6. den ve Wimbledonu: Veselý se představí v souboji talentů

28. 6. 2014, 09:00
Previews 519
Utkání dvou vycházejících hvězd bude jedním ze zajímavých soubojů sobotního programu Wimbledonu, v němž se ve dvouhře představí z českých hráčů pouze Jiří Veselý. Proti němu se postaví australský talent Nick Kyrgios, který stejně jako Veselý hraje v Londýně díky divoké kartě a na grandslamovém turnaji je nejdál v kariéře.
Profily hráčů
Jiří Veselý (© AELTC)

Jiří Veselý a nejmladší účastník turnaje Nick Kyrgios nemají společné jen to, že oba startují v hlavní soutěži Wimbledonu poprvé a oba postoupili do třetího kola. V tom předcházejícím také oba shodně v pěti setech porazili favorizované Francouze: Veselý udolal Gaela Monfilse a Australan Kyrgios odvrátil devět mečbolů v souboji s Richardem Gasquetem.

"Byl to neuvěřitelný zápas, ještě nikdy se mi nepovedlo otočit vývoj ze stavu 0:2 na sety. Je to úžasný pocit, jsem pyšný, že jsem vydržel a vybojoval si to," řekl po téměř čtyřhodinovém utkání se třináctým nasazeným hráčem turnaje devatenáctiletý Kyrgios, jehož vzestupu si už elitní tenisté všímají. Před turnajem pozval rodáka z Canberry na společný trénink sedmnáctinásobný grandslamový vítěz Roger Federer a Gasquet po utkání prohlásil, že jeho přemožitel má na to, aby sám některý z turnajů velké čtyřky vyhrál.

"Kyrgios je budoucnosti tenisu," řekl australský wimbledonský šampion Pat Cash v rozhovoru s BBC. "Není pochyby, že z něj něco skutečně bude. Je to neskutečný talent. Má v sobě jiskru, cit a navíc umí fanoušky pobavit a rozesmát. Je nejtalentovanějším Australanem od doby Marka Philippoussise," řekl.

Veselého s Kyrgiosem budou možná pořadatelé Wimbledonu v budoucnu nasazovat na nejprestižnější kurty, letos se ale jejich duel odehraje na dvorci číslo 17. Na centrkurtu se dnes jako první objeví Rafael Nadal, který zatím v Londýně v obou svých zápasech prohrál úvodní set, aby pak zápas otočil. Prvního hladkého vítězství se může dočkat v souboji s Michajlem Kukuškinem.

Centrální dvorec All England Clubu dnes bude patřit světovým jedničkám současnosti i minulosti. Po Nadalovi nastoupí ke svému utkání třetího kola někdejší nejlepší tenistka světa Maria Šarapovová, jež po čtyřech letech narazí na Američanku Alison Riskeovou. Program na kurtu pak uzavře sedminásobný wimbledonský vítěz Roger Federer, kterého čeká duel s Kolumbijcem Santiagem Giraldem.

Sobotní program Wimbledonu:
Centrální dvorec (začátek 14:00 SELČ):
Nadal (2-Šp.) - Kukuškin (Kaz.)
Šarapovová (5-Rus.) - Riskeová (USA)
Federer (4-Švýc.) - Giraldo (Kol.)
Kurt č. 1 (14:00):
S. Williamsová (1-USA) - Cornetová (25-Fr.)
Ivanovičová (11-Srb.) - Lisická (19-Něm.)
Wawrinka (5-Švýc.) - Istomin (Uzb.)
Kurt č. 17 (12:30):
Veselý (ČR) - Kyrgios (Austr.)
Kompletní rozpis sobotních zápasů najdete zde.
pva, TenisPortal.cz, ČTK

Komentáře

519
Přidat komentář
smazaný uživatel
ale co se děje v zápase Keys - Shvedova ... tam prostě fakt není vidět a stejně hrajou dál ...
Reagovat
Denis92
Chcu dohrat set..ale ten medical timeout im ubral dost casu
Reagovat
dadaft
jsem myslel, že to stopli, ale fakt heště hrajou,,,
Reagovat
smazaný uživatel
Zde se v plné nahotě ukazuje (ne)funkčnost organizací typu WTA, ATP i ITF...
Reagovat
smazaný uživatel
To už je za hranicí regulérnosti...
Reagovat
smazaný uživatel
No konečně ! Tleskám páni z Wimbledonu ! ... Nejhorší na tom je to, že všechny tyhle průtahy jsou kvůli přežité tradici volné první neděle ...
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně. Hlavně, že konzervy mají volnou neděli...
Reagovat
Denis92
Tak na TB uz nevydalo..uz je moc velka tma.
Reagovat
smazaný uživatel
Pozítří budou začínat tie-breakem... Tak to je síla. :D
Reagovat
slacker
Dvoji metr ... Berdych taky jeste v gtuto donu hral. Si v Anglii kde si hraji nA precedenty. Takze dukiaz se da hraj byl dan. akorat by to chtelo presit na vsech kurtech ve stejnou dobu s toleranci 5 minut. Jinak je to UNFAIR
Reagovat
VlS
Neřekl bych dvojí metr, řekl bych dva chair empire, jeden cvok a jeden trchu normálnější, normální byl u Sabiny s Anči.
Reagovat
Stan_Borowitz
Kdepak, holkám to taky nechtěl přerušit, dokonce je peskoval, že se na tom domlouvaly spolu. Zápas přerušila až přivolaná supervizorka.
Reagovat
smazaný uživatel
chudak Keys, je mi ji lito!!!!

zranila se a dost bolestive a pni furt mely hrat dal a dal...

Je to bordel na koleckach, meli by koncit vsichni plus minut ve stejnou dobu, dokoncit podani, tak aby obe strany meli stejne podani a konec!!!
Reagovat
dadaft
je to drama a dobrý tenis.
nejdřív Jaroslava utekla z lopaty, když brejkem na poslední chvíli srovnala na 5:5 ve druhém, pak 15 minutový 11. gem s velmi sporným neuznaným gembolem pro Jarku, který nakonec získala Madison.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, zápas přerušen.
Reagovat
smazaný uživatel
Zápas nebyl přerušen, ale Keys si vzala MTO ... i přesto se hraje dál.
Reagovat
dadaft
tak Sláva srovnala a je definitivní konec - tajbrejk už se hrát nebude.
Reagovat
smazaný uživatel
Hele, jak je možné, že TP stále nevěnoval vyřazení Sereny článek, jen expres zprávu? Vždyť to je bomba týdne!
Reagovat
smazaný uživatel
Sorry, už článek je. Ale jak to dlouho trvalo!!!
Reagovat
Rafaeoli25
To víte, TP, že vás to ještě překvapuje :D
Reagovat
slacker
Proc ty skety prerusli zapas Ivanovis--Lisiscky? Se mohlo jeste hodinu v pohode hrat
Reagovat
Denis92
ale kdeze.. max 10minut.. uz len nechavaju dohrat sety ak sa da a koncia vsade.
Reagovat
Denis92
To je fakt taky problem pri tych peniazoch, ktore sa tocia v tenise a na GS aby dali svetla na kurty? Aspon na tie dva najvacsie? Kludne by mohli aj na tie mensie..
Reagovat
J.M.
Myslím, že to, stejně jako v Paříži na RG, není otázka peněz. Ostatně ani na centru, kde světla jsou, nemůžou hrát pozdě do noci.
Reagovat
Denis92
Do 23:00 miestneho casu mozu hrat, co je este dost..Kludne by dohrala zapas Keys, Ivanovic a aj Nishikori.
V com je teda problem? Na US Open ci AO nemaju problem a hraju aj po polnoci..
Reagovat
Stan_Borowitz
Je na to v Anglii tuším nějaký zákon, protože se hraje v obydlené zóně.
Reagovat
Frick
Tu mluvil o narozkách a přitom na někoho zapomněl. Tak, pro koho je tento song? :o)

https://www.youtube.com/watch?v=AHm5fndM8DQ
Reagovat
Frick
Radek by jí mohl darovat životní zážitek :o)
Reagovat
Frick
Samozřejmě myslím trénink. Co jste si mysleli, vy úchyláci?!
Reagovat
dadaft
tak nejdřív měla naděláno do kalhotek Ana, pak Sabine, a ukecaly to hvězdy.
na 12tce se hraje a nikdo s nikým o nučem nediskutuje.
Reagovat
smazaný uživatel
Jestli se to má dohrát regulérně, tak je dobře, že se to pro dnešek přerušilo (bez ohledu na to, že Ana prohrála 1. set). V devět večer prostě už není ideálně vidět a myslím, že bohatě stačilo, co se včera dělo v zápase Tomáše Berdycha...
Reagovat
slacker
Prave proto se melo jeste hrat alepson 20 minut.
Reagovat
smazaný uživatel
Bohužel, takhle to nepůjde. :( Anička není o moc horší, ale Sabine hraje neskutečně uvolněně a dokáže zabrat, když to potřebuje. Ana prostě musí hrát ještě víc agresivně a nepouštět Sabine do takových příležitostí jako v 1. setu. Ale bude to strašně těžké...

Po 1. setu se asi diskutovalo o přerušení zápasu, ale hraje se dál...
Reagovat
Rafaeoli25
Zabíne a Wimbl to k sobě prostě patří ač to mnozí před letošním ročníkem zpochybňovali :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak už je přerušeno za stavu 4:6, 1:1 z pohledu Any. To taky mohli přerušit rovnou po konci 1. setu... Jinak platí, co jsem napsal. Bude to hodně těžké, ale nic není ztraceno. Snad to odložení (asi až na pozítří?) Aně trochu pomůže a se svým týmem ještě něco vymyslí.
Reagovat
Denis92
nejako skoro, nie? Muzi este hraju.. Berdych s Cilicom hrali do 22:40
Reagovat
smazaný uživatel
No Ana delala vsechno proto, aby to prerusili...
Reagovat
smazaný uživatel
Už jsem napsal reakci dadaftovi o trochu výš... Pokud tam není ideálně vidět (jakože v devět večer asi těžko), tak je přerušení zápasu zcela na místě. Včerejší zápas Berdych - Cilic byla taky pěkná komedie (viděl jsem 3. set)...
Reagovat
Denis92
Tak chceli tam dohrat set..aj teraz este nechavaju dohravat Robreda s Janowiczom a Shvedovu proti Keys..
V pripade Anicky s Lisickou to zrejme nemalo vyznam natahovat, kedze bol len zaciatok setu.
Reagovat
smazaný uživatel
Právě proto se divím, proč zápas Ana - Sabine nepřerušili hned po 1. setu...
Reagovat
slacker
Ma se merit VSEM stehnym metrem, prerusi zapas skoro o hodinu drive nez u Tomase je skandal, zaslpenec typu Monty25 to samosrejm nikdy neuzna, jeho ovecka tahala za kratsi ocas. Tak je dobre cokoli
Reagovat
PetaM
Ach jo, je to blbý. Další zničený Grandslamový turnaj tím, že vyhraje Ruska ... Snad někdo zastaví aspoň Španěla, jinak příští rok vynechávám nejen RG, ale i Wimbledon, což bych nechtěl ... Tak holky, snažíme se!!! Když Serena zklamala ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
I ty, Brute?!
Reagovat
EllNino
máša to nedá :D
Reagovat
PetaM
Píšu, ať se holky snaží :D :D Malá naděje ještě je :D
Reagovat
smazaný uživatel
Tss, stačí, že se tady musím dohadovat s jedním FFMŠ, nechci se hádat ještě s tebou :-))
Reagovat
PetaM
Já se nechci hádat :D Nevím, proč berete moje komentáře až tak moc smrtelně vážně :D To, že se právě Máša stala největší favoritkou RG je prostě fakt.

Na druhém místě je Petra. Na třetím Aga. Na čtvrtém Simona. Na pátém Sabča.

Prostě, je to tak no :D :D
Reagovat
PetaM
Sorry, jsem úplně rozhozený, samozřejmě jsem myslel Wimbledonu, ne RG :D :D :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Největší favoritkou W. je Petra, to je prostě fakt. Máša, i když mě tady za to někteří asi utlučou, je horší trávařka než Petra.
Reagovat
PetaM
To asi utlučou, ale je to tvůj názor :D
Reagovat
Rafaeoli25
Asi takhle: věř a víra tvá tě uzdraví, uvidíš příští neděli :)
Reagovat
smazaný uživatel
V neděli? To asi ne, mě finále chlapů moc nezajímá ;-)
Reagovat
Rafaeoli25
Víš co jsem chtěl napsat, zkrátka příští víkend dostaneš od Máři odpověď :)
Reagovat
smazaný uživatel
Já ne, ty. ;-)
Reagovat
Rafaeoli25
Nevíra v ní tu byla i na začátku RG, bane kamaráde, tohle je Mářa v tom nejlepším balení, ne odvar jako v r.2011 :)
Reagovat
smazaný uživatel
Co to meleš, člověče? Na RG byla po Sereně považovaná za největší favoritku, tak jaká nevíra?
Reagovat
Rafaeoli25
Ale taky se našly hlasy, které jí nevěřily a proti Sereně neměla mít šanci skoro žádnou, situace je velmi podobná, po vypadnutí Sereny je opět jasně největší favoritkou, ale ok vidíš to jinak, nemusíme se tady do zblbnutí přetahovat..
Reagovat
smazaný uživatel
Však kdyby bývala hrála se Serenou, tak prohrála, stejně by to dopadlo tady, ona na ní zkrátka neumí zahrát, nevěří si na ní.

Že je jasně největší favoritkou, to tvrdíš ty, ale ona jí rozhodně není. Patří mezi největší favoritky, ale že by byla jasně největší, to je nesmysl a myslím, že to víš moc dobře.
Reagovat
Rafaeoli25
Pokládám jí za největší favoritku a nic si nenamlouvám, PetaM to tvrdí taky a řeknou ti to i další, ale když si chceš namlouvat opak ok, je to tvoje věc :)
Reagovat
smazaný uživatel
Nelži si do vlastní kapsy, tvrdíš to tady akorát ty.
Reagovat
VlS
Taky považuji po vypadnutí Sereny Marii za největší faforitku. Nejvíc bych titul přál ovšem Lucce a když ne ona tak Petře, ale to je přání, odhad výkonnosti a ability je něco trochu jiného.
Reagovat
smazaný uživatel
Samozřejmě že Maruš je favoritkou. Ale jasně největší, to fakt ne.
Reagovat
Roger_Federer
Mam casto pocit ze si proste delas prdel, ani to nemuzes myslet vazne.
Reagovat
slacker
r_F> V tomhle pripade bych se zastal Queshe, proste kdo je nejvetsi favorit(ka) je hlavne vec osobnich preferenci. A ty jsou u nej jasne dany.
Reagovat
smazaný uživatel
Já si prdel nedělám, já jenom respektuju základní fakta. Zjevně jako jeden z mála tady.
Reagovat
slacker
Fakta? Tak sem s nimi na stul. Jaka konkretne?
Reagovat
smazaný uživatel
hlavně to neříkej Petře, jinak zas zapsychaří a vypadne z Peng
Reagovat
smazaný uživatel
ježiš *s Peng
Reagovat
smazaný uživatel
Nestraš.
Reagovat
ludolf
Tvoje původní vyjádření ale znělo tak, že je nejen největší favoritka, ale že dokonce u ní oceňuješ pravděpodobnost výhry na více než polovinu. To je IMO dost předčasné.
Reagovat
smazaný uživatel
Počkej, to jako sleduješ GS podle toho, jakého očekáváš vítěze ? :D
Reagovat
PetaM
Ne, to ne. :D

Ale řekl jsem si, že jestli vyhrajou letošní RG Sharapova a Nadal, tak že mi ten turnaj tak znechutí, že ho příští rok odmítám sledovat.

A to samé platí i o letošním Wimbledonu :D
Reagovat
Mayo
omg ten Bolelli je dmnt
Reagovat
Rafaeoli25
Je, kdyby nebyl, tak bude jinde než kde je :)
Reagovat
Mayo
Sabča pome
Reagovat
dadaft
hhhhuuuufffff, tak Sláva odvrátila 4 setboly a svůj první proměnila.
dobrá práce. ))
a dobrý tenis.
Reagovat
dadaft
ale na Anu se Sabine to nemá. ))
Reagovat
smazaný uživatel
vyhrály nad Black/Mirza! Přitom odvrátily 9 matchballů.. a teď to celý vyhrajou
Reagovat
smazaný uživatel
9 matchballů? Tak to už je slušný, ani jsem si toho nevšim
Reagovat
historik
včera se musí zápas Tomáše hrát až do tmy (za tmy), a dneska se zruší dva zápasy mužské dvouhry, mohli je přece dát na nějaký menší kurt. A místo toho tam prdli spoustu čtyřher a juniorů
Reagovat
dadaft
"What a performance from Cornet. She believed she could do it and she brings down the champion. This was a shock, particular after the rain delay. Serena was very nervous but when they came out again she was all guns blazing. But something switched on in Cornet and it all changed. I thought 6-1 6-2, but Cornet obviously had a game plan and stuck to it."
Reagovat
smazaný uživatel
Abych řekl pravdu, z těch komentátorů mi sedí asi nejmíň. Nejlepší je jednoznačně John McEnroe (doufám, že ten, kterýho myslím, je fakt on), má super hlas, docela to prožívá a nenudí .. :) Zbytek jménem neznám, ale naštěstí mi nevadí nikdo.
Reagovat
dadaft
zrovna před pár dny jsem se na jednu dobrou ptal = Anne Keothavong.
Reagovat
smazaný uživatel
Komu dáváte více šancí v potenciálním čtvrtfinále Anča - Simona?
Reagovat
Michaelus
Maximálně vyrovnané.
Snad Ana
ale podle mě tam bude zlatíčko Bine.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak myslím, že aj na Serenu prišla kríza..Definitívne slovo este nepovedala, nejaký GS este vyhrá ale Grafovej 22 týmto pádom už nedá..
Reagovat
smazaný uživatel
Bude mít co dělat, aby překonala Martinu.
Reagovat
Davor1
Steffi neprekoná už nikto, ona je pre mňa najväčšia tenisová legenda histórie, medzi mužmi aj ženami...a nie len kvôli tomu rekordnému počtu GS...
Reagovat
smazaný uživatel
Pro mě zas je největší legendou ženského tenisu Martina Navrátilová.
Reagovat
smazaný uživatel
Rekord drží Margaret Courtová- 24 GS.
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud vím, v Open éře drží rekord v singlových GS právě Steffi, absolutní rekord ve všech GS pak Martina Navrátilová.
Reagovat
smazaný uživatel
Jen doplňuji, že Navrátilová drží absolutní rekord na čísle 59 (18 S + 31 D + 10 M).
Reagovat
Rafaeoli25
Tak primární jsou ale singly, máloplatný..
Reagovat
smazaný uživatel
Což nikdo nerozporuje.
Reagovat
smazaný uživatel
Kdyby byl Nadal výborným deblistou, tak dnes píšeš něco jiného :-D
Reagovat
Rafaeoli25
Tak to si opravdu jen myslíš..jinak on výborným deblistou není?
Reagovat
smazaný uživatel
A je snad? :-DD
Reagovat
Rafaeoli25
Tak když se podíváš na kolika turnajích v deblu nastoupil a kolik jich vyhrál nebo byl ve finále tak bezpochyby dobrým deblistou je..
Reagovat
smazaný uživatel
Dobrým ano, ale výborným? To přeci jenom ne. :-)
Reagovat
Rafaeoli25
Chytáš mě za slovíčka, chtěl jsem opět napsat výborným..on snad např.Masters může vyhrát kdekdo?
Reagovat
smazaný uživatel
Tak samozřejmě umí i debla, kde je lepší než třeba Djokovič.
Je pravda, že dvouhra je z disciplín ta nejdůležitější, je ale chybou dávat mezi slova "dvouhra" a "tenis" rovnítko. To bychom bílý sport hodně ochudili. V deblu jsou taky úžasné zápasy, jako třeba loni Berdych s Rosolem ve Švýcarsku nebo Štěpec s Leem loni na US Open proti Bryanovým. Čtyřhra prostě poskytuje jiný náhled na tenis.
A rekord Navrátilové 59 GS titulů je prostě famózní, byť většina trofejí je ze čtyřher. 31 titulů z debla a 10 z mixu nám ale dávají dost najevo vědět, kdo je nejlepší deblistkou všech dob.
Reagovat
Rafaeoli25
Tak Noleho s nim vůbec nesrovnávej, ten je v deblu hodně slabej..
Reagovat
smazaný uživatel
Ono to tak jednoduché není, nejvíc singlových titulů z turnajů Australian Open, French Open, Wimbledon a US Open má opravdu Steffi Grafová s 22 trofejemi.
Reagovat
Rafaeoli25
Pro mě je tou nej taky Steffi, myslím, že kdyby nekončila tak brzy, zastavila by se min.na čísle 25, ne "jen" 22..
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to je jasný už dlouho, že rekord SG Serena nedá..
Reagovat
Rafaeoli25
Tak odepisovat zrovna Serenu moc rozumný neni, klidně teď může dát dva tři v řadě, i kdyby ale Steffi vyrovnala, tak pro mě bude tou nej Gráfka..
Reagovat
smazaný uživatel
Chybí jí myslím pět do dorovnání a šest do překonání. To vzhledem k jejímu věku není zrovna malé číslo. Věřím tomu, že nějaký GS ještě přidá, ale že by jich zvládla vyhrát ještě tolik, nevím nevím..
Reagovat
smazaný uživatel
"Klidně může teď dát dva, tři v řadě". Jejku, ty si myslíš, že jí je 27? Navíc se etabluje mladá konkurence, Halepová má na to vyhrát letos US Open, v Bouchardové je velký potenciál do budoucna atd.
Reagovat
Rafaeoli25
Její věk si uvědomuju, schopná toho ale pořád je, nemám rád odepisování takových šampionů/ek, Serena je v krizi, málokdo se jí vyhne..
Reagovat
smazaný uživatel
Nemyslím, že by ji někdo odepisoval,jenom už patrně nebude tak dominovat.
Reagovat
Rafaeoli25
Tak to už se o ní říkalo mnohokrát, ona střídá velmi silná období s trochu slabšími..
Reagovat
smazaný uživatel
To jo. Ale už dávno jí není dvacet, toho prostoru tam už mnoho nezbývá..
Reagovat
smazaný uživatel
Souhlasím s qushem, Serena prostě nebude panovat a nebude se vracet ze silnějších do slabších období a naopak donekonečna, navíc zapomínáš na mladou krev...
Reagovat
Rafaeoli25
Uvidíme, já nemám prognózy rád, každopádně ve špičce se může ještě min.tři roky udržet a několik gs vyhrát, na tom se snad shodneme..
Reagovat
smazaný uživatel
Ale na kalendářní GS a vyrovnání a překonání rekordu Grafové v počtu vyhraných GS turnajů ve dvouhře může zapomenout.
Reagovat
Rafaeoli25
Tak kalendářní gs určitě ne, pět gs ale utopie neni, jak ale říkám, je mi to jedno, pro mě zůstane číslem jedna Stefka tak či tak..
Reagovat
slacker
Jaky je vek nejstarsi vitezky GS v singlu? To ho jako Serene prstem jeste 5x prekona? Sanci na dalsi GS jdou prudce dolu kazdym dalsim turnajem
Reagovat
dadaft
podle mě ji ta obrovská svalová hmota, kterou si vypracovala, teď po třicítce začne dost svazovat - rexlexy a regenerace už nebudou jako dřív............. --- na rychlou hru mladých pušek už to nebude stačit častěji a častěji.
Reagovat
smazaný uživatel
Utopie možná ne, ale ani se nedá říct, že by to bylo extra pravděpodobné. Kolik jí zbývá času? 2 - 3 roky?
Reagovat
smazaný uživatel
Serena tu ještě může do pětatřiceti klidně panovat. Jen na ni leží krize... To se stává každému.. Stejně tak to měla i Petra na začátku sezóny.. Ještě tak 2 GS Serena vyhraje
Reagovat
smazaný uživatel
Každý stárne, i Serena. Moc nevěřim tomu, že předvede takovou dominanci jako v loňském roce. Navíc přichází mladá krev, Halepová, Bouchardová aj.
Reagovat
Michaelus
Taaak jooo Sabine Komm hier :DDDDD
Reagovat
smazaný uživatel
Na Twitteru mají někteří jasno. Petra vyhraje Wimbledon.. :D
Reagovat
smazaný uživatel
No já bych se nezlobil, kdyby to tak dopadlo ;-)
Reagovat
Michaelus
já tež néé
Reagovat
Rafaeoli25
Vyhraje to Máři, po jejim dnešnim výkonu není moc pochyb..
Reagovat
smazaný uživatel
Leda prd.
Reagovat
Rafaeoli25
Však uvidíš :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ty uvidíš. Nebo spíš neuvidíš, ta tvoje siréna tam ani nedoleze :-p
Reagovat
smazaný uživatel
Já nejvíc věřím finále Sabine- Petra.
Reagovat
Rafaeoli25
Ty bavíš :D
Reagovat
smazaný uživatel
K smíchu jsi tady tak leda ty.
Reagovat
Rafaeoli25
Směj se směj, už jen pět dní :)
Reagovat
smazaný uživatel
Hele frájo, radši si vzpomeň, jak Maruš hrála na W. v posledních pár letech. Já ti napovím - nic moc.
Reagovat
smazaný uživatel
No a taky si pár lidí myslí, ze finále bude Masha-Petra..
Reagovat
smazaný uživatel
No je fakt, že po vypadnutí Sereny k tomu všechno směřuje, ale nepředbíhejme :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Krásně Kyrgios :-)
Reagovat
Michaelus
Mouratoglou: Serena je letos schopna zkompletovat kalendářní grandslam.
:DDDDDDDDDD
Reagovat
J.M.
Tak ono to je ze stejného ranku, jako že si teď na svůj profil po letech přidal sám sobě titul "The Mastermind", na zdech jeho akademie visí jeho portrét v nadživotní velikosti, neustále posílá záběry ze svých příprav se Serenou, chlubí se články o jejich úspěších, prezentuje svoje expertní analýzy všude možně, vůbec to, že se s ní dal dohromady, podle mě vyvěrá ze stejného pramene. Moc rád se dostal do "vyšší společnosti".

Je to trochu narcis, který se rád vidí v oblacích. A trochu nevidí realitu. Ale Serena už opravdu není nejmladší a všechno nasvědčuje tomu, že ji čeká postupný ústup jako všechny její předchůdkyně.
Reagovat
smazaný uživatel
Upřímně, ještě na konci loňské sezony to na nějaký ústup ze slávy moc nevypadalo..
Reagovat
smazaný uživatel
upřímně sem tomu celkem taky věřil. Minulý rok hrála fantasticky.
Určitě bych ji neodepisoval ještě. Ale jedničkou na konci roku asi nebude.
Reagovat
Rafaeoli25
Pokud vyhraje Wimbl bude na konci roku jedničkou Mářa, zbytek sezony už si pohlídá pokud se Serena neprobere..
Reagovat
smazaný uživatel
Nevyhraje :-p
Reagovat
smazaný uživatel
2 GS za rok ti byly málo! Boží mlýny melou pomalu, ale jistě!
Reagovat
Rafaeoli25
A to měla být skromná a říkat budu ráda i za jeden?
Reagovat
smazaný uživatel
tak co? Bouchnul šampus? :-)

Gratulace Marii k druhému Wimbledonskému titulu.
Reagovat
smazaný uživatel
a) Maruš ještě ve finále není
b) pokud se tam vůbec doplazí, porazí ji Petra :-p
Reagovat
smazaný uživatel
a) Petra ve finále ještě není taky
b) To vůbec není jisté ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
To ale nemění nic na tom, že gratulovat Maruš k titulu je poněkud předčasné ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Psát prognózy o tom, že se do finále dostane Petra je taky poněkud předčasné ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Já s těma prognózama ale nezačal ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
To ani nikdo netvrdí ;-)
Reagovat
dadaft
no, kandidátek na titul je vcelku dost.
Reagovat
smazaný uživatel
To ano, ale já prostě věřím Petře. Jestli má někdy šanci na druhý GS, tak právě teď a právě tady - září z ní odhodlání a sebedůvěra jako už dlouho ne..
Reagovat
Rafaeoli25
Podruhý už ne, tehdy hrála Mářa nic moc..
Reagovat
smazaný uživatel
Letos to ale není o moc lepší :-p
Reagovat
smazaný uživatel
Sorry, ale letos trofej čeká na Anču .. ;)
Reagovat
blixa
Porcuješ medvěda co ještě běhá po lese :D Holt si Petra zopakuje finále se stejnou soupeřkou a stejným výsledkem ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Nene... Letos to bude Petra nebo Aga!!! A možná Alizéééé..
Ale Aze to přeji nejvíc a pak Peti
Reagovat
smazaný uživatel
Promiň, ale přesně takové řeči nemám rád. :D Tráva není antuka a nikdo nemá vůbec nic jistého... Já jsem momentálně rád, že Masha a Caro jsou v osmifinále (doufám, že je doplní Anička). Co bude dál, to se uvidí. :)
Reagovat
smazaný uživatel
OK, počkáme si ještě na výsledek Aničky a Lisicki. Pokud vyhraje Lisicki, tak to vezmu zpět. Přeci jenom všichni víme jak to poslední léta ve Wimbledonu chodí :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ano.. Serena is down...
Alizé hrála v prvním setu uprdle a byla to jasná záležitost Sereny. už jsem si myslel, že to je jasné přišel stav 4:0 pro Cornetku. A tady už bylo jasné, že Alizé se zase chystá o další obrat... V tom je opradu dobrá. Ve 3. setu už byla Serena naprosto znechucená. Nedařilo se i to, co by se mělo dařit.
Jak jsem tu už psal-o trochu víc jsem fandil Sereně, protože proti Marii si myslím, že by vyhrála. To ej jasné, Sharapka se jí bojí a Serena proti ní má obrovské sebevědomí. Nicméně je tu nepřekvapivé překvapení a já si dovoluji říct, že pokud bude Alizé krát tako jako dnes tak je schopná dojí přes Sharapovou!!!! Tak pojď C´mon
Reagovat
Michaelus
Neboooj v dalším kole neuhraje Alize ani 6 gemů.
Já jsem fakt smutný, protože Alize asi fakt nezastaví Mariu a nevypadá to na nikoho krom JEDNÉ hráčky. No, tak možná bude repríza jednoho finále před 3 lety...
Reagovat
Michaelus
Jo, a vím že Alize teď bude hrát s Bušárd
Reagovat
smazaný uživatel
Tak jasně, že proti Bouchard to bude těžké, ale myslím si, že to může dát... A pokud jsem to správně pochopil, tak Petra má na to, vyhrát Wimbledon
Reagovat
Michaelus
pochopils to správně, ona na to má, ale kolikrát na to měla a dopadlo to jinak :DDD
Reagovat
smazaný uživatel
jojo... no uvidíme, je ve hře tolik dobrých hráček
Reagovat
aligo
Vzpomínám že Serena říkala že chce odejít na vrcholu a ne až se jí nebude dařit.... Řekl bych že je pravý čas :)
Reagovat
aligo
zase rupla! :D
Reagovat
smazaný uživatel
Hmmm... Tak můj sen bude minimálně další rok snem. :( Snad se někdy dočkám...
Reagovat
smazaný uživatel
A můj sen o semifinále Sabine-Eugenie/Maria je zase blíž ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
blíž je to, že se ten sen stane skutečností!
Reagovat
smazaný uživatel
Já si přála finále Serena-Petra, dramatický třísetový zápas se šťastným koncem pro Petru. Vlastně stejný zápas jako včera akorát místo Venus její mladší ségru.. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Já jsem skromější, mě stačí finále Petra vs. kdokoliv se šťastnějším koncem pro Petru. ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak pro letošek mi to bude taky stačit, ale trochu se bojím, aby tam vůbec Petra došla..
Reagovat
kada.tom
Sereno :-(
Reagovat
smazaný uživatel
Alééééééz!!!!
Reagovat
jackiec
a tlustoprdka je venku, běž už do důchodku
Reagovat
smazaný uživatel
ty běž taky někam za tyhle blbý řeči, fakt.
Reagovat
pepin
Nech ho, je to mimoň. Je vidět, že jak Li tak Serena mají dlouhodobější krizi.
Reagovat
smazaný uživatel
Ještě uvidíme. Bude to zajímavé.. opravdu Alizé promiň, ale Sereno pojď!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Ale jo. Jsem rád.. pojď Alizé a sand porazíš i Bouchard a Sharapku :)
Reagovat
smazaný uživatel
Já Alizé nemusím vůbec, škoda, myslela jsem, že to Serena ještě otočí, ale prostě to nebyla dneska ona. Tak že by byl zajímavý Wimbl jako vloni? :D Ale určitě máš radost, že dneska vyhrála Simča :D:D
Reagovat
smazaný uživatel
Já jsem teda fakt zvědavá, kdo to tam letos vyhraje.. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Sleduju jenom čísla, ale teda hodně čumím... Každopádně jsem rád, že se to takhle protahuje a Anička ještě nehraje. Teď totiž začne vyvrcholení dramatu mezi Brazílií a Chile - penaltový rozstřel! :)
Reagovat
Mayo
Angelique je tam skvelé
Reagovat
kada.tom
Serena ještě bojuje!
Reagovat
smazaný uživatel
Serena už otáčí
Reagovat
Mayo
dúfam, že Kerberka vyradí tú ťapu Flipkens...tie jej trápne rezané bh ma strašne rozčulujú
Reagovat
dadaft
no, Serena je teda hodně špatná.
Reagovat
smazaný uživatel
Alize jede, má na ni!
Reagovat
smazaný uživatel
Serena má nervy v kýblu, to je neuvěřitelné co teď předvedla na brejkbalu.
Reagovat
smazaný uživatel
Já teda zatím žasnu. Je to další sado maso.. Alizé je rovnocennou soupeřkou Sereny. Dlouhodoběji přeji Sereně, protože nechci Marii vidět přejít přes čtvrtfinále... I to, že Alizé může předstihnout Lucku v žebříčku. O malinko víc fandím Sereně.. Promin Cornetko :/ ?
Reagovat
dadaft
panování Sereny Williams pomalu končí, nemůžu si pomoct.
Reagovat
smazaný uživatel
Já taky ne...
Vypadá to docela vyrovnaně, ale prostě přeji Sereně víc než Alizé i když je mám obě moc rád a jsou to moje favoritky... Snad to Willka dá :)
Reagovat
smazaný uživatel
ale Alize letos už Serenu porazila dvakrát 6:4 a upřímně jsem očekával, že dnes to bude boj. Nikdo nemládne a Serena na obou předcházejících GS vyhořela, loňský "šílený" Wimbledon také dřívější konec. Samozřejmě souhlasím, že nadvláda Sereny pomalu, ale jistě končí, letos může být klidně bez GS.
Reagovat
smazaný uživatel
Alize jéééééď :-)))
Reagovat
smazaný uživatel
Eugen již na tebe čeká ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
zatím pěkně :)
Reagovat
smazaný uživatel
Přesunuli něco na centr? Tam se může hrát déle, takže se tam po Rogerovi stihne něco. Snad to organizátory napadne.
Reagovat
Vojtiik
doufam ze tam hodi Sábu.)
Reagovat
J.M.
Na centru nic oficiálně přidané nemají. A ani bych to nepovažoval za dobrý nápad. Centr nemůžou přetěžovat, už teď je v dost bídném stavu a to je teprve 3. kolo.

Kurtů mají dost. Ale oni na nich dávají přednost juniorům a 3. kolu ženské čtyřhry před 3. kolem mužské dvouhry, kterou kvůli tomu zrušili. Čímž jenom potvrdili, že všechny ty zvěsti o jejich myšlenkové úrovni byly pravdivé.
Reagovat
smazaný uživatel
Jeden zápas by se zvládl. Aspoň by se nemuselo hrát zítra.
Reagovat
J.M.
Zítra by se nemuselo hrát, kdyby pořadatelé nebyli megablbí a nedávali přednost všemu možnému, včetně dámské čtyřhry, před mužskou dvouhrou. Znovu opakuji, že kurtů mají dost, včetně televizních a slušně kapacitních, to vůbec není záležitost toho, že by je vytrhnul centr. Prostě to jsou extrémní hlupáci.
Reagovat
smazaný uživatel
Serenu dostala do 3. setu!!!
Reagovat
kada.tom
snad Serena urve 3. set :-)
Reagovat
dadaft
kristova noho Věro !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
5-4 40-0 se zkrátka NESMÍ zahodit. (((((
Reagovat
dadaft
to už je lepší Věro.
ale teď už mělo být po zápase, to je jasný.
Reagovat
dadaft
klasický zápas do učebnic tenisové teorie --- tři promarněné setboly v prvním setu a nakonec rozhodl tildenův gem.

tohle měl být postup Věro. ((
Reagovat
Jabadu
Tygr z Mopračemu trefuje jednu lajnu za druhou a má něco navíc, co u Jirky není vidět. Blbý je dostat se do třetího kola Wimledonu a tam prohrát s "No Name". I když je dobrý.
Reagovat
tommr
no zatím to tam Kyrgiosovi opravdu padá. Uvidíme jestli mu tahle hra na maximální riziko vydrží po celej zápas. Já doufám, že ne ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Neviem, či no name..Podla mna je Aussie favorit zápasu, prvý set ma prekvapil..
Reagovat
EllNino
a set je v háji :/
Reagovat
blixa
Co se to děje že Alize vede 4:0 ve druhém setu ? Bouchly jí saze nebo co ? :D
Reagovat
dadaft
Alize slušně, Serena na ručník - nepohyblivá, nepružná, kazící,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, s takovou s ní Bušička vytře kurt.
Reagovat
dadaft
naprosto nechápu, jak mohla Serena vyhrát první set 6:1, protože teď předvádí čirou katastrofu.
Reagovat
kada.tom
má 1. set!! a hraje parádně i po přestávce :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Komentátorka u Jury s Nickem teď řekla, že na tomhle kurtu není jestřábí oko.. co to je za kravinu?
Reagovat
EllNino
no není,na vedlejších kurtech není hawk :D
Reagovat
smazaný uživatel
divný, dost mě to překvapilo.. :D
Reagovat
kada.tom
Reagovat
smazaný uživatel
preco dajto nevysiela federera? ...ved ten slabucky ko.ko.tko za mikrofonom, ktory nevie rozoznat break od breakballu na zaciatku programu hovoril, ze budu davat vsetky zapasy z centra...a tam davaju komisara rexa, co hovoril po zapase so sarapovovou, ze ide spat, ci sa mu uz nechce komentovat? ...taky amaterizmus aky predvadza markiza som este nezazil...
Reagovat
Mayo
presne tak hovorili že všetky 3 ... tiež to nechápem...je to banda k.ktov
Reagovat
smazaný uživatel
Najsmutnejšie na tom je, že majú kúpené práva a oni tenis obetujú v prospech tretej reprízy treťotriedneho kriminálneho seriálu, ktorí nepozerajú už ani psíčkari..
Reagovat
Davor1
nie tretej, ale najmenej tridsiatej tretej :(
Reagovat
Davor1
Už som aj rozmýšľal, že im tam napíšem taký pikantnejší mail o tom, že fungujú ako banda neschopných amatérov. Komentátori nemajú o tenise ani páru, stav 0-40 a komentátor- že hráč má 3 brejky a podobne, a to tam s ním sedí Čižmarovič, ktorý sa tvári ako tenisový odborník a tréner a nič, žiadna korekcia :D O hráčoch nevedia nič, napríklad o Rolovi či Goffinovi nikdy nepočuli, proste des...
A najlepšie na tom je, že dajú 1-2 zápasy a zvyšok ďňa ide Walker, Rex alebo 2 a pol chlapa, 4 časti za sebou, všetko seriály, ktoré tam opakujú už 5 rokov dookola. Veď to sa ani nedá pochopiť ten deb*lizmus, ja vážne neviem...
Reagovat
smazaný uživatel
Ja si myslím, ze sa zajtra hrat bude..Tradícia je fajn, sklz jeden den nevyzerá dramaticky..Ale záleží, ktorý deň..
Reagovat
smazaný uživatel
Paráda, od stavu 1:3 to byla jízda a ještě kanár navrch! :) Druhý set jsem ani pořádně nestíhal sledovat, protože jsem celou dobu něco psal. :D

Tak fajn, možná se dneska dostane i na Aničku...
Reagovat
smazaný uživatel
Snad Cornet Serenu vyklepne... Sice Alize fakt nemusím, ale úbytek konkurence pro Anču je potřeba.. navíc právě Anča hraje hned po nich :P
Reagovat
smazaný uživatel
Od 2. stavu 1:3 to už byla sibiřská meluzína :-) až na ty dvojchyby a již tradičně prospalý začátek zápasu jsem s výkonem Máši velmi spokojený.
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně tak. :)
Reagovat
Denis92
Wimbledon @Wimbledon ?
Two singles cancellations for today: Isner v Lopez and Istomin v Wawrinka. #Wimbledon

To ich proste musia dat hrat zajtra.
Reagovat
smazaný uživatel
Respekt všem Riskeovcům, Kukushkinovcům a tak dále. Do pekla se všemi, kteří fandí jenom podle jména/šance na výhru trofeje. FUJ FUJ FUJ!
Reagovat
Rafaeoli25
Tak když bude Kukuškin hrát tak jako dneska v prvnim setu pořád tak mu možná fandit začnu :)
Reagovat
smazaný uživatel
No nevím, já fandím především na základě sympatií.. u tenisu (jako sportu jednotlivců) to jinak nevidím... ale pokud chceš zažívat radost z trofejí, tak je Rafa správná volba...
Reagovat
aligo
tak to je mi tě líto kámo! :( fandit máš podle toho koho máš rád a kdo tě nějakým způsobem tě zaujmul. Ne tomu kdo má dobrý výsledky a když se mu přestane dařit tak fandit někomu jinýmu... Prostě podporovat toho svýho za všech okolností... ;) Tak to vidím já... klidně do mě :D já to snesu :P
Reagovat
Rafaeoli25
Tak já fandim na základě sympatií, to jste mi opravdu neporozumněli, fandim i Tsongovi, Dolgovi a mnoha dalším, kteří trofeje moc nesbírají..
Reagovat
safi1313
viděls někdy že by byl populárnější ten horší a slabší?.. proč mám fandit někomu kdo hraje styl bum bum, kterej když mu náhodou sedne tak s tím vyhraje jeden set v tiebreaku... Není lepší podivaná na gladiátora, kterej nevypustí jedinej míček, celej zápas jde výkon neuvěřitelně nahoru a dělá jeden vítěznej balón za druhým? Vamos... celej turnaj Rafa!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Nikoho nejmenuju, myslím to obecně. Odsuzuju tu "naplaveninu", která se vždycky nalepí na toho, komu se daří.. přirovnal bych k těm, kteří v posledních letech začli fandit Bayernu (nebo Dortmundu, to je ještě lepší příklad), pár let předtím Barca apod. Prostě si na náhodu vybrat jednoho z favoritů a modlit se, aby se mu dařilo..
Reagovat
Rafaeoli25
Tak mezi takový já opravdu nepatřim a třeba na MS fandim proti favoritům, třeba teď tlačim Chile :)
Reagovat
safi1313
;-) JIRKO POJĎ
Reagovat
Rafaeoli25
Fakt nádherný odpoledne vidět za sebou Rafu a Máři v takový ráži..díky vážení :)
Reagovat
smazaný uživatel
Nerejte do Anglanu. Prave kvuli tradicim je to nejlepsi turnaj.
Reagovat
Rafaeoli25
Kdyby se tak řídili tradicemi i co se týče muslimský imigrace..
Reagovat
Rafaeoli25
Mně to řvaní u Márie prostě nevadí, ona řve jako lvice a plně to souzní se silou jejích výkonů :)
Reagovat
smazaný uživatel
jezis marjaaa, vymen si pradlo!! ;)
Reagovat
Rafaeoli25
Trapáku, totéž bych moh já říct o fandech jinejch hráček, já se ale k takovejm ubohostem nesnižuju..
Reagovat
smazaný uživatel
kliiid, Mase jsem nezkrivila ani vlasek
Reagovat
dadaft
slyšel jsi někdy lvici?
Reagovat
Rafaeoli25
Tak rozhodně má k představě lvice blíž než Kvitulinka nebo Azara :), jinak její řvaní je určitě přirozenější než to co předvádějí Azara, Schiavone a další, to jsou hrozný uměle vytvořený skřeky..
Reagovat
smazaný uživatel
Cože?! :-DDD
Reagovat
Rafaeoli25
Tak mě zas přijde směšný když za lvici někdo pokládá PK jestli narážíš na to..:)
Reagovat
smazaný uživatel
Petra bojuje jako lvice, ona nerve jako lvice, jen takovy mensi rozdil a detail :P
Reagovat
Rafaeoli25
Tak i co se týče boje mi Máři vychází líp, sorry :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jestli za legitimní způsob boje považuješ i to její nechutný vřískání, tak ano. ;-)
Reagovat
Rafaeoli25
A ty myslíš že tim řvanim vyhrává svoje zápasy? Jestli je to z něčí strany taktika, tak ze strany Azarenky nebo Schiavone, ale ani těm to nevyhrává zápasy..
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud jim to hekání nijak nepomáhá, pak by jistě nebyl problém to od příští sezony zakázat. Jenže kdykoli by se tohle někdo pokusí navrhnout, okamžitě je odmítnut s tím, že vlastně hekat "musí", protože jsou tak naučené a že by nehekat pro ně byl problém. Obojí naráz se ale vzájemně vylučuje, musíte si vybrat.

P.S.: že ani Maruš nemusí hekat, když nechce, a dokáže s tím vyhrávat, to jasně deklaruje památné wimbledonské finále se Serenou, kde byla zticha. A vyhrála. Takže ano, i z její strany se zjevně jedná o úmysl, nikoli nutnost.
Reagovat
smazaný uživatel
Co je na tom směšného? Jednak se tak Petře díky její bojovnosti přezdívá už dlouho, jednak se pořádně podívej na český státní znak, jaké zvíře mu dominuje, kdybys náhodou nevěděl, proč zrovna lvice ;-)
Reagovat
Rafaeoli25
Já neřikám, že nebojuje, jen jí srovnávám s Mářou a tvrdím, že ta si tohle označení zaslouží víc, toť vše, nic ve zlym :)
Reagovat
smazaný uživatel
Já tvrdím, že jsi vůbec nepochopil, proč se lvice říká zrovna Petře. Maruš má už dlouho rezervovanou jinou kočkovitou šelmu - sibiřskou tygřici. ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Jestli ti nevadí řvaní u Marie, tak ti nemůže vadit u nikoho. Upřímně jediné hekání, které mi nevadí (čistě zvukově) je to od Ivanovič
Reagovat
smazaný uživatel
Pardon, vzpomněl jsem si na Berlocqa, to je ještě větší případ než Mařena :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jojo to je asi nejvíc sexy hekání na okruhu. :)))
Reagovat
smazaný uživatel
Ivanovič, ne Berlocq, abychom si rozuměli :D
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
Rafaeoli25
Každýmu vadí něco jinýho, mně naopak nejvíc vadí skřeky Schiavone a Azary..
Reagovat
Mayo
kriste na nebi tá Riske je labilná...bodaj by dostala kanára
Reagovat
kada.tom
taky že ho dostane ... neskutečná labilita :-/
Reagovat
smazaný uživatel
Hezky, pěkný obrat z 1:3 na 6:3! :) Zároveň musím měnit plán - původně mi v televizi měla jít Masha a na notebooku Anička. Teď mi na notebooku běží fotbal. Až Masha dohraje (doufám, že brzy), tak ji v televizi vystřídá fotbal a na notebooku pustím basket ČR - Korea. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Hned v úvodu 2. setu parádní brejk! :)
Reagovat
smazaný uživatel
A koho to zajímá co si pustíš na notebooku? To si piš na FB a ne sem. ;)
Reagovat
slacker
Pokud UZ nejsi v ignoru kniZete IgnOra tak co nevidet budes dalsi, ctyricaty prvni :-)
Reagovat
smazaný uživatel
:))) Asi jsem, celkem jsem ryl do Marfuši během Roland Garros. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Mna tá info napríklad pobavila, takže kludne prispievaj aj takéto pikošky..

Ja mám v TV futbal a tenis ma dnes už nezaujíma, jednoduché..Síce, ak by Giraldo vyhrával 2:0 na sety, možno by som sa začal zaujímat..
Reagovat
smazaný uživatel
Občas si musím ten ignor deaktivovat, abych věděl, co se tady vůbec děje. Někdy mi totiž unikají souvislosti (jako třeba teď). :D Ale pokouším se na ignorované vůbec nereagovat... Přemýšlím, že bych fakt veřejně vyvěsil můj seznam ignorovaných, aby někteří nemarnili čas reakcemi na mě a věděli, na čem jsou (ano vencape, jsi tam za ty kecy). :D

Jinak si myslím, že je tady sportovní diskuse, takže takové informace sem patří. :) Stejně tak komentuju dění (hlavně fotbal) na svém Twitteru (Facebook nemám). :D
Reagovat
smazaný uživatel
:)) Co dodat no? zajímalo by mě, jak reaguješ na odlišné názory v reálném životě, kde lidi nemůžeš jen tak odfiltrovat. I když to bude vzhledem k tomu, že mě máš v ingnoru asi řečnická otázka.
Reagovat
safi1313
dle kamer... že by mohl aspon Jirka dneska dohrát...nebo se mi to jen zdá...?
Reagovat
Rafaeoli25
Mária úspěšně navazuje na finále RG, to jsou opětně fantastický výměny, paráda! :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, začátek byl jako obvykle slabší, ale teď už se na to kouká mnohem líp. :) Ještě trochu omezit ty dvojchyby by to chtělo...
Reagovat
Rafaeoli25
Já se před ní sklánim, co s touhle výškou (na ženu) všechno doběhne to je prostě obdivuhodný, žádná výměna pro ní neni ztracená, takovej Rafa v sukni..bravo :)
Reagovat
Mayo
Let´s go Riske
Reagovat
smazaný uživatel
Očekával jsem těžký zápas a zatím se to jenom potvrzuje... :(
Reagovat
smazaný uživatel
Důležité srovnání na 3:3! :)
Reagovat
smazaný uživatel
K té tradici nedělního odpočinku, za takového stavu jako dnes by měla jít tradice stranou a zápasy, které se dnes neodehrají, by se měly konat zítra, takže doufám, že pořadatelé dostanou rozum.
Reagovat
Rafaeoli25
Obávám se, že asi nedostanou..
Reagovat
aligo
přece jen ten odpočinek mají dnes :D
Reagovat
J.M.
Tak v první řadě by měli dostat rozum a snažit se zachránit co se dá. Ale ani aktualizovaný program tomu nenapovídá. Místo toho, aby některé mužské singly v programu přesunuli na start okamžitě po skončení deště, tak i v aktualizovaném seškrtaném programu je pořád mají zařazené až jako druhé zápasy v programu, v případě Janowicze s Robredem dokonce až třetí po ženském deblu (!) a singlu. Jestli to je skutečně jejich záměr a ne jen neaktuální informace, pak jsou kolosálně ultrahloupí.
Reagovat
Rafaeoli25
Tak jestli upřednostňujou i debly tak jsou fakt na palici..:(
Reagovat
Rafaeoli25
Pak ať někdo kritizuje vedení RG..
Reagovat
J.M.
A navíc, ten program tak jak říkám měl být sestavený už od začátku. Ne že ho tak mají operativně změnit až v nouzi. Pokud ví, že zítra má být volno a je poslední příležitost, jak odehrát 3. kolo mužského singla v prvním týdnu (a navíc je vysoká pravděpodobnost deště), pak prostě ten program už od začátku, tedy od včerejška, kdy byl zveřejněn, měl být sestavený tak, aby mužský singl byl vždycky jako první na kurtu. Tohle by mělo být pravidlem i na ostatních GS turnajích.
Reagovat
Rafaeoli25
Každopádně volný den je přežitek, ok když má být počasí dobré, může to tak být, ale když pořadatelé vědí, že bude lejt a nic se neděje? A dokonce jsou upřednostňovány fyzicky ne tak náročný debly na úkor náročných mužských singlů? Třeba pro Nišikoriho to může bejt hrob, ten to fyzicky určitě nezvládne když bude hrát na víc setů, ale ani ostatním to nepřidá, i těm odolnějším..
Reagovat
ludolf
Pokud si dobře pamatuji dřvější diskusi, ten odpočinek není kvůli hráčům, ale kvůli obyvatelům, je to podmínka pro pořadatele (asi s možnými výjimkami).
Reagovat
smazaný uživatel
Snad aspoň ta Sharapka vypadne, když už dneska nic jinýho... btw, když není možnost si vybrat, tak se jen potvrdily moje slova ze včerejška, že na centr měli dát radši Anču s Lisicki nebo Petkovic-Bouchard.. místo nepředvídatelnýho boje o postup tak uvidíme Rafovo vítězství 6:7 6:1 6:1 6:1, Sharapku 6:3 6:1 (+-) a Federera 6:3 6:2 6:4 ... k zblití
Reagovat
dadaft
kupovat první týden lístky na velké kurty může jen blázen nebo věrný fan velikánů.... - protože co tam obzvlášť u mužů uvidíš? ---- jo, jednou za čas překvapení, ale většinou srašlivou nudu, o které všichni dopředu ví, jak dopadne...
Reagovat
Rafaeoli25
Tak záleží na pavouku, od desátýho místa níž je taky spousta nebezpečných hráčů co dokážou překvapit, stačí si krom Rosola vzpomenout třeba na Benneteaua v r.2012, Fallu v r.2010, skoro na každym gs se uděje nějaký to překvapení..
Reagovat
smazaný uživatel
Já si teda myslím, že jestli je na nějakém Grand slamu šance k překvapení hned v prvním týdnu, je to Wimbledon, viz Nadalovy tahanice nejen v posledních dvou letech, Fedex (jeho špíl s Benetkou před dvěma lety nebo s Fallou) atd.
Reagovat
Rafaeoli25
Máš pravdu, i já chtěl původně napsat hlavně ve Wimblu..
Reagovat
smazaný uživatel
ty vole, já tu Sharapku snad fakt trefím, zatím 6:3 4:0 :D
Reagovat
smazaný uživatel
Tak konečně se dostane na Mashu... :)
Reagovat
Rafaeoli25
Taky se těšim :)
Reagovat
smazaný uživatel
Come on Alison! :DD
Reagovat
smazaný uživatel
Kdybych já tady fandil včera Venus, to by bylo keců... :D
Reagovat
slacker
Bylo a zcelas opravnenene. Dnes se ale jedna o neutralni boj dvou cizinek. Takze je to jedno kdo komu vice fandi.
Reagovat
smazaný uživatel
Já nefandím ani jedný, to bylo jen tak ze srandy.. :DD
Reagovat
smazaný uživatel
Vždyť já včera taky nefandil ani jedné. :) Chápu, že vy Kvitovci jste teďka vysmátí, protože Petra má úplně bez přehánění otevřenou cestu až do finále. Byl bych rád, aby jí to překazila Caro (pokud se utkají ve čtvrtfinále), ale bude to strašně těžké...
Reagovat
smazaný uživatel
Otevřený to má hezky, ale to měla loni taky a jak to dopadlo.. Já mám trochu strach o tu bolavou nohu. Snad to bude dobrý no.. A Caro se fakt nebojím.:D Když bude fit, tak by to finále snad mohla dát. A pak by to chtělo porazit ještě Serenu. :DD
Reagovat
smazaný uživatel
Upřímně, Petra loni zdaleka nehrála tak dobře. Jo, drobné zranění ji může trochu limitovat, ale když byla včera schopná zvládnout takhle náročný zápas, tak by to neměl být problém... A co na americkém betonu, tam by ses Caro bála? :D Já myslím, že na betonu by to bylo 50:50, ale na trávě má Petra velkou výhodu, o tom asi není sporu... No ale ještě v tom čtvrtfinále ani jedna není, stejně jako Serena ještě zdaleka není ve finále. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak na betonu ji Caro loni porazila v Cincinnati, ale tam si myslím, že se spíš Petra vyházela.. Letos hraje Petra na trávě fakt dobře. I Kozyta někde říkal, že první zápasy na trávě v Eastbourne hrála nejlíp za poslední roky. Překvapilo mě, jak hladce zvládla první dvě kola, včera s Venus to bylo fakt těsný. Klidně mohla vyhrát i Venus, byla i dva míče od výhry ve dvou setech. Teď nemá v pavouků nikoho, koho by nemohla porazit. Záleží jen na ní. Hrozně bych jí to přála, aby se jí minimálně to finále povedlo. O to víc po tom, jak ji tu někteří odsuzovali, že už nic nevyhraje, vypadne z top 10 apod...
Reagovat
smazaný uživatel
A na tom jako záleží, jestli se Petra vyházela nebo ne? :D Je jasné, že Caro ji asi nerozstřílela 50 winnery, ona má jiné přednosti. :) Krom toho, když prohraje hráčka typu Petry, tak je to většinou kvůli chybám a přehnanému riziku... Jinak souhlasím, že na trávě může Petra porazit každého, což ostatně v minulosti dokázala. Serenu třeba ještě nikdy neporazila, ale co není, může být. Serena je sice lepší než Venus, ale jistotou letos zrovna neoplývá. Na druhou stranu, v roce 2012 to bylo u Sereny v této fázi sezony hodně podobné a nakonec vyhrála Wimbledon, OH, US Open i TM. Jenom na jedničku jí to v předloňské sezoně už po tom výpadku na RG nestačilo...
Reagovat
VlS
Klid chlapci, o Caro se postará už Barča, bandita duší, srdcem i skutkem.
Reagovat
smazaný uživatel
Nejsem chlapec.. :D
Reagovat
slacker
BYl bych rad kdyby neco prekazilo tebe.
Reagovat
kada.tom
Snad pojede Máša domů :-)
Reagovat
kada.tom
Tak si říkám, jestli ty 1. sety má Rafa zapotřebí :-)
Ale ty zbývající sety naprosto fenomenální!
Reagovat
Rafaeoli25
Rafa to dělá jak Mária :)
Reagovat
kada.tom
Rafa sází neuvěřitelný forehandy!!
Reagovat
nitrotaj
Miluju ho.
Reagovat
Rafaeoli25
Jestlipak R_F i v tvém případě přiklusá a bude dělat narážky jako na mě..
Reagovat
Mayo
Rafa tam zahral zopár intergalaktických forehandov aj s parádnym zvukovým doprovodom (:
Reagovat
stopan
je jeden velky traged, od druheho setu kedy stratil podanie, nielenze kazi ale sa spolieha na to ze nadala pretlaci od zakladnej ciery, niekolkokrat zahral perfektny forehand do rohu, ale nepochopim tych tenistov ktory v tom momnte cakaju kym sa im ta lopta kopcom vo vzduchu pomaly vrati na zakladnu lajnu, a nejdu to do kurtu rozhodenemu nadalovi zabit do opacneho rohu. Okrem djokovica este niekto nadala nepretlacil od zakladnej ciary. Stale je to o istom, nadal je najrychlejsi hrac na kurte, doslova je odbornik na skriabanie stratenych lopt, tym najcastejsie nici koncepciu hracov, ti razom akoby nevedeli co maju hrat. nadala sa da len porazit jednou zbranou, a to rychlostou v hre, necakat kym padne obrany uder z rohu na zakladnu ciaru, ale ist to zabit do kurtu pokial nadal nie je vo svojej obrannej ulite sformovany.
Reagovat
smazaný uživatel
Souhlas s tím zabíjením úderů, přetlačit Nadala na základní čáře umí opravdu jen Djokovič!
Reagovat
Madrileno
Nishimu se to darilo v Madridu take od base lajny
Reagovat
stopan
http://www.youtube.com/watch?v=gw21Z-37JW0
2:41 a 5:47
toto na nadala plati rychlost v hre, nacakat zbytocne na laine, ale hrat co najskor po doskoku a dat to do protipohybu alebo do roha.
Reagovat
Stan_Borowitz
těmito zbraněmi porážel Nadala Davyděnko.
Reagovat
smazaný uživatel
mno, letos v rime(?) Simon jasne pretlacil Nadala. Jako asi jediny mu palil obihane forehandy do Nadalova forehandu. Simon, tam mel jine chyby, ale zezadu Nadala valcoval.
Ano pisu o Gillesi Simonovi :)))
Reagovat
stopan
spis nepozeral som ten zapas, ale bolo to asi nieco podobne ako tie viacere zapasy s nadalom, supery hraju 1 a pol setu skvele, potom pride kriza ktoru neprekonaju a hra ide o stupen dole a Nadal zrychly a zacne vsetko vracat. Simon asi tie klucove momenty vtedy zvladol.
Reagovat
smazaný uživatel
Zozadu Simon Nadala valcoval?..:-)

Áno, možno sa mu v tejto disciplíne vyrovnal a miestami dokázal prekvapit, no že by ho prehrával alebo ho valcoval, to sú rozhodne silné slová..Skoda , ze nevidíme bilanciu dlhých výmien z toho zápasu , lebo dokonca by som si tipol, že Nadal mal mierne navrch..
Reagovat
smazaný uživatel
jj, pro me to bylo valcovani. Navic, nebat se behem jedne vymeny hrat opakovane na Rafuv forehand... To jsem videl poprve, taktiku hrat pres jeho forehand. Jasan, Simon hral na uplne riziko, takze parkrat ustrelil, pak odesel na fyzicku a Rafa navic zacal hrat hodne utocne.
A drzel s nim krok 2 a pul setu.
Reagovat
Rafaeoli25
Taktiku hrát do jeho fh už zkouší řada hráčů, ne jen Simon..
Reagovat
smazaný uživatel
ok, Nadala zas tak nesleduju. ale fakt uz nekdo hral obihany forehand do Nadalova forehandu? Nemyslim 1x, 2x ale systematicky.
Reagovat
smazaný uživatel
Simon je nebezpečný hráčik, ja som podobný priebeh aj čakal, hlavne má dobrú defenzívu, ktorú hrá v takých uhloch, že je zároveň jeho ofenzívou..

Ale ako si písal, Rafa potom este viac pritvrdil a Simon už nestíhal a bol pri úderoch neskoro a kazil..
Reagovat
smazaný uživatel
Kukushkin v 3. setu byl úplně jiným hráčem než v 1... V 1. hrál agresivně a přesně, nyní je pasivní a bezradný. Je jen otázkou času, kdy Nadal zápas uzavře...
Reagovat
Roger_Federer
Ano, upe stejne jako Klizan a Rosol.
Reagovat
J.M.
Nejen oni. Tohle je snad nejklasičtější z klasictějších scénářů Nadalových zápasů. Soupeř začne nadějně, potom zvadne a Rafa to zválcuje.
Reagovat
Davor1
Dokonca sa to isté stalo aj Djokovi vo finále FO...
Reagovat
smazaný uživatel
To má Nadal trika na jedno použití?? :D
Reagovat
ReadyTeddy
nejspíš si může dovolit :D
Reagovat
Rafaeoli25
Tak jeden hollywoodskej herec to má takhle dokonce i s botama, co je proti nim tričko..:)
Reagovat
smazaný uživatel
Dnes to nevypadá na to, že by se mělo hrát jinde, než na centru
http://www.wimbledon.com/en_GB/weather/index.html

a zrovna v nědeli kdy se nehraje se má počasí mírně zlepšit. To je vážně na palici :-/
Reagovat
kada.tom
Reagovat
MarcelPersch
Nádhera jak Rafa stojí tak blízko čáře na returnu, určitě z něj pak mají i soupeři větší respekt než když je 3m za BL.
Reagovat
Davor1
Máme po zápase, Nadal sa rozohral a Kukuškinovi naopak odišlo všetko. To už bude mať rýchly spád. Ani to ďalej nebudem pozerať, zapnem si asi až Rogera.

V osemfinále očakávam opäť podobný priebeh ako dnes, Veselý ani Kyrgios nie sú pre Nadala nijakou hrozbou. Tá príde až o kolo neskôr, kde čakám Nishiho a ten už má naozaj všetky páky nato, aby na tráve Rafu porazil, ak bude teda fyzicky na tom dobre.
Reagovat
Denis92
skor Raonic
Reagovat
Rafaeoli25
Já taky věřim na postup víc Nišimu než Raoničovi, ten tam zatim nic extra nepředvádí..
Reagovat
Davor1
Raonič je na tráve najslabší a Nishi ho poráža aj na jeho lepších povrchoch.
Reagovat
Rafaeoli25
Je to fakt zvláštní, že Raoničovi to na trávě moc nejde, nevim kde je zakopanej pes..
Reagovat
Davor1
Podobne je na tom aj Isner, asi majú pri svojej výške problémy s nižším odskokom a tiež pohybom, ktorý je na tráve dosť špecifický.
Reagovat
smazaný uživatel
To je celkom jednoduché..Pre také dvojmetrové hovado nie je nič jednoduché lietať na klzkej zľava doprava..Navyše aj slajzy mozu tomuto typu tenistu robit problém....

A áno, aj Goran mal skoro dva metre, ale ten hral servis volej, kdežto Raonic ak nezahrá priamy bod zo servisu, tak ide cez výmeny..Podla mna moze prehrat aj s Kubotom..
Reagovat
Rafaeoli25
Proč hovada?
Reagovat
smazaný uživatel
To nie je žiadne negatívne expresívum..Skor výraz, ktorý v slovenčine zvýrazňuje jeho mohutnosť..
Reagovat
Rafaeoli25
Tak to jo, každopádně já se před nima sklánim, jak se Raonič zlepšil na antuce to je fantastický, ale i Isner když má den uběhá spoustu těžkých výměn, zaslouží si velkej respekt, oba..
Reagovat
Rafaeoli25
Pokud bude Rafa hrát tak jako dnes, tak ho Niši na tři vítězný nedá..
Reagovat
nitrotaj
Kdyby to byl stejně kvalitní nebo snad lepší tenis jako letos v Austrálii, tak by to bylo super.
Reagovat
Rafaeoli25
Tak ten zápas v Austrálii se mi tolik nelíbil, Rafa tehdy nehrál to co umí, snad jedině v sf s Rogem..
Reagovat
Davor1
Tak Kei je úplne niekde inde ako Kližan, Rosol a Kukuškin. Už Rosol mal Nadala na lopate, v tom druhom sete rozhodla jedna loptička, ktorú Rosol v TB pokazil.
Je mi jasné, že poraziť Rafu na 3 víťazné je extrémne ťažké, ale na tráve sa to dá a Kei tu zatiaľ hrá vo veľkej pohode a forme, nehovorím, že mu nejak extra verím (akurát mu veľmi fandím), ale určite má väčšie šance, ako jeho doterajší súperi.
Reagovat
Rafaeoli25
Niši že je někde jinde? On někdy servíroval takovym způsobem jako Rosol? Ano, ve hře lepší rozhodně je, na servisu ale ani ani náhodou..
Reagovat
Davor1
Ako môže servírovať ako Rosol, keď má o 20 cm menej? Podľa mňa má dosť dobrý servis na svoju výšku, za posledný rok ho výrazne zlepšil a prejavilo sa to aj na rebríčku. Už v prvom kole mal dvojmetrového De Scheppera, ktorého dal v troch setoch a neponúkol mu ani jeden BP. S Raoničom nedávno vyhral v dvoch TB. Karloviča vo finále v Memphise porazil v dvoch setoch, v druhom v TB mu dal 7-0.
Vážne nemá zlý servis. Má však skvelý return, preto nemá so servismanmi problémy. Plus super pohyb. Jediná slabina je tá fyzička a náchylnosť na zranenia :/
Reagovat
Denis92
Staci si spomenut aj nedavno na Madrid, kde Nadala drtil vo finale na antuke, az kym sa nezranil..
Reagovat
Rafaeoli25
Tak ale nedělej drama z Rafových problémů s Rosolem, ten prostě první dva sety podával jak ďábel plus trefoval parádní returny na base, s tim by nic neudělali ani Nole, Andy a Rog..
Reagovat
Rafaeoli25
Tak madridský podmínky jsou specifický a Rafa tam nikdy moc nezáří, navíc v tom zápase to od něj nebylo dobrý jako potom celej další tejden v Římě, teď bude napumpovanej sebevědomim z RG a otočenej zápasů ve Wimblu..
Reagovat
Davor1
Tak keby hral s Andym či Rogerom, k takým returnom by sa nedostal.
A Rafa tie 2 sety hral vážne slabo, nebolo to len o Rosolovi...
Murray má v osemfinále servismana Andersona, ten je prakticky vo všetkých aspektoch o niečo lepší ako Rosol, ale stavím sa, že ho Andy dá v pohode v troch setoch...ide proste o ten celkový herný prejav na tráve, ktorý u Nadala nikdy nebude taký, ako u RF a AM. Čo ale neznamená, že nemôže Wimbledon vyhrať, ako to už dvakrát ukázal :/
Reagovat
Rafaeoli25
Tak z druhýho servisu by Rosol dokázal trestat i Andyho a Roga, každopádně Rosolův servis s Rafou byl prostě brutální, takhle jsem Andersona nikdy servírovat neviděl, jde o styl servisu, Rosolův servis je na trávě jednoznačně nebezpečnější než Andersonův..
Reagovat
Davor1
Prečo ma potom Anderson na tráve kariérnu bilanciu 28/20 a Rosol 8/12 ?? Rosolov servis mi nepríde o nič lepší ako servis iných podobne vysokých hráčov, to by mu musel padať celý zápas, čo je nemožné...
Efektívny servis a k tomu aj prispôsobenú hru na tráve mal Sampras či Ivaniševič, nie Rosol, ktorý tam vyhral za 10 rokov 8 zápasov...
Reagovat
Rafaeoli25
Tak ale Rosola před rokem 2012/11 s tim dnešnim nemůžeš moc srovnávat, do pětadvaceti to byl chalengerista, vyzrál až v posledních letech, každopádně v těch prvních dvou setech a v tom pátym předloni by si neškrt nikdo, nejen Rafa..
Reagovat
Rafaeoli25
Ti Angličani jsou divný, pustí do země kdejakýho muslimskýho fanatika, ale trenérku elitního hráče ne, to je prostě postavený na hlavu :(
Reagovat
Rafaeoli25
Navíc ještě zároveň i jeho manželku..
Reagovat
smazaný uživatel
What? O co jde prosím, dej info:-)
Reagovat
Denis92
Uz sa nikedy vo Wimbledone hralo aj prvu nedelu?
Reagovat
Rafaeoli25
Hrálo, teď nevim jestli jsou to tři nebo čtyři roky zpátky..
Reagovat
J.M.
Ano, v letech 1991, 1997 a 2004.
Reagovat
Denis92
To si pamatas z hlavy? :) Od coho to zavisi? Lebo ja v tom vidim docela velky problem.. si neviem predstavit, ze by dnes niektori vobec nezacali hrat svoje zapasy a v pondelok by dohravali 3.kolo a zaroven by mali hrat aj 4te..
Reagovat
J.M.
Z hlavy ne, ale co si pamatuju, tak to tehdy bylo ze stejných důvodů, prostě museli ustoupit tlaku těch, co říkali, že to není pro některé hráče fér. Přestože tomu ustupují velmi, velmi neradi, a teď po zavedení střechy doufali, že už k tomu asi nikdy nedojde.

Nevím, jaký mají systém a kritéria, ale být jimi, tak pokud dnes počasí umožní aspoň něco odehrát, tak by měli jednoznačně využít všechny dostupné kurty, bez ohledu na původní rozpis, a prioritu dát singlu, a především mužskému. Pokud je mužský singl naplánovaný až po něčem jiném, tak jednoznačně změnit program a dát ho okamžitě. A pokud by skutečně dnes někteří chlapi nestihli odehrát 3. kolo, pak bych opravdu jako férovou možnost viděl ten zítřek, tradice musí jít stranou, fair play musí mít přednost.
Reagovat
Davor1
hralo, ale vtedy bol sklz oveľa väčší ako jeden deň, takže zajtra to určite nehrozí...
Reagovat
Rafaeoli25
Pokud se to bude odkládat až na pondělí tak je to nespravedlivý, pokud by někdo z dotyčných prošel až do finále tak bude muset v druhym týdnu odehrát pět min.třísetovejch zápasů, to je velký znevýhodnění..
Reagovat
Davor1
To áno, ale v tomto spravodlivosť neexistuje, na Grandslamoch je proste počasie faktor, ktorý môže ovplyvniť celý turnaj, pre niekoho pozitívne, pre iného negatívne, ale to si nikto nevyberie.
Tsonga napríklad hral od pondelka až do piatku, keďže v prvých dvoch kolách sa jeho zápasy prerušili a dohrával na druhý deň.
Osobne by som bol radšej, keby sa hralo aj zajtra, ale v tomto proste konzervatívni briti asi neustúpia a kým nie je situácia kritická, tak sa v nedeľu hrať nebude...
Reagovat
Rafaeoli25
Tak ale u Tsongy to byly jen dohrávky, ne tříčtyřhodinový další zápasy, jinak počasí faktor je ano, ale raději se vykašlat na starý pravidlo než z toho zbytečně udělat nespravedlnost..
Reagovat
Denis92
Tak podla mna aj jeden zapas je sklz, zvlast pre muzov..Ak by pondelok isli hrat este len 3.kolo tak to by bol velky problem.
Reagovat
Rafaeoli25
Přesně tak..
Reagovat
kada.tom
Tak takovej tenis se mi od Rafy líbí, krásně agresivní :-)
Paráda, jen tak dál :-)
Reagovat
Rafaeoli25
Neskutečně agresivní returny a bh, takhle jsem ho hrát ještě neviděl, fakt paráda..
Reagovat
Vojtiik
hravat rafa takhle agresivne casteji, tak ho mam snad i rad, druhy set famozni
Reagovat
Rafaeoli25
A pak že toho není schopen :)
Reagovat
Vojtiik
zkus mě prosím komentovat co nejméně, já bych nerad rozšiřoval ve filtru duo Cico, Frndina.. děkuji:)
Reagovat
Rafaeoli25
A já tě snad přehnaně komentuju nebo ti vadim? Tak ok, dobře že to vim..
Reagovat
smazaný uživatel
No teda, tenis sleduju sice jen 3 roky, ale takhle agresivní returny od Vamose nepamatuju, škoda že to nezkouší častěji i jinde
Reagovat
smazaný uživatel
Ono je to dáno hodně i postavení na returnu, už předevčírem tu někdo psal, že Rafa chodil na Rosolův servis blíž, než obvykle od určitého okamžiku (asi druhého setu). Rozhodně by takhle mě hrát na rychlejších površích - v hale.
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, to postavení je dost aktivní, ale ono je to i v těch úderech, který jsou dobře umístěný, a často je z nich hned winner
Reagovat
Rafaeoli25
Fakt monstrózní returny, kterými teď překonává i Noleho..
Reagovat
smazaný uživatel
zas neprehanaj, kukuskin to z druheho servisu podava ako errani...
Reagovat
nitrotaj
To byl neskutečný forehand.
Reagovat
kada.tom
Rafa začíná úřadovat a Kukushkin začíná taky kazit ..
Reagovat
Rafaeoli25
Rafa s Kukušou zatim parádní tenis :)
Reagovat
rod_laver
to je strašný, jak zdržuje..
Reagovat
kada.tom
Rafa má brejk! Super, konečně :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Zápas bohuzial nesledujem, no Rafa opat v manku..Aký tenis predvádza?..Moc neverím, že to je Kukushkinom..
Reagovat
MarcelPersch
Rafa nehraje nijak špatně, ale je to hala, takže žádná hitparáda, Kukushkin do toho mlátí hlava nehlava a často mu to vychází....
Reagovat
smazaný uživatel
Dik..No uvidíme, druhý set vyzerá už v poriadku..Ale ťahanice s Kukushkinom, ktorý naozaj nie je žiadny ranar nenaznačujú nič pozitívne, čo do kontextu ďalšej fázy turnaja..Na druhú stranu, každy zápas je iný a nie vždy bude pršať..
Reagovat
MarcelPersch
do dneška ranař nebyl :D , btw. začíná kazit a v Rafovi se začíná probouzet býk.
Reagovat
Rafaeoli25
Špetný náhled, Kuku hrál v prvnim setu skvěle, šlo mu bezvadně podání a trefoval prakticky všechno, s takovym tenisem by držel krok i s Nolem, Andym a Rogerem..
Reagovat
Rafaeoli25
A vzpomeň na Wimbl 2010, kde ho Haase a Petszschner proháněli tři sety a nakonec si v pohodě došel pro titul :)
Reagovat
Rafaeoli25
Tak zápas to je velmi kvalitní, o čemž svědčí 28 winnerů v prvnim setu..
Reagovat
Roger_Federer
A nervozni loutkar Toni..to sem jest nevidel.
Reagovat
Rafaeoli25
Jdi někam..a Mirka nervózní neni?
Reagovat
kada.tom
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaau ... snad Rafovi nic extra není :-(
Reagovat
Roger_Federer
neprijde ze Kukusin vypada jak mladsi bracha Stepanka??
Reagovat
Fandina
Až na to, že podle mě vypadá mlaději Radek.
Reagovat
Davor1
Lieta to tam neskutočne rýchlo, myslím, že kombinácia trávy a haly je pre Nadala to najhoršie, čo môže byť ;) Neverím veľmi Kukushkinovi, že udrží tú úroveň až do konca, podobne ako Kližan s Rosolom, ale pod strechou sú jeho šance rozhodne výrazne vyššie, rozhodne asi ten druhý set...
Reagovat
smazaný uživatel
Teď se mě vybavila taková paralela, hádejte kdo seděl v rosolovém boxu při onom památném zápase v roce 2012? Ano byl to Michail Kukuškin, slyšel jsem tehdy nějaké divoké teorie, že je to Rosolův milenec, nicméně by nebylo na škodu, kdyby si na nějaé ty fígly vzpomněl. Ale tomu teda pranic nevěřím. :)
Reagovat
Fandina
Seděl tam, protože s ním hrál debla.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Rafa se zlepšuje, už prohrál první set později než v prvních dvou kolech, jinak takto v hale se na ten tenis dívá moc pěkně, míče létají rychle, winner střídá winner. Škoda, že není nějaký halový GS.
Reagovat
Vojtiik
Rafa teče a tady se to neřeší :-O ... Kuku dost riskuje, ale pod tou strechou to lita uzasne rychle, jiny sport najednou
Reagovat
J.M.
Přesně tak.

Ale je to hra na ostří nože, málokdy taková hra, kterou Kukuškin předvádí, může vydržet celý zápas bez pokesu úrovně a kiksů. Nicméně zatím se mu to daří dobře a jsou to moc pěkné přímé rány k lajnám. I tak to ale musí být frustrující, proti skoro každému jinému hráči by spousta těch úderů byla vítězných, ale Rafa dobíhá a vybírá skoro všechno, je hrozně těžké výměnu vyhrát, je to věčný boj.
Reagovat
smazaný uživatel
zase prohrál první set ... no, alespoň si na tý trávě pořádně zahraje :)
Reagovat
MarcelPersch
Rosol, Darcis, Kukushkin..... snad se pletu
Reagovat
kada.tom
klasika - ztracnej set na začátek ... zatím jsem v klidu :-)
Reagovat
MarcelPersch
Je nějaká šance, že po setu stáhnou střechu, protože Kuku hraje přesně jako Rosol a tady v hale mu to vychází....
Reagovat
smazaný uživatel
ved prsi co chces stahovat...
Reagovat
Denis92
Neni,pretoze stale prsi..a myslim, ze ak sa raz zacne hrat pod strechou tak potom sa tak musi hrat cely zapas.
Reagovat
Frick
A když pak vyjde slunko, není tam jako ve skleníku?
Reagovat
Denis92
Nie..nato je tam klimatizacia. Preto vzdy ked sa prerusi zapas a zatiahnu strechu, tak sa caka este dalsich cca 15minut kym sa vytvoria dobre klimaticke podmienky.
Reagovat
Frick
http://www.itftennis.com/procircuit/tournaments/women's-tournament/info.aspx?tournamentid=1100031854

Ale tohle je zajímavé. Denisa je jedničkou v kvaldě, tak by se jí asi mohlo hodit, aby Andrea šla dál v deblu. Pokud by dnes Andrea vypadla, tak by zřejmě tu 50-tku hrát chtěla. Vzhledem k tomu, že body potřebuje a to dost nutně...
Reagovat
Frick
Barča je tam jako no. 3... i kdyby v pondělí vypadla a 1. kolo by měla ve ST, tak se asi na to vykašle, co?

Teda, je to vůbec možný? Hrát v jednom týdnu dva turnaje?
Reagovat
dadaft
Contrexeville teď Barču opravdu netrápí, bych řekl. ))
Reagovat
tommr
pravidla to pokud vím umožnujou pokud hráčka ty turnaje nehraje současně ...
Bára se ale do Contrexeville přihlašovala v době kdy jistě netušila, že ve Wimbledonu dojde tak daleko a je proto téměř jistý, že tam nepojede i kdyby v pondělí vypadla. Ve Wimbledonu navíc hraje i debla spolu s Date-Krummovou ...
Reagovat
EllNino
a nějaký ITF jí fakt nevytrhne, není stroj :D
Reagovat
tommr
jj bodů si ted ve Wimbledonu nahrála dost a pokud je ještě navíc zraněná tak se spíš potřebuje dát do pořádku ...
Reagovat
smazaný uživatel
Které dvě blonďaté sportovkyně dneska slaví narozeniny? Napovím, že jedné je 18 a druhé 26. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jedna je Donna, tu druhou nevím.. :-)
Reagovat
Frick
Je to Maki :O) To už je velká holka :o)
Reagovat
smazaný uživatel
Ta druhá jsem já, když svoje věková čísla různě pomíchám, mohla bych se tam vejít :D:D
Reagovat
smazaný uživatel
Donna je správně a tu druhou nemůžu napovídat, protože bys hned uhodla... Ale není to tenistka. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, Frick má pravdu. Sice ho mám v ignoru, ale má pravdu. :D
Reagovat
slacker
Ten ignore asi nebude tak dusledny knize Ignore nebo snad primo Stoupa osobne?.
Reagovat
Frick
JJ, Vladyka byl skvělej..... Knííííížooooo :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Ono už zase prší?

Tak kdo se nudí, může se jako já dívat na basket Austrálie - Japonsko (MS do 17 let v Plzni a Klatovech)... :)
http://www.youtube.com/watch?v=cWS0dfO3wQw
Reagovat
Jabadu
Tygr z Mompračemu zatím dostává na zadek. Hlavně se nenechat rozhodit. :-)
Reagovat
dadaft
:::::: Zvonareva - Diyas :::::::
Zarinu neznám, myslel jsem že to bude nějaká mladá ostrá puška ve formě --- ale když ji vidím hrát, tak nevidím důvod, proč by si s ní Věra neměla poradit - - - - - přitom kurzy jdou naopak...
Reagovat
smazaný uživatel
Zarinu neznáš? Vždyť několik let trénovala na Štvanici a žila v Praze. :)
Reagovat
dadaft
po jméně a vím, že trénuje v Praze - ale nikdy hrát, jestli se nepletu...
Reagovat
smazaný uživatel
Tak ona už v Praze asi nežije (na webu WTA má Almaty). Ty ses nedíval, jak hrála 1. kolo RG proti Petře Kvitové?
Reagovat
dadaft
jo, možná jsem kousek viděl, ale nespojilo se mi to, nevím,,,,,,,,
Reagovat
dadaft
na druhou stranu porazila Mladenovič a Suarez-Navarro.
Reagovat
smazaný uživatel
Nerad to říkám, ale porazit v letošní sezoně Kiki není zrovna nic neobvyklého... :(
Reagovat
Frick
Řeko-Malajsijec narozený v Austrálii, zajímavé...
Reagovat
smazaný uživatel
V souvislosti s původem Kyrgiose jsem si vzpomněl na 3 legendy amerického tenisu:
1. Sampras - pochází z původem řecké rodiny (matka pochází ze Sparty, otec má řecko-židovský původ).
2. Agassi - jeho otec, Emannuel Aggasian, známý dnes jako Mike Agassi, je Íránec s vazbami na Arménii.
3. McEnroe - ale nejzajímavější to je u "Bigmaca". McEnroe není rodilým Američanem, narodil se v SRN, matka Němka, otec Ir. McEnroe tak třeba nemůže kandidovat na úřad amerického prezidenta, zatímco český ministr Jiří Dienstbier ml. ano (neboť se narodil ve Washingtonu).
Reagovat
tommr
ve Wimbledonu se konečně začalo hrát a zápas Jirky Veselýho proti Kyrgiosovi vysílá přímým přenosem Nova Sport ... :)
Reagovat
safi1313
super začátek ;-)
Reagovat
EllNino
yeah 3:0 ! :D
Reagovat
kada.tom
a to ho Jirka brejkl a přitom Kyrgios vedl při svým servise 40-0 :-)
Reagovat
tommr
Jirka to měl velice dobře rozehraný. Doufám, že ho ta pauza nějak nerozhodí ... :(
Reagovat
VlS
Serena >Alizé ve dvou
Genie > Andrea 2:1
Angie > Katuše 2:1
Marie > Alison 2:0
Reagovat
VlS
Chybka Angie >Kirsten 2:0
Reagovat
smazaný uživatel
Genie < Andrea 1-2
Marie > Alison si myslim ve trech
Reagovat
spaniel
Souhlas. Plus jeste nevěřím Kerber na 2:0, podle me to bude vyrovnane.
Reagovat
kada.tom
souhlas :-)
i když spíš si myslím, že to Genie zvládne taky ve dvou :-)
Reagovat
Mayo
Serena, Genie, Angie a dúfam, že Alison :D
Reagovat
dadaft
VlS - co ty další zápasy?
Reagovat
anajka
Pre toto mám Wimbledon najmenej rada. Nevysiela ho Eurosport, UPC zrušilo Novasport, Dajto vysiela málo a s hrozným komentárom, včera podvečer, keď som si išla konečne sadnúť k tenisu, Dajto už tenis nevysielalo. Dnes popoludní, keď mám voľno a čas, sa rozprší a nehrá sa,v nedeľu, keď mám čas a voľno je vo W voľný deň a nehrá sa. Omnoho viac vidím v tv z GS tenisu z Austrálie a Ameriky ako z Európy.
Reagovat
dadaft
jo, volná neděle je jediná tradice, kterou na Wimblu nemám rád --- v pondělí se toho zbytečně hraje moc najednou. ((
Reagovat
Davor1
Dajto sú banda neschopných amatérov, včera som sa tešil, že si pozriem večer Andyho a oni po Cibuľkovej zápase Wimbledon zrušili a dali tam Walker texaský ranger a asi 4 časti 2 a pol chlapa. To je neuveriteľné, majú licenciu na Wimbledon a oni namiesto toho opakujú seriály, ktoré tam chodia dookola už 5 rokov.

A tí komentátori, to je katastrofa. Chlap nevie rozoznať breakball od breaku, nevie absolútne nič o hráčoch, o turnajoch, vyzerá to akoby človek, ktorý vôbec nesleduje tenis sa mal za 2 dni naučiť základné pravidlá a hneď komentuje.
Ja mám Wimbledon najradšej ale tiež mi vadí, že ho nedáva Eurosport s kvalitným komentárom a Game, set and Mats k tomu ;)
Reagovat
Mayo
bez debaty súhlasím...dajto je jedna veľká bieda...a včera ma nas.ali tým, že po DC už nič iné nedávali
Reagovat
smazaný uživatel
Souhlas, Wimbledon měli vysílat do osmé, místo toho dali Walkera...
Reagovat
Denis92
To je dost pruser, ak bude prsat dlho a nestihnu sa odohrat vsetky zapasy, nakolko zajtra je volny den a v pondelok hraju muzi aj zeny 4.kolo.
Reagovat
dadaft
:::::: Bouchard - Petkovič ::::::
stačí se podívat na čísla a je jasné, že i když jde v obou případech o univerzální hráčky, obě by v případě volby tráva x antuka zvolily antuku. všechny tři vzájemné duely, každý na jiném povrchu, vyhrála Andrea, dnes se poprvé potkají na trávě.
Genie ve W přehrála jasněji lepší soupeřky než Petko,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,, přesto mám divného tušáka, že to bude vyrovnané. ???
Reagovat
Davor1
Eugenie hrala proti Hantuchovej výborne, Soler- Espinoza sa nedá brať na tráve ako nejaká skúška, tú proste musela poraziť 2-0. Petkovič tiež nemala žiadne náročné súperky ale s Begu mala nejaké zdravotné problémy, niečo s nohou, mala aj medical... Bouchard sa na GS tohto roku darí a verím, že dnes to potvrdí a pôjde ďalej, kde však už asi bude so Serenou konečná...
Reagovat
Mayo
No sakra, prší...hrať pod strechou pre RAfu nič moc ... snáď to ale zvládne, vamos
Reagovat
Frick
Tak nám zabili Ferdinanda!
Reagovat
dadaft
"Kerýho Ferdinanda, paní Müllerová?" otázal se Švejk, nepřestávaje si masírovat kolena, "já znám dva Ferdinandy. Jednoho, ten je sluhou u drogisty Průši a vypil mu tam jednou omylem láhev nějakého mazání na vlasy, a potom znám ještě Ferdinanda Kokošku, co sbírá ty psí hovínka. Vobou není žádná škoda."
Reagovat
Frick
Můžu se zeptat, jak je to v AEC s jahodama? Je to hojně prodávanej artikl u stánků s občerstvenim nebo třeba je každej návštěvník dostává jako present? A jáký jsou tam třeba relace cenový u dalšího občerstvení? něco mi říká, že člověk má chuť zůstat o žízni a hladu. Dokázal bych si představit 0,5l coly třeba za 4 GBP...
Reagovat
tommr
snad se bude moct hrát aspon od 15:00 kdy na NovaSportu/Fandovi končí motorky (jako obvykle na obou kanálech zase vysílaj úplně stejnej program) a začne se vysílat tenis ...
Reagovat
smazaný uživatel
Tak na centrkurtu se bude hrát určitě...
Reagovat
smazaný uživatel
na kurtu č. 3 už je dole plachta, ale ty mraky nahoře vypadají nehezky :-(
Reagovat
dadaft
i radar a prognóza vypadá nehezky - dneska to asi bude divočina.
Reagovat
smazaný uživatel
jinak z jednoho serveru okolo 13. hod. oblačno, 14.-16. hod. déšť, 17.-21. hod. oblačno a od 22. zase nějaké kapky...Nejvíc dešťě okolo 15. hod. Tak uvidíme, třeba se to Wimblu nějak vyhne :-)
Reagovat
tommr
bohužel na centr vybrali 3 nejnudnější možný zápasy. Nevím koho může opravdu zajímat jak superfavoriti vytírají kurt s naprostejma outsiderama ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
Ve sportu není dopředu nikdy nic jistého... Ale přeju si, abys minimálně v tom zápase Mashy měl naprostou pravdu. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Maria ještě na centru nehrála. A náhodou to může být zajímavá bitva, Riskeová je na trrávě dobrá a porazila na turnaji také nebezpečnou Giorgiovou.
Reagovat
EllNino
Riske má trávu zmáklou, už v 1. kole s Nasťou hrála pěkně, Máša bude mít těžkou dřinu, to nebude Murray nebo Bacsinszky :D ...
Reagovat
smazaný uživatel
Doufám, že Masha dobře posypala... :D
https://twitter.com/kam_alder/status/482212104737267712
Reagovat
smazaný uživatel
:-DD
Reagovat
smazaný uživatel
se na to i stylově oblíkla jako na zápas, žádná nenápadná černá :-)
Reagovat
safi1313
Když určitě všichni ve wimbledonu věděli, že má dnes pršet celej den, proč nenahnaly první zápasy od 12.30 na hlavní dva kurty co maj střechu???
Reagovat
smazaný uživatel
Centr se prvni tyden nemuze moc zatezovat aby byla trava jeste provozuschopna ten druhy. A co ja vim, tak strechu myslim ma jenom centr kurt...
Reagovat
safi1313
aha, já myslel že i ten druhej největší už je zastřešenej...
Reagovat
dadaft
teď si nejsem úplně jistý, ale myslím že Jedničku budou zastřešovat už brzy - někde jsem o tom něco četl, bohužel si nepamatuju podrobnosti.
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
kada.tom
http://www.accuweather.com/cs/gb/london/ec4a-2/weather-radar/328328
Reagovat
dadaft
wimbledonské stránky jsou dokonalé
http://www.wimbledon.com/index.html
prší a tak mají na pozadí deštník s kapkama. )))))))
Reagovat
kada.tom
jj, suverénně nejlepší stránky co se GS týče :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Uz vypada ze to davaji dolu... Tak super aspon neco po dlouhe dobe uvidim...

Zacinam na kurtu s PEtko proti Genie a deblu Nasty s Luckou :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Mně se teda líbí ze všech GS nejmíň. :D Na ostatních stránkách je větší důraz na články a fotky, což mě zajímá daleko víc než nějaké pozadí... Ale možná to souvisí s tím, že já mám celkově vůči Wimbledonu určitou averzi (která se ještě zvětšila po té letošní buzeraci kvůli spodnímu prádlu). Změnit to může jenom jedna věc: Titul pro jednu z mých favoritek. :D
Reagovat
Stan_Borowitz
Jaká byla buzerace kvůli spodnímu prádlu?
Reagovat
smazaný uživatel
ze nesmi byt barevny, ale jen bily
Reagovat
Stan_Borowitz
A co je na tom za buzeraci? Wimbledon si na tradiční bílé zakládá, je to součást jeho goodwill, oni snad tenisti nemají bílé spodní prádlo?

Buzerace by byla, kdyby je třeba před zápasem nutili dělat stojky, ale "dress code" se v civilizované společnosti za buzeraci nepokládá.
Reagovat
slacker
No i bile pradlo se muze stat v prubehu zapasu hnedym
Reagovat
Stan_Borowitz
Nebo kdyby je nutili nenosit žádné spodní prádlo, abychom zůstali u předmětu dotazu.
Reagovat
PetaM
Já si myslím, že hráči a hráčky moc dobře vědí, co se smí a co se nesmí. Co je přípustné a co není. Co je v rozporu s tradicí a co není.

Nemají provokovat a nikdo by je nebuzeroval.
Reagovat
smazaný uživatel
Problém je v tom, že co se ještě loni mohlo, to už se letos nesmí...
http://isport.blesk.cz/clanek/tenis-wimbledon/208019/wimbledon-naostro-tenistka-musela-hrat-bez-podprsenky.html

Nevím jak ty, ale já vidím provokaci jedině ze strany pořadatelů. Tradice je fajn, ale nic se nemá přehánět. Diktovat někomu, jaké si má vzít spodní prádlo, to už pro mě hraničí s omezováním osobní svobody a lidské důstojnosti.
Reagovat
smazaný uživatel
no jo, jenže kdyby spodní prádlo bylo spodním prádlem, tak je jim to asi jedno. Ale ukaž mi tenistku, které díky délce sukně nejsou vidět spoďáry, Serena byla minulý rok jako pěst na oko, například. U těch podprsenek, to už je trochu sporný, ale nechápu, že se tomu prostě nepřizpůsobí, pokud to vědí dalece dopředu. Mně se tahle tradice v komplet bílé třeba líbí hodně moc :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Řeknu to asi takhle: Do tanečních nebo na ples je společenská povinnost vzít si oblek nebo šaty. Ale co máš pod tím, to už přece nikoho nemusí zajímat... Já nevím, ale bazírování na bílých spodkách, bílých podrážkách u boty a bůhví na čem ještě, to už mi přijde od pořadatelů jako úchylka.

Ta "bílá tradice" mě celkově nebaví hlavně kvůli špatnému odlišení hráček. Když hrajou proti sobě dvě blondýnky nebo dvě tmavovlásky, tak po výměně stran už se mi několikrát stalo, že jsem na to zapomněl a při prvním fiftýnu nového gemu jsem si je spletl. :D Navíc mě vždycky baví koukat na různé outfity, ale to ve Wimbledonu skoro padá, protože jsou všichni v bílém. Takže těch zajímavostí na oblečení je daleko míň než na ostatních turnajích... Já si fakt celkem přesně pamatuju barvy oblečení, které měly moje oblíbené tenistky na grandslamech v minulých letech. Ale ve Wimbledonu je to prostě vždycky taková nuda... Co se týče Wimbledonu, tak mi utkvěly v paměti snad jenom šortky Mashy z roku 2008 (letos je měla Vika :)) a nejradši vzpomínám na "rebelku" Tatianu Golovin z roku 2007, které jsem taky fandil. :) Z ní by letos byly anglické konzervy asi na prášky a hnaly by ji, ať se převlíkne a sundá potítko (oni už tenkrát měly nějaké kecy)... :D
http://img.thesun.co.uk/aidemitlum/archive/00339/F_200706_June28Spor_339983a.jpg
Reagovat
smazaný uživatel
tak já jindy se taky ráda podívám na různé outfity a jak to komu sluší, ale Wimbledon je prostě pro mě Wimbledon se vším všudy :-) Krásný kontrast bílé a zelené, nikde žádná řvavá reklama, tenisté v čisté bílé, rozhodčí v ladících uniformách... Navíc si myslím, že je to naprosto věcí pořadatelů, jaké podmínky si kde nastaví a kdo se nepřizpůsobí, může čekat problémy. Ale respektuju samozřejmě, že každý to vnímá jinak.
Reagovat
Stan_Borowitz
Pokud to spodní prádlo není vidět, tak máš pravdu, monty. Pokud vidět je, pak podléhá "dress code" stejně jako každý jiný kus oděvu.
Reagovat
smazaný uživatel
prší?
Reagovat
smazaný uživatel
Vypadá to, že Masha a Ana budou hrát prakticky ve stejný čas (Anička asi začne o něco dřív). Dneska se to ale dá vyřešit celkem jednoduše, protože Mashu dávají na Fandovi. Takže si její zápas pustím v televizi, zápas Any na notebooku a můžu sledovat oboje současně. :) Jinak to dneska budou pro obě moje favoritky těžké prověrky. Ana hraje proti Sabine Lisicki - loňské finalistce Wimbledonu a specialistce na trávu. Masha zase proti Alison Riske, která je na trávě taky velmi dobrá hráčka, což prokázala hlavně v loňské sezoně (měla bilanci 10/3 a ve čtvrtfinále Birminghamu dokonce porazila Sabine!). Taky nejsem moc nadšený z toho, že Mashu dali na centrkurt, kde to hodně klouže...

Takže dneska to bude opravdu těžké a vůbec si netroufám odhadovat, jak to dopadne. Jsou tři možnosti: 1. Budu spokojený na 100%. 2. Budu spokojený napůl. 3. Nebudu spokojený vůbec. Přál bych si, aby vyšla ta první varianta... K tomu dneska ještě osmifinále MS ve fotbale a taky začíná MS basketbalistek do 17 let (které se koná v Čechách). Bude to zase nabitý. :)
Reagovat
tommr
no že bys byl nějakej optimista to se teda říct nedá. Sharapova musí porazit Riske s prstem v nose a Ivanovic by s Lisickou taky neměla mít žádný velký problémy ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Od tebe to sedí. :D Bilance dnešních soupeřek na trávě hovoří celkem jasně. Podle mých zkušeností vůbec nemá smysl sledovat jejich bilanci na jiných površích, protože tráva je něco úplně jiného... Jinak ale nepochybuju o tom, že Masha a Ana mají na to, aby dneska vyhrály. :)
Reagovat
tommr
no já viděl Lisickou hrát proti Karolíně a byla to bída. Pokud se nějak zásadně nezlepší tak by jí měla Ivanovicová smést ...
Reagovat
Vojtiik
dneska asi jeden z mála zápasů co by mohl stát ve WTA za to, Lisicki - Ivanovič a ja budu tlačit asi Sábu :))
Reagovat
dadaft
osobně tam vidím dost zápasů, které by mohly stát za to. ))
Reagovat
smazaný uživatel
Lisicki - Ivanovič
Reagovat
smazaný uživatel
Myslím, že by to mohl být zajímavý a vyrovnaný zápas :) Třeba budou rozhodovat i síly, oba odehráli hlouhé a náročné zápasy, s čímž ještě nemají moc zkušeností.
Reagovat
mac.hall
Pokud bych si dnes měl na někoho vsadit , pak by to byl Australan a to přesto , že jsem ho nikdy neviděl hrát. Hodnocení jeho hry ze strany některých bývalých hráčů ovšem něco vypovídá. Při své úvaze ovšem spíš vycházím ze hry Jirky Veselého. Ne , že bych chtěl za každou cenu kritizovat, ale jeho jsem již párkrát hrát viděl. Nikomu svůj názor rozhodně nevnucuji, ale já , na rozdíl od mnohých ostatních, zatím na jeho hře potenciál budoucí tenisové špičky nevidím. Nemá jediný úder , který by stál za povšimnutí, o kterém by se dalo již dnes říci , že je skutečně dobrý. Oba základní údery , forhand i backhand jsou průměrné, není jimi schopen dostat soupeře pod tlak. Podání sice nepostrádá razanci , ale jeho účinnost je jen průměrná. Podobně je to se hrou na síti. Další negativum , které vidím na jeho hře, je pohyb.Bohužel i on , podobně jako Béďa , nemá od přírody danou přirozenou rychlost a tak , podle mě nikdy nebude po kurtu létat jako sprinter.Což je docela handicap. Jediné , co na herním projevu Jirky vnímám jako pozitivum , je jeho klid a rozvaha. Má to v hlavě asi docela dobře srovnané, připadám mi ,že nepodléhá zbytečně emocím a chce jít za svým cílem. Takže , když to shrnu, myslím si , že Jirka se nikdy nestane hráčem absolutní špičky, spíš to vidím tak na pozice někde kolem dvacítky. Samozřejmě , že bych byl rád , kdyby mě překvapil a budu mu v tom fandit.
Reagovat
Stan_Borowitz
Já asi žiju v paralelním vesmíru, ve kterém hraje nějaký jiný Jiří Veselý. Jinak si ty neustálé komentáře zdejších přispěvatelů o tom, že nemá žádný úder lepší než průměrný a není schopen dostat soupeře pod tlak, má špatný pohyb atd. atd., nedokážu vysvětlit...

Monfise do stavu 3:1 a 40:0 na servisu ve třetím setu, kdy mohl urvat druhý break a zápas rychle ukončit, proháněl z rohu do rohu a ničil krásnými stopbally od BS i stopvoleji hranými třeba z poloviny sítě. Podle mne právě hlava bývá jeho slabinou - viz semifinále s Karlovičem nebo předtím s zápasy Murrayem a Andersonem (nebo to byl Tomič?), které všechny mohl a měl vyhrát, kdyby ho nezradila hlava. Naštěstí s Monfilsem to dotáhl, ale nebýt hlavy, skončil zápas o hodinu a půl dřív....
Reagovat
Stan_Borowitz
40:0 na returnu tam mělo být...
Reagovat
hluuusa
Kyrgios ma urcite vetsi talent a lepsi udery, Vesely je zase neuveritelny dric. Takovy byl treba i Lendl. Tezko rict. Mas urcite v leccems pravdu, ale treba takovy Dimitrov prohraval ve dvaceti prakticky co mohl a na soucasnou uroven se dostaval hodne pomalu.
Ja bych jeste nepredbihal. Vesely teprve postupne a az ted pridava na razanci uderu ve chvili, kdy uz tolik nekazi a ma je lepe zazite. Rozhodujici budou nadchazejici dva roky. Myslim si ale, ze se jednou do top 10 podiva.
Reagovat
tommr
je dobře, že se Jirka potká s Kyrgiosem v přímým souboji a budeme tak mít možnost porovnat na vlastní oči jak na tom jsou. Doufám, že to Jirka všem pochybovačům ukáže ... :)
Reagovat
Stan_Borowitz
aji ja!
Reagovat
smazaný uživatel
držím palce, asi to nebude jednoduchý. Jinak dnes také začínají junioři a hrají tři naše děvčata, včetně Markétky Vondroušové.
Reagovat
tommr
na Vondroušovou a Bouzkovou jsem hodně zvědavej. To jsou velice talentovaný holky a jednou by z nich mohlo něco bejt ... :)
Reagovat
UnrealTom
věřim Jirkovi pojď :)
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist