Berdych poprvé nezvládl i druhý zápas, přesto 'žije' i po porážce s Nišikorim

17. 11. 2015, 16:21
Aktuality 532
TURNAJ MISTRŮ - Tomáš Berdych poprvé v kariéře nezvládl i své druhé vystoupení na Turnaji mistrů. Poté, co v neděli nestačil na Federera, dnes podlehl ve třech setech Japonci Keii Nišikorimu. Přesto má stále šanci postoupit do semifinále, i když mu nemusí stačit ani dvousetová výhra nad Djokovičem.
Tomáš Berdych

Tomáš Berdych startuje na Turnaji mistrů pošesté v kariéře a stejně jako v předchozích letech prohrál své úvodní vystoupení, když v neděli nestačil na Federera. Druhé zápasy pak vždy vyhrál, letos ale tuto sérii již neprodloužil. Dnes s Japoncem Keiem Nišikorim prohrál 5-7 6-3 3-6.

O osudu úvodního setu rozhodl jedenáctý game, v němž se Berdych potýkal s prvním servisem a ztrátu podání zpečetil forhendem do sítě. Nišikori brejk potvrdil a pohodu ze zisku setu si přenesl i do druhé sady, v níž okamžitě získal další brejk.

Statistiky zápasu
Berdych - Nišikori
5 esa 4
2 dvojchyby 4
50 % 1. podání 'in' 59 %
70 % úsp. 1. podání 75 %
50 % úsp. 2. podání 50 %
30 winnery 28
42 nevyn. chyby 32
8/15 hra na síti 5/9
2/3 brejkboly 3/9
čas: 2:23

S Berdychovými šancemi to za stavu 0-2 vypadalo hodně nepříznivě, nicméně český tenista zastavil sérii pěti ztracených gamů a po Nišikoriho dvojchybě srovnal na 2-2. Převzal otěže zápasu, odskočil na 5-2 a bez problémů dotáhl set do konce. Poprvé na turnaji šel zápas do tří setů.

Dlouho vyrovnaný vývoj třetí sady mohl Berdych zlomit za stavu 3-3 při podání Nišikoriho, ale nevyužil brejkbol. Japonec v následujícím gamu svou šancí nepohrdl a poté, co Berdych forhendem trefil jen pásku, dostal se do vedení 5-3. Čistou hrou si následně připsal čtvrté vítězství z pěti vzájemných duelů proti Berdychovi a udržel si šanci na postup.

"S Keiem jsme nehráli tři roky. Bylo to obtížné, rozhodlo pár bodů. Je to velmi dobrý hráč z elitní osmičky. Hraje dobrý tenis a byl to těsný zápas," řekl Berdych iDnes a Radiožurnálu.

Berdych už po dnešku příliš nepočítal, že by ještě mohl mít šanci postup. "Další zápas je s Novakem, zkusím si v posledním utkání sezony zahrát dobrý tenis," řekl.

Postupové varianty ze skupiny Stana Smithe před závěrečnými zápasy
Djokovič - Berdych a Federer - Nišikori:

Federer 2-0 Federer 2-1 Nišikori 2-0 Nišikori 2-1
Djokovič 2-0 1. Federer
2. Djokovič
1. Federer
2. Djokovič
1. Federer
2. Djokovič
1. Federer
2. Djokovič
Djokovič  2-1 1. Federer
2. Djokovič
1. Federer
2. Djokovič
1. Federer
2. Djokovič
1. Federer
2. Djokovič
Berdych 2-0 1. Federer
2. Berdych
1. Federer
2. Berdych
1. Nišikori
2. Federer
1. Nišikori
2. Federer
Berdych 2-1 1. Federer
2. Djokovič
1. Federer
2. Djokovič
1. Nišikori
2. Federer
1. Nišikori
2. Federer


Ale přestože je po dvou zápasech bez bodu, má Berdych i po dnešku stále naději postoupit dál. Pomohla mu večerní výhra Rogera Federera nad Novakem Djokovičem, proti kterému bude ve čtvrtek usilovat o postup do semifinále.

Ze skupiny se český tenista dostane v případě, že Srba porazí 2-0 na sety a zároveň Federer neprohraje s Nišikorim. Berdych odehrál s Djokovičem 22 vzájemných zápasů a vyhrát dokázal jen dva. Naposledy se utkali před dvěma týdny v Paříži, kde favorit zvítězil po boji dvakrát 7-6.

• TURNAJ MISTRŮ 2015 •
Velká Británie / Londýn, tv. povrch / hala, 6.500.000 dolarů
úterní výsledky (17. 11. 2015)
• Skupina Stana Smithe •
Nišikori (8-Jap.) - Berdych (6-ČR) 7-5 3-6 6-3
Federer (3-Švýc.) - Djokovič (1-Srb.) 7-5 6-2
Tabulka:
# JMÉNO Z V P S G B
1. Federer 2 2 0 4-0 25-13 2
2. Djokovič 2 1 1 2-2 19-15 1
3. Nišikori 2 1 1 2-3 18-26 1
4. Berdych 2 0 2 1-4 20-28 0
Poslední zápasy: Djokovič - Berdych, Federer - Nišikori
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK

Komentáře

532
Přidat komentář
gigin
Jsem si dnes tak pročítal ofenzívu na spaniela a pak jsem narazil na glosku roda lavera:

Líbí se mi tvá chladná hlava a to, že dokážeš racionálně predikovat Rogerovy šance. Kéž by to mělo více fanoušků obecně, občas je to na TP šílené :)

:DDD jsem si cvrknul do textilu.
Reagovat
spaniel
Chladná hlava co se tyce predikce Rogera tvl :)
Reagovat
gigin
Nn. Líbí se mi tvá chladná hlava a to, že dokážeš racionálně predikovat..

Chladná hlava je samostatná chvála, nezávislá na predikci RF :DDDD
Reagovat
spaniel
:D
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Berda vymenil trenera, kondicaka, uces, cepicku ... Mozna by mohl zkusit zmenit vyplet a prejit na tradicni hybrid big 4.
Reagovat
Pavol
Berdycha s Djokovicom si pozriem. Zaujima ma co bude Berdych hrat.
Reagovat
Roger_Federer
Co by mel Tomas hrat?
To co vzdycky..Nic jineho nevymysli.
Reagovat
Pavol
Potom ale zrejme prehra.
Reagovat
smazaný uživatel
:D :D :D
Reagovat
babolat.cz
nevšiml jsem si, že by RF něco vymýšlel proti Nolemu a také vyhrál. Když bude hrát Nole ten stejný shit co proti Rf, tak Tom vyhraje. Easy.
Reagovat
spaniel
To bude tím, že tomu nerozumíš. Proto si nikdy nic nevšimneš a tenis je pro tebe velkou záhadou.
Reagovat
babolat.cz
hlavně nerozumím RF, to mi je jasný. Jsi trapná ovce, typu Kdo neskáče není Čech nebo Železná Sparta
Reagovat
spaniel
Jestli já jsem ovce, tak ty jsi prvok...aspoň tvé "myšlení" je na té úrovni ;)
Reagovat
babolat.cz
jistě, v anonymních diskuzích se pozná myšlení člověka! jsi sociolog co? nebo spíše sociopat? ne ovečka bučící a trochu se snažící manipulovat se svými ovečkami.
Reagovat
spaniel
Nemám jinou možnost tě poznat než tady, takže je logické, že vycházím z TP. Pamatuju, když jsi ještě psal normálně, i když na druhé straně. Už je to ale dlouho...od té doby už jen trolling a navíc špatný. Nevím co se stalo, nejspíš podobné zhroucení jako vemeno Váňa. Holt špatný rok, každý není dost silný, aby přestál krizi.
Reagovat
babolat.cz
ne, možná jsem trochu zdrsnil, ale to díky individuím, se kterými to jinak nešlo.
Reagovat
spaniel
Trochu? Víc to skoro ani nejde. Jakože chápu, ale stejně...
Reagovat
Roger_Federer
:), videl jsi ten zapas vubec?
Djokovic sam rekl, ze mu Roger hodne menil hru u kazdeho balonu a rychlost, nestihal byt u uderu postaveny poradne a vcas.
Takze asi neco vymyslel.To ze ty to nepoznas, me ani neudivuje..
Reagovat
babolat.cz
to je snad u RF běžné. neviděl jsem ho hrát jako hraje Simon od baseline.
Reagovat
babolat.cz
nakonec se tady ti FFFF vystačili sami. poklekli a do rána oslavovali svého boha...
Reagovat
Roger_Federer
:)
Reagovat
Herbert_Hoover
Zcela racionálně s chladnou hlavou. :))
Reagovat
Cico93
:-)
Reagovat
Pe3k
Prý sami, polovina komentů je od tebe a ostatních nepřejících hejtrů...
Reagovat
smazaný uživatel
Kdyby parta dala do haly rychlej, Djoko bude mít s Fedym co dělat i na dva.
Reagovat
Rudolfek
Bojovnost asi jako ty holky o víkendu, profesionální divák ATP měl víc zájmu o své vlasy a nehty, než o dění na kurtu.
Reagovat
smazaný uživatel
Splnil můj návod, jak jsem psal níže a s Balkáncem se moc nepáral! (ještě v tom prvním setu ho maličko pustil,ale snad jen pro diváky)
Reagovat
Roger_Federer
Muze mi nekdo vysvetlit, co to tady ten HH zase mele.
Citim z neho strach :)
Reagovat
Herbert_Hoover
Hehe :))
Reagovat
Lina
Roger přivedl Novaka v zápase k bezradnosti.
Reagovat
spaniel
Taky to tak vidim. Plus, ze v druhem setu ztratil Nole mozna trochu motivaci neco vymyslet, jelikoz zatim nejde o vse.
Reagovat
rod_laver
Líbí se mi tvá chladná hlava a to, že dokážeš racionálně predikovat Rogerovy šance. Kéž by to mělo více fanoušků obecně, občas je to na TP šílené :)
Reagovat
spaniel
Po tech prohrach v 2013 to jde nejak samo.
Reagovat
yenda1
Hlavně jak významná to je výhra/prohra ukáží příští dny. Jinak každou Federerovu výhru je třeba znevážit, umenšit. Klasika.
Reagovat
spaniel
Smutnejsi je, ze ji nesnizuji ani tak fandove Noleho, jak Nadala. O necem to vypovida ;)
Reagovat
Pe3k
Klasika...
Reagovat
Roger_Federer
Vypovida to ostrachu, boji se kazdeho vetsiho zapasu Rogera, boje o titul, nebo zapasu z aktualnim vladce Djokovicem.
Prozoze kdykoliv Roger jde nahoru a ma sanci na velky titil beha jim mraz pozadech, ze se jim rozpada ta chatrna bachorka jak ho dehonestovat.
Reagovat
Amputace
Prostě se vám to akorát vrací jako bumerang... co čekáte...
Reagovat
spaniel
I z tebe je nakonec lolek.
Reagovat
Pe3k
Jde vidět jak si mimo...
Reagovat
Roger_Federer
Tak to mu vysvetli, co se "mam" vraci??
Vsiml sis treba , ze jsme tady Rogerovy fandove ve stale temer stejnem slozeni, docela z konstantnimi nazory?? (Vcetne Pe3ka)?
Kdezto co dva mesice se tady obevuji nove, nebo staronobe nicky, ktere blaboli furt to same dokola, z diskuzi to nema nic spolecneho, vtipne to neni.Jediny ucel je zhazovat jak koliv jednihi hrace.
Reagovat
Pe3k
Máš pravdu a taky s tím celým začali Nadalovci ne my. Taky každý soudný musí uznat že leckdo z našeho kempu podporuje Nadala, když se mu nedaří, což o nadalovcích říct nelze...
Reagovat
Roger_Federer
To taky neni uplne pravda, napriklad si myslim, ze Tito nebo Amputace se nikdy neprojevovaly jako ciste neprejici hatri..nasly by se i jini.
Je samozdrejme jasne, proc se to tento rok stupnuje(ty utoky), Rafa upada, Roger je konzistentni a nebyt letos Novaka, vyhraje 2slamy v 34 letech.
Reagovat
Pe3k
Jo no tak Tito je jiná kategorie, respektuji ho, ale je to spíše postava minulosti, chodí sem minimálně, škoda.
Reagovat
Roger_Federer
Jednoho hrace-Rogera
Reagovat
Amputace
Reagoval jsem na toto tvrzení: "Jinak každou Federerovu výhru je třeba znevážit, umenšit. Klasika."

Ty máš opravdu pocit, že tábor Federerovců na Nadala nereaguje podobně? Že mnozí mají tendenci znevažovat jeho vítězství, Degradovat výkony jeho soupeřů atd.? Skutečně si myslíš, že ta problematika je natolik černobílá?

(Beru v potaz pouze dlouhodobé nicky, těm krátkodobým nepřičítám téměř žádnou důležitost, ať už z jedné či druhé strany. Možná na ně zareaguji v nějaké diskuzi, ale pokud se bavíme o nějakém dlouhodobém obrazu, tak tyto nicky tam nezahrnuji. A ano, pokud jde o toto, těch krátkodobých nicků je určitě více ze strany fanoušků Nadala, což přičítám do jisté míry také tomu - jak o tom někde psal Foreheand -, že Nadalovci jsou prostě v menšině.)
Reagovat
George_Renel
http://sport.idnes.cz/tenis-berdych-ohlas-04k-/tenis.aspx?c=A151117_194912_tenis_rou
Reagovat
Fandina
V tom posledním odstavci je hodně respektu z Noleho. Možná by se nemusel tak jeho zápasů bát.
Reagovat
Kytka
Taky myslím. pro tenhle přílišný respekt pak neuhraje ty klíčové balony.
Reagovat
Kytka
Taky myslím. pro tenhle přílišný respekt pak neuhraje ty klíčové balony.
Reagovat
mahycek
Nechtěl jsem do toho moc při utkání zasahovat, ale pár dnů zpět mě tady natíral Kozoroh a dnes před 21 hod. dal tip 6-2 6-3 pro Djoka. Celý zápas se tady neobjevil, asi chodí po horách s Kamzíky, že Kozorohu ??? Vím, že první vyhrání z kapsy vyhání, ale dobrá práce Rogere.
Reagovat
Pe3k
Raději toho ho nepřivolávej...Už tak je jasné, že tu nakonec bude nablito. Dojde blábolat, trolhand a prsoroh a bude :(
Reagovat
Kozoroh
Zaprvé nedával jsem 6:2, 6:3 pro Djoka, nýbrž 6:4, 6:3.
Zadruhé jsem zas sledovat nemohl, musel jsem následujícího dne brzo vstávat, mít volný den ve středu, byl bych přítomný na TP.
Zatřetí jsem tě nenatíral, ale oponoval jsem tvému rozhořčení nad povrchem.
Reagovat
smazaný uživatel
Co k tomu říct, No111e konečně sesazen :D Já věděla, že Roger jedinej to dokáže, když bude chtít a když bude hrát solidně, je to frajer a kdo neuzná Noleho regulérní porážku, tak toho nemá snad ani cenu nějak komentovat, a nikde není psáno, že ho nedokáže porazit i podruhý, no nechci být přehnaně namlsaná, počkám si, jak se to vyvrbí, ale každopádně mi dnes udělal velkou radost, já vím, že na to má a vida, i v hale na povrchu ušitém na míru Djokovičovi :PPP Nebylo to sice 63 62, ale je to ve dvou, každá nadvláda jednou končí :)))
Reagovat
smazaný uživatel
sesazen? já to nemůžu číst tyhle věci. Mě trefí šlak. sesazen z čeho? :D
Reagovat
smazaný uživatel
sesazen z trůnu halové neporazitelnosti, přečti si nadpis nového článku :P ještě nebyl sesazen úplně, ale tahle výhra něco značí :P
Reagovat
smazaný uživatel
jo značí. značí to, že i když Novak by vyhrával 5 let v kuse, jedna prohra znamená, že pánes je tu někdo jiný. Jestli vás tak ohromně těší výhra nad Novakem, je to jen obrovská lichotka. Fanděte s rezervou. Nic to neznamená.

Nicméně, Fedex hrál lépe. Ale trofej to není. Ale tohle přemrštěné fandění nesnáším u všech
Reagovat
spaniel
Nole letos prohral 5x. Jiste ze to neco znaci. Pro Rogera je vzpruha a mozna i trochu cerstveho vetru do TM. Kazdy tady uz dva roky nadava, jaka je to nuda a ze favoriti vzdy soupere zdemoluji a kdyz dojde k prekvapeni, tak to nic neznamena? Az bude Nole v Rogerove pozici, tak pochopite, ze kazda takovato vyhra je cenna a potesi.

Navic hala je Rogeruv top povrch. Predstav si, ze prijde novy top hrac a zacne atakovat tekordy Novaka a Nole ho v 34 letech porazi v jeho nej sezone na jeho nej povrchu. Ani trochu to nezahreje, ze ne. Uplne bezvyznamne :/
Reagovat
smazaný uživatel
Vy jste uplně slepý, já rogera umím ocenit, ale že Novaka sesazuje z trůnu a podobné řeči... to je k zblití
Reagovat
spaniel
Nene...Problem je, ze jeden neco napise a vsichni jsme slepi.
Reagovat
smazaný uživatel
NOvak vyhrál většinu a nikdy jsem nenapsal nic o sesazování z trůnu. Všimni si toho rozdílu.
Reagovat
spaniel
Ani ja nepsal o sesazovani. Vsimni si toho rozdilu.
Reagovat
smazaný uživatel
panebože, analyzujte tady každé slovo do detailu a vyvracejte ho, hlavně když se tahle porážka zneváží, že vlastně vůbec nic neznamená že ano :// vyjádřila jsem se snad jasně, a kdo nepochopil, že jsem měla na mysli Noleho neotřesitelnou nadvládu v hale, tak to je jeho problém, nikdo neřekl, že je s ním ámen, jistěže bude bojovat, to by nebyl mentální titán, ale hňup, kdyby se nedokázal vzpamatovat z toho, že právě dostal facku od důchodce za zenitem, a nepohlídal si pro mě naprosto jasný zápas s Berdychem, ten čím ho může tady překvapit asi tak? propočítávání šancí Tomáše na postup je pro mě nesmysl, Roger dokázal nemožné a to porazit Djokera na Turnaji mistrů v hale, všichni tu až doteď hlásali, jak mu můžou rovnou dát titul, že proti němu nikdo nemá šanci, nikdo, až na jednoho, a určitá šance, že dojde na jejich finále a bude to tříseťák, tady je, tahle prohra může hlodat v hlavě, ale může naopak i o to víc namotivovat, to se uvidí
Reagovat
Herbert_Hoover
Roger určitě není osvěžení. Roger je klasika, obehraná gramo deska. Osvěžení by byl Niši ve finále nebo někdo, kdo je na TM prvně v kariéře, ideálně nějaká mladá talentovaná puška. Nadvládu Novaka zbořila starodávná nadvláda Rogera. Výměna stabilních stráží. Čerstvým větrem nebo osvěžením to můžu nazývat jen fanatici.
Reagovat
Herbert_Hoover
Roger určitě není osvěžení. Roger je klasika, obehraná gramo deska. Osvěžení by byl Niši ve finále nebo někdo, kdo je na TM prvně v kariéře, ideálně nějaká mladá talentovaná puška. Nadvládu Novaka zbořila starodávná nadvláda Rogera. Výměna stabilních stráží. Čerstvým větrem nebo osvěžením to můžu nazývat jen fanatici.
Reagovat
spaniel
Jeste to napis 5x jelito a treba te mamka pochvali, jakeho ma sikovneho zurnalistu a udela ti za to krupici s kakaem.
Reagovat
Herbert_Hoover
Pro tebe i pětkrát, šmudlo. :)) Tak moc tě mám rád.
Reagovat
Cico93
zabil a pobavil na noc. ;))))
Reagovat
Herbert_Hoover
Zrovna o tobě jsem si, Cico, myslel, že ti nestačí tak málo. Spanielovka, typická krysařina. :) Ale nech sa páčí.
Reagovat
Cico93
Ejj nebuď hneď taký uražlivý.
Reagovat
Herbert_Hoover
Od někoho, kdo je mi fuk a spíš jím pohrdám, mě to neurazí, ale od tebe, nečekané. :)
Reagovat
Pe3k
Z prvního místa ve skupině. Navíc 6 prohra znamená, že Novak nepřekoná Rogerovou sezonu 2006.
Reagovat
spaniel
Z 6 proher 3 s Rogerem. Roger v 2006 z 5 proher tusim 4 s Nadalem. Oba 3GS+1 finale. Zda se, ze Roger je taky predurcen na niceni dokonalych sezon, stejne jako Nadal, Noleho top snuru v 2011 taky musel utnout on. I kdyz je pravda, ze letos na RG ho zastoupil Stan.
Reagovat
Pe3k
Nadal ho tehdy dal 3x na antuce a jednou v Dubaji, další prohru mu připsal Můra :)
Reagovat
smazaný uživatel
Sesazen z ceho???
Reagovat
smazaný uživatel
nadvláda může pokračovat dalším vyhraným zápasem, který bude o TITUL a ne o postup ze skupiny z prvního místa :D
Reagovat
smazaný uživatel
tady nejde o to, kdo z kolikátého místa postoupí, postoupí oba dva a pořadí jim jen určí soupeře do semifinále, mě jde o to, že je Nole je i na tomto povrchu v této megaformě k poražení a nikým jiným než Rogerem, první set hrál dost dobře, ale do tiebreaku ho nedotáhl, ve druhém už psychicky povolil, nevěděl, co má hrát, tím pádem to projel
Reagovat
smazaný uživatel
Roger jeste nic nevyhral, turnaj jeste neskoncil, jestlimsis nevsimla ... Nehralo se finale...chce to vic premyslet, nez neco napises
Reagovat
smazaný uživatel
no jistě, každej hned bude házet argumenty, že tohle vlastně nic neznamená, úplně zbytečná výhra žejo, nechme radši Noleho v jeho auře neporazitelnosti, nevím, proč by se to nemohlo povést dvakrát, zápas o titul bude samozřejmě jiný kalibr, ale já myslím, že to byl kvalitní zápas a ukázalo se prostě, že ho lze porazit, ne že ne
Reagovat
smazaný uživatel
Někomu stačí prostě výhra, která ani nenese titul. Někomu to prostě stačí :D
Reagovat
smazaný uživatel
Prostě pýcha předchází pád. Proto nevyhrál RG, proto prohrál dnes.
Reagovat
Davor1
Čo?? :DD
Reagovat
smazaný uživatel
Ale no tak. celkem bezvýznamná výhra dnes ne? :)))
Reagovat
Nola
pycha? o com to tocis? prehral uplne zasluzene, co ma s tym pycha?
Reagovat
Cico93
tak tomuto teda fakt nerozumiem, tej vete.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak kazda snura nekdy skonci. Navic ve skupine, kdy o nic nejde a postoupi 2. On stejne bere jen vyhru a to musi porazit kazdeho.

Rogerovi to zvedne sebevedomi , Nole se na nej lepe pripravi na pripadne finale
Reagovat
smazaný uživatel
Dedek si rekl, ze tech vyher Srba je uz dost. Murray a spol to nedokazou, tak to vzal na sebe.. Snad mu forma vydrzi az do finale
Reagovat
a.magerova
Od: babolat.cz
doporučení
pro všechny FFFF bude lepší sledovat zápas POL-CZE ve fotbale, protože se jejich idol vyhází jak jeho krajan včera.
Reagovat
yenda1
Všiml jsem si, že už po prvním setu zalezli. Teď vykukují a halasí cosi o bezvýznamné výhře. Sranda to číst.
Reagovat
Kytka
V tomhle světle není ten Tomův výkon proti Rogerovi a dnes až tak zlý.
Reagovat
Herbert_Hoover
V dnešním světle jsou zlé oba, Novakův i Tomův, akorát ten Tomův víc.
Reagovat
smazaný uživatel
Opravdu VELKY Respect!!! A Velka gratulace.
K tomu neni ani co dodat.
Reagovat
a.magerova
Nole nějak ztratil ve 2. setu motivaci či co?!
Reagovat
smazaný uživatel
Tak kurz 3,7... živí rodinu... :D Ale ne, prostě to na něj Roger umí jako nikdo jiný.
Reagovat
smazaný uživatel
spis asi koncentraci;)

Ovsem Roger bude mit ted na rakete velkou moc;) Jak si "treningove" pinkne se samurajem, klidne se muze stat, ze jako druhy hrac prave postoupi Nishi;) Coz by byla celkem supa;)))
Reagovat
Nola
gratulujem Fedexovci, dnes presvedcivy vykon, Nole otrasny, Nole asi nedokaze viest vo vzajomnych statistikach a to asi rozhodlo :D :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Tak snad už po dnešku nikdo nebude chtít srovnávat Noleho s Rogerem. Djokovič - ve své top sezóně, v optimálním věku. Roger - ve věku, kdy už většina hráčů navléká důchodcovské papuče, ho porazil - 3krát (zatím), teď i na povrchu šitém Novakovi na míru, při svém průměrném výkonu na servisu a rozdílem třídy. Je to něco jako kdyby dnes Holyfield v boxu namlátil Kličkovi. Krásně se vysmál bookmakerům, kteří z něj před zápasem dělali losera. Nikdy tady takový hráč nebyl a nikdy ani nebude. ROGER FEDERER = TENIS. Berdychu, teď jsem na tebe zvědavý. Máš šanci na postup ze skupiny :-) A jdu slavit.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale no tak. V semi stejně novak i roger. CO má Novak nahráno za tento rok má důvod k jedné kaňce, navíc to nic neznamená. Trofej Roger nemá ;)
Reagovat
Roger_Federer
Podstatne zapasy v sezone prohral, pripadne finale TM bude opet otevrene.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak delat zasadni zavery z jednoho zapasu ve skupine je trochu moc, ikdyz Rogera beru jako nejvetsiho tenisu historie
Reagovat
Tornes
Zajímaly by mě dvě věci - kdy naposledy v jejich zápasech měl Novak víc nevynucených chyb než Roger a kdy naposledy Roger Novaka porazil s tím, že nedal více winnerů než UEček...

První set byl dobrý od obou, druhý set katastrofa od Novaka.
Reagovat
sprchon
Super! :)
Jen tak dál, pojď si pro titul! ;)
Reagovat
Kytka
Tak to tu bylo řečí, kdo Noleho porazí. A to prý je Roger už starý. Ten starý pes pořád umí. Aspoň příjemná tečka jinak blbého dne co jsem dnes měla. Jupíííí
Reagovat
Vojtiik
stary pan zase musel zakrocit:)
Reagovat
miledus
A je to
Reagovat
rod_laver
yes
Reagovat
yenda1
Hejtři nechť započne pláč a kvičení!!!
Reagovat
Nola
este aj ten Tom hral dnes lepsie....
Reagovat
miledus
Tak teď
Reagovat
Roger_Federer
Co mu je? NOLE hruza
Reagovat
lexikon
To co umí jenom Federer. Otrávit Novakovi hru, který pak neví co hrát.
Reagovat
Herbert_Hoover
Dneska by mu naložil i Rafa. Laciné vítězství, ale počítá se. :)
Reagovat
spaniel
Jistěěě :D
Reagovat
Herbert_Hoover
Tak neasi, vždyť je to tragédie. Jenom šmudla jako ty může tvrdit opak. ;)
Reagovat
Roger_Federer
Zase meles hovadiny.Rafova hra je uplne jina, Djokovicovi sedi.
Reagovat
Herbert_Hoover
A jaká je bilance na GS? ;) Ano, mají dost podobný styl, ale to ještě nic nezaručuje, mrkni na statistiky.
Reagovat
spaniel
Ze by trilete neporazitelnosti v hale? Jaka je jejich bilance po 2011? Pá pá
Reagovat
Herbert_Hoover
Co to meleš? :)) Budu reagovat jen na to poslední, na GS je jejich bilance po r. 2011 4:2 pro Rafu :) Jak to má Roger s Nolem? ;)
Reagovat
spaniel
Jen filtruj, aby ti to vyslo :D Po 2011 je Nole lepsi nez Nadal, to musi videt i slepy. V hale o parník. Hraje se TM v hale a zurnalista se bude furt tahat antuku z roku 2007. Parada. Doufam ze budes psat reportaze maximalne z hodů v Řitce.
Reagovat
Herbert_Hoover
Napíšu o fanaticích, jakým jsi ty, neboj, sláva tě nemine, TP je dobrá inspirace. ;)

Nevím, co meleš o 2007 antuce, když jsem ti vyjel vzájemnou GS bilanci po r. 2011, jak jsi sám navrhl. Jsi mimoň ale těžký. Tak čekám na tu GS bilanci, o GS jde předně, no ne? :) Toť k tomu, jak Rafa Novakovi vyhovuje. Vyhovoval mu natolik, že si ho na GS dokázal namazat na chleba, zatímco Roger hořel jako Národní divadlo.
Reagovat
spaniel
Hraje se GS jelito? Proc to sem tahas? Jsi vazne tak natvrdly???
Klidne o mne napis, ale slava mne nejspis mine. Mozna te ale mamka pochvali za blog.

Jsem rad, ze si konecne shodil tu masku HH, stejne ti to moc neslo a vycerpavalo te to. Nemohlo ti to vydrzet. Uz jsi zase ve sve kuzi, jelita Váni :)
Reagovat
Herbert_Hoover
Když se dívám, co tu bliješ, tak nešlo se nevrátit. Ty ses nikdy nezměnil, já jsem se pokoušel se chovat v pohodě, ale s tebou a s pár dalšími to nejde jinak. ;) RF napsal, že Novakovi Rafa vyhovuje, tak jsem se toho chytl, pobavilo. Tak moc mu vyhovuje, škoda, že o tom statistika moc neví. A ano, budu si stát za tím, že s dnešním výkonem by neměl Novak zdaleka problémy jen proti Rogerovi. Blog nepíšu, nemám důvod. Jsou zajímavější možnosti. ;) Ale budu se snažit, aby tě sláva neminula, když bude možnost, zasloužíš si, aby tvá zdejší snaha byla náležitě oceněna.
Reagovat
yenda1
skřípou zuby, slyšim to až sem :)
Reagovat
smazaný uživatel
neznevažuj to, Nole je bezradnej, dneska mu prostě nestačí to, co stačí na zbytek snaživců, Rafa leda tak ve formě pár let zpátky a určitě ne v hale :P
Reagovat
Herbert_Hoover
Dneska by ho porazil, otevřete oči, vždyť hraje bídu Nole. Ale jistě, hraje parádně a velkolepé vítězství Rogera. Přeloženo do slovníku FFF.
Reagovat
Mayo
netáraj, Roger to vždy na Djokoviča vedel...Srbovi Rogerova hra príliš nesedí, kdežto Rafova hra mu sedí omnoho viac...Rafa by ho rozhodne nedal
Reagovat
Herbert_Hoover
vždy ;) dál už nemá smysl snad ani číst
Reagovat
miledus
mečbol
Reagovat
yenda1
Ukonči to!
Reagovat
Nola
hrozostrasny druhy set, Nole chod radsej do hajan
Reagovat
spaniel
Skoro jako Stan.
Reagovat
Nola
asi tak nejak...
Reagovat
smazaný uživatel
To je čaroděj :-)
Reagovat
miledus
Tak jen to dopodávat, Roger pojď
Reagovat
smazaný uživatel
to bude to nejtěžší, hlavička ukáže, jak moc si věří
Reagovat
yenda1
Přísný to bude, ale kdy jindy.....kujva
Reagovat
smazaný uživatel
tvl ono na to ani nedojde :D
Reagovat
yenda1
bylo by to lepčí
Reagovat
Tornes
Novak teď hraje fakt katastrofálně...
Reagovat
Roger_Federer
Souhlas
Reagovat
a.magerova
Nějak bez šťávy...
Reagovat
a.magerova
Reagovat
smazaný uživatel
všecko jde podle plánu :-)
Reagovat
a.magerova
Reagovat
yenda1
Rogere odčaruj mu auru neporazitelnosti, bude na světě líp!!!
Reagovat
spaniel
Vsiml jsem si jednu vec, kdyz da Roger kratsi mic, nevybira si stranu, ale ceka ve stredu a Nole vzdy znervozni, jak kdyby nevedel co s tim a nahraje mu to. V zapasech predtim Roger vzdy bezel a Nole v klidu do prazdne strany.
Reagovat
smazaný uživatel
Ježiš, zase štěstí na pásku, ale ta nemůže za ty brejkboly, za ty si může Nolda sám, holt není zas tak neporazitelnej, opět se potvrzují moje slova, že na něj má jedině Federer, tak šup, dorazit, než se ten polobůh zase povstane :D
Reagovat
smazaný uživatel
mimochodem, kdo tu tipoval 75 63? ;)
Reagovat
Herbert_Hoover
Má na něj i Rafa, v lepší formě. Což se už několikrát potvrdilo.
Reagovat
spaniel
V hale? Váňo, uz zas jsi mimo.
Reagovat
Herbert_Hoover
Kde je psáno, že v hale? Reaguju na to, co je psáno, takže jsi mimo jen ty, lojzíku.
Reagovat
spaniel
Ze zurnalista :D a kde jinde ty jelito? Nebo jeste furt sníš, ze se TM hraje na antuce?
Reagovat
Herbert_Hoover
Mimochodem v hale a na TM Djoku už porazil, prvoku. Takže běž do hajan i ty.
Reagovat
spaniel
Nez se stal Novak Novakem. To ho porazil kde kdo. Ale kdyz te historie upokoji, klidne.
Reagovat
Nola
Nole to je hroza, neda sa na to pozerat, out, out, out
Reagovat
D@nny
Boris se už na to nemohl dívat, tak raději odešel:D
Reagovat
Roger_Federer
Uz to ma zas v hlave..vedl jsem..zase jsem vedl..
Reagovat
smazaný uživatel
Nemôžem si pomôcť, ale zápas má asi takú atmosféru a zápletku, ako zápas Slovensko Island vo futbale. Proste priateľský match, obaja vedia, že postúpili do záverečných bojov, neptrethnú sa, diváci sú tieý akísi zaseknutí a možno oba skončia 2:1..
Reagovat
spaniel
Zatim nejlepsi zapas turnaje. Pritelak to je podle tebe proto, ze Nole nevyhrava 6:2 3:0? Ma 3 letou snuru bez porazky v hale, muze vest h2h a prohrat s Rogerem jiste nechce vzhledem k jejich vztahu.
Reagovat
yenda1
Oni mají vztah? Takže double rozvod? :)
Reagovat
a.magerova
A tak co by se přetrhávali.... užijí si hru, potrénují.... dnes zas až tolik o výsledek nejde :-)))
Reagovat
rod_laver
Na zápas se dívá hezky, ano, atmosféra trošku chybí, ale je to prostě skupina. Byl jsem v minulosti jak na skupině, tak na závěrečných bojích, a je to o něčem jiném.. každopádně pokud by Roger vyhrál, budu proti Andymu tlačit Rafu :-))
Reagovat
panzer.dragon
a nole dostane nejdřív naložíme od rogera a pak od rafy :-) a bude hotovo
Reagovat
yenda1
Andy Nadala řádně vypráská zítra.
Reagovat
smazaný uživatel
nemyslím si ;)
Reagovat
smazaný uživatel
No v prípade Rogerovej výhry ten zajtrajší zápas RF vs. AM taktiež trocha stratí náboj. Víťaz zápasu sa totiž stretne v SF s papierovo ťažším súperom a to nie je dvakrát motivujúce.
Reagovat
panzer.dragon
musej hrát naplno, nemaj jistej postup, ferrer ani wawroš nejsou že žádná jistota výhry
Reagovat
spaniel
Andymu to muze byt jedno. Dostava vyprasky od obou v posledni dobe, vzhledem k DC bude nejspis spokojeny i se semi. Spis Rafa nebude chtit vyhrat, pro toho je Roger jiste mnohem lepsi volba.
Reagovat
mahycek
Velká škoda teď, ale to bysme už chtěli moc. Asi 3 sety
Reagovat
smazaný uživatel
a najednou je tu ticho :D
Reagovat
smazaný uživatel
Ten posledni game fedex prehnal s agresivitou
Reagovat
D@nny
skoda no uz jsem si myslel ze je s bohem(Novakem) amen:D
Reagovat
spaniel
A teď by zas toho Borise mohli ukazovat víc, to zas jo. Stejne jako dynovou hlavu z Plzne.
Reagovat
Tuttovka
Taktika je jasná. Nechat hrát Djokovice co nejvíc úderů, protože to dopředu neumí :D.
Reagovat
yenda1
Roger podle onlajnů vypadá dobře na servisu.
A proč tu na starého pána srší tolik negace? Co vám lidičky udělal probůh?
Reagovat
Nola
Nole totalne mimo
Reagovat
smazaný uživatel
Kozoroh die hard fan taky, ten nevěří vlastním očím :D
Reagovat
smazaný uživatel
tak trochu je no, ale šampion si umí prohru vybrat ne? ted je to přeci fuk :))))))
Reagovat
Nola
Kozorohu no co hovoris?
Reagovat
spaniel
Tipnu si: Jsme v klidu, Novak jeste otoci a tim prekona Nadaluv rekord v poctu otocenych zapasu na Masters, skupinu jeste vyhraje a samozrejme i TM, cimz se stane prvnim hracem, ktery prohral s Rogerem v RR a pak ho porazil ve finale. A na zaver, Nolo netresuj zase zbytecne.
Reagovat
Mayo
:D
Reagovat
Cico93
Veľmi dobre hraje Roger, mňa teda riadne prekvapuje.
Reagovat
smazaný uživatel
já vždycky, když nic extra nečekám, tak hraje suprově, když čekám hodně, často to nepochopitelně projede, dneska se to vyplnilo :))
Reagovat
sprchon
Prej dědeček... :P
Come on! :)
Reagovat
smazaný uživatel
skoro tak vypadá s tím strništěm, ale hraje jak zamlada :))
Reagovat
panzer.dragon
olé, rogere paráda, jen tak dál
Reagovat
Mayo
Ospravedlňujem sa za podceňovanie Rogiho, tak už to bude viac ako 5 hier. Teraz čakám niečo ako-6 pre ND.
Reagovat
Mayo
3-6
Reagovat
smazaný uživatel
HAJDEE, pěkně si pro to Roger šel!
Reagovat
smazaný uživatel
Typickej Elegos. Da prase a ani se neobtěžuje omluvit se. A tohle že je pan tenista :-D
Reagovat
Mr.Pink
az na to, ze to prase pomohlo djokerovi. omlouva se jen za prasatko, ktere nepomuze souperi
Reagovat
Davor1
Reagovat
Pe3k
Kaďák, blábolat a trolhend :D :D :D jak se vám to líbilo :D :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
U mňa zápas bez emócií. Roger dokazuje, že mimo tých najdôležitejších zápasoch to na Novaka celkom vie, matchup mu vyhovuje. Pomôže si servisom, to robí veľa.
Reagovat
Pe3k
ROFL král místních trolů tady mluví o match upu, který roky popíral :D ty jsi parodie sebe sama...btw. že bez emocí, to si můžeš nalhávat dál...až to Novak otočí tak tu od tebe bude zas nablito jako obvykle.
Reagovat
D@nny
je pán tenista... nakop djokovi prdel i ve druhém a máš u mě malé bezvýznamné plus:)
Reagovat
miledus
Roger 1.0, tak ještě jeden
Reagovat
smazaný uživatel
drama :D
Reagovat
Kytka
Paráda Roger, jen tak dál. Třeba tady všem ukáže, že ještě určitě nepatří do starého železa.
Reagovat
spaniel
Mentalni titan Djokovic.
Reagovat
yenda1
Nekoukám, byla DF??
Reagovat
rod_laver
Smeč nad hlavou hrála roli, Novak se to nikdy asi nenaučí. Zatím dobrý, do konce zápasu je ale ještě daleko.
Reagovat
smazaný uživatel
Jak dal Fedex lob, tak jsem byl klidný. :D
Reagovat
spaniel
Jj, porad je favoritem Djokovic. Ale Roger hraje tenis, Nole zatim sed a nuda. Jak podavac s raketou. Zveda divaky ze sedadel. A pak se nekdo divi, proc neni Novak tak oblibeny a pripisuji to tomu, ze je Srb.
Reagovat
smazaný uživatel
Nebol to úplne ľahký smeč a nezahral ho úplne zle, tu by som ho z Djoko smeča nevinil :)
Reagovat
spaniel
Vubec...Roger by ho dal uplne v klidu. Nebyl tezky, couvat stacilo trochu, ani nebyl backhandovy.
Reagovat
rod_laver
No, nevím.. Připadá mi, že pořád je to Noleho slabina.
Reagovat
smazaný uživatel
Bravo Roger! :-)
Reagovat
yenda1
Aspoň budou tři sety :)
Reagovat
babolat.cz
haluzák roger
Reagovat
kada.tom
+1
Reagovat
smazaný uživatel
Potvrzuje se finálový předkrm a první setbol má Roger, stejně to bude tiebreak, chce to proměňovat šance a ne to zahodit, come on! :))
Reagovat
smazaný uživatel
COME OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON, trhněte si všichni, kdo mu nevěřili :P
Reagovat
spaniel
Roger a jeho promenovani BP. Nole zas ani nevi jak.
Reagovat
spaniel
Nemuseli by moc toho Borise ukazovat.
Reagovat
kada.tom
Federera by už nemuseli ukazovat .. :-D
Reagovat
spaniel
Vzdy kdyz ho ukazou, vzpomenu si na tebe. Vzhled, level Kadlec. Brrr
Reagovat
MartinPa
Tak mohl by to tentokrát Roger nad Novakem vyhrát - možná by to srba rozhodilo a Tomáš by měl ještě šanci...
Reagovat
Mayo
Ja si myslím, že ak by dnes RF vyhral, tak by to nebolo dobré pre prípadné finále, pretože tam by rpehral.
Reagovat
spaniel
Nejsi jeden z tech, co na rukete vsadi cernou, protoze cervena nemuze padat vecne? :D
Reagovat
Mayo
som jeden z tých, ktorý nikdy nepodáva na tím s víťaznými šnúrami, pretože raz tá séria už musí skončiť...a naopak ak má tím viac prehier v rade, tak na neho dám (: , môže to byť divné ale ja to takto vidím..takisto v tenise, proste si myslím, že by mu tú prehru vrátil...to s tým Nadalom som tiež písal včera tuším
Reagovat
spaniel
Myslel jsem si spravne ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Zatím spokojenost, podle očekávání první a snad ne poslední kvalitní zápas, Roger drží krok, taky je jedinej, kdo se nenechá Noldou vláčet, pokud ho však chce porazit, bude muset víc variovat hru a chodit si pro body aktivně dopředu, a nenechat se prohazovat samozřejmě, musí si pomoct servisem, stačí jeden špatný gem a je to, v jejich zápasech mnohdy rozhoduje jediný brejk v koncovce setu anebo rovnou tiebreak, tak to pojďme trošku rozjet, chlapci, jste nejlepší :))
Reagovat
smazaný uživatel
čistá hra proti nejlepšímu returnmanovi a světové jedničce, aha, kdo to o sobě může říct?
Reagovat
Mayo
wow to je fakt úžasné, že dal proti nemu čistú hru :D ako keby to bolo prvýkrát v živote :D
Reagovat
smazaný uživatel
tady každý dělá z Noleho poloboha, že uhrát proti němu dva gemy je nadlidskej výkon, leda tak pro ořezávatka a to Roger rozhodně není, prej 63 62 No111e :D
Reagovat
spaniel
Dropshoty zatim jdou. Ani gymnasta nestihl.
Reagovat
Cico93
tento bol exkluzívny.
Reagovat
smazaný uživatel
Roger teď luxusní megaforehand, ve slow motion přímo výstavní za letu, víc takových a hlavně ne do autu :))
Reagovat
miledus
myslím si, že kdo vyhraje 1 set, ten to vyhraje.
Reagovat
babolat.cz
myslím, že kdo vyhraje 2 sety,ten to vyhraje
Reagovat
smazaný uživatel
Roger zatím kvalitka na servisu. Musíme doufat, že to udrží nad těmi 70% jinak bude zle.
Reagovat
spaniel
Problem je, zebstaci jeden spatny gem. Novak neskutecne returnuje a v mezihre zatim Roger mimo. Dost necistych uderu a outu.
Reagovat
spaniel
Snad poprve nezacina Nole brejkem.
Reagovat
Cico93
noo ale lepilo ti čo?.-)
Reagovat
spaniel
Nejsem Kadlec.
Reagovat
rod_laver
:-D
Reagovat
Cico93
tak to som rád
jeden tu bohate stačí._D
Reagovat
smazaný uživatel
Nole si takticky hned na úvod znepřáteluje fanoušky v O2 :P
Reagovat
Mayo
čo urobil?
Reagovat
smazaný uživatel
bral si jestřába hned v první výměně a fanoušci už pískali :D
Reagovat
kada.tom
ani se taky ty londýnské ovce nepose*ou .. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Bral si jastraba?...

Tak to áno, ťažký zločin :)
Reagovat
rusedski
:)
Reagovat
smazaný uživatel
snad nemusel hned na první fiftýn, ne?
Reagovat
smazaný uživatel
Prečo?
Reagovat
spaniel
Jen at si je vyplytva, uz jen jeden. Pak treba olituje ;)
Reagovat
smazaný uživatel
vysvětluj toto někomu ;)
Reagovat
rusedski
Byly jen dvě možnosti:
-rozhodčí se spletli, pak nikdo nemůže říct ani popel
-rozhodčí se nespletli, pak je jen jeho blbost, že si vyplýtval challenge hned v prvním fiftýnu

Takže pískot fanoušků RF fakt nechápu...
Reagovat
spaniel
Treba to byli:
- fanousci Novaka a vztekali se, ze plytva challengem na jasny out.
- fanousci rozhodciho
- Amisove, co nenavidi technologie
Reagovat
babolat.cz
a také tlačte Slovince, ať jsme ve druhém koši!
Reagovat
Serpens
neee bože Sokola nee... toho měli dát na Berdycha a na tohle měli nasadit Bidrmana. Takhle bude tenisový požitek poloviční.
Reagovat
a.magerova
Doufám, že si to tu komentátor přečte !!!
Reagovat
Kytka
No to víš, reklamy jsou důležitější. Stejně nevím, kdo je tak vážně sleduje, když už jen čeká až konečně skončí a bude plánovaný pořad. My u reklam vypínáme zvuk, moc řvou.
Reagovat
a.magerova
A já si vždy řeknu: "A just si od vás nic nekoupím bo mě se.ete !!!"
Reagovat
Kytka
Já na reklamy nereaguji. To zboží je pak předražený, aby se jim zaplatilo co dali do reklamy a nemusí být nutně kvalitnější než to s masivní reklamou.
Reagovat
Kytka
Pardon, to bez masivní reklamy. Už se mi to dnes plete. Mám zkrátka den blbec. Nastydlá jak blázen, Berdych to podělal, pak se mi vysypala sůl z té velké slánky bo povolilo dno, vylila jsem mlíko po kuchyňské lince až n a zem, zkrátka den, kdy bych se nejraději zahrabala pod listí.
Reagovat
smazaný uživatel
Není tady nějaký streamový mág, který by vyčaroval nějaký free HD stream na ten souboj pánesů? Po dlouhé době jsem odkázaný na stream a zatím to je nic moc kvalita všechno.
Reagovat
Cico93
http://live.realstreamunited.com/static/freepopups/331644873391890.html
skús toto Venco.
Reagovat
smazaný uživatel
Díky Cico. Anabel Croftová, kua tu jsem už dlouho neviděl. Neskončila na Eurosportu?
Reagovat
Cico93
asi hej, na skysports ju vidím už dlhšie.
Reagovat
babolat.cz
RF si přečetl, že in jsou nyní chlapi alá dřevorubci a tak jde s dobou. akorát taková slečinka švýcarská v životě drsňák nebude.
Reagovat
a.magerova
Ten Ti ale leží v žaludku :-P
Reagovat
smazaný uživatel
Do té doby, pokud budou uživatelé jako kada.tom a babolat Roger může hrát. Jakmile je přestane Roger zajímat, měl by skončit, bude to znamení, že už nebude tak kvalitní, aby někoho štval. :)
Reagovat
babolat.cz
stejně tak to je s RAfou, díky vám hateři
Reagovat
spaniel
Ted si slapnul vedle. Jako ostatne vzdy.
Reagovat
babolat.cz
prdlajs, on ne,spíše vy :-)
je ot stejné jako s bohem.nevadí mi bůh,vadí mi naboženští fanatici. BTW, sorry za blbé přirovnání :-P
Reagovat
miledus
zase neoholen
Reagovat
smazaný uživatel
Rog se zase neoholil, co je to za novej zvyk?? :D
Reagovat
Mayo
Až keď vyhrá findžu sa oholí :D
Reagovat
Mr.Pink
Asi mu vyprsela smlouva s gillette
Reagovat
smazaný uživatel
asi se připravuje na módní plnovous, to ať ani nezkouší :D teď vážně, mě přijde fakt nějak skleslý, nesrší z něj ta energie, možná že má fakt myšlenky někde jinde a kašle i na holení :(
Reagovat
Mr.Pink
urcite mel ve smlouve s gillette, ze musi byt vzdy hladce oholen. tak si ted uziva chvile bez ziletky :)
Reagovat
smazaný uživatel
asi, ale o smlouvě s Gillette jsem nikde zatím nečetla
Reagovat
a.magerova
Neoholen už hrál v Cinci ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
já vim, nemůžu si na to zvyknout :))
Reagovat
a.magerova
A já jo :-))
Je to takové jiné a celkem i rajcovní....
Reagovat
smazaný uživatel
mě to teda nerajcuje, já mu snad pujčim žiletku :DD
Reagovat
a.magerova
Naštěstí nemáš rozhodující slovo :-P
Reagovat
smazaný uživatel
spíš bohužel :P
Reagovat
gigin
Reagovat
babolat.cz
nj. poláci vedou 2:0
Reagovat
gigin
Zdena Suchá přišla o práci a zůstává se svým trápením sama doma. Suchý bojuje s ředitelem Hejdukem, který zničil jeho rodinu.
Reagovat
Cico93
čo to kukaš ordináciu?
Reagovat
gigin
Jj :DDD
Reagovat
Cico93
:-)) tak šup prepni na tenis.
Reagovat
smazaný uživatel
On nekde hraje Gulbis?
Reagovat
babolat.cz
ty voe, to je ordinace?
Reagovat
rod_laver
A co na to Laco Repáň? Co u něj nového? :D
Reagovat
kada.tom
ale ten polskej komentátor na stadionu si to hezky užívá :-)
Reagovat
kada.tom
Tak ... doufám, že Novak potvrdí, že je "numero uno" :-)
Chtěl bych nějaký výprask Švýcara ve stylu 6-3 6-2, ale spokojen budu hlavně s výhrou Novaka (ideálně ve dvou setech) :-)
Reagovat
Mayo
veď on to už dávno potvrdil
Reagovat
kada.tom
jasně, ale pokud by náhodou vyhrál Federer, tak se tady švýcarské stádo ovcí zase pose*e a bude predikovat jak to tam celý Federer vyhraje a jak je to nejlepší hráč historie a podobný nesmysly :-D
Reagovat
spaniel
To plati, i kdyz prohraje, takze v klidu. Ale opet potvrzujes svou motivaci k fandeni. Smutné jako vzdy.
Reagovat
kada.tom
Ani omylem. Nejlepším hráče historie je Rod Laver a Federer k němu může jen vzhlížet. A vůbec ne, já fandí Novakovi i jindy a stále, nejen proti Švýcarovi.
Reagovat
spaniel
LOL. Komplexy, to jsou svine.
Reagovat
PetaM
Jediná ovečka jsi tady ty. Navíc ovečka na hlavu, což je ještě horší ...
Reagovat
kada.tom
Dneska se Bryani vzchopili a australské grandslamové šampiony vyloženě smetli. Uff, tak snad uspějí i ve třetím zápase a do SF ještě postoupí. Dnes to byl dobrý výkon :-)
Reagovat
babolat.cz
pro všechny FFFF bude lepší sledovat zápas POL-CZE ve fotbale, protože se jejich idol vyhází jak jeho krajan včera.
Reagovat
a.magerova
Starej se o svého favorita :-P
Reagovat
spaniel
Oni se celorocnim staranim zmenili na hotove samaritany, tak ted se zvladnou starat o vsechny. Jestli to potrva jeste rok, tak se babolat nejspis odda cirkvi.
Reagovat
babolat.cz
houby, jen vás chci ušetřit trápení, vy s RAfou slitování nemáte
Reagovat
spaniel
Mame, horsi je, ze věk ne.
Reagovat
babolat.cz
nj. na Rafovi je více vidět, že celý život bojuje, to není slečínka a fajnovka jak RF
Reagovat
smazaný uživatel
Babolate, nebyls náhodou odpoledne na Albertově? Dívám se zrovna na video z mítinku a zapadáš mi tam.
Reagovat
babolat.cz
jo a tys zase klečels někde před mešitou,ne?
Reagovat
smazaný uživatel
jj a řval jsem Nadalu akbar.
Reagovat
babolat.cz
+1
Reagovat
Kytka
Ti naši už prohrávají 0:2 s Polskem, to nemusím. Tady fandím víc Rogerovi, ale když vyhraje Nole, taky se nebudu zlobit. Jsou to oba sympaťáci.
Reagovat
spaniel
Jj, cely zivot bojuje s anglictinou.
Reagovat
smazaný uživatel
nova ritualni cirkev behavych bratru adventistu patnacteho gralu
Reagovat
smazaný uživatel
musíš nakrmit čtyři hladový krky, tak se snaž!
Reagovat
a.magerova
Cítím postranní úmysly :-P
Reagovat
smazaný uživatel
ale kdepák, jsem jeho několikahodinový dočasný fanoušek, a prý postranní úmysly ;-)
Reagovat
a.magerova
Jj já vím.... tak vítej :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Hlavně nesmí pouštět Balkánce da dlouhých výměn a bude to doma! Fandů tam bude mít určitě dost, i když tam letos nejsem.
Reagovat
smazaný uživatel
Hlavně nesmí pouštět Balkánce da dlouhých výměn a bude to doma! Fandů tam bude mít určitě dost, i když tam letos nejsem.
Reagovat
Pe3k
Nečekám, že dnes Roger vyhraje a doufám, že si to nejlepší nechá na finále...Pro přehlednost a kontrast poslední Novakovy zápasy.
S Nisikorim 6:1 6:1
s Nadalem 6:2 6:2
s Murray 6:4 6:2
Kolik her asi uhraje 34 let starý Federer?
Reagovat
Mayo
maximálne 5
Reagovat
Pe3k
ti jebe?
Reagovat
babolat.cz
o jakém finále mluvíš? myslíš nějaké veteránské v basileji?
Reagovat
smazaný uživatel
Finále čoho?..Bazileja?..:)).

Plus..Ze kolko hier..Dalšia štatistika porazených..Drzím palce :)

Držím palce aj v súboji s Nishim, to bude také malé finále..Zrejme si mal to na mysli..
Reagovat
Pe3k
Neplač čobol :)
Reagovat
smazaný uživatel
Neplač?...

Ja sa ti smejem do ksichtu a tvoja reakcia je "neplač"?..Kámo ty môžeš zarábať ozaj len rukami, lebo inteligenčne výrazne pokryvkávaš :).
Reagovat
Mayo
Poďme si zatipovať
Federer 2-6, 3-6 Djokovič
Reagovat
smazaný uživatel
2 TB a 6-3 ve 3., ale nevím, pro koho :)
Reagovat
Fandina
Roger Nole 7:6 3:6 6:4
Reagovat
rod_laver
Nole ve 3.
Reagovat
Marduch
F:D 4:6, 6:7
Reagovat
smazaný uživatel
Max 7-8 gamů pro Rogera. Něco jako 6:3, 6:4 nebo 2x 6:4 max.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak jsem si schválně zkrátila chvíli čekání a výsledek na hard level je po intergalaktickém boji tento, neprohodil jsi náhodou jména? ;) To já jen tak blbnu, tomuto výsledku nevěřím, by bylo sci-fi, ale kéž by ;))
http://imgup.cz/images/2015/11/17/Beznazvu7c369.jpg
Reagovat
Cico93
:))
Reagovat
smazaný uživatel
Aká že bude moja odmena v prípade, že mi vyjde môj tip, Čičo? ;))
Reagovat
Cico93
Keď to vyjde presne takto na gamy tak sa máš načo tešiť:-)
Reagovat
smazaný uživatel
tak to mám ovšem smůlu :((
Reagovat
Cico93
Veru tak...
Reagovat
smazaný uživatel
:D
Reagovat
Mayo
nič som neprehodil (: bude ti ťažko po zápase :(
Reagovat
smazaný uživatel
nebude, i kdyby prohrál, já s tím počítám, výhra bude jedině nadstandard :PP
Reagovat
babolat.cz
alibisti
Reagovat
smazaný uživatel
co chceš slyšet, rejpale? každej tu do nás hustí, jak Roger bude rád, že s ním uhraje 5 gemů max., uznávám, že to bude fuška, mám tu snad vykřikovat, že Roger je favorit?
Reagovat
Kozoroh
Máš tam chybu, No1e je jednička, nikoliv dvojka ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
kdybych v tý hře byla dvojka, tak hraju za Djokoviče, měla jsem se snažit úmyslně prohrát? :D
Reagovat
Kozoroh
Vo to nejde, za koho hraješ, matrix má chybu. Ta hra je z roku 2012?
Reagovat
smazaný uživatel
asi 2010-2011, spíš 2011, na ovladatelnost ale nic moc, třeba Roger dneska najde Noldovu chybu v matrixu a přeprogramuje ho :P
Reagovat
Kozoroh
No1e x Fedex 6:4, 6:3
Reagovat
spaniel
Fed uhraje letos Novakem prumerne 5 gemu v setu a na sety 7-10. Samozrejme v tom jsoi i rychle povrchy, takze to klidne muze byt na te spodni hranici. Doufam ze to bude vyrovnane a konecne trochu napinavy zapas.
Reagovat
Kozoroh
Posedmé v letošní sezóně se proti sobě postaví Djoker a Fedex, celkově svedou 43. vzájemný duel, jen dvojice Djokovič-Nadal má na kontě víc vzájemných střetnutí. Na hardu se proti sobě postaví podvaatřicáté, což je rekord okruhu ATP. Je to zápas, jehož je No1e velkým favoritem, v hale neprohrál tři roky (vyhrál 38 duelů v řadě) a letos prožívá velice vydařenou sezónu, kterou bude chtít zakončit vítězstvím na TM. Federer je nejtěžší protivník, který No1emu na TM stojí v cestě. Aby Fedex dnes Djoka zdolal a ukončil jeho halovou neporazitelnost, musel by nadmíru dobře podávat, alespoň 70% trefených 1. servisů a nepouštět Noldu do dlouhých výměn, což však bude na hardu v O2 těžké pro Rogera.
Za hodinu nás čeká duel, který určí, kdo ve vzájemné bilanci Djokovič-Federer bude mít výhodu.
Ať se daří, No1e! Idemo!! :-)
Reagovat
babolat.cz
pouze myšlenky fanouška
Reagovat
letityfanousek
Ale jeho hra (nejenom dneska) odpovídá jeho dnešnímu outfitu, mdlé vybledlé nezajímavé nevýrazné nudné. To se dneska trefil přesně.
Reagovat
smazaný uživatel
Vykasle te se na rozebirani hry Berdi a radeji se mrknete na 4 hru Bryanu...:-)
Reagovat
Mayo
4hra je nuda
Reagovat
babolat.cz
debl je hra neúspěšných singlistů či vysloužilých veteránů
Reagovat
Nola
celkom sa zacinam obavat vecerneho zapasu, Nole je favoritom, ale to bol aj Tom....
Reagovat
rod_laver
Kurzově je Nole velkým favoritem, dokonce je lehce přes 2 kurz na to, že Roger vůbec urve set..to zase trošku děsí mě :-)
Reagovat
Nola
mozno nam to Kozoroh ujasni...favorizoval Toma v oboch zapasoch... ja radsej zostavam pri zemi, Fedexa si nikdy nedovolim podcenit...
Reagovat
smazaný uživatel
konečně rozumný člověk ;))
Reagovat
rod_laver
Uvidíme, přece jen ten pomalejší povrch vyhovuje víc Nolemu, bude záležet na mnoho faktorech. Každopádně pokud Roger prohraje dnes, ale vyhraje proti Nolemu ve finále, zlobit se nebudu :-)
Reagovat
babolat.cz
ty vaše úvahy a kalkulace...
Reagovat
rod_laver
Já jsem vlastně zapomněl, že tobě bude stačit, když Rafa prohraje ve finále :-))
Reagovat
babolat.cz
ano, ale s Nolem, pak by to byl úspěch po té sezoně
Reagovat
Nola
vyuzivame iba moznost anonymnej internetovej komunikacie....
Reagovat
Kozoroh
Favoritem byl No1e v neděli, zvládl zápas, zvládne ho i s Rogerem :) No1e hraje jako favorit hezkou řádku let a jen málokdy se stalo, že prohrál. Můžeme být v (relativním) klidu.
Reagovat
baggik
Já bych Tomáše pochválil - vyhrál druhý set.
Reagovat
smazaný uživatel
jen to neprechvalit, aby mu zustala jeste nejaka motivace do posledniho zapasu;)))
Reagovat
smazaný uživatel
A ted uz muzem fandit tomu Rogerovi;D)
Jak dnes rupne, je uz i po te silene teoreticke nadeji...;)

Gratulace Rebel k paraaadni prohre;)))!!!
Prekvapils...to nemohu rict;)))
Reagovat
a.magerova
Jo a teď jsme vám dobří..... tssss :-P
Reagovat
smazaný uživatel
;D)))
Tak ted je to opravdu uz ve sfeeere teorie...
Reagovat
kada.tom
Ani omylem. Novak musí vyhrát :-)
Reagovat
smazaný uživatel
S Tomášem to takhle bylo vždycky, že dokázal velké hráče porazit, ale nedokázal je porážet. Proto na velkých podnicích končí v ČF nebo SF. Že letos na TM neporazil ani jednoho je sice škoda, ale není to katastrofa. Snad pokaždý se to minimálně jednomu hráči stane, protože na TM hraje opravdová špička. Že letos neporazil kromě Nadala nikoho z té úplné elity? Porazil ale řadu z těch dalších velmi nebezpečných hráčů. Co čekáte? Že ve 30 letech půjde jeho forma raketově nahoru?
Reagovat
smazaný uživatel
To opravdu nemá cenu to tady propirat. Trošku víc tady od Toma čeká každý.... Holt ta tresnicka na dortu schází sen každého fanouška nebo aspoň skalp top hráče v této éře chapes??????
Reagovat
smazaný uživatel
Opět docela vtipné tvrzení, ale co od tebe čekat jiného. Tomáš je jeden z mála hráčů, který má skalpy všech top hráčů.
Reagovat
smazaný uživatel
Btw. opět dost kontroverzní tvrzení "Trošku víc tady od Toma čeká každý". Já třeba ne. Fakt jsem neočekávala, že Tomáš postoupí ze skupiny, v níž hrají dva nejlepší hráči této sezóny. Přála jsem mu to, ale moc nadějí jsem tomu nedávala. Smířila jsem se s tím, že Tomáš není první, ale pátý hráč světa a užívám si jeho postupy do ČF a SF nebo na TM.
Reagovat
Kytka
Tak letos před US Open prohlašoval, jak měl kvalitní letní přípravu a jak to tam rozbalí. Před TM prohlašoval, že je jeho cílem minimálně SF. V lednu zas uslyšíme, jak měl kvalitní zimní přípravu a na AO si to už konečně sedne. A pořád dokola. Vážím si toho, že máme alespoň několik let stabilního hráče TOP 8, ale to je asi tak všechno, co můžeme od Toma chtít. Snad Krupa aspoň něco vykřeše z Jirky Veselého, když ne on tak asi nikdo v Čechách. Ale taky tomu moc nevěřím. Nového hráče TOP 10 po Berďovi asi hned tak mít nebudeme.
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, to se Berďovi často mlátí o hlavu, že se kasá, jak se dobře připravil a jak mu to půjde a pak mu to nejde, jenže já to zcela chápu. On ani nemůže říkat nic jiného. 5. hráč světa nemůže říkat, že jeho forma nestojí za nic a že asi nic závratného nepředvede.
Reagovat
Kytka
To je pravda, kdyby nechtěl být lepší a dívat se dopředu, tak nebude ani tam kde je. Ale když já jsem tak hysterický fanoušek, vždycky se nadchnu a pak jsem děsně zklamaná. Já nikomu nefandím tolik jako jemu. Bylo by pohodlné fandit třeba Nolemu, jenže to by mně srdíčko nedovolilo. I ostatním našim fandím, ale když prohrají skousnu to spíš. Od těch totiž nečekám vůbec nic, nikdy.
Reagovat
Mayo
Dobre Kei.
Reagovat
smazaný uživatel
To je konec finito Tomáš pojede domů!!škoda:-((že já to furt resim chleba levnější nebude z prize money procento nedostanu...ale v srdci mi berda zůstane.tak se tady mějte.....a nezlobte se pokud jsem někoho vytocil. Tenisu zdar!a berdo nevzdavej to!!
Reagovat
a.magerova
Tak fandíš snad v dobrém i zlém nebo ne ?!!!
Ještě jeden zápas je na programu ve čtvrtek.
Reagovat
smazaný uživatel
Fandit budu neustále!!!i ve zlém. A to že pojede domů jasné nebylo!!vparizi na pomalém povrchu hrál úžasně jen to neprodal v tomhle turnaji.
Reagovat
a.magerova
Tak jen jsem si rýpla, já osobně z Toma měla po losu strach.... furt mě straší těch 6 porážek.... ;-)
Reagovat
baggik
Tak, že pojede domů bylo jasné už po prvním zápase, tady šlo o to nebýt poslední ve skupině a ani to nevyšlo.
Reagovat
a.magerova
No celkem to bylo jasné už při losu....
Reagovat
baggik
V zásadě ano, ale tak Rogera dokázal občas překvapit.
Reagovat
a.magerova
Tak teď hraju hrdinku, ale při losu mi dvakrát dobře nebylo....
Reagovat
baggik
Ale zvláť špatně taky ne, což. Pověz mi dneska ty tři sety budou nebo ne?
Reagovat
a.magerova
Ale jooo.... tři sety i s blbým koncem mě potěší :-))
Reagovat
smazaný uživatel
asi jako Rogimu, když zjistil, že putuje k Noldovi a věděl, že prostě musí postoupit s ním ;)
Reagovat
FulnekUltras
AO je tady cobydup... ;)
Reagovat
Fandina
Ježiš, Berďulka se na té fotce tváří nešťastně, jako malý Jarda, škoda. Ale kdyby porazil Noleho, měl dobré skore, tak proč ne. Berďo pojď!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, když porazí Noldu 2x 6:0, tak tu šance je.
Reagovat
Fandina
:-)))))) to by se mi samozřejmě líbilo.
Reagovat
baggik
To spíš bude konec světa
Reagovat
smazaný uživatel
já nevim, kde furt žijou :D jediný, kdo by byl schopný za určitých vesmírných konstelací schopen porazit Djokera je Federer, když na něj vlítne se svojí superagresivní hrou a nebude zbytečně kazit, anebo Wawrinka, když si jeho hlava řekne, že dneska by se mu chtělo vyhrát, aby bylo pozdvižení, jinak nikdo...
Reagovat
Fandina
podle mě spíš ten kanár, než konec světa, ale samozřejmě, při formě Noleho je výhra, natož kanáry scifi.
Reagovat
baggik
Tak když se podívám na dnešní situaci na planetě a na stav tenisového vesmíru, tak ten konec světa vidím mnohem reálněji. V tenise natěstí platí mistr zůstane mistrem a hňup hňupem.
Reagovat
Fandina
já moc v konec světa nevěřím, to spíš kanárům
Reagovat
baggik
Konec světa jednou nastane, tím jsem si jistý. :-D Záleží jaký kanáry myslíš... U těch opeřených to skuteně nebude problém, na ty, jež jsou omývány Antlantickým oceánem je potřeba trošku šetřit a na raketě Djokoviče už dost možná jeden klíčí.
Reagovat
Fandina
Kanárům věřím víc, ty jsou v moci tenisty, to lze ovlivnit lidskou hrou. Moc dobře si ale nedovedu představit, jak by došlo ke konci světa. Minimálně já se toho za svůj život určitě nedožiji.
Reagovat
Kytka
Kdyby porazil Noleho, bez ohledu na to, že by to byl poslední zápas sezóny, tak pochopitelně, vše odpuštěno. Ale je to z říše snů.
Reagovat
smazaný uživatel
já myslím, že ta fotka to peRFektně vystihuje:P
Reagovat
rod_laver
Super, Kei! Velká gratulace :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tomáš se jako jediný ve své skupině dokázal poučit z ženského turnaje mistryň, kde obě finalistky uhrály ve skuponě jedinou výhru, a vítězka právě až ve třetím zápase. O postup ze skupiny tak vůbec strach nemám, Tomáš svý konkurenty pěkně převezl. Holt má za ušima.
Reagovat
misa
Stačí mu porazit na pomalém povrchu nějakého Djokoviče. Taky to vidím optimisticky.
Reagovat
a.magerova
A já měla z Toma ve skupině dost strach a chtěla místo něho Rafu....
Reagovat
Larsson
:D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Ano, ano, čili můžeme očekávat Tomášovo vítězství na celém turnaji :D
Reagovat
smazaný uživatel
tak to jo, tím pádem vo to strah doopravdy nemám, že by nepostoupil, je to šikovný kluk, umí se poučit ze svých chyb, on nás všechny převeze
Reagovat
smazaný uživatel
jsem rád, že nikdo z vás v nedávné době nepoužil ironii, tedy žádné ironické narážky, všechno smrtelně vážně :-)
Reagovat
smazaný uživatel
tak nevym no :(
Reagovat
smazaný uživatel
Co jsem říkala, z teoretické šance je najednou nulová, má cenu tohle ještě komentovat? Jediný pořádný zápas v této skupině se bude konat už za tři hodiny :))
Reagovat
smazaný uživatel
výrok 1 nepravdivý, výrok 2 nepravdivý už za pár hodin :-)
Reagovat
smazaný uživatel
ty snad věříš, že s tímhle porazí Gumoviče? Ale to snad ne :D
Reagovat
smazaný uživatel
fakt že s těmahle hadrama se těžko vyhrává, ale třeba se převlíkne do něčeho jinýho...
Reagovat
smazaný uživatel
měl si vzít kšiltovku, s ní ho provází síla ;))

http://media.sport.cz/images/gallery/0000000009990665/yFAfZgOfvJkcTQ_t9_IWbg/5453a0712b8ec12bdded0000-186069.jpg?20141031154958
Reagovat
a.magerova
Né kšiltku, ale hadry tu měl suprový (jako na té fotce, né na TM teď) :-))
Reagovat
baggik
Výrok 2 pravdivý, výrok 1 pravdivý už za pár hodin. Nějak se ti to pomíchalo.
Reagovat
smazaný uživatel
Nulová? To i tommr mu dává aspoň 0,1 % (což v tomhle případě znamená dost značnou šanci).
Reagovat
smazaný uživatel
:D pro mě i to 1 % znamená nic, to by musel být zázrak a ten se nestane
Reagovat
smazaný uživatel
Njn, 5x mu to vyšlo, že aspoň jednoho dal, po šesté ne.
Reagovat
EllNino
vždy= už byl i v semifinále
Reagovat
smazaný uživatel
Však jo - píšu ASPOŇ jednoho.
Reagovat
smazaný uživatel
všechno je jednou poprvé...
Reagovat
HAJ
Když se zbytečně začne hádat a diskutovat s rozhodčím, tak ztratí koncentraci. Je to už jeho několikátý případ. Tím ztratil třetí set. Dokud toto neodstraní, nepohne se dál.
Reagovat
smazaný uživatel
U Berdycha je na nějaké radikální změny už pozdě.
Reagovat
smazaný uživatel
Ne, počkej, dojdu si pro popcorn :D
Reagovat
Marduch
To je Tom Berdych. Jiný nebude.
Reagovat
smazaný uživatel
Vždycky si jeden musí vytáhnout toho černýho Petra :(
Reagovat
ipko
zápas rozhodla jedna jediná loptička a to brejkbol Berdycha v 7.hre 3.setu.. to bola parádna Keiova a Tomáš ako vždy netrpezlivý loptičku napakoval do siete.. :D
Reagovat
EllNino
nebyl netrpělivý, ta výměna měla bejt ukončená už dávno ...
Reagovat
ipko
no nemala lebo Kei by v nej vybehal asi naozaj všetko..
Reagovat
EllNino
no měl to zahrát víc k lajně, byl právě až moc trpělivej :) a s tim posledním míčem na těle v sedě skoro už moc dělat nemoh
Reagovat
Davor1
Dobre Kei. V prvom sete výborný, v druhom strašidelný, tretí hojdačka so šťastným koncom. Škoda toho strateného setu, ten blackout od stavu 7-5, 2-0 bol absolútne šialený, už som myslel, že predvedie jeho klasiku posledných týždňov ako s Pairem a Andersonom, kde jeho výkon šiel takisto od desiatich k piatim.
Aspoň teda to jedno čestné víťazstvo, v tejto skupine a súčasnej forme to beriem ako solídny výsledok, tiež potvrdenie výbornej bilancie s porovnateľnými hráčmi (Berdych, Ferrer, Čilič, Raonič...) je potešujúci fakt. Do zápasu s Rogerom môže ísť absolútne uvoľnený a len prekvapiť, to je určite výhoda...

Berdych zase ukazuje, že proti top hráčom je v posledných rokoch totálne jalový, herne strašne šedý priemer aj na jeho pomery, on hodnotí túto sezónu ako najlepšiu v kariére, ja to ale tak určite nevidím, na troch zo štyroch GS sklamal a TM detto, 2 bezvýznamne 250-tky to nezachránia, akurát tá jeho perfektná konzistencia je stále obdivuhodná...
Reagovat
slacker
co to meles o stastnem konci? Jsi snad Japonec?
Reagovat
misa
Co to je "hojdačka"?
Reagovat
EllNino
houpačka ne ? :D)
Reagovat
misa
Po zkonzultování se slovníkem na Seznamu musím souhlasit :)
Reagovat
a.magerova
Reagovat
smazaný uživatel
Na slovenštinu se slovníkem? Uaaa :D
Reagovat
Cico93
:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak zase ostuda od Tomáše. Ale ten set se bude hodit, když porazí Djoka ve dvou, může jít dál z 2. místa. K naplnění tohoto scénáře ale každopádně musí taky dnes večer držet palce GOATovi.
Reagovat
smazaný uživatel
jo jo, úplně Djokera rozseká na maděru ...
Reagovat
smazaný uživatel
tak určitě :D
Reagovat
baggik
Tonoucí se stébla chytá, to beru,ale když se utopený chytá nesmyslů tak to už fakt neberu. I utopení se musí umět přijmout se ctí.
Reagovat
Dobry-den
Tomáš si to nejlepší určitě schovává na čtvrtek, kdy nás všechny ohromí :-)
Reagovat
smazaný uživatel
A je to v pí...tak to mi někdo vysvetlete proč ten Tomáš je tak slaboucky s hráči top ten??jste tady většina odborníci tak do toho.nikdo mi vlastně nemusí nic vysvětlovat tom zas a opět zklamal...co z toho že pořad je na turnajích mistrů?? Když ho vyprasi kde jaký top ten hráč. Nemá to v hlavě není vítězný typ a nikdy nebude škoda:-((jenom neustále zklamava fanoušky včetně mě!!tome vzpamatuj se!!!
Reagovat
EllNino
Nádherný pravopis :D ....už ses vyzvracel ? :D
Reagovat
EllNino
a to spojení "kdejaký top ten hráč" to mě taky pobavilo :D
Reagovat
smazaný uživatel
Myslím že ta forma slova kde jaký top ten hráč naprosto sedí. Kdyby prohrál 5z10 tak OK ale prohrát prakticky vše to kde jaký top ten hráč sedí naprosto přesně.Smirovat se z prohrami umí každý i ja ale toto je fakt příliš!! Fandite mu budu pořad a kritizovat taky.já jsem ani 3 sadu neviděl radši aby mě neodvezli a dobře jsem udělal. Co uznávám je konziscentnost tu má skvělou!
Reagovat
EllNino
jenže "kdejaký" zní jako by jich bylo na světě 50 ...já ho nekritizuju, já ho beru takového, jaký je, a vážím si ho
Reagovat
smazaný uživatel
Ale já přece taky strašně bych mu přál porazit hráče těžšího kalibru mě to fakt kurevs..Mrzi
Reagovat
EllNino
porazil už všechny z nich, tak co meleš
Reagovat
smazaný uživatel
To víš, Jirajsw je velký Tomův fanoušek a má v tom přehled :) ;)
Reagovat
slacker
Letos?
Reagovat
EllNino
letos porazil Nadala :)
Reagovat
a.magerova
Letos porazil Nadala kdekdo, letos to není žádné měřítko...
Reagovat
EllNino
ale no tak :D
Reagovat
a.magerova
Navíc na začátku sezóny, kdy se Rafa vracel po delší odmlce... to se nepočítá tím tuplem :-P
Reagovat
a.magerova
V Madridu už neměl šanci ;-)
Reagovat
lars
mel v 1. setu
Reagovat
smazaný uživatel
Kdekdo ne. Jen Berrer (facepalm), Berdych, Fognini, Raonic, Verdasco, Djoković, Fognini, Murray, Wawrinka, Djoković, Dolgopolov, Brown (legenda), Nišikori, Lopez, Fognini, Djoković, Tsonga, Federer a Wawrinka.
Reagovat
smazaný uživatel
Fanoušek by měl v prvé řadě brát toho, komu fandí, takového, jaký je, a ne se vztekat, že není takový, jakého by ho mít chtěl.

Jednodušeji, pokud se nedokážeš smířit s Tomovými prohrami, nezasloužíš si ani radost z jeho výher.
Reagovat
EllNino
přesně :D
Reagovat
Tornes
Asi tak... Člověk prostě sleduje těch 16 zápasů s Nadalem, u každého doufá, že to tentokrát dá, a pokaždé je zase zklamaný... ale pak přijde ten 17. A ono to vyjde. Pak si tu výhru užiješ jak nikdy :)
Reagovat
smazaný uživatel
Doufám že se doziju:-))
Reagovat
EllNino
vždyť ho porazil smula, že to nepočítáš :D
Reagovat
misa
svérázné fandění...
Reagovat
smazaný uživatel
Tohle je fakt vtipný. Co z toho, že je na turnaji mistrů? LOL! Že ho vypráší kdejaký top ten hráč? LOL! Fanoušky včetně mě... 3x LOL. Zdar, ty fanoušku!
Reagovat
baggik
Jak někoho může pořád zklamávat, když hraje naopak velmi konzistentně, to nechápu. To je chyba v tobě, špatně analyzuje Tomovi výkony a jeho kariéru. Jinak bys musel říct Tom mě opět nezklamal.
Reagovat
smazaný uživatel
a než se vrátím, je konec. Berďo, tos mě teda namíchnul. Myslela jsem, že Nišiho dáš!
Reagovat
Marduch
Šel dolu po neproměněnym BB.
Reagovat
Tornes
Neviděl jsem celé, ale co jsem viděl, tak se Tom krásně vyhazoval... Ah jej.
Reagovat
slacker
Vyhazovani - na to mame prilis mmnoho ceskych specialistu a specialistek
Reagovat
tommr
Tomáš nezvlád závěr zápasu a po sérii hrubejch chyb prohrál i s outsiderem skupiny. Je to poprvé co na TM prohrál druhej zápas a na 99,9% letos poprvé pojede domů bez jediný výhry ... :(
Reagovat
mrafe
Ty vyhlášený pesimista, věříš, že porazí Noleho?
Reagovat
Lina
Na opověď se dá vsadit dost financí. :D
Reagovat
slacker
vsadit ano,ale s manipulekem to bude "vyhra" mensi nez vsazena castka
Reagovat
Marduch
Co dodat, neni jednoduchý fandit Bedřichovi :) Tlačit ho celý zápas, propotit u telky triko, a pak to v poslední fázi během pár fiftýnů Tom takle poslal.
Reagovat
smazaný uživatel
Bojím se zápasu s Nolem, že to bude 0:6 0:6
Reagovat
slacker
poslednich 12 micu 1:11, prujem
Reagovat
Serpens
Bidrman stěží kryje svůj vztek na Berdycha.
Reagovat
smazaný uživatel
asi na něj vsadil dost peněz ..:-)
Reagovat
smazaný uživatel
ty výkyvy a slabé první podání
Reagovat
historik
Bohužel nic novýho. Tomáš se zase porazil sám. Japonec nemusel předvýst žádný extra výkon.
Reagovat
EllNino
Tak to byl rychlej konec
Reagovat
Dobry-den
Luxusní ryterny :-)
Reagovat
tommr
po dvou obrovskejch chybách daroval Tomáš soupeři zřejmě rozhodující brejk ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
zdá se mi, že Nishikori vyhrál, ani neví jak
Reagovat
rib
jj, nechápu, co se Tomášovi děje, že v rozhodující chvíli prostě nedá to své nejlepší...
Reagovat
smazaný uživatel
hlava, hlava, hlava ...všímni si, že nejlíp hral na konci druhýho setu, kdy byl na koni. Jak musel bojovat, šel dolů
Reagovat
smazaný uživatel
Tento scénář jsem moc nečekal, ale co s vypracovanou výměnou, když závěrečný úder jde mimo nebo do sítě.
Reagovat
slacker
a v predposledni hre se Berda rozsypal.
Reagovat
EllNino
Nedáš dotaneš no :) ...
Reagovat
Kozoroh
Očekával jsem před zápasem, že Berďa Keie porazí ve dvou setech v suchým, ale zápas se vyvíjí úplně jinak a Tom se s Keiem trápí. Přitom Kei není o nic lepší než v předchozím utkání s Djokem. Jsem z Berdychova výkonu zklamaný :-(
Reagovat
tommr
Tomáš ted promarnil obrovskou šanci na brejk když při BP zkazil skvěle rozehranou výměnu ... :(
Reagovat
EllNino
co na ní přesně zkazil ? ...Nishi mu zabil forehand a Berdych to měl na těle ...
Reagovat
Marduch
Měl to krásně nalitý na téčku, a nevydoloval z toho nic:(
Reagovat
EllNino
nalité to měl předtim, ale ten poslední míč už hrál skoro vsedě ...
Reagovat
Marduch
To jsem měl právě na mysli, na týhle úrovni si nemůže dovolit tohle nefláknout k lajně.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak že by opět rozhodovali big pointy?no ale mě to nepřekvapí je to pořad dokola....snad nás tom překvapí...
Reagovat
EllNino
už to není Tome pojď zase viď :D ...
Reagovat
smazaný uživatel
Niši si to vyběhal a i když to měl Tomáš rozehraný moc dobře, tak s tím posledním míčkem nemohl nic moc dělat.
Reagovat
smazaný uživatel
Co mu to HM provedlo :( Zlatý Stanovo pyžamo.
Reagovat
smazaný uživatel
vyhlášená módní značka no...
Reagovat
slacker
zkratka z Hnusna Moda?
Reagovat
Pe3k
:D
Reagovat
a.magerova
Už před zápasem s Rogerem jsem psala, že v takovém vohozu si Tom nezaslouží vyhrát.... sice jsem myslela v tu chvíli jen na ten jeden zápas, ale vidno, že je to na celé TM.... Djokovič má z této skupiny nejhezčí hadry :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Proto Djokovič vyhraje celý TM :D
Reagovat
mrafe
Mrni pod článek: "Kvitová: Vlny budou, to jsem prostě já"
Na příspěvek od PetryFans
17.11.2015 15:19
Oblečení Any Ivanovic na AO:

Snad se ti budou líbít :DD
Reagovat
a.magerova
No vidíš, to je suprová záležitost.... jojo na takové modely se dívá jedna radost, zde odkaz ať to nemusí ostatní hledat :-))))
https://pbs.twimg.com/media/CUBOW9CUwAA0ync.png
Reagovat
mrafe
Já se příště polepším, a dám to i s odkazem. Já vím,že pod ženský články moc nechodíš tak jsem tě jen chtěla upozornit, pokud by tě to zajímalo.
Reagovat
a.magerova
Jj máš pravdu, pod ženský mě to neláká ;-)

Omylem jsem vlezla pod Šarapku, ta jediná by, pro mě, stála za hřích :-)))
A teda zas záchvat a nadávky důchodkyně.... :-/
Reagovat
mrafe
tak ta je dneska rozlezlá všude :-O.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale mě se většinou Tomovo oblečení líbí, pak ale vždycky přijde zkrat.
Reagovat
smazaný uživatel
mě se povětšinou nelíbí, na to, že má za ženu modelínu, je to děsná nuda anebo příliš křiklavé, měl zůstat u Nike - the best outfits ;)
Reagovat
mrafe
Tak to hlavně dělá ta hnědá barva, kdyby to měl v jiné barvě tak by to vypadalo jinak. Pořád lepší než, ten růžový hnus co nosil Rafa na AO. To se Nike moc nevychytal.
Reagovat
smazaný uživatel
všechno se taky nepovede, ale namátkou zrovna u Rafy se povedl tento outfit, žlutý z léta 2013 jakože hodně, ty černé, šedé, ta růžová mi taky nevadila ani na něm, ani na Rogerovi, málokdy Nike šlápne vedle
Reagovat
mrafe
Jestli myslíš tuto kombinaci, tak ta se mi taky líbila.

http://i2.cdn.turner.com/cnnnext/dam/assets/130818202406-nadal-cincinnati-story-top.jpg
Reagovat
smazaný uživatel
no jistěěě, to mu strašně sluší, tehdy neskutečně válel, až mi s tím už lezl krkem ;))
Reagovat
a.magerova
Hele na růžové hadry R+R mi nesahej !!! :-P

Mě se líbily všechny růžové variace a nejen na Rogerovi či Rafovi....
Reagovat
smazaný uživatel
my na to máme jinej pohled, chápej ;)
Reagovat
mrafe
Magu tak Rogerovi sluší všechno, to je jas i ta růžová. Tady ta kombinace, se mi libí.

http://d.ibtimes.co.uk/en/full/1455029/roger-federer.jpg
Reagovat
a.magerova
Jj a to se mi na obrázku zprvu vůbec nelíbila, až na Rogerovi to tak nějak prokouklo....
http://cdn.fansided.com/wp-content/blogs.dir/195/files/2015/08/novak-djokovic-roger-federer-tennis-western-and-southern-open-djokovic-vs-federer.jpg

A tady tato kombinace nemá chybu už vůbec :-)))
http://www2.tennisserver.com/images/photofeed/2010/wsfg_masters_cincinnati/100822/federer-fish/Cincy-20100822-36-2924.jpg
Reagovat
mrafe
zase jsi lepší ;-)
Reagovat
a.magerova
Reagovat
tommr
Nishikori je dneska hratelnej, ale je otázka jestli toho bude Tomáš schopen využít. Ted už se zase začíná zbytečně hádat s rozhodčíma ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
Tome pooojd prolom sakra tu bilancí s hráči top ten!
Reagovat
Lina
Podle mě Tomáš bojuje. Nebojující Tomáš vypadá jinak.
Reagovat
smazaný uživatel
ted to má nahnuté spíš Japonec
Reagovat
FulnekUltras
Berďo zaber ještě, ať aspoň neprohraješ s Japoncem... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak jako tak bojuje jen o beznaděj :-) ale s jedním vítězstvím to bude sladší.
Reagovat
EllNino
ano :) jen a´t bojuje ...te´d to vypadá dobře :)
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist