4. den v Melbourne: Druhé kolo čeká na Kar. Plíškovou, Strýcovou, Šafářovou a Štěpánka

18. 1. 2017, 22:12
Previews 113
Navázat na Tomáše Berdycha a Kristýnu Plíškovou postupem do 3. kola Australian Open se ve čtvrtek pokusí další čtyři čeští tenisté. Na kurtech v Melbourne Parku budou bojovat Karolína Plíšková, Lucie Šafářová, Barbora Strýcová a Radek Štěpánek.

Na hlavním dvorci Roda Lavera se v prvním večerním utkání (od 9:00 SEČ) představí Lucie Šafářová, kterou čeká dvaadvacetinásobná grandslamová vítězka a světová dvojka Serena Williamsová z USA, s kterou má bilanci 0-9. 

"Bude to výzva. Malou výhodou by pro mě mohl být fakt, že toho Serena v poslední době moc neodehrála. Každopádně je to výborná hráčka a určitě předvede solidní výkon. Ale jsem na to připravená, zápas si chci užít a zkusit vyhrát," řekla česká tenistka.

Jako první do hry zasáhne nasazená pětka Karolína Plíšková. Jedna z favoritek turnaje má za soupeřku postupující z kvalifikace Rusku Annu Blinkovovou (189. v žebříčku WTA). Utkání se uskuteční jako první v Areně Margaret Courtové.

Na dvojce nastoupí Barbora Strýcová i Radek Štěpánek. Nejdříve bude hrát loňská osmifinalistka Strýcová s Němkou Andreou Petkovicovou, s níž má bilanci 2-3. Po nich přijde na řadu Štěpánek, v 38 letech nejstarší vítěz zápasu v hlavní soutěži na Australian Open od roku 1978. Čeká ho jedenáctý nasazený Belgičan David Goffin.

• PROGRAM 4. DNE NA AUSTRALIAN OPEN 2017 •
čtvrtek, 19. 01. 2017
• Rod Laver Arena • (od 01:00 SEČ)
Ósakaová (Jap.) - Kontaová (9-Brit.)
Wozniacká (17-Dán.) - Vekičová (Chorv.)
Istomin (Uzb.) - Djokovič (2-Srb.)
od 9:00
Šafářová (ČR) - S. Williamsová (2-USA)
Baghdatis (Kypr) - Nadal (9-Šp.)
• Margaret Court Arena • (od 01:00 SEČ)
Kar. Plíšková (5-ČR) - Blinkovová (Rus.)
Cibulková (6-SR) - Su-Wei Hsieh (Tchaj-wan)
Müller (Luc.) - Raonic (3-Kan.)
od 9:00
Lučičová-Baroniová (Chorv.) - A. Radwaňská (3-Pol.)
Thiem (8-Rak.) - Thompson (Austr.)
• Hisense Arena • (od 01:00 SEČ)
Erraniová (It.) - Makarovová (30-Rus.)
Dimitrov (15-Bul.) - Hyeon Chung (Korea)
Monfils (6-Fr.) - Dolgopolov (Ukr.)
od 8:30
Gavrilovová (22-Austr.) - Konjuhová (Chorv.)
• kurt č. 3 • (od 01:00 SEČ)
2. zápas: Strýcová (16-ČR) - Petkovicová (Něm.)
3. zápas: Štěpánek (ČR) - Goffin (11-Belg.)
kompletní program 4. dne
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

113
Přidat komentář
mahycek
Teď jsem si odskočil na 45 minut k lékaři a čumím jako blázen. Oni ještě hrají !?!?!?? To si pak pustím odpo zpětně, co se tam ve čtvrtém setu událo.
Reagovat
dadaft
Gumovič má problemovič.
Reagovat
bIbec
i bych juknul na zápas Alizé proti Sakkari, bohužel práce volá.
V minulém zápase sem na tu Sakkari občas kouknul, když hrála proti Kontaveit a vypadá celkem nadějně. Bacha na ni.
Reagovat
mahycek
Asi vyhraje i když Istomin měl dva setboly na vedení 2 - 0 na sety. A já taky nejsem Srbdjovič.
Reagovat
Krisboy
Radek asi nemá den, škoda :(
Reagovat
EllNino
hm noha bolí :/
Reagovat
Krisboy
Vypadá to na debakl :(((
Reagovat
mahycek
Výborně naše děvčata, ale ani zmíňka, že Djoko prohrává s Istominem. To všichni spí a nepředpokládají asi žádné komplikace, ale Istomin je zatím výbornej. Jak dlouho ????
Reagovat
Fandina
Nejsem Djokomil, ale prohrává a co. Buď otočí nebo ne. Kolikrát prohrával a pak vyhrál.
Reagovat
fialka
waw, Dominika, výborne!
Reagovat
vrabejka
Super Domco :)
Reagovat
vrabejka
Kajo výborně :)
Už je v live rankingu 4. a pokud zvládne Ostapenko rozdá si to o 3.misto s Agou :)
Reagovat
Frick
Dívám se na přesně půl roku starý rankingy. Blinkova 425., Bouzková 289.

O 26 týdnů později si někdo zahrál R64 (přes Q) na GS, někdo je rád za druhý kolo na přiblblym ITF-ku na Floridě.

Takže Blinkovou nekritizovat a spíše říct - Maruno, pozor, ať ti neujede vlak, milá zlatá.
Reagovat
Frick
...ne fakt bez legrace. Před 28 měsícema vyhrála juniorku na GS a nedostat se za tuto celkem dlouhou dobu ani na to cca 210. místo už začíná bejt stagnace jak kráva s odpuštěnim.

S Marií je něco špatně. :-(
Reagovat
EllNino
kde byla Kája v 18 ?
Reagovat
VlS
Ale ona nenaplňuje Frickovo plánování vzestupu. No toto? To si dovolila moc. Zavřít, až zčerná
:-)). Bože Bože, dal si dušu do barana! Omlouvám se beranům a dobytku obecně.
Reagovat
Frick
Dobře, Vlsy, až bude Maruš i ve 20 furt na tom 250. místě, tak to bude stále v poho, co?

Chtěl jsem jen napsat, že pohled na výsledky dnešní soupeřky Káji je dobrým impulsem k nadhození tématu, zda s jednou z našich největších naději nezačíná být něco v nepořádku.
Reagovat
FulnekUltras
souhlas s tím, že mladší soudruhy je třeba víc sledovat a dialekticky cepovat ;)
Reagovat
Frick
No Kája si v 18 už tu kvaldu o GS zahrála.

Navíc Kája dospívala později a třeba tu GS juniorku vyhrála v 17 a 3/4, Maruška v 16
Reagovat
EllNino
a co z toho vyplývá ? .... každý dospívá jinak, sám sis na tu tvou otázku odpověděl :)
Reagovat
EllNino
Navíc, úspěch v juniorech se nerovná úspěchu v seniorech :)
Reagovat
VlS
Řeknu ti tajemství - každej človek dozrává jinak, podívej se na sebe, ještě furt se ti to bepovedlo. A dalši tajemství - v tenisu jsou dva těžko popsatelný faktory - 1. je soupeř ( souperi- konkrétní konkurence v konkrétním roce) a štěstí.
Klidně se taky může ukázat, jako u většiny skvělejch juniorů, že tenisovej talent vybrali do mrtě a talent dřít holt nemají a nikdy se výrazně neprosadí. Je jich podstatná většina, kdyby nebyla, tak ve spičce nemůžou být třicátnice.
Reagovat
Fandina
A nebo k lepším výsledkům dospějí právě v období třicátnic. Viz Barča, která taky vyhrála juniorku a teď jak se jí daří.
Reagovat
FulnekUltras
pod odborným dohledem ;) a vlivem FC ;) si do značné míry zregulovala souložení v hlavě - a najednou úplně jiná tenistka i ženská celkově ;)
Reagovat
Frick
Nj, ale kupříkladu na konci roku 2003, kdy jí bylo 17 a 3/4 už byla 146.

O 146. místu si může 18,5 letá Mary nechat zdát.

Navíc Maruš má velký "doping" v podobě výšky, která by, min. v těchto spodnějších patrech, měla být hodně ku pomoci.
Reagovat
EllNino
holt nebude tak dobrá, jak se zdálo :)
Reagovat
Fandina
Dřív hrály holky na okruhu bez omezení počtu turnajů, co se týká věku. Takže je i možné, že měření se současnými hráčkami, co vyhrály, kde byly může být díky tomu zkreslené.
Reagovat
VlS
A podíval ses, kolik je ten rozdíl bodů? Že to je třeba rozdíl jednoho turnaje?
Reagovat
Frick
Dvojitý ptáček by byl možná estetický, nicméně ztráta dvou gemů + ohrožení vlastního servisu by Káju mohlo uchránit od toho, aby jí hlava nestoupla až moc do oblak.

(Asi) Ostapenko bude o dost těžší oříšek, má formu. Ty úvodní dvě kola Káju pramálo prověřily. Je to ošidný.
Reagovat
VlS
jsem rád, že si holka ty 2 gemy uhrála. Představte si, že vám je 18, prokoušete se do druhýho kola GS, dostanete se na prestižní kurt proti No 5 a dostanete 2 kanáry. Strašný.
Na Káji mě fascinuje její jistota při drive wolleys, u těch jiný holjy tak 50% zkazí, a velmi podstatně zlepšenej pohyb.
Reagovat
FulnekUltras
cit pro balon na nejvyšší myslitelné úrovni - halfvoleje ještě nejspíš uvidíme, až bude hořet koudel
Reagovat
Frick
Jak píšu výše - Maruš se ani na tu kvaldu na GS nezmůže.
Reagovat
bIbec
taky sem jí přál, ať něco uhraje.. nevím, jestli bych to přál každé.. u něterých by mi ten dvojtý kanár asi i udělal radost =)

Ale Blinková rozhodně působí dost sympatickým dojmem.
Reagovat
bIbec
zápas nic moc. Příští soupeřka už bude soupeřka.
Reagovat
FulnekUltras
zatím to vypadá na Otesanko
Reagovat
bIbec
jo asi jo. To už bude jiná káva.
Reagovat
FulnekUltras
s Naducánkem v laufu vždycky těžké pořízení
Reagovat
smazaný uživatel
Ak by sa ma niekto spýtal na najslabší tenis za posledný rok, nad Blinkovou by som minimálne rozmyslal. Dievča musí este vela potrénovat, to bola velka bieda.
Reagovat
VlS
Trochu mě udivuje, že chceš hledat. Ana Karolina nemá v současnosti konkurentku.
Reagovat
smazaný uživatel
To je možné, ale jej tenis som nastastie nevidel...
Reagovat
EllNino
nech jí bejt, poprvé na centru a je to hrozně skromná holka, sbírá zkušenosti, v 18 letech normální
Reagovat
aligo
Od stavu 10:0 nic moc, ale i tak to stačilo :)
Reagovat
FulnekUltras
spektakulär großartig glanzvoll...
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa s Baghdatisom 8:1 na zápasy, ale az v 5 zápasoch sa hral maximálny počet setov.

A to je dobrá, či zlá správa?..
Reagovat
historik
plíšek jede, ale pro mladou Blinkovou už je druhé kolo i tak úspěch. Musí teda ale vylepšit servis - jenom 9% prvního podání do kurtu!:-)
Reagovat
vrabejka
Možná je to jenom zdání ale připadá mi že Kája hraje o level lépe než na Podzim.
Reagovat
vrabejka
Minimálně proti outsiderkam
Reagovat
FulnekUltras
to 4. kolo určitě klapne
Reagovat
Fandina
Kája bere jen titul.
Reagovat
FulnekUltras
tak hlavně aby to pak v pondělí psychicky unesla ;)
Reagovat
Fandina
Všechno není o hlavě, to už bys měl vědět.
Reagovat
EllNino
u Káji je to teď už jen o hlavě, tenisově na to má, to víme :)
Reagovat
Fandina
Jestli si někdo věří, tak je to Kája, takže o hlavě to u ní není a nebylo.
Reagovat
EllNino
na GS ano
Reagovat
Fandina
nikde
Reagovat
EllNino
a proto nikdy krom US Open nepřešla 3. kolo jo ? :)
Reagovat
Fandina
ano
Reagovat
aligo
Kája sama řekla několikrát že měla blok
Reagovat
Fandina
Řekla, že se jí nedařilo, ale ne že měla blok. To je rozdíl.
Reagovat
FulnekUltras
Jelínek ju pré odblokuje
Reagovat
Fandina
Ten článek je poučný. Hezky to tam napsal, hlavně v tom, že se vliv hlavy přeceňuje. Samozřejmě, je to důležité, ale nejdůležitější je mít natrénováno a umět hrát.
Reagovat
EllNino
o tom si každý může myslet, co chce, neexistuje jednotný názor na tohle, já jsem na straně psychiky, která je v těchto místech žebříčku nejdůležitější, protože tenis v první stovcve umí hrát každá, některá líp, některá hůř, to samý u chlapů, ale právě odolná psychická schránka dělá z šampionů šampiony, samozřejmě musí u mět hrát tenis :) ...
Reagovat
VlS
Asi tak to je.
Reagovat
Fandina
A ten, kdo nechybuje, dobře podává, dobře se pohybuje, tak ten vyhrává. Všechno v hlavě není.
Reagovat
EllNino
přece to tam nikde nepíšu, řekl jsem, že obojí je důležité :)
Reagovat
Fandina
Ano, jenže neznám člověka, který když jde na kurt, aby nechtěl vyhrát. To by ale byl hlupák, že. Každý chce vyhrát a tam předvádí to nejlepší co umí.
Reagovat
Fandina
Věříte i proto, že na Australian Open může získat titul?

To je otázka spíš pro Davida. Já tenisu nerozumím. Fandím jí, baví mě její nadšení pro sport. Vidím posun v jejím vnitřním nastavení. Ale obecně platí, že každý člověk má nějaký potenciál. Není pravda, že je všechno v hlavě. Pokud na to někdo nemá fyzicky a dovednostně, psychika nezvládne zázraky. Je silná, ale nikoliv všemocná.

Zdroj: http://sport.idnes.cz/trener-marian-jelinek-karolina-pliskova-spoluprace-fhv-/tenis.aspx?c=A170113_175748_tenis_rou
Reagovat
EllNino
Jelínka moc nemusím, ale v tomhle souhlas
Reagovat
VlS
A? To přece nikdo nezpochybňuje. Hrát tenis dobře, to umí první stovka, perfektní kondičku má mozná 200. Rozdíly v prvni 100 dělá něco málo lepší techniky ( kdyby to bylo jen o ní, tak je Aga No 1 už 5 let), kus taktiky, kus zkušenosti, kus psychický odolnosti, což lze shrnout pod pojem hlava.
Reagovat
Fandina
A v čem vidíš problém? Já tvrdím, že nejdůležitější je umět dobře hrát tenis, techniku, taktiku. A budeš vyhrávat.
Reagovat
EllNino
ale člověk není stroj a pod tlakem převládá emoční stránka, a jen ti psychicky silní prodají to, co natrénovali :)
Reagovat
Fandina
Každý člověk má emoce. A každý kdo soutěží chce vyhrát. Ale chtít nestačí. Musíš mít na čem stavět.
Reagovat
VlS
Hele, nudlovku jsem měl už k obědu a afandininu touhu vyplnit si nudu nemíním naplňovat.
Reagovat
EllNino
asi tak, jdu se koukat :)
Reagovat
Fandina
Tak tak, zbytečná debata, na mě nemáš.
Reagovat
smazaný uživatel
Z mého pohledu je proměnlivou a důležitou součástí psychiky sebevědomí. Je to nastavené zrcadlo, které se odráží ve výsledcích. Samozřejmě je v čase proměnlivé. Když uvedu např. šampiony typu Federer, Nadal. Svého času vyhráli co se dalo a dneska prohrávají podstatně více zápasu. Nedá se říct, že by to bylo hlavou, ale jejich tenisové možnosti se mění v čase. ( splnění cílů, zranění, věk, atd. )
Reagovat
Fandina
Sebevědomí je určitě hodně důležité a jinak souhlasím, že motiv nebo důvod k přístupu nebo v touze vyhrávat se může měnit.
Reagovat
FulnekUltras
bez psychické odolnosti předvedeš v důležitém zápase z celého svého umu klidně sotva třetinu
Reagovat
Fandina
Co je to psychická odolnost? Přece ve sportu jde o to, aby člověk vyhrál. Je to předpoklad k tomu, abys přišel na kurt. Jinak tam nemusíš chodit.
Reagovat
FulnekUltras
chtít vyhrát bez psychické odolnosti může být často prd platné
Reagovat
Fandina
A k čemu je ti psychická odolnost, když neumíš hrát?
Reagovat
FulnekUltras
umění je předpoklad k výhrám nutný, nikoliv však postačující
Reagovat
Fandina
ano, ale hlavně musíš umět hrát tenis a pak k tomu přidat vůli a nikdo to nefunguje naopak
Reagovat
FulnekUltras
s tím souhlas - i když jenom vůle v psychické křeči taky nestačí
Reagovat
Fandina
Předpokládám, že se bavíme o fyzicky i duševně zdravém člověku, který jde sportovat.
Reagovat
FulnekUltras
vzpomeň jen, co občas "zvládla" třeba i Petra po pár nevydařených smečích - Daffit tady taky dobře připomíná celkové sebevědomí, sebedůvěru - všechno je o hodně složitější, než prostě jen něco umět a jít to na kurt "jednoduše" předvést
Reagovat
Fandina
Sebevědomí je úměrné výhrám. A samozřejmě se odvíjí od zdraví.
Reagovat
FulnekUltras
už se těším, až bude Peťa zas na vlně ;)
Reagovat
tommr
Karolína má hru jasně pod kontrolou. Mladá Ruska působí dost nervózním dojmem až je mi jí trochu líto ... :)
Reagovat
vrabejka
Nevíš jestli Ruska vůbec trefila 1.servis? :D
Já to po 4 gemech přestal počítat :D
Reagovat
tommr
nějaký první podání už tam myslím bylo. Hlavní ale je, že zatím neuhrála žádnou hru ... :)
Reagovat
VlS
Nediv se, 1. zápas proti top 10, poprvé na velkým kurtu.
Reagovat
Basa
Mně přijde, že hraje super - naopak nervy zvládá:)
Reagovat
Fandina
Na TP když někdo prohrává, tak je to vždycky proto, že nezvládá nervy, nebo psychiku. To je normální.
Reagovat
vrabejka
Kája kanár paráda :)
Reagovat
Fandina
Kája jeden.
Reagovat
Fandina
a jede
Reagovat
vrabejka
Káji se soupeřky tak bojí že radši kašlou na 1.servis :D Bylinková po 3 gemech 0? 1.servis :D :D
Reagovat
Fandina
Hráďa má ovázané lýtko, snad to nic nebude.
Reagovat
EllNino
má problémy s lýtkem a stehnem, dost jí to ovlivnilo kvalifikaci psala
Reagovat
Fandina
vím, ale je napsaná i do mixu, tak by bylo fajn, kdyby to nezlobilo
Reagovat
FulnekUltras
přišel čas teho Barbara Korzára Onaniana už zas jednó pořádně proplesknót! Za tym účelem troška teho líšeňsko-monackého softvéru... A pametaj, že tam s Tebó na sténé straně saka bude z tej riovéj zestavy neenem Barča, ale ilegálně aji Vínas, kerá to zas letos v deblu "z rodinéch přéčin" vzala šecko na sebe - a taky kromě pár set tisíc fanóšků (milióny a miliardy mrtvéch necháme iném) ešče jedna dost dobrá kamoška teho času na pacině s dlahó... ;)

Tak už nebudu přetahovat ráčmeny, abysem prostorově netromfl hlavní VIP galérku ;), ale myslím, že nésu daleko od pravdy, když skoro ;) za všechny řeknu, že dneska nemosí z prasnice pršet, stačí když (s)kape... ;)

https://www.youtube.com/watch?v=_oY-m2mNN1o

https://www.youtube.com/watch?v=DcLohAcyz2M
Reagovat
tommr
v singlu dneska z našich určitě postoupí jen Karolína Plíšková, která by neměla mít žádný velký problémy s ruskou kvalifikantkou ... :)
Bára Strýcová nebude proti Petkovicový favoritkou a její postup by mě proto velice příjemně překvapil. Ještě menší šanci na postup má Radek Štěpánek proti Goffinovi. A postup Lucky Šafářový by se rovnal malýmu zázraku ... :(
V deblu by naopak mělo postoupit 5 ze 6 párů s českou účastí, který dneska zasáhnou do bojů. Ten šestej postoupit ani nemůže, protože Lucka Hradecká s Katkou Siniakovou hrajou proti Květě Peschkeový s Groenefeldovou ... :)
Reagovat
vrabejka
Bára rozhodně favoritkou je. Andrea ještě není tam kde byla dřív. Radek 50 na 50 a Lucka když vyhraje 1.set taky má šanci.
Reagovat
Fandina
Andrejka s Roger Vasselinem nasazené trojky, začnou proti Atawo, Lindstedt
Katka Siniakova, Soares nasazené šestky, začnou proti Matinez Sanchez, Couevas
Hráďa se Štěpulou nasazené sedmičky, začnou proti Spears, Cabal
Bára Krejčíková Ram nasazené osmičky, začnou proti Dellacqua, Reid

http://www.ausopen.com/en_AU/scores/draws/2017_XD_draw.pdf
Reagovat
smazaný uživatel
Jiste se shodnem, ze nejvetsim slagrem zitrejsiho dne je Panter vs. Richard. Tak snad...vis co...;)
Reagovat
janek_da
nejen zitrejsim. Australani sou kopyta, nalosovat je tak k sobe. Warlocq by mel postoupit.
Reagovat
smazaný uživatel
souhlasim, je to takove predcasne finale. ad. Losovani...co bys cekal od klokanu...no. Ale neboj, oni si to odskacou...
Nevim sice kdo by mel postoupit, ale Vlci tlaci Pantera;)
Reagovat
smazaný uživatel
Jako Lucy, ted uz neni cas se ptat kdo je kdo...
...ukol zni jasne.
Tu velkou pani s tenisovou brasnou rozstrilet a postoupit do dalsiho kola! Tecka.;)
Reagovat
VlS
Neukolovat, nezklamavat se, mit rad a fandit :-)
Reagovat
FulnekUltras
diplomaticky řečeno ;)
Reagovat
Fandina
A také budou čtyřhry.
Od jedné Hráďa s Katkou proti Květě s Groenefeld a tenhle los mě naštval a Krejčíková Voskoboeva proti Irigoyen Soylu.
Od 2:30 Andrejka s Peng proti Doi Nara.
Od 4:00 Kája s Julčou proti Klepac s Martinez Sanchez.
Od 5:30 Týna s Golubic proti Bondarenko Ostapenko.
Reagovat
tommr
vzhledem k tomu, že na AO hraje 9 párů s českou účastí byla nějaká jejich kolize už v prvním kole téměř nevyhnutelná. Myslím si proto, že los dopad ještě poměrně dobře. Květa Peschke už hraje jen pro radost a tak její vypadnutí už v prvním kole nebudu považovat za žádnou ztrátu ... :)
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist