3. den na Roland Garros: V Paříži startuje kvarteto Češek v čele s Šafářovou

27. 5. 2014, 07:45
Previews 380
Do French Open dnes vstoupí zbývající čtveřice českých tenistek. Navázat na Kvitovou a Plíškovou se postupem do 2. kola pokusí Lucie Šafářová, Klára Koukalová, Iveta Melzerová a Barbora Záhlavová-Strýcová.

Třiadvacátou nasazenou Lucii Šafářovou v posledním utkání programu na kurtu číslo 1 čeká Mandy Minellaová z Lucemburska.     Sedmadvacetiletá Češka, jež vloni v Paříži ztroskotala v 1. kole, se v duelu s Minellaovou pokusí navázat na vítězství, které slavila v jediném vzájemném zápase před deseti lety.

Dvaatřicetiletá Klára Koukalová uzavře utkáním se Španělkou Marií-Teresou Torróovou-Florovou program na dvorci číslo 6. Bilanci vzájemných zápasů mají obě hráčky vyrovnanou 1-1, poslední duel na antuce ve Fed Cupu ale letos vyhrála Češka. Letos byla Koukalová třikrát ve finále a začátkem března získala svůj premiérový titul, od té doby ale vyhrála jen dva zápasy a v přípravě na Roland Garros si nepřipsala jedinou výhru.

Ivetu Melzerovou, která se letos na kurty vrátila po zranění ramena a ve čtyřech zápasech ještě nezískala ani set, čeká v prvním utkání na grandslamu od US Open 2012 Američanka Coco Vandewegheová, s níž dosud nehrála.

Barbora Záhlavová-Strýcová se pokusí proti Britce Heather Watsonové, která po triumfu na podniku ITF v Praze a úspěšně zvládnuté kvalifikaci neprohrála už osm utkání v řadě, zlomit sérii šesti porážek na pařížské antuce v řadě. Do 2. kola na Roland Garros prošla jen při své premiéře v roce 2004.

Program v areálu Roland Garros začne tradičně v 11:00.

- PROGRAM 3. DNE NA FRENCH OPEN 2014 -
(úterý, 27. 05. 2014, začátky od 11:00)
• Kurt Philippa Chatriera •
Klejbanovová (Rus.) - Halepová (4-Rum.)
Sijsling (Niz.) - Ferrer (5-Šp.)
Garciaová (Fr.) - Ivanovičová (11-Srb.)
Monfils (23-Fr.) - Hanescu (Rum.)
• Kurt Suzanne Lenglenové •
Mladenovicová (Fr.) - Na Li (2-Čína)
Gasquet (12-Fr.) - Tomic (Austr.)
Golubjov (Kaz.) - Murray (7-Brit.)
Keysová (USA) - Erraniová (10-It.)
• Kurt č. 1 •
Dimitrov (11-Bulh.) - Karlovič (Chorv.)
Stephensová (15-USA) - Shuai Peng (Čína)
Llodra (Fr.) - Verdasco (24-Šp.)
Šafářová (23-ČR) - Minellaová (Luc.)
• Kurt č. 4 •
4. zápas Melzerová (ČR) - Vandewegheová (USA).
• Kurt č. 6 •
1. zápas ... Watsonová (Brit.) - Záhlavová-Strýcová (ČR)
4. zápas ... Koukalová (30-ČR) - Torróová-Florová (Šp.).
kompletní program 3. dne na French Open
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

380
Přidat komentář
Denis92
Johnsson - Lokoli. Zaujimavy zapas. Pre mna oboja hraci neznamy. Sledoval som to najma kvoli atmosfere, ktoru vytvaraju fanusikovia domacemu Lokolimu. Ten viedol 2-0 na sety a v tretom 4-0. Potom si prehral podanie a mal dalsie 4BB na 5-1. Za stavu 5-3 aj 6-5 mal MB ale nevyuzil a prehral v TB..nakoniec mozno prehra cely zapas.
Reagovat
spaniel
Dvakrat vedl 4:0 a oba šli do TB. Na MTF uz ma přezdívku Chokoli :D Je nezkušený, snad to nebude pravidlem. Dnes to nedohraji, po tomto gemu bude asi stop.
Reagovat
Denis92
Tak idu zacat aj 5.set .. to sa cudujem.
Reagovat
spaniel
Zvláštní. Obvykle konci po deváté po parnem gemu. Navic domácímu by asi prospěl odklad, to se divím ze pokračuji.
Reagovat
Denis92
Kazdopadne som rad, ze sa pokracuje, lebo ak sa zapas prerusi tak uz strati svoje caro a atmosferu. Teraz Lokoli usiel hrobarovi z lopaty ked odvratil 3x BB na stav 0-3. Uz vsak viac ako 15 minut nebudu moct hrat.
Reagovat
spaniel
Tak haluz byla ze Steve chtel odklad a Lokoli chtel pokračovat. Nechapu.
Reagovat
kada.tom
zítra v dohrávce budu přát Lokolimu, aby se oklepal a ten 5. set zvládl otočit :-)
Reagovat
spaniel
Kado, cim to je ze vzdy fandis opacne?
Reagovat
Mayo
tomu vravím labilita
Reagovat
smazaný uživatel
nejvyc se my stejnak libyl ten afrycan,ten byl fak dobrej a dobreji aji hral,vo to strah nemam. tak nevym. no. cau.
Reagovat
smazaný uživatel
Za Lucku Š. jsem hodně rád a doufám, že postoupí dál, i když její soupeřka pro druhé kolo je teď ve formě. Jinak pěkný zápas, přiznám se, že takový tenis jsem od Mandy M. nečekal. Hrála fakt dobře.
Reagovat
smazaný uživatel
Bylo to těžký, ale je to tam! Byla sice škoda chyb za důležitých stavů (hlavně za stavu 4:3 a výhoda), ale zvládla to a to se počítá. Příští kolo by snad taky mělo jít, ale známe Lucinku:)
Reagovat
dadaft
dobrý tenis.
Reagovat
smazaný uživatel
JJ, jestli se Madison nesloží, má šanci!! Hraje hodně dobře!! Ale ty returny do sítě toho slaboučkého servisu mě zabijou! :DD
Reagovat
dadaft
no, jenom jsem to napsal a už se začíná skládat. ((
(ale druhý set super)
Reagovat
smazaný uživatel
A je to 1:5 pro Errani.. To bylo i v 1. setu.. Madison zkus to ještě otočit! Ať je sranda! :D
Reagovat
smazaný uživatel
Tak ne no.. Od stavu 1:2.. Katastrofa! Ale jak píše dadaft, 2. set byl super!! :-)
Ještě ve třetí hře 3. setu myslím měla 55 UE, na konci zápasu byla na čísle 68 UE.. Škoda, na Sáru měla.. :-))
Reagovat
VlS
Krásnej zápas krásnejch holek. Doufám, že Monty a Haitik vidí, jak vypadá zápas bez zdržování a natahování.
Reagovat
smazaný uživatel
Já si nemůžu pomoct, ale Masha odehrála svůj zápas 1. kola za 1 hodinu a 2 minuty, zatímco Lucka za 1 hodinu a 40 minut... :D
Reagovat
smazaný uživatel
Sorry, ale neviděl.. :D
Byl jsem venku a když jsem přišel, tak jsem začal koukat na Madison vs. Sara.. :D :-))
Reagovat
VlS
opět tvoje diplomatická špinavá finta, mluvíš o něčem jiným, ale tady ti to je pendrek platný, tady ví všichni o co go. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
To víš, já vždycky napíšu jenom to, co potřebuju... :D
Reagovat
Fredy
Velká gratulace! Ať to jde i v 2.kole.Lucko pojď!!!
Reagovat
Fandina
gratulka. Hezký výkon a postup ve dvou setech. Pěkně, jen tak dál. Šafi pojď pojď pojď!
Reagovat
kada.tom
Dobře Lucko :-))
Reagovat
slacker
Super vyslo to ve 2 setech. Gratulka pojd pojd pojd pojd pojd pojd pojd pojd pojd pojd pojd pojd pojd pojd
Reagovat
Cico93
ani Fandina nema tolko pojd:DDD
Reagovat
Cico93
Lucia to dala ufff!
Reagovat
Cico93
Minella je 140 hrou dneska na urovni top20 jednoznačne
Reagovat
smazaný uživatel
Závěr zápasu Lucky neuvidíme, jelikož ČT Sport bude vysílat galavečer "superprestižní" ankety Biatlonista roku. Jako kdyby to nemohli odvysílat ze záznamu...
Reagovat
Fandina
Tady je to k vidění na webu ČT sport i s komentářem živě.
http://www.ceskatelevize.cz/sport/tenis/274745-zive-na-kurtu-je-safarova-koukalova-i-zahlavova-strycova-uz-vypadly/
Reagovat
slacker
No mohly by nechat aspon stream na netu.
Reagovat
tommr
naštěstí to vysílá Eurosport2 ... :)
Reagovat
Rafaeoli25
A ona to snad letos nebyla superprestižní anketa, když tenhle sport získal na olympiádě šest medailí? Myslíš, že první kolo RG mezi Šafářkou a Minellou je důležitější a atraktivnější? Pro mě teda ne, raději se podívám jak oceňujou nejúspěšnějšího našeho olympionika na jedněch hrách od doby Zátopka, Moravec, ale i Soukalová si zaslouží absolutorium za to, co letos dokázali, to jim nechceš dopřát ani tu blbou hoďku, tenisti maj taky vyhlášení a vadí to, že kvůli tomu neuvidíš třeba hokej?
Reagovat
spaniel
Ten Lokoli je zajímavý. Nejen dobre tanci, ale hraje skvěle. Uz ma snad 50 winneru.
Reagovat
VlS
Mandy snad neudělá chybu, Lucka si všechno musí uhrát sama
Reagovat
Cico93
a keby takto hrala ta určite nie je v tebričku tam kde je
Reagovat
Cico93
r
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to jsou voleje :)))
Reagovat
tommr
vyhrát dřív než se v Paříži zase rozprší. Byla by velká škoda kdyby se zápas musel přerušit nebo dokonce dohrávat až zítra ... :)
Reagovat
Cico93
zbytočne si to komplikuje
Reagovat
tommr
Lucka dělá co může, ale komplikuje jí to soupeřka, která dneska hraje jako naschvál výjímečně dobře ... :(
Reagovat
Fandina
Mandy hraje opravdu super. Viděla jsem jí tady teď v Praze na SPO, když hrála s Kájou Plíškou a hrála také moc dobře. Kája měla na mále, ale nakonec to dala ve třech setech.
Reagovat
Fandina
Lucka je pohodářka. Hezky se na ní kouká, když se jí takhle daří jako dneska. Hraje super.
Reagovat
kada.tom
I přes ten ztracenej servis na začátku 2. setu hraje Lucka parádně a nebýt dobré hry Minelly by to bylo mnohem jednoznačnější :-)

Věřím, že to dá ve 2. setech :-)
Reagovat
slacker
Hraje dobre, rany jak u Verdunu a nastesti to vetsinou pada do kurtu
Reagovat
slacker
A dobra otocka ve druhem setu
Reagovat
VlS
Lucííí, pojď. Jinak krásná střelba. Andy by se měl přijít kouknout, jak vypadá rána.
Reagovat
smazaný uživatel
\o/\o/\o/\o/\o/
Reagovat
smazaný uživatel
Skvělej zápas:)
Reagovat
tommr
Minellaová hraje dneska nečekaně dobře a Lucka to s ní nebude mít lehký ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Lucka ale hraje taky moc dobře a pak jsou z toho nádherný výměny. Má to ale těžký, Mandy všechno vrátí, hraje hluboko do dvorce a nedělá chyby a Lucka si to musí uhrát sama. Ale věřím, že to zvládne (snad ještě dnes).
Reagovat
Cico93
A podmeeeeee!!!!!!
Reagovat
slacker
A je to tady zase. Pokakana ceska hracka :-(
Reagovat
Cico93
Klara ?
Reagovat
smazaný uživatel
myslíš Ivetu..? Jestli ano, tak jsi pěkný ubožák, skoro 2 roky nehrála, na výhry si musíme počkat...
Reagovat
slacker
Ja myslim pro prujem z 6:4 na 6:8 v TB zadna omluva neni
Reagovat
smazaný uživatel
Děláš jako kdybys hrál profesionálně tenis a byl v první stovce...
Reagovat
smazaný uživatel
nee, to je ztráta času tu s tebou debatovat...
Reagovat
Grape
No dneska jsem Ivetě celkem věřil, přece jen Coco na antuce...ale pokud to nezvládne, tak to žádná tragédie nebude. :)
Reagovat
slacker
Delas jako kdybys hral profesionalne tenis a byl v první petistovce
Reagovat
smazaný uživatel
A je to tady zase. Pokakaný český fanoušek :-(
Reagovat
slacker
Jestli si myslel sebe tak ty nejsi cesky fanousek, jestli to bylo na me tak nejsem pokakany
Reagovat
dadaft
docela jsi hysterčil kolem montyho fandění,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,, a teď toto???
Reagovat
smazaný uživatel
Dobře. A k čemu byl teda ten pokakaný komentář dobrý?
Reagovat
slacker
eeeeeeeeee? Na me prilis jinotajne Dadafte
Reagovat
slacker
Komentar nebyl pokakany, pokakany je tvuj dojem z neho. Byl dobry na vyjadreni nelibosti s koncem setu.
Reagovat
smazaný uživatel
Šlo to vyjádřit i jinak.
Reagovat
slacker
Slo, ale slovo pokakany mi prijde jako nejslusnejsi varianta
Reagovat
tommr
právě začal její zápas s Minellaovou. Doufám, že aspon Lucka dneska vyhraje a zachrání čest našich barev ... :)
Reagovat
kada.tom
ještě je ve hře Iveta :-)
Reagovat
slacker
Hmm proc maji na Zivem vysilani prestavku kdyz prave hraji 2 ceske hracky?
Reagovat
tommr
od Ivety se vítězství bohužel čekat nedá ... :)
Reagovat
kada.tom
protože nemají práva FO asi vysílat živě přes stream, noo
Reagovat
slacker
Jo? A proc vcera FO vysilali i maji zaznam zapasu na i-vysilani?
Reagovat
smazaný uživatel
Na hlavní stránce sice píšou, že nemají práva vysílat aktuálně běžící program, ale tenhle odkaz normálně běží:

http://www.ceskatelevize.cz/sport/zive-vysilani/
Reagovat
dadaft
hmmmm, Ula skrečovala.
Reagovat
smazaný uživatel
že u mužů i žen je ik střídání na místě našich týmových dvojek a trojek. Jirka i Karolína si o ně zřetelně říkají.
Reagovat
tommr
já si myslím, že naše dvojky (Šafářová a Štěpánek) mají svojí pozici ještě na nějakej čas jistou. Naše trojky (Koukalová a Rosol) ale o svojí pozici nejspíš brzo příjdou ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
já bych řek, že jenom ty jedničky sou tak nějak jasný. Dvojky až čtverky to maj tak, že někdy sou dvojky trojky, někdy trojky dvojky a nebo třeba čtverky trojky někdy dvojky a tak podobně :-)
Klára měla dobrý start sezóny, teď se trápí, ale zase se může zvednout. Lucka furt předvádí ten svůj standart nenadchne neurazí, bez nějakejch větších výkyvů. Karolína jde teď nahoru, ale otázkou je, jak dlouho jí to vydrží.. no asi by mělo, páč antuka je její nejhorší povrch, tak snad letos ještě něco ukáže.
Rosol nemá letos horší výsledky jak Štěpec. Radek obhajuje víc bodů a časem se to může projevit žebříčkově. Jirka se zlepšuje podobně jako Karolína, ale přeci jenom do Rosola i Radka má ještě celkem daleko.. bodově. Každopádně jeden povedený turnaj to může změnit.
Nicméně jak sem řek, jistý sou prostě jenom jedničky Petra a Berďa. U zbytku je to takové zamotané a dost otevřené.
Reagovat
smazaný uživatel
když teda zapomenu na body za tento rok, tak je pro mě Lucka stále celkem jasná dvojka.
U chlapů už to tak jasně nevidím. Radek u mě rozhodně jasná dvojka není. Asi bych řek, že máme dvě dvojky. A Jirka je ještě stále trojka (až čtyřka) :-)
Reagovat
tommr
u mužů je to trochu zamotaný, protože Radek přece jenom stárne a začíná se to už projevovat na jeho výsledcích. Myslím si ale, že pro letošek ještě pozici naší dvojky uhájí i když to bude jen o fous ... :)
U žen je ale podle mýho názoru Lucka naše jasná dvojka a žádná z ostatních hráček jí nemůže momentálně ohrozit. U Kláry šlo na začátku roku jen o takový přechodný vzepětí a ted už se zase vrací na pozice kam patří - někam okolo padesátýho místa. A Karolína má ještě příliš mnoho nedostatků,aby mohla v dohledný době pomýšlet na pozice který Lucka drží už léta ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Klářin největší problém vidím v tom, že když vše nejde podle plánu, tak se nemá o co opřít, nemá jakýsi "pevný bod". U troufám si říct většiny hráček to je servis, který Klára opravdu nemá nejlepší(a o moc lepší to asi nebude nikdy). Hru má přitom dobrou, dokáže hrát celodvorcově, dobře se pohybuje, ale ten servis ji hrozně brzdí:(
Reagovat
tommr
podobnej problém jako Klára má i Bára Strýcová. A obě jsou navíc strašně labilní - jakmile se jim nedaří tak je to rozhodí a mají tendenci přestat bojovat ...
Reagovat
slacker
Vyhazela se jak petra kvitova
Reagovat
smazaný uživatel
Ta mentalni stranka.... proste tragedie
Reagovat
smazaný uživatel
Tak ja si rozhodne nemyslím, (ani tajne) že včerajší výkon Thiema by mohol na Rafu stačiť. PHM je dávno predávno za zenitom a aj tak mal dosť breakballov, myslím, že pár krát Dominicovi ten servis aj vzal. Thiem mal prvý servis pod 50%, myslím, že 47% a rýchlosť druhého servisu mal v priemere 137km/hod (hoci ten kick robí robí servis nebezpečnejším)..Ak chce pomýšľať na úspech percento prvého musí určite zvýšiť minimálne na číslo presahujúce 60.

Pevne verím, že to pre Dominica bude priveľké sústo, je to pravdepodobné, no pokiaľ vydrží prvý set napríklad do stavu 4:4, 5:5, tak má šancu. Je pravdou, že proti Rafovi nikdy nehral, no rovnako nikdy nehral ani Rafa proti Dominicovi. Nadal s jeho hrou môže mať problém. Takže vzájomné "nepoznanie" bude podľa mňa skôr nevýhoda pre Nadala. Veď Dominic fakt nemá čo stratiť, kdežto Rafa hrá o celú svoju parížsku reputáciu.
Reagovat
Rafaeoli25
Jéžiš, už zase vyjadřuješ obavy? Rafa v prvním kole zahrál perfektně, když to srovnám s loňskym jeho začátkem na RG tak jsou to nebe a dudy, tehdy se prvníma dvěma zápasama doslova protrápil, teď vypadá daleko líp. Ano, s Thiemem to asi nebude úplná procházka, ale to je jen dobře, aspoň ho hned ve druhym kole někdo víc prověří a dostane ho do top tempa, protože pak dvě kola pohoda a přijde Ferrer, tak věřme, že na poslední tři zápasy bude ve svý obvyklý provozní teplotě jako vždy, zápas s Gineprim ukázal, že tomu tak opět bude..
Reagovat
dadaft
super Dinah!!!
(na tebe jsem ráno zapomněl):))
Reagovat
Fandina
Také gratulka. Ona tady hrála v Praze na SPO a já ji tam viděla hrát s Terkou Smítkovou. Sice prohrála, ale líbilo se mi, jak hraje útočně a celkem agresivně. Je zajímavá.
Reagovat
Fandina
Oprava Smitkovou sorry.
Reagovat
smazaný uživatel
Donna prohrála 4:6 ve třetím... Jak ten dnešní den vesele začal, tak smutně končí. :(
Reagovat
smazaný uživatel
Ty Klářiny grimasy jsou k nezaplacení:) Ale teď nádhernej forhend, jet tak dál!
Reagovat
petrulinka
No je to katastrofa, Klára se tváří, jako by jí někdo ubližoval a hlavně vypadá, jako by ji vlastně hodně obtěžovalo tenis hrát. Je to smutný pohled :-(
Reagovat
pepin
Máš pravdu, já se jí divím, že tam vůbec leze. Včera první set Petra a její oblíbené grimasy a Klára to je vrchol.
Reagovat
Fandina
Tváří se hrozně, protože se jí nedaří podle jejích představ. Ale že by jí tenis obtěžoval, to si nemyslím.
Reagovat
Grape
Klára se takhle tváří bez ohledu na to, zda se jí daří.
Reagovat
Fandina
To si nemyslím. Když vidíš Klárku mimo kurt, tak se takhle netváří, ani pořád na kurtu. Hlavně když jí to nejde, tak se hrozně ksichtí. Jinak je příjemná a usměvavá.
Reagovat
smazaný uživatel
Její zápasy vcelku vyhledávám, ale ještě jsem neviděl, aby se smála při dvouhře.. při čtyřhře (tuším s Niculescu)jí pákrát cukl koutek :D
Reagovat
tommr
tenisoví fanoušci jí ale znají téměř výhradně jen z kurtu. Jak se tváří mimo něj je proto pro její reputaci nepodstatný ...
Reagovat
Fandina
Jenže ona se na kurtu pořád neksichtí. I dneska když začínala, tak se usmívala. Opravdu děsně se tváří především, když hraje blbě.
Reagovat
Fandina
Fotky s Klárkou.
https://www.google.cz/search?q=zakopalov%C3%A1+koukalov%C3%A1&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=z8OEU6nCG8Oy7AbH9ICgCA&ved=0CJkBEIke&biw=1525&bih=754&dpr=0.9
Reagovat
slacker
Fotky bez Klarky by nebyly?
Reagovat
smazaný uživatel
Během čtyřhry v FC mě Klára překvapila, jak se smála a užívala si to.
Reagovat
Fandina
Tak samozřejmě. Už o nic nešlo, postup byl vybojovaný, tak holky hrály jen pro radost a prestiž.
Reagovat
dadaft
já se na tu Klárku nemůžu dívat, fakt ne - jsem citlivý a empatický člověk a na konci jejího zápasu mám vždy pocit, že mi pochcípaly rybičky,,,,,,,,,,,,
Reagovat
Fandina
I když vyhraje?
Reagovat
dadaft
jo.
Reagovat
Davor1
S Monfilsom to nevyzerá dobre, v druhom sete prehral za stavu 4-2 4 hry v rade a tým aj celý set, v treťom viedol 3-0 s dvoma brejkami a zase 4 hry v rade lost. S takou konzistenciou skončí už dnes...
Reagovat
slacker
Prohrany set a obe prohrana podani ve druhem setu - dvojchybou. Hmmm, grrr
Reagovat
gigin
tady rozhovor s Mrhačem po včerejším zápase..

http://www.menstennisforums.com/showpost.php?p=22628514&postcount=254

Ps: děkuji jednomu místnímu uživateli za tento odkaz...
Reagovat
gigin
kdo si to nepřečte, jde automaticky na blacklist :DDDD
Reagovat
Matti
Ty mě děsíš. :-)
Reagovat
slacker
Ta Koukalova dela jednu chybu za druhou :-(
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Caro out.. Ale Yanina si to zasloužila, hrála dobře.. :-))
Reagovat
dadaft
pravdu díš.
Reagovat
smazaný uživatel
Je to škoda, i když jsem s tím trochu počítal... Caro nehrála nejlíp, ale ani nejhůř. Každopádně v těch delších výměnách od základní čáry byla lepší Yanina, což asi rozhodlo zápas. Caro tam hlavně ve 3. setu udělala příliš mnoho chyb... Největší škoda je ale určitě 1. setu, protože tam měla Caro třikrát brejk a nedokázala to dotáhnout. :(
Reagovat
smazaný uživatel
Ale vypadalo to, že jí žádný zranění neomezuje.. Běhala tam úplně v pohodě! :-)) Tak aspoň tohle je pozitivum ne? :D
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, to máš pravdu. Překvapilo mě, že neměla obvázané koleno nebo něco takového... Spíš se to zranění projevilo tím, že byla nerozehraná a hlavně z forehandu jí to tam občas lítalo dost divoce. Ale není se co divit, vždyť Caro odehrála na antuce jenom dva zápasy v Madridu (přičemž měla hrát ještě ve Stuttgartu a Římě). No a taky v poslední době řešila trochu jiné než tenisové věci... Takže mě mrzí, že prohrála, ale zároveň jsem nečekal žádné zázraky a mám pro to pochopení.
Reagovat
smazaný uživatel
No, byl to tezky los, ale Caro mi je lito, prala jsem ji vyhru i po tom vsem, co ji nedavno potkalo...
Reagovat
smazaný uživatel
Těžký los to nebyl, protože Yanina se v poslední době taky trápí. Ale asi je pravda, že Yanině se nedaří jenom po tenisové stránce, zatímco Caro teď měla ještě jiné starosti...
Reagovat
dadaft
pa pá Caroline.
Reagovat
pepin
Tak asi by se měla již soustředit na povinnosti maminky když o tom již psala. Nahoru se pravděpodobně již nedostane, je tu hodně hráček s jiným tenisem. Doba objíždění turnajů a pinkání je nenávratně pryč.
Reagovat
smazaný uživatel
Ty chytráku, Caro už momentálně nemá přítele... A co se týče argumentu, že Caro byla nahoře díky objíždění turnajů, tak to je úplně mimo. Zjisti si, jak se počítá žebříček...
Reagovat
slacker
Co tady rves montaku? Po tvem ohavnem vcerejsim cinu zacinam fandit jen souperkam tvych ovecek, ty a tvoje chovani mi je znechutili.
Reagovat
smazaný uživatel
To tě tak urazilo, že jsem si jednou vsadil na soupeřku Petry? Já už jsem to rozebíral včera a nevidím důvod, proč se k tomu vracet... Mně vůbec nejde o to, že Petra je Češka. Kdyby se některá z favoritek trápila v prvních kolech stejně, jako je tomu poslední dobou u Petry, tak bych to při kurzu 6 na její soupeřku (která navíc není úplně špatná) taky zkusil. Výjimku tvoří pouze moje oblíbené hráčky. Proti nim bych nesázel (to bych byl sám proti sobě), stejně jako ty bys nesázel proti Petře. :)
Reagovat
pepin
Ani se nedivím, že toho moc o životě nevíš, k tomu aby se stala maminkou nepotřebuje mít přítele. Radši si přečti nějakou literaturu, aby jsi věděl jak to chodí "chytráku". I když vlastně Tobě stačí asi jen televize.
Reagovat
smazaný uživatel
A ty toho zase moc nevíš o Caro. Je snad jasné, že jestli chtěla mít dítě, tak ho chtěla mít s Rorym...
Reagovat
slacker
Ohavny cin nebyl sazka proti PK, ohavy cin bylo fandeni
kazde cizince proti cesce
Reagovat
slacker
Kdyz zacnou tikat biologicke hodiny na partnerovy nezalezi :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Jo aha, tak to mi ale vyčítáš pořád, když na to přijde. :D Mě by ten zápas jinak moc nezajímal, ale když už mám na někoho vsazeno, tak mu fandím, aby vyhrál. To je snad logické, ne?
Reagovat
pepin
Tak nevím kdo je tady chytrák. Ty jsi s ní mluvil nebo byl u toho, že to dítě chtěla mít s ním?
Reagovat
smazaný uživatel
Vzhledem k tomu, že spolu byli zasnoubení a chtěli se vzít (než si to Rory rozmyslel), tak s kým jiným by to dítě chtěla mít?
Reagovat
pepin
Nespekuluj, tot vše.
Reagovat
tommr
pro Caro je jen dobře že se s tou zakrslou opicí rozešla. Docela mě děsila představa, že by měla děti podobný otci ... :)
Reagovat
slacker
A ty jses osklivej po tatinkovy nebo po mamince?
Reagovat
smazaný uživatel
To nejsou spekulace, to je pro každého úplně logické. Tedy pro každého kromě tebe.
Reagovat
smazaný uživatel
No, zase nepřeháněj... Podle mě jim to spolu slušelo a mrzí mě, že to takhle skončilo. Zároveň je pro mě nepochopitelné, proč to takhle skončilo, ale to už není moje věc...
Reagovat
smazaný uživatel
Nevim co je spatneho na tom, kdyz si monty na nekoho vsadi a fandi mu. Prece proti ceskam nefandi automaticky. Ja treba obcas vsadim proti sve oblibenkyni taky a kdyz prohraje, tak to mam win-win. V zapase fandim oblibenkyni. Kazdopadne, ze to tady dneska a vcera brali nejaci lide osobne neni montyho chyba. A slackere, pokud by uzivatele meli fandit proti oblibenkynim fanousku dle jejich chovani, tak tu polovina tp bude fandit proti Petre, coz ty jiste dobre vis. Me montyho chovani nejak spatne nepride. Naopak neurazi uzivatele ani hracky samotne...
Reagovat
pepin
Nevím proč mě taháš do nějakého fandění, o tom jsem já nenapsal ani slůvko, já jsem napsal jen můj dojem na Caro, nic víc, nic mín. Komu kdo fandí je mi ganz egál.
Reagovat
kada.tom
Kerolajn out ...
fakt jak loňskej Wimbledon
Reagovat
gigin
Delbonis?
Reagovat
Davor1
neuhral absolútne nič, možno mal dosť po tom finále v Nice, ale ťažko povedať, on je stále hráč, ktorý jeden zápas dokáže na antuke poraziť top hráča a v ďalší odohrať v challengerovej kvalite. Pre mňa to až také prekvapenie nie je
Reagovat
smazaný uživatel
Bych se zvencnul... Federico;) za chvili to bude hrac, ktery se priblizi k Grisovi... potencial slusny, ucinnost dramaticka;D) A to jeste Tommy skrecoval...;) Takze paradni narez;DD)))
Reagovat
Fandina
Klárka s Torro-Flor už hraje a je to i na ČT sport. Zatím vede 3:2 a podává. Klárko ... pojď pojď pojď!
Reagovat
gedzitka
OT
http://bydleni.idnes.cz/lucie-hradecka-a-jeji-novy-dum-d2p-/dum_osobnosti.aspx?c=A140526_122954_dum_osobnosti_rez

Za mě teda teda palec nahoru!
Reagovat
Fandina
Super. Lucka je šikulinka a kromě toho, že je to super krásný dům, tak je to i moc praktické viz například tan uvedený shoz na špinavé prádlo směřující z patra až do technické místnosti, kde je pračka. Všechno pěkné.
Reagovat
PetaM
Krása ... :)
Reagovat
dadaft
koberec na schodišti jednoznačně schvaluju - ale jinak mám raději teplejší barvy interiéru...
Reagovat
smazaný uživatel
A hele Kim Clijsters na zápase Yaniny!! :-))
Reagovat
Fandina
Vážně, tak to je zajímavé, třeba bude přebíhat, protože hraje i Flipkens a Kim jí prý také kaučuje.
Reagovat
VlS
TAK KOUKÁM,
že Tom má triko z Hawaje a Golubjov z maskáčů ruský maríny.
Reagovat
Fandina
Golubev má ty maskáče divně střižené na rozdíl od Berdi, oblečení mu slušelo.
Reagovat
gigin
jak jinak...
Reagovat
gigin
Jinak Lorenzi už v tom dřív hrál..

http://www.tennisteen.it/images/stories/Portale/FOTO_AGGIORNATE_2013/Italiani_ATP/Lorenzi_Paolo/Lorenzi_11_Tonelli.jpg
Reagovat
spaniel
Zase se ukázalo, že los je jedna věc, realita jiná. Plakalo se tady nad Nadalovým losem a nakonec má ten nejlehší možný, žádný nasazený hráč až do čtvrtfinále.
Reagovat
Rafaeoli25
Já tedy rozhodně neplakal, los je mi lhostejný, každopádně poslední tři zápasy Ferrer-Murray-Nole, takže od čf to med neni, to, že se neutká s Almagrem nebo Haasem zas takový ulehčení neni, tak z toho nedělej drama..
Reagovat
spaniel
Kdo mluví o Haasovi? A vubec, co tvuj koment vubec znamená? Mění neco na tom, ze se dělalo halo z jeho losu a nakonec je z toho prochazka parkem?
Reagovat
Rafaeoli25
Proč ta hysterie, o Haasovi mluvím proto, že v of se měl pravděpododobně utkat s Almagrem nebo s ním, kdo jiný těžší mu kromě těhle dvou ještě vypad?
Reagovat
r.Fever
žiadna hystéria, spaniel myslel Forehanda, ten tu plakal aký ma ukrutný Rafa losík, darmo sme mu vysvetlovali, že to tak nie je..
Reagovat
Roger_Federer
By se mel bat aktualne nejlepsiho mladeho talentu na okruhu..kata Domina.
Reagovat
smazaný uživatel
Stále má ľahší žreb ako Federer..Kľudne by som si to s ním vymenil. A Nole má súperov, ktorí by boli hrozbou akurát na tráve..
Reagovat
smazaný uživatel
Ťažší ako Federer.
Reagovat
smazaný uživatel
Apropos, na Rafovom žrebe sa vlastne nič dramatické nemení. Akurát mu odpadol Almagro, ale zvyšok stále zostáva. Takže zbytočné výčitky..

A po žrebe som akurát skonštatoval, že po Austrálii dostal opäť aj v Paríži najťažšieho nenasadeného protivníka, čo je samozrejme pravda a každý hater bude pozajtra určite plný očakávania..
Reagovat
r.Fever
vidíš, keď sa pomýliš aj pravdu povieš :)

a inak, nezabúdaj, že píšeš ako jeden z najväčších Federerových haterov, pamätám si ako si na AO 2013 aj verejne fandil každému Rogerovemu súperovi, len aby nebodaj nezískal titul. len tak pre info :)
Reagovat
smazaný uživatel
A ja si pamätám ako si tu onanoval, keď Rafa prehral s Almagrom, či Ferrerom..

Každý si niečo pamätáme..V Austrálii 2013 som Rogera sledovať moc nemusel, ak bol Djokovič v turnaji nebol dôvod..
Reagovat
Rafaeoli25
Tou hysterií jsem myslel tu vůči mně, dobře vím, že Forehand na los skuhral a já jen spanielovi odpovídal, že obtížnost losu se po vypadnutí Almagra a Haase nijak dramaticky nemění, protože nikdo další neodpad, takže bude mít jednodušší jen jedno kolo-of..
Reagovat
r.Fever
to bola odpoveď vyjadrujúca tvoju úroveň, bohužiaľ..

a pamätáš si zle, po zápase s Almagrom som napísal k Nadalovi len toľko, že jeho problémy sú skôr psychického charakteru a po zápase s Ferrerom som nepísal vôbec nič, takže si si pekne nakakal do papulky.
Reagovat
Lenca45
Nevíte,jestli bude teď ČT vysílat zápas mezi Klarou a Torro? Protože včera říkali, že zápasy budou vysílat až od 18:00
Reagovat
kada.tom
Svačina po Bářině zápasu říkal, že chtěj vysílat Kláru i Lucku a že můžou začít i dřív jak v 18h, takže by i mohli
Reagovat
EllNino
No zřeejmě začnouza chvilku, protože Sock s Almagrem už skončili ...
Reagovat
PetaM
No, ty časy byly jen odhad, protože se před nimi hrálo. Jinak by Klára měla být normálně na ČeTéčku :)
Reagovat
Lenca45
Díky :)
Reagovat
smazaný uživatel
ten hlap na ty visoki zidly furt krici naky mamazel,nevyte nedko, kera to vubec je? ja vubec nevym. tak nevym. no. cau.
Reagovat
smazaný uživatel
Utekl mu začátek zápasu, tak to radši skrečnul....
Reagovat
Denis92
Este keby nahodou vypadol aj Ferrer tak Nadal sa na ceste do finale ani nespoti.
Reagovat
kada.tom
a už i Almagro skrečoval ...
ti favoriti začínaj nějak odpadávat ..
Reagovat
smazaný uživatel
to říkám jak odraz Wimbla 2013, koho tipnem na překvapivýho vítěze?
Reagovat
kada.tom
já i tak zůstávám konzervativní: Rafa & Serena :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Serena to asi zopákne, i když Máša rozjetá na antuce by ji ve QF konečně už mohla dát :) S Rafou to tak jistě nevidím, ať si říká kdo chce co chce, letos to vybízí k výměně na trůnu a já ji chci :)
Reagovat
smazaný uživatel
ta v ty modri nocni kosily je naka nastydnuta nebo co. porad kasle,ale vo to strah nemam. tak nevym. no. cau.
Reagovat
SwissMaestro
Takže letos konec Davyděnko a Haas. Podle formy to vidím, že na začátku 15 skončí i Hewitt. Velká škoda :/ Ale Haas to je už komedie jak furt skrečovává- vidím to na rozlučkovej Wimbledon
Reagovat
kada.tom
vidím to hodně podobně, no ..
Reagovat
J.M.
Komedie ne, spíš smutný zmar. Já se mu ani nedivím, prostě chce hrát, nechce končit s tenisem, zkouší to ještě, ale už to asi nejde. Možná by pomohla nějaká delší pauza.
Reagovat
SwissMaestro
Řekl bych, že delší pauza v jeho věku je k ničemu. Vidím to tak, že chce objet "rozlučkkově" hlavní turnaje a čau. A nejoblíbenějším turnajem u něj je blížící se Halle...aspoň bych to tak tipoval
Reagovat
smazaný uživatel
Chudák Tommy :( Přidávám se k názoru, ale už pod novým nickem, aby si nás tu nepletli, pardon, že jsem si nevšimla už jednoho SwissMaestra:)
Reagovat
J.M.
No, to ale nevím, k čemu je rozlučkový turnaj, kde není schopen odehrát zápas. Nevím, jestli tohle je ambice profesionálního tenisty, zúčastnit se, na pár gemů, jen tak pro tu atmosféru. To už mohl rovnou přijet jako čestný host a rozlučkové ceremonie si odbýt v civilu.

A teď skrečoval i Almagro, hergot, tomu jsem věřil, že by letos na RG mohl něco dokázat.
Reagovat
J.M.
Mě to tedy zmátlo, že je z tebe najednou muž. :-) To bych docela řešil, kdo tu byl dřív.
Reagovat
SwissMaestro
Aneb početná rodinka Federerovců :D
Reagovat
smazaný uživatel
já jsem byla s mezerou :D pak jsem si všimla mužskýho bez mezery a řekla jsem si a sakra :D
Reagovat
SwissMaestro
Ale stejně nechápu ten pokles formy Hewitta. Říkal jsem si, že po Brisbane by mohl mít slušnou sezónu, ale je z toho zase podprůměr, který bude muset zachraňovat jako loni v Queensu, Atlantě a Newportu.....pevně věřím v 30. titul :/
Reagovat
smazaný uživatel
Prosimtě, s Hewittem na antuce nepočítej, možná až na trávě, stejně mě naštval, jak to v Brisbane vyfouknul Rogerovi, sice to bylo doma v Austrálii, ale stejně to mělo být Maestra po těch výkonech :) Lleyton je podle mě už dávno za zenitem a něco zahrát dokáže jen když zrovna není zraněnej, má bohužel smůlu jako Haas :(
Reagovat
SwissMaestro
Antuková část mě nepřekvapila. Spíše to co bylo před jejím začátkem. A vůbec....loňské US Open nedopodává a letošní Australian Open to samé....úplně zbytečné prohry :D Federera mám hodně oblíbeného , ale popravdě jsem ten titul v Brisbane přál za tu snahu, never give up styl spíše Llyetonovi :D
Reagovat
Rafaeoli25
Haas že je komedie a to jako proč? Vyhrál Mnichov, byl v čf Říma a pořád se drží ve dvacítce, to je na šestatřicet málo? I letos hraje výborně, když je v pořádku, Davyděnko to je úplně jiná situace..
Reagovat
Fandina
Ríša ve třech setech. Gratulka, hrál dobře proti Bernardovi. Hezký zápas od obou. Super Ríšo, gratulka!!!
Reagovat
Mayo
Na Li vypadla ? no tak to je docela pecka :O
Reagovat
kada.tom
Haas zase skrečoval ..
Reagovat
smazaný uživatel
Skvělý zápas!! Možná by tomu zápasu slušel 3. set.. Opravdu dobrý zápas, hodně vítězných míčů.. :-))
Sloane konečně zvládla zápas bez té "vlny", kdy hraje chvíli dobře a pak netrefí kurt.. :D Dneska hrála celý zápas fakt dobře! :-))
Teď jsem jí celkem dlouho neviděl, ale zase mi přijde poněkud mohutnější než když jsem jí viděl naposled.. :D
29 winners ku 20 UE u Peng
34 winners ku 18 UE u Sloane!
Reagovat
Denis92
Tommy Haas :/ Opat problemy s ramenom ? Skrec zapasu pri vedeni 5-2..skoda.
Reagovat
smazaný uživatel
Anča drtí.. jen to dotáhnout do konce :)
Reagovat
smazaný uživatel
ta afrycanka s tou z japoncka taki hrali docela dobre,to zase jo. akorad nevym, kera vihrava, porad mam malej tabled. tak nevym. no. cau.
Reagovat
smazaný uživatel
Toto pěkně začíná, favoriti padají jak hrušky a umetají pomalu cestičku do finále tomu, kdo to má vyhrát, za chvíli to bude připomínat loňský Wimbledon s tím rozdílem, že tam je kosilo spíš zranění. Dimitrov mě dneska zase zklamal, na odlehčení, Stan by ho mohl poplácat a zazpívat mu tu písničku, jak to je... "Balls flying high, you know how I feel..." nebo tak nějak :D
Reagovat
Fandina
Kohli ve třech. Gratulka!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Niši, Wawroš, Dimi a Nalinka out. Nestačím se divit.
Reagovat
smazaný uživatel
Co ta Janka, tam vyvádí? Asi jsem ji na finále tipoval v paralelním vesmíru.
Reagovat
gigin
Tam si hlídaj Berlocqa. Zase tam řve jak Jawa 350 v bahně.
Reagovat
smazaný uživatel
Však to je ok. Bohužel jsem, ale vsadil na Hewitta. Za 4.5 to nešlo nebrat.
Reagovat
gigin
Tak jsem ho jako tak sledoval a můžu ti říct, že je to fakt dobrý pakoš. Začnu mu fandit a zařadím si ho do svého top10.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to už sem klidný.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak se ukažte, znalci. Já jsem měl 12 bodů z 15 (nevěděl jsem otázky 5, 6 a 10)... :)
http://sport.aktualne.cz/tenisovy-test-kdo-byl-roland-garros-a-kolikrat-vyhral-lendl/r~3eb2290ee4cc11e3a9340025900fea04/

Upřímně řečeno: Kdo nebude mít na konci testu hodnocení "9-15 bodů. Bravo! Tenisový znalec se pozná. Tak jen neusnout na vavřínech a poctivě sledovat French Open.", tak by měl chodit kanálama. :D
Reagovat
kada.tom
11/15
Reagovat
Grape
13 z 15 :-). Špatně otázky 6 a 7. Musím ale přiznat, že jsem ani tolik nečekal a někde jsem prostě jen správně tipnul. :)
Reagovat
smazaný uživatel
9/15! :D
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to já jsem taky někde jenom tipoval... :)

haitik1: Těsně, ale přece. :D
Reagovat
Fandina
Takže mám 9-15 bodů. Bravo! Tenisový znalec se pozná. Tak jen neusnout na vavřínech a poctivě sledovat French Open.

Špatně 6,8,10
Reagovat
PetaM
14/15 :P :D

Jedničku jsem měl špatně, ale drtivou většinu jsem tipoval :D :D :D :D

Dosažený výsledek:
9-15 bodů. Bravo! Tenisový znalec se pozná. Tak jen neusnout na vavřínech a poctivě sledovat French Open.
1. French Open je známé pod názvem Roland Garros, což je jméno jednoho slavného Francouze. Kdo to byl?
Nejslavnější francouzský tenista - špatně
Válečný letec, který jako první přeletěl Středozemní moře
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to jsem zrovna věděl, protože o tom tenkrát mluvili, že je docela zvláštní pojmenovat tenisový centrkurt po válečném letci... :)
Reagovat
smazaný uživatel
14/15. Akorát šestku jsem blbě odhadl :-)
Reagovat
PetaM
Mě právě přišly blbé všechny odpovědi, tak jsem dal tuhle no :D :D A ta byla asi nejblbější :D :D Měl jsem chuť dát toho letce, no ale bohužel :D :D Škoda :( Měl bych 15 :D :D :D
Reagovat
Grape
Tak to seš dobrej, tu šestku asi všichni jen hádali. :)
Reagovat
PetaM
Co byla vůbec 6? Si už nepamatuju :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Myslím, že kolik je na turnaji podavačů míčku.. :D To jsem měl taky blbě! :DD
Reagovat
slacker
9-15 bodů. Bravo! Tenisový znalec se pozná. Tak jen neusnout na vavřínech a poctivě sledovat French Open.
Reagovat
PetaM
Jo vlastněěě! :D To jsem chtěl dát 350, ale pak jsem si řekl, že to je nějak moc, a že se prakticky střídají, zase tak únavné to podávání není :D Tak jsem dal 250 :D :D
Reagovat
slacker
Neni vam blbe sem spoilovat spravne odpovedi?
Reagovat
gigin
Kvítovci, no...
Reagovat
VlS
13/15
Reagovat
slacker
A nesmazou to po sobe a nesmazou :-))
Reagovat
smazaný uživatel
13/15. Nevím proč jsem si myslel, že Martina má víc titulů z RG ve dvouhře, než Ivan :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tady je to uplne jednoduche, tomu chlapovi by mel opravdu nekdo poradne vysvetlit, ze se nepinka na krasu, ale na fiftyny...(((nic se nemeni, zacatek sezony v kradkodobem nadseni, a vic asi uz neuvidime;)))
... mentalita hrace, tezky pripad...;) Vlastne se uz ani nedivim, ze je s tou Marii, to je uplne jeji mentalni protipol...;D))))
... pokud by se delala takova spec. statistika schopnosti(potencial) vs. ucinnost, tak Grisa by byl bezkonkurencne na poslednim placu...;D)
Par kandidatu na posledni mista bych tam jeste mel, treba takovy Gael ;)
Naopak takovy Dlouhy Janek by byl bezkonkurencne prvni;)
Reagovat
smazaný uživatel
Ano, to je dobrý poznatek. Jak známo - protipóly se přitahujou. :D
Reagovat
smazaný uživatel
No, a to jeste nektere muze cekat tezky vecer.... mam nejaky divny pocit, ze dnes hukne Andy...s Golubevem.
Reagovat
J.M.
To s tím poměrem potenciál/účinnost je hodně dobrý poznatek.
Reagovat
smazaný uživatel
To asi nehukne, páč Golubeva mám v týmu. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Já zase doufám, že Kiki byla dneska posledním francouzským překvapením... :D
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to se spise modli, protoze jestli Garcie vydrzela forma, tak to bude mit Ana hodne tezke.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Anička má taky formu. :) Já doufám, že tipér Milas bude mít pravdu...
"Ivanovic tu má určitě nepříjemný los, ovšem vzhledem k její formě a předveším letošní vyrovnanosti tu není soupeřka, která s ní bude favoritkou. Srbka odstartuje proti domácí hvězdičce Caroline Garcie, která během antukové sezóny získala titul v Bogotě a zahrála si čtrvtfinále v Madridu. Francouzka získala skalpy Jankovic nebo Errani, ale už tento týden ve Strasbourgu takovou formu neměla a prohrála ve čtrvtfinále s Knapp, předtím se také trápila s Glushko nebo Pfizenmaier."
Reagovat
smazaný uživatel
Tak zatim drticka mno. Uvidime jak dale...
Reagovat
VlS
Počkej, až bude Máša na mateřský, tak mu raz dva vysvětlí, že musí vydělávat na plíny a na sunar :-)
Reagovat
slacker
Na sunar vydelavat nemusi, zalozi znacku Sunarpova
Reagovat
smazaný uživatel
Opět krásná a zářivá na kurtu, jsem zvědavá, jak oslní svou hrou. :)
Reagovat
smazaný uživatel
zapnem,pozrem a Grigor buduca svetova jednotka Dimitrov dostala 3:0 avsak... prekvapeny nie som,zatial je to max nevyspitatelny tenista
Reagovat
smazaný uživatel
Tak ja jsem rad, hracka sympaticka, mam rad jeji akce na siti, jedna z mala, ktera dokaze na to sako jit pekne;)
Ale na ukor Nalinky to trochu zamrzi... ale dneska to opravdu nebylo na postup... to jsou ty smisene pocity;)))
Reagovat
smazaný uživatel
No jo, kéž by to Kiki dokázala zopakovat častěji. Ona už letos porazila top hráčky (Simona Halep, Na Li), ale pak zase často prohrává s hráčkami třeba kolem 80. místa...

Je pravda, že Kiki už loni hrála dobře na RG proti Sam nebo ve Wimbledonu proti Mashe, ale že vyřadí favoritku zrovna dneska, to jsem vůbec nečekal. Když minulý týden ve Štrasburku dostala Kiki kanára v 1. kole od Ajly Tomljanovic, tak to byla fakt hrůza. No a další týden porazí druhou hráčku světa... V tenise je prostě všechno možné. :D

Jinak pro Kiki je tohle nesmírně důležité vítězství, protože teď už obhájila 2. kolo z loňského roku. Kdyby se tak nestalo, klesla by asi o nějakých 20-25 míst, což by v její situaci nebylo vůbec dobré...
Reagovat
smazaný uživatel
ALLEEEEEEZ!!!!! FANTAZIE!!! :) Jak jsem si myslel, že to bude strašně těžké dotáhnout až do konce, tak sice to byl tříseťák, ale ten 3. set byla úplná brnkačka - 6:1 za 30 minut. Na Li v něm hrála neskutečně špatně, naopak Kiki hrála úplně v pohodě... Tak tohle jsem fakt nečekal a mám o to větší radost! A jak byla Kiki po zápase dojatá, to bylo moc hezké. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jako nezbyva nez pogratulovat :-) Sice me mrzi, ze Li se poroucela takhle brzo ale Kiki si to urcite zaslouzila. Velky skalp na GS ji muze poradne nabudit do dalsich kol... Snad se LiNce forma na hardy vrati, protoze na travu to moc nevidim...
Reagovat
smazaný uživatel
Na Li dneska hrála většinu zápasu špatně, to se holt někdy stává i těm špičkovým tenistkám... Jsem rád, že toho Kiki dokázala využít. :)
Reagovat
smazaný uživatel
dpc co je zase tadyto za los?!? :-O
Reagovat
smazaný uživatel
To nevím, ale po nich jde na kurt Donna Vekic. :)
Reagovat
smazaný uživatel
:o první vyřazená žena z TOP 10 - Li Na... Tak, ještě Halep a budu moc rád :D
Reagovat
spaniel
Nech si zajít chuť :D
Reagovat
tommr
z vypadnutí Li Na moc velkou radost nemám. Mám obavy, aby toho nevyužila Jankovicová k postupu do semifinále což by jí mohlo stačit k předstižení Petry ...
Reagovat
smazaný uživatel
Ano. Máš pravdu. Ale pokud Petra nedokáže sama vyhrávat, tak ji prostě nepomůže nic! Já osobně dám přednost Jeleně v semifinále před Petrou na 5. místě. Jelena hraje letos dobře a 5. místo si zaslouží.
Reagovat
kada.tom
dneska zatím totálně všechno špatně - Grigor buchl, Nalinka taky vypadla (s Mladenovic, která hraje víc jak půl roku totální ho*no), Halepka postoupila a Ferrer je taky na dobrý cestě ... :-((
Reagovat
spaniel
A já ti to moc přeji Kadleci :D
Reagovat
smazaný uživatel
Jak totálně špatně, to jsi jistě nechtěl napsat že? :D Simča naprosto skvěle, doufám, že postoupí co nejdál.
Reagovat
kada.tom
tak jak jsem to napsal jsem to i mínil :-)
já prostě Halepce nikdy fandit nebudu, no ... ale souhlasím, že dneska hrála parádně, nicméně já jí prostě nefandil a ani nikdy nebudu, no .. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Nikdy neříkej nikdy :D David zatím pěkně, jen by měl ubrat na svém hekání, ale to bych chtěla moc. :)
Reagovat
kada.tom
dobře, tak nikdy nebudu říkat nikdy :-D třeba jí někdy přáte budu ... a Ferrerovi taky nefandím, jeho styl se mi prostě nelíbí, no ... ale tak aby vypadl i on v 1. kole - to bych chtěl moc zase já :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Tak se mi zdá, že nějak nevíš co chceš, tak ti ráda určím tenisové priority. David běhá jak šílenec, což obdivuju, že to prostě nevzdá. A navíc kouká, že je ostříhaný, sluší mu to. Teď nevím, jestli je to Igor nebo někdo jiný, že je taky předělanej na hru jinou rukou? Že je levák a hraje pravou?
Reagovat
smazaný uživatel
"koukám" mělo být.
Reagovat
kada.tom
ale vím co chci :-) jen to mám s tím fanděním složitější, protože dost často fandím někomu jen proto, že jde proti hráči, kterýho nemám rád ... a pak jsou hráči, kterým fandím, protože je rád mám :-D

a Halep a Ferrer jsou přesně ti hráči, proti kterým půjdu téměř vždy, pokud nebudou hrát s hráčem, kterého nemám rád ještě víc :-D
Reagovat
dadaft
strašný výkon od Li Na a zasloužená cesta dom.
Reagovat
spaniel
Už minule s Errani hrála hrozně...je z formy.
Reagovat
VlS
No, říkal jsem si, kdy jí dojde. Je mi to líto, ale dalo se čekat, že někde blbě hukne. Na byla dneska jak někdy Petra, co nejde silou, musí jít ještě větší silou. No co už. A Barča taky
hukla.
Víc mě překvapil Babyfed s Ivem.
Reagovat
smazaný uživatel
Garcia Lopez - win.. Karlovic - win.. Brands - ideees!
Reagovat
smazaný uživatel
To tys tu včera psal, že na ně máš vsazeno? :D Rád bych viděl ten tiket, to musí bejt kurz přes 200 :D
Reagovat
smazaný uživatel
bohuzial nie.. nemyslel by som si, ze Stan vypadne.. cakal by som od neho, ze sa 100% pripravi, aby sa dostal aspon do SF..
Karlovic zahral bezchybne.. Dimitrov nevedel kedy co ako..
Brands vie na antuke zahrat, zivo si pamatam ako min. rok potrapil Nadala..
Reagovat
smazaný uživatel
kurz tohto tria = 336x
Reagovat
smazaný uživatel
Brands neni vubec spatne, kdyz zahraje dobre. Minuly rok vyradil i Fedexe na antuce. Myslim, ze dokonce primo ve Svajcu. Tehdy jsem na live sazce dal na Brandse za kurz 22,00 a otocil to. Ve druhem setu ten kurz byl dokonce bez brejku a v prvnim prohral az v TB...
Reagovat
smazaný uživatel
krasne.. btw. Almagro out..
Reagovat
spaniel
Tak Ivo to zvládl, Dimitrov je marný. Jeho průlom se zase odkládá...
Reagovat
spaniel
Ten Dimitrov je marný, přeceňovaný pinkálista... Ivo mu to dává sežrat.
Reagovat
J.M.
No a je to tam. 3:0. A protože mám Grigora pořád ještě rád, tak mu to přeju. Moc bych si přál, aby ho to tak na...lo, jako ještě nikdy. A aby konečně začal pořádně makat. A ještě v budoucnu něco předvedl.
Reagovat
spaniel
No jo no....jen on nevypadá jako ten typ, co se nasere. Spíš se pujde zrelaxovat na nějakou dovču, objede pláže v LA na motorce a pak třeba před Wimblasem trochu potrénuje, dostane dobrý los, zvládne pár kol a zase bude velice spokojený.
Reagovat
dadaft
že by v 1K vyletěli oba vítězové AO???
Reagovat
Cico93
Noo vypada to tak
Reagovat
smazaný uživatel
mno a oba sampioni AO meli naprosto skvely start do sezony a od nejakeho brezna sli rapidne dolu. Pro me ale i tak velke prekvapeni.
Reagovat
gigin
Both Melzer & Gulbis giving Thiem a shot vs Rafa. Thiem snubbed the thought. Tells me he's approaching the match as a lesson opportunity.
Reagovat
J.M.
No, tak já si taky tajně myslím na to, že s hrou, jakou předvedl včera, by měl šanci, a bylo by to symbolické střídání stráží jako v legendárních zápasech tenisové minulosti, ale je mi hodně zatěžko to "psát nahlas", protože to tak jedině zakřiknu.

Takže spíš takhle - hlavně se nebát, nebýt nervózní. Já se bojím jen jediného - aby to nebyl příliš velký výprask, aby nedostal 6:1 6:0 6:0. A to se klidně stát může - bude to pro něj strašný nezvyk poprvé v životě čelit těm šíleným Nadalovým topspinům. Takže ho to může úplně herně vykolejit. Bekhend, který mu včera tak šel, mu třeba z těch Nadalových vysokých míčů úplně odejde. Rafa ho taky může ničit těmi svými vítěznými forhendy po lajně, Dominic se zase může vyházet, protože k tomu mívá se svojí hrou sklony.

Takže já budu spokojený, když to bude aspoň důstojný zápas - i kdyby prohrál, ale aspoň kdy uvidím, že Dominik statečně bojoval a že tam je naděje do budoucna, tak budu rád.
Reagovat
gigin
Souhlasím s tebú. On půjde do každé výměny naplno. Moc se na to těším :)
Reagovat
spaniel
To nehrozí...on stojí mnohem dále za základní čarou, kde je ten balon už nízko a nemá kick. Podobné jako Dimitrov, akorát narozdíl od něj je Thiem schopný dát i z tama pecku z obou stran.
Reagovat
smazaný uživatel
Mě přišlo, že Rafovy forehandy podél už nemaj ten efekt. Že Rafu hlavně drží forehand cross in-out.
Reagovat
J.M.
No ono těžko soudit ze zápasu s Gineprim... Při vší uctě k němu. Taky mi přijde, že ty Rafovy forhendy už nejsou co bývaly, a nejen ty po lajně, ale to je myslím hodně i otázka sebevědomí, kromě fyzických sil (možná i rychlosti, že už do toho forhendového rohu ne vždy dost rychle doběhne). Když vidí, že na soupeře má, tak to tam pořád ještě sází, a zrovna včera se mu jich myslím pár povedlo.

Ale ještě k těm bekhendům a Rafovým topspinům - on sice Dominik umí ty bekhendy zabíjet i svrchu i když stojí dost vzadu, ale zase když si vzpomenu, jak hrál v Nice, tak mívá docela hodně velké problémy s defenzivou na bekhendu. Tlačit z něj umí úžasně, ale když se sám nechá tlačit od Rafy, tak může být úplně bezradný.
Reagovat
smazaný uživatel
Já mám na mysli hlavně zápasy s Nishikorim, Simonem a Murrayem. Ginepriho jsem neviděl a jak píšeš, ten není měřítko.
Reagovat
smazaný uživatel
A vlastně ještě s Djokerem.

A co jsem si všim, tak Rafa uhýbá ze souboje backhand-backhand a nakonec je první, kdo to pošle na jistotu krosem. Ale možná to dělal i v minulosti, Rafu zas tak nesleduju.
Reagovat
J.M.
Tak určitě, v posledních týdnech Rafův forhend není co býval. Ale mám takový dojem, že v posledních zápasech se mu speciálně ten forhend po lajně začíná trochu vracet. Možná to je jen dojem, nevím.
Reagovat
smazaný uživatel
Určitě to závisí na tom sebevědomí. Nejde jen o razanci, ale předtím ty forhandy podél sázel na lajnu a teď je radši dává metr od boční lajny a to už protihráč v "pohodě" ubrání.
Ale to je spíš na debatu s místními rafamily, kteří mají nastudovaný jeho každý úder.
Reagovat
kada.tom
tak Bára končí, nehrála vyloženě špatně, ale Heather byla lepší :-)
Reagovat
dadaft
no, mohla hrát pestřeji.
Reagovat
gigin
https://pbs.twimg.com/media/BomthmuCQAEOGPV.jpg:large

https://pbs.twimg.com/media/BolKePwIIAAhbJW.jpg:large
Reagovat
smazaný uživatel
Pěkné. :)
Reagovat
dadaft
na té druhé fotce vůbec nevím, kdo to je. ???
Reagovat
gigin
Já taky ne.. to máš fuk. Jakési cérečky no :DDD
Reagovat
gigin
https://uk.eurosport.yahoo.com/video/playlist/french-open-tennis-highlights/confused-journalist-congratulates-mahut-losing-074950944.html
Reagovat
smazaný uživatel
Esovič sice pěkně přispívá do kasičky Rogerovy nadace, ale už mě to docela štve, sakra Gríšo, dělej s tím stožárem něco! Tohle nedopadne jinak, než že se Rafova půlka vymýtí a jedinou překážkou bude Ferru ve čtvrtfinále, nebo snad obrozená Můra v semi? Přeju si, aby ho Thiem přinejmenším vyždímal :D
Reagovat
J.M.
No, 0:2 na sety, zatím podle očekávání. Oni lidi, kteří pořád plácají o tom, jak se zlepšuje, tak soudí podle titulků, fotek s Marií a hloupých fanouškovských výkřiků na Facebooku. Ale kdo ho skutečně sleduje, tak vidí, že herně se za poslední roky nejen že nezlepšil vůbec v ničem, ale před 2 roky hrál líp. Tenisová kvalita prostě zoufale chybí a nic s tím nedělá (a dělat nehodlá, a ani nemá a nikdy neměl nikoho, kdo by ho dokázal kvalitně vést).

S Ivem to nemá lehké nikdo, ale přesto tam je spousta příležitostí, kdy má Grigor možnost k prohozu, rozehrání od základní čáry atd. A nic z toho, protože Grigor prostě neumí nic.
Reagovat
J.M.
A nejvíc symbolické je, že ho Ivo přehrává i od základní čáry.
Reagovat
smazaný uživatel
No jo, ty jseš známej kritik Grigora, ale hrozně rád bys ho tlačil viď? Říct, že nic neumí, je trošku přehnaný, jinak by nebyl 12.hráč světa, takže progres je tam určitě, já ho teda nesleduju léta jak říkáš ty a vím, že kolem něj dělají mediální bublinu, protože patří k nejslibnějším nadějím budoucnosti, ale je to podle mě pořád ještě herní nevyzrálostí, nemá zas až tolik zkušeností, půjde to pomalu no a dostat na úvod Esoviče je asi takovej pech, jako včera Garcia Lopez, ale ke Stanovi jsem se tu už vyjádřila. Grigor má talent, možná bych mu ale taky změnila vedení :)
Reagovat
J.M.
Ano, Grigor má talent. Jako málokdo. Proto píšu tak, jak píšu. Progres tam je žebříčkový, ale herní opravdu ne. Herně se nezlepšil v ničem. A je to ostuda jeho trenérů i jeho, protože takhle mrhat talentem a potenciálem, který mu byl dán, to je hřích. Proto si podle mě už zaslouží kritiku, jaké se mu dostává. Aby se trochu probudil. Kdyby měl opravdu kvalitního tenisového kouče, kdyby si opravdu uvědomil, co dělá špatně a makal na tom, aby to zlepšil, tak jako to dělali špičkoví hráči před ním, tak není 12. hráč světa, ale už hodně dávno v top 10, možná i výš.
Reagovat
Stan_Borowitz
hrál s Karlovičem daleko vyrovnaněji. Tam rozhodla nezkušenost, kdyby měl víc zkušeností, vyhrál by Jirka 2:0 a do tie-breaku by šel nejvýše jeden set.
Reagovat
smazaný uživatel
Mě je to taky líto, třeba že proti Rafovi v Římě nepředvedl nic a tady taky nic moc, už by to chtělo udělat pořádnej výsledek, jeho talent je dar srovnatelnej s tím Rogerovým, jen je pořád ještě nevybroušenej, takovej rozevlátej než elegantní, tak by na tom měl zamakat, fyzičku zlepšil předpokládám, když už ho nechytají křeče, teď ještě zlepšit hru a obrnit psychiku a bude komplexní hráč :) Možná je načase rozloučit se s Rasheedem, s ním ostatně byl domluvenej jen krátkodobě, nebo alespoň do týmu přidat nějakýho experta :)
Reagovat
smazaný uživatel
Teď si vzpomínám, že loni jsem někde četla, jestli si to nepletu, že Grigor byl už jako junior velká hvězda s obrovským talentem a potenciálem, ale nechtělo se mu makat, v tom bude možná zakopanej pes, Rasheed ho k něčemu dokopal, ale pořád to nestačí a je to škoda, tu vůli musí mít v sobě. No nic já musím pryč a až o pul třetí přijedu, tak doufám, že se bude hrát 5.set, jinak se neznám :D
Reagovat
J.M.
No, mám dojem, že to nebylo jen v juniorech, ale i třeba McNamara, který jej trénoval u v dospělých, od něj odešel s tím, že Grigor má problém s pracovní morálkou. Ale to jsou takové zákulisní řeči, které se veřejně nikde neříkají, tak těžko říct, jak to je. Léta jsem u něj měl dojem, že má problém brát tenis dost vážně. Ne snad ani v tom tréninkovém nasazení, ale prostě v té vážnosti. Letos s Rasheedem, už je to trochu jiné, už je soustředěnější, ale obávám se, že Rasheed je spíš přes tu kondici (a i ta spíš tím silovým směrem, což nakonec nemusí být to pravé, může ztratit rychlost a výbušnost, která je pro něj klíčová) než přes tenis.
Reagovat
tommr
rozdíl byl hlavně ve hře Karlovice. Proti Jirkovi podal jen svůj typickej průměrnej výkon a Jirka si to prohrál sám svejma chybama. Dneska ale hrál Karlovic opravdu dobře ...
Reagovat
Fandina
Karlovic nicitel mladých. Minulý týden Veselka, teď dva sety Gríši. Tak Grigore, koukej otočit. Go Gríšo go go!!!
Reagovat
Cico93
Mladi si to seru sami
Reagovat
Fandina
Karlovic hraje dobře.
Reagovat
Stan_Borowitz
prohrál jen díky nezkušenosti. Se zkušenostmi Grigora by nad Karlovičem vyhrál s přehledem 2:0.
Reagovat
Cico93
Dimitrovi teče, ale sam si zato može tym svojim pristupom
Reagovat
kada.tom
tvl Grigore ...
Reagovat
smazaný uživatel
Nazdar... Komu budes zitra fandit? Cesce a nebo Polce??? :-D :-)
Reagovat
tommr
zítra budu přát Karolíně. Pokud ale Aga vyhraje (což je podle mě na 99% jistý) tak jí budu přát at dojde až do finále a pokud v něm nenarazí na Petru nebo Lucku tak at to celý vyhraje ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to beru :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak je to boj...a skoda, ze se musely potkat uz v prvnim kole, tohle je zapas tak min. kolo 3.- 4.
Kiki na siti opet vyborna, ale tolik se k tehle praci nedostane, Nalinka si ji od saka drzi pekne...

Ted je jen otazka, jestli Kiki vydrzi tempo hry az do konce... potom bych si i dokazal predstavit vitezstvi;) a tedy prvni - opravdu velke prekvapeni...
Reagovat
smazaný uživatel
jinak vitr neprijemny...
Reagovat
smazaný uživatel
A je to tady... cinska dracice se jen tak nevzda;) Citim trisetak...;)
Reagovat
dadaft
3seták je tu.
a Li Na je mimo. ((
Reagovat
smazaný uživatel
Kiki vyhrala prvni set s LiNcou... Svetluska to dala, dobre holka ale ty Nasto bys potrebovala jednu vycho.vnou :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Já se budu tetelit blahem, až Kiki vyhraje dva sety. :) Zatím to vypadá nadějně a Kiki zvládla krizové momenty. Je ale fakt, že Na Li hraje zatím hluboko pod svoje možnosti...
Reagovat
smazaný uživatel
Tak i ten set proti Nalince je dobrej gne? Udelat set s treti hrackou sveta se vzdy pocita...
Reagovat
smazaný uživatel
*druhou hrackou sveta... Promin NaLi
Reagovat
smazaný uživatel
tak celkem tam fouka... ono se to obcas spatne hraje, takova BL hra, pri takovem vetru;) Ono Kiki taky nejak neexceluje,;) Ale celkove to je pekny souboj;) Spis to vidim na tri;)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak dobré to je, protože jsem to nečekal a jsem příjemně překvapený. :) Ale za jeden vyhraný set se body do žebříčku neudělujou a Kiki ve své současné situaci potřebuje body jako sůl...

Vlk: No právě, já jsem si toho vědom, že Kiki úplně neexceluje. :D Přesto jsem rád, že aspoň ten 1. set zvládla. Ale bude to ještě strašně těžké, aby se to povedlo dotáhnout až do konce...
Reagovat
kada.tom
Nalinko, co to jako je? :-(
koukej to otočit! ..
Reagovat
Fandina
Jirka Veselý k včerejšímu postupu do druhého kola GS a výhře nad Lukym.
Teď budu mít při Davis Cupu respekt viz odkaz:
http://sport.idnes.cz/jiri-vesely-rozhovor-po-vyhre-nad-rosolem-fi8-/tenis.aspx?c=A140526_163239_tenis_ald
Reagovat
smazaný uživatel
Sakra, co se to vam jako stalo po prvnich setech??? OMG :-(
Reagovat
Cico93
45 ročna japonka vyučuje
Reagovat
smazaný uživatel
Nasťa taky dostala kanára? Uf, to se to dneska pěkně rozletělo. Už ti pomáhám :)
Reagovat
tommr
mě by spíš zajímalo jak to ta Date-Krumm dělá, že v jejím věku ještě dokáže hrát vyrovnaný zápasy i s těma nejlepšíma ... :)
Reagovat
Fandina
Já hlavně u Date nevnímám její věk. Vypadá na kurtu pohybem i jinak v obličeji když se na ní dávám na neurčitý věk. Nepoznám, kolik jí je.
Reagovat
smazaný uživatel
Nasťa koukám opravdu dostala pár "výchovných" a snad už to dá :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jen jsem na ne zavrcel a oba se hnedka probrali :-)
Reagovat
Cico93
Halep to čo bolo?
Reagovat
smazaný uživatel
A co? Nějak nestíhám přepínat :) Tak aspoň, že to nejsou dva kanárci..
Reagovat
Cico93
Noo ale to mali byť 2 kanare zbytočne to pokazila
Reagovat
smazaný uživatel
skvělý vstup, velká gratulka, jen tak dál. :)
Reagovat
Fandina
Gríšo prosím musíš přidat, v prvním setu to bylo slabé, tak prosím go go go!
Reagovat
Fandina
Grigor má zase podobné pruhy na oblečení, jako měl minule a obecně často má pruhy, dneska zelenožlutavé a minule do červena, hezké oblečení.
Oblečení Rogera teď na RG je úplně super, ta červeno šedá kombinace je luxusní.
Grigor minulé pruhy
http://www.ubitennis.com/wp-content/uploads/2014/05/roma-2014-dimitrov-5-672x372.jpg
Reagovat
Cico93
Dimitrov nema narok na Ivov super antukovy tenis))))
Reagovat
smazaný uživatel
Co jsem Iva naposledy viděla hrát, chodil věčně na sako a u sítě byl skoro pořád prohazovanej :)
Reagovat
Cico93
Dima ma strašne laxny pristup a Ivo ma podanie ;)))
Reagovat
J.M.
Tak to jsi ho viděla někdy dávno. Asi na nějakém pomalém povrchu. Ale na antuce mu letos servis-volej jde náramně. Jak minulý týden v Dusseldorfu, tak teď v zápase proti Grigorovi. Je fakt, že s Grigorem to má snazší, protože ten nemá bekhend, return, a dnes vlastně ani vůbec nic jiného, takže první set podle očekávání získal antukový specialista. Nicméně i když prohrávat s Ivem na antuce není žádná ostuda ani u Grigora ani překvapení, tak ten výkon, který zatím Grigor podává, to je zase, jako skoro v každém jeho zápase, od kandidáta top 10 ostuda.
Reagovat
smazaný uživatel
Nevím přesně, nechci mystifikovat, ale bylo to tuším v zápase s Radkem, kde hrál právě takhle na antuce, jen si nepamatuju, kdy to bylo, nedávno. Njn, skleróza. :) Vím, že má podání, to mu šlo, ale právě u sítě byl docela tragickej.
Reagovat
J.M.
Co bylo, bylo. Ivo posledních dní hraje jak zamlada. Na síti rozhodně tragický není.
Reagovat
smazaný uživatel
Já píšu, že "byl" tragickej, v tom zápase, kde jsem ho viděla. Slovíčkaříš :)
Reagovat
J.M.
Neslovíčkařím. Zato ty nechápeš, co píšu. Nikde jsem nepsal, že píšeš, že "je" tragickej.
Reagovat
smazaný uživatel
Chápu, co píšeš, na to ještě stačím, proto píšu smajly. :) OK.
Reagovat
Cico93
Ivo to Je tenis;)))))
Reagovat
Grape
Simona se s tím vůbec nemaže :-)))
Reagovat
smazaný uživatel
První dnešní kanárek. Simča působí fakt skvěle, má přesné údery a má výborný pohyb, ale to je o ní známé :)
Reagovat
smazaný uživatel
Nevi nekdo jestli ma Giraldo porad zdravotni problemy?
Reagovat
Cico93
Bara jaka nervačka;))) ale Je to sexy;)))
Reagovat
PetaM
Heather, ty jsi skvělá :D Ta "smeč" byla super :D :D No nic, už dlouho přemýšlím, že ti budu hodně fandit, no ale jak tak na tebe koukám, tak už budeš prostě moje :D Skvělý tenis, super chování, paráda. :) (nic proti Barči :D )
Reagovat
smazaný uživatel
Jé, zapomněla jsem na Barču, tak jsem na ni přepla, koukám stejný průběh jako u Simči s Kleybanovou, ale bohužel v opačném gardu.
Reagovat
smazaný uživatel
držím palec :)

když by náhodou chtěl jeden pták zase být opět haterem Simči, ať mi sem nelétá, to je moje vlákno :)
Reagovat
gigin
6:4, 7:6, 6:2 against Paul-Henri Mathieu. Very proud and happy. The match was much tougher than the result suggests. Not only because Mathieu can play really well especially with his forehand. But also because the french audience is a great home crowd and as that is a real factor. And the linesmen sometimes were too. But I played a really solid match and earned to win today. From now on everything is focusing and looking forward to playing against Rafa Nadal. Being allowed to play against him in Paris is a mega honour for a young player like me. Nadal ist the best player who ever played here in Roland Garros. So I will give my best in each single rally and look what happens. And what ever will happen, I am sure I will learn very very much. Thanks for keeping your fingers crossed today, it worked perfectly! Bamos!!
Reagovat
smazaný uživatel
Dneska hrajou čtyři moje favoritky... Nejtěžší to určitě bude mít Kiki (Na Li), naopak dobře to vidím u Donny (Glushko). Ana je favoritkou, ale bude hrát proti nepříjemné domácí soupeřce, která je taky ve formě (Garcia). Caro je dneska taky favoritkou, ale je po zranění a nevím, co od ní čekat...

Určitě se podívám i na zápasy českých tenistek na ČT Sport. Barbora a Lucka mají z mého pohledu zajímavé soupeřky... Jsem hlavně zvědavý na Heather, jestli dokáže potvrdit formu z Prahy.
Reagovat
Cico93
Pozeral si Real? ;))))
Reagovat
smazaný uživatel
Já u toho usnul, ještě když Atlético vedlo 1:0. :D
Reagovat
Cico93
Tak to si prišiel o veľa ;)))
Reagovat
smazaný uživatel
To jsem pak viděl ráno v sestřihu... :)
Reagovat
Cico93
Ale už som neveril, ale o to som radšej,že to Ramos moj obľubeny hrač zariadil;))))
Reagovat
Cico93
Cibulkova na Eurosporte s Matsom, Ten Wilander dajak po nej ide ;))))
Reagovat
smazaný uživatel
Dnes menej atraktívny deň, prakticky sa nehrá nič zaujímavé..
Reagovat
kada.tom
tak minimálně pro české fanoušky je to naopak zajímavý den - hned několik našich holek dneska hraje :-)

a pak - Na Li, Murray, Ferrer, IvanovicXGarcia, Errani, Wozniacki ... méně zajímavou sestavu si představuju dost jinak :-D
Reagovat
smazaný uživatel
No vidíš, na Davida jsem zapomněla, hlavně se těším na Tommyho, nějak se mi kluk poslední dobou fláká :D:D
Reagovat
kada.tom
a ještě na Grigora jsem zapomněl :-D
Reagovat
smazaný uživatel
To je hrozný co? Než si člověk na všechny vzpomene.. není lepší mít jen jednoho koně, je to pak jednodušší, vypadne ti a máš klid :D:D
Reagovat
kada.tom
jo, tak jako já ne že bych tě, který jsem vypsal fandil .. :-D postup dál si přeju jen u některých a jmenovat je všechny nebudu, protože bych na někoho zapomněl a vůbec ... základ je postup Nalinky, Grigora, Andyho a co nejvíc našich českých opor dál :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Za normálnych okolností by bol ťahákom súboj Gasqueta s Tomicom..Francúz je vsak po relatívne dlhej pauze a Austrálčan, o tom si seriózne myslím, že má letenku zabookovanú na zajtra..

Inak sa samozrejme predstaví pár favoritov, ale s menej kvalitnými súpermi..
Reagovat
smazaný uživatel
No jo, Rafa dneska nehraje.. což mě teda vůbec nevadí.:) Atraktivnější jsou dneska pro mě rozhodně ženské zápasy.
Reagovat
dadaft
Barbora, Aleksandra, Polona, Li Na, Magdalena.
c´mon girls.
Reagovat
smazaný uživatel
Barča, Simča, Káťa, Lucka, Lina, Klára - ostatní je mi jedno :)
Reagovat
smazaný uživatel
Kikina, Svetluska, Vlci Oci, Ula, Sarus, a pochopitelne Lucy na vzdy.... Vamos;)))

Neni to jednoduche dadafte, dochazi tu ke 2 stretum zajmu...co s tim? Jak Kiki hukne, jeste to preziju... Nalinku mam rad;) dobre, ted ocekavam Tvuj krok;)))
Reagovat
dadaft
v případě konfliktu zájmů vítězí dadaftovy. ))

(zato budu fandit těm tvým, když se to křížit nebude)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Kiki zatim drzi naskok jednoho brejku, a to na zacatku vypadalo velmi nezajimave...dokonce se na tribune i Amelie zamracila;) po prvnim gemu;)
Reagovat
smazaný uživatel
Jen co jsem to dopsal, uz to faliruje, ;) je srovnano...
Reagovat
Grape
Tak dneska by měly být všechny souboje našich holek zajímavé, může se stejně dobře stát, že všechny postoupí, ale také nemusí postoupit žádná. Lucka je určitě favoritkou a věřím jí, nicméně u ní zvlášť na grandslamu člověk nikdy neví...Klára má dost těžkou soupeřku, kvalitní antukářku, vzhledem k poslední formě Kláry to vidím tak 50:50...Iveta měla celkem štěstí na los, a tak by to snad konečně mohla protrhnout :)..Bára má asi nejmenší šance, neboť je z formy, zatímco Heather je ve skvělé formě. Ale pokud se Báře bude dařit, tak šanci určitě má. :)
Reagovat
tommr
já dneska z našich věřím jen Lucce, která Minellaovou prostě musí dát. Bára a Klára jsou úplně z formy a Iveta jí po tom zranění ještě vůbec nenašla - pokud by některá z těch tří dneska uhrála aspon set tak by to pro mě bylo velký překvapení ... :)
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist