4. den ve Wimbledonu: Rosol si zahraje na centrkurtu, Kvitová bude na jedničce

28. 6. 2012, 07:20
Previews 363
Oba hlavní kurty v areálu All England Clubu obsadí ve čtvrtém hracím dnu Wimbledonu čeští tenisté. Obhájkyně titulu Petra Kvitová se proti domácí Eleně Baltachaové představí na jedničce a Lukáš Rosol se pokusí o zázrak a výhru nad Rafaelem Nadalem na centrkurtu.
Wimbledon

Petra Kvitová porazila Elenu Baltachaovou, 101. hráčku světa, ve třech ze čtyř vzájemných zápasů, naposledy loni na antuce v Praze. "Zná ji a bude záležet na Pétě," řekl trenér Kvitové David Kotyza před včerejším tréninkem.

Lukáš Rosol vyhrál ve Wimbledonu v 1. kole poprvé zápas, a přestože ho čeká druhý hráč světa Rafael Nadal, neskládá předem zbraně. "Šance jsou, je to jenom člověk a na trávě to je pro mě nejotevřenější. Je to výzva a je jasné, že musím hrát pod rizikem," řekl.

O postup do třetího kola budou ve čtvrtek usilovat i další dvě Česky - Kláru Zakopalovou čeká Běloruska Olga Govorcovová a Kristýna Plíšková se utká s nepřesvědčivou Franceskou Schiavoneovou z Itálie.

Radka Štěpánka čeká dohrávka druhého kola s Benjaminem Beckerem. Český tenista vyhrál první set, ve druhém prohrává 5-6.

Čtvrteční program Wimbledonu:
Centrální kurt (začátek 14:00 hodin SELČ):
S. Williamsová (6-USA) - Czinková (Maď.)
Karlovič (Chorv.) - Murray (4-Brit.)
Rosol (ČR) - Nadal (2-Šp.)

Kurt č. 1 (14:00):
dohrávka Šarapovová (1-Rus.) - Pironkovová (Bulh.)
Ward (Brit.) - Fish (10-USA)
Querrey (USA) - Raonic (21-Kan.)
Baltachaová (Brit.) - Kvitová (4-ČR)

Kurt č. 7 (12:30):
2. zápas, dohrávka Štěpánek (28-ČR) - Becker (Něm.)

Kurt č. 17 (12:30):
3. zápas, Kristýna Plíšková (ČR) - Schiavoneová (24-It.)

Kurt č. 19 (začátek 12:30):
2. zápas, Zakopalová (ČR) - Govorcovová (Běl.)

Kompletní program 3. hracího dne najdete zde.
pva, TenisPortal.cz, ČTK

Komentáře

363
Přidat komentář
Fandina
A co teď Štěpula, má na Noleho?
Reagovat
Stan_Borowitz
Já nemůžu věštit takhle často, ono je to strašně vysilující...
Reagovat
smazaný uživatel
:-))
Reagovat
anajka
Lukáš bol dnes perfektný, blahoželám k výkonu a víťazstvu.
Reagovat
Fandina
Absolutorium pro komentář zápasu Nadal Rosol ... smekám
Reagovat
Fandina
Myslím tím na Nova Sport ... absolutorium pro woythu ... nadheled a přhled ... jako Basa na Eurosportu ... kluci nezlobte se, ale pro mě jste nej, tenisově ... až se budu dívat na formule nebo dostihy, tak to bude jinak. Woytho ... díky, super koment na Nova Sport ... úsměv ... super zářitek
Reagovat
tito
Ach jo. Pohár hořkosti si dnes vypiji až do dna. Každopádně gratulace Rosolovi, že to ustál až do konce. Sice mne štve ale tohle se přiznat musí.
Pozn. Stane, prosím Tě, příště už nepředpovídej........
Reagovat
Matti
Souhlas. Co se dá dělat. Jdu spát.
Reagovat
Matti
pojď ještě. Jedno ze dvou podání mu vezmeš.
Reagovat
Matti
Tak už jen poslední šance.
Reagovat
Matti
Tak Rosol dopodával naprosto v klidu. Gratulace.
Reagovat
pepin
A sportovní je, že se Rafa před každým podáním drbe v za..., škrábe za levým uchem, pak si utře nos a škrábe se za pravým? Co to tady říkáš co je sportovní?
Reagovat
Fandina
3:1 Lukáš ve třetím, je normální kluk, dej to Lukáši ... podrž servis a bude to super ... kašli na rutuály ... hraj sebevědomě ... máš na to
Reagovat
Fandina
Jedná se o pátý rozhodující set ... Lukáš je sebědomí zdravý kluk ... vyhraj
Reagovat
tommr
Nadal je poloviční blázen - to jeho výstřední chování na kurtu, který se mu neustále toleruje by nikomu jinýmu neprošlo ... :)
Reagovat
Fandina
Sorry ... omlouvám se ... Lukáš je seběvodomý zdravý kluk ... s tvrdým y ... česky ... jo znovu omluva ... úsměv
Reagovat
tommr
my ti rozumíme - nemusíš to pořád opravovat ... :)
Reagovat
Fandina
Děkuji ti ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Ja nemam problem priznat, ze Rosol hra dobre, naozaj predvadza skvely tenis..No v Londyne je momentalne sunny day, svetlo..Do 21.30 nehrozi nebezpecenstvo tmy...Vrchny rozhodca sa v takychto pripadoch radi s hracmi, Rosol to vyuzil vo svoj prospech..Navyse moj nazor potvrdila aj ta vec v tretom sete..Ak som dobre videl..Vsetci vieme, ze Nadal vzdy prichadza na stolicku ako druhy, z povercivosti..Rosol tam vsak zostal stat a cakal kym Nadal prejde ako prvy..Videl to niekto?..sledujem to na sekanom streame, mozno to bol omyl, no aj z reakcii Rafu sa zdalo, ze to Lukas urobil..
Reagovat
tommr
a Lukáš snad může za to, že je Nadal takový pověrčivý pako? Jestlli má Nadal s tímhle nějaký problémy tak by se měl léčit ... :)
Reagovat
Fandina
Forehand ... Lukáš Rafu přečetl a všechno dělá proto aby ho dostal, jasně, máš pravdu. Fandim Lukymu. Uvidíme.
Reagovat
a.magerova
Prostě podle pravidla: Co není zakázáno je povoleno.
Účel světí prostředky.
Rafa zdržuje, tak Rosol narušuje rituály.
Reagovat
smazaný uživatel
Jasne, je to povolene..Robi to sikovne..Len to nie je sportove, to je vsetko na co sa snazim upozornit...Ak vsak vyhra, bude to regulerne vitazstvo, Nadal musi Rosola postavit aj keby robil vsetku zlobu sveta..
Reagovat
tito
Mně by spíš vadily ty časté diskuse a poskakování na zadní lajně ala Marion. Ale hráč Rafova formátu to musí ustát.
to tommr - pokud nesouhlasíš s příspěvkem obrať se na pisatele- nemusíš hned osočovat hráče.
Reagovat
Stan_Borowitz
No tak to bych mu nevyčítal, to je součást psychologické války, v níž Nadal bojuje zase jinými zbraněmi. Ale nelíbilo se mi to, že se neomluvil za to prasátko...
Reagovat
Padme
Nadal je mistr vyvádění všech z míry, Djokovič to stejné. Proč by měl Čech, co to dělá, být křivák...? Rosol by si zasloužil vyhrát.
Reagovat
Fandina
Rosol poskakuje na základní. Mění čepice a chce vyvésts Rafu z míry no a co. Když to vyjde, dobře.
Reagovat
Matti
Zaslouží Rosol? Až vyhraje, tak si to zaslouží, dříve rozhodně ne.
Reagovat
Padme
By si zasloužil za to co předvedl.
Reagovat
Heather_Fedex
jeste by lukas rafovi mohl rozkopat ty jeho lahve usporadane podle pravitka....
Reagovat
tommr
to radši ne - to by mohlo Nadala úplně psychicky odrovnat a chudák Rosol by ho pak měl na svědomí ... :)
Reagovat
Matti
Dost přízemní.
Reagovat
tommr
hlavně to neber tak smrtelně vážně ...
Reagovat
smazaný uživatel
Nic v zlom ceski priatelia, ale zda sa mi, ze Rosol je poriadny krivak...Kludne mohol zapas pokracovat, to Rosol ziadal prestavku na zatiahnutie strechy...Psycho, ze sa tenistovi ako je on vyhovelo...
Reagovat
Stan_Borowitz
Tak on tady někdo před časem psal, že se s ním někde setkal a že na to nemá hezké vzpomínky...
Reagovat
smazaný uživatel
neuveritelny, ze nedovedes byt chlap a priznat realitu.. :-) Jinak je mi celkem Rosol jedno, pokud vyhraje - zajimavost, pokud prohraje - potvrzeni predpokladu...
Reagovat
Fandina
Lukáš ... je inteligentní, chce vyhrát ... no a co
Reagovat
smazaný uživatel
O com tocis Sojka?..Vrat sa k tenisu..
Reagovat
smazaný uživatel
O zatažení střechy nerozhoduje Rosol!
Reagovat
a.magerova
komentátor na začátku 4. setu říkal, že pokud se půjde do 5. setu, tak se bude zatahovat střecha, tak co tu řešíte, že Lukáš.... to přece není pravda !!!
Reagovat
smazaný uživatel
Co tu hledáš, Slováku! Jdi si na svý ...
Reagovat
smazaný uživatel
ze se to dnes nedohraje.....
Reagovat
anajka
Práveže pred chvíľou hovorili,že sa to dnes dohraje, ale pravdepodobne budú po tomto sete zatvárať strechu.
Reagovat
tommr
zajímalo by mě co se dělo v závěru zápasu. Až do stavu 4:0 ve druhým setu šlo všechno jako po másle, ale pak zřejmě Petra nějak vypadla z rytmu a z posledních šesti her vyhrála jen dvě. To se v závěru Baltacha tak zlepšila nebo naopak Petra tak zhoršila? :)
Reagovat
Stan_Borowitz
ztratila koncentraci a začala kazit to, co předtím nekazila.
Reagovat
smazaný uživatel
Proč jako na netu? Nováci vám přepli na Rosola?
Reagovat
pepin
Do stavu 4-1 šlo vše normálně a ještě v dalším gamu to bylo 40-15 a Petra měla nalitý volej na síti, který místo aby zahrála hlavou lehce do kurtu tak jej vyhodila a šlo to z kopce. Opět její úlet a neumím si nebo nechci domyslet kdyby ta nemožná angličanka vyrovnala na 4-4. I tak mečbol proměnila při svém podání při stavu 40-3O. Nevím, jí stačí tak málo aby ji to rozhodilo až je to k nevíře.
Reagovat
tommr
ten zazděnej volej jsem náhodou viděl, protože to zrovna NovaSport na chvilku přepnul na zápas Petry - to bylo strašný selhání v nejméně vhodným okamžiku - proti silnější soupeřce by se tyhle zbytečný hrubice mohly Petře pořádně vymstít ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Potřebujeme 12. grandslamový titul.
Rosol ještě dva roky zpátky neprolezl grandslamovou kvalifikací snad ani po 15 pokusech a teď tohle.
Reagovat
smazaný uživatel
jste mozna preve potkali svyho Gulbise..
Reagovat
tito
Sojko! Nestraš!!!
Reagovat
Matti
Není možná. Sojka a sýčkuje. :-))
Reagovat
tito
:-)))
Reagovat
smazaný uživatel
sojky meni hlasy s chuti... :-) Ta pauza se mi ale prilis nelibi, bude to vlastne jeste jeden minizapas...
Reagovat
Fandina
V pátém uvidíme ... Luky má sebevědomí a co na to Rafa? ... tak se ukaž hochu ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa začne na podání, což je pro 5. set klíčová věc.
Reagovat
Stan_Borowitz
pomoct by to ale mělo Rosolovi, Nadal se v posledním setu docela rozehrál...
Reagovat
Matti
Ano, Rafa byl rozjetý. Snad začne tam, kde skončil. A Lukáš už nebude dělat vlny. Ale klobouk dolů, za to, jak zatím hraje.
Reagovat
smazaný uživatel
tomu moc neverim, hraje se normalne od zacatku. Souhlas s Brozem, servis je velka vyhoda, navic je pryc to kouzlo "okamziku" a "moment" prekvapeni.. :-(
Reagovat
Fandina
Rafa je ve výhodě, má podání, teď záleží na síle Lukáše, jestli na to má herně ... psychicky o tom nepochybuji. Rafa má navrh, to potvrdil ve čtvrtém. A proto Luky ... pojď pojď pojď
Reagovat
dadaft
zdá se, že proroctví mocné začíná se naplňovat.
Reagovat
Stan_Borowitz
sice Lukáš trochu přehazuje pořadí setů, ale jinak se drží taktických pokynů. Čtvrtý set by měl zase nechat Nadala vyhrát v tie-breaku a pak ho dorazit v pátým.
Reagovat
Stan_Borowitz
Tak se nám to české finále zase o něco přiblížilo. Škoda těch nevyužitých šancí v prvním setu, kdyby měl trochu štěstí, mohl Rosol vést už 2:0...
Reagovat
Fandina
přiblížilo, přiblížilo ... jak říkáš, škoda prvního setu ... jedeme dál
Reagovat
Heather_Fedex
kdyby, kdyby....
Reagovat
pepin
Kde se to v něm bere. To je neuvěřitelné jako kdyby na druhé straně stál nějaký čajda. Moc dobře a má druhý set. Tak pojd dál. Zato ta Petula co zase vyváděla v tom 2 setu je také nemožné.
Reagovat
VlS
Prostě jen čučím.
Reagovat
Fandina
Peťule vyhrála ... co víc si přát ... super a velká gratulace Petře
A Lukáš ... věřím že vyhraje
Reagovat
tommr
taky by mě zajímalo co se tam dělo v závěru zápasu? Až do stavu 4:0 ve druhým setu hrála Petra skoro bezchybně, ale pak přišel zřejmě nějakej zlom a z posledních 6 her vyhrála Petra jen 2. To se Baltacha tak zlepšila nebo naopak Petra tak zhoršila? :)
Reagovat
Fandina
Petruška vyhrála, není co řešit ... úsměv
Reagovat
tommr
dneska naštěstí ne, ale proti silnější soupeřce by takový zaváhání jako předvedla Petra v závěru dnešního zápasu mohlo mít zlý následky ... :)
Reagovat
Fandina
Neřeš to, Petruška takhle hraje pořád, vítězství se počítá, je nevyrovnaná no a co. Má krásné nohy a ženskou postavu a je super ... vyhrála a to je to co od ní chceme ... super holka ... vyhraj to ... hrát umí je super ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
krásnej výkon Petry jen aby jí to vydrželo celý turnaj :-)
Reagovat
dadaft
tvl, ten alarm nebo co to je, co tam teď furt píská, to je psycho...
jinak pohodka. ))
Reagovat
BooOoo
má strašně zajímavé heky, úplně jiné než Sharapova nebo Azarenka, takové více .. vzrušující :D
Reagovat
tommr
a už má k dobru dva brejky ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Aktuální stav TV gratis přenosů:
V SD rozlišení: 6712 Nadal, 6713 Kvitová, 6714 Williams/Williams, BBC 2 Kvitová
V HD rozlišení: BBC HD Kvitová
Reagovat
Fandina
Peťo ... pojď pojď pojď
Reagovat
smazaný uživatel
Kriste pane,to co sa deje na centri??..Sledujete to niekto?,.S Rosolom celit tolko setballom??..Tymto tempom a v tejto forme si moze Rafa bookovat listky na nedelne finale v Kyjeve..!
Reagovat
Heather_Fedex
jezisi, nesil, tak dostal ranare, popasoval se s tim, uhral set a ted by uz nemel mit problem...
Reagovat
smazaný uživatel
Na konci 1. setu to nevypadalo moc dobře. Začátek druhého je taky děs.
VAMOS RAFA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reagovat
Stan_Borowitz
troufám si říct, že dostat dnes Nadal Gulbise v té fazóně, ve které hrál s Berdychem, tak už by si balil kufry. Připadá mi, že s ním není něco zdravotně v pořádku.
Reagovat
tito
Příšerný zápas. Nevzhledný. Opravdu se Rafa na trávě zatím necítí nejlépe.
Ale klid, on se rozehraje. :-)))
Reagovat
smazaný uživatel
Taky si myslím, že má Rafa nějaký zdr. problém, to není jeho pohyb, aby hrál takhle s Rosolem, něco není v pořádku :-((
Reagovat
smazaný uživatel
Zapas bohuzial nemam moznost sledovat, no skore naznacuje mizernu formu..Ak ratam aj zapas s Bellucim, tak si uz na trave prehral 5-6krat servis..Na RG si ho na ceste do finale prehral len raz, na porovnanie..Ukludnujem sa tym,ze aj v case,kedy W. vyhraval mal 5setove prve kola..No to je skor fakt pre povercivych..
Reagovat
smazaný uživatel
zatim ten Rosol neni az tak nezajimavy... ;-)
Reagovat
tito
No co mám říct. Trpím. Velmi. Jako kdyby tam stál někdo jiný....
:-)))
Reagovat
Matti
Rafa nehraje špatně, ale Rosolovi to tam padá neskutečně. Nevydrží mu to. Věřím Rafovi, že to otočí.
Reagovat
tommr
místo na původně plánovaný jedničce. Hlavní ale je, že to dneska stihne a že jí uvidíme v televizi ... :)
Reagovat
dadaft
do budoucnosti hledí s optimismem...
Reagovat
smazaný uživatel
Dost nemile mě zde překvapuje to věčné omílání ová ová ová některými novými čtenáři. Před pár lety se to tady (návštěvnost tehdy byla okolo 5 tisíc) téměř nevyskytovalo.
Reagovat
Heather_Fedex
ja si taky v roce 2009 pamatuju, kdyz komentator v telce rekl sharapova (pouze s jedinym ova)
Reagovat
Fandina
taky tady odsud ... pojď pojď pojď
Reagovat
Fandina
... jen jsem to napsala, tak Lukáš přišel o podání ... no nic, stejně fandím, trpělivě na Rafu a znovu ... pojď pojď pojď
Reagovat
tommr
zatím se Lukáš drží dobře ... :)
Reagovat
pepin
Máš pravdu, hraje dobře, Nadal zatím nic moc.
Reagovat
tommr
škoda těch nevyužitejch setbolů v TB ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Je to tam!!! Ale o těch Karlovičovejch volejích se mi asi bude zdát. Kdo tvrdil, že Karlovič neumí hrát technicky tak mlel pěkný sračky.
Reagovat
Denis92
sleduje tu niekto Tsongu? co sa s nim deje ze nevie prekonat Lopeza? a Del Potro co vyvadza v 3sete?
Reagovat
smazaný uživatel
Aktuální stav TV gratis přenosů:
V SD rozlišení: 6711 Azarenka, 6712 Fish, 6713 Tsonga, BBC 1 Murray
V HD rozlišení: BBC One HD (+ test 7815) Murray
Reagovat
tommr
pořadatelé jí totiž dali na jedničku až jako poslední a vzhledem k hlemýždímu tempu jaký nasadili Fish s Wardem (na každej set potřebujou aspon hodinu a jsou teprve ve třetím) je skoro nemožný, aby se ještě dneska na kurt dostala. Nechápu jak můžou takhle vyjebávat s obhájkyní titulu ...
Reagovat
ludolf
Myslím, že je reálná šance, že na centru a 2 skončí zápasy výrazně dříve a že by ji přesunuli.
Reagovat
tommr
tak je jasný, že přesun na jinej kurt je jediná šance na to, aby Petra stihla svůj zápas odehrát ještě dneska. Od pořadatelů je to ale krajně neuctivý jednání. Úřadující šampionka by měla mít zaručenej nejlepší kurt a aspon přibližnej začátek zápasu ...
Reagovat
smazaný uživatel
A jak s ní vyjebávají? Nikdo přece nemůže odhadnout délku utkání jednotlivých zápasů. Dát ji na jedničku snad je dostatečně důstojné nebo ne?
A v GB je teprve půl šesté, myslím, že se to v klidu stihne, nepanikař.:-)
Reagovat
smazaný uživatel
myslím samozřejmě, že se to stihne s přesunutím na jiný kurt....
Reagovat
tommr
na jedničce to už dneska nestihnou a to muselo bejt jasný každýmu kdo má o tenise aspon minimální přehled a ví jak hrajou Fish nebo Raonic. Takže nezbyde než ten zápas přesunout a otázka je kam? Na lepších kurtech se budou ještě hrát další zápasy a Petra tak nakonec skončí na nějakým zastrčeným kurtu bez kamer ...
Reagovat
ludolf
Tak Azarenka může skončit poměrně rychle.
Reagovat
smazaný uživatel
Nedají ji nikam bez kamer. Na dvojce to bude rychlé, Azarenka už vede 5:2. A na centru to taky nemusí být zdlouhavé. Ale myslím, že jí dají na tu dvojku.
Reagovat
tommr
no ta dvojka vypadá asi nejnadějněji. Azarenkový sice normálně nefandím, ale dneska jí výjímečně přeju, aby to ukončila co nejrychlejc ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Také si myslím, že to půjde na dvojce rychle. Doufám, že to tak bude, protože zítra bych jí určitě neviděla, tak ať se Azarence daří.
Reagovat
tommr
tak dvojka a trojka jsou volný - jsem zvědavej kam (pokud vůbec) Petru přesunou .. :)
Reagovat
ludolf
Už byla naplánována na 2.
Reagovat
ludolf
A už hraje.
Reagovat
tommr
a začala slušně - hned v první hře Baltachu brejkla ... :)
Reagovat
Sonja
Karlovič 7 dvojchyb, 32 UE proti Murrayho 6...nic moc no:-))
Reagovat
VlS
Chtěl bych se zeptat na jednu věc. Je mi jasné, že komerční televize žije z reklam a musí tedy odvysílat to, za co je placená. Nerozumím ale tomu, proč po reklamách je vysílaná jakási upoutávka na Nova Sport, úvodní obrazovky s míči a podobně, když na kurtech už běží výměna. Nedá se s tím něco dělat?
Reagovat
Fandina
Teď slyším, že začal komentovat, tak uvidíme co se od woythy dozvíme ... tady :-) nebo z telky ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Dá se dělat. Já během celého Wimbledonu na BBC gratis přenosech NIKDY nevidím ani JEDNU jedinou minutu reklamy, Sport expresů, upoutávek, Horsta Fuchse, motorek a podobných skvostů.
Reagovat
smazaný uživatel
Vlsi, díky reklamám existujou volné nekódované FTA televize.
Komerční televize by měly žít hlavně z příjmů za šíření v kabelovkách nebo od satelitních poskytovatelů.
UPC a Skylink, Digi apod. platby od diváků televizím v nějakém poměru převádějí. Občas si platím. Vadí mi, že na jinak zajímavých programech specializovaných na dokumenty, jedou v tak nechutné míře reklamy. Je toto nutné?
Reagovat
smazaný uživatel
Kristýna Plíšková předvedla slušný výkon nakonec vypadla s Italkou ale v 1.setu vedla 4:2 a ve 2.setu 2:0 bohužel chybí ještě zkušenosti ale byla to pro ní dobrá zkouška :-)
Reagovat
pepin
Nevím, viděl jsem ji poprvé v životě, ale připadala mi jako bez života. Na holku 20 let byla bez nějakého výrazného pohybu. Že by nějak lítala jsem neměl dojem.
Reagovat
tommr
tak od dvojčat Plíškovic vzhledem k jejich postavě žádnej svižnej pohyb čekat nemůžeš. Od Berdycha nebo Kvitový ho taky nikdo nečeká ... :)
Reagovat
Fandina
Na holky bez pohybu celkem dobrý výsledek :-) ale vážně, má výhodu že je vysoká, takže když se rozpřáhne musí menší holka třeba popoběhnout :-), ne já nevím ale napadlo mě to, když jsem se na ní dívala, že se jaksi pololadně rozvážně na tom kurtu roztahne a ledacos tak vybrala. Jinak zbytečné chyby některé, ale viděla jsem jí hrát prvně, na rozdíl od Karolíny, tu jsem viděla naživo. Kristýna hrála líp, než jsem předpokládala. Takže gratulace k druhému kolu a zpřesnit hru, no mě se to zase radí ... úsměv
Reagovat
pepin
Tak to umíme všichni moc dobře, v pokojíku u dvojky vína jsme vítězi všech GS. Tak už se soustředme na Pétu -pozdrav-
Reagovat
Pe3k
První důležitý moment nezvládl a prohrál druhý set 6:7.
Reagovat
dadaft
jestli ho karlovič rozloží, má lendl padáka...
Reagovat
smazaný uživatel
Bez šance, hned brejk v 1. gamu třetího setu. A stejně jsi napsal strašný kec.
Reagovat
Pe3k
No Ivan to vidí na dlouhodobou záležitost, ale já osobně zatím nevidím žádné výsledky jejich spolupráce. Otázka je jestli by vůbec někdo dokázal pomoci Andymu získat gs titul, protože konkurence je extrémní Federer, Djokovic, Nadal to jsou giganti tenisu.
Reagovat
a.magerova
že pokud Murray nebude mít slušné výsledky ve Wimbl. a OH, takže se asi rozejdou, ale to je takové zavádějící, třeba Roger taky pod vedením Annacone nezískal žádný GS.
Reagovat
dadaft
je to tak. ti tři jsou zatím jinde než Murray nebo Berdych. bohužel i jinde než Tsonga a DelPo.
chtěl jsem být rádoby hlas lidu. )) - - - spolupráce Lendl - Murray bude britským tiskem nejpozději po OH souzena a rozsouzena.......
a s palcovými titulky.
na trávě má snad Andy větší šance než na antuce. držím mu palce.
Reagovat
Heather_Fedex
ale na 2. stranu ziskal pod jeho vedenim 2 turnaje mistru ;)
nemyslim si, ze za jeho gs neuspechy za podledni 2 roky spudobila zmena trenera. roger i tak nejvetsi vysledky dosahoval sam ;) a s tonym rochem
Reagovat
dadaft
lendl teď vypadal v klidu.
Reagovat
a.magerova
No já tím nechtěla hanit Rogerova trenéra, jen jsem chtěla poukázat na to, že je to dost krátká doba na nějaké urychlené závěry a že i Roger umí na výsledky čekat. Byla to vlastně taková obhajoba Ivana a Andyho :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Kdyby si Murray cs Lendlem něco dělali z britských deníků, tak ani nemusí lozit na kurt.
Reagovat
smazaný uživatel
Bože, Karlovič uhrál set a ani neví jak. Ale Murray si to projel sám, měl v tibreaku šance, za stavu 5:5 hlavně na mniibrejk. Pak už na setbol Ivo risknul return.
Reagovat
dadaft
tak to teď byla poněkud schizofrenická vsuvka novasportu. ))
Reagovat
dadaft
kurt č.17 je hodně specifický (včera tam z klubovny vyhrával šťavnatý jazz) )) - i umístění kamery je specifické
- - - ale já to prostě beru. ))
(na druhou stranu, přenosy z centrkurtu jsou jiná kávička, co si budem povídat...)
Reagovat
smazaný uživatel
Aktuálně běží gratis přenos Murray - Karlovič v testu na olympijském kanále BBC. Na malou parabolu kdekoli v CZ/SK !!! Příjem jen s HD satelitním příjímačem.

28 stupňů východně: Astra 2A
Kanál 7815 - frekvence 12129 MHz, modulace DVB-S2 QPSK, FEC 3/4, pilot off, symbolrate 29500, polarizace V, parabola od 60 cm
Reagovat
gigin
Jede to !!! Aj u nás !! :-DD Díky !! Kde na to chodíš ??!!
Reagovat
smazaný uživatel
Pravidelně sleduju články na webu Parabola, koukám na přehledy satelitních frekvencí na lyngsat.com a čtu info o feedech (tyto sportovní přenosy ale nejsou na běžně chytaných satelitech, můj multifokus je naštěstí extrémně rozsáhlý).
Reagovat
gigin
A naštěstí to písneš sem ... díky !! :-)
Reagovat
Fandina
Taky chválím, některé kanály na satelitu máme nastavené podle info Broze, ale také teď vidím kromo toho napsaného ještě například
Tsonga - BBC ALBA
Azarenka - T7 STREAM
na Astra2(ku)11954/27500/HOR
Ale nerozumím tomu, jsem uživatelka, přepínám, tak nevím, co ty údaje, které tu jsou vedeny znamenají ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
T7 na 11954 je ale mozaika šesti obrazů, nebo ne? Jinak je možný, že některé regionální programy BBC (Alba, skotské i další nesleduju) dávají jiné kurty než BBC 1 nebo 2.
Reagovat
smazaný uživatel
28 stupňů východně: Astra 1N
BBC HD - frekvence 10847 MHz, modulace DVB-S2 QPSK, FEC 8/9, symbolrate 23000, polarizace V, parabola od 80 cm
Aktuálně: Murray (BBC One HD), Fish (BBC HD)
Reagovat
Stan_Borowitz
Nemá být ta symbolová rychlost 22000?
Reagovat
smazaný uživatel
Původně 22000 na této frekvenci opravdu bylo, ale změnili to, zřejmě s přechodem na DVB-S2.
Tento parametr je potřeba v seznamu TP opravit a změnu uložit, případně přímo bez opravy seznamu proladit s výše uvedenými parametry.
Každý přijímač má při manuálním ladění trochu jiný postup, u některých HD přijímačů se vůbec nemusí typ modulace, pilot (on, off) a FEC zadávat.
Reagovat
smazaný uživatel
28 stupňů východně: Astra 2B
Přenosy BBC s možností výběru kurtu - frekvence 11954 MHz, symbolrate 27500, polarizace H, parabola od 60 cm
Aktuálně: 6711 Ferrer, 6712 Paszek, 6713 Ivanovič, 6714 Bartoli

28 stupňů východně: Astra 1N
BBC 1+2 - frekvence 10773 MHz, symbolrate 22000, polarizace H, parabola od 80 cm
Aktuálně: Murray (BBC 1), Fish (BBC 2)
Reagovat
smazaný uživatel
Murray-Karlovič break-rebreak v prvních dvou gemech? To sem teda nečekal
Reagovat
dadaft
divoký start. ))
teď by to chtělo prolomit, než se tahat v tajbrejku.
Reagovat
Stan_Borowitz
Tý jo, z toho Karloviče jde strach, kdyby se na mne takhle kouknul, tak bych mu asi skrečoval.
Reagovat
Padme
Za takový míč se má Murray omluvit a ne se radovat jako malé děcko... :-o
Reagovat
Pe3k
Gratulacion.

Come on Rosol!
Reagovat
a.magerova
říkal ve vstupu sporťák, že Radek postoupil do 3. kola, kde nejspíš bude hrát s Nadalem .... no toto, takhle zazdít Lukáše !!! Hnus velebnosti !!!
Reagovat
Pe3k
To teda jo! Přitom Lukáš vidí svoje šance otevřené :) Hlavně Radek bude hrál s Djokovicem, na radiožurnálu to spletli..
Reagovat
Pe3k
To teda jo! Přitom Lukáš vidí svoje šance otevřené :) Hlavně Radek bude hrál s Djokovicem, na radiožurnálu to spletli..
Reagovat
a.magerova
No už jsem to taky zjistila pohledem do pavouka, no o to hůůůůř, tak komu už věřit, když i vstup z Londýna v Radiožurnálu kecáááá - veřejnoprávní instituce :-(((
Reagovat
Fandina
Celkem se těším ... Radek dá Noleho a Lukáš dneska Rafu ... jednička a dvojka pryč pod českýma rukama ... co víc si přát :-)
Reagovat
Stan_Borowitz
spolu budou hrát finále...
Reagovat
Sonja
:-D budou rádi, když uhrajou 10 gamů...
dohromady:-D
Reagovat
smazaný uživatel
:-)))

Fandina - a kdo vyřadí trojku? :-)) a ještě čtyřku...
Reagovat
a.magerova
Fandina: souhlas :-))
Stan_Borowitz: nesouhlas :-((
Ema: no zase celá čtyřka před finále vypadnout nemůže, že ?!!! :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Trojka a čtyřka se nebudou vyřazovat, musí do finále.
Reagovat
a.magerova
Přesně jak říkáš :-))
Protože trojka na čtverku ve finále umí ....
Reagovat
smazaný uživatel
Jasně, že nemůže, to byla nadsázka :-)
já si přeju finále dvojky a trojky :-))
Reagovat
Fandina
Pokud to bude české finále tak asi těžko ... úsměv
Reagovat
a.magerova
Gratulace nejen Radkovi ale i Goffinovi :-))
Simon :-((
Reagovat
Padme
ten chlapec se nezdá :))
Reagovat
Frick
bude hrát ČF max. jen jedna Češka a klidně nás můžou čekat 3. k. Plíšková - Zakopalová a třeba 8F Zakopalová - Kvitová?

To je teda los. Jakoby nestačilo, že se Domča musela pakovat.
Reagovat
smazaný uživatel
Pekne, fakt pekne. Je to travarka...:)
Reagovat
smazaný uživatel
A ted bohuzel jede zas Maria:D))))
No...tohle se bude uz horko tezko otacet...
Reagovat
dadaft
Tsveto zaber. kanára si nezasloužíš.
Reagovat
smazaný uživatel
Jako chápete to někdo ??? 2x TB a pak kanár...
Reagovat
dadaft
nes.r tygřici - jinak tě roztrhá na maličké kousky. ))
Reagovat
smazaný uživatel
Je to krute, ale jak das do jednoho setu max. vse, v dalsim se hned nechytnes...uz to jede jak na toboganu:D zvlast, s takovou hrackou jako je Marie...

*No po druhem sete nadeje ozila,
pak nas Marus dost schladila:D
Reagovat
smazaný uživatel
mraz prichazi ze Sibire. ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
:D
Reagovat
smazaný uživatel
Mám raději, když jde odtama horko z těch spálených hokejek, jako třeba vloni.
Reagovat
dadaft
to jsou věci ... !!! ???
Reagovat
dadaft
Maria má štěstí, že včera zvládla první set. jinak už mohla mávat pá pá.
Reagovat
pepin
Na to ten komentátor, který ji vynášel až do nebes a nazýval ji zabijákem asi zapomněl, že vyhrála díky naprostému včerejšímu kolapsu Pironkové. Nevím zda to má ve scénáři používat takové nesmysly. Počkáme až narazí na Serenu. Fakt měl jsem dojem, že by ji nejraději ...?
Reagovat
Frick
Z kolika kurtů vlastně uměj dělat přenosy? Z pěti, šesti?
Reagovat
dadaft
tak Angelika bere první set, ale před koncem musela tahat za všechny záchranné brzdy, co jich ve vlaku našla....
Reagovat
Heather_Fedex
ted je to poradna prestrelka....makarova odvratila snad 10 brejkbalu....
ale ten posledni mic za stavu 4:3....to byla lahudka....bravo, angie!
Reagovat
dadaft
hotovo. s Angie je třeba počítat.
***
a Aleks je venku. doufal jsem v ještě jedno kolo...
Reagovat
Heather_Fedex
a jinak, komentator se seknul, kerberova nebyla loni ve wimblasu ve 3. kole, ale v roce 2010
Reagovat
Sonja
Ryan hrál moc pěkně...fakt. Proti komukoliv jinýmu bych mu snad fandila:-))
Reagovat
Pe3k
No určitě z něj bude pan hráč v budoucnu.
Reagovat
smazaný uživatel
..takže dneska další krůček..Péťo do toho!forma sice neni jako loni,ale i to semifinále by opět slušelo :)..itak úspěch po AO a FO :)
Reagovat
Heather_Fedex
davidove tricko mi prijde hodne podobne tomu rogerovmu z wimbledonu 2009 ;)
Reagovat
tommr
máte tam malou chybu:

...Petra Kvitová porazila Elenu Baltachaovou, 101. hráčku světa, ve třech ze čtyř vzájemných zápasů, naposledy loni na antuce v Praze ...

Petra porazila Baltachaovou jen dvakrát - jednou jí Baltacha vzdala předem a walkovery se nikdy do vzájemnejch zápasů nezapočítávají ... :)
Reagovat
Roger_Federer
za co tady Novasport, respektive woythu kamenujete??Vždyt granslem trva 14 dni...Me třeba nepřijde zajimavy divat se prvni tyden na hrače a hračky top 10 furt do kola..ješte je uvidime min 4x..Takže rači,snahu českych hraču,nebo takovy středni proud a dobre zapasy...I jako fanoušek Federera jsem zapas na kurtu sledoval set a pul, protože hral skvele a Fabio nemel šanci, šel jsem na jine kurty...Zakopalova vyborna..Hlavačkova dobrej zapas.
Reagovat
smazaný uživatel
Hlavne jdi uklidnit Petru:) At se tak nestresuje:) Petru Cetkovskou jsi vcera nevidel?
Reagovat
dadaft
oni jen aby řeč nestála. ))
všichni čekaj, až to zase vypukne..............
Reagovat
tommr
přesně tak - určitě je lepší hlavně ze začátku ukazovat naše hráče nebo napínavý a vyrovnaný zápasy hráčů, který v závěrečnejch kolech tak často nevidíme. Na zápasy Federera, Djokovice nebo Nadala je dost času od čtvrtfinále - ty vídáme celej rok až do omrzení... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Doufám, že si tohle Ema vytiskne a před každým svým kritickým komentářem znovu přečte :) Přeju Vám hezký odpolední zážitky s Wimblasem a večer u Čechů se těším navi!
Reagovat
smazaný uživatel
U mě to takhle nefunguje, já chválím, jen když je za co, a mám svůj nezávislý názor..:-)
Ale třeba ještě bude za co chválit :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Já souhlasím, že koukat od začátku na ty nej, není pro nezaujatýho fanouška moc zajímavý, ale mně šlo o to, že se dávají v prvních kolech jen zápasy našich..žádné jiné zajímavé a vyrovnané zápasy neuvidíš, pokud v nich není někdo od nás. Nekritizuju to jen já, ale i třeba Oskar, který tu ted asi není..minulý rok to bylo to samé..
Reagovat
pepin
Dobře to plánujete, jsme v Česku, tak většina chce vidět naše hráče, které celý rok v podstatě nemá možnost vidět. Na ty špičky je dost času. A není pravda, že nejsou vidět jiné zápasy např. včera ruská siréna, před tím Tsonga, Federer, Djok. a další. Jen pokračujte.
Reagovat
smazaný uživatel
Naprosto souhlasím s Emou ve všem, co tady pod článkem napsala, více se k tomu nemá cenu rozepisovat. Už se to tu probíralo v neděli. Já jsem stejného názoru. Sám jistě uznáš, že jeden kanál je na GS prostě málo. A argumenty, že ty nejlepší ještě uvidíme hodně, nějak neberu. Není to jen o těch nejlepších, ale prostě o atraktivních zápasech. Včem byl atraktivní zápas Cetkovská - Stephens? Že se tam tahly tři hodiny než to konečně jedna nějak zvládla? Nebo spíše ta druhá nezvládla? Včera jsem na ten zápas Cetkovské pouze přepl ke konci, otřesný byl zejména ten pohled díky vysoko umístěné kameře. Pak jste to dali na centrkurt a sám jsi říkal něco v tom smyslu, jak je to hned o level lépe vidět.
A co se stalo včera večer? Po přerušeném zápase Sharapové se hrál ještě na centru velmi atraktivní duel mezi Djokovičem a Harrisonem, ale vy jste ukončili vysílání. Zajímalo by mne proč? To máte dané přesné schéma a nemůžete operativně vysílání prodloužit? Když budete mít dva kanály, bude to určitě krok k lepšímu, ale za sebe jsem rád, že mám satelit.:)
Také by mne zajímalo, kde berete ty data, kdo chce koho raději sledovat? Myslím, že třeba tady se ti, kteří by chtěli vidět něco jiného, už ani moc neozývají a "útrpně" čekají až "naši" povypadávají. A to vůči "našim" hráčům není hezké, ale jiná cesta není... No a ti kteří mají možnost, snaží se zařídit si to jinak.
Reagovat
pepin
Souhlasím s Tebou, že jeden kanál je málo, ale co v téhle republice jde snadno. Hold je to tak, že kdo chce mít u nás široký záběr a možnost vysílání, tak se o to musí postarat sám. Vždyt víš, že jeden chce vidět Djok., druhý Nadala, třetí Tomáše, atd. Prostě to v tomto začátku je složité, protože je hodně zápasů. Nezavděčí se at to udělají tak či onak. Tak to tak berme a budme rádi, že je aspon něco.
Reagovat
smazaný uživatel
Už tady jsem a také jsem se vyjádřil, ale nebylo pomalu k čemu, vystihla jsi to vše přesně.:)
Reagovat
smazaný uživatel
opravdu nema cenu obsirne diskutovat, jen tichy podpis ode me, predevsim pod Ryana a pro ilustraci dnes - osobne me napriklad nezajima Rosol a Rafu sleduju jen vyberove, coz vubec neznamena, ze je kazdeho z nich svym zpusobem nerespektuju a neocenuju, ze ... atd. :-)
Reagovat
Fandina
Já zase naprosto souhlasím s woythou, všem se nezavděčí a co jsem zatím s Wiblu zaregistrovala od nich tak super volba. Takže chválím a o trpném čekání na něco ... pobavils mě, je na výběr z x streamů a satelitů, já třeba teď mohu přepnout na čtyři BBC kanály kde jde z Wimblu tenis ... přesto chválím Novu za výběr, rozumím tomu, že je to jednodušší než výběr na Eurosportu, který je celoevropský a Nova Sport ne ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Díky, přesně tak, ten zápas Djokoviče mě taky překvapil, že nebyl.

Pepin - ty jsi viděl celé zápasy Djokoviče, Tsongy, Rafy, Rogera atd? Já ne..Budme rádi za to, co je ?
No promin, ale s tímhle přístupem se asi daleko nedostanem, ani v tomto státě, když už to zminuješ..přesně takový přístup, jako máš ty a další, je to, proč v tomhle státě raději všichni mlčí, než aby se ozvali a NĚCO se pohnulo k lepšímu..
Reagovat
smazaný uživatel
Já tě chápu, jak to myslíš. Jen mi to trochu přijde jako takový alibismus, když ve vysílání řeknou, že se budou snažit vyhovět všem, a pak stále vysílají pouze české a slovenské hráče. Všem totiž vyhovět opravdu nejde, tak ať to neříkají. A nevím, jak to máš ty, ale odskočení si na deset minut tam a na další set jinam, pro mne jako diváka není atraktivní, nemohu se zabrat do zápasu a nic mi to pak nedá.:) Tak ať raději řeknou, že se budou jako český kanál věnovat přednostně pouze našim a bude to. Jinak samozřejmě nic proti zápasům Tomáše nebo Petry.
Tak dneska jí budeme držet pěsti, jo?:)
Reagovat
smazaný uživatel
Jsem rád, že jsem tě pobavil, úsměv na tváři je potřeba:)
Já jsem tu větu však myslel s ohledem na ty, kteří nemají možnost mít satelitní vysílání a nechtějí nebo nemohou se dívat na sekající se streamy, víš?
Také mám satelit a tuto možnost tím pádem vyřešenou, ale ne každý má tuto možnost. Třeba tenis sledují i starší lidé, kteří tak neumí s počítačem atd...Prostě jsem to myslel i s ohledem na druhé.
Reagovat
smazaný uživatel
Ne každý může přepnout, tvůj úsměv tentokrát moc není na místě..
Reagovat
smazaný uživatel
Souhlasím, nemá cenu to už probírat. A co říkáš na toho Ryana včera. Docela dobrý výkon, ne? Škoda, že k němu nebyl los kapku milosrdnější. Škoda, že ho nedokázal brejknout, ale na winnery i UE to bylo skoro vyrovnané. Tak snad příště.:-)
Reagovat
Fandina
Dobře a jak chceš tedy vyřešit výběr přenosů zápasů, když se v jeden okamžik hraje na 18 nebo kolika hřištích a 10 nebo kolik jich je na kamerách a každý je svým způsobem zajímavý ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Teď jdu sledovat Serenu, snad to vyřídí rychle a nepřipustí nějaké drama....
Reagovat
smazaný uživatel
my uz tady o Ryanovi basnili niz - tito 10:56, losy nemilosrdny, ale uzila jsem si to.. :-)
Reagovat
Fandina
Úsměv je v tenise vždycky na místě. Právě proto, že mám na výběr 5 satelitních kanálů, tak chválím výběr Novy, že se mi trefily do vkusu. To co je na satelitu, tak je všechno na streamech a ještě mnohem víc, ten kdo chce vidět toho svého a je pod kamerami, najde si to a nečeká, co u nabídnou telky, to bychom museli mít 10 kanálů a pak si ještě stěžovat že nejsou kamery na všech kurtech. Teď hrála Květa se Strebotnik debla, vyhrály a na kamerách to nebylo. Tak co s tím. Neřešitelný problém ... vybírá někdo na Nově, je to podle něj ... až budu vybírat na Nově, nebo kdekoli jinde já ... bude to podle mě ... úsměv
Reagovat
pepin
Nevím asi mi opět nerozumíš. Já nemlčím, ale vím, že s tím nic nenadělám tak hold musím akceptovat to co je. Víc k tomu není co říct a hezky Ti odpověděla Fandina ve 14.50.
Reagovat
pepin
Jasně, večer budeme fandit at to dobře dopadne a co budou dávat necháme na jiných. Koupíme satelity a podle Brože budeme přetáčet.
Reagovat
smazaný uživatel
Rozumím ti naprosto dobře, ty sice nemlčíš, ale budme rádi, za to, co je..to je, jako bys nic neřekl.

Fandina - Tak o tom to není, na NS si někdo asi jen tak podle sebe zápasy vybírat nemůže, nebo by měl minimálně přihlédnout k tomu, co chtějí lidi vidět, at dají klidně jeden zápas našich a pak třeba nějaký napínavý, zajímavý..at to prostřídají, je třeba kompromis, všechny uspokojit nejde, ale nemůže se upřednostnovat jen jedna skupina, která fandí "našim".

O tom to celé je..a když už tu začal Vojta psát, chtěl zpětnou vazbu. Pokud se mu dostane jen jásajících výkřiků a úsměvů od tebe, jaksi není co zlepšovat, kdybys psala jen ty, tak NS může dávat prakticky vše, ty budeš spokojená, u tebe je všechno super, komenty, výběr zápasů, Vojta, Basa..
Jsou ale lidi, kteří spokojeni nejsou a proto se tu o tom debatuje..já nějak nejsem odvařená z toho, že sem píše komentátor, pro mě je to jen způsob, jak se něco dozvědět a něco se snažit třeba zlepšit, pokud to jde..a on dostává tu zpětnou vazbu, po které volal, možná se něco zlepší příští rok..
A streamy jsou alternativa, jasně..
Reagovat
smazaný uživatel
Pouze jsem ti odpovídal na to, jak jsem to myslel s tím "útrpným čekáním".
Kdybych měl režii na starosti, dával bych vzhledem k tomu, že je k dispozici pouze jeden kanál, přednost zápasům z největších kurtů, kde se samozrejmě vyskytují Petra i Tomáš (ten už vlasně ne). Protože na těchto kurtech hrají ti nejlepší hráči, od kterých je k vidění tenis na vysoké úrovni (většinou).:-) A dále bych operativně zařadil případně další zajímavé zápasy, od kterých se dá čekat atraktivní tenis. To bych udělal já.:)
A např. Tommr by jako režie přenosů zařazoval určitě české a slovenské tenisty.
Tady z toho je vidět, že opravdu nejde vyhovět všem. Tak bych to alespoň ve vysílání neříkal.
Právě proto, že je hodně kurtů a v prvních kolech mnoho zápasů, nedá se vše obsáhnout, proto se jako nejlogičtější nabízí vysílat zápasy z hlavních kurtů, jako to dělá Eurosport.
Toť můj názor.:)
Reagovat
smazaný uživatel
Také jsou dle mého potřeba dělat kompromisy. A to snad i ve vysílání, ne? Předplatitelé jsou jak příznivci českých tenistů, tak i příznivci tenisu jako takového. A od složení vysílání se odvýjí i sledovanost, takže by to televizi být jedno nemělo.....
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně tak :-)

Dodatek : to "odvařená" je ve smyslu, že mi nějak ty jásající výkřiky nejdou na jejich adresu, ale jinak jsem ráda, že sem komentátoři chodí, je to asi nejlepší způsob, jak být s nimi v kontaktu a něco se dozvědět.
Reagovat
Fandina
Mě je v podstatě jedno, jestli sem chodí komentátoři nebo ne. Když se jich budu chtít na něco zeptat, nebo je oslovit tak si je najdu a svůj názor řeknu. Když tady někoho chválím, nebo kritizuji, tak to dělám proto, že si to myslím a nemám důvod sem psát cokoli jiného. Je to anonymní web, tak nevím proč bych se měla přetvařovat a hrát si na něco, co nejsem. Takže tak. O výběru z turnajů pro vysílání tu už bylo řečeno tolik, že je zbytečné o tom psát. Nejjednoduší by bylo vysílat všechno, pokud to nejde, tak je to vždy kompromis a záleží na tom provozovateli, jak si s tím poradí. To že jeden to vidí tak a druhý tak je přirozené. Každý jsme jiný. Co se nelíbí mě, líbí se jiným a obráceně, to je život a proto posílám ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Já to také kvituji, že sem někteří komentátoři chodí. Dozvíme se něco zajímavého a máme i možnost se na různé věci zeptat. Ale když sem ten komentátor přijde, musí mu být jasné, že tak trochu dává kůži na trh, a že se nesetká na vše pouze s pozitivními ohlasy. Myslím si ale, že je to i pro něho dobře.
Ale Vojtovy nedělní výroky "když vám čeští hráči v prvních kolech nevoní" a ty z dneška, mi připadají kapku uražené.....
Nikdo se tu do něho nenaváží, ale diskutuje se. Pokud je to vše v rámci slušnosti, nemám problém ani s negativními komentáři k mým příspěvkům....
Reagovat
pepin
To je Tvůj nazor pochopitelně, já mám jiný, Ty tady vehementně prosazuješ svoje ale výsledek je stejný. Ani jeden to prostě neovlivníme.
Reagovat
pepin
Tak to již začnou konečně řešit to ječení a řvaní.Šévka WTA paní Allasterová z Kanady řekla, že nastal čas vyhnat nadměrné hekání z tenisu a včera to kritizovala i Sabine při jejím zápase. Tak uvidíme zda těch 105 decibelů se sníží.
Reagovat
Fandina
Neřvou když hraje druhá, aby nedostaly fiftýn, tak jednoduše nebudou řvát i při své hře, je to jednoduché, stačí to zavést ... úsměv
Reagovat
tommr
no ještě uvidíme co na to druhá strana - zejména Sharapovová a Azarenková budou určitě proti a udělají všechno pro to, aby žádný takový opatření neprošlo ... :)
Reagovat
Fandina
Tak nějak, záleží co na to dvě první hekny, jako modrá antuka nebude, protože Rafa a Nole si to nepřejí ... úsměv
Reagovat
tommr
přesně tak - pokud se ty dvě zašprajcujou stejně jako to udělali Nadal s Djokovičem tak to s protihlukovým opatřením dopadne podobně jako s modrou antukou ... :)
Reagovat
Heather_Fedex
a to mereni bude pouze u holek, nebo taky u kluku???
Reagovat
pepin
Já jsem to zatím četl jen co se týče WTA. U chlapů si myslím to není až tak hrozné.Někdy to také ujede, ale co zase včera předváděla siréna je prostě příšerné.
Reagovat
tommr
já bych byl proto, aby se to dělalo i u chlapů - máme přece rovnoprávnost ... :)
Reagovat
pepin
Já si myslím, že pokud to zavedou u ženských tak to pochopitelně přijde i ke chlapům. A co se týče šprajcu těch dvou, tak to pak ze sebe šéfka WTA udělá tlučhubu. Nikdo si myslím nebude řešit když si někdo "uleví", ale poslouchat 2 hodiny 105 decibelů je o bubínky. Takže jim jde hlavně o to, aby se to snížilo na únosnou míru, aby to prostě bylo akceptovatelné.
Reagovat
smazaný uživatel
Na WTA se psalo, že chtějí hlavně zajistit, aby se tento nešvar nerozmáhal u mladých hráček a aby jim to hned utli. Těch stávajících se to už nemá týkat. Ani si nějak nedovedu představit, jak by se to najednou měli odnaučovat, když jsou už tak navyklé. A vzhledem k tomu, že ty dvě největší sirény okupují první dvě místa, ani si nemyslím, že by proti nim někdo šel.
Jenom si to pak nedovedu představit v praxi. Nějakou mladou, která bude hrát s Azarenkou potrestají a Viku ne? Každopádně je to pozitivní už v tom, že se o tom snad konečně začalo vážně mluvit, ale osobně bych to viděl jako běh na dlouhou trať.....
Reagovat
pepin
No a vidíš, psala o tom Martina, že to nemůže být žádný problém, že je pro, aby se to zavedlo okamžitě a cituji "přeci člověk nepotřebuje rok, aby si zvykl hrát tenis bez hekání". A pravděpodobně o tom asi něco ví.Nevím z čeho má WTA takový strach, pokud to někdo bude bojkotovat tak jen jeho chyba. Tolik těch špiček takhle neřve a mám dojem, že by si to rychle rozmyslely, kdyby neměli možnost startovat na nejvýznamnějších turnajích, nebo prostě když jim budou dle hekoměrů sbírány body. Oni se to rychle naučí.
Reagovat
smazaný uživatel
Aniž bych chtěl snižovat velikost Martiny, nevím, co o tom přesně ví. Hrála v jiné době a nehekala. Ono po skončení kariéry se někdy dělají soudy snadno, rychle a kategoricky.
Já o tom, jak to funguje, moc nevím. Nechci si proto naběhnout a pouštět se do vod, o kterých nic nevím.
Ale myslím, že když je takto někdo naučený od mládí, nedá se toho zbavit jen tak. Četl jsem, že to souvisí s dýcháním. Že takto je lehčí děti naučit, aby pořádně vydechli, nevím.....
Já když hraji, tak heknu jen v případě, že dávám velkou ránu. A po dlouhé výměně značně oddechuji.:)
Mně ten řev a kvílení irituje a ruší, hlasitost mám vždy dost ztlumenou. Ale jelikož tomu nerozumím, tak nechci říkat a ani si myslet, že je to tak jednoduché se toho zbavit....
Reagovat
smazaný uživatel
Nechci vám nic říkat, ale už se to tady rozebírá potřetí během tří dnů. :D Já už k tomu všechno potřebné napsal, stačí zapátrat. :)
Reagovat
smazaný uživatel
jj, byl to zajímavej konkurenční boj. Budu se opakovat, ale fakt se snažíme nabídnout od všeho trochu - za včerejším výběrem Cetkovský si stojím, i když jsme pak bohužel přišli do Federera asi jen na deset minut.. ale toho ještě uvidíte mnohokrát :)
Reagovat
smazaný uživatel
pardon, to mělo být o něco níž..
Reagovat
steve79
Nebo víc co myslím, že by bylo dobrý. Proč NOva není jako Eurosporta a na voyo.cz si člověk nemůže koukat na jaký kurt by chtěl. Mám na mysli něco jako Eurosport player.
Reagovat
smazaný uživatel
protože na to jednoduše nemáme práva. Získat licenci na netový vysílání z Wimbledonu je opravdu hodně drahý, po abnormálním úsilí jsme získali aspoň možnost dávat na voyu totéž, co běží na NS.
Reagovat
steve79
A komu ty vůbec fandíš? Řekl bych že rafovi:D
Reagovat
smazaný uživatel
já? Dobrýmu tenisu :) Jinou odpověď snad ani nečekáš :)
Reagovat
smazaný uživatel
A hezkým holkám? Která se ti líbí? :-)
Reagovat
tommr
nenech se otrávit věčnejma žbrblalama - člověk se prostě všem nezavděčí. Včerejší výběr programu na NovaSportu byl opravdu dobrej - hlavně zápasy Wozniacký a Sharapovový byly extrémně napínavý ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ty bys byl první, který by brblal, když by dávaly zápasy jen Rogera, Rafy, Djokoviče atd. vždyt výsledek je přece jasný, tak proč je dávat, že?
Tak dovol ostatním, aby se taky vyjádřili, co se jim nelíbí.
Reagovat
smazaný uživatel
v první řadě moje přítelkyně :) A z tenistek Goerges, Johansson, Kirilenko, Urszula R., Kerber, Lisicki, Arvidsson.. stačí? :)
Reagovat
smazaný uživatel
Děkuju, zajímavý výběr, ocenuju tu různorodost ;-) Jo, Julie a Kerber se mně taky líbí.
A taky ta mladá Holandanka, včera hrála proti Sam dobře, sympatická holka :-)
Reagovat
smazaný uživatel
já jsem spíš na brunetky, ale mezi blondýnkama je Rus hodně vysoko :)
Reagovat
Fandina
Tak jako tmavovláska mám šanci :-)
Reagovat
smazaný uživatel
KERBER? A to jsem si myslela, ze mame celkem podobny vkus.. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak já taky nevím, proč mě zaujala, asi ta její ženská postava a obličej, nedávno tu někdo psal, že by mohla pár kilo zhubnout, souhlasím, protože jinak to není ošklivá ženská :-)
Rozhodně se mi líbí víc, než Caro, nebo Vika.
Reagovat
smazaný uživatel
dobre, tak ja ti "odpoustim". :-)) Viktorii s Karolinou ani neposuzuju, jsou uz prilis "provarene"... :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Emičko, opatrně s těma holkama. :D Ale ne, ty můžeš všechno. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Už je ti líp? Doufám, že ano, a Masha ti udělala radost :-)
S tou ženskou krásou je to složité, co ti budu povídat :-))) ale z tvých holek je určitě pro mě nej Ana. A Vika má zas u mě nej nohy, vždyt víš..:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Děkuju, Emičko. :) Pořád mám teplotu, ale teď se cítím dobře. Trochu níž máš ode mě ještě jednu reakci... Jasně, udělala mi radost Masha i Ana. :) Anička se hodně líbí. Vika má vážně krásné nohy, ale ty musí mít i další moje favoritky, protože jako dolňák jsem v tom naprosto nekompromisní. :D
Reagovat
steve79
Nejlepší by bylo kdyby měla Nova sport práva jenom na cetr a kurt číslo jedna:D
Reagovat
smazaný uživatel
Nejlepší by bylo, kdyby neměla práva vůbec, má jen jeden kanál, to je na gs zoufale málo !!
Reagovat
steve79
To je pravda, ale budme rádi aspon za to. Kdybych mohl mít satelit, tak bych si ho hned bez váhání koupil. Holt první kola kdo fandí určitému hráčí, tak musí trpět mazanice na internetu.
Reagovat
smazaný uživatel
takovej názor fakt potěší :( Příští rok bude Wimblas asi i na novým kanálu Fanda, takže se dočkáte dvou přenosů současně. A konečně nebudeme o tolik horší než Eurosport, doufám :)
Reagovat
steve79
No to je otázka hodně do budnoucna. Mě se líbilo letošní French Open. Eurosport vysílal z 90 procent z těch největší kurtů, kde hráli největší hvězdy a ČT4 vysílala české hráče.
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně tak, nejhorší je, že Nova v prvních kolech úplně ignoruje nejlepší hráče, dává všechny "naše", chápu, že jsou tu jejich fanoušci, ale mě to neskutečně irituje, že na centru hraje třeba Roger - a to mu nefandím - a oni dají naši hráčku.
Ale i když pominu tohle, ony ty holky stejně vypadávají, tak prostě jeden kanál je na gs málo, proto bych upřednostnila Eurosport, paradoxně na nejprestižnější turnaj má práva kanál, který nám nenabízí to nejlepší z tenisu od prvních kol.

woytha
Nezlob se, ale taková je realita..sám přece musíš uznat, že je jeden kanál na gs málo.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to je super, že bude i druhý kanál, je to určitě krok kupředu a chválím to. A tak jsem si vzpomněl, jestli jsi 1. den anticipoval, nějak jsem si toho nevšiml.
Reagovat
smazaný uživatel
já beru Tvůj názor. Ale pak taky přihlížím k názoru spousty lidí, které zajímají Češi. Právě proto, že je na GS u konkurence prakticky vidět nemůžou, pokud teda nehrajou na centru a nejedná se o Berdycha a Kvitovou. A mimochodem ve druhém týdnu nabízíme pravidelně i čtyřhry, občas juniorku, dokonce i legendy.. to na jiným GS neuvidíš :)
Reagovat
smazaný uživatel
on měl 2 sety Berdycha kolega, ale ve třetím setu jsem jednou nechal Gulbise předvídat, a bylo celkem znát, že se pak ještě gem a půl směju :))
Reagovat
pepin
Já jsem rád, že dávají aspon někde něco a ty nejlepší určitě uvidíme s postupujícím turnajem a vlastně je vidíme každý turnaj. A tak mně to až tak vůbec nevadí a jsem radši když vidím naše, jako třeba včera Hlaváčkovou.
Reagovat
Fandina
Já chválím, zatím přenosy z Wimblu podle mého vkusu. Komenty také super ... jen tak dál ... Čechy moc beru a přesně tak, v závěru už stačí jeden kanál, není potřeba vybírat ...
Reagovat
smazaný uživatel
Možná si měl spíše anticipovat, Gulbis to projel :-)) já to čekala, on je hrozně nevyrovnaný..jinak k těm našim, no, snad v dalším týdnu se konečně dočkáme těch nejlepších, a taky dnes je zajímavých zápasů spousta - třeba by mě zajímal Dimitrov- Baghdatis..ale to musím na net :-((
Reagovat
smazaný uživatel
Tak ty jsi určitě spokojená a tommr taky :-)
Reagovat
Fandina
Jasňačka ... já jsem spokojená se vším ... všechno má své kouzlo i negativa ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Aha, já čuměl na ten průbeh jak na vrata, že jsem si toho ani nevšiml. Které zápasy budeš mít dneska?
Reagovat
smazaný uživatel
Upřímně, máš štastnou povahu, všechno se ti líbí a vše chválíš..tebe musí v kolektivu mít rádi:-)
To já řeknu všechno, co se mi nelíbí za všechny ostatní, kteří mlčí :-)))
Ale mít trošku kritický pohled na věc občas není na škodu, protože když budeš vše jen chválit, oni pak nemají pořádnou zpětnou vazbu a o to přece jde :-)
Reagovat
tommr
nenech se otrávit věčnejma žbrblalama - člověk se prostě všem nezavděčí. Včerejší výběr programu na NovaSportu byl opravdu dobrej - hlavně zápasy Wozniacký a Sharapovový byly extrémně napínavý ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
A ještě by mě zajímalo čistě ze zvědavosti, jak to je po vysílacím čase. Že když včera přerušili Šarapovovou, tak jsem čekal, že ještrě budete vysílat z centru Djokoviče s Harrisonem, na což jsem se těšil, ale už pak následovaly jiné programy. Máte určený časový limit jo?
Reagovat
Fandina
Já sleduji tenis pro zábavu, když mám čas, mám to ráda, takže necítím potřebu záležitost, která má na jednoho straně vítěze a na druhé poraženého lámat přes koleno, ale když se mi příspěvek zde od nějakého nicka zde nelíbí, tak to napíšu, ale hlavně ráda pochválím, když je důvod ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
dneska nastupuju kolem 18 hod, takže to vypadá na Rosola a Kvitku + večerní sestřih :) Nevím, jak přesně to včera bylo, ale když prší, je to i pro nás nejhorší varianta. Neznám konkrétní souvislosti, sledoval jsem až večer Šarapku.
Reagovat
tommr
tak dneska to bude opravdu našponovaný i bez deště - na C1 pořadatelé dodatečně nacpali i dohrávku Sharapovový a na Petru tak příjde řada až pozdě večer - doufám, že s ní vydržíte až do konce a neodstřihnete jí v nejlepším ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Petra bude až do mečbolu (nebo posledního míče) na 100%..
Reagovat
tommr
tak to si mě potěšil. Ted ještě aby přes den moc nepršelo a aby Fish a Raonic moc nezdržovali a snad se Petry ještě dneska dočkáme ... :)
Reagovat
Heather_Fedex
dvojdopad-nedvojdopad?? uz se to zrejme resilo, ale podle me to dvojdopad nebyl. ale jinak pekny zapas, jen skoda toho petrinho oskliveho zaveru....
Reagovat
tommr
já se musím Petry trochu zastat - ta rozhodčí po ní celej zápas opravdu jela a vůbec se jí nedivím, že jí proto tu ruku po zápase nepodala. Petra rozhodně není typ tenistky, která by se zbytečně vztekala a hádala s rozhodčíma ... :)
Reagovat
Pe3k
Roger Federer vs Fabio Fognini Wimbledon 2012

http://www.youtube.com/watch?v=Sbn8d7W07Dg
Reagovat
Padme
Díky, včera jsem marně hledala něco pořádného:) Jinak Fognini podle mě velmi dobrý výkon:)
Reagovat
Pe3k
Mě se ten zápas vcelku líbil. Fabio hrál dobře a roger peRFektně :)
Reagovat
Padme
:)) Takovéhle zápasy mám nejradši. Roger většinu míčů trefuje pěkně, soupeř se snaží, ale prostě sympaticky a s úctou uzná, že na RF dnes nemá a baví se tesisem:)
Reagovat
Heather_Fedex
jo, diki. jeste jsem letos nemela tu moznost videt ve wimbledonu rogera v akci, tak snad se od novy sport dockame ;//
a jinak mam po zhlednuti tech highligts pocit, ze roger KONECNE bojuje pri souperovem podani o kazdy micek ;) na rg jsem tohle nepostrehla....
Reagovat
Padme
Souhlas, returny jsou přesvědčivější a nic nevypouští:) Snad se k němu v důležitých chvílích přikloní štěstí ;)
Reagovat
dadaft
jj, Roger vypadal prima.
taky Rafa.
a kromě tří žolíků jsou zdá se v poho i Murray s Tsongou, mohlo by to letos být hodně dobré.............
Reagovat
dadaft
ještě pár slov ke včerejšku:
dva vynikající zápasy v ženské části.
Wozniacká - Paszeková.
Caro hrála dobře. uměla si počkat, ale dokázala i zaútočit. chybí zřejmě tréninkový drill. ale její zápasy jsou často napínavé a za to jí mám rád.
Tamira v semifinále v Eastbourne prohrála první set a ve druhém prohrávala 0:4; ve finále odvrátila dva mečboly... - včera zase.
je silná.
Lisická - Jovanovská
ve třetím setu za stavu 5:5 Sabine odvracela brejkboly, následně Bojana odvrátila tři mečboly v řadě...
neskutečná řež.
a já se modlím za utkání Maria - Sabine. to by mohla být letošní první megašou...
***
ale Wimbledon je prostě Wimbledon - každý hrací den jeden dva tři čtyři ... )) špičkové zápasy...
Reagovat
Heather_Fedex
ja si myslim, ze klidne muze dojit k macu sharapova vs stephens. predci jen sabine je v posledni dobe mimo, jedine co ji muze tesit, je vyhra z vypjateho zapasu proti bojane, ale i tak si myslim, ze bojana je souperka, kt. by na trave mela jednoznacne porazit. ted sleduju zaznam zapasu mezi sloane a petrou a musim napsat, ze americanka ma talentu na rozdavani, muze sabine hodne zatopit, to same i masi....mlada krev vs "stara" harcovnice...byl by to vyrovnany zapas, si myslim. a jeste k masi: mam pocit, ze na trave neni tolik suverenni, jak na antuce. ale mozna to bude i slozitejsim losem, jenom mozna
Reagovat
dadaft
je to tak. výsledky poslední dobou nic moc. ale včera jsem viděl holku, která chce jít daleko. Sabine v koncovce toho zápasu vypadala fakt dobře...
Reagovat
smazaný uživatel
Španělé jsou ve finále to znamená že Rafa bude minimálně ve finále wimbledonu a pokud vyhrajou španělé celé Euro tak si myslí že Rafa vyhraje celý Wimbledon.Si vemte Rok 2010 Španělé ovládli MS v Africe A Rafael vyhrál v tem týž roce wimbledon když porazil berdycha.
Reagovat
Padme
Ach ty penalty... Němci jim ukážou co je to fotbal:D
Reagovat
Heather_Fedex
spanele NESMI uspet!!!!! ani ve fotbalu, ani v tenisu ;ppp spanele hraji takovy anti-fotbal, ze to snad neni mozny.
Reagovat
smazaný uživatel
Ano, tak je to správně, vyhrají Španělé a Rafa, to jde k sobě :-))
Reagovat
tito
Španělé hrají anti fotbal? No to jsou věci....
Reagovat
a.magerova
Včera v rádiu říkali, že Španělé před lety přišli s novou taktikou:
DOKUD MÁŠ MÍČ - SOUPEŘ TI NEUBLÍŽÍ !!! Tak jednoduché a tak geniální :-)))
A že by "můj" David Silva hrál antifotbal - no tak to POZOR !!!
Reagovat
smazaný uživatel
udelam vyjimku a prisadim si o fotbale (neuveritelny!) - podivuju se s titem, Heather, to prece nemuzes myslet vazne... Nemci asi precizni, to jooo, pro me vsak zajimavy priblizne jako sachy.... a taky takovy pekny esteticky zazitek, presny presun tricek na zelenem hracim planu.... Co? Ne? :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Heather možná soudí podle toho zápasu včera..ale když píše o Rafovi, že hraje "údržbu", tak se ani nedivím, že píše o Španělech, že hrají antifotbal..:-))
Reagovat
Heather_Fedex
spaniel, promin, jestli jsem te nijak urazila, nenarazela jsem na tvuj nick ;)
ale muj rodinny znamy, kt. delal fotbaloveho trenera tak mi rek, ze tak desivy futbal, jak videl v zapase francie vs spanelsko jeste nevidel...
a me taky vcera plne stavilo par minut v zapase s portugalskem...
Reagovat
smazaný uživatel
Mně tedy výkon Němců třeba proti Řekům vůbec nepřišel jako nezajímavé šachy :-), troufnu si říct, že to je trošku předsudek, že Němci jedou nezáživně, strojově. Rozhodně jsou pro mě v poslední době záživnější, než španělský koncert o tisíci přihrávkách :-).
Reagovat
Heather_Fedex
pardon, to melo smerovat na tita ;)
Reagovat
tito
teď už jsi mne dokonale dezintegrovala...:-). Já fotbal moc nesleduji ale hochy z Pyrenejského poloostrova beru dlouhodobě jako to atraktivnější, co může Evropa nabídnout... tak mne překvapilo to tvé vyjádření.
Reagovat
spaniel
To neva, zes to smerovala na me, protoze mam stejny nazor. Spanele nehraji antifotbal, hraji neco, co by chteli hrat vsichni, jen na to nikdo nema :)

Par veci by ale rozhodne zlepsit mohli, strelba zdalky, rohove a prime kopy, souboje ve vzduchu.
Reagovat
smazaný uživatel
Heather,prosim ta.. Nehrá sa o gulicky,su to zapasy o vsetko a priebeh hry tomu aj nasvedcuje...Spanieli dokazali vyhravat najvacsie turnaje s tym,ze vnutili superovi svoju vlastnú hru,resp. nikomu nedaju loptu..Ich titti (tito) kaka je genialne a som ich vernym fanuskom..Rovnako tak aj Barcelony..:)
Reagovat
smazaný uživatel
dobre, vychazejme z toho, ze zabehnes cmuchat vsude a zrovna nad pazitem je vetvi malo.. priroda. :-) Ovsem mam taky rada presnost :-))).. takze k tvemu vyroku: - + - = - .. ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Pes mimo! :-) Dáme šachy? O:-)
Reagovat
smazaný uživatel
dvojitym zaporem jsi stejne zustal u nezajimavych sachu, podle me. Jo a bacha, zeny (a sojky :-)..) pry sice nemysli, ale maji zato skvele napady... :-) a me popadaji i nad sachovnicii.. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Mohli bychom dát korespondenční partii. Do střehu! Máš kočky! :-)))

http://classicartreplicas.com/images/5262_dog_cat_chess.jpg

(otevřít v googlu v obrázcích, snad to půjde) :-).
Reagovat
smazaný uživatel
Not Found.... :-(
Reagovat
smazaný uživatel
Aha..tak vydrž do večera, sojkovaa ;-). Pes + rajče = úspěch :-).
Reagovat
smazaný uživatel
UZ!!! :-))) Takze prevratne a novatorsky: c2 - c4 ;-)
Reagovat
Padme
Na Rosola je kurz 30:) Třeba Nadal skrečuje :D
Reagovat
smazaný uživatel
dneska nadal vyletí ..:-)
Reagovat
Padme
Deset korun jsem na Lukáše obětovala :D Kdyžtak si k tomu učení koupím kaviár, jak mi tu kluci minule doporučovali:D
Reagovat
smazaný uživatel
:-)), jj, kaviár a krevety! :-)
Reagovat
smazaný uživatel
samozřejmě pokud nebude pršet (ale tím by byly zápasy na centru paradoxně pojištěný). Pravděpodobný nástřel:

Nišikori - Serra, Serena - Czink, Karlovič - Murray a pak samozřejmě Rosol - Nadal a Baltacha - Kvitová.
Reagovat
smazaný uživatel
Díky za informaci, jen doufám, že uvidíme Rafu s Rosolem, ale to asi určitě, když Rafa hraje s Čechem ;-)
Je dobrý, že to sem dáváš každý den, aspon člověk tak přibližně ví, s čím může počítat, tak jen tak dál :-)
Reagovat
smazaný uživatel
urcite dik za info.. :-) Hmm, ten Nishi.... chapu ale, ze se vyberem neda zavdecit a holky tahnou jeste min.....
Reagovat
Fandina
Hezky tam ty zápasy vybíráte, chválím moc a taky díky sem za zprávy. Jseš super. Joooooooo ... díky
A kdyby se tam někam vtěsnala dohrávka Sharapova Pironkova, taky dobré ... i když chápu, že odhlučňovat Márie od řevu musí být pro zvukaře náročné :-)... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Tak já mám k výběru zápasu velký výhrady, takže opravdu nechválím za vše, jen za to, že sem Vojta dá ten přehled.
Dnes bych ten první zápas taky vynechala, i když je mi jinak Kei sympatický, ale na gs ho vidět takhle brzy nemusím..:-//
Včera zas zápas Cetkovská..no, chápu, že někteří ho chtěli vidět, já k nim nepatřím a jsem nakonec ráda, že Petra vypadla, nikdy jsem ji nefandila.
Reagovat
tito
Jak jsi včera byla spokojená? Mne výkon Ryana velmi potěšil po všech stránkách. Jediný co ještě neumí, je zkoncentrovat se na těch pár podstatných( ojedinělých) momentů ale po technické stránce super. Cesta mezi velký kluky nemusí být až tak dlouhá,co?
Reagovat
smazaný uživatel
presne jak rikas. Byla jsem normalne nadsena.. fakt!!! Na tenis se radeji divam, nez o nem mluvim, technicky veci vic citim, nez bych si je nejak definovala, ale tito, je to tam, Djokovic mi proti nemu v nekterych momentech pripadal technicky smesny (jeho nesikovny zaklony atd.) Jestli to Ryan ustoji v hlave, uz pribihame na stadion.... :-)
Reagovat
Fandina
Já právě chválím i výběry zápasů, právě proto, že se nikdo nikdy nezavděčí všem ... takže zatím to bylo super, chválím a komentáře taky ... úsměv
Reagovat
pepin
Ahoj, tak s tím odhlučněním máš pravdu. Ale již se chystá radikální opatření, konečně těm ve WTA došla trpělivost s těmi heknami. Včera to kritizovala otevřeně již Sabine, že je to prostě hrozné a že ji to v zápase vadilo. Jen pro srovnání - pokud se vede rozhovor tak je to cca 6O decibelů, sekačka na trávu 90, ruská siréna 105 vuvuzela 130 a startující raketa 180. Uvažují, že zavedou "hekoměry" a rozhodčí bude napojená na signál a ten kdo to překročí přijde o bod.To toho hekny moc nevyhrají ba bych řekl ani si nezahrají.Dávají za příklad Petru, že s jejím agresivním pojetím také nepotřebuje řvát a ječet. Dokonce mají podchyceno, že na Azarenku kvůli tomu chodí podstatně méně lidí. Dokonce Kanadanka Stacey Allasterová, která stojí v čele WTA prohlásila, že je na čase vyhnat nadměrné hekání z tenisu. Tak uvidíme.
Reagovat
tito
tak to jsem rád, žes to vnímala stejně. A opravuji- byl jsem také nadšen.:-)))
Reagovat
gigin
Takže když se netváří, že ho tenis vůůůůůůůůbec nebaví, tak je aspoň nešikovný ??!! Nikdy nezklameš !! Prostě NO.1 k ničemu ..
Reagovat
Fandina
Jakmile by se pravidlo zavedlo, to by okamžitě hekny přestaly řvát. Stejně jako neřvou, když hraje druhá, aby nedostaly trestňák. Takže řeči, že to nejde odnaučit neberu. Přirozené to není, to by po úderu dělaly všichni. Tak ať už to zavedou, je to opravdu děs, ten řev, ruší to všechny ... úsměv
Reagovat
tito
- neber to osobně ale Ryan je na to, jak je mladý velmi komplexní hráč a hraje atraktivní tenis. To se musí líbit každému. A to srovnání s Nolem, popřípadě s Rafou- jestli ti to udělá radost- není zavádějící. Ale k velkému hráči patří vyhrávat "velké" zápasy a to ještě neumí. Ale není k tomu daleko. Tak se nečil, pokud někdo poukáže na chyby Noleho. Já bych o Rafovo nedostatcích taky mohl vyprávět. :-)))
Reagovat
tommr
taky díky za info o programu ... :)
K jeho složení žádný zásadní připomínky nemám i když bych místo zápasu Nishikori-Serra určitě preferoval nějakej zajímavej duel žen - třeba Makarova-Kerber. A samozřejmě bych rád viděl dohrávku Sharapova-Pironkova - ta ale poběží souběžně se zápasem Sereny Williamsový a proto není šance vysílat oboje ... :)
Reagovat
pepin
Ono to pochopitelně bude nějaký čas trvat, největší problém je v tuto chvíli asi to, že heká Šarapka a Azarenka, kdyby hekaly hráčky z druhé stovky tak by to zavedly určitě hned, ale je to tu, začalo se o tom již veřejně mluvit a třeba taková Martina to podporuje co nejdřív - pozdrav -
Reagovat
smazaný uživatel
Tommre, nebylo žen včera málo?
Reagovat
gigin
Jasně. Máte pravdu. Nejlepší by bylo, kdyby Nole už s tenisem skončil. Je to nemehlo, které navíc "bere", přerostlý fracek, srbský fanatik, prostě celý je k ničemu. Přehrává, simuluje, nedá se na něj dívat. Fňukna !! Vamos Rafa, C´mon Roger !! Největší velikáni tenisu. A na ty má jen Ryan, nikdo jiný. Jo a ještě Isner, to je jas !! A David, Tomík, prostě kdokoliv jiný než Djoko. A Tipsa nemá v TOP 10 co dělat !! Další důležitá věc ..
Reagovat
smazaný uživatel
No koukam, ze ses rozjel:D
Reagovat
tito
Hele nic z toho, co píšeš, jsem nikdy netvrdil. V jiném příspěvku jsem uvedl, že Nole měl zápas pod kontrolou. Mimochodem má skvělou formu a třeba na podání byl včera neuvěřitelný. A to, jak dokázal okamžitě přejít do útoku z jakéhokoliv kratšího balonu soupeře není třeba zmiňovat. Problém měl někdy na síti, kde občas působil bezradně- ne vždy. A to je špatně??? Jediné, co bylo obsahem mého příspěvku je to, že Ryan má ohromný potenciál do budoucna. Přál bych si, aby ho využil.Nemusí ale byl bych za to rád. Tak už se brachu nerozčiluj. :-)))
Reagovat
smazaný uživatel
... aaaale, jen slape do kaluzi, je to jeste chlapec.. ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
:-)
Reagovat
VlS
nevypadá to dneska nic moc, asi se dneska celýho programu nedočkáme, doufejme, že se odehraje aspoň něco.
Reagovat
smazaný uživatel
Na centru se odehraje vsechno urcite:)
Reagovat
VlS
prohlásila, že je Franceska hratelná soupeřka, ale že ví, že bude muset něco předvést. No tak to jsem zvědavej, jak to dopadne, aby nedopadla jako Caro se svalnatým prohlášením. Článek je zde
http://m.idnes.cz/sport/tenis/clanek.A120627_213549_tenis_par.idn
Reagovat
smazaný uživatel
S Francescou narazila i Robson, která má vrozeného talentu daleko víc než Plíšková, ta má ale lepší pohyb, tak uvidíme. Ale kde jinde zase Francescu porazit než na trávě.
Reagovat
smazaný uživatel
Rekl bych, ze je dost velky rozdil v tom, jestli tvrdi, ze vyhraje GS, nebo nejblizsi zapas, ktery ji ceka...
Dale ani jedne zminene nafandim.!!!Primo je nemam rad:)
Ale na rozdil od Pliskove, Wozniacka aspon je schopna rict souvislou vetu normalne...to je tak jedinej rozdil, kterej u nich nakonec citim...

Ale myslim, ze je zbytec se do tech holek trefovat:) Par prikladu, abych Vas v dnesni 4 den Wimblasu poradne dozral:P, nastval...:P

Abych tu nam fandum Petry nepripomnel jeji velkohube prohlaseni min. rok, ze beton je jeji druhy nej povrch, a ze muze uspet na USOpen...:D))))) jasne. Takze se muzu trefovat tak samo co do Karoliny...az se Kvitko nauci na tom betonu poradne hrat, tak potom at plka takovy kraviny, jinak to vypada, ze je stejne prastena heverem jak wozniacka.:) Tohle se nam uz tolik nelibi co????:D
A co Aga, a jeji letosni prohlaseni, ze muze dat letos GS :D)))))) smeju se, neb uz pomyslela na RG. To samy, az ta koza pochopi, ze na antuce neumi hrat a potrebuje trenera, tak at plka takove kraviny.

jeste chcete par peknej prikladu????abych vas vic nas*al:DDDD)))
Reagovat
smazaný uživatel
Mě si nenaštval, já nefandím ani jedné ze sester, ani Caro, fandím Fran. doufám, že vyhraje.
K těm prohlášením - je mi celkem jedno, co kdo před turnajem vyhlašuje, některým to třeba pomáhá se líp nabudit, vytvářet na sebe tlak, nevím..pro mě je důležitý, jak se jejich slova poté naplní na kurtu a tam ta realita je pak úplně jiná.

Caro je kapitola sama pro sebe, je hodně dětinská na svůj věk, potřebuje pozornost, když ji nemá, už není nejlepší, vymyslí si klokana, cokoliv, aby ji přitáhla k sobě..reaguju na to, co se píše v jiném vlákně, naprosto s tím souhlasím, co píše na to téma Fandina, kejv.
Reagovat
smazaný uživatel
Klokany, pytliky, "eckove" (a to jsem ji jeste pridal) videoklipy ani rozebirat nebudu:D Podle mne je take prastena:)

Ale jde mi opravdu jen o ta prohlaseni.A jak pises, treba je to nejak motivuje. A take mam radeji, kdyz nekdo prohlasi, ze porazi Nadala, nez ten druhy pripad, ze uz je podelany v satne, nez vyjde na kurt:)

Jinak take Fran moc preji postup:)
Reagovat
smazaný uživatel
Aha, takže podle VISe by měl každý radši šoupat nohama a nemluvit nahlas o vítězství, protože v případě neúspěchu mu to dá někdo sežrat. :D Tak takovou filosofii opravdu nesdílím... Že si holky věří, to je naprosto v pořádku. V hlavě to má každý, jenom to prostě někdo řekne nahlas a někdo ne. Vlk to tady napsal dobře, že hodně hráček řekne občas něco takového. Pro mě to není žádná nafoukanost a rozhodně to neznamená, že holky nerespektujou sílu soupeřek.

Ema: Emičko, tvůj souhlas jsem viděl a už jsem na tom vláknu zareagoval (ale ne přímo na tebe). V první řadě chci říct, že jsi mě uklidnila. Nevěděl jsem totiž, s čím přesně souhlasíš. Myslel jsem si, jestli třeba nesouhlasíš s Fandinou v tom, že moje příspěvky jsou nudné, protože jsou samá chvála. :D Ale teď vážně. Ono je strašně rozšířené, že je Caro taková dětinská, "hloupá" a já nevím co. Já si troufám říct, že se o Caroline zajímám docela dost a jsou věci, které na ní jsou zajímavé, ale málokdo o nich nemluví. Caro se třeba hodně zajímá o zdraví. Tuhle psala tweet, že jí na tréninku svítí sluníčko, a proto je potřeba mít opalovací krém. Nebo nedávno psala něco, že když si u zubaře necháme aspoň jednou za tři roky vyčistit zuby, tak se sníží riziko rakoviny o 70 procent (nevím, jestli je to pravda :D). Nebo taky dělá reklamu na zdravotní náplasti Compeed (ta je docela známá), zubní kartáčky Oral B atd. Pak se zajímá taky o spoustu dalších věcí... Takže si myslím, že ona opravdu není až tak nedospělá, jak píšeš. Ano, pořád je to taková rozpustilá dívenka, která občas trochu zlobí. :D Ale rozhodně v ní je i kus dospělé ženy. :)
Reagovat
smazaný uživatel
* málokdo o nich mluví :)

Jinak ještě k tomu zápasu Karolíny a Francescy, který zrovna probíhá... Promiň Emičko, ale já určitě přeju Karolíně. Ségry se mi docela líbí a tuhle jsem se Karolíny i zastával, když o ní Vlk napsal, že je to "hloupoučká, pokérovaná blondýna". Francescu uznávám jako tenistku, ale to je asi tak všechno. Snad jenom ještě v reklamách na Super Tennisu mi přišla docela fajn. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Moje vyjádření a souhlas s Fandinou bylo o tom klokanovi, ne o tobě..co píšeš, a jak, to mi nevadí.
Nezlobím se, že fandíš sestrám, proč bych měla, jsou to hezký holky, ale pro mě nezajímavý, asi jako Caro..prostě pěkná tvář, ale já za ní nic nevidím..že se zajímá o spoustu věcí, to asi ano, ale na mě to dělá spíše dojem, že říká naučený fráze, to, co se od ní chce slyšet.
Ale je to jen můj názor..:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak všechny hráčky asi občas říkají naučené fráze, když jim pořád pokládají stejné otázky... Já si naopak myslím, že Caro dokáže být velmi spontánní. Ale to je asi věc pohledu. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jo a vidíš, vůbec jsem si nevšiml, že jsem zaměnil Karolínu za Kristýnu. :D No jo, já se z těch Karolín jednou zblázním... To bude ale krásný blázinec. :)
Reagovat
SwissMaestro
Tak si to zkusim také tipnout: Nadal- Rosol 6:3,7:5 a 6:1
Reagovat
steve79
Nadal-Rosol 6:4,7:5, 6:2
Reagovat
steve79
Rafa podle mě dneska vyhraje ve třech setech, ale nebránil bych se nějakému hodndě vyrovnanému pětisetového zápasu:D Dneska dohrává svůj zápas radek. U toho se trošku bojím, aby ho ta tma nepřibrzdila.
Reagovat
dadaft
vypadá to, že kromě Lukáše, který to bude mít hypersložité, by to ostatním našim mohlo vyjít...
ole lidi, pome na to.
Reagovat
Padme
Neuděláme nějakou tipovačku na výsledek Rosola? :)
Reagovat
Stan_Borowitz
6:4 6:4 6:7 6:7 7:9 a bude to prohlášeno za nejlepší zápas historie tenisu.
Reagovat
Padme
Hlavně doufám, že si Rosolíto odpustí kanára:)
Reagovat
Heather_Fedex
to jako ze by lukas dopadl lepe nez rog v roce 2008???
Reagovat
Stan_Borowitz
Jj, bude to pomsta za to, že Federerovi Nadal v roce 2008 zhatil možnost překonat rekordní sérii. Rosol by mohl samozřejmě vyhrát daleko výraznějším rozdílem, ale bude zápas režírovat tak, aby Nadal pochopil, o co jde. Jsme na tom s Lukášem dohodnuti.
Reagovat
smazaný uživatel
Udělá maximálně 10 gamů.
Reagovat
Padme
10 gemů by bylo dobrých :)
Reagovat
smazaný uživatel
Nadal je mlaticka, ten se snim moc parat nebude, cekam od nej 100% vykon a soustredeni, s tim ze ho bude chtit znici v co nejkracim case jak je to u nej zvykem. Zapas bude trvat 2 hodiny, protoze venuje 46 minut svejm ritualum. Tipuju tak 6:3, 6:2, 6:2, ale kdo vi, treba ho Lukas potrapi trosku vic a vubec bych se nezlobil, kdyby se postaral o senzaci, jakou svetovej tenis dlouho nepamatuje:)
Reagovat
tito
Klidně bych si i tipl v prvním tiebreak, než se Rafa rozjede.
Reagovat
Heather_Fedex
http://m.idnes.cz/sport/tenis/clanek.A120627_202411_tenis_ma.idn
Reagovat
smazaný uživatel
DAVAM OPET DOLU, ABY NEKTERI NEBRBLALI:)

Centre Court
Williams Serena (USA) [6]x Czink Melinda (HUN) [98]> no doufam, ze Serena melindu nepodceni:)
Karlovic Ivo (CRO) [59]x Murray Andy (GBR) [4]>Preju Ivovi, ale Andy to asi nejak upinka.
Rosol Lukas (CZE) [100]x Nadal Rafael (ESP) [2]>Rozhodne Rosol ma vyhodu v tom, z ho Nadal moc nezna, no ale Rafa by si mel poradit. Pozitivni je to, ze ten Rosol do toho nejde porazene. Uz to je castecna vyhra...

Court 1
Sharapova Maria (RUS) [1]x Pironkova Tsvetana (BUL) [38]>porad verim :D takze Pirozek...
Ward James (GBR) [173]x Fish Mardy (USA) [12]>zkusim prekvapko James
Querrey Sam (USA) [64]x Raonic Milos (CAN) [22]> Miilos
Baltacha Elena (GBR) [101]x Kvitova Petra (CZE) [4]> Tak jasne preji Petre, ale kdybych mel tipovat podle toho, co jsem zatim na trave videl u Petry, s klidem bych napsal i Elena:) nic ve zlem...

Court 2
Keothavong Anne (GBR) [77]x Errani Sara (ITA) [10]>Sara po boji.
Ferrer David (ESP) [5]x De Schepper Kenny (FRA) [160]>David
Phau Bjorn (GER) [88]x Roddick Andy (USA) [25]>Andy zapne, a da to.
Oprandi Romina (SUI) [87]x Azarenka Victoria (BLR) [2]>ViKi - zatim ma pohodu:)

Court 3
Malisse Xavier (BEL) [75]x Simon Gilles (FRA) [13]>Simon
Ivanovic Ana (SRB) [14]x Bondarenko Kateryna (UKR) [66]>No...snad Anicka, ale nepresvedcila mne v 1.kole
Tsonga Jo-Wilfried (FRA) [6]x Garcia-Lopez Guillermo (ESP) [92]>TJW

Court 4
14:00
Yakimova Anastasiya (BLR) [110]x Goerges Julia (GER) [24]>Snad Julia, ale muze byt dost napinave.
Cilic Marin (CRO) [18]x Kubot Lukasz (POL) [49]>Marin, myslim, ze letos Kubot...letos lepe zatim hraje jeho krajan Janowicz.

Court 5
Vinci Roberta (ITA) [23]x Erakovic Marina (NZL) [49]>Roberta
Lacko Lukas (SVK) [60]x Melzer Jurgen (AUT) [35]>preji Lukasovi
Reagovat
smazaný uživatel
Court 7
14:00
Becker Benjamin (GER) [124]x Stepanek Radek (CZE) [27]>Stepec to dotahne, chytl dobry los na rozjezd:)

Court 9
Nieminen Jarkko (FIN) [44]x Baker Brian (USA) [126]>zkusim prekv. Brian

Court 10
15:00
Petrova Nadia (RUS) [20]x Babos Timea (HUN) [69]>Nadia to podrzi do konce....

Court 12
Verdasco Fernando (ESP) [16]x Zemlja Grega (SLO) [120]>Fernando
Lucic Mirjana (CRO) [129]x Bartoli Marion (FRA) [9]>Marion
Dimitrov Grigor (BUL) [69]x Baghdatis Marcos (CYP) [42]>zkusim Grigora
Medina Garrigues Anabel (ESP) [28]x Cepelova Jana (SVK) [178]>zkusim Janicku:)

Court 14
Goffin David (BEL) [70]x Levine Jesse (USA) [106]>loterie
Paszek Tamira (AUT) [37]x Cornet Alize (FRA) [60]>tezke hned nastupovat po takovem 1.kole a byt jeste v deblu...ale Tamira
Kohlschreiber Philipp (GER) [30]x Jaziri Malek (TUN) [78]>Filip

Court 16
McHale Christina (USA) [32]x Johansson Mathilde (FRA) [81]>Chris
Falla Alejandro (COL) [73]x Mahut Nicolas (FRA) [71]>Falla dorazi
Paire Benoit (FRA) [55]x Dolgopolov Alexandr (UKR) [21]>Alex

Court 17
Nishikori Kei (JPN) [20]x Serra Florent (FRA) [137]>Kei
Bertens Kiki (NED) [86]x Shvedova Yaroslava (KAZ) [65]>porad verim v KiKi:)
Pliskova Kristyna (CZE) [148]x Schiavone Francesca (ITA) [26]>moc preji Fran
Pavlyuchenkova Anastasia (RUS) [30]x Lepchenko Varvara (USA) [53]>loterie

Court 18
Makarova Ekaterina (RUS) [44]x Kerber Angelique (GER) [8]>Angelika
Voskoboeva Galina (KAZ) [57]x Wickmayer Yanina (BEL) [36]>loterie:D uplna
Soeda Go (JPN) [58]x Del Potro Juan Martin (ARG) [9]>doufam DelPo

Court 19
Wozniak Aleksandra (CAN) [56]x Zheng Jie (CHN) [27]>Jie
Zakopalova Klara (CZE) [31]x Govortsova Olga (BLR) [95]>Klara
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist