"Velká čtyřka" znovu vládne světovému žebříčku

2. 2. 2015, 16:21
Aktuality 160
První čtyři místa žebříčku ATP obsadili po dvou letech opět tenisté tzv. "velké čtyřky", kteří mužskému tenisu vládnou od sezony 2008. První hráčem světa zůstává vítěz Australian Open Novak Djokovič, za ním jsou navzdory neúspěchu v Melbourne Roger Federer s Rafaelem Nadalem a na čtvrté místo se vrátil Andy Murray.

Andy Murray vstoupil do letošního Australian Open jako šestý hráč světa, ale finálová účast mu zajistila posun na čtvrté místo. Tak vysoko nebyl Brit rok, loni dokonce spadl až na 12. příčku, a až díky jeho silnému závěru sezony a letošnímu Australian Open obsadila vrchol žebříčku znovu "velká čtyřka" nejlepších tenistů posledních let.

Výrazný propad zažil tento týden Stan Wawrinka, přestože v Melbourne došel do semifinále. Na prvním grandslamu v roce totiž obhajoval loňské vítězství a ztratil tak přes tisíc bodů. Tomáš Berdych zůstal po semifinálové účasti na Australian Open sedmý, před ním je díky čtvrtfinále v Melbourne Milos Raonic.

Životní maxima po Australian Open neudrželi Karolína Plíšková a Jiří Veselý. Plíšková, aktuální česká jednička pro utkání Fed Cupu v Kanadě, vypadla po vyřazení ve třetím kole z elitní dvacítky a klesla z 20. na 22. místo. Veselý, jenž se v Melbourne loučil hned po prvním zápase, si pohoršil z 39. na 43. místo.

Nejlepší umístění v kariéře naopak v Austrálii vybojovaly Tereza Smitková, která se účastí ve druhém kole posunula na 62. místo, a Denisa Allertová. Ta z kvalifikace došla rovněž do druhého kola a poprvé v životě se dostala do elitní stovky na 91. místo.

Žebříčky ATP k 2. únoru (v závorce předchozí umístění):
Dvouhra:
1. (1.) Djokovič (Srb.) 13.045
2. (2.) Federer (Švýc.) 9245
3. (3.) Nadal (Šp.) 5745
4. (6.) Murray (Brit.) 5515
5. (5.) Nišikori (Jap.) 5205
6. (8.) Raonic (Kan.) 4845
7. (7.) Berdych (ČR) 4660
8. (9.) Čilič (Chorv.) 4105
9. (4.) Wawrinka (Švýc.) 4090
10. (10.) Ferrer (Šp.) 3965
11. (11.) Dimitrov (Bulh.) 3465, 12. (12.) Tsonga (Fr.) 2560, 13. (13.) Gulbis (Lot.) 2420, 14. (14.) F. López (Šp.) 2220, 15. (15.) Anderson (JAR) 2125, 16. (16.) Bautista 1975, 17. (17.) Robredo (oba Šp.) 1845, 18. (21.) Isner (USA) 1765, 19. (20.) Simon 1730, 20. (19.) Monfils (oba Fr.) 1725, ... 29. (30.) Rosol 1245, 43. (39.) Veselý 960, 75. (74.) Štěpánek (všichni ČR) 680
Čtyřhra:
1. (1.) B. Bryan, M. Bryan (oba USA) oba 12.740, 3. (3.) Zimonjič (Srb.) 5730, 4. (7.) Melo (Braz.) 5570, 5. (5.) Benneteau (Fr.) 5530, 6. (4.) Nestor (Kan.) 5480, 7. (6.) Roger-Vasselin (Fr.) 5230, 8. (12.) Dodig (Chorv.) 4820, 9. (8.) Granollers 4740, 10. (9.) M. López (oba Šp.) 4560, ... 43. (41.) Rosol 1815, 48. (33.) Štěpánek 1660, 63. (60.) Čermák 1193, 80. (79.) Dlouhý (oba ČR) 914

 

Žebříčky WTA k 2. únoru (v závorce předchozí umístění):
Dvouhra:
1. (1.) S. Williamsová (USA) 9776
2. (2.) Šarapovová (Rus.) 8210
3. (3.) Halepová (Rum.) 6571
4. (4.) Kvitová (ČR) 6480
5. (8.) Wozniacká (Dán.) 4565
6. (5.) Ivanovičová (Srb.) 4425
7. (7.) Bouchardová (Kan.) 4365
8. (6.) A. Radwaňská (Pol.) 4270
9. (11.) Makarovová (Rus.) 3285
10. (9.) Kerberová (Něm.) 3130
11. (18.) V. Williamsová (USA) 2790, 12. (13.) Petkovicová (Něm.) 2735, 13. (14.) Erraniová 2551, 14. (12.) Pennettaová (obě It.) 2441, 15. (16.) Šafářová (ČR) 2425, 16. (15.) Jankovičová (Srb.) 2360, 17. (17.) Suárezová (Šp.) 2295, 18. (10.) Cibulková (SR) 2137, 19. (19.) Cornetová (Fr.) 2125, 20. (35.) Keysová (USA) 2100, ... 22. (20.) Karolína Plíšková 2015, 23. (25.) Záhlavová-Strýcová 1930, 43. (46.) Koukalová 1125, 61. (59.) Cetkovská 864, 62. (68.) Smitková 863, 79. (81.) Siniaková 708, 91. (107.) Allertová (všechny ČR) 639
Čtyřhra:
1. (1.) Erraniová, Vinciová (obě It.) obě 7800, 3. (3.) Peng (Čína) 7530, 4. (4.) Blacková (Zimb.) 6625, 5. (6.) Hsieh (Tchaj-wan) 6595, 6. (5.) Mirzaová (Indie) 6510, 7. (9.) Hingisová (Švýc.) 5215, 8. (7.) Makarovová, Vesninová (obě Rus.) obě 4710, 10. (14.) Pennettaová 4310, ... 16. (15.) Hlaváčková 3875, 17. (10.) Peschkeová 3770, 22. (38.) Šafářová 3375, 26. (35.) Záhlavová-Strýcová 2775, 28. (23.) Hradecká 2700, 41. (39.) Karolína Plíšková 1795, 48. (43.) Koukalová 1525, 54. (52.) Voráčová 1412, 75. (74.) Kristýna Plíšková 1034, 76. (77.) Siniaková (všechny ČR) 998

Komentáře

160
Přidat komentář
panzer.dragon
berďa udělal zářez mezi rekordy ve vztahu k big4, po tsongovi je jedinej, kdo porazil všechny 4zabijáky na GS

Tomas Berdych (def. Murray at the 2010 French Open, Federer at the 2010 Wimbledon Championships and at the 2012 US Open, Djokovic at the 2010 Wimbledon Championships, and Nadal at the 2015 Australian Open)
Reagovat
panzer.dragon
a tohle je taky bomba:

David Nalbandian (def. Nadal in the quarter-finals, Djokovic in the semi-finals, and Federer in the finals to win the 2007 Madrid Masters)

pak kdo má těžkýho pavouka :-)
Reagovat
rod_laver
Źralok Nalbandian chybí už teď, škoda ho.. Nevyužil plně potenciálu, teď je mu ale při prohánění sporťáků líp :-))
Reagovat
panzer.dragon
a teď sem ještě zapátral a nalbandian jel následovně na Madridu 2007

A Clément - T Berdych - JM del Potro - R Nadal - Novak Djokovic - Roger Federer

to je pořádně spletitá cesta za vítězstvím :-)
Reagovat
Roger_Federer
Hm, to se uz pravdepodibne nikomu jinemu nepodarilo, sundat tyto 3 hrace v rade..
David byl borec, ikdyz hrac slabe ery.;)
Reagovat
panzer.dragon
N Almagro - C Moyá - R Federer - D Ferrer - Richard Gasquet - Rafael Nadal

a na závěr dal kanárka nadalovi a celý to vyhrál :-)
Reagovat
Stan_Borowitz
On by prostě k vítězství na GS turnaji potřeboval, aby cestou potkal nejvýše jednoho z nich. WB 2010 byl výjimkou, kdy zvládl porazit dva za sebou, ale ta už se asi nebude opakovat.
Reagovat
smazaný uživatel
Koukam, ze fanaticti elegouni zase neunasi fakt, ze ma Rafa na FB vic fans, nez arogantni maestro :DD
Reagovat
Cico93
ufff
Ta sme sa vykecali zase o tom istom.-))
Reagovat
Stan_Borowitz
Náhodou dobrá legrace takhle mezi prací...
Reagovat
Cico93
Ale ono je sranda, že sa argumentuje vlastne tým istým. Sem tam niečo nové, ale väčšionu už x rokov sme naTom istom.
Reagovat
Stan_Borowitz
Ale to vůbec nevadí. Podívej kolik krásných písniček se dá složit z pár not :-)
Reagovat
Cico93
No, ale hlavne je to bez urážok a vulgarnosti. Vidno, že sme inteligentní:-) a tento web jeden z najslúšnejších.
Reagovat
Stan_Borowitz
Jo, je to tady pohoda, takové přátelské pošťuchování, když není nic lepšího na práci...
Reagovat
Pe3k
Federer nehledě na svůj oficiálně uznaný status nejlepšího hráče všech dob, byl naprosto jasně nejlepší hráč 2000-2010 (éra Federera) a Djokovic bude nejlepší hráč 2010-2020. Nadal s tím nedokáže nic udělat, vlastně bude rád, pokud se mu naposled podaří, být nejlepším antukářem sezony. Djokovic je už nyní komplexnější a vyrovnanější hráč než Nadal.
Reagovat
Cico93
Všech dob.
04, 05, 06, 07
4 roky = 11 GS
potom už to bolo len sporadické

Ako som písal dole od 26r. 29 GS a teraz pozor až 5 triumfov.
Prečo sa tak zasekol?
Perfektne zvládol dobu Roddicka, Nalandiana a spol. tj. doba jedného velikána.

Rafa vyhrával GS v dobe velikána Rogera a vyhráva v dobe velikána Novaka!!!
Reagovat
spaniel
Nebuď smutný, Rafa má nejvíc týdnů na č.2 v historii. Určitě je druhým nejlepším hráčem 2000-2020 ;)
Reagovat
Cico93
spaniel prečo od svojich 26 rokoch ma Roger len 5 GS?
Reagovat
Cico93
Večná dvojka má v GS finále s Rogerom 6:2 s Novakom 4:3.
Pekná vizitka na večnú dovjku.
Reagovat
spaniel
Nevěděl jsem že tenis se hraje jen proti 2 hráčům. Nadal by měl teda reklamovat pár GS, kde ho vyřadili jiní hráči, s kterými vůbec neměl hrát! Jak on k tomu přijde, aby vypadl s nějakým nýmandem, když je jasné, že ve finále by Djoka dal.
Reagovat
Cico93
odpovedaj prosím na otázku! To patrí k slušnosti.-)
Reagovat
spaniel
Stan ti už odpověděl.
Reagovat
Cico93
škoda ja chcel tvoju odpoveď.
Reagovat
spaniel
Moje je stejná. Je to hlavně věkem. Není náhoda, že nenajdeš moc úspěšných starších hráčů.
Reagovat
Stan_Borowitz
Zkus se zeptat jinak. Kolik jiných hráčů získalo po 26 roce věku 5 nebo více GS titulů?
Reagovat
Cico93
aha a tebe nepríde vôbec divné, že sa takto zasekol?
Reagovat
Stan_Borowitz
Přirozený pokles výkonnosti po několika letech naprosté dominance. Jeden rok zranění a smůla v pár vyrovnaných finálových zápasech. Ještě se chceš na něco zeptat?

A teď ty. Kolik hráčů tedy získalo po 26 roce věku alespoň 5 GS titulů?
Reagovat
Cico93
Nie! Bolo to tým, že prišli lepší proste ho odstavili lepší! Pokles výkonnosti vo 26-27 rokoch.

To stým nemá nič spoločné!
Píšete, že je najlepší hráč všech dob, tak druhí stým nemajú nič spoločné.
Reagovat
Stan_Borowitz
Tak ještě jednou. Který hráč v Open éře získal po 26 roce věku víc GS titulů než Federer?

Pozice hráče se hodnotí v porovnání s druhými, tos nevěděl?
Reagovat
Cico93
ano? Tak si počkajme až skončí Rafa a Novak a budeme porovnávať.
Teraz tu píšete akokeby bol míle pred nimi.
Ja nwm. Sampras možno, ale skončil dosť mladý. Bolo by ich viac ale väčšina mala vo svojej ére neakého poriadného súpera toho Roger nemal.
Reagovat
spaniel
Lol. Takže si ještě i líný to zjišťovat. Vážně věříš že Nadal ještě bude vyhrávat? A že dosáhne po 30 to co Roger?
Reagovat
Cico93
A prečo nie?
Treba si počkať a potom budeme múdrejši. Možno bude najlepším hráčom Novak.
Hlavne nemám rád zhadzovanie Nadala.
Reagovat
spaniel
Problém je, že pro vás konstatování faktů nebo i jen hlubší rozbor, je automaticky shazování. Jako to s tím facebookem, div nevyletíte z kůže.
Reagovat
Cico93
Tak, že FFF až tak rozprúdi to, že ma Rafa viac lajkov na FB by som nepovedal.:-))
Reagovat
Stan_Borowitz
Já nějaké ruské psy na ksichtoknize opravdu neřeším...
Reagovat
Stan_Borowitz
Jak to, že nemal? Měl přece po 26 roce daleko těžší konkurenci než oni - Nadala s Djokovičem a Murrayem. Po 26 roce přece hrál podle vás v nejsilnější éře tenisu, a přece posbíral ještě 5 GS titulů. Zatím.
Reagovat
Cico93
Ja mal na mysli tu éru keď Roger vládol.
Tam to mal až veľmi jednoduché.
Reagovat
Stan_Borowitz
Ale argumentoval jsi tituly po 26 roce věku. Tak si to ujasni.

Stejná argumentace se dá použít na Rafu na antuce. Že to měl až příliš jednoduché a třeba v době Borga by se musel o své antukové tituly minimálně podělit.
Reagovat
Cico93
Treba sa pozerať aj na hru. Nadal na antuke a na RG zvlášť si myslím, že je jeden z najdominantnejších tenisov vôbec.
Snáď tam ešte nepovedal posledné slovo:((

Ja dobu Borga nepoznám. Videl som sixe zopár dokumentov, ale myslím, že na Nadala by nestačil.
Reagovat
Cico93
Dobre, jeho dobu a hru nepoznám tak nebudem porovnávať.
Reagovat
Kozoroh
Sampras skončil v 31 letech (prakticky skončil roku 2002, úplný konec oznámil roku 03). Neřek bych, že skončil brzy, ale tak akorát. Vypadávat v prvních kolech by ho donekonečna nebavilo a titul z US Open byl krásnou tečkou za jeho kariérou.
Reagovat
Kozoroh
Víš, že roku 2008 prodělal Federer mononukleózu?
Reagovat
spaniel
To nic není, mnohem závažnější bylo, že v 2009 se Nadalovi rozešli rodiče a to ho stálo prohru na RG...
Reagovat
Cico93
Buď rád, inak by Roger nemal karierny GS.
Reagovat
smazaný uživatel
Najvačším paradoxom zostáva, že z celej éry Federera a zo všetkých jeho zápasov si ľudia budú najviac pamatať jeho prehry s Nadalom..
Reagovat
Cico93
RG 08, Wimb 08 a AO 09.krásna séria.
Rafa ho vytrepal v GS finále na antuke, harde a dokonca aj na tráve.
Roger mal na RG oveľa viac možnosti/pokusov a nedokázal to.
Reagovat
smazaný uživatel
Myslím, že v tých slzách v Austrálii 09 možno hľadať práve vyvrcholenie celej tej série RG 08, W08, AO09, tam to na Rogera proste doľahlo, bol to skoro historický tenisový miľník..Federer bol zvrhnutý a tak trochu zosmiešnený..

Ale jeho šanca prišla o pár mesiacov neskor, Rafa vynechal GS a dal šancu aj ostatným.
Reagovat
Stan_Borowitz
Ale kdepak vynechal. Dostal napráskáno od Soderlinga, který ve finále nestačil na Federera. Což bylo taky symbolické. Podle tohoto schematu se do té doby odehrávala většina velkých turnajů.
Reagovat
Cico93
Federer mal z pekla šťastie. Nadala by tam nikdy neporazil.
Reagovat
Kozoroh
Stejně tak ale lze říct, že by Nadal Federera neporazil ve Wimbledonu, kdyby Fedexe nepostihla v roce 2008 mononukleóza.
Reagovat
Cico93
Reagovat
smazaný uživatel
Jj, už rok 2007 to naznačoval :)
Reagovat
Stan_Borowitz
No a? Koho to zajímá.

Nadal měl zase pekelné štěstí tady: http://1.standaardcdn.be/Assets/Images_Upload/2013/06/07/nadal.jpg?crop

A upírá mu snad někdo ten titul?
Reagovat
Cico93
Federer vo Wimbledone 9 ešte väčšie.
Reagovat
Stan_Borowitz
Ano, každý hráč potřebuje k výhře ve vyrovnaném zápase i štěstí. I Federer, Nadal a Djokovič.
Reagovat
spaniel
Nejvíc si budou pamatovat počet GS, týdny na č.1 a jeho styl. Kolik lidí se věnuje tenisu do takové míry, aby šli hlouběji? Moc jich nebude.
Reagovat
r.Fever
Maximálne tak zarputilí Nadalisti neschopní uznať fakty a vzdávajúci hold H2H bilancii na rozdiel od titulov.
Reagovat
smazaný uživatel
Dve najpamatnejšie finále GS posledných rokov sú jednoznačne AO 2009 a Wimby 2008, vitazi pocetných ankiet o naj zápas vobec..A Roger v oboch stál tam, kde s Nadalom zvykne stáť..Na strane porazených..:)
Reagovat
spaniel
Trollhand demagog zase úřaduje :)

" hráčom, ktorý vyhrá naviac GS, drvivú vacsinu z doby, ktorá je všeobecne podceňovaná.."

To, ze to tvrdíš ty a další dva lidi tvé úrovně znamená všeobecně? Potom jsi doopravdy trollhand, protože to si mysli jeste vic lidi, taky je to všeobecně uznávané.
Reagovat
Cico93
aký dva lide? Akej úrovne?
Reagovat
smazaný uživatel
Otvor si na googli translator a prečítaj si pár zahraničných webov ;)
Reagovat
baggik
To je pěkná hloupost.
Reagovat
a.magerova
Reagovat
PH94
Myslím si, že tu velkou čtyřku už mockrát takhle u sebe neuvidíme :) Nishikori, Raonic, Dimitrov, Kyrgios, Kokkinakis, Corič, Thiem...za pár let tu budeme mít novou generaci :)
Reagovat
Stan_Borowitz
No tak to je jasné. Velká otázka je, kolik je těch pár let.
Reagovat
Roger_Federer
6-10.
Reagovat
misa
Jasně, čtyřicetiletý Federer bude v první čtyřce.
Reagovat
Stan_Borowitz
No tak když mohl být čtyřicetiletý Jágr v první pětce...

Ale vážně, ještě tak rok, dva by se tam mohl udržet, pokud zdraví dovolí.
Reagovat
PH94
Tak 2-3 bych to viděl :)
Reagovat
PH94
Jinak herně se mi asi nejvíc líbí Corič
Reagovat
r.Fever
Nechápem ludí čo pridávajúä Nishikoriho do novej generácie.. Veď ten chlapec má už 25 rokov či koľko.. to aj Kližan je potom nová generácia.
Reagovat
smazaný uživatel
http://tennisnet.com/de/herren/atp/4653081/Australian-Open_11-Anzeichen-dass-ihr-das-Turnierende-noch-nicht?xtor=CS1-15&country=0

Pre tých, ktorí nevedia po nemecky, ostáva spoľahnúť sa na Google Translator alebo počkať do rána, potom sem hodím preklad.
Reagovat
Mayo
alebo je ešte jedna možnosť....odignorovať to
Reagovat
smazaný uživatel
To nemal byť spam.
Reagovat
Mayo
Pre mňa títo hráči boli vždy tzv. veľká štvorka aj keď neboli takto pokope v rebríku.
Reagovat
gigin
a mám dalšího cypa do stáje :))

https://twitter.com/hotdog6969/status/562273621515993088/photo/1
Reagovat
Stan_Borowitz
Starý pan Gulbis je u nás v klubu miliardářů dobře znám svým širokým srdcem a láskou k opačnému pohlaví...

Disclaimer: Tento příspěvek není myšlen nesmírně ani jakkoli jinak agresivně a jakákoli podoba v něm jmenovaných osob s jakýmikoli osobami, ať již žijícími, či mrtvými, je čistě náhodná. Při psaní tohoto příspěvku nebylo ublíženo žádným zvířatům ani rostlinám.
Reagovat
gigin
Do Haagu ťa (to) poženu!!!

:)))
Reagovat
rod_laver
Tvl, to je jak šerif Wiggum a Milošek :D
Reagovat
gigin
Je jak syn Gulbise a Safina. Jak to bylo doopravdy fakt nevím :D
Reagovat
tito
Gigine, to je ale fakt dobrý tip. Pokud jsem počítal správně, tak jel od srpna minulého do ledna letošního 26 výher v kuse, a na to, že začínal v 2014, tak bilance 46/6 je více než úctyhodná. Bohužel je málo videí, ale třeba na slow motion se dobře kouká.
Reagovat
gigin
https://www.youtube.com/watch?v=tmPr0y35798

Všimni si jak sa kolébe k saku. Má chůzi jak:

https://www.youtube.com/watch?v=68uvaZ058kA

Ale úplně přesně :DDDDD
Reagovat
tito
Blikance :-) Škoda, žes to sem nedal dříve, to bych si vybral do ligy jako alter ego Safiullina místo Čoriče.
Reagovat
gigin
já mám jasno :)))))

https://pbs.twimg.com/media/B86WUizCQAEowjW.jpg:large
Reagovat
tito
Dobrý tým. Snad alespoň mlaďas bude klidnější...
Reagovat
a.magerova
Dobrá koláž nebo to mu fakt ten pohár bere ?!!! :-P
Reagovat
EllNino
třeba budoucí Safin ne ? :D už jen podle jména :D
Reagovat
VlS
Ty brďo, von ten míč hraje silou vůle
Reagovat
smazaný uživatel
Proto mě mužský tenis nebaví. GS vždy vyhraje jeden z těch čtyř, žádná překvapení nejsou. Téměř vždy do ČF postoupí TOP 10, ale v ženském tensie se hraje od prvního kola a nikdy není nic jisté, u žen může GS vyhrát i 25. hráčka světa
Reagovat
gigin
Jj, loni se to fajně ukázalo na AO a USO.
Reagovat
Nola
:D
Reagovat
smazaný uživatel
to jsou vyjímky ale za poslední roky nic nového. U žen je to mnohem zajímavější
Reagovat
rod_laver
Jj, není nad sledování zápasů typu 6:0 0:6 7:6 (0).
Reagovat
PetaM
Kdy naposledy vyhrála 25. hráčka světa GS?

V roce 2009 vyhrála USO Kim Clijsters, nebyla nasazená a dokonce měla WC, takže mimo 100 ...

V roce 2007 vyhrála Wimbledon Venus Williams, tehdy 23. hráčka světa.

Žádná ořezávátka, většinou se vracely ...
Reagovat
smazaný uživatel
v roce 2013 vyhrála 15.nasazená (Bartoli) a ve finále byla 23.nasazené (Lisicki) kdy u můžů se tohle stalo
Reagovat
Nola
ze by vlani na USO? :D Cilic - 14 , Nishikori 10.....
Reagovat
PetaM
Tak 15. má už potenciální šanci na výhru. Navíc, když je to travařka ...

U mužů:
AO 2002: 16. Johansson
FO 2004: 44. Gaudio
Wimbledon 2001: 124. Ivanisevic
USO 2014: 14. Cilic
Reagovat
smazaný uživatel
Cilic? Wawros? Ty se nepocitaji?
Reagovat
George_Renel
Murray do ní patřil max 2 roky. Podíváme-li se na žebříček, tak vládne dvojka s velkým odstupem a za ní pár tenistů, jejichž potadí se bude měnit jak přesýpací hodiny.
Reagovat
panzer.dragon
8x byl murray v různých GS finále, vyhrál olympiádu, to je podle mě dostatečný aby byl řazenej ke 4 největším osobnostem tenisu tohodle desetiletí
Reagovat
George_Renel
Vďak já ti tvůj názor neberu.
Jen to vidím jinak. :-)
Reagovat
misa
To určitě, ale ti tři ho výrazně převyšují už tím, že byli dlouhé týdny světovou jedničkou.
Reagovat
Stan_Borowitz
Taky to vidím tak, že jsou Federer, Nadal a Djokovičjako velká trojka, pak je Murray jako spojovací článek mezi velkou trojkou a zbytkem světa a nakonec zbytek světa...
Reagovat
smazaný uživatel
Vidim to stejne jako ty ale radsi bych tomu furt spise rikal Velka ctyrka, protoze Mura herne ma na vsechny tri ve forme ale u nej vice rozhoduje hlava. To je podle me jedinej rozdil, cim se lisi od tech tri. Herne je na tom moc dobre...
Reagovat
Stan_Borowitz
Souhlasím, ale vrcholový tenis je hlavně o hlavě.
Reagovat
smazaný uživatel
OK, Andy Murray má ty výsledky trochu slabší. Ale do té vaší dvojky počítáte kromě Djoka koho? Fedexe nebo Rafu?
Reagovat
Roger_Federer
1.Nejlepsi hrac historie, hrajici legenda Federer
2.Novak,uz druhy nejlepsi hrac svoji doby, aktualni nejlepsi vubec.
3.Rafa, fenomenalni nedostizny antukovy buh, z uspechy.
Reagovat
smazaný uživatel
Kedysi tieto omáčky mlel Petrík, si prevzal túto nevďačnú úlohu?..
Reagovat
Roger_Federer
Rika nekdo z koho se zaposledni rok stal z diskutera hater, ktery se bude do rana hadat ze v Parizi je vetsi teplo.
Reagovat
smazaný uživatel
Myslím, že si si trošku uletel :)

Mne je len smiešne, že do každej reakcie musíš vložiť to svoje rádoby posolstvo, ktorému veríš pravdepodobne už len ty sám napriek tomu, že s príspevkom na ktorý reaguješ vobec nesúvisí..To je celkom zvláštna diagnóza :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jaké svojí doby? :)) Odkdy do kdy je ta "Noleho doba"? :)) Já pořád vidím, že hned po Fedexovi je nejúspěšnější Rafa :)) Jednou to bude třeba jinak, ale zatím je to takhle.
Reagovat
Stan_Borowitz
Asi to bylo myšleno tak, že Rafa byl dlouhá léta ve stínu Rogera a sotva začal Roger odpadat, vynořil se zničeho nic Novak a Rafa je zase v jeho stínu.
Reagovat
smazaný uživatel
No Roger definitívne odpadol v roku 2010 a od tej doby má Rafa viac Grandslamov, než Novak napriek tomu, že na troch neštartoval..
Reagovat
Stan_Borowitz
Je to o jeden titul, což je zanedbatelný rozdíl, a navíc letos se to minimálně vyrovná... Novak k tomu může přihodit 3 x TM a více Masters, více týdnů jako no. 1. Na to, kdo kde startoval či ne a proč se historie neptá.
Reagovat
smazaný uživatel
No ak niekoho tituluješ, že je v tieni toho druhého, tak jeden GS až taký zanedbateľný nie je..Navyše, keď je v prospech toho, ktorý je vraj v tieni :)

Aha, tak už hráme aj na Masters tituly..To je ale výborná správa..
Reagovat
spaniel
V poslední době si nějak otočil. Kdysi ses oháněl spoustou věcí, h2h, mládím, Masters, DC, olympiádou a teď najednou jen GS, nic jiné nemá význam. Zajímavé.
Reagovat
smazaný uživatel
Máš v tom tenise trochu hokej..

Olympiádu a DC som nikdy nevynímal, dokonca ani masters a H2H len v rámci GS..

Jediné s mladosťou máš pravdu..
Reagovat
Stan_Borowitz
Tak lidi se zajímají hlavně o GS tituly a post světové jedničky. No tak ale nakonec být nejdéle sloužící světová dvojka se 14 GS tituly taky není k zahození. Ukazuje to, že takový hráč žil v době velikánů.
Reagovat
Stan_Borowitz
Vlastně ve stínu velikánů...
Reagovat
smazaný uživatel
No ruku na srdce..Čo je lepšie, byť hráčom, ktorý vyhrá naviac GS, drvivú vacsinu z doby, ktorá je všeobecne podceňovaná..Alebo byť svetová dvojka, ktorá je údajne "v tieni" jednotky, no zároveň hráč, ktorý jednotku dlhodobo bije ako žito a na kurte totálne znemožňuje..

Sám si vyber :)
Reagovat
Stan_Borowitz
Já bych raději bral těch nejvíce GS titulů a zdaleka nejdelší pozici světové jedničky a nespočet dalších rekordů, které nemá cenu vypočítávat, než mít dvě třetiny grandslamových titulů ze všeobecně podceňovaného povrchu, přičemž na ostatních površích se v době nadvlády toho druhého nedostávat vůbec do závěrečných kol a být v závěru kariéry často bit jak žito průměrnými hráči kolem 100 místa na žebříčku i níže a dostávat jednoho kanára za druhým.
Reagovat
Roger_Federer
:)..zacinas byt trosku podrazdeny, dochazi ti argumenty, moc utocny, upustils od sveho bezneho nadhledu..Nervicky??
Dokonce jsi schopen vyplodit takovy nesmysl..?
"Najvačším paradoxom zostáva, že z celej éry Federera a zo všetkých jeho zápasov si ľudia budú najviac pamatať jeho prehry s Nadalom.."
Reagovat
Cico93
a To je pravda.
Každý vie, že Fedex bol bity Nadalom.-)
Reagovat
Roger_Federer
Ja jsem oba ty zapasy videl nekolikrat pokud myslis, ze ve finale wibl 08 nebo AO 09 byl roger bit.
Nevim co pak bylo pred par dny v zapase Berdych-Nadal..
Reagovat
Cico93
myslím celkovú bilanciu.
Reagovat
Stan_Borowitz
A každý ví, že Nadal byl bitý Davydenkem.
Reagovat
Cico93
nie nie toje v celku nepodstatná informácia.
Reagovat
smazaný uživatel
Veru..Rafa tým stratil nespočet grandslamov :)
Reagovat
Stan_Borowitz
Ano, stratil nespočet granslamov, v nichž vypadával v prvních kolech s Davyděnky. Zatímco Federer ztratil spoustu grandslamů, v nichž prohrál ve finále s Nadalem. Tak nějak nevím, co je horší.
Reagovat
smazaný uživatel
Ty proste nechápeš, že Nadal a Federer nie sú rovesníci?..Nepríde ti hlúpe vyčítať Nadalovi, že nebol do 21r. v záverečných fázach mimo svoj najlepší povrch?..Veď Roger v tomto veku nepoznal centr kurt..

Ty si ukážkovo strieľaš vlastný gól bez toho, aby si si to uvedomoval..
Reagovat
Roger_Federer
To je zajimave, podle tebe tehdy nebyly rovestnici, ale srovnavat je nyni, ikdyz jsou tef kazdy v jine casti kariery ti nedela zadny problem..
Reagovat
Stan_Borowitz
A proč se vlastně na antuce vyspívá oproti ostatním povrchům dřív? Tím, že je náročnější to logicky asi nebude...
Reagovat
smazaný uživatel
To ale samozrejme neplatí pre vsetkých a vo všeobecnosti..Na antuke sa pressdzujú najskor tí, pre ktorých je to najlepší povrch..Po pár rokoch sa začnú presadzovať aj inde..
Reagovat
smazaný uživatel
Ale veď ja ich neporovnávam..Ja som začal vlákno?
Reagovat
Stan_Borowitz
Ale prosím tě, sám jsi obhajoval výhry Changa, Wilandera a Borga na RG v dětském věku tím, že jsou to fenoméni, takže tenisově vyspívali dřív. No a Rafa je přece ještě daleko před nimi, nebo ne? Jakto, že on nevyspěl?
Reagovat
Kozoroh
Každý ví, že Nadal je bit Djokovičem ;)
Reagovat
Cico93
ano posledné GS zápasy 4:0.
Reagovat
Kozoroh
Většina na antuce, jsi zapomněl zmínit...
Apropo loni vyhrál No1e dva ze tří střetnutí.
Reagovat
Cico93
a čo antuka sa neráta?
ano, ale najdôležitejši vyhral Nadal.
Reagovat
Kozoroh
Loni na betonu (na No1eho nejsilnějším povrchu) svedli jeden zápas a ten jasně ovládl No1e. Zbylé dva zápasy svedli na antuce a zde byla bilance 1:1.
"Nejdůležitější vyhrál Nadal" Můžeš poděkovat Wawrinkovi, že vyřadil Djokera na AO 2014.
Reagovat
Cico93
Prečo mu mám poďakovať?
Reagovat
Kozoroh
Kdyby Wawrinka loni na AO nevyřadil Djokera, tak by trofej bral Djoker. To snad uznáš, ne?
Reagovat
Cico93
ne
Reagovat
smazaný uživatel
Kozoroh, prosím ťa nezhoršuj to :)

Rafa vyhral 2x v NY s Nolem na jeho povrchu..Uvedomuješ si, že čo ak sa to naopak Nolemu nikdy nepodarí?..
Reagovat
smazaný uživatel
Dominik, neblázni..Veď ja sa rehocem..Mám pocit, že ste v Austrálii Rogera už aj sami odpísali a teraz sa upierate k Djokovicovi a skrz neho sa snažíte útočiť na Rafu..Vraj jeho AO je viac cool lebo tam je teplejšie a teraz je dokonca Rafa v jeho tieni, hoci toho vyhral viac..To mi už príde ako číre zúfalstvo, aj tí, čo mali kedysi nadhľad ho definitívne stratili..

Apropos, Dominik..Veď to je pravda, že Rogerove najznámejšie zápasy sú práve prehraté duely s Rafom, na to sa nemožeš hnevat..Myslíš, že si viac ľudia pamatajú zápas s Rafom alebo s Baghdatisom?..
Reagovat
Stan_Borowitz
Že je Djokovičovo AO viac cool jsi vyčetl kde? Prostě je AO nejnáročnější GS turnaj, to je nabíledni. Proto jej nelze opanovat podobným způsobem, jakým Rafa opanoval RG. Není stavěn tak, aby výrazně podporoval určitý styl hry. Co je na tom tak složitého k pochopení, že to musíš překrucovat?
Reagovat
Roger_Federer
Apropos, Dominik..Veď to je pravda, že Rogerove najznámejšie zápasy sú práve prehraté duely s Rafom, na to sa nemožeš hnevat..Myslíš, že si viac ľudia pamatajú zápas s Rafom alebo s Baghdatisom?..

Z ceho cerpas??
Ja si treba nejvice pamatuji semifinale AO 05 diky fantastickemu tenisu a taky me to stalo balik..
Reagovat
Stan_Borowitz
Asi ti tam vypadl u toho Rafy konec. Mělo tam být něco jako "s pozoruhodnými úspěchy i na jiných površích?"
Reagovat
smazaný uživatel
To bez debaty..Získať v 24rokoch kariérny Grandslam so skalpom svojich najvacsích rivalov na "ich" povrchoch, to je proste paráda....Iní možu závidieť..
Reagovat
Stan_Borowitz
No tak je asi fajn paběrkovat na podobných statistických kuriozitkách, když drtivou většinu skutečných rekordů, které se zapisují do historie, sbírají jiní...
Reagovat
Cico93
Ano najlepší hráč historie, noo ale bilancia od jeho 26 rokoch je 29 GS a až 5 triumfov, noo čim toje?
Reagovat
George_Renel
Stačí si ten můj text ještě jednou přečíst. A taky mu porozumět. Nápověda - je psán v přítomném času stejně jako ten titulek ke kterému se vymezuji.
Reagovat
panzer.dragon
je to mazec tyhle čtyři, GS jsou v podstatě jejich turnaje už 10let, rok 2012 byl parádní, každej z nich má jeden GS, nezlobil bych se kdyby to tak bylo i letos

http://www.imghosting.cz/images/40bigfour.png
Reagovat
panzer.dragon
pro zajímavost z jinýho fóra

Roger: 1
Nadal: 40
Murray: 536
Nishikori: no ranking
Raonic: no ranking
Berdych: 98
Cilic: no ranking
Wawrinka: 162
Djokovic: 676
Reagovat
panzer.dragon
a ještě tohle https://pbs.twimg.com/media/B82XMf2IYAQfInK.png:large

o jednu pozici, o JEDNU jedinou pozici..
Reagovat
misa
Neuvěřitelný borec! Po jedenácti letech.
Reagovat
smazaný uživatel
:-)) "Chytry pochopi a hloupemu je to jedno." ;-)
Reagovat
Kozoroh
" rok 2012 byl parádní, každej z nich má jeden GS, nezlobil bych se kdyby to tak bylo i letos"

Aha, takže ty Rogerovi letos přeješ jen jeden GS :-D
Reagovat
panzer.dragon
občas mam slabší chvilky i pro ty tři zbylí pinkálisty.. :-)

pokud by to neklaplo a Roger bral tři tak by byla pořádná veselice
Reagovat
Mayo
"jen" jeden ? veď to stačí by som povedal
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist