Berdych porazil i Wawrinku a poslal Čechy do čtvrtfinále!

3. 2. 2013, 13:25
Aktuality 174
Čeští obhájci titulu i bez Radka Štěpánka zvládli zápas 1. kola Davisova poháru ve Švýcarsku. O vítězství se zasloužil především Tomáš Berdych, který po včerejší sedmihodinové bitvě ve čtyřhře zvládl i souboj týmových jedniček s Wawrinkou a získal pro český výběr postupový třetí bod. O semifinále si Češi zahrají začátkem dubna v Kazachstánu.
Tomáš Berdych

Švýcaři se v Ženevě museli obejít bez odpočívající světové dvojky Rogera Federera, Čechům zase kvůli zranění chyběla týmová dvojka Radek Štěpánek. Tíha odpovědnosti v českém týmu tak ležela na jedničce Tomáši Berdychovi, který se s těžkým víkendem vypořádal na výbornou.

V pátečních dvouhrách získali po bodu týmové jedničky Stanislas Wawrinka a Berdych, za nerozhodného stavu se pak v sobotu strhla rekordní sedmihodinová bitva ve čtyřhře, ve které Berdych s Lukášem Rosolem překulili vedení na stranu českých tenistů.

Tomáš BerdychO jejich postupu do čtvrtfinále tak dnes mohl za stavu 2-1 rozhodnout Tomáš Berdych v souboji se Stanislasem Wawrinkou, se kterým poslední tři vzájemné zápasy prohrál. Sedmadvacetiletý Čech ale dnes v Ženevě začal lépe, získal úvodní dvě sady, a i když švýcarský tenista utkání zdramatizoval, Berdych zvítězil 6-3 6-4 3-6 7-6 a získal rozhodující třetí bod.

"Jsem rád, že jsem byl u všech bodů. Velmi si toho cením už proto, jak to bylo fyzicky náročné," řekl vyčerpaný Berdych.

"Jsem moc rád, že to Tomáš dokončil a podal velice dobrý výkon. Tomáš těžil ze svých zkušeností a podstatné taky bylo sebevědomí z toho loňského vítězství," pochválil kapitán Jaroslav Navrátil jedničku týmu. 

V prvním setu Berdych odvrátil v úvodním a třetím gamu celkem čtyři brejkboly a vyhrál 6-3. Ve druhé sadě se po sérii skvělých vítězných úderů z forhendu dostal do brejku, hned poté si ale vybral první slabší chvilku a poprvé přišel o své podání. Rozhodit se však nenechal, pokračoval v soustředěném výkonu a nakonec dějství ukončil výhrou 6-4.

Wawrinka ale ani za velmi nepříznivého stavu 0-2 zbraně nesložil, v úvodu třetího setu odvrátil dva brejkboly, ujal se vedení 3-0 a náskok udržel až do konce. Ve čtvrtém setu už byla na obou hráčích viditelná únava ze včerejší čtyřhry, oba však nepřestávali bojovat. Žádný z 12 gamů nepřinesl shodu, k vidění nebyl jediný brejkbol a tak musel rozhodnout tie-break. V něm se Wawrinka dostal do vedení 3-0, Berdych ale získal posledních pět míčů utkání a po 3 hodinách a 12 minutách mohl začít slavit s realizačním týmem: "My tu mísu stejně vyhrajem!"

Čeští tenisté vyhráli již šestý zápas v řadě a vytvořili nejdelší českou daviscupovou vítěznou šňůru a úspěšně začali cestu za obhájením loňského titulu. Ke čtvrtfinálovému duelu odletí začátkem dubna (hrát se bude 5. až 7.) do Kazachstánu, který vyřadil Rakousko. Pro Čechy bude duel s Kazachstánem odvetou za předloňskou porážku v prvním kole, kdy jim Kazaši připravili poslední porážku a nečekaně je poslali do baráže. Tehdy tým Jaroslava Navrátila hrál bez Radka Štěpánka, který by kvůli zranění zad mohl teoreticky chybět i letos.

"Byl bych nejraději, kdyby vítězná série byla co nejdelší, ale je to pořád o tom být kompletní. Nechtěli jsme tady prohrát a nervovat se v září v baráži. Tomu jsem se vyhnuli, zvládli jsme to bez Radka a máme slušný los. Musíme se na Kazachstán dobře připravit a nepodcenit to," řekl Navrátil. 

Pokud Berdych a spol. vyhrají i v Kazachstánu, který se spoléhá především na kvality Andreje Golubjova, zahrají si v semifinále s vítězem duelu Argentina - Francie. Jihoameričany by v září po US Open přivítali v domácím prostředí, s Francií by se utkali na půdě soupeře.

Za již rozhodnutého stavu dostal první šanci zahrát si zápas Davisova poháru devatenáctiletý Jiří Veselý, který se utkal s Henrim Laaksonenem.

Vítěz juniorky Australian Open z roku 2011 Veselý vstoupil do premiérového zápasu ve velkém stylu a za 27 minut nadělil soupeři "kanára". Ve druhé sadě ještě po brejku vedl 2-1, zbytek zápasu ale patřil Laaksonenovi, který otočil skóre utkání a vyhrál 0-6 6-3 6-1.

"Byl jsem na začátku v euforii a pořádně jsem neřešil, co se děje. Ve druhém setu to na mě po brejku přišlo, cítil jsem, že bych mohl vyhrát svůj první zápas, a bohužel mě to svázalo. Odešla mi ruka i hlava a psychicky jsem to nezvládl," řekl Veselý.

- DAVIS CUP 2013 -
(Světová skupina - 1. kolo, Švýcarsko / Ženeva, tv. povrch / hala)
kompletní výsledky (01. - 03. 02. 2012)

Švýcarsko - Česko 2-3

2-3
Laaksonen - Veselý 0-6 6-3 6-1
Esa: 2-3
Dvojchyby: 7-2
Úspěšnost prvního podání: 56-57 %
Brejkboly: 5/10-4/10
Vítězné údery: 23-17
Nevynucené chyby: 26-34
Vyhrané výměny: 73-69
Čas: 1 hodina a 33 minut


1-3
Wawrinka - Berdych 3-6 4-6 6-3 6-7(5) 
Esa: 11-6
Dvojchyby: 3-4
Úspěšnost prvního podání: 67-64 %
Brejkboly: 2/7-3/9
Vítězné údery: 45-40
Nevynucené chyby: 49-35
Vyhrané výměny: 123-131
Čas: 3 hodiny a 15 minut


1-2
Chiudinelli/Wawrinka - Berdych/Rosol 4-6 7-5 4-6 7-6(3) 22-24
Esa: 28-23
Dvojchyby: 11-8
Úspěšnost prvního podání: 64-65 %
Brejkboly: 2/14-4/24
Vítězné údery: 134-116
Nevynucené chyby: 68-59
Vyhrané výměny: 290-299
Čas: 7 hodin a 1 minuta


1-1
Laaksonen - Berdych 3-6 2-6 7-6(5) 1-6
Esa: 7-14
Dvojchyby: 4-3
Úspěšnost prvního podání: 60-58 %
Brejkboly: 0/1-5/9
Vítězné údery: 44-50
Nevynucené chyby: 46-23
Vyhrané výměny: 88-128


1-0
Wawrinka - Rosol 6-4 6-3 6-4
Esa: 10-11
Dvojchyby: 3-2
Úspěšnost prvního podání: 56-67 %
Brejkboly: 4/9-1/3
Vítězné údery: 41-35
Nevynucené chyby: 26-26
Vyhrané výměny: 91-74

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

174
Přidat komentář
smazaný uživatel
Veselý mně svým projevem, kromě leváckého servisu, bohužel ničím neoslovil. Takže asi bohužel, asi bude muset ještě moc makat!
Reagovat
VlS
Zajímavá debata v MP3 formátu (v anglině)
http://legacy.tennis.com/articles/templates/podcast.aspx?articleid=20119&zoneid=28
Reagovat
smazaný uživatel
Sledujem tu diskusie dole, ale Berdych sa z Montpellieru pochopiteľne odhlásil. Uvidíme či požiada o WC do Rotterdamu alebo bude hrať až Marseille - Dubai.
Reagovat
tommr
opravdu? Vždyt jsem dneska čet jeho vyjádření, že tam cestuje s Ester ... :)

Do Francie s ním cestuje i pohledná přítelkyně Ester Sátorová, která mu minulý rok přinesla štěstí. Trenér Tomáš Krupa s ním na turnaji nebude. "Zůstává vítězná dvojice. Uvidíme, jestli bude dvojnásobně úspěšná," usmál se Berdych.

Zdroj: http://sport.idnes.cz/berdych-vyhral-ve-svycarsku-tri-zapasy-davis-cup-fbq-/tenis.aspx?c=A130203_212255_tenis_bem
Reagovat
VlS
Na stránkách turnaje něco je, bohužel pouze francouzsky a automatický překladač z toho dělá něco hodně nesmyslného a rozumět je jen, že ho bolí zápěstí. Zde je originál
Sale coup pour les organisateurs de l'Open Sud de France puisque Tomas Berdych, la principale t?te d'affiche du tournoi, est venu ce lundi ? Montpellier pour y annoncer son forfait. Le Tch?que, tenant du titre, s'est justifié en avançant une douleur au poignet droit, lui qui sort d'un week-end assez éprouvant en Coupe Davis o? la République tch?que est venue ? bout de la Suisse.
Reagovat
smazaný uživatel
tady je to potvrzené:
http://www.atpworldtour.com/posting/2013/375/mds.pdf
Reagovat
VlS
Já jsem si to říkal už včera při jeho rozhovoru, nebyl tam nijak přesvědčený a mluvil o tom, že musí teď vyhodnotit svůj další program.
Reagovat
tommr
tak to je škoda. Doufám, že to zranění levýho zápěstí není nic vážnýho a že Tomáš je jen unavenej po tom zápřahu v DC což by bylo naprosto pochopitelný ... :)
Reagovat
historik
Taky doufám, že to není nic vážnýho, to by mě moc mrzelo. Doufám, že to spíš Tomáš vyhodnotil tak, že nemá smysl se teď sedřít obhajobou bodů za jeden menší turnaj, ale plánuje dlouhodobě a celosezónně. Možná taky až teď přichází k sobě to třídenní vypětí a na těle je to cítit a tak tom nechce riskovat, jen strašlivě doufám, že ten DC neodnesl s nějakým zraněním. Je to však katastrofa - ale bohužel realita, že buď Berďa nebo Štěpec vždycky odjedou po DC tak psychicky i fyzicky vyčerpaní - to prostě nejde donekonečna hrát na dva hráče...reálně však nemá kapitán jinou volbu a pokud do kazachstánu nepoletí aspoň jeden z nich tak tedy rozhodně favority nejsme, zatím jsou bohužel naprosto nenahraditelní. Kdyby se aspoň na toho Rosola byl spoleh, že předvede aspoň nějakou konstantnější hru a ne že jednou mezi nohama zády k síti a podruhé ani není schopnej snad půlku setu dostat return do kurtu.
Reagovat
W.G.M.
Preklad z francouzstiny: Neprijemna zprava (ono "sale coup" je doslova podraz, ale zda se mi to nejake bulvarni, netusim, jaky je zdroj) pro organizatory Open Sud de France, protoze Tomas Berdych, jednicka turnaje, pricestoval do Montpellier jen proto, aby se z nej odhlasil. Cech a obhajce titulu se omluvil s oduvodnenim bolesti v pravem zapesti, a to po narocnem vikendu, v nemz v utkanich Davisova poharu Cesko porazilo Svycarsko.
Reagovat
tommr
kde obhajuje lonskej titul. Do boje zasáhne až ve čtvrtek, protože v prvním kole má volnej los. Pokud nedojde k nějakejm překvapením tak by ho měli postupně čekat Nieminen, Davydenko, Gasquet a ve finále bud Simon nebo Tipsarevic. S výjímkou Nieminena jsou to všechno soupeři proti kterejm se Tomášovi moc nedaří a má s nima záporný H2H. Nečeká ho tudíž nic lehkýho a obhájení lonskýho titulu by pro mě bylo velice příjemný překvapení ... :)
V Montpellier jinak startuje z našich i Honza Hájek, kterej v prvním kole narazí na Selu ...
Reagovat
Bob
Berďa a Tipsa mají 5-5. To není záporný. To je stejný. Navíc Tomáš teď z těchto hráčů hraje nejlépe a věřím, že má na to ten titul obhájit.
Reagovat
tommr
oficiální H2H Berdych-Tipsarevic je 3:5. Zápasy z challengerů se do H2H statistik v ATP nepočítají ...
S tou formou je to sporný. Gasquet, Simon i Tipsarevic hráli na AO taky slušně a Tomáš může bejt unavenej po DC. Rozhodně si nemyslím, že by byl Tomáš jasnej favorit i když je na turnaji nasazenej jako jednička ... :)
Reagovat
Bob
Ne, jasně favorit, to si nemyslím. Vyhrát může kdokoliv, ale Tomáš má na to, aby to obhájil. Gasquet, Simon a Tipsarevic jsou nebezpeční, to je pravda.
Reagovat
smazaný uživatel
Oficiálna stránka Viňa del mar nemá ani anglickú verziu..Alebo aspoň som ju nenašiel..To čo už je.

Celkovo aj z osobných skúseností a početných návštev Španielska mám pocit, že španielsky hovoriace krajiny absolútne nepociťujú potrebu učiť sa cudzie jazyky. Dohovoriť sa tam anglicky (rezort služby) býva veľký problém.
Reagovat
smazaný uživatel
Zeme, kde je urednim jazykem spanelstina:

1/Mexiko (107.449.525)
2/Kolumbie (45.600.000)
3/Spanelsko (44.700.000)
4/Argentina (39.248.000)
5/Peru (27.191.000)
6/Venezuela (26.021.000)
7/Chile(15.795.000)
8/Guatemala(14.325.000)
9/Kuba(11.285.000)
10/Ekvador(10.946.000)
11/Dominik.Rep.(8.850.000)
12/Honduras (7.267.000)
13/Bolivie(7.010.000)
14/Salvador(6.859.000)
15/Nikaragua(5.503.000)
16/Paraguay(4.737.000)
17/Kostarika(4.220.000)
18/Portoriko4.017.000)
19/Uruguay(3.442.000)
20/Filipiny(?3.200.000) (od 2008 r.)
21/Panama (3.108.000)
22/Rovnikova Guinea(1.120.000)
23/Zapadni Sahara(37.132)

V zavorce mas pocet obyvatel. Ani tu nezminuji spanelsky hovorici mensiny v poctu vetsim nez cechu a slovaku dohromady a dalsi mensiny..to bych popsal celou diskusi:D)
Kdo vi, jak by to vypadalo, kdyby cesi nebo slovaci meli takovou kolonialni historii za sebou + slovanska natura pohodarstvi...:) myslim, ze by to potom vypadalo dost podobne, neli hur...
Reagovat
Fandina
Francouzi jsou na tom podobně i s tou domluvou tam. Stránky z teď běžícího Montpellieru mají také jen ve fránině ... úsměv
http://www.opensuddefrance.com/
Reagovat
smazaný uživatel
Dík za pekný prehľad Vĺčku ;)...Samozrejme, oni nemusia, nie sú nútení tak ako my trebárs učiť sa cudzie reči. No ak hovoríme o službách a v častiach krajiny, kde je milión dovolenkárov sa nevie personál dohovoriť, je to podľa mňa menší problém. A hlavne v dnešnej dobe, kedy je už angličtina pomaly každodennou súčasťou života.

Apropos Fandina. Francúzi sú veľmi hrdí, hlavne ich vzťah k Anglicku a všeobecne k Amíkom je celkom známy. Oni neradi používajú angličtinu z princípu. Rovnako ako Nemci napríklad, práve preto v nemeckých kaviarnach a kluboch používam výhradne angličtinu. Naschvál :)
Reagovat
Fandina
Forehand ... tak já zase naschvál mluvím v Anglii, Francii a Německu těma základama, co v těchto řečích znám, na rozdíl od Španělska kde neumím ani blafnout. Samozřejmě, že vím že Francouzi moc dobře rozumí anglicky, ale nechtějí to používat. Němci to tak neřeší ... moje zkušenosti ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Ono obcas je to i nuti, ale je pravda, ze se jim do toho asi moc nechce...ale jak jsem psal:) chapu je:)

Rafa treba anglicky hovori, ale take je videt, ze to ma ten krasny spanelsky akcent:) Ale obecne, co mam zkusenosti, oni nejak rozumi...anglictina se opravdu stava celosvetovym jazykem vic a vic, i diky pocitacove technologii...pochybuji, ze v tomto odvetvi by spanel anglinu nejak neovladal aspon zakladne, proste tam kde te to nuti primo...ten jazyk znat, tak je uz potom jedno, jestli je to spanel nebo cech.

Ad Francie > jo francouzi jsou filutove:) oni anglicky i umi, a rozumi, ale nejde jim to pres hrdlo. Toz, ale tam ty vztahy s Anglii jsou opravdu velmi slozite...ale kdyz chces francouze fakt nastvat, tak zacni mluvit nemecky:D))))
Reagovat
Fandina
Angličtina je bezesporu i hlavně počítačům a internetu světovým jazykem číslo jedna. Takže je otázkou času, kdy se to stane předmětem nějaké oficiálního globálního prohlášení, zakotvení, znormování.
Reagovat
tommr
byl by to sice logickej a pro všechny prospěšnej krok, ale nikdy k němu nedojde. Určitý státy budou angličtinu vždycky bojkotovat jenom proto, aby to nepřineslo nějakou výhodu pro USA ...
Reagovat
smazaný uživatel
Na portalu The Tenis Space vyhlasili takovou Top 10 tenistu, kteri zmenili obcanstvi a hrali za jinou zemi, po tom, co se Levine rozhodl stat se Kanadanem:)

Tak prvni tri mista portal prisoudil cechum:) a tezko se budou asi prekonavat...a v poctu, to teprve...

The decision by Jesse Levine to switch his allegiance from the United States to Canada this week is just the latest in a long line of players moving from one country to another, for a variety of reasons. We look at 10 of the best.

1. Jaroslav Drobny. He was the man who set the ball rolling, as far as defections go. In 1949, disillusioned with the German occupation during the Second World War, the then 27-year-old, who had won a silver medal in ice hockey for then Czechoslovakia the previous year, vowed never to return and was given Egyptian citizenship. He played as an Egyptian for nine years, winning Wimbledon in 1954, before changing nationality again in 1959, this time to Great Britain, and representing them in his final Championships in 1960, at the age of 38.
Reagovat
smazaný uživatel
2. Martina Navratilova. If Drobny could do it, then so could others and Martina Navratilova took her chance when she was 18, defecting to the United States. Navratilova had been warned that she was ?become too Americanised? by hanging around with Americans like Chris Evert and after losing in the semi-finals of the US Open in 1975, she decided that if she wanted to achieve her ambitions, then she could never go back. Reflecting on it this summer, she said: ?People say, ?do I have any regrets?? I say, ?I regret what I had to do. I don?t regret that I did it, but I regret the years that I lost, that I had to do it. And I?ll never forgive the Communists for that?.?
Reagovat
smazaný uživatel
3. Ivan Lendl. Born and raised in the Czech Republic, Lendl fell out of love with his national federation when they threw him out of the Davis Cup team for playing a number of exhibitions in South Africa during the apartheid era. Lendl turned his love to the US, moving there in 1981 and collecting his green card in 1987. The Czechs used some red tape to stop him from playing for the US in the 1988 Olympics and Lendl has remained in the US ever since.

4. Monica Seles. Having moved from then Yugoslavia to the US at the age of 12 in 1986, it was fairly natural that Seles would end up becoming an American citizen. Having been coached by Jelena Gencic, the woman who would later teach Novak Djokovic how to play tennis, the formalities were completed in Miami in 1994, just a year after she was stabbed by a crazed fan during a tournament in Hamburg. Seles has lived there ever since.
Reagovat
smazaný uživatel
5. Fred Perry. Ah, the sacrilege. Britain?s greatest player of the 20th Century ups sticks and leaves Britain for the cousins across the Atlantic in the United States. Still feeling something of an outsider despite winning three Wimbledon titles, Perry had already turned professional and spent more and more time in the US, eventually becoming a naturalised citizen in 1938 and even joined the US Air Force in the Second World War.

6. Mary Pierce. Born in Canada to French/American parents and raised in the United States, Pierce has always been a little confused as to what nationality fits her best. Originally, Pierce tried to play as an American but her controversial father Jim fell out with the USTA and she ended up playing for France. For the last couple of years, Pierce has spent more and more time in Mauritius and is reportedly planning to move there permanently.
Reagovat
smazaný uživatel
7. Greg Rusedski. Some move for love, some through circumstance and others, well, others do it for the money. In fairness, his mother was born in Yorkshire, but Canadian-born and raised Rusedski made the switch in 1995, realising that the British set-up had more to offer him, in terms of support, than his home federation. Rusedski has lived in the UK ever since, represented Britain consistently in Davis Cup and now works with the LTA as captain of the junior Davis Cup team.

8. Jelena Dokic. Born in Croatia to a Serbian father (Damir) and a Croatian mother, Liliana, Dokic and family moved to Australia in 1994, having originally left Croatia in 1991 because of the civil war. Dokic made her name under the Australia flag, reaching the Wimbledon semi-finals and going on to reach world No 4. But her father forced her to change allegiance back to Serbia in 2001 and she only later returned to play as an Australian.
Reagovat
smazaný uživatel
9. Mansour Bahrami. As one of the most talented players in Iran, Bahrami showed huge promise as a young player in the 1970s. But the Islamic revolution in 1979, and its subsequent ban on Bahrami travelling overseas, left him short of options. With help, he got a Visa to France and made his name there, reaching the final of the French Open doubles in 1989. On the seniors Tour, he has really excelled, his trick shots making him a huge fan favourite. Living in Paris, he has joint French and Iranian nationality.

10. Dustin Brown. Born in Germany but raised in Jamaica, Brown flirted with the idea of playing for Britain when it was mooted that he had a British grandmother. Disillusioned with the lack of financial support in Jamaica, he eventually decided to play for Germany.
Reagovat
smazaný uživatel
Koukni se na profil Moniky Seles:)
Reagovat
tommr
to je velice zajímavej přehled a dokazuje to co tvrdím už dlouho - jsme zemí, kterou ta komunistická éra poškodila po tenisový stránce asi nejvíc. Kolik bychom asi ted měli DC a FC titulů kdyby Drobný, Lendl a Navrátilová mohli odehrát celou svojí kariéru za nás ...
Reagovat
Heather_Fedex
chybi ti tam hingis- narozena v ceskoslovensku, hrala za svycarsko
Reagovat
spaniel
Jemu tam nechybí nikdo. Je to žebříček z portálu tennis space, tak to podal, jak to tam bylo. Plus tito hráči hráli za svoji původní zem a pak za novou. Hingis za nás nehrála.
Reagovat
Heather_Fedex
aha
Reagovat
Hook2424
Jsem slyšel na radiožurnálu před AO rozhovor s Berdychovým kondičním trenérem Davidem Vydrou a ten říkal, že Tomáš v plné přípravě jede 70 padesátimetrových sprintů s odstupem 10s. A pak, že si prej ještě přidával! To je síla co? Je to vůbec možné?
Reagovat
J.M.
No asi je, když to říká. Ale Berdychovy tréninkové sprinty jsou pověstné, anglicky mluvící komentátoři když komentují jeho zápasy, tak často mluví o tom, jak ho třeba vídají sprintovat v tréninku na kurtech, a že se to na jeho hře v poslední době hodně projevuje. Hodně se zrychlil, a tím výrazně zlepšil defenzivu. Třeba ty křížné forhendy z běhu hraje suverénně jak nikdy předtím, a vůbec toho na základní čáře uběhá až překvapivě hodně.
Reagovat
J.M.
Což mi připomnělo, jak se o některých, hlavně vyšších, hráčích pořád říká "nikdy to nebude běhavý typ"... Zrovna nedávno na AO... To je pěkná blbost. Když se pořádně, opravdu poctivě trénuje, dělá to divy. Tomáš býval dřív docela neohrabaný dlouhán, dneska má špičkový pohyb po kurtu (s jakou lehkostí třeba dnes vybalancoval ten inside-out forhend z běhu pozpátku, toho dřív nebyl schopen). Tomic se loni ploužil po kurtu jak důchodce a jeho pěší tenis snad trhal světové rekordy v nejpomalejším pohybu v historii tenisu, protože, jak sám říkal, na to loni kašlal a netrénoval. A taky mu mnozí předpovídali, že to tak u něj je prostě dané, navždycky. No a přes zimu začal zase pořádně trénovat, a najednou běhá... skoro jako tenista. :-) Úplně k nepoznání.

Pořádný trénink je prostě mnohem víc než jakákoli dispozice.
Reagovat
Fandina
A je to vidět i na jeho postavě. Jak teď nosí kratší kalhoty, tak jsou vidět svaly na nohou a při hře je vidět ohromá akcelerace v pohybu i při úderech. To dřív nebylo tak markantní.
Reagovat
smazaný uživatel
neřekl bych zrovna "s jakou lehkostí", ale ustál to, dostal se za míč a odehrál :)
Reagovat
smazaný uživatel
Okrem gratulácie k postupu treba vyzdvihnúť aj Wawrinkov patriotizmus k vlastnej krajine. Úprimne sa mu čudujem, že pri Federerových stornách to berie celé na vlastné triko a často vstupuje do vopred prehraného boja. Rešpekt.
Reagovat
Denis92
to by si nebol ty ak by si si nerypol do Federera..ved Wawrinka sa na to kludne moze vysrat..je to jeho vec ci reprezentuje alebo nie..je to Rogerova vec ci reprezentuje alebo nie
Reagovat
VlS
Neboj, před dalšími OH se zase zúčastní prohry 0:5 v 1. kole.
Reagovat
spaniel
Jsi fakt tupec. Kdyz mu bylo tolik co Nadalovi a Djokovicovi ted, mel odehranych vice zapasu v DC nez oni.
Reagovat
gigin
:DDD si nedáš pokoj a nedáš.. :DDDDDD
Reagovat
smazaný uživatel
Práve naopak Gigine..Je to vec, ktorú treba u Wawrinku oceniť. Bez Federera je švajčiarska repre v háji a čudujem sa, že do toho Wawrinka ide.

Večne pomýleným truhlíkom zo sektičky sa nenechaj zmiasť ;)
Reagovat
skott
Wawrinkův patriotismus je taky patřičně zaplacenej na roky dopředu:-)

http://www.sport.sf.tv/Nachrichten/Archiv/2012/02/02/Tennis/Wawrinka-bindet-sich-langfristig-an-Gstaad-und-Basel
Reagovat
smazaný uživatel
Easy and simple..Wawrinkov vzťah k vlastnej krajine je zrazu vyriešený.

Bez zbytočných paranoidných stihomanov a zbytočných porovnávaní s Rafom, či Nolem samozrejme z cesty.
Reagovat
gigin
Stan mi přijde fajn :)
Reagovat
Fandina
Stan je super !
Reagovat
spaniel
No a najednou je jeho patriatismus jasny. Zas se nebudes mit o co opirat :)
Dik skotte, to jsem nevedel.
Reagovat
Heather_Fedex
jsem si jista, ze djokovic nebo nadal by divaky na tribune odmenili cukrikmi. to je dalsi vec, kt. by elegos v zadnem pripade neudelal
Reagovat
smazaný uživatel
Proč si hned berete do pusy Noleho:-(
Reagovat
Heather_Fedex
kdyby jen noleho...
Reagovat
smazaný uživatel
http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/535605_327408767377792_649167003_n.jpg
Reagovat
Heather_Fedex
trefny, bohuzel trefny
Reagovat
smazaný uživatel
To nahoře je přece podstatnější, hráči se mezi sebou minimálně respektujou a uznávají...a fanoušci jsou různí, s tím nic nenaděláme:-P:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Opierat o čo, kedy, prečo?..Mám pocit, že ti tu z toho trošku šibká starec..Reč je predsa o Wawrinkovi, alebo Waw-rin-ko-vi..(Ako prevencia, ak by to bolo nutné zopakovať a pomalšie)
Reagovat
spaniel
Aha, tak to pri Federerovych stornach jsem si asi vymyslel. Zminit si to proste musel. Navic Wawrinkova motivace je ted jasna. Venuj se prosim radeji tomu svemu...co prvni kola nehraje, co odehral za DC mene zapasu nez RF a co mimo Spanelska a antuky ani nepinkne, aby se pak nahodou nemusel vymlouvat na zraneni. Zdar.
Reagovat
smazaný uživatel
Zabudol si dodať, že Nadal vyhral DC xkrát, rovnako ako Djokovič takže sa môžu z DC uvoľňovať trebárs aj do konca života. Federer má k DC mimoriadne chladný vzťah, paradoxne však na OH s hrdosťou nosí švajčiarsku vlajku. :)

Príspevok však bol o Wawrinkovi a ešte raz o jeho prístupe. Ja Federera chápem a keď napíšem, že DC stornoval nepíšem na jeho adresu nič zlé. Takže trocha viac piánko a menej stihomanu.
Reagovat
tito
A to jako ostatní hrají zadarmo, nemají peníze za postup, popřípadě to není kompenzováno jiným způsobem( tréninkové prostory etc.)? Tak naivní snad nikdo není...
Reagovat
Heather_Fedex
vsadila bych se, ze vetsina ano
Reagovat
spaniel
tito: neco asi maji, ale nemaji to vazane na domaci turnaje. Urcite se to neda porovnavat.

forehand: konecne neco rozumne. I kdyz nemyslim, ze to, ze to jednou vyhrajes znamena, ze uz nemusis. Vzdyt ty porad rikas, ze je to o vlastenectvi a reprezentaci. A myslim, ze do 2007 se snazil o vyhru vic nez dost. Ted je sice sance vyssi nez byvala diky Stanovi, ale zas Roger uz je starsi, redukuje i velke turnaje a DC uz je moc. Staci se podivat, co to bylo za zahul tento vikend.
Reagovat
tito
Nevím co se dá porovnávat. Fakt. Možná míra patriotismu různých národů či liberalita jednotlivých zemí ke zveřejnění takovéto informace. Určitě také hraje velkou roli to, jestli tenistu podporovala jen rodina či prozíravý sponzor, nebo vyrůstal pod ochrannými křídly tenisového svazu. Buď tenista hraje na místním turnaji či v DC na základě předchozího supportu a je vázán smlouvou, nebo dostává startovné(turnaj) či odměnu za účast a následnou za postup(DC). Nevidím na tom nic nemorálního.
Reagovat
spaniel
Já taky ne. Jen mně vadí názory, že Federer kašle na Švýcarsko a reprezentaci, když toho odehrál více než jiní. I Wawrinka do něj rýpal (možná víc než forehand) a přitom on do toho jde možná více i z finančních důvodů. A myslím, že Federer, který se pohybuje v tenisu mnohem hlouběji než my, o tom musel vědět, takže si výčitky asi nedělal. Navíc u top hráčů a tím myslím top 5, se neúčast v prvních kolech bere nějak samozřejmě, národní dvojky, trojky atd většinou hrávají pravidelně.

Rovněž myslím, že se v tomto národy liší a náš postoj, nebo celkově postoj menších států je jiný. A třeba srbský bude ještě dál než náš, vzhledem k nedávné historii. Jezdím služebně jak do Švýcarska, tak do Srbska a ve Švýcarsku jsem se ještě s Federerovým fanouškem nesetkal, kdežto v Srbku koho potkáš, ten Djokoviče sleduje a fandí.

Poslední věc je taková, že i kdyby Federera piplal švýcarský tenisový svaz, tak už jim to dávno splatil. Nikdo nemohl čekat, co z něj bude. Myslím, že už hráč top 30 je obrovský úspěch pro takový svaz. Jen turnaj v Basileji na něm neskutečně vyrostl. v DC odehrál hodně, i když ho nevyhrál. A i ten poslední člověk na světě ví, že Federer je Švýcar. Vsadím se, že oživil tenis ve Švýcarsku a tenis hraje mnohem více dětí než před ním.
Reagovat
tito
No abych řekl pravdu, hodnotil jsem pouze výroky na Wawrinkův ano či ne patriotismus a Federera jsem do toho záměrně netahal, abych nespouštěl další zbytečné diskuse. Má úvaha byla obecně o tom, že se bavíme o profesionálech a hanit někoho zvláště do první dvacítky tím, že dostává finanční odměnu za účast, je zcestná. Naopak je zcela oprávněná a předpokládám, že různě modifikovanou nabídku dostávají všichni. A jestli jí využijí pro sebe, či jí věnují částečně ve prospěch např. své nadace, je věc druhá. Dále si samozřejmě myslím, že stejné nabídky byly realizovány i u Rogera. Proč ne. Chtít po něm aby pro to, že je Švýcar, zadarmo reprezentoval svou zemi každý rok a výrazně zasáhl do svého "pracovního programu" je naopak nemorální podle mne. Patriotizmus vidím v jiných aspektech.
Reagovat
spaniel
Hraje ten Tomas uz v obleceni od H&M?
Reagovat
smazaný uživatel
1. set jsem neviděl, to ten Laaksonen hrál snad bez výpletu, ne ?
Reagovat
smazaný uživatel
Je vidět, že Jirka hodně chce, ale začíná dělat příliš mnoho chyb, bohužel.
Reagovat
Hook2424
Pokud bude chtít být v budoucnu ve špičce, což bych si moc přál, bude muset zamakat hlavně na forhandu, ten má bídný! Taky hra na síti není nic moc, ale je ještě mladý, tak snad s tím něco udělá. . ,
Reagovat
VlS
Hlavně teď opravdu seká UE, a aaaaaaaaaaa hotovo
Reagovat
J.M.
Hlavně mi přijde, že patří i mezi mladou "generací skrčenců" až k extrému. I Laaksonen, jako mnozí dnešní další mladí hráči, následující trochu styl nadalovské éry, hraje oproti klasickým úderům většiny starších špičkových hráčů s víceméně nataženou paží údery se skrčenou rukou, ale Veselý z obou stran, a hlavně toho forhendu, hraje často už úplně extrémně při těle, velice pokrčenou rukou, prakticky jen švihá předloktím a spíš jen jeho přední částí, skoro bez účasti zbytku paže a hlavně těla. Z toho jsou občas docela pěkné údery, celkově je to ale taková vachrlatá technika, které často chybí ta potřebná razance (právě ten Nadal do toho mnohem víc zapojuje sílu těla), raketa na tom skrčeném předloktí jen tak plandá, a ústí to v časté hloupé kixy, údery za lajnu.
Reagovat
smazaný uživatel
Hlavně musí co nejdřív zlepšit techniku základních úderů, tam je to slabý, jak forhend tak bekhend. Na servisu se dá stavět a to ostatní přijde
Reagovat
Hook2424
Nejvetsi forhandovi ranari maji ruku daleko propnutejsi. Myslim si ze propnout loket pri finalnim svihu, je dalsi variantou jak pridat do uderu vice razance. Vesely ma ruku extremne skrcenou a tak jak rikas hraje to strasne u tela. Rychlost uderu tam bohuzel chybi. Z takovym forehandem moc winneru neda.
Reagovat
J.M.
Tak ono je na jednu stranu dobře, že má svůj styl. To je něco, co je potřeba u mladých hráčů (už odmalička) podporovat a rozvíjet. Ale i mírně korigovat. Dnes mladí skutečně krčí ruku víc než předchozí generace, to je trend, ale co je moc, to je moc. Jirka má často při forhendech loket úplně přilepený na trupu, předloktí zdvižené nahoru, a raketu volně plandající na zápěstí, a to už podle mě hraničí s amatérským zlozvykem. Nemusí hrát klasický forhend pořád, ze všech pozic, ale aspoň v některých pozicích by mu podle mě prospělo ruku aspoň trochu natáhnout a hrát to aspoň kousek od těla, místo toho máchání od břicha.
Reagovat
J.M.
Ono celkem logicky když má paži paralyzovanou, loket zafixovaný a jediné, čím může máchat, je zápěstí a kousek horní části předloktí, zbytek je prakticky nehybný, ochrnutý, čímž jsou svaly vyřazeny z provozu, tak se nějaké konzistentnější síly dosahuje těžko. Bicepsy a tricepsy do toho může pořádně zapojit jen s propnutější paží, další svaly těla (hlavně trupu) pak tím, že nemá loket na trupu, ale dál od těla, čímž využije rotace, odstředivé síly a váhy těla... Některé jeho údery mi připomínaly spíš ping pong.
Reagovat
spaniel
Taky se mně to občas stane. Jsem pak strašně nasraný, říkám tomu lachtan.
Reagovat
VlS
tak soustředěnej výkon. Chvílemi to byly úplný šachy a hlavou to skvěle zvládal. Za poslední 2 roky udělal obrovskej pokrok jak v pohybu, tak v psychice.
Pozápasovej rozhover sympatickej, nejvíc se mi líbila hláška, jak mu Stan v Austráůlia říkal, ať jede radši na hory :-)
Reagovat
Nancy_z
Souhlas, Tomáš ohromně dospěl... ještě bych mu přála víc turnajových titulů ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
těch věcí je tam víc...určitě taky pohyb a razance..nedokáže zahrát pořádný winner
Reagovat
VlS
Tak těch 2 metrovejch chlapů s lepším pohybem moc není, a že nedokáže zahrát winner? nedival ses na skoky na lyžích?
Reagovat
smazaný uživatel
to mělo být o vlákno výš, omlouvám se :)) myslel jsem Jirku Veselého...jinak samozřejmě Tomášův pohyb je na jeho výšku velmi dobrý..a winner často dokáže zahrát, kdy si usmyslí...o tom žádná.
Reagovat
Nancy_z
Nemyslel Frankiess Veselého? :-)
Reagovat
pepin
Možná má na tom zásluhu i Ester, možná se sklidnil a její přítomnost mu asi pomáhá. Není to vztah na dálku.
Reagovat
VlS
ty znáš ženskou, která by chlapovi přinesla do duše klid?
Reagovat
gigin
Prázdný pytel + čisté svědomí = klid na duši
Reagovat
VlS
Gigine, a kapsa prázdná nebo plná?
Reagovat
J.M.
No konečně v televizi uvidme toho Veselého, když se o něm pořád jen píše. Na něj jsem zvědavý. Je legrační, že je to pro ITF tak obskurní hráč, že v kolonce výška a váha v televizi ukazují jenom otazníky. :-)
Reagovat
r176
kolik bodu ziska Veselý za výhru?
Reagovat
SubOptikT
Podle mě nic, bo je výš, než ten Klaxonen ...
Reagovat
J.M.
Body se udělují jen za "live rubbers", zápasy za nerozhodnutého stavu.
Reagovat
tommr
Veselý nezíská nic - ten poslední zápas se hraje jen pro diváky a pro prestiž ... :)
Jinak Tomáš Berdych si za tenhle víkend trochu polepšil i v žebříčku. Za ty dvě ostrý vítězství získá 80 bodů (o 40 víc než získal loni v prvním kole proti Itálii) a zvýší tak zase o něco svůj náskok na Del Potra, kterej v DC opět nehrál ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Srbsko-Belgie...už o nic nejde, ale musím říct, že Boris, který nastoupil místo Noleho, hraje velmi dobře a Goffin s ním má celkem problémy (a pěkně se rozčiluje:-D)...1-1 na sety
Reagovat
smazaný uživatel
Smutné, zakřikla jsem to:-(:-D
Reagovat
smazaný uživatel
Wawrinka předvedl neskutečnou šaškárnu. Předtím byl Byrdychův servis dobrý, aut nikdo nehlásil, Wawrinka si vzal jestřába a fyftýn se stejně musel opakovat. Pak to samé bylo na druhé straně při Wawrinkově podání, akorát že čárový zahlásil aut, podání bylo dobré a on snad chtěl ten fyftýn pro sebe a ještě si stěžoval u hlavního rozhodčího
Jinak gratulace Berďovi :-)
Reagovat
smazaný uživatel
To jsem vůbec nepochopila. Měla jsem za to, že když hráč přeruší hru a jestřáb ukáže, že neoprávněně, je to automaticky ztracenej fiftýn pro toho, co přestal hrát. Tady Toma vzali dost u huby, ale vzal to kupodivu dost klidně, což svědčí o jeho psychice, která se nedá srovnat s tou před rokem a půl-dvěma roky.
A už vůbec jsem nepochopila diváky po tom, co se Švýcaři čílili, když neměli.
A Tom dobře řekl, že by měl být metr furt stejnej. Měla jsem za to, že je to daný pravidly.
Reagovat
Hook2424
Mam z toho velkou radost! Stan i Roger jsou mí velcí oblíbenci. Ne kvůli tomu, že jsou to Švýcaři, ale kvůli tomu, že hrají oku lahodící jednoručné beckhandy. Ale jsem čech a vždy fandím víc čechům, než komukoliv jinému. Takže Díky Tome a Lukáši!
Reagovat
smazaný uživatel
Berdych pekne
noo Česi su dobrí
nee jak naše .............
no comennt
Reagovat
smazaný uživatel
Dekuji Tome za to ze porad mas chut se bit za Ceskou Republiku. A samozrejme diky za pekny tenis a za krasny zazitek, myslim si, ze delas radost mnoha lidem u nas. Tech par co tu mudruji proti tobe se snad uz konecne chytne za nos a treba ti budou prat i na beznem turnaji :)
A Lukasovi diky za koncovku 5 setu vcerejsi 4hry, takle mas hrat porad a ne se bat pomalu pinknout pres sit :)
Reagovat
Elrondin
Tomáš to zase urval, je to velkej bojovník. To co on a Stan za ty 3 dny vydrželi, kloubouček dolů ;o)
Reagovat
nitrotaj
Teď povinnej postup a pak DELPO nebo JWT!!!!YES
Reagovat
nitrotaj
Naživo
Reagovat
tommr
s Francií jejíž postup do semifinále se mi zdá mnohem pravděpodobnější bychom hráli u nich ...
Reagovat
nitrotaj
Shit
Reagovat
smazaný uživatel
Gratulka:-))
Reagovat
Denis92
skvele Tomas :) osobne nechapem preco vela cechov nema Berdycha v laske..je to bojovnik a srdciar ako sa patri..Takych hracov neni vela a ceski fanusikovia by mu mali byt vdacni
Reagovat
Fandina
... ale nééééééééé máme ho moc rádi ... Tom je super!!!!!!!!!!
Reagovat
tommr
taky to moc nechápu - Tomáš je opravdu příkladnej reprezentant ...
Zrovna ted jsem se koukal, že za Slovensko nenastoupil Klizan a máte to s Ukrajinou dost nahnutý. To je Klizan zraněnej nebo se mu jen nechtělo hrát?
Reagovat
smazaný uživatel
To druhé ;)
Reagovat
tommr
no tak to od něho není hezký - taková hvězda zase není, aby měl takový manýry ...
Reagovat
carolyn
za koho mluvíš, když píšeš "máme"??
Reagovat
Denis92
Klizan povedal ze je zraneny..ma to aj na papieri od lekara.ale Lacko na twitter napisal ze zraneny neni a ze o tyzden ide Klizan hrat turnaj tak mal povedat pravy dovod preco nechce hrat..neviem teda ako to je v skutocnosti
Reagovat
Fandina
carolyn ... za všechny které ho mají rádi ... úsměv
Reagovat
Fandina
carolyn ... oprava, za všechny, kteří Toma mají rádi ... úsměv
Reagovat
carolyn
No já jenom, že přesně takhle peskuješ ty nás .... ale jednu věc ti řeknu tady na TP svět určitě nespasíš :-) a můžeš se usmívat jak chceš
Reagovat
Fandina
carolyn ... jenže já reagovala na příspěvek, že ho tady nemáme rádi, který někdo napsal, ale ty jsi sama začala s tím všichni to je rozdíl. Jinak já nemám ambice co se týká spasení čehokoli, ty ano, že o tom píšeš?
Reagovat
Hook2424
Nikdy bych si nikoho nedovolil kritizovat za to, že nenastoupil k Davis Cupu. Nikdo neví, jaké jsou v té které zemi vztahy mezi lidma ve vedeni svazu nebo ve veden? Davis Cupoveho tymu. To, ze rovnez prestiz Davis Cupu neni asi takova jaka by mela byt, ukazuje prave neucast nejlepsich svetovych hracu jako Federera, Nadala a pod.... Inu, kdyz do toho nevidim, tak se k tomu nebudu vyjadrovat.
Reagovat
Malda
Pokud mám mluvit za sebe, tak já ho nemám rád proto, že se mi zdá AROGANTNÍ a moc se mi nepozdává jeho chování na kurtu. A definitivně to u mě vyvrcholilo tím jak nepodal Almagrovi ruku.
Reagovat
Hook2424
Inu né každý má mediálního poradce. Jako třeba Nole! ...dnes už je to mezi těmi nejlepšími se kterými se počítá také jako s reklamním produktem velmi rozšířená záležitost. Těžko ovšem pak odhadnout jací opravdu jsou. O Nolem, když byl v akademii v Německu se říkalo, že to je rozmazlený arogantní fracek.... tak si pak vyber?
Reagovat
pepin
Stojím za Tebou, takže můžeš klidně psát máme ho rádi. A i kdyby ne jinak tak jen za to jak se chová k naší republice. Ty chytráci nahoře by si z něj měli vzít příklad.
Reagovat
smazaný uživatel
Za mne to taky klidně piš. Ještě, že nejsem mladší, určitě bych byla platonicky zamilovaná až po uši :) Vůbec nechápu, jak může tenhle introvert připadat někomu arogantní. I dnes s rozhodčím po tom neuznaným esu mluvil dost klidně. Já bych tam v takovým případě lítala jak čertík z krabičky. I u telky mi trvalo asi 1/2 hodky než jsem tu nespravedlnost strávila. A vůbec si nemyslím, že jsem nafoukaná. A Almagrovi bych loni tu ruku asi taky nepodala, ačkoli s odstupem času to soudím jako blbost.
Reagovat
pingwin
Peráda .. urval to ;)
Reagovat
Fandina
Tom je supppppppppppppppppppppeeeeeeeeeeer ... gratulace kluci!
Reagovat
Nancy_z
Důležitý bylo, že se Tomáš v tiebreaku nevzdal a urval to ve čtyřech setech!
Reagovat
tommr
byly to ale nervy - ten začátek TB Tomášovi moc nevyšel a v pátým setu by to asi bylo proti rozjetýmu Wawrinkovi strašně těžký ... :)
Reagovat
Fandina
tommr v tom TB jsem se už bála ale on to otočil ... je super !!!
Reagovat
tommr
jj Tomáš tenhle postup vlastně vybojoval skoro sám ... :)
Reagovat
Nancy_z
Poslední dva roky se z Tomáše stal opravdu příkladný bojovník a i když se mu nedaří, dokáže rozhodovat zápasy. To hrozně zlepšil a proto je tam, kde je... Mám radost :-)
Reagovat
tommr
v DC hrál Tomáš vždycky naplno i v minulosti ... :)
Dnešní výhra je mimochodem už jeho 41.vítězství v DC. Víc jich mají na kontě jen Kodeš (60) a Šmíd (42). A Šmída by moh předstihnout už v příštím kole proti Kazachstánu ... :)
Reagovat
Nancy_z
Ty mě bavíš, jak pořád musíš někoho "opravovat" :-) Já mluvím o Tomově hře celkově, v DC byl vždycky úspěšný... Ale jak stárne, tak mi přijde, že herně zraje a umí si líp poradit s těžkostmi na kurtu. A to na všech turnajích. Jenom s tou čtyřkou na špici má problémy, ale kdo by neměl ;-)
Reagovat
Fandina
Tomáš hrál moc dobře celý DC ... moc se mi líbil. Bohužel, sám to urvat nejde, je tu čtyřhra a ta se taky povedla ... super gratulace Tomovi ... jen tak dál!
Reagovat
smazaný uživatel
je to tam :), gratulace Tomovi
Reagovat
smazaný uživatel
pojď!!
Reagovat
smazaný uživatel
pojď!!
Reagovat
smazaný uživatel
Tome drž se !!
Reagovat
Nancy_z
ten zápas teda moc nezvládá...
Reagovat
Malda
Tak tak kur...ví to řádně!
Reagovat
smazaný uživatel
pěkně Tom
Reagovat
Malda
To bude beztak ještě pětisetovka :D
Reagovat
Nancy_z
Nestraš :-) Toho se bojím...
Reagovat
tommr
kdyby to došlo až do pátýho setu tak bude mít psychicky navrch Wawrinka - Tomáš to musí ukončit už ve čtvrtým setu jinak si koleduje o průšvih ...
Reagovat
Nancy_z
přesně tak... byla by to mnohem větší loterie...
Reagovat
smazaný uživatel
Co to bylo? Nikdo nic nehlásil, Wawrinka si vzal challenge a výměna se opakovala??
Reagovat
Nancy_z
Taky jsem to nepochopila... je nějaký přesný výklad pravidel? Podle všeho měl rozhodčí uznat Tomovi bod...
Reagovat
tommr
rozhodčí Tomáše jasně poškodil. Hlavně se tím ale Tomáš nesmí nechat rozhodit ...
Reagovat
smazaný uživatel
No mně napadá jen to, že tu situaci špatně odinterpretoval komentátor...
Reagovat
Fandina
Mě by zajímalo, jak to vlastně je. Jestli byl nebo nebyl zahlášen aut.
Reagovat
smazaný uživatel
*mě
...protože by to jinak byla dost značná křivda.
Reagovat
Fandina
Sonja ... a hlavě také jde vůbec o to, proč rozhodčí trval na svém, přece nebude vědomě porušovat pravidla, vždyť se na to dívá spousta lidí. Opravdu by mě zajímalo, jak to vlastně bylo.
Reagovat
Nancy_z
Teď už je to stejně jedno, Tomáš nejspíš příjde o set... Wawrinka se trochu chytil :-(
Reagovat
Heather_Fedex
fandina, kdyz rozhodci na tom trva, je to pravda a neni predce duvod mu neverit....podezirat nekoho, koho sleduju v telce? blbost!
....usmev
Reagovat
smazaný uživatel
Taky by mě zajímalo, jak to bylo, protože pokud rozhodčí poškodil Tomáše (jakože mi není jasný, proč by si ten jinak stěžoval), tak se dá ten moment označit za klíčový 3.setu (snad ne zápasu)...
Reagovat
Fandina
Heather ano, protože rozhodčí na tom trvá, tak zřejmě má pravdu a proto by mě zajímalo, proč komentátor říkal, že nemá a jak to vlastně bylo ... úsměv
Reagovat
Fandina
Sonja ... podle mě to byl jeden fiftýn, break, zase bych tomu nepřisuzoval takový význam.
Reagovat
smazaný uživatel
Rozhodčí svoje rozhodnutí bohužel nemění...jakkoliv se hráč hádá a třeba má i pravdu...je škoda, že pak neslyšíme jejich vysvětlení;-)
Reagovat
Fandina
Oprava ... nepřisuzovala ... úsměv
Reagovat
Fandina
Sonja ... aha, já myslela, že rozhodčí může změnit své rozhodnutí, když zjistí že udělal chybu ...
Reagovat
smazaný uživatel
No bylo to za stavu 40-15 pro Wawrinku (pokud se nemýlím) a Berdych mohl tím servisem odvrátit jeden bb...takhle to šlo přes výměnu, kterou Tomáš prohrál. Navíc takové momenty můžou působit špatně i na psychiku. Ale je fakt, že Berdych už je dost zkušený hráč na to, aby ho to tolik nerozhodilo.
Reagovat
Pe3k
Je důvod proč Federer nehraje DC.
Reagovat
smazaný uživatel
noo asi Tak!
Reagovat
smazaný uživatel
máš na mysli to, jak si ted uhrál přes skvěle hrajícího berdycha break?
Reagovat
Heather_Fedex
urcite to neni hlavny duvod
Reagovat
Fandina
Heather a ten důvod je jaký?
Reagovat
smazaný uživatel
Nebo ho prostě DC nezajímá? Chce se šetřit? Wawrinka je každopádně velmi solidní dvojka, takovou by bral kdejaký dc tým;-)
Reagovat
Heather_Fedex
ze majine priority a sam rekl, ze dc bere jako setkani s pritelmi z tymu a ne jako ostre zapasy
Reagovat
tommr
a ted už to snad dotáhne. Wawrinka je zatím jen stínem toho hráče co na AO tak trápil Djokovice ... :)
Reagovat
Nancy_z
Dokud nebude konec, klidná nebudu... Wawrinka je ten typ hráče, který se nikdy nevzdává...
Reagovat
tommr
to máš pravdu. Ted Tomáše brejknul a vypadá to na komplikace ...
Reagovat
smazaný uživatel
Hralo by jse pak dal kdyby Berda vhyhral?
Reagovat
smazaný uživatel
hralo asi
Reagovat
LubosZabloudil
Hrálo, ale už jen na vítězné sety a nastoupili by zřejmě Laaksonen a Veselý.
Reagovat
smazaný uživatel
To jsi prave preju
Reagovat
smazaný uživatel
To je na dohode kapitánov oboch družstiev.
Reagovat
LubosZabloudil
Tak minimálně český kapitán by hrát chtěl, takže je to jasné :)
Reagovat
tommr
taky bych se radši podíval na Veselýho než na Rosola ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Nie sú potrebné náhodou oba súhlasy ? :)
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist