Berdych přejel Monfilse a v Monte Carlu je poprvé ve finále. Vyzve v něm Djokoviče

18. 4. 2015, 14:20
Aktuality 448
ATP MONTE CARLO - Tomáš Berdych na antuce v Monte Carlu přehrál snadno ve dvou setech Francouze Gaëla Monfilse a počtvrté v kariéře postoupil do finále turnaje Masters 1000. O svou druhou trofej z takto prestižní akce, kterou vyhrál pouze před deseti lety v Paříži, se utká se světovou jedničkou Novakem Djokovičem.
Tomáš Berdych

Tomáš Berdych porazil Gaëla Monfilse už potřetí v sezoně a pošesté v sedmém vzájemném souboji. Pro francouzského tenistu, který v Mónaku vyřadil Rogera Federera a včera zametl s Grigorem Dimitrovem, tak skončil už třetí z posledních čtyř turnajů právě na raketě české jedničky.

První set dnes Berdych získal za pouhých 24 minut. V úvodu druhé sady sice nepotvrdil brejk, pak ale odskočil do vedení 3-1 a náskok už nepustil. V šestém gamu ještě odvrátil dva brejkboly a nakonec zvítězil snadno 6-1 6-4.

"Proti Tomášovi to mám vždycky složité. Nevím, jak na něj hrát. Jednou na to snad přijdu," uvedl Monfils, jenž hrál v Monaku na divokou kartu poté, co se zotavil ze zranění kyčle rychleji, než čekal. "I když se mi povedl servis, zahrál tvrdý a dlouhý return. Dobře mé podání četl."

Statistiky zápasu
Berdych - Monfils
3 esa 0
1 dvojchyby 0
56 % 1. podání 'in' 46 %
82 % úsp. 1. podání 43 %
21 winnery 10
18 nevyn. chyby 23
10/14 hra na síti 2/7
4/6 brejkboly 1/5
čas: 1:07

Berdych má v letošní sezoně, kterou zahájil pod vedením nového trenéra Daniho Vallverdua, výbornou bilanci 27 výher a 6 porážek. Ze sedmi turnajů byl jednou ve čtvrtfinále, tříkrát v semifinále a nyní je už potřetí ve finále. To se v neděli pokusí proměnit v první triumf od loňského podzimu. 

"Letošní sezona zatím probíhá výborně. Skoro tak, jak jsme si naplánovali. Ještě tomu chybí titul, ale zítra je další příležitost," řekl Berdych.

Celkově se rodák z Valašského Meziříčí dostal do svého 27. finále, v nichž dosud vybojoval 10 titulů. Jedinou trofej z turnaje Masters získal už v roce 2005, kdy zvítězil na halovém klání v Paříži. Další dvě finále v Miami 2010 a v Madridu 2012 prohrál s Andym Roddickem, respektive Rogerem Federerem. 



Ve svém prvním finále v Monte Carlu, kde bylo jeho dosavadním maximem semifinále ze sezon 2007 a 2012, vyzve světovou jedničku a předloňského vítěze Novaka Djokoviče, s nímž ve vzájemné bilanci prohrává 2-18. Naposledy český tenista proti Srbovi uspěl předloni na antuce v Římě. Vítěz získá 1000 bodů do světového žebříčku a prémii 628 tisíc eur (přes 17 milionů korun).

Djokovič v dnešním druhém semifinále přehrál dvakrát 6-3 antukového krále a osminásobného šampiona Rafaela Nadala, se kterým si ve 43. vzájemném střetnutí připsal 20. výhru.

Sedmadvacetiletý Srb po březnových triumfech v Indian Wells a Miami vyhrál už 16 zápasů v řadě a pokud svou neporazitelnost prodlouží i v neděli proti Berdychovi, stane se historicky prvním vítězem úvodních tří turnajů Masters 1000 v sezoně. Loni na podzim navíc triumfoval i v Paříži a může tak vyhrát už čtvrtý podnik Masters v řadě, což se dosud povedlo jen Nadalovi v roce 2013.

• ATP MASTERS 1000 MONTE CARLO •
Monako, antuka, 3.288.530 eur
sobotní výsledky (18. 04. 2015)
• Dvouhra - semifinále •
Berdych (6-ČR) - Monfils (14-Fr.) 6-1 6-4
Djokovič (1-Srb.) - Nadal (3-Šp.) 6-3 6-3
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

448
Přidat komentář
mahycek
Včera jsem jen tak z blbosti trefil Liberec nad Spartou, za 100´ to hodilo 640. 100kč jsem dal na Berdycha, kurz byl 10.70. Našel jsem volných 3000, mám dát na Berdycha??? Dcery mi dnes říkají, že mám štastný den, ale já to cítím od včera, že Djoko třetí 1000 turnaj nevyhrá a berdych 3 finále tohoto roku ano.
Reagovat
Davor1
Radšej kúp dievčatám niečo pekné. Na Berdycha proti Djokovi v súčasnej forme je to dobrovoľný príspevok stávkovým kanceláriam...
Reagovat
smazaný uživatel
Berdych Noleho na antuke porazil..Za kurz 10?..Prečo nie...Podľa mňa má Berdych väčšie šance ako mal Karlovic alebo Robredo..Im sa to podarilo, prečo nie?..Opakujem za ten kurz, človek ozaj nemá čo stratiť..
Reagovat
Davor1
Porazil, ale ten zápas si Djoko prehral sám a nebolo to vo finále.
Karlovič a Robredo ho dali v úvode turnaja, to sa s finále ťažko dá porovnať.

Človek nemá čo stratiť? Tak keď to podáš za vyše 100 eur ako chce Mahycek, tak myslím, že to už je pre bežného človeka celkom slušná strata...
Reagovat
Fandina
Půl nového kostýmku? Je to škoda, ale kdyby na to neměl, nesázel by.
Reagovat
smazaný uživatel
Sorry ale tady si to predstavujes jako hurvinek valku. Ze si to prohral sam? Proste nedopodaval a pak se Tomas rozjel a Nole uz ho nebyl schopnej zastavit. To se muze stat kazdymu a jak je videt, i svetovy jednicce. Zase z Noleho na antuce nedelej stejneho hrace jako na hardu, protoze tam rozhodne neni stejne silnej. Ja osobne si myslim, ze úpovrch antuky vice vyhovuje Tomasovi, protoze tam spise dobehne Novakovi utoky, protoze Novak dobiha na antuce stejne jako na hardu.
Reagovat
smazaný uživatel
Muze se stat, ze Rafa bude na RG nasazen treba jako c. 3? Nebo jeste nizsi? Jak to je kdyz je obhajce titulu, ale v zebricku atp by byl treba ctvrtej, patej? Dik za objasneni :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Bude nasazenej, tak jak na tom bude v žebříčku. Jen ve Wimbledonu se při nasazování přihlíží k výsledkům na trávě za poslední 2 roky.
Reagovat
smazaný uživatel
Bude nasadený ako trojka, najpravdepodobnejsie sa vsak javí stvorka alebo patka..Zalezí od jeho výsledkov a výsledkov Nishikoriho..
Reagovat
smazaný uživatel
Diky, jde mi o to, na koho muze narazit v semi... Na GS hraje 1 se 4, a 2 s 3 semi? Na masters mam pocit, ze se hraje system 1 -3 a 2-4...nebo ne? No pro Rafu by samozrejme bylo lepsi potkat Novaka az ve F, ten tlak na Djoka bude obrovskej, pro Rafu vyhoda... pokud se Rafa do F dohrabe :-) ale vo to strach nemam ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
To je v pohode ;) Do pavúka sa nasadzuje na opačné strany jednotka a dvojka...Trojka a štvorka sa už prižrebuje na náhodu, môže byť aj kombinácia 1 a 3 aj 1 a 4..Podľa mňa je v podstate jedno, kedy sa Rafa s Nolem stretnú...
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud by byl Rafa nahodou az jako 5. nasazenej, tak by se uz teoreticky mohli stretnout uz ve ctvrtfinale. Nemyslim, ale ze k tomu dojde.
Reagovat
Kozoroh
Nedávno na webu tennis-arena.cz vyšel článek, věnující se nasazení Nadala na RG -
http://www.tennis-arena.cz/tema-tydne-co-znamena-nadalovo-5-misto-na-atp-pro-french-open-6521cz/
Reagovat
kada.tom
tak Bryani začali na evropské antuce nejlíp jak mohli :-) gratulace k titulu :-))
Reagovat
Cico93
Tak v 2 sete sa už naTo Fognini klasicky vys*al a stiahol zosebou aj Simoneho.
Reagovat
kada.tom
souhlasím, ale ten 1. set byl ukázkovej :-))
Reagovat
Cico93
to bol
Reagovat
kada.tom
naprosto parádní finále čtyřhry v Monte Carlu - obě dvojice tam střílí pěkný winnery :-)

http://live.drakulastream.eu/players/free-live-video-streaming-bryan--bryan-bolelli--fognini-atp-monte-carlo-tennis-atp-50940.html

Go Bryans!!
Reagovat
Cico93
Sledujem to, aby si Bryanovci vodili od základnej čiary Fognu, to by som teda nepovedal.
Reagovat
kada.tom
jojo, taky se Fognini vztekal ... Bryani hrají dneska parádně :-)
Reagovat
tommr
kterej způsobuje, že do tý doby solidně hrající hráč úplně ztratí formu. Jeho původcem je zřejmě Jirka Veselý, kterej nakazil Monaca , Monaco nakazil Wawrinku, Wawrinka nakazil Dimitrova a Dimitrov nakazil Monfilse. Dneska se uvidí jestli Monfils nákazu předal dál Tomášovi nebo jestli je Tomáš proti tomu imunní: Doufám ve druhou možnost ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Pokial by mal Berdych nakazit do zbytku antukovej sezóny aj Djokovica, tak v tom vidím výhodný obchod :)
Reagovat
Roger_Federer
Ale no tak..Takove vyhody prece Rafa nepotrebuje..Je to "king of clay".
Reagovat
Cico93
Je a navždy bude.
Reagovat
smazaný uživatel
Včera mělo pod nějakým článkem na atp.com, že novým králem antuky je No1e. Na French Open se uvidí, jestli převezeme žezlo.
Reagovat
smazaný uživatel
Skor sucasným ako novým..Nový bude, keď vyhrá 10RG..
Reagovat
smazaný uživatel
Včera mělo pod nějakým článkem na atp.com, že novým králem antuky je No1e. Na French Open se uvidí, jestli převezeme žezlo.
Reagovat
smazaný uživatel
nejvíc liků. :D
Reagovat
Cico93
Bude to zaujímave, sranda bude ak to urve niekto iný. Ferrer je u mňa tretí naj. favorit.
Reagovat
smazaný uživatel
Neee, Cicko, to ani omylem. :) To už má větší šanci Wawrinka, když mu to sedne nebo Nišikori.
Reagovat
smazaný uživatel
Pravda, Rafa na antuke nepotrebuje pomoc súperov, ze ano?..:)
Reagovat
Roger_Federer
Tato tvoje divna logika..Robin v roce 09 porazil Nadala, Roger zcela v klidu porazil Robina..ten titul proste ma.:):)
Co by bylo kdyby..je posledni dobou tvuj velky konicek.:)
Reagovat
smazaný uživatel
Co jiné zbývá fanouškům Rafy v současné době, než žít v paralelním vesmíru? :)
Reagovat
smazaný uživatel
Dominik, aj tak vsetci vieme a vsetci vedia ako to bolo :)
Reagovat
Roger_Federer
Ako to bolo?..tak ako jsem popisal to bolo..
Ako by to bylo kdyby ho Robin nevyradil je uz ve hvezdach.:).
Zapominas na jednu dist podstatnou vec..Robin ho porazil uz ve 4 kole..
nikoliv az treba pred vrcholem v semicku.
Dosel do finale a tam prohral z lepsim hracem.
Reagovat
smazaný uživatel
Vo hviezdach?..66/1...Tomu hovoris hviezdy?..:))
Reagovat
Roger_Federer
Varis z vody.;)..v dalsim kole ho cekal Davydenko..a vime jak to spolem maji.
Reagovat
smazaný uživatel
Jj, v ďalšom kole Davydenko v hale!
Reagovat
Roger_Federer
uz se stim smir..;), mel si nato 6 roku.
Roger ten titul ma..Porazil ve finale toho roku druheho nejlepsiho hrace na RG..cisla neodrbes.
Reagovat
smazaný uživatel
Jasné, že má, ja mu ho neberiem..Zaslúži si ho za priam celozivotnu snahu a trpezlivost..

Len debata je o tom, že Rafa neptrebuje pomoc ostatnych, co si mi pripomenul a ja som suhlasil..Ja som ti tiez nieco pripomenul..
Reagovat
Roger_Federer
v podstate ano.Rafa na antuce zadnou pomoc nepotrebuje a Federer?..furt spekulace..
Reagovat
spaniel
V čem se to lisi od US Open 2010? Rafa potřeboval pomoc Djokovice v semi. Forehand zrejme žije v představě, ze aby byl titul právoplatný, musi hrac porazit vsechny hrace v prvni v stovce.
Reagovat
Cico93
O akej pomoci to píšeš?
Reagovat
smazaný uživatel
Pomoc Djokovica, že mu vyradil jeho talizman?..Preboha, veď Nole Rafovi prekazil radosť v tom, že mu po RG, W, AO nepredával Roger trofej aj v NY..
Reagovat
Cico93
talizman.-))
Reagovat
Roger_Federer
Monaca?
Reagovat
spaniel
K veci jako obvykle nic.
Reagovat
smazaný uživatel
K veci?..Veď tvoj príspevok bol totálne odveci..

Porovnávaš vyradenie Nadala na RG s vyradením Federera z USO, bez ohľadu na to, že Federer by bol pre Rafu v roku 2010 prijateľnejším súperom. Veď to je totálne absurdný príklad, aj na teba..
Reagovat
spaniel
Byl by prijatelnejsim, to ano. Ale Federer byl králem US Open a nikdo nesnižuje hodnotu Rafova titulu z 2010, přesto, ze jde v podstatě o to same. Pokud se hlavní rival nedostane do finale, nema titul menší hodnotu. Rafa byl proste slabší nez Soderling a prohrál. Tečka. Naopak Federer si zaslouží uznáni za to, ze po letech finale se při takové šanci neslozil a ustal ten tlak, ze teď musíš.
Reagovat
Cico93
RG 15
Novak kurz 2,1.
Reagovat
Mayo
Treba nalozit za majetok
Reagovat
Cico93
Počkam na Rafu ked bude nad 3 a nakladam.
Reagovat
smazaný uživatel
Za ten kurz, celý majetok..?..To nee
Reagovat
smazaný uživatel
já budu ráda když to bude hezký tenis a doufám že to nebude 0:6 2:6 ale že to bude důstojnější. Každý gem bude plus a když vyhraje Tom set tak to bude paráda, výhru neočekávám, ale vše je možné. Novak není neporazitelný. Tak TOME POOOOOJĎ!!!!!!!!!!!!
Reagovat
smazaný uživatel
"I think I played well in moments," said Nadal. "I was able to play at the right level for moments to compete against a very, very tough player, the best player of the world like Novak is today. But I got a little tired. Then when you get a little bit tired, you play a little bit shorter. Then it is impossible against him.

"In general, I think I was not that far. For moments I was playing at a very high level. I think he played great. I just congratulate him for the way that he's playing, the way that he's winning almost every match of the year."

?For me, is a very positive week. The most positive week of the season, without any doubt,? said Nadal. ?I think, if I am able to keep doing that in the next tournament in Barcelona, and I have a tough draw, I will say that I am very well again.

?The way that I played yesterday and for moments today is the way that I want to play. Just with more matches playing like this, I will be confident enough to play. That level will not be the exception; it will be the normal thing. That is the thing that I need to make happen.

?In general, from where I came one week ago, two weeks ago, after what happened in Miami, I go to the next tournament with the feeling that I made a big improvement in my game, in my mental part. I hope this tournament is a key moment for my season.

?We cannot forget that I got injured last year for six months. So for six months, I didn't play one match of intensity, because when I came back I played two tournaments (in 2014). It is difficult to have a feeling after that. Then Basel, having that appendicitis? So there were six months without playing that kind of (high) level matches.?

?The most important thing, what's helping me really, is that I am with the right motivation to play tennis, the right motivation to work hard every day, and with the right attitude. That's why I was able to play better this week than the previous weeks.
Reagovat
smazaný uživatel
?I am working hard since I came back. But everything is a process. I arrive in a very important moment in my season and I need to make that click that I need to be competitive again at 100 per cent. This week was the first very positive after my comeback in the beginning of the season.?
Reagovat
smazaný uživatel
Letos je 3. Nejlepsi hrac na okruhu. Nepamatuji si sezonu, kdy takhle konzistentne a skvele zacal. To jak prehral a rozebral Gaela byl super vykon, ktery pred tim vypraskal Rogera a Grigora
Reagovat
kada.tom
už druhý na okruhu, v Race je druhý za Novakem :-)
sezónu má zatím fantastickou, jen ten titul tomu chybí ... :-)
Reagovat
Mayo
Dneska kanar...Berdovi tipujem tie 3 hry
Reagovat
smazaný uživatel
Na antuce si myslim, ze to kanar nebude, tady ma Nole nejhorsi vysledky. Videl bych to na 6:2 6:3
Reagovat
ipko
Tomáš vyspinkaný do ružova? :D
Reagovat
panzer.dragon
myslíte, že bude dneska koukat gigin? nebo už ho tenis nezajímá?
Reagovat
smazaný uživatel
Drží Nolemu palce, to je jasné.
Reagovat
rod_laver
zajímá a brzy se vrátí na TP :-)
Reagovat
steve79
Finale je obrovsky uspech pro berdu. Djoko ted hraje nej tenis zivota. Djokovic vyhraje dva nula na sety.
Reagovat
smazaný uživatel
mezi větama ti vždycky chybí STOP
Reagovat
kada.tom
Noo, může se to zdát tak, že to bude jasná Novakova záležitost. Já tedy z dnešních SF neviděl ani míček, každopádně se domnívám, že Tomáš nemusí být úplně bez šance, nicméně jsem realista a i já očekávám Srbovu výhru.

Tomáš ale může kousat a myslím, že Novak klidně může s Tomášem ztratit set. Já osobně nečekám výprask, ale ono to taky záleží na tom jak se oba vyspí, s čím půjde Tomáš na kurt a tak dále :-)

Můj tip: Djokovic > Berdych (6-3 4-6 6-2)
Reagovat
Fandina
neviděla jsem to, ale moc gratuluji. Super super super a držím palce zítra ve finále. Berďo pojď!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Jen jedno pojď? Tak to nemá šanci..
Reagovat
Fandina
Ale jsou tam tři super :-))))))
S Nolem v téhle formě je to velké zbožné přání, aby vyhrál. Ale proč ne, že? Předloni například Noleho porazil v Římě a dokonce otočil ve druhém z 2:5 a třetí vyhrál. Já vím, že teď Nole jede jako pila. Ale tak dobře. Berďo ... pojď pojď pojď!!!
Reagovat
Mayo
No1e.
Reagovat
Fandina
tak dobře No1e a Berďulka
Reagovat
smazaný uživatel
Nadal-vo vymenach to dnes nebolo spatne,dokonca nejake percento bol aj lepsi,Rafa za Novakom straca na servise a to tak ze dost,jedine co mu moze pomoct je este pomalejsia antuka,cez kondicku srba asi neubeha
Reagovat
smazaný uživatel
Pozitivni je, ze se zlepsuje. Myslim, ze jeho vykon byl hodne solidni. Nebyt vetsiho poctu ue, na jeho pomery, mohlo to jit do 3 setu
Reagovat
standa_p
Na Berdycha nesazejte....vyhozené peníze !! To uz raději vsaďte ze Nole mu dá kanara... Je to pravděpodobnější než Berdychova výhra a kurz tam asi také bude podobný ( jinak já mám sazeno za 19 000kc vítěze turnaje djokera uz od 1/4 finále za slušný 1,9 kurz )
Tomáši sorry: jsem Čech ale me srdce patři Novakovi.
Reagovat
Grigor_Murray
Takhle zaprodat duši za 36 100 Kč, že se nestydíš. :)
(Já bych to udělal taky, ale moje srdce patří Andymu a hlavně nemám koule na to, abych vsadil 19 000, příjemnou dovolenou) :)
Reagovat
Roger_Federer
vyhraje jenom neco pres 18t
Reagovat
Grigor_Murray
No, to jo ,ale já vždycky píšu celou výherní částku, vypadá to estiticky mnohem líp.
Reagovat
mahycek
Na koho, vsadil a kolik peněz, jak říkáš, tak příjemnou dovolenou??? Chci dnes na Berdycha a hodně.
Reagovat
Frick
A co tam dát protisázku? Vsadit 4 000 za kurz 9,00 a nějakých 15.000 doma je tak jako tak....
Reagovat
smazaný uživatel
4000*9 - 4000 = 32000,-
Reagovat
Roger_Federer
Velmi spravne uvazovani.Chvalim!:)

Conan

4000x9,0=36000-19000(ktera uz ma na Noleho)-4000(na Berdycha)= 13000 zisk
Reagovat
smazaný uživatel
Dobře ty. Přehlédl jsem příspěvek od standa_p :D . Chválím, že reaguješ na všecko a spíš někdy? :D
Reagovat
Roger_Federer
dnes 1:15-10:20..
Reagovat
mahycek
Panzere a Anakine a i Davore, je to troufalost dát na Berdycha. Ale má žena, dneska jsem přijel, říkala dej na Liberec, já jako neortodoxní Sparˇan poslechl a vyšlo to. Takže si pohrávám s 3000kč na Berdycha. Zítra čau.
Reagovat
smazaný uživatel
to mě baví, jakou máte domácnost :D Bláznům zdar.
Reagovat
smazaný uživatel
Hrál a hraje vždy to svoje (přeliftovaná údržba, spojená s extrémním pohybem při obraně) , ale chybí mu technika a dnes už i nezbytný pohyb...(o psychyce nemluvě)
Reagovat
smazaný uživatel
Z ktereho ustavu te pustili??? Tvrdit ze Nadalovi chybi technika, ktery ma 14 GS. Videli jsi aspon nekdy tenis v televizi, o tom ze jsi drzel nekdy raketu silne pochybuji...asi budes na tenis takovy odbornik jak Klaus na klimatologii
Reagovat
panzer.dragon
neni nějaký předzápasový prohlášení Berdi, že do toho bude zejtra řezat jako smyslů zbavenej a bude brát titul? :-)
Reagovat
smazaný uživatel
spíš něco jako že si musí s Danim sestavit plán a potom se ho na kurtě držet; to teď opakuje docela často před velkými zápasy. Ale teď to třeba neřekl, tak by šance mohla být.
Reagovat
dappe
Djokovič je výborný tenista, ovšem Nadalova pozice z antuky je pryč především z důvodu výrazného poklesu jeho výkonnosti.
Reagovat
smazaný uživatel
Pod 1,1 na Novaka? No, asi to odpovídá. Snad si Nole před spaním pustí Řím 2013, ať nejde na kurt s hlavou v oblacích.
Reagovat
smazaný uživatel
(na melodii Zasviť mi ty slunko zlaté)

Posviť mi ty slunko zlaté
na poslední, na kurt krok,
osvětli lajny a sítě,
vysuš z očí slzí tok, vysuš z očí slzí tok.....

Nezapomeň drahá Ester,
milého vždy v srdci měj,
až mě budou z kurtu nésti,
píseň pohřební mně pěj, píseň pohřební mně pěj....

Seber míčky pohozené,
raketu mou pochovej
a můj bágl tenisový
hned zítra do dražby dej, hned zítra do dražby dej.....
Reagovat
smazaný uživatel
v podobném duchu nastoupil Tomáš k posledním třem vzájemným zápasům, takže pokud někdo cítil u této básně-písně humorný nádech, je na místě ho rovnou vydechnout.

Ale dneska vypadal Tomáš v důležitém zápase dost dobře, tak třeba se ani zítra nesloží ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Ach jooo..trpce se to nese :-( Uz vim, jak se federerovci citili (a citi se dodnes) kdyz jim Rafa zacal nekompromisne a rekneme se skoro pravidelnosti jejich idola porazet. Uz mi ten Djoker fakt pije krev :-(
Reagovat
mahycek
Já to asi zkusím, na Tomovo vítězství, jdu proti zdi, jsem asi vůl, ale co kdyby teď Tom exceloval??? 500 kč mě nezabije, žena na mě teď tlačí, abych dal 3000, no nevím, uvidím zítra. Ale na zápas Česko- Nizozemsko v září, jsem dal 3000kč a ono to vyšlo v 90 minutě.
Reagovat
smazaný uživatel
Odvaznou zenu mas :-) ja svyho bejvalyho spis krotila, ten sazel hrozny haluze..:-D
Reagovat
smazaný uživatel
jděte do toho :) On vás Tomáš nezklame, pokud vás nezklame.
Reagovat
aligo
já dal taky 500 :D
Reagovat
panzer.dragon
tak nevim jestli má smysl tam pustit nějaký děngy na toho Tomáše, sázíte někdo na Tomovo vítězství?
Reagovat
aligo
já dal na toma 5 :DD
Reagovat
smazaný uživatel
5 čeho? Jinak jo, dejte na Toma.
Reagovat
panzer.dragon
přemejšlim že bych na něho dal talíř, ale sem takovej skeptickej, naposled sem na něj sázel loni v pekingu ve finále :-)
Reagovat
smazaný uživatel
otázka je, jaká je pravděpodobnost uskutečnění zázraku, já bych řekl těch 1:9. Tajně doufám v to, že Novak už si svý finále odehrál dneska a zítra do toho nevlítne tak jak v Pekingu nebo Dubaji, a že Tomáš se poučí z posledního zápasu a nenastoupí předem poražen.
Reagovat
ipko
je dôležité že sa hraje na antuke.. pamätám si ich vzájomný zápas v Ríme a tam som Berdycha za 5:2 odpísal, ale odvtedy hral neskutočne.. je pravda že toto je finále, Novakova forma by mala gradovať, ale Berdych naozaj nemá čo stratiť.. :)
Reagovat
smazaný uživatel
záleží v jaké náladě oba přijdou, stojím si za tím, že Tomáš dokáže s Novakem držet krok, pokud není v mimozemském módu a Tomáš nehraje bázlivě. Bohužel tato podmínka bývá většinou splněna, až když Tomáš teče.
Reagovat
Kozoroh
Ale vlítne, titul si vzít nenechá.
Reagovat
aligo
stovek :D
Reagovat
Cico93
Každopádne Rafa sa bude musieť na RG riadne hecnuť, Novak je momentálne veľmi silný. Času však ešte dosť, snáď strýček dačo dovtedy vymyslí.

Vamos!!!
Reagovat
J1mmy88
držím mu palce s tebou Kočičáku :3 :)
Reagovat
Kozoroh
" Loni na podzim navíc triumfoval i v Paříži a může tak vyhrát už čtvrtý podnik Masters v řadě, což se dosud povedlo jen Nadalovi v roce 2013."

Pane Zabloudile, vyhrát 4 1000 v řadě se povedlo nejen Nadalovi, ale i Djokovičovi, který na sklonku sezóny 2013 ovládl Šanghaj s Paříží a v následujícím roce opanoval dva úvodní podniky Masters Indian Wells a Miami. Zítra může Djokovič tuto sérii zopakovat.

http://en.wikipedia.org/wiki/ATP_Masters_1000#Winners_by_tournament
Reagovat
Cico93
Kozoroh ten boxovaci chlapík počas zápasu si bol ty? ;)))
Reagovat
smazaný uživatel
To jsem zrovna neviděl. :(
Reagovat
Cico93
Potom ho už kamera prestala brať, to mi išlo neskutočne na nervy....daaky blázon.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to mohl být Kozoroh. :D
Reagovat
Cico93
;-)
Reagovat
kolapse
Největší tenisová rivalita m.youtube.com/watch?v=GUs7f7NyT9w
Reagovat
aligo
kdyby letos Nole vyhrál všechny 4 GS :))
Reagovat
Cico93
nestraš!
Reagovat
Kozoroh
A co je na tom tak strašidelného? Aha já už vím, No1e by pak tenisovými historiky byl považován za lepšího hráče než Nadal ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Nevyhraje už ani jeden. :)
Reagovat
smazaný uživatel
RG vyhraje určitě a v podstatě je to celé dost možné, ovšem za předpokladu že Berdych nebere US Open.
Reagovat
smazaný uživatel
Jj, Berdych je vyloženě Grandslamová hrozba. :D Lol..
Reagovat
aligo
:D
Berdych je hrozba jen na trávě a malinko na RG :)))
Reagovat
smazaný uživatel
":D" vtipálci
Reagovat
ipko
ja by som Tomáša až tak neodopisoval.. predsa len po tráve, je antuka druhý povrch nad ktorom by mohol nad Novakom vyhrať.. dnes ale zaslúžene Djokovičova výhra, Nadal vstup výborný ale postupne odchádzal a odišiel aj môj tiket.. :D ale Nadal sympatický výkon na celom turnaji, ťažko predpovedať RG.. jasné že by som si prial výhru Rogera, ale mám pocit že prekvapia hráči z druhej vlny napr. mohol by aj Ferrer.. :)
Reagovat
baggik
Semifinále Djokovič - Nadal, Berdych - Monfils, to tam losoval někdo po deseti pivech a pěti jointech asi. :-D Novak si jede dál to svoje, u něho povrch nehraje až takovou roli, je to komplexní hráč, vynikající všude. Ale tohle už tady bylo 2011, tam taky porazil Nadala v Monte Carlu ale Paříž nevyšla, je to stále daleko, je třeba si udržet formu a vygradovat ji na přelomu května a června. Snad už to kouzlo odčaruje, kdo jiný by měl když ne No1e letos.
Reagovat
George_Renel
Budeš se asi divit, ale SF se zcela jistě nelosuje a počáteční nasazení vychází z rankingu. Pak je to také na hráčích, aby svá postavení uhájili....
Reagovat
smazaný uživatel
"Semifinále Djokovič - Nadal, Berdych - Monfils, to tam losoval někdo po deseti pivech a pěti jointech asi."

Větší nesmysl jsem tu snad nikdy nečet.
A mimochodem v roce 2011 Nadala neporazil v MC (tam vůbec nehrál), ale v Římě a Madridu, na RG pak prohrál s Federerem.
Reagovat
Kozoroh
Pravděpodobně si spletl rok 2011 s 2013, kdy Nadala v MC přemohl, ale v Paříži proti němu neuspěl.
Reagovat
smazaný uživatel
Že by?
Reagovat
baggik
Hoši to jsou zase komenty. Já samozřejmě vim, že se to losuje před začátkem turnaje a proč Nadal nebyl mezi 4 nejvýše nasazenýma....ale co by to bylo za život kdybychom nemohli vtipkovat jakobychom nevěděli o co go, v tom to právě je ta krása, nebýt upjatí.
Reagovat
smazaný uživatel
Zítra toho moc od Berdi neočekávám, Novakovi narostla křídla a Berďa z něj má komplex...Rád se budu mýlit!
Reagovat
steve79
Je rafa přihlášen do Barcelony?
Reagovat
Davor1
samozrejme
Reagovat
Kozoroh
Ano a už je znám Rafův los - http://en.wikipedia.org/wiki/2015_Barcelona_Open_Banc_Sabadell_%E2%80%93_Singles
Reagovat
smazaný uživatel
Hraje s novým rámem o novou- řídší strukturou výpletu pro zvýšení razance úderů, ale když stojí 3m za b.l. a hraje na m.l., je to k ničemu! Dnes to byl zápas kočky s myší.
Reagovat
Grigor_Murray
Tak takhle krutý přirovnání si Rafík nezaslouží :), občas si Djokera taky párkrát pěkně povodil
Reagovat
mahycek
Davore, malá poznámka, ty říkáš, že když máš 30, tak už nejsi tak rychlý, jako ve dvaceti. Ale Martin Ručinský má 44 a je rychlejší z 70%, než 20-25 letí hráči v extralize. Já vím, to je hokej. Jedna věta k zápasu. Nadal mě v 1 setu překvapil, měl tam vynikající údery, to jsem nečekal, byl to parádní tenis, ale pochybuji, že by si ten vysoký level své hry, udržel celý zápas. Myslím, že to byl Top výkon, pro dnešního Nadala. Těžko, takto bude hrát na 3 vítězné. A Tom zítra, se má nač těšit.
Reagovat
smazaný uživatel
Mal breakball na doublebreak v prvom sete, nevyužil, následne si prehral servis a namiesto potenciálnych 4:0, bolo 2:2..Tých prvých sedem gemov z Rafovej strany bolo naozaj vynikajúcich..Zápas vyzerá z pohladu 6:3, 6:3 jednoznačne, ale druhý set bol z veľkej časti len následok nevyuzitých šancí zo setu prvého..Taký je tenis :)
Reagovat
yenda1
Jenže kolik takových Ručinských je? Churchill taky celý život hulil jak fabrika, životospráva žádná a dožil se 90. Ale to jsou vyjímky, nejsou určující.
Reagovat
Kozoroh
Lepší z kategorie 20-25 míří do NHL, proto Ručínský aspol. mohou i přes vysoký věk excelovat v extralize.
Reagovat
Davor1
Českú extraligu veľmi nesledujem, ale to číslo ti ani náhodou neverím. Rýchlosť nie je v hokeji najdôležitejším atribútom, ešte podstatnejší je prehľad, technika, skúsenosti. To, že patrí v 44 k najlepším hráčom v lige určite nebude vďaka jeho rýchlosti. Aj na Slovensku si Pálffy vodil extraligu s prstom v nose a vytváral nevídané bodové rekordy, napriek tomu už zďaleka nepatril k najrýchlejším hráčom v lige. Alebo teraz Stumpel, tiež patrí k najlepším aj po štyridsiatke a rýchly hráč to nebol ani v najlepších rokoch.

A ako hovoríš, s tenisom sa to nedá porovnávať. Nadal je pohybovo lepší ako 95% okruhu, napriek tomu už nestačí na svoju najlepšiu mladšiu verziu. Môže to ale kompenzovať inými zručnosťami, ktoré nemal tak dobré pred rokmi...
Reagovat
smazaný uživatel
Tak jako to udělal třeba Fedex. Který pohyb nemá, ale zamakal na BH a na hře na síti a od base line. Kontroluje hru a ta ztráta pohybu nejde moc poznat. Teda až na zápas s Gaelem.
Reagovat
smazaný uživatel
Gratulácia Djokovicovi a jeho fanklubu..Rafa skvele začal, škoda že neudržal nasadenie celý zápas..Celé sa to lámalo v prvom sete, do stavu 3:4 Nadal podľa mňa herne lepším hráčom..Nole si však dvakrát postrážil servis, kde čelil BB, naopak Rafa sa z tejto situácie ani raz nevyhrabal, prehral set a definitívne stratil momentum zápasu..V druhom sete to už bolo zlé, Nadal sám prestal verit vo vitazstvo, prestal hrat aktívne, vo výmenách casto chyboval a o zápase bolo rozhodnuté..Každopádne, impulzy tam boli, treba verit v zlepšenie, ktoré je pred RG nevyhnutné..Rafa teda zapisuje druhú antukovú prehru, podľa mojej predpovede može stratit este jeden zápas, no má čo robiť :).

Nole, akonáhle sa dostal do stavu 2:2, absolútne prestal kaziť od základnej čiary, skvele podával a taktiež returnoval..On skvele returnuje každého, ale Nadala obzvlášť..Monte Carlo je teda jeho, uvidíme, kolkokrát sa pred RG s Nadalom ešte stretne, no ako som písal v sezóne 2014..Vitazstvá v prípravnych turnajoch sú veľmi ošemetné, je to dvojsečná zbraň, ak príde k zápasu Nadal Djokovic na RG a Nole v príprave vzdy zvitazil, bude to on, ktorý bude pod tlakom a od ktorého sa bude v najdolezitejsom zapase vitazstvo ocakavat..Podla mna nezavidenia hodná pozícia.
Reagovat
Davor1
Zase si už bude na Nadala maximálne veriť a naopak, ten bude mať z Noleho menší komplex. Každopádne, podstatné bude to, ako na tom bude Nadal herne. Ak je toto jeho súčasný vrchol a do RG ho už neposunie, tak si myslím, že nemá šancu.
Reagovat
smazaný uživatel
Porazil ho aj vlani v Ríme, podobne hladko, prišlo RG a bum..To isté v roku 2012 tuším, porazil ho v antukovej sezóne a na RG to bolo o inom..Ja si myslím, ze nole RG vyhrá, ale az vtedy, keď nebude favoritom a nebude sa to od neho tak cakat..
Reagovat
Davor1
Ja by som to s minulými rokmi veľmi neporovnával. Zdá sa mi, že Djoko sa na antuke každý rok o trošku zlepšuje, zatiaľ čo Nadal ide od 2013 pomaličky dole. Je jasné, že na RG je Nadal najsilnejší a Novak naopak strašne chce, ale zatiaľ mu to nevychádza, no ono sa to raz zlomí a nevidím dôvod, prečo nie teraz. Záležať bude hlavne na Nadalovi, s touto pasívnou hrou veľa šancí proti Nolemu nemá, takže sa musí zlepšiť.
Reagovat
smazaný uživatel
To súhlasím, druhý set bol vyslovene tragický..Ale je to aj tým, že Djokovic úplne vypojil Rafov FH a tým pádom útočil on a nie Rafa..
Reagovat
Mayo
kto sa lepšie nasype to urve :D
Reagovat
Mayo
ja som nikdy napr. nechcel aby vyhráva nad ním v príprave každý turnaj lebo by o to viac bol nahecovaný na neho Djoki na RG a tam by to už chcel pretrhnúť...myslím si, že je lepšie práveže prehrať prípravu môj názor...možno nie každý turnaj ale aj tak...tuším v 2012 ho rafa dal v MC aj v Ríme a obával som sa toho na RG lebo všetko raz končí pochopiteľne ...to aj vo futbale nikdy nepodávam na mužstvá ktoré ťahajú sériu výher napr. bo zákonite už musia stratiť :D ale ináč ja podávam len sviatočne
Reagovat
smazaný uživatel
Jou Majko, tiež takto rozmýšlam..Podla mna je hráč po prehre ostrazitejší ako ten po výhre..Bežná logika..Opačnou stranou mince je sebavedomie, ale to moze hrac stratit kompletne po dvoch gemoch..
Reagovat
tito
Zdaleka to není jeho vrchol. Do toho má ještě daleko.
Reagovat
Davor1
Lenže ty to porovnávaš s jeho vrcholom, ktorý mal naposledy v 2013, keď bol o 2 roky mladší. Nie je isté, že ešte dokáže tú úroveň dosiahnúť. Fyzické limity nepustia. Možno to ešte dokáže, ale možno už nie.
Reagovat
smazaný uživatel
Nič nie je isté..Možno Djokovic zostane na 8GS, kto vie..Tenis je zradný v tom, že nikdy nevieme, ktorý GS je pre nášho koňa ten posledný, možno zostane Rafa symbolicky bok po boku so Samprasom, no stále si myslím, že ešte velké tituly pridá..
Reagovat
Davor1
Presne. Aj Roger ešte možno pridá 2 Wimbledony a zlatú z Ria :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Ak nevyhrá Wimby Noro Gomboš, tak určite má šancu :)
Reagovat
tito
Sleduji vývoj po zranění. Za ty léta ho mám docela načteného a vím, že na
100 % půjde nahoru. A určitě neporovnávám s rokem 2013 či jiným dalším. Když to bude vyžadovat situace, tak se bude snažit o ještě větší posun. Stejně jako rivalita RxR vedla k podobě dnešního Novaka, tak teď zase Djokovič dík zvýšení úrovně stimuluje Rafu a pochopitelně i Rogera. A ani jeden z těch dvou nechce hrát druhé či třetí housle, natož být zpráskán ve vzájemných zápasech. Podívej se, jak pečlivě se právě Roger připravuje. Věř tomu, že stejně cílevědomě bude pokračovat Rafa. Ještě před měsícem by vzájemný zápas s Nolem skončil totálním fiaskem pro Nadala. Na RG bude vše otevřené a věřím ve vítězství Rafy. Fakt. Roger možná urve Wimbledon. V tenise je definitivní (a to ne vždy) pouze ukončení kariéry. Ale tihle dva jsou šampioni a udělají maximum pro to, aby se dostali opět na vrchol. I přes to, že tam stojí Novak. Kdyby si nevěřili, skončili by. Doufám, že na má slova dojde.
Reagovat
Stan_Borowitz
Moc hezky řečeno. Snad se máme všichni na co těšit.
Reagovat
smazaný uživatel
Súhlasím a kiež by si mal pravdu tito ;)

Hoci na druhú stranu, nebolo by to priam symbolické ak by éru Nadala s Federerom na záver ovládol niekto iný, ktorý de facto umlčí oba tábory?..Viem, čísla nedoženie, ale ak budú ďalšie 2-3 sezóny v jeho réžii, tak sa žabomyšie vojny medzi RF a RN stanú v podstate bezpredmetné..
Reagovat
Stan_Borowitz
Stačí, když v jednom roce vyhraje všechny GS a bude to rázem všechno ještě víc zamotané...
Reagovat
panzer.dragon
někde sem čet že by se klidně mohlo stát že až všichni ukončí kariéru tak budou mít +- stejně GS :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Nesmrteľnosť sa smrteľníkovi nikdy nepodarí :)
Reagovat
Grigor_Murray
Dobrá slohovka Backhande :)
V pozici favorita byl už dneska a taky to zvládnul
Reagovat
Kozoroh
Ty jednou tvrdíš, že podstatné jsou jen GS zápasy a teď zas píšeš, že utkání mimo GS jako Monte Carlo, Řím jsou dvousečnou zbraní. Nepřipadá ti, že si protiřečíš?
Reagovat
smazaný uživatel
Nie vobec..

Podstatné sú GS a preto sú vitazstvá v príprave vrtkavé, kedze si vdaka nim ušije sám Novak na seba búdu v tom, že vyhral s ním MC, trebars Rím a teda tým pádom musí aj RG..Pisem o psychickom tlaku, ktorý hráč nemusí uniest..Povinnost vitazit je mrcha, vid Monfils dnes..
Reagovat
Grigor_Murray
Tak o djokovicovu psychiku bych strach neměl :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ja áno..Zaciatok ho zaskocil a kazil aj od základnej čiary..Akonáhle získal break, jeho hra isla hore..

Djokovic hrá inak, keď vedie a keď prehráva..Vlastne tak ako každý..Ale o tom to je..
Reagovat
VlS
No, utěšuj se :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Řekl bys Forhende v roce 2012, že je to minimálně na tři roky naposledy, co Rafa vyhraje Monte Carlo. To jsou věci. Taky myslím, že ty výhry mohou Noleho dostihnout. Proto bych mu radil v Madridu/ Římě aspoň jednou prohrát (ale ne s Nadalem), doporučuju mu Fedexe. v Madridu. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Nepovedal, samozrejme že Rafova pozícia z antuky z rokov 2006-2010 je preč, 2011-2015 je to o niečom inom..Nole na Rafu samozrejme na antuke má, ale zatial to nedokáže potvrdiť v Paríži, kee zlyháva aj psychicky..A pokial bude do Paríža len vyhravat a zrazu na RG nepojde zápas podla jeho predstav tak začne kazit, to na betón..:)
Reagovat
smazaný uživatel
Tomáš bohužel zítra nemá šanci :( djoka jede
Reagovat
Roger_Federer
ze Rafuv vnitrni rozklad bude pokracovat..
On si tezko zvykne, ze nevyhrava turnaje a neni uz ten King.
Reagovat
smazaný uživatel
Viděl jsi dnes Rafovu přítelkyni?! Vzpomněl jsem si na tebe. :D Ale ti kameramani asi chtějí přivivovat tvou teorii, Jelena tam byla často, ta Nadalova jednou. :)
Reagovat
Roger_Federer
Nevidel, delala mu tam krovi jo?,to je jasne ze je to na oko a davno se rozesli.
Reagovat
Pe3k
No já myslím, že mu naopak pozice outsidera sedí, proto hrál na začátku zápasu tak dobře. Vše bude záležet na RG, pokud selže, ve zbytku sezony bude neškodný.
Reagovat
Roger_Federer
pozice aucajdra?
proti jednomu hraci.pri ostatnich bude porad favoryt.
Presto si myslim, ze snim hybe psychyka.Rafa je/byval nejsilnejsi hrac na okruhu, dokazal se vylizat z "kazde situce", ale mimo kurt ani z daleka.
Reagovat
Alois_Mlok
Vidět španělskýho mamlase, jak odchází s kyselým ksichtem po porážce, vždycky potěší.
Reagovat
smazaný uživatel
Tohle bylo hodně mimo.
Reagovat
Mayo
vyhrá Djokovič všetky masters?
Reagovat
smazaný uživatel
Zbývá mu jen Cincinati
Reagovat
Mayo
myslím ale všetky v tejto sezóne...čiže rím, madrid atď
Reagovat
MarcelPersch
myslím si, že všechny ne, ale vytvoří nový rekord, co se týče počtu masters za sezónu: tak 7 počítám, možná 6

2x prohraje s někým, kdo se nejmenuje Nadal, 1 z těch proher bude na antuce, 1x to bude s Federerem. To je má předpověď.
Reagovat
smazaný uživatel
Nevyhraje, ke konci sezony na něj taky dolehne únava, není stroj.

Pro něj by byl mimořádný úspěch vyhrát letos Roland Garros + ještě jeden grandslam + 4 masters + turnaj mistrů. Pak by se dalo v pohodě uvažovat o pohádkové sezoně. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Otázka je jak to bude s Nolem vypadat na rychlém povrchu. Když vezmu v potaz to, že Rafa je výkonově na tom špatně, tak po antuce přichází v mých očích éra Federera.

Halle, Wimbledon, Cinncinnati, Toronto, US Open, Shanghai, Basilej, Paříž a TM. Tady bude Roger velmi nebezpečný a pro Noleho asi jediným řádným soupeřem.

Rogerovi sedí více druhá polovina sezóny to všichni víme i z minulosti.¨

7 titulů z Halle
7 titulů z Wimbledonu
2 tituly v Torontu
6 titulů z Cinncinnati
5 titulů z US Open ( a všechny v řadě za sebou)
1 titulů Shanghai
6 titulů z Basileje
1 titul z Paříže
6 titulů z Turnaje Mistrů

Roger je skvělý v tom, že i na svůj věk se snaží stále a pořád zlepšovat a vymýšlet jak vyhrávat. Sám říkal, že do MC se snažil připravit, ale nebylo to ono, nevěděl co má hrát a potkal ještě skvělého Gaela...

Myslím si, že má ještě co ukázat. A totéž přeji Rafovi, snad se ještě zlepší, ale nevím nevím.
Reagovat
Davor1
Nepodceňoval by som ani Andyho. Ten má tiež radšej rýchle hardy a tam môže Djoka poraziť. Verím, že tohto roku ho aspoň 1 krát dá...
Reagovat
Grigor_Murray
1 krát? Andy ho dá aspoň 5* v řadě :)
Reagovat
Mayo
presne tak Andymu na rýchlejších povrchoch verím tiež
Reagovat
Grigor_Murray
No jo, ale z většiny těch turnajů obhajuje buď vítězství nebo finále, takže žádný bodový vývar to asi nebude
Reagovat
smazaný uživatel
No právě ale je to už několik let po sobě co Roger válí v druhé polovině sezóny. Většinou tak od Halle dále.

Otázka je co uhraje Nole, ten si musí držet body stejně jako Roger. Nemyslím, že se první dvě místa v žebříčku letos prostřídají. I když loni chyběl kousek. :) Stačí 2-3 výpadky dříve, než v SF a protivník turnaj vyhraje a je to. :) Akorát tohle je nepravděpodobné, protože Noleho nemá do Finále kdo vyřadit a finále si s Rogerem rozdají o titul.
Reagovat
Kozoroh
To asi ne, ale doufám, že si současnou vítěznou sérii na turnajích Masters 1000 co nejdéle udrží.
Reagovat
smazaný uživatel
No Tomáš se má "na co těšit" zítra, bude asi muset Djoka sestřelit už v šatně :D
Reagovat
smazaný uživatel
No to každopádně, obávám se, aby zítra nezazpíval kanárek. :)
Reagovat
spaniel
Nole je letos rozdává jak na běžícím pasu a Tomas je zase sbírá.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak kurzy na Novaka okolo 1,1 :D a to má být finále :)
Reagovat
PH94
No1e je z jakého světa? Kromě Federera ho jen težko může někdo porazit.
Reagovat
smazaný uživatel
Nadal je v hajz.lu už je za zenitem. Letos neudělal žádný lepší výsledek a bude se žebříčkem propadat. Na French Open bude rád když dojde do Semifinále a na Wimbledonu bude rád když vyhraje jeden zápas (to už je tradice)
Reagovat
Grigor_Murray
Tak mně osobně by to nevadilo, ale po dnešním zápasu bych spíš řekl, že i když Rafa prohrál, tak rozhodně nepatří do starého železa. Z jeho hry mám pocit, že bude za chvíli zpět ve své "Top formě"
Reagovat
smazaný uživatel
no nevím. Letos je to velká velká velká velká bída
Reagovat
Grigor_Murray
Zatím jo, ale dneska to byl můstek k lepším výkonům ,Madrid a RG jsou jeho :) (jen aby bylo jasno, nejsme jeho fanda, jen můj pocit :) )
Reagovat
spaniel
Madrid? Ten mu z antuky sedi nejmene.
Reagovat
Mayo
Madrid pochybujem, ten mu nesedí príliš.
Reagovat
Grigor_Murray
No dobře, tak Řím
Reagovat
Pe3k
Nevím jestli bude ve své top formě, každopádně se pomalu zlepšuje a na antuce bude s Nolem favorit. Mimo antuku to bude otázka co zahraje...Každopádně Forehand slíbil, že Nadal nebude mít více než 2 prohry na antuce. Dva turnaje jsou pryč a 2 prohry už jsou tady :D
Reagovat
Kozoroh
Reagovat
Amputace
On se nemýlí, napsal to špatně úmyslně; je to takzvaný demagog.
Reagovat
Stan_Borowitz
NO tak Forehand taky napsal, že vsadí nevím už co, že na RG bude Rafa nasazený jako dvojka...
Reagovat
smazaný uživatel
Neviem, či som stavoval neviem čo, ale myslel som si to..Sám si to nevyvracal a povazoval si to za pravdepodobné...Viem, že som sa chcel aj oficiálne stavit so spanielom, ze Rafa skonci rok ako jednotka este min. dvakrát, ale neodvázil sa..V sucasnosti sa na takúto stávku neodvazim ja..:)..A potom samozrejme legendárna stávka s Petríkom, kde sa zapredal za pár drobných..
Reagovat
Pe3k
Mě se zdálo, že hraje Nadal na svoje možnosti velmi dobře. Perfektně podával, přesto přišel 4 x o servis. Jeho příjem je taky perfektní, jeden z nejlepších na okruhu. Novak má samozřejmě ten příjem o 2 levely lepší, ale mezi zbytkem atp je Nadal v top 5. Takticky hrál Nadal taky dobře, to že dává krátké míče to už je u něj normální.

Novak hrál na začátku dost špatně, hodně chyboval a na síti zase nevěděl co si má počíst. Postupně se zlepšoval až dosáhl na svůj současný průměrný výkon. Stačilo to na výhru 2x 6:3. Ale na RG to stačit nebude.

Nadalova další prohra, další prohra na antuce, další prohra od Novaka. Přestože vyhraje o5 RG Novak je o dost lepší hráč, než Nadal kdy byl. Novak dokáže dominovat celé atp, po celý rok, podobně jako před lety Federer (i když ten dominoval ještě víc).
Výsledek je sice jednoznačný, přesto to byl celkem vyrovnaný a pěkný zápas.
Reagovat
Stan_Borowitz
Federer nikdy nedominoval na antuce, to se Novakovi docela dobře může podařit.
Reagovat
Pe3k
Taky jsem nic takového nenapsal. Na antuce byl druhý nejlepší a ve zbytku suvereně nejlepší. No Novak bude sice vyhrávat 1000 jak na běžícím pásu, ale RG to je jiná kategorie.
Reagovat
Amputace
Mě by zajímalo, jestli ty někdy pochopíš, že posuzování kvality hráče není pouze o tom, jestli někdo dokáže dominovat celý rok nebo dva v kuse. Novakovi se vyhýbají zdravotní problémy, Rafovi ne, je tak snad jasné, že tři roky v kuse nikdy dominovat ani nemůže. Co to ale vypovídá o jeho kvalitě? Takový Del Potro je podle mě kvalitnější tenista než Ferrer, ale protože je pořád zraněný, pořád má nějaké problémy, zůstává v jeho stínu. Vyhrál US Open, tomu se Ferrer nikdy ani nepřiblížil, přesto je Ferrer dlouhodobě před ním v žebříčku. Znamená to, že je lepším hráčem z dlouhodobého hlediska? Že je kvalitnější? Podle mě nikoli.
Reagovat
smazaný uživatel
Já souhlasím s tou myšlenkou, že Djokovičův TOP je na trošku (ale fakt jen minimálně) výš než Nadalův TOP.
Reagovat
smazaný uživatel
To je relatívne, kedy sa ich topy stretli?..Dnes?..Pred rokom?..Kazdý si bude húsť svoje..

Ja si myslím, že tenis, aký Rafa predvádzal na antuke v roku 2008, alebo na harde 2010, 2013, s takým porazil každého..
Reagovat
Kozoroh
V roce 2011 a bilance 6:0 pro No1eho, z toho 2x ve finále GS.
Reagovat
smazaný uživatel
V roku 2011 ako sám Nadal tvrdí, nikdy nehral s Nolem to, na čo má..

Ja zas možem tvrdiť, USO 2010, USO 2013...
Reagovat
Kozoroh
No jo Forehand, tebe nenapadlo, že těmito slovy Nadal chtěl omluvil svou neschopnost porazit Djokoviče v roce 2011?
Reagovat
smazaný uživatel
No, na US Open 2010 to ještě nebyl hotový Nole, navíc byl po životní výhře nad Fedexem, takže po takových velkých mačech je zpravidla těžké se zkoncentrovat a v roce 2013 neměl na US Open konkurenci v podobě Fedexe ani Murrayho, kteří oba byli tou dobou hodně mimo. Novak selhal psychicky jako párkrát předtím. Kdežto v roce 2011 měli na začátku sezony všichni čtyři hodně hodně solidní formu.
Reagovat
Amputace
To je pravda. Sezóna 2011 je z posledních, řekněme pěti, šesti let zřejmě jedinou, kdy měli všichni členové elitní TOP4 opravdu dobrou formu, a jednoznačně ji ovládl Novak. To všechna čest. Ovšem Nadal verze 2010 a verze 2011 je skutečně rozdíl dost znatelný. Například RG11 patřilo v podání Nadala k jednomu z nejslabších, nepočítáme-li samozřejmě tragický rok 2009.
Reagovat
Amputace
2011 nebyl Rafův top, o tom už se tady hodně psalo. Byl rozhodně ve výborné formě, ale jeho top to ani omylem nebyl. Ve srovnání s předešlým rokem hrál především dost krátké míče (sám si na to stěžoval). Bezpochyby by však v tom roce dominoval, nebýt Novakovy úžasné formy.

Spíš mě ale fascinuje jiná věc. Za Novakovu top formu je obecně mezi fanoušky považován rok 2011. Cokoli jiného je podle nich jeho standard (viz dnešní cinty Petříka) nebo podprůměr. Takže kromě jednoho jediného roku ve své kariéře zůstává Novak vlastně neustále za svými možnostmi.
Reagovat
spaniel
Aaa, zraneni je tady.
Reagovat
Pe3k
Jako obvykle jsi mimo. Novak má celý život silné astma, je alergický na lepek a na startu kariéry musel x zápasů vzdát k vůli zranění a navíc má problémy s očima.

Nadal má zdravotní problémy k vůli jeho hernímu stylu. To je vše. Navíc nikdy neměl žádné vážnější zranění, jako např. Del Potro. Nadalovo nejčastější zranění je zlomená psychika. Nadal není schopen cokoliv ve své hře změnit, hraje čím dál tím stejně.
Reagovat
Grigor_Murray
Já nevěděl,že už je Nole napůl ve vozíku :), na mě působí zdravě jako rybička
Reagovat
Amputace
Alergický na lepek není, takže alespoň nelži. Četl jsem jeho knihu o bezlepkové dietě, kde popisuje, jak mu tato metoda pomohla k dosažení větší fyzičky. Důvodem jeho častých kolapsů ve fyzicky náročných zápasech byla nedobře kombinovaná strava, nikoli zranění, jak píšeš. Hroutil se a kolaboval, zraněný nebyl. Takže začal s bezlepkovou dietou. To je celé. O alergii nepadlo jediné slovo.
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud by Nadal nehrál tak fyzicky náročný tenis, tak by nikdy nemusel být tolik zraněný. :))))

Oh wait, to by ale upoceně vyhrál max tak 5 nebo 6 grandslamů a i to je možná moc přehnané číslo. :-)
Reagovat
tito
V čem je Noleho či Andyho tenis na klouby, šlachy, svaly méně náročný? Díváme se na stejné hráče? Viděl jsi někdy hrát Djokoviče a jeho skluzy na hardu? Co všechno vydrží jeho kotníky? To klišé už je trapné. Prostě někomu je dáno, jinému ne. Nic víc. Pochopil bych, kdyby měl Rafa třeba problémy s ramenem. Ale toho se to netýká.
Reagovat
smazaný uživatel
Federer zůstává jediný, kdo dokáže Noleho porazit.

Pokud teda projde přes úvodní kola. :)
Reagovat
Mayo
určite neni jediný ale jeho hra je najúčinnejšia na neho to jo
Reagovat
ta-dah
...tak zitra je to na Tomovi:-))) Come oooon!
Reagovat
Grigor_Murray
Ve finále taky fandím Berdychovi, ale ty šance jsou minimální
Reagovat
ta-dah
...sice mozna minimalni, ale porad jsou:-), hlavne se Tom musi prestat bat vyhrat, musi do toho jit bez krece, uvolnene, ale byt schopny zariskovat, prekvapit, neco tvorit, a abych nezapomnela, s maximalnim nasazenim. Ztratit nema co. Tak let Tome, neboj se vysek...:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Od Djokovičova vzestupu v roce 2011 to má s Nadalem na antuce po dnešku 5:5.
Reagovat
Davor1
a už to pôjde len hore v prospech Djokera...
Reagovat
smazaný uživatel
Na antuke 5:5, na RG 0:3.
Reagovat
J1mmy88
dneska hral Rafa hodně špatně, přislo mi, že proti Ferrerovi hral lépe, stále doufam, že do RG se dá do pořádku :-/
Reagovat
Amputace
Náhodou. V prvním setu hrál hodně dobře, dokonce bych celý ten set označil za ukázku výborného tenisu, což bych od zápasu Djokoviče s Nadalem v současné formě nečekal.
Reagovat
J1mmy88
ano, to máš pravdu, 1. set hrál dobře a dokonce nechybělo moc, aby ho vyhrál, kdyby nedělal zbytečné chyby na jeho poměry, 2. set už hrál špatně a jako by neměl dostatek síly na obrat
Reagovat
Kozoroh
Super No1e, jsi pašák!! IDEMO!!!

Mimochodem poprvé v historii mužského tenisu tu máme rivalitu, kdy oba hráči toho druhého porazili alespoň 20x!
Reagovat
Grigor_Murray
To víš, ta rivalita je tam obrovská a soupeři jsou si rovni
Reagovat
panzer.dragon
novak je brutální, jediná šance je na tvrdym povrchu přes esa aby se vůbec nedostal míč do hry :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Takze cest porazenemu, Rafan hral nadhernej tenis, po tak dlouhe dobe, jsem videla hodne skvelych micu. Nolemu slava... Malo jsem verila, priste budu vic a ty Rafane uz Djokarnu daaas!!! :-)
Reagovat
Stan_Borowitz
No tak nádhernej tenis vypadá jinak, ale obrana úžasná, všechna čest. Takový návrat ke kořenům bych řekl.
Reagovat
smazaný uživatel
Ok v prvni polovine obou setu.
Reagovat
Stan_Borowitz
První polovinu prvního setu jsem bohužel neviděl. Koukal jsem až od stavu 3:3 v prvním.
Reagovat
yenda1
Pěkný chvilky hlavně v 1. setu. Díky oběma dobrý zápas. Ale jak sem psal včera. Bez překvapení. Nadal uhrál 6 gamů na cihle, takže celkem drťba.
Reagovat
smazaný uživatel
Pěkný zápas. Djokovič kromě první poloviny prvního setu do toho dlouhého gemu jasně dominoval a už nebude trvat dlouho, aby se tento jeho vstup de sezony stal jeho nejúspěšnějším, pokud zítra sundá Berdycha (což je tak 95%), bude mít všechny čtyři velké turnaje na kontě. V každém případě Nadal v prvním setu ukázal potenciál a vzhledem k tomu, že do FO ještě chybí dva měsíce, musí se počítat i s ním.
Reagovat
smazaný uživatel
Změnil raketu tak, aby měl více spinu. Nemá pohyb a k tomu zdravotní problémy. Myslím, že tohle je nejvíce co uhrál letos. Osobně jsem pro TOP 3. Chci ať jsou zpátky všichni v plné formě. Ale tohle se bohužel nestane. Nole je ve formě a to mu stačí. Není kdo by ho porazil. Roger vypadne dříve, než se potkají a Rafa jeho stylem na něj nemá.
Reagovat
Amputace
Nemá pohyb? Díval ty ses vůbec na ten zápas?
Reagovat
Stan_Borowitz
Přesně tak, pohyb je to poslední, co bych mu vyčítal. Ten jej držel nad vodou.
Reagovat
Grigor_Murray
Tak mi přišlo, že konečně někdo hraje s Nolem TENIS a stejně to nestačilo, ve finále bude Berďa rád, když uhraje aspoň pár gemů
Reagovat
Mayo
VAmos Rafa náhodu SF uhral, jeho najlepší výsledok ak nerátam ten vyhraný turnaj...verím, že do RG sa ešte zlepší
Reagovat
Stan_Borowitz
Jj, hrál dobře, zase ta jeho famózní obrana. Na RG bude zase velký favorit.
Reagovat
smazaný uživatel
Takže nakonec bude mít zítra Tomáš políčeno na Novaka; Rafa zřejmě k dalšímu poměřování sil s Tomášem ještě nedospěl.
Reagovat
smazaný uživatel
Nole získává třetí Masters v řadě.

Zatím je jeho sezóna bravurní. :)

Držím palce zítra Tomášovi, ale šance, že Noleho porazí je velmi mizivá. Ale velmi velmi velmi mizivá. Jedině snad, že by mu tam padalo vše na co sáhne a Djokovič se špatně vyspal
Reagovat
Kozoroh
4. Masters v řadě, loni vyhrál Paříž-Bercy. Ale jako první v historii může ovládnout úvodní 3 1000 sezóny.
Reagovat
smazaný uživatel
Zcela zaslouzene, Novak drzel utocny tenis tenisem. Parada.
Reagovat
steve79
Me se zda ze nadaluv pohyb uzneni co byval. Tim padem hraje kratsi mice
Reagovat
Davor1
to je predsa logické, za rok bude mať 30, vek neoklameš a v pohybe je to vidieť najviac...
Reagovat
steve79
Zas tak stary neni. Bude mu 29
Reagovat
steve79
Podivej se kolik bude fedexovi.
Reagovat
Davor1
Veď Federer je najlepší príklad. Ten začal pohybovo strácať ešte pred tridsiatkou, on ale nemá hru až tak závislú na pohybe, ako Nadal.
Reagovat
Davor1
hovorím, že za rok mu bude 30. Neviem, koľko máš ty, ale ak máš po 30, tak určite to vidíš aj na sebe, že už nie si tak rýchly, ako v 20. Navyše, po mnohých zdravotných problémoch a prestávkach...
Reagovat
smazaný uživatel
Ale styl kterým hraje mu předpovídá tak tuhle sezónu a může do důchodu.

Rafa skončil, od začátku roku prohrává zápasy které by normálně vyhrál. Nemyslím si, že už se zvedne. Na Rolland Garros má Nole letos největší šanci ze všech. Pravděpodobně se potkají s Rafou ve semifinále opět.
Reagovat
Stan_Borowitz
Moc nechápu, co má délka míčů co dělat s pohybem...
Reagovat
Davor1
Presne tak, tie krátke lopty hrá preto, že si tak neverí. Každopádne, ten pohyb už je o niekoľko percent slabší, ako býval...
Reagovat
Amputace
Slabší pohyb už má ale déle, zhruba od roku 2012. Vzpomínám si, že na AO 2012 mi připadal o dost pomalejší než v roce 2011. Největší jeho současný problém je v útočné hře. Potřebuje být agresivnější, více riskovat, pálit to po lajně, tak jako už to chvílemi předváděl dnes v prvním setu. Bylo to nádherně vidět. V druhém setu se stáhl do obrany a bylo po zápase. Musí se mu vrátit sebevědomí a jistota, že bude svými zničujícími forehandy znovu vymetat lajny.
Reagovat
smazaný uživatel
Smesne. Rafuv turnaj, jednoznacne prohrava a stejne jsou fanousci na novaka.
Reagovat
steve79
Jedna chyba za druhou........
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa hraje špatně, absolutně se na Noleho nechytá už.

Tímhle obranným stylem si může pinkat na 250 tkách v jížní americe. S Monacem a Bautistou. Ty vysoké odskoky mu Nole zabíjí a Rafa je v obraně od prvního balonu.
Reagovat
Davor1
Prečo s Bautistom? ten v Južnej Amerike asi ani nikdy nehral :DD
Reagovat
smazaný uživatel
A každý míček je strašně krátký. Tímhle stylem už nevyhraje nic. Musí hrát ty balony dále.
Reagovat
smazaný uživatel
Bautista hral s Berdychem dost kvalitne.
Reagovat
smazaný uživatel
Bautista byl příklad, nekontroloval jsem jestli tam hrál nebo ne :D

Akorát říkám, že ta Rafova hra 3 metry za čárou je k ničemu. Alespon proti Novakovi určitě.
Reagovat
Davor1
Ale táto hra mu aj tak bude na 99% ATP stačiť. Na Novaka už nebude.
Reagovat
yenda1
Kurz 50 na Rafu!!
Reagovat
Amputace
Ale jsem v klidu. RG Rafa znovu ovládne.
Reagovat
smazaný uživatel
No way
Reagovat
Amputace
Úplně v klídečku.
Reagovat
smazaný uživatel
Nervozitu nezkryjes :)
Reagovat
Amputace
Ne, nervózní jsem byl před zápasem, protože jsem netušil, jak bude Rafa hrát. Ale bylo to v pohodě. Ke konci už slabší, Rafa byl dost pasivní, ale v prvním setu se mi líbil hodně, klidně mohl ten set vyhrát. V druhém setu už byl herně lepší Djokovič, ale to se dalo čekat. Nicméně Rafa stoprocentně neřekl poslední slovo.
Reagovat
Denis92
Ja si to tiez myslim. CO na tom, ze herne je Djokovic lepsi, ked tam ho Nadal zdola psychikou.
Reagovat
smazaný uživatel
A zamyslel ses nad tim,s jakou psychickou tam přijede Nadal?Aha?
Reagovat
Denis92
S jeho najsilnejsou. Je to jeho turnaj, nikde sa neciti lepsie ako tam. Dost zapasov tam vyhral prave vdaka svojej psychycikej odolnosti a viere vo vyhru.
Z tohto pohladu na tom bude lepsie ako Nole, ktory RG este nikdy nevyhral a Nadala tam neporazil..
Reagovat
Kozoroh
Mám tušáka, že letos na RG dojde k zopakování Wimbledonu 2001 - jen v jiných kulisách. Místo All England Clubu areál Rolanda Garrose, místo panovníka travnatého povrchu Samprase antukový král Nadal, mladým vyzývatelem,, který vládce svrhne z trůnu, bude někdo jiný než Federer. A tento vyzývatel se stane hvězdou budouctnosti, tak jak Fedex.
Reagovat
Davor1
a kto bude ten mladý vyzývateľ? Thiem? Corič? Veselý?? :DDD
Reagovat
Stan_Borowitz
Pavlásek
Reagovat
Grigor_Murray
Já jsem si myslel, že pro tebe není jiná varianta než vítězství Djokoviče
Reagovat
smazaný uživatel
taky jsem v šoku. :)
Reagovat
Roger_Federer
Uz to neber.
Reagovat
smazaný uživatel
Jo! Rafu mam rad, ale Noel utoci, rafa jen a jen brani. Tohle si zaslouzi Novak.
Reagovat
steve79
Rafa nehraje zle, ale obcas udela par zbytecnych chyb.
Reagovat
spaniel
Nole uz ho konečně brejkni a pošli ho zpět do Guadalajary.
Reagovat
smazaný uživatel
Tohle sledovat je skutecne jen pro silne povahy...fuuhaa..
Reagovat
Mayo
tak teraz Rafov obranný úder z BH po čiare bol skvelý :D je to bojovník
Reagovat
smazaný uživatel
Umi Rafa neco jineho nez branit? :)
Reagovat
spaniel
Neumí. Kdyz zahraje 5 winneru za set, tak jeho fandové uz ho oslavují jak nejagresivnejsiho hráče vsech dob.
Reagovat
smazaný uživatel
tomu říkám backhand! Za tyhle údery Rafu miluju :D
Reagovat
Mayo
toto sa mi asi ako jediné páči na jeho BH...že síce neni taký dobrý neni taký razantný plochý ale úhly s ním vie zahrať skvelé a vtedy je to dosť účinné
Reagovat
Pe3k
Nadal vyhraje, daří se mu vše na co sáhne.
Reagovat
George_Renel
Akorát že sahá hlavně na svůj zadek.
Reagovat
yenda1
Djoko je zabiják....to se nedá:)
Reagovat
spaniel
Bekhendove smece za zády teda neumí ani jeden z nich.
Reagovat
Stan_Borowitz
Ty umí jenom Federer
Reagovat
spaniel
Tak umí je vic hracu, i kdyz se k nim nedostávají tak casto, jelikoz stanuji za zakladni carou vetsinu zapasu. Treba Wawrinka je ma dobre, Lopez je umi, dneska jeden predvedl Berdych, i kdyz trochu jiny, ne razantní, ale krátký za sit. Nadal s Nolem jsou na siti o nicem. Dneska tam byli hodne, ale prakticky vzdy po kratasu.
Reagovat
yenda1
ted rafa 2 hyper maxi údery
Reagovat
smazaný uživatel
Nole utoci, Rafa brani.
Reagovat
Mayo
Rafove krátke údery kopcové vs plochejšie údery...čiže je to jasné...mohol by hrať plochšie tiež ale čo už
Reagovat
spaniel
Kdyby uměl ploše, tak by to nebyl Nadal a těžko by dosáhl toho, co dosáhl.
Reagovat
MarcelPersch
v sezone 2013 hrál na jeho poměry ploše dost
Reagovat
spaniel
Na jeho poměry :D
Reagovat
smazaný uživatel
2. set 1:1 15:15 - ještě, že tam nebyl žádný podavač míčků :) by dostal od Novaka nařváno do ksychtu :D
Reagovat
Mayo
ten srb tuším sa naučil celkom dobre podávať , či
Reagovat
Amputace
Hlavně ten jeho return je přímo děsivě dokonalý. Zato Rafův return je děsivě nedokonalý.
Reagovat
Mayo
tak ale RAfov return ťažko môže byť nejaký nebezpečný keď stojí tak ďaleko...týmto ma hrozne štve...mal by sa posunúť proste
Reagovat
Roger_Federer
Rafo co mi to dneska delas?
Reagovat
Kozoroh
Čemu se divíš? Prohrává s No1em, antuka neantuka.
Reagovat
Davor1
ja mám Djoka 2-0, tak snáď v druhom nezaklauni...
Reagovat
Davor1
Novak nádherne dropshoty, tie má už snáď lepšie ako Ďurko Janowitz :-))
Reagovat
Mayo
kratučké údery
Reagovat
MartinPa
Bohužel, vypadá to, že si Rafa nepřečetl rady, které jsem tady psal a k jeho smůle tedy skončí. Ve finále tak očekávám jeden až dva kanáry na účet Toma a nejrychlejší mač na antuce za posledních 10 let.
Reagovat
Malda
Já nevěřím tomu, že to bude tak rychlé. Jistě zase přijde klasické Novakovo podcenění situace a "zkomplikování si tenisového života".
Reagovat
MartinPa
:-) to si mi připomněl jeden zápas s Novákem, kde se začal, z ničeho nic, nekoordinovaně klátit, tak možná to přijde i zde a bude ještě drama...
Reagovat
r176
on i umí číst?? :-)))))
Reagovat
Amputace
Převeliká škoda. Tady rozhodně byla šance. Djokovič porazitelný. Chtělo to ten druhý break na 3:0.
Reagovat
Kozoroh
Podle Pe3ka hraje Djoker mizerně :-D
Reagovat
Pe3k
Psal jsem to na začátku setu...Pak se trochu zlepšil.
Reagovat
Amputace
Tak Petřík se pohybuje v úplně jiných sférách, tomu běžný smrtelník nemůže porozumět.
Reagovat
r176
Nadal-Djokovic to je soutěž o vyšší spin? :-)
Reagovat
yenda1
Koncovka bez nervů, rozbil ho jak cikánskou hračku. :)
Reagovat
Mayo
že "koľko wimbledonov vyhral Roger FEderer?" a henten, že "asi 19" :D
Reagovat
Kozoroh
Idemo No1e!!!!!! :)))
Reagovat
Mayo
a je to tu podľa očakávania :D
Reagovat
Malda
No tak první setík by mohl klapnout :D
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa potřebuje trošku prohrávat a nahecovat se, pak je to asi nejhorší soupeř. Dokáže otočit snad všechno. Zatím sem tam chybuje
Reagovat
smazaný uživatel
Kazí mi to akorát ten fanda Novaka co tam boxuje jako kretén u každého winneru. Co to je za dementa? Nevíte někdo?

Jinač ti dva dali více Drop shotu, než za celou sezónu teďka :D
Reagovat
Amputace
Taky jsem si říkal, co je to za hňupa :D
Reagovat
smazaný uživatel
Jj, jde videt, ze hlavne Nolemu se nechce do dlouhych vymen.
Reagovat
Denis92
Siedmy gem bol naozaj pekny. CO ma prekvapilo, ako casto sa ocitli obaja hraci na sieti. V ich subojoch, to byva skor nezvycajne. Hlavne Novak sa o to casto snazi.
Pobavil aj ten fanusik, ktory tam boxoval ako Rocky Balboa a zakoncil to pravym hakom :)
Reagovat
smazaný uživatel
neskutecny (tildenuv) gem, neskutecna hra, neskutecne dropshoty, neskutecna tenisova slast :D
Reagovat
Mayo
10 minút sa hralo o Djokovičov servis...teraz bych vsadil boty nato, že príde brejk a prvý set fuč
Reagovat
yenda1
bývá to tak, uvidíme
Reagovat
Davor1
dobrý tip :DDD
Reagovat
Vojtiik
:))
Reagovat
Vojtiik
zatim pro me az necekane krasny a spickovy tenis a jsem snad rad i za Býka, že hraje dobře a je to zatím opravdu otevřený mač!
Reagovat
MarcelPersch
podle mě ve chvíli, kdy se Nole dostane do vedení, tak už v poklidu vyhraje, ale je dobré vědět, že Rafa na začátku antukové sezony dokáže hrát fakt dobře, do RG se určitě ještě zlepší a to je to nejdůležitější.
Reagovat
Bloody13
Jedna zajímavost: Berdych z loňska obhajuje z antuky pouhých 870 bodů, jen za letošní MC jich nasbíral už 600. Slušnej začátek antukový sezóny, řekl bych.
Reagovat
smazaný uživatel
máš pravdu, tohle jsem si ani neuvědomil.
Reagovat
smazaný uživatel
Nadhera, nadhera, to je ono.
Reagovat
yenda1
Nadal zatim nejlepší výkon letos. Hecnul se na Djoka pěkně.
Reagovat
yenda1
tvl to je exhibice!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Paradni vymeny, Novak ma neskutecny cit pro mic.
Reagovat
yenda1
kráááááása teď
Reagovat
Mayo
forehand po čiare , najväčšia a potrebná zbraň zaúradovala (:
Reagovat
Pe3k
Novak hraje tragicky, Nadal hraje svoje maximum - vyrovnané skore.
Reagovat
Amputace
Už zalez.
Reagovat
MarcelPersch
možná tak svoje momentální maximum, Novak hraje to, co mu na všechny stačí letos, ale oba dva jsou od svého maxima daleko.
Reagovat
smazaný uživatel
Pe3k zapojí svůj mozek na maximum = dementní příspěvek.
Reagovat
Pe3k
Naspal jsem jen pravdu. Nadal hrál to nejlepší co dlouhou dobu a Novak naopak to nejhorší.
Reagovat
Amputace
To není pravda, například v Miami měl daleko tragičtější výkony. Proč pořád trolluješ?
Reagovat
Pe3k
Právě že sám si troll a ani to nevíš. Myslíš to Miami, které vyhrál? :D
Reagovat
smazaný uživatel
Proc jeste na Nadala nikdo nezkusil podani spodem za sit? Vzdyt on stoji skoro v hledisti na returnu.
Reagovat
Davor1
Dobrý nápad :DD
Reagovat
Mayo
Rafa ... som rád za jeho pohyb tým pádom aj defenzívu...som s tým spokojný
Reagovat
Malda
No a teď už by s ním mohl Novak udělat krátkej proces ne? :-P :D
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně jak jsem čekal, Djokovič může hrát jak chce, ale stejně na antuce bude vždycky jen Nadalův fackovací panák. Peníze zadarmo :)) Na RG ty kurzy zase budou naopak.
Reagovat
smazaný uživatel
Výhodné pro Berdycha, Nadal zdaleka není v top formě, Berdych může klidně finále vyhrát, protože jeho komplex z Nadala je přecejen menší než Djokovičův.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to je pěkná kravina. :D
Reagovat
Davor1
Pekne si si nas*al do huby, len v tom pokračuj :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Příliš bohorovný,vlnko:))
Reagovat
Mayo
škoda bol tam brejkbol na 3-0 ...ale tak nevadí
Reagovat
Pe3k
Přesně jak jsem psal už včera. Novak naprosto žalostný výkon, Nadal zatím letos to nejlepší. Nadal 2:0.
Reagovat
Vojtiik
Býk pánes!
Reagovat
blixa
Já nevím, v ATP zrovna moc nejedu, můžeš mi to nějak přeložit ? Jako že hovězí na pánev nebo co ?
Reagovat
smazaný uživatel
:DDD
Reagovat
smazaný uživatel
nevíte, zda dávají na SuperTennisu Sabču?

díky
Reagovat
smazaný uživatel
SuperTennis vysílá Kvitovou vs Mladenovic
Reagovat
smazaný uživatel
...a Sabinu Lisicki budou vysílat po skončení zápasu Petry K.

http://www.supertennis.tv/
Reagovat
smazaný uživatel
18:15 Reading Arsenal..Aby sa este vtedy nehral tenis..Dúfam, že by to tí Barbari neprepli..
Reagovat
EllNino
Rosol a Veselý v Bukurešti jsou mezi nasazenými, Lukáš po volném lose narazí na kvalifikanta nebo Lajovice, čtvrtfinále García-Lopez, případne semfinále Gael :) ...Jirka má do 1. kola Schwartzmana z Argentiny, případné čtvrtfinále Karlovic :)
Reagovat
smazaný uživatel
Dneska Rafa bude skolit a Djoka necha zase spadnout na zem ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ale jsem nervozni jak sanky v lete :-D bude to napinavy jak maly gate :-)
Reagovat
Mayo
nechaj si tieto veľkohubé reči radšej
Reagovat
smazaný uživatel
Musím si zapamatovat tvůj nick, kdyby náhodou se tak nestalo. Rád si počkám na tvůj komentář :)
Reagovat
Amputace
A nicky všech, kteří očekávají "vraždění neviňátek", sis rovněž zapamatoval? :)
Reagovat
smazaný uživatel
Všechny si vás píšu :))
Reagovat
smazaný uživatel
Vzdyt pisu, ze jsem nervozni, samozrejme to muze dopadnout uplne opacne. V tom pripade pogratuluji Nolemu. At vyhraje ten lepsi. Proste si moc preju, aby Rafan zvitezil :-)
Mayo - mozna je to velkohube, ale clovek se upina ke kazde vyhre Nadala jak ke steblu...po takovych zklamanich :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Bud vyhraje Nole ve dvou, nebo Rafa ve dvou, nebo Nole ve 3 a poslední možnost je, že Rafa ve 3.
Reagovat
smazaný uživatel
Este je možný aj skreč, ale tak to snaď nie
Reagovat
Kozoroh
" Djoka necha zase spadnout na zem ;-)"

To píšeš, jako kdyby měl Rafa s Djokem H2H 30:5, nikoliv 23:19.
Reagovat
smazaný uživatel
No každopádně, příští rok se z těch obhajob Tomáš zjeví :)
Reagovat
aligo
to jo no :D :D
Reagovat
VlS
Ale to bude až příští rok
Reagovat
smazaný uživatel
však jen dobře...
Reagovat
smazaný uživatel
Obhajoval ty samé body i letos, kdyby neporazil Monfilse, byl na tom skoro stejně jako minulý rok, vítězstvím se vylepšil asi o cca 40 bodů oproti minulému roku. ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
450 ne 40 :-)
Reagovat
smazaný uživatel
no a letos to taky byla fuška :) Jen přidal ještě vyrovnanější výsledky než minule, vždyť co turnaj, to min. semifinále, mimo IW.
Reagovat
smazaný uživatel
No po pravdě loni zahrál na nějakých turnajích ještě i o něco líp (titul z Rotterdamu, finále v Dubaji) ale popral se s tím dobře.
Reagovat
smazaný uživatel
to ale i letos, F v Doha, ČF v IW, F/W v MC.
Reagovat
smazaný uživatel
Tímto výsledkem se Berdych dostává na druhé místo letošního žebříčku, snad se mu to podaří protavit i do žebříčku dlouhodobého ;-)
Reagovat
Frick
bude v pondělí na DRUHÉM (!!!) místě ATP race. Povedlo se mu to někdy, že by byl v 1/3 sezóny tak to vysoko?

Ale i když se mu takto daří, tak nějak pořád dál a dál docházíme k přesvědčení, že na ty nejlepší nemá, mít nebude a GS asi taky nevyhraje.
Reagovat
smazaný uživatel
Myslím, že nepovedlo. Letos by to měl být jednoznačně nejlepší úvod sezony jeho kariéry. Tedy úvod už ani ne :)
Reagovat
lars
loni mel lepsi az do MC
Reagovat
smazaný uživatel
to je relativní, z pohledu bodů si myslím že neměl.
Reagovat
smazaný uživatel
po monte carlu měl těsně nad 2000 bodů minulý rok, letos bude mít o cca 450 bodů více ;-) tedy pokud počítáme že prohraje finále :-)
Reagovat
lars
uvazoval jsem do zacatku MC :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tenhle Gael že vyřadil Federera??? A pak pustí do finále Berdycha stylem přišel jsem jako velká hvězda, zaklaunil jsem jako Monfils a odešel jsem jak spráskanej pes? No to mě teda podrž tašku. Že mě ty jeho výpadky ještě překvapujou :D jenže když se hecne proti Fedexovi, o to víc mě to štve :( no nic, Berdych si zas namastí kapsu za účast ve finále, ale tím to končí podle mě, teď jsem zvědavá, kterej z těch dvou titánů ho vyučí :))
Reagovat
Kozoroh
Budeš fandit No1emu? :-)
Reagovat
smazaný uživatel
a mě je to celkem jedno, hlavně aby se bylo na co dívat :))
Reagovat
Frick
Chodí s černoškou nebo běloškou?
Reagovat
VlS
A záleží na tom? Chodil taky s Dominikou Cibulkovou.
Reagovat
smazaný uživatel
Fedex vyletěl teďka nebo už je to pár dní?
Reagovat
smazaný uživatel
Kdyby dneska Tomas porazil Fedexe tak si to finale zaslouzi nebo budes brecet stejne jako ted?
Reagovat
smazaný uživatel
já jsem neměla čas sledovat v době, kdy ho Monfils vyřadil, takže na to reaguju až teď, kdyby ho porazil teď Berdych, tak asi budu brečet míň no, to máš recht, mě jde spíš o to, jak to Gael vždy zahodí :/
Reagovat
smazaný uživatel
souhlasim s tim, ze Gael nastoupil bez sebeduvery a ten prvni set Tomasovi doslova daroval. Tim ale nechci rict, ze by ten set Tomas stejne nevyhral, protoze byl od zacatku zapasu hodne soustredenej a hral v pohode. Navic, pro me byl Tomas favorit, ikdyz Gael je skvelej antukar. Jinak ve druhem setu uz Gael se aspon snazil nejak mixovat hru ale Tomas zvladl dulezity momenty a nenechal Gaela rozjet, coz podle me rozhodlo druhy set.
Reagovat
smazaný uživatel
Tomáš byl lepší a hrál soustředěně, to neříkám, ale prostě co tam Gael místama předváděl, to je pro něj typický no, to jsem si myslela, že zabojuje víc, první semifinále celkem nuda
Reagovat
lars
malo tomu rozumis a prihlouple plkas :))
Reagovat
smazaný uživatel
nejsem žádnej expert, ale myslím, že se tu čas od času objevují přihlouplejší názory ;)
Reagovat
babolat.cz
zase ti zbořili bábovičku?
Reagovat
smazaný uživatel
jasně, jen aby za chvíli nerozšlápli tu tvoji :D :P
Reagovat
Kozoroh
O to se No1e postará :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Škoda, mohlo být zajímavější finále. Berdycha Nadal spláchne.
Reagovat
Bloody13
Nebo Djoker? :)
Reagovat
smazaný uživatel
Nadal
Reagovat
Kozoroh
Djoker.
Reagovat
smazaný uživatel
Nikoho takového neznám. Já znám jen No1eho.
Reagovat
smazaný uživatel
Djokovič to nedá. Není žádný mentální titán a nikdy nebyl na antuce s Nadalem v pozici kurzového favorita (navíc tak výrazného). Bude vyklepaný jak ratlík a Rafa ho vyučí. 6:2, 6:3. Zvedne si sebevědomí a zítra s Berdychem 6:2, 6:1.
Reagovat
smazaný uživatel
Mas recht! NADAAAAAAL!!!! :-D
Reagovat
smazaný uživatel
jen si stěžujte :D
Reagovat
smazaný uživatel
Bublina Monfils splaskla dřív, než pořádně narostla. :)) Gratuluju Tomovi, letos hraje fakt skvěle a ta změna mu opravdu prospěla. Jen tak dál, i zítra ho budu tlačit, ale vidím to na mission impossible.
Reagovat
Bloody13
První set byl trochu jako vraždění neviňátek, druhý už vyrovnanější, ale "Brdyš" skvěle odvrátil několik brejkbolů. Ta nejostřejší prověrka ho ale teprve čeká. Snad předvede efektní, a hlavně efektivní tenis.
Reagovat
smazaný uživatel
Monfils má potenciál, ale musí mať čistú hlavu..Dnes opat nezvládol tlak a očakávania, ktoré sa do neho "zrazu" vkladali..Bohužiaľ mať dobrý FH a BH v tenise nestačí, stále tvrdím, že tenista ktorý nemá pevnú psychiku, ten si vybral zlý šport..
Reagovat
smazaný uživatel
A znova, joooooooooooooooooo! :D Závěr zápasu byly pěkný nervy, naštěstí poslední gam Tomáš odehrál profesorsky. Už se těším na zítřejší finále, celkem jedno proti komu, víc bych si asi přál Nadala, ale to je jedno. Finále trochu nečekaný a ohromný úspěch! :)
Reagovat
Kozoroh
A proč Nadala?
Reagovat
smazaný uživatel
protože z Novaka máme respekt ;)
Reagovat
Kozoroh
To je dobře, že máte z No1eho respekt :-)
Reagovat
Mayo
pretože porazil Berdych Nadala na AO, tak si možno myslí, že ho bude nonstop porážať
Reagovat
smazaný uživatel
a možná ho už nebaví zápasy s Novakem...
Reagovat
George_Renel
Tomáš odehrál skvělý zápas. Monfils hrál jen to, co mu Tomáš dovolil. Do finále může nastoupit s čistou hlavou. Nadal s Djokovičem by se teď mohli honit 4 hodiny :-)
Reagovat
smazaný uživatel
No tak zrovna v Nadalově případě čím dýl tím líp :D
Reagovat
Fredy
Velká gratulace k postupu do finále!
Reagovat
Frick
Na ATP 1000 - neskutečně lehká cesta do finále. Samozřejmě výborně, že to Tom vzal za pačesy.
Reagovat
smazaný uživatel
To je to,že aby Tomáš vyhrál turnaj Masters musí se sejít spousta náhod. :) Jinač je bohužel konkurence moc velká.
Reagovat
smazaný uživatel
za což samozřejmě Tomáš nemůže.
Reagovat
smazaný uživatel
TO nemůže, ale není připravený odehrát finále proti Nolemu nebo Rafovi.

Dostane ve dvou zítra od každého z nich.
Reagovat
smazaný uživatel
no a, to by pravděpodobně dostal i kdyby měl těžší cestu.
Reagovat
blixa
Kecy. Novaka asi nedá ale proti Rafovi bych mu zítra i výjimečně věřil ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Novak nebo Rafa to je myslím předčasné. Nejdřív ať to odehrají, pak si můžem říct jak by to třeba zítra mohlo vypadat ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Paráda!!!!!!
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist