4. den ve Wimbledonu: Rosol s Nadalem zahájí program na centrkurtu

26. 6. 2014, 10:00
Previews 491
Atraktivní duel mezi Rafaelem Nadalem a Lukášem Rosolem odstartuje dnešní dění na centrálním dvorci Wimbledonu, kde na sebe oba tenisté narazí po dvou letech. V roce 2012 způsobil český tenista v Londýně senzaci, když světovou jedničku vyřadil v pěti setech. Dokáže nyní své nejslavnější vítězství zopakovat?
Diváci ve Wimbledonu

Když před dvěma lety Lukáš Rosol před svým utkáním s Rafaelem Nadalem prohlašoval, že má v plánu nad Španělem vyhrát, asi jen málokdo bral jeho slova vážně. Žádný tenista nechce jít do utkání předem poražený, jenže outsider opravdu předvedl skvělý výkon a Nadala vyřadil. Téměř na den přesně se s ním po dvou letech utká znovu, ve stejném kole a na stejném dvorci, kde jejich duel zahájí dnešní program.

Napodobit včerejší postup Tomáše Berdycha do třetího kola se pokusí také Jiří Veselý, který se po skreči Dominikánce Estrelly v úvodním utkání zatím nestihl na trávě moc rozehrát. Dnes ho na kurtu číslo 12 čeká papírově těžký soupeř Gael Monfils, pro něhož je ale Wimbledon, kde nikdy nepřešel přes třetí kolo, nejméně úspěšným grandslamem.

Jako třetí nastoupí na stejném dvorci ke svému dnešnímu utkání Klára Koukalová. Ani ji nečeká lehká soupeřka: Američanka Madison Keysová dorazila do Londýna ve výborné formě, v minulém týdnu nenašla přemožitelku na turnaji v Eastbourne, kde ve finále porazila Němku Kerberovou.

Karolína Plíšková se své wimbledonské maximum pokusí vylepšit na kurtu 3 v souboji s loňskou finalistkou Wimbledonu Sabine Lisickou. Německé tenistce má co oplácet, minulý měsíc s ní v Madridu prohrála ve třech setech.

Mezi těmi, kdo dnešní program ve 12.30 zahájí, je i Petra Cetkovská. Tu na kurtu 16 čeká Francouzka Alizé Cornetová, na kterou narazí poprvé v kariéře.

 

Čtvrteční program Wimbledonu:
Centrální dvorec (začátek 14:00 SELČ):
Rosol (ČR) - Nadal (2-Šp.)
Kerberová (9-Něm.) - Watsonová (Brit.)
Muller (Luc.) - Federer (4-Švýc.)
Kurt č. 1 (14:00):
S. Williamsová (1-USA) - Scheepersová (JAR)
Wawrinka (5-Švýc.) - Lu Yen-Hsun (Tchaj-wan)
Bacsinszká (Švýc.) - Šarapovová (5-Rus.)
Kurt č. 3 (12:30):
třetí zápas Karolína Plíšková (ČR) - Lisická (19-Něm.)
Kurt č. 12 (12:30):
Veselý (ČR) - Monfils (24-Fr.)
třetí zápas Koukalová (31-ČR) - Keysová (USA)
Kurt č. 16 (12:30):
Cetkovská (ČR) - Cornetová (25-Fr.)
Kompletní rozpis dnešních zápasů najdete zde.

 

pva, TenisPortal.cz, ČTK

Komentáře

491
Přidat komentář
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel
Mám velkou radost z Věry Z. Myslím, že si to zaslouží a je dobře, že zrovna Wimbledon se jí povedl.
Reagovat
kada.tom
Centre:
Djokovic v Simon
Kvitova v Venus
Murray v Bautista Agut

No.1:
Zahlavova Strycova v Li Na
Dimitrov v Dolgopolov
Cilic v Berdych
Reagovat
smazaný uživatel
Nějak se na zápas Petry a Venus netěším. Mám z toho docela strach. Možná by bylo lepší, kdyby je dali na jedničku, protože na centru to docela klouže...
Reagovat
Mayo
Petra s prehľadom ďalej.
Reagovat
smazaný uživatel
Bohuzel jsem nevidel... ale to, co je nejdulezitejsi, je proste postup;) a to ve trech setech v suchym;)

Sojka: nevidela si Johna;)?
[jak je na tom pohybove, hlavne...]
Mame treti kolo...!:)

Ale v tom tretim nas ceka Lopez, asi... a to neni dobre, na antuce na neho umime...skoda, ze neprisel Lopez treba ve 4.kole;) Ale uz o Johnovi mlcim...treba mu dat klid na praci...
---
Velkou radost mne dela i Denis, na trave se mu tady dari, a to je dobre...ceka ho Stan, toho bysme mohli take udelat;)

Kubota ceka velky ukol, vyprovodit Milose z turnaje...no lehke to nebude... s dnesnim vykonem to asi nepujde...tezka zkouska...ale ja mu verim, je to bojovnik, hlavne nesmi blbnout jak dneska...obcas ty prechody na sit...to bylo opravdu hodne uz za hranou...pokud by Lajovic nebyl uplna "bambula"....tam mohlo byt peknych passu...;)))
Hlavne at ho daji na poradny kurt...a moc neblbne...
Reagovat
smazaný uživatel
2-0 :) roger dobre podava
Reagovat
smazaný uživatel
Dost se to prelevalo z jedne strany na druhou. Hlavne na podani se kazda v urcitych chvilich obe trapily. Madison uz neni v takove forme jako v Eastburne. Asi uz je docela vystavena po fyzicky i psychicky strance. Tak par dni klidu by ji mohlo opet trochu probrat. Klarka bojovala ale ve tretim setu uz Madison byla hodne velke sousto...
Reagovat
Mayo
až teraz prší asi rekord :D ... ale ja mám rád zápasy pod strechou...len ak tam nehrá Býk :D
Reagovat
smazaný uživatel
Prší.. :/
Reagovat
smazaný uživatel
bude se zavirat strecha?
Reagovat
smazaný uživatel
Na Fandovi říkali, že jo..
Reagovat
Mayo
áno už zatvárajú
Reagovat
kada.tom
Klárce se postup vzdaluje :-(
Reagovat
aligo
Tak Klárka nepřekvapila ....
Reagovat
smazaný uživatel
Tak bohužel, Donna nenavázala na ten výkon z 1. kola proti Robertě. :( Mrzí mě to hodně, protože jsem věřil, že Donna postoupí dál a navíc by měla i ve 3. kole velmi hratelnou soupeřku (Zarinu Diyas). Co se týče 1. setu, tak pořád cítím hořkost kvůli tomu momentu za stavu 4:5 a 15-0 při podání Donny. Tam podle mě dala Donna jasný winner a čárový úplně nepochopitelně zahlásil aut. Takže namísto 30-0 to bylo 15-15 a nakonec Donna ztratila servis, čímž prohrála 1. set... Musím ale přiznat, že Věra byla v těch klíčových momentech lepší. Letos toho moc neodehrála a v 1. kole měla taky velké problémy, ale dneska hrála dobře. Donna dneska udělala nějaké chyby, které s Robertou nedělala a všiml jsem si, že měla jeden zásadní problém. Ona kolikrát skvěle zaservírovala, ale potom na síti nebyla schopná tu výměnu "dorazit". Stalo se to hned několikrát a Donna kvůli tomu přišla o několik důležitých bodů... Co se dá dělat, je to škoda. :(
Reagovat
Roger_Federer
Jak bouzel?
Reagovat
smazaný uživatel
Fandím Donně. Co na tom nechápeš?
Reagovat
slacker
Uchylku pro cizinky
Reagovat
Mayo
Roger podáva ako pánes.
Reagovat
kada.tom
Klárka vyrovnala na 1-1 v setech :-)
Reagovat
Roger_Federer
Na to, nejlepsi tenista historie naplac..
Reagovat
Rafaeoli25
Je vtipný jak se v tom pořád potřebuješ utvrzovat, bane vážený, ten nejlepší už na kurtu byl, od dvou do pěti :)
Reagovat
Roger_Federer
Vzdycky se najde nejaky malomyslny co se chyti k tematu..ze?
Reagovat
Rafaeoli25
To víš musel jsem si rejpnout když ty to děláš furt..
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to byla rychlovka. :) Druhý set už jsem ani moc nesledoval a spíš jsem se díval na Donnu, protože u Mashy to bylo jasné. Hrálo se jenom o to, jakým skóre Masha vyhraje... Masha hrála aktivně a její výkon se mi hodně líbil. Ve 3. kole už to asi bude větší Risk(e). :D
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to mě odrovnalo! Co na to Vlk? :D
https://twitter.com/kam_alder/status/482212104737267712
Reagovat
smazaný uživatel
Necekal jsem, ze se tak Klara bude drzet. NAkonec ale prvni set neudrzela do TB. Prijde mi ale furt, ze je to hlavne o Madison a jejim spatnym returnu hlavne. Tak Klarka ale sanci urcite ma. Madison ale zase podava s prehledem. Uvidime ve druhem setu.
Reagovat
Titan
Klárka hraje, jako by měla teplotu 38,5, první servis pod 50%, fakt k zoufání...
Reagovat
smazaný uživatel
To je pravda, podani ji tam moc nepada. Tedkon v par gamech odeslo i Madison. A tedkon, kdyz podavala Klarka na set, tak mi prislo, ze tam Madison nezahlasili rozhodci uder do autu a Klarku pak brejkla...
Reagovat
Frick
Pod těma kalhotkama, co jsou pod sukní je holý tělo nebo ještě normální spodní kalhotky?
Reagovat
Denis92
Uz nic..ved to je vlastne sportove spodne pradlo.
Reagovat
PetaM
Heatheeeeeeeeer!!! Zabereme ještě!!!! No tak, Come on!!!!
Reagovat
Titan
Kdo to tam hraje v převlečení za Klárku? Na to se nedá dívat...:-(
Reagovat
dadaft
bravo Heather.

Bušička ale zdá se žádná velká travařka nebude.
Reagovat
dadaft
tak Bušička už ve druhém s přehledem.

zato Heather má problém.
Reagovat
Rafaeoli25
Situace na frontě se mění každou minutu :D
Reagovat
smazaný uživatel
Tak holky začnou hrát skoro ve stejný čas. To je teda dobrý. Ještě fotbal k tomu... Na to mi ani dvě obrazovky nebudou stačit. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Obě už mají brejk... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Hm, tak Donna už brejk ztrácí... :(
Reagovat
dadaft
hohohó montíku, myslels že Věrka bude lehčí kořist, co? ))
Reagovat
smazaný uživatel
Hohohó dadáftku, Donna srovnala na 4:4! :D No a Masha mezitím získala 1. set. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Teď teda podle mě jasně okradli Donnu o fiftýn. Škoda, že na tom kurtu není jestřáb...
Reagovat
smazaný uživatel
No a nakonec i kvůli tomu prohrála Donna 1. set. :( Čárovej - kapky do očí!
Reagovat
dadaft
nestačilo, ne ne ne.
Reagovat
smazaný uživatel
Strašně nerad se vymlouvám na rozhodčí, ale tady cítím křivdu...
Reagovat
dadaft
no, já mám stream úplnou mazanici, netroufl bych si soudit --- ale tvoje Donna umí předvést úžasný nepopsatelný údiv a rozhořčení. ))
Reagovat
smazaný uživatel
To umí, ale troufám si říct, že většinou je rozhořčená právem... :)
Reagovat
dadaft
Věra vcelku slušně podává.
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, Věra hraje dobře. Když si vezmu, kolik toho letos (ne)odehrála...
Reagovat
kada.tom
Reagovat
Mayo
Lu pome otočiť (: ...
Reagovat
kada.tom
žádný takový :-)
Stan musí vydržet do QF, aby mohl klepnout Federera :-D
Reagovat
Rafaeoli25
Já si přeju sf Rafa-Rog, už je na čase, šest let to je tenisovej středověk :)
Reagovat
smazaný uživatel
Stan na trave Fedexe nesejme...nejsem nejaky fachman, ale tomu fakt neverim...Stan az tak na te trave neexceluje...tedy pokud se bavime o tom Fedexovi, ktery tady ve Wimblasu byl 8x ve finale a 7x vyhral...
coz jako na trave je tedy dost excelentni stats. podotykam na trave...
Reagovat
Denis92
Ten ho urcite neporazi na trave
Reagovat
Mayo
ja Wawrinku nejako nežerem ani som nikdy nežral...takže tak...a Federera na tráve neporazí ani vo sne
Reagovat
Roger_Federer
Tak hlavne v tom semi jeste ani jeden nejsou..bych si dovolil upozornit.!
Reagovat
Roger_Federer
Jej..myslim v zapase wawrinka-federer
Reagovat
smazaný uživatel
to je take pravda;)
ale slo o ten potencialni souboj;)
On Rodzer bude muset dnes maknout hlavne s legendou aristokratickeho Lucemburska s Gillem..;)))
Reagovat
kada.tom
14-12 in fifth
Reagovat
smazaný uživatel
Tsonga se bude letos specializovat na tzv. dohravky;) Ten chlap je kazdy den na kurtu;)))
Reagovat
kada.tom
no jo, a zítra zas :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Budeme mu rikat - Mistr Grass Blazniva Dohravka! :)

Zitra hraje s Wangem, takze je celkem jasny, ze ho divaci uvidi na kurtu i v sobotu po polednim earl grey s mlekem...
...vuuubec si nedokazi predstavit, zeby s nim nehral na min jak 5 setu...a za tu moznost bude jeste rad;)
Reagovat
smazaný uživatel
Skvele, tohle byl opravdu asi sileny zapas, visel nekolikrat nad propasti...
No Jirka to bude mit s nim tezke, kazdopadne vitez si bude moct asi zahrat s Rafou, ktery dnes zvladl tezky zapas...rekl bych i sameho se sebou;)

Tohle bude jeste hodne zajimave...ne, ze ne...
Reagovat
kada.tom
ale Lisicki to neměla jednoduchý :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Rosol sice přirozeného tenisového talentu plno nepobral a ve výměnách místami působí velmi jalově, ale sebevědomí má opravdu na rozdávání. Asi nikdo na profi okruhu nenastupuje proti Rafovi s takovým odhodláním jako právě on. A i když se mu v čtvrtém setu absolutně nedařilo na podání, pořád to zkoušel i nadále, vyzýval jestřába když se mi to zdálo absolutně nepravděpodobné a i po neúspešných pokusech se mu ankonec jednou povedlo vyzvat ho úspěšně, i když to skoro nic neznamenalo.
I to, jak na konci bojoval a odvracel mečbaly, mi bylo sympatické. I když to pro většinu znamená namachrovanost.

Úpřimně si myslím, že kdyby měl Roger proti Nadalovi takovou psychickou odolnost jako Lukáš, tak by ta vzájemná bilance vypadala jinak.
Ale nedá se mít všechno.
Reagovat
smazaný uživatel
No jo, dvakrát nevstoupíš do jedné řeky... Ale musím říct, že za toho stavu 6:4, 4:2 vypadal fakt dobře. Rafa je ovšem top hráč a nedalo se očekávat, že ve Wimbledonu vypadne potřetí za sebou v prvních dvou kolech.
Reagovat
Pe3k
Tak Lukáš zázrak nezopakoval, ale nebyl od toho zas tak daleko, rozhodl druhý set. Nadal to oslavoval víc než negativní test na doping :D Jinak celkem pěkný zápas.
Reagovat
Rafaeoli25
Jakej zázrak, vždyť Rafa skoro všechno vyhrává jen díky štěstí ne?
Reagovat
smazaný uživatel
Rafaeoli, nerozčuľuj sa :D , my RAFICI sa nebavíme s takýmito blbcami ako je Pe3k...my vieme svoje a on zaslepený Srbom a ostatnými šašami nech si komentuje tie svoje nezmyselné poznámky :)
Reagovat
Roger_Federer
13..to je vek?...Pe3k je byvali fans Federera, aktualne hater Nadala a obcasne i Djokovice, takze sibto trochu netrefil.
Reagovat
smazaný uživatel
13 je počet Grandslamov Rafovích, už to nebudem meniť :p , ale som povedal Djokoviče a otatných..a ked je taký odborník ako ty :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD prečo tu trepete také nezmysli, Dakujem to je vsetko ...
Reagovat
smazaný uživatel
ale ked už o tom veku, na Pe3K to sedí...3 - trojročné dieťa, by nenapisalo taku sprostosť ako ON !!!!!!! takže to sedíí :DDDDDD
Reagovat
Madrileno
Super, vykon nic moc, ale snad se to zlepsi :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Gratulace oboum.
Reagovat
kada.tom
odveta se povedla, ale nebylo to (opět) ideální :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ježiš Mária, tu zas bolo plaču.

Viem si predstaviť všetkých tých haterov, ako si za stavu 1:0 na sety a break hore žmolili pršteky a skákali dva metre od zeme. Ale zapamätajte si, že Nadal je tenistom, ktorého je výhodné mať radšej rád ako nerád. Pretože v druhom prípade zažijete len množstvo športového smútku podčiarknutého pocitom, že je už-už na pokraji prehry a nakoniec je aj tak všetko inak. Kdežto v tom prvom vám prinesie len tony tenisovej radosti až škodoradosti.

K tenisu. Rosol hral 1,5 setu výborne a Nadala drtil. Stačil mu na to prakticky len servis a return, tak typické pre trávu. Od tohto momentu Nadal začal hrať return trošku aktívnejšie, šiel mu naproti a pozornejší divák si už od konca druhého setu všimol zmenu.

Rafa má však ďaleko k tomu, aby sa mohol cítiť na Wimbledone favoritom. Je to tenis bez medzihry, na triumf stačia dva-tri údery, to je ďaleko od jeho predstáv. Ak ho nevyradí Rosol, tak môže prehrať s kýmkoľvek v poradí, dokonca aj s Federerom.
Reagovat
PetaM
Já Nadala nenávidím a vůbec mě to nijak neobtěžuje :D :D :D :D
Reagovat
Amputace
Krásně napsáno.
Reagovat
Roger_Federer
A kdo je podle tebe tady hater?, porad se tim slovem ohanite, ale casto je to jen ze j zde jiny nazor na ruzne veci.
Reagovat
Amputace
Petřík sám to přiznal - takže on zcela bezesporu.
A kdo je tady podle tebe fanatik - pořád se tím slovem oháníte, ale často jde o to, že je jen jiný názor na různé věci..
Reagovat
Roger_Federer
Pro me je fanatik Rafaeoli25 a to zduvodu ktere jsem jiz nekolikrat napsal.Psat opevne komenty a reakce pod jeden clanek z vice svych nicku je proste na blazinec.:).
Reagovat
Roger_Federer
Taky jeste ma doma tu masku Rafy a jeho frajerka ji musi nosit do postele a rikat mu ty muj bycku...;)
Reagovat
Rafaeoli25
Abyses aspoň jednou neozval ty paciente :)
Reagovat
PetaM
To je sice pravda, ale já jsem aspoň tak slušný, že se k němu většinou ani nevyjadřuju. Takže jsem slušný hater, ne jako ostatní tady. Nenávidět někoho je zcela normální, nikdy se každý nezalíbí každému, ale já nemám potřebu pod každým článkem psát, jaký je Nadal, a že bych si rád na něho někdy něco napsal, ale udržím se. Nechci být jako vy ostatní :D
Reagovat
smazaný uživatel
S tým súhlasím. Nie každý je každému sympatický, no aj antipatia sa dá vyjadriť s určitou úrovňou.
Reagovat
PetaM
Proto se radši nevyjadřuju :D Aspoň mi to nebude omlácováváno o hlavu :D :D :D
Reagovat
Amputace
Podle mě je třeba rozlišovat pojmy nenávist a antipatie. Nenávidět rozhodně normální není. Je to již stav mysli, který může iniciovat reálné činy - tzn. že půjdu a toho, koho nenávidím, například fyzicky napadnu. V případě sportovních fanoušků to může vést k nebezpečným útokům - vždyť z tenisové historie ostatně takový případ známe. Nenávist není přirozený (tudíž normální) stav mysli, stejně jako jím není fanatismus.
Naopak naprosto normální je přirozená sympatie či antipatie, která v nás obyčejně nevyvolá pocity lásky či hněvu.
Reagovat
PetaM
Bez komentáře. Nadal není moje krevní skupina a nikdy nebude, všechno, co udělá, je mi odporné, toť vše. Ale kvůli tomu se tady s nikým hádat nebudu :D Stačí, že se hádám kvůli Petry :D :D :D
Reagovat
Amputace
Ještě se to dá možná říci lépe. Když člověk nenávidí, tak třeba tomu člověku, kterého nenávidí, přeje špatné věci. To znamená, že v tvém případě by to znamenalo, že bys přál Nadalovi zranění (např.) Já dlouho choval podobné pocity, jaké popisuješ, vůči Djokovičovi. Byl mi tak nesympatický, že mi byl až odporný. Ovšem zranění jsem mu nikdy nepřál. V současnosti ho kupodivu začínám mít docela rád, tak třeba tebe s Rafou čeká podobný osud :)
Reagovat
Rafaeoli25
Tak já nenávist nechápu vůbec, natož abych přál někomu zranění, to je ta největší ubohost..
Reagovat
PetaM
Hm, tak to ne. Zranění nepřeju nikomu. Buď ať tě porazí někdo, kdo je v tom zápase lepší, nebo prostě budeš vyhrávat ... :D
Reagovat
J.M.
Jedna podstatná věc, která tu nezazněla - nenávist není nutně něco vůči někomu. Člověk může nenávidět něco. Například něco, co někdo představuje nebo činí. Na tom není nic špatného a už vůbec ne patologického. Člověku může jít o věc samotnou, aniž by to bral osobně. V pozitivním i negativním smyslu. To je věc, kterou podle mých zkušeností velká část lidí nechápe.
Reagovat
Rafaeoli25
To máš pravdu, ale to určitě není případ např.Pe3ka..
Reagovat
Amputace
Nesouhlasím s tebou. Je to možná spíš otázka etiky než logiky a já na to mám zkrátka jiný pohled. Mnoho nebezpečných a patologických činů pramení právě z nenávisti.
Reagovat
J.M.
Tím vůbec nevyvracíš co jsem napsal.

Jinak tohle ani není věc názoru. Pokud někdo nenávidí lež, faleš, demagogii, hloupost, přetvářku nebo třeba válku, není to nic, kvůli čemu by šel páchat nějaké "patologické nebo nebezpečné činy".
Reagovat
Amputace
Vyvracím to, že nenávist není nic špatného. Podle mě nenávist špatná je - a nebezpečná.
Reagovat
Amputace
Jenže i nenávist vůči - řekněme - nesprávným hodnotám se může zvrhnout v nesprávné hodnoty. Boj s demagogií, lží atd. by měl být veden jinak (sám nevím jak, ale jinak), než skrze nenávist.
Reagovat
J.M.
Nenávist ke zlu není něco, co si člověk naprogramuje. Buď to má (často to přijde životními zkušenostmi, zážitky), nebo ne.

Za druhé, nenávist a boj jsou dvě zcela odlišné věci. Opět něco, co odmítáš vzít na vědomí. To, že někdo něco nesnáší, nenávidí, neznamená automaticky, že proti tomu bojuje. Může být zcela pasivní. Ale pokud už proti tomu bojuje, může ta nenávist být dobrým motivátorem, co ho mu k tomu dodává síly, které by jinak neměl. A je pak na člověku a jeho duševní vyzrálosti a disciplíně, jak se s tím srovná. Opět věc, kterou ignoruješ - tedy možnost, že by člověk mohl nějakou zkušenost, duševní vyzrálost a vnitřní disciplínu mít, tedy že ví jak s těmito věcmi pracovat ve prospěch dobré věci, jak využít emoci ale nenechat se jí pohltit, jak mít racionální nadhled. Ignoruješ možnost, že existují lidé svéprávní, inteligentní, nenarušení, kteří na sobě pracují. Ale oni existují.
Reagovat
J.M.
Je špatná a nebezpečná asi jako nůž, auto, padák a spousta dalších věcí. Které mohou být za určitých okolností nebezpečné a usmrtit lidi, ale samy o sobě jsou neutrální, záleží na konkrétní situaci. Ty si pořád vybíráš jednu úzce zaměřenou podskupinu (nenávist k člověku), a ještě z ní jen jeden patologicky dotažený extrém, a odmítáš vzít na vědomí cokoli jiného.

Dokud nebudeš schopný vysvětlit, jak je nebezpečné nenávidět lež, faleš, egoismus, agresivitu, hloupost, manipulativní argumentaci, demagogii, totalitu nebo třeba tu válku (abych nasadil těžký kalibr), pak jsi nevyvrátil vůbec nic.

A abych se odvrátil od věcí, které se vztahují ke zdejším diskusím, zpátky k tenistům (nebo sportovcům obecně) - řada z nich, a zejména ti nejlepší, nenávidí prohru. Což je pro mnohé velkou motivací k výkonům a výsledkům, jakých dosahují. Nikoli k tomu, aby páchali "nebezpečné patologické činy".
Reagovat
Amputace
Co je smyslem nenávisti? Co v člověku vyvolává a způsobuje? Negativní emoci. V nenávisti neexistuje pozitivum, což rozhodně nelze považovat za neutrální stav mysli. Nenávist je způsobena reakcí na něco. Nenávist není nesouhlas, který se může vztahovat k demagogii, totalitě, válce. Nenávist totiž na rozdíl od nesouhlasu není schopna produkovat pozitivní změny ve vztahu k tomu, co je nenáviděno. Nenávist je vždy kontraproduktivní, nemá žádný přínos, naopak může věci ještě zhoršit. Nenávist je totiž jistý druh zaslepenosti (na rozdíl od nesouhlasu, což je logický konstrukt), je to emoce, pocit, nikoli výsledek uvažování, který může k něčemu vést. Nenávist nevede absolutně k ničemu, lidi pouze naplňuje hořkostí. Další věcí je, že se pro ni nelze rozhodnout, stejně jako se nelze rozhodnout pro lásku. Pokud tedy někdo nenávidí demagogii, velice pravděpodobně skončí tak, že se sám stane demagogem se svojí vlastní demagogií. Ne vždy pochopitelně nenávist končí extrémním činem, velmi však komplikuje koexistenci mezi lidmi. Především ale: nenávist je hloupá a často bezpodmínečná (nelze nenávidět a zároveň být tolerantní vůči aspektům určité problematiky: buďto válku nenávidím nebo nikoli). Pokud tedy budu nenávidět lež, těžko dokážu polemizovat o tématu "milosrdné lži", pokud budu nenávidět válku, těžko budu schopen diskuze o jejích politických či ekonomických přínosech.
Reagovat
J.M.
Nemáš pravdu, to je prostě celé komplet hloupost, a s prominutím, snůška žvástů.

Nenávist pramení z osobní zkušenosti, a ta je nezastupitelná. Jak k tomu, aby člověk pochopil, co píšu (a k tomu, aby pochopil, proč to, co píšeš ty, je blbost), tak k tomu, aby ji dokázal pozitivně využít.

Člověk, který nenávidí válku, boj, konflikty, toho využívá k tomu, že se nevyhledává boj a snaží se žít v míru, nikoli k tomu, aby bojoval (maximálně může bojovat za mír, paradoxně i ve válce, což je taky pozitivní věc). Člověk, který nenávidí neférovost, se snaží chovat férově. Zpravida, proto, že má s neférovostí zkušnost a ví, jak to bolí. Člověk, který nenávidí blbost, ví, co a proč je blbé, a snaží se sám nebýt blbcem. A tak dál. Tím bych to uzavřel.
Reagovat
Amputace
JInak s Federerem jsem nikdy problém neměl. Naopak jsem ho považoval za velice úctyhodného rivala, Djokoviče jsem měl dlouhou dobu problém přijmout jako rivala "na úrovni".
Reagovat
Amputace
Sorry, to nepatřilo tady.
Reagovat
Amputace
Já mluvím o nenávisti - tedy opozitu lásky -, ne o nesouhlasu. Více ti k tomu neřeknu. Nenávist je emoce, která může být náhlá a může trvat i celý život. Nesouhlas je výsledkem toho, o čem píšeš - tedy zkušenosti s něčím. Je to výsledek rozvahy a racia. Nenávist vůbec nemusí mít důvod.
Reagovat
Denis92
Ty vsak patris zase k tym, co si v kazdom prispevku obtiera hubu o Federera.
Reagovat
tito
Příjemné odpoledne, jedna z mála otevřených kapitol konečně uzavřena :-) Ač by si přál našinec metu nejvyšší, tak nyní je již vše nad plán, a další postupy budou příjemným překvapením. Věřím však tomu, že v dalším kole se již bude Rafovi hrát podstatně lépe.
Vaamooos Rafaaa!!!
Reagovat
Amputace
Buď zdráv. Je moc dobře, že ses vrátil :)
Reagovat
tito
Díky :-))) Od AO to bylo povětšinou takové nemastné neslané, že jsem se neměl ani potřebu vyjadřovat. Od RG se to konečně obrací. Navíc ten nový systém TP nabízí možnost, jak eliminovat przniče dobré nálady. Ale faktem zůstává, že po aktivaci BL vymizí většina příspěvků :-)
Reagovat
Rafaeoli25
Jakej nadplán? Splněno bude mít až postupem do finále, nadplánem bude titul :)
Reagovat
tito
To je jasné -D Ale pochopitelně po předchozích dvou letech, navíc problémech se zády jsem skromnější...
Reagovat
smazaný uživatel
Tak ty si tradičně směšný Forehande, určitě ti za stavu 4:2 ve druhém oprávněně lepilo, kočku si v tu chvíli určitě skoro uhladil k smrti, teď se ti to píše. ;) Jinak souhlasím s tím, že být haterem Nadala je opravdu hodně těžké.
Nicméně, teď si myslím, že Nadal má to nejhorší za sebou a postoupí až do finále. Čím méně bude na kurtu trávy, tím stoupají Nadalovy šance. Navíc ani ti soupeři nejsou do předpokládané semifinálové bitvy s Rogerem nějak nezdolní Podle mě to pak Fedex prohraje zčásti hlavou a zčásti tím, že už se bude hrát na poloantuce, Takže buď v klidu. Jediný, kdo může Nadala teď zastavit, je podle mě Murray.
Reagovat
smazaný uživatel
Podpis. A razítko. Teda pod ten druhý odstavec, Forehandovu kočku neznám :D
Reagovat
Roger_Federer
Mame stesti..Forehend se ted nachazi v etape zivota, kdy nema moc cas, takze jeho moudra cteme podstatne mene nez drive.., jen sem vleti zablafka a vyleti.. k te Jeho kocce..dneska ji v prvnim a pulce druheho setu vypadali vsecky chlupy..jak ju dlabil..
Reagovat
smazaný uživatel
Smiesny by som bol ak by som vyplakaval po vyhratom sete Nadala a zvaloval to na zdrziavanie..

Po vyhratom RG sledujem Wimby úplne v pohodicke, rovnako ako pred rokom, aj dnes tomu tak bolo.."Tlaky" su mozno v Parizi, Londyn sa vzdy nesie este vo vitaznej atmosfere..

Denis, neblazni a never tymto zazitym stereotypom..O Rogerovi som sa naposledy vyjadroval snad po narodeni jeho druhych dvojciat..

Tito, si super..Rad ta vidim..A R_F, presne..Casu pomenej..
Reagovat
kada.tom
jeden maratón skončil, druhej za chvíli bude pokračovat :-D
Reagovat
J.M.
To je přesně ten důvod, proč jsou v Kyrgiose vkládány tak velké naděje. Ta vůle, drzost, psychika. To nemá skoro nikdo z mladších hráčů. Tolik mečbolů odvrátit, takhle zvládnout takový zápas s takovým hráčem. V 19 letech. To je jak za starých časů.
Reagovat
kada.tom
to bude bitva, už teď se těším :-)))
Reagovat
Frick
Na tý čáře. To nebylo žádný líznutí. To bylo přesně na čáře. Právě tyhle situace by se měly poušrět. Soupeřka si pak může dát hawk a nikdo není poškozen....
Reagovat
Frick
Na tý čáře. To nebylo žádný líznutí. To bylo přesně na čáře. Právě tyhle situace by se měly poušrět. Soupeřka si pak může dát hawk a nikdo není poškozen....
Reagovat
smazaný uživatel
KYRGIOOOOOS!!!!
Reagovat
Jabadu
tak nějak nevyhrává!
Reagovat
kada.tom
Tak dlouho se nevyužívaj matchbally (9) až o servis přijdeš :-D
Nicku, doservíruj! Chceme vidět bitvu mladých pušek ve 3. kole!
Reagovat
kada.tom
osmej nevyužitej matchball ... :-D
Reagovat
nitrotaj
už 10
Reagovat
kada.tom
dokonce, to jsem jeden zameškal :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Stan vyhrál 1. set, i když prohrával v tajbrejku až 1:5 a odvracel setbaly.
Komm jetzt Stan!
Reagovat
smazaný uživatel
A ja uz jsem bez sance na spravny vysledek;)))
Ten druhy set byl asi dost rozhodujici, jak se zda...;)
Reagovat
kada.tom
fandím drcené cihle :-))
Reagovat
smazaný uživatel
taky ghost vyhral;)
Reagovat
smazaný uživatel
:P Ale i prohrál, Rosola jsem měl ve fantasy :D
Reagovat
kada.tom
Gasquet není schopen využít matchball :-D
Reagovat
smazaný uživatel
No ja jsem celkem rad, ze neni schopen;D)))
Reagovat
kada.tom
i když nevím kdo z těchto aktérů by byl pro Jirku lepším soupeřem ...
Reagovat
Denis92
Nadal sa posunul na returne o 2m smerom k zakl.ciare a preto ovela lepsie returnuje a Rosol uz neziskava tak lahko vymeny po servise.
Reagovat
Rafaeoli25
Tak tak, navíc když Rosolovi nejde na 95% servis tak je v háji..
Reagovat
Pe3k
Velká gratulace!
Reagovat
smazaný uživatel
Velka gratulace!!!!
Reagovat
smazaný uživatel
"Petra Cetkovská prohrála s Amelií Cornetovou..."

Včera "Wozniackiová", dneska tohle... Mám pocit, že to byl dokonce ten samý komentátor. :D
Reagovat
PetaM
No, včera bylo i to, že Bára vyhrála nad Vesninaovou ...
Reagovat
dadaft
jo, některým už z toho hrabe - Muguruzaová místo Muguruzová, Pennettaová místo Pennettová...
Reagovat
J.M.
Ony jsou povolené obě varianty. Muguruzová/Pennettová i Muguruzaová/Pennettaová.

http://prirucka.ujc.cas.cz/?ref=700&id=702#nadpis1
Reagovat
dadaft
já vím, ale MuguruzAová a PennettAová zní fakt divně a ještě se to blbě říká.
Reagovat
slacker
Cornetova ... co se ti nezda?
Reagovat
smazaný uživatel
Amélie.....
Reagovat
slacker
To je ale neco uplne jineho, ja myslel ze najaky gramma nazi se toci okolo zpusobu prechylovani
Reagovat
Jabadu
takže jsem to pros ... Jirkovi velká gratulace a omluva, že jsem mu nevěřil.
Reagovat
VlS
Jupí jirka to dal, Gael je dobrej skalp a 45 bodů taky není k zahození( ani pár liber)
Reagovat
kada.tom
Jirka master! Takový nervy v závěru, poslední dvě podání a v obou hrách celkem 4 BP pro Gaela, ale Jirka to zvládl a tedy musím uznat, že se udržel a nezpanikařil :-)

Zvládnout v takovým věku 5seťák na GS s takto dobrým hráčem, bravo :-)
Reagovat
Fredy
Hurááááá! Postupuje !!!!! Gratulace. Hodně štěstí ve 3.kole. Jirko pojď !!!
Reagovat
avos
To je válec !!! A teď na Gasqueta (? nebo Kyrgiose) !!! Snad Navrátil ví, koho do DC proti Francii poslat :D
Reagovat
slacker
Joooooooooooooooooooooooooooo.
Reagovat
Fandina
Gratulka Jirkooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reagovat
smazaný uživatel
ted utekl hrobnikovi z lopaty...
...zato Rosol si na ni celkem sedl teda...;)
Aspon Kubot postup:0)
Reagovat
smazaný uživatel
a Jura nam nemuze zavrit...sakrys...
Reagovat
smazaný uživatel
a uz zavrel:)
velmi pekny skalp:)
Reagovat
avos
Ty krávo to jsou nervy ...
Reagovat
smazaný uživatel
Come on Jirko
Reagovat
smazaný uživatel
Je az nechutny, jak Nadal zdrzuje a nejni ani napomenutej...
Reagovat
Pesek12
Jirko teď udržet servis.
Reagovat
kada.tom
Reagovat
smazaný uživatel
nadale, proč ta žlutá babolatka ? ))))))))))))))))
Reagovat
smazaný uživatel
Ajdéééé!!! :) Druhý set už byl ze strany Aničky perfektní. Na returnu byla celý zápas vynikající a ve druhé sadě se chytla i na servisu. Zheng byla nepříjemnou soupeřkou v 1. setu, ale ve druhém už Ana měla výrazně navrch. Dneska se Anička snažila hrát hodně agresivně a myslím, že s takovou hrou má určitě šanci i proti Sabine (pokud postoupí).

Věřím, že Aničku napodobí Masha i Donna... Mezitím se můžu podívat na ten dnešní "šlágr" Nadal - Rosol. :D
Reagovat
horska.kraslice
Jenže první set, kdy Rosol plnou silou bušil do míčku, už je pryč. Teď už mu bude sil postupně ubývat a on nemá plán B, nic jiného než bum bum neumí.
Reagovat
kada.tom
odvrátil 2 BP a podání si udržel
Reagovat
dadaft
dneska na to má. věřím, že to zvládne.
Reagovat
kada.tom
dva brejkbally pro Jirku ..
Reagovat
dadaft
dyk to říkám. ))))))))) break.
Reagovat
avos
Pojď Jirko, teď ho řízneš !!!
Reagovat
avos
JOOOOOOOO !!! Pojď !!!
Reagovat
dadaft
tak to je škoda Yarko - celý zápas jsi o něco lepší a pak takový nešťastný tajbrejk. ((
nicméně pohyb a celkově je to dobré.
Reagovat
dadaft
výborně. forhend šlape.
Reagovat
dadaft
paráda. skvělý mix úderů a falší, celodvorcový tenis, změny rytmů.
Reagovat
dadaft
jízda.
Reagovat
dadaft
chyby.
Reagovat
dadaft
tak nakonec v klidu.
vítej ve 3K Slávo. ))
Reagovat
smazaný uživatel
vypadá na den promarněných šancí.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale i tak má Rosol po tak ttěsně prohraném setu dobrou psychiku. Nyní i přes problémy udržel servis. Ještě to může být zajímavé.
I tak si myslím, že už to Rafa zvládne.
Reagovat
kada.tom
Reagovat
smazaný uživatel
jj jsou to dneska bitvy neuveritelne...
Reagovat
dadaft
chjo.
no nic, budu to muset v lize urvat na tipování zápasů.
Reagovat
smazaný uživatel
A to jsem mu dnes z mého fantasy týmu věřil nejvíc :)
Reagovat
Pe3k
Škoda, že to Lukáš nezvládl psychicky. Při Nadalovi stáli o5 všichni svatí. Zvláštní, že zrovna při hráči, který zdržuje a podvádí, ale už jsme si asi všichni zvykli, že nežijeme ve světě, kde by existovala jakákoliv spravedlnost...
Reagovat
smazaný uživatel
No jo no, ve Španělsku je to náboženství rozšířené, pohan Rosol má smůlu. ;)
Reagovat
Amputace
"Opět"? Rád se zase dozvím něco nového.
Reagovat
Pe3k
Kukuskin sestřelí Nadala ve 3 kole :)
Reagovat
Amputace
Já se ptám na "opět" a ty odpovíš, co bude ve třetím kole :) S tebou už to nemůže být horší.
Reagovat
Pe3k
Psal jsi, že chceš vědět něco nového a já ti to napsal...A s tebou už to asi lepší nebude, ale neboj se, od fandů Nadala ani nikdo nic nečeká :)
Reagovat
Amputace
Ano, něco nového - tzn. kdy jindy stáli při Rafovi všichni svatí? V poslední době řekněme.
Reagovat
slacker
Pokazde kdyz mu tolerujou rozhodci zdrzovani. Stejne jako Sarapove
Reagovat
Pe3k
To je spíše něco starého ne? Jsem zvědavý, co se stane, až Nadalovi to štěstí dojde...
Reagovat
Amputace
To samé, co se stalo, když došlo Federerovi.
Reagovat
Pe3k
Pokud by měl Roger polovinu Nadalového štěstí, pak by měl přes 20 gs. Ale tak někdo musí mít štěstí, když už není tak dobrý tenista :)
Reagovat
Amputace
Ty jsi chudinka, je mi tě až líto, nenávist tě dočista zaslepila. Je vždy smutné vidět lidský úpadek a ty jsi za tři roky, co sem na TP chodím, zcela ztratil rozum.
Reagovat
Pe3k
To ty jsi zaslepen fanouškovstvím cheatera Nadala. Pokud chceš vidět lidský úpadek, stačí kouknout do vašeho troll klubu :D
Reagovat
Rafaeoli25
Seš si jistej, že nějakej někdy měl? :). Jinak Rog měl v letech 04-07 na gs štěstí mnohokrát, stejně tak v r.09, 10 a 12, plkáš tu nesmysly a dobře to víš..
Reagovat
Amputace
Já zaslepen nejsem, nepíšu tu na něj oslavné ódy, zato ty bliješ při každé možné příležitosti. Je to smutné - lidi jako ty, tedy takoví, kteří více nenávidí oponenta než zbožňují svého oblíbence, obvykle k.urví sport a všechen ten příjemný adrenalin kolem něj. Bez vás by to bylo daleko radostnější. Pořád lepších tisíc fanatiků, co se mohou pos.rat z nějaké (pro ně) "ikony" než jeden bezmozek, jako jsi ty.
Reagovat
Pe3k
Naopak, lidi co ku.ví sport jsou ti co nerespektují jeho pravidla a podvádí, což je tvůj idol Nadal. Já asi těžko můžu ku.vit sport, který ani nehraju závodně. Nadal je špatný vzor sportovce, protože je cheater.
Reagovat
Amputace
Žádný můj idol to není, proč by to měl být můj idol, když ani tenis závodně nehraju?
Lidé, kteří nenávidí, (nejen) sport kur.ví. Nenávist v žádném případě nevede k dobrým věcem, proto ať je těch pozitivních emocí co nejvíce a ať jsou co nejsilnější, aby byli tobě podobní brzy zahubeni. Všem pak bude lépe.
Reagovat
Pe3k
Jasně, ty tu píšeš o pozitivních emocích a chceš někoho zahubit :D To je ukazuje na to, jak jsi směšný, do sebe zahleděný a nenávistný člověk.
Reagovat
Amputace
Ano, pozitivních emocí ve sportu. Protože dle mě převládají ty negativní, jejichž ty jsi reprezentantem.
Do sebe zahleděný jsem, nemám problém to přiznat. Nevím, proč bych neměl být. Lepší než být zahleděný do sportovce, kterému ani nefandím.
Reagovat
Rafaeoli25
Přesně řečené, k tomu cos v posledních komentech napsal neni třeba nic dodávat, je smutný a pro normálního člověka nepochopitelný jak může někdo žít v první řadě nenávistí (kdyby to bylo vůči nějakým zk.rveným politikům tak bych to ještě chápal), já taky nemusim celou řadu lidí aťe už ve sportu nebo jinde, tím to ale končí, já žiju hlavně přízní vůči těm, který mám v oblibě, Pe3k a jemu podobní musí vést hodně smutný život, i když asi ne, pro ně je nenávist přirozeností..
Reagovat
smazaný uživatel
To mě zaujalo, proč si choval nesympatie k Djokerovi? Bylo to kvůli té sérii porážek? Jestli jo, tak to chápu, sám sem měl na Noleho vypěstovanou solidní, která vygradovala v roce 2011 na US Open, po kterém jsem si myslel, že už ho nikdo nikdy neporazí. A ejhle, on přestal vyhrávat a začal mi být nějak sympatický.
Ale u Nadalovce bych spíš čekal antipatie k Fedexovi.
Reagovat
smazaný uživatel
Taktéž mám velké antipatie k Nolemu, jsem Rafanova fans :-)
Reagovat
Amputace
Já ohromně "nesnášel" jeho chování na kurtu, tanečky, jeho způsob radosti, už pouhý pohled na něj mi nedělal dobře. Ale především se mi nelíbil coby světová jednička. Připadalo mi, že nemá zdaleka takovou grácii jako měli Federer či Nadala. Připadal mi velkohubý, jako by měl být náhle považován za nejlepšího tenistu všech dob. Působil tak na mě z tiskovek i chování na kurtu. Konkrétní příkladu už neuvedu, takový ve mně zkrátka tehdy zanechával dojem. A konečně se mi nelíbil ani jeho tenis.

Postupem času se to ale změnilo. Už někdy na začátku roku 2012, kdy jsem si začal všímat toho dobrého. Například mi je ohromně sympatický svým sportovním chováním, které je podle mě na nesrovnatelně vyšší úrovni než Federerovo, který je obecně považován za největšího gentlemana. Přiznává míče v pro sebe nepříznivých stavech, zatleská soupeři za jakéhokoli stavu a především mi enormně imponuje, s jakým nadhledem přijímá porážky. Vždy s úsměvem a upřímnou gratulací soupeři. To mi u Rafy chybí. Djokovič není tolik posedlý vítězstvím, což je na jednu stranu sympatické, na druhou stranu podle mě za cenu toho přišel o několik titulů - především na GS. A konečně: začalo mě bavit i to jeho šoumenství, které mi dříve bylo proti srsti - viz ta známá etuda s podavačem míčků na RG :)
Reagovat
Amputace
JInak s Federerem jsem nikdy problém neměl. Naopak jsem ho považoval za velice úctyhodného rivala, Djokoviče jsem měl dlouhou dobu problém přijmout jako rivala "na úrovni".
Reagovat
Rafaeoli25
A Rog snad neměl často štěstí?
Reagovat
Rafaeoli25
Už zase rozjíždíš svůj kanálek koukám, plus ubrečenost, ty jí tak jiným vyčítej, jinak všichni svatí při něm stojí asi těžko, když je nevěřící. No a spravedlnost je jednoznačně na Rafově straně, proč by měla být na straně hráče, který takhle zahraje dvakrát třikrát za kariéru?..to by to pěkně na světě vypadalo, kdyby měli mít takoví navrch :)
Reagovat
Rafaeoli25
Za to od tebe tak někdo něco čeká ty kašpárku..
Reagovat
Pe3k
Já myslím, že je to vina Atp. Bohužel tenis je stejně jako ostatní velké sporty prohnilý až do morku kosti. Doping, korupce atd. a Nadal je špička této prohnilosti.
Reagovat
smazaný uživatel
Když docházejí argumenty, nastoupí ostrá slova,lživá a nepodložená:-)
Reagovat
Rafaeoli25
To víš Pe3k je jak naši politici, mám podezření jestli to neni třeba Kalousek pod timhle nickem :D
Reagovat
smazaný uživatel
:-D teď jsi to trefil, ty mě fakt bavís :-)
Reagovat
smazaný uživatel
podstatný je, že strejc už je připosranej, vsadím vilku s předzahrádkou a saabem v garáži, že ho Rosi zase najebe ve druhým kole ))
Reagovat
nitrotaj
Dobrej nervingston, stejně jako Toni. Vamos Toreador
Reagovat
Denis92
Velka skoda. Rosol to mal dobre rozohrane v TB ale stastie stalo na strane Nadala.
Rozhodca by mohol prestat Nadalovi tolerovat to nehorazne zdrzovanie.
Reagovat
smazaný uživatel
To je nehorázné, co zas toleruj Nadalovi, Rosol tam čeká dvě hodiny, než si maestro býk uráčí přijít na příjem a to nemluvím o těch prodlevách mezi servisema.
Reagovat
smazaný uživatel
Škodaaaa :-(( Ten unáhlený náběh na síť ho stál set.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Nadal se chytil, lépe čte Lukiho servis a lépe podává. Myslím si, že servis si už vzít nenechá.
Reagovat
Amputace
Hlavně čte už servis - jak píšeš -, i ve výměnách po prvním podání se chytá, což je značný pokrok ve srovnání s prvním setem.
Reagovat
smazaný uživatel
Bych ho zabil, uz jsem mohl mit 2 sety...
2x poslat jisty set do haje...;)))) To je machr...
Reagovat
kada.tom
Druhej set s velikým štěstím, ale je! :-)
Rafo, koukej vyhrát! :-)
Reagovat
Michaelus
Tak Nadal čas mezi podáním- 29,35,31,36 - ani jedno varování zatím :D
Reagovat
Bob
Normálka.
Reagovat
smazaný uživatel
Meli na Nadala poslat tu rozhodci z vcerjska s Uytbanck. To by si slavnej Rafa ani neskrt :)
Reagovat
Roger_Federer
Presne..uz by mu to mel nekdo jednou poradne omlatit o hlavu.
Reagovat
Pesek12
A kolik je na GS oficiální čas? Komentátor teď na Nova sportu říkal 25 sek., ale neplatí toto na turnajích mimo GS. Na GS je to 20 sek?
Reagovat
Denis92
20s na GS
Reagovat
smazaný uživatel
14-12 v tie-breaku 1. setu... Sledujete to někdo? :D
Reagovat
Davor1
Odkedy kričí Rosol come on ?? Keď som bol v Bratislave na jeho zápase, tak sa povzbudzoval poď! Alebo to má podľa toho, v akom štáte hrá ? :-)
Reagovat
smazaný uživatel
mas pravdu, je to spatny psychologicky strateeeg;)
Ma rvat Vamos;)))
Reagovat
smazaný uživatel
Hlavne by mel poradne pumpovat rukou.
Reagovat
smazaný uživatel
No hlavne si prohral uz 2x druhy set;)
Tolik prilezitosti davat Rafovi...to neni ani uz odvaha;)
Reagovat
smazaný uživatel
odborník v zimě...prej jenom servis ))))))))))))))))))))))))))
musím se smát
Reagovat
smazaný uživatel
Jo!!!
2:2 :)
Super, zvladl to;)
Reagovat
smazaný uživatel
i Spanele mozne Rosolovi zatleskali...v TB vymena na 2:1 pro Rosola...
Reagovat
Jabadu
Tohle ho hodně srazí dolů. Jasně, šel si jen splnit svůj sen, má čas, ale jeden pitomý nedohraný backhand! To je neuvěřitelné.
Reagovat
avos
Toto jestli ještě vyhraje, tak udělá i Gasqueta. Snad se dá dohromady ... ale při Monfilsově podání si tento set bohužel ani neprdl. Uvidíme, držím palce. I tak je 5 setů s 24. nasazeným hráčem úspěch ... ale už to měl dohrát. Pojď Jirko!
Reagovat
Pesek12
Rafa sice dokázal udělat rebreak Lukáše a je to 5:5 ve 2.setu, ale připadá mně jakoby byl bez energie oproti zápasu s Kližanem v prvním kole.
Reagovat
smazaný uživatel
pane vlku, řeže ho úplně ve všem, za to šťouchání při výmněně stran předloni zaslouženej výprask )))
Reagovat
smazaný uživatel
No.... na stouchy se fakt nehraje, a myslim, ze Rosolovi to je uplne sumak s tim stouchem.... hlavne aby mu nepovoloval ten servis...ve druhem sete ted to byl proste kiks...a tohle si nemuze moc dovolovat;)
Pokud ho chce opravdu porazit...v TB to je ruleta
.... s timhle stylem...bud vyjde, nebo ne...
....musi drzet servis, jak urve brejk...s Rafou (((na trave se ten brejk da ziskat s Nadalem))))....pak sakrys musi ten serv drzet...TB je s Rafou fakt velky risk;)))
Reagovat
smazaný uživatel
Už od začátku to je hodně útočné utkání z obou stran. Obě hráčky jsou lepší na returnu. Z toho taky pramení, že v 1. setu bylo k vidění sedm brejků (čtyři pro Anu). Zheng nakonec ukončila set dvojchybou...

No, bude to asi ještě fuška. Anička hraje dobře, ale Zheng taky potvrzuje svoje kvality na trávě...
Reagovat
Madrileno
Zaber, poraz toho zmetka. Vamos, Rafa
Reagovat
smazaný uživatel
proc zmetka???
Baseball je nahodou pekny, zabavny a spolecensky sport...
...jenze musis byt toho ucastnikem...
Reagovat
smazaný uživatel
Nadal se dostává do tempa, Rosolovi nepadá 1. servis a ve  výměnách je Rosol jalový.
Reagovat
Frick
Škoda no. Hrát se to určitě dalo :-( 40:0 a příjít o servis je na facku. Taky ten 1. set se nemusel prohrát. V 1. kole měla štěstí Petra, dnes tedy to štěstí spíše na straně Alizé.

Škoda. Petra C. je bohužel nevyrovnaná.
Reagovat
smazaný uživatel
Luke Skywalker Rosol!
Reagovat
smazaný uživatel
Na bwin Rosol za 1,65.
Reagovat
smazaný uživatel
uuuzasny;)

Pim pam pum a je to.;)

Co s tim, ze...ano ja bych mozna vedel...stacilo by, aby Rafa zapojil i sit do hry...ale na to nema...nebo aspon neserviroval jak na antuce...
Uz s Klizanem serviroval blbe..

Dalsi brejk uuuuplneee v poho...
Reagovat
smazaný uživatel
:) Tak spanelsky komentar uz potvrzuje, chce to plan B...;)
...
Reagovat
smazaný uživatel
Spanele: cituji.... neuveritelny servisovy festival:)
Pomalu jim dochazi nadseni a napady...
...se jim tak nejak ani nedivim...;)))
Reagovat
smazaný uživatel
A Spanele ozivaji;)))
BP
No nedivim se, ted Rosol to zabil na servu...
Reagovat
smazaný uživatel
Nadal se teda pekne nastval;)
Jede ted chlapec...
Reagovat
dadaft
zaber ještě do prkýnka Petro!
v dalším kole bude Serena.
zahraješ si na wimbledonském centrkurtu.
((( davaj )))
c´mon
pojď pojď pojď
Reagovat
Bob
Škoda, měla na to dneska vyhrát.
Reagovat
dadaft
tak ne. ((
Reagovat
smazaný uživatel
Jak vidím toho Rosola a jeho namistrovanou držku, tak už jen proto mu to nepřeju.
Reagovat
Bob
:D Tak se hezky dál koukej, jak Rafa dneska prohraje ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Ok,kdyby prohrál, beru to, je to hra. Ale třeba Nole a všichni velcí hráči, kteří něco dokázali a mohli by nosit nos hodně vysoko, by se takhle netvařili, to je hnus.
Reagovat
Bob
Já ho jako namistrovaného nevidím, prostě ti není sympatický, to je celý.
Reagovat
Roger_Federer
To je tezky, nerikam ze je mi Rosol kdo vi jak simpaticky, ale ani ten Rafuv prostackej postoj ke vsemu neni nic moc.
Reagovat
taffer
Protože před každým zápasem neříká "nejsem favorit, budu se snašit chrát sfuj nejlepsi tenis ...", tak má namistrovanou držku? No, skvělej úsudek :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Je to reakce na to jak se tváří na hřišti teď,v závislosti jak se zápas vyvíjí, ne co říká před zápasem, to je inteligence:-(
Reagovat
Davor1
Zatiaľ to v hlave zvláda famózne, ak mu tá psychika vydrží tak verím, že dnes Nadala vyprevadí ;)
Reagovat
smazaný uživatel
spláchnutí toreadora ve třech, pome Luky
Reagovat
smazaný uživatel
No nevim...mne se zda...ze ne...ale i to zatim na Nadala staci...
Jedine, co drzi dobre je servis, ale ma ho tak tezko citelny, ze pokud ho udrzi...stat se muze vse...

Schvalne posloucham Spanely...ti obcas nevi jak to maji komentovat;D)))
Reagovat
Davor1
Podľa mňa vedomie, že ho už raz porazil mu dodáva neskutočný kľud a sebavedomie, vie, že úderovo na neho má a vie presne, čo má hrať. Ja mu verím ;)
Reagovat
smazaný uživatel
ja mu verim spis kvuli tomu stylu nestylu vs. stylu Rafy
Reagovat
Bob
Lukáš to dá!
Reagovat
Pesek12
Jirka bude muset prokázat bojovnost a pevné nervy.
Doufejme, že Rafa má jako vždy pomalejší rozjezd.
Reagovat
smazaný uživatel
Taky zatim moc neverim ze to Lukas da, ale zatim mu to tam na jeho pomery celkem pada
Reagovat
smazaný uživatel
Rosol namlich to samý jak 2012 neskutečný (Rafa znechuecný) jak mu to tam padá, uvidíme, jestli mu to vydrží
Reagovat
VlS
Lukin má set, Jirka 2
Reagovat
smazaný uživatel
No, zatim mne ten tip vychazi;D)))
Jeste se drzim;)))
Reagovat
smazaný uživatel
Taky mi zatím vychází tip - 3:1 pro Rafu :))
Reagovat
smazaný uživatel
;D)))
To je fakt...taky se jeste drzis, ale uznej jsem o trosku bliz;)))
Reagovat
smazaný uživatel
Tak teď asi jo :)

Teď Rafa vypadá dost v útlumu, ale konec je pořád daleko.
Reagovat
smazaný uživatel
;)) To mas sice pravdu, al nevim...
Reagovat
smazaný uživatel
Chjo... Snad to Rafa otočí.
Reagovat
rosm
tutove, haluzarovi dojdou haluze za chvili
Reagovat
smazaný uživatel
No ale Rafa je na to nevydupané trávě fakt hodně marný, vůbec nestíhá.
Reagovat
smazaný uživatel
Jako já Rafovi jinak nefandím, ale Rosola nesnáším..
Reagovat
rosm
taky ho nesnasim, arogantni blbecek, zatim nestiha, rafa neni blazen aby hral stylem jako rosol
Reagovat
PetaM
Nevěřím ... Lukáš vzal set Nadalovi ... No, jen škoda, že jediný .. Výhru bych si samozřejmě přál, ale nemyslím si, že by mohl ... Kéž by, ale asi ne.
Reagovat
smazaný uživatel
tak super, snizuje;) Ale ted jen aby chlapec nedivocel;) a zkusil to dostat do pateho...
Reagovat
Stan_Borowitz
letos ve třech?
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel
No tak, co to je Karlicko???
Reagovat
smazaný uživatel
BREAAAAK!!!
Reagovat
Jabadu
a vypadá to, že Monfils dá Jirku v pěti. Taková škoda!
Reagovat
smazaný uživatel
jirka se kousne
Reagovat
Jabadu
Už mohl být v šatně. A Monfils je na pětiseťáky machr. To každý ví.
Reagovat
Stan_Borowitz
tak...
Reagovat
smazaný uživatel
tak srovnano, je to veselejsi;) uf, ale byla to praca tedy..;)
Nic, ted uz to snad Lukas nejak pohlida...
No zatim Kyrgios na cislech lepsi...ale nevim, nevim...
Jdu se tedy "presunout" tam, kde se hraje ta tzv. odveta;))
Reagovat
smazaný uživatel
ma rad asi zajimave zapasy. Treba si chce jen potrenovat delsi zapasy na druhy tyden. Aspon v to doufam :-)
Reagovat
Stan_Borowitz
od konce druhého setu o tom utkání mluví, jakoby ho Jirka už vyhrál. Buď ví něco, co já ne, nebo vidí do budoucnosti? Docela mne to znervózňuje.

Tak a je tu tiebreak.
Reagovat
Pesek12
Co to Rafa předvádí za returny na servis čáru?
Jirko pojď a ukonči to raději v TB 3.setu.
Reagovat
Frick
Co na tom Gaelovi mohla vidět, nechápu. To ten tatranskej dřevorubec teda vypadá o dost líp.
Reagovat
Rafaeoli25
Já to otočim: a na ní je snad něco extra rajcovního? :)
Reagovat
smazaný uživatel
no jasně, má nádherně křivý nohy, luxusní tlustou prdel a tak rajcovně arogantní ksicht, že se to málokdy vidí. no a navíc nejlepší forhend na okruhu :-)
Reagovat
Frick
Tak v obličeji je krásná. No a možná Gaelovi imponovalo to, že má "parametry" trochu jako černoška...
Reagovat
dadaft
tak to Petra zvládla a srovnala na 1:1.
ještě to bude těžké,
ale šance na vítězství tady je, ne že ne.
Reagovat
smazaný uživatel
"krajanka" vratila;)
Reagovat
dadaft
Alizé má nějaké problémy s levou nohou.
Petře se otevírá obrovská šance na 3K Wimbledonu.
Reagovat
Rafaeoli25
A třetí kolo je nějaký terno? :). S losem jakej má jestli neprojde do čf tak to bude další neúspěch..
Reagovat
Rafaeoli25
Omluva, nesleduju moc ženskou dvouhru tak jsem myslel, že jde o PK :)
Reagovat
dadaft
a tak ne. asi to Alizé přešlo.
Reagovat
dadaft
tak Alizé si dává - zase pleco.
Reagovat
dadaft
tak přece jen jo, s tou nohou asi něco má Alizé - ve výměnách jede zdá se přes bolest, ale mezi výměnama té noze nenápadně ulevuje,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,, je třeba ji rozběhat Petro!

a ne si blbě prohrávat servisy. ((
Reagovat
Rafaeoli25
Ježiš co to komentuje za v.la, mluví jak kdyby Rafa na trávě prohrál skoro všechno v kariéře a v Monte Carlu prej výprask, 6:7 a 4:6 od Ferrera je výprask, o zranění v Austrálii ani slovo, to je fakt k popukání pane komentátore..
Reagovat
smazaný uživatel
Mluví jakoby pomale usínal.
Reagovat
J.M.
Tak mně se líbilo jeho "Gael Monfí".
Reagovat
smazaný uživatel
Ti komentátoři jsou dlouhodobě na presdržku když hraje Rafa. Jsem zaujatá,ale čeho je moc,toho je přiliš.
Reagovat
smazaný uživatel
to je pravda, už mě taky štve, jak mu pořád fanděj
Reagovat
aligo
TVL dvakrát podávala pro set a uhrála jen 3 fiftýny
Reagovat
Stan_Borowitz
Jirka breaknul Monfilse ve třetím a oni furt ukazují ženy...
Reagovat
Stan_Borowitz
Jirka breaknul Monfilse ve třetím a oni furt ukazují ženy...
Reagovat
smazaný uživatel
Taky nechapu...
Reagovat
Stan_Borowitz
Teď mel další tři breakbally. Škoda, mohlo být rozhodnuto.
Reagovat
Stan_Borowitz
To nevypadá dobře, po tom pádu JIrka ztratil koncentraci a přišel o break... aby ho ty promarněné tři breakbally na 4:1 nakone nemrzely...
Reagovat
slacker
Boha jeho ... ta Cetka pohrdne dalsim setem :-(
Reagovat
EllNino
nojono ..ani 5:2 nestačilo
Reagovat
aligo
je takovej Štěpánek v sukni :)
Reagovat
slacker
Stepanek je Cetkovska v kalhotach?
Reagovat
aligo
tím jsem chtěl říct že má taky šikovnou ruku ;)
Reagovat
aligo
na slajzy samozřejmě ;)
Reagovat
Frick
Paraelně :-)))
Reagovat
Pesek12
Jirka hraje zatím velmi dobře, bez zábran a jakoby bez nervů. Jirko dotáhni vítězně 2.set a ukonči to hned ve 3.setu.
Reagovat
Stan_Borowitz
Ten míč na setball byl naprosto parádní.
Reagovat
J.M.
Měl jsem pocit, že by jeho celodvorcová hra dobře fungovala na trávě, a jsem rád, že to tak je. Hezky se na to dívá. Kolikrát se tlačí k síti i několikrát během jedné výměny.
Reagovat
Frick
Vybavená celkem, co?
Reagovat
smazaný uživatel
Myslíš ty kozy? Luxus :)
Reagovat
smazaný uživatel
Chape nekdo proc misto rozkoukanyho Jirky preskocili na Petru? Clovek ma neco rozkoukany a oni mu to po sete prepnou....
Reagovat
smazaný uživatel
dyt se na to uz skoro neda divat, monfils dela kraviny...
Reagovat
smazaný uživatel
Neda se divat na vice zapasu a nechavaji je do konce.....
Reagovat
Stan_Borowitz
Já jsem z toho pinkání přepnul na Fandu, tam dávali finále Borg-McEnroe z roku 1981 tuším. I s těma prehistorickýma raketama ti chlapi hráli parádní tenis.
Reagovat
Frick
Kdy se vlastně začalo hrát s kompozitem místo dřeva? resp., kdo s tim přišel první?
Reagovat
dadaft
Connors tehdy už hrál s kovovou raketou.
Reagovat
slacker
A kdo jim povolil vetsi hlavy? Ty prehistoricke zapasy z dnesniho pohledu nejvice zesmeznuje vzhled raket.
Reagovat
dadaft
zesměšňuje?
ani bych neřekl.
prostě jiný kosmír.
ale napínavé to bylo stejně.
Reagovat
Stan_Borowitz
Ještě byl mezistupeň v podobě kovových raket... ale myslím, že v osmdesátých letech se už hrálo i s kompozity.
Reagovat
Davor1
jedna otázka: vidím že sleduješ Kubotov zápas...ako to vyzerá? na returne je tak žalostný, že nebol ani na zhode? Veď Lajovič na tráve vyhral jediný zápas, práve ten v prvom kole...má to šancu poliak otočiť?
Reagovat
smazaný uživatel
Na returne neni spatny, ale ty prechody na sit, jsou spis spatne...pri podani Lajovice, ktery i celkove lepe v prvnim serviroval...nez Kubot, takze se to potvrdilo i v TB.;/

Kubot je bojovnik...verim, ze vyrovna...
Reagovat
smazaný uživatel
No a uz je na shode...ten servis nemohl Lajovic tak dlouho udrzet...;)
Reagovat
smazaný uživatel
jo a jeste jedna poznamka... Kubotovi by opravdu obcas stacilo udelat trochu delsi vymenu...;) by to slo v poho...jenze on je proste pro tu sit uplne nadseny;) jak magnet...
ted mel super prilezitost na BP, ale on to chce brejknout rychlym prechodem na sit...tam stacilo chvili trpelive pockat;)

Snad na to Lukas prijde;D) uf...uz mohl mit brejk sakra;/ plno skody...
Reagovat
Davor1
No zatiaľ to absolútne nevyzerá, žeby sa vôbec mohol dostať k BP. Sledujem len číselne, ale to sa mi vážne nezdá normálne, aby travár ako Kubot vôbec nevedel s Lajovičom :/
Reagovat
smazaný uživatel
nabehy na sit ho dost stoji...fiftynu...
a ted budeme radi, jak to prezijeme, Lajovic ma 2 BP...
neni to ted dobra situace;)
Reagovat
smazaný uživatel
Kubot zacina divocet;)
Zacina na returnu totalne naskakovat na servisy Lajovice...toz jeden return mu vysel jak vino, ale druhy napalil do site...

Jak komentatori poznamenali, delsi vymeny moc nevidime;)

Servis by to chtelo porad zlepsit... mame tam uz 7Dfko
Reagovat
smazaný uživatel
Tak anglani ho zboznuji, ne, ze ne;)))
...koment... nice energy:)!!!
tak to je sice hezke, ja to jen podepisuji, na trave to sledovat je super, ale ted vyhodit 3 mice mimo...uf...Lukasi, nezlob...;)
Reagovat
smazaný uživatel
YEAAAH;)
Fantaaaazieeee. Ty dva winnrove returny byly jak z pohadky:)
A jsme zpet v zapase...uf...mame brejk;)
Reagovat
smazaný uživatel
Trefi mne z toho...
...na siti nas to bude asi stat mozna nejen set...;/
Reagovat
Davor1
To snáď nie je možné toto. To bude kľúčový gem zápasu, ten nepotvrdený brejk. Vidím to tak, že zase vytečie v TB :(
Reagovat
smazaný uživatel
Lajovic je na servisu fakt ok...
...ale Luky by mu to mohl lepe cist...fakt tam returnove caroval, ale on mu to tam trosku mixuje...uf...
Na tom TB, je jedno jestli vytece nebo ne...ale Lajovic by musel zhorsit servis a Lukas naopak...

Ale porad rikam Lukas je velky bojovnik...on nikdy nedava nic zadarmo...
Reagovat
smazaný uživatel
a magnificent volley a mame srovnano
Lukas v prubehu TB zarval mozne a Lajovic padl...
ale tohle bylo o hubu...
Ted uz musis Lukasi jet trosku jinak...
kdyz ten brejk ziskas, nesmi prijit fail...

Je to tak...Kubot nikdy neda nic zadarmo...wow opet pekny...
Reagovat
Frick
Co je to za hráče, že vypadaj jak hipíci? A proč je ten obraz 4:3 a má blbý barvy?
Reagovat
dadaft
legendární zápas. ))
Reagovat
sosna
a brejk i pro Jirku, paráda
Reagovat
rod_laver
gigin sedí na Monfilsovi proti Jirkovi. První mi rozčílený volal, že jsem mu slíbil vstupenky na tenis a místo toho je na koňských závodech a že si na Velkou Pardubickou může zajít u nás, ale potom si vše uvědomil a je klidný.
Reagovat
smazaný uživatel
:DDD
Reagovat
sosna
Petra C. brejkla, tak snad jí teď ten brejk vydrží a nepodělá to:-)
Reagovat
dadaft
teď zase vypadá skvěle - double break by nebyl na škodu. ))
Reagovat
dadaft
je to tam - tohle už vypadá nadějně, 4:1 a servis.
Reagovat
dadaft
chhmmm, moc dlouho to nevydrželo. ((
Reagovat
smazaný uživatel
co tam ten Monfils provadi..ani se nesnazi nastavit raketu tomu servisu
Reagovat
Stan_Borowitz
Tak Jirka má první servis dost rychlej, akorát ho moc často netrefuje. Ale když se trefí, tak většinou ani nemá cenu ztrácet síly nějakým nastavováním rakety...
Reagovat
smazaný uživatel
no, takze kdyz se jirkovi podarej 4 prvni servisy, tak je to proste cistej gam a nema cenu se snazit?
Reagovat
Stan_Borowitz
Tak nějak :-)
Reagovat
PetaM
Můžete mi někdo prosím vysvětlit, co to Gael jako předvádí? Je nasraný na rozhodčí, nebo co?
Reagovat
Stan_Borowitz
Co jako? Ničeho jsem si nevšiml.
Reagovat
smazaný uživatel
ani se nesnazi vybrat podani, ted si obiha BH jak na treninku..
Reagovat
PetaM
Jirka podal a Gael šel automaticky na lavičku, ani žádný pokus o sebrání toho servisu a zase tak dobrý nebyl, tak mě zajímá, proč je mu to jedno :D
Reagovat
smazaný uživatel
tak ho jirka aspon vyklepne ve trech
Reagovat
Fandina
Jirka má první set. Bylo to vyrovnané od obou a Veselka byl výborný v TB. Jirko ještě dva. Držím palce ... pojď pojď pojď!
Reagovat
sosna
Cetka teda na konci setu úplně out.
Za to Jirka - paráda, urval set!
Reagovat
Stan_Borowitz
První set je doma...
Reagovat
Elrondin
Jirko ještě dva, jedeeem ;o)
Reagovat
smazaný uživatel
Nadal je bez šance. Rosol ho rozstřílí. Come on Luky
Reagovat
Rafaeoli25
Seš vtipnej :D
Reagovat
dadaft
no a první set je v háji. ((
Reagovat
EllNino
závěr totálně zazdila
Reagovat
dadaft
jj, "zazdila" je slovo které sedne.
Reagovat
Bob
Škoda, že neudržela vedení a ten konec prvního setu byla tragédie.
Reagovat
smazaný uživatel
Kyrgios na cislech nevypada dobre...;/
Kohli, kdo vi co tam vyvadi...
Kubot ladi udery na siti...;) Drzi servis, a snad do TB to vyladi na max.;)
Reagovat
smazaný uživatel
Lajovic si zaridil prasatkem BP ;-O
Snad ne....
Reagovat
smazaný uživatel
Tak nastesti to Lukas ustal...teda, ale ta paska byla primo jankdovska...

No vidim, ze Petra C dala nakonec sve "krajance" set...;/
Reagovat
smazaný uživatel
Tak konecne snad vyladil, ted magicky stopvolej, ale magicky;)
Dulezite pred TB... exkluzivni hrac na travu jen, co je pravda;)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak jsme se propracovali do TB...to bude o tom, jestli se Lukas dostane dobre k praci na siti nebo ne...
Strasi mne tam ty Kubotovy DFka...no, snad to dopadne;)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak...tenhle TB jsme fakt nezvladli...
no dneska to zacina celkem nestastne...
...jedine, co je zajimave je ten Jirka teda...;)
Tak snad ty spatne zacatky se nejak obrati...
Reagovat
Frick
Proč je tem teleshopping a ne Petra?!!!!!
Reagovat
Frick
To je na přeražení, proč tam nedaj Petru, kur....va už!!!!!!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Fanda dává živě tenis až od 14 hodin, ale v klídku teď mohli dát včerejší zápas Petry.
Reagovat
anton77
Alizé mám v lizé, tak jestli vyhraje bude aspoň malá náplast. Jinak samozřejmě Petro pojď!
Reagovat
smazaný uživatel
Mám víc.
U mě jede Peťa na GS!
Reagovat
smazaný uživatel
Tak tu sa to zas rozbehlo, herné štýly, dopingové konšpirácie, vspustené Halle, španielska tlač podobne..

Za seba len mozem súhlasit s Amputace, vsetko bolo povedané..Dnes to bude zápas, kde je Rafa favoritom a podla mna to zvládne..Avsak v neskoršej fáze turnaja mu súčasná výkonnosť stačiť nebude, Raonic vyzerá byť zatial reálnou stopkou..
Reagovat
smazaný uživatel
Je jasne, kde jsem dnes musel zacit;)
Klasik servisu voleje na place...;)
Jumpuje pekne, ale zatim na siti ladi volej;)
Reagovat
smazaný uživatel
ladi i stopvolej;)
Reagovat
smazaný uživatel
Petra skvělý start!! :)
Reagovat
dadaft
teď doběhla kraťas, na který jsem si myslel, že nemá.... - a ještě to zahrála skvěle. ))
vypadá to, že se chce o vítězství porvat.
Reagovat
dadaft
start do dne je nesmírně důležitý, co ti budu povídat, takže se podle toho zařiď prosím, a zadupej Cornetovou do pažitu.
předem dík
tvůj dadaft.
Reagovat
EllNino
jedeem :D ale nebude to lehký, dej to ! :D
Reagovat
EllNino
moc jí to sluší ! :D
Reagovat
dadaft
první výměny ukázaly, že když je to kratší a vyšší, nemá ani jedna z hráček problém to "zabít".
Reagovat
dadaft
a Alize velké problémy s nadhozem.
Reagovat
smazaný uživatel
Doufám, že dnešní den bude daleko lepší než včerejšek. Včera jsem ze tří zápasů mých favoritek (Kiki, Vika, Caro) očekával minimálně dvě výhry a bohužel byla jenom jedna... Dneska mám ve hře zase tři favoritky (Ana, Masha, Donna) a věřím ve stoprocentní úspěšnost, protože všechny jsou dneska favoritkami. Masha by neměla mít problém a Donna hraje proti někdejší světové dvojce, ale Věra Zvonareva toho letos odehrála strašně málo. Pokud Donna zopakuje výkon z 1. kola, tak musí postoupit... Asi nejtěžší soupeřku má z mého pohledu Ana. Jie Zheng je na trávě celkem slušná hráčka a kdysi už Anu ve Wimbledonu porazila (v roce 2008). Já ale doufám, že se dneska nebude nic podobného opakovat a Anička postoupí. Jisté je, že z mých favoritek dneska půjde na kurt jako první (druhý zápas na kurtu č. 3). Zápasy Mashy a Donny budou možná kolidovat...
Reagovat
smazaný uživatel
Rosol sa vyjadruje ešte pred zápasom 2.kola s Nadalom. Diskusia, ktorá ma 10 otázok pred zápasom. Prečítajte si :

http://sport.idnes.cz/wimbledon-rosol-pred-zapasem-s-nadalem-dh7-/tenis.aspx?c=A140624_231215_tenis_ald
Reagovat
smazaný uživatel
Tahle odpoved mne pobavila, a nejen tahle;)

Jak spolu vycházíte?
Rosol: Když se potkáme, pozdravíme se. Ale víc se nebavíme. Já s ním problém nemám.

;D)))

A pak jeste tahle je dobra:)

Lze na něj vyzrát jinak než totální agresivitou?
Jde. Určitě. Ale já se pokusím hrát svou hru, vnutit mu svůj styl. To bude moje taktika.

:))) Celkem by mne zajimalo, o jakem stylu on hovori;) Vzdyt to snad jeste nikdo nerozsifroval;)
Reagovat
smazaný uživatel
:D na tej stránke majú vždy zaujímavé rozhovory, aj ostatné članky su dobré, hovorí tam Berdo o ruke, že ho veľmi bolí... :D
Reagovat
Fandina
Rosol pořád útočí a dává prudké rány. To je jeho styl.
Reagovat
smazaný uživatel
Ťažko sa tak hrá, treba dávať dobrú dľžku úderov, aby nemohol zatľkať z každej pozície, a tiež ma dobrý pohyb :/ ... a hlavne mať razantné udery
Reagovat
smazaný uživatel
Verim, že dnes bude odplata sladká aj s urokmi za hnusné esá v celom zápase.Rafa sa dostojne pripravý a mal by vyhrať, aj ked možno až v tajbrejkoch, pretože Rosol svoj servis nepustí možno ani raz a toho sa treba najviac obávať, Paire mu servis nezobral ani raz...už sa veľmi teším na na TOP zápas tohto týždňa...Vamoos el Matador a natri tomu namyslenému Cechovi papauľu...Vamooooos !!!! NA ROSOLA :D .......
Reagovat
sosna
Vaše tipy na Veselého? Obávám se, že dostane výprask, na trávě se ani nerozehrál.
Ale ráda se budu mýlit.
Reagovat
smazaný uživatel
Klárka hraje mix s Rosolem.. :DD
Reagovat
smazaný uživatel
:D lol
Reagovat
EllNino
tak to bude hustý :DD
Reagovat
EllNino
A taky nově zasnoubená dvojice Emmrich/Krajicek :D
Reagovat
Frick
Myslíte, že se tato dvojice před zápasem v šatně / sprše "uvolní"?
Reagovat
BooOoo
treba se Klarka s ochot(sk)ou uvolni ráda .. ale Melzer/Medina Garrigues
Reagovat
jackiec
nadal bohužel vyhraje, protože si vezme svoje vítězné slipy a pořádně se polaská v zadnici a na kuliskách
Reagovat
smazaný uživatel
videl nekdo 5.set Querrey-Tsonga? Resp. meli panove sance pri svem matchballu/breakballu?
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel
Videl, a jen se potvrdilo, ze Tsonga je blazen;)
Ale podle mne zatim nej. predstaveni na letosnim Wimbledonu!!!
Tezko se to bude prekonavat...
Reagovat
dadaft
viděl jsem jen konec 5. setu, a jak píšou jiní - rozhodně souboj hodný turnaje jménem Wimbledon. ))
Reagovat
Stan_Borowitz
bude mít jednu nezanedbatelnou psychologickou výhodu. Bude nastupovat na kurtu, na němž - na rozdíl od Nadala - ještě nikdy neprohrál a proti soupeři, s nímž má vyrovnanou bilanci a který ho na wimbledonské trávě ještě nikdy neporazil. Papírově by měl tedy bez problémů zvítězit i dnes, i když Nadal může samozřejmě překvapit.
Reagovat
Amputace
:D
Reagovat
smazaný uživatel
Jen se smejte,ale mě je z toho nějak divně. Jestli to Rafa projede, tak mě odvezou :-D.
Reagovat
Amputace
Neprohraje, není jak by prohrál. Rosol je manták, kterému jedinkrát v kariéře všechno vyšlo a porazil favorita. Jaká myslíš, že je pravděpodobnost, aby se to opakovalo?
Reagovat
smazaný uživatel
Je fakt, že všichni odepisovali Rafu i v r.10 v zápase s Robinem S. na FO,že se psychicky sesype a odvetu neustojí, a byl to pravý opak, tak doufám a VĚŘÍM :-)
Reagovat
smazaný uživatel
;D)
Reagovat
smazaný uživatel
Vím, že teď všichni mluví o zápase Rosol-Nadal (můj skromný tip je, že to bude třísetové vítězství ve prospěch favorita ;-) ) ale já bych dal do pozornosti zápas Federer-Muller, kde asi většina očekává jednoznačné vítězství Rogera, protože Muller je až 105. hráč světa, ale... v zápase s Julienem čelil jedinému brejkbalu za celý zápas, to znamená že je to primárně servisman. Roger bude muset využít každičkou šanci na returnu, ale jak je známo, v tom poslední roky Roger příliš nevyniká, jeho efektivita proměňování brejkbalů bývá většinou tragická.

Janekdův tip, že Muller vezme Rogerovi set, se mi vůbec nezdá odvěci.
Reagovat
Stan_Borowitz
už své body a prize money z loňského roku obhájil, takže jej nemusí svazovat nervozita a může hrát klidně a uvolněně.
Reagovat
smazaný uživatel
No ale ani Muller nemusí pociťovat nervozitu, protože favoritem není ani náhodou, hraje stylem, který je na trávě docela nepříjemný, takže na 1 vyrovnaný set proti Fedexovi podle mě má.
Reagovat
Stan_Borowitz
Určitě, chtěl jsem jen poukázat na to, že kdyby to bylo první kolo, mohl by Roger třeba zpanikařit, že přijde o ty body a prize money a kdoví, co by se pak mohlo stát. Tahle starost mu ale už odpadla, bude se moct soustředit čistě na hru. Tím jeho šance proti tomu, kdyby se utkali v prvním kole, výrazně vzrostly.

Nadal je na tom líp, ten bez toho tlaku hraje už od prvního kola.
Reagovat
smazaný uživatel
Muller je "legenda";) takovy klasik z te druhe treti linie...;)
Toho nikdo nepodcenuje...;)
Podle mne ma na to i Rogera porazit, ale taky bych spis videl ten jeden set...
Reagovat
Denis92
Tiez sa toho obavam..myslim si, ze potrapi Rogera ovela viac ako napr Rosol Nadala.. Muller je servisman a trava mu vyhovuje.
Ako vravis, Roger bude musiet vyuzit kazdu ponuknutu sancu inak to bude tazke a bude sa to hrat cez TB, ktore mozu dopadnut vselijako.
Reagovat
Pe3k
Rosol svůj zázrak nezopakuje, ale Nadal bude v prvním setu pos.aný až za ušima, stejně jako v prvním kole. Jinak bude mít vážný problém ve čtvrtfinále. Můra má dobrý los a může to celé vyhrát pokud se ve finále vyhne Nadalovi. Nolan končí v semi, pokud tam potká zrzka, v případném finále prohraje tak jako tak. Roger má šanci pokud se vyhne Nadalovi, ale obávám se i Wawrinky. Suma Nadal je favorit, pak Můra s Rogerem a malou až žádnou šanci má šašek Djokovic.
Reagovat
SwissMaestro
Osobně si myslím, že letos ve Wimbledonu je poslední reálná šance Rogera aby porazil zdravého Nadala na GS :)
Reagovat
smazaný uživatel
Zdravého jej naposledy porazil někdy v 2009 :)))
Reagovat
SwissMaestro
Tm 2011 také :)
Reagovat
smazaný uživatel
;))
Reagovat
Pe3k
Zdravého nikdy a zdravého nikdo :D
Reagovat
Denis92
IW 2012
Reagovat
SwissMaestro
IW 12 jsem raději neuváděl, protože by bylo plno keců, že to bylo před Wimbledonem a že už měl Nadal nějaké to zranění :D Ale i kdyby...to samé loni v IW akorát opačně :)
Reagovat
Denis92
tak vzhladom nato, ze par tyzdnov nato vyhral RG nemoze byt o zraneni ani rec..
Reagovat
Roger_Federer
Zadne zraneni nemel, ani v IW, ani ve Wimbledonu a ani behem te pauzi, proste mel smulu a odpocival...
Reagovat
Amputace
Ty už bys měl konečně pochopit, že zranění není na této úrovni pouze to, když si vymkne někdo kotník nebo zlomí zápěstí a musel na operaci. Vím o tom sice prd, ale stačí mi z vlastní zkušenosti, když mě např. pobolívá noha nebo píchá v zádech a maximum ze sebe prostě nevydám i kdybych se zbláznil.
Reagovat
Roger_Federer
Nepopiram ze mel problemi ze zady ted ve finale AO, tvrdim dluhodobe ze v roce 2012 o zadne zraneni kolena neslo..
Reagovat
Pe3k
Každého sportovce něco bolí, ale jenom Nadal se na to vymlouvá...
Reagovat
smazaný uživatel
jedine vazne zraneni je amputace...
Reagovat
Amputace
Mně také nepřipadal v zápase s Rosolem nějak zdravotně limitován. On ostatně (pokud si dobře vzpomínám) vynesl až několik dnů po tom zápase, že ho bolí koleno, vynechal další turnaj, a když se to nelepšilo, vynechával další. Opravdu jsi natolik naivní a předpokládáš, že Nadal "simuloval", aby tak ztratil možnost reprezentovat svoji zem na OH?
Reagovat
Amputace
To není pravda. Ne každého sportovce něco bolí chronicky nebo dlouhodobě.
Reagovat
Pe3k
Ne no, Nadal je jediný koho něco bolí :D Bože bože co vy Nadalovci máte místo mozku? Asi Rosol co? Pravda je taková, že Nadal trpí psychosomatickými potížemi, až bude jednou zraněný, tak poznáš ten rozdíl...Nejsi přeci tak hloupý ne? Chápu, že většina fandů Nadala jsou tupé ovce, ale ty ne, tak se prober z toho zaslepeného fanatizmu...
Reagovat
Roger_Federer
Ne.nesimulival, jsi dost chytry abys vedel kam smeruju..Proste mel pech.
Reagovat
Amputace
Pokud se nepletu, tvá dlouhodobá teorie je, že se psychicky složil po té porážce. Já si to ovšem neumím v praxi dost dobře představit. Jak to vypadá? Vrátí se ze zápasu domů a řekne: "Já prostě nemůžu hrát, proto teď budeme co nejdéle odkládat můj návrat."? V tom roce vyhrál RG, kde navíc po sedmi porážkách v řadě zdolal Djokoviče, své si splnil, neměl důvod se "psychicky složit" po neúspěchu s Rosolem, který - jak jemu samotnému muselo být jasné - zahrál zcela mimozemsky. Vůbec nenacházím důvody k tomu, proč by se měl psychicky složit. Navíc ve Wimbledonu ani neobhajoval titul. To bych spíše bral argument, že se psychicky složil po prohře na RG v 09, to by dávalo smysl, ovšem v tomto případě to není nic než konspirační konstrukt.
Reagovat
Roger_Federer
Tak jo, nechtel jsem bruslit po tenkem lede, ale budis..
Uz par dni po vypadnuti z Wibledonu 2012 jsem zde hodil do placu nazor a informaci od kamarada ze Spanelska, ktery je tenisovy trener, ze Rafovo zreneni bude dlouhe a ze pravdepodobne nestihne ani OH ani US v tom roce..A ze jsou info, ze ma "problem" z odevzdanym vzorkem..Napsal jsem to mesic predtim nez se tyto "spekulace" zacali sirit sami a nez na to nsrazeli nekteri teniste 2 tridy..
Reagovat
Amputace
Tak názor nebo informaci?
Reagovat
Roger_Federer
Nazor svuj , ktery jsem napsal ja informaci jsem dostal...Byl jsem zde za ni zle vyplysnen; )..
Reagovat
r.Fever
nuž takéto infošky presakovali aj z iných zdrojov, ale tu na TP je na to hlavne taký forhendík alergický, ale tak každý si myslí svoje.
Reagovat
Amputace
Mně zase například připadá podezřelé, že Federer dokázal bez jediného výpadku prakticky odehrát jedenáct sezón v řadě. Odehrál zdaleka nejvíce zápasů, na většině turnajů se dostával do finále, byl tedy zatížen maximálním možným způsobem. Nechápu, jak je možné takovou zátěž zvládnout a to navzdory tomu, jak je jeho styl úsporný. Tady jde nějaká úspornost stranou, protože normální to zkrátka není.
Reagovat
Roger_Federer
Ale, ja nepopiram, ze nejake podpurne muze brat Federer, Djokovic , Murray...kdokoliv, nebudme naivni a ovecky, toci se v tom miliony, miliardy a jsou to jen lide.Obcas predhodi nejakou obet a tim to konci, jiste ze si nedovoli sundat takove ikony, a zneduverihodnit tenis jako takovy...Pravdepodobne to proste zametli pod koberec a Rafa sel na pulrocni dovcu, podporenou legendou o koleni..
Navic o Federerovi se vi, ze ma prvotridni servis co se tyka vynikajicich prostredku z farmaceuticke fyrmy, kterou vlastni nebo vlastnil jeho otec, ceci ktere se na trh teprve dostavaji udajne mel 2-3 dopredu.Legalni veci
Reagovat
Roger_Federer
2-3 roky dopredu..
Reagovat
Amputace
V tom případě dnes už jsou ty látky, které Federerovi tak zázračně pomohly vydržet 11 v maximálním nasazení bez jediného výpadku, běžně dostupné i pro ostatní tenisty. Proč by tedy Nadal riskoval něco nelegálního, když má k dispozici tento "zázrak"?
Reagovat
Roger_Federer
Nejsme u soudu, kde ja neco obhajuju a ty pokladas otazky a vyvracis moje argumenty..Ja vychazim ciste z veci kterou jsem dostal od zdroje, kteremu verim , samozdrejme ze porad jsou to nepodlozene veci a pravda to byt nemusi..ikdyz si to "spitaji vrabci i jinde"
Nicmene..V tom zapase to na zadne zraneni nevypadalo, tezce pochroumane koleno se lecilo a zazracne vylecilo, bez operace..
Od navratu jel jak pila a po problemech ani pamatky..mysleme si kazdy ci co chceme..Muj konzistetni nazor od roku 2012 je ze to bylo jinak nez se to cele prezentovalo a historka byla vymyslena..po domluve z Atp.
Reagovat
Amputace
To není zranění, nýbrž zákrok :)
Reagovat
Stan_Borowitz
Záleží na tom, jak k tomu dojde...
Reagovat
smazaný uživatel
Každopádně dneska platí Rafovo okřídlené "nejsem favorit" :)
Reagovat
EllNino
prosímvás, nevíte, jaký zápasy bude vysílat Fanda a jaký Nova Sport ? Díky předem ..:D
Reagovat
smazaný uživatel
NOVA Sport od 12:30
Jiří Veselý - Gael Monfils (24-Fr.) kurt č. 12 / Petra Cetkovská - Alize Cornetová (25-Fr.) - současně
Serena Williamsová (1-USA) - Chanelle Scheepersová (JAR) kurt č. 1 - dle vývoje
Klára Koukalová (31) - Madison Keysová (USA), kurt č. 12
Karolína Plíšková - Sabine Lisická (10-Něm.), kurt č. 3
Jarkko Nieminen (Fin.) - John Isner (9-USA), kurt č.3

FANDA od 14:00
Lukáš Rosol - Rafael Nadal (2-Šp.), centr
Angelique Kerberová (Něm.) - Heather Watsonová (9-Brit.)
případně bude nahrazen zápasem českých hráčů, pokud vyjdou proti sobě
Gilles Müller (Luc.) - Roger Federer (4-Švýc.) centr
Reagovat
EllNino
ok díky moc :D
Reagovat
smazaný uživatel
Nikdy nechápu, proč český tenisty raději nedají na Fandu, kde mají zaručenou mnohem větší sledovanost než na nova sportu. Asi bych nemohl být programovým ředitelem :)
Reagovat
smazaný uživatel
Asi chtěj přitáhnout lidi k platícímu kanálu...
Reagovat
slacker
Kolik mi zaplati ten platici kanal?
Reagovat
smazaný uživatel
no jo, placenemu
Reagovat
safi1313
doufam ze dnes Rafa zamete s tim namyslenym blbeckem kurt!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Vamoooos...treba mu ukázať, kto je KING IN TENIS, keby aspoň potom postúpil, ale hned potom vypadne s KOlschreiberom 0:3..to bolo až hanbujúco putupujuce..tak podme natriet tomu Cechovi papulu, nech už tolko nevyskuskaje!!!! :D
Reagovat
smazaný uživatel
jo, to je pekne;) Urcite magnet nejen dnesniho dne.
Setkani dvou zaj. stylu na trave, jinde by to asi tak nevyniklo:

Nekoukejme ted na hrace, ale na styly, ktere muzeme dnes ocekavat od protagonistu...rika se hodne, ze takove veci se opet neopakuji, atd., je to mozne, ale pokud se odprostime od hracu a jejich osobnosti...tak rekl bych, ze asi takhle:

Baseball style vs. Drcena cihla style
Je prvni tyden, tipuji to na 3:1, ze vyhraje baseball stajl...

A co vy?;)
Reagovat
sosna
Drcená cihla se dnes půjde zahrabat po 4 setech, souhlasím:-)
Reagovat
Matti
Já ve 14°° budu sedět na zubařském křesle, jsem zvědav, jestli mě bude bolet více zub nebo výkon a hra Rafy. Nicméně jsem optimista a věřím Rafovi, že zlepší výkon a vyhraje 3:1 .
Reagovat
smazaný uživatel
Nadal je bez sance. Rosol ho rozstřílí.
Reagovat
r.Fever
dal som dnes kombináciu Rafa a Roger, obaja s presným výsledkom 3:1. takže toľko môj tip :)
Reagovat
smazaný uživatel
No tak me tenhle zapas vychazi od "Rosol dostane tezce na prdel" az po "deja vu".
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně tak, každý čeká, jak bude Rosol opět trápit Nadala, ale určitě to bude hladká výhra pro Nadala...Možná ne hladká, ale žádné drama :)
Reagovat
smazaný uživatel
A žádné dejavu :P
Reagovat
smazaný uživatel
Jak tady křečovitě vyhlašujete, jak Rosola smete znamená, že se taky obáváte opakování historie.

"Historie se opakuje. Poprvé je to tragedie. Podruhé komedie." :D
Reagovat
Amputace
Také si myslím, že to tentokrát bude úplně o něčem jiném (a to opravdu nepíšu, protože bych měl strach, spíš naopak - janekda: kdybychom tady psali, že nemá šanci Nadal, znamenalo by to podle tvojí logiky, že strach nemáme?). Především v tom roce 2012 se Rosolovi všechno sešlo: skvěle servíroval, jeho FH byl až nadpozemský, všechno mu tam padalo, zcela každý kratší míč okamžitě zabíjel a Nadal i přesto dotáhl zápas do pěti setů. V případě, že se Rosol nepřiblíží svému tehdejšímu výkonu, pochybuji, že bude mít dnes šanci. Ano, Nadal měl dva velice slabé roky na trávě, navíc herně se v současnosti nepřibližuje svému maximu, ale zase z něj nedělejme nazdárka, který na trávě prohraje s každým. Můj názor je ten, že si to dnes bezpečně pohlídá a Rosolovi povolí maximálně set.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale jo. Dyk prckuju :D
Nejvíc se kloním k hodně nudnému tenisu a jasnému výsledku pro Rafu. Ale jak taky říkám, historie varuje.
Reagovat
smazaný uživatel
jj 2x do teze reky se jen tezko vstupuje, ale priklady Fedex vs. Nadal, nebo Lucka vs. Petra...stoji celkem za to... zapasy jsou jine, ale styly zustavaji a v hlave to zustava take, ikdyz se do toho jde s nadsenim, ze neco zlomine;) Na trave se nektere veci podle mne lamou hure...
Zpetne....vzhledem k nejakym zmenam v povrchu atd. Rosolovou vyhru v roce 2012 nad Nadalem nepovazuji az tak za zazrak... to bych musel povazovat i za zazrak Darcise, nebo za uplny zazrak letsoniho Browna...a tech zazraku by bylo asi uz moc najednou;)
Dokonce nepovazuji za zazrak ten vcerejsi vyhrany set Stepanka...
---
Jedine s cim se urcite da souhlasit, ze to co jsi tipoval je tak obsirne, ze je jasne, ze se neco z toho stane... pokud si fakt odmyslim ty hrace...tak teoreticky 3:1 pro baseball;) krom toho dost necitelny basaball...
Reagovat
Amputace
Viděl jsi, co všechno tam v pátém setu Rosolovi padalo? Zázrak to rozhodně byl. Takhle vyjde set tenistovi jednou dvakrát za kariéru. To zkrátka nebylo normální a potvrdili to všichni komentátoři. Smůla byla - pro mě coby jeho fanouška -, že proti němu stál právě Nadal. 99% tenistů včetně široké špičky, pokud se dostanou s Nadalem do pátého setu, neustojí to psychicky. Rosol předvedl úplný opak. Nemůžeš na základě toho zápasu mluvit o nějaké Rosolově výkonnosti - tohle bylo na míle vzdáleno jeho běžné výkonnosti, byl to jednoduše zázrak.
Darcis byl o něčem jiném. Nadal hrál tak na 50%, celé to odchodil, nikdy jsem nezažil u Rafy, aby míče ani nedobíhal a jen se po nich ohlížel. Neradoval se, nebyla tam žádná Vamos, odehrál to naprosto bez srdce.
Browna snad nebereš za nějakou bernou minci (pokud jsi ten zápas viděl). Navíc nadal tam hrál unaven po RG, což se prokazatelně projevilo. Tohle podle mě nejsou indicie, které by měly signalizovat, že si to dnes s Rosolem nepohlídá.
Reagovat
smazaný uživatel
Co mi je ted po Rosolovi...

Vy tu porad rvete, ze byl unaveny, hral na 50%, zraneny a takovy kraviny...Nebo Nadal na pul plynu, jsem si take precetl, Nadal na pul plynu??? Beru jako srandu...celkem...

Staci si precist par jeho rozhovoru pro spanelsky tisk, a clovek je celkem i v obraze... sam uz tvrdi a popisuje, jake ma s travou problemy....
Rika sice, ze se neboji, ale uz rika otevrene, ze fakt s tim problem ma...a delsi dobu... priznava to otevrene po nejakych trech letech...
A je to videt...a celkem se s tim rve...

To ale neznamena, ze musi prohrat, muj tip je na Baseball...to je vse, tak se z toho neposmol...

Zpetne.... zadny zazrak to proste nebyl... kdyz se ted prihlidne, k tomu, co Rafa sam tvrdi...jen vysledek nejakych procesu...zmeny povrchu ve Wimblasu vs. jeho footwork...rika ze jede posledni roky na trave ty zapasy prez bolest...tak asi uplne nekeca...neco tam natahnout muze...mozna zkousi vyvolat litost...ale to by mu asi spis jeste uskodilo...dale proste ma uz k trave depekt...proste jde mu to z tuha...sam kritizuje uz svuj i pristup, k tomu...jenze ten radeji zdechne, nez by to vzdal...ikdyby uz nemel z toho kurtu vstat...

Zadne zazraky nejsou v tomhle smyslu...tehdy mozna...nebot nikdo nevedel, co vime ted...asi tak...
Reagovat
Amputace
No proti Brownovi byl bez nejmenších diskuzí unaven. Slíbil, že se turnaje zúčastní, to splnil. Pravda je ale taková, že už chtěl být doma u rodiny a nejebat se s nějakým bezvýznamným Halle. Jistěže potom v rozhovorech nepřizná, že se na to vys.ral. Samozřejmě to nijak nesnižuje Brownův výkon, s nímž by měl i při stoprocentním nasazení zajisté problém - stejně jako s většinou hráčů tohoto typu.

S tím Daricem a 50% jsem to možná přehnal. Stojím si však za tím, že Nadal z nějakého důvodu ten den nebojoval, jak je pro něj typické. Zranění to nebylo, on sám řekl, že zraněn nebyl, spíš bych to viděl na nějaký komplex z trávy. Když v prvním setu viděl, že to prostě nejde, tak nějak to odevzdal a v hlavě si řekl "buď jak buď".

To, co ale Rafa sám tvrdí, tvrdí na základě dvou posledních neúspěchů ve Wimbledonu. Netvrdí to na základě předešlých let. Ten zápas s Rosolem tudíž nelze přičítat problémům, které může mít s trávou. Určitě nešel na kurt a neříkal si "hergot, tráva, mám špatný pohyb" atd. To si říkal až o rok později s Darcisem. Naopak s Rosolem hrál Nadal skvěle, výborně servíroval (kolik dal es na své poměry?), v pohybu nebylo nic limitujícího. Přesto prohrál, protože Rosol byl zkrátka jinde. Ty osobně si myslíš, že s tím, co Rosol předváděl v pátém setu, by Djokovič nebo Federer něco udělali? Já o tom tedy pochybuji.
Reagovat
smazaný uživatel
Ja si myslim, ze Roger nebo Djoko by se mozna do toho 5.setu ani nedostali...bez ohledu, kdo by byl vitez nebo porazeny...Rosol nema podle mne nejaky styl...

Pravdou je, ze po Rosolovi se vratil Rafa na kurty az po pul roce!!! (tohle nemuzeme nejak okecavat, tyhle fakta)
Takze nejake problemy uz musel mit i tehdy...

Footwork bych nikdy na trave nepodcenoval, ikdyz na ni stoji Rafa.
Rafa je hrac, ktery jde do kazdeho micku...nevim jestli tedy premysli jak ty, ale moc se mne to nezda...

Komplex "vyvratil" (podle mne spis potvrdil, ale je to otazka), to co potvrdil, ....ze pro nej je trava proste celkem bolestna...jedine co si letos preje, aby prezil prvni tyden...verim, ze pro to udela vse, ale uz s Klizanem bylo videt, kolik tam tech problemu je...

Tak samo bych se mohl zeptat, ty opravdu veris, ze treba s takovym vykonem by v prvnim porazil treba Kyrgiose? No ja si tak jisty nejsem jak vy...
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist