6. den ve Wimbledonu: Kvitová a Strýcová zabojují o osmifinále

6. 7. 2019, 07:00
Aktuality 397
V rámci šestého hracího dne nejslavnějšího turnaje světa se v soubojích třetího kola představí Petra Kvitová a Barbora Strýcová. Kvitová se utká s Magdou Linetteovou, Strýcová vyzve světovou čtyřku Kiki Bertensovou. Šlágrem dne jsou souboje Sereny Williamsové s Julií Görgesovou a Jo-Wilfrieda Tsongy s Rafaelem Nadalem.
NÁŠ DNEŠNÍ VÝBĚR
• Češi v akci •
Kvitová (6-ČR) - Linetteová (Pol.) | No. 2 Court (12:00 SELČ)
Strýcová (ČR) - Bertensová (4-Niz.) | No. 3 Court (14:00 SELČ)
• Šlágr dne - ženy •
S. Williamsová (11-USA) - Görgesová (18-Něm.) | No. 1 Court (14:00 SELČ)
• Šlágr dne - muži •
Tsonga (Fr.) - Nadal (3-Šp.) | Centre Court (15:30 SELČ)


• Češi v akci •
Petra Kvitová (6.) - Magda Linetteová (75.) | No. 2 Court (12:00 SELČ)
Další soupeřkou dvojnásobné wimbledonské vítězky Petry Kvitové, která se zatím úspěšně vrací na kurty a po čtyřech letech si v All England Clubu zahraje třetí kolo, bude Magda Linetteová, jež nikdy předtím ve Wimbledonu nevyhrála zápas hlavní soutěže a dnes bude bojovat o premiérové grandslamové osmifinále. S polskou tenistkou jediný dosavadní souboj suverénně vyhrála.

Kvitová si před French Open během tréninku zranila levé předloktí a musela antukový grandslam i travnaté generálky vynechat. V prvním soutěžním zápase od poloviny května ve Wimbledonu hladce přehrála Ons Džabúrovou a bez ztráty setu si poradila i s Kristinou Mladenovicovou.

Linetteová se po mizerném antukovém jaru na trávě rozehrála do skvělé formy. Hned první akci ITF W100 v Manchesteru celou vyhrála. Na dalších dvou generálkách sice neuspěla, nicméně ve Wimbledonu neztratila set s kvalifikantkou Annou Kalinskou ani nasazenou Amandou Anisimovovou.

Linetteová má možná velmi dobrou formu, ale Kvitová je dnes jasnou favoritkou. Česká tenistka se na oblíbeném turnaji lepší zápas od zápasu a ani dnes by neměla ztratit set. Linetteová navíc nikdy neporazila hráčku Top 10 (bilance 0-10).

Tip: Kvitová ve dvou setech

Petra Kvitová - Letošní sezona
Nejlepší výsledky: Stuttgart, Sydney (vítězka);  Dubaj,  Australian Open (finále)
Největší úspěchy na trávě: první turnaj
Bilance: 30-8
Bilance z posledních 10 zápasů: 8-2
Bilance na trávě: 2-0
Bilance proti hráčkám Top 50-100: 6-0 (kariérní 136-40)
Grandslamy: Australian Open (finále), French Open (nehrála)

Petra Kvitová - Wimbledon
Kariérní bilance: 32-9
Nejlepší výsledek: vítězka (2011, 2014)
Loňský výsledek: 1. kolo
Generálka: žádná
Cesta turnajem: Džabúrová (6-4 6-2), Mladenovicová (7-5 6-2)

Magda Linetteová - Letošní sezona
Nejlepší výsledky: Hua Hin (semifinále)
Největší úspěchy na trávě: ITF W100 Manchester (vítězka)
Bilance: 22-18
Bilance z posledních 10 zápasů: 7-3
Bilance na trávě: 9-3
Bilance proti hráčkám Top 10: 0-3 (kariérní 0-10)
Grandslamy: Australian Open (1. kolo), French Open (2. kolo)

Magda Linetteová - Wimbledon
Kariérní bilance: 2-4
Nejlepší výsledek: 3. kolo (2019)
Loňský výsledek: 1. kolo
Generálka: ITF W100 Manchester (vítězka), ITF W100 Ilkley (2. kolo), Eastbourne (1. kolo)
Cesta turnajem: Kalinská (6-0 7-6), (25) Anisimovová (6-4 7-5)


Barbora Strýcová (54.) - Kiki Bertensová (4.) | No. 3 Court (14:00 SELČ)
Barbora Strýcová, která si ve Wimbledonu v roce 2014 zahrála své jediné dosavadní grandslamové čtvrtfinále, bude na první wimbledonské osmifinále právě od roku 2014 útočit proti jedné z největších favoritek a světové čtyřce Kiki Bertensové, jež v minulém kole přežila mečbol. S nizozemskou hráčkou jediný dosavadní souboj vyhrála.

Strýcová na oblíbené trávě přerušila sérii čtyř porážek. V Birminghamu postoupila až do semifinále, v němž statečně vzdorovala pozdější vítězce Ashleigh Bartyové. V Eastbourne kvůli zranění vzdala první kolo. Už je ale zase fit a ve Wimbledonu nedala šanci nasazené Lesje Curenkové a zdolala Lauru Siegemundovou.

Bertensová po smolné skreči ve druhém kole French Open začala na trávě skvěle. V Hertogenboschi padla až ve finále s Alison Riskeovou po nevyužití pěti mečbolů, v Eastbourne skončila o kolo dříve na raketě rozjeté Karolíny Plíškové. Ve Wimbledonu na úvod jasně přehrála Mandy Minellaovou, proti Taylor Townsendové naopak byla míček od porážky.

Bertensová v předchozím kole nepředvedla vůbec dobrý výkon, což dává Strýcové velkou šanci. Nizozemka je přesto favoritkou. Nicméně na trávě, na které Strýcová hraje velmi ráda, by měla světovou čtyřku minimálně potrápit.

Tip: Bertensová ve třech setech

Barbora Strýcová - Letošní sezona
Nejlepší výsledky: Birmingham,  Praha,  Istanbul (semifinále)
Největší úspěchy na trávě: Birmingham (semifinále)
Bilance: 15-14
Bilance z posledních 10 zápasů: 5-5
Bilance na trávě: 5-2
Bilance proti hráčkám Top 10: 0-3 (kariérní 9-56)
Grandslamy: Australian Open (1. kolo), French Open (1. kolo)

Barbora Strýcová - Wimbledon
Kariérní bilance: 18-15
Nejlepší výsledek: čtvrtfinále (2014)
Loňský výsledek: 3. kolo
Generálka: Birmingham (semifinále)
Cesta turnajem: (32) Curenková (6-3 6-2), Siegemundová (6-3 7-5)

Kiki Bertensová - Letošní sezona
Nejlepší výsledky: Madrid,  Petrohrad (vítězka);  Hertogenbosch (finále);  Eastbourne,  Řím,  Stuttgart,  Sydney (semifinále)
Největší úspěchy na trávě: Hertogenbosch (finále); Eastbourne (semifinále)
Bilance: 36-13
Bilance z posledních 10 zápasů: 8-2
Bilance na trávě: 9-2
Bilance proti hráčkám Top 50-100: 6-2 (kariérní 67-56)
Grandslamy: Australian Open (2. kolo), French Open (2. kolo)

Kiki Bertensová - Wimbledon
Kariérní bilance: 9-6
Nejlepší výsledek: čtvrtfinále (2018)
Loňský výsledek: čtvrtfinále
Generálka: Hertogenbosch (finále), Eastbourne (semifinále)
Cesta turnajem: Minellaová (6-3 6-2), Townsendová (3-6 7-6 6-2)


• Šlágr dne - ženy •
Serena Williamsová (10.) - Julia Görgesová (17.) | No. 1 Court (14:00 SELČ)
Dnešním šlágrem ženské dvouhry je repríza loňského semifinále mezi sedminásobnou šampionkou a loňskou finalistkou Serenou Williamsovou, která stále útočí na vyrovnání rekordu Margaret Courtové v počtu grandslamových trofejí, a Julií Görgesovou. Všechny čtyři předchozí souboje bez ztráty setu vyhrála 37letá Američanka.

Williamsová se v pokročilém věku soustředí hlavně na ty největší turnaje, proto jich letos odehrála jen pět a jejím maximem je čtvrtfinále lednového Australian Open. Před Wimbledonem žádnou generálku již tradičně neabsolvovala. V prvním kole bez ztráty setu přehrála kvalifikantku Giuliu Gattovou-Monticoneovou, s další kvalifikantkou Kajou Juvanovou už musela zápas otáčet.

Görgesová zkraje roku znovu po roce dobyla Auckland, ale dalšího kvalitního výsledku se dočkala až na trávě. Na jediné generálce v Birminghamu prošla až do finále, v němž nestačila na rozjetou Ashleigh Bartyovou. Ve Wimbledonu zatím bez větších potíží potvrdila roli favoritky proti kvalifikantkám Eleně Gabriele Ruseové a Varvaře Flinkové.

Williamsová se zatím příliš dobrou formou neprezentuje, což dává jistou šanci Görgesové konečně americkou tenisovou ikonu porazit. Nejspíše ale rozhodne větší mentální síla Američanky. Williamsová navíc při předchozích 18 účastech jen třikrát v souboji o osmifinále selhala.

Tip: Williamsová ve třech setech

Serena Williamsová - Letošní sezona
Nejlepší výsledky: Australian Open (čtvrtfinále)
Největší úspěchy na trávě: první turnaj
Bilance: 11-3
Bilance z posledních 10 zápasů: 7-3
Bilance na trávě: 2-0
Bilance proti hráčkám Top 11-20: 0-1 (kariérní 125-25)
Grandslamy: Australian Open (čtvrtfinále), French Open (3. kolo)

Serena Williamsová - Wimbledon
Kariérní bilance: 94-11
Nejlepší výsledek: vítězka (2002 - 2003, 2009 - 2010, 2012, 2015 - 2016)
Loňský výsledek: finále
Generálka: žádná
Cesta turnajem: Gattová-Monticoneová (6-2 7-5), Juvanová (2-6 6-2 6-4)

Julia Görgesová - Letošní sezona
Nejlepší výsledky: Auckland (vítězka);  Birmingham (finále)
Největší úspěchy na trávě: Birmingham (finále)
Bilance: 18-12
Bilance z posledních 10 zápasů: 7-3
Bilance na trávě: 6-1
Bilance proti hráčkám Top 10: 0-2 (kariérní 16-37)
Grandslamy: Australian Open (1. kolo), French Open (1. kolo)

Julia Görgesová - Wimbledon
Kariérní bilance: 12-11
Nejlepší výsledek: semifinále (2018)
Loňský výsledek: semifinále
Generálka: Birmingham (finále)
Cesta turnajem: Ruseová (7-5 6-1), Flinková (6-1 6-4)


• Šlágr dne - muži •
Jo-Wilfried Tsonga (72.) - Rafael Nadal (2.) | Centre Court (15:30 SELČ)
Dvojnásobný vítěz Rafael Nadal úspěšně zvládl šlágr s nebezpečným Nickem Kyrgiosem a dnes ho čeká další. Tentokrát bude čelit bývalé světové pětce a dvojnásobnému semifinalistovi Jo-Wilfriedovi Tsongovi. Francouz vyhrál poslední souboj i jediný dosavadní duel na trávě, ve vzájemné bilanci však vede 8-4 Nadal.

Tsongovi se tradičně na rychlejších površích velmi daří. Na generálkách ve Stuttgartu a Halle sice skončil již ve druhém kole, nicméně po velké bitvě s Milosem Raonicem a pozdějším vítězem Rogerem Federerem, kteří na trávě patří mezi jedny z nejlepších.

Nadal po rekordním 12. triumfu na French Open tradičně odpočíval a žádnou generálku na slavný Wimbledon neodehrál. Zúčastnil se pouze travnaté exhibice v Hurlinghamu, kde prohrál s Marinem Čiličem i Lucasem Pouillem. V All England Clubu na úvod smetl Juičiho Sugitu, s nebezpečným Nickem Kyrgiosem už set ztratil.

Nadal bude mít nejspíše opět potíže prolomit servis soupeře. Tsonga se zdá být na trávě ve velice slušné formě a měl by španělského favorita minimálně potrápit. Hlavně by se mělo jednat o velmi kvalitní utkání.

Tip: Nadal ve čtyřech setech

Jo-Wilfried Tsonga - Letošní sezona
Nejlepší výsledky: Montpellier (vítěz);  Marrákeš,  Brisbane (semifinále)
Největší úspěchy na trávě: Wimbledon (3. kolo)
Bilance: 24-13
Bilance z posledních 10 zápasů: 6-4
Bilance na trávě: 4-2
Bilance proti hráčům Top 10: 0-3 (kariérní 43-85)
Grandslamy: Australian Open (2. kolo), French Open (2. kolo)

Jo-Wilfried Tsonga - Wimbledon
Kariérní bilance: 32-10
Nejlepší výsledek: semifinále (2011 - 2012)
Loňský výsledek: nehrál
Generálka: Stuttgart (2. kolo), Halle (2. kolo)
Cesta turnajem: Tomic (6-2 6-1 6-4), Berankis (7-6 6-3 6-3)

Rafael Nadal - Letošní sezona
Nejlepší výsledky: French Open,  Řím (vítěz);  Australian Open (finále);  Madrid,  Barcelona,  Monte Carlo,  Indian Wells (semifinále)
Největší úspěchy na trávě: první turnaj
Bilance: 33-5
Bilance z posledních 10 zápasů: 10-0
Bilance na trávě: 2-0
Bilance proti hráčům Top 50-100: 5-1 (kariérní 264-19)
Grandslamy: Australian Open (finále), French Open (vítěz)

Rafael Nadal - Wimbledon
Kariérní bilance: 50-11
Nejlepší výsledek: vítěz (2008, 2010)
Loňský výsledek: semifinále
Generálka: žádná
Cesta turnajem: Sugita (6-3 6-1 6-3), Kyrgios (6-3 3-6 7-6 7-6)

WIMBLEDON 2019 - PROGRAM 6. HRACÍHO DNE
• CENTRE COURT • (od 14:00 SELČ)
1. Bartyová (1-Austr.) - Dartová (Brit.)
2. Tsonga (Fr.) - Nadal (3-Šp.)
3. Pouille (27-Fr.) - Federer (2-Švýc.)
• NO. 1 COURT • (od 14:00 SELČ)
1. S. Williamsová (11-USA) - Görgesová (18-Něm.)
2. Stephensová (9-USA) - Kontaová (19-Brit.)
3. J. Sousa (Portug.) - Evans (Brit.)
• NO. 2 COURT • (od 12:00 SELČ)
1. Kvitová (6-ČR) - Linetteová (Pol.)
2. Herbert/A. Murray (Fr./Brit.) - Mektič/Škugor (6-Chorv.)
3. Lindstedt/Ostapenková (Švéd./Lot.) - Clarke/Gauffová (Brit./USA)
• NO. 3 COURT • (od 12:00 SELČ)
2. Strýcová (ČR) - Bertensová (4-Niz.)
• COURT 4 • (od 12:00 SELČ)
5. Lavičková (ČR) - Richardsonová (Brit.) / juniorky
• COURT 5 • (od 12:30 SELČ)
2. L. Fruhvirtová (ČR) - Martinsová (Brit.) / juniorky
4. Forejtek (2-ČR) - Story (Brit.) / junioři
• COURT 6 • (od 12:30 SELČ)
4. Lehečka (5-ČR) - Wendelken (Brit.) / junioři
• COURT 7 • (od 12:30 SELČ)
5. Svrčina (ČR) - Marek (Pol.) / junioři
• COURT 14 • (od 13:30 SELČ)
3. S. Hsieh/Strýcová (3-Tchaj-wan/ČR) - Alexandrovová/Golubicová (Rus./Švýc.)
• COURT 15 • (od 12:30 SELČ)
4. Koolhof/Peschkeová (5-Niz./ČR) - Oswald/Adamczaková (Rak./Austr.)
• COURT 16 • (od 12:00 SELČ)
2. Jebavý/Oswald (ČR/Rak.) - Marach/J. Melzer (14-Rak.)
Kompletní program 6. hracího dne
Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz

Komentáře

397
Přidat komentář
RF46
Bylo tu 388 komentu a z toho 71 Forehenda. To jen statistika pro ostatni fanatiky :)))
Reagovat
RF46
Respektive - slovo "Forehand" je tu 71x ...takze to bude pravdepodobne trochu mene.
Reagovat
RF46
Takze 5x se "Forehand" vyskytuje i v textu - napriklad "..Forehand je blb", "ses vedle Forehande", "...nechapu Forehenda" atd.
66 komentu jsou tedy vyplodem demagogickeho obhajovatele Nadala.
Reagovat
smazaný uživatel
Dalsia ovca s hologramom RF?..

Ked niekto napíše á, dostane reakciu bé, odpovedá reakciou cé. Tak funguje diskusia. Keď pochopíš túto malú násobilku, zistíš, že počet príspevkov je irelevantný. Navyše RF stádo je nekonečné, vzdy sa niekto nájde. Vcera si to bol ty, poradové cislo 46, dnes to bude snad niekto, kdo dokáze jednu myslienku sformulovat do menej nez 3 príspevkov.
Reagovat
spaniel
Fanatiiiiik
Reagovat
acc
Ponekud podrazdena reakce, ne?

Ja samozrejme vim, ze vsichni kolem tebe jsou hlupaci, co neznaji malou nasobilku (napriklad sazkove kancelare). Chces tedy rict, ze tvoje komenty jsou pouze reakce? :)
Taky je jasne, ze mas problemy s pochopenim souvislosti..ale bud v pohode, nepanikar, to ma hodne takovych presvedcenych jako jsi ty :)
Reagovat
mahycek
Díky Vlk-v-trave, nevadí, že jsi neslyšel ani notu. Jen,
řeknu, když se tady řeší tenis, tak mnozí uživatelé, ho
hrají, já ne, ale nelíbí se mi, jak řeknou, že třeba
amatérsky a tak. Takhle já to neberu, když budu dělat např.
předskokana Iron Maiden, nebo Judas Priest, nejdu na jeviště
prohrát s Dickinsnem, nebo Halfordem. Jdu si to rozdat
na plné koule !!! Proč bych měl být slabší, nemusím,
akorát oni jsou mediálně známější po celém světě.
A vůbec, zítra je ve Wimbbledonu Big Money !!!!
Šílené, odehrát osm dvojic mužů a osm dvojic žen!
Tvl, to bude nátěr.
Reagovat
Vlk-v-trave
Hoď mě link do vskazníku s vaší tvrobou,
třebas získáte posluchače.:)
Dík.
Reagovat
mahycek
Vlku, to je trapárna, hudební vložka Kevina Andersona...
Všechny nástroje, basa, bicí, kytara to je hrůza. Pokouší
se o Dire Straits, ale to se nedá. K tomu mně přirovnáváš ?
To snad myslíš, jako srandu , ne ?
Reagovat
Vlk-v-trave
Né, k tomu tě nepřirovnávám, neb jsem od tvé kapely neslyšel ani tón, jen vím, že tu vždy píšeš, že máš koncert a nemáš čas:)
Takže to myslím jako srandu, že tě je škoda na toho Federera,
bys mohl podpořit nějakého hráče, který se snaží též hrábnout do strun, a né jen do těch tenisových...:)
Reagovat
ipko
https://twitter.com/i/status/1147564122046902272
Reagovat
Mayo
Najlepsi úder všetkých čias :O ten chlap má 37 ale to je neskutočne ????
Reagovat
Mayo
A to sa nemusí ani kĺzať.
Reagovat
smazaný uživatel
Federer nestarne.
Reagovat
smazaný uživatel
Nedelná doplňovačka.

Wimbledonskí víťazi.
2010-Nadal
2011-Djokovic
2012-Federer
2013-Murray

2016-Murray
2017-Federer
2018-Djokovic
2019-?

#DruhaDekada #Zaciatok/koniec #Zrkadlo.
Reagovat
smazaný uživatel
Já doplňuju Djokoviče v letech 14 a 15.
Reagovat
smazaný uživatel
To by dávalo zmysel v podstate.

Začiatok, koniec, i stred rovnaký.

Na tom sa vieme dohodnut..:)
Reagovat
smazaný uživatel
Ten střed ještě podtrhuje děsivou pravidelnost. Pokud by to Nadal fakt zabil, byl by to další unikát téhle dekády.
Reagovat
smazaný uživatel
Ano. Je to trochu vysnívané, ale prečo nie :)

Takéto veci sa celkom dejú v športe. Pamatam na taliansky interval majstrov sveta vo futbale napriklad. Tam sa to v 2006 tiez pýtalo :)..Liverpool vo finále LM v spojení s pápezom ma tiez rozosmial.

Dalsim vysnivaným intervalom je RG, hoci trochu krkolomným.

4Wins, rok pauza
5Wins, dva roky pauza
3Wins (zatial) a tie tri dalsie by boli magické.

Ale nemusi byt ani jedno, to je jasné ako facka. Trojka na konci postupnosti tiez dava zmysel.
Reagovat
Mayo
No ako patrilo by sa aby to išlo pekne po poradí. Mali by sa každoročne striedať (:
Reagovat
smazaný uživatel
Má zatím nejlepší bilanci vyhraných micu po druhem servisu na celém turnaji - 70%
Reagovat
smazaný uživatel
Ten, kto bude najlepsi v tejto bilancii cez druhy tyzden, vyhrá turnaj.
Reagovat
smazaný uživatel
Zatim jsou na tom stejně, každý ztratil set. I když u Rafy to není vypovidajici protože měl nejtěžšího soupeře z big3 v prvním tydnu.
Reagovat
Mayo
Lionel dostal červenú kartu :O
Reagovat
Mayo
Že El Matador dal na turnaji viac es ako Egoista :D nonsens
Reagovat
mahycek
Souhlasím, že Raonič je jeden z nejméně důvěryhodných
hráčů z TOP 20. takže mu o té trávě moc nevěřím. Ano,
rozdíl je, když se podíváte na zápasy Ivana Lendla, Beckera,
Edberga, P. Cashe a dalších. Tam to bylo skutečně rychlejší.
I tou trávou. Teď to může být ovlivněno, asi počasím a
míči a denní dobou, kdy se hraje.
A ještě se zeptám Vlka-v-trave, jak to myslel, tlačím na
nesprávného hráče ??? Usměv...
Reagovat
smazaný uživatel
Tráva bola rýchlejšia, ale nezabúdajme na fakt, ze tenis celkovo bol pomalší. Sila hráčov, technické náčinie, jedno s druhým. Stačí si pozriet nejaké 10+ min HL z 90r...
Reagovat
smazaný uživatel
Raonic je hlavně po big3 největší favorit na titul.
Reagovat
smazaný uživatel
Zatial najtazsi protivnik proti ktorému na tráve stál bol Tsonga a vyhral v TB rozhodujúceho setu..Zatial len potvrdzuje nasadenie. Podla mna kludne moze vyletiet v QF s Bautistom napriklad..
Reagovat
Kozoroh
Oproti loňskému ročníku jsou nižší odskoky míčů, loňský ročník byl ovlivněn suchem, nejintenzivnějším od 70. let. Vyšší odskoky oproti normálu pomohly Nadalovi či třeba Isnerovi, který nikdy předtím ve Wimbledonu nebyl dál než v 3. kole.

Co se týče diskuze kolem příliš pomalé trávy, je možné, že letos jsou používány míče s mírně odlišnými vlastnostmi, byť od stejného výrobce - Slazengeru. Lze se domnívat, že organizátoři tuto změnu neoznámili, protože míče jsou od stejného dodavatele a pořadatelé nepokládali za nutné informovat veřejnost.
Reagovat
smazaný uživatel
Nevím, odlišné míče pozná i průměrný rekreační hráč, takže kdyby byly jiné, tak to poznají všichni včetně veteránů a juniorů. Těch reakci by pak bylo strasne moc ze všech stran a já takové osobně zatím neslyšel.
Reagovat
smazaný uživatel
Davat Nadala a Isnera na rovnaku uroven :)

Isner nikdy predtým nebol v tretom kole, to plati aj pre Rafu?...
Reagovat
Kozoroh
Víš moc dobře, jak se Nadalovi 'vedlo' ve Wimbledonu 2012-17 :-)
Reagovat
smazaný uživatel
12 a 16 sa mu malo ako viest, ked tam ani nebol :)
Reagovat
Kozoroh
V roce 2012 vyletěl s Rosolem. Zase si neověřuješ fakta, jak obvykle.
Reagovat
smazaný uživatel
Pravda, zraneny bol az po W.

Kazdopadne 2016 vynechal. A 2017 hral dobry tenis..Takze ten interval je zavadzajuci kazdopádne..
Reagovat
Roger_Federer
Nebyl zraneny vubec 2012.
Reagovat
smazaný uživatel
Možná měl půlroční chřipku, ale po Wimblu neodehrál ani zápas.
Reagovat
sojka1
ja si bez ohledu na nejake Nadalovy vysledky hlavne myslim, ze jsi nesrovnaval hrace, pouze normalne vybral prikladem a nazorne dvojici, kterym vysoky odskok vzhledem k charakteru jejich hry, nikoliv vykonnosti, pomaha, vubec Forehanda nechapu, copak tohle byl utok na Nadala? Hodne divne uz.... :-((( Odskok balonu prece resi uplne kazdy hrac... mimochodem, ja se z vysokeho odskoku pripadne jeste vedrem "natlakovanych" micku muzu zblaznit, protoze jsem malicka a rychlost ruky je uz taky za horama... :-)) Uplne normalni vec ovlivnujici osobni komfort.... a pro kazdeho, jak zminuje Kamilos...
Reagovat
smazaný uživatel
To musíš být protřelá smečařka, špunte.
Reagovat
smazaný uživatel
https://m.youtube.com/watch?v=nd5--EqzLPY

Asi to tu uz niekto dával, ale velmi podarené interview. Musím priznat, ze Federer posledné roky posobí na mna ovela prirodzenejsie, uvolnenejsie a s nadhladom, nez tomu bývalo v minulosti..
Reagovat
smazaný uživatel
Je to pěkné udělané. Pravda je, ze se Fed změnil. Hodně toho udělají děti a kompletní rodinka.

Člověk pak zjisti, ze nějaká honba za penězi je mu k ničemu a je radši doma s dětmi. Poznal to Djokovic a pozná to i Rafa- zanedlouho, doufam, přeju mu taky rodinku.

Tím nechci říct, ze se na tenis vyserou, ale ty porážky nějak tak lépe snasis. Já kdysi Hrával turnaje a týden jsem analyzoval proč jsem prohrál, tedka vyletim v prvním kole, prijedu domu, syn se na mě usmeje a v ten moment mi je nějaký tenis úplně u prdele a skladam kyblicky. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Skor sa zmenil, od doby kedy začal prehrávat..Zvykol si, ze uz tu nie je sam.
Reagovat
smazaný uživatel
Ta radikální změna u nej přišla po sezóně 2017. Má 20Gs a vi, ze další titul je hodně o formě, zdraví a dobrém losu zejména na hardech.

Myslím, ze pokud by urval SW19, tak půjde po Connorsovi. Jinak to bude mít těžké. Těch titulu na vyhravani do konce roku moc není. Cincinnati, Šanghaj, Basilej jsou za mě strop. Při troše štěstí možná TM.
Reagovat
smazaný uživatel
Connorsov rekord zaujima iba štatistikov.

Ak by sa Federera spýtali, ci chce 10 titulov mimo GS alebo este jeden Grandslam, odpoved je jasná.
Reagovat
smazaný uživatel
Asi jo. Stejně tu Open éru strihli moc brzo. To se mělo začít počítat mnohem později. Srovnávat tady Connorse je úplně blbost.

Borec by teď vyhrál tři 250tky maximálně
Reagovat
mahycek
Už to mám v Draws.
Reagovat
smazaný uživatel
:DD
Reagovat
Vlk-v-trave
Mahýčku, ty hlavně tlačíš nesprávného hráče:)

https://twitter.com/KAndersonATP/status/911008030325723137/video/1

měl bys to promyslet, jestli by nebyl lepší přeci jen ten Kevin...
Reagovat
mahycek
Kde mám hledat zbytek pavouka ? Něco vím samozřejmě, ale
nemám tolik času dnes to hledat Tady to v TP zmizelo. Dík.
Vím, že vítěz Fed- Beren. hraje s vítězem Nishi- Kukuš.
Reagovat
smazaný uživatel
Bazingaa..

Slušný knockout pre spaniela a spol.

Cize mame situaciu, kedy Nadal, Federer a Henman, ktory je navyse kompetentny tvrdia, ze je vsetko ako kazdy rok, ale par pochabych FFF si na zaklade vyjadrenia Raonica a najma Nadalovych vysledkov zarucene myslia opak.
Reagovat
smazaný uživatel
Patri pod annah
Reagovat
annah
Teď jsem četla rozhovor s Fedexem. Předložili mu názor Raoniče, že trávník je letos zpomalený.
Fedex řekl, že si to nemyslí. "Mluvil jsem s Timem Henmanem a řekl, že se pořád dělá všechno úplně stejně. Myslím, že je to jako s vínem. Také není každou sezónu stejné, kvůli počasí. To je pravděpodobně důvod, proč byl trávník letos v prvním týdnu trochu měkčí."
Reagovat
Vlk-v-trave
Tak pořád se to nedělá stejně...Tim to myslel podle mně od OH v Londýně, neboť bylo tolik článků, jak se Britové před OH chlubili, že našli nový způsob jak trávu připravit, aby tzv. lépe držela ,neboť byly obavy, aby se mohlo hrát znovu v areálu Wimbledonu...po měsíci, kdy ji hráči rozryjí...:)
S tím vínem, to je hezký příklad. Je asi těžké ji vždy mít tzv. stejnou, kvůli přírodním podmínkam, a to i během turnaje.
Od OH mají novou technologii. První zásadní změna přišla s obavami, aby zůstal Wimbledon atraktivní, potom, kdy se začali objevovat servismani typu mistr Scut. Tam se řešilo mnoho věcí, ale to bylo ještě před érou B4.
Opravdu je tzv. zpomalená, ale už pěkně dávno. A s B4 to podle mně nemá ani nic společného.

Pocit Raoniče může vzniknout i tak jednoduchou věcí, jestli hraješ v poledne, nebo podvečer...změny přírodních podmínek, jak dlouho se na ní hraje atd...ona mění pochopitelně své kvality. Ale Raonič je pro mne nejméně důvěryhodný hráč, takže ho asi neberu ani vážně.

Spíš podle mně, proč se divákům zdá, že je zpomalená, je Slazenger, tedy míčema...jsou ze všech GS tzv. nejtěžší a nejměkčí...to podle mně dělá nejen ten efekt zpomalení...

Pokud se ale podíváme na ženské zápasy, Kvitovou, tak to spíš vypadá na urychlenou trávu:) Ta dokonce řekla, že se jí zdá povrch rychlejší...ale ona má geniální švih, tím ty míče lítají nejen nísko nad sítí, ale po dopadu to nemá skoro žádný odraz...pak ten efekt je jiný...

Za mně asi největší problém Wimbledonu je - různorodná kvalita kurtu, chápu to, ale podle mně by Všichni hráči měli víc rotovat po areálu, a ne jak je to teď, podle mně je to rozhodně špatně. Poslat Fogniniho na kurt číslo 14, to už je úlet.

Ale tak buďme asi rádi, že to ještě Anglány baví, také by to tam mohlo být už zabetonované:)
Reagovat
spaniel
Tak Fabio taky behem zapasu rekl, ze by na tom kurtu mela vybouchnout bomba :)
Reagovat
Vlk-v-trave
Jo, viděl jsem ukázky, co dávali Španělé...:)
Tam to vypadalo už při nástupu na kurt, že to nepůjde asi hladce.
Empajr pochopitelně tu jeho hlášku s bombou hned zahlásil telefónkem supervisorovi...
Fognini si asi myslel, že mu nebudou rozumět...se přepočítal:)
Reagovat
smazaný uživatel
Bojim sa ako to dopadne. Do konca roku ma este podmienku na GS. :( Snad len pokuta
Reagovat
Vlk-v-trave
To bude jen na pokutu:)
Reagovat
smazaný uživatel
Lopty su vacsie a tazsie, ale to je vdaka vlastnostiam travy a vlhkosti prirodzene.
Reagovat
Vlk-v-trave
Prirodzene je dělají těžší od jiných GS, hráčí to ví včetně Nadala, ten efekt přírodních podmínek to potom ještě víc umocňuje...
...ignorante...:)
Reagovat
annah
Ten rozhovor s Fedexem byl dlouhý a na téma trávníku mluvil ještě dál, ale neměla jsem trpělivost to z té němčiny překládat.
Reagovat
smazaný uživatel
hodis sem link pls
Reagovat
smazaný uživatel
Je fakt, že co sleduju Wimbledon, každý rok se najde někdo, kdo tvrdí, že "trávník je letos pomalejší".

A už na první pohled tam chybí měřítko a referenční bod. Pomalejší než kdy? Vloni, předloni, předpředloni? To už bych spíš někomu věřil, kdyby řekl, že trávník je dneska pomalejší než včera.

Podle mě si místo "pomalejší" můžeme dosadit "zelenější" a jsme rázem daleko blíž "pravdě".
Reagovat
Vlk-v-trave
Zaleží jak jí ostříhají, jestli na skinheda, na ježka, nebo na pankáče:)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak v stvrtom kole Sousa. Oproti predchádzajúcim dvom kolám na prvý pohlad "dáreček", ale lopta je gulatá, a stále je to šport.

Apropos k rýchlosti. Nadal na tlačovke povedal, ze tam hrá 15 rokov s roznou formou, ale nevsimol si rozdiely. A ze kritika vacsinou prichádza od hracov, ktorým sa momentálne nedari, pre jedných je to prilis rýchle, pre druhých prilis pomalé..

Takze asi tolko k hlasom hrácov, ktoré sa tu pokladali za svaté...
Reagovat
spaniel
Zvlastni, ze spousta z nich je jeste v pavouku...a rikali to po prvni zkusenosti, ne pote co vypadli. A rict, ze Federerovi se nedari ve Wimbledonu=trollhand logic :D
Odloz tu okenu a pij kvalitu z Unina.
P.S. Lopta je gulata a forehand je blb.
Reagovat
smazaný uživatel
Zvlastne, ze Nadal hovoril vo vseobecnosti, ale fanatiček sa okamzite s tym stotoznil v ramci Federera..

Daj si pohov predseda, neni vsetko o chlpatej.
Reagovat
spaniel
Tak o kterych plesata mluvila, kdyz kritika sla od hracu hned na zacatku? Kdy se jim jeste nemohlo nedarit? A sla i od Rogera a Pliskove, a oba jsou jeste ve hre? Tak ale on moc rozumu nepobral, proc to cekat od tebe.
Reagovat
smazaný uživatel
On nemá právo na nazor?..

To je velmi rozumné, také vyslovene tvoje :)

Pliskovu aj niekto berie vazne?..Federer si robí alibi, klasika.
Reagovat
Franky
uz ma nebavis...prid do KE dam ti na budu a budes kludny na par mesiacov
Reagovat
Kozoroh
Proč by se Plíšková, hráčka TOP 5, neměla brát vážně? :-o Zase střílíš vedle, Forehand!
Reagovat
smazaný uživatel
Fognini je clenom top 10.

Bude sa teraz jeho bombovou hrozbou zaoberat protiteroristicka organizacia, co myslis?
Reagovat
Kozoroh
Co ti udělala Plíšková, v něčem šlápla Rafovi na kuří oko?
Reagovat
smazaný uživatel
Co ti udelal Fognini?..
Reagovat
Kozoroh
Já se ptal na Plíškovou, Fabia mi tu nepodsouvej.
Reagovat
janek_da
hlavne, Pliskova se na Wimbledon dobre pripravila v .. Rime :)
Reagovat
smazaný uživatel
Zaujimave ze Pliskova vyrovnala svoje maximum

Mozno ze zmenila názor..:)

Nadal vravel o pocite zo hry, ze to kritizovali hráci, ktori mali zo svojej hry lepsi alebo horsi pocit. Nesuvisi to s vysledkami
Reagovat
spaniel
Rikal si, kterym se nedari. Az zas popiras vlastni slova...
Reagovat
smazaný uživatel
Pozri si Nadalovu press conference.

Nedari, nemaju zo svojej hry pozitivny pocit.
Reagovat
spaniel
Mozna si nevsiml rozdily proti RG...s jeho anglictinou je vsechno mozne.
Reagovat
VlS
:-) , to je pravda, jeho anglina je bídná
Reagovat
EllNino
Jsem zklamán, Dannymu jsem to 4. kolo přál .... tak moc nechtěl ten poslední íček zkazit, až ho zkazil ...

Ale jinak nejlepší mužský zápas turnaje :)
Reagovat
Vlk-v-trave
Eh...přál jsem Evansovi, aby měli Brtivé radost, každopádně zápas dne:)
Reagovat
spaniel
Taky...ale zaslouzilo si to jiny konec. Toto bylo neuspokojive zakonceni takovou chybou.
Reagovat
Vlk-v-trave
Tak zápas Kvído s Kevinem sice měl dvě hezké tečky, ale ten průběh byl tady asi zajímavější...hlavně škoda asi toho Evanse...match - up s Nadalem by byl asi lepší... i kvůli atmosféře.
Reagovat
annah
Dnes Fedexův rekord
https://pbs.twimg.com/media/D-z3YArW4AAWVFS.jpg
Reagovat
annah
Hezké momenty
https://twitter.com/i/status/1147564122046902272
https://twitter.com/i/status/1147544341193400320
Reagovat
safi1313
Forma na titul letos ! ;)
Reagovat
spaniel
Vzdyt ho taky bral, ale ted uz po antuce.
Reagovat
turista
Těžko. Má letos splněno.
Reagovat
spaniel
Nejlepsi zapas dneska si bezpochyby uzivaji divaci prave ted. Parada
Reagovat
smazaný uživatel
Komu nadával?
Reagovat
spaniel
Do sveho boxu ale nevim proc...
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud to fakt bylo do vlastních řad, vzhledem k obsahu bych měl takovou šovinistickou teorii :/
Reagovat
spaniel
Jakou?
Reagovat
smazaný uživatel
Promlouval k holce :)
Reagovat
spaniel
Neco ve smyslu, je to tvoje chyba! Ja vcera nechtel, rikal jsem ti ze mne to sebere sily...
Reagovat
smazaný uživatel
Tak on prý nakonec nadával sobě! :)
Reagovat
Fandina
Na mixu jsou nejkrásnější líbačky na konci, napříč všemi, každý s každou, to se mi fakt líbí. Ale možná by se to mohlo přejmenovat na tvářačky :-)).
Reagovat
Vlk-v-trave
čtvrtý set super:)
Evans snižuje a Britům žije naděje...díky té kombinaci Sousa Evans začínají vznikat atraktivní výměny...
Reagovat
Vlk-v-trave
No a zavírá se střecha:)
Reagovat
Vlk-v-trave
No chlapi se rozjeli....Evans už háže rybky... brejkli se navzájem...
kdepak Nadal x Tsonga, Fedex x Pouille, šlágr dne bude Evans x Sousa:)
Reagovat
Vlk-v-trave
každopádně některé výměny opravdu mohou vznikat pouze na trávě...
Reagovat
Vlk-v-trave
Evans vybírá pomalu z tribun smeč Sousy....:-O
Reagovat
spaniel
Evans to hraje na Lopeze, 99 slajzu a 1 topspin z backhandu.
Reagovat
Vlk-v-trave
Celkem to funguje:)
Teď Sousa zkusil změnu, zkusil po lajně poslat konéééčně ten FH, misto křížem, ale opět v saku...
Reagovat
spaniel
A trolhand pry Wimbledon je bumbum tenis, trepaci kobercu. Tak dlouhe vymeny nebyly ani na RG.
Reagovat
Vlk-v-trave
Tak naštěstí na RG třebas Djokovič rád s Thiemem machroval jak mu jdou ty dropšoty, a tím dost ty výměny zkracoval:)
Reagovat
smazaný uživatel
Typológia hráčov je všetko.

Evans je atypický hráč, tazko sa proti nemu hrá, Sousa uz s Coricom na trávw v Halle odohral parádny zápas.

Dlhé výmeny na tráve su bežné, finále Murray Djokovic je typickým príkladom, pokial hráci vyznavajú technickejsie údery.
Reagovat
Vlk-v-trave
Ty to třepání koberců sleduješ? Jsem v šoku:D)))
Reagovat
smazaný uživatel
Sledujem Grandslamy, sú to úžasné turnaje a zápasy..

Systém best of five zbožnujem.
Reagovat
Vlk-v-trave
Jo, a proto bluješ na Wimbledon už několik sezón...hlavně, když Rafa vyhučí...:D)
Kopeš do toho GS, kdy se ti to jen zlíbí...o povrchu tráva ani radší nemluvím...
...nezapomeň mně ještě napsat, že to je tvá recese,...:)))
Reagovat
smazaný uživatel
Ano, tenis na tráve je najnudnejší. S prehladom.

Ale ako sa to vylučuje so sledovaním Grandslamu?
Reagovat
Vlk-v-trave
No já jsem se tady minulý rok neprsil, že mě W. nezajíma, bo MS. atd.:)
A když je tak nejnudnější s přehledem, tak dost fakt nechápu proč to vůbec sleduješ...stačí kouknout na Nadala..., když vyhučí...tak max. přečíst výsledky...
Nééé, ty doklola tu budeš furt na to blut...dokolečka, dokola...

Jako proti gustu žádný...

...a jak ty plácáš dokola několik sezón...ztráta času na klepání koberců, tak za mně ztrátu času se s tebou bavit, hlavně o W., nebo trávě... když je to pro Tebe takový shit, tak si pokecej s Frantou, budete si rozumět na tohle téma...se mnou se asi nedomluvíš...:)))
Reagovat
Kozoroh
Jak pro koho. Znám lidi, které tenis na trávě baví, má dle nich lepší dynamiku než na antuce.
Reagovat
spaniel
Poslednich x let jsou tam dlouhe vymeny celkem bezne u vetsiny hracu. Isner a spol jsou vyjimka a je jich hrstka. A ani u nich neni duvodem ani tak servis, jako jejich mizerny return.
Reagovat
Vlk-v-trave
Tak Londero na antuce v Jižní Americe během Golden Swingu nešel víc jak do tří výměn...hrál jak Kvitová, out, out, winner, winner, out, out, winner atd.
Na ty spec. antukáře to vpohodě stačilo.
Izzy už do těch výměn chodí, ale jak se potka s Opelkou, a Andersonem...tak jasně tam to nemůže mít dlouhého trvání...:)
Reagovat
smazaný uživatel
Aj Hewitt s Nalbandianom hrali dlhé výmeny, na tráve, ktorá vraj bola oficiálne este velmi rýchla..
Reagovat
Kozoroh
Narážíš na finále 2002, to byl právě první ročník Wimbledonu se 100 % jílkem, tehdy nastalo první zpomalení trávy. Od toho roku začaly stížnosti tradičních travařů jako Tima Henmana, že tráva je pomalá oproti minulosti.
Reagovat
smazaný uživatel
Mas zdroj?
Reagovat
Kozoroh
https://www.sport.cz/tenis/wimbledon/clanek/1006301-prevrat-ve-wimbledonu-klasiku-strida-uplne-jina-hra.html

"Celá proměna začala v roce 2002. Do roku 2001 totiž byly kurty ve wimbledonském areálu poskládány z několika druhů trávy. Od roku 2002 se na populární adrese SW19 hraje na travnatých dvorcích, které tvoří pouze jílek vytrvalý. Sami pořadatelé toto rozhodnutí odůvodňují lepší rekonvalescencí povrchu, útočný tenis však pláče."
Reagovat
Vlk-v-trave
Oceňuji, že to máš tak pěkně všechno v archívu:)
Ale nevím, zda to ocení pánko nad tebou, který trpí trávofóbií...
Reagovat
smazaný uživatel
Ty v prvom rade sám trpis forehandofóbiou, s tebou tazká diskusia aj o houne.

Kozorohu, vdaka..

Ako som pisal vyssie, trava bola sice rychlejsia, ale tenis bol pomalsi. Na to sa casto zabúda. Ak si myslíte, ze vtedajsi spickoví Baselinery ako Agassi, ci Hewitt hrali také bomby ako dnes Nadal, ci Federer, tak si pustite akékolvek HL z rokov 90, ci prelomu milénia..
Reagovat
spaniel
Agassi hral na 100% stejne tvrde jako dnesni hraci.
Reagovat
smazaný uživatel
Stejne tvrde 20 r dozadu?

To by znamenalo, ze sa tenis moc neposunul.

Mozno by sa dalo polemizovat o podobnosti s Murraym a Djokovicom. Ani oni nemajú vo FH taký ekrazit, hoci Nole dokáze hrat urcite agresívnejsie, nez kedy Andre.

Je to úplne prirodzené, tenis sa vyvíja a technika je nahradená hrubou silou. V zenskom tenise detto, Hingisova musela vyprazdnit pozicie pred sestrami W.

Ak by sme povazovali Andreho ako najagresivnejsieho hraca v 90r, kde by sa umiestnil dnes v konkurencii Nadala, Federera, Thiema, Delpa, Wawrinku, Khachanova a dalsich?..Len z FH títo hraci dokázu vyvinut taký tlak, ze by Sampras chudák nemal čas ani len pomysliet na to ist na siet..

Pri tychto hracoch vyznieva generácia Agassiho, Raftera, Samprasa, Henmana naozaj skor ako súbor virtuózov, pred drevorubačmi, ale tak to proste je. Servis/volej bol možný nielen kvoli povrchom, ale aj hra od BL este nebola na dnešnej úrovni. Ide to jedno s druhým.

Stejne tvrde ako Nadal, Federer, Khachanov, Delpo
Reagovat
spaniel
Podivej se na highlighty... agassi hral agresivneji nez Novak. Mluvim o o konci kariery, kdyz hral s Rogerem od 2003-2005 (TM, USO). Hral rychle po odskoku a razantne. Jeho slabinou byl v te dobre spis pohyb a samozrejme servis. Uderove byl neskutecny. Return a BH na urovni Novaka. A Samprase podcenujes. S jeho servisem by se dostal na sit i dnes v pohode, i kdyz proti RN a ND by se mu to nevyplacelo tak casto jako proti ostatnim. Ale min ve W by byl i dnes kandidat na vyhru.
Reagovat
smazaný uživatel
Pozeral som HL vcera Samprasa s Hewittom z USO. Tie výmeny od BL boli fakt jak plachtiace papierove lietadielká :)

Ale servis Samprasa, bezpochyby nadčasový. A voleje o tom zbytocne diskutovat.
Reagovat
smazaný uživatel
Return aj BH Agassi spickový, ale predsa len u mna za Novakom..

Pamatam si, ako Agassi posobil proti Samprasovi na prijme často bezradne, napriek skvelému returnu. Novak si tie BB vzdy nejaké vypracuje, premení, aj proti spicke na servise.
Reagovat
smazaný uživatel
Inak ten článok..

To písal snád samotný spaniel, taký nárek. Profesionálna žurnalistika opat zaplakala..Fanusikovský blok, nič iné...

Mne sa marí, ze zmena podkladu prisla v roku 2000, ale ruku do ohna by som za to nedal. Preto som chcel link; najlepsie anglický.
Reagovat
Vlk-v-trave
https://nationalpost.com/sports/tennis/surface-changes-at-wimbledon-other-grand*slams-have-all-but-eliminated-place-for-specialty-players

Following the 2001 championship, Wimbledon ripped up all of its courts and sowed new ones made of 100% perennial rye grass. The old courts were a 70-30 split of rye grass and creeping red fescue and caused the baseline area to become one large patch of dirt by the end of the tournament. The change was ostensibly made to make the courts more durable. But because rye grass stands taller and its soil is drier and firmer, the side effect was that the ball now bounced higher and slower.

https://www.telegraph.co.uk/news/uknews/1310082/Centre-court-debut-for-a-new-Wimbledon-seed.html

Centre court debut for a new Wimbledon seed

John Lloyd, the former British number one, said that Wimbledon should adopt hard courts to stop players with big serves from dominating lawn tennis.

https://www.nytimes.com/2018/06/30/sports/tennis/wimbledon-grass-courts-green-brown.html

grass can be tricky and prone to changes as a natural surface. Part of the problem was last year?s dry, hot spell of weather leading into the tournament.

https://www.wimbledon.com/en_GB/atoz/grass_courts.html

The grass plant itself has to survive in this dry soil. Expert research has again shown that a cut height of 8mm (since 1995) is the optimum for present day play and survival.

Courts are sown with 100 per cent Perennial Ryegrass (since 2001) to improve durability and strengthen the sward to withstand better the increasing wear of the modern game.
Reagovat
Vlk-v-trave
v linku prvním grand*slams místo hvězdičky pomlčka...systém to pustit nechce...
Reagovat
Vlk-v-trave
Poslední link oficiální stránka Wimbledon...
Reagovat
Vlk-v-trave
Děkovat nemusíš...od ignorantů nic neočekávám...:)

Jinak jsem rád, že diskuse je se mnou o houne...

V diskusích můžeš pokračovat se tvými oblíbenci ve svých duchaplných rozhovorech... neboť tvé úžasné nudle s FFF denně obohacují všechny čtenáře, a jistě se už nemohou dočkat dalších pokračování...já budu jen rád, jak to bude beze mně:)))
Reagovat
smazaný uživatel
Naopak. Teď je tam 100% jilek. Kdysi byly tři typy travy
Reagovat
Kozoroh
Do Wimbledonu 2001, pak v areálu vysadili jílek vytrvalý, kvůli lepší rekonvalescenci povrchu, jak odůvodňovali pořadatelé.
Reagovat
Vlk-v-trave
Evans... slajs winner:)
Reagovat
Jon61
Sir Andy a spanilá princezna Prasomila, mix na druhé straně moc šancí mít nebude, proti těžké váze Sereně je Alexa křehká žena.
Reagovat
Fandina
Očekávaný ostře sledovaný mix je tu. Serena Andy versus Guarachi Mies.

A zajímavé je, že v mixu nejdřív píší pána a pak dámu. Nic galantního :-)).
Reagovat
FulnekUltras
středověké manýry vyčpělé anglosaské maloburžoazie ;-)
Reagovat
Fandina
Meleš nesmysly.
Reagovat
Fandina
První set mají wimbledonští šampioni v singlu. Ale nic jednoduchého.

Serena je vedle Andyho, až na to pozadí, malá drobná.
Reagovat
Fandina
http://img.djpw.cz/xok.jpeg
Reagovat
ipko
Sousa na tráve :D už to že porazil Marina a teraz ešte Evansa..
Reagovat
Vlk-v-trave
Nejvíc se mně líbila teď ta výměna, kdy Evans brejkl...několikaminutové přehazování na kříž...Evans slajsuje a Sousa mu to zpátky pere forehandem do bh, furt dokola...až to Sousa flákne do saka...má ho mimo kurt, a pořád mu to tam pere...po lajně to poslat pro Sousu, je asi nadstandartní a zbytečná záležitost...:)
Reagovat
ipko
asi ani jeden nebude mať šancu proti Rafovi :/
Reagovat
Kozoroh
V dnešním zápase Lucas skvěle returnoval Rogerova podání a v mezihře kladl tuhý odpor, krom druhého setu, kdy trošku Lucas herně klesl.
Reagovat
Vlk-v-trave
Tak to je pecka, která britům nedá spát...
Sousa set od druhého týdne ve Wimbledonu:)
Reagovat
ipko
inak kedy naposledy sa na GS stalo, že každý z big 3 stratil do osemfinále a sponzorov set?
Reagovat
ipko
*aspoň set
Reagovat
steve79
To hral dnes Rafa tak skvele, ze deklasoval Tsongu??
Reagovat
spaniel
Jo, protoze Tsonga je kral travy a vede v race, tak to muselo byt tim... seriozne, Nadal hral hodne dobre, ale Tsonga podal hodne slaby vykon.
Reagovat
ipko
Roger nedal MB a musí ísť cez TB
Reagovat
dappe
Byl to výborný zápas.
Reagovat
ipko
Pouille ma milo prekvapil, na jeho pomery nadpriemerný výkon a u Rogera stále vidím priestor na zlepšovanie.. ale dôležité, že to zvládol v 3
Reagovat
steve79
Roger dnes asi nejlepsi vykon, ale ten backhand. Musi byt agresivnejsi sakra.
Reagovat
Vlk-v-trave
No a ještě zůstala chvilka kouknout na starého pána...se celkem divím, že se to tady divoce nekomentuje:)
Reagovat
Vlk-v-trave
Koukám, že Fedex trénuje asi ve volných chvilkách bejsbol....slušný odpal.
Reagovat
mahycek
Ještě není konec, vzpomeňme na Andersona vloni. za stavu 0 - 2
Reagovat
ipko
súboj Fedexa s Berettinim v Halle prekazil Goffin, ale na Wimbledone to už vyzerá na ich vzájomný súboj.. jedine že by sa Pouille ešte zbláznil..
Reagovat
smazaný uživatel
Matteo!! :33 V pondelok aspon set!
Reagovat
MarcelPersch
Mně je Diega prostě líto, dnes hrál objektivně mnohem lépe než soupeř a stejně mu to štěstíčko trochu chybělo, prohrává mnoho těsných zápasů, škoda.
Reagovat
Vlk-v-trave
No ještě to neskončilo...:)
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně to jsem teď napsal níž. Taky si myslím, že je v tom zápase lepší a rád bych ho viděl dál, protože je stylově zajímavý.
Reagovat
smazaný uživatel
Berrettini je lepsi pre Fedexa... Diego by zas neuhral nic ako vzdy
Reagovat
spaniel
Tak je pro nej horsi ne?
Reagovat
smazaný uživatel
Zalezi na uhle pohladu. Z mojho lepsi, lb ma vacsiu sancu ho potrapit ako Diego.
Reagovat
MarcelPersch
Pro Rogera by byl na tomhle pomalejším povrchu horší houzevnaty Diego, ne ze by to stejně vyšlo na stejno, ale Berettini je do jistě míry slabší verze Rogera.
Reagovat
Vlk-v-trave
Tak to je ovšem síla, neverending story...to snad trvá dýl než nějaký antukový zápas..:_D)
Matteo ho snad začne víc tlačit do BH, neboť dnes na FH je Diego fakt inter-galaktický:)
Je to občas až frustrující.
Diego trestá jakýkoliv přechod na sako nemilosrdně...obhozy skvělé.

Jako jsou to pěkné výměny, ale na mně je to asi už nějak moc dlouhé...

Krom toho těch UE Mattea je opravdu moc...
Reagovat
Vlk-v-trave
Britové už ukazují tabuli s rekordem Isnera a Mahuta, nějakých 11 hodin...:)
Tak snad nás nečeká něco podobného...
Reagovat
Vlk-v-trave
Booože děkuji... smiloval ses nad fans tenisu na trávě...Matteo brejkl Diega...tak snad to už doklepe...v nějak slušném tempu:)
Reagovat
Vlk-v-trave
To vypadá, že ten Roger bude dříve hotov, než Matteo:)))
Reagovat
Vlk-v-trave
No a jestli, jde o ty kurty, tak asi horší problém vidím v tom, že co kurt to jiný pes...
Pro ty hráče, kteří pendlují z jednoho na druhý, mimo centr, a jedničku, asi spíš za trest. Možná si nechat poradit od Haase...Sttutgart podle mě měl nej. kurty, jestli jde o tuhle sezónu. Hráči si to celkem chválili...a ty zápasy mně i přišly nej...
Reagovat
smazaný uživatel
Mně je prcka líto. Jeho výbušný a bojovný styl se mi hrozně líbí. Tím víc teď, když je tour plná čahounů.
Reagovat
Vlk-v-trave
Ale ano, také ho mám rád, ale mírně u mně vítězí ta možnost souboje Mattea s Fedexem...krom toho hrál dost pěkně na trávnatých turnajích před W...tak zase by ti mohlo být líto, že se tolik nadřel...nadchl..a pak jeden nepovedený zápas...
Reagovat
Vlk-v-trave
Ale jinak za mně, jsem rád, že to skončilo...sledování Rolánd Garó v Londýně...není nic pro mně.:)
A nemyslím to nějak zle...
Reagovat
ipko
na druhú stranu Lucas dosť dobrý tenis hlavne na servise
Reagovat
mahycek
Stále mi v tom 1 setu chyběl servis a return hlavně.
Říkal jsem si, to budeš mít např. proti Rafovi třeba i
Djokovi velice těžké. A podívejte, co se na konci setu
stalo ! A začátek druhého, skvělej servis vynikající volej,
ty dva, tři údery světové na siti i doběhnutí za základní
čarou, šílené úhly. No tak takhle by to šlo. Jsem vyskočil
z gauče z té parády....
Reagovat
ipko
ale akurát jeden servis už stratil :/
Reagovat
smazaný uživatel
Rodži vždy exceluje, až dokým nepríde nedela.

Prípadne už piatok.
Reagovat
woody
V patek Róga končí
Reagovat
ipko
Roger sa rozohral k úžasnému výkonu
Reagovat
Roger_Federer
Je vubec možné, aby si nekdo kdo 15 let sleduje tenis, mohl myslet, ze povrch v Halle a Wimbledonu je furt to same??
Jedine Vseznalek. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Fanatik.
Reagovat
smazaný uživatel
Je vúbec možné, že niekto, kto má prístup ku klávesnici číta text bez porozumenia?
Reagovat
Roger_Federer
49 z 50lidi tomu textu nerozumět, jenom Forehend být vyvolených. :)
Reagovat
MarcelPersch
Federer a Djokovič mají opravdu výjimečnou vlastnost zaservirovat excelentne proti BP, jen škoda ze Rafa tuhle vlastnost mít nemůže, vlastně je to privilegium, ze i přes tento nedostatek se s nimi muže měřit.
Reagovat
smazaný uživatel
A pak si zkušené vezme servis soupeře za stavu 6:5 úplně v klidku
Reagovat
MarcelPersch
To s tím vlastně souvisí, soupeři visí v hlavě ta nevyužitá šance a je trochu zranitelnější.
Reagovat
smazaný uživatel
Súhlasím. Zároveň mával tuším ale Rafa najlepšie percento v odvracaní BB. Neviem, či ešte stále aj aktuálne, ale dlhodobejšie zvykol byť na čele. Paradox.
Reagovat
spaniel
Par let dozadu teto statistice kupodivu vevodil Berdych...
Reagovat
Kozoroh
No1e neměl vždy takový servis, zlepšil se mu, když spolupracoval s Beckerem.
Reagovat
mahycek
Když se tady už mnohokrát probíral povrch, tedy rychlost
kurtu na centru i kurtu č. 1 v letošním Wimbledonu, tak
by mně zajímalo, co na to říká Roger ? Pamatuje nejvíce,
musí mít názor. Nevíte, nezmínil se někde o tom ?
Strašně by mně to zajímalo O US OPEN se zmiňoval, ale
tady, letos, nebo třeba několik let zpět Musí to vědět,
nebo se tomu takticky vyhýbá ? I pořadatelé se ho museli
ptát, co tomu říká.
Reagovat
smazaný uživatel
no ja neviem, ty nemas internet? :D
Reagovat
Vlk-v-trave
Jinak koukám, že Matteo nepoučitelný...takže s Fedexem asi match-up nebude...no škoda...
Reagovat
Vlk-v-trave
K tomu ještě 55 nevynucených, a to jsou Britové ještě benevolentní...
Reagovat
raduz
Ač není tenis něčím,co by mně trhalo žíly,rád se vždy dívám na AO a Wimbledon.Dnes jsem po dojezdu etapy na Tour shlédl poslední set zápasu Nadala s Tsongou.Netřeba fňukat nad pomalými kurty jen proto,že vyhrál Nadal.I já ho nesnesu a choval bych se k němu ještě hůře nežli Gyros.Problém je však jinde.Vynechme Tsongu,neboť to už je dnes parodie na tenis.Ptám se však,kde jsou ti Shapovalové,Zverevové,Tsitsipasové,Chačanovové,Thiemové atp.Dokud tito neustálí formu,pokud na to vůbec vůbec mají,tak budeme ještě cca 3 roky vidět finále Djokovič vs Nadal.Federer je už přeci jen dost starej a půjde už asi dost dolů herně i žebříčkově.Chci tím říci,že dílem slabé mladé generace je lhostejno,na čem se hraje,neboť výsledek je a bude vždy stejný.To v jiných sportech nevidíš.Kdyby na RG nebyl Djokovič nasranej na ty podmínky,tak by finále bylo zase o něm a Nadalovi.Už mě to ani nebaví.Naštěstí preferuji hokej,fotbal cyklistiku,protože tam se stále děje něco překvapivého..I ten Wimbledon mě přestává brát.
Reagovat
Vlk-v-trave
Jo, když už tě ten Wimbledon nebere...:)
tak co říkáš na to, že Domenico Pozzovivo užívá tDS?
Reagovat
raduz
Pozzovivo je už na ustupu.Jezdíval slušně Giro,neměl však top časovku,tudíž na top 3 mohl zapomenout.Letošní tour bude skvělá s nejasným výsledkem to posledních chvil,což v případě wimbledonu platit nebude.
Reagovat
dappe
Tak vyhrát by měl Bernal nebo Fuglsang ne?
Reagovat
raduz
Určitě.jakob Fuglsang je můj velkej oblíbenec.
Reagovat
dappe
Ale asi bude potřeba, aby měl mladý Bernal opravdu špatný den, uvidíme. Taky mu to letos přeju.
Reagovat
FulnekUltras
bez roky tolerovaného zobače Froomea je kandidátka opravdu široká
Reagovat
dappe
Ten hon na Froomea je hrozně vtipný :)
Reagovat
FulnekUltras
např. jeho až ;-))) napopáté provedené urvání Quintany před pár lety v jednom z nejklasičtějších stoupání Tour - nebudu to teď na YT hledat - mělo veškeré rysy dopingové nepřirozenosti - stejný případ jako Lance, navíc dlouho záměrně přehlížený anglosaskou lobby
Reagovat
dappe
Je to úplně jiný případ než Lance, podobnost tam není žádná. Dokonce si myslím, že Froome je jedním z minima opravdových astmatiků ve sportu.
Reagovat
FulnekUltras
Mezi norskými běžci na lyžích a biatlonisty jich je (bylo ;-) třeba dost. Samozřejmě Ti názor neberu. Pro mě bude letošní TdF rozhodně mnohem zajímavější než dříve s Froomem.
Reagovat
raduz
Já si to nemyslím.Armstronga jsem nesnášel podobně jako Nadala.Z nich ten doping uplně číší-číšil.Vše atypické,nepřirozené,oba navíc jsou schopni udělat pro výhru jakoukoliv prasárnu.Armtrong navíc patřil s trochou nadsázky na paralympijské hry.Froomeho astma je dle mě nesmysl,protože pojem zátěžové astma je vykonstruvaný pojem,nemající základ v medicine.Mně ty vyjímky lezou na nervy.Salbutamol není zakázaný,jen je omezeno jeho dávkování.Jak ale může užívat vrcholový sportovec něco,co má anabolickej učinek,spaluje to tuky zlepšuje to "průsvit" průdušek?S tím nemohu souhlasit. Pokud někdo nemá parametry pro vrcholový silověvytrvalostní sport,tak nechť to nedělá.Froome není sice zákeřák,čistej podle mě ale minimálně ze shora naznačených důvodů též není.Jsem rád,že nestartuje a fandím Fuglsangovi a Portemu.
Reagovat
dappe
Já souhlasím s tím, že různé výjimky apod. jsou špatné a nemají ve sportu co dělat. Ale když už tu jsou, tak není správné, že to schytáva zrovna Froome, podle mě. On měl problémy s astma prokazatelně již v dětství, a to celkem velké. U něj prostě věřím, že se jen srovnává jakýsi handicap. Jenže je problém v tom, že už to z principu poté nemůže být úplně spravedlivé. Já jsem docela vysazený na ty, co se stanou sportovci a pak najednou se postupně objevují nějaké problémy, z kterých se stane vyhoda nakonec. Výše zmínění norští lyžaři celkem typický příklad. Jak já jsem rád, že můj oblíbený Northug, je jeden z mála Norů, co žádnou výjimku nikdy neměli. :)
Reagovat
raduz
Ano,Northugovi též dost věřím.Byl skvělej,ale i tak zranitelnej.Zkrátka,když mu to nešlo,tak to zabalil.Bylo to od něho takové chlapské přirozené sportování.Sundby a spol jsou diskutabilní.
Reagovat
FulnekUltras
Narychlo jsem našel aspoň tohle. Kompletní záznam snad bude ještě třeba v archívu čt. Znalí pamětníci jistě vědí, jak to v tomhle extra dlouhém kopci tehdy vypadalo - a jak tam Froome (ve žlutém) postupně řadil "rychlostní stupně" až na úroveň a míru akcelerace na první pohled naprosto neslučitelnou s dopingově čistým sportem.

https://www.youtube.com/watch?v=QB_f1L86vIM

od 3:15 https://www.youtube.com/watch?v=xaiMLekftZ8
Reagovat
dappe
Já si tu etapu pamatuji :) Nejdříve ujel Contadorovi a pak jel s Quintanou o vítězství etapy. 2013.

Mně jen přijde zvláštní brát jako hlavní vodítko to, že je ten výkon "nadlidský".
Reagovat
FulnekUltras
posledních 10 km před cílem na vrcholu Mont Ventoux cca od 0:57:57 a to nejvýmluvnější od 1:08:00 a zvláště 1:17:00 a 1:23:30 do cíle - 100% blicí emotikon...

Jen ještě připomenu, že tato etapa s extrémně těžkým závěrem měřila celkově 242 km a rychlostní průměr v jejím předchozím zvlněném průběhu nijak nízký.

https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10596032476-tour-de-france-2013/213471291092015-tour-de-france
Reagovat
peRFect
V cyklistice se něco děje?Vždyť je to přehlídka sypačů.
Reagovat
dappe
Nadal nám lítal po kurtech s látkami v těle, za které je v cyklistice doživotní distanc. Takže asi tolik k tomu :)
Reagovat
smazaný uživatel
Utri slzu, hore hlavu.
Reagovat
Mayo
Cez Djokovicovu obranu na tejto pomalej tráve cesta k titulu nevedie.
Reagovat
mahycek
No teda Tsongo ? Nadal tě vymetl. Servis má Nadal fakt
nebezpečnej. Ale, každej zápas je jinej. Nevím, jestli
dnešní Tsonga byl měřítko na Rafovu formu.
Reagovat
Mayo
Vamos Rafa, pozitívom sú ušetrené sily.
Reagovat
smazaný uživatel
tak
Reagovat
smazaný uživatel
No ty vole. Od tsongy jsem čekal trosku jiný výkon, tohle je potupa. I Sugita hrál lépe. Nicméně Rafa hraje dobře, to je třeba říct, ta pomalá tráva mu sedí. Pravděpodobně přežije první týden a jeho nálepka favorita je nyní vytazena z krabice zpět na světlo.
Reagovat
Mayo
Katastrofálny Tsonga, katastrofálny zápas.
Reagovat
spaniel
Tsonga potkal formu naposledy tak pred 6 lety, zadny div. Je pomaly, nepresny a bez napadu.
Reagovat
stopan
presne tak, jeho postavenie v rebricku o niecom svedci.
Reagovat
smazaný uživatel
Na Federera to takmer stačilo. Rozhodol jeden fiftín.
Reagovat
ipko
no ja si myslím, že Rafa by s Tsongom v Halle neuhral ani set
Reagovat
smazaný uživatel
Kto myslí, houno vie.

GS su iná sutaz.
Reagovat
ipko
naozaj si porovnaj tú rýchlosť kurtov :)
Reagovat
smazaný uživatel
Nechceš srovnávat travu v Halle a v SW19 ze ne?

Pročpak Rafa nehraje přípravu na trávě? Odpověz si sám. Byl by rad za druhé kolo.
Reagovat
smazaný uživatel
AHA
Reagovat
smazaný uživatel
Ty si fakt myslis, ze Nadal nehrá pripravu na W kvoli tráve v Halle?...:)

Zlatý :)
Reagovat
spaniel
Pripomen nam kolilkrat plesata vyhrala Halle? Staci priblizne.
Reagovat
smazaný uživatel
Kolkokrát vyhral 250ku?..

A na čo by mu bol tento podradný turnaj..Povedz mi..

Vyhral vzdy lepsie obsadený Queens, navyse v spojení s W. To sa chlpatej nikdy nepodarilo, ten vzdy zbabelo hladal lahsi turnaj v Halle. Jednooky kral, holt.
Reagovat
spaniel
Letos byl lip obsazeny Halle. Dalsi blbost od tebe jako vzdy. Navic uplne mimo tema, ktere bylo zapas Tsonga-Fed, ktery se nehral v Queens? Fakt jsi tak blbej?
Reagovat
smazaný uživatel
Aha, letos :)

Naopak. Je to velmi k veci, akurát más slabý mentálny procesor, aby si to pobral.

Pytal si sa, kolkokrat Nadal vyhral Halle. Je to bezpredmetné pre neho. Dlho to bola slabo obsadená 250, navyse po dlhej antukovej sezóne. Dokonca sa to dokonca hralo 2-3 dni po RG, nonsens.

Tak snad to uz bude zrozumitelné.
Reagovat
spaniel
Je to pro nej bezpredmetne a proto ji v minulosti hral :D Akorat to holt nedopdlo nikdy. A proc? Protoze trava je jina nez ve W. A to je duvod, proc tam hral Tsonga vyrovnaneji s RF, coz byl zacatek. Kolecko se uzavrelo a snad to uz dojde i mentalnimu titanovi jako jsi ty.
Reagovat
smazaný uživatel
Iné steblá trávy..Aha, no..

To je ten duvod..Takze tá 3-mesačná tortúra, ktorá skončila dva dni pred turnajom tam vlastne nemohla hrat rolu :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ano, normálně si představ, ze jiná tráva má jiné parametry. Masakr co?

Ve Wimby dlouho dávali 2-3 druhy travy dohromady, teď tam roste jenom Jílek a světě div se, Wimbledon se za dvacet let zpomalil na polovinu.

Nevím, co seji v Halle nebo Queensu, ale určitě ne to, co ve Wimbledonu.
Reagovat
smazaný uživatel
Ja od vás ale naozaj nechcem veľkú násobilku priatelia.

Len si stačí zrátať 2+2 a uvedomiť si, že keď hrá niekto v nedeľu finále v Paríži, tak po 3 mesačnej antukovej brigáde nebude brať Mickey Mouse turnaj dvakrát vážne.

Ale ak vám to zvýši sebavedomie, rovnako ako Nadalova prehra v exhbícii s Cilicom. Vlastne to len ukazuje, aký výnimočný tenista Nadal vlastne je. Moc toho totiž na radosť nezostalo.
Reagovat
smazaný uživatel
Já o koze ty o voze. Jako vždy.
Reagovat
smazaný uživatel
Nikto nepopiera, že je tráva v Halle rýchlejšia.

Len sa rehocem z tej dedukcie, že Nadal na rýchlej tráve nevie hrať, lebo tam nikdy neuhral výsledok. Okolnosti, ktoré s Halle bezprostredne súvisia radšej opomenieme, lebo to proste nehrá do karát.
Reagovat
smazaný uživatel
Neříkám ze neumí hrát na rychle trávě, ale je tam mnohem náchylnější na prohry stejně, jako na rychlých hardech.

Proč myslíš, ze jeho výčet titulu po Us Open obsahuje dva tituly z Pekingu za celou kariéru?
Reagovat
smazaný uživatel
Peking :)

Ty vole, to je zas príklad. Jediný dôležitý turnaj, ktorý sa v Pekingu kedy hral bola olympiáda, ktorú vyhral práve Nadal.
Reagovat
smazaný uživatel
Zase jsi mimo téma. Bavím se o rychlých hardech po USO a halovych turnajích. Kolik má El mistr komplexnosti titulu.

Napovim ti, začíná to na písmeno N a je to kulaté jako písmeno O
Reagovat
Kozoroh
Kamilos ti chtěl naznačit, že v halové sezóně se Rafovi nevede :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Rychlejsie hardy = halova sezona?

ok, uz budem vediet.

Nadal je mimo GS nachylnejsi na prehry z jednoducheho dovodu. Je to mimo GS :)
Reagovat
smazaný uživatel
Aha takže Nadal hraje už jenom GS a ostatní turnaje jsou podradne.

Nebo jsou podradne jenom ty, kde prohrává? Už se ztrácím.

Takže třeba MC je důležitější než Šanghaj? Proč? Více bodu? Není to spíše tím, ze mimo MC, Řím a Madrid je Nadal do počtu?
Reagovat
dappe
Ano, on je celkem dost hloupý :) Minimálně je téměř bez znalostí snad ve všem, o čem jsem ho tady kdy viděl psát. Jeho zbytečně častá přítomnost to jen umocní. A rádoby správné členění textu to nezachrání.
Reagovat
raduz
Souhlas.On žvaní v podstatě dokola to samé a nejhorší na tom je to,že si myslí,jakým je vlastně retorem.Je to druh autismu holt.Rád bych ho ale poznal,to bez debat..
Reagovat
smazaný uživatel
Clovek, ktorý predpovedal Nadalovi skorý koniec a búchal sa do hrudi, ako sa ho fanatici nemusia obávať píše niečo o hlúposti.

Akoby povedal klasik, pre hlupáka, každý hlúpy.

Ale ak to berieš ako uľavenie po ďalšej bolestivej výhre Nadala, ktorá ti spôsobila bôl na tvojej fanúšikovskej duše, tak si kľudne uľav, fanatičku. Maličký človiečik.
Reagovat
ipko
Halle je 500 :D
Reagovat
Mayo
Načo by hral Halle, Wimbledon je jediný dôležitý trávnatý turnaj.
Reagovat
spaniel
Ale cikulka co tady 10 let omila asi 15 slov dokola se rozhodla prispet. Jak roztomile.
Reagovat
smazaný uživatel
Ajajáj.

Niekto sa nám nenápadne rozhodol naznačiť, že vie do 15 narátať.

Klobouček.
Reagovat
spaniel
Nemusis se zastavat sveho hloupuckeho podrztasku...ale zase chapu, jediny co ti tady zbyl.
Reagovat
Ereinion
Nadal-Tsonga zatím zklamání...nicméně ta tráva je fakt pomalá, Rafa se tak dostane k daleko více prohozům než by byl býval dříve...aby nakonec nebyla repríza minulého epic SF s Djokem :)
Reagovat
MarcelPersch
Jestli už je teď ta tráva takhle pomalá, jaká asi bude ve finále? Všechno nahrává Djokovičovi, pomalý povrch a nízký odskok, to je jeho rajón.
Reagovat
Ereinion
No Djokovic to má jako na podnose, plus ještě vymetený pavouk...budu hodně překvapenej pokud to celé nevyhraje
Reagovat
spaniel
Tvl, ze te huba neboli. Ty bys mel za pomaly povrch dekovat bohu.
Reagovat
MarcelPersch
Jsem, ale tak jak hrál Kyrgios s Tsongou, Rafa by se k Federerovi dostal tak jako tak a pak už by ta tráva byla pomalá stejně jako teď. Vole.

O tom, že Djokovicovi tyhle podmínky sedí lépe snad nemusíme diskutovat.
Reagovat
dappe
Jo, s Kyrgiosem by na rychlejší trávě rozhodně prohrát nemohl.
Reagovat
smazaný uživatel
Nadal vyhral, lebo tráva nebola dosť rýchla. :)
Reagovat
stopan
Djokovic ma dost neprijemnych superov na ceste do finale, tazsich ako nadal si trufam povedat, takze stat sa moze hocico.
Reagovat
Mayo
Djokovic má najjednoduchší žreb. Turnaj bez problémov ovládne.
Reagovat
stopan
tym by som si nebol celkom isty, vo finale wimbledonu djokovic az na rok 2011 nikdy nepresvedcoval vykonostne s big4 (pre mna nepochopitelne prehral v 2013 s andym murraym, ten vykon bol Bezkrvny a mdly od novaka podobne ako o dva mesiace s nadalom na US open, a ako niektore dalsie finales rogerom vo wimbledone ci na usopen (zial federer je pre mna co sa tyka psychiky najslabsi z big3, prave v hlave si prehral mnohe tesne zapasy najma s nadalom)
Reagovat
Kozoroh
Prý že nepřesvědčivé výkony ve finále Wimbledonu krom 2011 :) Djokerův výkon ve finále Wimbledonu 2015 proti Rogerovi je na Talk Tennisu označován za nejlepší ze všech No1eho finálových zápasů ve Wimbledonu.
Reagovat
Kozoroh
A není to náhoda - No1e ve finále 2015 skvěle servíroval a exceloval v mezihře, return ani netřeba zmiňovat.
Reagovat
Mayo
Čo je na tom nepochopiteľne. Andy ho porazil aj na OH. Na tráve výborný tenista.
Reagovat
smazaný uživatel
To asi ne, když se mohou potkat až ve finále.
Reagovat
Ereinion
jasný, vím :)
Reagovat
smazaný uživatel
S Kyrgiosom az taká pomalá nebola, sranda :)

Proste vy si ani nepripúšťate, ze tráva je v poriadku, a problém bude skor v tom, ze Nadal je proste na tráve špičkový :)
Reagovat
dappe
S Kyrgiosem byl ten povrch pomalý úplně stejně.
Reagovat
smazaný uživatel
Jj, a práve preto vyfasoval 29, lebo to bolo extra pomalé..
Reagovat
smazaný uživatel
Tráva je pořad stejná, Tsonga je nulový
Reagovat
smazaný uživatel
Ale ved ty si vlastne v pohodičke, tebe Rafa na tráve predsa nerobí starosti..Tak mas klud.
Reagovat
ipko
ach jaj :D
Reagovat
Ereinion
:D já jsem nepsal, že byla s Kyrgiosem rychlá...zápas s Kyrgiosem byl první, co sem na Wimbledonu letos viděl a hned mě zaujalo, jak se ten míček na trávě po dopadu opticky zpomalil...pak jsem si vyhledal reakce hráčů a všichni říkají, že je to nejspíš nejpomalejší tráva ever...takže to nebudou jenom mé dojmy.
Jinak Nadal je určitě špičkový i na trávě, ale záleží na které :) Nejvíc by ale z tohoto povrchu měl profitovat Djokovic...skvělý pro jeho matchup jak s Federerem, tak i s Nadalem (pořád tam je nižší odskok)
Reagovat
dappe
Jenže on vidí na livescore, že dal Kyrgios 29 es a porovná to s rokem 2014, kde dal Kyrgios podobný počet es = povrch je stejně rychlý.
Reagovat
spaniel
Tak on je znamy 1% expert, tak se nesmite divit. Ze hraci rikaji ze je letos extremne pomaly? Blbost, trolhand to vi lip.
Reagovat
smazaný uživatel
Dokonca extrémne :)

Raz moze za Rafov postup slniečko, raz extremne pomalá tráva..

S vami fanatikmi je tenisový zivot ozaj zábavnejší. Este dobre, ze ste tu a dotvárate kolorit.
Reagovat
spaniel
Pan 1% mozek dnes nexhape ze podminky maji vliv...ale loni plakal ze zatahli strechu :D Klasika.
Reagovat
smazaný uživatel
No to máš podobné ako ty..

Nadal v druhom tyzdni = Trava je pomala.

Pozri sa ako dopadli antukári, kto vsetko postupuje, ako sa darí servismanon..Ale pockaj, tu uz idem na teba s logikou..Brzdím :)
Reagovat
dappe
Tráva je pomalá na základě dojmu ze zápasů a rozhovorů hráčů a lidí kolem Wimbledonu.

Ještě jsem nenarazil na názor, který by tvrdil, že je to obvykle rychlé. Jen u tebe, jenže jak moc to brát vážně od někoho, kdo je evidentně mimo a bez znalostí snad každé oblasti, kterou se tady kdy snažil nadhodit, že?
Reagovat
smazaný uživatel
Dojem zo zápasu Nadala?..

Ty si este nezistil, ze to je skreslené typológiou hráčov?..

Na akom povrchu musia hrat Simon s Monfilsom, aby sa to zdalo byt rýchle?..
Reagovat
smazaný uživatel
O tych znalostiach nabudúce radsej opatrne, pan psycholog. Aby si nebol zotretý nestranným čitatelom, ako pri dekanovi :)
Reagovat
spaniel
Takze porad vytrvale ignorujes vyroky hracu a komentatoru z dejiste a snazis se to dolozit imaginarnim soubojem pushera Simona. Lol, zoufalec. Jeden by rekl, ze po roce, kdy se te tady nikdo nezastal a uz i lidi mimo FFF mysli, ze jsi blb, to bude pro tebe jidtym zrcadlem jaky jsi mimon.
Reagovat
smazaný uživatel
Nadal vyhráva v Paríži, lebo mu prisypali antuku, v Londýne je zas extra pomalá tráva, je príliš slnečno, prečo vlastne nehrá v Halle, hrdina?..

Tvl, starec. Ešte stále si nepripadáš smiešne?..Že ti vlastná dôstojnosť dovoľuje používať tieto pseudoargumenty obhajujúce vlastnú neschopnosť priznať si farbu. Nadal proste vyhráva GS hoci si ho už milionkrát odpísal a pravda z teba urobila blbca. Proste prijmi fakty a bude sa ti ľahšie žiť.

V poslednej dobe ide z teba žlč, taká tá pomyselna tenisová agónia, posledné výdychy. Naozaj sa modli, aby prípadné semifinále s Nadalom Federer vyhral a potvrdil pozíciu, inak ťa rovno nájdu obeseného. Pre klub fanatičkov by to bola nevyčísliteľná strata.
Reagovat
spaniel
Proc sem zas tahas RG? Debata je snad o tom, ze W je strasne pomaly a ty to bez argumentu rozporujes. Navrchu taky debata Halle vs W a ty zas placas o Simonovi. Se nekdy fakt uz zkus zamyslet nad stylem vedeni nejake polemiky. O Nadalovi a jeho dominanci jsem nikdy nepsal nic jineho, nez ze je kral antuky.
Reagovat
smazaný uživatel
Debata sa úplne prirodzene rozvetvuje.

Ty si písal, že Tsonga stretol formu pred 6 rokmi, odpovedal som, že v Halle to na Federera stačilo. Neskôr prišla reakcia, že koľkokrát vyhral Nadal Halle?..To bolo k veci?..

Vodu kážeš, víno piješ.
Reagovat
spaniel
Nerozvetvuje se prirozene, hadzes odbocky.

Za a) na Rogera to nestacilo (prekvaaapko)
Za b) bylo to vyrovnane, protoze Halle neni W, coz si nebyl ochotny pripustit...pritom na W je Nadal schopny neco uhrat, v Halle letel v prvnim kole s kymkoliv. Dle meho je to povrchem, dle tve nejnovejsi dusevni vyvrtky je to tim, ze ho to nezajima...pritom Nadal zapasy nevypousti a sebeduvera je pro nej klicova.
Reagovat
smazaný uživatel
Ehm..A koľkokrát hral v tom Halle?..ehm..Dvakrát?...aha :)

A zhodou okolností to vždy bolo tri dni po finále RG, ktoré vyhral. Ty si to predstavuješ asi tak, že v nedeľu vyhráš GS oslava do noci, v pondelok si zoberieš raketu a v utorok ideš hrať na tráve a hráš ako o život a obetuješ odpočinok a pobyt doma na Mallorce :)

Ešte jedna otázka. Prečo Federer v roku 2009 po vyhranom RG nešiel hrať od pondelka turnaj v Halle?..hm..A sme doma.
Reagovat
spaniel
Vidis, Roger nesel a Rafa sel. Nemusel jit vubec, pokud to tam sel schvalne prohrat. Na te trave proste nema sanci, stejne jako na TM.
Reagovat
smazaný uživatel
W. je pre neho dolezitý turnaj. Preto tam siel. Potreboval odohrat 1-2 zápasy ako warm-up, to je vsetko.

Akonáhle na Mallorce vystavali trávnaté kurty, tak uz na ziadnom inom turnaji mimo W. nebude nikdy startovat, to je jasné. Moze trénovat doma.

Rafa ma na TM omnoho vacsie sance, nez Federer vo finále GS proti TOP2..Kdekolvek.
Reagovat
dappe
Dojem ze zápasů Federera a Kyrgios - Nadal.

Ty jsi pořád na toho děkana nepřišel? Jako promiň, na tohle nemám energii...
Reagovat
smazaný uživatel
Tak možno by si mal prestať veriť dojmom a skôr sa riadiť faktickým číslam. To len taká rada do života, pán Dekan :)
Reagovat
dappe
Ty mi budeš dávat rady do života :) To je něco.
Reagovat
smazaný uživatel
Múdry sa celý život učí, hlupák už dávno všetko vie.

Prepáčte, pán dekan. Nabudúce vám budem rovno onikať, nech to má patričnú úroveň.
Reagovat
dappe
Ty prostě doteď nevíš, kde si udělal chybu a ještě na svou blbost upozorňujes.
Reagovat
smazaný uživatel
Ten pocit, kedy človek, ktorý je pod svojim vlastným vláknom zotretý ako malé dieťa, nezainteresovaným pozorovateľom, kde mu je všetko vysvetlené viac menej po lopate, a on ťa ide naďalej presviedčať o svojej pravde.

Dappe, vravím..Ty si král :)
Reagovat
dappe
Takže už víš, kde si udělal chybu a obracíš to ve svůj prospěch, že blbý je v tom vlákně zase někdo jiný :) Ty musíš být sympaťák, ti povím.

Fortuna ti peníze taky s omluvným dopisem předpokládám vrátila. Všichni kolem tebe chybují, máš to těžké.
Reagovat
spaniel
Vidis, on to zhodnoti i za ostatni. V jeho realite mu v tomto vlakne dalo za pravdu 100 lidi. Je nejspis dusevne nemocny.
Reagovat
dappe
Je přinejmenším celkem divnej :D
Reagovat
smazaný uživatel
100 ľudí.

Teba a pána dekana ani netrkne, že tí oponenti majú na sebe stále rovnaké tričko. Zrejme náhoda :)
Reagovat
spaniel
Pravaze nemaji. Uz te tady setrelo hodne lidi, kteri na Nadala a Federera kaslou. Uz i slepy by si vsiml tveho ohybani reality.
Reagovat
smazaný uživatel
Nerob si starosti. Skôr popracuj na sebe, ako mať nadhlad, ako sa zdokonalit, zarobit si sám na seba, byť finančne nezávislý, aby si nemusel závidieť ostatným a tešiť sa z ich straty. To je akurát prejavom zatrpknutosti. Vidíš, dnes ti už dávam druhú radu.

Tu nie je čo obrátiť vo svoj prospech. Keď ti niekto napíše, že si imbecil, tak sa zrejme neozveš, že v skutočnosti asi myslel, že si Idi0t. To, že dokážeš o tom vôbec polemizovať, ehm. Ty musíš byť v kolektíve zlatíčko.
Reagovat
dappe
K prvnímu odstavci, ty si myslíš, že v tom šlo o peníze a závist? Možná bys měl vyhledat pomoc.

Druhý odstavec nemám náladu hodnotit, vůbec ti nerozumím.
Reagovat
ipko
ja vidím, že Schwartzman celkom ničí na tráve Berettiniho.. plus Verdasco, Pella alebo Humbert sú u mňa antukári
Reagovat
dappe
Viz výše :D Ani jsem to nedopsal a už nám tu myšlenku hodil znova. :)
Reagovat
MarcelPersch
Rafa oproti prvnímu setu na BP jalový, snad už to nějak doklepe.
Reagovat
mahycek
Vždyť je to teprve 2 set a Tsonga se chytí, ale moc nevěřím,
Nadal si s ním v prvním dělal co chtěl. Ale, nevěřím,
že udrží tak výbornej servis celej zápas.
Reagovat
smazaný uživatel
urcite
Reagovat
smazaný uživatel
Ti proroci, kteří věštili dnešní Rafův zánik, teď vypadají poněkud... pouťově.
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa dnes este pritvrdil od základnej čiary, velmi dobrý sustredený výkon...Tsonga, ako sa čakalo, na servise nebezpečný, ale nie az tak ako Kyrgios. Zatial :)

Pozitivom je, ze Nadal returnuje aj Tsongov prvý servis...
Reagovat
ipko
hlavne využívanie BB je zatiaľ smrteľné od Rafu 2/2
Reagovat
smazaný uživatel
Rafi valec
Reagovat
Vlk-v-trave
Tsonga nemá k tomuhle zápasu zatím asi moc co říct...tak ještě si užije dva sety, a může jet dom:)
Reagovat
Vlk-v-trave
Koukám, že Fognini se opět do druhého týdne nepodívá, Matteo teče s Diegem...
Reagovat
sojka1
Matteo celkem nestastne vyhucel v TB, ve druhem zas jedou s Diegem to stejne, drzi si svuj serv....
Reagovat
Vlk-v-trave
Myslím, že na něj přejdu...myslel jsem, že ten zápas s Tsongou by mohl být zajímavý, ale tady to vypadá, že ten Tsonga bude rád za každý gem:) Kdepak snít o setu...
Reagovat
sojka1
ja na kluky koukam.... me Nadal nezajima... :-)))
Reagovat
sojka1
Matteo i neco vymysli, na siti doslova caruje, ale jakmile ho Diego natlaci do delsi vymeny, vyrabi strasne chyb, to ho srazi.... :-(
Reagovat
Vlk-v-trave
No už na to koukám, jsem na magické osmnáctce...
Diego se asi inspiroval Kvídem,,,
Reagovat
Vlk-v-trave
Tak Matteo to urval, ale ty jeho dnešní dropšotové estrády berou přímo dech:)
Reagovat
ipko
Rafa je asi vo forme a ide si pre titul :)
Reagovat
Mayo
Tsonga nič nehrá.
Reagovat
stopan
jj kvantum nevynutenych chyb, mam pocit ze v medzihre este horsi ako kyrgios.
Reagovat
Kozoroh
Letos na AO si Rafa taky šel pro titul a víme, jak to jeho tažení nakonec dopadlo :)
Reagovat
Mayo
To si šiel aj Djokino na RG a všetci vieme ako to dopadlo (:
Reagovat
Fransoas
Dnes se projevila větší bojovnicí Bára než Petra.Bára byla více aktivní a Petra hrála opět svou hru.Gratulace oběma našim hráčkám k posunutí do druhého týdne.
Reagovat
tommr
výkony Petry a Báry takhle přece nemůžeš srovnávat. Vždyt hrály proti úplně odlišným soupeřkám. Petra hrála to co potřebovala na jasnou výhru. Věřím tomu, že kdyby byla Linette nebezpečnější soupeřkou tak by Petra taky předvedla svojí bojovnost ...
Reagovat
jirkaS
souhlas
Reagovat
Mayo
Vamos Rafa
Reagovat
turista
Idemo Novak!
Reagovat
mahycek
MOTO GP skončilo na NOVA Sport 2. Už tenis Nadal- Tsonga !!!
Reagovat
Vlk-v-trave
Drsné probuzení do reality...
Julča slušný výkon...rozhodně se nemá za co asi stydět...jestli se o tom dá vůbec tak přemýšlet.
Reagovat
Vlk-v-trave
Tak aspoň, ta Baruška:)
Reagovat
EllNino
Serena je tu ve velké pohodě a myslím, že to může klidně celý vyhrát, když bude zdravotně ok :) ...

Jule, better next time.... a nebo taky ne :)
Reagovat
Vlk-v-trave
Hlavně že Bára váli na saku:)
Reagovat
EllNino
No dneska jí to fakt jde, snad už to dotáhne :) A pak si jenom přepíše iniciálu u příští soupeřky, Bertens, Mertens, jabka, hrušky :)
Reagovat
Vlk-v-trave
Tak teď ten lob Báry byl fakt skvělý:)))
Reagovat
EllNino
celý zápas byl skvělý :) Bára zaslouženě ve druhém týdnu Wimblu bez ztráty setu :)
Reagovat
mahycek
To je nátěr ta Bartyová, ona to snad ukončí do 15.15 a
my přijdem o 1 set Nadala s Tsongou, než to přepnou po
16 hod. z motorek na tenis.
Reagovat
Vlk-v-trave
Brejkové příležitosti
Julie 0/0
Serena 1/4

Ano takhle hraje hráčka za zenitem...některé naše komenty na TP by se měly tesat do kamene:D)
Reagovat
sojka1
no Serenka trochu dycha, v tech zaklonech dost vlaje, prvni servis taky nepise uplne ciste, ale jakmile se dostane k balonu, to svoje si okamzite uhraje, v tom je drzak.. :-)
Reagovat
Vlk-v-trave
No teď Julča potřebovala, aby zavlála...a zavlála a...konečně se dostala aspoň do shody...taková první vlaštovka...
Reagovat
Vlk-v-trave
Stačilo, aby Serena přečetla tu zatáčku Julči, a už se to sypalo, shoda...plno celkem pěkných výměn, ovšem chudák Julie opět brejknutá.
Reagovat
Vlk-v-trave
Serena se rozjela...Julča to nebude mít jednoduché,,,uf...
Reagovat
Vlk-v-trave
Ano Julča musí trefovat nejlépe ty růžky kurtu:)
Tam je to asi nejvíc bezpečný winner...
Reagovat
Vlk-v-trave
A esa musí ještě padat na servisu...:)
Reagovat
Vlk-v-trave
A ta zatáčka byla moc pěkná Julčo...tyhle servisy potřebujem až do konce zápasu...
Reagovat
Vlk-v-trave
Tak Belinda na tom vypadá hodně psychicky špatně, a nebo se tak chová normálně a pomáhá jí to...moc ji neznám.:)
No vzteká se dost drsně.
Reagovat
Vlk-v-trave
Tak Alison je poprvé v druhém týdnu na Wimbledonu...konečně se jí to podařilo...:) Asi musí mít radost...tak oblíbený u ní povrch...a nikdy se tolik nevedlo.
Reagovat
smazaný uživatel
Dneska byla celkem v klidu. I když jsem myslel, že to schytá kameraman...
V Madridu po vyhraném tb ve 2. setu nezvládla 3. set - https://www.youtube.com/watch?v=AsbvMrTviSY.
Reagovat
Vlk-v-trave
Ajajaj Belinda se nám vzteká...dlouho jsem jí tak rozvášněně vzteklou neviděl...po drsné chybě na saku. No ztráta brejku asi zamrzela...
Reagovat
mahycek
Od 16 hod budou na Nova sportu 2 Nadal- Tsonga a Roger-Pouille.
Záleží do jakého stavu vstoupíme do 1 zápasu. Darty musí
hrát co nejdéle s Bartyovou.
Reagovat
smazaný uživatel
Kdyby se se ti zdál zápas Barty s Dart krátký, můžeš kouknout ještě na čtyřhru.
Reagovat
Kozoroh
Lol, to teď byla školácká chyba od Petry :-ooo
Reagovat
mahycek
Doufám, že zápas Bartyová - Dartová bude co nejdelší,
protože do 16 h to ruší motorky. I když Dart je až 182
v žebříčku, tak aby to neskončilo za hodinu a Nadal by
už začal třeba v 15.15. A do čtyř jsou motorky a my
přijdeme třeba o první set.
Reagovat
paddy
Vrcholem dne budou motorky-kvalifikace na Nova2, závod se naštěstí jede až zítra, takže nebude narušován tenisem

Dnešní zapas dne si tak mohu v klidu vychutnat na streamu :-)
Reagovat
blixa
A zápas dne je co ? Od 16 už jedou oba kanály Novy tenis.
Reagovat
paddy
to může být u každého jinak, ale rozhodně to není zápas Strýcové, to ať se na mě nikdo nezlobí
grandslamy mají být hlavně o nejlepších hráčích a ne o upřednostňování nacionalizmu, bohužel to nevysílá Eurosport, ale Nova, která koupí práva a stejně tam dá motorky
Reagovat
blixa
No doufám, že tím zápasem dne nemyslíš Nadala ? :D Brrrr, zlatá Baruška !
Reagovat
tommr
dovolil bych si tě upozornit, že Bertensová je čtvrtá hráčka světa a za určitých okolností se může stát po Wimbledonu světovou jedničkou ...
Reagovat
paddy
nyní má na GS bilanci 29/28, takže bych se vůbec nevzrušoval

za určitých okolností (vyhraje všechny zápasy) může být příští rok jedničkou kterákoli hráčka
Reagovat
Kozoroh
http://www.tenisovysvet.cz/article/detail/9752--necestne-ale-v-ramci-pravidel-cornetova-se-zlobila-vysmata-souperka-ziskala-bod

https://youtu.be/LHsOkBl1wRE

Je to mezera v pravidlech, ale že se této situaci Ostapenková dokonce směje, namísto aby se omluvila, to o ní negativně vypovídá.
Reagovat
EllNino
Lol ...to je ještě horší jak letos Renata Voráčová
Reagovat
dunphy
No, to teda není :D
Voráčová normálně podváděla a nepřiznala bod soupeřek, tohle bylo alespoň v rámci pravidel. Omluvit se ale rozhodně mohla a smát se nemusela.
Reagovat
Torn
No, tak Voráčová je momentálně vyčpělá deblistka, takže asi férové jednání jde stranou. :)
Reagovat
jirkaS
penko jsem už dávno vyřadil z whitelistu
pravidlo je bizarní (kdyby aspoň stála v podávací ploše)
Reagovat
smazaný uživatel
Kdyby ji trefila do zadku, vystihlo by to, kde se momentálně Penko nachází...
Reagovat
blax
Kdo ví, jestli se taky Ostapenko směje teď, když klesla o 42 míst na 79. příčku.
Reagovat
Mayo
Ostapenko je odpad
Reagovat
Tsonga1
Allez Jo! Dneska vyhrá!!!!!
Reagovat
Mayo
Jo Willy nato rozhodne má
Reagovat
Vlk-v-trave
Reagovat
Vlk-v-trave
Reagovat
Mayo
Zaujímavé sú celkom ženské zapasy na jednotke ale najzaujímavejší pre mna Nadal vs Tsonga šláger dňa. Bude to mega náročný super, môže to byt boj na 5 setov a najlepsi zápas turnaja.
Reagovat
jirkaS
https://www.facebook.com/wimbledon/videos/1093377840854740/
Reagovat
smazaný uživatel
:)

Nejlepší je, že Siegemundovou vůbec nenapadlo informovat parťáka. Ze všeho nejdřív evakuovala své krámy a jeho si prakticky nevšimla.
Reagovat
sojka1
myslis, ze jako prvni mela evakuovat partaka? :-)) Jeho dostatecne varoval ten hucak, takze si prikryl bagl.... ale je zajimava odlisna reakce, stoicky klid a bleskova akce.... :-)
Reagovat
EllNino
a Mohamed vydával na umpiru pdivné zvuky :D
Reagovat
blixa
To se dusil smíchy ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
"Achtung!" utrousit mohla. Ona na něj ale ve chvíli ohrožení zcela zapomněla. Prostě nezájem :)
Reagovat
blixa
No bodejď, dyk je to jenom chlap ! :D
Reagovat
Ela-fon-isi
Běžná holka se takhle nezachová, vždycky myslí na smečku.
Reagovat
smazaný uživatel
Taky si to myslím. Přijde mi, že kdykoli nastává kritický moment, ženské vždycky upozorňujou okolí. Třeba pištěním :)
Reagovat
blixa
Časy se změnily. Chlap už je dnes jen odpad :D
Reagovat
sojka1
co to tu rozvijite za teorie? Ona zachranovala bezbranne deti (rakety), ochranovat mel on ji a selhal, ba co hur, stoik se ke vsemu ani nevrhl na nepritele (nezalehl vlastnim telem zdroj) a rozpohyboval se, az kdyz mu proud lizl ucho.... :-))
Reagovat
sojka1
ted se o tom zminovala Andy, jak je neprijemne promaceni vsech veci... ;-)
Reagovat
morusrubra1
Navíc tohle už bylo podruhé během zápasu. A poprvé to schytala Siegemundová sama, parťák na židli neseděl. Tak už byla poučená a bleskově zachraňovala svoje věci.
Reagovat
smazaný uživatel
Zřejmě se řídí oním lidovým moudrem, že otec je vždy nejistý, a proto neměl instinktivní potřebu chránit matku raketových dětí ani samotná nemluvňátka.

A jelikož matka nepištěla, mokrá novina se k jeho uchu donesla se zpožděním, které prakticky vyloučilo jakékoli hrdinství.
Reagovat
blixa
To víš, emancipace vykonala své :D Dneska už si bezbranná nemluvňata musíš zachraňovat sama ! :D :D
Reagovat
Torn
Hlavně Siegemund je sympatická asi jako neštovice, zdržuje, xichtí se. :D
Reagovat
Vlk-v-trave
Určitě bude zajímavý zápas s Matteem proti Diegovi. Na to se těším. Matteo předvádí letos na trávě opravdu velmi atraktivní travařinu:) A je tu hlavně velké očekávaní na souboj s Fedexem, už jsme se mohli dočkat v Halle...ale...

Struffovi se daří a měl by Kukuškina přehrát, tenhle hráč má opět šanci se dostat do druhého týdne GS.

Také Evans stojí před svou životní šancí:) Britové ho určitě poženou...Dnes opšt Fognini asi ve vlnách, tak pokuď mu vyjde vlna...tak ho uvidíme poprvé v kariéře ve druhém týdnu ve Wimbledonu.

Hit kola může být Nadal x Tsonga... Tsonga se ovšem vrací po zranění a nebude to pro něj lehký zápas...musel by hrát minimálně jako v Halle proti Fedexovi...ale v Halle jsou kurty rychlejší...Ale jo Tsongovi bych to přál:)

Pouille...no podle mně trochu podceňovaný...rozhodně schopný se postarat o dnešní upset...asi bude dost záležet na jeho rozpoložení. S Fedexem hrál pouze jeden zápas v kariéře...ve Wimbledonu se Lukasovi daří.
Reagovat
Vlk-v-trave
Dnes otevře program WTA Petra s Magdou. Snad se Petře bude dařit a ruka tolik zlobit nebude...soupeřka je houževnatá, ale travařské kvality má na svě straně Petra:)

Ali s Bel tak tohle může být dost hezký zápas, Alison se tolik na GS ve Wimblu nedařilo, vlastně tu nikdy nebyla ve druhém týdnu...a to si z povrchem velmi dobře rozumí...

Dart je určitě pro Brity hezkým překvapením, ale s Ash to bude mít hodně těžké...Jinak Ash má tadz velmi přívětivý los a může dojít hodně daleko.

Barča s KiKi...tak určitě budu držet palce...Barče a její hře by druhý týden na tomhle GS rozhodně slušel, až se mi chce napsat, žeby tam neměla rozhodně chybět...tráva ji potřebuje:)

Největší naděje pro Brity je Konta, se Sloane ještě neprohrála, po Andym Britové cítí, žeby mohli i prolomit u žen, ovšem hlava Johany nesmí být proti...

Tak trhák je asi jasný, hodně fans na to čeká...Julie:) Letos na trávě se ji opět daří, vypadá to, že zlomila prokletí Wimbledonu, kde se poroučela často v prvních kolech...minulý rok byl průlom...no takže průlom ve H2H se Serenou by jí neměl chybět...ale musí trefovat kurt:) Držím palce...aby jí to konečně vyšlo.
Reagovat
tommr
dneska přeju výhry Petře Kvitový, Báře Strýcový, Dartový, Riskeový, Goergesový a Kontaový. Budu ale úplně spokojenej i když vyhraje jen ta prvně jmenovaná ... :)
Reagovat
paddy
Nadal - Tsonga 1,14 - 5,92 tip: 2
Ve Wimbledonu v posledních letech Nadal prohrává hlavně se slabšími hráči dle žebříčku. Tsonga je aktuálně až 72. a prohrává naopak jen s dobrými travaři či servismany. V minulosti Nadala na trávě již porazil. Všechny předpoklady jsou proto splněny.

S. Williams - Goerges 1,50 - 2,62 tip: 2
Odveta loňského SF přinese útočný zápas s převahou es a vítězných míčů na straně Julie, pro kterou by to bylo premiérové vítězství nad Serenou. Ta je v poslední době vysílena mateřskými povinnostmi a zraněními, a tenis proto vůbec nesleduje. Včerejší odložení mixu kvůli kolapsu Hercog jí dovolilo ušetřit síly a uchovat možnost poprat se o postup do OF.

ako kurz = 15,51

Pro odvážné: ako kurz na favority = 1,71
Reagovat
steve79
Dnes je to skvele naplanovane. Slagr je Tsonga-Nadal. Rafa vyhraje 3:1 na sety. Rogera tipuji 3:0.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist