále Carla Suárezová a Španělka porazila Kvitovou ve stejné fázi turnaje i letos.
Česká tenistka odstartovala osmý vzájemný zápas se Suárezovou špatně, dvakrát po sobě ztratila podání a rychle prohrávala 0-3. Boj o první set Kvitová nevzdala, jeden servis si hned vzala zpět a za stavu 3-4 měla možnost srovnat. Španělka si ale důležité podání udržela a po dalším brejku sadu vyhrála 6-3.
Ve druhém dějství se role obou tenistek obrátily. Kvitová odstartovala set výborně a za stavu 3-0 byla na dobré cestě vynutit si třetí set, Suárezová ale zabojovala a srovnala na 3-3. Turnajová třináctka však vzápětí znovu přišla o servis a Petra Kvitová už bez vážnějších problémů srovnala na 1:1.
Rozhodující sada byla vyrovnaná až do sedmé hry, kdy se semifinálová přemožitelka Plíškové z Antverp dostala do brejku na 5-3. Kvitová ještě v následujícím gamu odvrátila tři mečboly, ale chyba z bekhendu při čtvrtém pro ni znamenala konec na turnaji, který předloni vyhrála.
"Dvakrát jsem s ní prohrála, s tím už nic neudělám. Jen mohu doufat, že příště to bude lepší," řekla zklamana Kvitová.
Dvouhra - osmifinále: |
Šafářová (11-ČR) - V. Williamsová (8-USA) 6:4, 6:2 |
Karolína Plíšková (17-ČR) - Ivanovičová (4-Srb.) 6:2, 4:6, 6:4 |
Suárezová (13-Šp.) - Kvitová (2-ČR) 6:3, 4:6, 6:3 |
Halepová (1-Rum.) - Pironkovová (Bulh.) 6:4, 6:3 |
Wozniacká (3-Dán.) - Cornetová (15-Fr.) 6:4, 6:0 |
Muguruzaová (Šp.) - A. Radwaňská (5-Pol.) 6:4, 6:2 |
Makarovová (6-Rus.) - Dijasová (Kaz.) 6:3, 6:4 |
Pennettaová (10-It.) - Kerberová (7-Něm.) 6:2, 3:6, 6:1 |
Čtyřhra - 2. kolo: |
Makarovová/Vesninová (2-Rus.) - Koukalová/Siniaková (ČR) 7:6 (7:0), 6:4 |
Niculescuová/Panovová (Rum./Rus.) - Peng/Peschkeová (4-Čína/ČR) 7:6 (10:8), 7:6 (9:7) |
Komentáře
...tohle se bude spatne otacet;)
,,,Garbina si ten BH snazi hlidat, a tak to karlicka vali FH, to zryhleni na cross a hned ta lajna,,,
V TB to bude pekne napinava podivana
...janekda fouka jak muze;)
hlavne ze Karlicka vede;)
...0:2
...a to jeste ani nemusela zaradit jeji BH smrtelne lajny...wow...
Garbina se polozi sama, ;D)
,,,ale nebojim se toho, je to mixazni pult tenisovych uderu,,,
nic ve stylu jeden uder na zivot;)))
Pekne ji rozeber, hlavne na BH, a at to ma riz...
Stejne je to na houby cela tahle ctvrtka pro mne fajna...
druha, tam je mne to uplne jedno...;/
,,,no, ale kdyz uz si mam vybrat, tak jasne Karlicka, Garbinu tlaci cele Spanelskou i s celou S. a J. Amerikou,,,
Z postupu Karolíny mám obrovskou radost - po dnešní výhře se posune na 16.místo a má už téměř jistý výhodný nasazení mezi první šestnáctkou na IW ... :)
Lucky je mi strašně líto, ale mnohem víc mě mrzely její neúspěchy v Sydney a na AO ...
...dobry somatyp, dlouhe nozky...
...ale porad je tu to ale...
zatim neni u souperek dobre tzv. nactena.
Porad se da resit tahle hracka lajnama.
Ovsem na servisu! Pokud bude jeji drzak,
a souperky se nenauci ho dobre cist,
coz nekdy stejne ani nepomaha...
Tim si muze dost pomoct!!!
Ale tech potencialu nam tam lita vic,,,
Treba pockat ktery se nam opravdu uchytne;)
A příště j idejte nějakou pořádnou soupeřku :D
To je takovy pekny stav, z ktereho se dobre otaci...;)
Takovy tlak na hrane, mame gem, a gem nemuzeme ztratit;)
il od jinych.
treba bez emoci pozorovat tabor Kvitovcu
jak vyvadi po kazde prohre, uz tak vtipne neni;D)))
Nejlepe z 0:5;)
Říkal jsem že poslední gem,který šafina uhraje bude ten na 6:6 :)
Celkem i zajimave momenty v prvnim setu, jak Kaji tam praskla ta struna tak najednou jeji hra sla do kopru, potom ve druhem par momentu, a situce se uplne otocila;) A od empajru sla Lucy zase do kopru...mentalne...
A proto jsem dnes chtel tu Anicku;))) sakra;)))
NABIJIM SE VELKYM OPTIMISMEME!!!
LUCY TO JESTE OTOCI;D)))
Verim do posledniho MB;)
Karolína 12 W, 15 UE
a paradoxně vyhrála set Kája...
...ale da se nejdriv poslat mic po lajne...;) to jo;)
Spis bych to udelal lajna, lajna ma to samy misto...Karolina ma nohy vsude,,,,jen Blixa je slepy jak patrona...
ve druhem setu zacala vic hrat na delsi vymeny, treba si rekla, ze ji zkusi utahat...jistota nevysla...potom ten empajrovy zarez a Lucka sla hlavou do kopru...od te doby, nic...
Jinak k rozhodčím, mají spoustu chybných rozhodnutí. Teď v jednom gemu zahlásili verdikt špatně dvakrát.
...Karolina sazi pekne uhly...
drzi serv, Lucy neni tolik durazna na siti a tolik se tam netlaci...
uplne v pohode...
K empajrove se nebudu ani vyjadrovat, opravdu se pomalu ztraci cit pro hru...
Ale co...uz...v tretim ted bude mit Karolina kridla, to je jas, a nas ceka jeste vetsi prace, nez vubec jsme si dokazali predstavit...
Lucy drzim te co sa da, tlacim o dusu...tak jed;)
takovy prasatko...
...bych tipl fakt tvoje skola;D)))
Di do haaaje fakt...
Ve čtvrtfinále by se Kristýna mohla potkat s přemožitelkou Denisy Allertový Doloncovou a krajanku pomstít ... :)
Ja bych v tom pripade poprosil rozhodci, at mi hlasi porad auty a i kdyz to Karolina vrati, tak po HE bude fiftyn muj
...trpelive a nejancit;)
A krok po kroku tlacit to na sit, pri servisu Kaji
Kaja s tema nohama sahne daleko...;)
ale hlavne se musi krok po kroku tlacit na sit, sakrbleee a ne zustavat na BL;) v tech nejdulezitejscich chvilach...
Nerikam, ze to tak je...ale nez napisu blbec, tak bych to zkusil aspon zchecknout;)
Musime pokracovat v trpelive tenisove praci, tvrde a trpelive.
Kaja ma v sobe lehkost tenisoveho byti, je treba se mit na pozoru;)
Lucy drzim moc palce;)
brejk z druhe strany...
Je treba se vratit, nesmi nas to rozhodit, tvdre, trpelive pokracovat krucek po krucku;)
Lucy drz se;)
Lucku budeme mentalne drzet az do posledniho micku;)
Lucka to zatim zvlada dobre mentalne, a to je dulezite, nebot Karolina do te "praskle struny"...hrala velmi dobre...
Tohle bude jeste hodne tezke...Lucy mis krucek po krucku trpelive jit za cilem,,,;)
Lucinko dej si bacha;)
Prostě nějak se tam soupeřka popíchnout musí.
A už jsem psal, že muj nick nemá jedinou souvislost s tim generálem, který ho stejně znaj je lidi, co se zajímaj o WW2.
Jo, kybych měl nick "Goebels", "Göring", "Heydrich" - tak to by bylo na pováženou, samozřejmě.
Tak je to jeste na vetsi povazenou...Takze bud jsi de*il, ze to nechapes, a nebo to chapes velmi dobre, a jen se chces timhle zviditelnit...
Ale na tyhle kraviny ted fakt nemam cas Wilhelme...
...krom toho Gigin te ani nejmenoval, ale ty ses nam hezky v tom poznal...
Kaja nas drsne zlobi, tohle bude hooodne tezkeee.
A Lucy zlobi prvni serv...je to nervozni,
ale nedivim se, vypjaty duel...
Lucy zatim vic trpelivejsi...
krok po kroku Lucinka ziskava jistotu, ale na servisu to jeste neni uplne tip-top...ale pomalymi krucky;) pekne dopredu...
Lucka musi ziskat absolutni jistotu a klid...aby zacla hrat tenis, ktery jsme videli vcera...ale tohle bude podle mne vypjate az do konce....na druhe strane je Karolina...
Pekna trpeliva prace...jinak to asi nepujde...bude hard-work
...zaslal jsem dotaz v jedne vete...
Je tohle ok nebo dost mimo...? (tohle byla muj dotaz)
+ pod to
nazev prispevku a odkaz na clanek...
Dostal jsem rychlou odpoved, a admini ho blokli...
---
Podle mne kazdy ma pravo se na to zeptat...
Muzes napsat adminovi taky...otazka, nazev prispevku, link na clanek...strucne, jasne...zadne proc si myslis, atd...
na to nemaji proste cas...aspon podle mne...
A nemam fakt cas to resit...sleduji Lucku
Doufam, ze ji ten 9ti minutovy vstupni gem nejak uklidnil...tezka bitva na uvod...
Ještě připomínám o co našim holkám dneska jde:
- pokud vyhraje Karolína tak se posune na 16.místo což by jí zajistilo výhodné nasazení na velkých turnajích počínaje IW ...
- pokud vyhraje Lucka tak se zase posune o kousek blíž k první desítce na 11. nebo 12. místo v žebříčku v závislosti na tom jak si povede CSN ve španělským čtvrtfinále (pokud CSN prohraje bude jedenáctá a naopak) ...
a zlom tu falesnou predstavu, ze
na cr hracky nemas hlavu;)
...Jak Lucka rekla pekne v rozhovoru pred zapasem, v Antverpach jsem prohrala, ale tohle je novy zapas a rozhodne pro mne nova vyzva;)!!!
Taky bych byl rád za něco kvalitního... :)
Asi to vzniklo tim, ze jsem si tady dovolil napsat, zebych asi radeji, aby Lucka hrala proti Anicce, tak mne zastrelte;D)))
P.S. pochopitelne bych si to vic pral...z mnoha duvodu, ale ne kvuli tomu, ze nekoho hatuji...
Jde mne o tu Lucku,,,to je vse...nakonec jsem stejne napsal, ze to beru, a doufam v pozitivni odvetu, a ze konecne Lucka zlomi dalsi prokleti, ono nakonec jede akce Kulovy Blesk, takze si nemuzeme dovolit, aby tahle akce skoncila v kuchyni Pliskove, nebo Blixy...;)
Tereza Martincová na turnaji ITF v německém Altenkirchenu na nedávné finále z Grenoblu nenaváže. Dvacetiletá Češka dnes v utkání prvního kola podlehla 6-2 3-6 4-6 sedmé nasazené Chorvatce Aně Vrljičové.
======================================================
Proč se tady pořád používá slovní spojení, že někdo "neudržel vedení"? Přece tenis není fotbal, kde když vedeš, dá se to už nějak ukopat; tady se musí hrát dobře až do konce.
Ještě bych to bral u nějakého servismana typu Karlovič, kde se předpokládá, že když má např. set + break, tak už nějak to doplácá servisem, ale u baby, která pouze vyhraje první set a další dva pak prohraje, mi to přijde dost mimo mísu...
Kdysi s potěšením jsem byl sledující fanoušek Petry, když stoupala vzhůru do tenisových výšin těch nejlepších. Nyní ji přeji, ale emočně se odděluji, jelikož si nechci ničit zdraví. Stručně, na její herní projev se nedá dívat bez zrychlené tepové frekvence. Po shlédnutí jejího duelu se Safinou někdy z 2009 jsem došel k podezření, že se totiž od té doby nikam moc neposunula, to co hraje dnes, to hrála už tehdy, ale jako stoupající a kousající draveček. Tedy psychicky ve velké pohodě. Podle mne nezvládá roli šampionky (chcete-li favoritky), protože přeci ty pod ní ji mohou okopávat jen kotníky a ona (ve své mysli) se podivuje nad tím, že jí mnohdy dávají na frak. Vypráví o tom zřetelně celkový obraz pohybu jejího těla a mimovolní mimiky. Jak nemusím Šarapovou, tak uznávám její herní rituály, které ji vedou při hře k natrénovaným automatismům, potlačuje úspěšně emoční výboje, které jinak zase odčerpávají síly a soustředění jen na hru. Ona se soustředí na každý jednotlivý míček, jako by si mapovala do paměti stále a opakovaně, kde je ten terčík v poli, kam má míček při servisu dopadnout. Proto také většinou nemusí servis řešit, automatismus a rituál ji ochraňuje před vlivem negativních emocí. U Petry něco podobného vidět není.
Nastavuješ znovu otázku, jestli má Kotyza Petře co dát. Ta otázka je určitě relevantní. Vedle ní musí být položena rovnocenná otázka, jestli Petra je ochotná a schopná něco navíc přijímat. Mnohokrát jsem viděl, jak Kotyza něco radil, Petra sedí, asi ani nevnímá a neudělá to, co jí radí.
Další otázka je, jestli jiný trenér by ji dokázal přimět, ve stavu, kdy je v těžké nepohodě, akceptovat rady a hlavně je použít. Na to odpověď neznám.
Jinak Mariiných zápasů, kdy pálila jeden DF za druhým jistě všichni pamatujeme taky dost a neřekl bych, že jistota servisu je Mariinou největší zbraní. Tou je jistě ta její " zabejčenost" , že musí vyhrát. S tou vlastností se asi musíš narodit, nebo ji mít nebudeš.
Jiná věc je skutečná profesionalita týmu doplněného o psychologa, sparingpartnera....... finance by snad nemusely být brzdou. Osobně, jen na pohled zvenku, bez konkrétních údajů a tudíž jistě velmi laicky soudím, profesionalita týmu a vedení týmu by mohla být podstatně zlepšena a je úplně jedno, jestli hlavní trenér bude David, nebo někdo jiný. To znamená, že jako šefka týmu by se musela posunout Petra. Stojí ji to za to? Profesionalita má riziko trochu chladu ve vztazích a zmenšení kamarádské pohody. A udělat to taky není bez rizika, protože jsou v tom lidi se svými city a picity.
Nejoblíbenější věta, která končí diskuzi.
Souhlasím s Lunej - měli bychom se smířit s faktem, že Petra není ani Serena, ani Masha a buď jí akceptovat i s jejími problémy, nebo se soustředit na někoho jiného. Ne příliš konzistentních hráček jsou přece plné statistiky.
A Lucy to fest poondila.. :-(((
Vsechny ostatni ( >8) by byly asi snadnejsi
jeji vykon , ale nebyl dobry
Já svého favorita mám. Neprozradím. Jen předpokládám, že se tento můj "favorit" bude shodovat s názorem valné většiny zdejšího obecenstva.
Karlicka >= Garbina
Kata >= Simona
Flavie >= Karolina W.
Janekda!, tohle je na beton, bude to supa!;)
Vsechno jsem domluvil;)
Garbine > Karlička
Simona > Káťa
Caro > Flavia
A zítřejší heslo dne : "Dosť bolo Karličky !!!" :D
Videl jsi ten zapas ?
Garbine < Karlička
Simona < Káťa
Caro > Flavia
Mug > CSN
Halep > Káťa
Woz > Pennetta
prostě bez překvapení. Věřím favoritkám.
Lucka - Garbine
Simona - Caro
Garbiňe >> Carla
Simona >= Ekaterina
Caro >> Flavia
V žebříčku už jsou odečteny body za lonský turnaj nižší kategorie pořádaný taktéž v Dubaji.
Hvězdička * znamená, že hráčka postoupila v Dubaji do čtvrtfinále.
Čísla v závorce znamenají bodovej náskok nebo ztrátu na Petru Kvitovou ...
1. Williams, S. 9592 (+3197)
2. Sharapova 8210 (+1815)
-----------------------------------
3. Kvitová 6395
-----------------------------------
4. Halep 5861 (-534) *
5. Wozniacki 4565 (-1830) *
6. Ivanovic 4425 (-1970)
7. Bouchard 4365 (-2030)
8. Radwanska, A. 4025 (-2370)
9. Makarova 3420 (-2975) *
10. Petkovic 3150 (-3245)
11. Kerber 2650 (-3745)
12. Suarez Navarro 2585 (-3810) *
-----------------------------------
13. Šafářová 2555 (-3840) *
-----------------------------------
14. Pennetta 2506 (-3889) *
15. Errani 2391 (-4004) x
16. Williams, V. 2366 (-4029)
17. Cibulková 2236 (-4159)
-----------------------------------
18. Plíšková, Karolína 2225 (-4170) *
-----------------------------------
19. Keys 2100 (-4295)
20. Peng 2080 (-4315)
-----------------------------------
21. Záhlavová-Strýcová 2055 (-4340)
-----------------------------------
22. Jankovic 2030 (-4365)
23. Muguruza 1935 (-4460) *
24. Cornet 1925 (-4470)
25. Stosur 1835 (-4560)
...
Lucka Šafářová se zatím posunula na 13.místo a může se ještě v případě dalšího postupu posunout i výš - v případě zisku titulu by se dostala až na desátý místo.
Na druhou stranu ale Lucku můžou předstihnout ještě 4 hráčky: Pennetta, Errani, Karolína Plíšková a Muguruza - i když ne všechny současně ...
Karolína Plíšková se zatím drží na 18.místě, ale může se ještě v případě dalšího postupu posunout i výš - její maximum je 11.místo v případě zisku titulu.
Sama ale může být ještě předstižena Muguruzou ...
Bára Strýcová se zatím posunula na 21.místo, ale může být ještě předstižena Muguruzou ...
Z ostatních hráček stojí za zmínku propady Venus Williamsový, Jankovicový a Cornetový ...
Přiznám se, že výsledky Simony nemám moc ve voku, tak koukám jak puk - právě Káťa ji dala na AO kanára! Tak proč by jí nedala znova? Navíc koho Halepice porazila zde v Dubai? "Mrtvou" Danku a pak Piroňku, který se letos nedaří, pokud nevypije svůj zázračný sydneyský lektvar.
A samozřejmě - Halep neporazila letos jedinou hráčku TOP 40! Hrála dva mače s hráčkama TOP 30 a oba prohrála ve dvou setech. Takže klid, tento Čaušeskův pohrobek zas tak famózní formu nemá.
http://www.wtatennis.com/players/player/15601/title/denisa-allertova
Když se podíváte na ty její výsledky, tak uvidíte, že s takovejmato hráčkama zkrátka NEPROHRÁVALA. Posledním případem budiž snad kvalifikace Bukurešti s Kostovou. Jinak nic. A tý Doloncový to letos zatím nešlo. 2x výpadek v prvním kole ITF 25.000 bez uhrané sady a pak tedy vyhrála jedno kolo v kvaldě o Antverpy.
http://www.tenisportal.cz/hrac/dolonc/
http://www.nahraj-obrazek.cz/?di=1142429684012
Caro mi v Dubaji zůstala jako poslední favoritka, tak doufám, že udělá aspoň semifinále jako obvykle (to už by bylo popáté za sebou, co v Dubaji došla aspoň do SF). Čtvrtfinálovou soupeřkou bude Flavia, proti které má Caro taky velmi příznivou bilanci (H2H 6:1 pro Caro). Věřím, že to Caro dá. :)
Jinak je dnešní vítězství Caro o to cennější, že pro většinu vysoko nasazených hráček to opravdu nebyl dobrý den...
https://twitter.com/WTA/status/568119036430524416
A ještě OT na závěr: Já mám dneska příjemný večer, protože baskeťačky USK podruhé za sebou postoupily mezi osm nejlepších týmů Evropy! Jak už jsem tady psal před týdnem: Vůbec jsem o tom nepochyboval. Takže 6. března hurá do Prahy na čtvrtfinále Euroligy! :)
Ana - Karolína - to byl takovej trochu divnej zápas ve vlnách. Třeba Kája tam měla gem, kdy buď dala eso, nebo dvojchybu. Vůbec se nehrálo a přesto tam byly shody. Chvíli se nedařilo jedný, chvíli druhý - těžko to nějak vysloveně posoudit a ohodnotit. Nakonec to dopadlo pro Káju.
S Kájou a Garbiňe máš pravdu, oběma to přeju, docela bych se podíval na jejich souboj už teď v Dubaji... ;)
http://www.nahraj-obrazek.cz/?di=6141718486111
http://www.nahraj-obrazek.cz/?di=11142196659412
Ne, opravdu nechci tuhle záležitost nijak pitvat - už jen proto, že nebyla vůbec podstatná. Karlička má prostě momentálně vynikajicí formu, i při tělesné výšce 162 cm jí to tam z forhendliftu často padá úplně stejně jako Petře v nejlepším období, a když k tomu připočteme ještě tradičně výborný bekhend, běhavou mezihru a na osobní poměry víc než solidní servis i return, nutno uznat, že zápas vskutku zdaleka nebyl jen o Petře. Ta se opět trápila na prvním podání (54 %), což je při jejím pojetí bohužel kámen úrazu. Výpomocná esa či jasně ofenzivně rozehrané výměny pak citelně chybí - a nyní "pouze" standartním zbytkem herního projevu se toho už moc dohnat nedá. Poměr UE se dnes na konci přenosu neobjevil, ale tento faktor nejspíš tolik nerozhodoval, neboť soupeřky kazily celkem dost obě. Zato ve winnerové palbě jde Španělka poslední dobou navzdory svým dřívějším zvyklostem výrazně nahoru, a to se na jejích výsledcích již zřetelně projevuje.
Jinak koncovka co do skóre v zásadě vyrovnaného duelu mohla vypadat z Petina pohledu i trochu líp, jenže když v osmém game třetího setu možnost rebreaku na 4:4 "vyřešila" dvojchybou (celkově dvanáctou oproti šesti Karličky), bylo bohužel vymalováno, i přes posléze následující tři odvrácené mečboly, kde měla CSN ještě patrné nervy (dvakrát DF).
Nedá se nic dělat - v Dauhá to bude lepší.
Velkou pochvalu naopak musím adresovat Šafi a Káje, které své duely zvládly skutečně výborně a s potřebnou útočnou aktivitou. Vítězka jejich vzájemného utkání, které tentokrát předpokládám mimořádně vyrovnané, ještě může letošní Dubaj klidně i vyhrát.
Ale to je Petra, pár takhle hroznejch zápasů holt má každej rok. Mě nevadí ani tak ten výsledek, prostě prohrála, vadí mi to, jak tam začne vypadat jak otrávená hromádka neštěstí a jen tam pálí aut za autem.
Ona nám to zas někde vynahradí, vo to nemám strah.
Je zajímavý, že s výjimkou Karolíny se všem ostatním FC hráčkám po návratu z Kanady vůbec nedaří ... :(
Nebo aspoň pro finále, protože o titulu se asi rozhoduje zítra v zápase Simona - Káťa.
ale rozhodne by som nepodceňoval ani Muguruzu, je v parádnej forme, vo Fed Cupe v Rumunsku prevalcovala aj Simonu a tu to vyzerá, že jej to sedí ohromne...
Takže gratulace Caro, vypadá to na semi se Simonou.
A nejen pro fanoušky. Všechny hráčky pochopily, že agresívní hra je jedinou cestou k úspěchu. Z pinkalek jako Aga a Caroline se staly komplexní hráčky.
A spousta hráček se snaží Petru kopírovat.
Na USOpen po jednom z nej. zapasu na GS proti Dinare!!!
Nerad opravuji Kvitovce, ale ja jen aby rec nestala;)
Take rozdil mezi Agou a Karolinou tu proste je;)
Ale skoda casu, tu sazet zase dokola zakladni rozlisovaci videa;D)
...ne popravim;)
Dinara v rozletu usilovala moc o GS...
svetova jednicka,
prisla Petra, a nastal mazec...;)
Jeden ze slavnych tzv. big upsetu na USOpen;)
To byla paradni supa;) a paradni zapas...;)
Vždyť já vím, Kvitová, že ve Vás to prostě tak nějak je !!!
Snad se na tyhle momenty někdy podívají i Smitková, Siniaková, Allertová, Bouzková a spol. ...
A nepotřebuje už něco dokazovat a je to přesně tak jak to píšeš.
V horní části fandím Simoně a snad Caro.
K Petře: očekávám v příštích měsících a několika letech víc výher než proher. Pokud ji některá z Češek do roka a do dne předstihne v žebříčku, budu (mile) překvapen.
Zajímavý je sešup Kláry; Tereze chybí už jen pár bodů, aby i teoreticky potvrdila, že je českou 5.
Petra prohrála. Což se po včerejšku dalo čekat. A tady zase propukla hysterie. Což se taky dalo čekat.
Slacker vzteky překousal tužku, když psal petici za odvolání Kotyzy. Tommrovi slzy rozmáčely žebříček od 3 do 186 místa a teď neví kam se kdo posune. Brož se zjevil a zase zmizel, má plné ruce práce přeštelovat antény, aby mohl zase sledovat hráčku, co ho nezajímá. Mlel při tom něco o selkách..Asi omylem chytil zemědělský magazín.
Zase se tu lámou hole, lítají ostudy, labilky, vyhlíží nové potencionální české 1. Plíšková je přece mnohem psychicky odolnější. (povíme si až bude pod stejným tlakem jako Petra). Kromě Plíškové se srovnává s kdekým od Mařky po Viktorku od Simony k mladým puškám.
Budou se tu rozebírat i pozápasové rozhovory až do mrtě. Přitom co se z nich člověk dozví...? Petra hrála blbě protože mohla být unavená z tréninku, to by asi přiznala. Ale těžko řekne: "hrála jsem blbě, protože mám krámy, protože sem neměla dneska náladu nic dělat, protože mám plnou hlavu svýho kluka a nějaká Dubaj je mi tím pádem volná... to by jí tu asi všichni sežrali. :-D Přitom je to mladá holka, která taky může někdy mít tenisu plný zuby.
Jo a dejte už sakra pokoj s tím Queshem. Děláte z něj pomalu monstrum a přitom jsou tu mnohem horší jedinci než byl on. Jenže sprosťárny tu prochází a chudák třeba Marian99 dostal za celkem roztomilou adoraci Denisy takovej sprcung, že se sem už bojí.
Jirka se aspoń držel tenisu a netahal sem daně a jiný hovadiny. Navíc po tak dlouhé době, co tu není, si z něj pořád dělat legraci, už zavání obscesí.
Zase nic tak strašnýho mu tady nikdo neprovedl , že se panáček urazil, protože nebyl chválen jak je asi od maminky zvyklej a vyčichnul, to je jeho volba. Nikdo ho nevyháněl.
To, že tady lidem, který nezná, nadával do blbců a podobně jen proto, že nesdíleli jeho nadšení nad Denisou, to o něčem svědčí.
Ano, Kveš měl neuvěřitelně přehnané názory a ke konci jsem pěnil už jenom jak jsem nad komentářem viděl, že to psal on, ale na druhou stranu se i dokázal omluvit, když to vyloženě přehnal, to spousta lidí tady neumí a jedou si to svoje, i když to není pravda.
Jen jsem prostě reagoval na to, jak to všechno hned otočil o 360°. Jinak o Kvešovi se bavit nechci, šlo jen o tohle :D
Jinak, s fandinou se především mluvit nemá! :D :D A když už, tak o tenise :D
Nole mi neva, Rafu a Můru nemusím. Jinak samo fandím našim, hlavně holkám.
Nemůžu vidět sibiřskou sirénu, naopak mám rád Sam, Petko a Agu.
http://www.dubaidutyfreetennischampionships.com/en/schedule/order-of-play
Pro mě je to jasné, Kája no ... :D Navíc mi přináší spoustu bodů do Fantasy, takže double radost :D Navíc má Kája skvělou hru a vypadá u toho, jako by ty pecky byly automatické a vůbec žádný problém :D
Na druhou stranu, když vyhraje Lucka, zase tolik mi to vadit nebude, taky hraje krásný tenis :)
No Petra ... Co napsat, koukal jsem na přednášce, spousta chyb, hodně vynucených, ale o dost více nevynucených. Carla ale celkem tlačila a v některých fázích hry hrála neuvěřitelně agresivně, což bych od ní nečekal. Každopádně .... servis byl dnes docela slabinou, nevím no. Je zbytečné k tomu cokoliv více psát, snad jen ... Hodně štěstí v Doha, ptáka jí přeju už hodně dlouho (stejně, jako jsem jí dlouho přál Sydney, tak snad bude karma stejná) :D
Alizé x Caro: Alizé hraje velmi dobře. Caro často chybuje.
?She knows how to make you lose your confidence and always keep you to the limit,? said Makarova, according to this translation from tennisworldusa.org. ?It is frustrating to see how she wastes time. At times it looks like she is ready to serve, but then she starts doing all her moves again. At the beginning it didn't all really bother me, but then she started shouting her ?C'Mons? after each point, as she would do when she is facing a tough moment. Each time more and more frequently. "I don't think she behaves correctly, or that she has good sportsmanship. She takes too much time before serving. The 20 seconds she is allowed within one point and the other are often passed. Then you get stuck at focusing more on these things rather than the match itself?? - See more at: http://www.tennisnow.com/Blogs/NET-POSTS/February-2015/Makarova-Complains-about-Sharapova%E2%80%99s-Lack-of-Sport.aspx#sthash.elKdj8I3.dpuf
...krom toho, nemusi ani ti tri pribihat, casove limity se obecne nekontroluji, neni to jen problem Marie, tohle byl celkem slusny problem i Djoka, o na i Simca si obcas da pekne na cas...nemluvne o Rafovi, atd. atd. tech pripadu je spousta...moc se mne to take nepozdava,
Obecne by se nikdo nemel bat tem hracum bez rozdilu postaveni v rankingu rict warrning...!!! Jenze to tak nefunguje, a to je prusvih...
Jestli Marie vytahuje svuj hlasovy projev jako zbran, jo celkem mam s tim problemy, ok, ale tady celkem Marii chapu,,,strasne silova hracka a hlavne servismanka, to musi byt dost vysilujici, ta bude hledat kazdou sekundu, aby mela cas nez odpali...pokud ji nekdo nepopozene;) jinak ten navyk tam zustane,,,dost pochybuji, ze ho zmeni...
Takze warrning, opakovacka, ztrata fiftynu...jednotne a na vsechny...;)
Musism rict, ze mam jeste par tipu, kteri by meli problemy, a celkem bych tohle i bral, byla by to pekna supa...ona Marie je tak nejak pochopitelne na ocich;) Ale nekolik kandidatu/tek by se jeste naslo;D)
Su pro, bylo by to celkem zajimave;)
Ale ten Monty by jej to obhájil nabetón :DD
Ja nemám problém, ak sa to občas pretiahne, v dôležitom zápase, pred dôležitým fifteenom, kedy je potrebná maximálna koncentrácia, ale ona to doslova zneužíva, patrí to do jej repertoára nekalých praktík, porušuje to sústavne, v každom zápase a robí to zámerne, takže jej by som to rozhodne nezľahčoval a vôbec ju neprirovnával k ostatným, tebou menovaným...
Myslím si, že nejaká slušnosť a fair play by mali existovať, aj keď je jasné, že každý sa snaží vyhrať a používajú sa na to rôzne spôsoby, takéto "chodenie cez mŕtvoly" je mi ale odporné, ona to robí v najväčšej miere na okruhu a preto ju nemám rád. To, že jej vlastné spoluhráčky z repre (Svetlana, Kaťa) na to poukazujú už niečo znamená a snáď jej to niekedy dopne, škoda, že zatiaľ nemalo "gule" na ňu vytiahnúť jej vlastné zbrane viac hráčok...síce keby tie gule mali, to by tiež asi nebolo OK :DDD
Už jsem napsal svůj názor na to v reakci na VISe.. :-))
Ale nechápu proč pořád se hrotí do Maruš kvůli překračování časového limitu.. Jo, uznám, že málokdy se vejde do tich 20-25 sekund.. Přiznám se, že se sám někdy divím, že už nedostane warning! :D Ale mě to fakt nevadí, že jí to dlouho trvá, než uvede servis do hry.. :D :-)
Ale zpátky k tomu, že nechápu proč se hrotí jen do Maruš.. Támhle Nadal překročí časový limit o 20 sekund, dostane warning a hned má kecy typu, že fanoušci chtějí vidět dlouuhé výměny a že nemá čas se utřít, vyndat gatě z řitě atd.. Taková Maruš není! Když už dostane warning, tak to přejde a nazdar! Neřeší to na tiskovce, vůbec.. Tohle myslím, že je zase dobrý na ní.. Jen škoda třeba, že mi přijde, že to většina lidí přehlíží.. :-)
...musel by nekdo rict, my chcem takove pravidlo aby fungovalo...vic to podtrhnout jako takovy obecny princip...podle mne by to bylo vice efektivni...jenze tem hracum je jasne, ze by sli nakonec trochu proti sobe, nikdy nevis, kdy prijde zapas, kdy ty pausy budes tzv. potrebovat...;)
A nemyslim kvuli zdrzovani...;)
Urcite bych byl pro, aby se ty limity vyzadovaly konzistentne a u kazdeho, bez rozdilu;) To je jasne;) A myslim, ze by to bylo i celkem zajimave...vsadim se, ze Marie by mela ve vysledku s tim nejmensi problemy, ale nasly by se podle mne slusni kandidati, kteri myslim by to jen tezce zvladali;) Uz z toho duvodu bych to pravidlo chtel videt ficet v realu;)
Ale jinak toho hlasoveho projevu na kurtu je opravdu dost skoda;) Mohl bys s tim neco udelat:)))
...No a blizi se IW, to mne zase asi omejou z te vasi Marus, ale pozooor Karlicka je letos pripravena, tak si dejte v Kalifornii majzla, jak na sebe narazi - letos ji z toho pavouka proste Karlicka vynda;)
Ne, dělám si srandu.. :D Ať si Makarova říká co chce.. :-) Každý máme nějaký názor.. Jako teda ale nevím, že proč se do ní opírá, že křičí "Come on", když třeba čelí BP.. Tak každej ten zápas prožívá jinak né?.. A ještě, když je to na důležité míče..
Maruš prostě nějaká je, mě to nevadí, jsem rád, že je odlišná od jiných a nazdar! :DD
Jediný zápas, kdy se povzbuzovala "Come on" po každém bodě byl zápas se Serenou v Miami 2013, kdy byla ohromně motivovaná a vlítla na ní.. Jinak se v žádném zápase tak nechová.. :-)
Myslis si, ze kdyby Marie nevrestela, zeby nevyhravala?
Ja Marusku asi podporovat nebudu, nebot nemam obcas nervy na jeji ultra utocny styl, ve chvilich, kdy to podle mne je uplne zbytecne...to same Kvitova,,,ale ona u toho nerve, ze...ale je to samy,,,
Muj nazor je jinak uplne opacny, nez se vetsinou predklada, ja si totiz myslim, ze kdyby nasla "jiny zpusob psychicke vnitrni stability", a nevrazela do toho ten vriskot, tak bude vyhravat jeste vic!!! Podle mne se vydala cestou, ktera ji spis trochu zabrzdila...Muj tip take je, ze se ke konci kariery vrati k tomu s cim zacala, s tenisem plny pohybu a bez te agresivni vlozky...nejen hlasove, ale i herni...Styl Moniky Seles je podle mne slepou tenisovou ulickou, ktera muze prinest sice uspechy...ale take budi v cloveku strasne prepeti...a mozna i problemy,,,nejen u fandu...
Krom toho je mozne si vsimnout, ze Marie se pomalu vraci k tomu s cim zacala, na antuce predvadi neskutecne vykony...
Na zacatku kariery mela podle mne naslapnuto byt lepsi nez Serena...kdyz jsem ji videl, rikal jsem si, tahle bude kralovat tenisu, a jen ztezi ji bude nekdo porazet...
...muj nazor je fakt mozna ulitly, ale pro mne slusna mrhacka...
Sledovat ji na pomalem hardu, je pro mne utrpeni...i s vypnutym zvukem...na trave uz take, daleko to ma do jeji prvni vyhry a hry ve Wimbledone...
...ale ona se pomalu vraci ke svym prirozenym korenum,,,
,,,podle mne jeste tak rok, dva a bude tam mozna zpet skoro uplne;)
Nemam ji rad, ale respektuji tu jeji experimentalni cestu...je to jeji choice...ono nakonec jsem i rad;) Diky te jeji ceste, ma treba Petra Wimblas;D) a Serena vpohode kraluje;)))
Protoze, kdyby rozvijela to, s cim zacala, tak by to prvni finale Petry asi nevypadalo tak, jak vypadalo...
Takze Kvitovci by podle mne spis meli byt vdecni, za Marii, jak ted je;)))
Karolína s tou jsem trochu počítal pokud ji pujde , ale servis ,Ana je hráčka proti , které se dá hrát když se ji nebojíš .
Lucka tak tady bylo opravdu největší překvapení , Lucka hrála skvěle pohyb byl srovnaný Venus opravdu měla co dělat ani ta její razance nestačila.
Zápas Lucka vs Karolína před týdnem jsem byl na vážkách , ale ted je ted čistým svědomím fandím Lucce opravdu ten titul už je třeba .
A sorry, ale ty kecy o Karolíně? Jak bude nová a mnohem silnější česká 1? Až vyhraje to, co Petra a bude 4 roky v první 10, z toho dost dlouho v 5, tak se tady o tom můžeme bavit...
Psi štěkají, ale Kája táhne výš ... ! :D
Ale chtěl jsem napsat , že tady ta výhra či prohra dělá divy chvíli patří do TOP 5 po prohře zase do první padesátky a není to jen ona o kom se to píše.
Budu mile překvapen, pokud bude Karolína tak dobrou českou jedničkou jako je Petra.
Pokud budou obě v desítce, tak mi bude celkem jedno, která bude českou jedničkou :-)
Druhý set už snáď pôjde ľahšie...
Zajtra to bude ale ťažké, Kaťi sa celkom obávam, aby sa neopakoval AO...
A Lucka nepotešila ? :-))
zahral jsem si jenom prvni 2 jmenovany.
Osobne jsem Pliskove neveril. Same prelety, porad zapasy. U Venus jsem se obaval, ze na levacky to umi, ale nakonec jsem tu Lucy dal. Karla byla jasná.
Jeste by mohl puknout Tommy Robredo. :)
Jeste cekam Kudlu a ocekavam, ze Kokinakis potrapi Iva.
Se podívej, jak hrál se 190. hráčem
http://www.flashscore.com/match/YacpKTMP/#match-summary
Ymmer pôjde rýchlo hore, je to veľký talent...
...tak po tobe hodim traverzu;D)))
Zde vystupujícího pod nickem quesh, největšího kvitovského fanatika všech dob.
To pro nas nevypada dobre...;)
Serena: 282,5
Maria: 370
Simona: 247,5
Petra: 172,5
Caroline: 202,5
Ana: 292,5
Eugenie: 152,5
Aga: 190
Ekaterina: 115
Andrea: 125
...
Lucka: 105
Maria s přehledem nejlepší, zaujalo mě druhé místo Ivanovičové - je jasně vidět, že mimo největší turnaje má úctyhodně vyrovnané výkony na skvělé úrovni. 3. hráčka světa Petra je v tomhle žebříčku až 7.
Lucka je prakticky na úrovni Makarové, k jejímu žebříčkovému postavení jí chybí přidat k Wimbledonu ještě nějaké větší bodové zisky. Slušná vyrovnanost už tam je...
Figuru má Petra úžasnou a dle mě je to únava z tréninku.
Dnes po kurtu celkem lítala a když ji srovnám třeba s typově podobnou hráčkou jako je Mladenovic, Petra je na tom s pohybem mnohem líp.
Určitě se to ještě projeví.
Karlicka nebo Andy???
A zadne vytacky;D)!!!
My tady ted zjistujeme s giginem, kdo ma lepsi BH, a vybirame ruzne H2H;)
Ma to byt otevrene;)
A ja si tipl Kvetusku;)
A otevrene nebude nic;0)
...ale Karlicku jsme tu zavedli s janekdou, asi tak 2 roky zpatky...jednorucak na BH, se chytl...to zase jo...
zastrel nas;D)))
Dávat za příklad Toma je nesmysl, protože je to jednak předčasné, jednak jakmile narazil na lepšího hráče, tak stejně prohrál - jako s Krupou.
Petra sem tam dovede vyhrát nějaký ten titul. Ale sou tu dvě hráčky, které k těm titulům od té doby dovedly být i konzistentní. A to, že Petra narozdíl od nich v roce 2011 vyhrála TM s ní nedělá lepší hráčku. Mluvím teď samozřejmě o Marii a Azarence.
I když Azarenka je teď tak trochu nejistá, to zase jo. Ale troufám si tvrdit, že má všeobecně větší respekt.
Nejseš ty quesh?
Co/kdo je quesh?
Existuje totiz jeden zajimavy paradox...nazyvam ho Lendlovy paradox...
Moc lidi si moc nepamatuje, jak dlouho sedel Ivan na trunu, ale skoro kazdy, ze to je ten dobry hrac, ktery nevyhral nikdy Wimblas...!!!
Wimblas je jasny Gral Tenistu...
Tipuji si, ze o Petre se bude rikat...to je ta hracka, ktera nebyla nejak dlouho na trunu (pokud tam nekdy bude), takze mozna bude nikdy nebyla na trunu, ale vyhrala 5-6x Wimblas
A tak vznikne druhy tzv. Kvitovsky paradox;)
Jako vetsinou si nikdo nejake dubaje, antverpy, miami atd nepamatuje...Wimblas vzdycky;) popripade obecne GS tituly...
ale vsimni si, ze Wimbledon vzdycynky...;)
Zbytek vetsina hleda v tabulakach...pokud se jim chce, a nebo pokud jim to nekdo nepripomene...
...ze nikdy nebyla nejak jeji hra koukatelna, ale jak se dostala na travu, tak to byl koncert...;)
Pokud to s ni Dejvid vydrzi do konce kariery, mozna se zapise Kvitova a vryje do hlavy lidi na svete hloubeji, nez si myslis;D)))
Ja jsem ultimatni travar, takze ja ji sledovat cely rok nemusim...ale mozna by bylo i dobre netvorit nektere paradozy, ale to bych nechal na te hracce;)
No to mi přijde jako celkem odvážná čísla :-)
Petře bude teďkom už 25 let. Myslíš, že je schopná třeba porazit Serenu? Nevidíš tam někoho, kdo by mohl být na trávě podobně silný v bližší budoucnosti? Bereš v úvahu, že Petra prostě nemusí hrát každý rok na trávě jak z partesu? Přeci jenom, je to taky jenom člověk.
Takze jeste 6 let...
Dva uz ma...
Ty tri vubec nejsou nerealne...
Serena??? Vic titulu ma z hardu jak AO, tak US!!!
Je to zvlastni, ale je to tak...
Trave neni jen o servisu a voleji...
...to by kazdy rok vyhraval Isner
Nerikam, ze to tak bude, ale tenhle paradox je vice realny, nez ze bude hrat na betonech v horku jak z partesu...
...trener netrener...
A o tom nejsem úplně přesvědčenej, že to tak je.
Navíc tím Petra ztížila situaci i Lucce a Karolíně, protože dovolila Španělkám projít do semifinále ... :(
Nechápem, čo máš stále s tým rebríčkom, ak by aj bola na chvíľu štvrtá, tak Simona obhajuje titul z Dohy- ďalšiu obrovskú porciu bodov, takže Kvitová bude po Dohe tretia pravdepodobne až do Wimbledonu...
A oba španielky v semi určite nebudú...
ale stále platí, že Petra by do Wimbledonu mala tretie miesto v pohode obhájiť, Simone tento rok veľmi neverím :/
a) ranařka
b) trávařka
c) daleko hezčí holka
d) protože Simoně nefandím
U mne vitezi ta travarka;)
B, Ranárka určite nie je
C, Subjektívny pohľad, je pekná, ale to aj Simona
D, Tam je ten hlavný dôvod :-))
>>>
Dobrý den, díky za upozornění. Jedná se o starou firmu s novým nickem, už je zablokovaný.
>>>
je to celkem zajimave, ani jsem BAN nezadal, jen otazka,,,nazor nebo dost mimo ?;)
A slo to rychleji nez bys rekl svec;) Kluci ihned rozhodli, ze mimo...
Tak si rikam, ze obcas neni spatne se jich na neco zeptat;D)
---
DOTAZ:
Psal jste jim nekdo take?
administrator
to je vse;)
Asi budu přát v příštím zápase Lucce. Jednak proto, že teď potřebuje nahrabat nějaké body po ne zcela vydařeném začátku sezóny (v singlu), pak taky nemůže s Karolínou furt prohrávat, že jo. Chce to nějakou vzpruhu. A taky si myslím, že by mohla mít proti Garbine lepší šanci v semifinále.
A jeste si tam zapomnel dodat, aby taky meli kluci z 1GSL a misa radost;)
Ale věřím, že to zase brzo půjde... :) To je prostě Petra.
Kotyza, ani jinej trenér s tím neudělá nic, to musí Petra sama.
Takže už máme jedno české QF a jedno španielske, a to ešte dnes hrajú Carla s Garbine spolu debla :DD
http://www.tenisportal.cz/zpravy/kvitova-o-semifinale-bojovat-nebude-z-eastbourne-odstoupila-kvuli-svalovym-problemum-14450/
To naštvání na CSN jsem samozřejmě myslel trochu v nadsázce. Pokud by ale třeba fanoušci Bouchardový Petře to Eastbourne nějak předhazovali tak bych to chápal ... :)
Kadopádne Petra je neskutečná, co dokáže pos*at
Takze asi tak...;/
Ale ja bych tu zridil Monacky koutek, a tam bych ty nicky smeroval, takze by se dostali jen do casti portalu, do toho koutku a tam bych je s tim tematem nechal vysmrdet klidne i 10let;D)
Ono v levem menu najdes diskusi, tak jak tam vejdes, je to takova restauracka IV. cenove skupiny,,,jako proc ne,,,;)
Takze bych jim tam udelal tez takovu diskusni hospu s nazvem Monako a tam by se mohli klidne rezat do aleluja...;)
to znamena BH uhly "lepsi jak Djokovic"...
Uplacat jak se Svitolinou to fakt nemuze...
Bude to muset nejak uklidnit, a dat i mezihru...
...jinak to proste nepujde...
Ma to smysl?
dik...;)
18.2.2013
99. Plíšková Kristýna
128. Plíšková Karolína
18.2.2015
18. Plíšková Karolína
137. Plíšková Kristýna
ať to víc bije do očí :-)
Alespoň Petra se trochu zvedla.
Neřikejte, že kdyby třeba Šafi pohubla, tak by se vám líbila více, Mne teda ne.
...take mohla byt Lucy v horni pulce pavouka;)
Ale nevadi, bude aspon revenge,,,;)
Uvidíme co Petra ještě, ve 2. setu to nevypadá nejhůř.
To byl jako uhel, ktery mi ani logika nebere;D)
A Anicka tim rebrejkuje...
To bude jeste zajimave 4:4
Anicka celkem dost nabuzena, a Karolina probuzena, v zaveru se da cekat super tenis...
No a cim dyl budou hrat, tim lepe;)
,,,zaver zapasu famozni...
konecne,,,dalsi zajimavy zapas;)
Chvili jsi nahore, a za chvilu dole...
2-DFka ve chvili opravdu,,,
Skazila tim i zaver zapasu...
Ale karolina jde podavat na vitezstvi...
...trener u Karoliny...rekl ji tfuj, tfuj,,,
takze poplivano, a jde se na to ;)
...chapes sleduji vsechno, abych pak rychle napsal Lucce nejake duuulezite infa;)
http://live.drakulastream.eu/players/free-live-video-streaming-suarez-navarro-kvitova-wta-dubai-tennis-wta-10412.html
Venus zustal obcas jen usmevny nadhled; na vic to dnes nebylo,
zkousela si i s tim servem pohrat, proste dnes nic na Lucku neplatilo...zacina dokonce i ladit pohyb, to je dobre...Lucy jde dal, mym vetsim pranim v dalsim kole je Ana, ale i odveta by nemusela byt marna;) Ikdyz bych tu odvetu radeji videl nekdy v pozdejsim casovem obdobi...;)
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele