Berdych přišel o post světové pětky, Šafářová si polepšila o 12 míst

16. 9. 2013, 08:22
Aktuality 189
Tomáš Berdych se po třech týdnech strávených na postu světové pětky vrátil na 6. místo. Za Rogera Federera dnes klesl poté, co o víkendu nemusel nastoupit k druhé daviscupové dvouhře proti Argentině. V pořadí žen si naopak výrazně polepšila vítězka z Québeku Lucie Šafářová, jež se vyhoupla o 12 příček.

Tomáš Berdych se koncem srpna poprvé v kariéře stal 5. hráčem světa, po neobhájení semifinále US Open ale měl náskok na šestého Rogera Federera jen pár bodů. Pokud chtěl post světové pětky udržet i nadále, musel by o uplynulém víkendu obhájit všechny body v Davis Cupu.

Loni rodák z Valašského Meziříčí, který zítra oslaví 28. narozeniny, vyhrál proti Argentině všechny tři zápasy. Letos sice také neprohrál - v pátek vyhrál dvouhru proti Leonardu Mayerovi a v sobotu s Štěpánkem rozhodli o postupu do finále ve čtyřhře - ovšem v neděli už za rozhodnutého stavu do dvouhry nenastoupil vinou ztráty 75 bodů dnes v žebříčku ATP klesl na 6. místo. Během podzimu ale má velkou šanci zase se vrátit před Švýcara.

Radku Štěpánkovi naopak Davis Cup pomohl vyšvihnout se z 61. na 51. místo.

K jiným změnám v první světové třicítce dnes nedošlo.

Pomalý propad žebříčkem WTA zastavila Lucie Šafářová. Díky včerejšímu triumfu v Québeku, kde ukončila pětileté čekání na titul, se posunula z 48. na 36. místo. V Top 10 se pořadí neměnilo, Petra Kvitová zůstává jedenáctá.

V Top 100 jsou už jen čtyři Češky, což se stalo naposledy v sezoně 2008, kdy byly mezi elitní stovkou pouze Nicole Vaidišová, Lucie Šafářová a Klára Zakopalová.

Žebříčky ATP k 16. září 2013:

Dvouhra:
1. (1.) Djokovič (Srb.) 11.120 b.
2. (2.) Nadal (Šp.) 10.860
3. (3.) Murray (Brit.) 7075
4. (4.) Ferrer (Šp.) 6710
5. (6.) Federer (Švýc.) 4515
6. (5.) Berdych (ČR) 4460
7. (7.) Del Potro (Arg.) 4425
8. (8.) Tsonga 3425
9. (9.) Gasquet (oba Fr.) 3165
10. (10.) Wawrinka (Švýc.) 3150

11. (11.) Raonic (Kan.) 2610, 12. (12.) Nišikori (Jap.) 2325, 13. (13.) Haas (Něm.) 2265, 14. (14.) Janowicz (Pol.) 2110, 15. (15.) Isner (USA) 2025, 16. (16.) Simon (Fr.) 1950, 17. (17.) Fognini (It.) 1945, 18. (18.) Almagro 1940, 19. (19.) Robredo (oba Šp.) 1855, 20. (20.) Južnyj (Rus.) 1825,
...46. (46.) Rosol 931, 51. (61.) Štěpánek 875, 81. (84.) Veselý (všichni ČR) 626. 

Pořadí pro postup na Turnaj mistrů:
1. Nadal 11.015
2. Djokovič 8110
3. Murray 5805
4. Ferrer 4900
5. Berdych 3470
6. Del Potro 3365
7. Federer 3050
8. Wawrinka 2925
9. Gasquet 2765
10. Tsonga 2455

Čtyřhra:
1. (1.) B. Bryan, M. Bryan (oba USA) oba 13.000, 3. (3.) Peya (Rak.), 4. (4.) Soares (Braz.) oba 6810, 5. (5.) Štěpánek (ČR) 5770, 6. (6.) Paes 5545, 7. (7.) Bopanna (oba Indie) 5320, 8. (8.) M. López 4750, 9. (9.) Granollers (oba Šp.) 4740, 10. (10.) Bhúpathí (Indie) 4580,
...40. (38.) Dlouhý 1795, 46. (46.) Čermák 1585, 93. (95.) Rosol (všichni ČR) 820.

Žebříčky WTA k 16. září 2013:

Dvouhra:
1. (1.) S. Williamsová (USA) 12.260 b.
2. (2.) Azarenková (Běl.) 9505
3. (3.) Šarapovová (Rus.) 7866
4. (4.) A. Radwaňská (Pol.) 6335
5. (5.) Na Li (Čína) 5565
6. (6.) Erraniová (It.) 4325
7. (7.) Bartoliová (Fr.) 3746
8. (8.) Wozniacká (Dán.) 3645
9. (9.) Kerberová (Něm.) 3420
10. (10.) Jankovičová (Srb.) 3245

11. (11.) Kvitová (ČR) 3170, 12. (12.) Vinciová (It.) 3065, 13. (13.) Stephensová (USA) 3045, 14. (15.) Suárezová (Šp.) 2775, 15. (16.) Lisická (Něm.) 2770, 16. (17.) Ivanovičová (Srb.) 2720, 17. (18.) Stosurová (Austr.) 2715, 18. (19.) Halepová (Rum.) 2630, 19. (20.) Kirilenková (Rus.) 2620, 20. (14.) Flipkensová (Belg.) 2556,
...33. (34.) Zakopalová 1600, 36. (48.) Šafářová 1430, 70. (73.) Karolína Plíšková (všechny ČR) 909. 

Pořadí pro postup na Turnaj mistryň:
1. S. Williamsová 11.040
2. Azarenková 7670
3. Šarapovová 5891
4. A. Radwaňská 5176
5. Na Li 4990
6. Erraniová 4170
7. Kvitová 3260
8. Bartoliová 3173
9. Jankovičová 3155
10. Vinciová 3150

Čtyřhra:
1. (1.) Vinciová, Erraniová obě 7855, 3. (3.) Petrovová 7505, 4. (4.) Vesninová, 5. (5.) Makarovová (všechny Rus.) obě 7440, 6. (6.) Srebotniková (Slovin.) 6905, 7. (7.) Hlaváčková 6300, 8. (9.) Hradecká (obě ČR) 5830, 9. (8.) Hsieh Su-Wei (Tchaj-wan) 5815, 10. (10.) Shuai Peng (Čína) 5476,
...14. (14.) Peschkeová 4955, 19. (19.) Šafářová 3705, 30. (30.) Záhlavová-Strýcová 2540, 73. (73.) Hrdinová 1201, 80. (80.) Zakopalová 1100, 89. (88.) Voráčová 964, 95. (92.) Karolína Plíšková 921, 96. (94.) Birnerová 913, 97. (97.) Uhlířová (všechny ČR) 913.

Finanční žebříček roku (v dolarech):
1. S. Williamsová 9,077.322, 2. Azarenková 5,796.185, 3. Šarapovová 3,544.222, 4. Bartoliová 2,890.132, 5. Li Na 2,791.585, 6. Erraniová 2,197.962, 7. A. Radwaňská 2,086.815, 8. Vinciová 1,787.933, 9. Lisická 1,679.758, 10. Makarovová 1,458.745, 11. Kvitová 1,456.649, ...33. Šafářová 677.549, 34. Hradecká 673.533, 35. Hlaváčková 665.411, 40. Zakopalová 553.907, 82. Karolína Plíšková 273.820, 89. Peschkeová 262.731.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

189
Přidat komentář
smazaný uživatel
Text příspěvku obsahoval závadný obsah a byl redakcí vymazán.
Reagovat
smazaný uživatel
koukám, že snad dá Cadantu ve 2. kanára? :)
Reagovat
smazaný uživatel
... doporučuji zhlédnout.

http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1093836883-na-plovarne/
Reagovat
Fandina
Hodně zajímavé a hodně informativní. Děkuji za odkaz.
Reagovat
freeteepek
Rozhovor výbornej. Mohl toho ale říct víc, o penězích. Milion dolarů za exhibici mě vůbec nepřekvapuje, ale jaké dostávají startovné na menších turnajích?
K Petře toho taky moc neřekl. Vypadal vyrovnaně. Ve skutečnosti ho ale musí štvát, že Petra jde dolů. Eben ze ho měl zeptat, proč má Petra tak malý tým a jestli ten její psycholog není na baterky, když jí nedokáže zbavit tlaku. Ani za dva roky od Wimbledonu! Tehdy byla Vika ještě lepší, než Vika, která se dostala na vrchol současně s Petrou. Na rozdíl od ní tam ale zůstala a dál přitvrdila. Ta má ovšem tým mnohem větší. Kdy Petra změní trenéra? Ten rozhovor byl jistě pár měsíců předtočený...
Reagovat
freeteepek
Tehdy byla Petra ještě lepší než Vika...
Reagovat
smazaný uživatel
... myslím, že rozhovor je starý jen pár dnů. Zaujalo mě např., že Petra je teď při tenise občas myšlenkami jinde, všichni asi delší dobu tušíme kde ...
Reagovat
Fandina
O změně trenéra se toho napsalo hodně, já na to názor nemám, ale jen připomínám, že Petra s tímhle trenérem dosáhla ty největší úspěchy. Právě s ním k nim došli a dosáhli je. Mohli by v nich pokračovat.
Reagovat
Fandina
Pokud je někdo šťastně zamilovaný, tak je to o pocitech, ne o myšlenkách. Můj názor. Jsem šťastný, mohu dělat další věci.
Reagovat
freeteepek
Právě že. Mluvil o rozchodu, ne o tom, že si narazila nového přítele. Rozchod jí mohl vzít soustředění, nový přítel by jí ho naopak měl vrátit. Když všechno klape jak má, není co řešit...:-)
Reagovat
Fandina
Zálaží na druhu rozchodu, některé rozchody nemusí mít žádný vliv na štěstí. Vztah vyšují a je to. Třeba.
Reagovat
smazaný uživatel
Z jiného soudku:
http://viralpatel.net/blogs/maria-extended-myisam-engine-mysql-myisam-maria-mysql/
Reagovat
smazaný uživatel
Všechno nejlepší k 28. narozeninám, Tome. :-)
Reagovat
Fandina
Připojuji se. Všechno nejlepší Tome. Ať se daří!!!
Reagovat
Reti64
http://www.tenisportal.cz/zebricky/wta-zeny/2012/?date=2012-10-22&search-text-ran=&country=

http://www.wtatennis.com/SEWTATour-Archive/Archive/Draws/2012/808.pdf
Reagovat
freeteepek
Jen pro upřesnění. Pro postup na Turnaj Mistryň je rozhodující postavení hráčky na singlovém žebříčku, tedy nikoliv na žebříčku zvaném "Race to WTA championchips". Ten slouží jako projekce předpokládaného vývoje a neznalým fandům jen na zmatení. Cituji z pravidel:
"The Top 8 ranked singles players in theWTA Rankings the week of October 22, 2012 will qualify for the TEBBNP ParibasWTA
Championships
The Race toWTA Championships Singles Standings onwtatennis.comserves as a ranking projection for the week of October
22, 2012, theMonday prior to Championships. The Standings include points earned during the 2012 season
Z toho mmj. vyplývá, že Petra má letos ještě co dělat, aby se na postupovou osmou pozici dostala. Moc bodů neobhajuje, ale bodová ztráta je značná. Buď bude muset hrát výborně, nejlépe Tokio nebo Peking vyhrát.
Když by hrála nevýrazně jako doposud, s největší pravděpodobností by to na postup nestačilo. Ledaže by se jejím hlavním konkurentkách na podzim výrazně nedařilo.
Reagovat
Fandina
To je zajímavé zjištění. Ale na oficiálním webu WTA dole odkaz je zvláštní ranking vedený pro Istanbul a tam jsou uvedeny hráčky. Postupně potom jednotlivé tenistky splňují podmínky a nominují se na TM. A tam je Petra sedmá.
http://www.wtatennis.com/race-singles-rankings
Reagovat
freeteepek
Vždyť o tom píšu. Petra je v něm sedmá, to ale není podstatné, protože v tom singlovém je jedenáctá. Jak jsi na tom s angličtinou? Klikni si na odkaz "about championchips" Bohužel to je text z loňska, ale předpokládám, že pravidla zůstala stejná:-)
http://www.wtachampionships.com/page/RaceToSECSingles/0,,12910~0~1~100,00.html
Reagovat
Fandina
Jenže proč by tam byl uváděn žebříček pro Istanbul na matení lidí. Podle mě je to tam ošetřeno a postupně se bude do něj dopisovat, jak bude Petra a ostatní dál získávat body až k tomu 22 říjnu. Takže musí všechny pokračovat a přidávat body. Ale momentálně je tam Petra sedmá. Podle mě.
Reagovat
freeteepek
"The Top 8 ranked singles players in the WTA Rankings the week of October 22, 2012 will qualify for the TEBBNP ParibasWTA Championships"
Překlad:
"Prvních 8 v singlovém žebříčku (WTA Rankings) k datu 22. 10. se kvalifikuje pro Mistrovství..."
A pod tím je ještě vystvětlení k tomu žebříčku, co je v něm Petra sedmá.
Reagovat
Fandina
Mluvíme snad o stejné věci. Dneska je 16.9. a Petra má k tomuhle datumu určité množství bodů v žebříčku a zatím je to na sedmém místě. Až bude 22.10. tak bude stopka a zatím se neví, kolik která bude mít bodů, kolik toho nahraje. Do té doby se nic neví.
Reagovat
freeteepek
Se obávám, že to je trochu jinak, než to zde prezentují. Rozhodující pro postup na TM je pořadí v singlovém žebříčku, kde je Petra 11. Tak to uvádí na stránkách www.wtachampionchips.com - pravidla z loňského roku. Nevím, proč tam mají staré údaje...
Reagovat
Fandina
Dneska se neví, kolikátá bude Petra 22.10. na singlovém žebříčku. Ale ví se, že 16.10. bez těch bodů, které přibudou do 22.10. je zatím sedmá.
Reagovat
Fandina
Oprava ... Ale ví se, že 16.9. bez těch bodů, které přibudou do 22.10. je sedmá.
Reagovat
lars
Pokud Peta nebude na TM, tak by mela hrat turnaj sapionek asi v Sofii, kde by mohla uhrat vice bodu nez na TM.
Reagovat
tommr
v Sofii budou hrát jen hráčky, který letos vyhrály nějakej turnaj kategorie International. Z našich hráček by se tam tudíž mohly kvalifikovat Lucka Šafářová (Quebec) nebo Karolína Plíšková (Kuala Lumpur). Petra by tam mohla hrát jedině pokud by ještě stihla získat titul v Linci nebo pokud by dostala od pořadatelů divokou kartu ... :)
Reagovat
Fandina
Pokud se nominuje na TM, tak by měla být Petra na žebříčku k 22.10. do osmého místa.
Reagovat
lars
Aha Dubaj ji nepomuze - mela vyhrat srot v Katovicich?
Muzes mi odpovedet dotaz na Berdycha?
Reagovat
lars
Uz jsi odpovedel .Vsimnul jsem si toho pozde. Dik
Reagovat
freeteepek
Ví se, že Petra je 17.9. jedenáctá a že jí už moc bodů neubude, ale ještě hodně potřebuje přidat, jestli holky okolo ní o hodně bodů nepřijdou resp. hodně bodů nezískají. Toto je zřejmé z informací uvedených na stránkách www.wtachampionchips.com pod odkazem "about championchips" v soubou pdf, ve kterém se ovšem píše o roku 2012. Nevím kde jinde ta pravidla najít.
Reagovat
smazaný uživatel
ono kouzlo je v tom, že toho 22. října byl vlastně race žebříček shodný s normálním žebříčkem. Body za Turnaj Mystriň se odečítají už PŘED Turnajem Mistryň.
Reagovat
ludolf
Máš v tom maglajs. Samozřejmě že rozhodující bude žebříček před TM, ale ten se nakonec bude shodovat s race. Při snaze předpovědět výsledek je race jednodušší - stačí odhadnout, jak dobře budou hráčky hrát ve zbytku sezony a jak si tedy povedou v race. Zhruba řečeno, pokud si povedou stejně jak dosud (v tomto roce), skončí stejně jako jsou teď v race. Pokud chceš odhadovat na základě žebříčku, musíš odhadnou O KOLIK LÉPE si povedou letos oproti loňsku, což je složitější. Petra nejspíš v žebříčku body získá (z loňska takřka nic neobhajuje), zatímco některé konkurentky nejspíš dost ztratí (obhajují hodně bodů).
Reagovat
freeteepek
Děkuju, že jsi mi to vyjasnil. Race je žebříček bez bodů, které vloni tenistky do konce roku uhrály a tudíž je na něm Petra dost vysoko. I tak si ale myslím, že její pozice je dost vachrlatá s ohledem na to, jak letos hraje a jak se jí v minulých letech v Asii dařilo. Musí prostě přidat a nespoléhat na to, že většinu bodů seberou holky z vrchu žebříčku a tudíž její konkurentky na nižších příčkách ztratí:-)
Reagovat
Fandina
freeteepek ... přesně tak. Je potřeba, aby si Petra dosavadní sedmé místo v race potvrdila výhrami. Jinak může klesnout.
Reagovat
VlS
Nevyjasnil. Race je žebříček započítatelných bodů získanych v kalendářním roce. WTA ranking je žebříček započítatelných bodů za plovoucích 12 měsíců. Race a WTA ranking se srovnají jednou za rok po posledním turnaji, kdy se v rankingu WTA odečtou body získané na předchozím TM. 1. ledna začíná race ranking s 0, WTA s body získanými v předchozím roce od 1. 1. do 31. 12.
Důležité je, že ne všechny body, které tenistka získa se jí započítávají. Pravidla pro zápočet bodů jsou jiná pro hráčkz do pozice 20 k 31.12. podle WTA rankingu a jiná pro ostatní. Vše je uvedeno v pravidlech WTA, která jsou na webu.
Reagovat
smazaný uživatel
Chystám svůj blog, ale zápasím s grafikou. Je tu někdo ochotný mi s tím trochu pomoct? Děkuju :-)
Reagovat
Fandina
Napiš mi do vzkazníku konkrétně, podívám se na to a řeknu ti.
Reagovat
smazaný uživatel
Petra na tréninku :-)

https://twitter.com/Petra_Kvitova/status/379645028143869952/photo/1
Reagovat
misa
Výborně, tyhle fotky mm nejraději.
Reagovat
PetaM
Takovou fotku si můžu udělat taky a hned budu chválen. Prostě ovečky.
Reagovat
smazaný uživatel
Asi tuším, kdo to fotil. :D
Reagovat
Fandina
PetaM jaké ovečky?
Reagovat
PetaM
Když fandí na DC, je to tlustá hloupá kráva, která odmítla pomoc Navrátilové, takže je k tomu ještě k tomu namyšlená, sebestřední a pořádně jí nosánek narostl. Když si dá fotku, kde cvičí, tak "konečně na sobě makáš" nebo "už bylo na čase něco dělat". Když vyhraje turnaj, tak je to buď "Jééé, skvělá Kvitová" nebo "Jeden turnaj nedělá hvězdu" .... A můžu pokračovat. Prostě co se řekne, to je pravda. Nevím, prostě už mi to začíná vadit, takové chování. Zrovna jsem to četl na fejsu, komentáře pod touhle fotkou a komentáře třeba pod nějakou jinou. Prostě hrůza. Co se Českému národu řekne, to odkývají a souhlasí s tím no. Jako politika.
Reagovat
Fandina
Díky za vysvětlení. Tak samozřejmě já s tvým pohledem souhlasím. Já ale tohle dávno znám. Vím o tom, že co se někde napíše, kde kdo považuje za dané a řídí se podle toho, i když to může být úplný nesmysl. Já se řídím vyloženě svými zkušenostmi, pocity a svojí hlavou. Je mi jedno, jestli někdo takhle uvažuje, davově a papouškuje to dál. Jeho věc. Vidím, že Petra byla na DC, tvářila se tam hlavně v neděli, když už o nic nešlo šťastně vedle Radka, přeji jí to. Ona je chytrá holka, umí hrát tenis a já to tak beru. Věřím jí, že si umí naplánovat trénink a jiné akce. Věřím jí, že bude vyhrávat na turnajích. A když nebude, tak můj problém, že jsem jí věřila. A proto jí fandím. Věřím jí.
Reagovat
Michaelus
Hezky řečeno :-)
Reagovat
misa
http://media.super.cz/images/gallery/0000000009990818/BnE-WKY1YXzEQAvrXkSMEg/5236cb4b9829acba43630200-87389

V horní řadě jsou spolu pár měsíců, ti dole to spolu táhnou přece jen už o dost déle.
Reagovat
Fandina
ti nahoře tam jsou jeden pro druhého, dolní každý sám se sebou, ale třeba jiná momentka by zastihla i ty dolní, jak se k sobě mají.
Reagovat
PetaM
Vy máte teda problémy :D :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Ti hore su teda pekne nechutni
Reagovat
misa
Inu, bavič Štěpánek. Až ho přestane bavit laškování s nynější slečnou, půjde zase o dům dál :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Neviem čim Rado Petru zaujal ale asi jej nakecal nijake sladke rečičky
:DDDDDDDD
Radek vie jak nato
!
Reagovat
PetaM
Napiš mu a přiuč se ;) ;)
Reagovat
Fandina
Ať je to jak je to, Radek s Peťou vypadají hodně šťastně a zamilovaně a to je nádherné!!!!!!!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Ja už nemôžem take:DDDD
Reagovat
misa
Nádherné to bude teprve tehdy, až Petra převede něco ze své zamilovanosti taky na tenisové dvorce.
Reagovat
Fandina
Láska je nádherná. A já jim to přeji. Už si byl někdy hodně zamilovaný?
Reagovat
smazaný uživatel
Chudák Petra :)) Zamilovat se nesmí, jíst nesmí, protože je tlustá, měla by nejradši skončit s tenisem, protože hraje strašně blbě, je nemožná, líná..... zapomněla jsem ještě na něco? :)))
Reagovat
smazaný uživatel
Ale sluší jim to spolu.. :-)
Reagovat
Fandina
Lunej ... je to tak jak píšeš a ještě nesmí onemocnět, pak se vymlouvá ... úsměv
Reagovat
PetaM
Zapomněla jsi, že Petra nesmí spát, nesmí dýchat nikde jinde, jen na kurtu, nesmí opustit kurt, nesmí jít na záchod, nesmí si umýt ruce ... Je toho spoustu, co nesmí. Jééééj, díky Bohu, že se Petra nemusí řídit samozvanými světovými jedničkami v gaučingu ...
Reagovat
gigin
Zase jako nefňukejte.... Nikdo ji tu neříká, co smí a nesmí. Že tu někdo písne, co by měla a neměla, to už je jiná věc.
Reagovat
smazaný uživatel
Všichni, kteří jí radí, co má dělat, toho hodně dokázali...
Reagovat
pepin
Tak správně, ale znáš ženský, ty by ji nejraději utíraly i nudlu, aby pozdravovala rudlu.
Reagovat
smazaný uživatel
Proč bych měla fňukat, píšu tady názor jako ostatní.. A tobě, když se někdo otře o Gulbu, pokud vím vadí taky.:))

pepin - trochu přehnaný ne? :))))
Reagovat
gigin
Lunej - fňukáte. Uplákanci jste. Celá ta vaše partička FFPK. O Gulbu? Vůbec. Nebráním se žádné diskuzi ani kritice. Navíc umím přiznat, že Ernie je pako.
pepin - pravdu máš....
Reagovat
Fandina
Lunej mě se také nelíbí, jak se tady pořád na Petře hledají mouchy a kritizuje se. A je mi jedno, jestli tomu někdo říká fňukání. Prostě je fakt, že se na ní nenechá nit suchá. Ať si říká, kdo chce, co chce.
Reagovat
smazaný uživatel
Nejsem ztech, kteri by Petru obvinovali z fnukani ale je videt ze jedno ti to neni, protoze pokazdy na vsechny takovy reagujes...A kolikrat nejde ani o prispevky, ktere primo reaguji na Petru..
Reagovat
Fandina
Freedom nevím, na co narážíš, ale samozřejmě, že mi není jedno, když se tady píše o Petře nějak nespravedlivě. Samozřejmě mi to vadí. A ozvu se.
Reagovat
gigin
Jak nespravedlivě??!! Kdo určuje, co je spravedlivé a co ne? Ty?? Ty jsi nějaká soudkyně, co o tom rozhoduje?? Co si o sobě myslíš??
Reagovat
smazaný uživatel
Koukám, že máš zase skvělou náladu, takže nemá cenu o něčem diskutovat..
Reagovat
Fandina
Nespravedlivě podle mě. Jak bys to chtěl dělat? Někdo napíše, že Petra je tlustá, já to považuji za nepravdu, tak se ozvu. Píši své názory a za sebe. Podle mě je ten a ten sympatický, podle jiného není a pořád dokola. Každý máme své hodnoty, měřítka. Názory. Já obhajuji svůj, ty také svůj a to je princip diskuse.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale protebe je nespravedlive narceni Petry i to, kdyz nekdo rozjede obycenjnou diskusi o jednom zapase a neni vtom nic urazejiciho Petru.
Reagovat
Fandina
Freedom ty přece nemůžeš vědět, co je pro mě nespravedlivé. Když tu někdo napíše svůj názor a já mám jiný, tak ho sdělím. Jak bys to chtěl řešit. Píši za sebe. Mám jiný názor na věc, napíši.
Reagovat
gigin
Fandina - nespravedlivě podle tebe. Tak to beru. V pořádku...
Lunej - jako já mám normální náladu, jsem diskuzi otevřen :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jestli to beres takhle tak si dokazi priradit co je protebe spravedlive...
Pochvala Petry...spravedliva
Kririka Petry...nespravedliva

mam pravdu?
Reagovat
Fandina
Každý jsme jiný. Každý máme jiný pohled na věc. Diskuse je o tom, že ten to vidí tak a ten jinak. Každý máme právo to tu napsat.
Reagovat
Fandina
Freedom ... ne ne, není to tak jak píšeš. Když tu někdo napíše, že Petra hrála blbě a podle mě hrála blbě také, tak to logicky beru za spravedlivé vyjádření. Moje spravedlnost se týká mých hodnot, mých měřítek, mých zkušeností.
Reagovat
smazaný uživatel
Nebudu diskutovat, jdu si zafňukat :)
Reagovat
pepin
Použil jsem to, protože se to rýmuje, ale jinak jsem to myslel v legraci. To se u nás normálně říká, Pozdravuj Rudlu a utři si nudlu. Ale jinak souhlasím s giginem, že někdo tady fnuká neúměrně.
Reagovat
Mayo
Berďa sa dlho na tej 5-ke neohrial
Reagovat
Sonja
The 2014 Davis Cup by BNP Paribas draw is taking place in London on Wednesday 18 September at 11:00 local time (10:00 GMT).

Losování lze sledovat online na DavisCup.com.

http://www.daviscup.com/en/news/157860.aspx
Reagovat
tommr
11:00 londýnskýho času znamená, že je u nás 12:00 nebo jak to je? :)
Reagovat
smazaný uživatel
Nejsem sice Sonja, ale ano :-)

http://cs.thetimenow.com/united_kingdom/london
Reagovat
tommr
díky za upřesnění ... :)
Reagovat
spaniel
http://www.news.com.au/sport/tennis/the-thomas-drouet-diaries-seven-months-on-the-atp-tour-with-bernard-and-john-tomic/story-fndkzym4-1226719297918

To je ještě horší sebranka, než jsem myslel...
Reagovat
smazaný uživatel
V Trnave hraje Jebavy - Pavlasek
:DDD
Reagovat
tommr
Petra Kvitová sice minulý týden nehrála, ale přesto si nepatrně vylepšila pozici, protože jedna z jejích největších konkurentek Flipkensová neobhájila v Quebecu titul a ztratila hodně bodů ...
V Quebecu letos zazářila naše Lucka Šafářová a díky získanýmu titulu si výrazně polepšila v žebříčku. Snad ten titul Lucku nakopne k lepším výkonům i ve zbytku sezóny a postupně se propracuje zpátky aspon na pozice, který měla koncem lonskýho roku ...
Naopak pokračuje volnej pád žebříčkem Lucky Hradecký. Ta už klesla na 130.místo což je její nejhorší umístění od roku 2007. Lucka si to aspon částečně vynahrazuje v deblu kde se díky účasti ve finále v Quebecu posunula na osmý místo v žebříčku těsně za sedmou Andreu. Velká škoda, že Háčka už podle všeho vzdaly boj o účast na letošním TM deblistek, protože se údajně nehodlají účastnit turnajů v Asii ...
Reagovat
smazaný uživatel
Tak jen teoreticky vzato,když nebude Petra hrát tak nebude také prohrávat a bude v žebříčku postupovat nahoru.To není špatné řešení,ale musely by všechny co jsou před ni prohrávat a v tom případě by se mohla stát i světovou jedničkou.
Reagovat
Fandina
Když někdo nebude hrát, tak se mu nemůže nic započítávat. Žebříček je výsledek součtů turnajů za uplynulý rok. Když nehraješ, nemá se co započítávat.
Reagovat
smazaný uživatel
Je to teorie a ona v současný době body nahrané má.
Reagovat
Fandina
nostradamuss ... tak to samozřejmě, že tato možnost existuje a může se stát i v praxi, není to jen teorie ... úsměv
Reagovat
freeteepek
Háčka mají pořadí v deblovém žebříčku u zadnice! Prioritní pro ně vždy byl singlový žebříček, ale když v něm se nedaří, je dobré vyhrávat aspoň v deblu:-) Škoda, že tu pohodu z deblu nedokážou přenést také do singlu. Např. Andrea v singlových zápasech podává o dost hůř, než v těch deblových...
Reagovat
tommr
Tomáš Berdych přišel o pátý místo, protože trochu paradoxně doplatil na to, že jsme Argentinu vyřadili tak hladce a on proto nemoh odehrát oba DC singly. Jeho ztráta na Federera je ale minimální a může se před něho zase dostat už během turnajů v Asii pokud tam udělá lepší výsledek. Oba totiž obhajují semifinále v Šanghaji ...
Naopak hrozí, že se během turnajů v Asii před Tomáše dostane Del Potro, kterej loni v Asii vůbec nehrál a neobhajuje tam proto žádný body ...
Hlavní starostí Tomáše ale zůstává udržet si dostatečnej náskok na Tsongu, Gasqueta a Wawrinku a zajistit si tak účast na TM. Zatím má na ně pořád k dobru víc než tisíc bodů a mělo by to tak zůstat i nadále pokud některej z těch tří nevyhraje v Asii nějakej velkej turnaj ...
Reagovat
lars
Proc Berdych nemohl hrat 2. zapas v DC ?
Podle me mohl, ale asi se mu 75 bodu zdalo malo za tu "praci", nebo chtel pomoci Rosolovi.
Reagovat
tommr
v DC se zápasy za rozhodnutýho stavu hrajou jen na dva vítězný sety a nedávají se za ně žádný body. Nemělo tudíž smysl, aby Tomáš hrál v neděli druhej zápas, protože by za něj stejně nic nedostal a tak místo něj dostal příležitost Rosol ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tsonga
come on!
Reagovat
gigin
http://www.spbopen.ru/eng/draw/

Pěkný turnájek, proč ne? :)
Reagovat
smazaný uživatel
že by?
Reagovat
gigin
"The big difference after this great year has been that I now know that I can beat any player in the world. And everyone else knows that too. You can feel that in the court, in the talks around the place, players, coaches. Everyone waits if this is a day when Gulbis explodes (and beats a high ranking player)"

"My career is just starting, I hope that more people know about Latvia from my success"

Akorát teda zapomněl uvést různé Háječky a Haidery-Maurery.

Jo a toto je taky celkem na palicu, jak se mu líbila tabula na USO:
"I was seeded for the first time here, so I wanted to see how the draw looks with my name in bigger letters"......
Reagovat
smazaný uživatel
Oprava:
I can beat any player in the world and any player can beat me.
Reagovat
gigin
Jj :)))))))))))))))))))))
Reagovat
gigin
Last question of the interview:
Interviewer: You are playing in Sweden this year?
EG: Yes. I?m going back to? my friends (laughs)
Reagovat
smazaný uživatel
Zapaříš tam s ním?
Reagovat
gigin
Já tomu moc nerozumím, ale chlapi v hospodě říkali, že je to dobré.. tak uvidím, no..
Reagovat
smazaný uživatel
"chlapi v hospodě" :DDD
- kolektivní vědomí
Reagovat
gigin
:DDDDDDD
Reagovat
smazaný uživatel
Federer prosim drž aspon to 5 miesto

a Lucka moja krásna zelenooka vyborne!
Reagovat
smazaný uživatel
Jak to vypadá s Mášou?
Reagovat
smazaný uživatel
Jak už tady psal haitik, Masha se odhlásila z Tokia...
http://www.toray-ppo.co.jp/en/player/

Ale na TM v Istanbulu chce hrát (čas 0:58)...
http://www.youtube.com/watch?v=sC9ZMA0iit4
Reagovat
smazaný uživatel
Dík. To vím, ale něco víc asi nevíte, že?
Reagovat
smazaný uživatel
Hm, to ví asi jenom Masha a lidi kolem ní... Doufám, že bude brzy v pořádku. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ale za to video - ol
Reagovat
misa
Proč tady vytrvala používáš ten anglický přepis Masha? To už rovnou můžeš psát azbukou, bylo by to tak lepší :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Co mě dost zklamalo byla přítomnost PK na DC, místo aby byla na asijském turné.
Tak trochu mi to potvrzuje Petřina slova, že kašle na žebříček.

PS: Je to můj názor a argumenty proti mi říkat nemusíte, znám je.
Reagovat
vendulkabendulka
Petra uz plan zverejnila pred casem, Tokio-Peking-Linz-Moskva-(Istanbul). Takze zadny problem, Tokio zacina az za 10 dni.
Reagovat
smazaný uživatel
To mě nezajímá :DDD 3 dny v hledišti místo aby trénovala před, pro ní tentokrát, důležitou částí roku.

No, je to její věc. Moje věc je, co si myslím.
Reagovat
smazaný uživatel
Ty bys nešel fandit svojí holce, kdyby hrála o finále ve FC? Navíc když bys byl zvyklý, že chodíš fandit kamarádům pravidelně v rámci kolektivní soudržnosti? :)
Reagovat
smazaný uživatel
Šel. A právě proto nejsem žádný top :)))

A pak se nedivme, že Petra padá žebříčkem. Já ji to fandění přeju, ale jak píšu. Pro mě to je další "střípek do mozaiky", jaký má Petra přístup ke svojí kariéře.
Reagovat
Fandina
Překvapilo mě, že tam byla Petra celou dobu a v neděli, když už bylo rozhodnuto, tak si i fandění užívala. Jinak doufám, že jí to nevadilo v celkovém režimu a přípravě. Předpokládám, že i jinak netrénuje nepřetržitě, když zrovna nehraje na turnajích.
Reagovat
tommr
mě se to vysedávání Petry v hledišti při DC taky moc nelíbí. Má ted před sebou poslední šanci zachránit na turnajích v Asii sezónu a mělo by proto spíš intenzivně trénovat nebo regenerovat. Jsem hodně zvědavej v jaký formě se v Tokiu a Pekingu představí. Doufám, že v případě neúspěchů zase neuslyšíme výmluvy na nějakou nemoc nebo zranění ...
Reagovat
Fandina
Já doufám, že Petra když je nemocná, tak to řekne a nevymlouvá se když není.
Reagovat
smazaný uživatel
Nevím, proč jsi na Petru tak příšný a kategorický, myslíš, že tím se seděla na DC přišla o šanci vyhrávat zápasy? :) Top určitě jsi, je jen otázka času, kdy se tvůj nick objeví v nějaké stovce na ATP :))))))))
Reagovat
smazaný uživatel
Nee, mě je Petra už dost volná. Ač je mi sympatická jako holka, tak jako tenistka ne. Páč její přístup se mi vůbec nelíbí.

Kdyby to byl jenom ten DC, tak nic neříkám. Ale to je s Petrou pořád něco. Omluv už bylo dost na celou karieru. Takhle jsem si restart nepředstavoval. No, je to její věc a třeba ví co dělá.

Na tom žebři se asi neobjevím, když mě česká stovka vyškolila 6:1 6:0 :).
Reagovat
Fandina
Podle mě hraje Petra pořád podobně a měla jeden úspěšnější rok pak méně úspěšné, ale pořád je nahoře, spadnout dolu si představuji jinak. A jaký má režim nevím, takže to nemohu hodnotit.
Reagovat
smazaný uživatel
Fakt tě vyškolila stovka? :)) A nebyl jsi třeba limitovaný bolestí v kyčli? :))
Tak každý to bere podle sebe, ale zrovna v tomto případě se mi u Petry líbí, že je týmová hráčka a fandí, i když by jí někteří radši honili na kurtu, hlavně chlapi teda :))))
Reagovat
smazaný uživatel
Alison Riske Petra Kvitova 6-3 6-0 3.48
Simona Halep Petra Kvitova 6-2 6-2 2.19
Sorana Cirstea Petra Kvitova 4-6 7-5 6-2 2.97
Virginie Razzano Petra Kvitova 6-7(6) 7-5 7-6(8) 4.56
Kirsten Flipkens Petra Kvitova 4-6 6-3 6-4 2.95
Yanina Wickmayer Petra Kvitova 3-6 6-4 7-5 3.26

Kdyby mi někdo ukázal takové výsledky, tak řeknu padající hráčka někde z dvacátého místa s formou tak na šedesátku. Jediná lepší hráčka Halep ji parádně vyprášila.
Pro Báru ZS by takové umístění bylo ok. Ale pro bývalou dvojku to pád je.

Režim má ten, že pod novým kondičním trenerem má tři dny pauzu před důležitou částí roku. Víc nevíme.
Reagovat
Fandina
Já ti rozumím, samozřejmě, že hráčka nahoře na žebři by neměla prohrávat s těmi pod, ale upřímně, o které z holek tohle můžeš napsat. Je to spíš doménou kluků. Holčiny stabilní nebývají a možná to má souvislost i z jejich životem v cyklech, fyziognomií.
Reagovat
Fandina
A samozřejmě, že tvůj názor na Petru ti nemíním vyvracet. Podle mě je všechno před ní a ona opravdu hraje nevyrovnaně pořád. Třeba se jednou vyhraje.
Reagovat
smazaný uživatel
Přál bych jí to.
Ale indicie nasvědčují, že nějaký návrat nebude. Aspoň v dohledné době ne.
Reagovat
Fandina
oprava ... i s jejich životem ... hrubka
Reagovat
Fandina
Já bych jí přála, aby tvé indicie neplatily. Podle mě na vrcholu Petra nikdy nebyla, měla úspěšnější rok, byla druhá, ale Serena tenkrát pauzírovala, Mária se vrátila po nemoci, Vika se hledala a jedničkou byla Caro. Všechno bylo jinak. Podle mě je Petra nahoře se svou hrou pořád, nějak výrazně nespadla. I v roce 2011 ve Wimblu málem vyletěla s Pironí a potom zase nic, výpadky a prohry v prvních kolech až do podzima, Linz a TM. Je to pořád podobné. Nemyslím si, že je to horší než před tím. Ale to musí vědět ona, jak to bylo tenkrát a jak teď. Podle mě nikam nespadla. Můj názor.
Reagovat
LukasH
Nevím, těžko se to dá posuzovat, ale na každým názoru něco je. Pokud tvrdě trénovala přes tejden a o víkendu dopoledne, tak asi cítila, že si ty volný odpoledne může dovolit.
Na druhou stranu je pravda, že Navrátilová nebo Lendl (a ten hlavně) nepromarnili žádnou minutu, kdy by mohli trénovat.
A i mě přišlo to vysedávání u zápasů Rosola a Veselýho úplně zbytečný a ten čas by se dal líp využít jakkoliv jinak užitečnějc pro nadcházejí turnaje.
Ale nechci rejpat. Je to její věc a mně by vadilo, kdyby mi takhle někdo říkal, co mam a co nemam. Zvlášť lidi, co o tom nic neví.
Reagovat
smazaný uživatel
Je to nahoru dolů. Ale ten standard se snižuje.

K té Pironi:
Petra Kvitova Tsvetana Pironkova 6-3 6-7(5) 6-2 [Stats] 1/4 1.33 - 3.25
Grass Tsvetana Pironkova Venus Williams 6-2 6-3 [Stats] Fourth 3.38 - 1.31 $$
Grass Tsvetana Pironkova Vera Zvonareva 6-2 6-3 [Stats] Third 3.69 - 1.27 $$
Grass Tsvetana Pironkova Petra Martic 6-1 6-4 [Stats] Second 1.49 - 2.58
Grass Tsvetana Pironkova Camila Giorgi 6-2 6-1 [Stats] First 1.25 - 3.86
24/2011 WTA Eastbourne (GBR) Grass Serena Williams Tsvetana Pironkova 1-6 6-3 6-4

Takže je vidět, že na trávě ten rok měla sakra formu. Letos Petra na trávě prohrála s Janinkou :-O a podprůměrnou Flipkens. Ne Pennetta na trávě není měřítko kvality.
Reagovat
LukasH
Ano i ne. Podle mě Petra líp hrála. Aspoň na těch turnajích, co vyhrála. Šarapku na Wimbedonu krásně přehrála - takový winnery prostě dneska nemá nebo hodně málo, s Vikou na TM to bylo vyrovnaný, ale Petra to ubojovala.
Souhlasím s tím, že konkurence byla daleko menší. Serena fuč a Vika nebyla tak mentálně silná, protože si myslím, že dnešní Viku by těžko přehrála.
Jenže - i když hrála Petra vždycky nevyrovnaně, je talentovaná a svojí hru nijak neusměrnila. Když to srovnám s Vikou, tak se v podstatě nikam neposunula, naopak. To je ten propad. Navíc v dobách největší slávy prostě nevypadávala často se slabšíma hráčkama jako teď - viz. semifinále AO a FO.
Btw. s Pyroní ve Wimblasu prohrála těsně druhej set a ten třetí jednoznačně vyhrála - takže ne, že by s ní málem vyletěla.
Reagovat
Fandina
Pironě na trávě umí a samozřejmě že Petra měla ve Wimbledonu 2011 obrovskou formu, kdo se díval, tak byl nadšen jak postupovala turnajem. A jen s Pironí byly větší problémy. Wimbl super, ale pak v Americe zase slabota, první kola a chytla se až v na konec roku v Linci a pak vyhrála TM a FED.
Reagovat
smazaný uživatel
A dyk já ji neradím. Jenom mě to ukázalo, jak se staví k tréninku. A jestli tvrdě makala přes týden, tak má odpočívat. A i kdyby, tři dny je podle mého moc.
No, třeba trenovala od vypadnutí na USO, a teď si potřebovala fakt odpočinout dýl. Jenomže to už je po x-té, co si to takhle maluju. A potom .. no nic.

Jak píšu:
1. Je to její věc
2. Mě to zklamalo, naopak Radek byl potěšen
Reagovat
LukasH
Ano, s Janinkou to byla hrůza a na konci jsem si říkal, jestli je to vůbec možný.
Nesouhlasím, že Flipkens byla v zápase s Petrou podprůměrná. To byl letos jeden z mála zápasů, kdy jsem tu Petru dokola hájil, protože tam Petra zahrála na letošek hodně dobře. Ale měla smůlu pár míčů. Flipkens už tenhle výkon s Bartoli zdaleka nezopakovala.
Reagovat
Fandina
Určitě hrála Petra ve Wimbl 2011 super, byla to nádherná podívaná a s tou Pironí to nebylo na vypadnutí, ale komplikace v druhém setu, jak píšeš, to jsem si nějak popletla s něčím jiným.
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, trochu té Flipkens zrovna tenhle zápas sedl. Petra tomu ale dost šla na před. A po zápase zase cosi o nemoci :-/

Můj tip byl, že Petra vypadne hladce s Jarkou Švedkou v 2.kole. Ta bohužel nenastoupila.
Reagovat
pepin
Tak určitě máš ve spoustě věcí pravdu. Beru, že po náročném týdnu, tak jak mluvila, může přijít den maximálně dva volna, nebo jen strečink či relaxace. Souhlasím, že při rozhodnutém stavu v neděli se měla již plně věnovat sobě, má co zlepšovat. Na druhou stránku ji člověk chápe z toho lidského hlediska, je zamilovaná a víme, že ty začátky bývají to nejhezčí z celého následujícího života. Jinak nesouhlasím s Fandinou, že hraje stejně jako dříve, to snad vidí i ten co nevidí, že je zde obrovský propad, ne žebříčkem, to není až tak in, ale herní, protože to co předvádí v současné době je někde jinde a souhlasím naprosto s janekdou.
Reagovat
Fandina
Petra je bohužel náchylná na nemoci. Podle mě, kdyby toho nebylo, tak tolik neprohrává. Někdy se na kurtu doslova plouží a že to může být z důvodu nemoci tomu věřím, protože třeba zápas předtím byla jako čamrda.
Reagovat
LukasH
Neříkám, že hrála s Flipkens bezchybně, ale na to, jak většinu roku hraje, to byl od ní dobrej zápas. Držela si většinou podání, neměla tam žádnej výraznější propad. Tušim, že tam rozhodovaly o zápase úplný maličkosti - Petra tam měla ve třetím setu brejk a Flipkens dávala volej, co jí spad na čáru zevně. Kdyby byl mimo, Petra by získala brejk a mohlo se to odvíjet úplně jinak. Takhle tam naopak selhala Petra při svým posledním podání a už to bylo.
Nocméně zrovna v tom letošním Wimblasu měla obrovský štěstí, že se dostala do čtvrtfinále. Jarka nenastoupila a s Makarovovou to taky vypadalo špatně - Petra byla zrovna v krizi a pak se to přerušilo.
Jsem moc zvědavej na Asii. Snad bude bojovat. Motivaci by měla mít.
Reagovat
Fandina
Jistě, že Petra hraje některý zápas hrozně, ale jiný zase líp. Některé hraje dokonce výborně. Ale takhle nevyrovnaně hraje pořád. Pamatuji si, že třeba v roce 2011 když vyhrála Linc, tak některé zápasy stály úplně na nic. Jiné byly nádherné.
Reagovat
smazaný uživatel
První polovina tvého komentu je dobře napsaná, ani bych to od tebe, coby přísného kritika Petry, nečekala :))))))))
Reagovat
smazaný uživatel
Jsem rád, že mi všichni rozumíte. Já Petře lásku přeju, trochu si užít. Měla, pro nás, nechutný dril od mládí a teď trochu sklízí ovoce.
Zároveň, ale jestli chce patřit mezi top hráčky a ona na to má, tak musí podle toho jednat. A já vidím rozpor jejich slov o tom jak chce a co vidím v reálu.

A k těm nemocem. Tak když ne ona, tak její tým by měl vědět, kdy říct ne. Viz nemocná hraje s Riske(proč nebyla skreč nebo rovnou w/o?).
A co mě nejvíc pije krev. Její "slavná" exhibice s Marii. Kdy sice potěšila spoustu lidí s lístkama, že to nakonec hrála nemocná. Od té doby její omluvy/vysvětlování o nemoci neberu. Když se ke svému tělu chová, tak jak se chová.
Reagovat
Fandina
Co se týká nemoci Petry při exibici s Márií, tak jsem to příliš nepochopila. Petra s ní sice hrála, ale hlavní hvězdou tam byla Lucka, která také absolvovala všechno okolo, charitativní akce atd.
Reagovat
smazaný uživatel
Co si z té doby pamatuju, tak jí postupně indikovali snad 3 nemoci, jejichž příznaky se ale vlastně vylučovali navzájem. No nic.

Petra hrála jenom jeden set, a i to bylo až dost. Jenomže ona tam musela v hale být několik hodin, místo aby chrněla v posteli. Je obětavá a chce potěšit lidi, ale mě osobně by udělala radost kdyby byla v tej posteli.
Jo, Lucka byla hvězdou. A to hlavně následujícího FC.
Reagovat
Fandina
A k té exibici, jestli se nepletu, tak to bylo v týdnu, kdy se holky připravovaly na finále FEDu, takže byly v Praze a povrch byl také připraven. Exibice byla jen tak mimo, v rámci přípravy. Petra tam zase se zdravím klepmírovala, bohužel. A nakonec stejně holky FED vyhrály.
Reagovat
Fandina
Já na té exibici byla. Petra hrála nehrála a prohrála. Potom se psalo, že na exibici přišla rovnou z postele. I bych tomu věřila, protože nevypadala nějak moc fit. A Lucka za ní vzala všechno, tiskovky, návštěvu nemocnice a nevím co ještě. Chodila celý den s Márií a Petra jen přišla na zápas.
Reagovat
smazaný uživatel
Jenom na zápas znamená minimálně 2 hodiny před zápasem vylézt z postele, zápas a až minimálně 2 hodiny po zápase zase zalézt zpátky.
Reagovat
Fandina
janekda ... když je člověk nemocný, neleží pořád v posteli, někdo i chodí do práce, záleží na rozhodnutí každého. Něco jiného je přijít a nemocný hrát jako o život na kurtu a něco jiného jen se tak posnažit, nebo to jen tak zkusit.
Reagovat
Fandina
Co se týká času, tak tě taxi doveze na místo, tam hodinu dvě a pak tě zase odveze do postele. Když se chce, všechno jde.
Reagovat
smazaný uživatel
jj, Petra šla vlastně do práce.
Reagovat
smazaný uživatel
Dyk tam měl ai nějakou exhibici se servisy a pak ještě dávno po utkání mluvila do tv.
To nebylo jenom o těch 20 minutách zápasu + 20 minutách z postele a zpátky do ní.

A mi je to jedno, ale vůbec se nedivím, že je furt nemocná, když se tak ke svému tělu chová.
Reagovat
Fandina
Petra se má ...
Reagovat
gigin
Přece to jasně Fandina nedávno deklarovala. Je to práce, jako každá jiná přece!! 8 hodin práca, 8 hodin free time, 8 hodin spánek. Já nevím, tvl, ty si blbý nebo co? Máš nějaké trable s pochopením psaného textu? Navíc psala, že má vždycky pravdu a její oponenti v diskuzi vždycky prohrají...
Reagovat
Fandina
janekda přišla na set, odehrála ho jen tak a potom odešla. Hrála nehrála. Hezký sportovní zážitek byl až Lucka s Márií. Ty hrály naostro. Petru jsem pak viděla v hledišti s Jágrem, ale žádných akcí se na kurtu už neúčastnila.
Reagovat
Fandina
Přesně tak. Já píši vždycky pravdu. Jinak by to ani nešlo.
Reagovat
smazaný uživatel
No vždyť o tom píšu. Ona tam MUSELA být, minimálně dvě hodiny na stadionu. Pokud je nemocná, má být v posteli. To není o tom, že jenom seděla. Ona má být v klidu, teple, ležet v posteli a pít, pít. Zatím jsem trpěl při jejím interview, kdy se chtěla vysmrkat a nemohla :)

A jenom si zapinkala :))) Jak říkám, od té doby její výmluvy na nemoci neberu. Někdo je k sobě zodpovědný a je nemocný, ten má smůlu. Ale Petra ten případ není.
Reagovat
Fandina
gigin a co je podle tebe profesionální tenis? Práce nebo co?
Reagovat
Fandina
Samozřejmě, že tam musela být. A jak bys to chtěl řešit. Je hodně věcí, které musíš v životě dělat. To přece víš sám.
Reagovat
Fandina
To že Petra byla na exibici přece neznamená, že nepečuje o své tělo. Přišla, odešla a hlavně, že se potom vyléčila.
Reagovat
Fandina
A ještě dodatek. Nestarej se o mé názory. Nic ti do nich není.
Reagovat
gigin
Ano, ale určitě ne jako každá jiná... Tím nestavím tenisty do nějaké nadřazené pozice, nebo že jsou něco víc. Má prostě své specifika. Nemůžeš jí dělat tak dlouho, musíš se jít věnovat víc, maximálně, na plný pecky a to už od dětství. Všechno ostatní musí jít stranou. Pokud teda chceš být nejlepší... Navíc jsi veřejně známá osoba... Takže tlak i ve svém volnu a někdy možná i ve spánku :))
Reagovat
gigin
Vystydni, laskavě. Diskutuješ na veřejném diskuzním foru, proč bych se o tvé názory neměl zajímat? Zajímají mne úplně stejně, jako názory ostatních. Reaguju na ně. To je přece normální.
Reagovat
Fandina
Co se týká tvého pohledu na profesionální tenis, tak souhlasím. Jen snad že to není veřejná osoba. Je to soukromá osoba, kterou sleduje hodně lidí. Veřejná osoba je politik, volený lidmi a pod jejich kontrolou. Tenista se nestal tenistou tím, že ho někdo zvolil. Je to soukromá osoba, může si dělat co chce. Záleží na něm.
Jinak já mám s tvými komentáři ohledně mě špatné zkušenosti. Chci se vyhnout tomu, aby si tady o měl psal urážky, proto nechci, aby si na mě reagoval.
Reagovat
gigin
Napsal jsem veřejně známá osoba, ne veřejná. Veřejná jsi ty. Tady.
A jinak víš co? - čas 0:39
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=65ShgK7lDrg#t=35
Reagovat
Fandina
gigin ... čekala jsem ještě něco horšího.
Reagovat
misa
Problém u exhibice byl ten, že ji asi měla od Černoška víceméně povinnou. Co se týče její přítomnosti na DC, je možné, že nějaký trénink měla Petra dopoledne a nezapomeň, že večer se určitě pracovalo na kondici :-)
Reagovat
Fandina
Exibice byla nasmlouvaná a naprezentovaná dávno před tím, lístky prodány. To že Petra onemocněla se bohužel stalo. K exibici jsou doprovodné akce a ty převeleli na Lucku a ta také sehrála na místě s Márií zápas. A byla k dispozici Márii a novinářům a charitě celý den místo Petry. Ta se objevila na kurtu chvilku, hrála nehrála. Klidně se mohla dívat z pokoje v hotelu, kde byly holky ubytované, protože to bylo v rámci týdne FEDu. Podle mě jí přítomnost na kurtu nemohla ublížit. Byla tam chvilku a nehonila se.
Reagovat
misa
Dneska je to už stejně jedno. Hlavně, aby Petra byla zdravá a uhrála něco v Asii.
Reagovat
Fandina
Je to fuk. Také si přeji, aby teď byla Petra zdravá a uvidíme, jak se jí zadaří. Peti pojď!
Reagovat
smazaný uživatel
Lidi, proč to zase řešíte. Janekda, asi ti Petra příliš volná není, když o ní dlouho vydržíš diskutovat...
Reagovat
smazaný uživatel
Peťa mi celkem volná je. Co mi volné není, to jsou logické nesmysly od Fandiny.
Reagovat
Fandina
Vadí ti nesmysly od Fandiny? Tak je nečti.
Reagovat
smazaný uživatel
to je dost těžké. jsi všude.
Reagovat
Fandina
janekda tak nečti nic, tam nebudu. Tvůj problém.
Reagovat
smazaný uživatel
dík za radu.
Reagovat
Fandina
není zač ...
Reagovat
gigin
Jsi neskutečně drzá a protivná. Jsi mor tohoto portálu. Zahubíš a zničíš tu vše.
Reagovat
Fandina
Nenapsala jsem nic drzého. Obávám se, že si mě s někým pleteš. Za drzého považuji tebe s tím, jak na mě reaguješ.
Reagovat
smazaný uživatel
gigin jenom se neudrzel neodpovedet ti a ver mi ze zdaleka tu neni jediny kdo tady musi se snazit prehlizet tvoje "prispevky"
Reagovat
Fandina
Freedom co k tomu dodat. Já tu píši, jako každý jiný. Nelíbí se ti moje názory, já ti je nevnucuji. Upřímně, já se s tvými také vždycky neztotožňuji, ale nebudu tu o nich psát, že jsou to nesmysly jako psal janekda. Připadá mi to hodně netolerantní, nazývat názor, který se mi nelíbí nesmyslem. Nehledě k tomu, že nesmysly nepíši, na rozdíl od některých jiných příspěvků.
Reagovat
smazaný uživatel
To vim ze s myma nazorama se vubec neztotoznujes...Ty jsi totiz schopna si stat za necim co rikas pouze ty a 99 ostatnich lidi to vidi (ne to vi) jak to doopravdy je. Proto takovym prispevkum se muzou rikat nesmysly. :-) A ta posledni veta co jsi napsala :-D Dobrej vtip. Vazne ti nikdy neprislo divny proc kazdej den co jsi tady stebou hodne lidi nesouhlasi a uz te berou vsichni s velkou rezervou?
Reagovat
Fandina
Freedom ... těžko se dohodneme. Pokud jsou pro tebe mé příspěvky nesmyslem, těžko tě přesvědčím o opaku. Sorry.
Reagovat
smazaný uživatel
Nemyslim vsechny ale vetsina tech co jsme meli v diskusich a hodne co jsem tu na TP videl v diskusich s nekym jinym....ehm...jo je...
Reagovat
Fandina
Freedom ... už jsem to psala, píši svůj názor, jiný přispívatel má jiný, další zase jiný a pořád dokola. Na jinou věc se shodnem, na dalších x neshodneme a pořád dokola.
Reagovat
smazaný uživatel
Jo to mas...Tady jde oto ze kazdy se muze mylit. Ty ale nejsi ani schopna ho zmenit, kdyz ti nekolik prispevatelu rozumnymi argumenty dokaze ze tvuj nazor je mylny. Nato tady hodne lidi narazi ale ty si to proste nedokazes pripustit...
Reagovat
Fandina
Freedom ... pokud mě někdo přesvědčí o tom, že můj konkrétní názor, který jsem tu napsala je mylný, tak to přiznám. Pokud ne, není co měnit.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist