Útočný tenis zvítězil. O titul si zahrají Bartoliová s Lisickou
Před šesti lety se ve Wimbledonu dostala až do finále, ve kterém ji zastavila Venus Williamsová. Letos má Marion Bartoliová šanci na reparát: v dnešním duelu deklasovala Belgičanku Kirsten Flipkensovou 6-1 6-2 a podruhé v kariéře postoupila do grandslamového finále.
Osmadvacetiletá Bartoliová nastoupila do dnešního zápasu jako ta výrazně zkušenější z obou semifinalistek a proti Flipkensové od prvních výměn potvrzovala roli favoritky. Přemožitelka Petry Kvitové už v prvním setu nedokázala najít odpověď na důraznou hru Francouzky, která nechala Flipkensovou uhrát jediný game a sadu získala za necelou půlhodinu.
Belgičanka, která nastoupila s bolavým pravým kolenem, tahala za kratší konec od začátku i ve druhém setu. V něm se za stavu 0-3 nechala ošetřovat a poté brejkem vykřesala alespoň malou naději na zvrat. Ta ale za několik minut zhasla úplně: Bartoliová soupeřce znovu sebrala servis a za stavu 5-2 bez potíží zápas doservírovala.
"Vůbec tomu nemohu uvěřit, hrála jsem tak dobře," řekla po svém suverénním výkonu vítězka zápasu. "Zdálo se mi, jako by byl míček jako fotbalový míč. Trefovala jsem ho od začátku čistě. Hrát takhle dobře v semifinále Wimbledonu je úžasný pocit," pochvalovala si Bartoliová, která zároveň politovala svou soupeřku. "Myslím, že byla zraněná a zaslouží si uznání. Musí být těžké hrát semifinále se zraněním," uvedla Francouzka.
"Rozhodně se na to (zranění) nechci vymlouvat, Marion hrála skvěle," řekla po utkání Flipkensová. "V prvním setu jsem upadla na své bolavé koleno. Nejdřív jsem nic necítila, po pár gamech to ale začalo ostře bolet jako před čtyřmi týdny," popsala své zdravotní problémy sedmadvacetiletá vítězka juniorky ve Wimbledonu a na US Open z roku 2003.
Patnáctá nasazená Bartoliová se ve svém druhém wimbledonském finále utká se Sabinou Lisickou, která ve druhém - mnohem vyrovnanějším - semifinále, zdolala 6-4 2-6 9-7 světovou čtyřku Agnieszku Radwaňskou z Polska a poprvé v kariéře postoupila do grandslamového finále.
V úvodním setu německá tenistka ani jednou neztratila podání a po brejku ze sedmé hry se ujala vedení. Jenže ve druhé sadě si servis ani jednou neudržela a po šesti ztracených gamech v řadě prohrávala v rozhodujícím dějství už 0-3. Nicméně stejně jako proti Williamsové skóre otočila a za stavu 5-4 podávala na vítězství. Situaci ještě nezvládla, nakonec ale dramatickou koncovku dotáhla do vítězného konce a napodruhé už utkání ukončila.
Lisické se ve Wimbledonu tradičně dařilo, neboť předchozí tři starty proměnila ve dvě čtvrtfinále a předloni v semifinále. Letos ve 4. kole senzačně vyřadila největší favoritku Serenu Williamsovou a místo ve finále si tak rozhodně zaslouží. Navíc se stala první Němkou ve finále Wimbledonu po Steffi Grafové, která v All England Clubu hrála o titul naposledy v roce 1999. Od sedminásobné wimbledonské šampionky dostala před zápasem povzbuzující vkaz, který jí prý v závěru pomáhal.
V sobotu odpoledne tak tenisový svět pozná novou grandslamovou šampionku. Mírnou favoritkou bude třiadvacetiletá Lisická, která s o pět let starší Bartoliovou vyhrála tři ze čtyř vzájemných duelů.
Výsledky - Wimbledon - ženy (tráva, dotace 22,56 milionu liber): |
Dvouhra - semifinále: Bartoliová (15-Fr.) - Flipkensová (20-Belg.) 6-1 6-2 Lisická (23-Něm.) - A. Radwaňská (4-Pol.) 6-4 2-6 9-7 Juniorky: |
Komentáře
"Jako promiň, Petra v Dubaji porazila tři hráčky top 10, Vika na AO jednu, Marion teď žádnou. Jestli tohle, alespoň papírově, nebyla těžší cesta, tak už nevím, co víc bys o Petře chtěl. "
"Nic takového nedělám."
Na te vete je spatne to ze si odporujes s jinými vetami. Slovickaris, vytrhavas vety z kontextu, napada jiné at primo nebo neprimo. Obvinujes neustale druhé z věci které sam delas.
Ses mor tehle diskuzi. Nastesti jsou tu i dalsi kteří te umi mnohem trefneji zhodnotit. Ty tady 24hodin prevazne sermujes savlickou jako Don Quijot
slacker: Není turnaj jako turnaj. Tohle mnozí sváteční diváci tenisu jaksi pořád nechápou.
Ty dvě výjimky - Katovice (finále) je odpad kategorie International. Dubaj (titul) je Premier nejnižšího typu.
Vyšší premiery jsou Premier 5 a Premier mandatory. A jak si za 10 měsíců vedla tam?
Peking 2. kolo, Miami 3. kolo, Madrid 2. kolo, Řím 3. kolo. Totální krach.
Jedině v Indian Wells a v Doha má čtvrtinále - první kolo bye, pak jí skrečovala Makarovna, výhra nad Petrovou a následně v QF těsně padla se Serenou.
Jak úchvatné na vítězku Turnaje mistryň.
Melbourne 2. kolo, Paříž 3. kolo a na Wimbledonu s velkým štěstím, kdy nepotkala jedinou silnou soupeřku, urvala dokonce čtvrtfinále.
Co zmenil uspech v Dubaji? NIC
Moje první veta o Dubaji "Dubaj je bohuzel jen dobře dotovana "500". Co na tom je za znevazovani? Ucast na Doha byla lepsi nez Dubaji.
A zeptam se na to ZNOVA. Co meni Dubaj na zhodnoceni ery po US Open 2012?
Už jsem ti vysvětloval, o co mi šlo, nevím proč tu debatu stáčíš někam úplně jinam.
Mužský mají 9 důležitých turnajů ATP 1000, ženský 9 turnajů Premier 5 a Premier mandatory, Vše ostatní je příprava, nemá smysl se opájet nějakými jejími čtvrtfinále nebo finále na nevýznamných turnajích.
A to jsem ještě zapomněl na Tokio, turnaj z Premier 5. Tam vyhučela už v prvním utkání, tj. 2. kole :-)
Oprava textu:
Tokio úvodní zápas ven, Peking 2. kolo, Miami 3. kolo, Madrid 2. kolo, Řím 3. kolo. Totální krach.
Ale vy z něj děláte okresní přebor..
Na Dubaji nikdo tezsi cestu nemel. Nikdo se tam nebude snazit na 150 procent, Serana nebo Vika klidne s lehcim srdcem ozeli ucast, neprijdou o zadne dulezite body.
Dubaje je pekny uspech,. V cem se nam nehodi uspech v Dubaji na hodnoceni dlouhodobe vykonnosti Petry? Jedna vlaštovka bohužel Jaro nedela a oprvdu jakro neudelala. SoStudne rupnuti s Kirilenkovu na nasledujicm turnaju (IW) bohužel vratilo zase vse do starych koleji
Bavíme se pořád o Dubaji, nevím, proč do toho zatahuješ ostatní turnaje.
Ono to tvoje "porážení" top hráček na nedůležitých tuctových turnajích je prostě jednodušší.
O tom by třeba mohla vyprávět Dementová. Pamatuješ? Málem z ní už byla finalistka Wimbledonu, ovšem Serena dvě mimořádně kritické situace (včetně mečbolu) ustála.
slacker: A kde to proboha Marion vyčítám? Co mi to zase cpeš?
Ja ti nic necpal, ty tady snazis vyfabulovat ze letošní Dubaj je vic nez letosni AO nebi Wimbledon.
Další nekonečná zbytečná debata a "fanoušek" quesh opět září a svou bohyni pečlivě chrání :-)
Když už tedy srovnáváš, jak působí, tak se vším všudy..
2. To že někdo po zápasu brečí je argument pro co? Nebylo by lepší hrát tak, aby k breku nebyl důvod?
Vy si fakt pletete Tenis portál s Petřiným fan klubem.
Co se týká Tenisportálu, tak jsem si nevšimla tady nějakého odborníka ne tenis, kritiků Petry tady ale vidím hodně.
2. argument pro to, že nebyla spokojená s výsledkem. Že chtěla a chce víc, přestože jí tady pořád někteří předhazují opak..
My si nic nepleteme, my diskutujeme.
Byl zde dotaz, proč nekritizujeme Toma jako Petru. Napsal jsem svůj názor proč a co je protiargument? Že Petra brečela a nemáme ji kritizovat. Sorry, to není diskuse.
"Co dál, Petro? Nechá se Kvitová unášet osudem".
V začátku článku je porovnání roku 2011 kdy Petra za titulem vypálila 233 vítězných míčů, omráčila tenisový svět a odborníci ji pasovali na příští královnu. Cituji - O dva roky později má na stejném místě znovu naději na vítězství. Jenže selhává ve čtvrtfinále. Ten rozdíl bije do očí. Pryč je svoboda a odvaha sázet winnery. Je spoutaná, opatrnější, netlačí tolik balony k lajnám. Již druhou sezonu kromě několika záblesků tápe. Nepřidala další GS. V žebříčku se svezla na 8 místo. A co změnila, aby zase stoupala? Propustila kondičního kauče Ivanka, který ji dopomohl vyhrát Wimbledon. Najala Bajzu, kapacitu v alternativní medicíně. A podle jeho instrukcí posiluje bez činek, aby se vyhývala zraněním. Výsledek? Zdravotních potíží ubylo jen maličko, v pohybu pokrok neudělala. Když po krachu na AO čelila kritice, žádala o trpělivost. Oprávněně. Jak ovšem ukázaly další dva GS, jen s trpělivostí se do špičky nevrátíš. V tenise rozhodují maličkosti. Proto hráči angažují pomocníky, fyzioterapeuty, sparingpartnery, lékaře, poradce přes výživu, psychology. Jsme jako stáj formule 1 a Novak je pilot, řekl kauč Marian Vajda o servisu pro Djokoviče. My všechno připravíme, zařídíme, on jenom naskočí a jede.. A kdo seděl v Kvitové loži v úterý? Kauč Kotyza, vypletač raket a Spellmanová, jež se jí stará o styk s veřejností. Zbytek roku naznačí, kam Kvitová s trpělivostí a současnou partou dojde. Co dělá nyní, zjevně nestačí na tituly a šplhání po žebříčku. Držet se v Top 10 je jistě obdivuhodné, ale Kvitová má navíc.
Tak to je citace článku a je v ní hodně, ale hodně pravdy.
V cem to psali?
Zase věta typu "nepřidala další grandslam" zní, jako by se grandslamy daly koupit v krámě. Od Petry se prostě hrozně očekávalo a ona to neunesla. Jenže kolik tenistek kromě prvních 4 jsou konzistentní. Nechci snižovat výkony např. Sabine, ale proč je tedy ona se svým skvělým tenisem na 23. místě, když herně je schopná hrát top 5? Je totiž třeba se na to taky koukat trochu víc objektivně. Petra na to musí přijít sama, musí k tomu sama dospět a to možná není záležitost na půl roku. Vždyť kolik tenistů se někde plácalo a pak teprve vystoupalo?
Je to strašně moc o povaze. Vždyť si srovnejte povahu Petry a např. Šarapky s Azarenkou. Petra si evidentně všechno mnohem víc bere, jakýkoliv problém přenáší do tenisu a podle toho to pak vypadá. Šarapka se nedávno rozešla s přítelem a hrála snad ještě líp.
Takže třeba se to podá, třeba ne. Můžeme jen doufat a fandit.
Petra prostě nemá myšlení a psychiku např. Sereny, která jednou za rok prohraje a pak v rozhovoru řekne, jak musí dál tvrdě makat, protože je to nepřípustné. Proto je světová 1. Petra je hodná, ale bohužel takhle nepřemýšlí. Jak tu mluvíš o tom minulým roku, tak ona si někdy do US open říkala, jak je to vlastně skvělý - 2 semifinále, čtvrtfinále, 2 tituly. Jde o to, jaký si klade nároky. A Kotyza jí říkal - Petro dobrý a v budoucnu to bude ještě lepší. Ale ono zatím holt není.
Zkus si pustit její video z dětství na stránkách, co si založila. Její táta tam říká, že vůbec netrénovali moc, aby se nepředřela, mluví tam o tom, že svůj první zápas vyhrála, což bylo dobrý, ale další prohrála a její táta říká, že mu šlo o to, aby se někde udržela, ne aby byla první. A jak je to dneska? Úplně stejně jak jí to bylo vštěpováno v dětství. Drží se v první 10, což je jejím blízkých okolím považováno za "dobrý".
Je známo, že Williams vštěpoval do hlavy svým dcerám, že musejí být nejlepší. Dokonce je prý mlátil. Strašný, ale obě světový 1.
Je velmi zajímavé srovnání Berdycha a Kvitové v médiích. Oba mají letos víceméně srovnatelné výsledky. U Tomáše se uznává, že na sobě maká, snaží se o změny, ale mezi řádky vyznívá, že je víceméně všem jasné, že na ty nejlepší nemá, i kdyby se na hlavu postavil. Petra se neustále kritizuje, protože všem se zdá, že tomu moc nedává. Stačí to na top 10, ale co kdyby k tomu přistoupila opravdu na 100 %? Kolik grandslamů, jaké místo? To všem vrtá hlavou.
A hlavne je to dost skoda prmrhat par let preslapovanim na miste.
LukašH - já si nemyslím, že by autor článku myslel získávání GS na objednávku, ale po roce 2011 vše nasvědčovalo tomu, že pokud Petra využije svůj potenciál, tak další GS by měly přijít. Píšeš, že to Petra neunesla psychicky, ale od toho má přece psychologa, i když ne po ruce, což je trošku divné při její labilní psychice o které sama píše. Sice zde někdo napsal, že jej má na telefonu, ale to si myslím není řešení. To by pak lidi k němu nemuseli chodit a mohli by si s ním jen volat.
Pricin muze byt treba tisic. Malo casto, hodne casto, dolecovani zraneni, zamereni na nespravne aspekty, netre, trenerska metodika, nizky respekt k tomu co rika trenar, motivace. Tohle opravdu tezko posoudime zvenci, ale disktutovat se o tom vecne da
A jedina viditelna zmena jen v kondicnim treneru ktery je prilis pohodlny jezdit na turnaje. Z nadejne sampionky se stava prumerna hracka z chvostu top10 s neprilis profesionalne pusobicim tymem.okolo. Radost z pohledu na jeji dominantni hru se zmenila na nervove utrpeni z pravidelnich kolepsu behem hry ktere uz nedokaze na rozdil od drivejska zastavit vcas.
Nazvat hráčku top 10 jako průměrnou je hovadina už z principu, což jistě dobře víš. Že kolapsy nejsou o nic častější než dřív, to taky víš.
Kdybys napsal, že tým nepůsobí profesionálně, resp, že by s ní Bajza jezdil častěji, tak s tebou i souhlasím. Ale když máš potřebu to obalit do nesmyslů, tak opět musím stát v opozici.
A ne, neznamená to, že si myslím, že Petra v současnosti hraje bůhvíjak skvěle.
Nevim jak jinak pojmenovat to ze je jisty kvalitativni prelom mezi top3/top4 a zbytkem top10 kde se hracky obvykle meni jak na obrtliku.
Drive kolaps vystridala uspesna stihaci jizda. Ted se to s ni vlece obvykle az do konce. Takze se hromadi vice horkosti z hloupych porazek.
Kazdy krome tebe vidi trvale sestupny trend a jako hlavni pricinu se priklanim stale vice k nazoru je to v jejim tymu ktery si s tim evidentne bud neumi adekvatne poradit nebo na to proste a jednodusse nema. Tim TO myslim dovest a udrzet ji na vrcholu. A po roce 2011 se jejim vrcholem nemuze minit nic min nez sampionka.
Petra sesla z nadejne cesty a nenaplnuje svuj potencial, tim pritahuje tolik kritiky.
Hráčky se mění i na prvních pozicích. Že teď jsou nějakou dobu na prvních 4 místech ta stejné jména je náhoda, ne pravidlo. Na postu 1 se za poslední rok a půl vystřídala hned 4 jména, to je solidní turbulence.
S tím kolapsem je to solidní ptákovina, ten poměr úspěšných stíhacích jízd a hloupých porážek není horší, než byl dřív.
K sestupnému trendu: v roce 2011 se na TM kvalifikovala ze šesté pozice, loni z páté, letos je zatím osmá. To o žádném trvale sestupném trendu nesvědčí.
Takže znova - kdybys napsal, že situace v jejím týmu zřejmě není ideální, dalo by se s tím souhlasit. Ale s tou omáčkou nesmyslů kolem se prostě souhlasit nedá.
A ještě jednou znova - netvrdím, že Petra momentálně hraje bůhvíjak dobře.
10 mesicu sem si nevybral, 10 mesicu vypadlo z proste analyzy vysledku v case. Pridam i nejake dalsi positivni zlomy na krivce kariery Petry. Zlom - Wimbledon 2010. Zlom - Brisbane 2011. Ber to jako rozdeleni na prahory, prvohory, druhohory, tretihohy atd jako v geologii :-)
ja to rozdělil na top3/4 a zbytek top10 a nikde sem ani sluvkem nemínil ze mam na mysli současnou situaci a pouze v zenach. Obecne se vzdy v historii 2-4 hraci přetahovali dkouhodobe o prvni misto a zbytek jim k tomu dělal kompars co byl rad za drobky. Petra jako kompars k současné éře Azarenka/Serena/Sarapova z toho nemůžeš mít radost. jestli se chystáš argumentovat ze Sarapova nebo Serena kolísají a vypadly na čas ze špičky tak to bylo dáno jejich zdravotními problémy ne výkonnostními.
Ad kolapsy: tohle je zoufale tvrzeni proti tvrzeni a nevím jak jinak ti odůvodnit můj pohled. Anketa na TP :-)?
Petra se v roce 2011 kvalifikovala na Master ze 3. pozice nikoliv ze 6. Proč si musíš vypomáhat nepravdou?
Situace v jejím tymu není ideální, ale vidíme to hlavně my z venku. Vidí to ona sama? Ne, jinak by už změny přišly
Rozcházíme se v pohledu proč spatně hraje, výkyv vs trend a zda je to jen shoda náhod nebo důsledek špatných rozhodnuti.
Říkáš, že u Sereny/Máši/Viky byly ty propady dány především zdravotními problémy. To je ale jen část pravdy, všechny tyto dámy si prošly tím, čím Petra dnes. Rychlý průnik do špičky a pak série nevýrazných výkonů a všelijakých propadů. Vika vzor 2011 taky prohrávala s kde kým a málokdo by si tipl, že v příští sezoně vyhraje grandslam a prakticky celou ji stráví na postu světové jedničky, Serena na svůj druhý GS čekala 3 roky a mohl bych pokračovat.. A zároveň i u Petry je ten výsledkový propad z větší části kvůli zdravotním problémům, víš sám, že loni furt byla zraněná a třeba letos v Austrálii se jí ozvalo astma.
Že situace v jejím týmu ideální není, v tom s tebou i souhlasím, ale v ostatním se zkrátka neshodneme.
https://pbs.twimg.com/media/BOVK5KxCQAAdbPH.jpg
A ke konci (cca 3:00) testuje její IQ:-D
http://www.youtube.com/watch?v=gDRxpdZr-D8
"too easy":-)))))
Velmi jsem potesen, ze je Marion ve finale, konecne si ji zas svet vic vsimne...je to vubec velmi zajimava osobnost tenisu, nejen stylem a hranim.
....Je to takovy svezi vitr poslouchat o Marion, a ne porad dokolecka o tom, jaky bude mit outfit Masa a co ten svihly Boofo, nejaky ten hudebnik od Viky atd...nebo proc bude finale zase hlucne, a proc je to problem...straaaasne unavujici jak hra Marie.
Jsem uplne nadsen, ze tady mame uplne jiny tamata, a se Sabinou take...Je to neskutecna uleva...;)
Jj Marion je skvela, kazdy rok ve Wimbledone ma takovy koutek pro deti kde se s nema bavi a tak...Proste i behem toho tezkeho GS si najde na takove veci cas...ikdyz na kurte to nevypada, je to takova ticha Gothic Lady v ustrani s tajemnym a milym usmevem na tvari;)
To je teniska, kteru jsem strasne, ale strasne nemusel, ale ted ji strasne, ale strasne mam rad;D))) Za styl, za to jaka je......uz to vidim, nekde na francouzsky riviere bych si s ni nekde sedl do male kavarnicky a k dobremu vinu by jsme zobali olivy ze syrem a debatovali by jsme o vlivu farancouzskeho impresionismu na evropskou kulturu, pri cemz nekde z dali by se nesly slavne tony Edith a jejiho Padam Padam....Ano Marion se bud nenavidi nebo miluje, ale pratele vedle ni nejedna blondyna jen vic bledne....
Promiň, ale Masha a Vika jsou lepší tenistky než Marion a jeden Wimbledon na tom nic nezmění. :)
Ja nikde nepisi, ze Marion je lepsi;) Ja se jen tesim z toho, ze zas nemusim poslouchat, co noveho u Viktooorie a tim Redfoo a tak...proste tahle zmena je podle mne velmi prospesna;)))
....Ale ja vim, ty bys tenis na trave zakazal, a hned bys i ten krasny anglicky park zavrel, nebot tam hrozi navstevnikum na Kopci Henmana, ze uklouznou a zlomi si nohu..."boze jak Ti anglicane to maji spatne zorganizovane";D))) ze....
"Ja se jen tesim z toho, ze zas nemusim poslouchat, co noveho u Viktooorie a tim Redfoo a tak...proste tahle zmena je podle mne velmi prospesna;)))"
A kdo tě nutí to poslouchat? :) Já se o vztahy holek taky moc nezajímám. Jenom když samy něco napíšou nebo řeknou, ale jinak je to jejich věc.
No a ten tvůj poslední odstavec, to už je úplný vrchol. :D Tak já už pár dní nepřeškrtávám znak Wimbledonu (aby aspoň Katka vyhrála juniorského debla a Kiki v mixu) a ty na mě takhle? Jen počkej (Vlku, ne zajíci)! :D Mimochodem, ten jejich Henman Hill už měli dávno přejmenovat na Murray Field. Henman byl sympaťák, ale Andy je lepší. :)
No mne to je jedno jak se ten pan jmenuje, ale to co produkuje, je priaserne, ale abych nebyl tendencni, tak jsem si ted rychle do YT hodil to jeho umelecke jmeno a kliknul na song > bring out the bottles....a reknu ti...ja to nedal ani do konce...se to neda...po tomhle umelci myslim plakat svet nebude, az z neho odejde;)
Jinak ten kopec uz chteji prejmenovat na Andyho kopec...ale nevim, jestli to nakonec udelaj...;)))
No ze neco neskrtas, tak to ja uz nevim...posledni, co jsem zaregistroval, byl ten znak....
"No ze neco neskrtas, tak to ja uz nevim...posledni, co jsem zaregistroval, byl ten znak...."
No právě proto ti píšu, že už jsem z pověrčivosti přestal škrtat. :D
Nic nectu...staci se divat na zapas, a hnedle mezi jednim setem a druhym upotavka na rozhovor s tou a tou...a do toho info, ze Redfu bude nekde pinkat a tak, ja to nevyhledaval, to bych ten tenis nesmel sledovat uz vubec teda...
...tem vecem proste neuniknes...
https://pbs.twimg.com/media/BOHqcriCAAAAJ_N.jpg
No, snad ti bude stačit, když veřejně oznámím, že už nepřeškrtávám znak Wimbledonu. :D Jinak žádný bojkot skončit nemohl, protože ani nikdy nezačal. Já to sleduju pořád, i když tenhle turnaj prostě nemusím. Ale sledoval jsem to i po 2. kole a budu to sledovat až do konce.
Ano, Vika chodila se Sergejem. Ale v té době, jak Sergej vypadl z okna, už spolu s Vikou podle mě nechodili. Česká média sice považovala Viku pořád za jeho přítelkyní, ale všechno nasvědčuje tomu, že už spolu nějakou dobu nebyli. Jinak Vika se byla za Sergejem podívat v pařížské nemocnici, poté co se to stalo. Takže jí to rozhodně nebylo lhostejné a určitě spolu mají pořád dobrý vztah.
Opravdu si nepridas uboze?
a hned sem si vyslouzil nalepku nacionalisty a prakticky si neumis odpustit invektivu v jakemkoliv prispevku co na me zareagujes
Já jsem taky myslela, že "jednonohý" Delpo nemůže vyhrát nad tryskomyší Davidem...a vyhrál, navíc ve třech. Jerzy si už od Říma stěžuje na loket...přesto došel až do semifinále GS.
Já už bych se fakt nedivila ničemu:-)
Ty fandíš Jerzymu, viď, tak já si na něj teda vsadím...:))
Fandím, ale nedoporučuju ti na něj vsadit (abych za to pak nemohla já:-((:-D)
Mimochodem, komu fandíš ty?
Sympatický je mi Novak, ale nejvíc fandím asi Tomymu, měl jsem rád Edberga. Nechápu Tomáše s tou jeho Ester...:))
Tommymu? Haasovi?
Proč nechápeš Tomáše s tou jeho Ester?:-D
Vypadlo mi tam jedno m, promiň, jo, Tommy Haasovi,tomu držím palce odjakživa. Psát tady o některých věcech se mi moc nechce, ale sám jsem to vlastně nakousnul...:)) I Jarda Jágr byl kdysi blázen do modelek, naštěstí už ho to pustilo... Ty takzvaný krásky..., darmo mluvit, v hlavě vakuum a o tý kráse si myslím svý...:)) Ostatně takzvané krásné ženy jsou přece pro muže bez fantazie...:)) Kdo se líbí tobě? :))
minimálně desátá hra, kdy Aga ribrejkla Sabine a srovnala na 5:5 tam neměla chybět!!!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=IU0A_Zm8JXs
Naopak děsivé byly sestřihy ČT z Paříže díky komentářům čété experta Budky. Tenhle člověk pořád neví, kdy se má při proslovech nadechnout.
V jednom denním souhrnu jméno Maria Joao Koehler vyslovoval Maria Žoaová Kelerová :-))) To jsem padal pod stůl.
jeste k finale: sance vetsi davam sabine, presto, ze si velmi preju opak. bude to mit ve svych rukou prave nemecka tenistka. ma tvrdsi udery, pestrejsi hru a 1. servisna urovni sereny.
zato marion, ackoliv ji moc fandim, tak hraje porad to same. vsimla jsem si to v zapase se sloane. byla tam 1 vymena, kdy jako stroj posilala udery pod ostrym uhlem porad a porad do stejneho mista. nakonec se ji to vypomstilo. vetsinou se snazi vsechno vybehat a taroven rychle posilat mice zpatky na 2. stranu. ani nevim, jestli jsem ji v zivote videla zahrat slice. dropshot par-krat jo, ale ne zas tak moc ucinny, aby si s tim souperka nevedela rady. 2. servis returnuje na velke riziko. sabine se bude na 100 % snazit co nejvic preriskovavat 2. servis.
nevim, jestli bude marion tak uspesna pri returnech 1. servisu. taktez pri volejich se mi nezda 2-krat jista.
ale na 2. stranu, porad si myslim, ze proti sabine jeji sance na vyhru jsou lepsi, nez proti agniezce. ta by si to uz ve finale s marion ukocirovala. s tou ma hrozivu bilanci 7:0!!! ziskala pouze jediny set proti ni ;//
no porad ma i se sabine neprizniviu bilanci 1:3, pricemz posledni zapas se odehral prave ve wimb a ten si pamatuju ne jen pro tenhle moment ;)))
http://m.youtube.com/watch?v=AXd8jUhE5gY
ale take proto, protoze jsem marion fandila jak o dusi spasenou, hlavne potom, co se ji povedlo prolomit servis sabine, kdyz nedokazala dopodavat na zapas, ale stejne to nestacilo... a to i pres to, ze bojovala jak drak!!! ve 3. setu uz vazne mlela z posledniho, sabine si z ni udelala doslova hadr, kt. poutirala wimbledonsky dvorec....
a pravdepodobne, ackoliv sabca neni muj salek kavy, tak by mi ji po porazce bylo lito, za ty vykony, co letos ve wimbl predvedla... no ale po vyhre zase na ni budu pekne nasrrana ;D jak jsem byla loni, kdyz vyradila marusku a jeste predloni, kdyz vyradila nalinku....
muj skromny tip je sabine ve 2 setech, pokud se psychicky nerozlozi
a tedy na zaver dodavam: bonne chance marion!!! ;)))
Stephens mi proti ní přišla nevýrazná, ale až tenhle zápas ukázal, pod jakým tlakem od Bartoli byla - Marion se s tím nemaže, hraje tvrdě, dobře a sebevědomě. takže Sloane v podstatě OK..
na obranu Kirsten bych řekl, že si ve čtvrtém gemu poranila to své nešťastné koleno - komentátor naznačil, že by mohlo jít spíše o "taktický" MTO, než zdravotní, ale podle toho, co říkala po zápase, cítila ho stejně jako v dobách, kdy nemohla hrát...... - dvěmi slovy žádná prdel.
no, ale prohrála by asi stejně.
tohle bude finále jak má být.
((( doufejme )))
doufám, že ten pocit bylo jen nějaké krátké deja vu, které rychle zmizí - konečně asi Flipkensová hraje podle svých představ a zranění do toho v žádném případě nezapadá...
Sledoval jsem zápas Aga - Sabine a opět jsem si vzpomněl na Petru, protože mi přišlo, že by dnes na obě měla. Sabine dost chybovala, ani jedna si nebyla schopná udržet servis, přesto to Sabine stačilo, aby vyhrála. Zase je pravda, že Petra měla při postupu do čtvrtfinále neuvěřitelné štěstí, zato Sabine si všechno vybojovala plus porazila Serenu.
V sobotu fandím Sabine, protože jí mám radši. Ale kdo ví. Bartoli strašně bojuje, už jednou byla ve finále a pokud bude Sabine chybovat jako dneska, jistě by na to doplatila. Pokud Bartoli vyhraje, připíše si 1900 bodů a bude před Petrou na 7. místě.
Co se tyce Kirsten, byla hodne na zacatku nervozni, to ji nalomilo, a Marion ji dorazila svym klasickym baseballovym stylem, hrala velmi agresivne, ale trpelive, takovym zpusobem, ktery Petre proste s Kirsten chybel...
Dale servisy Marion byly ucinnejsi nez Petriny, Kirsten s nema mela sve problemy, ty slajsy, ktere hrala na Petru proste Marion problem nedelaly, nebot ona to odebira jinak...
....Proto se to tezko porovnava s Petrou;) ktera opravdu mela letos stesti, ze dorazila do QF, a muze dekovat vsem tzv. tenisovym bohum, ze ty body obhajila. Sama preci Petra priznala, ze s Jekaterinou, to mela stesti s dohravkou, .....jinak jak se nad tim tak zamyslim, mozna by ted ve finale byla Jekaterina;)
Ale takovy je tenis, los, pavouk...
Marion proste dnes agresivni hrou Kirsten a jeji technicky tenis dostale rychle z kurtu + nervozita belgicanky, slo to pekne rychle;)
...ano timhle jsem jeste zil minuly rok, ale nejak se nam to zmenilo. Petra to bohuzel letos nepotvrdila...krom toho travari, to neni jen bum bum tenis...nebo lajna lajna....
To je take schopnost si pritahnout hracku k siti, to je i lob, volej...pekne zahrany slajsik, ktery po dopadu dela peknej problem protihraci...atd, atd...tady se da jeste i schopne uzit chop...
A hlavne hrac musi mit cit pro mic na trave, to znamena stinovat...mit skvele prvni kroky....na trave nemas cas....
S Agy se opravdu stava dobra travarka, jako pripad kategorie Cvetana...staci, aby byla vzdy, podotykam vzdy tak aktivni jak dnes a zazit si to...a bude na tomhle povrchu hodne nebezpecna...
....u ni jsem se ve sve predpovedi ustrelil...
Zato Petra pokud bude pokracovat v tom stylu, ktery rozviji, na trave uz neuhraje nic...
....tim stylem, ktery vetsinou letos produkovala na trave, proste nemuze GS znovu uhrat...
Teď mi připadá, že holky často volí úder podle toho, jak dobře se jim zahraje a ne podle toho, jakej problém způsobí na druhý straně. Petra, Sabine - odstrašující příklad katastrofálně stupidní volby udéru v 70% úderů, díky tomu, že hrají rychle a razantně, tak jim to dost často projde - pokud trefí kurt.
Opak je Aga, Sára, Karlička, když má den, Marion a samozřejmě Serena a Vika. Maša to utlačí silou, když neutlačí, tak prohraje. našich holek asi nejvíc Klárka, ale zázrak to není.
Aga letos vyradila Cvetanu... podle mne skvelou travarku, ktera to dokazuje uz od roku 2010... Cveta ma jen smulu, ze nema treba jine fizicke parametry, ale travarka je skvela...podle tennis.com, vubec jedna z nejzajimavejsich, a velmi nebezpecnych na tomhle povrchu...take ma za sebou uspechy, porazila Venus 2x tady ve Wimbledone...jeji SF je skvely vysledek....take s ni mela v 2011 roku Petra nej problemy...ze vsech.
Jinak 2011 a vyhra Petry, ja ten GS ctim, a Petru take, ale v tom roce Serenu vyradila Marion...a kdo vi...jinak Marion take hracka, ktera proste nejlip hraje na trave...vzhledem k vysledkum...
Pokud si vezme Aga pouceni z dnesniho zapasu, a je to mozny, tak pristi rok to klidne muze vyhrat...
...a uprimne, dnes k tomu moc nechybelo...a vzhledem k H2H Marion x Aga...noooo nevim, asi by ten GS uz mela...
Je to asi tak stejny, jako bys podcenoval obranare Andyho na trave...tak ti povim...jen Aga ma smulu v tom, ze nema parametry na fizickou hru...ale na trave se nektere veci stiraji...
Ja Ti nevim, ale vsadim se o co chces, ze Sabina po Wimbledonu zadny dalsi zajimavy vysledek neudela...
...nepreji ji to, ale myslim si to.
Jinak zajimave pripady pro prozkoumani....Cvetana? Tamira? Marion? ted Aga?
A ted opaky.. Sara? Sam?
Muze to byt nahoda?
...ale uznavam, ze u nekterych hracu, to je jedno...
Cvetanu porazila, ale s odřenýma ušima.. Ale budiž, porazila ji.
Petra v tom roce porazila Viku a Mášu, přitom Vika s Agou vytře kurt kdykoliv a kdekoliv, nejen na trávě, Máša na Agu taky umí zahrát..
Dnes jí k postupu moc nechybělo, nakonec. Ale dalo by se to naformulovat i tak, že kdyby Sabče v druhém setu neselhala hlava, tak Agu vyprovodila ve dvou..
Ne, já Agu nepodceňuju, spíš mám pocit, že ty ji malinko přeceňuješ.
A jeden by řekl, že ty jako (asi) aktivní hráč budeš mít pro podobné kiksy trochu víc pochopení, vždyť to, co u obrazovky vypadá jako jasná záležitost, je v reálu daleko těžší, že bych to vlastně měl být já, kdo za to bude Petru tvrdě kritizovat..
Zpusob vypadnuti Petry na FO ktery sem mel moznost videt cely me dost rozhodil.
Petra dělá série chyb. A bohužel se jí dařit kazit klíčový balony. Ona si nesmí dovolit prohrát na trávě pod střechou se slabší soupeřkou 4 míče v řadě, jako se jí to stalo teď. A jako se jí to letos stává až příliš často. Měla by změnit taktiku, hrát trpělivěji. A po přesunu k síti více technicky. Až si tohle uvědomí, zase Wimbledon vyhraje. Serena se zdála být neporazitelná, a jak dopadla. Její dominance nebude trvat věčně. Na ostatní Petra má.
Ona by potřebovala, aby jí trénovala osobnost, která něco dokázala a na trávě to umí. A to je jedině Martina Navrátilová. Čím dřív to Petra pochopí, tím líp.
Další hráčky, jako třeba Flipkensová, už do svého týmu bývalou tenisovou hvězdu přibraly - a jak jim to svědčí:-)
...sorry, ale to uz vic budu souhlasit s Vlsem, ze to bylo bez hlavy, ale ja si nemyslim, ze to je jen v hlave...
Vic k tomu nemam. Petra mne letos na trave nepresvedcila. Styl hry, ktery predvedla se mne ani nelibi...a nesleduji ji od wimbledonu 2011 jak vetsina...to bych jen chtel upozornit, aby mne nekdo nepredhazoval, ze Petra 2011 atd...
Ty jsi ten zapas s Cvetanou videl??? To by mne strasne zajimalo, ale samosebou tady si muzes napsat, co chces, ale ja tipuji, ze si z toho zapasu nevidel ani highlights....
Aga nema dobre H2H s Masou ani Vikou, ale pokud byla aktvni, videl jsem jak je dokaze porazit...na trave Vika az tak dobra neni...Masu dokaze Aga prehrat...
Formuluj si co chces, ten zapas byl ozdobou turnaje, to se ale vubec neda rict o vystoupeni Petry....sorry, na zapasy Petry letos na Wimbledonu svet vzpominat nebude, ani po nich nestekne pes...
V pripade Agy souboj s Na Li a Sabinou - to se bude jeste dlouho vzpominat...a vyhrat muze jen jedna...priste to muze byt klidne Aga...
Pokud se nekdo vyjadruje o skvele hracce jako je Radwanska tak jako ty, tak to neni ani o podcenovani, to se omlouvam, to ne, ale to je uz o totalnim tenisovem barbarstvi...
Mášu Aga přehrát nedokáže, když ji porazila naposledy, tak především protože Máša zahrála hluboko pod své možnosti. Nicméně na trávě by ji potrápit možná i dovedla. A Vika? Dva roky s přehledem byla v semifinále Wimbledonu, takže na trávě rozhodně není slabší než Aga. Navíc Aga na ní za poslední dva roky neuhrála snad ani set a že těch zápasů spolu odehrály.
Na Petry letošní zápasy se vzpomínat nebude, na Agy taky ne. Její zápas s Li měl kvalitativně horší úroveň než ten Petry s Flipkensovou, zápas se Sabčou byl sice o dost zajímavější, ale především kvůli napínavé koncovce.
Já Agu nepodceňuji, jen tvrdím, že je na trávě horší než Petra. To není barbarství, to je názor. A že Aga na útočně laděné hráčky neumí na žádném povrchu, to není ani názor, to je prostě fakt.
Rict, ze zapas Kvitova vs. Flipkens byl lepsi nez Aga x Sabina...to nebudu ani komentovat...to si proste delas srandu...
...a proto treba Chris Evert, nebo John McEnrou rikaji, ze tenhle zapas Aga x Sabina byl ozdobou turnaje spolecne se zapasem Sabina vs. Serena...a ze na takove souboje dlouho cekali atd... ja s nema ten nazor sdilim...a rad, nebot mne se dnesni zapas opravdu velmi libil...byl neskutecny...nevim, co byste chteli, bum bum 6:1 - 6:1
Zapas Petry s Kirsten se mne opravdu tolik nezamlouval...nerikam, ze byl nejak nekoukatelny....ale ne...ale jestli byl dobry, tak diky Kirsten a kouskum, ktere dovede, je to opravdu velmi hrava hracka...Petra byla casto bezhlava...to jao je lepsi zapas?
Krom toho pohled z jine strany a uhlu:
Jekaterina mela totalni smulu v letosnim Wimbledone, ze bylo preruseni, a musela jit druhy den k dohravce jinak by si uz asi vychutnavala finale...Presne timhle zpusobem neustale argumentujete s Petrou, kdyby, kdyby...nebo kazdy zapas je jiny...
Jo je, ale budme radi, ze Petra obhajila, nebot sorry, ale to bylo ze slusnou klikou...
To ovsem nejde rict jak o te Radwanske, tak ani o Lisicki...
.....takze jen Tvymi slovy reknu, tvymi slovy, ze podle livescore muzes odhadnout tak prd...presne tak jak argumentuje posukum, kteri kritizuji Petru podle livescore, jen podle toho, ze to bylo na tri sety, nebo mela 30UE. Takze vyuzivam jen tvych argumentu...
V kazdem pripade doporucuji prostudovat:D)
http://www.youtube.com/watch?v=Suv2bFdXo4Y
Nemas problem pritakavat, ze Lucka ma potencial na to, aby GS vyhrala.....hmmm ale mozna Aga ma potencial presne na to, co si muzes prostudovat na videu...a mozna nejen to...jak to vubec muzes vedet?
V kazdem pripade je zajimave, ze Ty, ktery tady odsuzujes lidi, kteri ocenuji nekoho vykony, a na co muzou mit atd.
Ty ktery pises literarni slohy na tema jak nerozumis lidem, kteri si jednou pinknou a uz si hraji na odborniky....
....Ty, ktery nam nastavuje zrcadlo moralky, uplne vpohode napises, ze na neco ona nema nebo ma...
Reknu Ti...ja jsem ujetej, ale jsou veci, ktere zase mne rozum dost nebere....
Muj osobni tip, rad tipuji;) Proste takova dlouhodoba tipovacka;)
>>> Aga ziska prvni GS driv nez Petra druhy GS;)
Já nemám problém přitakat, že Lucka může vyhrát GS.. Ale já přeci vůbec nemám problém přitakat, že GS může stejně dobře vyhrát i Aga, v tomhle přeci vůbec nejsme ve sporu. Původně jsme přeci řešili, jestli je Aga lepší trávařka než Petra. Já si stojím za tím, že není.
Ale v jedné věci jsme si docela podobní. Ty mi tady vyčítáš určité mé chování a vyjadřování.. čímž ses vlastně zachoval stejně. ;-)
Když tak rád tipuješ - podle mě to dopadne přesně obráceně. ;-)
Petra měla v zápase s Flipkens 28 UE, 41 winnerů a úspěšnost prvního servisu přes 70 procent. Flipkens nedala Petře skoro žádnou příležotost k breaku, jak dobře servírovala, obě si držely podání a když si ho Petra JEDNOU neudržela, prohrála. Kolikrát ho dneska ztratila Sabine? Hodněkrát, měla mnohem víc UE, čímž si totálně projela 2. set a přesto vyhrála.
Porovnávám jen tyhle 2 zápasy. Vůbec nechci popřít, že Petra měla veliký štěstí, že se dostala do čtvrtfinále, naopak Sabine hrála skvěle a porazila Serenu.
Sabina 60/46
Aga 21/10
Net Points 32/44 > Velky potlesk Sabco!!!!!
16/31 > Skvely Ago!!!!!
Takze podle cisel ten zapas Aga x Sabina byl take o neco lepsi...
JENZE O CISLA TADY OPRAVDU VUBEC NEJDE....DAL SI ZIJ TIM, ZE PETRA BYLA NEJLEPSI....A ZE BY PORAZILA KOHOKOLIV...
REALITA JE TAKOVA, ZE VE FINALE JE MARION X SABINA;)
JA BYCH REKL ZE TO JE JEDNA VEC KTERA VAS KVITISTY ZERE, A DRUHA VEC JE TA, ZE VAS ZERE, ZE POLKA MOHLA BYT LETOS OPET LEPSI....
NIC JINEHO ZA TIM OPRAVDU NEVIDIM...TAK HLEDATE PLNO PRIBLBLYCH OMLUV PRO PETRU...CIM VIC TO DELATE, TIM VIC LIDEM JESTE TU PETRU ZNECHUCUJETE, REKL BYCH ZE JI I S QUESHEM DELATE JEN MEDVEDI SLUZBU....
Nebot neni cesty jine nez takova, jakou jsem uzil...tezko bych se cehokoliv dovolal rkouc,
"....je jaky jsi skvely diskuter, tak uzasny, a mas to skvele zmakle, uplne grandiozni myslenka s tim antitenisem, mas uplnou pravdu...." no to by mne pomohlo jak mrtvemu zimnik...
No rozhodne si mne ze sebou neporovnavej...teda. Ja na tommrovi viset nemusim...jak nechci ani rict co...
V tuto chvili je samozrejme lepsi travarkou Aga, nebot jeji tenis na trave je nejen vic konzistentnejsi, ale i vice sledovatelnejsi...vysledky tomu i odpovidaji...
pokud to ty nazyvas antitenisem, je jasne, ze budeme v rozporu, a to doslovne opacnem...nevim ani co na tom chces resit...
A take nevim proc ti to tak vadi...za rok to preci muze byt jinak...
...ale muj tip je jiny, a nakonec se to opet rozhodne na kurtu...
Tvuj tip chapu...a neocekaval bych ani jiny, a je dobre, ze je opacny...;)
Muj tip neber jako jizlivost, ale proste jako muj tip;) Ja Agus uz rok ani netlacim, mam vubec s ni plno problemu;) Ale nektery veci se prehlizet proste nedaji...
Začátek Wimbledonu - nic moc. Až od dohrávky s Makarovovou se zvedla. Takže - hodnotil, jsem jenom ten poslední zápas, kde Petru všichni zkritizovali - i skalní fanoušci, ti, kteří jí hájili i po katastrofických výkonech. To jsem nepochopil. Petra neměla žádný propad, držela si servis, což byl oproti poslední době obrovský pokrok a hrála dobře. Nikdo nemohl čekat, že bude hrát bezchybně. Ale těch příležitostí tam měla tak málo, že pokud je nevyužila, byl konec.
Nijak jsem nechtěl snižovat Agu ani Sabine. Ale v čem se pletu, když jsem napsal, že Sabine si prohrála Servis mnohokrát a stejně vyhrála. Aga může být dobrá jak chce, ale není to ten typ hráčky, se kterou si soupeřka ztratí servis a je hotovo, jako to bylo v zápase Petra - Flipkens.
Jistě. Zápas Aga - Sabine byl pohlednější, protože se mnohem víc dostávaly do výměn. A Aga nutí soupeřku hrát na síti a dost variabilně. A Sabine to zvládla a zaslouží si velký respekt a to hlavně za to, jak se vlastně do toho finále dostala. Toť vše.
Ja nikde nekritizuji zapas s Petrou a Kirsten...ja psal, ze Petra zahrala dobry 1 zapas a dohravku...dohravka ji nakopla, ale promin, to na GS nestaci, ani na dobry vysledek...
Jen bych si daval pozor na to, ze Aga nikdy...to nevis, staci aby zacla poslouchat Tomka, a zitra bude vse jinak, nakonec v zapase se Sabinou uz prekvapila jen tim, ze zacla byt dost aktivni...a to byl i pro mne tak trosku sok...vcera ten posledni set uz nebyl jen o tom, co ji Sabca dovolila, tam se uz opravdu pretahovaly o vysledek obe...proto ten zapas byl skvelej...
V pripade Petra x Kirsten to bylo spis o Petre, a o tom, ze ji nejde dobre return...alespon tak, jak bychom si asi predstavovali nejen my...
...proto rikame, Kirsten skvele servirovala...je to pro nas lepsi naplast na ranu, ze Petra neni ve finale...;/
TREBA PRIPAD MURRAY!!!
Na tohle ja celkem dojizdim...a stava se, ze nekdy ty hracky, ktere nesnasime, nakonec treba zboznujeme...;)
Vim o co Ti jde, ale dneska kamarade hrala nadherne...a ja mam na ni od jedne doby pifku...;D) to ty vis...;) ale dnes se i ja Agnieszce klanim...
Dnes by si zaslouzily to finale obe...o tom zadna...
a tiez bych blil hlavne v zenskej casti turnaja :(((((((((((((((
P.S. pro Mira 17: Radwanská Grandslam nikdy nevyhraje
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/07/04/article-2355014-1AA90350000005DC-780_634x425.jpg
2.semifinále
http://www.dodaj.rs/f/34/yQ/2YneGmT7/radwanska.png
:-DDDDDD
Ale ne, vážně to od Agy nebylo hezké...
2 - na jedne jsou blondyny a na druhe ne
3 - na jedne jsou videt vyplety pekne a na druhe vubec
4- na jedne je videt empajr a na druhe ne
5 - na jedne je pozadi rozmazane, a na druhe ne
Ze jsem uhadl pekne vsechny?:)
Co Vlcek dostane?
Výborně!! Kdybych ti řekla 10, vsadím se, že bys našel i tolik. Co ti takhle narychlo dát....
http://www.shopia.cz/obrazek/saty-na-karneval-cervena-karkulka-1606342.jpg
??:-)))
A o to mi šlo, ne o nějaké rozebírání Agy;-) Už níže sem psala, že to můj názor na ni nemění.
Jasně, porážka byla těsná a hořká, ale přesto....
U mužských je po velkém boji časté objímání nebo poplácání po zádech. U ženských je spíš vidět jen znechucení a otrávený plácnutí do dlaně.
quesh- Tak možná se to od ní čekalo podle žebříčkového postavení, ale podle formy asi ne...
Tak tady z toho nedelejte kovbojku...
Samozřejmě je to rozdíl.
A ted vazne: Na GS jsou takove veci hodne videt...ale ja sleduji i ty male turnaje...a reknu Vam, co tam se obcas deje...to by jste kroutili jeste dlouho hlavou, a prave ve WTA... Treba si pamatuji jak Bara nesla porazku s Monou v Kodani...to dnesni vystupovani Agy byl jeste kulturni zazitek, to je jen jeden za mnohe priklady...jako kdyby jen lekla ryba...;)
A obecne treba akce MTO, o tom, ani nemluvne...jen to neni tak na ocich...
http://www.youtube.com/watch?v=c1-Neq59Dvs
:-D
quesh- Jo, bylo to na Petřinu formu...ale je fajn, že Oskar upozornil i na to, že ani Aga nebyla favoritkou.
...ale reknu ti, nejprv ve mne hrklo, jak jsem videl link na YT, uz jsem se bal, ze jak to otevru bude tam Rebal u klokanu, a dnesni diskuse uz pujde opravdu do uplneho kopru;)))
http://www.q3.cz/images/57Marion.jpg
:-D
Takový finále jsem si přál, už si to budu jenom užívat.:)
http://graphics8.nytimes.com/images/2013/07/03/sports/03lisicki-straightsets/03lisicki-straightsets-blog480.jpg
:-))))
Aga: Tahle Aga...Je jako obtížný hmyz, sedne a píchne a cucne, pak se nechá odehnat, aby sedla jinam a znovu trošku štípla a sála...až soupeřku vysaje. Hraje neuvěřitelně účelný tenis, na tvrdost odpovídá skvělou technikou a je, dle mého názoru, jednou z psychicky nejodolnějších hráček na okruhu! Dnes to bylo o pár míčích, nevyšlo to, ale myslím, že Aga jednou svůj Grand Slam turnaj vyhraje!
Sabine: Připadalo mi, že dnes chodila do mnoha situací až příliš hrrr, jako by chtěla dělat díry do kurtu a nechybělo mnoho, aby nedopadla, jako Petra, jisté paralely tu zkrátka vidím. Ale závěr zápasu jí vyšel a já osobně jsem rád, po QF
Ale Sabine má zase nejkrásnější nohy;-)
Těším se na finále!
Brix
by som veril mozno aj Bartoli
je to bojovnicka
na té druhé fotce vypadá k sežrání. ))
zaujimave:DDDD
ale ked je Marion na sezrani
tak Vicka je potom NAY!!!!!!!!!!!
je mi nesympaticka aj tym ze udiera do vzduchu a poskakuje tam jak zmyslov zbavena
http://www.planetdan.net/pics/misc/lemurpenis.jpg
Trolling se neustále posouvá o level výš.
Po vzoru Petry by asi měla vyhrát Sabine, Marion si to možná na stará kolena zaslouží víc, zejména za to prohrané finále Wimbledonu s Venus 2007, ale já ji fandit prostě nemůžu...
Kiki a Nestor vyhráli ve čtvrtfinále mixu dvakrát 7:6.
Tak že by se na mě aspoň v těchto disciplínách usmálo na letošním Wimbledonu štěstí? :)
Jinak víte, co mě na mixu baví nejvíc? Že taková kočka jako Kiki hraje úplně vyrovnané výměny s chlapem. A ještě k tomu ty její nohy... Vaaaaau!!! :D :)
Jo, holky jsou ve čtvrtfinále. Čeká je tam brazilsko-australská dvojice Alves/Tomic. Sara Tomic je mladší sestrou Bernarda Tomica...
PetraFans- No vidíš to a Sabine je ve finále, zatímco Peťula už doma:-)))
Myslim, ze dnes se ze Sabiny teprve ted stava, rekl bych pomalu tenistka. Myslim to pozitivne, nebot dokazala konecne po vyrazeni sampionky dotahnout jak se rika dilo do konce, a to neni v tenise jednoduche...Uprimne se hlasim k tem, kteri ji v tom tolik neverili, hned po vyrazeni Sereny, ale Sabina opravdu prekvapila, rekl bych mile...
Bez koukani n nejake ty emocionalni projevy kolem. Holky opravdu zahraly skvele, pro oko divaka, hlavne u toho nervaly;) [neodpustim si], no ale hlavne si myslim, ze tenhle zapas byl tou nej reklamou na WTA...
...a myslim, ze za to > obe respect!
>>> Tak a opet se trefuji v tipovani stylem 50/50 :D) a zacina to byt tradice;)
>>> Ale hlavne, ve finale WTA jsme mimo top4 :) A to mne pripomina jednu hlasku pred GS, ze to bude nuda, neb vyhraje Serena, a hle cesty zenskeho tenisu jsou opet nevyzpytatelne;) Coz znamena vic napeti, dramaticnosti, vic dohadu, ktera...a to dava tenisu smrnc;))) Dobra prace Sabino a Ago:)!!!
S tou Agou máš taky pravdu, pochválila bych ji, že si pro spoustu bodů šla a nečekala jen na chyby soupeřky. Na druhou stranu když se snaží dát větší razanci úderům, ztrácí nad nimi tu dokonalou kontrolu, kterou jinak běžně má...
Jinak já už se fakt začla dost bát, když se Sabine v 2.setu dostala do krize, kdy nebyla schopná trefit podání, trefit kurt...ve 3. rychle tekla 3-0 a to byla už moje víra úplně titěrná...když pak nedopodávala, zase...když nevyužila brejkboly, zase...:-D Těžký zápas. Ale nakonec Sabine ukázala, že na ten GS prostě má!:-)
Tak doufám, že finále nabídne taky krásný tenis a drama...snad s dobrým koncem pro letošní hrdinku:-)))
Marion se jako vzdy pripravi velmi dobre na zapas, a urcite udela vse pro to, aby se ji druhe finale povedlo. Pro Sabinu to bude hodne narocne. A jsem celkem zvedavy, jak se vyporada s tlakem z prvniho finale...a jeste ve Wimbledonu.
No nemam vylozene nejakou favoritku, kvuli fantasy bych si asi pral Marion, to jo;) Ale rekneme cert vem hru...
...Myslim, ze jak jedna, tak druha si ten pohar zaslouzi...;)
...Marion, u te bych to tak nejak nazval > za celozivotni dilo;D)))
No a Sabina za ty predesle rocniky, nebot byla nekolikrat akterkou neskutecnych zapasu vcetne dvou letosnich > takze za neskutecne scenare souboju...treba ten s Na Li 2 roky zpatky byl take opravdu neskutecny...;)
A moc se uz tesim na finale, nebot vzdy rad vidim, kdyz si nejaka jina, nez ocekavana tenistka take sahne na tu metu nejvyssi. Ono jak clovek se tenisu objetuje, je fajn, kdyz mu to proste vyjde aspon jednou;)!
zápas jako řemen.
ale přitom pohlazení na duši.
Nechápu ty řeči proti ní tady. Je právem v top 4.
Mimochodem, přečetl jsem si vedle ty tvé postřehy směrem k ní. Tuhle jsi vykládal, že ty neděláš na žádné hráčky analýzy atd. Tak proč píšeš, že hraje antitenis?
To je totiž tvá analýza jejího tenisu s výsledkem antitenis.
Dobrá, dostals mě, zachoval jsem se tak, jak bych vzhledem ke svým předchozím postojům neměl, byť já bych to své tvrzení analýzou nenazval.
Ale ok, respektuji tvůj názor a pohled na věc.
Prostě jsme to každý viděli nějak. Nechci se k tomu vracet. Musím se přiznat, že když jsem to tu četl, ani jsem nic psát nechtěl bo mě to odradilo.
A Sabine...dneska...neskutečné!!!! Ona ty infarktové (a krásnééé) zápasy fakt přitahuje:-D Dokázala se ve 3.setu vyhrabat z 0-3 stejně jako proti Sereně... Obrovská GRATULACE!!!
Kéž by tuto nádhernou jízdu dovršila titulem.
aj ked aj dnes robila vela chyb
proti Bartoli by s takym vykonom a s takymi chybami nevyhrala
Tohle by jí mělo hodně pomoct i psychicky.
A ještě co se týká toho (ne)podání ruky Agy po zápase: Nechci být na Agu nějak drsný, protože ten bezprostřední smutek musí být po takovém zápase velký... Ale je fakt, že se měla zachovat jinak. Po takových zápasech se hráčky většinou objímají a značí to uznání pro skvěle hrající soupeřku (ať už vyhrál kdokoliv). Tohle prostě bylo nehezké vůči Sabine... A taky se musím přiznat, že jsem docela rád, že to Aga nevyhraje. To by její fanoušci začali dělat ramena na fanoušky Caroline (že Aga má GS a Caro ne...) a to já nepotřebuju. :D Každopádně pokud se po vypadnutí Petry mluvilo o promarněné šanci, tak jsem zvědavý, o čem zítra budou psát polské noviny...
No hele, já bych to moc nerozpitvávala. Agu už jsem víckrát viděla mimo kurt a vždycky mi byla moc sympatická. Takže teď názor na ni nebudu měnit kvůli tomu ledabylému podání ruky...holt zklamání musí bejt obrovské.
Jinak, fakt si myslím, že Sabine si to zaslouží jako nikdo jiný. Je to úžasná travařka, hraje celodvorcový tenis, umí dát razantní úder stejně jako krásný technický. Letos vyřadila obhájkyni titulu a největší favoritku na vítězství, vedle toho přešla i přes hodně dalších skvělých hráček (rozjetá Vesnina, Sam, Aga)...nic jí nikdo neulehčil, musela se poprat s tím nejtěžším, co na ni mohlo přijít. A dokázala to... Fakt má můj obrovský obdiv a moc jí ve finále držím palce...
:-)
A já pochopitelně ve finále budu fandit "vo sto šest" Sabine a moc doufat, že to vyjde. A kdyby nevyšlo, tak sice budu smutná, ale zas si můžu říct, že titul nevyhrál někdo, komu bych ho nepřála...:-)
snad to v sobotu zvladnes
http://www.tennis4wta.com/race/s1_50.html
http://www.tennis4wta.com/Siralama/s1_50.html
Co se týká žebříčku, tak za Wimbl je hodně bodů, takže každý GS znamená výrazné posuny.
http://www.livesport.cz/zapas/Ae5hRC3N/#h2h;2
Přesto opakuju: Grandslamová vítězka mimo desítku je unikát. Kdy se něco podobného stalo? Po US Open 2009 s titulem mimo Top 10 byla Kim, jenže ta měla po návratu odehrané jen tři turnaje.
Proč až na wimbledonskou výjimku hraje Sabina pořád tak špatně? I po letech má v hlavě ty zničené kotníky?
Napriek tomu si myslím, že to celé vyhrá Radwanska a to sposobom jej vlastným..Už totiž celé roky striehne spoza bučku a čaká, kým nejakou náhodou vypadnú všetky lepsie hrácky, nez je ona sama..
Ale opravdu jako, já to vnímám jako důkaz toho, že s Kirsten fakt neměla co prohrávat. Nevěřim tomu, že by jí ta malá oplácaná Francouzska takhle vymlela...
"Kvalita" této tenistky se ukázala okamžitě, jakmile nehrála s naší dávno uvadající šampionkou.
Peta si svou davku stesti vybrala v predchozich zapasech .
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele