V pondělí vstoupí do Australian Open Berdych i Kvitová

11. 1. 2014, 13:45
Aktuality 156
V pondělí vstoupí do Australian Open obě české tenisové jedničky Tomáš Berdych a Petra Kvitová. V úvodní den prvního grandslamového turnaje sezony bude o postup do druhého kola bojovat celkem devět zástupců českého tenisu.
Profily hráčů
Australian Open

Berdych s Kvitovou odehrají své první zápasy v Areně Margaret Courtové, což je třetí největší dvorec v Melbourne Parku.

Sedmý nasazený Berdych nastoupí proti Kazachovi Aleksandru Nedovjesovi jako druhý v pořadí, zápas turnajové šestky Kvitové s Luksikou Kumkhumovou z Thajska přijde na řadu jako poslední čtvrtý. Program v Melbourne začíná tradičně hodinu po půlnoci SEČ.

Silné české obsazení bude mít v pondělí také kurt číslo 10, kde budou hrát postupně Karolína Plíšková, Jan Hájek a Lucie Hradecká. Na dalších dvorcích nastoupí Lukáš Rosol, Lucie Šafářová a Jiří Veselý.

Rozlosování - Australian Open (pondělí, začátky 1:00 SEČ):
Rod Laver Arena:
Kerberová (9-Něm.) - Gajdošová (Austr.)
González (Kol.) - Ferrer (3-Šp.)
Stosurová (17-Austr.) - Zakopalová (ČR)
Lacko (SR) - Djokovič (2-Srb.)
S. Williamsová (1-USA) - Bartyová (Austr.)
Hisense Arena:
Wawrinka (8-Švýc.) - Golubjov (Kaz.)
Li Na (4-Čína) - Konjuhová (Chorv.)
Bertensová (Niz.) - Ivanovičová (14-Srb.)
Thompson (Austr.) - Janowicz (20-Pol.)
Margaret Court Arena:
Makarovová (22-Rus.) - V. Williamsová (USA)
Berdych (7-ČR) - Nedovjesov (Kaz.)
Görgesová (Něm.) - Erraniová (7-It.)
Kumkhumová (Thaj.) - Kvitová (6-ČR)
Baghdatis (Kypr) - Istomin (Uzb.)
Kurt č. 10:
Parmentierová (Fr.) - Karolína Plíšková (ČR)
Hájek (ČR) - Džumhur (Bosna)
Vekičová (Chorv.) - Hradecká (ČR)
Kurt č. 13:
4. zápas: Robredo (17-Šp.) - Rosol (ČR)
Kurt č. 15:
3. zápas: Glušková (Izr.) - Šafářová (26-ČR)
Kurt č. 19:
2. zápas: Anderson (19-JAR) - Veselý (ČR)

Komentáře

156
Přidat komentář
Mayo
a ide sa nato priatelia
Reagovat
Mayo
za hodinu Melbourne Open
Reagovat
smazaný uživatel
Kerber->gajdosova
StosurBarty
Li->Konjuh
Bertens->Ivanovic
Makarova-> Venus
Görges->Errani
???
Reagovat
smazaný uživatel
Sorry, pišu sračky

Serena->Barty tam stejně nebude co řešit
Stosur
Reagovat
smazaný uživatel
Nevěříš Aničce?
Reagovat
smazaný uživatel
Rád bych, ale už ne
Reagovat
smazaný uživatel
Chce to mladý holky, hlavně teda Katku budu tlačit, ale to až v úterý
Reagovat
smazaný uživatel
No nevím, ale Ana vyhrála titul v Aucklandu a nevidím důvod, proč by neměla vyhrát proti Bertens, která je na konci první stovky a mezi ty nejmladší určitě nepatří (ročník 1991)... Spíš si myslím, že Ana Konjuh (popř. Belinda Bencic ve 2. kole) můžou trochu překvapit, i když Na Li je hodně těžká soupeřka. Co se týče Katky, tak samozřejmě souhlasím. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jo to je jasný, spíš jsem to myslel tak že by mě nepřekvapilo, kdyby to Anna nedala. Jinak spíš už nevěřim tomu že by se doká zala dostat třeba do TOP8. No a stěma mladýma holkama tomu překvapení moc naděje nedávám, můžou jí potrápit, ale neporazí ji
Reagovat
smazaný uživatel
Skrátene a zjednodušene. V čase dominancie Federera (roky 2003/04-2007) nemal Roger úhlavného súpera, okrem Nadala v rokoch 2006 a 2007, ktorý už vtedy dosahoval na antuke a tráve výborné výsledky. Hráčske pole od 5.do 30.miesta však malo väčšiu kvalitu a pestrosť ako dnes.

Roky 2008-10 boli o dominancii Nadala a Federera, počas týchto rokov získal cca 22-23-24 ročný Nadal 6 GS titulov (žiadne iné GS finále) a 27-28-29 ročný Federer 4 GS titulov (plus 4 ďalšie finále). Títo dvaja si prakticky podmanili tenis, do popredia sa dostávajú Djokovič a veľmi jemne Murray.

Až potom, v roku 2011 prišiel Djokovič ako ho poznáme, Nadal si neudržal svetovú jednotku pred ním a tam začala dominancia dua Nadal-Djokovič (čiastočne Murray a Federer) až doteraz. Kvalita hráčov mimo top4 je však nižšie ako bola pred 7-8 rokmi, to potvrdili mnohí tenisoví analytici.

Z tohoto môjho sumáru vyplýva, že v skorých rokoch menšia konkurencia na vrchole, väčšia mimo top5, dnes presne naopak. Taký Federer však nemôže za to, proti komu hral, a keď sa opýtate niekoho na najlepšieho hráča histórie tenisu, dve tretiny povedia jeho meno. Zvyšok spomenie Borga alebo Lavera. Ak sa Rafa dostane do kategórie 15-16-17 GS, on bude patriť k tejto "svätej štvorici" tiež. :)
Reagovat
Jan
Jo, jo, Borg. Hrál jakoby neměl nervy, naprosto klidný a všechno trefoval úžasně. Působil nadpozemským dojmem, i co se týče vzhledu.
Reagovat
smazaný uživatel
http://www.foreca.cz/Australia/Melbourne?details=20140113
No az zas tak hrozný to zitra nebude, horší je zbytek týdne. To má být i 43 :(
Reagovat
Roger_Federer
Co to Barney, že by ban?
Reagovat
nitrotaj
Nepřeju těm co budou v úterý hrát na nekrytejch kurtech. V 8 večer 37 stupňů, to je šílenost.
Reagovat
smazaný uživatel
Jak to vidite ze zapasem Vesely vs Anderson? Ma Jirka sanci?
Reagovat
smazaný uživatel
Asi ne. Myslím, že by musel Kevin skrečovat, kvůli zranění nebo tak něco. Ale to mu samozřejmě nepřeju, je to sympaťák.
Reagovat
Mayo
Veselý neuhrá ani set
Reagovat
smazaný uživatel
tak Jirka zatím dobrý, možná sem ho podcenil :-)
Teď musím do práce, hergot. Tak snad už to nějak doklepne.
Reagovat
Mayo
Je to tu, konečne sme sa dočkali vuhúú ...vamos Rafa
Reagovat
smazaný uživatel
Zdary :D nevíte kdy a bude hrát Petra v kolik tak? :) a bude na eurosportu ?? :)
Reagovat
smazaný uživatel
To je těžké podívat na rozpis, který máš asi o 10 cm výš?
Reagovat
smazaný uživatel
a tam je napsaný jestli to bude na eurosportu ? -_-
Reagovat
smazaný uživatel
Ne, ale mšá tam, kdy přibližně bude hrát. Odpočítat čas si snad umíš.
Reagovat
smazaný uživatel
no +- :DD ale ten eurosport -_-
Reagovat
tommr
já si myslím, že je docela slušná šance, že Petru na Eurosportu uvidíme - zvlášt pokud budou vysílat AO na obou kanálech. V době jejího zápasu bude totiž na centrkurtu pauza před večerníma zápasama ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
díky :) tak to asi vstanu a uvidim :D
Reagovat
tommr
já pořád ještě váhám jestli mám ponocovat nebo jít brzo spát a pak dřív vstávat. V prvním případě bych viděl Tomáše Berdycha, ale přišel bych o Petru Kvitovou. V druhým případě naopak. Obojí se bohužel nedá zvládnout. Asi se rozhodnu až na poslední chvíli podle toho jak se budu cítit ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
já jsem jednoznačně pro Petru :)
Reagovat
smazaný uživatel
já todle "naštěstí" řešit nemusím. Trošku si přivstanu a než půjdu do práce, mohl bych vidět kousek zápasu (cca) druhé rundy. Čili asi Li s Konjuh, Věrku Zvonarevu, Tomáše, popřípadě Ernesta s Monakem. Ale konkrétně ten Tomášův zápas mi přijde nejméně zajímavý, páč od něj předpokládám jasné vítězství.
Reagovat
tommr
jen to nezakřikni. Tomáš by měl sice teoreticky jasně vyhrát, ale u něho člověk nikdy neví kdy si na GS vybere špatnej den. Každej rok vypadne aspon na jednom v prvním kole ... :)
Reagovat
Jan
Však o nic nejde ne ? Na dalším GS si (snad) Tomáš spraví chuť. :)))
Reagovat
tommr
no tentokrát by Tomáše přišlo vypadnutí v prvním kole hodně draho, protože obhajuje čtvrtfinále. Minimálně Wawrinka by šel v žebříčku před něj ... :)
Reagovat
Jan
Doufejme, že dojde co nejdál. Rozhodně u něho mám větší očekávání než u Petry. Ale člověk nikdy neví.
Reagovat
smazaný uživatel
Předběžný plán vysílání Australian Open na noc z 12. na 13. ledna:

EUROSPORT INTERNATIONAL

01.00 Angelique Kerberová (GER) [9] vs. Jarmila Gajdosová (AUS)
poté Alejandro Gonzalez (COL) vs. David Ferrer (ESP) [3]
poté Julia Görgesová (GER) vs. Sara Erraniová (ITA) [7]
po 07.00 Jordan Thompson (AUS) vs. Jerzy Janowicz (POL) [20]
poté Lukáš Lacko (SVK) vs. Novak Djokovič (SRB) [2]
poté Serena Williamsová (USA) [1] vs. Ashleigh Bartyová (AUS)

EUROSPORT 2
01.00 Stanislas Wawrinka (SUI) [8] vs. Andrej Golubjev (KAZ)
poté Tomáš Berdych (CZE) [7] vs. Aleksandr Nedovyjesov (KAZ)
poté Kiki Bertensová (NED) vs. Ana Ivanovičová (SRB) [14]
poté Guillermo Garcia-Lopez (ESP) vs. Tommy Haas (GER) [12]
09.00 Marcos Baghdatis (CYP) vs. Denis Istomin (UZB)
Reagovat
tommr
já vidím jejich šance zhruba stejně. Jak Petra tak Tomáš by měli dojít aspon do čtvrtfinále, ale na cestě tam je čekají nepříjemný soupeři a jejich letošní výsledky moc důvodů k optimismu nedávají (Petra výpadek s Pironkovou, Tomáš výpadek s Karlovicem). Takže u obou tipuju čtvrtý kolo, čtvrtfinále bych bral jako úspěch a cokoli víc jako malej sportovní zázrak ... :)
Reagovat
Jan
Co si pamatuji, poslední roky udělal Tomáš na AO vždycky 1/4 finále, které hrál obvykle s někým dobrým (Djokovič, Nadal). Takže se mu zde tradičně daří, snad to tak bude i letos. Má zde také podporu Thomas army mezi diváky, tak mu to snad půjde.
Reagovat
Jan
U Petry to vidím mnohem rozkolísanější, jak je to pro ni typické. Necháme se překvapit. Oba můžou skončit v 1. kole, což bych nerad. I když na tom nejsem nijak zainteresován. :)
Reagovat
tommr
ta diskriminace českejch hráček na Eurosportu je opravdu neuvěřitelná. Zápas Kláry Zakopalový se Stosurovou je jedinej na centrkurtu, kterej se nevysílá a místo zápasu Petry Kvitový se budou vysílat dva poměrně nezajímavý zápasy mužů ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
Když sleduju ty předpovědi počasí, Petře moc velké šance nedávám. Maximálně 3. kolo.
Reagovat
smazaný uživatel
:)))

dobrý, s tím počasím. No, uvidíme.
Reagovat
Titan
Petra:
http://2.bp.blogspot.com/-3BImodybO2g/UtBleTHy7GI/AAAAAAAApIg/tBhYw-eY0p0/s0/wtaa12.jpg
Ex-tenistka a Ex-Štěpánek Vaidišová:
http://1.bp.blogspot.com/-gs4C25WHf20/UtBlcUao7LI/AAAAAAAApII/Bp1mVQAriv8/s0/wtaa10.jpg
Karolajn:
http://3.bp.blogspot.com/-e-_aKcHGpUU/UtBlj3olLsI/AAAAAAAApJQ/iVtO5stkJs8/s0/wtaa11.jpg
Máša:
http://4.bp.blogspot.com/-e18pDujd6zY/UtBlgIb3bxI/AAAAAAAApIk/20ziKwHLRQU/s0/wtaa14.jpg
http://3.bp.blogspot.com/-PEszMqwVWw0/UtBliH67McI/AAAAAAAApJA/VKysbgSGxMk/s0/wtaa17.jpg
Reagovat
tommr
koukám, že děvčata jsou samý milovnice zvířat ... :)
Ta fotka Petry ale není aktuální - určitě jsem jí už někde viděl ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Já už teda viděl všechno kromě Caro s koalou. :)

Jinak jestli chceš vidět nějaké letošní fotky se zvířátky, tak Monča Puig měla hezké. Krmila klokánky a chovala mládě vombata... :)
https://pbs.twimg.com/media/BdBSNTuIUAAMIwm.jpg
https://pbs.twimg.com/media/Bde_2SrIMAIKE5u.jpg
Reagovat
Bob
Máš pravdu. Ta fotka je z minulého roku.
Reagovat
Titan
Tahle je hezčí:
http://2.bp.blogspot.com/-5zoxbb4C6lQ/UtBlV9IOMqI/AAAAAAAApHM/9xe2zbv7SFU/s0/wtaa02.jpg
Ale jinak já si samozřejmě vybírám fotky, které se mi nějak líbí, což se nedá říct třeba o Sabine nebo Lauře. Alespoň to, co jsem viděl jsou docela mizerné fotky. A pak fotografové objevili nový magnet - Bušárdovic Génii, která sice nevypadá špatně, ale má obličej typický pro americké teenagerské filmy kategorie C, na které jsem vesměs alergický...:-))
Reagovat
smazaný uživatel
Tu fotku s Bouchardovic bych viděl moc rád :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Už se stalo :-)
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=529655817131586&set=pb.119807818116390.-2207520000.1389545981.&type=3&theater

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=529655823798252&set=pb.119807818116390.-2207520000.1389545981.&type=3&theater
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, to je moc hezká fotka. :) Já jsem bral fotky, co dala Monča na Twitter...
Reagovat
nitrotaj
Chtěl by někdo vidět zápasy z kooyongu - konkrétně djokovic vs monaco
a hewitt vs murray. Hodil bych to na edisk, odtud se to stáhne free.
Reagovat
smazaný uživatel
Já bych měla zájem o jiný zápas. Napsala jsem vám to do vzkazů.
Reagovat
smazaný uživatel
Už se nemůžu dočkat! Ani učit se nemůžu :-)))
Reagovat
smazaný uživatel
tak to jsme dva:)
Reagovat
smazaný uživatel
Je nás daleko víc :D
Reagovat
smazaný uživatel
http://sport.idnes.cz/rozhovor-s-tenistkou-kvitovou-d31-/tenis.aspx?c=A140112_080131_tenis_rou
Reagovat
PetaM
:D Nehorázný rozhovor :D Vůbec nic z něho nevyplývá. Vlastně si Petra tímto prohlášením pojistila prohru :D Zmínila vedro, i "zbláznění" soupeřky .. :D :D
Reagovat
Roger_Federer
jj predem aliby...az prohrsje Mungurozou..;)
Reagovat
Fandina
Proč by si dělala alibi? Tobě nebo komu?
Reagovat
smazaný uživatel
Rozhovor je podle mne ok... jeji trable s dychanim chapu dnes asi vic nez kdy jindy, a vubec ji nezavidim, a vzhledem k tomu ani vlastne nevim, co by tak mela jineho rikat....

...tak fakt je, zeby na tom mohla byt jeste hur, treba jak Betuska, ktera trpi na tolik alergenu, ze to je zazrak, ze vubec beha, natoz jeste zavodne pinka. Ale Betusky se na takove veci moc lidi ptat asi nebude, asi i vzhledem k postaveni v rankingu. Podle mne Betka, je takovym typem hracky, ktera muze byt prikladem, pro mnoho lidi, nebot hraje pro radost ze samotne hry...zujal mne jeji trener v zapase s Agou. "hraj dale v klidu pro radost, je to tvuj zapas, netrap se, bud stastna, uzij si to, dnes je tvuj den:)" A ta asi zije fakt kazdym dnem:) A ani se ji nedivim. Dokonce ji musi pripravovat i nejake ty spec. napoje, aby se nepolozila...ani si to nedokazu moc predstavit...

...no a jak to pekne vystihla, myslim Evert, ale nejsem si jisty, ze ona. Tenis je hra, kdy rozhoduji malickosti, i jak rano vstanete z postele...
...nebo jak to rekl pekne Rafa na RG!!! v jednom rozhovoru (ikdyz nejsem je ho fanda)... turnaj je otevreny, myslim ted hlavne na dalsi kolo, stat se muze cokoliv, nemyslim, ze mam vyhrano... no, dost pochybuji, ze myslel na alibi, ten ktery na cihle je k neporazeni..:D) A prece jednou prohrat ten chlap tam musi:), to bychom ho mohli podezrivat, ze si tam uz nekolik let tvori alibi:D))) dost o tom pochybuji, i kdyz verim, ze casto sport logiku nema:)
Reagovat
tommr
taky si myslím, že ten rozhovor se nijak nevymyká normě. U Petry jsem si už zvyk, že její odpovědi jsou vždycky trochu rozporuplný stejně jako její hra a výsledky na kurtu ... :)
To počasí mě ovšem taky straší. Je jasný, že pokud bude nějak extrémní tak to bude pro Petru velký mínus - zvlášt když její soupeřka je na něco takovýho určitě zvyklá. Nezbejvá než doufat, že se zápasy před Petrou co nejvíc protáhnou a Petra bude hrát co nejpozději ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ja si myslim, ze to Petra moc neresi, ty rozhovory:) A dokonce mam pocit, ale je to jen pocit, ze tady se to resi 100x vic nez to resi ona sama:D)

Ale asi tusim na co narazis... pamatuji, ze pred Wimbl. 2010 nekde rekla, ze travu nemusi jako povrch :) a dosla do SF.
A pred US 2011 rekla, ze beton byl jeji nej povrch, dokud neprisla ta trava, takze ted je druhy nej. a vyletala v prvnim kole...:) Ale podle mmne to je dano tim, ze to proste nejak spec. neresi:)
Reagovat
Jan
Taky si myslím, že si Petra nedělala žádné alibi. Stát se může vždycky cokoliv a prostě to jen řekla. Nic víc.
Reagovat
JStriegler
Přátelé ,jde nějákým způsobem nahrát zápas, třeba z livestreamu? Ráno jedu do školy a bohužel musím spát, zápasy bych chtěl vidět :)
Reagovat
PetaM
Já myslím, že se objeví na youtube :) Teda snad :D
Reagovat
nitrotaj
Jsem registrovanej na jednom uzavřenym foru, kde jsou snad všechny tenisový zápasy za posledních deset let, problém je, že už jsou uzamčený registrace a nevím jakou cestou bych k tobě dvougigový až pětigigový soubory dostal. Jedině, přes edisk.
Reagovat
nitrotaj
kdyby někdo chtěl, pošlu mu odkaz na poslední Mats point před AO.

viz obrázek. https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/1524219_671318189586610_996626349_o.jpg
Reagovat
dadaft
tak co koťátka, těšíte se?

http://www.youtube.com/watch?v=VqY565T8hWQ
Reagovat
smazaný uživatel
Já teda nejsem koťátko, ale těším se moc. Budeš koukat na Venus? Já tam mám Káťu, tak doufám, že Venus vyprovodí z kurtu :))
Reagovat
dadaft
nejsi koťátko? no, nevadí - padouch nebo hrdina, vždyť jsme jedna rodina...
jj, první zápas Venus a pak Věrku, to je plán. ))
Reagovat
smazaný uživatel
Ne nejsem, já už jsem kočka :D:D No mám náročnou noc, přesně, první Káťa, pak Tomáš, Petra, to zase budou mít obchody žně v prodeji kávy :D
Reagovat
Jan
Já myslel, že padouch nebo hrdina ? :)
Reagovat
dadaft
když jsme u té kávy - Sam Stosurová je kávový fanatik - v každém městě, kde hraje, vymete všechny obchody specializované na kávu a výrobky z kávy. ))

osobně volím Earl Grey a dýmku. ))
Reagovat
smazaný uživatel
http://www.wtatennis.com/SEWTATour-Archive/posting/2014/901/MDD.pdf

No Andrejce s Luckou hrozí ve třetím kole sestry Wiliamsovy.
Reagovat
tommr
Andrea s Luckou mají nehoráznou smůlu - jejich čtvrtinka je jednoznačně nejvíc našlapaná. Přes Williamsky asi neprojdou ... :(
Jinak je zajímavý, že Andrea s Luckou jsou jedinej ryze českej deblovej pár na turnaji. Kromě nich tam hraje už jen 7 párů s českou účastí. Nejvíc jsem zvědavej na Lucku Hradeckou s Krajicekovou a na Kláru Zakopalovou s Niculescovou. Bohužel i ony mají velmi těžkej los ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
A co teprve Kiki a Flavia, které chytly Williamsky hned do 1. kola... :(
Reagovat
tommr
no zrovna tyhle dvě by mohly Williamsky zaskočit. Jsou to vynikající deblistky a pokud budou Williamsky ještě nerozehraný tak by mohlo dojít k překvapení ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
A víš, že si to myslím taky? :) Ale stejně je to smůla... Tak trochu mě napadlo, že je to předčasné finále hned v 1. kole. :D
Reagovat
Bob
Na Klárku kurz až 2.50? To vážně? Vždyť jí teď porazila.
Reagovat
smazaný uživatel
Jenže Sam na AO zabere :)
Reagovat
mopall
Zabere, ale prohraje ;-)
Reagovat
Fandina
Já doufám, že si Klárka vzpomene, jak Sam porazila v Sydney a udělá to znovu. Sam je přece jenom GS vítězka a i když jí Klárka porazila, myslím, že má mnohem větší race, než Klárka a proto má větší kurz. Jinak základní sázkový kurz je stanovován podle ukazatelů vzájemné zápasy, postavení na žebříčku, povrchy, poslední zápasy a podle toho všeho dohromady a to má zřejmě Sam lepší. Jinak Sam je mi moc sympatická. Když tu byla v Ostravě na FEDu, moc se mi líbila i zblízka i herně. Ale Klárka je moje top oblíbenkyně. Držím palce Klárko pojď!
Reagovat
Fandina
PS ... Klárka by se měla ještě odnaučit ty kyselé obličeje na kurtu, jinak super!
Reagovat
smazaný uživatel
To jsem ráda,že to píšeš..u ní bych to trochu odpustila..je hezká,ale některé..tady hystericky probírané..by to měly mít přímo zakázané..to šklebení se ...
Reagovat
Karl
Klárka Sam porazila v tasmánském Hobartu a ne v Sydney, ale to je detail. Důležité je, že se jí to v Melbourne povede znovu. :-) ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Když jsem viděla, jak byla Klára odevzdaná ve finále s Muguruzu ve 2. setu, tak snad budu tentokrát fandit Sam, protože je to moje oblíbená hráčka. :) Klářiny obličeje nebudu raději komentovat a ty její proslovy během hry, že si nevěří, co tam vůbec dělá a tak už vůbec ne. :)
Reagovat
Fandina
Karl ... sorry Hobart ne Sydney tenhle týden.
Reagovat
Fandina
Ten druhý set byl od Klárky jedno velké trápení. Muguruza jí přehrávala a Klárka byla marná. Trenér jí sice říkal, aby čopovala a dávala kraťasy, že chce zbytečně Muguruzu přestřílet, ale Klárka na ní prostě neměla. Jinak já fandím Klárce moc, nejvíc snad vůbec, i když vím, že tenisově je určitě za Petrou, ale stejně mám Klárku nejraději.
Reagovat
Nola
http://sport.sme.sk/c/7062944/boris-becker-vsetko-to-zacal-ivan-lendl.html
rozhovor aj pre fanúšikov Fedexa
Reagovat
J.M.
Do kamene tesat:

"Každý vyzdvihuje, akí sú dnešní hráči fyzicky zdatní. Ale chcete povedať, že Borg nebol fit? Alebo Chang, Agassi, Lendl a ďalší? Pre reklamy sa robia senzácie, všetko je naj, tenis z inej planéty, dokonca aj šesťhodinové finále Nadal ? Djokovič tu v Melbourne fascinovalo. Áno, prečo nie? Úžasný súboj. Lenže štyri z tých šiestich hodín boli na jedno kopyto. Ten istý štýl, akurát kto viac vydrží. V našich časoch sa hralo variabilnejšie."

"Dnes však už môžete predvídať, kto ich vyhrá ? do úvahy vždy prídu štyri mená. V našich časoch to nebolo možné. Hralo sa pestrejšie, viacerí ovládali štýl podanie ? volej, dnes to nevidíte. Keď prečítate súpera a viete, že vám nepôjde na sieť, stačí zablokovať solídne dlhým returnom jeho podanie a hrá sa výmena na príjme. Keby hral Federer v našich časoch, keď perfektne narábali raketou a taktikou viacerí, mal by to ťažšie, asi by nevyhral 17 titulov. Dnes sa k prvej štvorke málokto priblíži. Každý sa naučí forhend a bekhend, ale je mi ťažko, keď vidím niektorých pri sieti. Je to iný štýl, žiada si iný pohyb, koordináciu, cit v ruke, výber úderov,rýchle myslenie v sekunde a reakcie. Oveľa ťažší spôsob. Ak sa ten štýl nevštepí hráčovi za mlada, po dvadsiatke ho to už nenaučíte."
Reagovat
Jan
No jo, ale proč se přestalo hrát u sítě ? Nebo hráč, který jde na síť je většinou prohozen ? A proč nebyl prohozen v minulé éře ? Vždycky jde vývoj snad tak, že se prosadí lepší styl, tak nevím. I když Becker má pravdu, mlátit všechno od základní čáry je mnohem chudší než variabilní tenis minulosti. Buďme rádi za Štěpánka. Nakonec dělal značné potíže i Nolemu ve finále DC.
Reagovat
Nola
Štepanek? Nole s ním nemá problém a nikdy nemal, média urobia z komára somára :D Štepanek vs Djoker vlani na AO pobavili divákov
http://www.youtube.com/watch?v=b0VRAca0MYw
Reagovat
Roger_Federer
poradne si to precitaj....Pouzil dokonce slovo nuda..
Reagovat
Amputace
Přesně, jak píše Jan. Chce to akorát nevidět věci černobíle. Prostě tolik hráčů nechodí na síť, protože to při dnešním tenisu nepřináší úspěchy. K talentu hráče patří i umění přizpůsobit se aktuálním trendům.
Reagovat
LukasH
Je pravda, že tenis by dříve mnohem variabilnější. Dnes se hraje hlavně na sílu. Jenže dřívější styl prostě nelze dneska uplatňovat z mnoha důvodů. Rakety jsou jiný. Styl gelový zápěstí, kterej se učí cca v posledních 10 letech, dřív byl nemyslitelný. Taky např. Štěpánek jím nehraje a jeho forhend je mnohem míň razantní. Nehrál se topspin forhend, return byl slabší. Prostě nejde nikoho obviňovat. Styl servis volej se nedá praktikovat nebo aspoň ne pravidelně. Dřív, když nebyly tak razantní údery, se s tím míčkem dalo vyhrát, ono se zdá, že tehdejší tenisti měli skvělou techniku a cit pro míč - ano, měli, ale s dnešníma perdama by si těžko nějak poradili. Je to prostě tak.
Reagovat
smazaný uživatel
Boris je bývalý servis volej hráč, samozrejme, že každý si hudie to svoje, je ovplyvnený vlastným štýlom, vlastnou érou.

Povedal svoj názor, na ktorý má právo, no existuje kopec protichodných názorov iných tenisových legiend. Neviem, prečo by som teda mal venovať väčšiu pozornosť práve názoru Beckera. Agassi si napríklad myslí niečo iné, súčasných tenistov považuje za fyzicky najzdatnejších a ja súhlasím práve s ním. Tenis v 80. či 90. rokoch sa nedá so súčasným absolútne porovnávať, už len razancia výmien od základnej čiary nedovoľuje hráčom včas pristúpiť na sieť, možno aj preto logicky ubúda volejov.

Boris má pravdu, že sa v tých časoch hralo variabilnejšie, no bohužiaľ tenis a celkovo šport sa vyvíja do oveľa atletickejšej polohy. Aj Pelé bol variabilnejší, než Ronaldo, no taký šprint, aký dokáže vyvinúť Portugalčan zrejme dosiahnuť nedokázal. Tenis prechádza prirodzenými zmenami, tí najlepší sa dokážu prispôsobiť.
Reagovat
Mayo
samozrejme, že to okukal od AM
Reagovat
Mayo
Ronaldo je atletická dokonalosť.
Reagovat
smazaný uživatel
+++
Reagovat
Roger_Federer
Pointa je pro me spise v tom co Becker rekl o" konkurenci", poctu hracu co mohly vyhrat granslam, ze to bylo necitelne a favorytu bylo vzdy vice..v drivejich dobach...
Reagovat
tito
Když se dívám na zápasy, vidím spoustu možností, kdy by hráč mohl zaútočit na síti ( nejen po jasném přetlačení). Většina to neudělá. A až takový problém vyjma antuky nevidím v povrchu, ani v nových materiálech. Hlavní problém je v poslední větě BB v příspěvku J.M. Prostě je to nikdy pořádně nikdo neučil, hra na síti byla pouze doplňková v rámci tréninku, celá jedna generace byla zaměřená výhradně na hru od BL. Pochopitelně si nemyslím, že by hráči mohli hrát výhradně útočným stylem, to už opravdu dnešní doba umožňuje méně, ale mohl by být více zakomponován a hráči stále mají možnost hrát podstatně variabilněji, než tomu tak je. Rogerovi nikdy nebyla vzdálená, určující je u něj rychlost, ale jak Rafovi, tak hlavně Nolemu se nedá upřít snaha vnést právě tento nový prvek do své hry a získat převahu pro vzájemné zápasy, popřípadě zkracovat neúnosné maratony. Klišé že to nejde neberu. A osobně si myslím, že právě kombinace stylů s nemalým podílem útočné hry je budoucností tenisu a bude známkou budoucích šampionů.
Reagovat
smazaný uživatel
Pokial viem, tak Boris slovíčko konkurencia ani nezmienil..Hovoril, že kedysi boli GS nečitatelné, teraz je štvorica favoritov..To však neznamená, ze je nizsia konkurencia..Práve naopak vyrovnanost neznamená kvalitu, treba to už pochopit Dominik..
Reagovat
smazaný uživatel
A já si myslím, že konkurence vždy byla, vždy je a vždy bude. Asi není náhoda, že se tolik let od Lavera nikomu kalendární GS vyhrát nepodařilo. Kvalita špičky je hodně vysoko, rozhodující jsou jen malé detaily. Mohli by to už lidé pochopit.
Reagovat
Roger_Federer
naopak Petre vyrovnanost vice hracu schopnych vyhrat titul se primo rovna..vetsi konkurenci na dany titul.
Reagovat
smazaný uživatel
Hirschna to vystihol presne, nemám ja k tomu čo viac dodať.
Kecy o slabej konkurencii v rokoch 2004-07 šíria väčšinou odporcovia Federera, ale to je normálne - ak by bol na vrchole dajme tomu Sampras, tak by sa vyťahovalo zase niečo na spochybnenie (napríklad, že nikdy nevyhral a ani nebol vo finále French Open).
Ak by bol napríklad Nadal, vyťahovalo by sa to, že prevažná väčšina jeho GS titulov je z antuky (momentálne skoro 2/3).

Vždy sa nájdu pochybovači.
Reagovat
smazaný uživatel
A napadla ma taká otázka. Je Nadal či Sampras lepší ako Borg, len preto že majú o 2-3 GS tituly viac ? Podľa mňa sú na rovnakej úrovni. Prečo ? Borg vo svojich časoch hrával ročne len 3 grandslamy a skončil keď mu bolo 25 ! A to získal grandslamov 11 !
Vtedy boli aj grandslamy rozdelené podľa dôležitosti a ten najdôležitejší získal Bjorn 5x. Australian Open hral raz v živote ! Aj toto sú fakty na ktoré netreba zabúdať.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to ani náhodou Dominik..Vacsia vyrovnanost neznamená vacsiu kvalitu..Opat pridávam príklad zenského okruhu bez Sereny, ktorý bol tak vyrovnaný, ze kazdy GS v roku vyhrala iná hráčka..Potom sa vrátila Serena, ktorá zobrala 3 zo 4..Chces povedat, ze je teraz menej kvalitny?..
Reagovat
smazaný uživatel
S tým Borgom to je velká pravda..Netreba zabúdať ani na Lavera..Preto je celá anketa o best ever proste nezmysel..Hracov odlisných generácii nemozno porovnávať..Odlišné generácie, hoci sa to nezdá sú aj Roger a Rafa..Každý z nich mal trochu odlišné podmienky, vrcholnú formu dosiahol v odlišných časoch..Porovnávajú sa len preto, že Rafa začal byť fenomén na antuke este ako tínedžer v časoch Rogerovej najvacsiej slávy, tam sa ich vrcholná forma stretla. Inde, predovsetkým na harde to bolo o tom, ze ked sa dostal daleko Roger, Rafa nie a teraz je to naopak, Rafa sa dostava daleko, ale Roger už nie..
Reagovat
smazaný uživatel
Teď s tebou musím souhlasit, ty řeči o nej hráče všech generací tím pádem stojí na vodě.
Reagovat
Amputace
Už o tom tady byla několikrát řeč. Odmaž z posledních pěti šesti let Nadala, Djokoviče, Murrayho a Federera a co ti zůstane? Velice vyrovnaná konkurence. Být tomu tak, jistě by se bezezbytku naplnila Beckerova slova - GS by vyhrával stále někdo jiný, tenis by byl nepředvídatelný, vítězové předem nejasní, kdo by ty GS získával: Ferrer, Tsonga, Del Potro, Gulbis. Znamenalo by to však ve výsledku velikou konkurenci? Zaprvé: Becker nemluví o malé konkurenci, ale o nedostatku různorodých stylů. Zadruhé: Ta naprostá dominance špičky je způsobena existencí zcela výjimečných tenisových person v jediné době, které (a to je důležité) nejenže jsou výjimečně talentované, ale především vykazují dlouhodobou kvalitu a formu, což většina takzvané Rogerovy konkurence nevykazovala. Jestli si opravdu myslíš, že fakt, že nikdo nedominuje, nevyčnívá nad ostatními, znamená velikou konkurenci a naopak pokud někdo dominuje, tak jedině proto, že ten zbytek není konkurenceschopný, tak jsi hodně vedle. Co potom ve fotbale Ronaldo a Messi posledních několik let, kdy se točí všechno jenom kolem nich? Co v MotoGP Rossi? Co Woods v golfu? Ti všichni neměli podle tebe konkurenci? O to je to absudrnější číst od tebe jako fanouška Rogera, který neměl ve svých nejúspěšnějších letech jediného soupeře srovnatelného s dnešním Djokovičem.
Reagovat
Roger_Federer
Tak jeste ti to vysvetlim jednou..Me vadi to vase dehonestovani..ostatnich hracu (Hewit.Roddick, Nslbandian..atd.)"Federerovi slabe ery"..

Takze Federerova absolutni nadvlada v letech2003-2007 nebyla zpusobena naprostou dominanci Federera ale absenci výjimečných tenisových person(nadal uz zde heal )v jediné době?? Ale dnes (posledni 2roky)..jde o absolutni naprostou dominanci špičky v podani Nadala Djokovice..

Nemeris trosku rozdilnym metrem?
Reagovat
Roger_Federer
Vec dalsi pokud bych si tedy odmyslel vsechny Rafovy uspechy na antuce a hlavne RG...kam by tedy podle tve uvahy spadal?
Reagovat
Amputace
1) Nadal sice hrál, ale podívej se, jakých výsledků dosahoval na AO a US. Nedostal se tam ani do semifinále. Podle tebe byl tedy srovnatelný s dnešním Djokovičem?
2) Federer dominoval. Dnes dominují Nadal a Djokovič. To jsi napsal velice správně. Dominují dva hráči, kteří jsou jeden druhému enormní konkurencí, ukrádají si tituly, polovina toho, co by mohli potenciálně vyhrát, jde obvykle na konto toho druhého. Nic takového Federer v letech 03-07 s žádným hráčem dlouhodobě nezažíval. Jedině s Nadalem na antuce.
3) Dík, mně nic vysvětlovat nemusíš, spíš ty bys měl ledacos pochopit. Myslím, že forehandův příklad "se Serenou" a "bez Sereny" je dostatečně demonstrativní a i ty by ses mohl chytit.
4) Nikoho nedehonestuji, pouze mi připadá absurdní, aby právě fanoušek Federera tady nejvytrvaleji vykřikoval cosi o dnešní slabé konkurenci.
Reagovat
Amputace
Spadal by tam, že by měl 5GS, o jeden méně, než podle mnohých nejkomplexnější hráč dneška - Djokovič. Ve 27 letech slušné. Jinak vůbec nechápu, jak to souvisí... (a to teď opravdu nevím)
Reagovat
Roger_Federer
nebyt dominance Federera..krom antuky..Roddick 3-5GR..Hewitt-kolik? Safin kolik..tolik co Rafa dnes bez antuky.? porad slaba era?
Reagovat
Amputace
Panebože, odmaž Nadala, Djokoviče, Murrayho a kolik titulů by měl Ferrer 3-5? Kolik Berdych nebo Potro? Možná ještě víc. Takže pořád slabá konkurence?

A jinak nechápu to tvé neustálé "Rafa bez antuky". Roger bez hardu má 8GS. To znamená ve svých 32 letech "pouze" o 3GS víc než Rafa bez antuky.
Reagovat
Roger_Federer
A to smesne breceni jak Djokovic "krade" Rafovy tituli...na to mate monopol.;).Nikdy jsem tady nevidel vecet nikoho z fanousku Djokovice...o kolik titulu by mel vice Federer nebyt Rafaela Nadala?
Reagovat
Amputace
Jsi skutečně tak hloupý nebo si na to jenom hraješ? Nikdo nepíše o nějakém jednostranném ukrádání - oni si ty tituly ukrádají navzájem, jsou si vzájemně obrovskou konkurncí, nebýt toho druhého, první sbírá všechno, stejně jako roger 03-07. A fanoušci Djokoviče o tom - zcela logicky - nepíší proto, že tyto "války" se odehrávají mezi tábory Rogera a Rafy a toto je holt jeden z argumentů.
Reagovat
Roger_Federer
Jde mi o toto:Odmazu li fenomenalni Federera mam tady 5 hracu kteri by teoreticky meli 3-5gr..podle tebe slabe hrace a generaci..
Reagovat
Roger_Federer
me nejde o Nadala a jeho tituli ale o fakt ze doba na prelomu tisicileti mela nekolik vynikajicich hracu.Tezkou konkurenci s nebyt fenomenu Federer byly vy tito graci legendami..Ale tx vydis jen Nadals..takze diskuze z tebou je zbytecna..
Reagovat
Roger_Federer
me nejde o Nadala a jeho tituli ale o fakt ze doba na prelomu tisicileti mela nekolik vynikajicich hracu.Tezkou konkurenci s nebyt fenomenu Federer byly vy tito graci legendami..Ale tx vydis jen Nadals..takze diskuze z tebou je zbytecna..
Reagovat
Amputace
Ježiši, ale to platí úplně pro každou generaci. Když odmažeš ty nejlepší, tak tituly posbírá zbytek, to je snad úplně jasný. A co to jako dokazuje? Že ti hráči, kteří by to v případě Federerovy absence posbírali, byli natolik fenomenální, že byli pro Rogera obrovskou konkurencí? Co to dokazuje? Že by v případě Federerovy absence vyhrávali oni? Hm. A kdo by jako měl vyhrávat? Já?

Ty si psal, na což já jsem reagoval, že dnes není veliká konkurence. Že je to celé jenom o Nadalovi a Djokovičovi. A já se tě ptám - úplně stejně jako ty mě -, kdyby ti dva nebyli, kdo by ty tituly dnes vyhrával?
Reagovat
Amputace
Ano, já tvrdím, že tam nebyl žádný fenomén podobný Djokovičovi. Co se talentu týče jistojistě ano, takový Nalbandian byl podle mě srovnatelný i s Rogerem, ale žádný z těch hráčů si nedokázal dlouhodobě udržet formu, polovina se jich potýkala se zraněními, z čehož přirozeně Roger profitoval. Nikdo nemluví o tom, že Safin, Nalbandian nebyli skvělí hráči, ale žádný z nich nebyl pro Federera takovou konkurencí jako je už několik let Djokovič pro Nadala. To můžeš těžko popřít.
Reagovat
Roger_Federer
porad dokola.....Rafa.Rafa.Rafa....jednim slovem posedlost..
Reagovat
Amputace
Vyhledej si, kdo jeho jméno v tomto vlákně zmiňuje první, jestli já nebo ty :D A pak kdo je tady posedlý :D Nemám už k tobě slov.
Reagovat
smazaný uživatel
Nič v zlom, ale vzhľadom na predvedené argumenty mám pocit, že by si mal problém aj s malou násobilkou.

Nech je konkurencie akákoľvek, ročne sa vždy odovzdajú 4GS. To, že by Hewitt, Roddick či ostatní mali GS bez Rogera absolútne nič nedokazuje a veru nie su mi jasné tvoje myšlienkové pochody, kam vlastne tým mieriš. Teda je mi to jasné, no normálny človek nad tým pokrúti hlavou.

Alebo inak. Bez Rogera by mal GS aj Philipoussis, Gonzales, Baghdatis, Roddick, Hewitt, či 35ročný Agassi..Každé GS finále, iný súper..Čo to dokazuje? Jednoducho to, že nikto z jeho konkurencie nebol schopný podávať dlhodobé konštantné kvalitné výkony. Každý z menovaných 1-2ročne vypadol počas GS ešte pred štvrťfinále, veľakrát s hráčom mimo TOP 20.. Veď v čase jeho dominancie 04-07 bol jeho najčastejším finálovým súperom Nadal, ktorý sa s ním stretol 4krát. A to podotýkam vo veku, kedy bol ešte tenisový benjamínok, o 5 rokov mladší, než Roddick, Safin, Nalbandian a ostatní, hrajúci v tom čase v ideálnych tenisových rokoch.
Reagovat
Roger_Federer
umlatili jste me argumentama; (...menim tedy nazor!.mezi lety 2003-2007 nebyla krome antuky(zde byla extremni) zadna konkurence..Hraci kolem Federera byli slabi nebo jeste herne nevyspeli (Nadal, Djokovic ) a nekonkurence schopni.Tenis stal za houby a dokud herne nedorostli Nadal a vzapeni Djokovic nebylo o cem...
.
Reagovat
Mayo
a ja to zhrniem : Roger je najlepší hráč všetký čias.
Reagovat
smazaný uživatel
Nechápu že s tebů nekdo ide do výměny názoru , protože si uplně mimo , pořád si protiřečíš a tvoje vyjadřování je na úrovni 10-letého děcka.
Reagovat
Roger_Federer
dekuji za kompliment..Nemyslim ze bych si v necem protirecil nebo menil nazor..a pokud nejsi schopen oddelit mou ironii a nazor na vec nechapu proc se k tomu vyjadrujes..
Reagovat
smazaný uživatel
Skrátene a zjednodušene. V čase dominancie Federera (roky 2004,2005) nemal Roger úhlavného súpera, okrem Nadala v rokoch 2006 a 2007, ktorý už vtedy dosahoval na antuke a tráve výborné výsledky. Hráčske pole od 5.do 30.miesta však malo väčšiu kvalitu a pestrosť ako dnes.

Roky 2008-10 boli o dominancii Nadala a Federera, počas týchto rokov získal cca 22-23-24 ročný Nadal 6 GS titulov (žiadne iné GS finále) a 27-28-29 ročný Federer 4 GS titulov (plus 4 ďalšie finále). Títo dvaja si prakticky podmanili tenis, do popredia sa dostávajú Djokovič a veľmi jemne Murray.

Až potom, v roku 2011 prišiel Djokovič ako ho poznáme, Nadal si neudržal svetovú jednotku pred ním a tam začala dominancia dua Nadal-Djokovič (čiastočne Murray a Federer) až doteraz. Kvalita hráčov mimo top4 je však nižšie ako bola pred 7-8 rokmi, to potvrdili mnohí tenisoví analytici.

Z tohoto môjho sumáru vyplýva, že v skorých rokoch menšia konkurencia na vrchole, väčšia mimo top5, dnes presne naopak. Taký Federer však nemôže za to, proti komu hral, a keď sa opýtate niekoho na najlepšieho hráča histórie tenisu, dve tretiny povedia jeho meno. Zvyšok spomenie Borga alebo Lavera. Ak sa Rafa dostane do kategórie 15-16-17 GS, on bude patriť k tejto "svätej štvorici" tiež. :)
Reagovat
Amputace
Moc dobře napsáno.
Reagovat
smazaný uživatel
Súhlasím, že za súperov Roger nemuôže a nemohol. Tých 17GS mu nikto nezoberie, už nikto nikdy nebude mať taký monopol v čase štyroch rokov. Paradoxne mu to aj uškodilo, vytvoril si okolo svojej osoby gloriolu dokonalosti, ktorá začala mať trhliny až v roku 2008. V tom čase však už mal milióny, či stovky miliónov fanúšikov, ktorí si nič podobné nepripúšťali a mám pocit, že ani on sám nie.

Viac menej súhlasím s riadkami, ktoré si napísal. O hráčoch 5-8 by sme mohli diskutovať menovite, pretože takto sa to ťažko porovnáva. Ak rátame medzi danú skupinu hráčov Delpa, Tsongu, Berdycha, či Tsongu nie som si na sto percent istý, že sú kvalitatívne horší ako štvorica z tých rokov. Rebríček z 27.1.2007 má napríklad na týchto miestach hráčov: Gonzales, Blake, Robredo, Ljubičič..Ale v tých rokoch sa druhá štyrka dosť často menila, nebola tak zafixovaná ako dnes. S pestrejším typologickým rozlíšením hráčov samozrejme úplne súhlasím.
Reagovat
smazaný uživatel
kdy a jedtli bude nekde live party?
Reagovat
Denis92
Zajtra nam zacina AO,takze jedna z poslednych sanci sa pridat.
Kedze uz je zverejneny zreb AO,tak si nezabudnite nominovat hracov :)

Ak by sa chcel este niekto pridat,dole su pokyny.
http://www.grandslamfantasytennis.com

Vytvoril som na tejto stranke novu fantasy league pre AO 2014
Nazov ligy : "TenisPortal"
treba sa zaregistrovat (pokial ste tak neurobili uz v minulosti)
date LEAGUES, potom BROWSE LEAGUES a tam napisete "TenisPortal"
Reagovat
smazaný uživatel
tak snad :D
Reagovat
babolat.cz
Nadal v 1.kole Tomice, to je tedy los :-(
Reagovat
dadaft
já to tušil.
já to do prkýnka tušil.
Jamie Hampton už je z pavouka pryč a hrát nebude.
:((((((((((((((((((((((((((((((((((((
chjo.
Reagovat
smazaný uživatel
Během AO má Sabine v týmu posilu - Martinu Hingis ;)))
Reagovat
steve79
Už se nemužu dočkat až to začne. Největšími favority z mého hlediska je Djokovič a Nadal. Jiný vítěz by byl velkým překvapením. Murray na to podle mě po zranění nemá a mohl by se utkat v čtvtfinále s Rogerem, jenže u Fedexe je otázka zda porazí v osmifinále Tsongu. Federerovi moc nevěřím. Zvlášt dva poslední Gradslamy byly velice špatné.
Reagovat
babolat.cz
no na finále (i když na lavičkách) Becker-Edberg to nevypadá.
Reagovat
smazaný uživatel
http://tv.eurosport.cz/tenis/rozhovor-komentator-libor-basik_sto4082100/storynews.shtml
Reagovat
smazaný uživatel
Dobrý rozhovor.
Reagovat
J.M.
Zajímavá odpověď na to, koho by si přál ve finále:

"Já osobně preferuji útočný styl, moc mi chybí hra servis ? síť, všeobecně hrají dnes hráči mnohem méně u sítě. To je však dáno pomalejšími povrchy a jednoznačně i fantastickou kondicí vrcholových hráčů. ... Každopádně odpovím jinak ? finále Nadal v. Djokovič bych bez problémů oželel."

:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Basík by se místo sepisování "rozhovorů" hlavně měl naučit mluvit. Pokud tam tuhle pištivou stár slyším, do dvou minut Eurosport přepínám na anglický komentář.
Reagovat
smazaný uživatel
No jo, tobě by měli v Eurosportu nabídnout fleka, abys jim to tam předvedl... :D
Reagovat
Mayo
Je pravda, že hlas pána Basíka je dosť zlý ale aj tak mi nevadí, rád ho počúvam. Ale neni môj najobľúbenejší.
Reagovat
Fandina
Naopak, já mám vždycky radost, když poslouchám Basu. Působí na mě hodně pozitivně a vřele. Ne vždycky mám stejný pohled na věc, jako on, ale jinak je to pro mě top moderátor a to že umí hrát tenis je obrovský bonus, který z jeho moderování cítím na sto honů. Basik je super! Pojď, pojď, pojď!
Reagovat
smazaný uživatel
Takže Monča Puig začíná na kurtu č. 22 a Donna hraje třetí zápas na kurtu č. 10. Tyto zápasy asi určitě k vidění nebudou... Na Eurosportu by ale mohla být Anička, která hraje třetí zápas v Hisense Areně. Snad by jeden z těch předcházejících zápasů mohl být trochu vyrovnanější, aby Anička nehrála moc brzy... V pět hodin bych klidně vstal. :)

Horší je, že v úterý dopoledne budu pryč, takže asi přijdu o zápas Mashy nebo Viky. Minimálně jedna z nich totiž určitě bude hrát večer australského času...
Reagovat
PetaM
No, se Sam si teda naběhli :D Dát ji na největší kurt (kde bude taky pod největším tlakem) a ještě proti Kláře, která ji nedávno porazila ... Snad to Klér zvládne i teď! :) Přeju našim v pondělí hodně štěstí, bohužel nic neuvidím, protože mám v pondělí zkoušku, ale ve středu budu nachystaný! :) :)
Reagovat
Mayo
omg...samozrejme Rafa nezačína...to je nuda...tak hádam dajú Stosurku s Klárou...to vidím ako najzaujímavejší zápas
Reagovat
Pe3k
Kde jsi to četl?
Reagovat
smazaný uživatel
http://www.dawn.com/news/1079818/i-can-knock-off-nadal-djokovic-warns-federer
Krásná ukázka poctivé bulvární žurnalistiky. Původní prohlášení:
?Of course, we do believe we can knock them off, yes,? he added, referring to the other members of the world top 10.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak pri klišé rozhovoroch a tlačových konferenciách musia novinári aj "variť z vody". Toto je typický príklad.

Mamľasi sa na to chytia, zvyšní si aj prečítajú celý článok.
Reagovat
J.M.
Nemusí. Je to jejich svobodné rozhodnutí, nikdo jim nedrží pistoli u hlavy, aby tohle dělali. Je to jen otázka charakteru člověka.

Jinak v tom rozhovoru je spousta mnohem zajímavějších věcí, které Roger říká. To, že hráči top 10 věří, že můžou první dvojku porazit, je normální, nikdo neřekne že ne, protože jinak nemá smysl vůbec hrát (a slovo "může" neznamená "musí", je to jenom vyloučení nemožnosti, tedy libovolná pravděpodobnost větší než nulová), tudíž ani nemá smysl z toho dělat článek. Ale jinak jako obvykle tam Roger říká řadu věcí, které jdou nad rámec nicneříkajících klišé (například vyvracení neustálého podsouvání, že je kurt letos nějak rychlý a že to je špatně). Stačí jenom nevybírat si z něj tím stále stejným klišovitým novinářským způsobem - novináři jsou daleko větší klišaři než hráči.
Reagovat
smazaný uživatel
Lenže novinárov s charakterom je ako šafránu ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Náš velkohubý elegán opět již tradičně prdí z huby.. :-D
Reagovat
marika
Tak se hned k němu musíš přidat :-D
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist