5. den na Turnaji mistrů: Berdych má stále šanci na semifinále

19. 11. 2015, 09:00
Previews 374
Pokud Roger Federer dnes odpoledne na Turnaji mistrů porazí Keie Nišikoriho, bude mít Tomáš Berdych navzdory dvěma prohrám ve skupině Stana Smithe stále šanci na postup do semifinále. Večer by však musel porazit světovou jedničku Novaka Djokoviče ze Srbska 2-0 na sety.

Tomáš Berdych prohrál ve skupině ve dvou setech s Federerem, který je po výhře nad Novakem Djokovičem jistým semifinalistou, a ve třech s Nišikorim. Přesto má tak teoreticky s jednou výhrou stále šanci na postup, což se letos například povedlo Petře Kvitové a Agnieszce Radwaňské na Turnaji mistryň v Singapuru, kde si nakonec spolu zahrály ve finále.

Postup šestého hráče světa Berdycha je ale mnohem méně pravděpodobný, než byl ten Kvitové. Rodák z Valašského Meziříčí musí porazit Djokoviče ve dvou setech, se Srbem má ale negativní bilanci 2-20 a obě jeho výhry byly třísetové. Djokoviče porazil jen předloni na antuce v Římě 2-1 na sety a v roce 2010 na trávě ve Wimbledonu 3-0 na sety.

Postupové varianty ze skupiny Stana Smithe před závěrečnými zápasy
Djokovič - Berdych a Federer - Nišikori:

Federer 2-0 Federer 2-1 Nišikori 2-0 Nišikori 2-1
Djokovič 2-0 1. Federer
2. Djokovič
1. Federer
2. Djokovič
1. Federer
2. Djokovič
1. Federer
2. Djokovič
Djokovič  2-1 1. Federer
2. Djokovič
1. Federer
2. Djokovič
1. Federer
2. Djokovič
1. Federer
2. Djokovič
Berdych 2-0 1. Federer
2. Berdych
1. Federer
2. Berdych
1. Nišikori
2. Federer
1. Nišikori
2. Federer
Berdych 2-1 1. Federer
2. Djokovič
1. Federer
2. Djokovič
1. Nišikori
2. Federer
1. Nišikori
2. Federer


"Je obrovsky cenné s takovým hráčem hrát a strávit s ním čas na kurtu. Jakýkoliv zápas nebo set s ním je k nezaplacení a člověk si z toho může vzít spoustu zkušeností," řekl Berdych serveru iDnes a Radiožurnálu v Londýně po porážce s Nišikorim ve chvíli, kdy ještě nevěděl, že bude mít s Djokovičem o co hrát.

I Djokovič má po prohře s Federerem o co hrát. Pokud odpoledne zvítězí Švýcar, bude mu stačit uhrát set, Pokud by překvapil Japonec, bude muset vyhrát. "Využiju den volna, abych s týmem probral věci, které mi nešly v předešlém zápasu, a psychicky i fyzicky se naladil na další duel ve skupině," řekl Djokovič, který v Londýně útočí na čtvrtý titul v řadě.

Šanci Berdych určitě má. Zatímco loni ve dvou vzájemných duelech s Djokovičem ve čtyřech setech získal dohromady pouhých šest gamů, letos odehrál všechny tři zápasy vyrovnané. Dvakrát prohrál ve třech setech a naposledy nedávno v pařížské hale Bercy po vyrovnaném boji ve dvou zkrácených hrách.

Šanci postoupit má i Kei Nišikori, musí však porazit Rogera Federera. To se mu sice ve dvou z pěti vzájemných duelů podařilo, ale pak potřebuje výhru Berdycha nad Djokovičem. Přitom český tenista by už v tu chvíli byl vyřazený.

• TURNAJ MISTRŮ 2015, LONDÝN •
PROGRAM 5. DNE
(čtvrtek, 19. 11. 2015)
13:00 Bolelli/Fognini (6-It) - Bopanna/Mergea (8-Ind./Rum.) ... H2H 0-0
15:00 Federer (3-Švýc.) - Nišikori (8-Jap.) ... H2H 3-2
19:00 Bryan/Bryan (1-USA) - J. Murray/Peers (4-Brit./Austr.) ... H2H 3-2
21:00 Djokovič (1-Srb.) - Berdych (6-ČR) ... H2H 20-2
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK

Komentáře

374
Přidat komentář
George_Renel
že takto nezahrál v předchozích utkáních. To by ta šance na postup byls větší.
Reagovat
Nola
kto? Nishi?
Reagovat
spaniel
Berdychu, ty jsi v*l. Toto mel byt automaticky jestrab. 3:4 30:30
Reagovat
Roger_Federer
Zbytecne prosrany gem a breik..
Reagovat
spaniel
Jj, mel by gem a byla by uplne jina situace. Skolacka chyba. Asi mu chybi lepek a vrazilo se mu to na mozek.
Reagovat
rusedski
Velká chyba od Toma. Sudího bych nevinil, bylo to těsné a nějak se v té rychlosti rozhodnout musí. Bylo na Tomášovi, aby to jestřábem zkontroloval, nemusel si být jistý dobrým míčkem, ale i kdyby mu věřil třeba jen na 10%, proč to nezkusit vzhledem k tomu, že:

-měl 3 pokusy a blížil se konec setu, na co si to šetřil?
-šlo o důležitý balon za stavu 3-4 30-15
-byl to winner, tedy žádné opakování výměny, ale Tom by rovnou získal fiftýn a 30-30 anebo 40-15 je sakra rozdíl.

Když si navíc vezmu, jaké nesmysly kolikrát tenisté zkoušejí, jasné auty, nic neřešící balony za stavu 0-40*, tak tohle rozhodnutí bylo od Tomáše naprosto nepochopitelné :/
Reagovat
George_Renel
Určitě měl, ale dle interview ho zviklalo že i hlavní rozhodčí kývl na aut.
Reagovat
Fandina
OT ... V dnešním Magazinu DNES jsem se dočetla, že i Berďa se stravuje bez lepku.
Reagovat
smazaný uživatel
Ja to zkousela asi 14 dni a bylo mi hrozne zle, strasne slaba jsem byla.
Ted si dam maso jen obcas a jednu celozrnnou housku denne a docela to jde. Testoviny jednou tydne, zadny knedliky, jen brambory a ryzi.

Tom ma celiakii? Jinak se to zdravym lidem vubec nedoporucuje.
Reagovat
a.magerova
Faaakt 14 dní na bezlepku a takové problémy?
Já např. 14 dní nejedla vůbec, jen pila čistou vodu a bylo mi skvěle, sil na rozdávání... tak asi to máme každý nastavené jinak.... ;-)
Reagovat
Nola
to myslis vazne? ako si to dokazala? nepracujes? asi nie, inak by si v praci skolabovala......
Reagovat
gigin
Jde to. Známý dal 21.
Reagovat
Fandina
A kolik kilo shodil, hodně ne?
Reagovat
gigin
Jj, shodil, ale on to dělal kvůli očistě. Podle Duška.

http://www.rozhlas.cz/sever/expres/_zprava/jaroslav-dusek-pust-neni-o-hladoveni-ale-o-ociste-duse--1467846
Reagovat
a.magerova
Při 21 dnech jde dolů 10 kilo, ale je v tom i ztráta svalů :-/
Moje známá vydržela 42 dnů, shodila 21 kg.... ale ta to dělala kvůli zdravotnímu stavu.
Reagovat
Fandina
Díky, to je podle mě logické, že váha musí jít dolů, i svaly. A rozumím tomu, že pokud jde člověk na normální váhu, musí to tělu prospět.
Reagovat
Pe3k
sranda no, ale vařit slepici jako návratovku je dost špatně, alespoň teda z toho úhlu pohledu co o návratovkách vím...
Reagovat
a.magerova
Jj to taky nechápu, návratovka je důležitá a má svá pravidla, zvláště první týden nesolit...... ale tak já se taky po prvních 15 dnech nacpala vánočním cukrovím, takže tak... a tělo mi to odpustilo :-)
Reagovat
George_Renel
Není lepší jíst normálně a denně si půlhodinku, hodinku zacvičit? :-)
Reagovat
smazaný uživatel
jo je, tomu se říká zdravý životní styl :))
Reagovat
a.magerova
Sem tam tělo potřebuje vygruntovat :-P
Reagovat
smazaný uživatel
taky chci zkusit půst, ale max. jednodenní či dvoudenní, víc bych nedala a ani nechci, četla jsem, že je to zdravé si dát takový den třeba jednou za čtrnáct dní nebo podle potřeby, každopádně máš můj obdiv ;)
Reagovat
a.magerova
Ale půst není dieta a prvotní důvod není shazování kil, prvotní je očista těla.... ale nikomu nic necpu, jen jsem přispěla názorem a zkušeností :-))
Reagovat
smazaný uživatel
;)) nemáš náhodou odkaz na počtení o tom, jaký životní styl dodržuje Roger? by mě celkem zajímalo, jak moc se hlídá :)
Reagovat
a.magerova
Ne e nemám :-/
Reagovat
smazaný uživatel
asi je to tajemství ;)
Reagovat
Pe3k
Normálka kafe, cigára a slovenský mekáč :D
Reagovat
smazaný uživatel
to možná tak Mirka :D
Reagovat
babolat.cz
a zvláště mozkový sval!!!
Reagovat
Fandina
kdyby nějaký byl, tak ty ho určitě mít nemužeš
Reagovat
Nola
OK, gigine, nepracujem fyzicky, signaly z mozgu nemozes oklamat nicim, nervozita....
Reagovat
gigin
Ano, nebyl úplně stopro, hlavně první dny. Pak v poho. Nepoznal jsem to na něm. Až pak mi to řekl.
Reagovat
Nola
14 dni a viac hladovat nie je normalny jav, to uznas sam, nedokazes podat 100 percentny vykon, si totalne mimo, hazardujes sam so sebou, si nervozny, zaludok vysiela signaly do mozgu, reagujes podrazdene, ak nesedis doma si neznesitelny....
Reagovat
a.magerova
Není to tak, já mám za sebou taky 21 dnů a mnoho lidí to nepoznalo.
A žaludek je při pití jen čisté vody odstaven a tudíž žádné signály do mozku nevysílá.
Reagovat
gigin
Ale já se s tebou nehádám. Já to nevydržím ani 14 hodin. Jen ti říkám, jak to bylo. Nelhal mi, vím to.
Reagovat
smazaný uživatel
To seš dobrej, to bych nedala. Já jak si nedám za den kus čokolády a sýr, tak je se mnou k nevydržení...
Reagovat
gigin
Já bych to nedal. Je to známý. Rodina.
Reagovat
smazaný uživatel
Jo tak... Tak známý je dobrej. :)
Reagovat
Pe3k
Taky dělám půsty, ale dýl jak 3 dny jsem nedal...
Reagovat
a.magerova
Právěže pracuji, doma bych z nudy nevydržela nejíst.... takových 14-denních půstů mám za sebou už hodně, kolegové už jsou zvyklí a ani to už nijak nekomentují.... minule jen tak odhadem jsem si počítala půstové dny v celém svém životě a došla jsem k zjištění, že by mi z toho bezproblému vyšel už jeden rok ;-)

Je to ale stejně jako s tenisem, trénink po malých dávkách a přidávat, překonávání sama sebe a mít to v hlavě vysvětlené.... jakože: "Zkusím TO!!! A buď to zvládnu nebo ne, když ne, tak zkusím příště."
Časem člověka přemůže zvědavost, co jako tělo zvládne a pak už to jde celkem samo, hlavně si neříkat: "Umřu hlady." Protože já v půstových dnech ani tak nemám hlad jako chuť na jídlo a to je pak teprv VÝZVA :-))

A co se týče pohybu, tak funguju normálně jako vždy, kdo neví, že nejím, tak ani nic nepozná.
Reagovat
Pe3k
WoW respekt magerko. Já už druhý den na půstu jen ležím, je mi zima a počítám minuty :D
Reagovat
Nola
preco to robis? drzis dietu? tvoje telo potrebuje ziviny, ty ho neustale vystavujes stresu....uklada si zasoby, na horsie casy....neviem si predstavit ako by som psychicky zvladla hladovku...
Reagovat
Pe3k
to jsou přesně ty kecy co půstaři nesnáší...nikdo tě do ničeho nenutí, ona rozhoduje o svém zdraví sama a jestli si myslíš, že to co denně průměrný člověk jí, je nějak zdravé tak si na omylu.
Reagovat
Nola
boze, ja nikoho nesudim, musis vzdy zautocit? nebavime sa o tenise... ani tenisakoch, ja som nervozna, ked neprijimam potravu 2 dni...chapes?
Reagovat
Pe3k
to já taky, to je normální, jsi na jídle závislá, jako většina obyvatel a podvědomí tě mučí, že se musíš najíst, ale nemusíš, je to jen psychika. Neútočím na tebe a jsem si vědom, že se nebavíme o tenisu. Na netu je o tom informací dost...
Reagovat
a.magerova
Jiní kouří, pijí alkohol, berou drogy.... toto já nedělám, takže každý máme něco, že? :-))
Reagovat
Pe3k
To ano, každopádně máš můj velký obdiv.
Reagovat
a.magerova
Dík, ale já to nepovažuju, za obdivuhodné.... já zas obdivuji, když někdo vydrží rok či víc být vegetariánem, to já vydržela jen čtvrt roku.... jsem zkrátka na krátkodobější trati ;-)
Reagovat
a.magerova
Jo a ještě, mám ráda čistou vodu nade vše, vypiju jí přes 2 litry denně..... ale při těch 21 denních půstech jen o vodě, je třetí týden ta voda už pěkně hnusná :-/
Reagovat
Pe3k
Piješ převařenou vodu z kohoutku? Nebo má destilku, či vodu z pramene?
Reagovat
a.magerova
Obyčejnou z kohoutku - a střídám to: nepřevařená, převařená, studená, vlažná, teplá.... prostě změna musí být ;-)

Destilovanou jsem ještě nepila, ale vím, že se má taky pít. Jo a dřív jsem si vodu mrazila, prý pak v ní ta mřížka zůstane i po rozmrazení, ale pak jsem četla, že ne tak nevím.... :-/
Reagovat
Pe3k
Já taky z kohoutku, ráno vlažnou a jinak studenou...
Jinak ráno snídám zeleninové šťávy a večeřím tibetskou houbu, doporučuji.
Reagovat
a.magerova
O té houbě už jsem slyšela, ale zatím se k ní nějak myšlenkově nedostala.... teď mám období - ráno - jogurt s banánem a drcenými lněnými semínky nebo chia semínky.... a během dne proteinový nápoj nebo proteinovou tyčinku plus normální jídlo.... ale i hřeším samozřejmě.... čokoláda je čokoláda ;-)
Reagovat
Pe3k
to zní fajn, já jogurky a celkově mléčné výrobky moc nemusím, akorát sýry to zas jo. Moje prohřešky jsou hlavně takové, že se často přežírám na večer a celkově jím hodně uzenin a masa. A další věc nedaří se mi nijak nahradit pečivo.
Reagovat
a.magerova
to zní fajn, já jogurky a celkově mléčné výrobky moc nemusím, akorát sýry to zas jo. Moje prohřešky jsou hlavně takové, že se často přežírám na večer a celkově jím hodně uzenin a masa. A další věc nedaří se mi nijak nahradit pečivo.

Mléko jsem dřív pila hodně, teď už jen třeba jednou za týden na chuť.... ze sýrů - eidam, taveňáky už vůbec..... jo to přežírání večer to znám taky, to je i moje neřest zvláště sladké..... z uzenin už jím jen šunku 96% masa a párky 90% masa.... pečivo už jsem odbourala tak, že obyč. rohlíky a obyč. chleby vůbec a celozrnné a grahamové pečivo 2-3x týdně, taky spíš jako zákusek..... ujíždím na čočce a hrachu...
Reagovat
a.magerova
Jo jsem zapomněla vymazat tu kopii, to abych věděla na co odpovídám a nemusela furt sjíždět dolů :-))
Reagovat
a.magerova
No netvrdím, že je to TO nejlepší co svému tělu dělám, ale psychicky mě to hodně pomáhá.... víš jakože ten pocit, že TO to mé tělo i mozek zvládne :-)))
Asi taková tělesná a duchovní očista, prostě mi to dělá dobře.... ale i jídlo mám ráda, takže ty půsty držím jen sem tam, žádné pravidelné plánování.... a taky už mám vyzkoušené, že o tom mluvím až po tom, protože pokud někomu řeknu, že držím dlouhodobější půst, tak mě od toho každý odrazuje, takže je pro mě výhodnější mlčet a konat ;-)
Reagovat
Nola
obdivujem ta, ja by som to asi nezvladla, som nervozna ak neprijimam stravu a totalne neznesitelna, dnes som sa stravovala normalne....
Reagovat
smazaný uživatel
No ze dne na den jsem prestala jist vse, co ho obsahuje a jedla jen ryzove suchary, zeleninu, ovoce a nejakej ten syr. Kila sla dolu, ale motala jsem se jak bludicka :-D
Pak jsem zacala jist normalne a bylo to lepsi. Jak pises, urcite je to hodne i o psychice.
Reagovat
Fandina
Výpis z rozhovoru.

Ester: Oba jsme upravili jídelníček.
Tomáš: Jeden doktor nám ho připavil podle krevních skupin. Jíme bez lepku.
Otázka: Jste na něj alargičtí?
Tomáš: Ne, já mám intoleranci.
Ester: Já, ani jedno. Ale začala jsem s tím, protože začal Tomáš.
Reagovat
smazaný uživatel
Ju tak to jo, pokud ma intoleranci. Smekam pred vami, co drzite pusty, ja bych to nedala. Mam pres den velkej vydej energie, tak to musim dobit, i kdyz jim teda zdrave..teda snazim se :-)
Reagovat
Roger_Federer
3x rocne jedu 28 deni detox podle Mancingove..vyborna vec na ocisteni organismu.Pritom v podstate jedes bezlepkovou stravu cely mesic.Problemy jsem nikdy nemel, ale kazdy jsme jiny..
Reagovat
smazaný uživatel
Hod odkaz prosim, dik.
Reagovat
Roger_Federer
www.macingovadieta.eu/28-denni-kura.php
Reagovat
smazaný uživatel
Vypada to skvele, vsechno z toho mam moc rada. Akorat mam pocit, ze mi cervena repa poleze usima :-D
Teda az na ty fazolove lusky...nocni mura od zakladky. Ale zas kdyz se koupi cerstve, tak to jde.
Reagovat
Roger_Federer
Koupis zelene lusky cerstve, pekne je orestujes na olivaci z cesnekem, bazalkou, muzes cibulku..sul, mlety pepr..uplne v klidu.
Reagovat
smazaný uživatel
To si vse varis sam??? Je to sexy, kdyz umi chlap varit...
Reagovat
a.magerova
Ovšem snídaně: mrkev, jablko, ořechy, hrozinky, med - báječná :-)))
Reagovat
a.magerova
Jj slyšela jsem, že celerové hranolky jsou suprové (zatím nevyzkoušeno)....
Reagovat
Roger_Federer
Spousta tech receptu je docela fajn.., celer.hranolky perfektni, celerovokureci placicky excelentni.
Ta snidane v prvnim tydnu ti 6 den uz keze usima, ale ma to smysl.Vzdycky se pak potom mesici citim mnohem lepe.
Reagovat
spaniel
Vy to moc komplikujete, treba ja se citim skvele furt.
Reagovat
a.magerova
Tak já se taky cítím fajn furt, ale někdy se cítím ještě fajnějc :-))
Reagovat
spaniel
Ja se citim nejfajnejc furt. Musis to nekdy zkusit. Misto te houby :)
Reagovat
a.magerova
Jakože abych se cítila nejfajnějc, tak to musím zkusit s Tebou? Chápu to dobře ;-)
Reagovat
spaniel
Hm...to me nenapadlo...treba bych se mohl citit jeste fajnejc. A ty bys tak dokazala svuj pristup :)
Reagovat
a.magerova
Kdybychom k TOMU přistupovali zodpovědně, tak na zklamání nebude prostor ;-)
Reagovat
spaniel
Toz to nevim co znamena :)
Reagovat
a.magerova
Neva, poohlídnu se jinde :-)))
Reagovat
spaniel
Ja k tomu zodpovedne nepristupuju, ja jsem jak Roger, vrozeny talent. Zodpovedne k tomu pristupujte s Rafanem :)
Reagovat
Roger_Federer
Nejlip se citim, kdxz se sjedu :)
Reagovat
a.magerova
Věřím Ti.... to je jak s tou vodou, třetí týden už taky není nijak lahodná.... a s tím supr pocitem - to mívám taky po půstech :-))
Reagovat
babolat.cz
pozdě
Reagovat
Nola
:D Kei hra stale to svoje na celom turnaji, nic nezmenil, nic nezlepsil, ak prehrava Fedexa, je jasne, ze forma mu stupa :D fajn, konecne niekto uznal, ze Kei je nebezpecny super, ak sa favorit nekoncentruje, Davor perli ako vzdy, zapacit sa FFF :D
Reagovat
Kozoroh
Častokrát mi vytýkáš, že jsem příliš sebevědomý, ale dnes si za drzou ty... Niši v zápase s Djokem měl 1. servis 53% a využitelnost pouhých 43%, do zisku fiftýnů samozřejmě promluvila Djokova hra, ale Kei byl úplně bezbranný. Ale dnes s Fedem měl Samuraj 57% 1. servisu a 70% fiftýnů po 1. podání. Každý zápas je jiný a Niši mě překvapil, vzhledem k předcházejícím turnajům jsem mu nevěřil ani na jednu výhru, ale má ji + třísetovou prohru, takže neodchází vypráskán.
Reagovat
Nola
servis je to returne, ze ano a koncentracii sa na hru....
Reagovat
Davor1
Čo to zase trepeš, preboha? :D Aspoň sa nauč písať zrozumiteľne a trochu tie vety štylizovať, keď už ich obsah stojí za starú bačkoru :D Keď ste v škole preberali interpunkčné znamienka, tak si zrejme chýbala, či? :D

A tie ublíženecké komentáre na Djokovičovu osobu a zhadzovanie ostatných hráčov a fanúšikovských táborov tu vážne nikoho nezaujíma. Mne príde, že si ako Kveš v sukni, tenisu nerozumieš a v živote si nedržala raketu v ruke, ale našla si si v Novakovi modlu, ktorá ti nahrádza niečo v osobnom živote a pri každom náznaku, keď máš pocit, že tvojej modle niekto krivdí, arogantne kopeš okolo seba. Len v tom pokračuj, ja sa bavím :D
Reagovat
Nola
nemusis reagovat :D ritolez
slovencina, stylistika, vybrane slova, sklonovanie, casovanie.....
Reagovat
spaniel
Podle me si lokla giginovice. Dnes ji nepoznavam, treba je to nasledek predesleho kola a diskusi o dárci.
Reagovat
Stan_Borowitz
tak to letos nebude titul beze ztráty setu...
Reagovat
pockerface
Raději titul se ztrátou setu, než případná prohra ve finále kam by postoupil bez ztráty setu :-)
Reagovat
mahycek
Konečně Roger. Ale udřená výhra, zapomeňme na výkon, ten zápas si do archívu asi nedám. Zápas s Nadalem se odkládá, ale třeba ještě spolu budou hrát v neděli, manželka si to přeje. Večer Berďo máš motivaci obrovskou, ale i nadlidský úkol .
Reagovat
Pe3k
Zcela jistě zápas turnaje. Konečně nějaký pořádný tenis. Roger sice hrůza na servisu, ale breakboly nejlepší v kariéře :)
Gratulace Keiovi, odehrál jeden z nejlepších zápasu kariéry, bohužel to na Rogera nestačilo. Prej, že fackovací panák skupiny...to zas psali místní odborníci na blbé kecy...Do semíčka si přeji Můru a nepřeji Wawrinku. Jsem zvědavý na večer. Pokud by Novak prohrál, kdoví kolik lidí zde smaže své účty :D
Reagovat
gigin
Prohrát může.
Reagovat
pockerface
Andyho bych taky viděl v SF raději. Myslím, že by mu Andy mohl víc sedět než Stan, ten je nevyspitatelný. No a Novak určitě neprohraje, ten dneska bude hrát úplně jinak než v úterý.
Reagovat
Pe3k
nevím co večer předvede Nole, ale Můra bude v semíčku neškodný a dostane pořádně naloženo, pokud tam bude wáwra, tak může klidně Rogera porazit.
Reagovat
Davor1
Jeden z najlepších zápasov kariéry ani náhodou, to by nemohol mať také čísla na big pointoch, je nemysliteľné, aby top hráč nedokázal zachrániť ani jediný BP v zápase, bilancia 0/6 je totálne na facku. Bol to ale jeden z najlepších zápasov v sezóne, to celkom určite, mne sa herne veľmi páčil, až na tie kľúčové momenty...
Reagovat
Pe3k
Jasně tak na bp to byla tragédie, ale jinak se mi jeho herní projev moc líbil, Roger tak tak stíhal dobíhat a jeho returny i hra na síti byla luxusní.
Reagovat
Kozoroh
Se mnou rozhodně nepočítej. Já tu budu, ikdyby dnes Djoker prohrál. Dopředu ale upozorňuji, že zápas nebudu komentovat, páč budu muset zítra brzo vstávat, ale zítra a o víkendu tu mne očekávejte!
Reagovat
Pe3k
Škoda :D
Reagovat
pockerface
No, ale set alespoň dáš ne? To bude tak do 22 hod. Já mám tušení v kostech, že Nole dneska Toma sfoukne za hoďku a kousek :-)
Reagovat
pockerface
Tak dneska to bylo trošku upachtěný, ale je fakt, že Kei hrál velice slušně, některé údery byli moc pěkný od obou. Tak Roger si nejen vyzkoušel pár věcí, zároveň potrénoval a zítra jen lehoučký trénink a pak hurá za dětmi :-)
Reagovat
pockerface
S tím tréninkem je to nadnesený. Chvílemi musel Roger hodně zabojovat, možná, že ani on nečekal, že to bude takhle vydřené vítězství.
Reagovat
lexikon
Dneska si Djokovic při těch svých skluzech zlomí kotník na třikrát.
Reagovat
Kozoroh
LOL.
Reagovat
smazaný uživatel
Už je hotovo, tak můžem otevřít téma trochu mimo, ale pro mě celkem dost překvapivé. Co říkáte na to, že na LOH v Riu se nebude hrát o body do žebříčku ATP?
Reagovat
spaniel
To se mam opakovat?
Reagovat
Kozoroh
Je to nespravedlivé. Zlato z OH by mělo být obodováno (dle mě) 1500 body, což je střed mezi GS a M1000 a počet bodů za titul z TM. Zlato z OH a TM dávám na stejnou úroveň, tedy hned po GS.
Reagovat
spaniel
Ja jsem za:
- dela to zmatky v bodovani
- muzou hrat jen dva z kazde zeme
- tenis nema uzasnou historii na LOH
- divny format
- nabity kalendar je jeste nabitejsi

Ja bych byl naopak za, aby tam byli hraci treba do 20 let, neco jak u fotbalu.
Reagovat
Kozoroh
- Větší zmatky v bodování dělá DC, kde hráč ty body nezíská sám, ale s pomocí (byť malou) jiných. Tenis na LOH je jak obyčejný turnaj - klasický turnajový pavouk, nasazení dle žebříčku. Má svá specifika, jak uvádíš - dva tenisté na stát, je logické, že půjdou dva nejlepší, což je u zemí jako Španělsko nebo USA problém. Ale víceméně je pole (elitních hráčů) zhruba stejné jak na GS nebo M1000.
- Tenis byl na LOH do roku 1924, poté ho vyřadili a vrátil se na LOH v roce 1988. Nemá sice historii srovnatelnou s klasickými LOH sporty, ale za tu dobu, co je součástí her není košer o bílém sportu tvrdit, že na LOH nepatří (v dnešní podobě).
- Tenisté si stěžují na náročnou sezónu a pak hrají IPTL. Takže pravda o tíži tenisového břemena je jinde.
Reagovat
spaniel
Takze souhlasis se vsemi body.
Reagovat
Kozoroh
Nesouhlasím. Sezóna není tak náročná, aby nesnesla jeden turnaj navíc. Tenis už na LOH historii a bude v ní pokračovat. Pole elitních hráčů na LOH je víceméně stejné jak na GS.

Udělat z tenisového turnaje na LOH podnik pro mladé by bylo krokem vedle. Současný formát je holt kompromisem mezi MOV a tenisovou branží.
Reagovat
smazaný uživatel
Tenis na LOH je OK, ale body bych za něj asi nedával. Elita tam sice bude komplet, ale někteří hráči jsou i tak znevýhodnění tím, že jsou ze silné země - třeba GGL aktuálně 27. by nemohl startovat, zatímco 30 žebříčkově horších hráčů ano - je to fér? Kvůli turnaji, na kterém nesmí startovat, by mohl ztratit klidně 6 míst a přijít tak o nasazení na USO, které si jinak vybojoval, a do 1. kola dostat místo (např.) Smyczeka třeba Federera, přijít tím o další body atd. To samé Monfils, který je dokonce 22. Takže za mě tenis v kompletním obsazení ANO, body NE. Ale i ten turnaj U20 by mohl být zajímavý.
Reagovat
smazaný uživatel
Bez tohle rict tomu frajerovo, co si minuly tyden potkal v NTC. :DD
Reagovat
spaniel
:D
Reagovat
Stan_Borowitz
Taky to cítím bodově tak nějak, ale řekl bych, že je tam problém s tím, že OH jsou jednou za 4 roky, asi by to mohlo dělat dost velký bordel v žebříčku.
Reagovat
Kozoroh
Ale ty body nebyly v žebříčku 4 roky, nýbrž jen jeden rok a poté se odečetly. Tak jako u všech ostatních turnajů. Takže bordel body z OH v žebříčku nedělaly.
Reagovat
smazaný uživatel
Co to je za vycuc?

Muži za výhru dostanou 750b a ženy 685b.

https://cs.wikipedia.org/wiki/ Tenis_na_Letn%C3%ADch_olympijsk%C3%BDch_ hr%C3%A1ch_2016#Body_do_.C5.BEeb.C5.99.C3.AD.C4.8Dk.C5.AF _ATP_a_WTA
Reagovat
smazaný uživatel
Rikal to Bidrman pri prenosu a ja mu verim. Zatim se mi nestalo, ze by kecal.
Reagovat
smazaný uživatel
Aha, tak to já zas budu věřit, že je v turnaji dostanou. Oproti lonským OH je změna v tom, že se bude navíc bodovat i čtyřhra.
Reagovat
smazaný uživatel
Mne se to nelibi;)
OH je proste OH, a ne dalsi nejaky kalendarni turnaj.
Take je nutno dodat, ze ja ani moc necitim tenis jako OH sport.
Libi se mne, ze fotbal tam ma ty mladiky.
Reagovat
spaniel
Bylo by super mit moznost sledovat nadejne mladiky. Dva nejlepsi z kazde zeme. Takto clovek sleduje spis vysledky nebo spatne streamy kdyz jsou.
Reagovat
smazaný uživatel
Po obratu ve druhém setu jsem odhadovala 6:4 Roger, tak že by už? :)
Reagovat
panzer.dragon
co by se muselo stát v tý vedlejší skupině aby byl rafa druhej?
Reagovat
pockerface
Asi nic, mám pocit, že se tu včera v nějakým článku psalo, že nemůže skončit jinak než vítěz skupiny.
Reagovat
rusedski
A co kdyby nenastoupil? Nemoh by bejt druhej na odehraný zápasy? :)
Reagovat
smazaný uživatel
Už nic.
Reagovat
panzer.dragon
super, pak teda přeju vítězství davidovi
Reagovat
Mayo
truhlík zbytočne plytvá silami
Reagovat
smazaný uživatel
vždyť by si tam kloudně nezahrál a lístky na něj jsou sakra drahé :P
Reagovat
pockerface
to jo nevím jak dneska, ale za zápas Novak x Roger lidi dávali i 19000 Kč.
Reagovat
smazaný uživatel
pokud hrajou s jiným soupeřem ve stylu 61 62 za 58 minut hry, tak se ty prachy za lístky ani nevyplatí, ale za zápas RF x ND nebo RF x RN a vlastne i ND x RN bych ty prachy klidně dala, páč to se už vyplatí :))
Reagovat
pockerface
Jaký rozdíl na Tomáše s Nishim měli možnost jít za 1 libru a na Rogera a Novaka i za 440 liber :-), ale to byl ten nejdražší lístek.
Reagovat
smazaný uživatel
to jsem tu četla o té 1 libře a pořád to nechápu, kde se to vzalo, co je to za blbost, co by z toho měli?
Reagovat
pockerface
Říkal to komentátor v TV při zápase Roger x Nole, že se báli pořadatelé, aby zaplnili halu a měli Tom a Kei důstojné prostředí, tak se v den zápasu prodával lístek za 1 libru.
Reagovat
smazaný uživatel
:DDDDDDDDDDDDDDDDDD no tak to pak jo, chudák Kei, kvůli Béďovi na něj nepřijde dost lidí
Reagovat
pockerface
Strašně by mě zajímalo, jestli by se zápas vyvíjel takhle, kdyby Roger s Novakem prohrál. To by si určitě nenechal vzít vítězství ze stavu 4:1. A hned 2x.
Reagovat
pockerface
Teď by to chtělo Nishiho dorazit.
Reagovat
mahycek
To snad není normální, Roger snad už podruhé si nechá vyrovnat na 4-4 !!!! A to může být hůř. Žena se doma dobře baví na můj účet.
Reagovat
smazaný uživatel
Asi se chce vyhnout Nadalovi
Reagovat
pockerface
Na Nadala Roger nenarazí, ani kdyby s Nishihorim prohrál. To by musel Novak prohrát a to se na 99,8% prostě nestane.
Reagovat
spaniel
Ty mas obrovsky talent vzdy napsat totalni kravinu cece.
Reagovat
smazaný uživatel
sorry, netusil jsem, že Nadal má vítězství ve skupině
Reagovat
pockerface
No, ale zase tak strašně to dramatizovat Roger nemusí. Ještě potřebuji jít pracovat a nemůžu se nějak soustředit :-)
Reagovat
ipko
ale fakt tie sily budú chýbať cez víkend.. :/
Reagovat
Nola
Stan :D
Reagovat
panzer.dragon
já už práci vzdal :-), dneska se už nic pracovního prostě neudělá..
Reagovat
MartinPa
Na začátku sem měl dojem, že mám lojdy v očích a dávají záznam zápasu Nadal-Murray, tolik sítí a outů se jen tak nevidí:-) Co mě zarazilo je pro Federera 100% proměňování breaků 5/5, ale jinak se v tomto zápase asi musí hodně hecovat, aby se mu chtělo hrát - je to škoda pro případný další vývoj ve skupině, ale kdy jindy se ten Tomáš má urvat když ne v posledním zápase sezóny.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak jsem se už dlouho nenasmál. Roger tak vystřílel tolik chum jetze co za celý podzim a někteří ho obviňují, že to vypouští. :D Na úrovni, kde hraje psychika hlavní roli, je hlavní problém, že RF má někde vzadu určitě pocit uspokojení po výhře nad neporazitelným Nolem a taky má jistý postup, takže podvědomě tam ta stoprocentní koncentrace není, ale Roger a jeho přístup k tenisu (RF a RN snáší porážky nejhůř) mu to jistě nedovolí pustit.
Reagovat
pockerface
Ano máš pravdu Rafa a Roger ty opravdu vedou špičku v tom, že neradi, ale opravdu neradi prohrávají. Možná si mohl Roger myslet, že to Nishi za stavu 1:4 prostě pustí, odchodí, ale Kei se rozhodl riskovat, buď a nebo a ono to bylo to nebo :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Jj, navíc mám to vyzkoušené. Když člověk něco urve, třeba set a ještě k tomu byl vyrovnaný, tak pak je praticky jasné, že ty první dva gemy setu následujícího prohraje a už se to s ním veze. Co teprv, když má někdo jistý postup a hraje s hráčem, který nevykazuje známky zrovna nejlepší formy. Prostě podvědomě tam není úplně stoprocentní koncentrace.
Reagovat
Davor1
Asi tak. Niektorí- (nebudem pre istotu menovať :D) čo koment, to perla. A logika, že Kei prehral s Djokovičom, ten zase prehral s Federerom, tak ako je možné, že teraz Federer s istým postupom aj prvým miestom nevyhráva hladko s tým jalovým skleneným japoncom, to je tak úroveň prvý stupeň ZŠ :D

Kei hral jeden z najlepších zápasov v sezóne, s Rogerom hral vždy vyrovnané zápasy a dokázal s ním vyhrávať aj v minulosti, na oboch je jasne vidieť, že idú za výhrou a chcú vyhrať, nakoniec to Roger aj urval, škoda pre Keia, dnes nebyť tak zúfalý na big pointoch, tak to mohol dať :/
Reagovat
smazaný uživatel
Je to tak. Některé jeho údery byly fajn a ten pohyb! Musím se omluvit Japončíkovi. Před turnajem jsem ho podceňoval a překvapil mě. Do počtu tam rozhodně nebyl.
Reagovat
gigin
už přišel sars, nebo jak se ta potvora jmenuje :D
Reagovat
pockerface
SABR
Reagovat
gigin
Jj, jas ;)
Reagovat
miledus
tak snad to už dopodává
Reagovat
smazaný uživatel
Úplně chápu Rogerův výkon, být na jeho místě, zahraju to asi stejně. Vyzkouším si pár věcí z tréningů, trošku nové údery a výsledek je mi de facto u pr*ele. Stejně postoupí z 1. místa a nějakých pár tisíc euro ho stejně nespasí, tak proč se honit.:) A ať to dopadne jak to dopadne, tak stejně buď potká Rafu v semi a pak ve finále někdo slabší , nebo potká Murrayho v semi a Noleho ve finále. Tak či tak je to úplně jedno.
Reagovat
smazaný uživatel
No a teďka si RF vzpomněl, že Mirka chtěla na vánoce rubínovou šperkovnici od Cartiera, tak zabral ať to může z výhry koupit. :D
Reagovat
smazaný uživatel
No a teďka si RF vzpomněl, že Mirka chtěla na vánoce rubínovou šperkovnici od Cartiera, tak zabral ať to může z výhry koupit. :D
Reagovat
Cico93
jj si myslím, že aj on si to takto povedal...
a preto po breaku si poriadne zakríčal.
Reagovat
spaniel
;) je mimo.
Reagovat
smazaný uživatel
Bůh ví co vypil před zápasem :)
Reagovat
pockerface
Na Nadala by natrefil jen v případě Nishiho výhry a Tomášovo výhry ve kterou bohužel téměř vůbec nevěřím. Pokud Tomáš večer vyhraje, bude to pro mně šok. Překvapení bude pokud vezme Novakovi set.
Reagovat
pockerface
Roger to teď urve a pak už to nepustí.
Reagovat
smazaný uživatel
ať mi nikdo neříká, že hraje jak na tréninku bez motivace, jinak by se nehecoval, prostě je to jen těžší než s Bedřichem a paradoxně i s Noldou :D potřeboval to trošku zdramatizovat anebo už to má na háku, když postupuje
Reagovat
pockerface
Většina má Nishiho za nazdárka (na tomto turnaji), ale když mu to tam padá, tak hraje moc hezký tenis. Pokud nehraje proti Rogerovi, tak Nishimu fandím.
Reagovat
smazaný uživatel
já taky, Niši patří do řady mých oblíbenců a to hlavně kvůli hernímu stylu, pěkně se na něj kouká, jen škoda těch zdravotních trablů, tady jsem mu taky moc nevěřila vzhledem k předchozí formě, on je často na rozpadnutí, ale ukazuje se, že tam patří a to je dobře, sice jsem čekala Roger 2:0 ale rozhodně ne jednoznačně, takže skoro jsem se trefila ;)
Reagovat
Nola
vy fandite tomu, kto vam zapadne prave do scenara :D Stanovi, Nishimu, Fognovi, FFF vysita parta ......
Reagovat
spaniel
Dneska mas rypavou, radsi se ti klidim z cesty :)
Reagovat
smazaný uživatel
je to ženská, má své dny, divíš se? :D
Reagovat
gigin
Nemá. Ona to mívá na koncu měsíce.
Reagovat
smazaný uživatel
:D:D:D ty to máš spočítaný? :P
Reagovat
Kozoroh
A do cesty se ti připletu já :-)
Já bych dnešní Rogerův výkon nazval polevením ve vymezených mezích. Fedex nehrál svůj TOP, navíc Kei dnes hrál dobře, daleko líp než v utkání s Djokem. Prohrát předevčírem s Djokerem, tak by dnes Fedex hrál líp, byl by motivovanější.
Reagovat
spaniel
Souhlas.
Reagovat
smazaný uživatel
já fandím tomu, kdo je mi sympatický a koho chci vidět dále, málokdy z vypočítavosti, to jsi dost mimo teďka, včera jsem si pohrávala s myšlenkou fandit Můrovi, protože jsem chtěla vidt Fedala v semifinále, to už je skoro nemožný, ale rozhodně se toho nebojím ;)
Reagovat
pockerface
A to musím fandit jen Rogerovi? Už jsem to tu psal, že fandím Rogerovi, Novakovi, Rafovi, Davidovi, Nishimu, Tsongovi a pár by se jich ještě našlo. Roger bude vždy u mně na 1.místě, ale to neznamená, že v jiných zápasech, kde nehraje Roger nemůžu fandit Noldovi nebo Rafovi atd. Přej a bude ti přáno. Já přeji Rogerovi, ale klidně zafandím i dalším. Nejsem fanatik, pro kterého existuje jen RF a nikdo jiný.
Reagovat
Nola
fandime tomu svojmu vzdy´, vsade a mozno navzdy....fandila som tiez DelPovi, ale nie v zapasoch vs Nole,

VLK to popisal uplne OK, tak tu nehraj raneneho zvera :D
Reagovat
pockerface
Já tu od Vlka nevidím žádný komentář, takže nevím co napsal. Nejsem raněný zvíře, jen jsem reagoval na tvůj výpad, ve smyslu kam vítr, tam plášť neboli, že fandíme podle toho jak se nám to hodí. Ale já chci pro RF vždy v mých očích snadnějšího soupeře, to určitě chceš pro Novaka i ty. A jinak, dneska jsi opravdu hodně urýpaná. Možná jsi nervozní z večerního zápasu, ale nebuď, Tom Noldu neporazí :-)
Reagovat
pockerface
já bych mohl začít věštit. V pátek jsem tu psal, že holky vyhrají FC a rozhodne debl. V neděli, že vyhraje Roger nad Novakem a teď, že to Roger urve... a ještě, aby se splnilo to, že to už nepustí :-). Jo a jen tak mimochodem vidím finále Roger x Rafa.
Reagovat
spaniel
Tak pri shode to az takove terno neni.
Reagovat
spaniel
Tak bych na tvem miste v praci vypoved nedaval, to vesteni ti zas tak nejde.
Reagovat
smazaný uživatel
já si taky zavěštím, odhadla jsem správně zatím všechny zápasy, menší pochybnosti jsem měla jen u RF x TB, což se ukázalo jako zbytečné, a u Standy člověk nikdy neví, zvlášť když odchodil zápas s Nadalem, který posledně urval velkou mentální silou, protože Nadal nevypouští nikdy, včera mě jen překvapilo skóre s Můrou, ale tam jsem taky odhadovala vítězství Rafy, no a dnes jsem věštila, že to Roger nebude mít tak snadný, čemuž odpovídal první set, ale netrefila jsem se jen do poměru setů :))
Reagovat
pockerface
A jak vidíš večer? Já se obávám, že Novak vyprovodí Toma dost rychle. Vidím to 6:2, 6:3 pro Novaka.
Reagovat
smazaný uživatel
já se neobávám, já to říkám pořád, Bedřich bude rád, když nepovečeří bagel and breadstick ;))
Reagovat
ipko
Roger sorry ale musím povedať že po prvýkrát som vypol tvoj zápas.. hrôza :D
Reagovat
smazaný uživatel
tvoje smůla :P :D
Reagovat
Davor1
Ty vole Kei, veľká škoda teraz :/
Reagovat
pockerface
Přijde mi, že si Roger zkouší pár úderů, které by v jiném zápase nezahrál. Teď to může otestovat, ale nějak se mu to nedaří. Novak vyhraje, kdyby byl z formy a Tomáš měl šňůru výher, tak by se dalo uvažovat, že Novaka porazí, ale to, že Novakovi nevyšel zápas s Rogerem ještě není důvod myslet si, že ho může Tomáš porazit.
Reagovat
Mayo
Roger to mal vybaviť v dvoch setoch, aj tak Berďa nemá šancu, možno tak 1% :D
Reagovat
Cico93
noo ja by sa s tým 1% nezahrával:-)
Reagovat
pockerface
Roger stejně očekává, že Novak vyhraje. Takže stejně postoupí z 1.místa. Mrknul jsem na tabulku jestli by náhodou do SF nechtěl Nadala :-), ale toho by měl jen kdyby Nishi vyhrál a Tomáš porazil Novaka což se na 99,8% nestane. Novak bude dneska úplně jiný level. Ten to nepustí.
Reagovat
smazaný uživatel
Jsou to prodavači. Evidentně chtějí vyřadit Djokoviče :D
Reagovat
Mayo
Djokovič to má vo vlastných rukách, takže easy.
Reagovat
Roger_Federer
Aspon bude vecerni tenis zajimavej.:), Roger hraje jak na treninku.hruza.
Reagovat
spaniel
Praveze nebude. Mohli hrat o postuo, jestli Fed prohraje, Bedřich nema o co hrat. Snad jen o svou cest a to se nestane.
Reagovat
Roger_Federer
No hraje desive, me prijde, ze to ma na haku.
Reagovat
Roger_Federer
Nebo je fakt nemocny, vsimni si jak se poti., normalne skoro vubec.
Reagovat
smazaný uživatel
já si toho nevšimla, to bych musela mít v HD :(
Reagovat
spaniel
Tak je to v hale. Treti set a celkem dlouhe vymeny.
Reagovat
lars
o body bude hrat
Reagovat
mahycek
Ta ďábelská myšlenka co jsem psal níže, je reaálnější, ale stále ještě dost daleko. Ještě 3 set.
Reagovat
smazaný uživatel
Porazil už někdo někdy během 1 TM všechny 4 nejlepší hráče (podle žebříčku), nebo bude Rafa první?
Reagovat
Kozoroh
Bude?? Tak s tím hošane nepočítej, Rafa krále hardu v hale nezdolá!!!
Reagovat
spaniel
Ty nevis, ze kral byl sezazen? :D
Reagovat
Kozoroh
Jedna prohra vlaštovku nedělá...
Reagovat
smazaný uživatel
Kterého krále? Já v tom mám teď právě zmatek.
Reagovat
Kozoroh
No1e, král lerošní sezóny a král hardu. Letos vyhrál dva hardové GS turnaje, jedna prohra na TM mu může být šumák!!
Reagovat
spaniel
Muze ale neni. Neskutecne ho stve.
Reagovat
pockerface
No ty vogo, přiběhl jsem z práce a Roger vedl 7:5, 4:1 a Roger asi chce abych dnes viděl z jeho hry přece jen trochu víc než pár minut :-)
Reagovat
Cico93
Aha Rogerovi až teraz došlo, že prípadna prehra môže Djoka vytlačiť z hry...už púšťa:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Akorát tam je pořád to druhé ale Berďa 2:0 :D
Reagovat
smazaný uživatel
Ale jde vidět, že Nishi má pořád o co hrát a Roger nehraje vůbec o nic. Je mu jedno jak tenhle zápas dopadne
Reagovat
rusedski
Berďa může i 2:1.
Reagovat
spaniel
Jo, ale to by nepostoupil. Takze za stavu 1-1 by byla jeho motivace v haji.
Reagovat
rusedski
Jo, ale tady šla řeč o tom, že RF vypouští aby vyřadil Djoka :)
Reagovat
Roger_Federer
Djokovic to ma ciste na svoji rakete.Vsecko ostatni jsou spekulace.
Reagovat
Nola
:D neuveritelne co tam dnes predvadza, pane, jo, ak vypusta zapas, to sa mu vrati....
Reagovat
spaniel
Nevypousti. Spis slaba koncentrace.
Reagovat
Nola
chces naznacit, ze sa koncentruje iba na Noleho,skus skontrolovat vysledky Keia za posledne obdobie, ak prehra Fedex bude mat vyrovnanu bilanciu s japoncikom...Nole ho splachol.... Tom mu vzal set, ak dnes nevyhra Fedex, nebudem sama, kto spochybni tento vysledok.....
Reagovat
spaniel
Nic takove nechci naznacit. Koncentraci jsem myslel tu zapasovou. Je uplne bezne, ze treba po vyhranem setu ti prvnich par gemu v druhem utece, protoze polevi koncentrace. Roger postoupil, tezko se mu hleda motivace. Je to pro tenis nezvykle. Dalsi vec je, ze uz s Berdychem zacal dost spatne. Hraje nevyrovnane, zacal dobre, pak Nishi otocil a pak zase on. Ve druhem zase zacal lip, zas Kei otocil a on uz ne. Sleduju ho pres 10 let a nikdy jsem ho nevidel pustit zapas. Nenapadlo by me to u zadneho tenisty ze spicky. Pokud tebe ano, nesvedci to nic dobre o tvem oblibenci nebo o tve duvere v tenis.
Reagovat
spaniel
Toz co Noli? Jeste furt si to myslis? Tolik vykriku Chum Jetzte, snazi se to ze sebe vydolovat.
Reagovat
Nola
este nie je rozhodnute....snad to dotiahne, favoritom nesvedcia prehry s outsidermi
Reagovat
spaniel
Tvuj koment nebyl o vysledku, ale o tom, ze to pousti schvalne, coz je bIbost.
Reagovat
smazaný uživatel
přesně :) pak bude doufat, že mu (i sobě) pomůže i Berdych :D
Reagovat
rusedski
Při prohře RF je Tom venku...
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, to jsem nedomyslel. Ale tak třeba ho Fedex nějak motivuje, aby pomohl aspoň jemu.
Reagovat
gigin
Když vyhraje RF, jakkoliv, tak Jogurtovi, který daroval Fedexovi jejich vzájemný mač, stačí jeden set?
Reagovat
Cico93
ano giginek
Reagovat
gigin
Dobre, ďakujem. A ako si vedieš v argumentačnej vojne kvoli tabulkám Petry Kvítovej?
Reagovat
Cico93
už nijak, serem im na hlavu.
S fandinou a iqem sa to nedá:-DD
Reagovat
gigin
To sa mi nějak nezdá.
Reagovat
Cico93
.-)
Reagovat
spaniel
Ano, dva by pak mohl darovat :D
Reagovat
gigin
Ale ne první dva.
Reagovat
smazaný uživatel
Roger geniální v tom posledním gemu, but watch out, Ninja strikes back :P nojo zápletka je tady, Roger však v suchým ;))
Reagovat
mahycek
Roger to snad zvládne, a večer bude o co hrát, ale je to takové flegmatické. Berdych musí vyhrát za každou cenu, ve dvou setech, aby postoupil. To všichni víme. Je tady, ale ďábelská myšlenka, nebo varianta, že když teď Nishi vyhraje ve 3 setech, tak Berdychovi stačí vyhrát 2-0 i 2-1, tak postupuje první Nishi a druhý Roger !!! Jestli by se Berdychovi chtělo ? To je otázka, ale proč ne, odstavil by hráče č. 1 !!! Byl by to šok, ale stále to možné je, ale velmi nepravděpodobné.
Reagovat
spaniel
Jedina samce by byla, kdyby Berďulka urvala prvni set, ze by treba Nole znervózněl. Davam tomu 0,5%, jelikoz davat 1 je nebezpecne.
Reagovat
smazaný uživatel
Jakože by teďka Roger prohrál zápas ze stavu 1:0 4:2 ? Ehm...asi ne
Reagovat
spaniel
Ehm...
Reagovat
turista
No jediná možnost jak může Berďa Noleho potrápit je hra na riziko. Pokud bude Berďa hrát údržbu zezadu tak mu Nole naloží 6:1,6:1.
Reagovat
smazaný uživatel
Nola: Veď komentátor uviedol celú Djokovičovu reakciu. Si si vybral len to, čo sa tebe hodí.
Reagovat
Nola
teba poznam, nemen nick, zverejnit IP adresy je namieste.... babolat ma 1 +
Reagovat
spaniel
Tvl, Cedric bradavice se zase predvedl. Nechapu co tam dela po te lonske klauniádě.
Reagovat
gigin
:DDD A lajnoví jsou cajk? Klid, tvl, už si jak Jiří při zápasu Kvítí.
Reagovat
spaniel
Snad to nechces porovnavat tvl? Kolikrat kritizuji rozhodci? Jen proste loni to bylo z jeho strany fiasko a ted eso na milimetrem na lajne, ale presne a on to nevidi. Je to nejvetsi alibista na tour, priposrany az za usima. Tvl iqe! Az priste zabiju komaraa, muzes mne prirovnat k Hitlerovi.
Reagovat
gigin
:DDDDDDDDDDDD Jen rýpu no, vidím, že si načatý, tak zkúšám, co vydržíš.
Reagovat
spaniel
Jak zkúšáš? Co zkúšáš?
Reagovat
gigin
Ten Herbert, ty víš, kdo to je? Jakože původní nick? On jich měl víc, ne?
Reagovat
spaniel
Nektere psal, ale uz nevim. Naposledy Ivan_Pastor. Vcera vytekl jak tuzkovky. Dnes makal u pasu a vecer bude zas uradovat.
Reagovat
smazaný uživatel
já z vás padnu :D:D:D ale jako klobouk dolů, že zachováš chladnou hlavu, potom, co tu někteří předvádějí, už si nepamatuju, jak jsem se tu prezentovala jako nezkušený nováček TP, ale po tomhle se ti fakt nedivím, že jsi mě kdysi označil za skrytého fandu Nadala a společně s R_F jste vymýšleli, kdo že vlastně jsem :D včera jsem se fakt pobavila ;)
Reagovat
gigin
Tak on je nějak žurnalista ne? Aha, on asi teda píše nějakou reportáž o pásových výrobách.
Reagovat
spaniel
Ji, mysli ze dostane Pulitzera za komenty na TP.
Reagovat
smazaný uživatel
nj dneska si dá na večer houbičky a zítra přidá extázi, já bych doporučovala spíš nějaký sedativa na útlum... ;)
Reagovat
spaniel
Kei by mel prestat hrat ten squashovy slajs forehandem. Pokazde tu vymenu prohraje, uplne zbytecne.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak sušižroute (bez urážky), právě sis zpečetil svůj osud... :D
Reagovat
Roger_Federer
Japonec hraje nejlepe za poslednich x zapasu..presto prohral set.
Reagovat
Nola
:D hra cely turnaj to svoje....
Reagovat
smazaný uživatel
Jsem to říkala, že než se spakuju ze školy a dojdu domů, tak bude mít Rog v kapse první set :D naposled jsem viděla BB na 4:4 při servu Nišikoriho a vida, jak mi všechny tipy zatím krásně vycházejí, třeba že Roger si dneska zápas pohlídá, jen to bude trošku dramatičtější :))
Reagovat
smazaný uživatel
Ale ta výměna na 40:40 byla luxusní :)
Reagovat
panzer.dragon
jj od obou
Reagovat
smazaný uživatel
Roger se zkoncentroval na poslední 3 balóny a stačilo to na set. Jinač strašný výkon a k tomu mu ještě značně pomohl Nishikori špatnou hrou.
Reagovat
panzer.dragon
zas na druhou stranu, kdy jindy si vybrat slabší den než dneska.. :-) dneska mi to nevadí
Reagovat
miledus
všechno si schovává na SF
Reagovat
smazaný uživatel
Taky fakt. Tak RF má 1. místo skupiny téměř jisté i kdyby prohrál 2:1 Připravit ho může jenom zázrak v podobě Tomova vítězství nad Nolem.
Reagovat
Kozoroh
Od Fedexe zatím bída, předevčírem proti No1emu zahrál luxusně, ale dnes mu nešlape servis (50% úspěšnost 1. podání) a napáchal 14 UE. Niši od debaklu s No1em se zvedl, byla by haluz, kdyby dnes Niši vyhrál a Djoker prohrál s Berdychem - postoupili by Fedex a Niši. Ale Djoker dnešní večerní mač s ptakomanem nepodcení.
Reagovat
spaniel
Roger hraje stejne, to jen Nole mu to daroval :D
Reagovat
smazaný uživatel
:D:D:D
Reagovat
Nola
aj Nishikori hraje stejne ako v uvode turnaja :D
Reagovat
spaniel
:D
Reagovat
Nola
Fedexova hra je na turnaji ako noc a den, hra vo vlnach, dnes je porazitelny....
Reagovat
Roger_Federer
Roger se nejak moc poti..to u neho ni zvykem.Doufam, ze neni nemocny.
Reagovat
Marduch
To je bacil od Wawrinky, asi bylo večer společný kafčo, a to neměl Rog dělat :)
Reagovat
vaclavsubrt
snad tě třikrát v řade nebrejkne
Reagovat
mahycek
Nic se neděje, třeba chce hrát s Nadalem . Sranda co. Vážně, ještě je čas, ale motivaci nemusí mít nejlepší.
Reagovat
mahycek
Manželka si stále pohrává s myšlenkou vsadit na Nadala celkového vítěze. Kurz 8. Alespoň za Litr. Odvážné to je že???
Reagovat
Roger_Federer
Proc? Ja z Forehendem to mame taky;)
Reagovat
Marduch
No, co jsem viděl zápas s Wawrinkou, tak Nadal vypadal koncentrovaný, vzorově nabuzený, svěží, nevypustil balon, což ještě více vyniklo při pohledu na upachtěného Wawrinku.
Nadal je po ďietní sezoně hladový po úspěchu, zatímco ostatní z big5 už mají letos svý odehráno (jak výsledkově, tak počtem zápasů) nebo je další vrchol (DC Murray) ještě čeká. Takže... kdo ví? ;-)
Reagovat
Roger_Federer
Je to pravda.Rafa ma jako jediny z big4 posetreno sil.A mohl by to tec zurocit.Nebo na zacatku pristi sezony.
Reagovat
spaniel
Zrejme ma vysoky duchod. Dobre ona.
Reagovat
vaclavsubrt
:O
Reagovat
Roger_Federer
Ty vole co to je?
Reagovat
Nola
co asi, kalkuluje.....
Reagovat
Cico93
japončík nám dajako ožil.
Reagovat
smazaný uživatel
zatracení japončíci! :D
Reagovat
Nola
este aj pan za mikrofonom potrebuje prilievat olej do ohna... Novak sa novinarom zveril, ze daroval Fedexovi vitazstvo, to uz prehnal na celej ciare...Fedexfans sa nezaprie, objektivita sa kamsi vytratila, precitat si, alebo si pozriet pozapasovy rozhovor nestoji za tu namahu.....
Reagovat
smazaný uživatel
asi tak nějak, je to překroucené a zveličené, asi potřebují vyhrotit rivalitu před tou odvetou ve finále, aby to mělo grády ;)
Reagovat
Nola
nemyslim... Nole este nepostupil, media maju velku moc....
Reagovat
smazaný uživatel
A jak by prosim tebe mohl nepostoupit? Djoko si dá dneska hodně záležet, aby Béďu k ničemu nepustil, tím spíš to bude další fraška
Reagovat
smazaný uživatel
Gillete zobralo Rogerovi aj vsetky ziletky??
Reagovat
Cico93
čo to je za pesničku čo hraje pri nástupu hráčov?
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
Cico93
to je toto?
mne sa nezdá:-(
Reagovat
smazaný uživatel
Nevím, vždycky bylo toto, letos jsem ještě neslyšel snad.
Reagovat
miledus
zase neoholen
Reagovat
smazaný uživatel
koukám, ze školní lavice, ale tak když mu to nese ovoce :P
Reagovat
smazaný uživatel
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpt1/v/t1.0-9/12227806_839982642787066_9081311189467959654_n.jpg?oh=3e6f5b51ca39eec06ac4b79a508aebb8&oe=56B953A7
Reagovat
smazaný uživatel
to ses zrovna netrefil, Můrovče, mě se ten jeho porost nelíbí a diskutovala jsem tady o tom s magerkou, být to na mě, tak ho oholím hned, je to změna image, na kterou si těžko zvykám :P
Reagovat
smazaný uživatel
http://www.sport.cz/ostatni/tenis/clanek/725496-prohral-s-nadalem-aby-se-vyhnul-djokovicovi-murray-se-po-spekulativni-otazce-certil.html#hp-sez

Jojo, nechceme být druzí, chceme už být v Belgii :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Je to kravina, přesně jak Andy říká, čím by si jako pomohl. Roger je pro něj možná ještě horší soupeř, než Novak.
Reagovat
Labi
zázraky se dějí, tak proč by dneska se nemohl stát jeden v Londýně. Berdych v podstatě nemá co ztratit, může si jen bzít příklad z nedávného vzájemého souboje, kdy Novakovi zatápěl, naopak Djokovic půjde na kurt s tím, že nic jiného než triumf v turnaji se nepočítá a vyřazení ve skupině by bylo v jeho případě ostudou. Bohužel ta slova co čtu od Berdycha nasvědčují tomu, že už teď si upustil do kalhot :(
Reagovat
spaniel
Znáš nějaký dokázaný zázrak?
Reagovat
babolat.cz
že umíš psát!
Reagovat
spaniel
Pokus o vtip ala školka od blábolata...k nezaplacení. Zkusi si do té prázdné hlavy už pořídit aspoň struny, když už na mozek nemáš.
Reagovat
babolat.cz
stále ten opakovaný vtip...třeba ještě napiš, že jsem volič Zemana, nebo že jsem byl na Albertově, nebo že chodím pravidelně 1.května na Říp...k popukání
a do kopie dej ty své FFFF ovečky :-)
Reagovat
spaniel
Já do tenisu politiku netahám. Máš recht, opakuju se...asi proto, že o tobě vím jen jaký máš nick a to, že jsi bIb.
Reagovat
babolat.cz
bude ti pro začátek stačit, když si změním nick na wilson.cz?
Reagovat
raron
to byl dobrej "útěr" ...máš BOD!!! pobavils:-)
Reagovat
Pe3k
Co takhle samovznícení starosty Waršavy? :D
Reagovat
smazaný uživatel
určitě, namátkou Pete Fialkowski
https://www.youtube.com/watch?v=6bwGHpuA2Jg
Reagovat
smazaný uživatel
mc na druhou
Reagovat
Tuttovka
Stačilo by na to rýpání nereagovat :). Jenomže to bychom museli udržet naše ego na uzdě :D.
Reagovat
vaclavsubrt
2:0, 2:0 bohužel
Reagovat
smazaný uživatel
taky to tak vidím
Reagovat
babolat.cz
že administrátor nepřistoupí na to, že by se vedle nicků objevilo id číslo IP adresy, které po rozkliknutí by ukázalo, kolik nicků se pod ním skrývá. To by těch haterů ubylo. Mrkněte na www.kurzy.cz a do diskuze. Klikněte na to ID v závorce a najednou naskočí třeba 15 nicků. Zajímavé. To bych se pobavil a nejen já.
Reagovat
a.magerova
Mně by stačilo, kdyby se po rozkliknutí nicku objevilo datum registrace.
Reagovat
babolat.cz
ano, také. Nejde o nějaké štvaní, či, jak říká Frndina, zasahování do soukromí.
Reagovat
Fandina
Upřímně, je to tak důležité, kdy se kdo registroval? Buď si umíš s jeho příspěvkem poradit, nebo neumíš.
Reagovat
spaniel
Proč ty jsi tak proti tomu? Hm...
Reagovat
Fandina
Mně je to úplně jedno, kdo se tu kdy zaregistroval. Když něco píše, tak hodnotim obsah, co píše. Jinak to nepitvám.
Jinak jsem se teď podívala, tak já se zaaregistrovala v roce 2011.
Reagovat
babolat.cz
no, neřekl bych. udělám si 5 nicků a mohu si psát své vlákno s různými názory a nebo se stejnými a trochu tím tady zahýbu, nemyslíš?
Reagovat
Fandina
Tak to je možné, že někdo může mít x nicků a ovlivňovat úroveň tady. Jenže já tohle neřeším, udělám si obrázek o tom nicku a je mi jedno, jestli tu píše pod různými.
Reagovat
babolat.cz
pod jedním nickem tě napadnu, že jsi mimoň, ty budeš reagovat inteligentně, a pak po to, jiným nickem se tě zastanu. ty mi napíšeš do osobního vzkazu, že mi děkuješ a jestli ho nechci za odměnu vy...a mám tě :-)
Reagovat
Fandina
Tohle neřeším. Já mám jeden nick a tím to pro mě končí. Opravdu, to je mimo mě. Když se mi něčí příspěvky líbí, tak si je přečtu a ostatní mě nezajímá. Je mi to fuk.
Reagovat
smazaný uživatel
Šance, že to dopadne jinak, než výhrou Noleho a Rogera je v rozmezí od 0,10 - 0,99% . Ale každá šance je šance. Držím palce. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tenis teď už žádný není,
(muži mě nezajímají),
pauzu i cyklisti mají,
jen kondičku udržují.

Pročež k okamžikům dějinným,
co zásadně měnily svět,
dovoluji si chytrákům zdejším,
položit otázek jen pět.

Dokážou bez pomoci cizí,
z voleje odpovědět,
bezchybně zpaměti správně,
na daných otázek pět?

V 5.30 hod. byl inženýrem letectva probuzen, následovala krátká snídaně a poslední lékařské vyšetření. Několikavrstvá oranžová garnitura vážila 10 kg a měla chránit před možným poklesem tlaku. V 6.30 hod. nastoupil do autobusu, který jej dopravil krátkou cestou ke startovací rampě. Výtah ho vynesl ke špičce rakety, kde vstoupil otvorem do kabiny kosmické lodi. V 7.10 hod. aktivoval vysílačku, jež ho spojila s kontrolním startovacím centrem, použil volací signál ´cedr´, pozemní stanice používala signál ´zarja´. V 7.50 hod. byl kryt kabiny uzavřen. 15 minut poté odjely údržbové plošiny obklopující raketu. Odečítání bylo podle plánu před startem na pět minut přerušeno. Ohlásil, že je připraven a že už pociťuje činnost ventilů.
Několik sekund před startem spuštěn proces zažehnutí všech pěti motorů prvního a druhého stupně rakety. Po dosažení plného tahu motorů 400 tun se odklopila čtyři opěrná ramena a v 9:06:59,7 hod. .... (1. datum?) odstartoval .... (2. jméno rakety?) z kosmodromu .... (3. název?) s .... (4. plné jméno aktéra?) na palubě: ´Start! Přejeme ti dobrý let. Všechno je v pořádku.´ .... (5. jméno hlavního raketového konstruktéra?) ´Pojechali! Brzy na shledanou, milí přátelé.´ .... (4. plné jméno aktéra?)
Reagovat
FulnekUltras
https://www.stream.cz/kmk/10007715-vostok-1#nejnovejsi
Reagovat
smazaný uživatel
jinak vždy jen do počtu
Reagovat
George_Renel
Co by za to každý rok 92 hráčů první stovky dalo....
Reagovat
smazaný uživatel
To maš určitě pravdu, ale co se týče TM je to opravdu bída.
Reagovat
gigin
No do počtu, jako něco tam vždycky uhrál:
W/L
2010 - 1/2
2011 - 2/2 semi
2012 - 1/2
2013 - 1/2
2014 - 1/2
2015 zatím 0/2

Takže dnes vyhraje a bude se držet tradice, že minimálně jeden zápas uhraje :D
Reagovat
smazaný uživatel
Berďa vyhraje? To za mnou do kanclu spíše přijde ředitel, že mi navyšuje mzdu o 20.000 Kč :) - každopádně si myslím, že Toma bude dneska tlačit spoustu lidí i fanoušci v O2 - každý by rád viděl za ten Noleho superrok alespoň jeden pořádný upset. A kdyby nepostoupil, tak by to teda byl řádný upset :)
Reagovat
smazaný uživatel
No,ještě to vezmu takto. Kdyby se jednalo o klasický turnaj, tak by vždy vypadl v 1 kole.
Reagovat
George_Renel
Logicky to raději ven takto. Na klasickém turnaji by se vzhledem k svému rankingu v prvním kole s takovými soupeři nemohl potkat.
Co tam máš dál, abys ho dehonestoval?
Reagovat
smazaný uživatel
Sklidni hormonek .Já jen konstatuji.
Reagovat
George_Renel
Moje hormony, chlapče, jsou úplně v pohodě.
Místo lichého konstatování je lepší přemýšlet.....
Reagovat
smazaný uživatel
Máš za to ,že jsem chlapec.Z čeho tak usuzuješ.A pokud se ti nelibí můj názor,je tady možnost nereagovat.Co ty na to chlapče.
Reagovat
babolat.cz
musíš přístě napsat, že nejlepší RF a budeš miláček davu :)
Reagovat
spaniel
Silné komplexy.
Reagovat
turista
Berďa bohužel promarnil možnost porazit Nišiho a potrápit Fedexe. Nole si na dnes dá na Tomáše velký pozor. Navíc Novak nikdy neprohrává dva zápasy za sebou. Světovou jedničkou je zcela zaslouženě s velkým náskokem.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak naděje umírá poslední. Hru na to Tomáš má, ale hlavu ne. Takže pokud by se trošku ožral, tak mu to bude jedno a vyhraje. :)
Reagovat
darek.vrana
Právě naopak. Hlava není problém, Djokovič je výš herně. Nevím, co je to za klišé, že nemá Berdych hlavu. Nechápu, přitom je spolehlivý, koncovky zvládá, takže to je úplně mimo. Jestli ho Djokovič, Federer a Nadal přehrávají, tak rozhodně ne kvůli hlavě.
Reagovat
smazaný uživatel
No to nevím. Když se podívám na letošní sezónu tak finále MC si prohral Tomáš tak 2-3mi chybami v klíčovém gemu.

Zápas v Paříži byl co? 3 Setbally z toho minimálně 2 vyhodil po tom co byl Nole asi 15 metrů od kurtu a stačilo to dát kamkoliv a set je jeho ale? Metr vedle. Tomáš říká jaká je čest hrát proti Nolemu a takový kecy. Z toho jde jasně vidět, že je z něj pos*anej už před zápasem, tak jak ho chce porazit :) Problém je, že Berďa sám uvnitř sebe nevěří, že ho může porazit a pak může hrát jako Rafa s Rogerem dohromady, ale stejně prohraje. Což se stane velmi pravděpodobně i dnes.
Reagovat
smazaný uživatel
Jj, to je to staré dobré otrepané klišé a evergreen všetkých alibizmov sveta, že "hru na to má", "herne sa mu vyrovnal, ba dokonca bol lepší", LEN HO ZRADILA HLAVA :))
Reagovat
smazaný uživatel
Ano já si to myslím, jestli se mýlím, tak se mýlím. Je to můj osobní názor. :) Neříkám, že má herně na pozitivní H2H s hráči TOP 4, ale herně má na to, aby je jednou za čas porazil. Ale v ten moment prostě fatálně selže. V paříži i MC na Noleho měl, ale prostě se vyházel v zásadních momentech. Berdych není ani můj oblíbenec, takže to nepíšu z nějaké lásky k jeho osobě.
Reagovat
smazaný uživatel
V ani jednom zápase nebol skutočne blízko k vítazstvu, to si treba uvedomiť...Setball?...Alebo dokonca setball za stavu 0:1 na sety?..Ale prosím ťa..

Herná úroveň je pojem relatívny..Je herná úroveň a potom herná úroveň pri big pointoch..A tam je to o dve triedy..Tomáš sa k big pointom niekedy ani nedostane, lebo už po prvých gemoch je o break dole a celý zápas len doťahuje..

Navyše hlava je odrazom psychiky a tá je odrazom diania na kurte..Prečo si Tomáš na neho neverí?...No lebo vie, že je súper lepší a zbrane, ktoré proti iným fungujú, Djokovic eliminuje..Ten hráč to cíti...To isté je aj na servise..Inak sa servuje proti Lorenzimu, kde Tomáš dokáže trafiť 8 z 10 prvých servisov a inak, proti niekomu, o kom viem, že mi to je schopný vrátiť aj z tribúny..
Reagovat
spaniel
http://www.tacticaltennisblog.com/clutch-players/
Reagovat
smazaný uživatel
Zaujímavé čísla...

Ešte by som chcel vidieť to odvracanie BB proti TOP 10 hráčom napr...Lebo nemyslím si, že táto podkategória je Tomášova parádna disciplína..
Reagovat
spaniel
Těžko říct...ale nemyslím, že je to hlavou, to má ok. Maximálně přílišný respekt vůči Nolemu a Rafovi. S tenisem, který hraje, prostě nemá šanci, jedině že by začal hrát víc na riziko ala Rosol.
Reagovat
a.magerova
Aha, tak tady je to jedno SF, které chybí Rogerovi :-)))
Reagovat
smazaný uživatel
Oceňujem redakciu za prehľadnú tabuľku, dobrý nápad, + 1...:)

Škoda, ze Berdych nehrá prvý zápas..V prípade senzačnej výhry mohlo byť večer veselo..
Reagovat
a.magerova
Taky mě ten Tomův čas netěší... :-/

Odpoledne asi tenis nestihnu....
Reagovat
smazaný uživatel
to nejsi sama, já přijdu až ve 4, no jistě jednoznačný zápas na večer a možná zajímavý zápas na odpoledne :/
Reagovat
smazaný uživatel
Berdych v rozhovoru peo Magazin rekl, ze se mu Murray SMS omluvil za ta slova Kim pri letosnim Ao.
Reagovat
smazaný uživatel
Jako až teď nebo už tam na AO? :D
Reagovat
smazaný uživatel
Chápu to tak, že už tehdy. Ale moc pochvalně se ani jeden na adresu Kim nevyjadřují. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak všichni ví, že přestřelila, ona taky no. Jsou to prostě emoce a nevíme, co tam mohlo být ohledně Daniho všechno. Bylo to médii zbytečně vyhrocené ten zápas.
Reagovat
gigin
Ať se mu omluví tady na TP. Jinak to není právoplatné a nemá to žádnou váhu.
Reagovat
Roger_Federer
Musi se omluvit ve Vatikanu, aby to melo platnost.
Reagovat
a.magerova
Být Tomem, tak požaduji ústní omluvu od Kim někde v ústraní ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
A omlouvat by se mohla někde pod pupíkem.
Reagovat
Tuttovka
Je pochopitelné, že tihle velcí hráči se chovají sebejistě a mnohdy až arogantně. Je jich opravdu málo, kteří prošli tímto kolotočem a nezanechali za sebou žádný nekorektní výrok. Souvisí to s tím, že pokud člověk věří ve svou kvalitu a hru tak hraje o trochu lépe a přesně tato troška může být klíčem v zápase. Ty výroky vycházejí z momentů, kdy si věří hodně a nebo jsou trochu uražení. To je jako když, Agassi řekl Samprasovi, aby už přestal sypat. Někdy se tomu člověk neubrání, pokud je takovouhle dobu na špici. Málo lidí je skromných, potom co dokážou velké věci.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak jedem Berdas! :-) to zmaknes, 2:0 a jedem dal :-)
Reagovat
smazaný uživatel
"Je obrovsky cenné s takovým hráčem hrát a strávit s ním čas na kurtu. Jakýkoliv zápas nebo set s ním je k nezaplacení a člověk si z toho může vzít spoustu zkušeností," řekl Berdych

Toto je podle me presne ten duvod, proc ma Berdych tak negativni bilanci s Nolem. Preci kdyz chco nekoho porazit, tak se zameruji spis na sebe a sve schopnosti nez na glorifikaci soupere...navic ten vyrok pusobi, jak by ho vyslovil Honza Satral, kdyby mel moznost hrat s Nolem a ne hrac, co je sest let v TOP 10...
Reagovat
smazaný uživatel
Oni se glorifikuji všichni navzájem, jenom Roger si nakonec vždycky doda, že on sám je borec :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Oni se glorifikuji všichni navzájem, jenom Roger si nakonec vždycky doda, že on sám je borec :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Presne...Toto nebolo na mieste a Berdych sa tým chudák až zhadzuje...Že je cenné s ním byť na kurte, omg..
Reagovat
Bee
Tak já nevím, ať ten Tom udělá cokoli, tak je to blbě... Já bych tu chtěla vidět to pozdvižení, když by Tom před tímto zápasem prohlásil, že si na Novaka věří, ví co má na něj hrát a tu nepříznivou bilanci tentokrát zlomí...:-D. To by tu teprve byla sranda:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Přesne, asi mel radši držet jazyk za zuby, všechno totiž může být a bude použito proti němu :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ale to už udělal před posledním zápasem s Djokem v Příži.
Reagovat
smazaný uživatel
U mě by měl sympatie. Ale ne, já neříkám, že má z něho stříkat testosteron a tvrdit, že Djokovič je bez šance. Ale tohle mi přijde jako opačný extrém, pomalu jak řitní alpinismus. Tohle bych Djokerovi říkal já, kdyby dojel do Břeclavi a šel by si se mnou zahrát.
Reagovat
spaniel
I ty jeho poznámky na twitteru po prohraných zápasech...na f=orech z něj mají srandu. Trochu sebevědomí by neuškodilo.
Reagovat
martinek37
To ne, ale tohle je úplně mimo mísu od hráče jeho formátu. Chápal bych, kdyby se takhle třeba vyjádřil Veselý, ale u Tomáše bych čekal jiný přístup. Samozřejmě, Nole je na svůj věk velmi úspěšný, má GS tituly, vyhraná masters, ale Tomáš má přeci taky spoustu zkušeností, podává dlouhodobě výborné výkony a na okruhu je déle než Novak. Prostě mi to od něho přijde hloupý.
Reagovat
letityfanousek
tak bude i jeho hra stejně vyblitá. Ale šance na SF tu je. Šance je stejná jako kdyby začali muslimáci žrát prasata, teda promiňte, chtěl jsem říct vepřové.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist