Baghdatis znepříjemnil Nadalovi start na trávě, vzdoroval mu přes dvě a půl hodiny
Rafael Nadal poslední dvě návštěvy Stuttgartu proměnil v letech 2005 a 2007 v tituly. Letos se však soutěž koná poprvé na trávě a nejvýše nasazený Španěl měl hned ve svém úvodním zápase - týden po porážce ve čtvrtfinále Roland Garros s Novakem Djokovičem - problémy s Marcosem Baghdatisem.
V prvním setu Nadal prohrával 2-4, ale vývoj otočil a sadu v tie-breaku vybojoval. V druhém dějství naopak neproměnil brejk na 3-2 a druhou zkrácenou hru prohrál. Třetí set ale žádné další drama nenabídl, devětadvacetiletý Španěl získal po svém podání 16 z 18 fiftýnů a nakonec po 2 hodinách a 40 minutách vyhrál 7-6 6-7 6-2. V devátém vzájemném duelu si tak připsal osmou výhru.
"Byl to trochu podivný zápas," řekl Nadal. "Jsem šťastný, že jsem se přes něj dostal dál. Je to pro mě důležitá výhra. První zápas na trávě je vždy velmi obtížný... Na začátku jsem nehrál nejlépe, ale na konci už to bylo mnohem lepší," dodal španělský tenista, který je už v semifinále čtyřhry s krajanem Felicianem Lópezem.
V dalším zápase na Nadala čeká Bernard Tomic, se kterým neztratil ještě ani set. Dvaadvacetiletý Australan porazil 7-6 6-2 domácího veterána Tommyho Haase, který hrál na prvním turnaji po roční pauze, kterou si dal po loňské operaci ramena.
"V tie-breaku jsem prohrával 4-6, ale podařilo se mi trefit neuvěřitelný úder. To byl zlom, využil jsem svou šanci ve správnou chvíli. Ve druhém setu jsem už cítil, že hraju dobrý tenis. Každým zápasem hraju čím dál lépe, což je pro mě nejdůležitější," řekl Tomic.
"Prohraný první set mě dostal do špatné nálady," uvedl sedmatřicetiletý Haas. "Příliš dlouho jsem o tom přemýšlel. Navíc jsem trochu cítil rameno, což mi také nepomohlo. Ale celkově jsem spokojený s tím, jak jsem hrál."
Roli favorita dnes ve Stuttgartu potvrdil i Marin Čilič, který porazil 7-6 6-3 domácího Matthiase Bachingera a postoupil mezi osmičku nejlepších.
Ve čtvrtfinále se druhý nasazený Chorvat utká s dalším domácím hráčem Mischou Zverevem. Sedmadvacetiletý Němec, který se letos vrací po zranění a je hráčem až šesté světové stovky, přehrál 6-2 6-4 Itala Andrease Seppiho, včetně kvalifikace vyhrál už pátý zápas v řadě a po dvou letech se dostal do čtvrtfinále.
"Jsem moc šťastný, opravdu moc. Trvalo mi to dva roky, než jsem se znovu dokázal dostat do čtvrtfinále. Mám toho za sebou dost, spousta zranění a dlouhý výpadek," řekl Zverev. "Trénovat jsem začal na konci loňského roku se svým bratrem a zažili jsme spolu skvělé týdny. Dodalo mi to více touhy vrátit se zpět a teď jsem šťastný, že mohu znovu hrát a zůstávám zdravý."
• Dvouhra - 2. kolo • |
Nadal (1-Šp.) - Baghdatis (Kypr) 7-6(5) 6-7(4) 6-2 |
Čilič (2-Chorv.) - Bachinger (Něm.) 7-6(2) 6-3 |
Tomic (5-Austr.) - Haas (Něm.) 7-6(6) 6-2 |
M. Zverev (Něm.) - Seppi (It.) 6-2 6-4 |
Komentáře
Odpadli by trolli a ruzne lamy a podobne :-)
Je spousta jedincu, kteri umi delat ramena u monitoru, ale v realnem zivote jsou pos.rany az za usima, dojde-li na nejakou konfrontaci.
Pokud by ti to tedy nedelalo zadny problem a jsi si jista ze by ses chovala stejne..Hod sem svoje cele jmeno a prijmeni.:), adresu, rad te navstivim.
Jinak admin maze, ale slovo "srat'' mu nevadi. Pritom by clovek rekl, ze je to vulgarismus.
Za tu cestinu treba ani nemuzes. Muj otec ma 2 vysoke skoly a je tezky disgrafik.
VS jsem taky zmakl..byla to z timto handicapem docela fuska.;).
Dokonce za me sekretarka pise a kontroluje kazdou korespondenci co odchazi z kanclu..pro jistotu.;);)
Nebylo by lepsi ji to rovnou diktovat?
Ja zas treba na VS vubec nemela pojem o matice, integraly a derivace, to byl horor.
Jen mne to pripomelo IW 2012, kdy sel Federer podávat na vitezstvi a Rafa se vybral na WC. Nastesti tenkrát ta finta nevyšla.
Tak za tých 10 rokov kariéry to na neho fakt raz mohlo prist v nevhodnom case, ci?..
Komentátoři to zrovna nekvitovali. Rafa se sice vyptal hned po dohraném gemu, ale do 2 minut to nestihl. Navic podle pravidel mas jit na WC pred vlastním servisem. Co si budeme povídat stáhl naskok jednoho brejku, dotáhl z 2:5 na 4:5, urcite by gem vydržel. Chtel ho dostat z rytmu, nechat ho at ma o cem přemýšlet, sam se zkoncentrovat.
https://www.youtube.com/watch?v=H2yFRNYCnG8
Mozna je to absurdní pravidlo, ale plati. Jen ne pro Nadala, opet.
Mimochodem to pravidlo, ze jen pred podáním soupere, zavedli docela nedavno poté, co se začali podobne incidenty rozmahat. Hraci a hracky chteli získat výhodu a začali odbíhat na toalety pred podáním soupere a dařilo se jim získávat brejky. Jinak je to povolené jen po setu, behem setu je to výjimka. Hodne hracu přiznalo, ze se chteli jen dat do kupy a záchod ani nepoužili. Treba Murray na Wimbledonu.
Podobne zneužívané jsou krome toalet i MTO coz kritizovalo hodne hracu, nejvic asi MacEnroe. Klasicky pripad byl Azarenka vs Stephens.
Nevim jak ty, ale v klidu hraju 3 hodiny bez WC. Isner - Mahut mel WC pauzu az za stavu 58:58 a umpire nebyl na záchodě 7 hodin. Neverim ze by Rafa nevydržel jeden game.
Já chápu, že to pravidlo zavedli, ale zrovna tak je pochopitelné, že ne pokaždé je nutné bazírovat na jeho dodržení. Toto konkrétní pravidlo nelze dodržovat striktně.
Slovíčkařit klidně můžeme. Nadal odchází v čase (beru to podle toho videa) 1:37:30. 1:38:50 se vrací na kurt. Na přijmu je 1:39:10. Stihl to tedy přesně za sto sekund se vším všudy, ani zdaleka nepřesáhl dvě minuty, jak jsi původně psal.
Mozna je to blbe pravidlo, ale hraci si za to mohou sami. Spekulují jak získat výhodu.
Co je blbost, tak nanejvýš tak to, někomu vyvracet, navíc ženské, že se jí líbí nějaký chlap více teď, než se jí líbil dříve. To je vážně blbost. Znáš Billyho Joela? Schálně poměř, jak vypadal ve dvaceti a jak ve čtyřiceti, když se ostříhal, tvář mu zvážněla atd.
Podle tebe tam nespadá, podle ní ano. V čem je problém? Ty jsi homosexuál?
Chapu ze vas jeho pleš sere, ale nebuďte tak precitliveli. Mozna kdyby se ostříhat, tak by mu to prospělo. Ale vis jak to je, kdyz nekdo plesati a ma dlouhe vlasy. Nevypada to dobre a podle me je to v přímém rozporu s tvrzením, ze je hezci nez kdyz mel bujnou kstici. Mozna az se okolí, tak z nej bude druhy Willis a ja uznám ze vypada lepe.
A porad jeste měníš to co napsala. Kdyby to napsala tak jak to furt měníš, tak by tady zadna reakce nebyla.
Sice dve deti,ale ja bych ho ukecala :-D :-D :-D
Za to ty mas asi krámy, ze tady uz dva dny vysvetlujes, co jak kdo myslel. Asi svemu táboru moc po rozumové strance nevěříš.
"Amputaci" hrklo.
Problem je v tom, ze tvuj soukmenovec napise A, my řekneme ze je to blbost, on to rozvede, ze to myslel takto a takto (B), s cim uz se souhlasit da. A pak prejdes ty a tvrdis, ze A nenapsal a ze proc na nej utocime, kdyz B je naprosto v poradku. To je cele.
Stokrát jsme vám vysvětlili ten rozdíl mezi kontextem, kdy spolu Roger a Marcos hráli finále AO a kdy spolu Rafa a Marcos hráli druhé kolo Stuttgartu. Nikdo to nikdy nedával na stejnou úroveň, pouze vy. Nikdo netvrdil, že zatímco pro Federera B. nebyl konkurencí, tak pro dnešního Djokoviče či Rafu je konkurencí. Ne, byl to nepříjemný soupeř na trávě pro druhé kolo. A s přibližným zařazením do TOP20 současných hráčů na trávě také souhlasím, protože ať dělám, co dělám, nenapadá mě seznam 20ti lepších hráčů na trávě než je Baghdatis.
Cele je to samozrejme znasobene roky hádek, kde psal, ze to Marcos a spol byli nikdo a nikdy jim nedal vubec zadny kredit. Nikdy nenapsal, ze by byli nebezpeční nebo špičkoví na jakémkoliv povrchu v jakéhokoliv forme.
- Přesně tak. Jenže Rafa formu nemá, na trávě dokonce již několik let. A z toho příspěvku je dost patrné, že si to myslí i Forehand, že nehovořil o Baghdatisovi jako špičkovém hráči v nějaké všeobecnosti. To si alespoň myslím já.
Ako sorry, ale to mám pred každým príspevkom spravit hĺbkovú analýzu jednotlivcov TP, aby som vedel predpokladať následky mojho konania?..Ty nepises príspevky spontánne?..Ja som ten včerajší písal cestou do auta..
Zastal jsem se Forehanda, protože jste se do něho pustili úplně zbytečně, jako blázni. Ale on by si bezpochyby poradil sám, o tom nepochybuji. Je chytřejší než většina z vás.
Forehand neni hloupý, jen rad ignoruje fakta, protiřečí si a rad rype. Kdyz se mu to vrati, tak je velice nešťastný a vsichni jsou zlí. Rafova současná forma je karma za 2013.
Nemusí mu pleš vůbec slušet, ale v jiných ohledech jí může připadat čím dál hezčí. Proč ne? Není to přece jen o vlasech. Je to o výrazu, o vráskách.
Nehledě na to, že se mi nelíbila tvá první reakce na Nikkki. Byla zbytečně ironická, jízlivá. Prostě nechápu proč. Takový druh posměchu si podle mě nezaslouží nikdo. A tvá reakce na mě jako jistý posměch působila.
sklony ovcovatet..treba Forehend to pochopil a vystavel si natom tady karieru..
A toto je jako co??? To nemam chapat jako utok?
Promin, ale jestli je neco jistota, tak to ze si servítky neberu. Kdybych to chtel napsat, tak to presne tak napisu. Implicity, přirovnání a obrazy nechávám na Forehanda. Ja napisu primo tupa, on napise ovocný kompot v hlave, nebo ze neumíš malou nasobilku.
Vcera si to nemyslim. Ja nemel problem souhlasit s názorem, ke kterému se postupne dospělo, kdyz se to vydiskutovalo a upresnilo do finální podoby, kterou si pak kopíroval. Ja mel problem s uplne prvnim příspěvkem. Samozrejme svoje sehrálo i jméno autora prispevku. To ze se jeste den po te dohadujeme o A a B beru tak, ze uz nechces menit nazor. Navic si ho nezměnil, ani poté co jsi zjistil, ze skutecne napsal špičkoví, pritom to ze to takhle nenapsal, byl tvuj prvni argument.
Jine zenske jsou mi...vis kde.
Hateri samozrejme budou oponovat a to se nebavim o tenise...
Ten, kto chce uspieť na tráve musí byť úspešný v TB..Kedysi Rafova parádna disciplína..Dnes, ked si vsak neverí na základnej ciare, tazko si bude verit TB.
Aha break..
Ale inak mas pravdu, set a break hore proti už skoro zlomenému Tomicovi..A potom si lahkovážne stratil servis a k tomu sľubné vedenie v TB..Myslím , že herne má Nadal viac z hry, ale tento tenis na tráve, to je taká lotéria, prevaha vo výmenách nič neznamená, keďže jednu výmenu striedajú dva priame body zo servisu..
Už som iba taký malý, malinký hater, haterík..:)
Ale jak trefně řekl janek_da, navzdory Forehandovi přeji Rafovi, aby se zvedl...
Ale zase nějak moc, kolem pátého místa by mu to slušelo.
Spíše se mi zdá, že v jeho komentářích někdy hledáte něco, co tam vůbec není. Pravda je, že on provokuje (pokud provokuje) velice chytře, implicitně, takže se vám na jednu stranu nevidím, že v jeho komentářích něco hledáte, na druhou stranu je to celkem vtipné :)
"Ty ale nechápeš, že aj ten niktoš v kontexte konkurencie špičky može byť zároveň v TOP 20 na tráve..Veď to sa vobec nevylučuje..Ale tu už opat vysvetlujem malú násobilku.."
"Rozdíl mezi současným Baghdatisem na trávě a současným Nadalem na trávě je podstatně menší, než rozdíl mezi Federerem na hardu 06 a Baghdatisem na hardu 06. Myslíš si, že ne? Vždyť Nadal za poslední tři roky vyhrál na trávě pět zápasů, s dneškem šest. To jich více vyhrál i ten Baghdatis."
A o nic jiného de facto nejde. Forehandovo "odsuzování" Baghdatise coby rovnocené konkurence Rogerovi v nejlepších letech, nijak neodporuje jeho zařazení do současné TOP20 (nebo TOP25, to je úplně jedno, jestli jste to nepochopili) na trávě.
Tobe slo o neco jineho nez provokaci?
Vzdyt ty na ni mas zalozene cele svoje pusobeni tady.;):).
Neber to osobne kocourku ;-)
Pobavilo :)
Skor sa čudujem, že niekto nevychladne ani na druhý deň a vyjadruje sa v mystifikáciách..Na druhý deň by už mal mať človek nadhlad, veď ide o houno..;)
Vytrhnutie slov z kontextu býva často sporom nedorozumenia a vysvetľovaním neprídeš do konca. Ten zápas som včera videla a bol to pre Rafu test na tráve. Marcos ho popreháňal a azda so strýkom duel zanalyzujú a urobia opatrenia. Dôležité je, že to zvládol a azda si bude viac veriť. Dal 7 es, čo nie je u neho obvyklé. Pichol si do osieho hniezda a hneď je "plodná" diskusia. :-)
Stačí číst a rozumět textu, vis?
Ovsem vcera je to zrazu top 20 travar.
Po dvacate..sesmesnoval jsi tad roky Baghdatise a AO 06..?Nazival jsi ho nikdosem, hracem slabe ery?, "zadnou konkurenci".
Dnes by si chtel aby nekdo vzal vazne ze je to top 20 travar? A to ses Petko ani nepodival na jeho vysledky na trave.:)
To je ale pouze jeden z možných pohledů na věc. Stejně tak může být život o konstatní kvalitě.
Nevím, pro mě osobně by byl možná hráč, který by hrál pět Wimbledonských finále výš, než hráč, který jednou Wimbledon vyhrál, ale jinak neprocházel přes první kola. Je to na otázku diskuze. Můj point je nicméně ten, že navzory tomu, že Wawrinka je TOP4 na světě v současnosti, TOP20 na trávě nemá vůbec jisté.
Baghdatis
na turnaji krom Wimbledonu: SF v Hertogenboschi 2011
Wimbledon: 3.kolo 2011, 2012
Wawrinka:
na turnaji krom Wimbledonu: F Hertogenbosch 2013, SF Queens 2014
Wimbledon: QF 2014
Mrzí mě, že uživatel jako ty si neověří fakta...
Napsat: Baghdatis
Wimbledon: 3 kolo 2011, 2012
Wawrinka
Wimbledon: ČF 2014
To je ohromně zavádějící.
Daleko větší výpovědní hodnotu má, když napíšeš:
Wawrinka
Wimbledon: 2011 - 2. kolo, 2012 - 1. kolo, 2013 - 1. kolo, 2014 - čtvrtfinále
Baghdatis
Wimbledon: 2011 - 3, kolo, 2012 - 3. kolo, 2013 - 1. kolo, 2014 - 2. kolo.
Ty výsledky jsou samozřejmě relativně podobné a ten největší má Wawrinka (ČF 2014), nicméně to nejsou nijak propastné rozdíly a já osobně bych tedy váhal, zda do TOP20 travařů zařadit Wawrinku nebo Baghdatise. Nebýt Wawrinka v TOP10 celkově, váhal bych ještě víc.
Wawrinka je nepochybně lepší na menších připravných turnajích, na druhou stranu totálně vyhořel na Olympiádě, kde Marco zahrál velice solidně a dokonce potrápil budoucího šampiona. Co se týče Wimbledonu, z dlouhodobého hlediska má lepší výsledky Baghdatis, loni dosáhl výborného úspěchu Wawrinka, nicméně to samé klidně může letos nastat u Baghdatise. Od tohoto (v rámci Wimbledonu) v podstatě Wawrinkova "úletu" se nedá odrážet.
Oháníš se olympiádou, ale to je jeden turnaj za poslední roky, co mu vyšel (když teda neberem Hertogenbosch), to je trochu málo. Stan má takto tři dobré turnaje na trávě a je to až v posledních dvou letech, takže prokazatelně rostě a v AKTUÁLNÍM žebříčku na trávě by podle mě určitě figuroval před Baghdou.
To, na koho bych si spíš vsadil, nebo koho chtěl mít proti sobě, je dost zavádějící. Samozřejmě, že bych řekl, že v prvním kole bych proti sobě chtěl mít radši Baghdatise, ale to především proto, že Wawrinka je dlouhodobě v první desítce a jde z něj daleko větší respekt, třebaže výsledky na trávě nemá valné. Kdyby byl třicátý na světě, tak už bych si tolik jistý nebyl.
Z hardu na travu je asi blize bez z antuky..Je jadne, ze na trave bufou mit vyhodu servismani.
Myslim ze skladat zebricek top 20 travaru nejde..
Konkretne Baghdatis je hodne nevyrovnany, 2010 a 13 nevyhral ani jeden zapas, loni vyhral challengeres.
Ja bych potom 1% (myslels asi 35%), zalezl do diry a aspon 14 dni bych byl potichu..
Tvoje nazory a blazdnive teorie jsou tady znama vec, ovsem ze ti neni hloupe stavet na hraci, ktereho tady roky dehonestujes, zesmsnujes tomu nerozumim.
Je fakt, ze fandove Nadala s tebou budou souhladit i kdyby to byla sebeveci kravina, jsou to vetsinou ovecky..Ozvou se pokazde jenom ti co uz do tebe vidi..;)), ostatnim je to jedno.;)
Cim som sa akoze staval na jeho stranu?..ze som ho zaradil do top 20?
Me jde celou dobu o fakt, ze pokud bych ja tady 4roky tvrdil, ze nejaky hrac je "nikdos", srsmesnoval bych ho a vysmivsl se jeho zivotnimu turnaji..Urcite bych vcera neudelal co ty.MMlozna bych si to i myslel, ale byl bych sticha.pokud jsi samozdrejme neprovokoval umyslne.tot vse.
Tento Baghdatis a Baghdatis 06 je zcela jina pohadka.
"Rozdíl mezi současným Baghdatisem na trávě a současným Nadalem na trávě je podstatně menší, než rozdíl mezi Federerem na hardu 06 a Baghdatisem na hardu 06. Myslíš si, že ne? Vždyť Nadal za poslední tři roky vyhrál na trávě pět zápasů, s dneškem šest. To jich více vyhrál i ten Baghdatis. Čím si Forehand protiřečí, když napíše, že současný Baghdatis je na trávě pro Nadala nebezpečným protivníkem, ale zároveň ho neuznává jako adekvátní konkurenci pro Federera v nejlepších letech? Já tedy nevím, jak ty, ale já tam žádný rozpor nenacházím. Proto jsem se ozval."
https://pbs.twimg.com/media/CHRqWffWEAAezCW.jpg
djoko-life, parádní termín
Klasickí členovia tenisovej kapely dnes odohrali svoj naobľúbenejší, pomaly už kultový evergreen..:)
přesně takové, u Marcose jsem nenašel video
Rafa mel dnes špičkového soupere a těžkou prověrku, Baghdatise.
Baghdatis byl průměr, zadna konkurence, ale na trave je nebezpecny. Porazil Rosola 2:0
Ale stejne je slaby, vzdyt ho porazil na trave 3:0 juniorský antukar.
Jo a nepiš špičkový, když to slovo nikdo nenapsal :-))
Naproti tomu, když vezmeš, jakou konkurencí byl Baghdatis pro Federera na AO06.. Baghdatis tam odehrál tři pětiseťáky, dva z toho byly ve QF a SF. Divím se, že v tom finále vůbec ještě chodil, natož aby konkuroval hráči, jehož předešlé dvě sezóny patřily k těm nejvíce dominantním v dějinách tenisu.
https://www.youtube.com/watch?v=D-LFXBnKmjA
Tak dost srandy a dobrou ;-)
Vim, nepravdepodobne, ale ne nerealne :-)
Chtěl jsem mu napsat......Nebo má nový nick? Nevíte někdo?
http://essentiallysports.com/top-roger-federer-stats-you-havent-heard-of/
A to mu tam přitom prostě jen vypadlo slovo "historicky" :-)
Na druhú stranu, je dobré, že Nadal pred W. absolvuje takto náročné zápasy so špičkovými hráčmi na zelenom povrchu..
Takze AO 06 v zivotnim turnaji, v nejlepsim veku zo byl slaby-ubohy souper, ale dnes o 9 let pozfeji na smesne 250satce..dobra proverka dvojnasobneho sampiona Wimbledonu?
Hlavne az si ho budes priste zase brat do huby a sesmesnovat jeho vykon na AO 06..vzpomen si cos dneska napsal.
Kdyby to FH napsal jako ty, nikdo ani necekne...
Posledni dobry vysledek je z roku 07.
Takze tim ze ty to tvrdis?
Kde mám napísané, že Baghdatis je špičkový hráč?
Tak je to špička nebo průměr? Budeš si asi muset vybrat.
Dobře, napsal "špičkový hráč na zeleném povrchu", až teď jsem si toho všiml.
-----------------------------------------------------------------
Takže Tys viděl, Forehanda ve při s R_F a okamžitě jsi mu přispěchal na pomoc, bez toho, aby sis přečetl důvod sporu, proto do tebe ryju.
Magerka, moc to dramatizuješ, "přispechal na pomoc"..To fakt vidíme iba cierno bielo?..Kazdy kto ma iný názor je nepriatel a treba ho obesit?
Podstatou toho sporu nebylo, jestli Forehand napsal "špičkový hráč", podstatou nebylo to slůvko. Rozumíš tomu?
A rozhodně jsem mu nepřispěchal na pomoc. Vidělas mě snad někdy v poslední době, že bych to dělal? Naopak s mnoha jeho názory vůbec nesouhlasím. Ale to nemá cenu ti vysvětlovat. Lidé jako ty budou žít ve svých stereotypech, i kdybych se s Forehandem tisíckrát pohádal a pak se ho jednou zastal, stejně budeš tvrdit, že jsem "mu přispěchal na pomoc". Proč? Protože oba fandíme Nadalovi. Jak jednoduché - toto myšlení.
Napisal Dragon, ze Federer je najlepši hrac planety?.:napsal..Preco neslovickaris aj tu?..Lebo ti to vyhovuje?.:To je to zrkadlo, ktoré spomínam..Krasny priklad vasho uvazovania tato diskusia..
Vy sa skalopovne držíte slovíčka "špičkoví hráči"..A absolútne prehliadate prvý obsiahlejší odsek, kde okrem iného radím Baghdatisa do úrovne top 20..Prečo?
Ale to je jen taková glosa na okraj k průměrným hráčům slabé éry, jinak se o té absurdní teorii nechci dál bavit.
Neviem ako si to myslel s tým Roddickom, ze by mal zhruba rovnako GS titulov ako Novak?..Tak myslim, ze Roddick má 1GS a hral dalsie tri (alebo styri?) finále, takže k osmičke sa ani len nepriblizuje..Prípadný pocet 4GS ani náhodou nepovažujem za "približne..To je ako strhnut zamestnancovi polovicu výplaty a povedat mu, ze nieco sme vám strhli, ale výplata bude približne rovnaká..:)
Dnes som bol chytený za slovicko, tebe to "priblizne" tiez nevyslo..
Ako len niekto moze predpokladat vyhru niekoho vo finále, ked vypadne v semifinále..To je velmi domyslavé..
Eastbourne
Nottingham challenger
plus OH, kterých by se normálně Rafa účastnil, kdyby nebyl zdravotně indisponován.
Hra so slovíčkami páni, skúste diskutovať trochu komplexnejsie..Dobre viete, ako to bolo myslené..
Tohle mě fakt nebaví, já už dál nehraju.
Už jsem pochopil, že hráč arbitrárně dosazený do top 20 na nějakém povrchu je vlastně špičkový hráč, ale tehdy a jen tehdy, když sehraje vyrovnaný zápas s Nadalem. Jinak je to průměrný hráč slabé éry. Je to přece navýsost logické a konzistentní, vůbec nechápu, jak to, že jsem to dosud neviděl.
Rozdíl mezi současným Baghdatisem na trávě a současným Nadalem na trávě je podstatně menší, než rozdíl mezi Federerem na hardu 06 a Baghdatisem na hardu 06. Myslíš si, že ne? Vždyť Nadal za poslední tři roky vyhrál na trávě pět zápasů, s dneškem šest. To jich více vyhrál i ten Baghdatis.
Ja som si s Fandinou za celé moje posobenie vymenil tak 20 reakcií..
Kolko si si ich vymenila ty?..1000?..Len v tejto diskusii ste najsilnejší pár..
Už nepij, reagovala jsem tady na ni 1x slovy jedenkrát.
-----------------------
No to se opět pleteš, já to velmi, ale opravdu velmi potichu napsala :-P
- A z čeho usuzuješ, že já nebo Forehand si nestojíme za tím, co napíšeme? Celou dobu tvrdím, že Forehand v tom svém prvním příspěvku nenapsal nic, co by nebyla pravda. Tys nenapsala vůbec nic. Pouze jsi mě chytila za slovo. Ale k tématu ses nijak nevyjádřila, protože nemáš argumenty.
"A když už na něco reaguju, tak si TO aspoň přečtu. Což vy dva jste dnes neudělali."
- Forehand si nepřečetl, co napsal?
Jsi mimo.
Jako ona.
Nedivil bych se, kdybys byla ona.
Vůbec nerozlišuješ mezi lidmi. Vůbec se je nesnažíš chápat. Nepřemýšlíš, jak přemýšlí oni. Stačí ti jméno Nadal a jeden pytel pro všechny, kteří mu fandi.
V roce 2012 dokonce nevyhral jediny zapas na trave, to same 10.
2013 vyhral jeden smesne obsazeny challengeres na trave.
2011 dokazal uhrat jeden set proti Djokovicovi.tot vse.
Takze mi vysvetli proc v roce 06 kdy mel zivotni turnaj a sezonu byl slabym hracem slabe ery a dnes jako 65 hrac je udajne v top 20 travarem a tvrdou proverkou??
"(...) bylo by nevýslovným překvapením, kdyby Federer to finále nevyhrál, už jen vzhledem k tomu, co měl Baghdatis v nohách." Myslíš si, že je to nepravda?
Taký Mahut by na tráve v klude zlikvidoval Monfilsa, o tom som presvedčený..
Áno, Baghdatis v najlepšej forme možno patril medzi 6-7 najlepších hráčov na harde, no to je stále strasne strasne málo k vytvoreniu adekvátnej konkurencie Federerovi...
Pises o Marcosových výsledkoch na tráve rok za rokom?.:Tak si pozri Marcosove výsledky na AO pred rokom 06 a po roku 06..Myslim, ze vypadával v prvých kolách priateľu..
Na AO 05 dokazal Baghdatis dojit z kvalifikace az do 4kola kde prohral z FFedererem.V roce 05 dale prosel z kvalifikace az fo finale Basileje kde prohral z Gonzalesem..
Takze áno, v podstate vypadával v prvych kolách a druhý tyzden GS sledoval už z Larnacy..
Bazilej nikoho nezaujíma, sorry..
Nikdy jsem netvrdil ze Baghdatis byl pro Rogera nejakou konkurenci..
Ale ze AO byl jeho zivotni turnaj, na kterem hral vynikajici tenis a po ceste porazil top hrace..Takk ze zadlouzi za ten turnaj uznani.toot vse.
Mimo jine..Baghdatis nebyl Rogerovy zadnou konkurenci ve finale AO 06 zapas zkoncil 3:1..
Wawrinka mel byt total nymand..zapas skoncil 1:3..
Jsi proste velka huba:)..aa kdyz se spletes jeste to chces obhajovat nesmyslama.
btw: defenzivnější hráči mají konzistentnější výsledky než útočníci. Běháš +- stejně forma/neforma
Z tej palety výborných sa nikto nedokázal vyčleniť, každý ako som písal vypadol v 2GS ročne v prvom týždni Grandslamu s hracom, s ktorým proste papierovo nemal prehrat ani nahodou..To je proste jasný dokaz kolísavosti a zároveň nedostatočnej kvality v porovnaní s TOP úrovňou..Prečo sa to nestávalo Federerovi, Djokovicovi, ci dlhé roky Rafovi?..Andymu taktiž max. raz ročne..No lebo hierarchicky proste nad týmito hráčmi..
Federerovi 18GS neberiem, nikto už nikdy nebude tak dominovať..No na takú dominanciu potrebuje clovek aj súhru okolností a Roger ju sčasti mal..A to si myslím, že može ľutovať, že ju mal len sčasti, lebo ak by bol o tri, styri roky starší, tak vyťaží omnoho viac..
Chces rict, ze Wawrinka byl nikdo, protoze na posledních 4 GS nic neukazal? Loni vypadl v prvním kole RG. Ne, důležité je jak hraje na daném turnaji. Tito hraci meli svůj vrchol jednou za cas, nekdy treba jen jednu sezonu, ale hrali výborně. Jako W´10, ano Berdych byl těžký soupeř, porazil Novaka a Rogera, takze mel dobrou formu. Ale Rafa to na nej umí a zvládl to. Stejne jako to zvládal Federer. Taky mohl zakopnout vic krát, ne jen se Safinem a Del Potrem. Na RG´09 Sederling regulérně porazil Rafu, stejne regulérně jako každá jiná výhra nad favoritem v historii tenisu. Byl ten den lepsi. A vis co? Kredit Fedexovi, ze to zvládl, musel to byt obrovsky tlak, ze to musi vyuzit. Zvládl a nemusel, Robin nebyl nazdarek, Top 4, o rok později opět finale.
To, ze hral Marcos dobre nepopieram, no niekto z tej casti pavúka "bez Federera" musel postupit..Tenkrat postupil s odretymi usami Baghdatis..
Ty si ozaj myslis, ze ak by mal Federer Noleho ako rovesníka, ze by zbieral GS, tak ako v prípade, ze mal rovesníkov vyssie spomenutých?..Ved od roku 2008 s ním snád na jednu, dve výnimky zaznamenal kazdy rok GS prehru..
Dalsou indiciou je "relatívne skorý" ustup vsetkych tychto hracov..Davydenko, Hewitt, Safin, Roddick..Tí vsetci sa v okolí 27r. totálne vytratili a prenechali pozície vtedy 21-22rocnym Nadalovi s Djokovicom..Mas pocit, ze dnes 28rocný Djokovic alebo Murray prenechávajú pozicie mladsím?..Nie, lebo sú kvalitatívne iná liga..Rafa mal slabsiu sezónu v 28rokoch, poznacila ho aj prestavka, uvidime, co prinesie buducnost..
Nikdo se s tebou nehádá, že Nadal, Nole a Murray nejsou lepší hráči celkově. Ale GS se vyhrává konkrétně na jednom turnaji proti hráčům s aktuální formou. Nelze objektivně změřit, kdo jak ten zápas hrál.
Na antuke by vyhral Federer, ale v konecnom dosledku by to zrejme nedokazal pretavit do zisku RG..
Kdezto Rafa Roga porazil prave v Rogerove nejlepsich letech a na jeho best povrchu. A ne nahodne, jak se snazi FFF neustale protlacit.
Nikki: "aňo, aňo, haf, haf"
Zatímco Federer v době Baghdatisovy největší slávy "vyhrával iba nad tými Baghdatisami", Rafa dnes nad nimi zaznamenává slavná vítězství. No, není to celé také absúrdne, jak pravil major Haluška?
Páni, veď to nedáva zmysel..
.... ten bekhend nám roste, docela časté výlety na síť taky slušné
Neverim, ze pokud to neudela muze se vratit na svoji puvodni uroven..
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele