Veselý je poprvé v Top 100 a Ferrer na 3. místě. Federer po 10 letech vypadl z elitní čtyřky

8. 7. 2013, 07:59
Aktuality 142
Jiří Veselý se dnes poprvé objevil mezi stovkou nejlepších tenistů světa a nadělil si tak pěkný dárek k 20. narozeninám. Po neúspěšné obhajobě titulu ve Wimbledonu vypadl po 10 letech z Top 4 Roger Federer, naopak David Ferrer posunem na 3.místo vylepšil své maximum.
Roger Federer

Jiří Veselý začínal sezonu jako hráč třetí světové stovky, letos ale vyhrál tři turnaje Futures, dva challengery a po sobotním finále v Braunschweigu, kde prohrál až s nasazenou jedničkou Florianem Mayerem, poprvé pronikl do Top 100. V dnešním vydání českému tenistovi, který ve středu oslaví 20. narozeniny, patří 89. místo. 

Pořadí se však měnilo především v závislosti na výsledcích ve Wimbledonu, kde nebyla nouze o překvapení. Nejlepší český tenista Tomáš Berdych si zahrál čtvrtfinále a udržel si post světové šestky.

Ztrácí však už jen 920 bodů na 5. místo, na kterém je Roger Federer. Jednatřicetiletý Švýcar v Londýně vypadl už ve druhém kole s Ukrajincem Stachovským, neobhájil titul a poprvé od června 2003 figuruje na horší, než čtvrté příčce. Nic na tom nezmění ani během července, kdy je přihlášen na antukové turnaje v Hamburku a Gstaadu.

Poklesu Federera využil David Ferrer, který ve Wimbledonu naopak dokázal zopakovat loňské čtvrtfinále a poprvé v kariéře se ve světovém žebříčku objevil už na 3. místě, neboť jeho pronásledovatel Rafael Nadal na trávě v All England Clubu vypadl už v 1. kole s Darcisem a přišel o možnost atakovat 'bednu'. Do konce roku má ale času dost, obhajovat totiž nebude žádné body. 

Vedení si upevnila vedoucí dvojice Novak Djokovič a Andy Murray. Britský tenista díky premiérovému triumfu ve Wimbledonu mírně stáhl náskok světové jedničky Novaka Djokoviče, kterého včera porazil ve finále.

V deblovém žebříčku se vrátil do elitní desítky Radek Štěpánek, jenž si zahrál na trávě v All England Clubu v minulém týdnu semifinále. Ve dvouhře je daviscupový hrdina z loňského finále stále na konci první padesátky a jako česká trojka za Berdychem a Lukášem Rosolem (40.).

Bartoliová je sedmá
Vítězka wimbledonské dvouhry žen Marion Bartoliová se díky prvnímu grandslamovému titulu posunula na 7. místo a vyrovnala své nejlepší umístění.

Osmadvacetiletá Francouzka vystoupala v pořadí WTA o osm míst a předstihla i Petru Kvitovou. Ta si nicméně po prohře ve wimbledonském čtvrtfinále udržela své žebříčkové postavení díky tomu, že za ni klesla dosud sedmá Němka Angelique Kerberová.


Za královnou ženského tenisu Serenou Williamsovou si prohodily pozice Viktoria Azarenková a Maria Šarapovová, která je nově světovou dvojkou.

Žebříčky ATP k 8. červenci 2013:

Dvouhra:
1. (1.) Djokovič (Srb.) 12.310 b.
2. (2.) Murray (Brit.) 9360
3. (4.) Ferrer 7220
4. (5.) Nadal (oba Šp.) 6860
5. (3.) Federer (Švýc.) 5785
6. (6.) Berdych (ČR) 4865
7. (8.) Del Potro (Arg.) 4500
8. (7.) Tsonga 3480
9. (9.) Gasquet (oba Fr.) 3045
10. (10.) Wawrinka (Švýc.) 2915

11. (13.) Haas (Něm.) 2605, 12. (11.) Nišikori (Jap.) 2495, 13. (12.) Čilič (Chorv.) 2335, 14. (14.) Tipsarevič (Srb.) 2310, 15. (15.) Raonic (Kan.) 2225, 16. (16.) Almagro (Šp.) 2195, 17. (22.) Janowicz (Pol.) 2154, 18. (19.) Simon (Fr.) 2055, 19. (21.) Isner (USA) 1770, 20. (20.) Mónaco (Arg.) 1740,
...40. (35.) Rosol 1011, 48. (45.) Štěpánek 875, 89. (109.) Veselý (všichni ČR) 599.

Čtyřhra:
1. (1.) B. Bryan, M. Bryan (oba USA) oba 14.460, 3. (3.) M. López 5540, 4. (4.) Granollers (oba Šp.) 5540, 5. (10.) Bopanna 5380, 6. (7.) Bhúpathí (oba Indie) 5225, 7. (8.) Peya (Rak.) 5100, 8. (6.) Soares (Braz.) 5080, 9. (11.) Paes (Indie) 4720, 10. (14.) Štěpánek (ČR) 4490, ...38. (41.) Čermák 1815, 46. (43.) Dlouhý (oba ČR) 1640.

Žebříčky WTA k 8. červenci 2013:

Dvouhra:
1. (1.) S. Williamsová 11.895 b.
2. (3.) Šarapovová (Rus.) 9235
3. (2.) Azarenková (Běl.) 8825
4. (4.) A. Radwaňská (Pol.) 5965
5. (6.) Na Li (Čína) 5555
6. (5.) Erraniová (It.) 5180
7. (15.) Bartoliová (Fr.) 4675
8. (8.) Kvitová (ČR) 4435
9. (7.) Kerberová (Něm.) 3970
10. (9.) Wozniacká (Dán.) 3660

11. (11.) Vinciová (It.) 3060, 12. (10.) Kirilenková (Rus.) 2976, 13. (13.) Stosurová (Austr.) 2965, 14. (14.) Jankovičová (Srb.) 2925, 15. (20.) Flipkensová (Belg.) 2906, 16. (17.) Stephensová (USA) 2870, 17. (12.) Ivanovičová (Srb.) 2740, 18. (24.) Lisická (Něm.) 2650, 19. (16.) Petrovová (Rus.) 2505, 20. (18.) Suárezová (Šp.) 2440,
... 29. (30.) Šafářová 1655, 42. (43.) Zakopalová 1300, 73. (77.) Karolína Plíšková 888, 89. (89.) Hradecká 763, 96. (118). Záhlavová-Strýcová (všechny ČR) 666.

Čtyřhra:
1. (1.) Erraniová, Vinciová obě 9355, 3. (3.) Petrovová 7730, 4. (5.) Makarovová (Rus.) 6780, 5. (8.) Srebotniková (Slovin.) 6745, 6. (6.) Vesninová (Rus.) 6631, 7. (4.) Hlaváčková (ČR) 6440, 8. (7.) Hradecká 5886, 9. (16.) Hsieh Su-wei (Tchaj-wan) 5385, 10. (23.) Shuai Peng (Čína) 5025, 11. (17.) Peschkeová 4295,
...21. (18.) Šafářová 3545, 44. (53.) Záhlavová-Strýcová 2062, 53. (49.) Uhlířová 1707, 73. (85.) Hrdinová 1216, 74. (79.) Birnerová 1199, 77. (84.) Voráčová (všechny ČR) 1164, 94. (95.) Zakopalová 926.

Finanční žebříček roku (v dolarech):
1. S. Williamsová 4,786.086, 2. Azarenková 3,774.127, 3. Šarapovová 3,532.022, 4. Bartoliová 2,854.202, 5. Erraniová 1,999.669, 6. Li Na 1,943.256, 7. A. Radwaňská 1,683.385, 8. Lisická 1,572.362, 9. Vinciová 1,287.328, 10. Kvitová 1,205.608, ...28. Šafářová 550.297, 35. Zakopalová 432.775, 44. Hradecká 391.327, 57. Hlaváčková 308.595, 78. Karolína Plíšková 215.126, 98. Peschkeová 176.176, 99. Cetkovská 175.970.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK

Komentáře

142
Přidat komentář
smazaný uživatel
Jsme slavní, výňatky z této diskuze se dneska objevili v článku na aktuálně.cz :D Fricku si slavný :D
Reagovat
smazaný uživatel
http://sport.aktualne.centrum.cz/berdych-grandslam-nikdy-nevyhraje-mini-fanousci-novak-veri/r~b3c55de8e7c911e28439002590604f2e/?utm_source=centrumHP&utm_medium=dynamicleadbox&utm_campaign=A&utm_term=position-10
Reagovat
smazaný uživatel
Tak doufam ze tento clanek Tomase jenom nakopne. Ja si furt myslim ze nato ma protoze se zlepsuje a tuto sezonu ma dobre rozehranou. Samozrejme zalezi jak zahraje dulezite zapasy s TOP5. Pokud zahraje svoje nejvyssi maximum tak ma nato porazit kazdeho. (stim ze nema v zapasech na Murraye nesouhlasim!!! h2h je hodne vyrovnane)

Tomas by mohl byt takovy cerny kun US open pokud mu forma vydrzi (Kazdopadne bych rekl ze bude mit vetsi sance nez Ferrer) ale uvidi se tedkon na dvouch 1000 kde Tomas skoro nic neobhajuje.

Moji favorite na Betonovou cast sezony:
1. Djokovic
2. Nadal/Murray
3. DelPo/Federer
4. Berdych/Ferrer - Cerni kone
Reagovat
smazaný uživatel
Nezbývá mi, než s tebou souhlasit, taky myslím, že má na US slušnou šanci, dokonce bych přehodnotil tvůj žebříček, nevím proč máš Nadala tak vysoko, dokonce na stejné úrovni jako Murraye. Je evidentní, že po zranění nebude mít na jiných než antukových površích vůbec ustláno, navíc je právě US jeho nejslabší GS, kdoví zda bude moct hrát plnohodnotně, páč právě New York bude zřejmě nejnáročnější zkouškou jeho kolen. Berdych rozhodně šanci má, troufám si tvrdit, že kdyby loni v SF proti Andymu nefoukal takový mocný vítr Berdych by klidně mohl skota porazit. A pak, stále je tu ta statistika, že od roku 2008 5 různých vítězů pěti ročníků, z čehož hned čtyři si připsali svůj první a zároveň poslední vavřín na US, tak teď je řada na Tomovi nebo Tsongovi. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Me nezbyva nez stebou take souhlasit :-) Jenom podotknu ze ten zebricek jsem si sestavil celkove pro beton takze se nejdrive uvidi na Masters jak je natom Nadal,Tom,Ferrer a Tsonga (Vidis...Tsongice jsem tam zapomel), takze do US open se to muze jeste zmenit...S tim USopen2012 SF mam uplne stejny nazor. Minimalne si myslim ze by to byl mnohem vice vyrovnany zapas.
Reagovat
UnrealTom
come on Roger Hamburg a Gstaad jsou tvý :)
Reagovat
smazaný uživatel
konecne uz skoncili turnaje na hline,uz sa tesim na americku seriu,US Open je pre mna turnaj roka a to dlhodobo,dufam ze ho vyhra niekto z mojich oblubenych(Rafael,Novak,Juan-Martin,Jerzy)
Reagovat
tommr
na antuce se ještě zdaleka neskončilo - příští 4 týdny se budou v Evropě hrát jen antukový turnaje ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
hlinou som myslel travu-este bezvyznamny Newport-antuka je v pohode
Reagovat
Alexandria
Som sklamana
Reagovat
Fandina
Jan Hernych se kvalifikoval na turnaj v Newportu, tak super a gratulka. A v prvním setu hrál s Bozoljacem TB který skončil 16 : 14, to se asi pěkně tahali chlapci. Tak držím palce Honzo do hlavní soutěže ... pojď pojď pojď
Reagovat
tommr
Hernychovi se letos na trávě velice daří. Škoda, že si nemoh zahrát i kvalifikaci ve Wimbledonu - moh tam uhrát slušnej výsledek ...
V prvním kole v Newportu bude hrát s dalším kvalifikantem Pavicem což je relativně lehkej soupeř a Honza by měl proto bez větších potíží postoupit do druhýho kola ... :)
Reagovat
Frick
http://isport.blesk.cz/clanek/blesk-sport/176266/hingisove-manzel-prijel-driv-neveru-na-hotelu-videl-na-vlastni-oci.html

Že by podobně vítr vál i v době, kdy se rozešla s Radkem?
Reagovat
smazaný uživatel
jake ceske korene

sak to je vychodnarka jak lux
ciska Kosicanka
Reagovat
gigin
Kdo je na obrázku? :)))
http://www.q3.cz/images/96meg.jpg
Reagovat
carolyn
a jaká je výhra????????????
Reagovat
gigin
Taneček s wimbledonským vítězem.
Reagovat
carolyn
kvíz přenechávám montymu :-/
Reagovat
gigin
Carolyn, tak taneček s hráčem, který prohrál na letošním Wimblíku s polským Isnerem.
Reagovat
carolyn
taky ne!
Reagovat
smazaný uživatel
Tohle asi Agata nebude, že?
Reagovat
gigin
janekda - :DDDDDD
Reagovat
Nola
ja to viem :DDDDD, zavisí od ponuky
Reagovat
gigin
Tak ty si můžeš přát cokoliv, to dá přece rozum. Ty jsi naše! :))
Reagovat
smazaný uživatel
ježka!
Reagovat
gigin
:DDDDDDDDDDDDDDDD Myslíš ten fór?
Reagovat
smazaný uživatel
:DDDDD
Reagovat
gigin
Nolino! Tak to vysyp :))
Reagovat
Nola
je to herečka? teplo?
Reagovat
Nola
lotyšská?
za odmenu sa chcem zúčastniť modnej prehliadky čas 01:03:
http://www.youtube.com/watch?v=YZ57yYeoLU4
Reagovat
gigin
Hmmm.. tak to bude oříšek, ale pokusím se no :DD Jinak ano, káplas na to samozřejmě :)))
Reagovat
Nola
nenechaj ma dlho čakať :DDDD, teraz je ten správny čas, žiadny dobre obsadený turnaj momentálne nehrozí, máš na to tak 3 týždne... :D potom začína americké turné....
Reagovat
gigin
No, žes poznala Gulbovu maminku, tak sebou teda mrsknu. A nestačil by ti Vajda v trenkách?? :DDDDDDD
Reagovat
VlS
:-D - jo, akorát jí to nějak nehraje, rány jak v žákovským tenisu, hraje někde kilometr zva base line a když zabloudí jen kousek dopředu, tak je z toho kiks.
Reagovat
smazaný uživatel
No, já jsem taky od zápasu Záhlavová - Bukta nečekal bůhví co... Jen tak pro zajímavost, Bukta je až v páté stovce žebříčku (433. místo). Třeba Katka Siniaková je přesně o 110 míst výš než ona.
Reagovat
VlS
kristapána, ta řve jak Šarapka s Larcher dohromady - hoďte na ni pytel proboha.
Reagovat
smazaný uživatel
Normálně bych se na ten zápas nedíval, ale kvůli tvému komentáři jsem si to zapnul. Musím říct, že ani moc nepřeháníš... Tak přece je nějaká hlasitá Češka a jakože hodně. :D
Reagovat
kohlik
Ale kvalita tenisu stojí za h...
Reagovat
BooOoo
ale to co předvádí je ubohost .. parodie na tenis
Reagovat
smazaný uživatel
Tu si pamatuju, jak jí Venus dávala bomby a ona s řevem vracela zpátky kopečky. Pak si u winneru stejně zničehonic zařvala Venus :D
Reagovat
smazaný uživatel
Mě to rvalo uši,když jsem viděla tohle video (čas cca 1:40), až dodatečně jsem si všimla, kdo že to tam tak řve.
https://www.youtube.com/watch?v=PbFiBvji3q4

Ale automaticky, když se sejdou na zápase řvací hráčky, tak mě naskočí tohle: :-)
https://www.youtube.com/watch?v=cD8UvA69bjk
Reagovat
kohlik
katastrofa zkončila, bohužel Sandra prohrála
Reagovat
slacker
http://sport.idnes.cz/andy-murray-a-jeho-podpurny-tym-dnc-/tenis.aspx?c=A130708_110053_tenis_par

Srovnejto to s tymem petry, to by jeden brecel
Reagovat
smazaný uživatel
Z diskuze se mi líbilo vlákno:

otázka: A co stolice ? Kdo kontroluje stolici?
odpověď: Taky kontrolovali, ale po čase zjistili, že jde v podstatě o ho..o.
Reagovat
Fandina
janekda ... je to jednoduché a výstižné ten příspěvek, ale na druhou stranu pro celkové a makroskopického posouzení se to také dělá ... úsměv
Reagovat
Frick
63 míst, to už je celkem dost - neláme se teď chleba a zatímco Karolina třeba časem zaútočí na TOP 50 a pak třeba na TOP 30, tak Kristýna se bude plácat mezi 80 - 140 místem? Ono by to Kristýně mohlo asi i blbě dělat na psychiku - "segra je tam a tam a já se tu plácám", taky třeba už nebudou příležitosti na společný debly. Ale třeba si lezou na nervy a budou rády, že se pořád neviděj...

Ženský no, kdo jim vidí do hlavy...
Reagovat
smazaný uživatel
Keby Rafa vyhral US Open a AO tak by bol druhy

ale na betonoch fakt neviem co mam od neho ocakavat
Reagovat
smazaný uživatel
Chcelo by to navrat Soderlinga

ten by tam spravil srandu
lebo uz teraz to je fakt zaujimave a tazko tipovat!
Reagovat
Heather_Fedex
jednou to prijit muselo....symbolicky, po 10tileti
Reagovat
dadaft
1. Serena Williams 7240
2. Maria Sharapova 5890
3. Victoria Azarenka 5050
4. Agnieszka Radwańska 3837
5. Sara Errani 3581
6. Li Na 3300
7. Marion Bartoli 3048
8. Petra Kvitová 2551
9. Sabine Lisicki 2471
10. Sloane Stephens 2397
11. Jelena Jankovič 2296
12. Kirsten Flipkens 2253
13. Angelique Kerber 2222
14. Maria Kirilenko 2171
15. Caroline Wozniacki 2075
....................................... od osmého do patnáctého místa pěkný nášlap.
Reagovat
J.M.
89. místo, to už začíná být vážné. Opravdu slibný rozjezd kariéry. Líbí se mi, s jakým odhodláním, vůlí a pílí do toho jde. Jen ten forhend masivně vylepšit - to bude klíčová věc č. 1!

S tím, jak Roger odchází, je potřeba si najít jiné oblíbence, a dnes mezi mladými zoufale není z čeho brát. Doufám, že Jirka jím bude, protože, zdá se, opravdu maká. To se nedá říct o jiném mém kandidátovi - zrovna jsem se dodíval na 1. kolo Bastadu a to, jak se Dimitrov trápil s 1032. hráčem žebříčku (!), 17letým juniorem Ymerem, se kterým, ač dotyčný nic nepředvedl, jen se štěstím vyhrál 6:4 v rozhodujícím 3. setu jen díky jeho chybám, to byla neskutečná ostuda. To byla vetchá hra amatérského rekreačního hráče, který vůbec nemá co dělat na okruhu ATP, který pravděpodobně vůbec netrénuje, navíc na kurtu vypadá, že je mu to úplně jedno, že si tam jen pro zábavu odskočil pinknout z pikniku, a pokud takhle hodlá pokračovat, měl by ukončit kariéru.
Reagovat
Frick
Hm, ale kurz byl 1,02. To jsem spíš tipoval, že horkotěžko tam bude 1,01 (a část sázkovek to ani nevypíše)
Reagovat
tommr
mě se u Jirky líbí, že hraje bez větších výkyvů. Letos vyloženě neuspěl jen v Samarkandu jinak vždycky odved solidní výkon. Trochu se jen obávám, aby nebyl náchylnej na nemoci a zranění ... :)
Co se týče Dimitrova tak ten podal ostudnej výkon už ve Wimbledonu. Vypadá to, že mu stačí když o něm budou psát v bulváru ...
Reagovat
J.M.
Taky mě ty zdravotní u Jirky trochu zneklidňují. že by nějaký prostějovský syndrom? Ale možná to má na svědomí ten hektický program posledních měsíců. Snad teď zvolní, snad už nebude nahánět body za každou cenu.

Dimitrov jde herně strašně dolů už několik měsíců, to nebyl jen Wimbledon. Forhend hraje čím dál hůř a hůř, už skoro úplně ztratil tu techniku, kterou míval, už to jsou vyloženě takové amatérské lajdácké buchty, bekhend už ani nemá. Na antuku trénuje na hardu v hale... Jeho příprava vůbec neodpovídá tomu, že je v top 30, je nesmírně amatérská. Pak to tak vypadá. Mimochodem, titulek expres zprávy "Dimitrov vydřel v Bastadu postup" je nesmyslný. Kdo ten zápas viděl, tak snad viděl, že Grigor opravdu nedřel. Grigor se proflákal do druhého kola. Prostě čekal, že to nějak dopadne, přece hraje nějakým s juniorem...

Mám velký problém fandit flákačům. Proto říkám - Jirko Veselý, pojď pojď pojď! :-)
Reagovat
smazaný uživatel
"Vypadá to, že mu stačí když o něm budou psát v bulváru ..."

Jo, Grigor o to určitě strašně stojí... Nepleteš si ho náhodou s Rosolem? :D
Reagovat
tommr
no doufám, že Jirka nedopadne jako Petra. Byla by škoda kdyby ho měly brzdit neustálý nemoci a zranění. Mezi mužema je větší konkurence a dlouhodobě by to nemoh ustát ... :)
Jinak ten titulek v expres zprávách mě taky zarazil - zřejmě byl dělanej narychlo jen podle výsledku zápasu ...
Reagovat
smazaný uživatel
Doufam, ze se Fedex s Nadalem jeste vzchopi, aby jsme jeste videli hezkej tenis, to co se odehravalo na Wimblu byl hnus... az na Delpa...
Reagovat
smazaný uživatel
Co jsem slíbil, to taky dodržím. :) Vlk a janekda po mně kdysi chtěli pořád nějaký "draft", tak jsem se toho chytnul a řekl jsem si, že jim to splním. Sice nevím, jestli si to přečtou, ale Vlček se tady ještě vyskytuje a janekda tady je, takže je to dobré... Teď je na to ta správná chvíle, protože jak už jsem avizoval dopředu, řady Dulcinea Teamu se rozšiřují. :) Chtěl jsem to slavnostně udělat už před Wimbledonem, ale tam to zhatil ten los. Tak to holt udělám teď... Sice to není tak dávno, co jsem tady prohlašoval, že čtyři oblíbené tenistky stačí. To je určitě pravda, ale já teď sleduju ženský tenis pořád víc a víc (třeba na úkor jiných sportů), a proto nepochybuju o tom, že můžu mít klidně více favoritek. :) Samozřejmě je tu určitá nevýhoda, že se holky můžou potkávat v prvních kolech turnajů (jako třeba na Wimbledonu), ale nedá se nic dělat. Prostě musím koukat i na další generaci tenistek, aby mi potom "zdravé jádro" Dulcinea Teamu neskončilo a já tam pak nikoho neměl... Ale co je hlavní a důležité: Prostě se mi začaly líbit další tenistky, pečlivě jsem je sledoval a nemám důvod dál čekat. Chci být jejich rytířem! :)

Letos už řady Dulcinea Teamu rozšířila Katka Siniaková a nedlouho poté se mi poštěstilo vidět ji naživo... Nyní nadešel čas pro to, abych do svého týmu oficiálně přijal další tři tenistky.

Jmenovitě jsou to tato děvčata (v abecedním pořadí):
Kristina Mladenovic
Monica Puig
Donna Vekic

Všechny tři už jsem dostatečně viděl, a proto nemám důvod pochybovat. Všechny tři jsou mi sympatické, líbí se mi po všech stránkách, a proto je tímto oficiálně zařazuji do Dulcinea Teamu jako právoplatné členky, které mají plnou ochranu rytíře Montyho! :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tímto jsem zbořil i několik mýtů, které tady byly na adresu rytíře vyřčeny...
Podle janekdy prý nechávám holky "na farmě" a teprve až se dostanou do Top 20, tak je povolám do týmu. Tady je vidět, že to není pravda... Nyní mám osm favoritek, přičemž jedna polovina z nich je v Top 20 a druhá polovina není.
Podle Vlčka fandím jenom holkám z "východoevropské divize". Tak zařazením Monicy to samozřejmě padá. :) V tenise mi nezáleží na národnosti, což je ostatně vidět na tom, že teď mám osm holek z osmi různých zemí. To se mi na tom taky líbí. :) Tím ale nepopírám, že mám pro Východoevropanky slabost. To samozřejmě mám. Ale jak vidíte, když je mi sympatická třeba Portoričanka, tak není problém ji zařadit do týmu. :)
Nebo třeba dadaft si myslí, že fandím jenom "vysokým a klátícím se osobám". :D No vidíte to. Monica má 170 cm a líbí se mi taky. :) Ano, mám slabost pro vyšší holky, ale není to žádná podmínka. Monicu jsem taky chvilku viděl v Praze (tam to vlastně všechno začalo) a moc se mi líbila. :) Nebo třeba Katka Siniaková má taky "jenom" 173 cm (i když asi ještě vyroste). Takže o tom to prostě není...

No a podívejte se sami, jak to teď mám rafinovaně udělané, co se týče věku:
ročník 1987 - Masha, Ana
ročník 1989-1990 - Vika, Caro
ročník 1993 - Kiki, Monica
ročník 1996 - Katka, Donna

Prakticky pokaždé po třech letech mám dvě hráčky, takže se nemusím obávat, že bych měl v budoucnu nějaké hluché období. :) Určitě teď dostanu otázky, jestli plánuju ještě někoho přidat. No, osm holek momentálně stačí (to zase budou kecy o harému :D). Ovšem taky už mám dlouhodobě vyhlédnutou jednu hráčku ročník 1998, o které jsem tady už párkrát psal (Maria Shishkina). Malou Marušku můžete v budoucnu určitě očekávat, ale nikoho jiného teď neplánuju, takže mi ani nemusíte dělat návrhy. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Na závěr ještě seznam Dulcinea Teamu, tedy mých favoritek, v abecedním pořadí. To aby bylo definitivně jasno a nikdo se mě neptal, koho tlačím a koho netlačím... Takže si to prosím všichni zapamatujte nebo zkopírujte. :D

Dulcinea Team rytíře Montyho k 8. 7. 2013 (v abecedním pořadí):

Victoria Azarenka
Ana Ivanovic
Kristina Mladenovic
Monica Puig
Maria Sharapova
Kateřina Siniaková
Donna Vekic
Caroline Wozniacki
Reagovat
gigin
S tú Šiškinů děláš dobře, že s jejím zařazením čekáš. Tady chodíš na tenkém ledě porušení zákona. Halt, rytíř sa nezapře. Jedna anomálie - Iček tam máš nejvíc, tak je to cajk.
Reagovat
smazaný uživatel
Donno, Katko, Monico (podle abecedeního pořadí) ani nevíte jaké máte štěstí. Jste tam!!!
Ještě že existuje platový strop, jinak bys snad natahal všechny baby.
Reagovat
smazaný uživatel
Máš pravdu, malé Marušce bude patnáct teprve za 14 dní. :D No jo, Ičky tam mám už tři. :) Tak Anička je to "zdravé jádro", jak jsem psal. Kiki je sice Francouzka, ale má srbské rodiče. :) No a Donna je Chorvatka, ale to ti snad vadit nebude. Ička to každopádně je a moc hezká. :)
Reagovat
smazaný uživatel
To jsem rád, že jsi tady. :) Ne, všechny bych tam opravdu natahat nechtěl. :D

A ještě bych se mohl zmínit o zboření jednoho mýtu: Někdo si tady o mně možná myslí, že preferuju jenom blondýnky. No, blondýnky sice v Dulcinea Teamu převažujou, ale Anička a Monča jsou snad dostatečným důkazem, že se mi moc líbí i tmavovlásky. :) O tom to prostě není... To je podobné jako s tou výškou. :)
Reagovat
gigin
Takže abychom to shrnuli - něco musí mít společné, když sis je vybral do týmu. Podle mne - majú dobrú povahu :)
Reagovat
smazaný uživatel
Reportér: Jak obtížné bylo NEdraftovat Eugenii Bouchard? Je dobře sehraná s kapitánkou Marií S. Nezapadla by jinak do týmu?
Reagovat
smazaný uživatel
Ano, to mají. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Víš, některé tenistky se mi opravdu líbí a některé jsou mi prostě "jenom" sympatické. Těch sympatických je celá řada a Genie určitě patří mezi ně. Samozřejmě vím, že Masha a Genie teďka fotily spolu tu kolekci. :) To je taky důvod, proč je mi Genie sympatická, ale prostě jsem dal přednost jiným, které se mi líbí ještě víc. To samé jsem třeba psal tomasinhovi o Lauře Robson. A takhle bych mohl jmenovat dál (Sorana, Bojana, Makiri). Mně se líbí spoustu holek, ale musím si jasně stanovit, které víc a které míň. To bych si jinak mohl natahat do týmu opravdu všechny a nic bych z toho neměl. :D Nemůžu prostě fandit úplně všem. :) Ale nemám problém někomu přát, když zrovna nehraje proti mým favoritkám...
Reagovat
smazaný uživatel
jasan. Ono ty o svojich holkách, i těch nových třech, píšeš i když nehrajou. O těch sympatických, hlavně když hrají. A ta Eugenie mi přišla tak na hraně...
Reagovat
smazaný uživatel
No, řekla bych, že to nemáš vůbec lehký oprašovat všechny holčiny :)))
Reagovat
smazaný uživatel
Máš můj obdiv. Fandit osmi tenistkám zároveň bych nezvládla. Mně dává zabrat fandit jedné - Petře. Z tvých oblíbenkyň mám ráda Katku a Mashu. Ale jak říkám, jedna favoritka mi stačí. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Oprašovat? :D
Reagovat
smazaný uživatel
:D:D Víš jak to myslím, obrazně řečeno :D:D:D
Reagovat
smazaný uživatel
No, kdo má dvojčata, ten se diví že je Feďa ještě ve stovce.
Reagovat
Frick
Jirka si dle toho rozhovoru v Deníku dá oraz, cokoliv jinýho by asi beztak bylo skutečně překvapení...
Reagovat
Frick
Pokud v období 2013-2020 vyhraje nějaký český mužský tenista GS, tak kdo to bude spíše?
Reagovat
Fandina
Berdych, Veselý?
Reagovat
Frick
No ale kdo z nich?
Reagovat
smazaný uživatel
Nevím. Tomáš se teď nemůže spolehnout na to, že ve čtvrtfinále může mít Federera, proti kterému umí hrát a dokáže ho pravidelně porážet. K tomu, aby vyhrál GS musí porazit 3 hráče z top 4 (předpokládáme-li, že během turnaje nedojde k žádnému překvapení) a to je a bude hodně, hodně moc složité. Přála bych mu to, ale zdá se mi to trochu nereálné. :-)
Reagovat
Frick
To, ale nečekaná vypadnutí + zranění jsou reálný...
Reagovat
PetaM
Při dobrém losu by to šlo. ČF Roger, SF Andy ... Jen to finále by bylo o hodně těžší :D
Reagovat
Fandina
Ono se už pravidelně stává, že ne všichni ze špičky dojdou na GS až do konce, někdo předčasně vypadne, někdo ani nenastoupí a podle toho se pak konec pavouka může zlehčovat.
Reagovat
Stan_Borowitz
Jestli někdo, tak Jirka Veselý. Tomáš Berdych už se nejspíš nepodívá ani do finále.
Reagovat
Fandina
Podle mě to může být Tomáš i Jirka. Berda hraje pořád líp a líp a Jirka má ještě všechno před sebou a zatím to jak hraje vypadá moc dobře.
Reagovat
Mayo
každopádne Roger ostáva pánesom aj naďalej
Reagovat
Frick
Takovej kontrast... U Tomáše tak uznale pokyvujeme hlavou, že dobrej, jak si drží to šestý místo, zároveň si ale uvědomujeme tu "hořkou" (berte v potaz ty úvozovky!) realitu toho, že na Rafu, Djoka nebo Andyho už asi nikdy mít nebude (možná v dvousetáku) a případný GS titul by byl asi věcí super-formy, óbr štěstí a marodky v TOP 4 (Kdyby měl Rafa to koleno vylágrovaný už o dva roky byl by Tomáš vítězem Wimblasu...?), tak u Petry tak pořád věříme / sníme, že má na všechny a mohla by být no. 1, kdyby nebyla psychicky vyj.ebaná....
Reagovat
tommr
je to daný především jejich věkem. Tomášovi bude letos v září už 28 let a každýmu je už víceméně jasný, že na tu velkou čtyřku nemá a už nikdy mít nebude, protože až na Federera jsou všichni mladší než on ...
Petra je naproti tomu o pět let mladší než Tomáš a má tudíž před sebou ještě několik sezón ve kterejch by se mohla zlepšit natolik, aby mohla uvažovat o zisku dalších GS. Až bude ve věku Tomáše tak už na ní budou nejspíš taky menší nároky ... :)
Reagovat
LukasH
Kromě toho věku je to tím, že Tomáš hraje dobře, dělá málo chyb, ale to něco tomu chybí. To něco, proč nestačí na tu špičku. Ale v podstatě není co vytknout. U Petry je podstatný rozdíl v tom, že současně hraje hluboko pod své možnosti. A pak je tu prostě fakt, že vyhrála GS a Masters, takže víme, že toho schopná je. Tomášovi se to zatím nepodařilo.
Reagovat
Mayo
aký nezvyk ho vidieť "až" 5. ... a Ferrer 3. ... divnô
Reagovat
smazaný uživatel
http://www.denik.cz/tenis/vesely-je-poprve-v-elitni-stovce-rozhodla-velka-vule-dostat-se-na-us-open-201307.html
Reagovat
smazaný uživatel
Tamira je po Wimbledonu až na 114. místě.. :-((
Ale paradoxně by jí ten propad mohl pomoct..
Reagovat
smazaný uživatel
Novak zasluzena 1
nedobyl antuku
nedobyl travu

dobije beton na US Open
Reagovat
J.M.
Myslíš jako že rozbije beton, ze kterého je stadion Arthura Ashe?
Reagovat
tommr
Tomáš Berdych si díky postupu do čtvrtfinále výrazně upevnil svojí pozici v elitní osmičce. Na devátý místo už má náskok skoro dva tisíce bodů a pokud se nestane něco zcela mimořádnýho tak si i letos zahraje na TM ...
Skvěle si vede i Jirka Veselý, kterej vážně aspiruje na titul skokana roku. Pokud udrží nasazený tempo i ve zbytku sezóny tak není vyloučeno, že se ještě letos dostane do první padesátky a bude novou českou dvojkou ...
Pohoršil si naopak Honza Hájek, kterej už vypad z první stovky a s jeho současnou formou se tam asi jen tak nevrátí ...
Reagovat
J.M.
No, s tou padesátkou bych brzdil. Nasazené tempo nelze udržet stejnoměrně směrem k vrcholu. Čím výš, tím pomaleji postup vzhůru jde, konkurence čím dál hustší a bodový požadavek i rozestup čím dál větší. Navíc z toho, co jsem viděl, herně zatím na padesátku opravdu nemá.
Reagovat
Reti64
Jirka Veselý slaví ve středu 10.7. své 20. narozeniny. Přeju hodně zdraví a úspěchů!
Reagovat
tommr
Petra sice ve Wimbledonu obhájila čtvrtfinále a udržela osmý místo, ale její pozice se přesto zase oslabila. Má ted na devátý místo náskok pouze 465 bodů a Kerberová a Wozniacká jí můžou předstihnout a vytlačit z elitní osmičky už během americký série kde Petra z lonska obhajuje dva tituly a přes dva tisíce bodů ...
Z našich ostatních tenistek potěšil návrat Báry Strýcový do první stovky, výrazně si polepšily i Eva Birnerová a Petra Cetkovská ...
Z první stovky naopak vypadla Andrea Hlaváčková a hodně si pohoršila i Kristýna Plíšková ...
Reagovat
smazaný uživatel
Petra teď musí máknout, ale ona to zvládne :-) Ale pokud by vypadla z top 8, tak by na nejlepší narazila na US open už v osmifinále, což by paradoxně mohla být její výhoda :-)
Reagovat
slacker
Nema cenu zoufale za kazou cenu drzet zebrizek. Zopakuju to opet, vypadnuti z TOP8 by mohl byt trigger pro zlepseni Petry. Vetsi pravdepodonost zapasu s TOP4 a snad uz ji nekdo dokope ke zmene.
Reagovat
smazaný uživatel
ale důležitější než ranking je race do Istabulu a tam je Petra taky 8. ale bude mít co dělat, aby se tam dostala.
Reagovat
slacker
Aha, no Instabulu by byla skoda. Ale ty zapasy se Serenou, Vikou a Sarapovou ji proste zoufale chybi
Reagovat
tommr
já ten tvůj argument sice chápu, ale nemyslím si, že u Petry by to mohlo odstartovat nějaký radikální změny. Kdyby byla Petra skutečně ambiciózní tak by k nějakejm změnám šáhla už dávno, protože i jí už musí bejt dlouho jasný, že její hra i výsledky se už dlouho zhoršujou. Spíš si myslím, že vypadnutí z elitní osmičky by u Petry ten propad mohlo ještě urychlit ...
Reagovat
PetaM
Pořádně jsem koukal na poslední zápasy a Petra skutečně chtěla vyhrát, bylo to úplně něco jiného, než zápasy před tím, kde se ploužila po kurtu a tvářila se nešťastně. Pokud bude pokračovat v trendu Wimbledonu, o její udržení v TOP 10 se nemusíme bát :D :)
Reagovat
smazaný uživatel
Souhlasím s PetaM, pokrok tam je, a poslední zápasy se tvářila normálně :D Ale nám se to hodnotí, když to sledujeme z gauče. To dokáže kritizovat každý. Já Petře věřím a troufnu si říct, že se v top 10 určitě udrží. A od Ameriky očekávám, že bude hrát aspoň jednou proti Vice nebo Mashe. :-)
Reagovat
slacker
Posledni zapas jsem nevidel a zrejme uz asi ani nikdy neuvidim :-(. Rozhodne nepopiram ze by Petra nemela maximalni motivaci uspet ve W. Servis ji drzel ale na returnu se ji nedarilo.
Ale je divne ze temer pulku UE mela v prvnim setu ktery s prehledem vyhrala a urvala 2 servisy souperky. 2 a 3 set byl podle statistik UE lepsi a presto bez sance.
Reagovat
slacker
Kdyby sem tam nejaky servis Flipkense sebrala tak ji a nas vubec nemusi mrzet ten zkrat pri stavu 4:4 40:15. Proste by si ho mohla dovolit.
Reagovat
smazaný uživatel
Petra je na GS vždycky motivovanější a hraje lépe než na ostatních turnajích - mně to tak aspoň připadá, už si toho všímám dlouho. Z desítky asi vypadne těžko, protože soupeřky za ní na tom taky nejsou bůhvíjak.....

Ale souhlasím s tím, že by jí možná pořádný sešup konečně otevřel oči a hlavně, že by jí to donutilo udělat i některá nepopulární rozhodnutí - jako je změna a rozšíření týmu. Takhle se furt plácá v osmičce a to, co uhraje, na to stačí. Ale kdyby možná nastal propad a s ní to pořádně otřáslo, utřídila by si vše daleko rychleji - můj názor.

Samozřejmě - účast v elitní osmičce je prestižní záležitost, ale myslím, že by jí ten propad mohl paradoxně pomoci. Navíc ona vážně hraje nejlepší zápasy proti nejsilnějším hráčkám. Takže i ta šance, že se s nimi potká dříve, než vypadne, by byla větší a Petře by to mohlo dodat sebedůvěru.
Reagovat
smazaný uživatel
Je to paradoxní, ale největší šanci na turnajové vítězství má na turnaji mistryň :D
Reagovat
tommr
tam se ale nejdřív musí kvalifikovat a letos to nemá ani zdaleka jistý ... :)
Reagovat
slacker
Pokud mas nazor ze vypadnuti z osmicky jen prohloubi jeji propad, tak to muzem rovnou a definitivne zlomit nad ni hul. Ja ale verim ze dlouhodobe placani se na 5-8 fleku jen prodluzeju agonii a konzervuje status quo a oddaluje nutny rez v priprave.
Reagovat
smazaný uživatel
Jak to tady čtu, tak mám najednou pocit, jakoby Petra s Tomášem už měli svý nejlepší za sebou a český fanda bude mít zase delší dobu temno? :)) U Tomáše jsem právě jeho vyzrálostí čekala /nebo teda pořád čekám/, že už konečně vyhraje, ale letos to zatím neměl lehký, ne že bych ho chtěla omlouvat. Petra je no comment, nevím, jestli propad a totální spadnutí na hubu jí pomůže, u ní fakt těžko říct.
Reagovat
kada.tom
Těší mě, že Federer klesá a klesá, vítězství na Turnaj mistrů, doufám, také neobhájí a ČF na US Open taky není jistotou :-) Tedy ... on zatím na ten Turnaj mistrů ještě docela ztrácí body, takže se je pokusí nahnat v Hamburgu, Gstaadu a Kanadě, což se mu - doufám - nepodaří a snad brzy vypadne i z TOP 10 :-)
Reagovat
a.magerova
Jsem myslela, že ještě slavíš a né že budeš tady tak jedovatý :-/
Ale souhlasím s Tebou a taky doufám, že vítěz TM své vítězství neobhájí :-))
Reagovat
smazaný uživatel
SAK A JAKE VITAZSTVO NEOBHAJI

KED TAM NEVYHRAL

Ty amater
Reagovat
smazaný uživatel
Ja nikomu neprajem vyslovene pad v rebricku
ani Ferrerovi
ved si to sam uhral
ten kto ma vyhrat vyhra
neprajnost ludi je fakt na zamyslenie
Reagovat
smazaný uživatel
to se povedlo :D
Reagovat
kada.tom
omlouvám se, finále samozřejmě, rok předtím tam vyhrál ... tedy tak, že doufám, že neobhájí finále :-)
Reagovat
kada.tom
tak samozřejmě, že slavím Andyho a užívám si to, že vyhrál Wimblas :-) ale na druhou stranu - turnaje jedou dál a já Federera a Djokoviče opravdu nesnáším, takže do nich si rýpnu, i kdyby se dělo cokoliv :-)
Reagovat
gigin
Tady přichází naše chvíle!!
Reagovat
a.magerova
Jakože manželství z rozumu? :-))
Reagovat
gigin
Jo no, tohle jsem měl přesně na mysli :DDDDD
Reagovat
a.magerova
Sice ještě nevím koho pozvem na svatbu, ale na 100% to nebude kada.tom :-/
Reagovat
gigin
Ale tak jako šofér by to mohl absolvovat.. ještě to zvážíme, doladíme. Kdo ti půjde za svědka asi vím, já to musím promyslet... tak pa, jdu kúpit prstýnky ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Ale i tak obhajuje Roger spoustu bodů, pokud vím, tak 800 za dvě výhry ve skupině a výhru v semifinále.
Reagovat
a.magerova
gigin: Hele, ale jsou věci, které si musíme vyjasnit hned.
V ložnici na zdi chci mít velký plakát Rogera :-P

tomasinho: Rytíř Andy Murray - jak Ti to zní, prý královna mu šlechtický titul určitě udělí :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Zní to divně, jestli z něj fakt bude Sir, královna, co nenávidí tenis, to by byl paradox. Ale předseda vlády to navrhuje no.
Reagovat
gigin
V pořádku, ale při sexu na mne budeš povolávat Ajde Nole (nebo Idemo - záleží v jakej budem poloze) nebo Go Ernie Go (tady je to jedno).
Reagovat
carolyn
a nebo pojd pojd pojd :-DDD
Reagovat
smazaný uživatel
najlepsie by bolo keby na US Open bola zase ta silna 4 ale neviem neviem

Snad Rogerovi pomozu Hamburg, Gastad a Canada masters kde moze len ziskat
Reagovat
smazaný uživatel
Singl muži: Jsem opravdu ráda, že vyhrál Andy Murray, nikomu to nepřeji tolik jako jemu. Finále bylo v celku jednoznačné pro Andyho. Ovšem je nesmíme zapomenout dodat semifinálové utkání mezi Juanem a Novakem. To byla úžasná podívaná a fantastický tenis obou stran. Už po zveřejnění losu jsem tušila, že pro Tomáše bude ve čtvrtfinále Novak velké sousto. Bohužel se moje tušení naplnilo a Tomáš nevyužil nabídnuté šance ve druhém setu, kdy vedl 3:0 se dvěma breaky a skončil ve čtvrtfinále.

Debl muži: Osvědčená dvojice Radka s Leandrem došla i přes zranění Radka do semifinále, kde podlehla v pětisetové bitvě budoucím finalistům. Vyhrál možná nejlepší debl historie - bratři Bryanovi.

Singl žen: Tam převažuje trochu zklamání nejen z toho, že Petra skončila ve čtvrtfinále, ale také z kvality finále. Trochu mne mrzí, že finále nebylo zajímavější a Sabine ho nezvládla hlavně psychicky, což by určitě nebyl Petřin případ, kdyby se tam dostala. Možná by bylo i lepší, kdyby ve finále byla Serena třeba proti Vice nebo Mashe, rozhodně by to byl při nejmenším kvalitní tenis. Historii už neměníme. Celý turnaj vyhrála Marion, od které by to před začátkem turnaje čekal asi málokdo.

Debl žen: Mrzí mne prohra H+H ve čtvrtfinále. Po pravdě řečeno si postup dál za svůj výkon ve třetí setu ani moc nezasloužily. Ale čtvrtfinále není špatné.

Juniroři: Nesledovala jsem, nemohu hodnotit:-)

Juniorky: Mrzí mne, že se Katka Siniaková nedočkala vytouženého GS titulu, ale třeba bude mít o to větší motivaci vyhrát GS mezi ženami. Velkou radost mám z triumfu Katky Siniakové a Báry Krejčíkové v deblu. Je úžasné, že dokázaly navázat na vítězství RG a celý turnaj ovládly bez ztráty setu.

Mix: Mrzí mne prohra Lucky Hradecké a Franty Čermáka v prvním kole, čekala jsem od nich víc. Zbytek nemůžu hodnotit, jelikož jsem nesledovala.
Reagovat
smazaný uživatel
Nejzajímavějším dnem celého turnaje byla středa prvního dnu, kdy bylo spoustu zranění, skrečů a proher favoritů. Přeji si, aby už se takovýhle den nemusel nikdy v budoucnu opakovat a příští rok tráva méně klouzala. Pro Čechy byla trochu osudná čtvrtfinále. Doufám, že příští rok se dočkáme trochu lepších výsledků a třeba Petra naváže na rok 2011, nicméně být od roku 2010 pokaždé dojít minimálně do čtvrtfinále si zaslouží velký obdiv.

Upřímně říkám, že jsem ráda, že Wimbledon 2013 skončil a doufám, že Amerika a hlavně US mi vynahradí rozpačité pocity z tohohle turnaje.
Reagovat
VlS
to tak pěkně popsat. Opravdu pěkně, palec nahoru.
Jen můj postřeh - po losu by těžko někdo sázel pro naše seniory na víc než QF
Mě je líto Lucky Šafářové, že prokletí GS ne a ne "brejknout" a bylo mi líto znovu Lucky v deblu, že hra Nasti je poslala ven tak rychle a potom Barči, která Julii taky nedokázala dotáhnout dál. Škoda, že holky nehrály spolu.
Reagovat
smazaný uživatel
Dík :-) Já si to srovnala večer před spaním v hlavě a ráno stačilo pouze napsat. A co se týče Lucky a Báry tak jejich debly nemůžu úplně hodnotiti, jelikož jsem jejich zápasy neviděla. Mě dalo zabrat sledovat zápasy Petry a po jejím zápase už jsem neměla energii se koukat ještě na jiný zápas. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Já z toho turnaje žádné rozpaky nemám. Právě naopak.
Potěšilo mě, že to bylo jako za dřívějších časů, kdy si favorité nemohli být ničím jisti, vypadávání v prvních kolech nepatřilo mezi výjimky a čtvrfinálové souboje bývávaly už opravdové řežby....

Nakonec jsem byl rád, že obsazení finále žen bylo právě takové, jaké bylo a že alespoň SF mužů nabídlo dva hráče mimo top 4.
Reagovat
tommr
mě letos zklamala úroven obou finále - obě finále byla letos nečekaně jednostranná a hra vítězů se mi vůbec nelíbí ...
Co se týče našich zástupců tak Tomáš Berdych i Petra Kvitová skončili podle očekávání ve čtvrtfinále i když každej z jinýho důvodu - Tomáš doplatil na těžkej los, Petra na špatnou formu ...
Mrzí mě, že žádnej z našich deblistů letos nedošel až do finále. Nejvíc mě zklamalo vypadnutí Háček, který měly po předčasným vypadnutí tří nejsilnějších ženskejch deblů obrovskou šanci na titul. Uznání naopak zaslouží veteráni Květa Peschkeová a Radek Štěpánek, který k tomu finále měli opravdu blízko ...
Reagovat
slacker
Petra bohuzel porusila peknou tradici za na Wimbledonu prohrava pouze se Serenou nebo s budouci vitezkou :-(
Reagovat
smazaný uživatel
Kvalita mužského finále mne tolik nezklamala, jelikož jsem fandila Andymu a byla jsem ráda, že to nebylo nějaký velký drama :-) Souhlasím, že Radek s Květou si zaslouží uznání. Je obdivuhodné, že se Radek dokázal vrátit po operaci v celkem slušné formě a semifinále Wimbledonu je určitě super výsledek :-)
Reagovat
Fandina
vyhrál Andy a to se asi po loňském finále a výhře na OH dalo předpokládat. Jakým stylem vyhrál finále a jeho prohozy v něm byly úžasné. Výhru Marion jsem nakonec přála. Již jednou ve finále Wimblu byla, tak není divu, že se jí reparát povedl a zřejmě to náhoda nebyla. Katce a Báře moc velká gratulace k titulu v deblu a také k semifánále Květy a Radka. Jinak mám celkem radost i z třetího kola Klárky, Petry Cetkovské a Evy Birnerové, některé jejich zápasy jsem viděla a hrály v nich všechny super. Druhý týden turnaje jsem neměla možnost moc sledovat, ale co jsem viděla, klíčové zápasy, tak celkově musím říci, že se mi turnaj líbil. Samozřejmě jsem si přála hlavně úspěch Petry a Toma, ale i tak. Byla překvapení, ale celkově, hlavně co jsem měla možnost sledovat byla některá útkání moc pěkná. Těším se na další a fandím ... pojď pojď pojď
Reagovat
smazaný uživatel
Co se týče tvého komentáře k juniorkám, tak s tím naprosto souhlasím. :) Taky jsem si přál, aby Katka vyhrála RG nebo Wimbledon (nebo oboje) v singlu, ale holt to nevyšlo. Zase mě ale moc těší, že se jí to povedlo s Bárou v deblu. To je mnohem lepší než nic a každý takový úspěch má svou váhu. Navíc mám pocit, že česká čtyřhra ve Fed Cupu se ani po H+H nemusí obávat své budoucnosti... :)

Potom jsi napsala ještě něco, s čímž naprosto souhlasím...
"Přeji si, aby už se takovýhle den nemusel nikdy v budoucnu opakovat a příští rok tráva méně klouzala."
"Upřímně říkám, že jsem ráda, že Wimbledon 2013 skončil a doufám, že Amerika a hlavně US mi vynahradí rozpačité pocity z tohohle turnaje."

Tam asi nemám, co bych k tomu dodal. Vidím to úplně stejně... Jinak samozřejmě chápu, žes to hodnocení dělala z pohledu fanynky českých zástupců a zejména Petry. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Díky :-) Já nefandím jen Čechům. Sice ATP sleduji hlavně na GS, ale fandím tam hlavě zahraničním - Juan, Andy... a neměla bych asi problém fandit ve finále Andymu, kdyby proti němu stál třeba Tomáš :-)
Reagovat
smazaný uživatel
ještě jsem zapomněla na Rogera :-)
Reagovat
J.M.
Souhlasím s Oskarem. Rozpačité pocity z Wimbledonu nemám. Mám je z výkonů některých hráčů a hráček, ale to, že vypadli, je jejich problém, ne problém Wimbledonu. Svěží vítr v tenisu už byl dlouho potřeba - zatuchlá stabilita, léty cíleně uměle živená, v dlouhodobém horizontu už tenisu začíná škodit.

Rozpačité výkony můžu mít tehdy, pokud pořadatelé dělají chyby, jednají neférově, nečestně, poškozují hráče. To je letitý problém US Open, ale letošní Wimbledon pro mě byl stejně dobrý jako ty předchozí, i přes prohry všech mých favoritů.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist