Serena je nejstarší světovou jedničkou

18. 2. 2013, 08:01
Aktuality 257
Serena Williamsová se dnes zapsala do dějin ženského tenis. Poprvé od října 2010 se vrátila na post světové jedničky, kterou se v 31 letech a necelých pěti měsících stala jako nejstarší žena v historii.
Serena Williamsová

Když Serena Willimsová v sezoně 2010 obhájila titul ve Wimbledonu, byla světovou jedničkou. Jenže pak si v jedné mnichovské restauraci pořezala chodidlo o rozbitou sklenici a musela na operaci. Rekonvalescence se však nečekaně protáhla a Američanka dokonce na začátku roku 2011 kvůli plicní embolii v jednu chvíli bojovala i o život.

Serena v číslech:

124 týdnů Sereny v čele:
08. 07. 2002 - 10. 08. 2003: 57 týdnů
08. 09. 2008 - 05. 10. 2008: 4 týdny
02. 02. 2009 - 19. 04. 2009: 11 týdnů
12. 09. 2009 - 25. 10. 2009: 2 týdny
02. 11. 2009 - 10. 10. 2010: 49 týdnů
18. 02. 2013 - ??. ??. ????: ?? týdnů

Nejstarší světové jedničky
Serena Williamsová:
31 let, 4 měsíce, 24 dní (18. 2. 2013)

Chris Evertová:
30 let, 11 měsíců, 3 dny (24. 11. 1985)

Martina Navrátilová:
30 let, 9 měsíců, 29 dní (16. 8. 1987)

Po roční pauze se ale na kurty vrátila a dá se říct, že hned v plné síle. V loňské sezoně už zcela dominovala, vyhrála sedm turnajů včetně Wimbledonu, US Open, olympiády a Turnaje mistryň. Přesto rok jako světová jednička nezakončila. Nicméně jako nejlepší tenistka světa se cítila a návrat na 1. místo zůstával jejím cílem.

Dnes už se její sen o návratu vyplnil. Na postu jedničky střídá Bělorusku Viktorii Azarenkovou, byť s ní včera ve finále turnaje v Dauhá prohrála. Američanka se navíc ve věku 31 letech, 4 měsíců a 24 dní stala nejstarší světovou jedničkou v historii současného systému bodování, který funguje od roku 1975. Překonala tak Chris Evertovou.

Serena Williamsová

"V poslední době jsem hrozně přecitlivělá, pořád brečím. Nikdy by mě nenapadlo, že zase budu jedničkou. Po tom všem, čím jsem si prošla, jsem na to vůbec nepomyslela. Takže díky, Jehovo, že jsi mi dal další šanci," řekla Serena v narážce na těžké období dva roky zpět. 

"Jsem moc ráda, že se Serena stala znovu světovou jedničkou, zaslouží si to. Minulou sezonu hrála skvěle, skoro všechno vyhrála," uvedla stále světová osmička Petra Kvitová po páteční těsné porážce se Serenou, po které bylo o rošádě v čele žebříčku rozhodnuto.

Poprvé byla Serena světovou jedničkou před více než 10 lety, na trůn pro tenisovou královnu nyní usedá již pošesté. Williamsová dnes načala 124. týden v čele pořadí. Déle bylo světovou jedničkou jen pět hráček: Steffi Grafová (377 týdnů), Martina Navrátilová (332), Chris Evertová (260), Martina Hingisová (209) a Monica Selešová (178).

Už za týden se ale pořadí v čele může znovu měnit, neboť většina elitních tenistek se tento týden představí v Dubaji. Pokud chce Azarenková zpět do čela, potřebuje turnaj vyhrát a ve finále nenarazit na Serenu.

V mužském žebříčku dnes k výraznějším změnám nedošlo. Na prvním místě je stále Novak Djokovič ze Srbska před Švýcarem Rogerem Federerem. Tomáš Berdych zůstává šestý.

Své žebříčkové maximum vyrovnal posunem na 65. místo Lukáš Rosol, který bude tento týden startovat stejně jako česká jednička Berdych na halovém turnaji ve francouzském Marseille.

Žebříčky WTA k 18. únoru 2013:

Dvouhra:
1. (2.) S. Williamsová (USA) 10590
2. (1.) Azarenková (Běl.) 10325, 
3. (3.) Šarapovová (Rus.) 9715
4. (4.) A. Radwaňská (Pol.) 7750
5. (5.) Na Li (Čína) 6130
6. (6.) Kerberová (Něm.) 5400
7. (7.) Erraniová (It.) 4820
8. (8.) Kvitová (ČR) 4510
9. (9.) Stosurová (Austr.) 3835
10. (10.) Wozniacká (Dán.) 3570

11. (11.) Bartoliová (Fr.) 3215, 12. (12.) Petrovová (Fr.) 3000, 13. (13.) Ivanovičová (Srb.) 2896, 14. (14.) Kirilenková (Rus.) 2701, 15. (15.) Cibulková (SR) 2695, 16. (16.) Stephensová (USA) 2535, 17. (17.) Vinciová (It.) 2535, 18. (18.) Šafářová (ČR) 2065, 19. (20.) Makarovová (Rus.) 1950, 20. (19.) Görgesová (Něm.), ...22. (24.) Zakopalová 1725, 52. (52.) Hradecká 1127, 68. (69.) Hlaváčková 902, 78. (65.) Cetkovská 817, 99. (101.) Kristýna Plíšková (všechny ČR) 684.

Čtyřhra:
1. (1.) Vinciová 11.480, 2. (2.) Erraniová 11.480, 3. (5.) Petrovová 7650, 4. (3.) Hlaváčková 7525, 5. (4.) Hradecká 7340, 6. (6.) Kirilenková 6365, 7. (9.) Vesninová (Rus.) 6110, 8. (10.) Makarovová 5570, 9. (7.) Raymondová 5540, 10. (8.) Huberová (obě USA) 5520, ...17. (17.) Peschkeová 3675, 25. (27.) Záhlavová-Strýcová 2755, 32. (41.) Šafářová 2300, 34. (34.) Uhlířová 2205, 53. (48.) Benešová 1700, 68. (69.) Voráčová 1324, 78. (68.) Birnerová 1119, 80. (79.) Zakopalová 1085, 95. (99.) Hrdinová (všechny ČR) 770.

Finanční žebříček (v dolarech):
1. Azarenková 2,903.651, 2. Li Na 1,365.879, 3. S. Williamsová 657.363, 4. Šarapovová 608.892, 5. Stephensová 550.306, 6. A. Radwaňská 514.664, 7. Erraniová 505.218, 8. Vinciová 453.456, 9. Makarová 334.191, 10. Kuzněcovová (Rus.) 305.227, ...21. Zakopalová 151.510, 26. Šafářová 134.348, 27. Kvitová 132.676, 40. Hradecká 105.769, 57. Hlaváčková 75.591, 77. Peschkeová 57.927, 90. Kristýna Plíšková 51.609.

Žebříčky ATP k 18. únoru 2013:

Dvouhra:
1. (1.) Djokovič (Srb.) 12.960 b.
2. (2.) Federer (Švýc.) 9855
3. (3.) A. Murray (Brit.) 8480
4. (4.) Ferrer 6865
5. (5.) Nadal (oba Šp.) 5755
6. (6.) Berdych (ČR) 4485
7. (7.) Del Potro (Arg.) 4410
8. (8.) Tsonga (Fr.) 3515
9. (9.) Tipsarevič (Srb.) 3125
10. (10.) Gasquet (Fr.) 2880

11. (11.) Almagro (Šp.) 2540, 12. (12.) Čilič (Chorv.) 2535, 13. (14.) Simon (Fr.) 2370, 14. (13.) Raonic (Kan.) 2305, 15. (15.) Mónaco (Arg.) 2220, 16. (16.) Isner (USA) 2125, 17. (17.) Wawrinka (Švýc.) 1990, 18. (22.) Haas (Něm.) 1815, 19. (18.) Seppi (It.) 1730, 20. (19.) Kohlschreiber (Něm.) 1720, ...37. (33.) Štěpánek 1110, 65. (67.) Rosol 749, 91. (87.) Hájek (všichni ČR) 573.

Čtyřhra:
1. (1.) M. Bryan 10.380, 2. (2.) B. Bryan (oba USA) 10.350, 3. (3.) M. López (Šp.) 7510, 4. (4.) Nestor (Kan.) 6540, 5. (5.) Granollers (Šp.) 6510, 6. (6.) Mirnyj (Běl.) 6100, 7. (9.) Lindstedt (Švéd.) 5570, 8. (7.) Paes (Indie) 5425, 9. (10.) Štěpánek 5245, 10. (11.) Bhúpathí (Indie) 5210, ...34. (36.) Čermák 2060, 60. (60.) Dlouhý (oba ČR) 1259.

Finanční žebříček (v dolarech):
1. Djokovič 2,559.519, 2. A. Murray 1,358,559, 3. Ferrer 656.430, 4. Federer 568.656, 5. Del Potro 482.294, 6. Gasquet 440.800, 7. Chardy 331.362, 8. Benneteau (oba Fr.) 327.741, 9. Almagro 276.700, 10. Tsonga 275.109, 11. Berdych 274.625, ...55. Rosol 91.440, 56. Štěpánek 90.867.

 

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

257
Přidat komentář
smazaný uživatel
Děkuju za informace o MTO z textů WTA. Problém ovšem může být v tom, že grandslamy se hrajou podle pravidel ITF. Možná se podmínky pro MTO trochu liší.
Pro mě nepochopitelné jsou odlišnosti v čase, který mají podávající tenisti od skončení výměny k zahájení další. ITF a WTA mají 20 sekund a ATP 25 sekund. Proč se nedokázali dohodnout na jedné hodnotě?
Reagovat
smazaný uživatel
Já jsem to hledal i na stránkách ITF a tam je to psáno stejně, jako jsem dal do toho příspěvku. Prostě jsem nikde nenašel opravdu konkrétní podmínky na ošetření mimo kurt.

Ty odlišnosti v časech mezi výměnami jsou pro mě také nepochopitelné a přijde mi to i značně na hlavu. Na GS hrají chlapi na tři vítězné sety. Tam by se přece vzhledem k možné náročnosti zápasu hodilo, aby přestávka byla těch 25 sekund. A navíc jsou na to hráči po celý rok zvyklí, a pak přijdou 4 turnaje, na kterých to musí být jinak. Rozhodně bych to sjednotil. Už jsem se nad tím taky několikrát podivoval.
Reagovat
dadaft
http://www.tennis.com/pro-game/2013/02/tennis-all-over/46467/#.USKfLvIYHgw
Reagovat
smazaný uživatel
Teď jsem si všiml tohoto tvýho příspěvku:

"Oskara ... ta fakt bavíš. Smyslem OH je účast těch nejmenších. Na omezení věkem jsou Universiády nebo dětské olympiády. Už tolik nehul ... úsměv"

Nevím, na čem ujíždíš ty, ale mohla by sis snížit alespoň dopolední dávky. Jestli sis přečetla celé vlákno, tak fakt píšeš kraviny. O dětech nikdo nepsal. A já nekouřím, takže se nemohu ani zhulit, ale kdybych se třeba zhulil, možná by se mi rozsvítilo a začal bych chápat tvé příspěvky.....posílám večerní úsměv.:))
Reagovat
Fandina
Oskare ... s tebou je to ještě horší, než jsem si myslela ... úsměv
Samozřejmě, že navrhovat omezení věkem nebo výkoností pro OH nebo Fedy, DC je nesmysl, protože jejich smyslem je soutěživot na nejvyšší úrovni. Nebo ne?
Reagovat
smazaný uživatel
Ne, se mnou je to ještě horší, než si myslíš....., to ani nemůžeš domyslet, jak je to se mnou špatné.:))

Podívej, my jsme prostě jen tak diskutovali. DC, FC i OH jsou z určitého hlediska problémovými akcemi.
A třeba ve fotbale na OH platí také věkové kritérium. Je to prostě o úhlu pohledu a preferencích jednotlivých fanoušků. Někdo by třeba našel smysl v tom, aby se v těchto týmových soutěžích omezila věková nebo žebříčková hranice. Proč ne? Vždyť jsou GS a TM a plno dalších turnajů. Na DC nebo FC stejně mnohdy nehrají úplně ti nejlepší, alespoň ne všichni. A plno tenistů samo říká, že OH jsou pro ně tak trochu mimo jejich zájem.
Reagovat
Fandina
Oskar ... já to samozřejmě vím, že jste o tom diskutovali a proto jsem napsala, že to považuji za odporující smyslu těch soutěží, aby tam byli ti nejlepší a že pro jiné věkové kategorie jsou jiné světové soutěže atd. Pro mě je to jasné takto a má to smysl a samozřejmě, že každý fanoušek to může vidět jinak, já to vidím takto a je to podle mě logické.
Reagovat
smazaný uživatel
Ve fotbale na OH ano, ale pouze v mužském. :)
Reagovat
Fandina
Oskar ... a také nevidím smysl, proč by se to mělo měnit. Celá ta diskuse mi připadala o ničem, sorry ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
V pohodě, nám smysl dávala a jiným třeba ne, to je normální.:))
Reagovat
Fandina
Oskare ... samozřejmě, vždyť jsem také napsala sorry ... úsměv
Reagovat
Fandina
Oskar. Ale stejně si rejpnu. Komu nám dávala smyslu?
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud si pamatuji, byl tam zapojen Titan, Vlk, Pepin a možná i VIS (teď už se mi tam nechce rolovat), takže jim to třeba nějaký smysl dávalo, když k tomu něco psali.:))
Reagovat
Fandina
Oskar ... tak dobře no ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
No ale tak třeba to byla nesmyslná diskuze.:)) Ale třeba je někdy krásné diskutovat o nesmyslných věcech, to je zábava......Zkus to někdy.:))
Reagovat
smazaný uživatel
To nevím, já ženský fotbal nesleduji.:))
Reagovat
Fandina
Oskar ... tak ona celá tahle diskuse tady na Tenisportálu je pro mě zábava a na nic, nemá smyslu. Někdy se tady něco dozvím, ale většinou to považuji za diskusi o ničem a to teď nemyslím to co píší jiní, to většinou :-), ale i to co píšu já. Ale kdybych nechtěla, tak nepíši, to je jasné, nebavilo by mě to ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Jasně, to chápu, já to mám také jako relax, jinak bych sem nechodil. A je to v podstatě jen takové plácání to všechno, co tu semeleme.:)) Vždyť koneckonců je to jen sport a nejde o život, že?:))
Reagovat
smazaný uživatel
Já jo, od MS 2011. Tam jsem se zamiloval do amerických fotbalistek - Hope Solo, Alex Morgan atd. :) No a na loňské olympiádě jsem si ten ženský fotbal hodně užil, americké holky vyhrály zlato. Já už sice nesázím, ale loni jsem si právě na ně výjimečně vsadil už před turnajem, že získají zlato a vyhrál jsem litr. :) Můžeš si to dohledat v diskusích na TP, když probíhala olympiáda. Tam jsem o ženském fotbale hodně psal ve svém "olympijském okénku"... Jo, to byly časy. :)
Reagovat
Basa
O tom fotbale během MS v Německu mám zajímavej příběh: Byl jsem zrovna v USA a večer paříme v baru se sousedkama z vedlejšího bytu a já jim říkám "vy nejde spát, když ráno musíte do práce?" A holčina odpověděla "my ale nejdeme, máme dovolenou, je fotbal" - tak se ptám jakej a ona "To nevím, ale hrajou naši":) Takže sice vůbec netušily, ale dokonce si kvůli vlastním holkám vzaly dovolenou! Jinak fotbal žen je v státech mnohem populárnější než mužskej!
Reagovat
smazaný uživatel
O té sázce si to pamatuju.:))
Reagovat
smazaný uživatel
Zajímavý příběh. :) To máš naprostou pravdu, ženský fotbal je tam hodně populární. Já jsem dostal k Vánocům životopis brankářky Hope Solo, je to v angličtině. Ještě jsem to nedočetl, ale už jsem asi tak v poslední čtvrtině... Je to fakt zajímavé, co tam píše. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Laura, to je děs dneska...a ta Putisteva, nevím jestli znám mín sympatickou tenistku na okruhu...to už i Francesca je lepší :D
Reagovat
VlS
Tak srovnáno, tak snad to Laura dotlačí, na Putincevu se fakt člověku nechce dívat.
Reagovat
dadaft
ale no tak.
Julia je maličká, nemůže hrát jako Šarapka.
drží se skvěle.
Reagovat
dadaft
cha, teď to sehrála skvěle - dlouhý topspin a pak si pro to dojít brzy po odskoku a nekompromisně po čáře.....
Reagovat
smazaný uživatel
Achjoo...a já se tak těšila na ten zápas s Agou..:((
Reagovat
dadaft
dnes na ostrovech spustí na půl žerdi.

tož dobré to bylo, drama až do konce.
Reagovat
VlS
Je fůra maličkejch holek, na který se podívám rád, ale není to tenhle případ tedy :-)
Reagovat
Fandina
když si holčina vezme normální šatky tak bude hned sympatičtější. Zatím je to děcko.
Reagovat
dadaft
njn, mohl to být fajn zápas...
Reagovat
smazaný uživatel
7 stupňů východně: Eutelsat 7A
Feed - frekvence 12575 MHz, symbolrate 7120, polarizace H, modulace DVB-S2 8PSK, FEC 3/4, pilot on, parabola 80 cm
Reagovat
smazaný uživatel
13 stupňů východně: Hot Bird 13C
Dubai Sports 3 - frekvence 11747 MHz, symbolrate 27500, polarizace H, parabola 60 cm

nebo

26 stupňů východně: Badr 4
Dubai Sports 1 - frekvence 12130 MHz, symbolrate 27500, polarizace V, parabola 90 cm
Reagovat
gigin
Díky, super!! Ten Hot Bird je v poho :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ufff, tak to Ana zvládla urvat ve dvou:-)) Bravo!
Reagovat
smazaný uživatel
Taky jsem si oddechl. Ana mohla vyhrát asi tak o půl hodiny dřív, ale vítězství se počítá... Jen mám pocit, že Anu pořád nějak trápí to rameno. Dneska mi ve 2. setu přišla taková nervózní a já právě nevím, čím to bylo. Po proměněném mečbolu tam byly velké emoce, musela to ze sebe dostat. :) Nevím, ale kdyby bylo všechno v pohodě, tak by to podle mě ukončila mnohem dřív... Snad se pletu a příště bude moci nastoupit a předvést dobrý výkon.

Jinak dneska to nebyl moc pohledný zápas. Obě hráčky byly schopny dát winner, ale převažovaly chyby. Ana jich naštěstí udělala méně a to rozhodlo. Nastě v obou případech hodně ujel začátek setu, hlavně v tom druhém. Škoda, že Ana nepotvrdila brejky za stavu 4:1 v prvním a 4:0 ve druhém setu. Anebo kdyby dopodávala za stavu 5:3 ve 2. setu, bylo by to taky mnohem rychlejší... V prvním setu Ana dobře podávala, ve druhém šla ta úspěšnost hodně dolů. Mám obavy, jestli to nebylo tím ramenem... No ale nebudu tady naříkat, když Ana vyhrála. :) Za to jsem samozřejmě rád. Jen mě trápí, jestli je zdravá... Snad jí nic nebude bránit v tom, aby proti Petře nebo Daniele předvedla lepší výkon než dneska. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Máš pravdu, monty, nebyl to moc pohledný zápas a vůbec se nemusel tolik protáhnout...když Ana ve 2.setu nedopodávala, tak už jsem měla vážně strach:-D
A zdraví!...to je samozřejmě nejdůležitější:-(:-)
Reagovat
dadaft
tak nějak se mi stýská po Basíkovi a spol.
Reagovat
Basa
Díky:)))Aspoň někomu:) Zrovna dneska jsem ale přemýšlel, jak přechylovat Chorvatku: Tereza Mrdeza
Reagovat
gigin
Mi se po tobě samozřejmě taky stýská, ale bojím se to napsat, páč už jednou mne tu osočili, že jsem bukvice, tak vážím slova... Jako kecat v telce budeš kdy? Až RG?
Reagovat
Fandina
je tu, hurááááá. Připojuji se, pověz nám, kdy bude na Eurosportu nejbližší turnaj, ať se máme na co těšit. Díky.
Reagovat
Basa
Můžeš mě teď poslouchat u extraligy nebo fotbalový ligy, jak vysílá Tipsport potažmo internetový přenosy. Na Euro nejsem vůbec a minimálně do poloviny března žádný tenisy nejsou:( Což mě samozřejmě mrzí - ale v dubnu jedu na 3 týdny do akademie k Davidovi Ferrerovi, tak vám pak napíšu, jak to tam chodí:)
Reagovat
smazaný uživatel
Mně se teda taky stýská a nejenom po tobě, ale celkově po tenisu na Eurosportu... Jinak jsem rád, žes komentoval ženské finále AO a přinesl jsi Vice trochu více štěstí než na USO. :) Jo a koukal jsem, žes v prosinci komentoval Spengler Cup. :)
Reagovat
Basa
Hokej a tenis - to jsou dvě lásky a dva sporty, který se snažim ještě aktivně hrát, ikdyž značně rekreačně:))) Bohužel oba jsou aktuálně na Eurosportu v pozadí:(
Reagovat
dadaft
začala dobře.
bohužel streamy nefachčí...
Reagovat
smazaný uživatel
Přestaň platit zbytečnou kabelovku a pořiď si kvalitní satelit jako mám já. Na Eurosportu stejně uvidíš ženský tenis za celý rok akorát 3x, jen na grandslamech :-)
Reagovat
dadaft
kdybych ho měl kam dát, už bych ho sto krát měl.
mám byt orientovaný na východ a zkrátka talíř není kam zaměřit. na východě žádné družice nejsou.
bylo nás pár partají, co jsme chtěli velký satelit na střechu a rozvody do bytů - ale to neprošlo. většině stačí kabelovky...
takže mi zbývá jedině co je dostupné na kabelu nebo comp.
Reagovat
VlS
A jak se ti líbí Putinceva? To je špalík, co?
Reagovat
dadaft
jj. ))
hraje se zajímavým liftem...
Laura se docela nadře.
Reagovat
smazaný uživatel
Už jsem ti na téma "byt orientovaný na východ " jednou odpovídal! Kopie:

Trochu se mýlíš, pokud má někdo okna, lodžii nebo terasu na východní straně a stěna domu je orientována přesně ve směru sever - jih, pak samozřejmě dost významná část satelitních pozic je přijímatelná. Paraboly v těchto situacích jsou natočeny vůči fasádě v úhlu blízkém 90 stupňů. Pokud v daném směru výhledu nic nebrání, žádný problém. Je potřeba mít nerušený výhled v elevaci okolo 30 stupňů, měřeno od země nahoru (nadhlavník má elevaci 90 stupňů).
Astra 19E s volnými německými programy a Astra 23,5E s CZ/SK programy platformy Skylink jsou v naší zeměpisné délce přibližně nad jihem, ovšem ve skutečnosti s azimutem o pár stupňů na východ.
Reagovat
dadaft
sfoukla Varvaru Lepčenkovou jako svíčku.
to jsem věru nečekal...
ale vzhledem k tomu, že její finále proti Lauře Robsonové v Kantonu byl jeden z nejpohlednějších zápaů loňského roku,
tak jsem rád.
Reagovat
Bob
Mě to nepřekvapuje. Lepchenko je toho schopná.
Reagovat
dadaft
tak určitě. ))
jen 61 63 mně přijde dost brutal - o servis Su-Wei se vůbec nehrálo, to byly jasnačky jak od Sereny...
Reagovat
Fandina
stejné šaty, stejné účesy, naštěstí jedna čelenku druhá kšilt ...
Reagovat
smazaný uživatel
Zrovna jsem to sem chtěla napsat:-D...Pavlju vypadá jako Ančina větší sestra:-D
Reagovat
Fandina
Pavlju hlavně není tak štíhlá, ale větší není je, o 7 centimetrů menší než Ana.
Reagovat
smazaný uživatel
Však jsem to tak myslela, kdybych chtěla psát o výšce, napíšu "vyšší":-)
Reagovat
Fandina
Větší se spíš rozumí vyšší než širší ...
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Petra bude hrát s Danielou.
Reagovat
tommr
už je to jistý? Z těch 4 možností je Hantuchová pro Petru asi nejlepší soupeřka. Dosavadní bilance hovoří jasně 5:0 pro Petru. Nicméně jednou s ní nejspíš prohrát taky musí a bylo by nepříjemný kdyby to Petru potkalo právě ted když se tak pracně hrabe nahoru ... :)
Reagovat
freeteepek
Klára si na začátku třetího setu postěžovala trenérovi, že zápas prohraje servisem. Právě to bylo 1:2 a šla na podání.Vzápětí opět podávala jako pako a už s ní lomcoval vztek tak moc, že úplně ztratila koncentraci pro zbytek zápasu. Do té chvíle přitom byla lepší. Vyhrávala naprostou většinu delších výměn. Na vítězné forhendové údery vedla v jednu chvíli 19:2.
Má pravdu. Za tuhle prohru může jenom servis. Hlavně to její druhé podání nemá vůbec parametry top hráčky. Marion ho většinou zabila. Je to děs. Taky už mě popad vztek. Kde by Klára mohla být s normálním servisem? Nepochybně už dávno hodně vysoko. Možná i top 5.
Reagovat
smazaný uživatel
ten třetí set si prohrála sama, tím jak to neustála...to by mě zajímalo jak hrála se Sloane v Dauhá, tam otáčela hroší stav..a v tom třetí ji to tak brzy položilo.
Reagovat
freeteepek
Taky by mě zajímalo, jak hrála Klára v Dauhá proti Stevensový. Pravděpodobně podávala lépe než dnes. V tom třetím setu se Klára přestala soustředit na hru, protože jí štvalo, že zas prohrála úplně hladce svoje podání a bylo to už 1:3. Byla rozhozená kvůli vlastním problémům se servisem. Marion vedla 3:1 a byla psychicky nahoře. Ve třetím setu nakonec Marion nevyrobila žádnou dvojchybu, zatímco v předchozích dvou jich udělala 9. Tím Kláře vůbec neusnadnila situaci:-(
Reagovat
Fandina
Se Sloane jí nic nepoložilo. První vyhrála Sloane a všechno bylo vyrovnané. Druhý třetí set hrály TB, tahaly se a Klárka je oba dokázala vyhrát.
Reagovat
George_Renel
s Marion dopadne jak dopadne, nedá mi poznamenat, že se z Marion, která se svérázným způsobem drala do hloubky první desítky stal takový srandovní medvídek.
Reagovat
tommr
ona vždycky vypadala jako srandovní figurka. Ještě bych jí ale neodepisoval - na první desítku ještě pořád má. Dnešní obrat proti Kláře to jasně ukázal ...
Reagovat
George_Renel
Myslím si, že zpátky na 7-8 pozici už to nebude. Nejvíce mě ěokovaly ty asi 4 dvojchyby když čelila brejkbolům. To se dalo skoro na 100% předpovědět, že to nezvládne. Rozhodl to vše, bohužel 2. neservis Klárky.
Reagovat
smazaný uživatel
Hezká fotka... Jakoby Serena Vice říkala: "Víš, Viko, já jsem s tím Patrickem tak šťastná!" :)

http://www.wtatennis.com/javaImages/b8/4/0,,12781~11666616,00.jpg
Reagovat
smazaný uživatel
To samozřejmě není pravda, jsi opět vedle, jak ta jedle!:)) Nic takové jí neříkala. Ona ji totiž ve skutečnosti říká: "Viko, já se v zápase vůbec nemohla koncentrovat a být konzistentní, protože mé myšlenky stále bloudily po obchodech a vybírala jsem v duchu kočárek.:))
Reagovat
pepin
Nemáš pravdu, na Al džazíře to komentovali a říkala "nemohla jsem se soustředit, protože jsem byla myšlenkami v boxu u trenéra". Tak to bylo.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to potom jo, to je jiná.
Reagovat
smazaný uživatel
Nepovídej. :D No, co my víme... Nějak to vypadá, že jí to miminko přeješ už teď, když o tom pořád tak mluvíš. :) Neboj, Serena chce určitě ještě hrát a zas tak se do toho nežene... Ale až skončí, tak bude mít určitě hodně dětí. :)
Reagovat
VlS
říkala:"tak přemejšlím, jestli mě zavedou BTO (breast-feeding time out) a jestli to budu stíhat za 3 minuty"
Reagovat
smazaný uživatel
No to teda právě nepřeju. Teda přeju, ale až ve správnou chvíli. Teď ať ještě hodně hraje, prohání soupeřky a leze na nervy takovým, kteří by ji rádi viděli v důchodu..... Až už nebude moci hrát na vysoké úrovni, tak ať má robátek, kolik jen chce.:))

Jo a já si myslím, že se do toho rozhodně hnát nehodlá, jenže víš jak.:DD
Reagovat
a.magerova
monty25: no říká jí sice něco jiného, ale v podstatě jsi nejblíž :-))
Oskar: firmy se budou předhánět v nabídkách, aby si vybrala právě ten jejich kočárek a ještě jí za to budou platit, ta do obchodu nepůjde!
pepin: taky jsi vedle, veřejně TOTO říkat nebude, právě, že si to řekla jen tak "mezi náma holkama" s Vikou :-)))
Reagovat
smazaný uživatel
To je dobré.:))
Reagovat
Fandina
breast-feeding Serena stihne před a po mači, jedině kdyby trval moc dlouho, tak asi ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Já vím, červíček nejistoty hlodá. :D

a.magerova: Aha, a co tedy Serena říká? :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, tak co Serena říká teda, když tak všechno víš?:))
Reagovat
a.magerova
Ale no taaak chlapci.....
Těch jejich fotek je totiž celá série (monty25 uveřejnil tu první) a asi na třetí je už ve tváři Viky místo úsměvu údiv, který na dalších fotkách přechází v závistivý pohled.... a na poslední fotce už Serena jen říká: "Fakt Viko, nekecám!"
Reagovat
smazaný uživatel
To si budu muset prostudovat, jestli si nevymýšlíš....
Reagovat
VlS
1. set s Marion 6:3 a hlavně parádně hraje.
Reagovat
VlS
Bohužel, 1:1 a nevidím to růžově. Proč proboha něco neudělá s tím druhým servisem, aspoň kdyby ho dávala na tělo, to jsou nahrávky na winery z returnu.
Reagovat
Fandina
Je to tak. Klárka chce pořád hrát na jistotu, ten servis by mohla přiriskovávat. Je to škoda, jinak hrála dobře.
Reagovat
smazaný uživatel
Ajaj, ve třetím už 4:1. Nevidím to dobře, ale možné je vše...
Reagovat
VlS
No, tak to asi vnitřně vzdala a je jí půl. Škoda
Reagovat
Fandina
Já se z té Klárky zblázním. Hraje dobře a nakonec to projede. Klárko, proč ????????????
Reagovat
smazaný uživatel
Tak 5:1, škoda.
Reagovat
VlS
ve třetím 6:1 pro Marion. Kláře přestaly fungovat nohy a bylo to. Co v 1. a 2. jasně dávala, teď nemohla trefit. Ale s tím servisem by fakt měla něco dělat, hraje krásně od base line, ale servis je děs a běs.
Jinak Marion se mi dneska hodně znechutila tím zatínáním pěstí a vyhrožováním. Asi to tak nemyslí, ale vypadá to strašně. Teď jí přeju, aby v dalším kole dostala pěknej kartáč.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak konec, to mě mrzí...
Reagovat
Fandina
Obecně bych chtěla holkám doporučit, aby pokud to půjde nezatínaly pěsti, opravdu to není hezké, ať už půjde o povzbuzování nebo oslavu, tu bych se snažila vynechat úplně. Naše holky to moc nedělají, ale i tak, povzbuzující gesta pokud jsou potřebná, jako že tomu vyřím tak nějak úmírněně, mileji, třeba plácnutím do nohy nebo jemnější gesta.
Reagovat
smazaný uživatel
Jak bys neznal Marion...:) To je primo gothic woman:) [s tim hrozenim by byla super na nejaky metalovy koncert]

Sest krat si muze protihracka myslet, ze ji ma na lopate, a ona po sedme s ni utece:) Potvurka:)
V tom je stale nej na okruhu. To je opravdu hracka, ktera se nikdy nevzdava...mne se spis nez to hrozeni, nelibi, kdyz realizuje obraty za pomoci MTO...dablice jedna:)))
Reagovat
Fandina
opravě ... vím a věřím (ne vyrim), že povzbuzující gesta jsou potřebná, nastartovávají burcují i tělo.
Reagovat
freeteepek
To nebylo nahama, ale hlavou. Byla naštavná kvůli tomu svýmu mizernýmu servisu. Ztratila koncentraci, trpělivost:-(
Reagovat
Heather_Fedex
fandina, to, ze muj oblibeny hrac/hracka hraje spatne, je to duvod na zblazneni?
Reagovat
Fandina
Heather ... jak kdy a jak u koho ... úsměv
Reagovat
Heather_Fedex
ale prosim te, zblaznit se kvuli fandeni? blbost!
Reagovat
Fandina
Heather ... musíš se umět i zbláznit, aby to nebyla blbost. A když už, tak si to musíš umět zdůvodnit ... úsměv
Reagovat
Heather_Fedex
ty si to vzdy umis krasne zduvodnit, vsakze? ;) s usmevem...
Reagovat
Fandina
Klárka Marion ... první set Klárka má, tak ještě jeden ... Klárko pojď pojď pojď
Reagovat
VlS
o rychlostech servisu. Já mám rád fakta a tady prosím jsou:
Rank Player Speed
1 Samuel Groth*163.4 mph (263 km/h)
2 Ivo Karlovic 156 mph (251 km/h)
3 Milos Raonic 155.3 mph (250 km/h)
4 Andy Roddick 155 mph (249 km/h)
5 Roscoe Tanner 153 mph (246 km/h)
6 Joachim Johansson 152 mph (245 km/h)
7 Feliciano López 150.4 mph (242 km/h)
8 John Isner 149.9 mph (241 km/h)

1 Sabine Lisicki 130.5 mph (210.0 km/h)
2 Venus Williams 130.0 mph (209.2 km/h)
3 Serena Williams 129.0 mph (207.6 km/h)
4 Julia Görges 126.1 mph (203.0 km/h)
5 Brenda Schultz-McCarthy 126.0 mph (202.7 km/h)
6 Sabine Lisicki 125.0 mph (201.2 km/h)
7 Anna-Lena Grönefeld 125.0 mph (201.1 km/h)
8 Ana Ivanović 124.9 mph (201.0 km/h)
A prosím ? 15ti letá
9 Kristina Mladenovic 124.3 mph (200.0 km/h) French Open 2009
Reagovat
VlS
Jde o rekordní zápisy, jak u pánů, tak u dam je standardní servis při hře o cca 30 km/h dole, průměr 1. servisu spíš o 40. Bral bych ty rekordy trochu s rezervou, ono taky záleží hodně na míčích, které rozhodně nejsou standardní.
Reagovat
smazaný uživatel
a na jake pozici je Mark Philippoussis? Mr. Scut, nebo ja se mu rikavalo...
Reagovat
smazaný uživatel
Zajímavá statistika... O Aničce jsem to věděl. :) Nedávno byla na jejích stránkách soutěžní otázka právě na tohle téma. Myslím, že se tam ptali, na jakém turnaji to podání dala. No, našel jsem si to na wikipedii a odpověděl jsem správně, ale bohužel jsem nebyl vylosován... Tak to se podívejme, jakou má Kiki páru! A přitom je to takové křehké děvče. :)
Reagovat
VlS
http://en.wikipedia.org/wiki/Fastest_recorded_tennis_serves
Reagovat
Fandina
Když to tak čtu, tak mě napadá od kdy se to vlastně měří. Nevíte někdo?
Reagovat
smazaný uživatel
Mas to napsano v te Wiki, odkaz vlse...:)

> Jinak Mark je uz 27., starnu rychleji nez ten jeho servis:)))
Reagovat
Fandina
Díky za odkaz. Už jsem si v tom početla. Naměřené hodnoty tam uvedené jsou od roku 1978 a nahoře je uvedeno že hodnota z roku 1931 není uváděna z důvodu technologie měření. Tak už to vím.
Reagovat
George_Renel
brán v úvahu materiál. Se soudobými raketami by byl Tanner někde jinde.
Reagovat
Fandina
Právě mě to zaujalo, jak by to vypadalo dříve, kdyby tehdejší hráči hráli se současnými raketami a míčky. Ale takhle je to vlastně porovnávání od roku 1978, ale drtivá většina údajů je po roce 2000.
Reagovat
Mayo
wow Sabina takú bombu ? :O a ešte ma prekvapuje Ivanovička, také nežné žieňa to vyzerá byť :D
Reagovat
smazaný uživatel
Anička má na bomby patřičnou vejšku:-)...vypadá možná, že bys ji zlomil jak párátko, ale sílu má řádnou.
Reagovat
freeteepek
Fakta jsou takový, že Serena běžně podává nad 180, občas i 195, což se blíží mužům, kteří podávají běžně okolo 200. Je pár dělostřelců, kteří to tam sází i přes 220. Pokud jde o Petru Kvitovou, tak ta ve statistikách servisu vůbec nezáří. Ani na rychlém povrchu, jakým je tráva ve Wimbledonu. Petra neudělá v zápase ani 180. Na rozdíl od Julie a od Sabine. U těch absolutních čísel záleží samozřejmě na řadě faktorů. Např. na směru a rychlosti větru :-)
Reagovat
tommr
Petra nikdy nedávala nějaký extravelký rány - její předností byl spíš dobře umístěnej servis. V poslední době se jí ale nedaří ani to a z jejího servisu se pomalu ale jistě stává její velká slabina ...
Reagovat
Fandina
Tak Petra snad na svůj levácký servis nezapomněla a zase potrénuje a zase budou super zatáčky a esa, kterými si hodněkrát pomohla, když na to přišlo.
Reagovat
smazaný uživatel
A kolik es nasázela Petra naposled Sereně?
Reagovat
VlS
Tak ono je třeba rozlišovat mýty, přání a skutečnost. Včera měla Serena nejrychlejší servis 186 a ještě dva další nad 180, ostatní byly od 150 do 180, většina mezi 160 - 170. Rychlost servisu nemá prakticky nic společného s esem. O esu rozhoduje především neočekávanost umístění a perfektní umístění. Když se to povede, tak stačí i rychlost 120, 130.
K Petře - v letošních statistikách je Petra na děleným 8. místě s Madison Keys, rychlost 191. http://www.wtatennis.com/news/article/1978722/title/ids-serve-speed-leaders
Reagovat
Basa
Letos v kvalifikaci na AO servírovala nějaká dívčina ještě rychleji, ale nemůžu teď nikde najít kdo to byl:( A jelikož to byla kvalifikace, tak to není uvedeno v oficiálních statistikách...
Reagovat
smazaný uživatel
ovsem Karlicka...., ta ma dnes den, teda:D)))
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Světluška už ve třetím 3:0, snad to tedy dotáhne.
Reagovat
smazaný uživatel
Je to takovy skoro, skoro tedy DING DONG BATTLE:)
Tedy pokud to Svetluska dotahne do viezneho konce, a vypada to, ze jo...

...skoda, ze to ve druhem nebylo take 6;2, kdyby pak Svetluska treti tak samo vyhrala. Tak by to byl cistej Ding Dong:)))
Reagovat
smazaný uživatel
To už dotáhne. Ding Dong bude jindy.:))
Reagovat
gigin
Reagovat
smazaný uživatel
Dobré!:-))
Reagovat
smazaný uživatel
:D))) Synku, kdes to vyhrabal, tohle to:D))))
Reagovat
gigin
:DDDDD
Už ať je jaro, nebo se definitivně zblázním!!
Reagovat
smazaný uživatel
Počkej, neblázni, to jakože ještě víc než jsi teď?:DD Neboj, už se to blíží, jaro brzy zaťuká na dveře.:))
Reagovat
Fandina
největší spisovatelé tady. Papír je od toho, aby se na něj psalo. Tak píší. Ale nutno říci, že to někdy má i hlavu patu ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
To, co pise Oskar, tak to teda hlavu a patu ma celkem vzdy...
Take je to muj oblibeny pisatel, je to takovy ukryty Fjodor Michajlovic:) To ses na neho dost prisna, ze jen nekdy.:)

Pokud ovsem jde o mne, tak to ses zase teda, az priiiilis hodna, to si snad ani nezaslouzim, takovou pochvalu od Tebe, a pisu to ve velkem dojeti, teda. Moje prispevky rozhodne hlavu nemaji, obcas je tam ta pata, ale opravdu jen obcas. Ja mam jeste hodne, hodne prace pred sebou, abych se aspon kuusek do teho Oskara priblizil...:)
Reagovat
Fandina
Vlk ... tak v jednom jsem tedy určitě pravdu měla, že jsi spisovatel a to je asi to nejdůležitější sdělení, ale jinak já nejsem hodná, jsem zlááááááááááááá
Reagovat
smazaný uživatel
Ty a zlaaaaaaaaaa???!!!

Tak, to sis trosicku, ale trosicku zaprehanela:D))) Tomu neverim. prisna mozna, ale zlaaaaaaaaa. To mne teda nenakecas:)
Na mne ses strasne hodna, dobrotiva, a laskava...:)
....az se ti vlastne divim:D))) Mit s vlkem takovou svatou trpelivost....:)
Reagovat
Fandina
Vlk ... jenže to je jedno, přísný, nebo zlý, já to nerozlišuji, ani jestli jde o tebe nebo o jiného ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Toz, potes koste:))) Nerozlisovat to, toz to muze byt hodne nebezpecne:)))
Mne neukecas, nejse zla:)
Reagovat
smazaný uživatel
Vlku, tvé příspěvky, zejména některé památné, jsou pověstné, nebylo by špatné udělat z nich takové vlčí sebrané spisy.:))

Jelikož tedy píšeš, že máš pouze tu patu a ne hlavu, tak musím podotknout, že ti sahám tak ke kotníku.:))

Fandina není zlááá, to není pravda!!! Usměvavý člověk být zlý přece nemůže, to se vylučuje!!!
Reagovat
Fandina
Oskar ... právě že jsem zlá, tak dávám na konec úsměv, abych to změkčila a nezapomněla na to, že všechno je potřeba brát s úsměvem ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
No :D). Po dlouhe dobe zase pises, co hlavu a patu nema, Drahy Fjodore Michajlovici.:)

Nebot ty moje, jak ty rikas, povestne prispevky, teda s tenisem nemely toho az tolik spolecneho:D))) Takze asi tak.

Pokud jde o prispevky s hlavou a patou k tenisu - ke hre.
Toz nevim...U mne to casto hlavu teda nema:))) Jako napsat k zapasu Aga x Karolina, ze Piotr je ho*ado...:D))) to teda nevim, nevim...jestli hlavu ma....spis asi ne...DDDD:)
Reagovat
smazaný uživatel
prosim Te, Ty ses stara dobracka:) fakt nas neukecas:)
Reagovat
Fandina
Vlk ... já jsem si uvědomila, že ty jsi spisovatel a tudíš vládneš dobře slovem, písmem a tudíž jsem v značné nevýhodě, neboť ať tady napíši cokoli, ty to přepíšeš ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Prosim ta, ja chodim kolem Tebe vopatrne, jak kolem krehke kvetiny, jen abych Ta neprislapl.:)
Nic v tom neprepisuji:) Takze kdyz pisu, ze ses dobracka, tak myslim dobracka:)

To sa ti jen neco zda...:)
Reagovat
pepin
Tak to si vlk dovolil docela dost, normálně Ti řekl stará. Vlku vlku.
Reagovat
Fandina
Vlk ... jéééééééééééééé já to pořád říkám, že jsi spisovatel a navíc si pořád stojíš na svém a tak to má být ... úsměv
Reagovat
Fandina
... Vlk řekl stará ... nemáme tu kameru no ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
A ja byl tak vopatrnej...no vzdyt to porad herdek melduji, ze ty moje prispevky nemaj casto hlavu...no a ted v tom zapalu jsem fandinu pislapl...
...opravuji ne stara dobracka, ale znama dobracka....
...diky pepine, uf...

...ale chlape, mohl si mi to napsat nejak vic diplomaticky, teda:)))
Reagovat
smazaný uživatel
Tomu nevěřím! Úsměv tam dáváš přece proto, žes usměvavá a ne zlááá!:))
Reagovat
smazaný uživatel
To nevadí, že to nebyly příspěvky tenisové - ale byly hezké.

A i ho**do může mít hlavu.:))
Reagovat
Fandina
Vlk, Oskar ... že jsem vůbec něco o vás spisovatelích psala a že jsem zlá, tak chcem to chtěla odlechčit a pochválit vás, že někdy píšete rozumně a místo toho jsem se tu teď tak zamotala, že už vůbec nevím čí jsem. Ale trvám si na svém ... úsměv

PS ... Maarion ve druhém vyrovnala a třetí bude ještě zajímavý ... tak Klárko pojď pojď
Reagovat
smazaný uživatel
No jisteeeee, toz nemuzu to psat, tam kde veter, tam kohut, nebo kachna, nebo jak to prislovi zni...

To by v tom byl hroznej neporadek.:)))

Proto rikam, ze ses znama dobracka:))) Uf, s vama holkama to je obcas na dlouho, a fuurt sa vam neco nepozdava:)))
Reagovat
pepin
Vlčku nezlob se, ale Fandinka je moje chráněnka a tak má před Tebou přednost. Musím ji chránit před vlčáky.
Reagovat
smazaný uživatel
No to je pekne, tak ty jsi to chtela odlehcit, a zatim si mna dojala.:D))

Ja furt rikam, ze chaty, myslim tim internetove chaty, a jakekoliv int. diskuse su strasne nebezpecne,.... no toz ti fandinko moc dekujeme:)
Toz vidis, tak to v zivote chodi, ty nas chces pochvalit, neco jeste odlehcit, zazertovat a my mame o Tebe strach, abys sis nemyslela, ze jsi zla...:)))
Reagovat
smazaný uživatel
Ja sa vuubec nezlobim:) NAOPAK!

Je dobre, ze tu cerku nekdo chrani. Kazda cerka by mela mit sveho chranence:) proto jsem ji chtel vysvetlit, ze je to dobracka, a na mne je az zbytecne hodna:)

Ale treba se to povede nekdy jindy:)
Reagovat
smazaný uživatel
Ten naskok Novaka je už dosť veľký!
škoda lepšie by to bolo keby sa o post 1 bojovalo teraz je to jasne
Reagovat
dadaft
Svetlana se asi dostane v závěrečném kole kvaldy přes Anabel M.-G.
a to je dobře.
je čas, aby se vrátila do hlavních soutěží větších turnajů - formu na to momentálně asi má...
Reagovat
smazaný uživatel
Ja si take preji, aby se Svetluska vratila do puvodni formy...:)
Reagovat
smazaný uživatel
Já už s tím už téměř počítám, že se navrátí nebo alespoň přiblíží původní formě. Zasloužila by si to a přál bych jí to.:)
Reagovat
dadaft
ajta.
nějak se nám to šmodrchá...
Reagovat
smazaný uživatel
Takovou menší zajímavostí je, že od Miami 2009, kde Vika porazila Serenu také ve finále, to bylo pro Serenu teprve druhé prohrané finále mimo GS a zase ji porazila Vika. To druhé bylo v Sydney 2010, kde prohrála ve finále hladce s Elenou Dementievou. No a pak prohrála už jen jedno finále GS a to se Samanthou. Stále přemýšlím, jestli podala Serena horší výkon včera nebo na tom USO. Možná vážně na tom USO, jak myslí dadaft, ale tam si zase myslím, že Sam hrála opravdu naprosto famózně a Serena byla bezzubá. Také ji sice nepadalo první podání a to druhé mělo v té době, ještě přeci jen krátce po návratu, slabší parametry - Sam si ho proto v pohodě obíhala na smrtící forhend. Ale na USO Serena neměla po celý čas prakticky žádné šance, Sam jí je nedala a nebo si je Serena nedokázala vytvořit. Včera na Viku šance měla a pár jich prokaučovala. Možná tím, že včera vyhrála druhý set, zvedly se statistiky a dělá to dojem, že hrála na USO hůře, ale já fakt nevím. Včera měla světlejší chvilky, na USO ne, ale tam si myslím, že to bylo skvělou hrou Sam, která tím Serenu zaskočila a ta se na nic nezmohla. Je to těžké porovnávat a je to vlastně jedno. To jsem nad tím přemýšlel jen ze zvědavosti, že se někteří klonili k tomu finále USO.
Reagovat
Titan
Mě zaujala včera na umpire Eva Asderaki, ta totiž rozhodovala finále USO a Serena to nenesla moc dobře. Holt je to první ženská na upire, která má železné slovo a to bez diskuze :-)
Reagovat
smazaný uživatel
To jo, to má, to bez diskuze. Ale jak včera, tak i při zápasu s Petrou, kde Asderaki také seděla, jsem zaregistroval, že se několikrát spletla ve svých výrocích a nebo že neopravila čároví, kteří např. mylně označili dobrý míček za aut. Dříve byla na toto docela spolehlivá. A na USO si počínala velmi dobře a profesionálně.
Reagovat
Titan
Jednou se sekla včera proti Sereně, to jsem ji litoval, protože ji mám rád. Vika podávala a čárový zařval out, ona correction na in s tím, jestli si chce Serena vzít jestřába, ta si ho vzala a byl fakt out. Komentátoři to nějak nepobrali, páč si asi mysleli, že umpire je jen zapisovatelka a correction snad neslyšeli...
Reagovat
smazaný uživatel
V zápase s Petrou se také jednou spletla, odkývala něco, že byl aut a on nebyl. Ale jinak ji jako rozhodčí též uznávám. Právě se mi líbí, že tam nesedí jako mouchy snězte si mě, ale že aktivně zasahuje do zápasu a nebojí se opravit lajnového, když se sekne. Někteří jiní rozhodčí tam opravdu sedí jen jako na ozdobu hlásí pouze alibisticky skóre s tím, ať si hráč vezme kdyžtak jestřába. Ale mně se spíš líbí aktivní přístup hlavních sudí.
Reagovat
Heather_Fedex
ja asderaki nemusim prave kvuli tomu incidentu vuci serene na uo. kdybby se tohohle pravidla tak urputne drzela i jindy, tak to by azarence musela strhat body jak na bezicim pasu v kazdem maci....ta celkem bezne zarve i ve chvili, kdy je micek na strane souperky, nejcastejc to dela kdyz je v defenzive a souperka utoci
Reagovat
ludolf
Problém vidím v tom, že když opravuje čárové, měla by si být dost jistá, že se spletli. A tohle se jí bohužel dost nedařilo, takže to vyadalo spíš tak, že si rozhoduje podle sebe bez ohledu na čárové. Podobně když mylně potvrdí výrok čárového - jako by nechtěla připustit, že si není jistá. Podle mne rozhodovala dost špatně.
Reagovat
smazaný uživatel
Ona tam rozhodla správně a podle pravidel. Serena tam vážně zařvala dříve než míček dopadl na stranu Sam.

Spíše na tom bylo paradoxní, že v r. 2009 na TM nastala stejná situace, kdy Serena udělala totéž v zápase se Světlanou (a tu Světlanu opravdu vyrušila), a Asderaki nechala výměnu opakovat a všechny se tomu zasmály. Pak přišlo USO a ona se zachovala úplně jinak než na tom TM. To bych viděl jako problém. Ale na USO se zachovala podle pravidel. Proto třeba v zápase s Razzano se musela při jejích výkřicích, zachovat stejně, i když to byly vykřiky od bolesti a ne naschvál. Divila se tomu i Serena. Ale prostě Asderaki neměla jinou možnost, musela si stát za svým. Kdyby Virginni výkřiky tolerovala - a to právě v zápase se Serenou - mohla být vystavena tomu, že nerozhoduje vždy stejně.
Reagovat
Heather_Fedex
oskar, kdyby se tohohle pravidla drzela jako klic, tak by vikush dostavala od souperek kanary 1 radost ;)))
Reagovat
Heather_Fedex
jako klist
Reagovat
smazaný uživatel
No právě, v těchto dvou utkáních mě překvapila. A v tom utkání s Petrou, letěl pěkný bekhendový winner od Sereny na lajnu přímo pod ní, lajnoví zahlásil aut a ona to odkývala - to mě překvapilo hodně. A včera s tou korekcí, že se nejednalo o dvojchybu, to bylo podobné. To od ní byla špatná rozhodnutí a v zásadních momentech zápasu. Já už jí dlouho rozhodovat neviděl. Dříve mi vždy přišla, že má dobré oko. Tak uvidím, jestli to bylo jen ojedinělé.
Reagovat
VlS
Ono to z toho štokrlete může vypadat jinak a taky je jen člověk a třeba to neviděla. Já si nemyslím, že by umpires nějak moc oblivňovali(y) hru v rozhodování o autech tam, kde jestřáb je. Tam kde není je to jiné kakao.
To mě víc vadí nejednost výkladu a aplikace pravidel třeba pro MTO.
Caro (tuším že to bylo v 2011) dostala (nebo zahrála?) někde křeče, když ji měla Věrka na doražení. Nechala se během hry ošetřovat a rozhodila Věrku tak, že ta nebyla schopná trefit kurt.
Loni někde nějaká mladá (Christina?) dostala křeče. Aby ji mohli ošetřit, tak kontumovala game, protože se křeče v průběhu hry nesmí ošetřovat. To mi vadí víc.
Víc mi taky vadí nedodržování přestávek mezi míči a tolerance řevu.
Reagovat
smazaný uživatel
No vždyť jsem psal, že jsem byl právě vždycky rád, že tam jen nesedí, ale nebojí se i opravit lajnového, když si myslí, že se spletl. Nevyčítám jí nějak ty chyby, které udělala. Je to podle mě lepší, než kdyby tam seděla a ničeho si nevšímala. Ale máš pravdu, tam kde není jestřáb, to problém je a prostě se těm situacím, kdy se lajnoví třeba spletou, nedá zabránit. Jsou to také jen lidé.

Část o MTO je i pro Broze, protože jsem mu po AO slíbil, že kdybych se pletl, uvedu to na pravou míru.

S tím MTO naprosto souhlasím a absolutně nechápu, jak mohou nechat pravidla pro jeho vybíraní takto benevolentními. Myslel jsem, že to má nějaká pevná pravidla hlavně časová. Domníval jsem se, že pauza na ošetření mimo kurt nesmí přesáhnout deset minut. To jsem se ale spletl, asi jsem to zaměnil s pauzu mezi druhým a třetím setem, kterou může rozhodčí udělit.

Tak jsem pátral všude možně, je to samozřejmě i v pravidlech WTA roztáhnuto na několika stranách. Vytahuji zde jen to z mého hlediska nejpodstatnější:

Přestávka na ošetření začíná v okamžiku, kdy je zdravotník
připraven ošetřovat. Doba, kdy se čeká na příchod lékaře
na dvorec a čas na stanovení diagnózy se do tohoto
času nezapočítávají.
Dle uvážení zdravotníka se může ošetření uskutečnit mimo
dvorec.
Přestávka na ošetření může trvat maximálně tři minuty.
Hráči je povolena jedna přestávka na ošetření na každý
odlišný zdravotní stav.

Hráči mohou být ve výjimečných případech vrchním rozhodčím
povoleny maximálně dvě po sobě následující
přestávky na ošetření, pokud zdravotník stanoví, že hráč
utrpěl minimálně dva akutní a ošetřitelné medicínské
stavy. V takovém případě je diagnóza stanovena během jednoho
vyšetření a učiněno rozhodnutí o nutnosti dvou po sobě
následujících přestávkách na ošetření.
Reagovat
smazaný uživatel
Největší kámen úrazu vidím v tom, že čas začíná běžet až po stanovení diagnózy zdravotníkem. To znamená, že odejdou dozadu do klimatizované šatny. Natočí tam postižené třeba EKG, tím zjistí teprve diagnózu, a až pak běží ten čas samotného ošetření!? A protihráčka se peče na kurtu? No to je naprosto skandální a šokující. Sám se divím, že se proti tomu hráči nebouří. Přece u kurtů bývá normálně chodba nebo něco, kde by třeba ošetřili bolavá záda, aby se ženské nesvlékaly na kurtu a víc snad není třeba. Pokud je někomu tak zle, že musí až do šaten, protože ho bolí srdce, no tak to může být velmi vážný stav a nebo také ne, ale rozhodně se to nesmí podcenit. Ovšem takový hráč by měl mít podle mě smůlu. Zdraví je přednější a když někdo zakouší takové pocity, tak je to neslučitelné s vrcholným sportovním výkonem a měl by tudíž zápas vzdát.

Použil jsem teď případu Viky, někteří mě budou kamenovat. Ale to nevadí, píši to jen pro ilustraci. Toto se určitě děje velmi často a na Viku byla pouze upřena veškerá pozornost.

Já bych dal prostě každému možnost na jednu pětiminutovou pauzu před vlastním podáním na cokoliv a bylo by to. Protože když se braní MTO stalo taktickou a nemorální záležitostí, jinou cestu nevidím....A máš pravdu, křeče se např. ošetřovat nesmí, musely by být považovány za akutní stav z horka.

No s řevem na kurtu souhlasím, to je velký nešvar. Já hrozně dlouho neviděl hrát Mášu a v tom sobotním semifinále, jsem se zase lekl, jak začala křičet. A přitom ji jako hráčku uznávám a respektuji. Je ohromně profesionální, ale ten řev je strašný, zvuk mám na minimum.
Reagovat
pepin
Oskare, aby se s tím začal někdo zabývat museli by začít hráči a hráčky ty co jsou nahoře. Věř, že kdyby se z prvé 20 u holek věčně ozývalo, že to ječení je neúnosné, tak by se tím zabývali, ale protože je ticho po pěšině tak je to jak je. To samé ohledně toho ošetření. Protože to dělají ti nahoře, aspon někteří tak je klid.
Reagovat
smazaný uživatel
Máš pravdu, musely by se spojit ty, co jsou nahoře, a které lákají sponzory a diváky. Jak kvůli řevu, tak kvůli simulování. No a ty se nespojí a neudělají to, protože jsou mezi nimi takové, kterých se to týká.

Sabine Lisicki si třeba stěžovala jednou u rozhodčí na řev Bojany. Ale myslím, že třeba proti Máše by si to netroufla udělat.
Reagovat
smazaný uživatel
Zasloužíš si to stoprocentně a ani to včerejší prohrané finále na tom samozřejmě nic nemění. Hrát 14 dní po tom, co někdo odehraje s takovým kontíkem AO a pak si ještě zraní záda a dojít s tím v Doha až do finále, je dobrý výkon. Jsi stále bourák a doufám, že mladé pušky ještě proženeš a dostaneš se do své obvyklé formy!:))

Mimochodem, Vika se třeba také vrátila na trůn po Wimbledonu, kde se Serenou prohrála v semifinále.
Reagovat
smazaný uživatel
Ja spis nechapu, proc existuje nejakej ten pocit (a ty ztracis jeste cas, abys tu iluzi branil), ze si to jako musi ta hracka zaslouzit, nebo ne. Kurna tak proc ten system bodu teda je???
Za minuly rok Serena vyhrala 2xGS +OH + TM, nekde se to proboha odrazit musi...
Azarenka vyhrala 1xGS, ktery letos obhajila vcetne svych sarad...
...pokud se teda ma hovorit o nejakych pocitech, tak Serena tam mela byt uz davno...ale system bodovani je jasny, a Serena neni zadna objizdecka turnaju a celkem na to haze bobek, a ja se ji ani nedivim, proboha, uz neni nejmladsi...to spis Azarenka je takova poctiva sberacka...bodiku... za kazdou cenu....ona vubec dela nektery veci za kazdou cenu....

Si mne dostal, po ranu:)))
Reagovat
rib
moc pěkný komentář, pod ten se s radostí podepisuji
Reagovat
smazaný uživatel
Zdravim, jako bys mě neznal.:)) Máš pravdu samozřejmě, souhlasím a včera jsem to už psal. Ale někteří jedinci mají tendenci mít krátkou paměť a myslet si snad, že když Vika vyhrála, nezasloužila si přijít o trůn. Což je samozřejmě při současném nastavení bodování blbost.........
Reagovat
pepin
Ahoj, samozřejmě máš pravdu to jen někteří jedinci jsou zaslepeni. Je bezesporu jasné, že Serena tam měla být již dávno za to co loni předváděla. To, že měla ted problémy s Petrou a prohrála s Azarenkou na tom nic nemění ba naopak bych řekl, že je to pro ni i dobře. Uvidíme v dalším čase.
Reagovat
smazaný uživatel
Uvidíme, Petra měla no to Serenu porazit, jsem zvědavý, jestli jí to pomůže se zvednout, místy předváděla naprosté top údery. Akorát ještě to podání a voleje, ty byly celkem ještě špatenka. Kdyby si pohlídala ten závěr, Serenu by i porazila. Ta pak ale hrála také skvěle.
Reagovat
smazaný uživatel
:)))no prave:)

Mozna bys mel dat rec s tommrem, on ti da vzdy cely rocni prehled, to skopcis sem, a neni co resit:)))
.....Ale ja mam pocit, ze ani tohle by nepomohlo...Serena nepatri do kategorie nejak spec. oblibenych hracek...takze myslim, ze jakykoliv argument je tu asi pomalu zbytecny.
...toz ja ji take 3x nemusim...ale rozhodne ji uznavam...krom toho opravdu nema smysl spekulovat, co si kdo zaslouzi nebo ne....vzhledem k bodovym ohodnocenim.
....i kdyz vlastne ja zapomnel, ze ona take trenuje to stesti jak JJ a ND:D))))

Zebrik se obcas strasne precenuje. Ja tu uz slysel takovy myslenky na TP jako na priklad: nebudu jmenovat toho mistra:) ktery tvrdil minuly rok, ze Radwanska v zivote nemuze byt nad Petrou:D))))

Mozna by to chtelo ty pocity z toho nejak castecne odbourat, a pochopit uz konecne, ze to je vysledek systemu rocniho bodovani a ne nasich prani:))), co si jako kdo zaslouzi, a co ne.:)))
Reagovat
smazaný uživatel
No štěstí ona trénuje, to už od tuhle víme jistě.:))

Jo, máš pravdu. Já třeba žebřík beru jen jako doplňující faktor a jako nástroj při nasazování na turnaje. O aktuálním rozpoložení sil ale nevypovídá nic. Je to roční záležitost. A kdo to o Aze tvrdil, někdo aktivní na TP? Znám ho? Napověz.:))
Reagovat
smazaný uživatel
Copak, tady ještě někdo nestrávil, že Vika obhájila AO? :) A představ si, že se do žebříčku nezapočítávají jenom GS, OH a TM, ale taky Sydney, Dauhá, Indian Wells, Peking atd. To jsou věci, co? :) No a že Vika sbírá body za každou cenu, to si teda nemyslím. Třeba loni v Dubaji se odhlásila kvůli zranění.

Sereně patří velká gratulace a dodávám, že každá jednička je zasloužená. :)
Reagovat
smazaný uživatel
:)
Pokud Azarenka neni zranena tak sbira co muze a jakkoliv (ovsem kdy je ona vlastne zranena?)...Karolina taky preci sbirala? Ja vubec nemam problem s tim kdo je No.1 a kdo neni:) A kdo sbira a kdo nesbira:)
Ovsem zalezi jak to dela...a Karolina v porovnani s Azarenkou tedy sbirala mnohem odpovedneji:)))

Ten Montreal minuly rok byl opravdu tak trochu divnej, a nejen ten...u Marus to vypadalo taky divne...ovsem u Marus bych i veril, ze se necitila nebo neciti kdekoliv, kdyz to rekne, ...je to neskutecne poctiva dricka, strasne odpovedna ke vsemu, co dela, neskutecne vyzrala, mne je strasne sympaticka dokud nevleze na kurt a nezacne rvat:D))). A jestli jde o MTO, tak Marus je prikladem pro vsechny hracky, ta ho bere ve chvili, kdy ji vylozene musi odnest z kurtu...

U Azarenky si veci, vcetne ji - opravdu necham hodne, hodne daleko od sebe...a nejlepe, kdyz ji mam hodne, hodne daleko od "sebe":))

Krom toho sis ani nevsiml, ze po finale v AO jsem jeden z mala napsal, ze si Azarenka zaslouzi pochvalu, nebot neni zadna sranda stat proti cely hale. To ti uniklo:))):P
Ale ani mne to neprekvapuje:)))
Reagovat
smazaný uživatel
Určitě se mnou nebudou všichni souhlasit, ale Caro nebyla o nic méně zaslouženou jedničkou než Vika nebo Serena (nebo kdokoliv jiný). :) Grandslamy jsou sice nejvíc, ale jenom čtyři turnaje za rok se opravdu nehrajou... Co se týče Mashy a MTO, tak máš naprostou pravdu. Naposledy měla MTO snad v roce 2008 kvůli tomu zranění ramena. Na druhou stranu, je to na každé hráčce. Pokud je to v rámci pravidel (jakože ano), tak asi není o čem spekulovat... To mi vážně uniklo, cos napsal po finále AO. Nebo si to tedy aspoň nepamatuju. Ty toho napíšeš tolik, že si to ani nejde pamatovat a taky jsem byl po tom finále v tranzu. :D Ale pokud jsi to napsal, tak s tebou souhlasím. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jiste, to jsem nikde nepopiral...ale nebral jsem ten priklad z GS a TM jen nahodou > Maji velmi vysoke bodove ohodnoceni, ze:)))

Poradne si to po mne precti...pisu neco o bedech a pocitech....
...je mi celkem fuk, jestli souhlasis nebo ne....spis jsem radeji, kdyz ne...:))) Kdyz je to jen v par vecech, OK:)))) Ale ne moc...

-----------------------------------------------------------------
http://www.tenisportal.cz/zpravy/azarenkova-zdolala-smolarku-na-li-a-na-australian-open-obhajila-titul-11611/

Hodne jsem veril Li, kdyz jsem se koukl jeste jednou na zaznam s Marii, kde ji hezky prehravala, rikal jsem si, bude to asi mit s Azarenkou tezke, ale pokud se neco vazneho nestane, mela by si dojit pro 2.GS - predvadela opravdu krasny tenis, hodne se mne libila - aspon mne osobne.
V prvnim sete finale bylo videt, ze Li na to opravdu ma, a vysekla par paradnich vymen, byla na tento GS pripravena opravdu paradne. Nikdo s ni nepocital...A predvedla opravdu skvelou jizdu.
Ovsem, kdyz jsem ji videl jak si poranila kotnik, citil jsem se jak po prohre Wawrinky. A kdyz sebou jeste "flakla" o zem, tak jsem myslel, ze se snad jak ten Stan rozbrecim...ale takovy je sport.
Azarenku treba pochvalit, ze se nerozlozila, musela tam stat de-facto proti cely hale. Takove situace asi take nejsou prilis motivujici:) Ale zvladla to a vitestvi si urvala.
Toz tak...

---------------------
Hlavne ze mne moralizujes, abych byl vopatrnej s temi unahlenymi soudy:D))))
Reagovat
smazaný uživatel
Počkej, na tenhle komentář si vlastně trochu pamatuju. Tedy hlavně na ten konec... Přiznám se, že jsem tě v duchu lehce podezříval, jestli náhodou v tom slově "urvala" neměl být háček... To víš, znělo mi to trochu divně a ty píšeš bez diakritiky, tak jsem nevěděl. :D
Reagovat
smazaný uživatel
To bych napsal odhoukala:)
Jinak hodne pouzivam, urvala bod, urvala gem, urvala set....to by sis uz za ta leta mohl vsimnout:)
Reagovat
smazaný uživatel
Prosím tě, já si radši všímám pěkných a šikovných tenistek. :)
Reagovat
Titan
Letos bude krásně vidět, jak nesmyslná je myšlenka bodování FED Cupu, páč pokud jedinec nemůže body obhájit, tak k čemu tam jsou? Ještě bych bral, kdyby se uzavřel roční žebříček, udělal se roční výkaz a do nové sezóny by se už šlo bez bodů. Sereně se bude letos těch 685 bodů z olymiády blbě obhajovat, stejně jako Máši 470 a Vice 340...
Reagovat
gigin
Já bych, kromě ročního výkazu, udělal aj inventuru tenisáků.
Reagovat
smazaný uživatel
Mas den, ti reknu:)))
OH je opravdu nesmysl bodovat, ja bych dokonce rekl, ze tenis na OH na mne pusobi jak pest na oko. Je to asi jako by golf byl Olympijskym sportem. Rozhodne bych byl za, aby tenis z OH vysoupli, a opravdu by mne to nevadilo a jeste kdyz to boduji, tak je to fakt tak trochu pro mne vysmech jakekoliv myslenky OH...i tech zbytku, ktere zustaly...takze at si tam pinkaj, ale bez bodu.

Co se tyce FedCupu, hraje se kazdy rok, takze body samozrejme nejsou nesmysl. V DC to funguje normalne, nevim proc by to nemelo fungovat v FC.
Ale aspon si nadhodil pro mne zajimavou myslenku. FC by se mohl hrat jednou za 4 roky - listopad a prosinec, takove MS Statu, a byl by konecne od toho klid, a treba by to bylo i zajimavejsi...ale pochybuji, ze by se nekomu neco tak chtelo radikalne zmenit...v tomto smeru. Spis to zustane nejakou dobu takove jake to je...takove vse v polovicnim reseni.:)))
Reagovat
smazaný uživatel
Bodování OH je takové nešťastné a těm hráčům se to bude těžko obhajovat. Tam bych to bez bodů dal, nebo je tak symbolicky, jako třeba kategorie International. Je ale otázka, jestli by zase hráči na OH jezdili, kdyby to bylo bez bodů. Pro mě je olympijský turnaj v tenise také takový divný a jen loni to bylo jiné kvůli tomu, že se to hrálo na trávě na dvorcích ve Wimbledonu.

Zato FC bych bodoval jednoznačně. Funguje to tak i při DC, tak v tom nevidím žádný problém. FC se hraje každý rok, takže by to bylo jako s jinými turnaji a normálními obhajobami.
Reagovat
Titan
Nesouhlasím ani s FED cupem. Je to týmová soutěž a k čemu je pak výhra hráčky poraženého týmu, když díky ostatním nemůže hrát další kola? O tom, že to v Davis Cupu funguje vážně pochybuji, nefungujete, pouze dostávají bodové odznáčky bez jakéhokoli významu. FED Cup jednou za čtyři roky? Buďme rádi, že je to alespoň tak, jako teď. Už vidím, jak si nejúspěšnější země berou své 4 nejlepší hráčky a říkají jim, že si musí nechat na rok rozhodit program, obhajoby a doufat, že se nezraní.
Spíš mám jiný nápad, za FED Cup by nesměl nastoupit nikdo z první šedesátky, myslím, že tohle by tenis podpořilo mnohem více..
Reagovat
Titan
Možná do bodovaných týmů, ale ne do žebříčku jednotlivce. Kdyby mělo být po vašem, tak by každá, opakuji, každá hráčka žebříčku měla mít možnost hrát stejný počet zápasů a stejný počet bodů. Tak si to může obhájit, jinak si to logicky neobhájí, protože jí limitují ostatní spoluhráčky, a to nemá v single žebříčku co dělat...
Reagovat
smazaný uživatel
Já samozřejmě chápu, že to není jako obhajoba bodů na běžném turnaji, kde hraje každý sám za sebe. Ale když už je to v DC, přiklonil bych se k tomu i ve FC. A nebo nebodovat ani jednu soutěž a mít to jako soutěž týmů a jako týmy to bodovat. Otázka je, zda by se na to hráči nevyprdli, kdyby za to nebrali vůbec žádné body. A to zase nechtějí ITF a ATP dovolit kvůli atraktivitě.

Ono podle mě mají vůbec obě soutěže plno much a to zejména FC. Tam mám plno výhrad a myslím si, že bez bodů, pouze na tři kola a v takových termínech, by se z toho mohl stát za chvíli takový exhibiční sranda turnaj.
Reagovat
smazaný uživatel
Ano, je tu otazka, k cemu ma FC vlastne slouzit. To samy je s OH - tam tenis opravdu na mne pusobi dost nestastne....

K FC>
Mozna spis nez ohraniceni zebrikem, dat moznost mladym hracum???!!!
Takze vek + povoleno mit jednoho hrace bez toho ohraniceni vekem.
Treba by mohly hrat pouze hracky do 21 let.:) To by mohlo byt nahodou super pro mlade hracky....

Nakonec ve fotbale na OH je to take:))) Nikdo nevola po zmene, nebot tech soutezi ve fotbale, je uz tak hodne....

V tenise to je to samy...4xGS + TM kazdy rok + plno stedre dotovanych turnaju...uz tak je to dost overloaded:)
Reagovat
smazaný uživatel
Teď až jsem si přečetl ten nápad s tou první šedesátkou - no, bylo by to oživení a velmi zajímavé tenisově. Ale pochybuji, že by se na to přilákali diváci.

Jo a co považuji za úplnou haluz je to, že na jednu stranu má účast ve FC ITF podmíněnu jako jedno z kritérií kvůli účasti na OH a na druhou stranu se nepřidělují body, termíny jsou před velkými turnaji atd....
Reagovat
Fandina
Fed Cap je proto, že je to trochu jiný systém soutěže než běžné turnaje a bylo by škoda se o tento fakt ochuzovat a hrát to každý rok je logické a tradiční a je to tak dobře. OH jsou jednou za čtyři roky a je to takový sportovní celosvětový svátek, tak pro z něj tenis vyjímat. Golf už na příštíh hrách zase bude.
Co se týká bodování, tak pořád platí, u kluků, že DC jen nahrazuje jeden z možných turnajů a je tedy správné, že když ho tenista hraje, tak si ho započítá. U holek by to mělo platit také.
Reagovat
pepin
Pokud tenis zůstane na OH také bych se přimlouval za ten návrh např. o té 60. Ta špička toho má hodně a tak by se zde mohli prezentovat níže postavení hráči. Jenže tomu nevěřím, že by se s tím někdo chtěl zabývat. Podívejme např. to ječení. Klid a nic.
Reagovat
Fandina
A co by to mělo za smysl hrát na OH jen od šedesátého místa? Popřela by se tím myšlenka, že se OH zúčastňují jen ti nejlepší. Vždyť na to probíhají nominace a soutěže před nimi a pro tenis proto slouží žebříček.
Reagovat
smazaný uživatel
Souhlasím, a něco podobného bych aplikoval i u FC. Zajímavý je i ten návrh s věkovým omezením - dala by se tak příležitost mladým.

Mně třeba ta olympijská soutěž v tenise moc neříká, k OH mi to moc nesedí. Jen teď to bylo takové jiné.

Ale také vůbec nevěřím, že by se s tím někdo zabýval. Jsou daleko akutnější problémy a nikdo je neřeší. No, jekot je další věc. Já jsem zvědav, zda to opravdu dodrží a dokáží vymítit z té mladé generace, jak slibují.
Reagovat
Fandina
Oskar ... tak že ty neuznáváš OH neznamená, že smyslem OH je střetnutí těch nejlepších sportovců mimo jiné, samozřejmě. Tam by opravdu nemělo smyslu účastnit se od 60 místa. To samé pokud platí pro Fed. Jsou jsou různé týmové soutěže na nižších úrovních, ale toto je na té nejvyšší, aby se vysílali ti nejlepší tenisté.
Reagovat
smazaný uživatel
A co fotbal ??? [mne se jejich priklad velmi libi, a velmi si povazuji, ze odolavaji jak mohou]

Golf zase bude, coze ???
Jeeeezis maaarjaaa:D)))) U vsech zelenacu...kdo to schvali? Ze v tom mas prsty??? Priznej se, zes pekelne lobovala:))).

Toz tam dejte jeste sipky, kulecnik, poker a kuzelky. Tyhle sporty tam vylozene chybi... je to ostuda OH, ze tam uz davno nejsou.
Reagovat
Fandina
Vlk ... ano golf bude a už se všichni na to těší. Tenis se také těšil, po tom co měl půst. Samozřejmě je to věc pohledu a názoru i co se týká fotbalu. A že se pořád i v OH něco děje, je jasné. Teď jsem třeba slyšela že zase nemusí být na OH moderní pětiboj viz náš zlatý Svoboda. Co se týká tenisu, tak OH jsou vlastně jeden takový turnaj a boduje se také na úrovni jednoho z nich a nahrazuje ho a pokud se na OH hraje, ráda se na něj dívám, jako se budu ráda dívat na golf. Když fotbal má jiná pravidla, tak je to zase jejich systém. A samozřejmě, že OH jsou pořád jiná medaile, výjmečná už vzhledem k tomu že se hraje ve větším časovém horizontu. A je to tak dobře.
Reagovat
Titan
Diváky bych neřešil, důležití jsou sponzoři a těm je jedno, kdo se tam pohybuje, protože mají pořád stejný prostor a navíc mohou viditelně podpořit mladší a méně zkušené hráčky, což jsem také původně myslel tím omezením, ale nepřesně jsem to napsal. Když se podíváte na první kola DC (tam to bylo snad v nějaké tělocvičně) i FC, tak vidíte, že pokud nejde o enormně povznesený národ, jako jsou Srbové nebo Češi, tak je to tam jak na okresním přeboru. Uvidíte DC v Kazachstánu...
Reagovat
smazaný uživatel
Jeeeziiissss maaarjaaaa:D))) Fandino, to mne ani nepis takovy tezky rany:) Ze jako moderni petiboj nebude a golf ano? :)))

Tak to asi nepreziju:D) Jiz tezce snasim, ze na trave se tenis pinka jen mesic. A ted budu muset na OH misto petiboje snest golf...

Prosim Te hlavne mne nepis, ze se vraci i baseball, toz bo to se mnu slahne na dobro...
Reagovat
Fandina
DC v Kazachstánu bude určitě o něčem jiném. Kdyby tam nehráli bývalí Rusové, tak v té zemi není nějaká tenisová tradice. Když tady před pár lety hrál Kazachstán DC, tak je doprovázeli fanouškové, kteří podle mě neznali ani pravidla, podle toho jak povzbuzovali, když jejich tenista zahrál do autu.
Reagovat
Fandina
Vlk ... tak to je přece normální, že se pořád něco mění, vyvíjí a tak je to správné, bylo by to na světě moc jednotvárné, nedělat změny a tak to má být!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Jo? A kterýpak turnaj OH nahrazovaly a který turnaj nahrazuje bodově OH?
Reagovat
Fandina
Oskar ... buď si započítáč OH nebo jiný turnaj do předepsaného a možného počtu turnajů celkem. To samé u DC. Není to bodování navíc, jen v rámci možného počtu. Kdo nehraje DC nebo OH, započítá si jiný turnaj.
Reagovat
smazaný uživatel
Ano, něco na tom názoru je. Je pravda, že některá utkání jak FC, tak i DC připomínají ten okresní přebor. V Kazachstánu to bude podobné.
Bylo by rozhodně zajímavé, kdyby se tyto týmové soutěže, ale i třeba OH omezily buď věkově nebo žebříčkově. A jako podpora mladých hráčů a hráček by to i mělo smysl. Ale s tím se nebude nikdo zabývat.
Reagovat
Fandina
Oskara ... ta fakt bavíš. Smyslem OH je účast těch nejmenších. Na omezení věkem jsou Universiády nebo dětské olympiády. Už tolik nehul ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Napsala, že OH nahrazují jiný turnaj a naopak. Tak se ptám, o který turnaj konkrétně se jedná. OH žádný turnaj nenahradily, vše se akorát posunulo a místo OH není žádný speciální turnaj s takovým bodovým ziskem. Takže kde si vítězové nahrají 680 bodů v týdnu, kdy se hrály OH?
Reagovat
smazaný uživatel
jenze Fandi - ja nesu na take zmeny pripraveny:D) Na mna sa musi pomalucku...:) A tak vidim, ze mne ujel tady uplne vlak:D)))
Mi to tady tak naservirujes, tak drsne bez pripravy:D)))

A sipky, kulecnik, kuzelky a pocker nebudou? To je ted hodne in...ale rozumim, ze tady si asi fans budou muset jeste trosicku pockat...

Toz, ale jak mame byt takovi jako dopredu a jit s tim vyvojem, mozna by bylo dobre to doplnit spise o strelecke dyscypliny na OH...
...doplnit o dalsi dve dyscipliny:

A/strelba z kulemetu na pohyblive cile
B/strelba z tanku na pohyblive cile

Mozna by bylo min valek, a ogari by sa vystrileli na OH, a jeste by to udrzelo ekonomicky ten zbrojni prumysl, aby sa to nemuselo testovat a zuzivat kdekoliv a nacemkoliv...
Reagovat
Fandina
Oskare ... přece jde o to, že si můžeš započítat jen určitý počet turnajů a záleží na tobě, jak si to rozvrhneš a jak budeš hrát a kdy. Nejlepší body si započítáš a pak jsou povinné turnaje pro ty, kteří jsou od určitého místa na žebři.
Reagovat
Fandina
Vlk ... o ostatních sportech nic nevím, ale stačí si zagooglovat. Jinak ti neporadím s tím, jak se na tebe musí pomalu ... mě je to úplně jedno, jak se na tebe musí, tomu snad rozumíš ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Zásadní problém při OH jednou za čtyři roky je, že to značně znevýhodňuje hráče, kteří na nich byli úspěšní. Jak se tvoří žebříček vím. Ale stále to neřeší ten problém, který jsem nastínil a který řekl i Titan. Hráči jsou tím nuceni se pachtit po bodech, aby si udrželi své posty, protože neexistuje žádný stejně bodovaný turnaj, který by se jednou za čtyři roky nehrál (nahradily by ho OH), a který by se pak zase do kalendáře vrátil. Rozumíme si?
Reagovat
Fandina
Nerozumíme. Je to jednoduché, někdo hraje na OH, započte si výsledek a ten po roce zmizí. Je to jako by hrál kterýkoli turnaj, bodovaný jako OH a příští rok ho nehrál. Já to takhle beru a tak tomu rozumím a je to podle mě logické.
Reagovat
smazaný uživatel
Ne, nerozumim...:D)
Reagovat
Fandina
Vlk ... tak stačí číst a s úsměvem ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Oh ovsem...D:)
Ale porad nerozumi:D)))
Reagovat
Fandina
Vlk ... tak se smiř s tím, že všemu nebudeš rozumět nikdy ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
no nebudes tomu mozna verit, ale s tim jsem se uz smiril:D)
Mne to nejak nevadi, neprijdou mi tyhle veci az tak zasadni:D), abych se k vuli tomu musel lamat:)))
Reagovat
Fandina
Vlk ... jasně, nic zásadního se tu neděje ... úsměv
Reagovat
VlS
Je to otázka komerce. Televizně a sázkově neastraktivní sporty vypadnou a nastoupí sporty, na které se prosází majlant. (má vypadnout i zápas) To tak prostě je, Coubertin už vyskočil z hrobu a Brundage navíc ještě vyletěl z kůže. Olympiáda je gigantickej kšeft. Můžeme na to nadávat, ale pak se rádi podíváme a uroníme i slzu, když se hraje nějaká srdci blízká hymna.
Reagovat
smazaný uživatel
Toz mi nerikej, ze tam fakt jednou ten pocker bude...:) To by se mnou fakt slehlo:))) [trochu sranduji]
Ale nejak si matne pamatuji, a nevim jestli spravne, ze v ramci OH byli i sachy...takze dokazi si predstavit i ten argument, proc ne pocker:)))

Ja to tak nejak +/- chapu, a proto se mi ten fotbal libi, ze se snazi nejak drzet toho, ze proste jde o OH.

S tou hymnou je to u mne jiny. Kdyz vyhraji cesi v hokeji, [ne na OH], toz to mne jeste nejak vezme:) ale porad je to sport, takze to beru s rezervou - jina vec je hymna pri jinych prilezitostech.... pokud jde o OH, tak ani ne... A prave proto, ze se z toho stal kseft...mimo OH to chapu, je to jejich zamestnani....ale aspon jednou za 4 roky...by to mohlo byt trochu jinak, neni...ok.:))) proto si rad z toho udelam legraci:)))a budu delat:)))

Kdyz je OH, spise sleduji lukostrelbu a serm, a dale vsechny okrajovky..., kde za normalnich okolnosti, ti sportovci musi jeste nekde pracovat, aby se vubec mohli ekonomicky udrzet.

(golf), tenis proste sledovat na OH nemusim:))) V Londyne jsem udelal malou vyjimku, ale jen kvuli trave, protoze ji mam rad, jinak bych to uplne vypustil...
Reagovat
Fandina
Vlk ... to si ale fanda tenisu, když tady zbrojíš proti němu na OH ... úsměv

Samozřejmě, že tě nikdo nenutí se na OH dívat a už vůbec není směrodatné, jestli se tobě to a to líbí. To by se pak nikdy nikdo nedohodl na ničem, kdy každý chtěl, aby to bylo podle něj ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Monty, Serena je opravdu z grundu hodná a citlivá. Po zápase s Aza řekne, že ona (Serena) hrála jen na 20%. To je citlivost přímo ukázková! A ta skromnost!
Reagovat
smazaný uživatel
Nevěřím. Nějaký zdroj?
Reagovat
spaniel
Neni to zrovna pekne vyjadreni, ale je pravdive. Snad si nemyslis, ze by ji Serena neporazila, kdyby hrala svuj top?
Reagovat
dadaft
nevím, jestli je to pravda, ale 20% (???), to Sereno trošku přeháníš, ne? ))))))))
Reagovat
smazaný uživatel
Ja si radeji pockam na ten zdroj:)
Reagovat
smazaný uživatel
Též prosím o zdroj a to pokud možno v originále, nejlépe bez přepisu.:))
Reagovat
Heather_Fedex
je to uvedene v clanku tady na tp ;)
Williamsová výkon soupeřky ocenila, ale podotkla, že nebyla v nejlepší formě. "Myslím si, že jsem celý týden nehrála svůj nejlepší tenis, zápasy jsem spíš ubojovala. Dostala jsem se tak na dvacet procent, což proti takové hráčce nestačí. Rozhodně nejsem šťastná, ale jsem světová jednička," řekla Američanka, která si posun do čela zajistila už v pátek výhrou proti Kvitové.
Reagovat
dadaft
je to i na stránkách WTA.
nezbývá než tě ujistit Sereno, že kdybys skutečně hrála na 20%, dostala bys 2x 6:0.
taK dobrá zase nejsi květinko...
Reagovat
dadaft
... ale osobně bych to nepřeceňoval - obě hráčky moc dobře vědí, kdo hrál v Dauhá líp...
Reagovat
Heather_Fedex
ken tak by mne zajimalo: schytala vubec serena nekdy pocas kariery kanara??
Reagovat
smazaný uživatel
No ale ona mluvila o celém turnaji a to měla pravdu, spíše to ubojovávala. Myslel jsem, že někde na vyhlášení prohlásila, že hrála na 20%. Vyhlášení jsem neviděl, nevím, co tam kdo říkal. A jestli opravdu řekla, že hrála na dvacet procent, tak to samozřejmě značně přestřelila.
Reagovat
dadaft
třeba od švigry na TM 2008. ))
Reagovat
smazaný uživatel
Ježíši, no a co? Tak je Serena sebekritická... To je přece ta nejlepší vlastnost, kterou sportovec může mít. :)
Reagovat
Heather_Fedex
dadaft, dik ;) bylo to dost davno...navic serena pak z turnaje odstoupila
Reagovat
smazaný uživatel
Monty, já jsem reagovala na tvůj příspěvek, v kterém si psal, že je Serena v jádru hodná a citlivá. Tož jako sebekritika se to jeví, ale zároveň to vypadá jako shození soupeřek. "Podívejte, já hrála jen na 20% a přece jsem jeden set vyhrála". Asi tak.
Reagovat
smazaný uživatel
Vždyť já vím, na cos reagovala... Serena je citlivá, to mi nikdo nevymluví. Podle mě se po té nemoci trochu změnila a teď má navíc trenéra a přítele v jedné osobě, tak je šťastná. :) Serena je taky sebevědomá, to je fakt. Ale to neznamená, že nemůže být citlivá... Já jsem fanoušek Viky a slova Sereny rozhodně nevnímám tak, že by ji chtěla shodit. Serena Viku uznává a mají spolu velmi dobrý vztah. Když se na loňském TM ptali Sereny, kterou hráčku ze zúčastněných by si vybrala jako svou mladší sestru, tak řekla Viku. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Monty, blahopřeji, jsi velký idealista. Jestli to mohu tak říct. Spíš je asi přecitlivělá, já citlivostí rozumím to, že mám ohled na druhé a vážím, co řeknu v rozhovoru s novináři. Myslím, že za ty roky by v tom měla mít praxi, což asi má. Svým chováním na kurtu mě nenadchla, v soukromí ji neznám, ani nikdo z nás.
Reagovat
smazaný uživatel
Já a idealista? :D No, třeba mě Serena svým chováním na kurtu nadchla loni v Charlestonu. Sabine byla zraněná, plakala a Serena ji utěšovala. To bylo od ní moc hezké. :) Ale jinak je jasné, že při zápase tam jsou emoce a já tedy nesoudím nikoho podle chování na kurtu. Spíš sleduju, jaké mají holky aktivity, když zrovna nehrajou. To už se dá dneska sledovat docela dobře (sociální sítě). :) Máš pravdu, že Serenu neznám, ale můžu o ní mít aspoň nějaký přehled a stejně tak u ostatních hráček... Jenom dodám, že právě Serenu jsem dřív docela nemusel, ale postupem času jsem změnil názor. A to nejsem její fanoušek, jenom ji prostě uznávám. :)
Reagovat
smazaný uživatel
> Centre Court
11:00
Stephens Sloane (USA) [16] x Cirstea Sorana (ROU) [30]
13:00
Bartoli Marion (FRA) [11] x Zakopalova Klara (CZE) [22]
16:00
Pavlyuchenkova Anastasia (RUS) [29] x Ivanovic Ana (SRB) [13]
18:00
Putintseva Yulia (KAZ) [101] x Robson Laura (GBR) [43]

> Court 1
09:30
Kuznetsova Svetlana (RUS) [48] x Medina Garrigues Anabel (ESP) [61]
11:30
Suarez Navarro Carla (ESP) [28] x Hantuchova Daniela (SVK) [67]
13:30
Hsieh Su-Wei (TPE) [25] x Lepchenko Varvara (USA) [23]


> Court 3
09:30
Bychkova Ekaterina (RUS) [170] x Zheng Jie (CHN) [44]
11:30
Radwanska Urszula (POL) [37] x Nara Kurumi (JPN) [150]
13:30
Grandin N./Uhlirova V. (RSA/CZE) x Raymond L./Stosur S. (USA/AUS)
Reagovat
smazaný uživatel
Už dnešní den nabízí pár zajímavých zápasů.

Těším se na Sloane se Soranou, Marion s Klárou, Karličku s Dankou - tam si to vychutnám.:)) A i Pavlju s Anou by nemuselo být špatné, Nastěnka by se mohla zase trochu rozjet, v Brisbane to s ní už vypadalo pro letošek dobře.

Tipy:
Centr: Sloane, Klára (spíše přání), Ana, Laura

Kurt 1: Světlana, tlačím Karličku, Hsieh,

Kurt 3: Zheng Jie, Ula,
Reagovat
dadaft
Klára vs. Marion = jasný tahák dne.
(+ pro mě osobně Hampton - Muguruza (Memphis) v 19 hod SEČ)
Reagovat
smazaný uživatel
Na Jamie s Garbine se také těším. Koho tipuješ? Já nevím, možná trochu Garbine - kdyby jí to tam padalo....
Reagovat
dadaft
Jamie teď sice 2x prohrála, ale bylo to na antuce a proti italkám.
dnes vyhraje.
(ale upřímně - taky nevím - spíš vyvažuju tvůj tip (a hlavně - už se ze mě stal fanda Jamie (v dobrém i ve zlém, až do konce kariéry)))))))
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, tak to je fajn, že má Jamie dalšího fanouška.:)) Já jí také fandím, ale Garbine si mě také získala a o trochu více.

Pochopil jsem to včera správně s tím, jak jsi mi vysvětloval, ať si představím jako chlap to nafouknutí kurtu a zvýšení sítě, jako že to myslíš spíše z pohledu returnujících hráček, protože děvčata jsou samozřejmě menší a i slabší než muži, tak mají zákonitě s takovými servisy daleko větší problémy? Ano, s tím samozřejmě souhlasím. To je rozdíl mezi mužským a ženským tenisem.
Reagovat
dadaft
Garbine je skvělá - to, co předvedla proti Sereně na AO, hodně naznačilo.

já ani nevím. )) - ženský tenis je zkrátka trošku jiný než mužský a mám ho rád...
Reagovat
smazaný uživatel
Já mám rád oba, mužský i ženský tenis. Ranaři a ranařky mi nevadí, takže to mám v tomhle jiné. Ale rád si vychutnám i zápas plný technických vychytávek a lahodných úderů.

Mně teď spíš na tom mužském tenisu vadí ta předvídavost toho, kdo se dostane nejspíš do semifinále atd. Vzpomínám třeba na generaci Safina...., to mě bavilo více, to musím přiznat. Ono i to neustálé zpomalování povrchů na to má velký vliv. Ale to už jsme zase v jiné pohádce....Koukám se třeba raději na některé zajímavé zápasy prvních kol.
Reagovat
dadaft
jsem také milovník prvních kol. ))
Reagovat
smazaný uživatel
Obdivuhodné a zasloužené:-) Bravo, Sereno!
Reagovat
nouma
Na jak dlouho bude světová jednička? Myslím že po včerejší prohře si to ani nezaslouží. Aza ji do konce týdne trumfne a zase se vrátí na post jedničky a pak bude Serena nejstarší co vydržela jen 1 týden na postu světové ONE :D :D Ale jsou ty počty občas zajímavé
Reagovat
Titan
Těch statistik by bylo více. Třeba Kim Clijsters se stala 14.2.2011 také světovou jedničkou na týden, a nemělo na to vliv ani prohrané finále s Petrou v Paříži (stejně jakou u Sereny včera) Kim oceňuji více, protože se dokázala vrátit na post světové jedničky a vyhrát 3 GS a turnaj Mistryň jako matka... (Předtím jeden GS a dva TM)
Reagovat
spaniel
Zaslouzi si to na 100% a ani vcerejsi prohra na tom nic nezmeni.
Reagovat
Vojtaakk
Přesně tak, zaslouží si to už asi půl roku!!!!!
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist