48 minut a Kvitová smetla Makarovovou. Ve čtvrtfinále si zahraje se Strýcovou

20. 8. 2014, 06:54
Aktuality 224
WTA NEW HAVEN - Petra Kvitová na úvod generálky na US Open odehrála svůj nejlepší zápas od wimbledonského triumfu. V New Havenu loňská finalistka odstartovala výhrou nad Ruskou Makarovovou, kterou zničila za 48 minut hry. O postup do semifinále se v repríze wimbledonského čtvrtfinále utká s krajankou Barborou Záhlavovou-Strýcovou.
Petra Kvitová

Začátkem července Petra Kvitová podruhé vyhrála Wimbledon, ale po něm se jí stejně jako před třemi lety po prvním triumfu zatím nedařilo. Minulý týden v Cincinnati prohrála ve svém úvodním zápase s devatenáctiletou Ukrajinkou Svitolinovou, pár dní předtím v Montrealu ztroskotala na své druhé soupeřce Jekatěrině Makarovové.

A právě tato ruská soupeřka českou jedničku vyzvala i v úvodním zápase na turnaji v New Havenu. Kvitová sice začala znovu mizerně, když prohrála úvodních šest výměn, čistou hrou ztratila servis a prohrávala 0-2, od té chvíle však utkání ovládla. Z následujících 13 her už ztratila jen jednu a za pouhých 48 minut hry zvítězila 6-2 6-1.

Čtyřiadvacetiletá Kvitová tak vzájemnou bilanci proti ve formě hrající Rusce, jež je 18. hráčkou světa, upravila na 4-2 a v New Havenu si udržela šanci na třetí finále v řadě. Loni v něm prohrála s Halepovou, předloni získala titul.

"Cítím se tu na kurtu dobře a věřím si tu od prvního tréninku. Kurty jsou rychlejší než v Cincinnati. Po pomalejším startu jsem se snažila hrát agresivněji a lépe se pohybovat. Odehrála jsem opravdu dobrý zápas," pochvalovala si Kvitová, jež v New Havenu vyhrála devět z deseti posledních zápasů.

Ve čtvrtfinále se světová čtyřka Kvitová utká stejně jako na letošním Wimbledonu s o čtyři roky starší krajankou Barborou Záhlavovou-Strýcovou, s níž prohrála jediné z pěti vzájemných utkání.

Také Záhlavová-Strýcová v 2. kole proti Caroline Garciaové prohrávala 0-2, ale i ona dokázala vyhrát ve dvou setech. I když na vítězství nepotřebovala jako v předchozím duelu tři hodiny, znovu čelila náročným situacím. Za stavu 4-5 při svém podání však odvrátila šest setbolů, pak získala 9 z 11 her a zvítězila 7-5 6-2.

Aktuálně 31. hráčka světa v Connecticutu potvrzuje svou velmi solidní formu. V červnu si zahrála finále na trávě v Birminghamu, ve Wimbledonu se i díky skalpům Wozniacké a Na Li dostala poprvé do grandslamového čtvrtfinále a na všech třech turnajích před US Open se dostala vždy do 2. kola. Nyní ji při debutu v hlavní soutěži v New Havenu čeká dokonce čtvrtfinále.

Simona HalepováRybáriková vyřadila obhájkyni titulu Halepovou
Svůj úvodní zápas v generálce na US Open naopak nezvládla světová dvojka Simona Halepová. Obhájkyně titulu překvapivě nestačila na 68. hráčku světa Magdalénu Rybárikovou, které podlehla 2-6 6-4 3-6. Slovenská tenistka se přitom v posledních týdnech trápila, když se z posledních šesti turnajů dostala jen jednou do 2. kola.

"Dnes hrála opravdu dobře," řekla chválila svou přemožitelku Halepová. "Pro mě to byl dobrý zápas, ale pokaždé, když prohraju, tak jsem trochu smutná. Musím si v dneška vzít pozitivní věci a jít dál," dodala dvaadvacetiletá Rumunka, jež minulý týden v Cincinnati prohrála až v semifinále po třísetovém boji se Šarapovovou.

Nasazená jednička v New Havenu nezvládla svůj úvodní zápas už třetí rok po sobě. Loni nezváhala Italka Sara Erraniová, v roce 2012 se nechala zaskočit Polka Agnieszka Radwaňská.

Magdaléna RybárikováPětadvacetiletá Rybáriková si proti světové dvojce připsala svou nejcennější výhru kariéry. Hráčku Top 10 porazila z dvaceti pokusů teprve počtvrté, dosud byl jejím maximem skalp světové osmičky.

"Dnes jsem se snažila měnit svou hru a dostat se do její mysli. Myslím, že jsem hrála chytře. Snažila jsem se zůstat v klidu, ale na konci jsem nervózní byla. Jsem ráda, že jsem podávala dobře až do konce," radovala se po životní výhře Rybáriková.

Je to skvělý pocit porazit takovou šampionku. Doufám, že mi tohle vítězství pomůže a dodá mi sebevědomí. Na posledních turnajích se mi nedařilo, tak jsem moc ráda, že jsem tady ve čtvrtfinále," dodala Slovenka.

O postup do semifinále se Rybáriková utká s domácí Alison Risketovou, jež vyřadila světovou čtrnáctku a přemožitelku Kláry Koukalové Flavii Pennettaovou. "Hraje tu spousta špičkových hráček, tak jsem hrdá, že jsem tu zůstala poslední Američankou v soutěži. A doufám, že můžu jít ještě dál," řekla Riskeová.

- WTA PREMIER NEW HAVEN -
(USA / Connecticut, tv. povrch, 710.000 dolarů)
úterní výsledky (19. 08. 2014)
• Dvouhra - 2. kolo •
Kvitová (2-ČR) - Makarovová (Rus.) 6-2 6-1
Záhlavová-Strýcová (ČR) - Garciaová (Fr.) 7-5 6-2
Rybáriková (SR) - Halepová (1-Rum.) 6-2 4-6 6-3
Riskeová (USA) - Pennettaová (6-It.) 6-1 7-6(3)

• Čtyřhra - 1. kolo •
Blacková/Mirzaová (1-Zimb./Indie) - Karolína Plíšková/Kristýna Plíšková (ČR) 6-7(3) 7-6(2) 10-7
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

224
Přidat komentář
tommr
Denisa ve druhým setu promarnila za stavu 5:4 a 40:15 dva mečboly a set jde do TB ...
Reagovat
PetaM
No, snad jí to nepoloží ... :( :)
Reagovat
EllNino
právě se slušně pokládá...
Reagovat
tommr
Denisa zaplatila dan nezkušenosti a poměrně jasnej zápas si zbytečně zkomplikovala. Snad se ve třetím setu ještě vzchopí ...
Reagovat
smazaný uživatel
aj, tak to je smůla..
Reagovat
smazaný uživatel
to je boj na krev. Takovejch brejkbolů, že by se z toho jeden potentoval. Denisa drží zuby nehty...
Reagovat
Frick
5:4, finálně jí brejkni!
Reagovat
Frick
tři mečboly
Reagovat
Frick
první pryč
Reagovat
Frick
druhej ne

JE TAM DENISKA!!!!!!!
Reagovat
Frick
Tys nám holka dala, ty vole. Tak ono se hrálo i o další balík 4 000 dolarů, což asi pro Denisku není málo, že...
Reagovat
smazaný uživatel
je to tam :-)
Reagovat
VlS
Dneska kousala jak divá, Caro nedala prakticky šanci. No gratulace.
Reagovat
horska.kraslice
Pěkná módní přehlídka. Caro si opět vzala slušivou kalhotovou sukýnku a Camila si pořídila tričko s kanýrem (šatami to pořád nelze nazvat, má to do 2/3 spoďárů.
Reagovat
horska.kraslice
Shlédla jsem druhý set a pif paf Camile to tam neskutečně padalo. Caro se většinou nedostala do hry.
Reagovat
tommr
Giorgi hrála dneska velice dobře a zaslouženě vyhrála. Wozniacká dneska působila na kurtu ospalým dojmem a v závěru už úplně rezignovala ... :)
Reagovat
PetaM
Vypadá to vypadá, že si jde Camila pro titul :) :)
Reagovat
tommr
začala dobře a vede v prvním setu už 5:2 ...
Pokud Denisa zápas dotáhne do vítěznýho konce tak jí ve druhým kole bude téměř jistě čekat Srbka Krunicová ...
Reagovat
slacker
A nebude to obracene?
Reagovat
VlS
Ty máš fakt pitřebu se furt do běkoho navážet, nechceš si radši zajít někam zaboxovat?
Reagovat
slacker
Pujdu si dat soukromy Ice Bucket ale na youtube to davat nebudu
Reagovat
PetaM
A nalij si to do krku, třeba ti zmrzne sláma a bude klid ;)
Reagovat
slacker
Uz sis dneska vyhonil?
Reagovat
PetaM
Ne, nalil jsem si do kalhot ten led ;) ;)
Reagovat
EllNino
ježiš to je zase žumpa diskuze :D ..
Reagovat
PetaM
No co co, ptá se na můj sexuální život, tak slušně odpovídám no :D
Reagovat
VlS
Peťo, jste oba stejní
Reagovat
PetaM
Jenomže já se navážím jenom do něho :D

On uráží kde koho ;D
Reagovat
blixa
Šak taky, co by to bylo za "anarchistickou smažku" kdyby to nedělal ! :D :D
Reagovat
tommr
... Kateřina Siniaková (vyhrála) nad Japonkou Eikeriovou ...

nebyla ta její soupeřka náhodou z Norska?
Reagovat
smazaný uživatel
jn, s Japonkou hraje Denisa.
Reagovat
smazaný uživatel
Mertl už vypráskal toho šestnáctiletýho caparta a je tak čas na Denisu. Tak pojďmě .-)
Reagovat
EllNino
No už máme 5 zástupců ve 2. kole kvaldy, to jsem ani nepředpokládal :D a to ještě 2 budou hrát
Reagovat
Frick
Takže Norka skrečla :o)
Reagovat
smazaný uživatel
Gratulace Andrejce :)) Doufám, že si ještě minimálně jedno kolo zahraje!
Reagovat
smazaný uživatel
Jináč Katka 5 her v řadě.. jen tak dál.
Reagovat
kohlik
a delší dobu nehrajou, že by nějaké zranění Norky
Reagovat
tommr
ale je divný, že od tý doby se nic neděje?
Reagovat
smazaný uživatel
už se děje! šestá hra a set pro Katku.
Reagovat
kohlik
první set je tam
Reagovat
EllNino
a skreč :D
Reagovat
tommr
a vzápětí i skreč Norky. Hodně se mi ulevilo, protože jsem si nebyl jistej jestli nemá náhodou nějaký problémy Katka ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak. Andy nedoservírovala zápas. Uvidíme, co to s ní udělá...
Reagovat
PetaM
Je fakt drsná :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
vyhrála :-) Tak gratulace :-)
Reagovat
PetaM
Nevěřím :D :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
jj, taky koukám jak puk :DD

Ne vážně. Mně už je tý holky líto, tak aspoň že tak :-)
Reagovat
tommr
jj Andrea by už potřebovala nějakej úspěch jako sůl. Ona nehraje vyloženě špatně, ale něco málo tomu prostě chybí. Letos už zbytečně ztratila spoustu dobře rozehranejch zápasů ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Petre moc moc gratuluji. Ma ted velkou sanci na titul. Nechci byt hruby, ale jsem rad, ze Halepka vyletela. Je to dobra zprava pro Serenu a pro Petru
Reagovat
misa
Jsi antifanoušek Simony č. 1. Nebo ještě sokolik158, teď si nejsem jistý.
Reagovat
smazaný uživatel
:-D kazdy mame voje neoblibence
Reagovat
smazaný uživatel
Andrea dobre. Mile me prekvapila. Jen tak dal..
Reagovat
misa
A co ti na ní tak vadí?
Reagovat
smazaný uživatel
Její hra, její grimasy, její chování na kurtu. A to, že se nebezpečně blíží k Sereně :((
Reagovat
Cico93
https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/t1.0-9/10516723_547545365373604_564980725742087987_n.jpg
Reagovat
Frick
Andrejka byla dvakrát míček od kanára. Ale ne dostat, ale UDĚLIT!
Reagovat
Frick
No chápete to? To by admina LČT vzal ingfard!
Reagovat
Cico93
:))))))))))))))))))
Reagovat
PetaM
Bude se pokračovat ve Fantasy? :) Nevíte někdo? :) Děkuji :)
Reagovat
PetaM
Ne dobrý, už nic :D Sorry za spam :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud se nepletu, tak pokud Petra tento týden ještě uhraje nějaké to kolo v NH, bude mít teoretickou šanci dostat se po US Open na pozici jedničky. Samozřejmě by musela Serena vypadnout hned z kraje a Petra by musela vyhrát titul..

Kdy naposledy tady ta ČISTĚ TEORETICKÁ!! možnost byla?
Reagovat
Fandina
Nebudu se vyjadřovat k tomuhle, ale na začátku roku 2012 chyběla Petře jedna výhra od postu světové jedničky.
Reagovat
slacker
Na to se te NIKDO neptal.
Reagovat
misa
Teoretická šance tam je, za výhru je 2000 bodů a loni Petra uhrála jen 3. kolo. Poslední šance byla asi na Australian Open 2012.
Reagovat
Fandina
Třeba by se těch šancí obecně našlo i více, teoretických, chtělo by to spočítat si jednotlivé možnosti k určitým datumům v minulosti. Ale co se týká AO 2012, tak tam se to psalo obecně a uvádělo se to před Petřinými zápasy vzhledem k jejímu úspěšnému roku 2011. Proto jsem to už psala i výše, že na začátku roku 2012 kdy se hraje AO to byl jeden zápas, tady se pořád jedná o víc vyhraných zápasů v řadě.
Reagovat
misa
Teoretické šance by se jistě měly zpětně ještě prověřit, ale kdo by to dělal? Třeba se ještě letos Petra dostane na jeden zápas od jedničky :-)
Reagovat
Fandina
Přesně tak, souhlas a úsměv.
Reagovat
misa
Ještě jednou díky za včerejší upozornění na stránku
http://www.livesport.cz/tenis/.
Hned jsem ji dnes použil, když Petra nebyla k vidění.
Reagovat
slacker
Mela by to udelat Fandina aby jen blbe nekrofala a byla aspon trosku uzitecna
Reagovat
misa
Já jsem si všimnul, že Fandina na tebe už dlouho vůbec nereaguje. Jak se ti to líbí?
Reagovat
slacker
Ze by v tom mela nadale pokracovat :-)
Reagovat
misa
Mně se spíš zdá, že ti chybí. Zmiňuješ se o ní v řadě komentů :-)
Reagovat
dadaft
zajímavá potřeba do fandiny pořád startovat...
Reagovat
slacker
Rikej tomu jihad :-)
Reagovat
blixa
No .. jihad :D U chlapa tvého věku tomu spíš říkám diagnoza :D
Reagovat
VlS
Jak vidíš nelíbí a tak se snaží provokovat :-)
Reagovat
LukasH
A jak jsi tu užitečnej ty? Vidíš to? Ty chceš záměrně vyvolat konflikt, abys pak z toho mohl obvinit Fandinu. To, že na tebe nereaguje, se ti do krámu vůbec nehodí...
Reagovat
slacker
Ja rovnam Fandinu do late, v tom sem v tomto vlaknu uzitecny. Dokud se tu nezacne seriozne resit meritum na co se ptal puvodne blbec.
Reagovat
misa
Tohle se přece už vyřešilo. Teoretická šance je a naposledy asi byla v Austrálii 2012.
Reagovat
slacker
Asi ano, Aza preskocila nevim o kolik. Na turnajich az do FO bylo malo bodu ve hre a mela velke obhajoby (pocinaje halovou Parizi kde nemohla noc dohnat) a hlavne neucasti z duvody nemoci. Takze to bylo naprosto bezpredmetne to pocitat.
Reagovat
slacker
Sance na jare by asi byla ale diky umyslne neobhajobe a penalizacnim 0 ta sance prakticky hned zase zmizela
Reagovat
smazaný uživatel
mě taky příjemně překvapila. Proberu se a vidím 2 : 0 pro Makarovovou. A zase je to v háji a přemýšlím, že zas usnu. A najednou 2 : 2, 3: 2 , 5 : 2 pro Petru ! Říkám si, aha Peťa asi jede v modu Robpcop....A po skore 6 : 2, 6 : 1 spokojeně usínám, škoda, že jsem viděla jen to score a ne zápas.....
Reagovat
smazaný uživatel
Ať už si v New Yorku taky Petra řekne, jé, tady se mi líbí, na kurtu jsem, jak doma....a hned to půjde, jak po másle....
Reagovat
LukasH
Nevím. Mně tedy ten centrální kurt v NY odpuzuje i z obrazovky. Vlastně se Petře ani nedivím, že jí to tam nejde, v takovým kotli...
Reagovat
smazaný uživatel
No jo, ale jak to udělat, když tam chce Petra uspět ? Prostě si to nějak vsugerovat, že se jí tam líbí. Jinak to vidím bledě....
Reagovat
Cico93
odpudzuje? skôr naopak.
Reagovat
LukasH
No jasně to je individuální. Někomu se to líbí, mně třeba ne. Petře asi taky ne. Tvrdila, že NY není její oblíbený místo - moc zmatku, lidí, atd. To mám podobně...
Reagovat
Fandina
Já osobně si myslím, že spíš než o krásu města a jeho osobní pocity jde o to, jak se Petře dařilo na turnajích, jaký je tam povrch, jak lítají míčky, jestli se tam hreje ve vedru nebo vlhku, ale mohu se mýlit.
Reagovat
misa
V New Havenu je to přesně naopak, tam si pochvaluje klid. Šlo by na tom určitě pracovat s psychologem.
Reagovat
Fandina
Tak to by samozřejmě chtělo, aby si Petra všude řekla, jsem tady doma a pak se jí dařilo. Otázkou je, jestli se v NY opravdu tak cítí. Trochu tam asi nebude na ní nejlepší vzduch, ale jinak souhlasím, že vsugerovat by si to měla všude a pak si není co vyčítat ... úsměv
Reagovat
misa
a po těch prvních dvou hrách se rozhodla, že se dále v USA už nechce ztrapňovat. V čf. má docela přijatelnou soupeřku. Bára sice ve 2. setu wimbledonského čtvrtfinále dost Petře zavařila, ale na Češky Petra umí.

Petře se ve večerních zápasech daří velmi dobře, náhoda to jistě není, slunce jí zřejmě hodně vysiluje. Pokud chce P. zaútočit na nejvyšší mety, měla by mít více oblíbených turnajů. Jak tady píše PetaM, grandslamy by měla milovat povinně. Bohužel na trávě a v hale se hraje strašně málo turnajů.
Reagovat
slacker
Proc se nenastvala uz pred tydnem v Cincinneti?
Reagovat
Cico93
Pretože Cinci nieje jej obľúbený turnaj:)
Reagovat
misa
Cico, je to tak.
Reagovat
VlS
Protože měla dobrou náladu a nechtěla se naštvávat.
Reagovat
PetaM
No, Báry bych se rozhodně více bál na antuce, snad ale nebude moc Petru zlobit a Petra ji porazí :)
Reagovat
Cico93
Ktorého máš radšej
jahodového alebo tvarohového?
http://www.lenprezdravie.sk/album/14075109211.jpg

:-)
Reagovat
misa
Tvarohového :-)
Reagovat
Cico93
ja tiež:)
Reagovat
EllNino
http://www.wtatennis.com/news/article/4084509/title/lucie-safarova-breaking-new-ground ...Snad se Lucka nezastaví jenom na patnáctce a uhraje pořádnej výsledek na US Open :D
Reagovat
PetaM
Jooooooo, třeba takový titul :)
Reagovat
tommr
Lucka by se po USO měla v každým případě posunout před Pennettaovou, která tam obhajuje spoustu bodů za lonský semifinále a pokud se jí tam bude aspoň trochu dařit tak by se mohla dostat i před Erraniovou (na kterou ztrácí jen 60 bodů) a Cibulkovou (na kterou ztrácí 177 bodů). Posun o 1-2 místa nahoru je velice pravděpodobnej ... :)
Reagovat
PetaM
Hlavně to Lucince nezakřiknout :D
Reagovat
misa
Lucka má na US Open opravdu dobré vyhlídky vylepšit své maximum, při dobrém výsledku by to mohla dotáhnout na 12. místo. Cibulková a Erraniová hrajou bídně, Pennetaová obhajuje obrovské body a hráčky za Luckou - Suarezová, Azarenková a Mararovová mají taky velké obhajoby. Velká šance na životní posun.
Reagovat
blixa
Tak, šup šup, desítka volá !! ;-)
Reagovat
tommr
spíš než Suarezová, Azarenková a Mararovová by Lucku mohla trochu pozlobit Petkovicová. Doufám proto, že jí Petra v NH nepustí do finále ... :)
Reagovat
misa
Nezapomeň, že ve čf. NH by Petkovičová asi narazila na Evženu. Ta už by jí mohla vyřadit a v sf. by Petra konečně letos zvládla hráčku top 10 :-)
Reagovat
tommr
trochu se tu pozapomnělo na včerejší nečekaný výhry Báry Krejčíkový a Renaty Voráčový v prvním kole kvaldy. Neuspěla jen Lucka Hradecká, ale u tý se to bohužel dalo čekat ...
Dneska se v kvalifikaci představí naše zbývající 4 hráčky. Katka Siniaková (114) bude jasnou favoritkou proti norský hráčce Eikeri (213), podobně jako Denisa Allertová (163) proti Japonce Imanishi (209). Jako outsiderky naopak nastoupí Andrea Hlaváčková (181) proti Belgičance Mestachový (151) a Kateřina Vanková (237) proti Slovince Kolarový (183). Doufám, že i dneska budeme mít nadpoloviční úspěšnost ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
výhra Báry nebyla nečekaná, byla favoritkou toho zápasu :-)
Reagovat
tommr
pro mě je každá výhra Báry (238) nečekaná, protože se do kvaldy dostala jako úplně poslední hráčka s nejhorším žebříčkovým postavením ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
nj, v dalším zápase ale už favoritka nebude. Prej má De Brito vostrej backhand, nebo co :-)

http://farm9.staticflickr.com/8289/7543891338_3393463658_o.jpg
Reagovat
EllNino
spíš Barču vykřičí z kurtu :DD ...
Reagovat
PetaM
Snad to Barča ustojí :) Larcher nehraje nic extra, ale řve, jako kdyby byla světová jednička ... :)
Reagovat
tommr
já jsem zase slyšel, že prej má pronikavej hlas proti kterýmu je i řev Sharapky úplná pohodička ... :)
Reagovat
PetaM
Stačí se podívat na jejich zápas z minulého roku ve Wimbledonu. Tam s velkým náskokem přeřvala i Mášenu .. :D
Reagovat
EllNino
Hoodně pronikavej, taková cirkulárka trochu :D
Reagovat
EllNino
Ten zápas Báry byl jak na houpačce, ale jinak super :) ..Na to, že Lucka Hradecká od Wimbledonu nehrála ostrej zápas, to nebylo špatný ...:)
Reagovat
pepin
Já si myslím a vyplývá to i z mnoha zde příspěvků, že by Petra měla mít kolem sebe neustále tým lidí, kteří by jí ty méně oblíbené a nebo neoblíbené turnaje prostě zpříjemnovaly. Ve všech sportech mají sportovci místa, které mají rádi, méně a nebo vůbec, ale pokud chtějí něco dokázat musejí se s tím smířit a něco udělat pro to, aby to tak nebylo.
Freedom - pokud by Petra hrála daleko vyrovnaněji, tak by to znamenalo ve většině případů dvou setové zápasy a méně vynaložených jak fyzických tak psychických sil, takže si myslím, že by až takový problém v otázce fyzičky nebyl. A víme to sami z vlastních zkušeností, že pokud se daří a jedeš na vítězné vlně tak i ta únava i neduhy ustupují do pozadí.
Reagovat
smazaný uživatel
Ja to nemyslel jen na pocet setu ale spise na pocet zapasu, ze by jich hrala vice + ze v nedeli konci ve finale na jednom turnaji a musi hned letet nekam jinam, kde uz zacina hrat v utery nebo ve stredu a do te doby se musi i aklimatizovat a zvyknout si na jiny povrch. Co se tyce ty fyzicky, tak by hrala vice zapasu v turnaji nez 1-3 do ctvrtka/patku.
Jinak s tim ostatnim souhlasim...
Reagovat
tommr
Petra potřebuje spíš hrát než trénovat takže u ní by žádnej velkej problém s fyzičkou při větším počtu odehraných zápasů neměl bejt ...
Nedávno tu dokonce proběhla debata na téma jestli Petře volný losy víc neškodí než pomáhají ... :)
Reagovat
pepin
Já mám také takový názor, že ty v podstatě lehčí zápasy, bereme v úvahu, že by se jí dařilo, jsou pro ni daleko lepší než tréninkový proces pořád dokola. S tou aklimatizací až tak nevím, ale co třeba píší hokejisté v NHL tak se na to v podstatě dá zvyknout a nijak je to neomezuje. Ale každý je jiný. No uvidíme jak dál, já pořád tvrdím, že u ní je to jen o hlavě. Ostatní věci se k tomu již jen nabalují.
Reagovat
VlS
A tak je zásadní rozdíl mezi časovým posunem mezi východním a západním pobřežím USA a mezi Evropou a USA, zejména W pobřežím. Z vlastní zkušenosti vím, že to není sranda. Srpnová betonová šňůra v USA je ale v rámci jednoho časovýho pásma ( s výjimkou Portlandu v Oregonu) a přesun z Ohia do Connecti je otázka hodiny letu, žádnej problém.
Reagovat
EllNino
Bohužel Simona ani Markéta nezvládly zápasy 2. kola, Simča po upsetu proti Jorovič vypadla se Stollar 4:6 6:2 0:6 a Maky prohrála s domácí Xu 3:6 6:3 2:6 ...obě skončily už včera i v deblu ve čtvrtfinále
Reagovat
tommr
a znovu názorně předvedla jak je nevyzpytatelná. Snad jí ta zlepšená forma a pohoda vydrží i do dalších zápasů ... :)
V NH potřebuje Petra vyhrát minimálně ještě jeden zápas aby si udržela čtvrtý místo před Agou Radwanskou. Škoda, že ve čtvrtfinále musí hrát zrovna s Bárou ...
Vítězstvím nad Makarovovou Petra hodně pomohla i Lucce Šafářový, protože Makarovová byla jediná hráčka, která mohla Lucku v případě zisku titulu v NH předstihnout ...
Reagovat
LukasH
Obávám se, že na USO to pro Petru tak příjemný není jako v NH jinak už by to tam lítalo dávno...
Reagovat
EllNino
na v NY je obecně velký chaos, takže to Petře určitě nevyhovuje, ale tak snad nepřijde nějaká viroza jako loni nebo tak, a hlavně co nejvíc nočních zápasů :D
Reagovat
gigin
že Roddickovi zatrhli USO. Chtěl hrát kvarteto s Mardym. Mohli dostat divošku. Jenomže po skončení ohlášení kariéry ho vyškrtli z antidopingového programu...

Už vidím, jak Rod začne fetovat kvůli deblu na USO. Osli američtí...

A taky článek o daňovém pekle. Fedex platí za den práce v Anglii sto tisíc dolcků... Chudák.
Reagovat
a.magerova
Jéžiš, jak se to dozví carolyn, tak bude Amíky žalovat ve Štrasburku :-/
Reagovat
smazaný uživatel
Minuly rok Patrick McEnroe celkem sjel v TV Johna Isnera a pripomnel mu, ze USOpen je jediny turnaj na svete, kde nerozhoduje, kdo je american, ale kdo dokaze presvedcit divake, neb je to show, a pokud to nechape, tak nema na USOpen lezt....tvrda, ostra slova...
Tak nevim, ale pokud to ma byt tedy celosvetova show, a ma to mit take takovy zamer...tak Andy a Mardy, to by melo splnit jejich ocekavani, ale asi vadilo, ze to jsou amici;D)))
Je to je crazy...;)
Reagovat
gigin
Mi šlo hlavně o carolyn ;))
Reagovat
gigin
Včera jsem vyčetl v jednom časáku:
6 - počet titulů mezi triumfy ve W
83,9 - procento úspěšnosti ve W - 26/5
9 - počet turnajů kde Petra hukla v prvním kole od W2011, 14x ve druhém
19 - tolik hráček porazila od W2011. 2011 - 6, 2012 - 3, 2013 - 10, letos ještě ani jednu (nepočítám skreč Sereny v Madridu)
61:37 - vyhrané míčky letos s Bušičkou ve finále W
233/208 - vítězné míče v cestě za titulem W2011 a letos
15 297 026/ 5 487 751 - prémie v dolckách za celou kariéru a pouze z Wimblíku.
Reagovat
tommr
zajímavý statistiky ... :)
Těma 19 hráčkama co porazila od W2011 zřejmě myslíš hráčky první desítky, protože jinak by to nedávalo smysl?
Reagovat
gigin
Jj, top10, sorry..
Reagovat
VlS
A kolikátá je asi Genie?
Reagovat
smazaný uživatel
V té době kdy Petra Genie porazila, ještě Genie členkou TOP 10 nebyla.. :-))
Reagovat
freeteepek
Už to tady padlo. V podstatě jde o to, kde Petra v minulosti vyhrála turnaj, kde měla dobrý výsledky. Tam má opět šanci, protože se od prvního tréninku cítí dobře. Jinde se od prvního tréninku cítí blbě a tak to potom podle toho vypadá:-)
O kolik je ten povrch v New Havenu rychlejší, než v Cincy? Když jsou ty povrchy dneska tak pomalý, tak by to asi opravdu chtělo tomu přizpůsobit styl...
Reagovat
PetaM
No, jak jsem psal, bylo by nejlepší jí naučit cítit se dobře v Melbourne, Paříži a v New Yorku a je po starostech :D :D
Reagovat
LukasH
To jim právě asi nešlo ten styl přizpůsobit. Jak jsme se o tom bavili s Vlkem. Petru nemůžou předělat, protože jí chybí ty ostatní parametry jako dobrá obrana, cit pro míč atd...i když přizpůsobí styl, tak s tím hráčky s lepší fyziognomií, obranou, porážet nebude. Možná se bude dostávat dál. Ale třeba na úkor výhry ve WImbledonu, halách, prostě obecně rychlých površích.
Reagovat
freeteepek
U Petry je to hlavně o hlavě. Ve Wimblu letos záhrála párkrát i dobrou obranu - např. proti Bouchardový ve finále. Ona ten cit pro míč má, lepší kondici, než dřív. Může hrát i kraŤasy, čopy. Nemusela by do toho pořád tak mlátit. A je pravda, že se v tomhle ohledu zlepšila. Hraje líp na síti. Už do toho tak neřeže a snaží se hrát takticky lépe. V Cincy jí vůbec nešlo podání. Včera to byla, proti stejné soupeřce, úplně jiná písnička. I na servisu.
Reagovat
LukasH
V tenise ti jde všechno, když máš sebevědomí (vlastní zkušenost). Podání je taky (a hlavně) o sebevědomí. Ve Wimblu Petře jde všechno, protože si tam neskutečně věří. Není to jen rychlej povrch, ale všechno - odskok, zřejmě se jí dobře po trávě i běhá, příjemný prostředí a atmosféra.
Jakmile Petra přijede na turnaj a necítí se tam dobře, nejde jí nic. Toho si všimni. Tenis je prostě hrozně moc komplexní sport a záleží na strašně moc věcech a okolnostech.
V NY by asi ráda tu nepříznivou statistiku změnila, ale sama řekla, že to není její oblíbený místo. A to pak jde těžko.
Reagovat
EllNino
https://www.youtube.com/watch?v=X-jqD8_JSD0# ...tady jsou vidět utržky zápasu Simony s nasazenou jedničkou Jorovic :)
Reagovat
EllNino
musím říct, že má Simča na svuj věk slušnou pecku teda :), co si pamatuju, tak před tak 8 lety ještě takovou rozhodně neměla :DD
Reagovat
PetaM
Kdo by to byl řekl, že postupem let se člověk zdokonaluje :D :D :D Že? :D :D
Reagovat
EllNino
ale ne, já Simonu pamatuju z žákovskejch turnajů a byla vždycky taková narostlá, ale takovouhle ránu bych chtěl taky mít :D
Reagovat
PetaM
Nekecej, že takovou nemáš :D To jenom proto, že to vidíš z jiného úhlu, než z kamery :D
Reagovat
EllNino
no nevím ..:)
Reagovat
pepin
Opět se vlastně potvrdilo to co jsme zde již několikrát psali. Kde se cítí spokojená a sedí jí to tak je to základ úspěchu. Takhle měla dodělat Mak. již poprvé. Asi škoda, že se GS nebude hrát zde. Ale uvidíme, snad si opět ověřila, že tyto soupeřky by pro ni neměly být až takový problém.
Reagovat
blixa
Nejde o soupeřky, jde o povrch. Rychlý povrch, skvělá Petra, marné soupeřky. Líný povrch, opačně ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Jasne ze jde i o souperky a jak zahraji...
Reagovat
blixa
Když Petra hraje dobře, je jedno kdo je na druhé straně kurtu ;-)
Reagovat
blixa
Samozřejmě trochu přeháním :D, ale ne moc :D
Reagovat
smazaný uživatel
v pripade Petry jsou asi strasne dulezite predevsim klimaticke podminky.. :-( Ale pohodu bych nepodcenovala. A v NY je blazinec...
Reagovat
VlS
Já si myslím, že ani nepřeháníš. Genie na Wimblu nehrála špatně ani to finále a dostala kanára.
Reagovat
smazaný uživatel
Trochu dost... Petra kdyz je v nej forme je tezka na porazeni ale jsou hracky, ktere ji dokazi prehrat i v te nej forme...
Reagovat
blixa
Množné číslo ? :D A to jsou které pěkně prosím ? Napadá mě jediná, a to Serena ve své top formě. Jen kvůli ní říkám, že trochu přeháním ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
me by ten vycet v pripade rychleho povrchu a presne strilejici Petry take zajimal.. :-)
Reagovat
ta-dah
...predpokladam, ze odpoved na tu tvou otazku bude nelehka...:-)
Reagovat
smazaný uživatel
klidne bych rekl i Masha a Simca ve sve top forme. A mozna jich bude i vice ale to se tezko da prokazat. Kazdopadne z Petry delate jako by 4 mesice hrala 10% vykonu, pak turnaj 100% vykonu a dalsi 4 mesice za kulovy. Nemyslim si, ze je to tak...
Reagovat
blixa
No ... proti Simoně ve své top formě ještě nehrála, proti Máše jo a vypráskala ji. S těma procentama bych tak nelaboroval, ale v podstatě to tak je :D, akorát ty období dole a nahoře jsou různé.
Reagovat
smazaný uživatel
ja bych tak klidna nebyla, ona je opravdu mimoradne talentovana a mimoradne zvlastni! :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Minuly rok v New Havenu formu mela, za 4 gamy proti Simce nebyla schopna nic vymyslet a pak se slozila. Mashu vypraskala, kdyz Masha v Top forme nebyla. Jsou to pouze spekulace a hracku stejne nakonec vzdycky delaji vysledky a ne zadne "kdyby" jejich fanousku...
Reagovat
smazaný uživatel
to je pravda, me akademicke uvahy taky vubec neberou.. :-)
Reagovat
ta-dah
...to mas pravdu,ale zacali jsme nekde u teze, Petra v nejlepsi forme a hracky, ktere ji porazi,ne? Ted ses uz posunul nekam jinam, o tom neni ale rec:-)
Reagovat
blixa
No, tak v názoru na to, jakou kdy měl kdo formu se evidentně neshodneme :D Budoucnost nás snad rozsoudí ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak teze je teze. Taky teze muze byt to, ze Petra nedokaze porazit Dementevovu v nejlepsi forme. A protoze ji jeste neporazila, tak se to da tezko vyvracet :-D To je proste jako ve skole premlouvat ucitelku, ze v nejlepsi forme bys napsal pisemku za 1, ikdyz si ji v reale napsal za 4. Teze jsou proste spekulace a spekulace nereflektuji realitu...
Reagovat
LukasH
O tom je těžký polemizovat. Petra v top formě proti Simoně ani Máše nehrála. Wimbledon je kapitola sama pro sebe a vážně si dovolím tvrdit, že v tom Wimblu s touhle formou, co tam měla Petra letos, by dala jen Serena 2012...jinak minulej rok v New Havenu měla Petra do top formy dost daleko. Hrála tam samý tříseťáky (byl to ten rok vyjma Asie, kde všechno musela ubojovávat).
Freedom: bohužel to tak je, jak jsi napsal. Petra jede půl roku na 10% výkon (ne třeba jednotlivý zápasy, ale turnaje určitě). Ona se na většina turnajů necítí dobře, to je problém. Na začátku v Austrálii cítí tlak, v Americe (IW, Miami) je horko, vlhko nebo sucho, pak je tu pomalá antuka, po Wimblu zas neoblíbená Amerika....Petře to prostě vyhovuje málokde. Proto si nemyslím, že by kdy mohla být světová 1 a spíš by veškerou energii měla vložit do turnajů, kde se jí daří.
Reagovat
PetaM
Petra je příliš náchylná k tomu, kde se jí daří a kde ne. Když má to místo ráda, tak tam vyhrává a cítí se tam dobře, ale kde nevyhrává, tam ani někdy vyhrát nechce. Mi teda tak občas přijde :D

Třeba letos na FO strašně moc chtěla, ale nevyšlo to.
Ve Wimbledonu chtěla a dokázala to.
Prý chce i na USO, tak uvidíme :D
Reagovat
Cico93
nie len Serena 2012 ale aj Vickina 2012:)
Reagovat
LukasH
To se nedá odhadnout. Petra s Vikinou nehrála bezmála 3 roky.
A mluvím o Wimbledonu...
Reagovat
VlS
No tak to je otázka.
Reagovat
smazaný uživatel
Stim tak uplne nemuzu souhlasit. To ze Petra ma vlny vi kazdy a s tim astmatem take pocitam ale urcite nesouhlasim s meritkem, ze treba Petrina forma rovna se titul. Letos treba v Madridu nebo na RG Petra nehrala vubec spatne a proste Simca a Kuzna byly o neco lepsi (ve tretim setu se Simcou uz ji zacaly dochazet fyzicky a asi i psychicky sily ale Simca byla v tom zapase o neco lepsi). Forma se nepocita jen podle UE ale kdyz Petre souperka ty jeji pecky dokaze na 8krat vratit, tak Petra proste nedokaze hrat dlouhe vymeny furt nad nejakych 16 prehozu a zkazi. Souhlasim s tim, ze ma talentu hodne a zdravi ji dost spomaluje karieru ale nejaka neporazitelna tenistka vazne neni... A ty vis, ze ji uspechy preju ale neverim tomu, ze by dokazala tenisu nekolik let posobe jdoucich i bez astmatu kralovat. Urcite by jednickou byla ale na jak dlouho, tot otazka. A zadna tenistka nema formu furt (s Petry fyzickou by ani neslo aby hrala na kazdem posobe jdoucim turnaji finale).
Reagovat
LukasH
Ono záleží, čemu říkáš forma. Nedá se říct - formu má nebo nemá. Může mít nejlepší svoji formu, špatnou formu a stupně mezi tím. Tu antuku je třeba z toho trochu vynechat, protože tam to vážně hraje proti ní. Ona třeba ani nedoklouzává. Letos tam navzdory výsledkům nehrála vůbec špatně, i když taky kazila jasný míče. Samozřejmě Kuzna je zeď, ale Petra to tam kolikrát měla nalitý do půlky kurtu a dala to do sítě. Dokonce na rozhodující body. Když má fakt formu, tak tyhle chyby nedělá.
Ale většinu svých titulů skutečně vyhrála suverénně, to ne že ne.
Neříkám, že by mohla bejt neporazitelná, to rozhodně ne. Naopak zmiňuju důvody, proč ne. S těma 10% je to taky přehnaný, to uznávám, ale naplno prostě není schopna většinu turnajů jet. Často vyhučí, když to čekáš nejmíň (V Sydney s Pironí, v Doha s Jelenou - jednoznačně). V Miami byla v QF, ale miliony chyb jí bránily, aby zahrála s Mášou aspoň tříseťák...a o tom mluvím - většinou to není její hra. Pak když jí vidíš třeba v tom Wimblu, to odhodlání a tak, zdá se ti, že to ani nemůže bejt ona.....jo, už jsme o tom taky mluvili, proč to tak je. Ale stejně, člověka to pořád svádí k tomu, aby se nad tím pozastavoval...
Reagovat
smazaný uživatel
Výborně Petra, možná je to o tom, kde jí to líp sedne, tak jen tak dál. Kdyby to někoho zajímalo, na ČT sport teď opakují záznam z Pardubické juniorky a docela lituju, že jsem tam nebyla na finále dívek, líbilo by se mi sledovat, jak nás v budoucnu reprezentuje vítězka Karolína Muchová, ten pohyb je elegance sama a z forhendu mi hodně připomíná Tommyho Haase :D Jo a Nick se tam v rozhovoru zmínil kromě toho, že prej bysme mohli Ameriku zásobovat dobrými tenisty, že Petra u něj na Floridě letos trénovala, tak snad to bude aspoň vidět :)
Reagovat
PetaM
No, je celkem neuvěřitelné, jak ti kluci řvou více, než děvčata. No a Kolář to tím "vamos" úplně zabil ... :D
Reagovat
smazaný uživatel
jo no, vypadá jak vamosující Korda :D
Reagovat
smazaný uživatel
Pekně Petro, tak teďka hezky až do finále, kde porazíš Caroline W. :)
Reagovat
blixa
Šak jí slibovala, že se jí za tu sprchu pomstí :D
Reagovat
smazaný uživatel
Pochybuju, že se dostane až do finále. Ani ji to nepřeji. Měla by zhubnout, Péťa.
Reagovat
smazaný uživatel
http://www.tennisforum.com/showthread.php?t=529258
Reagovat
PetaM
To je celkem sranda :D :D :D
Reagovat
VlS
Dobrý, no
Reagovat
slacker
No s Petrou jen jedna epizoda :-(
Reagovat
smazaný uživatel
dost dobrý, nejlepší je epizoda 21 :D
Reagovat
Fandina
je super. Gratulace veliká. A mám radost, že to tentokrát dala. Jen tak dál Peti. Pojď pojď pojď!
Reagovat
Fandina
Bára Krejčíková super a Renča Voráčková také, tak jen tak dál holčiny.
Reagovat
Fandina
Oprava Voráčová.
Reagovat
smazaný uživatel
A Gratulace Báře Krejčíkové a Renatě Voráčové k postupu do dalšího kola Kvaldy
Reagovat
Cico93
Ale v tomto na ich raketách skončila nie jedna TOP tenistka;)
Reagovat
Cico93
tomto roku
Reagovat
smazaný uživatel
Halepova vypadla ?? Chtěl bych vidět toho inteligenta co tady hlásil ze vyhraje us open
Reagovat
VlS
Ten inteligent je Pete Sampras, ale uvažovat, že by světová dvojka mohla vyhrát USO zas není nijak šílené, i když si myslím, že ho nevyhraje, ale za něco jó mimořádnýho bych to nepovažoval.
Reagovat
freeteepek
Ta Halepová mi nějak začíná připomínat Erraniovou. Ta se taky svého času dostala do finále FO. Taky měla vysokou úspěšnost prvního podání. A taky jí to bylo prd platný:-)
Reagovat
smazaný uživatel
to zvládla to jsem hodně rád když je Simča venku tak má Petra docela velkou šanci New Haven vyhrát
Reagovat
PetaM
Ta Petra je skutečně masochistka ... Vstal jsem kouknu na mobil a říkám si, že to snad dala aspoň ve třech a najednou čtu, že jí "smetla", valím bulvy doteď.

Ale z jejího vyjádření to prostě jasně vyplývá.
Wimbledon - cítí se tam jako doma - a hraje tam svůj nejlepší tenis.
New Haven - cítí se tady taky jako doma - takže předpokládám, že od ní taky můžeme čekat nějaký úspěch.

Petro, nechceš se cítit "jako doma" i v New Yorku, Melbourne a Paříži? :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Kvitová ještě nikdy Makarovovou neporazila tak jednoznačně.Právě proto jsem si vsadil 220 Kč na Makarovovou.Peníze jsem prohrál:-( Takové ztráty si jako invalidní důchodce nemůžu dovolit! Od dětství se léčím na psychiatrii a proto jsem si myslel,že psychiku Kvitový dokážu pochopit lépe než normální lidé.
Reagovat
PetaM
Petra není normální psychický případ :) Tu se nedá načíst :)
Reagovat
smazaný uživatel
Začala špatně a pak se "V N9 NĚCO" stalo.Bohužel ani já,úředně potvrzený psychopat nedokážu pochopit "CO SE STALO"
Reagovat
PetaM
Prostě nechtěla zase prohrát, tak vyhrála :D :D
Reagovat
dadaft
freeteepek vsázel na Petru a vydělal.
Reagovat
smazaný uživatel
Jak jsem nedávno psal. Simona má výsledky jak na houpačce. Dobrý turnaj, špatný turnaj, dobrý turnaj,... USO bude tedy z její strany dobrý turnaj :)
Reagovat
smazaný uživatel
dobry, spatny, doleva, doprava, nahoru, dolu, dopredu, dozadu,...jj
Reagovat
smazaný uživatel
:-)) nebudes tomu verit, mela jsem tu napsanou reakci: doprava, doleva, doprava, doleva.. ale blbne mi net, tak jsem zustala uslechtila.. ;-) :-))
Reagovat
smazaný uživatel
;))
Reagovat
VlS
levá, pravá, přední, zadní,
pozor kozle, neupadni:-)
Reagovat
smazaný uživatel
:-))
Reagovat
smazaný uživatel
ovsem famozni rikanka;)
Reagovat
smazaný uživatel
levá, pravá, přední, zadní,
pozor Halep, neupadni:-)
Reagovat
smazaný uživatel
;) Ano, aby nebyla v houpacce zmena z spatny, dobry...na spatny, spatny, dobry;) tedy z leva, prava... na leva, leva, prava;)
Reagovat
blixa
Vy si z tý Simči děláte prdel :D Já jí snad ještě začnu fandit, když vidím, jak jste na ni oškliví :D ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
my ji nic zleho neprejem;)...
...to mas tezky, tech fajn hracek tam je...;)
Nakonec bys musel tlacit asi vsechny...;)
Reagovat
smazaný uživatel
Moucha mi po žaludu lezla,
po šourku slezla,
a do prdele vlezla.

Naprosto vzácný den,
pouhou mouchou býti ukojen!
Reagovat
Crashwoo
Byl stream na zápas Kvitova x Makarova? Tudíž se táži jestli nude možné někde najít záznam z tohoto zápasu.
Reagovat
EllNino
nebyl ..:/
Reagovat
EllNino
Opět se ukázalo, že Petře vyhovují night sessions, škoda, že nemuže hrát jenom v noci :DD ...
Reagovat
dadaft
co k tomu říct než paráda. ))

USO bude letos hodně otevřené.
jasně, Serena s Mášou a Simonou jsou asi největší, ale pořád mám silný pocit, že z druhého sledu favoritek - Kvitová, Radwanská, Ivanovič, Bouchard, Wozniacki - by to mohl klidně někdo vyhrát...
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, a kdyby se to hodně vyhaluzilo, tak jsou tady i Venus, Petkovič, Kerber, Azarenka, Muguruza, Stephens........
((( a nebo se zblázní Serena a nikdo si nečuchne )))

no, jistá semifinalistka určitě potěší.
jiné QF - Rybáriková-Riske - to je ovšem nečekanec. ))
Magda teď prohrávala s kde kým, tak si spravila chuť na světové dvojce, mu he he he. ))))))))))))
Reagovat
dadaft
* jsou asi největší favoritky *
Reagovat
smazaný uživatel
Chybí tam Lucka Šafářová.
Reagovat
smazaný uživatel
Venus je podle me letosni cerny kun US open...
Reagovat
VlS
jako zakládající člem 1GSL musím reagovat na to, že ti tam chybí Lucy.
Reagovat
smazaný uživatel
taky zvedam oboci.. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak preji Lunej vsechno nej k vcerejsimu svatku a Petre at se ji dale dari :-) :-*
Reagovat
smazaný uživatel
Nemá Lunej svátek až 26.8.?
Reagovat
smazaný uživatel
Ja jsem se ji nato taky ptal ale rikala vcera...
Reagovat
VlS
a kdyby to teď tak na 10 zápasů fungovalo bez black outů, tak bych byl moc rád.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist