4. den v Londýně: Nadala čeká Medveděv, Tsitsipas se utká se Zverevem

13. 11. 2019, 08:00
Previews 228
V rámci čtvrtého hracího dne letošního Turnaje mistrů v Londýně budou pokračovat souboje ve Skupině Andreho Agassiho. Dnešní zápasy obstarají bývalý finalista a světová jednička Rafael Nadal s debutantem Daniilem Medveděvem a debutant Stefanos Tsitsipas s obhájcem titulu Alexanderem Zverevem.
NÁŠ DNEŠNÍ VÝBĚR
Nadal (1-Šp.) - Medveděv (4-Rus.) | Centre Court (15:00 SEČ)
Tsitsipas (6-Řec.) - A. Zverev (7-Něm.) | Centre Court (21:00 SEČ)


Rafael Nadal (1.) - Daniil Medveděv (4.) | Centre Court (15:00 SELČ)
Dvojnásobného finalistu Turnaje mistrů a světovou jedničku Rafaela Nadala v duelu poražených z pondělních soubojů vyzve 23letý debutant Daniil Medveděv. O deset let starší Nadal vyhrál oba předchozí souboje (finále v Montréalu a na US Open).

Nadalovi podmínky na Turnaji mistrů příliš nesedí, což potvrdil v pondělí, kdy neměl šanci proti Alexanderovi Zverevovi. Na Medveděva sice také umí, ale v hale je silnější ruský mladík, který podobně jako Zverev disponuje solidními údery od základní čáry a hlavně skvělým servisem.

Tip: Medveděv ve třech setech

Aktuální forma
Nadal před startem Turnaje mistrů vyhrál 13 zápasů v řadě. Přemožitele nenašel na kanadském Masters, kde úspěšně obhájil titul, ani na US Open a vybojoval 19. grandslamový vavřín. Od té doby odehrál jen Masters v Paříži, kde kvůli zranění břišního svalu nenastoupil k semifinále.

Cesta turnajem
Na Turnaji mistrů našel přemožitele hned na úvod, když překvapivě jasně nestačil na obhájce titulu Alexandera Zvereva.

Historie na Turnaji mistrů
Nadal se Turnaje mistrů, který nikdy nevyhrál, účastní podeváté. Pětkrát dokázal postoupit ze základní skupiny, jeho maximem je finále ročníků 2010 a 2013. Do Londýna se vrací po dvou letech, předloni po prvním zápase odstoupil.

Rafael Nadal - Letošní sezona
Nejlepší výsledky: US Open,  Montréal,  French Open,  Řím (vítěz);  Australian Open (finále);  Paříž, Wimbledon,  Madrid,  Barcelona,  Monte Carlo,  Indian Wells (semifinále)
Největší úspěchy v hale: Paříž (semifinále)
Bilance: 50-7
Bilance z posledních 10 zápasů: 9-1
Bilance v hale: 3-1
Bilance proti hráčům Top 10: 7-5 (kariérní 169-90)
Grandslamy: Australian Open (finále), French Open (vítěz), Wimbledon (semifinále), US Open (vítěz)

Rafael Nadal - Turnaj mistrů
Kariérní bilance: 16-14
Nejlepší výsledek: finále (2010, 2013)
Loňský výsledek: nehrál
Generálka: Paříž (semifinále)
Odehrané zápasy: A. Zverev (2-6 4-6)

Aktuální forma
Medveděv nepřestal excelovat ani po fenomenálním US Open Series. Ruský talent se vydal do domácí haly v Petrohradu a bez ztráty setu ji ovládl. Další triumf slavil na Masters v Šanghaji (druhý titul z Masters). Jeho série devíti výher bez ztráty setu skončila v Paříži, kde překvapivě hned v prvním utkání nestačil na Jérémyho Chardyho. Na sedmi posledních akcích hrál šestkrát finále.

Cesta turnajem
Medveděv svůj debut na Turnaji mistrů zahájil těsnou dvousetovou porážkou se Stefanosem Tsitsipasem, s nímž vyhrál všech pět předchozích soubojů.

Historie na Turnaji mistrů
Medveděv hraje na Turnaji mistrů poprvé.

Daniil Medveděv - Letošní sezona
Nejlepší výsledky: Šanghaj,  Petrohrad,  Cincinnati,  Sofie (vítěz);  US Open,  Montréal,  Washington,  Barcelona,  Brisbane (finále);  Queens,  Monte Carlo,  Rotterdam (semifinále)
Největší úspěchy v hale: Petrohrad, Sofie (vítěz); Rotterdam (semifinále)
Bilance: 59-19
Bilance z posledních 10 zápasů: 8-2
Bilance v hale: 11-3
Bilance proti hráčům Top 10: 8-7 (kariérní 9-15)
Grandslamy: Australian Open (osmifinále), French Open (1. kolo), Wimbledon (3. kolo), US Open (finále)

Daniil Medveděv - Turnaj mistrů
Kariérní bilance: 0-1
Nejlepší výsledek: skupina (2019)
Loňský výsledek: nehrál
Generálka: Paříž (2. kolo)
Odehrané zápasy: Tsitsipas (6-7 4-6)


Stefanos Tsitsipas (6.) - Alexander Zverev (7.) | Centre Court (21:00 SELČ)
Vítěz dnešního souboje mezi 21letým debutantem Stefanosem Tsitsipasem a o rok starším obhájcem titulu Alexanderem Zverevem si může s předstihem zajistit postup do semifinále, pokud pro něj příznivě dopadne první dnešní dvouhra. Tsitsipas letos proti Zverevovi uspěl v Madridu i nedávno v Pekingu a ujal se ve vzájemné bilanci vedení 3-1.

Tsitsipas i Zverev se na úvod letošního Turnaje mistrů předvedli ve velmi slušné formě. Jejich premiérový souboj nemá favorita. S ohledem na pondělní výkony mírně favorizujeme Zvereva.

Tip: Zverev ve třech setech

Aktuální forma
Tsitsipas se po nepovedeném US Open Series rozehrál do své obvyklé formy. Na dalších třech turnajích uhrál finále (Peking) a dvakrát semifinále (Šanghaj a Basilej). Na posledním Masters sezony v Paříži schytal ve čtvrtfinále výprask od pozdějšího šampiona Novaka Djokoviče.

Cesta turnajem
Tsitsipas odstartoval svou premiéru na Turnaji mistrů těsným dvousetovým vítězstvím nad Daniilem Medveděvem, na kterého našel recept až na šestý pokus.

Historie na Turnaji mistrů
Tsitsipas se na Turnaj mistrů dostal poprvé.

Stefanos Tsitsipas - Letošní sezona
Nejlepší výsledky: Estoril, Marseille (vítěz);  Peking,  Madrid,  Dubaj (finále);  Basilej,  Šanghaj,  Washington,  Řím,  Australian Open (semifinále)
Největší úspěchy v hale: Marseille (vítěz); Basilej (semifinále)
Bilance: 54-24
Bilance z posledních 10 zápasů: 7-3
Bilance v hale: 11-4
Bilance proti hráčům Top 10: 6-8 (kariérní 13-19)
Grandslamy: Australian Open (semifinále), French Open (osmifinále), Wimbledon (1. kolo), US Open (1. kolo)

Stefanos Tsitsipas - Turnaj mistrů
Kariérní bilance: 1-0
Nejlepší výsledek: skupina (2019)
Loňský výsledek: nehrál
Generálka: Basilej (semifinále), Paříž (čtvrtfinále)
Odehrané zápasy: Medveděv (7-6 6-4)

Aktuální forma
Zverevovi se velmi dařilo na asijských betonech (Peking - semifinále, Šanghaj - finále) a vypadalo to, že je zpět ve formě. Jenže v hale se německý tenista vrátil do krize. V Basileji už v prvním kole ztroskotal na Taylorovi Fritzovi a v Paříži v osmifinále prohrál s pozdějším finalistou Denisem Shapovalovem.

Cesta turnajem
Zverev vykročil za obhajobou loňského triumfu nečekaně hladkým vítězstvím nad světovou jedničkou Rafaelem Nadalem.

Historie na Turnaji mistrů
Zverev se Turnaje mistrů účastní třetím rokem po sobě. Zatímco při své předloňské premiéře skončil už ve skupině, loni ve finále porazil Novaka Djokoviče a slavil svůj nejcennější triumf.

Alexander Zverev - Letošní sezona
Nejlepší výsledky: Ženeva (vítěz);  Šanghaj,  Acapulko (finále);  Peking, Hamburk (semifinále)
Největší úspěchy v hale: Paříž (osmifinále)
Bilance: 42-22
Bilance z posledních 10 zápasů: 6-4
Bilance v hale: 2-2
Bilance proti hráčům Top 10: 2-5 (kariérní 23-27)
Grandslamy: Australian Open (osmifinále), French Open (čtvrtfinále), Wimbledon (1. kolo), US Open (osmifinále)

Alexander Zverev - Turnaj mistrů
Kariérní bilance: 6-3
Nejlepší výsledek: vítěz (2018)
Loňský výsledek: vítěz
Generálka: Basilej (1. kolo), Paříž (osmifinále)
Odehrané zápasy: Nadal (6-2 6-4)


Scénáře Skupiny Andreho Agassiho
- Tsitsipas postoupí do semifinále, pokud porazí Zvereva a Medveděv porazí Nadala.
- Tsitsipas postoupí do semifinále, pokud porazí Zvereva ve dvou setech a Nadal porazí Medveděva ve třech setech.
- Zverev postoupí do semifinále, pokud porazí Tsitsipase a Nadal porazí Medveděva.
- Zverev postoupí do semifinále, pokud porazí Tsitsipase ve dvou setech a Medveděv porazí Nadala ve třech setech.

TURNAJ MISTRŮ 2019 - PROGRAM 4. HRACÍHO DNE
• CENTRE COURT • (od 13:00 SEČ)
1. Cabal/Farah (1-Kol.) - Rojer/Tecau (6-Niz./Rum.)
2. Nadal (1-Šp.) - Medveděv (4-Rus.) / nejdříve v 15:00 SEČ
3. Krawietz/Mies (3-Něm.) - Herbert/Mahut (7-Fr.) / nejdříve v 19:00 SEČ
4. Tsitsipas (6-Řec.) - A. Zverev (7-Něm.) / nejdříve v 21:00 SEČ
Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz

Komentáře

228
Přidat komentář
Krisboy
Tak Sašo pojď, obrat! Už víš, jak na to.
Reagovat
MarcelPersch
Já to vidím tak, že tragicky hrající Rafa udělal ze Zvereva hrajícího poloboha, ale realita je taková, že na tom zas tak úžasně není, když proti němu hraje agresivní tvořící hráč. Docela drsný střet s realitou teď.
Reagovat
MarcelPersch
Doufám, že Zverev zabere a vyhraje druhý set, jinak spíš přeju TsiTsimu, mnohem lépe se na něj kouká.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale poslední dva gamy Sasa úplně mimo
Reagovat
MarcelPersch
Zatím pěkná podívaná, Zverev tu hraje skutečně dobře.
Reagovat
paddy
Ana v rozhovoru přiznala, že čelila nájezdům chtivých tenisových lesbiček. Upřesním, že Ana letos porodila již druhé dítě. Autor se asi spoléhal pouze na českou wiki.
https://www.sport.cz/tenis/clanek/1162224-intimni-zpoved-tenisove-krasky-ivanovicove-balily-me-hlavne-lesby-ale-jsem-na-ne-alergicka.html#section-artcl

Shrňme si fakta:
- i lesbičky mají dobrý vkus
- Ana si možná v dnešní době zadělala na průšvih. Vzpomeňme, jak dopadla Courtová.
- Schweinsteiger má sakramentskou kliku

Jelikož Ana měla 6. listopadu 32. narozeniny, tak si ji připomeňme na pár fotkách.

Bazén
http://media.topito.com/wp-content/uploads/2012/07/ana-ivanovic.jpeg

Laver Cup ? asi to bude zajímavý turnaj
http://www1.pictures.zimbio.com/gi/Ana+Ivanovic+Laver+Cup+Previews+Day+4+i3w5j-4j8vzl.jpg

Dubai Air show
http://www.anaivanovic.com/sites/default/files/styles/news_w965/public/Ana_step%20and%20repeat_0.jpg?itok=ut06i-8K

Dubai Tennis Championships
https://iv1.lisimg.com/image/3872509/740full-ana-ivanovic.jpg

Intimissimi
https://www.gotceleb.com/wp-content/uploads/photos/ana-ivanovic/intimissimi-on-ice-in-verona/Ana-Ivanovic:-Intimissimi-On-Ice-in-Verona--04-662x993.jpg
Reagovat
FulnekUltras
trocha té antipirátské estetiky nikdy nezaškodí
Reagovat
acc
krasna...
Reagovat
smazaný uživatel
Ak Tsitsipas vyhra 2:0; Nadal uz nema postup vo vlastných rukách.

Akykolvek iny vysledok ho stavia do pozície, ze je to na ňom.
Reagovat
Hypertac
Co to tam Méďa pořád gestikuloval a zvedal palec nahoru? Už mně s tím dost štval.
Reagovat
smazaný uživatel
Ten palec znemanal asi nieco v stýle:

"A teraz pozerajte, ako to doje*em"..
Reagovat
panzer.dragon
tipnul bych, že v rámci psycha co zažil ho vytáčelo, že tleskalo publikum jeho chybám..
Reagovat
turista
Pravděpodobně ano.
Reagovat
FulnekUltras
v anglosaské prdeli
není lehké hrát,
když si ani do uší
vatu nelze dát
Reagovat
turista
Ti Angláni jsou pitomci, když tleskají při UE.
Reagovat
gigin
V publiku je tak 90% turistů. Jakože ne Anglánů.
Reagovat
Vlk-v-trave
90% Rafanu turistu z cele Evropy.
Reagovat
turista
Tak jsou pitomci oni.
Reagovat
Krisboy
Spousta turistů jsou totální pitomci.
Reagovat
turista
Možná. Ale tleskat při UE soupeře dokáže fakt jen pitomec.
Reagovat
MarcelPersch
Po prvním setu byl naštvaný údajně, že si Rafa vzal toilet break, takže ho to rozhodilo a pak dělal skopičiny.
Reagovat
Krisboy
Ať to bylo cokoliv na kohokoliv, Méďa ten zápas totálně nezvládl. Takhle se profík nechová. Ještě se má hodně co učit.
Reagovat
panzer.dragon
nadal válec
Reagovat
turista
Válec? Soupeř mu výhru daroval.
Reagovat
stopan
no myslel som, ze toto sa moze stat v zenskom tenise, slovenky vo fed cupe by mohli rozpravat ako prehrali v stvorhre finalovy set z vedenie 5-1 a 40-15, alebo myskinova semifinale s heninovou na OH v atenach 2004 zo stavu 5-1.
No v muzskom tenise nebyvali zjav, nuz ale ako Federer dokazal prehrat taktiez zapas z vedenie 5-1 tak Nadal naopak take zapasy dokaze otocit, asi sa ukazuje mentalna odolnost hracov a kus sportoveho stastie na cej strane je.
Reagovat
Krisboy
Akorát, že dnešní zápas neotočil Nadal, ale Medveděv.
Reagovat
smazaný uživatel
Inak to ani nemoze byt, v muzskom tenise.

Vzdy musi súper pomoct vypadnom aspon v jednom geme na servise.

Zaujimave ze Medvedev trafil 4 esa za stavu 5:6 0:30 ked uz nemal co stratit. Ked "musel", bol nervozny. Klasika.
Reagovat
Nola
zavisi, kto stoji na opacnej strane sieti, tato prehra sa musi na Medvedovi podpisat na velmi dlhu dobu, to si za klobucik urcite neda
Reagovat
turista
No tohle už je pro Medvěda psychický blok na Nadala. Asi ty dvě finálové porážky z amerických hardů zanechaly stopy v jeho psychice, takže v okamžiku kdy už stačilo udělat poslední krok za stavu 5:1 mu v hlavě naskočil režim panika a to je pak konec.
Reagovat
ipko
kedy Roger prehral taký zápas?
Reagovat
smazaný uživatel
Tsonga.
Reagovat
ipko
áno, prehral s nim z 2:0 na sety ešte k tomu vo Wimbledone, ale konkrétne narážam na stav 5:1.. kedy z nehody Roger prehral v rozhodujúcom sete?
Reagovat
ipko
*z neho
Reagovat
smazaný uživatel
Tsonga.
Reagovat
Krisboy
Že by si Medvěd vsadil...?
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to je huste. Jel jsem domu za stavu 0:4 přijdu domu a je to 3:3 v TB.

Medved si tímto úplně zrušil jakýchkoliv matchup budoucnosti s Nadalem. Měl to na raketě a úplně to dojebal. Tohle ho bude dost tak strašit.
Reagovat
Krisboy
Woe co tohle bylo? Parodie? Komedie? Exhibice? Kvalita hry na úrovni challengeru a ten průběh... Co je to za magora, ten Medvěd? Co měly znamenat ty jeho neustálé gesta?
Jestli mě doteď byl sympatickej, tak po dnešku fakt nevím, co si o něm myslet...

Ale zápas hroznej od začátku. Oba hráli špatně, proti včerejšku Thiem/Djokovic to bylo asi tak o pět levelů níže. Fuj.
Reagovat
ipko
pekne povedané :)
Reagovat
Berny
pocitam dobre, ze rafa touto vyhrou vyřkl ortel: djokovič musí vyhrát všechny 3 následující zápasy, aby byl jednicka ? pokud pocitam dobre, tak scenar:

nadal vse prohraje, djokovic da finale = nadal za TM 200 a djoko 800 = nadal bude o 45 bodů jednicka
Reagovat
smazaný uživatel
Je to tak.

A ja si myslim, ze proti Tsitsipasovi a Thiemovi sa bude hrat Rafovi lahsie ako proti Zverevovi a Medbedevovi.

Ak sám tieto dva zápasy vyhrá, bude vymalované.

Na postup mu vsak dve vyhry nemusia stacit, ak dnes Tsitsipas vyhrá
Reagovat
MarcelPersch
Na Federera v hale nemá, ani když Roger nehraje nic extra. Proti Thiemovi to taky moc nevidím, ale tam bych mu trochu věřil.
Reagovat
turista
Thiem v této fazóně by ho mohl vybombit.
Reagovat
Mayo
Boh vie koľko bol kurz za stavu 0-5 ale tipujem, že minimálne 88.
Reagovat
EllNino
0:5 to nebylo
Reagovat
Mayo
1-5 sorry
Reagovat
Hypertac
Kurz byl nejvíce 33. Já to dal když byl kurz 13,1.
Reagovat
mahycek
Tak mně Rafa potěšil a Medved se uložil k zimnímu spánku
Takže může být FEDAL, jak jsem se před zápasem zmínil.
FE-DAL !
Reagovat
Denis92
Wow, takyto zapas moze vyhrat len Nadal :D
Hoci, toto skor Medvedev prehral. Absolutne to nezvladol. V 3sete mohol vyhrat 6-0, mal tam jasny MB za stavu 5-1 a potom sa uplne zlozil. Zobudilnsa az za stavu 5-6 a 0-30 ale to uz bolo neskoro..

Po prehratom 5setovom USO finale..teraz toto..Rus to bude mat v hlave
Reagovat
Mayo
Z 1-5 na 7-6 no mne je zle :D Medved odmietol prvú výhru s Býkom. No ženské labilky sú oproti tomuto šuviks
Reagovat
smazaný uživatel
Daniil mal Matchball na 6:0 s Nadalom a prehral :)

To je také Nadalovské.
Reagovat
smazaný uživatel
A ak by Nadal vyhral svoj jediny TM po odvratenom MB na 6:0..

To by bolo extrémne štýlové.
Reagovat
MarcelPersch
Promin, ale to je totální snění, vzhledem k tomu, jak hraje, bude nejspíš potřebovat masivní pomoc Tsitsipase, aby postoupil.
Reagovat
Mayo
Toto je jeden veľký nonsens čo sa práve stalo :D
Reagovat
smazaný uživatel
Nakoniec to bol MB na 1:6, a Rafa celil BB aj na 0:5 :)

nonsens, ano.

Danila je mi trochu lúto, USO mu uniklo o jednu lopticku. Dnes tiez.

Tsitsipas po dnesku vysmiaty.

Enriqemu Iglesiasovi asi neni do spevu.
Reagovat
Nola
Medved sa zosypal ako domcek z karat, minule sme sa bavili kto bude N01 v buducnosti, ja som pocas turnaja vo Viedni tvrdila, ze to bude skor Dominic, ako Medved, myslim, ze som nebola daleko od pravdy
Reagovat
EllNino
ale Dominic je o pár let starší, zase tolik času nemá
Reagovat
Nola
ma 26 rokov, Murray bol o dost starsi, ked dosiahol na tuto metu, tak preco nie Dominic?
Reagovat
EllNino
jo, já jen, že ten Daniil je přeci jen mladší, já Doma a Meďu neřadím do stejné generace
Reagovat
Nola
ved, to ani ja.... ak sa mam bavit o Nextgen, tak to bude skor dArtagnan, mozno Sasha, ak dokaze konecne prerazit na GS
Reagovat
Davor1
Nadalovske? Koľkokrát otáčal zápas zo stavu 1-5 a MP?
Reagovat
Nola
nezda sa mi, ze by Medved mal MP, skor BB na 5:0, ktore zahadzoval ako na beziacom pase
Reagovat
Nola
omluva, mal
Reagovat
stopan
nie medvedev mal 2 breakbaly na 5-1 a za stavu 5-2 mal matchbal, a potom sa dosral uplne. Myslene je to skor tak, ze Nadal je majster alebo stastlivec zapasov kde skoro dva sety hra tuzku, super ho nici a nejakym zazrakom, super pokazi dva tri udery, vyhra druhy set a treti sa mu super zlozi ako na popravu.Nebolo to prvykrat, ked k vitazstvu mu vyrazne pomohol vlastny super
Reagovat
smazaný uživatel
MB za stavu 5:1.
Reagovat
smazaný uživatel
Okej, kto iny to dokázal?..

A na takejto urovni, velkeho zapasu?
Reagovat
spaniel
O to nejde. Kdyz napises nadalovske, tak to znamena ze to k nemu patri, ze to dokazal casto. Je uplne jedno, zda to dokazal nekdo jiny. Pokud to Nadal dokzala prvne, neni to nadalovske.
Reagovat
smazaný uživatel
Bojovnost je prvá asociácia, ktora ta napadne pri Nadalovi a je pre neho charakteristická.

Takze ak to ktosi otočil, mal by to byt Nadal. Preto pisem nadalovské.

Neviem ako to je s odvrátenými MB celkovo, ale Nadal bude urcite v kladných cislach. Viac zápasov vyhral po odvrátení MB, nez prehral po nevyuziti.
Reagovat
spaniel
Bojovny muzes byt a presto hladce prohravat. Obraty mam spis spojene s Djokovicem. Netvrdim ze z 1:5, ale pro nej brejk dole neni problem.
Reagovat
Nola
Rafa, velka pochvala, mentalny titan, nevzdal sa, Medved v dolezitych chvilach celkom mimo, NO1 si rozhodne zasluzi bez debaty, a to uz bol uplne na dne
Reagovat
Sberatel.kosti
Rafa opět warrior, ale dneska to teda Danil totálně zazdil. Letos měl ale skvělou sezónu a pokud se vrátí k tomu, co hrál v létě, GS bude příští rok jeho.

Rafa potřebuje, aby dneska Sascha vyhrál, pak si to Rafa rozdá s Tsitsim o druhé místo ve skupině.
Reagovat
turista
Třetí set to byl dáreček na talíři od hroutícího se Medvěda.
Reagovat
peggy
Rafa,nevěřila jsem a při 4:0jsem Té odepsala.Dokazal nemožné.Rafa Vamos!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Daniil upravil H2H s Nadalom na 0:3 a uz dnes si nastavil mindset do buduceho zápasu do prip*sratého módu.

Rafa, solídne. Nic výnimočne. Dnes nevyhral, skor Medvedev prehral. Ale TB velmi kvalitný, aj tenisovo, uvidime, ci dnes Alex pomoze a vyhrá. Ak vyhrá Tsitsipas, Danill urcite nebude v móde, aby Rafovi v poslednom zápase Rafovi pomáhal.
Reagovat
ipko
tak to čo predviedol Daniil :D Rafa nemusel vôbec nič predviesť, ale víťazstvo má
Reagovat
MarcelPersch
Zajímavé je, jak ke konci už i FH měly délku, je vidět, že ten problem je částečně i v hlave.
Reagovat
Krisboy
Jj, ke konci se trochu rozehrál, ale jinak to byla hrozná bída.
Reagovat
aape
Daniil předvedl tentokrát slušný kolaps
Reagovat
smazaný uživatel
Vcera. Moj adoptívny syn, Domnic Attila Thiem ubil svojho súpera a vyhral:

6:7, 6:3, 7:6

A dnes, prvorodený, Rafael Nadal zopakoval výsledok, ktorý je v rodine populárny.

6:7, 6:3, 7:6.

Forehand je vysmiaty. Aspon nakrátko.
Reagovat
Padme
A ještě budeš zítra fandit RF? ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Ale ano, budem.
Reagovat
FerrariF50
super :)
Reagovat
FerrariF50
Medvěd se sesypal totálně a Rafa vstal jak fénix z popela. Dnes při něm stály všichni svatí :)
Reagovat
stopan
nie poprvykrat pri nom stali svaty a nie naposledy :D :D :D
Reagovat
Bolomsson
Rafa zkušemě:-)...mazec, jak se Danil složil.
Reagovat
com
misto kanara nakonec prohra :/
Reagovat
MarcelPersch
Tvl na 5% hrající Rafa utrpěl vítězství :DD i za to prohraný líťo tohle stalo za to vidět
Reagovat
Vlk-v-trave
Machr prez machry.
Reagovat
stopan
to veru durak medzi Durakmi, vacsieho som nevidel, toto by si mal dat zaramovat pre vystrahu ako nehrat tenis, to co predviedol od stavu 5-2 bol tragicke, tie posledne dva winery do autu to dokumentovali.
Reagovat
turista
Truhlík.
Reagovat
turista
Medvěd se zhroutil.
Reagovat
mahycek
Z 1 - 5 na 6 - 5 !!!!! Každý gam bylo potřeba sledovat od
1 - 5. nevyplatilo se ani vysypat koš a zapálit si.
Reagovat
stopan
medvedev zacal hrat od toho obhozu na sieti tuzku, kazi kazdy druhy fiftin, uplne mimo, nadal ani sam nevie ako prisiel kvitazstvu, uz si pomaly balil kufre a este bude hrat o postup :D :D
Reagovat
d@ve
No ještě vyhráno Rafa nemá.. Ta otočka z 5:6 0:30 nevypovídala o mentální labilitě. Jako by ho to naopak uvolnilo.
Reagovat
d@ve
Ten závěr TB ovšem Daniil zase nezvládl..
Reagovat
stopan
ak som vravel ze Nadala je najstastnejsi hrac historie, tento zapas to len potvrdzuje :D :D :D , tak sa mu super uz davno nezlozil :D
Reagovat
stopan
poslednych 21 uderov 17-4 v prospec hNadala, Medvedev uplne mimo
Reagovat
Berny
prosim prosim poslete nekdo odkaz
Reagovat
FerrariF50
http://live.harleyquinnwidget.live/streamvideo13/nadal-vs-medvedev-live-stream-5067523.html
Reagovat
Blondie
http://live.harleyquinnwidget.live/freelivematch/7508913025446970.html
Reagovat
Berny
prosim prosim poslete nekdo odkaz
Reagovat
Sberatel.kosti
Medvedev se sype jak balíček z karet. Kde je jeho mentální síla z posledních měsíců? Třeba se ještě zvedne.
Reagovat
turista
Matlák.
Reagovat
smazaný uživatel
Medvedev sa z toho mal dostat napriek BB na 5:5, ako Rafa onehdy, v NY. Ked čelil BB na 5:5

Historia by bola v rovnováhe; toto je mrzuté.
Reagovat
FerrariF50
Ono podceňování a blbý kecy většinou vedou k tomu, že se to pak ještě zamotá nebo i otočí.
Reagovat
Blondie
Víte, jak jsem včera psala, že jsou chlapi labilní?
Bože, ale JAK MOC až labilní :P :D
Reagovat
Vlk-v-trave
Medved hraje na nahodu...to je hlavne tim...bych rekl.
Reagovat
FerrariF50
Koukám, že medvěd se už uložil k zimnímu spánku :) ... No já čekal že to ještě tak jednoduchý nebude.
Reagovat
stopan
no je to durak, jak dnedotiahol obrat na us open, tak dnes nedotiahol jasne vedenie o dva breaky v vitazstvu, viedol 4-1 mal breakbaly na 5-1, mal matchabal, a uplne odisiel herne ako by jeho dusa kdesi odisla prec.
Reagovat
Berny
prosim odkaz na zapas diiik
Reagovat
stopan
Co ten Medvedev teraz robi :D , mal sancu ho dorazit ma breakbal na 5-1 mal matchbal a zrazu prehra dva gamy na 40-15 akoby bol odrazu duchovne uz niekde v satni.
Reagovat
smazaný uživatel
Aj v NY mal Rafa doublebreak v piatom a este sa triasol o vysledok.

Zaujimavé deja vu v opacnom garde.
Reagovat
Vlk-v-trave
Mistr nahoda, neni schopen doservirovat zapas...Nadal ma porad velkou sanci zapas vyhrat.
Reagovat
Krisboy
Russian bullshit :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tož, Rafa mal velmi dobrú sezónu. Na kazdom GS, ci tisícke minimálne semifinále. Jeden prepadák vsak napokon prisiel. Turnaj majstrov výsledkovy, no najma herný nepodarok. Vela toho v hale posledne roky neodohral, mal tazku skupinu, je to vidiet...

TM nikdy nevyhral, no posledne dve ucasti premenil aspon na vyhry v skupine. Tá by mu tento rok vyrazne pomohla aspon do kontexte svetovej jednotky. Nevydalo, budu musiet pomoct iní.
Reagovat
MarcelPersch
S touhle hrou by i v druhé skupině porazil jen Berrettiniho. Prostě já si myslím, že není zdravotně v pořádku, kdo měl někdy natrzeny břišní sval, ví, že léčba je na dlouho a dlouho po je to omezující, v kombinaci s tím, že začal trénovat 3 dny před zápasem, prostě se to muselo projevit.
Reagovat
smazaný uživatel
Berretka by vyrazne pomohol, ten robil rozdiel.
Reagovat
turista
Na AO už to bude jiné. Bude tam motivace na 20.GS.
Reagovat
MarcelPersch
Tady neslo o motivaci si myslím, ale na AO bude určitě věřit více, že by to mohl dat a hlavně, snad se doleci.
Reagovat
smazaný uživatel
Vytahni švýcarské vlajky a bude
Reagovat
MarcelPersch
Já doufám, že to Roger dá, ne proto ze by mi šlo tolik o 1, ale prostě proto, že nechci, aby to Novakovi spadlo do klína. Když hraje Rafa nebo Roger špatně, tak prohrají, Djokovič téměř vždy i tak vyhraje.
Reagovat
turista
Ono mu to tam nespadne samo. Bude muset hodně bojovat. Takové dárečky jako dnes dostal Rafa Nadal nejsou v mužském tenisu obvyklé. Promarnit mečbol a vedení 5:1 to už musí být tenista v psychickém rozkladu.
Reagovat
Mantra
pořád si říkám, co, a už vím, Medvědovi by slušela lodička, i když i bez ní je prostě jasnej.... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa si vyladí bilanciu s mladými, Medvedeva a Zvereva s nulou zbytočne nahecuje do buducna..

Kazdopádne dnes Medvedev vyborny, kludne moze vyhrat skupinu a vlastne cely turnaj.
Reagovat
MarcelPersch
Mně přijde teda dost hratelny, to jen Rafa dela ze soupeřů víc než ve skutečnosti jsou. Podle me s nim Zverev nebude mít problem.
Reagovat
ipko
Zverev hral proti Rafovi dosť dobre, Medvedev naopak tápal, ale Rafa mu vítazstvo radšej daroval
Reagovat
ipko
Daniilovi to jednoducho v hale nesedí, niekoľko zbytočných UE a sarkastické úsmevy do svojho boxu.. no na súčasného Rafu v hale stačí aj priemerný výkon..
Reagovat
steve79
Co ten Rafa dela??
Reagovat
MarcelPersch
Není fit, hraje krátké nedurazne údery a jen bráni, jen nohy už nemá jako v 25. Ale to se vědělo.
Reagovat
Mantra
fin
Reagovat
Mayo
Kanar sa blíži.
Reagovat
Mayo
Na tomto turnaji si všetci vylepšila H2H s Rafom.
Reagovat
MarcelPersch
Ještě TsiTsi, doufám, ze v tom posledním zápasu bude Rafa švihat, když už o nic nepůjde.
Reagovat
MarcelPersch
Tenhle set a tím i zapas si Rafa prohrál sám, ještě v 1. gamu si Medvěd moc nevěřil, po darování breaku se už výrazně zlepšil.
Reagovat
smazaný uživatel
To je špatný. Rafa se dostane jako jediný na 2 prohry a to je pro něj dost pravděpodobně konečná.

S tímhle Tsitsipase porazí jen velmi těžko.
Reagovat
ipko
možno po dnešku Rafa odstúpi
Reagovat
MarcelPersch
Já myslím, že ten poslední zapas zkusí vyhrát.
Reagovat
smazaný uživatel
Pořád má teoretickou šanci na postup s jednou prohrou. Ale pokud dneska Zverev vyhraje 2:1, tak spíše ne.
Reagovat
smazaný uživatel
*výhrou
Reagovat
ipko
skúsiť môže, ale ani v druhom zápase neprišlo nejaké dramatické zlepšenie, preto asi nepríde ani v treťom..
Reagovat
Alien
Tak Daniiel dobře!
Reagovat
ipko
kvalitou veľmi slabý zápas, toto na TM nepatrí.. či už vyhraje Medvedev alebo Nadal, postúpiť by nemal ani jeden..
Reagovat
Mantra
souhlas, pinkaná spíš o psychice
Reagovat
smazaný uživatel
Pinkaná je o štýle, nie o kvalite.
Reagovat
Mantra
teď jsem si všiml, že Medvěda sponzoruje dlouholetý sponzor španělského kuřáka :-D
Reagovat
MarcelPersch
Možná David sám :D
Reagovat
Mantra
i to je v jeho silách, je to největší výdejce energie na okruhu, tedy byl
Reagovat
MarcelPersch
Kdepak, dobre hrajícího Nadala uvidíme až na AO open :)
Reagovat
Mantra
fascinuje mě jak je Bejk pořád ve špóné, to je vrtule, ten je pořád naplej, čím dál víc se mi líbí jeho zapálení
Reagovat
Mantra
no a samosebou Mahamad Lajány je bezkonkureční
Reagovat
MarcelPersch
Já si pořad myslím, že Daniil ve 3
Reagovat
smazaný uživatel
Mě právě Medved připadá, že má méně energie, než Nadal
Reagovat
MarcelPersch
Mám ti připomínat ten maraton na US open, kdy Medvěd vypadal na umření po americké šňůre a stejně pomalu běhal jako zajíc v 5. setu finále :D on jen tak vypadá, šetří energii.
Reagovat
smazaný uživatel
Má dost reálnou šanci dneska vyhrát.

Medvedev má výpadky a dá se toho využít. Nadal tuhle výhru extrémně potřebuje a pokud dnes vyhraje Zverev, tak bude i Rafa bojovat o postup na přímo s Tsitsipasem.
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa sa zlepšil aspon na akú-takú úroven.

Jeden vyhraný set moze hrat rolu aj pri prípadnej prehre, ale len za predpokladu, ze Zverev vyhra skupinu, najlepsie bez straty setu.
Reagovat
Mayo
Zverev to má s Tsitsim 1-3 :O
Reagovat
smazaný uživatel
Zverev na TM a Zverev během sezóny není totéž.
Reagovat
mahycek
A bude jako první podávat. Bravo !
Reagovat
mahycek
Bude servírovat jako první ve třetím.
Reagovat
smazaný uživatel
Enrique Iglesias v Daniilovom boxe fandi ako o dusu.
Reagovat
Mayo
:D
Reagovat
MarcelPersch
Není divu, že Rafa má procentualne nejvyšší šanci obdržet eso z první 20, dostává jedno za druhým.
Reagovat
Mayo
Rafa môže ísť handry fajčiť ;/
Reagovat
MarcelPersch
Čemu se teď Daniil pořad směje? :)
Reagovat
smazaný uživatel
V sucasnosti uz velmi dobrý tenis.

Medvedev tam behá ako srnka, Rafa sa zlepsil, ale nemusi to stacit.
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa potrebuje vyhrat aspon jeden set, aby mohol dufat v postup s jednou vyhrou :)
Reagovat
Patik
Rafa aj napriek svojmu halovému maximu len do počtu zrejme...
Reagovat
smazaný uživatel
Do počtu si bol ty v triede, osobitnej triede :)
Reagovat
MarcelPersch
S takovým rokem 2010 se jeho výkon fakt porovnávat nedá :D
Reagovat
MarcelPersch
Od stavu 3:3 na gamy, Medvěd ztratil pouze 1 míček na servisu :O
Reagovat
peggy
Trafo,přeji,ale nevěřím.
Reagovat
annah
A Rusák má první set...Zatím se drží.
Reagovat
MarcelPersch
V téhle výměně bylo krásně vidět Rafovo momentální rozpoložení. Prázdný kurt a místo, aby zahrál důrazně, tak to jen liftnul, aby náhodou nezkazil :D
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa na TM hledá způsob, jak dát winner.

Bohužel to čím dál více vypadá, že ani neproleze skupinu.
Reagovat
MarcelPersch
To já tady ale říkám celou dobu, dokonce mám na Medveděva vsazeno. Měl to odpiskat po Paříži, protože on bude zase potřeboval minimálně měsíc, aby se dal dohromady a pak aspoň 14dni tréninku. Doufám, že na D.C. se vykašle.
Reagovat
smazaný uživatel
Já si myslím, že se Rafa úplně zbytečně honí za n.1. Já chápu, že mu na tom záleží, ale reálně z toho má lejno.

Akorát se úplně rozbije na TM. Jestli tady uhaluzí dneska výhru, nebo set, tak s Tsitsipasem ho čeká další brutální zápas.
Reagovat
MarcelPersch
A Medvedev si začíná chodit pro údery.
Reagovat
mahycek
Jak ten Medvěd stojí při příjmu ? To je úplně atypickej
postoj. To Thiem, nebo Djoko ty jsou jak na pérkách.
Reagovat
Ereinion
Rafa nakonec bude největší S&V hráč na turnaji, kdo by to dřív řekl :D
Reagovat
acc
...sem to nejdriv precetl - největší sráč na turnaji:)
Reagovat
MarcelPersch
Co jiného zbývá :D nevypadá, že by byl schopen zahrát vítězný míč i nějak jinak...
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa neumí hrát na plocho.

Včera ukazovali statistiku Thiema, která říkala, že (teď mluvím cca, nepamatuji si ta čísla), na antuce hraje FH nějak 44 rps a na hardu to letos změnil na 32 rps

Což je jeden z důvodů, proč vystřílel Djokoviče.

Rafa podle mě hraje tak 50 rps na antuce, trávě, hardu, v hale. A proto není prakticky schopný vygenerovat winner, jenom čeká na chyby.
Reagovat
MarcelPersch
To není pravda, letos se mu na hardu tak dařilo, protože hrál mnohem plošší údery, asi tě paměť trochu klame, mrkni na highlights. Viděl jsem letos většinu jeho zápasu, takže si myslím, že to dokáže porovnat se sezonami 2012,14,15 atd., kdy ještě nemusel zkracovat výměny.
Reagovat
turista
To si pleteš s Djokovicem. Nadalova raketa v kontaktním bodě není nikdy v pravem uhlu k rovině kurtu. Míček pak má horní nebo spodní rotaci.Rafa údery bez rotace nehraje.
Reagovat
turista
Koukni se na fotky. Plocha hlavy Nadalovy rakety nikdy není kolmo k zemi
v době kontaktu s míčkem.
Reagovat
spaniel
Zadny profesional tak nema raketu. Pouzivaji ruzne gripy, treba Federer neco mezi eastern a semiwestern, Nadal full western. Plochy uder je slang pro uder s mensi topspinovou rotaci, treba 1500-2000rpm. Porad to jsou otacky, ktere amater nedosahne. Roger bezne behem vymeny strida vetsi topspin s mensim. Rafa hraje vysoke otacky skoro porad, standardne 2500-3500 rpm, nejextremnejsi dal kolem 4500. A jsou hraci, pro ktere jsou standard nizsi otacky, treba Cilicuv forehand. Nejvyssi zaznamenane otacky dosahl Roger BH slajzem, pres 5000.
Reagovat
turista
No když se podíváš na obrázky např. BH Djokoviče, Murrayho, Nišikoriho, Šarapovové, Muguruzaové apod.tak sklon plochy rakety vypadá o dost jinak než u toho Nadala a těch rpm tam často moc nebude.
Reagovat
turista
Přidal bych k nim i toho Čiliče, kterého jsi zmínil.
Reagovat
spaniel
Řeč byla o forehandu...
Reagovat
MarcelPersch
Nadal hodně defenzivní, je vidět, že na vítězné údery si vůbec nevěří, to už lepší tuhle sezónu nebude, tenhle zapas leží na Medvedevove raketě, jestli zvládne diktovat hru.
Reagovat
MarcelPersch
Zatím oba hrají opatrně se spoustou zbytečných chyb, na Daniilovi je videt, ze si na Rafu, potažmo halu moc nevěří.
Reagovat
smazaný uživatel
Rozbiehaju sa, uz ma zápas dobré parametre.
Reagovat
MarcelPersch
Rafa krátké nedurazne údery, připomíná Rafu na hardu před rokem 2017.
Reagovat
smazaný uživatel
No přátelé nevím. Ten Rafa není moc v ráži.

Jestli mu něco reálně opravdu je (zranění), tak to s Medvedevem nemůže dožít.

Rafa je strašně pasivní, normálně hraje míč na druhou stranu kurtu a čeká co se bude dít.
Reagovat
MarcelPersch
Byly doby, kdy tohle hrál pravidelně, jenomže teď už to není schopen uběhat. Nějak limitovany je určitě si myslím, ale není to jen zranění, ale i výpadek v tréninku a že mu tenhle hodně rychlý povrch nesedí.
Reagovat
MarcelPersch
Jenom divny je, že mu nejde BH, to je za poslední 4 roky snad poprvé.
Reagovat
smazaný uživatel
Já vím, ale tohle je maras. Normální čekání na smrt.

Rafa má strašné štěstí, že na druhé straně sítě stojí hráč, který si taky nevěří na winnery.

Být tam Tsitsipas, tak je to už 0:5
Reagovat
paddy
Easy to see how much the Big 3 respect each other on and off the court. What a shame so many called "tennis fans" all they do is argue on who is better and just comment toxic things hating on 1 or even 2 of them. In my last post I praised how enjoyable Thiem is when he plays at his best and I see Djokovic and Federer fans hating on each other in the comments WTF. I have enjoyed so much of the 3 of them since I started watching tennis as a kid in 2006, the class from Federer, the fighting spirit of Nadal, the competitiveness from Djokovic... Just enjoy the 3 of them while they are playing because there will be a day where you will regret not having done it!?
Reagovat
Mayo
Vamos Rafa.
Reagovat
smazaný uživatel
Dneska mám Zvereva a Nadala. Solidní litřík ve vzduchu. Jsem v očekávání.
Reagovat
MarcelPersch
Medvedev a Zverev, tak uvidíme :)
Reagovat
Sberatel.kosti
Uvidíme v jaké se Rafa ukáže formě, i tak ale spíše věřím Medvedevovi.
Ve první zápase rozhodně věřím Tsitsipasovi.
Reagovat
smazaný uživatel
Palček hore organizátorom, ze ich po tych nekonečných rokoch, kedy sa v poslednom zápase skupiny stretávali dve vyhry a dve prehry a uz v nom de facto o nic neslo, cim bol škodny najma divák, speciálne pri zápasoch bi4, napadlo konečne zmeniť koncept turnaja. Koncept, ktorý zarucuje, ze sa aj posledny hraci den skupin bude hrat na krv.
Reagovat
Denis92
Ako sa zmenil koncept turnaja? Stale sa hra tym istym systemom. Akurat vysledky vysli tak, ze sa stale bude o nieco hrat (favoriti zavahali)
Reagovat
smazaný uživatel
Mas pravdu. Zmýlil som si to zrejme s iným turnajom podobného typu.

Tenis teda na to myslí.
Reagovat
Denis92
Nikdy sa v poslednom zapase nemohli stretnut 2vyhry a 2prehry, to nijako nevychadza.
Reagovat
smazaný uživatel
Sysytém bol dlhé roky, ze sa dopredu urcite zápasy, kto s kým a favoriti hrali az posledný zápas.

Casto to prinášalo, ze sa stretávali dvaja najvyssie nasadení po dvoch zápasoch, kedy bolo jasne, ze su obaja postupujúci, kedze vyhrali svoje dva zápasy.

Posledné tusim 3-4 roky fungujeme tak, ze po prvom dni je len jasne, ze sa stretnu vitazi prvých zápasov a porazení z prvých zápasov.

To znamená, papierovo, stret dvoch najvacsich favoritov v druhy hraci den skupiny a navyse v minimálne jednom zápase posledneho hracieho dna este pojde o postup.

Vítam to. Neuveritelne, ze ich to nenapadlo hned.
Reagovat
Denis92
Takto to bolo vzdy, nie? Minimalne od 2008, odkedy sa hra v Londyne.

Zacne najlepsi s najhorsim podla rebricka, potom vitazi vs porazeni a v poslednom kole zvysne dvojicky medzi sebou.

A vzdy to vyjde tak, ze niekto ma 2vyhry a postup (vacsinou) isty, ako v tomto pripade Thiem. A v druhom zapase hra minimalne jeden o postup resp. obaja medzi sebou (ako v pripade Fed vs Nole)
Reagovat
ttopi
Vždyť teď hráli ve skupině Federera vítězové a poražení spolu. Tak jak to je?
Reagovat
Fandina
To jsou ale nesmysly, co píšeš. Koncept je pořád stejný. Pak se div, že si o tobě kde kdo myslí, že jsi hloupý.
Reagovat
spaniel
Tak, a mas to! Cerne na bilem (zlutem).
Reagovat
paddy
Dnes nás čekají pikantní zápasy. Outsideři skupiny budou hrát o potenciální konečné 1. místo ve skupině resp. favorité skupiny o poslední místo ve skupině. K tomu ještě dnes Rafa není podle kurzů favorit. Svět se zbláznil...
Reagovat
Fandina
Je třináctého, co čekáš?
Reagovat
Denis92
Netrufam si tipovat ani jeden zapas. Zverev s Tsitsipasom hrali velmi dobre v uvodnych zapasoch, otvoreny zapas..

Nadal s Medvedevom slabsie, takisto otvoreny zapas. Sam som zvedavy, co dnesne zapasy prinesu. Rafu som videl nazivo len raz, Rusa este nikdy, tak sa na to celkom tesim.

Ak by som si mal tipnut, tak Zverev a Medvedev, ale peniaze by som na to nedal.
Reagovat
smazaný uživatel
Dufam, ze Zverev vyhrá vsetky zápasy. Rafovi by sa otvorila sanca postupit aj s jednou vyhrou :))
Reagovat
smazaný uživatel
Mám Zvereva v kurzu 1,91 a Rafu za 2.27

Myslím si, že to výjde obojí. Ještě mám Rodžiho na titul v kurzu 5,5, 7, 12, 14.

Tím bych ukončil sezónu, uzamknul excel, vybral cash na dárky a nashledanou u protinožců.

Myslím si, že by byly na TP i pěkné Vánoce. Rodži titul, Rafa jednička a můžeme si dát spolu i krocana.
Reagovat
smazaný uživatel
Nemysli.
Když myslíš, tak nemluv.
Když mluvíš, tak nepiš.
Když podepíšeš, tak se nediv.
Reagovat
Denis92
To by bola celkom haluz + by isiel na Thiema, co je stale lepsia moznost ako Federer/Djokovic..
Reagovat
smazaný uživatel
Ano. Visí to tam..

Skoda, ze Nadal nemá aspon standardnú výkonnost posledných dvoch TM, ktore reálne hral. 2013 a 2015 vyhral skupinu.
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa by mal mat dnes trochu viac času, ale on ten kurt míňal, aj ked mal cas :)
Reagovat
Roger_Federer
https://sport.aktualne.cz/tenis/blizi-se-berdychova-rozlucka-tenisu-by-mohl-dat-vale-uz-na-t/r~f3b6016405e011eab1410cc47ab5f122/?utm_source=mediafed&utm_medium=rss&utm_campaign=mediafed
Reagovat
Mayo
Tsitsipas 5-7, 6-4, 6-7 Zverev
Medvedev 6-4, 6-4 Nadal

Ak má prísť prvá prehra s Medvedevom, tak kde inde ak nie v hale.
Reagovat
smazaný uživatel
Já vsadil Nadala za 2.24.

Jestli Medvedev prohraje s fackovacím panákem Tsitsipasem, tak ho Nadal musí sundat.

Podle mě má toho Rusák už plné boty. Nemá kde brát.
Reagovat
turista
No ale Nadal taky už mele z posledního.
Reagovat
smazaný uživatel
Abychom se nedivili.

Dle mého je Medvedev pro Nadala nejhratelnější soupeř ve skupině a navíc má dost reálnou šanci udržet n.1 přes zimu.

A Medvedev je hotový.
Reagovat
turista
Ale má motivaci prolomit nepříznivou bilanci s Nadalem tak jako to tady dokázal Zverev a nebude chtít odjet domů se 3 porážkami. A Nadal ani nemůže být doléčený po týdnu nebo 10 dnech od zranění.
Reagovat
smazaný uživatel
Mě se moc líbí věta.

"Nebude chtít odjet domu se 3 mi porážkami"

To asi nechce nikdo, ale odjede.
Reagovat
turista
To zatím nevíš.
Reagovat
ttopi
Medvedev i Zverev ve dvou.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist