Berdych v Key Biscayne zdolal Gasqueta. Ve čtvrtfinále vyzve Djokoviče

29. 3. 2016, 19:41
Aktuality 390
ATP MIAMI - Tomáš Berdych na turnaji Masters 1000 v Miami zdolal i svého druhého soka po třísetovém boji a už pošesté za posledních sedm sezon postoupil do čtvrtfinále. Mezi osmičku nejlepších se dostal po výhře nad Francouzem Richardem Gasquetem, nyní ho čeká souboj se světovou jedničkou Djokovičem.
Tomáš Berdych

Tomáši Berdychovi sice stačilo k postupu do čtvrtfinále vyhrát pouze dva zápasy, i tak ale na kurtu strávil už více než pět hodin. Poté, co v neděli zdolal po odvrácení všech deseti brejkbolů Američana Steva Johnsona, si dnes po podobném vývoji zápasu poradil i se světovou desítkou Richardem Gasquetem

Třicetiletý Čech vyhrál první set 6-4 po obratu z 2-4. I v druhé sadě ztratil jako první podání, ale tentokrát si ho vzít zpátky nedokázal. Naopak o něj za stavu 3-5 přišel čistou hrou podruhé a rozhodnout musel třetí set.

Statistiky zápasu
Gasquet - Berdych
6 esa 12
6 dvojchyby 1
58 % 1. podání 'in' 64 %
70 % úsp. 1. podání 80 %
50 % úsp. 2. podání 37 %
30 winnery 41
20 nevyn. chyby 38
9/11 hra na síti 15/19
3/8 brejkboly 3/13
čas: 2:27

V jeho úvodu sedmý hráč světa Berdych odvrátil brejkbol a za stavu 4-5 se ocitl v těžké pozici. Prodal však své zkušenosti, získal 12 z posledních 14 fiftýnů a nakonec zvítězil 6-4 3-6 7-5. O rok mladšímu Francouzi oplatil porážku z loňského US Open a ve vzájemné bilanci se ujal vedení 8-7.

O zopakování semifinále z posledních dvou sezon si finalista z roku 2010 Berdych zahraje už ve středu (ve čtvrtek od 3:00 SELČ) se světovou jedničkou Novakem Djokovičem. Ve vzájemné bilanci s o dva roky mladším Srbem prohrává 2-22. Na tvrdém povrchu, ať už v hale či venku, mu podlehl ve všech devatenácti duelech. Zvítězit dokázal jen v roce 2013 na antuce v Římě a v sezoně 2010 na trávě ve Wimbledonu.

Pětinásobný šampion Djokovič, jenž v Key Biscayne usiluje o rekordní 28. titul z turnjů Masters 1000 a šestým triumfem v Miami se může vyrovnat Andrému Agassimu, si  osmifinále poradil s Dominikem Thiemem. Dvaadvacetiletého Rakušana zdolal 6-3 6-4.

• ATP MASTERS 1000 MIAMI •
USA / Florida, tv. povrch, 7.037.595 dolarů
úterní výsledky (29. 03. 2016)
• Dvouhra - osmifinále •
Berdych (7-ČR) - Gasquet (10-Fr.) 6-4 3-6 7-5
Djokovič (1-Srb.) - Thiem (14-Rak.) 6-3 6-4
Nišikori (6-Jap.) - Bautista (17-Šp.) 6-2 6-4
Raonic (12-Kan.) - Džumhur (Bos.) 6-0 6-3
Goffin (15-Belg.) - Zeballos (Arg.) 7-5 6-3
Monfils (16-Fr.) - Dimitrov (26-Bulh.) 6-7(5) 6-3 6-3
Simon (18-Fr.) - Pouille (Fr.) 6-0 6-1
Kyrgios (24-Austr.) - Kuzněcov (Rus.) 7-6(3) 6-3
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

390
Přidat komentář
Fandina
Goffin Simon 4:1 ve třetím setu. Super Davide, ještě dva game.
Reagovat
Fandina
Je to táááááááááááááááám. Ve třetím setu 6:1. Gratulkaaaaaaaaaaa k semi!!!
Reagovat
Fandina
Andy Murray v Miami dohrál, ale na tréninkových kurtech před chvílí trénoval.

https://www.youtube.com/watch?v=dJqtRBoEcWQ
Reagovat
Fandina
OT ... Robin Staněk hraje v Leonu na challengeru s Gomezem, první set prohrál, ale ve druhém ze začátku brejknul, pak o brejk přišel, ale nakonec zase brejk na 6:4 ve druhém setu. Super a ještě jeden.
http://livestream.com/accounts/5057055/events/5037519/player_pop_out?lsa_type=LS_EVENT_PAGE&lsa_referrer=
Reagovat
historik
a nakonec vyhrál, super, doufám, že se z konce třetí stovky bude posouvat v brzké době jen výš
Reagovat
Fandina
JJ zase se o pár míst posune a to je dobře, protože nějak o něm nebylo moc slyšet až vloni, to se nějak rozehrál a bylo by super, kdyby se příblížil ke kvaldě na GS.
Reagovat
Fandina
A pochopitelně výš.
Reagovat
Nola
http://sport.sme.sk/c/8162093/pozerat-sa-na-zeny-je-putavejsie-nez-sledovat-djokovica-tvrdi-trener.html

este nech sa spytaju Kodesa, Hrbateho, Lendla...
Reagovat
Kozoroh
Jak jsem předpokládal, Thiem Djokerovi hodně zatápěl, skóre 6:3, 6:4 vypadá ještě chvályhodně. Dlouhou dobu nečelil No1e tolika brejkbolům (15) v zápase na dva vítězné sety jako včera proti Dominovi. Novak většinu z nich mistrovsky odvrátil, párkrát Domin předvedl homerun na bp, opět se ukazuje, jak důležitá je spolupráce No1eho s Borisem, Djok si díky vylepšenému podání ulehčuje situaci ve výměnách, zvlášt v těch na bp. Větší komplikace Djoker nedopustil, když za stavu 3:2 v druhém setu přišel jedinkrát o servis, v následujícím gemu si vzal brejk zpátky.
Thiem předvedl bojovný výkon, na antuce se jeho vzrůstající forma ještě víc projeví, jak jsme mohli vidět na antukách v Jižní Americe. Na letošním RG bude Domin černým koněm.

Dalším soupeřem Djoka je Berďa, který se v Miami trápí - na obě výhry s Johnsonem a Gasquetem se nadřel. Očekávám No1eho výhru ve dvou setech, skóre dejme tomu 2x 6:3. Horší bude podle mě SF, tam bude pravděpodobně Simon a ten umí zatopit favoritům. Tam možná No1e ztratí set.
Reagovat
George_Renel
Berďa se včera nadřel, to víš oproti Nolemu měl soupeře z TOP10 ;-).
Reagovat
Kytka
To je pravda, Berďa nemá dobrý los. Ve třetím kole to byl Johnson, který předtím porazil Zvereva a v Americe jsou Američani silnější něž když hrají mimo Ameriku. Po třetím kole zbyli jen 4 hráči TOP 10 - 1, 6.7, 10. Berďa 7 a Gasqeut 10 se utkali spolu, druzí dva měli soupeře mimo TOP 10. A dnes jde Berďa na jedničku. Už bych mu přála trochu snazší los na příštím turnaji.
Reagovat
Zdeny
Vidím to opakování finále z IW.
Reagovat
panzer.dragon
raonic dvojka v racu :-)
Reagovat
smazaný uživatel
U Raonice je jen otázka času, než bude v top 10, vlastně mu stačí vyhrát příští zápas. Vůbec bych se nedivil, kdyby na konci roku on a Thiem doplnili Novaka, Rogera a Andyho v top 5. Ale vůbec ten race je teď drsný: 7. RBA, 9. Cuevas, 11. RF (má 2 jedničky, takže zase víc než Novak), 13. exKing of Clay.
Reagovat
panzer.dragon
vim, s raonicem počítam, ale pak je mi záhadou ten jeho výsledek proti djokerovi v indian wells, by měl dát víc gemu

já vim, že patří raonic vejš tak nějak do top 5

jj, ale cuevasovi dojde brzo dech, po antuce (ale i tak ho mam rád)

rba je takovej do top 15 než top 10

king of delay je taky otázka, jestli bude vůbec na konci roku v top 10
Reagovat
VlS
Tom - Nole = Nole ( přál bych si opak)
Goffin - Simon = Simon ( tenhle povrch je vysloveně při něm)
Miloš - Nick = Miloš , ale kdo ví
Kei - Gael = Kei , nevěřím, že se Gael hecne několik zápasů po sobě, ale divácky asi nejatraktivnější zápas QF

Holky QF
Joe - Vika = Vika ( za opak bych se vůbec nezlobil)
Mad - Angie = Mad, ale těžko říct, těžko tipovatelnej výsledek, takže víc přání, než tip.
Holky SF
Světlana - Timi = Timi
Reagovat
Fandina
Berďa Nole - přání Berďa
Goffin - Simon David, myslím si, že je na vlně
Kei - Gael Niši

Konta - Vika typ Vika
Mad - Angie Mad
Reagovat
smazaný uživatel
souhlas až na poslední tip, zde bych vsadil na Svetlanu
Reagovat
Fandina
Na Nova Sport 2 právě končí záznam Berďa Ríša. Je to 5:4 pro Ríšu a teď přijdou ty tři super gamy od Berďi.
Reagovat
Fandina
A teď znovu, to samé opakují pro změnu na Nova Sport 1, momentálně první set, první hra.
Reagovat
Mayo
Nisikori nech to tam vyhra celé
Reagovat
panzer.dragon
To bych hned podepsal :)
Reagovat
Kozoroh
Ty už jsi hodně zoufalý z toho, že Býk přijde o rekord na Masters :-D Fandil bys i Gyrosovi :-D
Reagovat
janek_da
Jsi normální? Mayo není ty.
Reagovat
Kozoroh
Fandí Mayo obvykle Nišikorimu? Ne, přeje mu jen proto, aby zastavil Djokoviče. Tuto skutečnost jsem vydvihl v komentu svém. A přisadil jsem si, že by fandil i Gyrosovi, byť Gyrose nesnáší.
Reagovat
janek_da
Mayo fandí kdekomu. Že teď fandí proti Djokerovi je protože vyhrává jak automat. Až bude ve sračkách, tak mu určitě taky bude přát.
Reagovat
a.magerova
Nishikori tady snad nemá nepřátel, takže mu fandí skoro všichni, ať hraje s kýmkoli.... ty se chováš zoufale, když v době, kdy je Nole neporazitelný se chováš jako pako... :-/
Reagovat
VlS
Fandit favoritům je nuda a dělá to kde jakej trouba. to není na tebe, vím, že Nolemu fandíš dlouho.
Reagovat
a.magerova
OK nebudeme zas tak konkrétní.... mohl by to celé vyhrát Francouz... :-)))
Reagovat
jackiec
to není žádný býk, ale chcíplý čokl
Reagovat
Mayo
To zase bolo reči okolo Thiema :D a to s tým víťazstvom na RG je tiež dobrý vtip
Reagovat
Fandina
Také jsem se přidala a ne, že bych tomu věřila, že vyhraje, ale bylo to přání. Nevyšlo to, ale podle mě moc nechybělo. Nicméně, Nole byl o5 o krok vpředu.
Reagovat
spaniel
Trošku ti ušlo že to byl takový hromadný vtip...
To s tím RG ale ne, i když to nebude letos.
Reagovat
Tuttovka
Koukal jsem pouze na highlighty, ale ten zápas vypadal dost vyrovnaně a Dominic se držel velmi dobře. Sledoval to někdo live a jaké z toho byly jeho pocity :) ?
Reagovat
VlS
Měl jsem z toho pocit, že Nole vyhrál. :-)
Dominik hrál parádně, ale na Novaka to o5 nestačilo. Měl jsem pocit, že Novak nebyl 100% koncentrovaný a možná to trochu podcenil. Příliš mnoho lacinejch chyb.
Reagovat
Tuttovka
Já jsem viděl, že hráli oba hodně přes džus :D, ale spíš se to týkalo Novakova servisu. Což je dobrá správa, protože tu máme skvělého hráče s jednoručním bekhendem :). Uvidíme v příštích měsících, jestli Thiem na antuce zaválí :).
Reagovat
hroutil
Vzhledem k jeho letošním výsledkům na antuce se dá očekávat, že zaválí
Reagovat
kadol
Neřekl bych že Djokovič nebyl 100% pripravený. Dělal chyby, protože Thiem hrál hodně dobře.
Reagovat
VlS
Já jsem neřekl, že nebyl připravený, ale koncentrovaný. Jistě, dělal chyby pod tlakem, ale dělal u něj ne úplně běžné chyby, kdy pod tlakem nebyl.
Reagovat
smazaný uživatel
ja mam hlavne stale pocit, ze je neco uplne spatne.. :-)) Ten vysledek je "nesmyslny" a neodpovida. Nemyslim statisticky, (1/15 je samozrejme vymluvne dost) ale opticky. Zapas, ktery jsem videla ja, nemohl skoncit 6:3, 6:4.. ;-)
Reagovat
VlS
No, ale že je na to Mia úrodný, co? Tynda Plíškovic taky měla ve všech statistikách lepší čísla, vypadala tam líp, a prohrála.
Reagovat
smazaný uživatel
to je pravda, Tyna se mi moc libila, dalsi podivna finta turnaje.. :-)
Reagovat
VlS
A mě teda navíc připadá i malinko jemnější a hezčí, než Kája.
Reagovat
Fandina
V jednom rozhovoru obou holek řekly, že tou hezčí je Týna. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
mne pripada i premyslivejsi nez Kaja, ale to uz zase porusuju "Ctyri dohody".. :-))) Jinak je uzasny, jak maji stejne postoje, grimasy, gesta, zpusob dychani, polykani.. ale udery jsou prece jen rozpoznatelne odlisnejsi.. :-)
Reagovat
a.magerova
Souhlas s VlS.... totéž bych řekla i o holkách Rogerovkách... :-))
Reagovat
a.magerova
A tak.... porušuju/neporušuju.... hlavně, že si to následně uvědomuju a to je ten správný krok k dobré cestě... ;-)

http://kazdydenscitatem.cz/wp-content/uploads/2014/07/cit%C3%A1ty-%C5%BD%C3%A1dn%C3%BD-c%C3%ADl-neexistuje-cesta-je-c%C3%ADlem-605x605.jpg
Reagovat
steve79
Skoda, že to nehrajou od 21 hodin. Ve tři ráno je špatnej čas.
Reagovat
Meceon
když vstaneš v půl čtvrté,stihneš mečbol...
Reagovat
panzer.dragon
:)
Reagovat
mikimaus321
čtyřhry ženy ani jeden stream
Reagovat
Stan_Borowitz
jako s Rogerem na USO, ten měl taky asi milion breakballů a stejně prohrál.

Jinak komentátor super, myslí si třeba, že turnaj Indian Wells je pojmenovaný po Indiana Jonesovi a že 100 mil za hodinu je 140 km/hodinu. A pár dalších perliček by se našlo...
Reagovat
VlS
A tak míle - těch je kupa, třeba to je nová Novasport míle :-). No, příprava některejch komentátorů je fakt tristní.
Reagovat
Tuttovka
Tak TV Noha je vyhlášená podobnými komentátory. Podobně je na tom Prima, která také při komentářích ligy mistrů ukázala své skryté žolíky :D.
Reagovat
darek.vrana
Pořád lepší než ten komik na Digisport 2.
Reagovat
peggy
Snad Djokovic snadno poradi s panem Berdychem.
Reagovat
Krisboy
"si". Pozor na tu gramatiku, peggy, máš s ní problémy dlouhodobě!
Reagovat
spaniel
Chce, aby vyhral Djokovic, ale pan je pro ni Berdych. Hm.
Reagovat
VlS
poradí s Berdychem - a poradí si s ním, nebo se s ním bude radit?
Reagovat
lars
Mařeno z Nyřan neprovokuj !!!
Reagovat
Krisboy
Koukám, že Djokovič porazil Thiema. Na tomhle turnaji je fakt možné všechno.
Reagovat
Stan_Borowitz
dnes porazí Berdycha, tak už tam nezůstane fakt kámen na kameni a spousta sázkovek to asi zabalí.
Reagovat
SubOptikT
Musíš chvíli počkat. Thiem porazí Djokoviče na RG, to už se ví, protože je něco mezi Wawrinkou, Federerem a Dimitrovem, akorát má slabší forhand ještě, chybí mu zkušenosti, neumí využívat brejkboly, Djokovič už se ho bojí a podvědomě už to ví. Thiem to do RG všechno dožene a tam už to bude jasnačka. S Djokovičem bude hrát v osmifinále, to už se taky ví.
Reagovat
smazaný uživatel
A co ještě pravila tvá sedlina z kávy.
Reagovat
SubOptikT
To je ve zkratce shrnutí zdejších postřehů + moje předtucha. Má to velkou hodnotu.
Reagovat
VlS
To bys neměl dávat takhle zadara, to je mrhání :-)
Reagovat
SubOptikT
Hodlám na tom postavit svou budoucnost ;-)
Reagovat
Marduch
áááá, tady zas někdo objevil Ameriku.
Reagovat
turista
Novak Djokovič se nebojí nikoho.Roland Garros letos nebo napřesrok dá.Často hraje jen to co musí aby vyhrál a dostal se do finále.Tam pak až na vyjímky předvede demolici soupeře. Umí vyhrávat velké antukové turnaje jako např Monte Carlo,Řím.Takže na antuce ještě všem svým soupeřům poodskočí.
Reagovat
smazaný uživatel
jestli mohu trochu vazne, nejde prece vubec o to, koho se boji Djokovic a jestli vubec, ale o to, aby se ostatni prestali bat Djokovice. Kapka ke kapce i kamen vymele, ted uz zalezi jen na tom stupni vymleti.. :-)
Reagovat
babolat.cz
Díky sportovní osude za Gaela!!!!
Reagovat
Krisboy
Podepisuji!
Reagovat
smazaný uživatel
proč zápasy končí z 99% jinak než tipují místní znalci.
Reagovat
Pe3k
Reagovat
smazaný uživatel
pro mě je gael v top 3 zmařené talenty...
Reagovat
Davor1
Veľmi sa teším na ich prípadný súboj na antuke. Tam by mal Dom ešte o dosť väčšie šance. Djoko by sa mal s tým RG poponáhľať, pretože ak to prešustruje aj tento rok, tak ho už neskôr mladá garnitúra k nemu vôbec nemusí pustiť...
Reagovat
turista
Bez obav. Stačí když Novak ještě 4 sezóny nasype po 11 titulech za sezónu což velmi pravděpodobně udělá a pak už mu zbývá odsunout Connorse na 2.místo světových statistik.
Reagovat
Kozoroh
Letos nebo příští rok, pak už to bude mít No1e velmi těžké. Každopádně Thiem byl včera skvělý, očekávával jsem, že bude Djokovi dost zatápět. Skóre 6:3, 6:4 je z mého pohledu přijatelné.
Reagovat
smazaný uživatel
Měl by si dát letos záležet. Protože Dominic je profík, pořád na sobě pracuje a zlepšuje se. Těžko říct, kde je jeho strop. Ale příští rok už může být pro Novaka na RG neřešitelný.
Reagovat
smazaný uživatel
Mladá garnitura = Thiem. Při pohledu na něj a jeho (budoucí) konkurenty to vypadá, že bude mít z Paříže stejný monopol jako Nadal. Na hardu a trávě jsou i jiní nadějní hráči, na antuce ale nikoho na úrovni Thiema zatím nevidím.
Reagovat
Marduch
Hodně zajímavý zápas, který ukázal, že Djoker nemá pro následující grandslamy absolutně nic jistého. Dneska to ještě urval, a to především zkušenostma na bigpointech. Fandové Fedexe a Rafy se mohou radovat, hráz proti vyrování jejich GS met Djokerem se jmenuje Dominik Thiem.. a možná ještě jedna mladá puška;)
Reagovat
smazaný uživatel
nikto nemoze mat formu cely rok
Reagovat
Marduch
jj, Thiem se určitě brzy zlepší ;)
Reagovat
smazaný uživatel
může být jetšě lepší?
Reagovat
Marduch
Tak určitě, přece jen má ještě pár let před sebou...
Reagovat
smazaný uživatel
přeci jen už je pár let na okruhu za chvilu bude veterán
Reagovat
VlS
Tak o těch mladejch puškách se zde vykládá 5 let a zatím nic moc nevystřílely. Jestli nemusí prvně ty staré flinty ještě trochu víc zrezavět ....
Reagovat
Kytka
No tak Nole, to je rozsudek smrti. Zase přijde o 180 bodů.
Reagovat
a.magerova
Líbilo se mi, že chlapci hráli hráli hráli.... a neutírali se ručníkem po každém máchnutí ruky.... :-)))
Reagovat
smazaný uživatel
to jsem velmi ocenila i u Berdulky.. ;-) A s haderky jsou nejotresnejsi mladi hosi.. silene manyry.. :-(
Reagovat
Kytka
Berďa už delší dobu neužívá ručník nadměrně
Reagovat
smazaný uživatel
dneska bych to i pochopila, teklo z nej proudem!
Reagovat
a.magerova
No mně to dnes trklo při Dominicovi, ten byl mokrej všude.... a ručník skoro nepoužil.... to se mi nelíbí u Rafy, ten si utírá i nohy, to už je fakt hnus... :-/
Reagovat
smazaný uživatel
pak si stejnym rucnikem otre tvar a nakonec ho poda nejake male slecne.. :-))
Reagovat
Kytka
A k tomu si rukama sahá kde všude.
Reagovat
a.magerova
No... mně na tom vadí ten promrhaný čas a úmyslné zdržování a znervózňování soupeře víc než ta hygiena, asi proto, že jsem jako malá našla (tajně) v cennostech mých rodičů tento básnický skvost a dodnes mi utkvěl v paměti... :-))

Proč líbáš ústa rudá jako růže?
Proč nelíbáš prdel, vždyť je to jedna kůže!
Reagovat
smazaný uživatel
:-))) jinak on kazdy v zapase mysli spis na sebe, takze bych to netipla na cilene znervoznovani, spis ziskani casu na vydechnuti, sebeuklidneni.. A me osobne lezou na nervy hyperaci, rtute a spechaci.. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
*MNE osobne, jeeee
Reagovat
a.magerova
Moje odpověď je ... jo a není to nic osobního, prostě terminus technicus.... v tomto časovém intervalu 0:49 - 0:50.... ;-)

https://www.youtube.com/watch?v=wrTGmF5ATJ8&feature=youtu.be&t=29s
Reagovat
FulnekUltras
neni, za boha neni... ;)
Reagovat
a.magerova
A je a je.... :-P
Reagovat
VlS
A na paku pudeš?
Reagovat
a.magerova
Nebyls v noci při sile, že to teď chceš žehlit?! :-P
Reagovat
VlS
To víš, po šichtě .....
Reagovat
smazaný uživatel
uz si to nepametam,ale robil to Rafa aj ked mal 19-20?,mne sa zda akoby to vekom zdokonalil
Reagovat
smazaný uživatel
taky nevim, ale mel paru, predpokladam, ze kvaltoval.. ted si urco potrebuje uz odfrknout.. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
pozrel som si video este z roku 2005 a ano robil,ibaze v tempe,bez zjavneho zdrziavania,preto to asi unikalo pozornosti,vyzeral ako kulturista a mne sa velmi pacil ten jeho piratsky image:)
Reagovat
smazaný uživatel
mne se take libil, ale jak jsem konzerva, povazuji na tenise u muzu ten "bezrukav" za nevkusne laciny az poutovy, mnohem snadneji se vyrovnam i s limeckem.. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
konzerva som asi aj ja,ked mi vadi este aj ten "limecek"
Reagovat
smazaný uživatel
v tom pripade jsi ale velmi mlada konzerva.. Takze vecko? :-))
Reagovat
smazaný uživatel
este aj vecko nemam rad:))))
Reagovat
a.magerova
Jééééžiš, vy jste frně vybíravé... já se spokojím i s tímto... :-P

http://www.out.com/sites/out.com/files/2015/09/04/th_nadal_bold_single-nadal-only2.jpg
Reagovat
smazaný uživatel
ja sa skor podobam na Rogera:)
Reagovat
smazaný uživatel
z big4
Reagovat
a.magerova
I máš takový vkus? :-)))

https://pbs.twimg.com/media/CeXS6t4WsAAF_Jc.jpg
Reagovat
smazaný uživatel
na byciklovanie akurat,kde chodite na tie fotky?,zhanam Camilu Giorgi
Reagovat
a.magerova
Náhoda, prostě člověk hledá něco jiného a narazí na to.... :-))
Reagovat
smazaný uživatel
rada bych napsala - takze klasicky kulaty - jenze ten ma do klasiky jeste dal nez stojacek.. :-)))
Reagovat
a.magerova
Ve Wimbledonu 2008 to už dělal, to vím jistě, ale už nevím v jak velkém rozsahu...
Reagovat
smazaný uživatel
přesně :) na rozdíl od třeba Goerges, která než doservírovala první game proti Halep, tak jsem radši přepnul na někoho jiného :D
Reagovat
janek_da
noo, snad půjde nahoru i Fritz a pak by to mohly být na pomalejších hardech parádní bitvy
Reagovat
spaniel
Fritz je slaby jak caj. Jeste zdaleka neni na urovni jako Dom, Kyrgios, Coric, Kuznetsov, Zverev...kdovi jestli nekdy bude.
Reagovat
janek_da
je o 4 roky mladší. Mi se líbil. Se vypracuje.
Reagovat
spaniel
Ja se schvalne podival na jeden jeho zapas, kdyz mel tu snuru a bida. Nic jsem na nem nevidel. Mozna blby den nebo lepsi souper.
Reagovat
janek_da
mě překvapil na Američana dobrými základními údery. A servis má skvělý, takže zákald tam je.
Reagovat
spaniel
Nesmis ho porovnavat s Isnerem :D
Reagovat
smazaný uživatel
je jen jediny! :-)
Reagovat
janek_da
čtyř-jediný
Reagovat
smazaný uživatel
nerouhejme se.. :-))
Reagovat
smazaný uživatel
a jeste me napadlo - ze ty vubec 1111 nefandis..? :-)
Reagovat
smazaný uživatel
:-))) nedoplnuj! :-)))
Reagovat
janek_da
jj, jsem i hlasoval
Reagovat
janek_da
Však uvidíme. Teď je vysoko díky Houstonu. Tam měl "kliku na los". Že je teď chvilku mimo je v tomhle věku noumáúní.
Reagovat
Davor1
Ja mu tiež dosť verím, za rok môže byť v tridsiatke kľudne...
Reagovat
Davor1
Bohužiaľ, ono to platí v porovnaní s hociktorým amíkom :D snáď až na Socka :-))
Reagovat
smazaný uživatel
mě nejvíc v poslední době zaujal Zverev :))
Reagovat
janek_da
Zverev je už normální hráč širší špičky
Reagovat
janek_da
mě se líbil Zverev už tušim před dvěma lety v Hamburgu. Jenomže on je porád za základní lajnou, s jeho výškou ...
Reagovat
Davor1
Pozeral som v IW zápas Fritz- Tiafoe, a teda Francis na mňa urobil väčší dojem, zatiaľ je vo Fritzovom tieni, ale do budúcna mu verím viac...
Reagovat
spaniel
Ted jeste Gael posle domu spatnou kopii Rogera.
Reagovat
Davor1
:D Myslím, že to je tutovka :-))
Reagovat
Grigor_Murray
Dimi všem vytře zrak :), i když Gael je taky fajn
Reagovat
spaniel
Dimi muze vsem vytrit leda satnu...
Reagovat
Labi
záblesk budoucnosti...
Reagovat
spaniel
Nole odehral 102 bodu na podani, Dom 59...
Reagovat
janek_da
to se pak hraje
Reagovat
Stan_Borowitz
:-)
Reagovat
svetova.dvojka
Djokovič 6 Winnerů a 34 nevynucených chyb, jak to mohl Dominik prohrát, Dominiku srovnej si to příště v hlavě...
Reagovat
Marduch
jj, takový bývá obraz Noleho hry, když na druhé straně cítí minimálně rovnocenného soupeře.. To samé s Wawrinkou na RG, to samé s Nadalem opakovaně v r 2013. Na druhou stranu, pro příště se Djoker na Thiema jistě lépe připraví. Jak jsem tady už psal:), je moc dobře, že na něj Dom vytáhnul to nejlepší dřív než na GS. Nebo snad nevytáhnul?? :)
Reagovat
baggik
Tohle je pěkná blbost, pravda je taková, že i Djokovič je jenom člověk a někdy hraje úplně neuvěřitelně a někdy se i on trápí, akorát u něj i když nemá svůj den tak častokrát stejně vyhraje.
Reagovat
smazaný uživatel
coooo uz, prekonala jsem se alespon ja a divala se na Djokovice.. :-)))
Reagovat
smazaný uživatel
jak se ti koukalo na poslední 14minutový gem? :D
Reagovat
smazaný uživatel
praskala jsem ocekavanim, na kurt chodim vzdycky vyhrat.. :-)))
Reagovat
Kozoroh
No vidíš a nebolelo to :-)))
Reagovat
Nola
Novak to bolo trapenie, Dominik bude velka hviezda, buducnost ma pred sebou
Reagovat
Kozoroh
Žádné trápení, hrál svůj standart. Když je třeba, zapne turbo válec.
Reagovat
Nola
? to myslis vazne? podobny standard predvadzal na AO so Simonom, raz na tento "standard" moze nepekne doplatit
Reagovat
Kozoroh
Zápas se Simonem na AO 16 je úplně jiné kafe, to se s včerejším duelem nedá srovnat.
Já jsem čekal, že No1e se na výhru nad Thiemem zatopí. 15 bp v zápase na dva vítězné dlouho nečelil. Ale 14 z nich odvrátil i díky dobrému podání.
Souhlasím, že výborný výkon to nebyl, ale hrůza rovněž ne. Nemusíš být na No1eho tak přísná
:-)
Reagovat
miledus
22:50 2. set
Djokovic N. (Srb)
1 6 5 0
Thiem D. (Aut)
0 3 5 0
Reagovat
smazaný uživatel
Divím se, že Djokovic ještě nemlátí vzteky raketou, ta neschopnost dotáhnout zápas do konce je u něj nevídaná, škoda, že Dom prošustroval tolik šancí
Reagovat
Marduch
Nediv se, hráli spolu legenda s budoucí legendou.
Reagovat
janek_da
haleluja
Reagovat
janek_da
ech
Reagovat
Davor1
Ach Dom, tie homeruny na brejkbaloch... :/
Reagovat
Marduch
Bojovník jaksepatří.
Reagovat
Grigor_Murray
Jj, Dom hraje úžasné, Djokovic průměr
Reagovat
smazaný uživatel
a palic..
Reagovat
janek_da
palic-pijan?
Reagovat
smazaný uživatel
BP
Reagovat
spaniel
1/14...
Reagovat
Marduch
Aura GS šampiona...
Reagovat
spaniel
To prijde. French Open bude v budoucnu jeho.
Reagovat
smazaný uživatel
jo, tam se na te cihle muze klidne motat jak chroust pred vzletnutim.. ;-)
Reagovat
spaniel
Tam budou ty jeho lifty uplne jinak fungovat. I druhy kick serve. Plus skvely pohyb, fyzicka...
Reagovat
smazaný uživatel
hlavne ta fyzicka, bude to dlouhe.. :-)
Reagovat
Grigor_Murray
Djokovic e v Miami už jen těžko někdo zastaví
Reagovat
spaniel
Kyrgios by mohl... Simon by mohl...
Reagovat
Grigor_Murray
Kyrgios možná, ale Simon? :DDD
Reagovat
spaniel
Grigorku, je videt, ze jeste porad nevis...doufam ze uz si sehnal aspon ten vyplet.
Reagovat
Grigor_Murray
Jj, vypleteno je, ale Simon ho potrápí asi tak jako Berdych v Pekingu 2014 ;)
,
Reagovat
smazaný uživatel
Stačí, když odehraje první 2 sety stejně jako první 2 sety na AO.
Reagovat
spaniel
Simon ho letos potrapil asi nejvic ze vsech. Navic ma formu a hraje se na pomalem hardu ;)
Reagovat
Grigor_Murray
Tak se Djokovic v Austr. jednou špatně vyspal no, to nic neznamená
Reagovat
smazaný uživatel
no já nevim, když ho pokouší i Dominic, na mě teda úplně přesvědčivě nepůsobí
Reagovat
spaniel
Mi prijde, ze kazdy uz mel tak 20 challenge.
Reagovat
spaniel
Nejkomplexnejsi tenista zas uradoval na siti :D Dneska tam snad vse pokazil.
Reagovat
janek_da
ať mi prosím nikdo neříká, že je Nole dobrý na síti a ať se neohání stats na síti.
Reagovat
smazaný uživatel
Dominik hraje dobre, ale je nejaky premotivovany. Skoda te zbrklosti pri jeho servisu
Reagovat
smazaný uživatel
ale to je prece strasne narocne najit spravnou miru tech vsech emoci a je to mlady kluk..
Reagovat
baggik
Potřebuju 2x 6:3, aby mě ta Novakovo trojchyba jetě nemrzela, ale podle mě ji udělal jen kvůli demonstraci síly, která teď přichází
Reagovat
smazaný uživatel
ufff, jeste, ze tak.. :-) Kazdopadne hezka podivana.
Reagovat
spaniel
A ztrata komcentrace vzapeti...
Reagovat
smazaný uživatel
a uz zas ne.. :-(
Reagovat
Labi
Djokovic je borec, ale už to nudí :(
Reagovat
baggik
Hezká podívaná to je, ale, že ty si oddechneš po znovuzískání brejku bych nečekal.
Reagovat
smazaný uživatel
asi mam zpozdeny stream.. :-)))
Reagovat
janek_da
už jsem se bál, že tady bude i rekord v odvrácených BP :-/
Reagovat
spaniel
Konecne!
Reagovat
Grigor_Murray
Boha jeho, to je krásný paradox:D
Reagovat
janek_da
Teď ten nepovedený stopbol podle mě byl ideální na kros 1H BH.
Reagovat
smazaný uživatel
Nechápu, proč Dom stojí při returnu 2. servu tak daleko.
Reagovat
baggik
Co je to kujva za tujnaj, to jsem jeste neviděl, tam se všichni topí a vaří ve vlastní šťávě. To se nedá!
Reagovat
spaniel
Domovi strasne chybi plochy forehand po lajne. Kolikrat si uz otevrel kurt preliftovanym forehandem krizem a nedokaze to vyuzit. Vzdy jen dalsi lift na kriz.
Reagovat
smazaný uživatel
zdrzuje se tim silene..
Reagovat
spaniel
Prichazi tim o spoustu fiftynu a pak mu je ten krizny k nicemu.
Reagovat
Davor1
Presne tak. Našťastie to sú veci, na ktorých sa dá pracovať a dá sa to natrénovať. Veľkým pozitívom je, že napriek mnohým rezervám už dokáže hrať na úrovni top10 a vyhrávať tituly, to je skvelý predpoklad, že keď sa zlepší ešte viac, tak bude vyhrávať najväčšie tituly...
Reagovat
janek_da
jj, má rezervy a přesto hraje vyrovnaně.
Reagovat
Marduch
Kdo vi, jak přesměroval kariéry obou tenistů ten centimentrový out Thiema na BB odhalený až jestřábím okem... ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
taky me to paradne nastvalo, ale byl to out, tak co v nem hledat..
Reagovat
Marduch
cesty osudu..nic víc nic míň ;)
Reagovat
smazaný uživatel
ten si cestu vzdycky najde.. :-))
Reagovat
baggik
Tak na kariéru Djokoviče to nemá vliv, na kariéru Thiema by též mít nemělo.. Jaký vliv asi měl tenkrát ten těsně dobrý míč nebo aut, teď už ani nevím v tom legendárním zápase Jeleny Dementěv se Serenou Williams? To byl prakticky mečbol, tenkrát byla Jelena nejblíž kýženému grandslamu.
Reagovat
baggik
SF Wimbledonu 2009
Reagovat
Grigor_Murray
Ten balkanec má nervy, to je teda něco
Reagovat
spaniel
BP c.8. Bamos
Reagovat
baggik
Ramos dneska nehraje
Reagovat
spaniel
Ja taky nenapsal Ramos...
Reagovat
smazaný uživatel
No to snad neeeee, už to tam mělo konečně padnout :(((
Reagovat
smazaný uživatel
šmarja, tolik brejkbolů a furt nic!
Reagovat
vrabejka
Je zajímavé že Nole nezvládá dobře rozehrané gemy dotáhnout v klidu do konce. Vzdy se muselo jít přes shodu. To ukazuje na jak vysoke úrovni Dominik hraje :)
Reagovat
Nola
Nole hra otrasne
Reagovat
Davor1
jasné :DDD
Reagovat
Davor1
ako nehovorím že hrá nejako extra dobre, ale má proti sebe súpera, akého nemal poriadne dlho a Dom je perfektný.
Reagovat
Nola
nehadam sa, ale Novak z jasnych pozicii zahral auty ako svina
Reagovat
Davor1
Mal tam niekoľko brutálnych UE, ale na big pointoch zase hrá ako vždy, dokonale.
Reagovat
Marduch
Thiem mu nedává moc příležitostí a času dostat se do toho správnýho rytmu.
Reagovat
Nola
to je pravda, ale vyhadzuje sa, Dominik hra paradne
Reagovat
Marduch
no právě, vyhazuješ se, když se do hlavy vkrádá nejistota...:)
Reagovat
spaniel
Vubec. Hraje skvele. Dokonaly percentage tenis.
Reagovat
Kozoroh
Hloupost, hrál to, co potřeboval. Proč by měl oslňovat v OF, když si svůj TOP výkon nechává na finále?
Reagovat
Nola
sledoval si ten zapas live? mne sa jeho vykon absolutne nepacil, kopec UE, kde nehral pod tlakom, DF ako na beziacom pase, smece, hra na sieti, vsetko zle, dnes, vlastne zajtra sa musi zlepsit, tento vykon by zrejme na Toma nestacil
Reagovat
Kozoroh
Podstatné je, že bp odvracel dobrým servisem, fh, bh optimálně fungovaly. I přes problémy neztratil set a na kurtu se tak zbytečně dlouho nezdržoval - 1 h, 49 min.
Reagovat
Grigor_Murray
No to to trvalo, zatím krásný zápas:D
Reagovat
Grigor_Murray
Tak nic no: D
Reagovat
Kytka
No, aby už seděli a zpátky, to se stává velice zřídka.
Reagovat
Davor1
Dom je mladšia verzia Stana. Akurát je výrazne konzistentnejší a zatiaľ nemá vrchol tak vysoko. Ale herne sú strašne podobní, to tvrdím už dlho a som rád, že Dom to potvrdzuje a robí neskutočný progres. Dnes to ešte na Djoka nebude, ale až naberie skúsenosti a rutinu, tak som presvedčený, že to bude práve on, kto bude Noleho sundávať o pár rokov z trónu :-))
Reagovat
smazaný uživatel
tak s tím souhlasím, že Dom je mladší verzí Wawrinky, zvlášť když koukám na jeho jednoručák, tak mě nenapadá jiné srovnání :))
Reagovat
Labi
mně příjde že je to kombinace tzv."od každého něco"....styl podání jako Federer, bekhend jako Stan, tvrdost a agresivita jako DelPo...ještě tu psychiku Djokovice a bude to paráda :D
Reagovat
spaniel
Agresivita jako DelPo? :D Myslis ty 3 forehandy za zapas, kde zbytek jen pinka jak Simon?
Reagovat
Labi
tak samozřejmě z dřívějších dob, když si vzpomenu např. na OH v Londýně, to byla jedním slovem kanonáda :)
Reagovat
spaniel
Ani driv, je to nesmysl, ktery opakuje hodne lidi porad casteji, co pauzuje.
Reagovat
smazaný uživatel
;-)
Reagovat
spaniel
Delpo vrat se, ty jediny zastavis Novaka apod :D
Reagovat
Labi
každý si to asi pamatujem jinak, neříkám že Delpo měl od prvního do posledního míče tvrdé rány ale dokázal přitlačit když potřeboval, zrychlit hru
Reagovat
Grigor_Murray
Jj, na Delpovy forhandove koule nikdy nezapomenu
Reagovat
smazaný uživatel
ja zas na tu i drivejsi BH udrzbu.. :-)
Reagovat
Grigor_Murray
Z BH to nikdy nebyl žádný zázrak no, ale když se řekne Delpo, naskočí mi automaticky jeho dřív skvělý FH
Reagovat
smazaný uživatel
to je zvlastni, kolik lidi oslni jednoduse nabehnuta rana, navic od tak vysokeho chlapa.. :-)
Reagovat
Labi
nechci se ho nějak zastávat, měl svoje mouchy a ne málo a neříkám, že by nějak dramaticky měnil současný tenis kdyby byl zdravý ale přednost v tvrdosti forehandu se mu odepřít nedá :)
Reagovat
smazaný uživatel
ale joo.. :-) pro me byl treba uz ale zajimavejsi se svym FH treba Gonza.
Reagovat
spaniel
Feňa ;)
Reagovat
Labi
tak toho si moc nepamatuju, přeci jen sleduji tenis více někde od roku 2011 :)
Reagovat
Marduch
Souhlas, a vidim tam i trošku Roddicka:) A myslím, že tvoje predikce se uskuteční mnohem dříve.............
Reagovat
Marduch
A podle mě to Djoker už trošku tuší...
Reagovat
smazaný uživatel
a proto dneska vyrábí tolik netypických chyb? ;)
Reagovat
Marduch
jo
Reagovat
janek_da
hm, s tím moc nesouhlasím. Stan dává přímější údery, servis má jinde.
Reagovat
Davor1
To je jasné, nehovorím, že je to presná kópia, Stan hrá viac flat, Dom má hlavne FH preliftovaný, ale ten dôraz v úderoch, skvelý jednoručný BH, podobná postava, a prakticky rovnaká preferencia povrchov...
Reagovat
janek_da
mi ten jeho bh přijde v trajektorii spíš jako obouručák. Od Wawry je to poezie.

Když bych to směl jako nějak porovnat tak Dom x Wawra mi trošku přijde jako Vika x Petra.
Reagovat
Davor1
Máš pravdu :-) Ale nehovorím, že ja ju nemám tiež :D
Ja som to poňal všeobecnejšie, ty si išiel do detailov.
Reagovat
janek_da
je to tak
Reagovat
vrabejka
Dominik na každém Noleho servisu hodně kouše, škoda že ho nezvládl ribrejknout :)
Reagovat
janek_da
eso, nalitý volej - aut. typische
Reagovat
janek_da
opr: smeč, volej
Reagovat
spaniel
Skore zatim neodpovida prubehu. Snad uz Dom srovna.
Reagovat
Roger_Federer
Ale nee..Djoker se zase prohrabe do finale, kde opet predvede nejlepsi tenis a rozdrti soupere..Rutini nuda.
Reagovat
spaniel
Dom je agresivni a ma udery. Ma zbrane na Novaka jako Stan. Jeste mozna uplne nedozral, ale az vse do sebe zapadne, bude jeho postrach.
Reagovat
Roger_Federer
Stim se da souhlasit.;)
Reagovat
woody
Dost tam asi fouká,škoda, trovhu to kazí hru...
Reagovat
smazaný uživatel
snad.. :-)
Reagovat
Labi
záleží co :)...Djokovic nejspíš vyhraje ale po dlouhé době vidím Thiema a panečku to je potenciál :)
Reagovat
smazaný uživatel
tvorit hru a jen nevracet.. :-)
Reagovat
Labi
to ano, snad konečně na obzoru hráč s pohlednou hrou, který by dokázal konkurovat :)
Reagovat
smazaný uživatel
dnes to ale jeste nevydrzi.. :-(
Reagovat
Labi
fyzicky i technicky na to má...horší to už bude se zkušenostmi a psychikou, tam to chce ještě čas
Reagovat
smazaný uživatel
Djoko spáchal už dvě dvojchyby v úvodním gemu?
Reagovat
Marduch
jj
Reagovat
smazaný uživatel
neva,je to 3:0 a dufam ze s rakusakom zatoci po bolsevicku:)
Reagovat
smazaný uživatel
poprvé v kariéře postoupil do čtvrtfinále turnaje Masters 1000.

Ale vystupuje, ako by mal 4 GS :)
Reagovat
smazaný uživatel
Bamos Dominic! :)
Reagovat
brixner
.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak berda super dokončil zápas s Františkem. Ale co dál?chudák zase Djokovič ten kluk má smůlu na los ale holt chce li něco velkého vyhrát musí porazit i Nováka :-) rád bych tomu věřil ale už to nejde tom nepřesvědčil v tomto roce!
Reagovat
smazaný uživatel
tusim, ze mi na to bodne, ale vubec nechapu, jak muze mit sportovec takovehle drzeni tela, celkem neuveritelny..
Reagovat
Fandina
Je to vohnout, třeba Petra má také atypickou postavu coby sportovkyně.
Reagovat
smazaný uživatel
Petru ale skvele narovnal Ivanko. (Ta zraneni brisnich svalu atd. neresim.)
Reagovat
tommr
někde jsem čet, že u Kyrgiose nejde o špatný držení těla, ale o skutečnou deformaci zad - jakýsi malý hrb. Nevím co je na tom pravdy ...
Reagovat
smazaný uživatel
a to je celkem pravdepodobne, tohle by zadny kondicak neprezil..
Reagovat
Lunej..
Nick bezva, gratulka.
Reagovat
smazaný uživatel
jsem trochu fandila AKacku, me Kyrgios nebere.. :-(
Reagovat
Lunej..
Já vím, že ho nemusíš, stejně jako Delpa atd. :)
Reagovat
Kytka
Hrb? To mají staříci a stařeny ještě spíše.
Reagovat
smazaný uživatel
vrozene, nasledek urazu.. taky me napada, ze byl v detstvi pekny tlustoch, docela lapalie a se zady ma problemy opravdu casto..
Reagovat
Marduch
Kyrg jede a jsem zvědavej, jak si s těma dlouhýma projektilama poradí Miloš. Čekám hodně zajímavej zápas, Miloš si pořádně zaběhá a nedivil bych se, kdyby slavil Nick TD.
Reagovat
turista
Berdych je lepší než Gasquet. Pavouk se mu vyčistil. Mohl by to vyhrát. Musel by ovšem porazit Novaka Djokoviče a to je v podstatě mission impossible.
Reagovat
spaniel
Tam je vic hracu, na ktere nema...
Reagovat
lars
Pokud bude mit Tom uspesnost 1. servisu in > 75 % tak bude mit dobrou sanci Jokerovice porazit :)
Reagovat
spaniel
lol
Reagovat
lars
??
Reagovat
Kytka
Těch 75% Měl ve třetím setu a i v prvním, v druhém to byla zase bída. Celkový průměr byl 63%, což je slušné a na Berdycha excelentní. Ale zase měl nižší úspěšnost toho druhého proti obvyklému průměru.
Reagovat
spaniel
Berdych ma slabe podani, chybi mu presnost a rotace. I kdyby prvni trefoval z 90%, tak na nejlepsi nema.
Reagovat
janek_da
ani ta rychlost už není špičková
Reagovat
Marduch
Djokera ani v tom nejvlhčím snu půvabné Ester... Tomova forma není momentálně nic extra a tohle 1/4 finále je IMO pro něj úspěch, resp. reálný cíl pro všechny letošní Masters a GS.
Reagovat
tommr
jj Tomáš nemá proti Djokovicovi skoro žádnou šanci ani když je v optimální formě a do tý má momentálně hodně daleko ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
co resite, stejne bude hrat s Domem.. :-)
Reagovat
tommr
pokud by ale Thiem Djokovice opravdu porazil tak by to znamenalo, že je v neskutečný formě a Tomáše by tudíž nejspíš taky jasně porazil. Tomáš by si tak moc nepomoh a navíc by jeho reputace utrpěla víc protože zatímco prohra s Djokovicem by byla braná jako normální, prohra s Thiemem by se brala jako selhání ... :)
Reagovat
janek_da
jooo
Reagovat
smazaný uživatel
mozno Novaka rozboli oko
Reagovat
smazaný uživatel
ale prdlacky, Berda s nize postavenymi hraci neprohrava.. :-))
Reagovat
smazaný uživatel
jaaaj,pol minuty som rozmyslal nad pointou:)
Reagovat
janek_da
kromě pár vyjimek
Reagovat
Marduch
jj, jen s výjimkou Cuavese, Dolgopolova, Younga, Bolelliho a několika dalších :)
Reagovat
smazaný uživatel
s temi letos vubec nehral, ho klepe jen Kyrgios.. :-))
Reagovat
tommr
a co ten výprask od Raonice? :)
P.S.
Porážku od Kohlschreibera nepočítám ...
Reagovat
janek_da
No, ať to tady ještě rozvášním. Tajnej zdroj se zachoval jako Pythie ke králi Kroissovi.
Na moji otázku, jestli Djoker nebo Dom jenom mávl rukou, že je to přece jasné. V podobných případech pak doplnil jméno, které jsem očekával. Teď jsem očekával jméno "Dom", ale Tajnej zdroj mlčel. Takže co včil!
Reagovat
a.magerova
To se ptáš kyvadla?

Nejdřív mu musíš položit otázku, na kterou znáš odpověď, ať se dozvíš, jak odpovídá ANO a jak NE.... no a pak jestli Tě má rádo, tak bez problému odpoví... ;-)
Reagovat
janek_da
Je to živý tvor. Něco jako ta chobotnice, co předpovídala fotbalové zápasy.
Reagovat
a.magerova
Jakou má procentuální úspěšnost?
Reagovat
janek_da
bych řekl lepší než já, jasně v plusu. ale pozor je to lidsky inteligentní tvor. iqe okolo 80bodů, asi proto se mu tak daří.
Reagovat
Fandina
Mnozí z nás žádají o radu tehdy, když správnou odpověď znají, ale chtějí slyšet něco jiného. - Ball Ivern
Reagovat
Fandina
Berďa hrál s Dominikem v roce 2014, takže se to moc odhadovat nedá, jak to ude teď, protože mezitím se Dominik vypracoval, ale pořád doufám, že Berďa zápas s ním vyhraje. Berďo pojď pojď pojď!
Reagovat
sprchon
Hezky. :D ;)
Reagovat
Nola
Kuznecov zatial celkom drzi krok s Gyrosom
Reagovat
smazaný uživatel
Dolezite bude, aby No1e dnes drzel krok s Dom1n1kem...
...nebot jestli jde o mistni predpoved, tak to vypada na zamraceno, prehanky a mozna i bourky...;)
Reagovat
Nola
nech sa stane co sa ma stat.. Domi je sympaticky mladik
Reagovat
VlS
A máš vo to strah, nebo vo to strah nemáš? Já mám strah, že vo to teda strah nemám.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak hlavne, aby mel Dom1n1k kliku...
...bez te at na ten kurt ani nechodi...;)
Reagovat
brixner
Nech se vostříhat dohola a máš pokoj!
Pak bys v pohodě stíhal i Serenku!
No né?
Reagovat
Kytka
No to bych měla ránu.
Reagovat
janek_da
náhodou mi se ten střih líbí

https://youtu.be/-ZCiHsIfrOg?list=RD-ZCiHsIfrOg&t=38
Reagovat
Kytka
Jo, ale nemám tuhle vizáž, mám poměrně velkou hlavu, na ženskou. To bych byla spíš jako Fantomas. A Serenku stihnu určitě - na nějakém jiném turnaji. Tady už dohrála.
Reagovat
smazaný uživatel
...a co na to Tleskac a Kozoroh1?
Reagovat
Kozoroh
Však všem trollům, haterům a zlým jazykům No11GSe ukáže, zač je toho loket!!
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to je jasna deklarace No11GS...;)
A bude to v Parizi, v Londyne, nebo v New Yorku?;)
Reagovat
Kozoroh
V Paříži budou mít tato slova největší dopad ;))
Reagovat
smazaný uživatel
Ja bych tipl az Londyn nebo NeW York;)
Pariz je schizma...je to hluboko v hlave...
Reagovat
smazaný uživatel
no promiň, ale No11GSe? :D :D zlatej 1111 :D
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to je bez diskuse...;)
Reagovat
smazaný uživatel
Ale opravdu verite, ze ho Dominik porazi?;) Nooo ja nevim....
...v jedine co verim, ze tomu veri Gigin. A to celkem chapu, ale Dominik neni 1111.
Reagovat
sprchon
Budu Doma tlačit. Otázkou je, zda-li to bude stačit. ;)
Reagovat
smazaný uživatel
On ho porazi az na antuce v Parizi;)
Reagovat
Kozoroh
V roce 2020? ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to zase az tak daleko neni;)
Ted na to bude stacit i Tsonga;D)
Reagovat
sprchon
To by bylo hezký. :)
Reagovat
tommr
právě proto že Thiem není jako Isner tak určitou byt malou šanci na zaskočení Djokovice má ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Budu delat, ze tenhle post jsem prehledl...;)
Reagovat
Kozoroh
No co, šikovná hříčka ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Náhodou to vypadá stylově. Snad to Novak někdy v budoucnu nepokazí ziskem 12. GS :p
Reagovat
Kozoroh
12 je skvělé číslo - 12 apoštolů, 12 hodin na ciferníku hodin, 12 měsíců roku. Symbolicky by tohoto čísla měl Novak dosáhnout na RG.
Reagovat
smazaný uživatel
No a trinactka..., co potom?;)
To se muze stat uz letos...i bez Parize;)
Reagovat
smazaný uživatel
když se bude třináctky bát jako kříže, doporučuju se k ní nepřibližovat :P :D
Reagovat
Kozoroh
Spíš se na ní dlouho nebude zdržovat :)
Reagovat
smazaný uživatel
To asi pokazi, ted jen zalezi kde. Podle me by si to nejvic chtel pokazit v Parizi...ale ja tomu neverim...ani letos;)
Reagovat
Kozoroh
Řekněme si na rovinu - ty bys mu RG nedopřál vůbec :-P
Reagovat
smazaný uživatel
Rekneme si to na rovinu...podle me moc chce, je tam velky tlak...co ja na to a co chci...to je asi vedlejsi;)))
Reagovat
smazaný uživatel
Zacina me to proste jen pripominat Lendla a Wimblas...;)
Reagovat
tommr
Kozoroh se už níže vyjádřil a obávám se, že bude mít i tentokrát pravdu ... :)
Reagovat
Miselin
Většina tady píše, jak kdyby byl Nole už ze hry venku. To přišel o ruku nebo o nohu?
Reagovat
Marduch
Jako nevim to jistě, ale prej to dneska skrečne. Prej je to domluvený už vod samýho začátku, ať prej si Tom konečně hrábne na hrnec chápeš.
Reagovat
Kytka
Hahaha.
Reagovat
Kozoroh
Ne, jedinci jako Ptakoslav Kotoul přišli o rozum.
Reagovat
Lina
Možná si myslí, že když není ve hře Nadal, Wawrinka a Murray, tak je automaticky i Novak venku. :D
Reagovat
peggy
Thiem je dobry tenista a doufam,ze se stestim si Berdychem poradi.Nu a vitez Noe.
Reagovat
VlS
A jak to ten Dom udělá, když vyhraje Nole? Že by se s Berďou domluvili na partičku karet?
Reagovat
smazaný uživatel
mne osobne by Noe nevadil.. :-)))
Reagovat
VlS
A myslíš, že by nás na tu archu vzal??
Reagovat
smazaný uživatel
tuty boty re.. :-)
Reagovat
Jabadu
Noe?
Tak to bude mít papež Franta Jednička určitě radost.
Reagovat
tommr
Gasquet vypadal ve druhým a ve třetím setu dlouho o něco lepší než Tomáš, ale poslední dvě hry totálně pokonil a doslova daroval Tomášovi výhru, která se už zdála být hodně nepravděpodobná ... :)
Výhra nad přímým konkurentem v boji o desítku je pro Tomáše neobyčejně cenná hlavně z toho důvodu, že mu zajistí solidní náskok před nejbližšíma pronásledovatelama a dává mu tak slušnou šanci na udržení se v desítce i po antukový sezóně kdy ho čekají další těžký obhajoby ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Desítku má letos jistou, tam moc změn nebude. Raonic, Thiem in, Francouzi out. A možná ještě půjde ven Ferrer, ale nevím kdo místo něj.
Reagovat
Marduch
Přece Kyborgios!
Reagovat
tommr
já bych Tsongu a Gasqueta rozhodně neodepisoval a překvapit by moh i Cilic. Těch 7 hráčů na 7.-13.místě je hodně vyrovnaných a boj o desítku mezi nima bude hodně napínavej ...
Reagovat
Kytka
No, přece jen má Berďa naštěstí trochu náskok. Ten by smáznout nemuseli. Vloni hrál Befrďa touhle dobou fantasticky a byl touhle dobou dokonce asi 2 týdny až devátý. Ještě obhajuje dost bodů do RG, Ale RG a dále, to už byla celkem bída.
Reagovat
tommr
no u Tomáše jde hlavně o to přežít ještě antuku kde z lonska obhajuje finále v Monte Carlu (600), semifinále v Madridu (360) a čtvrtfinále v Římě (180). Pak už to bude mít až do konce roku relativně snadnější ... :)
Reagovat
Kytka
Právě, to jsem myslela. Dnes vyhrál, i když nehrál svůj nejlepší tenis, získal stejně výměn jako Richard, ale ty nejdůležitější balóny byly jeho. Přesto je mi smutno, že něco končí. Teď se udržet v desítce, natož v osmičce bude těžké. Mladí se derou nahoru, ale hlavně, silná čtyřka se rozpadla nebo rozpadá. Ti tam byli dřív jako hráz. Tom při své konstantnosti pokosil to pod sebou a když přece jen někoho ne, tak tam byla ta čtyřka, přes kterou neprošli. To paradoxně drželo 6 let Toma spolehlivě nejen v TOP 10, ale mezi osmičkou, která je důležitá pro nasazování na turnaje. Federrer není to co to bývalo - přirozeně; Rafa se hledá; Murray po narození potomka nic moc nehraje. A dál Ferrer vypadá skoro na odpis, Stan je jak dubnové počasí a Nole to všechno neuhlídá - svoje pozice ale určitě. Celkem pevně se usadil v osmičce Niši, pokud zdraví vydrží. Za Tomem je spousta hráčů, na které neumí, např. Raonic a poslední dobou Kyrgios. A to se ještě může vynořit Karlovič. Pokud by se Tom proppadl někam ke 20. místu, máme po halali. Kluk, který byl 6 let mezi nejlepší osmou, měl lepší dvorce na trénink a další a další výhody s tím spojené, nebude hrát na zapadlém kurtu někde za plotem, kolem kterého se courají lidi a není klid, na který je zvyklý, natož vzít na trénincích zavděk kurtem a časem co zbyde. A empire mu neposune reklamní panýlek tak, jak mu vyhovuje, aby ho to nerušilo. Neb co je dovoleno pánovi, není dovoleno volovi. Tohle byl myslím taky důvod, proč končil Andy Rodick už ve třiceti, ačkoliv se ještě držel na nasazovaném místě na GS. No a kromě něj nemáme nic. V mužském tenisu totálně, v ženském to také nevypadá nejlíp, i když je to nadějnější.
Reagovat
tommr
s tou "velkou čtyřkou" je to dobrej postřeh. Na jednu stranu mu sice bránili v tom, aby uspěl na GS, ale na druhou stranu mu výrazně pomáhali udržet se v top-10 protože si nakřečkovali skoro všechny velký body a pro Tomášovi konkurenty tak bylo těžký něco uhrát ...
Souhlasím i s tím, že momentální situace našich špičkovejch hráčů/hráček není příliš dobrá a výhled v mužský kategorii je velice špatnej. Myslím si, že letošní rok bude kritickej jak pro Tomáše tak pro Petru a pro Lucku. Pokud se jim to podaří nějak ustát a udrží se v top-10 resp. top-20 tak by na podobný úrovni mohli hrát ještě minimálně 2-3 roky. Pokud ale spadnou někam na nenasazovaný místa v žebříčku tak je asi čeká pád do průměru ...
Reagovat
Kytka
Tom není Radek. Mám spíš obavu, že v takovém případě by skončil kariéru. Prostě je zvyklý na svůj komfort, viditelně mu to dělá dobře. Pokud by ho neměl ,nevím, nevím. Radek vlastně takový komfort jako Tom nikdy neměl. Nahoře se nedržel tak dlouho a v TOP 10 byl jen chvilku.I Federrer prohlásil, že pokud by spadnul tak, aby hrál na těch malých dvorcích končí. Prostě tihle kluci jsou takoví. A Ve špičce je Tom 6 let, to je dlouho na to aby se mu to zažralo pod kůži. Pokud by vydělával jen tak na trenéra, no.... při Tomově šetrnosti a asi i nárocích Esterky... asi by hledal něco jiného. A Tom potřebuje na této úrovni přežít do RG. Aby byl v TOP 8 a nenarazil na Noleho, při svém letošním štěstí, v osmifinále.
Reagovat
Kytka
Berďa dneska měl nakonec lepší nervy. Když bylo 6:5, říkala jsem si to snad doservíruje, v tomhle je dobrej. A taky jo.
Reagovat
tommr
jak kdy. Dneska mu to vyšlo nečekaně dobře a to i s velkým přispěním Gasqueta ... :)
Reagovat
Kytka
Pokud vede a má doservírovat zápas, tak to z 96% doservíruje. To vidím. Málokdy ne. V tom se hodně liší od Jirky Veselého. Tam je to teď naopak.
Reagovat
smazaný uživatel
Berdych má obrovskou šanci na velký titul po skoro 11 letech, tohle zahodit by bylo trestuhodné. Thiem je samozřejmě velký talent, jednou bude mnohem lepší než Berdych, ale momentálně je to pořád hráč k poražení a i vzhledem k soupeřům do SF (Goffin) a F (Dzumhur) by to měl Berdych využít.
Reagovat
Kytka
To ale bude muset Thiem nejdřív porazit Noleho. Zatím Thiem ve čtvrtfinále není.
Reagovat
smazaný uživatel
Nole dneska bez šance, už předem prohrál, to je jasná věc ;))
Reagovat
Kozoroh
Ještě ty začínej ;-))
Reagovat
smazaný uživatel
já jsem s tím nezačala, já se pouze vezu :)))
Reagovat
smazaný uživatel
Jsem zvědavý jak si Tomáš povede proti Thiemovi.
Reagovat
kada.tom
Veliká gratulace, výhra nad Gasquetem se rozhodně počítá :-)
V QF souboj s Novakem nebo Domem, tak či tak to bude určitě zajímavej zápas :-)
Reagovat
Kytka
Chtělo by to, aby byl zápas Nole x Thiem taky na 3 sety a tahali se dlouho.
Reagovat
Miselin
Anebo ještě lépe na 5 - vítěznejch. ;-)
Reagovat
Kytka
Zajímavý zápas by to mohl být. Doufám, že ne zase od pěti. Já blbec se ob jednala na čtvrtou ke kadeřnici. Já Tomovi před zápasem nevěřila. Vždycky, když ho odepíšu, překvapí. Měl bych ho takhle odepisovat častěji. No aspoň desítku dnes porazil. Při té bídě poslední dobou.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist