Serena Williamsová potřetí vyhrála Turnaj mistryň

28. 10. 2012, 18:20
Aktuality 146
Americká tenistka Serena Williamsová potřetí v kariéře vyhrála Turnaj mistryň. V dnešním finále v Istanbulu porazila v souboji bývalých světových jedniček Mariu Šarapovovou z Ruska 6-4 6-3 a navázala na triumfy z let 2001 a 2009.
Profily hráčů
Serena Williamsová

Jednatřicetiletá Williamsová si s Šarapovovou, které v předchozím vzájemném duelu ve finále olympijských her dovolila jediný game, poradila za hodinu a 29 minut. V sezoně si připsala už sedmý titul, v turecké metropoli k němu navíc došla bez ztráty jediného setu.

Americká tenistka kráčela za vítězstvím od začátku zápasu. Williamsová své soupeřce nenabídla ani jeden brejkbol a sama využila v prvním setu jeden a ve druhém dokonce dva. K vítězství Sereně pomohlo 11 es a především 82% úspěšnost získaných bodů po prvním servisu.

"Myslela jsem na to, že jsme spolu už jednou na Turnaji mistryň hrály, že ona (Šarapovová) vyhrála a taky že je momentálně přede mnou v žebříčku, takže jsem vlastně neměla co ztratit," řekla vítězka. "Cítim se skvěle. Vyhrát byl můj sen a jsem opravdu šťastná, že jsem to dokázala. Turečtí fanoušci byli tak skvělí a milí, ještě nikde jsem neviděla tolik vzkazů s mým jménem. Ani neumím popsat, jaký to na mě zanechalo dojem," neskrývala radost Williamsová.

V počtu vítězství na Turnaji mistryň se Williamsové v historické tabulce posunula se třemi triumfy na čtvrté místo po bok Kim Clijstersové a Moniky Selešové. Lepší jsou pouze Chris Evertová (4), Steffi Grafová (5) a Martina Navrátilová (8).

Pětadvacetiletá Šarapovová, kterou v pondělí čeká exhibice v pražské O2 areně, nedokázala Serenu Williamsovou porazit od finále Turnaje mistryň v roce 2004. V následujících osmi zápasech vždy prohrála, navíc v nich s patnáctinásobnou grandslamovou vítězkou uhrála jen dva sety.

Serena Williamsová lepší sezonu prožila pouze v roce 2002, kdy získala osm titulů. "Měla jsem pomalejší rozjezd, takže tehdy to opravdu byla nejlepší sezona, ale pořád to můžu zlepšit v příštím roce," dodala nástupkyně loňské vítězky Petry Kvitové. Z Istanbulu si Američanka odvezla prémii 1,75 milionu dolarů.

- TURNAJ MISTRYŇ 2012 -
(Istanbul / Turecko, tv. povrch / hala, 4.950.000 dolarů)
nedělní výsledky (28. 10. 2012)

Dvouhra - finále:
S. Williamsová (4-USA) - Šarapovová (2-Rus.) - Azarenková 6-4 6-3

Komentáře

146
Přidat komentář
Mayo
táto že nemá konkurenciu , to je neskutočné
Reagovat
Mayo
aj žena
Reagovat
smazaný uživatel
Nemáš twitter? Májka už je v Praze. Co dělá? S kým a kde je? Prosím tě nedopusť se nějaké neuváženosti.
Reagovat
smazaný uživatel
stejěn je to jedno. Serena bude vyhlášena nejlepší hráčkou roku, Vika bude zapsána v análech jako světová jednička na konci roku, přidá k tomu ještě nějakých pár měsíců navíc a pak se z prvního místa popakuje...
Reagovat
smazaný uživatel
a kdo ji nahradi?
Reagovat
smazaný uživatel
Mášena nebo Serena, záleží na tom, kolik se toho bude chtít Sereně odehrát. Když se jí moc chtít hrát nebude, předstihne Viku na pár týdnů Mášena, Azarenka by ji zase měla předstihnout zpět během antukové sezóny. Ale při tom, co Serena získala od Wimbledonu a vzhledem k těm nuzným bodovým ziskům ze začátku sezóny, jí v podstatě stačí "jen" finále Brisbane a Australian open a Vika s Mášenou se pak mohou stavět na hlavu.
Reagovat
Heather_Fedex
masena toho taky obhajuje vic, nez dost. ja davam nejvetsi sance na post jednicky serene a to hned po ao
Reagovat
dadaft
no tak Azarenková je lepší hráčka než Šarapka, bych řekl.
a vůbec nechápu, proč by měla Vika předstihnout Mášu zrovna na antuce (vzhledem k letošním výsledkům na tomto povrchu).
Reagovat
smazaný uživatel
Ovsem zalezi jak pristi sezona Sereny bude vypadat a vubec vsech hracek, za dva mesice se muze hodne zmenit.
Treba AO vyhraje uplne nekdo jiny, nez bychom predpokladali:)
Reagovat
smazaný uživatel
a když vyhraje Austrálii někdo jiný, tím tuplem se Vika posune z postu světové jedničky. Jinak jestli se někomu v tom chce hrabat, tak Vika během ledna a února obhajuje 3 vítězné turnaje včetně AO za 3300 bodů. Mášena obhajuje finále AO za 1400, v Sydney, Brisbane, Dohá, ani Dubaji loni nebyla. Rozdíl mezi nimi v žebříčku je 500 bodů. Klidně se může stát, že Mášena ztratí body a přesto se stane světovou jedničkou.
Ale to se může stát asi jen tehdy, že Serena na začátku sezóny oznámí tříměsíční pauzu od tenisu.
Reagovat
smazaný uživatel
Na antuce hlavně proto, že se tam Vika letos prala se zraněními a nevyšlo jí FO, naopak Mášena vyhrála Stutgart, Řím i Paříž.
Reagovat
dadaft
díky za ty videa. ))
když se podívám na žebříček, vidím deset hráček, o kterých jsem přesvědčen, že mají hru na to, aby dokázaly vyhrát GS.
některé z nich by k tomu asi potřebovaly víc štěstíčka než jiné, ale mít na to mají.
+ překvapení občas přichází. ))
Reagovat
smazaný uživatel
Smysl to dava, to nemohu rict:D)

Fakt je, ze je to poradna bodova sada, co ma Viktorie, no a Marus se Serenou, no hlavne Serena maji v tomhle ohledu urcite dobrou pozici...
Reagovat
dadaft
njn, takhle přes ty součty a odečty to vypadá vcelku logicky.
Reagovat
smazaný uživatel
Jenze ono logika je jedna vec a WTA je vec druha. Podle mne ty hracky jsou celkem vyrovnane, a co je nejhur predvidatelne, jsou hracky typu Sabina, Andrea, Pirozek, Marion atd nebot mohou mit svuj den,tyden, mesic a nejakou z tech favoritek prekvapit, no a co vic jak jsme si mohli vsimnout letos, tak to mohou byt i nenapadne hracky nez ty zminovane, letosni pripady Serena + AO a RG hovori za vse.
Take bych upozornil na mlade hracky, tady bych zminil Lauru, nebo Monu, ono nikdy nevite, co ty holky vam v te logice vyvedou:) Ale co se tyce predpokladu o kterem korek pise, tak jasne souhlas, vypada to vse velmi realne.:)
Reagovat
smazaný uživatel
Já se v těch bodech také hrabal. Nejlepší pozici má Serena. Teď na AO vybouchla, protože se na to od USO vybodla a chyběly jí ostré zápasy a trénink. Navíc si v Brisbane vymkla nohu. Myslím, že tam na chvilku příští rok ještě skočí.....Ale u ní člověk neví.....

Mám ale stále svou vizi o čtyřech GS v řadě jako na přelomu let 2002/2003. Budu si ji tedy snít dál. Alespoň do AO.:))
Reagovat
smazaný uživatel
A Serena vlastně až do Charlestonu obhajuje pouhých 650 bodů.
Reagovat
smazaný uživatel
je to v podstatě jak píše Oskar - Serena jakoby první tři měsíce sezóny ani nehrála, respektive v jejich poměrech je osmifinále AO a čtvrtfinále Brisbane jedno velké nic.
Reagovat
smazaný uživatel
Aga vs Sara - Istambul 2012

set 2
http://www.youtube.com/watch?v=QTPp8zzmJl4
set 3
http://www.youtube.com/watch?v=grstW_q0xc0

uplne staci i tak to je na skoro 3 hodiny:D)
Reagovat
dadaft
Istanbul
z řec. ??? ??? ????? eis tén polin (v 15. století vyslovováno is tin polin) ?do Města?
Reagovat
smazaný uživatel
Díky za odkazy, alespoň to nebudu muset hledat.:-))
Reagovat
smazaný uživatel
sorry, ale ja uz pisu hodne veci spolstenim...Stambuł.
Reagovat
smazaný uživatel
Aspon si budes moct co poustet behem tenisove pauzy a behem dlouhych zimnich veceru, pokud nebudes koukat prave na krasobrusleni...
Reagovat
smazaný uživatel
No, teď jsem měl o víkendu pěkný shon, krasobruslení už začalo a krylo se to s tenisem. Proto jsem ani nekoukal na druhé semifinále v sobotu a včera ve finále jsem holky popoháněl, protože jsem už potřeboval přepnout.:D
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel
Viktorie vs. Angie - Istambul 2012
http://www.youtube.com/watch?v=lai6L9IAgM0
Reagovat
smazaný uživatel
Angelika vs. Li Na - Istambul 2012
http://www.youtube.com/watch?v=o24LW3N0maQ
Reagovat
smazaný uživatel
Serena vs. Angelika - Istambul 2012
http://www.youtube.com/watch?v=fkm1xClSFy0
Reagovat
smazaný uživatel
Na Li vs. Serena Istambul 2012
http://www.youtube.com/watch?v=ti0BaNEBkMU
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel
Marus vs Sam - Istambul 2012
http://www.youtube.com/watch?v=YJue2Z40IQ0
Reagovat
smazaný uživatel
Aga vs. Serena SF - Istambul 2012
http://www.youtube.com/watch?v=0Bz11glwAos
Reagovat
smazaný uživatel
Marus vs. Viktorie - SF Istambul 2012
http://www.youtube.com/watch?v=GdhGwpGHHa8
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel
Marus vs Serena - finale Istambul 2012
http://www.youtube.com/watch?v=fZZmh-Oo39M
Reagovat
smazaný uživatel
Serena vs Viktorie - Istambul 2012
http://www.youtube.com/watch?v=XQoQbrcogqE
Reagovat
smazaný uživatel
KRALOVNO, gratulace! Jsi bourak!!! :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Finale ma trochu sklamalo, napriek tomu, ze bola Serena favoritkou som cakal vyrovnanejsiu bitku..Vysledok je sice na prvy pohlad vyrovnany, no v skutocnosti to mala Serena pevne pod kontrolou..Sharapova ju moze porazit len za vynimocnych okolnosti, kedy jej riziko maximalne vychadza..Dnes vsak neprekrocila svoj priemer, vela kazila, prehrala mnozstvo zbytocnych fiftinov..Vitazke samozrejme gratulacia, rovnako tak jej fanusikom na TP, najma predsedovi Oskarovi :)
Reagovat
smazaný uživatel
Díky moc.:)

Já si zase nemyslím, že to byl od Šarapové špatný výkon, když vezmu v potaz pouze průběh jejích vzájemných soubojů. Včera se držela Maruš hodně dobře a dlouho. Jindy bývá vyřízeno už v prvním setu a druhý bývá většinou formalitou.

Vím, že jako nezaujatý divák by jsi si třeba představoval větší drama a bitvu, ale mně to jako fandovi bohatě stačilo takto.:)
Reagovat
smazaný uživatel
"Takže herně nic moc, ale přesto vyhrála celý turnaj beze ztráty setu. To myslím hovoří za vše."

S tebou se někdy špatně diskutuje, alespoň teda mně. To, že vyhrála celý turnaj bez ztráty setu, neznamená, že byla v nějaké top formě. A to hlavně v počátku turnaje. Znovu opakuji, že se jí nedařil optimální výkon hlavně v prvních dvou zápasech ve skupině, kdy měla podání žalostných 44% do kurtu. Bylo jasně vidět tréninkové i zápasové manko. V prvním zápase bylo štěstí, že proti ní nastoupila nervózní Kerberová a ve druhém bylo štěstí, že proti ní nastoupila poměrně stejně bídně hrající Li Na. Nebyl jsem jediný, kdo to tu psal. Sám komentátor říkal, že pokud vidí zápas Sereny s Li Na Vika, nemusí se obávat. Serena pak po každém zápase chodila ještě trénovat servis. Takže i to určitě pomohlo. Zápas s Vikou už byl lepší, ale stejně ne nějaké top. Zápasy uhrála také zkušenostmi, vůli a schopností zabrat v důležitých momentech.

Pro příklad:

S Li Na prohrála podání pětkrát, z toho třikrát čistou hrou. Dvakrát nedopodávala čistou hrou první set.
S Vikou prohrála podání třiktát, z toho dvakrát čistou hrou. Nedokázala dopodávat první set jednou.
Na vítězství v prvním setu nedopodávala ani s Kerber.

Takže to, myslím, hovoří za vše.

Poprvé, kdy dokázala dopodávat na poprvé první set bylo proti Aze v semifinále. Ten zápas už hrála i podávala lépe. A dnes šel výkon ještě nahoru, to jsi teda už viděl.

A jinak máš pocit, že by chodila trénovat po zápasech podání, kdyby hrála dobře?
Já jen nevím, proč píšeš o zápasech které jsi neviděl a zpochybňuješ něco, co jsem psal, když jsi to neviděl.
A taky nerozumím tomu, proč máš chuť rozebírat zápas Sereny, když tě jako hráčka nezajímá?

Navíc Serena vyhraje, já sem napíšu příspěvek - ten ve 20:32 - a ty do mě hned začneš šít.
To už ti nestačí jako "objekt" tvých poznámek tommr a hledáš si ještě fanouška jiné hráčky, kterou ale zrovna vůbec nemusíš, aby jsi mohl "nastoupit" se svými výroky?
Reagovat
smazaný uživatel
K Petře - nesouhlasím s tím, že je nějaký klam, že má horší pohyb než loni. To není žádný klam. Petra má špatný pohyb, je pozdě u míčků, tudíž má špatný postoj, špatně načasované údery a letí to jinam, než by mělo. Dále nesouhlasím s tím, že nemůže zlepšit pohyb a že to už nebude o moc lepší než loni.
Zlepšovat se dá vždycky všecko, není pravda, že nemůže dosáhnou lepšího pohybu i než loni.

A ty v jedné větě napíšeš, že špatný pohyb je pouze klam a ve druhé, že byla v plno zápasech zraněná, tak že to ovlivnilo pohyb. No tak to asi žádný klam není.....
Reagovat
smazaný uživatel
Měl jsem za to, že Serenu jsme už vyřešili. Ta poslední věta byla myšlená tak, že Serena opět dokázala, jak excelentní tenistka to je, když přestože její výkon měl do ideálu daleko, dokázala všechno vyhrát.

K Petře - přečti si můj příspěvek ještě jednou, píšu tam, že se oproti loňsku zhoršila. Tím klamem jsem akorát naznačoval to, že si myslím, že ten propad není tak velký, jak to na první pohled může vypadat, tím zraněním zase to, že to zhoršení nebylo dané tím, že by se na to Petra vybodla.

S tím zlepšováním - zlepšovat se lze jen do určitého limitu a každý má ten limit někde jinde. Taková Caro může podání trénovat od nevidím do nevidím a stejně její podání nebude mít takovou razanci jako to Sereny. A Petra nikdy nebude běhat jako Caro.

Kde jsou Petřiny limity, tedy kam až se v pohybu Petra může zlepšit, to se ze zápasu nepozná. Na to bychom museli vidět její tréninky, znát tréninkové metody a postupy, které používá.

Příště asi budu muset ke svým příspěvkům rovnou uvádět i vysvětlivky..
Reagovat
smazaný uživatel
Dodatek: ještě jsem zapomněl zmínit to, že dlouhodobě trénink nemůže být zaměřen na jeden prvek, je třeba to vhodně namíchat. Jinak řečeno zlepšit jeden herní prvek pouze za cenu zhoršení těch ostatních není moc dobrý nápad.
Reagovat
dadaft
pro mě Li Na trochu zklamání. holka to nezvládla a Rodriguez má o čem přemýšlet. Serena na začátku turnaje i Azarenková se porazit daly...
Reagovat
smazaný uživatel
Jj, souhlasím. O tom jsem právě psal. V zápase se Serenou na ni měla, přehrávala jí ve výměnách. Serena šla téměř vše přes druhé podání. Ale Li Na to vůbec nedokázala zužitkovat. Úplně jsem se bál, jak ji její trenér na Serenu připraví. Protože jako bývalý trenér Justine, se kterou byly velké rivalky, toho, jak na ní hrát, ví hodně. Ale možná jí taktické rady dal, ale ona to nedokázala využít. Jsou spolu krátce, spolupráce ještě určitě přinese ovoce. Tady jsem se z pochopitelných důvodů ale nezlobil, že to Na také nešlo. Ten den to byl ale rozhodně nejhorší zápas co do kvality. Pak se hrály ty dva krásné tříseťáky až do noci a to bylo jiné kafe.
S Kerber hrála už úplně jinak. Tak, jak to umí. A na Azarenkovou rozhodně měla. Hezký pohyb, vše, ale až do doby, kdy o něco šlo, tam selhala psychika. Bohužel......

Nevím, jestli jsi s ní slyšel jeden z rozhovorů před zápasem, právě tam povídala o jejich spolupráci, jak se toho pro ni hodně změnilo. A že ze začátku myslela, že to nepřežije tolik změn. Jinak mimo kurt mi přijde hodně milá a i vtipná.
Reagovat
smazaný uživatel
Jj, raději mi piš vysvětlivky. Nepsal jsem, že by měla zlepšit pouze pohyb. Ale nechci se s tebou vůbec dohadovat. A Petra je nakonec tvá doména, víš to určitě lépe.....
Reagovat
smazaný uživatel
Souhlasím s tommrem a prosím, žadoním a kdyby to nestačilo, tak důrazně žádám, aby byla mezi baronky Lucka Šafářová též zařazena. Prosím.:))

Jinak souhlasím, hlavně ty kněžny a baronky jsi vybral podle mě výstižně (až na tu Lucku).....
Reagovat
dadaft
dobrá dobrá. ))
vítam mezi baronkami Lucku Šafářovou.
a po pohledu na žebříček by se přece jen slušelo zařadit Caroline Wozniackou mezi kněžny. ten předěl je mezí ní a Ivanovič, ne mezi ní a Bartoli.
Reagovat
dadaft
to špatné, co letošní, jinak vskutku vynikající sezóna WTA pro mě přinesla, je, že jsem skoro neviděl a ani nemohl kvůli zraněním vidět hrát Věru Zvonarevovou a Andreu Petkovič.
tyhle dvě budou chtít na letošek zapomenout.
a zatímco u Andrey jsem do budoucna klidný, u Věry mám trochu strach, jestli se vůbec ještě někdy dokáže dát do kupy...
Reagovat
smazaný uživatel
děkuji za přehodnocení a zařazení Lucky do tvého výčtu baronek.:))

O Andreu schrach taky nemám, bylo teď na konci sezony vidět, že už se chytá a chce to jen trénovat. Takže jí přehu hlavně to zdraví, aby už konečně vydrželo!

Věrku jsem měl taky rád, ale bohužel u ní se obávám, že už je pomalu konec....
Reagovat
dadaft
zrovna jsem si přečetl Basíkovo "Zase ta Serena, Kaderka a od září opět škola!"
http://www.tennisinfo.cz/cz/zpravodajstvi/postrehy-lb
a v tomhle po ukončení hráčské kariéry Věra nebude mít problém. ))
tuším dodělává druhou VŠ...
Reagovat
smazaný uživatel
Také jsem ten článek četl. Jj, je to tak, druhou VŠ. Věra je hodně vzdělaná hráčka.
Reagovat
Bob
Pro mě to byla tutovka. Je prostě nejlepší, momentálně ano, bez ohledu na toto, kolik toho letos odehrála. Letos hrála jenom 8krát tři sety, poražena od Wozniacki, Makarova, Razzano a Kerber. Na olympiádě dovolila uhrát soupeřkám jenom 17 gemu. Ve finále pak znemožnila Šarapku. Na TM i OH neztratila ani set. Serena je zpátky a je to dobře. Nemám nic proti Vice, světovou jedničkou je zcela zaslouženě, svým suverénním výkonem vyhrála AO a další turnaje, ale nejlepší tenistkou roku byla jednoznačně Serena. U Mařeny nevím, zda se jedná o určitý blok, ale dneska prostě nemohla vyhrát. Ale hrála dobře, nutno říct. Takže obrovská gratulace, ona je hráčka, která se rodí jednou za milion let, sama řekla, že bude hrát klidně i do 40 a já v tom doufám. Holky budou mít ještě dlouho dost těžkou soupeřku.
Reagovat
smazaný uživatel
Viděl jsem jenom poslední 2 gemy finále, takže bych se chtěl zeptat.
Serenin servis došel na shodu, prý poprvé v zápase. Tuším že Serena tam flákla 2 esa a 1/2 přímé body z podání. Na Mášin servis, jsem viděl neuvěřitelné returny.
To bylo takhle celý zápas? Jestli jo, tak tam nemůže být řeč o nějakém bloku.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak jsme drželi pěsti a vyšlo to.:)
Dvě mega mít sice nebudeš, protože se pohádka konat nebude, ale to ti určitě nevadí.:)

Já myslím, že dnes Maruš blok neměla a hrála fakt dobře. Ale jindy je blok viditelný. Prohrává s ní asi většinou už v šatně....
Reagovat
Stan_Borowitz
nejvýše dvakrát (Steffi Graff) a maximálně třikrát (Martina Navrátilová) za milión let...
Reagovat
Bob
jasný, já chtěl prostě zdůraznit, že jich je málo :)
Reagovat
Paseka
Jak to, že nebyla ve finále Jana Novotná ? Kde skončila? A kde vlastně byla Mary Pierce a Martina Hingis ? Ty vypadly dříve ??
Reagovat
gigin
Přijde ti to zábavné?
Reagovat
Paseka
Velmi.
Reagovat
Stan_Borowitz
Chtělo by to vymyslet něco nového. Nápad to nebyl špatný, ale už se vyčerpal...
Reagovat
Paseka
Nehodlám ho opakovat.
Reagovat
smazaný uživatel
Až teď jsem si přečetl celou diskuzi a četl tvůj příspěvek. Díky moc za gratulaci.:)

To víš, triko dnes suché nezůstalo......:)

Doufám, že holky zvládnou FC a budeš mít také důvod k radosti.:)
Reagovat
smazaný uživatel
Taky gratuluji. Už jenom proto, že vyhrála favoritka někoho jiného než montyho ;-)

Poslední zápasy co jsem viděl byla čtvrtfinále.
Co by tě Oskare mohlo zajímat. Věřil jsem LiNa + over 21.5. Asi chápeš jak se změnila moje nálada, mezi stavem 4:5 pro LiNa a 5:1 pro Viku v druhém setu. Aspoň LiNa dala 2 gemy a zachránila mi over.

Jak jsem viděl zničenou Agu, tak jsem si řekl, že musím za každou cenu počkat na otevírací kurzy Serena-Aga a vsadit ji za více, než klesne. Čekal jsem asi do 2:15, otevírací kurz byl luxusní 1.1, ráno jak jsem koukal tak byl 1.06.
Reagovat
smazaný uživatel
Co tím chceš říct? :D

Já jsem rád, že má radost aspoň Oskar. :) Vím, že má Serenu moc rád, i když je na ni občas trochu přísný... Ale holt všichni nemůžou být jako já se svou filozofií fandit-chválit-hýčkat-utěšovat. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jéjé monty, ahoj starý brachu. Ty čteš tyhle články o vítězství Sereny?

No ... , mám radost, když ehmm má radost co nejvíc lidí.
Chci celosvětový mír.
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, čtu a představ si, že jsem tady napsal už třináct komentářů. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Díky.:)
O té Li vím, psali jsme si to a já si na tebe vzpomněl, že ti to vyšlo. Ale bylo to tak tak a tvou náladu plně chápu, dnes jsem ji také prožil....

Já včera nesázel nic. A dnes handicap 5,5 na Mášu za slušný kurz 1,6. Vycházel jsem z toho, že Máša podávala na turnaji skvělé výkony a také z toho, že s Vikou hrála Serena dvakrát 6:4. Byl to risk a nakonec o fous, ale nakonec to vyšlo.
Reagovat
smazaný uživatel
To víš, každý jsme holt jiný.....:) Ale kdybych byl stejný, to by jsi pak zase tolik nevynikl ty, rytíři.:D

Jinak Máše také gratulace. Opravdu upřímná. Už jsem to psal před zápasem, na turnaji hrála skvěle, včera taky. Ják při zápasech s ní většinou nemám tolik obav, dneska jsem se bál. A bylo čeho.

Ale vypadala pak taky spokojeně, při předávání se tam už spolu něčemu smály. Myslím, že ví, že udělala maximum.
Reagovat
smazaný uživatel
No jo, tak důležité je, že holkám fandíme a asi dobře, když se jim takhle daří. :) Masha opravdu nemá čeho litovat. Dala do toho všechno a proti dnešní Sereně asi víc uhrát nešlo... Já si tak říkám, jakou by měly "moje holky" fantastickou sezonu, kdyby nebylo Sereny. Ale pak si zase řeknu, že aspoň mají holky na příští rok nějakou motivaci. :) Sereny si opravdu moc vážím. Sám jsem ti psal, že jsem na ni postupem času hodně změnil názor. Mám rád trochu jiné typy, ale Serena je po všech stránkách velmi zajímavá žena. :) Jinak se mi líbila jedna odpověď Sereny na tiskovce před TM. Ptali se jí, jakou tenistku z první osmičky by chtěla za svou mladší sestru. No a Serena řekla Viku, což mě ani moc nepřekvapilo. :)
Reagovat
smazaný uživatel
No tak to je hezké, že řekla Viku. Oni se spolu docela asi kamarádí. Serena ji gratulovala po výhře v Pekingu. Jo, měly by patrně více titulů. Ale já jsem hlavně rád, že si všechny letošní velké tituly mezi sebe rozdělily jen třy hráčky. Svědčí to o tom, že by se mohla po letech tvořit silná dominance některých hráček. Ne každému by se to líbilo, mně ano.
Zítra v 11:15 má být na Eurosportu něco s Wilanderem o TM. Byly tam ukázky, jak jsou holky v šatech a tak, určitě by se ti to líbilo. Jasně, psal jsi mi to. Mám to v paměti, odepíši ti, rytíři, ale teď jsem v kalupu.:D
Tak si odmysli Serenu a vyjde ti, že měly opravdu dobrou sezónu. Hlavně Vika. Prohrála devětkrát, z toho pětkrát se Serenou, dvakrát s Mášou, jednou s Marion a jednou s Cibulí. To je opravdu více než slušná bilance a je právem světová jednička.:))
Reagovat
smazaný uživatel
tři, ne třy!
Reagovat
smazaný uživatel
Mně by nevadilo, kdyby ty velké tituly vyhrávalo víc holek, ale ty tři byly letos nejlepší a zasloužily si to. Ten zítřejší pořad na Eurosportu určitě neuvidím, ale zase uvidím jiné věci. :)

Dal jsem se trochu do pucu, abych se líbil Marušce a teď už jdu spát. Tak dobrou noc a někdy v úterý napíšu zážitky z exhibice. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Obrovská gratulace k senzační sezóně i jejímu sladkému zakončení! Více slov není třeba. Jsi prostě stále..........

http://www.dragtimes.com/images/7523-1963-Chevrolet-Corvette.jpg
Reagovat
smazaný uživatel
No já nevím, kdo ji tu před turnajem odepisoval a kalkuloval s tím, že na TM ani nepojede.. :-)
Reagovat
pepin
Ahoj, tak vidíš jak jsme si to vychutnali, já obzvlášt, protože tu uječenou krásku, božskou apod. nemůžu ani cítit. Tak jsem si přál, aby ji ta Serena nedala ani čuchnout, což se mi splnilo, i když tady Mácha píše, že to nebylo jednoznačný tak se díval asi přes růžové brýle. Od začátku co nastoupily nebylo pochyb kdo je na kurtu královnou a nebýt v 1 setu zkaženého voleje na síti tak by byla bita ještě více. Tak jsem si znovu na Tebe vzpomněl jak jsme před TM zde polemizovali o Sereně, Ty jsi ji moc nevěřil a i někteří zde pochybovali o její formě. A ona prostě dokázala, že je zaslouženě nejlepší a jak říkal Libor, je to prostě jiný level. Jen slepci tvrdí, že není nejlepší tenistkou tohoto roku a ještě ty co jí říkají babochlap.
Reagovat
smazaný uživatel
Nevím, co si představuješ pod pojmem odepisování. Pouze jsem shrnoval skutečnosti. A to, že na tom od počátku turnaje nebyla vůbec dobře, je pravda.

To, že by nepřijela, nebylo také nic nereálného a spekulovalo se o tom.
Ale přijela, nehrála od USO, bylo to vidět a dalo jí to práci, ale zvládla to, takže ode mě má klobouček....
Reagovat
smazaný uživatel
Ahoj, ten zkažený volej byl teda něco....,zatrnulo mi, já už viděl další winner a ono toto.

Ale já si také myslím, že to bylo jedno z jejich nejvyrovnanějších utkání za poslední léta. Naposledy spolu hrály docela vyrovnaný mač na Wimbledonu 2009, kde v prvním setu rozhodoval až tajbrejk.

Moc jsem nevěřil, že přijede nebo že vyhraje. Ukázala však, jaká je to opravdu zkušená harcovnice a schopná hráčka. Ale jak už píši výše, musela makat a taky trénovat hodně podání, to jí dnes zachránilo. Kdyby podávala hůř, Máša by jí to, myslím, spočítala. Dneska si na Serenu hodně věřila a vůbec se neskládala, jak je v jejich vzájemných soubojích zvykem.

A taky jsem dnes na ní viděl, jak ani ke konci druhého setu nebyla se sebou spokojená. Na returnu to nebylo úplně ono. A taky na ní bylo vidět po celý turnaj, jak je šíleně unavená a rozlámaná.

Ale já jsem rád, že jsem se spletl a že se má slova o tom, že nepřijede, nepotvrdila. Jsem rád kvůli ní a moc jí to přeju.
Reagovat
smazaný uživatel
Ta reakce nad tebou není na tebe, to je na queshe.
Reagovat
pepin
Víš, já jsem od samého začátku co přišla na kurt a viděl jsem její soustředění a maximální nasazení tak jsem věděl, že to prostě chce. A jak se ona do toho kousne a vyloženě ji neodejde servis, tak je hotovo. Máš pravdu, šaratice nehrála špatně a velice dobře podávala a servis ji zachránil od většího výprasku tak jako dříve, ale já jsem to myslel tak, že v podstatě v průběhu celého zápasu tu Serenu ani jednou nezatlačila do problémů a nejvíce jsem koukal na ty neuvěřitelné returny, kdy se šaratice málem nosem vrtala v kurtu. Moc hezké. A ještě co se zde napsalo o pohybu Petry. Tak jak je vidět, Serena není žádné ořezávátko, myslím váhově, a jak tam lítá při té své postavě.
Reagovat
pepin
Neboj, já umím číst a poznal jsem to.
Reagovat
smazaný uživatel
Jj, chápu, jak to myslíš. Bylo to tak. Hrozně to chtěla, to je jasný. Ale v prvním setu to bylo přeci jen pouze o jeden brejk a to se pak může stát všechno. A když jsem viděl Mášu včera servírovat, obavy jsem měl....
Serena své gemy odpodávala skvěle, nenabídla ani jeden brejk. Ale myslím, že tam byl dvakrát stav 0:30 a to jsem obavy měl. Ona se oproti minulým zápasům ještě herně zvedla a hecla. Je to opravdu silná osobnost.
Jo, s tou váhou a pohybem máš pravdu. Taky si nemyslím, že se pohybuje špatně, ona se po kurtu pohybuje prostě takovým jiným způsobem. Nevím, jak to popsat. Nepohybuje se prostě jako některé lehkonohé hráčky, ale umí být rychlá. Hlavně směrem dopředu.
Snad na tom Petra taky zamaká.

Jinak jak dole monty píše, že se mu líbí, jak po pokaženém úderu zvedá nohu. Tak to je právě známka toho, že je nespokojená. A jak tam začne kroutit hlavou, mlátit se do stehen a něco mumlat, vím, že není v pohodě a zlobí se na sebe. Takže tak jsem myslel ten svůj příspěvek. Jinak soustředěná přišla a vyhrát chtěla, to je jasný. A ty lidi jak pískali...., pak mi přišlo, jestli tu ceremonii raději nějak nezkrátili.
Reagovat
smazaný uživatel
Přišlo mi, že jsi ji dost podceňoval a ona zatím v poklidu vyhrála.

Co se týče odstoupení, pokud vím, tady jsi o tom mluvil akorát ty. Ale věřím, že jako její fanda máš lepší zdroje než já, takže mi mohlo něco uniknout.
Reagovat
smazaný uživatel
Jakýho odstoupení? O tom jsem nic nepsal, alespoň myslím.....

No jo, jsem holt takový fanoušek, který hráče hrozně podceňuje a když vyhraje, tak se lísá....
Reagovat
smazaný uživatel
A i když turnaj odehrála bez ztráty setu, v poklidu to rozhodně nebylo. Zápasy ve skupině určitě ne. Viděl jsi ji na začátku turnaje?
Reagovat
pepin
Tak ty lidi pískali, protože tam blafala nějaká politička, já jsem to pak již až tak nesledoval, jenLucku s Andrejkou. Tady to bylo od začátku také jasné, že tento den na ně prostě neměly. Je to škoda, zasloužily by si to za celý rok. Ještě k tomu pohybu. Dcerka kdysi také koketovala s tenisem a tak jsem viděl, jak jí učily se pohybovat, měnit směr a různé šarády. Tady si myslím je jeden ze zásadních problémů u Petry, v poslední době se špatně pohybuje a bez toho to nejde.
Reagovat
smazaný uživatel
Odstoupení ne, to jsem se vyjádřil špatně, myslel jsem ty spekulace o tom, že na TM nepřijede.

Já to holt vnímám jinak, tak se holt občas názorově neshodneme.

Mimochodem měl by sis toho Serenina vítězství vážit ještě víc, jak tak koukám, tak podle TP v tom finále hrála dokonce nejen proti Máše, ale i proti Vice. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel
A sakra. Že by WTA zkoušela nějakou novinku v pravidlech? :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Spíš se tam pánům redaktorům vloudil nějaký šotek. :D
Reagovat
smazaný uživatel
To spíš. Na druhou stranu, v případě WTA už bych se nedivil ničemu :-D
Reagovat
smazaný uživatel
To je vtipný, ani jsem si toho nevšiml.:)

Já vím, že se často koukáme na věci rozdílně a proto jsme někdy v rozporu. Ale tak od toho je diskuze.....:)

Já jen, že nevím kolik jsi viděl jejích zápasů? Možná všechny, ale na začátku to opravdu nevypadalo dobře a to zejména na podání. To je teď už ale jedno, protože to zvládla.
Reagovat
smazaný uživatel
No je fakt, že kdyby tu všichni spolu souhlasili, byla by tu docela nuda :-)

No viděl jsem ji až v semifinále a finále a tam na mě působila poměrně suverénně. A ani ve skupině, pokud vím, neztratila ani set, ale jak vypadal průběh hry, to nevím.
Reagovat
smazaný uživatel
Zápasy ve skupině podle skóre celkem lehce, ale průběhem rozhodně ne.

Už úspěšnost prvního podání do kurtu kolem 42%, mluví, myslím, v jejím případě za vše. A první dva zápasy takové byly. Pokud si uvědomíme, že podání je hlavní pilíř její hry, nemůže být řeč o dobré formě. A jí nefungovaly ani další údery. Ale to je teď už fakt jedno.:)
Reagovat
smazaný uživatel
Takže herně nic moc, ale přesto vyhrála celý turnaj beze ztráty setu. To myslím hovoří za vše. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, pískali kvůli těm politikům, co tam nastupovali.
To s tím tréninkem změn směrů v pohybu máš úplnou pravdu. Oni nepotřebují naběhat třeba tuny kilometrů, ale potřebují hlavně umět rychle akcelerovat, zastavit, odehrát úder, změnit směr a zase vyběhnout a pořád dokola. Nevím, jestli to vyjadřuji úplně přesně.
Viděl jsem pořad o Federerovi, jak to trénovali, a tam to právě vysvětlovali.

Petra má problémy s pohybem.
Reagovat
smazaný uživatel
Ano, u Petry je pohyb slabina, to bezesporu. A ano, může být, že letos má pohyb o něco slabší než loni. Do jisté míry. Do jisté míry to může být klam. V roce 2011 byl pokrok v pohybu jasně viditelný, protože v letech předchozích byla hluboko pod svými limity. V roce 2011 se jim přiblížila, což znamená, že ať se bude snažit sebevíc, další pokrok už tak viditelný nebude, bude-li vůbec nějaký. A navíc letos dost zápasů odehrála, aniž byla zdravotně v pořádku, což kvalitě pohybu taky nepřidá.

Je to jenom spekulace a můj názor, neznám Petru natolik dobře, abych věděl, kde má v jaké herní činnosti limity.
Reagovat
smazaný uživatel
Gratulace oběma finalistkám a sluší se říct: sláva vítězce, čest poražené! :) Masha do toho dala úplně všechno, byla Sereně důstojnou soupeřkou a nemám jí absolutně co vytknout. Serena svým skvělým výkonem pouze potvrdila, že se na těžké zápasy proti silným soupeřkám dokáže připravit nejlépe ze všech. To je důvod, proč má ve sbírce tolik velkých titulů a proč je tak výjimečnou hráčkou.

Jak říkám, Masha do toho dala všechno a v Istanbulu hrála výborně. Jenže v tenise taky hodně záleží na tom, kdo stojí na druhé straně. Aspoň v dnešním zápase na tom hodně záleželo... Jsem naprosto přesvědčený o tom, že dneska proti Sereně by nikdo nepodal lepší výkon než Masha. Opravdu se Masha držela, jak to šlo. První set rozhodl brejk Sereny na 3:2. Pak tam ještě Masha odvracela nějaké brejkboly, ale držela se v kontaktu až do konce setu. Ve druhém setu Masha ztratila podání bohužel hned v prvním gemu a taky v tom posledním. Masha dneska neměla žádný brejkbol, přestože některé gemy vypadaly nadějně. Ale když bylo potřeba, Serena si pomohla servisem... Servis a return, to byly dvě hlavní zbraně Sereny v dnešním zápase. Taky bych chtěl ocenit její výborný pohyb a upozornit, že všechno není jenom o síle. Všimnul jsem si, jaký obrovský rozdíl byl mezi tím, když Masha dala první nebo druhé podání. Po prvním servisu ten bod většinou získala, zatímco na druhé podání (které Masha nemá nijak slabé) Serena doslova fantasticky returnovala. V tom posledním gemu už to tedy bylo jedno, jestli Masha dala první servis nebo druhý... Prostě Serena si jako obvykle nechala to nejlepší na finále a ten dnešní výkon mi trochu připomínal její olympijskou formu. Masha hrála skvěle, ten zápas vůbec nebyl jednoznačný, ale na Serenu to prostě dneska nestačilo.
Reagovat
smazaný uživatel
Celkově si myslím, že to byl super zápas, který odpovídal finále TM. Přece jenom jsem trošku smutný, protože už potřetí za sebou prohrála moje oblíbená hráčka ve finále TM (předloni Caro, loni Vika). Je to trošku zakleté, ale ve všech třech případech jsem si velice vážil výkonu, který předvedla moje favoritka. :) Myslím, že Masha to dneska měla ještě těžší než předloni Caro (proti Kim) a loni Vika (proti Petře). Asi právě díky kvalitám Sereny to nebyl tříseťák jako v předchozích dvou letech...

Teď už nezbývá než Marušce popřát šťastnou cestou do Prahy! :) Stejně tak ji přeju všem, co se tam chystají. Máme se opravdu na co těšit (Masha, Petra, Lucka, Jarda Jágr atd.). :)
Reagovat
smazaný uživatel
A ještě k tomu, kdo je nejlepší hráčka...

Pro mě stále platí: nejlepší hráčka světa = světová jednička = Vika

Ovšem abych to upřesnil: Kdyby se to bralo od 25. června (začátek Wimbledonu), tak je nejlepší hráčkou Serena. To je zcela bez diskuse. Serena bude určitě vyhodnocena hráčkou roku i na cenách WTA. Tam to je tak, že vítězkou je hráčka s největším počtem velkých titulů (viz loni Petra). Ale je to tak trochu podobné jako loni. Stejně jako letos Vika, tak i loni měla Caro úžasnou první polovinu roku. Od Wimbledonu byla nejlepší Petra a na výkony Caroline se možná trochu zapomnělo... Podobné je to letos a Vika byla dokonce ještě lepší než Caro. Vítězná série 26:0 asi mluví za všechno a poprvé Vika prohrála až v Miami. Potom v antukové části sezony byla nejlepší Masha (která se taky dostala na pozici jedničky) a od Wimbledonu až do konce to byla Serena. Takže se dá říct, že všechny tři mají něco... Největší počet velkých titulů má s přehledem Serena, za což si zaslouží velký respekt. Mě ale přece jenom zajímá součet výsledků (bodů) během celého roku a v tom je nejlepší Vika. A v žádném případě tím nechci snižovat Serenu, právě naopak... Třeba si Serena dá příští rok větší pozor na AO a RG a bude jedničkou ona. Aspoň má nějakou motivaci, ne? :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tys rozebral hru, nemám co dodat..:-)
Serena se mi moc líbila při vyhlašování, je bezprostřední a milá, a i když je to typická Američanka, která je hodně sebevědomá, a má být proč, já ji stejně věřím každou emoci na kurtu.
I při rozhovorech je vidět, že nemá kolikrát nic naučené a připravené. Obvyklý fráze řekne, ale pak se jí zeptají na něco a ona úplně roztaje. Mám ji ráda :-)
I Máša na mě působila pozitivně a hrála nejlepší tenis, co mohla, ale Serena na finále byla max.koncentrovaná a hrála skvěle. Ten pejsek, kterýho Serena ukázala, roztomilý, a to já psy nemusím..:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Děkuju, Emičko. :) Mám akorát jeden problém a to ten, že na livesportu už nejsou průběhy zápasů gem po gemu, takže nemůžu psát svoje obvyklé komentáře, kde ten zápas rozebírám postupně... Ale myslím, že je to takhle možná lepší. :)

Máš pravdu, Serena má opravdu proč být sebevědomá. Mně se líbí hlavně ty její poskoky při zápase, když třeba něco pokazí. To mi přijde dost sexy, asi ráda tancuje. :) Jinak souhlasím a taky si myslím, že Serena je uvnitř moc hodná žena. Stejně tak to platí pro Mashu. Jako že někdo řeší nějaké "zlé pohledy při hře" atd., to prostě o člověku nevypovídá vůbec nic. Stačí si všimnout, když pak Maruška po zápase posílá polibky do hlediště nebo Serena, jak dělá ty úklony. Rázem jsou prostě úplně jiné. :) A myslím, že se to týká i soukromí. Že má třeba Masha určitý odstup od ostatních hráček, na tom není nic špatného. Jak sama říkala pro magazín MFD, ona jimi nepohrdá, ale naopak si jich váží a uznává je. Jenom se prostě snaží soustředit sama na sebe... Abych se vrátil k Sereně, tak vím, že tady o jejím psíkovi psal Oskar. Dneska jsem ho viděl v nějakých záběrech po zápase a je moc roztomilý. :) Třeba Vika má taky pejska...
https://twitter.com/vika7/status/258151249168461824

Já mám ale radši kočičky, čtyřnohé i dvounohé. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Serena je určitě hodná, u sítě pokaždé něco k hráčce prohodí a usmívá se u toho, jako třeba u Agy, něco ji říkala, asi že hrála dobře..
Já toho psa u Viky skoro nevidím, jak je pod jejím tělem..:-))
No, ty kočičky, často se zaběhnou, na to pozor ;-))
Reagovat
Stan_Borowitz
máš pravdu, "zlé pohledy při hře" jsou nesmysl. Respektive obviňování z nich. To prostě patří k maximálnímu soustředění na hru, že se člověk netváří zrovna extra vstřícně. S povahou jedince to nijak nesouvisí.

Jinak jsem (i díky tvému nadšení) v poslední době přišel ženskému tenisu celkem na chuť, dává mi pro mou vlastní hru víc než tenis mužský. Ten je v podání těch nejlepších sportem z jiné planety a my obyčejní smrtelníci se z něj nemáme prakticky čemu přiučit, kdežto od žen se dá leccos okoukat...
Reagovat
smazaný uživatel
Myslím, že Serena říkala Agnieszce: "Good job, really good!" :)

Vika dávala loni na twitter ještě lepší fotku se svým pejskem, ale nemůžu to najít... Ona už těch pejsků taky měla víc. :)

Já vím, s kočičkama mám zkušenosti. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak díky! :) Jsem rád, že ženský tenis úspěšně "propaguju". :D
Reagovat
Stan_Borowitz
Jojo.. good job, really good!
Reagovat
smazaný uživatel
Já jsem slyšel jak mluvily u té sítě s Agou něco o tom, jak říkají něco o problémech. Vydedukoval jsem si z toho, že si možná říkaly, že když spolu vždycky hrají, tak má Aga nějaké problémy. Včera byla hrozně unavená a ve Wimbledonu nemocná.....

Ale možná jsem blbě slyšel, nebývá to moc dobře slyšet...
Reagovat
smazaný uživatel
Ten Sereny pejsek je takový jak říkám "cesťák" - malý pejsek na cesty.:-)) Ale ona má ještě další dva, nebo alesponň měla. Doufám, že se tomu jednomu něco nestalo, někdy psala, že je nemocný....

A máš ráda třeba kočky, když ne psi? Já mám psi rád, nejvíc labradory.:-))
Reagovat
Heather_Fedex
zboznuju labradory!!! :)
Reagovat
Heather_Fedex
zboznuju labradory!!! :)
Reagovat
smazaný uživatel
Asi tě zklamu, nevím, ale kočky fakt nemusím. Velkých psů se bojím, když sem psal uživatel Pes, tak mě vždycky uklidnoval, že se bát nemusím a trochu mě naučil se psů tak nebát..jednou jsem byla na návštěvě a ta měla velkýho psa, pořád po mně lezl a chtěl se mazlit a se mnou nic nebylo...:-))
Toho mazlíčka, co měla Serena, bych brala :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tady má Vika podobného, jako teď má Serena... :)

http://www.tennisbloggers.com/wp-content/uploads/2012/03/victoria_azarenka_with_dog-590x521.jpg

Jinak Vika už měla hodně psů. Myslím, že měla i nějaké rotvajlery a teď má toho černého, to je asi něco jako labrador. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Já mám ráda setry :-)
Reagovat
smazaný uživatel
To mě nezklameš, já také kočky nemusím.
Uživatel pes tě určitě přesvědčil o neškodnosti některých psů.:-))

Tu korvetu mám od něho, tak snad se nebude zlobit. Jinak mám smutnou zprávu, ale nechci jí sem psát, nechci kazit článek o Sereně. Ale nikdo neumřel, to zase ne....
Reagovat
smazaný uživatel
Jj, labradoři jsou fajn.:)
Reagovat
smazaný uživatel
Co se děje? Tak do vzkazů, prosím..až jsi mě vyděsil..:-((
Reagovat
Stan_Borowitz
Tomu moc nerozumím: "Jinak Vika už měla hodně psů. Myslím, že měla i nějaké rotvajlery a teď má toho černého, to je asi něco jako labrador." Nebo raději nechci rozumět. Pes přece není tenisová raketa...
Reagovat
smazaný uživatel
No já jsem viděl, jak je s nima Vika na fotkách, ale jestli to bylo všechno její... Ten "černý ďábel" je určitě její. :) Ale raket má určitě mnohem víc než psů. :D

Jinak některé tenistky jsou vášnivé pejskařky. Vím, že třeba Bethanie má takového velkého psa. :)
Reagovat
Stan_Borowitz
No, já to myslel tak, že když je někomu lehce přes dvacet a vezmeme v potaz délku života psa, tak by měl mít tak jednoho, maximálně dva. Pokud tedy hovoříme v minulém čase. Jinak se nabízí přirozená otázka, co se s nimi stalo...
Reagovat
smazaný uživatel
Možná je všechny ještě má, já nevím. Jednu dobu jich určitě měla víc (těch rotvajlerů) a teď má minimálně toho černého labradora. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Donna Vekič na facebooku: I have a huge desire to one day play in the WTA Championships final. After watching the final today between Serena and Maria, the dream intensified!

Extra moc se na ni těším v 2013, věřím, že by se mohla kvalifikovat už na AO. Má potenciál být pravidelnou účastnicí TM.
Reagovat
smazaný uživatel
Věřím, že někdy v budoucnu uvidíme na TM trio Laura Robson, Donna Vekic, Maria Shishkina. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Lauru bych se ani moc nedivil, kdyby to bylo už příští rok. Shishkina si asi bude muset ještě pár let počkat :D
Reagovat
smazaný uživatel
Tak určitě. Ale počkej, až malá Maruška vyroste. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Počkám, počkám. Pak si budeme moci říct, jaké talenty jsme to znali už od jejich dětství :P :)
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně tak. :) Nedávno jsem tady psal, že malá Maruška byla ve čtvrtfinále na svém prvním profesionálním turnaji okruhu ITF v Amelia Islandu.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to je dobrej úspěch na to, že ji je kolik? 14, 15? Donna Vekič je na ITF neustále SF, F
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, Marušce je 14 a na tom turnaji hrála s holkama staršíma o 2-3 roky.
Reagovat
a.magerova
Velká gratulace Sereně.
Moc se mi líbil ten její outfit, připomínal mi (v dobrém) Rachel Green z Přátel v době, kdy pracovala jako servírka v kavárně... :-))
Reagovat
Bob
též souhlasím, vypadala v tom elegantně :) taky mě to napadlo, když jsem jí dneska pozoroval :)
Reagovat
Heather_Fedex
tak maruska letos hukla DALSI finale ;( samozrejme, dnes nebyla v zadnem pripade favoritkou ale i tak je to desiva bilance. pouze 3 tituly a az 6 prohranych finale!!! jak muze masa s takovou psyhickou odolnosti mit ve finalovych utkanich takhle pasivni bilanci??
na 2. strane serena, ta finalove zapasy zvlada jako nikdo jiny. je to opravdova sampionka. a proto bude letos vyhlasena za hracku roku 2012.
a za to si zaslouzi poklonu. take ji patri vrela gratulace odemne k nadmiru uspesnemu roku
Reagovat
Nola
ty Máriu evidentne nemáš rada, ja ju obdivujem, napriek svojmu vzhľadu, sa venuje športu, ktorý evidentne miluje, aj keď by sa mohla na celú kariéru s prepáčením vy..., dokázala sa vrátiť na vrchol po veľkej pauze, je bojovníčka a to si na nej cením najviac a je mi jedno, že prehrá pravidelne so Serenou, alebo s Azarenkou, pretože hrá pekný útočný tenis
Reagovat
Sonja
Podle mě jí Heather fandí...akorát je prostě taková hodně kritická ke svým, no.
Reagovat
Heather_Fedex
sonja ma pravdu. ja se dokazu radovat z uspechu svych koni, no zaroven nejsem zaslepeny fanousek, kt. vidi jen to dobre a nedokazou priznat to spatne.
v kazdem pripade ja mariu hodne obdivuje prave za tu jeji neochvejnost a zarputilost. a zaroven mi ji je i trosku lito. pred takovymi 7 lety bych ji moc nemusela, ale ted....zkratka jsem rozcarovana z toho, ze jako pubertacka mela ve finalovych utkanich ke souperkam mensi respekt a verila si daleko vic, nez ted.
ale samozrejme, i pres nektere neuspechy to byla pro masu 1 z nejuspesnejsich sezon a pevne doufam, ze vydrzi v nasazeni i pristi sezonu. a take doufam v navrat na post jednicky ;))
Reagovat
smazaný uživatel
Heather opravdu fandí Mashe, jenom je prostě taková pesimistka (jako u Rogera). :D

Podle mě je skvělé, že Masha letos hrála ze šesti největších turnajů (4 GS, OH, TM) čtyřikrát finále. Vyšlo to sice "jenom" jednou, ale taky je potřeba si uvědomit, kdo proti Mashe hrál. Na AO to byla Vika ve své úžasné formě na začátku roku. Na OH to byla Serena ve své nadpozemské olympijské formě. No a na TM to byla znovu Serena, která během celého turnaje neztratila ani set a ve finále podala svůj nejlepší výkon, který se právě blížil těm výkonům z olympiády... Já jsem rád, že to Mashe vyšlo aspoň na RG. Vyhrála svůj první GS po těžkém zranění a zkompletovala tak svůj kariérní grandslam. Jsem s ní letos naprosto spokojený. :)
Reagovat
tommr
a všem jejím fanouškům v čele s Oskarem ... :)
Dnešní zápas jsem bohužel nemoh sledovat, ale výsledek i statistiky jsou jednoznačný ...
Serena potvrdila, že je momentálně nejlepší tenistka i když je v žebříčku až třetí. Její výsledky na nejdůležitějších turnajích a bilance vzájemnejch zápasů s hráčkama ze špičky jsou ale výrazně lepší než u prvních dvou hráček ... :)
Reagovat
dadaft
(podle dadafta; přiznávám, že nejnižší šelechtu jsem vybíral taky podle sympatií)))

Královna
Serena Williams
Vévodkyně
Victoria Azarenka, Maria Sharapova, Agniezska Radwanska
Kněžny
Angelique Kerber, Sara Errani, Li Na, Petra Kvitová, Samantha Stosur, Marion Bartoli
Baronky
Wozniacki, Ivanovič, Petrova, Clijsters, Vinci, Goerges, Jankovič, Venus Williams, Hsieh, Shvedova, Zheng, Urzsula Radwanska, McHale, Lisicki, Arvidsson, Wozniak, Watson, Robson, Flipkens, Hercog
Reagovat
tommr
důrazně žádám, aby Lucka Šafářová byla taky jmenována baronkou ... :)
Reagovat
Heather_Fedex
chybi mi tam tamira paszek! a sorana cirstea by mohla byt princezna ;))
Reagovat
smazaný uživatel
Sorana by byla hezká princezna ;-)
Reagovat
Heather_Fedex
prave proto jsem ji vybrala ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Je vidět, že tomu rozumíš, mně se líbí taky..:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ano, rozumíte tomu. :) Já všechny královny, vévodkyně atd. představím ve svém exkluzivním žebříčku Top 30 tenisových krásek. :D Ale to až skončí sezona... :)
Reagovat
Sonja
Velké překvapení...
hahaha:-)
Gratulace, Sereno!
Reagovat
Stan_Borowitz
Takže otázka nejlepší hráčky roku se zdá být definitivně zodpovězena...
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist