Berdych prohrál s Federerem a potvrdil špatné vstupy do Turnaje mistrů

15. 11. 2015, 22:23
Aktuality 198
TURNAJ MISTRŮ - Tomáš Berdych pošesté v kariéře vstoupil do Turnaje mistrů a pošesté odstartoval porážkou. Dnes v Londýně nestačil na šestinásobného šampiona Rogera Federera, kterému podlehl hladce ve dvou setech.
Profily hráčů
Tomáš Berdych

Tomáš Berdych odehrál letos proti Rogeru Federerovi dva zápasy a vždy v nich uhrál maximálně šest gamů. A stejně dopadl i v jejich celkově již jednadvacátém, nicméně prvním vzájemném střetnutí na Turnaji mistrů.

Berdych se v úvodu zápasu ujal vedení 2-0, ke kterému mu výrazně pomohly i dvě Federerovy dvojchyby. Pak ale prohrál deset výměn v řadě a velmi rychle ztratil nad utkáním kontrolu. Od stavu 4-3 prohrál sedm gamů po sobě a nakonec za hodinu a deset minut podlehl snadno 4-6 2-6. O čtyři roky starší Švýcar tak zvýšil vedení ve vzájemné bilanci na 15-6.

Statistiky zápasu
Federer - Berdych
4 esa 3
4 dvojchyby 0
63 % 1. podání 'in' 44 %
86 % úsp. 1. podání 70 %
20 winnery 10
13 nevyn. chyby 14
9/12 hra na síti 6/11
4/6 brejkboly 1/1
čas: 1:09

"Z mojí strany to nebyl nejlepší den. Na druhou stranu on přišel s dobrým plánem a ještě líp se mu ho podařilo plnit. Odehrál skvělé utkání, neuvěřitelně měnil rytmus, hrál s obrovskou variací. To bylo hrozně těžký. Ale turnaj je dlouhý. Pořád je to jenom první zápas a musí se bojovat dál," řekl Berdych Radiožurnálu. "Druhé zápasy mi tady vycházejí dobře. Tohle je potřeba co nejrychleji vyhnat z hlavy," dodal.

"Je jasné, že jsem zápas nezačal nejlépe. Byl to špatný začátek, jeden z mých nejhorších v posledních letech. Netrefoval jsem první servis, udělal jsem dvě dvojchyby, od základní čáry mi to nešlo. Bylo to drsné," komentoval Federer vstup do zápasu.

"Naštěstí jsem byl schopný se rychle vzpamatovat. Povrch je tady pomalý a pokud jdete přes jeho druhé servisy, můžete se rychle vrátit do zápasu," zmínil Federer fakt, že Berdychovi nefungoval první servis. "Dostal jsem šance od základní čáry a rychle jsem našel svůj rytmus. Se Severinem (Luthim) a Stefanem (Edbergem) jsme vymysleli dobrý plán a ten fungoval," dodal šestinásobný šampion, který na Turnaji mistrů vyhrál 49. zápas.

Na Turnaji mistrů startuje Berdych šestý rok po sobě, ale ještě nikdy nedokázal svůj první zápas vyhrát. Do semifinále postoupil pouze v roce 2011, ve zbylých letech skončil ve skupině s bilancí jedné výhry a dvou porážek.

V úterý se Berdych utká o udržení naděje na postup ze skupiny v duelu poražených s Keiem Nišikorim. Federer vyzve 23 zápasů neporaženého Novaka Djokoviče, který dnes smetl Nišikoriho, a vítěz si teoreticky může jako první zajistit semifinále.

• TURNAJ MISTRŮ 2015 •
Velká Británie / Londýn, tv. povrch / hala, 6.500.000 dolarů
nedělní výsledky (15. 11. 2015)
• Skupina Stana Smithe •
Federer (3-Švýc.) - Berdych (6-ČR) 6-4 6-2
Djokovič (1-Srb.) - Nišikori (8-Jap.) 6-1 6-1
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK

Komentáře

198
Přidat komentář
smazaný uživatel
Text příspěvku obsahoval závadný obsah a byl redakcí vymazán.
Reagovat
mahycek
Ale Nolo, jsem skutečný dědek a za to musím být rád, vždyť vnučce a vnoučkovi se to líbí, ale nejsem ten dědek s tou fajfkou. Není problém zpívat styl, jako Deep Purple, Led Zeppelin, Uriah Heep, nebo Judas, Rush, Queen atd. Samozřejmě z 75% máme písně své a ty další, to je pocta k velikánům. A nyní, už pojdme na Rafu se Stanem.
Reagovat
Nola
https://www.youtube.com/watch?v=fJ9rUzIMcZQ
Freddie Mercury mnam, mnam....
Reagovat
tito
Byl excelentní...-.
Reagovat
mahycek
Nolo i Gigine, úplně v pohodě, když hrál Kodeš s Metrevelim finále, před tím s Taylorem semif, ve Wimblu, byl jsem při tom u Československé i Rakouské televize. Také památnou bitvu Kodeše s Newcombem na Štvanici, jsem prožíval v DC. A taky krásné bylo, na Štvanici v 1979 přijeli Švádové v čele s B. Borgem a tam sice I. Lendl prohrál s Borgem jednu dvouhru, ale Bjorn, půl zápasu nevěděl kam dřiv skočit. Tam se vlastně veřejně zjistilo, že Ivan má téměř dělové podání a smrtelný forhend. Na DC jsem tam byl, díky vojenské službě, že jsem byl v armádním souboru Víta Nejedlého, jako zpěvák a hudebník. Samozřejmě v západním okruhu Československé armády.
Reagovat
gigin
Jasné mahycku, však v pohodě. Jen rýpaneček, nic ve zlém. Tož cosi pamatuješ už.
Reagovat
Nola
OK, potom musis byt uz dedek, ci? napalovat hraca tenisakom by som ocakavala od nastrocnych....
Reagovat
spaniel
Ja chci byt taky vztekly dedek, co mlati haranty holi.
Reagovat
Kozoroh
http://novakdjokovic.com/en/album/photo-of-the-week/f/photooftheweek106-2/

Djokův komentář k úspěšné sezóně 2015 -
?It?s the best season, best year of my life,? said Djokovic. ?I?ve been experiencing some of the peak time right now and everything got together. I?ve had lots of success, but 2011 and 2015 definitely stand out. I?m looking back with great pride and joy. My team definitely plays a big part in this. They help me each and every day to get better as a player and a person. Of course my wife and my son Stefan, my parents and brothers and the closest people in my life sacrifice a lot and I try to cherish every moment. This is the crown for all the achievements in the season.?
Reagovat
a.magerova
Hele pro holky tady musíš hodit lepší úhel, jakože aby i fanynka Rogera na chvíli zapomněla, že nás letos obral o dva GS :-))

https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xlf1/v/t1.0-9/12243015_838576092927721_8421323498063466870_n.jpg?oh=7ac0feb6abe2fbe851485b2a625bd7b7&oe=56ED4AA6
Reagovat
Kozoroh
Berdych teda hodně zklamal, po úspěšném podzimu, kdy vyhrál dva turnaje a v Bercy trápil Djokera mě překvapilo, že ho včera Fedex zdolal jasně. Až na úvod utkání Berdych tahal za kratší konec.
Na servisu byl Berdych skoro-neškodný, poukých 44% trefených 1. servisů, zatímco Federer 61%. Ten navíc 86% po 1. podání získal pro sebe, Berďa z toho svého mála 70%. Během zápasu si Berďa vytvořil jediný brejkbol, Fedex jich měl 6 a 4 využil.
Ikdyž Federer vyhrál s přehledem, nepůsobil na mě nepřemožitelným dojmem. Na jeho duel s No1em v úterý večer se těším, No1e má velkou příležitost mít poprvé v kariéře pozitivní H2H s Rogerem.
Reagovat
Nola
Fedexa si nedovolim nikdy podcenit, turnaj vyhral 6 x, zapas mi vcera unikol, ty si veril Tomovi, ja som tusila, ze predosla prehra s Isnerom nic neznamena, Isner dokaze zaskocit TOP hracov.......
Reagovat
smazaný uživatel
Už před turnajem jsem si říkala, že šance Berdycha na postup do SF vede přes Nišiho a jednoho z těch dvou zbývajících. A když jsem viděla poslední výkony Berdycha s Federerem a Djokovičem, tak mi ten Djokovič snad přišel nadějnější. Šance je to samozřejmě pramalá, ale to byla vždycky.
Reagovat
mahycek
Viděl jsem přátelé zápas, ne doma, ale v klubu muzikantů. Nebudu moc hodnotit hru, internet v mobilu nemám, zvažuji dokonce jestli tomu mám podlehnout. Proto jsem, během zápasu nic neříkal. V době, když, nebo ještě, je domácí kino v oblibě, neříkám, že domácí kino je úplně špatné, ale přešel jsem tu dobu. Mám doma systém, přímo vyzařujících reproduktorů, a poslech je paráda, jako před kapelou na podiu. Takže se nemusí dělat žádná velká úprava nábytku, kde to chcete mít. A k tomu tenisu, mám Davida rád, je to poctivej borec, dříč , ale nikdy, až mě to mrzí, z 95% neporazí tu trojku, (nebo čtyřku). Myslím, že je to o talentu a nebo se sešla vyjímečná konkurence hráčů. Smůla hráčů Davida, Toma i Verdasca, Lopeze a dalších, kteří se narodili do této doby. Takže, dámy a pánové promiňte, jsem jenom hudebník a zpěvák, ale tenis sleduji i v Tv, víc jak 40 let. Jste dobří, občas mě někdo na.ere, ale já jeho asi taky, ale jsem rád, že i tady se vzájemně zastaneme. Příjemný 17. listopad Vám přeje všem. Mahycek. P.S. A konečně snad bude tříseťák a zápas jako řemen, dnes ve 21 hod.
Reagovat
Nola
viac ako 40 rokov sledujes tenis? to mi nejak nesedi....
Reagovat
gigin
Světelných.
Reagovat
spaniel
To je nove kafe po ranu.
Reagovat
VlS
No a? To já ještě o pár víc.
Reagovat
gigin
Kuwa ogaři, já bych vám měl začít po půldňách vykat.
Reagovat
Nola
mas kultivovany prejav, spomimam si na prirovnanie Noleho k Caslavskej, musela som nalistovat vo wiki :D
Reagovat
George_Renel
Já taky sleduji tenis cca 50 let. Již od smečů s výskokem Javorského. :-)
Reagovat
gigin
Panebože... se svými 48 jařinami vám fakt začnu vykat. Promiňte, Pánové...
Reagovat
VlS
Neboj, chvilu pičkej a buďeš nas... že už to máš. Pislechni si v rádiu tu písnicku: Včera mi bylo málo, dneska je mi moc, jak se to stalo nevim, zkratka jsem zas v blbym věku..... v
Fakt, garantuju ti, že to čas srovná :-D
Reagovat
a.magerova
To Tvé zaměňování O s I je úžasné.... zvláště pak slovní spojení "chvilu pičkej" ve mně vyvolává jisté představy a fantazie :-P
Reagovat
Mayo
Tak Murray podľa očakávania, už ostáva len Rafito (:
Reagovat
smazaný uživatel
No jo, stačilo, aby tomasinho přišel domů za stavu 2:3 a hned přišel obrat. Vypadalo od Andyho jako takový slušný průměr, ale kontroloval to. David hrozně podával, se divím, že s takovým servisem ho nebrejknul víckrát.

Každopádně povinná výhra je v kapse, navíc ve dvou setech, což může být v konečném důsledku klíčové. Teď se už jenom těšit na večerní match bez nervů, snad se kluci hecnou a bude to dobrý zápas, který půjde do 3 setů.
Reagovat
Cico93
3:1 a bum 4:6
taká Ferrerova klasika, ktorá sa proti b4 opakuje dosť často.
Reagovat
Cico93
a tých DF dnes bolo teda dosť, to ako Mária:-)
celkovo ten výkon bol fakt veľmi zlý.
Reagovat
kada.tom
Nebyl to ideální výkon od Andyho, ale na Ferrera to úplně stačilo, Andy si dokonce mohl dovolit ztratit na začátku 2. setu pár her a stejně to proti dneska dost slabýmu a chybujícímu Ferrerovi (hlavně 8 DF) v pohodě otočil. Přišlo mi to tak, že Andy se moc nenadřel a získal pohodový vítězství a zápas celkově kontroloval. Asi kdybych hodně chtěl, tak by Ferrera smetl, ale neměl to zapotřebí.
Reagovat
kada.tom
A taky podstatná věc - pokud Andy vyhraje ještě minimálně jednou ve skupině, tak si zajistí No. 2 na konci roku. Případné dvě prohry by mu na to nestačily, ale v rámci DC by se patrně stejně před staříka dostal, tudíž Andy má ten No. 2 takřka jistej :-)
Reagovat
kada.tom
Andy pěkně otáčí, byl dole už 1-3 a zase se dostal zpátky, navíc Ferrer je už od stavu 3-3 bez jestřába, toho může taky litovat
Reagovat
smazaný uživatel
Ten Tomáš tam zase zahrál traparnu včera. Tak to sledují tak jednoznačně nejhorší výkon že všech zatím. Tragický první servis stupidni chyby a to jsem mu tak věřil!holt to nemá v hlavě stařík fedex ho zase vyškolil.na top ten nemá ani náhodou škoda což mně Mrzi. Zítra ho rubne i japoncik který nehrál zlé jen hrál s martadjokovicem. A toho zkratka nikdo asi neporazi.
Reagovat
Kytka
Niši byl daleko horší. Ale je fakt, že hrál včera Tomáš otřesně.
Reagovat
smazaný uživatel
No třeba se zvedne. On s tím Rogerem moc neumí to je pravda.to spíš s tím djokem něco uhraje.ikdyz to je asi taky utopie.
Reagovat
a.magerova
Já nějak furt nechápu, proč si někteří myslí, že na Noleho Tom umí líp, jak na Rogera..... tak buď nechápu ironii nebo nevím....

http://www.tenisportal.cz/vzajemne/djokovic/berdych/
http://www.tenisportal.cz/vzajemne/berdych/federer/
Reagovat
smazaný uživatel
Podle celkové bilance ne. Ale letos:

s Rogerem 0-6 na sety (16-36 na gamy)
s Novakem 2-6 na sety (37-48 na gamy)
Reagovat
kada.tom
Andy zatím nemusí hrát nic extra, ale proti Ferrerovi mu to zatím bohatě stačí. Ferrer měl několikrát na kahánku a té desáté hře už to prostě nedokázal zvrátit.

Snad si Andy poradí se Španělem i ve druhém setu.
Reagovat
Roger_Federer
Se ted vyhrabal ze smrti..docela bida od obou zatim
Reagovat
Cico93
a teraz už nevyhrabal.
fakt sú obaja špatní.
Reagovat
kada.tom
Andy jde na to. Doufám, že TM pojme zodpovědně a že dneska vypráší Ferrera ve dvou setech :-)
Reagovat
a.magerova
Davidovi přeju výhru moc, tak by Andy mohl pošetřit síly na DC :-))
Reagovat
babolat.cz
Rafa v semi vypráská toho švýcarského NEJNEJNEJVIPOFTHE WORLD a bude zase chvíli klid od těch poblázněných FFF nebo FFFF nebo jak se píšou...
Reagovat
a.magerova
Co sis šlehl.... aby Rafa v SF natrefil na Rogera, tak to by musel vyhrát skupinu... no nevím nevím....
Reagovat
babolat.cz
vy malověrní, ty nevěříš, že váš idol porazí ve skupině No1eho???
Reagovat
a.magerova
Na porážku Noleho ve skupině celkem kašlu.... my hledíme dááál :-P
Reagovat
Herbert_Hoover
Potěšila by, ne? :)
Reagovat
a.magerova
No.... potěšila, to jistě, ale co dááál?! Dvakrát na jednom turnaji?!!! ;-)
Reagovat
Herbert_Hoover
Ano, dvakrát na jednom turnaji nebo třeba ani jednou. :) Je lepší jít do finále se skalpem Novaka než s prohrou ve skupině.
Reagovat
smazaný uživatel
taky bych se skalpu Djokera nebála, pokud by došlo na jejich finále, Fedex bude nabuzen pocitem, že ho dokáže porazit, a naopak Djokovič bude mít v hlavě nahlodáno z předchozí prohry, na psychice se to může podepsat, ale to je pořád jen samé co by kdyby... ;)
Reagovat
a.magerova
No.... že jsem si té nahlodané Noleho psychiky ve Wimbledonu a USO nějak nevšimla.... totéž platí o té nabuzenosti Rogera.... jak furt říkám - NEZAKŘIKNOUT A PŠŠŠŠT ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
každý turnaj je jiný a tohle je turnaj turnajů, je to na dva a ne na tři sety a psychika je záludná věc, ale máš pravdu, až do zítřka PŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠT ;)))
Reagovat
Mayo
načo by bola dobrá jeho výhra? v prípadnom finále by asi ho druhýkrát potom už nedal...napríklad ja som nikdy nechcel aby Rafa vyhrával všetky masters antukové pred RG nad Djokovičom, radšej som chcel nejakú tú prehru pretože na RG som sa potom obával, že by mu tie porážky práve vrátil, o to viac namotivovaný pochopiteľne ho poraziť...ale iba rok 12 bol taký, že Rafa ho dal v MC aj Ríme a dal aj RG...potom už poprehrával nejaké masters pred RG (:
Reagovat
Roger_Federer
Rafa nepostoupi ze skupiny, prohraje vsecky 3zapasy.
14dni ho nikdo nevydel hrat, pochybuju, ze by se jeho forma tak zvedla, ze by na tomto porazil 3lepsi hrace.;)
Reagovat
smazaný uživatel
Dost odvážné - Murray myšlenkama mimo, Wawrinka hraje jako den a noc a na Ferrera umí. Klidně může skupinu vyhrát.
Reagovat
Roger_Federer
Ja vim.:), uvidime, kazdy zapas je jiny.Rafa tady neuhral v minulosti zadne zazracne vysledky v lepsich dobach.
Samozdrejme jsem to napsal abyl rypl do nemocneho babolata.cz..;).
Reagovat
smazaný uživatel
jo, tak to se omlouvám, že sem ti do toho vstoupil. V jeho případě je škoda každé rány, která míří vedle. :D
Reagovat
babolat.cz
běžte někam, však ještě budete koukat
Reagovat
peggy
Tak pane Berdych nejak to nejde,moc jte si veril.Neverim ani Rafovi a je to muj vrchol ledovce.
Reagovat
smazaný uživatel
Takže dnes hneď prvý zápas v podstate o postup..Dá sa povedať, že každá prehra favorizovanej trojice s niekým s konkurentov odstrčí daného hráča na pokraj postupových nádejí...

Ak Rafa bude využívať setbally (v tejto sezóne ich s Wawrinkom premárnil v troch TB až 10), tak mu verím...Doležitý bude začiatok zápasu a samozrejme, ako to už v tenise chodí, tak najma jeho koniec :)
Reagovat
tito
Hlavně dnes uvidíme dva zápasy, od kterých se dá očekávat nějaké napětí a vyrovnanost. Včerejšek byl hrůzostrašný. Hlavně mne zklamal zápas Rogera s Tomášem. Tomáš kdyby si všechno obíhal a hrál bekhendem, by možná udělal lépe, neb z FH nebyl schopen přepinknout pásku, popřípadě pokud to vyšlo, tak se trefit do kurtu. Ale ani Rogera jsem zvláště v prvním setu nepoznával. Žádná motivace, jakoby přemýšlel, co tam vlastně dělá. Ale když to Tom tak daroval, chladně přijal proměněný mečbol. Asi se na jeho(možná i Tomášově) náladě podepsal ten pátek. To z hlavy asi ani profík nevymaže.
Reagovat
smazaný uživatel
Tito, nic ve zlém, ale opravdu si myslíš, že lidi jsou natolik citliví, aby v neděli večer výkon profesionálních sportovců ošlehaných bitvami na grandslamech ovlivňovala tragédie, která se odehrála v pátek večer na jiném místě? Pochybuji, že něčí práci (kromě Francouzů pochopitelně) ovlivňuje v těchto dnech páteční tragédie... Nebo jsem jenom já takový cynik?
Reagovat
a.magerova
Co víš, má ve Francii hodně přátel, sám mluví francouzsky, klidně mohl mít mezi obětmi nějaké známé nebo známé známých....
Reagovat
tito
Já to spíše myslel tak, že jsi v dané chvíli v Londýně, máš tam rodinu, spíš na hotelu, zpátky poletíš letadlem, uvažuješ, jestli je to dostatečně zabezpečené...Prostě ta koncentrace nemusí být 100%, a i ten pohled na důležitost samotného utkání jiný než obvykle. Já bych si možná něco podobného říkal.
Reagovat
r.Fever
Venco, bol som v Paríži naposledy pred 2 týždňami presne na miestach, kde sa to stalo a navyše tam mám priateľku. Býva blízko 2 miest útokov. Našťastie sme akurát teraz šli na víkend do Londýna ku známym (proste náhoda, že práve teraz - šťastie).
Dnes sa mi naozaj ťažko sústredí v práci pri vedomí, že sa ona vrátila tam, presne na tie miesta. A to sa považujem za profíka :) Preto považujem titove argumenty za absolútne rozumné.
Reagovat
smazaný uživatel
Ok, to chápu.
Reagovat
a.magerova
No je třeba TO brát asi tak, že každý máme to svoje poslední datum určené a je celkem jedno, kde se kdo kdy nachází.... jedeš na dovču - zastřeli Tě (Tunisko), jdeš na oběd do restaurace - zastřelí Tě (Uherský brod), zůstaneš sedět doma - blbec v bytě pod Tebou vyhodí barák do povětří (Frenštát)..... :-/
Reagovat
smazaný uživatel
jj a největší pravděpodobnost má člověk stejně zřejmě na silnici.
Reagovat
smazaný uživatel
To je otázka, do akej miery máme svoj posledný dátum určený..Sám som veľmi poverčivý, no zároveň sa pokladám za racionálne uvažujúceho človeka...

Ak mám svoj posledný dátum určený, prečo sa v niektorých situáciách rozhodujem, keď je už dávno rozhodnuté ako sa rozhodnem :)..V čom sa akože tých 129 ľudí odlišovalo od tých 129, čo trebars malo v pláne ísť do Bataclan, ale rozmyslili si to a nešli..Prečo ho oni mali určený a ostatní nie?.:Už nemali pre koho žiť?..Nepredpokladám, že všeti mŕtvi bola banda dochodcov, ktorí boli na rade :))

Toto je proste večná otázka, táto osudovosť..Do akej miery veriť na osud..Vidíš, každý máme vieru, pán Boh zaplať, že Európania skor veria na osud, než Aláha...
Reagovat
a.magerova
Právěže jsem koukala na věk obětí a byli tam skoro samí mladí lidé přes 20 let....

No to je to, co zatím nevím a vrtá mi to v hlavě.... kdo jako organizuje ty lidi, aby tam někteří šli a jiní ne.... jeden se tam chystá, ale zavolají mu, že musí do práce, tak tam nejde a dá lístek kolegovi, který tam původně jít neměl.... prostě logisticky ohromně náročná věc, navíc pokud já věřím v Osud a né v Boha, tak kdo ten Osud je?!!!

Na řadě člověk je ani se nenaděje, věk a to, jestli má pro koho žít, s tím vůbec nesouvisí....

A proč se rozhodujeme? No aby ten život nebyla taková nuda.... já si to představuju tak, že máme pevné první datum a pevné poslední datum a mezi tím se můžeme rozhodovat jak chceme, je na nás jestli půjdeme klikatě nebo rovně, nakonec tam někam stejně dojdeme.... ale je to jen můj velmi laický pohled na ŽIVOT ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
No a to je presne to, že to nemusí byť osudom, ale je to proste náhoda, zhoda okolností....

Je to v ľudskej povahe vidieť za všetkým vačší, hlbší zmysel, ja tomu rozumiem, ale čím som starší, tým viac si myslím, že každý sme len jedno telíčko a z logického hľadiska je jasné a prirodzené, že vždy sa niekto v tej reštaurácii, kde sa striela nachádza...
Reagovat
a.magerova
Já si taky myslím, že v tom ta Paříž hrála hodně velkou roli.... i při tom přebírání ocenění byl takový skleslý...
Reagovat
smazaný uživatel
a víš, že mě tohle nenapadlo? možná že se to na něm malinko podepsalo, nijak se k tomu nevyjádřil, jako ostatní, předtím, než se to stalo, mi přišel naopak vysmátý a úplně v pohodě i na trénincích, taky mi při předávání cen přišel trošku skleslý, asi tam nechtěl předvádět něco extra a hrál rutinně jen to, co musel
Reagovat
mahycek
Uvidíme, kdyby nechtěl Roger vyhrát, nebo necítil formu, tak by sem ani nemělo cenu jezdit. Od čtvrtka tady hodně trénoval. Takže pojďme Rogere, posedmé.
Reagovat
smazaný uživatel
Ty jsi fanatik bez špetky sebereflexe a objektivity.
Reagovat
Tornes
Tak zrovna tenhle post není nic jiného než čisté fanouškovské přání, aby to Roger vyhrál. A navíc to říká u druhého největšího favorita turnaje - zrovna tohle opravdu není post, na kterém bys měl ukazovat fanatiky.
Reagovat
smazaný uživatel
To jsem shrnul celkově jeho příspěvky tu. Každý turnaj plná huba keců, a když Roger prohraje nevidím ho tu do dalšího turnaje, kdy má zas plnou hubu keců.
Reagovat
Roger_Federer
Zajimave jak nekterym fandum urciteho hrace letos narostly drapky.
Reagovat
smazaný uživatel
naopak. Nolda vyhrál co mohl a já se tu třeba ani neobjevil, protože nebyl čas. Ale na druhou stranu umím přiznat jeho slabiny a vím, kdy na tom není herně nejlíp. Narozdíl o někoho.

A nech si ty drápky pro někoho jiného. Naprosto nesmyslný, rádoby vtipný komentář.
Reagovat
Roger_Federer
No tak, ono to nebylo namirene konkretne primo na tebe.
Bral jsem to vseobecne, nekterym fans Noleno.
Tvuj koment do toho pekne zapadl.
Reagovat
smazaný uživatel
Ne, můj koment je čistě pro Mahycka pro nikoho jiného. Protože už mě delší dobu jeho příspěvky štvou. Samé výmluvy a žádná pochvala pro Noleho, že by hrál třeba dobře. Ale ne, spíš je to kurtem. A jeho příspěvky mě štvou už dlouho.
Reagovat
mahycek
Nejsem žádnej fanatik, jen někomu přeji, když hraje blbě Federer, tak to zkrátka přiznám a ještě si řeknu, jo patří ti to. Takže klid.
Reagovat
smazaný uživatel
v sedmickach ti chybi Cinci.. :-)
Reagovat
mahycek
Ale, ale, ale ? Rozsekat by měl Federera ? Silná, opravdu silná slova . Pokud by se Rogerovi podařilo tady vyhrát, bylo by to posedmé a to už by byl, těžko překonatelný rekord na TM. Ty sedmičky se Rogera nějak drží, Dubai, Wimbledon, Basilej a teď by to chtělo také. Ale sám včera řekl, že povrch je pomalý. Bude to mít těžké, ale nechme se překvapit.
Reagovat
steve79
Ten povrch je fakt extrémně pomalý. Včera to vypadala jako antuka. Na tomto povrchu Djokoviče nikdo neporazí. Je to ušitý na míru.
Reagovat
babolat.cz
Absolutně nechápu jak Tom mohl tak lehce prohrát s tím hráčem, když tak nádherně a vyrovnaně hrál s Nolem. Zase psychika? Normálně by ho musel rozsekat.
Reagovat
spaniel
Další LOLek.
Reagovat
smazaný uživatel
Jednoduše, s NOlem hrál sakra dobře, včera to vypadalo, že má raketu poprvé v ruce.
Reagovat
Mayo
Takže ak hrá niekto vyrovnane s No1em, tak musí automaticky tých ďalších buď poraziť alebo ak prehrať tak veľmi tesne? Veď s Djokovičom hrá vyrovnanejšie túto sezónu ako s Rogerom. To je niečo ako vo Wimbledone 12, Rosol porazil Nadala, tak asi mal ísť až do finále alebo čo ale on vypadol následne s Kohlim (horším hráčom) akoje to možné oooo , omg :D
Reagovat
spaniel
Bingo.
Reagovat
smazaný uživatel
Dneska neuvidím +- první hodinku Andyho, tak snad nebude dělat fory a vyhraje 2:0, každý set se na TM počítá. Na večerní duel se už těším.
Reagovat
Kytka
No ale při trefení jen 44% prvních servisů do kurtu a z toho využití jen 70% z nich, tak to by nevyhrál, snad jen kromě gumoviče, žádný hráč TOP 10 nad druhým. S tím může, porazit tak leda nějakého padesátého, ale ne Federera. Podělal si to sám, vedl 2:0 v prvním setu a stačilo potvrdit. To jindy většinou zvládá. Dneska mu snad "ruplo v kouli". A koncem prvního setu taky. Pak už to jelo. Ještě, že ne¨schytal kanára. Konec prvního setu a začátek druhého byl trapný.
Reagovat
Davor1
Z dnešnej skupiny je už po prvom dni na 95% o postupujúcich rozhodnuté, najzaujímavejší zápas bude zrejme Berdych- Nishi.

Zajtra to vidím na Andyho a Rafu, rovnako aj na ich postup. Síce si prajem Stana, ale akosi mu tu neverím... každopádne, táto skupina by mala byť o 100% záživnejšia, tak uvidíme... Mimoriadne sa teším na zápas Murray- Nadal, na harde sa naposledy stretli pred 4! rokmi, to je už vážne ohromná doba, H2H na harde 5-5, plus Andy navyše vyhral oba exhibície v Abu Dhabi, tu by mal byť prvýkrat dosť značný favorit v zápase s Nadalom, tak som zvedavý, ako to dopadne...
Reagovat
Mayo
naposledy na harde sa stretli v Tokiu 2011 je tak? tam to bol slušný masaker...ale ich zápasov je strašne málo a mňa ich zápasy bavia, tiež sa na ten zápas teším
Reagovat
Davor1
Hej, vtedy v Tokiu, zaujímavý zápas to bol :))
Inač k tej H2H, Rafovi som ubral jednu výhru na harde, takže je to 6-5 pre Rafu, s Abu Dhabi 7-6 pre Andyho. Zaujímave je, že na tráve uhral Murray s Nadalom v troch zápasoch len jediný set, to je fakt rarita, chcel by som vidieť, ako by vyzeral ich zápas na tráve v súčasnosti :D
Reagovat
Mayo
Aj ja by som chcel vidieť ich zápas na tráve kľude aj 5x za sebou.
Reagovat
Mayo
Zajtra tipujem na výhru El Matadora a toho so špinavou nohou.
Reagovat
Kytka
Radši bych viděla výhru Wawrinky a Ferrera. Už mám té čtyřhlavé saně Nole, Roger, Můra a Rafa po krk. Už mně strašně všichni štvou.
Reagovat
Mayo
jj sú trapní už ale čo narobíme :D
Reagovat
smazaný uživatel
nojo, už aby je nahradili ti lepší z řad mladých :D :D
Reagovat
a.magerova
Ale tak.... já jsem taková konzervativní, nerada změny, takže mě by TO ani nevadilo.... nějaké novoty sem netahejte :-P
Reagovat
smazaný uživatel
na buduci rok som velmi zvedavy na Kyrgyosa,je to dement,ale presne podla mojho gusta:)
Reagovat
a.magerova
Tak ten mě nikdy nebral a po té akci s Wawrou už vůbec ne :-/
Reagovat
spaniel
Je to cigán.
Reagovat
smazaný uživatel
;D)))
Od kdy je malajec cigan?
Reagovat
spaniel
Chodi to jak kachna, kvaka to jak kachna, nejspis to bude kachna.
Reagovat
Kytka
Je to napůl Malajec, napůl Řek, jméno má řecké. Ale hlavně je to nevychovaný spratek. Má hvězdné manýry, ale zatím není profík. Poku jde o další mladé, nejlepšími z nich jsou Nishikori a Raonic, ale ty limituje hodně zdraví. Mají se zatím od profíků kolem 3O let co učit. A t? hodně mladí jako Saša Zverev a Kokinakis (to je taky řecký původ tam - kokinos je řecky červený, asi tedy Červenáček, to bude zdrobnělina, ty má řečtina taky, stejně jako čeština - např. zdrobnělina od všem většinou známého ouza je ouzaki - malé ouzo) ti jsou teprve chlapci ve vývinu a jestli z nich něco jednou bude ukáže čas. Inu jak řekl správně Roger Federer - tenis není hra pro děti.
Reagovat
spaniel
Ja vim co je oficialne. Pro me odpad. Mladi neni zadna omluva, jsou hraci, kteri se chovali normalne a dnes jsou legendami. Je proste cigan a neni nadeje na zlepseni. Ma to v sobe.
Reagovat
a.magerova
https://pbs.twimg.com/media/CT4ntDUWEAEI_ky.jpg
https://pbs.twimg.com/media/CT4sDvqXAAQ6a1A.jpg
Reagovat
smazaný uživatel
taky se mohl oholit a učísnout trošku, ale tak co, mě se aj tak líbí ;)) nejlepší je dostat cenu pojmenovanou po jeho koučovi :D
Reagovat
a.magerova
A ještě lepší je pojmenovat svého prvorozeného syna po koučovi svého tenisového soka :-)))
Reagovat
smazaný uživatel
to rozhodně, měl ho pojmenovat Boris :))) ale pojmenovat jednoho ze dvou synů po oblíbeném zpěvákovi a herci (?) je taky coool :PP
Reagovat
smazaný uživatel
lepsie ako Heliodor
Reagovat
smazaný uživatel
nebo Hodor :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Čo sa stalo s Berďulkou?..
Reagovat
Davor1
práveže nič :DD
Reagovat
a.magerova
Blbé hadry, blbá hra..... říkala jsem hned jak nastoupil, že v takovém outfitu si vyhrát nezaslouží, Vlk sice prskal, ale jak jsem řekla, tak bylo ;-)
Reagovat
Mayo
hráči v škaredých outfitoch nemajú čo hľadať na TM (:
Reagovat
smazaný uživatel
To jo, hadrama zklamal snad ještě víc než hrou, to máš naprostou pravdu :)
Reagovat
smazaný uživatel
hele, nechcete začít skandovat "Tomáše do koše" i s jeho hadrama? :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Ne, ještě je tu teoretická šance, že porazí Djoka i Nišiho a postoupí ze skupiny.
Reagovat
smazaný uživatel
ale opravdu jenom teoretická, tím spíše nulová ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Právě že ne nulová.
Reagovat
Kytka
Souhlasím, nulová není. Niši nehraje poslední dobou nic moc a s Djokou má vyrovnanější zápasy než s Federerem. Pokud jde o letošní rok. Ale aspoň samuraje by měl dát, ať není za otloukánka. Vždycky hrál na TM první zápas nemožně, druhý vyhrál. A ať požádá H&M o hezčí hadry. Tohle je jak sypek na peřinu.
Reagovat
turista
Nišikoriho Berďa porazit může, Djokoviče ne.
Reagovat
smazaný uživatel
Jak to? Porazit je může oba.
Reagovat
Kytka
Proč by je nemohl porazit oba. Zkraje roku hrál s Nolem tříseťák a poslední set prohrál 0:6, pak v Monacu ve finále zase tříseťák, tentokrát dost vyrovnaný a poslední zápas v Paříži byl už jen tak o dvou třech míčích. Udržet tenhle progres a je to. Ale samozřejmě, za výhru nad samurajem bych byla ráda. Aby nebyl ten poslední.
Reagovat
turista
Porazit Noleho při bilanci H2H 2:20 to je pro Tomáše mission impossible. Novak když je v tísni tak až na vyjímky vytáhne svůj nejlepší tenis. Osobně si myslím, že tady zamete s Berdychem i s Federerem.
Reagovat
Kytka
Pro Tomáše je mission impossible už asi všechno. Je na prd jako všichni naši tenisté. Prostě nemáme nic pořádného. Tak v období 2O11 - 2O13 porazil občas Můru nebo Rogera, teď už neumí nic. To byl snad lepší na počátku své kariéry.
Reagovat
smazaný uživatel
Bud rad, ze jsem vam Rogerovcum po zapase pekne pogratuloval...
...od nekterych by ses to nedockala, ani kdyby meli 5.min pred smrti;D)
Reagovat
a.magerova
Pěkně děkujeme, oceňujeme ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Rogerova kombinace taky nic moc. RAdši komplet černou než tohle.
Reagovat
smazaný uživatel
mě zarazilo, že nemá klasickej límeček, to by bylo daleko hezčí, ale i tohle se dá, mě se to líbí
Reagovat
a.magerova
To máš pravdu.... ale zde je právě vidět, jak je vše relativní.... Roger samostatně nic moc, ale vedle Toma - módní ikona ;-)
Reagovat
Kytka
Ten outfit je opravdu příšerný. úplně nejhorší co kdy měl.
Reagovat
a.magerova
Nechápu, proč si nenechal tento, ten je suprovej :-))
http://i0.wp.com/tennis-buzz.com/files/2015/08/berdych_usopen15.jpg
Reagovat
Kytka
Jo ten by byl dobrý. Vlastně jakýkoli jiný co kdy měl. Tohle je jak sypek na peřinu.
Reagovat
smazaný uživatel
Uplme nejlepsi byl tenhle!!!

http://the-slice.com/wp-content/uploads/2014/01/2014-01-13T041735Z_1405885066_SR1EA1D0BX069_RTRMADP_3_TENNIS-OPEN.jpg

Taky v nem hral nejlepe za celou karieru. Byl to s nim nejkoukatelnejsi tenis vubec...od te doby nic moc, myslim koukatelnost....takze je treba ho do toho znovu navliknout...;)
Reagovat
a.magerova
To jo..... bylo to poprvé a šokující, na to se nezapomíná ;-)
Reagovat
Kytka
Jo tak ten se mi taky líbil nejvíc, mělo to odvaz. Napřed jsem koukala, ale pak jsem si řekla, že to je parádní odvaz, že to má grády.
Reagovat
smazaný uživatel
Kdyby v tom hrál v Buenos Aires, tak ho bude tlačit celé hlediště :)
Reagovat
smazaný uživatel
Zahral snad jeste hur, nez by se ti zdalo v nejakych katastrofickych snech...
Neboli predvedl tommrovku v tvrde realite;)
Reagovat
smazaný uživatel
Snad do devátého gamu, ale pak byl v roli slabšího sparoše!
Reagovat
Carmelo
neboť tihle týpci by si udělali s Bryanů prdel...Tohle není ani tenis, tohle je umění...https://www.youtube.com/watch?v=M6EGN5n0icA&index=3&list=LLK-TuDl-L1l3CfeqpMnOZQA
Reagovat
rusedski
Reagovat
Davor1
z Bryanov si už robí prdel hocikto...
Reagovat
smazaný uživatel
je to škoda, na Fedrinku je radost pohledět, nějaká antuka je nerozházela :))
Reagovat
smazaný uživatel
to je lahoda pro moje oči, Roger ty zásahy na síti a Stanovy průstřely z forehandu i bekhendu, to je palba, chtěla bych to vidět znovu :))
Reagovat
a.magerova
Reagovat
svetova.dvojka
Tenis je nejlepší sport, jaký může být, vyděláváš milióny a ještě se podíváš do všech zemí světa.
Reagovat
Mayo
ani náhodou neni najlepší
Reagovat
Davor1
Reagovat
dappe
:D
Reagovat
smazaný uživatel
Hot Shot of The Week :)
Reagovat
Mayo
trapko
Reagovat
smazaný uživatel
že to dopadne jinak. Nedopadlo. Berďovi se to vůbec nepovedlo. Snad dá aspoň Nišiho. A když ne, tak se nedá nic dělat. Na TM slabí soupeři nejsou.
Reagovat
anajka
Fajn, Roger sa dnes rozohral. V utorok to hádam rozbalí naplno. Teším...
Reagovat
Mayo
načo, stačí ak to rozbalí vo finále prípadnom...aj keď jasné nemá istý postup ale tak Nišikoriho by mohol poraziť
Reagovat
anajka
Načo? Lebo na vlastné oči...
Reagovat
mrafe
Tak si to tam pořádně užij.
Reagovat
anajka
Ďakujem.
Reagovat
a.magerova
Tak nezapomeň mávat na kameru, a Rogera ode mě pozdravuj, pěkné pokoukáníčko Ti přeju ;-)
Reagovat
anajka
Ďakujem pekne. Hľadaj červené tričko peRFect Rogers Slovak Fan :) Budem mávať do kamery, keď ma tam hore nájde. :)
Reagovat
a.magerova
Jj budu u TV číhat a hledat v davu.... a teda i fandit Rogerovi :-)))
Reagovat
mrafe
a to ji ani nepochválíš výborný vkus při výběru outfitu. ;-)))
Červená a další plus ten nápis. ;-)
Reagovat
a.magerova
No je to úžasné tričko, ale vím, že anajka má výborný vkus, samozřejmě zaslouží pochvalu velikou :-))))
Já mám "jen" toto....
http://cdn.shopify.com/s/files/1/1002/5538/products/front_sml_grande.jpg?v=1443266568
Reagovat
smazaný uživatel
dneska podal fantastický výkon a Rogera udolal zejména kvalitním, často trefovaným prvním servisem a přesnou a variabilní hrou, zkrátka dneska od obou pěkný celodvorcový tenis, v závěru RF zkusil i pár těch svých kulišáren, celkem zajímavá podívaná. Tak nějak takhle bych si to příště představoval, jasný?!?!
Reagovat
Carmelo
souhlasím
Reagovat
Kytka
To jo, ale kdy příště???? Mám pocit, že Tom zapomněl proti Rogerovi hrát. Vloni se s ním nepotkal a letos vždycky hrůza. nakonec jsem byla ráda, že nedostal kanára, aby ta ostuda, kterou předvedl, nebyla ještě větší.
Reagovat
steve79
A fed s djokem v utery od 21 hodin?
Reagovat
Denis92
ano
Reagovat
smazaný uživatel
Hm, a nakonec s Nišim o čestnou výhru.
Reagovat
smazaný uživatel
Nejspíš jo, pochybuju, že by je dali na odpoledne jako předkrm.
Reagovat
Lina
To se Berďovi hodně nepovedlo. Budu doufat, že to byla jen kamufláž na Djoka. :)
Reagovat
Fandina
Neviděla jsem to, ale taková kamufláž na Noleho by se mi líbila.
Reagovat
Pe3k
Vyučoval. Ty drop shoty, Berdych byl bezradný...čekal jsem vyrovnanější duel. Druhá skupina bude zajímavější, tam může každý porazit každého. Dneska celkem nuda, zachránil to FC.
Reagovat
Carmelo
na to absolutně nemá, on nemá jakoby talent, furt do toho mlátí jako smyslůzbavený, tak jako Kvitová, ale tak se štěstím získala dva grandslamy, takže jí může lízat....každý ví...ale nemají prostě talent, myšlení...jsou to jen takoví ranaři...když jim to vychází jsou dobří, ale jeden míček je dokáže vykolejit a pak čau...prohrají celý zápas...strašně labilní hráči...

PS. Bud jsem dostal ban ale když se přihlásím nejdou mi zobrazovat komentáře, když nejsem přihlášený, tak vidím všechny komenty expertů na TP...Karma?
Reagovat
smazaný uživatel
Asi jo. Takovy pako by melo dostat ban forever
Reagovat
rusedski
Nemáš nastavenej filtr?
Reagovat
Kytka
No tak, vyhrát GS se štěstím? 7 zápasů? To by musela být klika jako od blázince. Něco předvést musela. A bez talentu se těžko vůbec dostaneš aspoň na týden do top10, natož se tam držet 6 let.
Reagovat
Mayo
Bez talentu a bez techniky dokázal vyhrať 14 GS El Matador (: to nech si niekto dovolí (:
Reagovat
Kytka
No nech být. Ty jeho liftované míče, čopy apod., to techniku chce. I když poslední dobou El matadora nemusím, něco umí a talent má. Ale chtělo by to asi změnit trenéra, aby měl nové podněty. Jenže kdo se ho ujme, když strýček by do toho stejně neustále kecal.
Reagovat
Hector.Salamanca
Byl to jenom můj dojem, nebo se vám taky Roger dneska zdál nějak bez šťávy?
Reagovat
gigin
Jj, 6-4, 6-2 za 71 minut. Absolutně bez šťávy.
Reagovat
Hector.Salamanca
Takhle to nemyslím, hrál samozřejmě pěkně, ale body language byla taková i na jeho poměry ospalá
Reagovat
gigin
Jo takhle. Tak to netuším. To ti řeknou místní FFF. Magerka to bude vědět určitě.
Reagovat
Hector.Salamanca
:))
Reagovat
smazaný uživatel
hrál údržbu, začátek zaspal on a pak se rozjel a začal Berdycha ztrapňovat, tehdy mi fakt nepřišel bez šťávy, nebyl to velkolepej nástup, kdy by tzv. poletoval po kurtu, jako to umí, ale stačilo to, víc ze sebe vymáčkne, až to bude skutečně potřebovat ;)
Reagovat
a.magerova
Hrál co potřeboval...... asi byl otráven z hry Tomovy :-P
Reagovat
smazaný uživatel
Spíš se nechtěl dívat na to triko po dědovi a trenky v absolutně otřesné barvě, kteá neladila s ničím jiným snad. Já bych se na to asi taky dýl jak hodinu dívat nedokázal teda.
Reagovat
a.magerova
Jo jo tak nějak to určitě bylo :-)))
Reagovat
Kytka
Berďa je světlý typ a ještě mu dají takové, promiňte "vyblinkané" hadry a ještě k tomu v naprosto strašné kombinaci. Tohle tedy soudruzi z H&M absolutně nezvládli.
Reagovat
a.magerova
A v tomhle někde hrál? Já jak ho moc nesleduju, tak ani nevím :-/
Ale nevypadá to špatně a to zelenou moc nepreferuju.... jo a z dálky mi na té fotce připomíná G. Simona :-))
https://251d2191a60056d6ba74-1671eccf3a0275494885881efb0852a4.ssl.cf1.rackcdn.com/4667542_tomas-berdych-continues-hm-collaboration_c7adf157_m.jpg?bg=7F8599
Reagovat
Kytka
Nevím jestli tohle nemá jen jako cvičné oblečení.
Reagovat
MarcelPersch
to spíš bylo hrozivou hrou Berdycha
Reagovat
safi1313
O to je víc smutné že Tom dostal nakládačku...Roger jasný-v klidu a v suchým...šťávy nebylo dnes třeba...
Reagovat
turista
Berďa letos odehrál moc zápasů, hodně jich vyhrál a na podzim tam dal potřebné 2 tituly, tak by měl zkusit dát toho Nišiho a může spokojeně oslavit vánoce.
Reagovat
Kytka
Tenhle zápas na servisu odehrál jako v Paříži s Rogerem Vasselinem. Na tohohle asi 149 hráče to stačilo. Ale na Tohohle Rogera ne. Asi byl zmaten s tím jménem a myslel si, že to stačí. Hlavně aby zahrál svůj druhý zápas tady tak jako druhý v Paříži proti Tsongovi a na Nišiho by to mělo stačit. To byly taky dva zápasy jako noc a den. Dneska mně Berďa neuvěřitelně naštval. Hrál naprosto příšerně. Nebýt výhry holek v FC, tak mám zkažený večer.
Reagovat
Fabio_Fognini
špatnéé, škoda, že jsem se nekvalifikoval..
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist