Berdych v Ohiu deklasoval Robreda, Djokovič a Murray museli bojovat, Nadal končí
Ve velkém stylu postoupil nejlepší český tenista Tomáš Berdych do čtvrtfinále prestižního podniku ATP Masters 1000 v americkém Cincinnati. Šestý nasazený Čech ve třetím kole smetl za pouhých padesát minut hry 26. hráče světa Tommyho Robreda ze Španělska.
Berdych předvedl velmi solidní výkon, hrál agresivně a dělal minimum chyb. Za celý zápas čelil jedinému brejkbolu, který bez problému odvrátil. S Robredem, s nímž v minulosti čtyřikrát prohrál a šestkrát jej porazil, ztratil v Ohiu pouze jednu hru a hladce tak postoupil mezi nejlepší osmičku hráčů.
O postup do třetího semifinále si Berdych v Cincinnati zahraje s kvalifikantem Aleksandrem Dolgopolovem. Ukrajinec, jenž v minulých letech v Ohiu nevyhrál ani jedno utkání, dnes v osmifinále zdolal Poláka Jerzyho Janowicze 6-3 3-6 6-4.
Pátý nasazený Stan Wawrinka zdolal ve třetím kole Chorvata Iva Karloviče 6-7 7-6 7-6 a v příštím kole ho čeká souboj se světovou jedničkou Novakem Djokovičem, jenž v Ohiu může zkompletovat sbírku titulů ze všech turnajů kategorie ATP Masters 1000, tzv. Golden Masters, o který usiluje už tři roky.
Djokovič s Wawrinkou na sebe narazí v letošní sezoně už potřetí. První letošní střetnutí vyhrál v semifinále Australian Open Djokovič, ve finále antukového Roland Garros ale uspěl na začátku června Wawrinka a překazil tak Djokovičovi možnost zkompletovat kariérní grandslam.
"Bude to náš první zápas od French Open. Oba budeme chtít vyhrát, takže to bude těžké. Určitě to ale bude skvělý zápas a velká bitva," řekl Djokovič směrem ke střetnutí s Wawrinkou.
Nejvýše nasazený Srb se v Cincinnati na postup mezi nejlepší osmičku hráčů pořádně nadřel. Ve třetím kole měl problémy s Belgičanem Davidem Goffinem, s nímž přitom v předchozích dvou zápasech neztratil ani jeden set.
Úvodní dějství získal poměrem 6-4, ve druhé sadě ale častěji chyboval, čehož dokázal třináctý nasazený Belgičan využít a dvakrát vzal Srbovi podání. Sám na servisu nezaváhal a druhý set získal díky aktivní a přesné hře překvapivě hladce za půl hodiny poměrem 6-2 a srovnal tak stav setů na 1-1.
V rozhodující sadě si Belgičan proti špatně hrajícímu Djokovičovi vypracoval během pár minut nadějné vedení 3-0. Ve čtvrté hře se však vedoucí muž žebříčku ATP nadechl k velkému obratu, pozvedl úroveň své hry, získal šest her v řadě a po hodině a 46 minutách hry nakonec dovedl utkání do vítězného konce 6-4 2-6 6-3.
"Musím říct, že David (Goffin) odehrál skvělé utkání. Hrál opravdu solidní tenis a pokaždé mě donutil zahrát úder navíc, což bylo dost náročné," pochválil Djokovič výkon Belgičana. "Měl jsem v průběhu zápasu krizi, ale dokázal jsem se z toho dostat a to je to hlavní. Jsem rád, že jsem to nakonec zvládnul," dodal Srb.
Murray odvracel mečbol
Na postup mezi nejlepší osmičku hráčů se v Ohiu nadřel kromě Djokoviče také třetí nasazený Andy Murray. Vítěz podniku Masters 1000 v Montrealu z minulého týdne musel dokonce v utkání třetího kola proti Grigoru Dimitrovovi odvracet mečbol.
Šestnáctý nasazený Bulhar získal úvodní dějství poměrem 6-4 a i ve druhé sadě si proti dvojnásobnému grandslamovému šampionovi počínal velmi dobře, když vedl už 4-1. Nadějné vedení ale Dimitrov ve vítězství nepřetavil, ba naopak. V šesté hře druhého setu si poprvé prohrál podání a v osmé hře zaváhal znovu, čímž umožnil Britovi srovnat na 4-4. O vítězi druhého dějství pak rozhodoval až tie-break, v němž uspěl zkušenější Murray a vynutil si tak třetí sadu.
I v té si Bulhar vypracoval vedení - dvakrát Skota brejknul a měl náskok už 5-2, v deváté hře ale znovu zaváhal na podání a v desáté dokonce neproměnil při podání Murrayho mečbol. Od stavu 5-2 prohrál Dimitrov pět her v řadě a po více jak třech hodinách Murraymu podlehl 6-4 6-7 5-7.
"Pokud chcete vyhrát velké turnaje, musíte zvládnout těžké situace. Minulý rok jsem taková utkání dost často pokazil a ztratil jsem spoustu zápasů z téměř vyhrané pozice, ale letos se mi to podařilo změnit a to je pro mě velmi pozitivní," konstatoval Skot. "Jsem rád, že jdu dál."
"Hrál jsem dobře, ale to je všechno, co k tomu můžu říct. Měl jsem hodně příležitostí, ale nedokázal jsem je využít. Je to škoda, protože jsem se cítil opravdu skvěle, ale právě o využívání šancí je celý vrcholový tenis. Mně se to dnes bohužel nepodařilo," řekl po zápase Dimitrov. Murrayho ve čtvrtfinále čeká Francouz Richard Gasquet, který si ve třetím kole poradil s Chorvatem Marinem Čiličem.
Federer ztratil jen dvě hry, Nadal v Ohiu končí
Stejně hladce jako Berdych postoupil do čtvrtfinále také šestinásobný šampion Roger Federer, který v osmifinále smetl za pouhých 54 minut hry dvakrát 6-1 Jihoafričana Kevina Andersona.
"V dnešním utkání jsem se cítil skvěle. Sedělo mi to na returnu i na podání a hrál jsem opravdu dobrý tenis. Je radost takhle hrát, každý den se bohužel nestává, že se cítíte tak dobře, ale mně to dnes fakt sedlo. Už teď se těším na další zápas," komentoval Švýcar, jenž si připsal 23 vítězných úderů a udělal pouze osm nevynucených chyb, Andersonova bilance byla 12-21.
Ve čtvrtfinále vyzve druhého hráče světa Feliciano López. Třiatřicetiletý Španěl si v osmifinále vyšlápl na světovou osmičku Rafaela Nadala, kterého zdolal ve třech setech a mezi nejlepší osmičku hráčů postoupil v Ohiu vůbec poprvé v kariéře.
"Výhra nad Rafou pro mě hodně znamená," řekl po vítězství López. "Když s ním hraju, tak to pro mě není jen tak nějaký zápas. Utkání s ním má pokaždé zvláštní atmosféru a je to něco výjimečného. I dnes to byla velká bitva. On nehrál špatně, ale já jsem dnes hrál asi svůj nejlepší tenis. Cítil jsem se opravdu báječně a jsem šťastný, že jsem postoupil do čtvrtfinále."
"Po celou dobu zápasu jsem se cítil dobře. Hrál jsem v dobrém tempu, dobře jsem trefoval údery, snažil jsem se hrát agresivně, chodit na síť, ale ani to na vítězství nestačilo. Dneska jsem ale hrál proti soupeři, který předvedl famózní výkon. Feliciano odehrál bezpochyby nejlepší zápas, který jsem s ním kdy hrál. Mrzí mě, že jsem prohrál, ale on hrál dnes lépe," řekl na adresu svého krajana Nadal.
S Federerem má López bilanci 0-11. "Už jsme spolu odehráli hodně zápasů, ale tuším, že jsem s ním ještě neprohrál. On je teď ale ve velmi dobré formě, tady porazil Raonice a také Nadala, takže to nebude nic snadného," řekl směrem ke čtvrtfinálovému souboji Federer.
• Dvouhra - osmifinále • |
Berdych (6-ČR) - Robredo (Šp.) 6-0 6-1 |
Dolgopolov (Ukr.) - Janowicz (Pol.) 6-3 3-6 6-4 |
Wawrinka (5-Švýc.) - Karlovič (Chorv.) (2)6-7 7-6(5) 7-6(5) |
Djokovič (1-Srb.) - Goffin (13-Belg.) 6-4 2-6 6-3 |
Gasquet (12-Fra.) - Čilič (7-Chorv.) 7-5 6-3 |
López (Šp.) - Nadal (8-Šp.) 5-7 6-4 7-6(3) |
Murray (3-Brit.) - Dimitrov (16-Bul.) 4-6 7-6(3) 7-5 |
Federer (2-Švýc.) - Anderson (15-JAR) 6-1 6-1 |
Komentáře
Forhend má pravdu, že seš demagog. Vypíchnutá slova jsou toho jasnou ukázkou.
Vytrháváš věci (konkr. finále velkých turnajů) z kontextu. V letošní sezóně Novak vyhrál AO, IW, MO, MC, IO, WCH a prohrál ve finále RG a CO. Z 8 předcházejících velkých turnajů, kterých se letos účastnil, ovládl 6 - úspěšnost 75%. Ale ty finále počítáš od RG se Stanem naprosto účelově, překrouceně, abys moh tvrdit, že No1e nebyl ve finále GS a M1000 úspěšný.
A potom napsal nějaký nick Tornes. Že RF to píše správně, že zohledňuje nebližší turnaje, aby zhodnotil správně jeho aktuální formu. Jestli mu přijde RG turnaj v nebližší době, tak si můžou podat ruku a ničemu se nedivím :D
Racionální argument z vaší strany by byl, že jen jeden z daných turnajů byl na hardu, ale ne, vy tu začnete vytahovat nějaké "zkreslování faktů", protože R_F neřekl zrovna fakta, která se vám líbí.
btw, Kozorohu, nic proti, ale zrovna Forehanda, který fakta zkresluje velmi často, si vzít jako argument, že je někdo demagog...
A btw, nevím jestli píšeš z mobilu nebo jak, ale fakt se to nedá číst. U něčeho si opravdu nejsem jist, jestli jsem to vůbec pochopil tak, jak jsi to myslel.
Nejsem sice fanoušek Djoka, ale ten i když nehraje nijak dobře, profituje z nynější situace, kdy mu není schopen nikdo konkurovat, to že ho občas někdo vyklepne ještě neznamená, že je to pro něj velká konkurence, když většinu největších turnajů vyhrává tím, že top hráči jsou oproti minulosti všichni mimo
a on nemusí téměř nic předvést, když mu stačí vracet a ostatní se vykazí sami.
[ Reagovat ]
21.08.2015 18:24Od: Roger_Federer
Posledni 2 ze 3finale velkych turnaju prohral.
Komentar o ktery tady celou dobu jde.
Vcem vydite ten utok na Djokovice??
Mohly byste mi vysvetlit, co nato neni pravda a je demagogicke:)
Djokovic proste neni stroj a obcas prohraje.
Z poslenich 3 finale 2xprohral.
Souhlas, Nolda se nenechá rozstřílet!
rychlý, nekompromisní tenis, superelastičnost, vedle které Berdych vypadá jako nepohyblivá hromada masa.
Ach Rafo, aaach aaaach :-( Snad mi zase vratis udiv do tvare a usmev na rty ;-)
jeden z nejzábavnějších hráčů na okruhu proti (bohužel) nejnudnějšímu.
a on nemusí téměř nic předvést, když mu stačí vracet a ostatní se vykazí sami.
ale upravil sis to jak se ti to hodilo. to dá taky práci :)
Ale z poslednich 3 finale na Granslemu nebo masters 2x prohral.Jednou z Wawrinkou, podruhe v nedeli z Murrayem.
Moje puvodni myslenka v tomto vlakne byla, ze Nole Stanu valcuje, az se potkaji v semifinale US.open, bouzel pro Novaka opet Stan predvede jeden se svych nadlickych vykonu a klepne ho.
Co jeste v tom chces najit nevim.
Já si tipuji, že nevyhraje Cinci a na UO mu dávám na výhru tak 40 % (dalších 25 % Murray, 15 % Federer, po 5 % Nishikori, Nadal a Wáwra a posledních 5 % dávám na někoho jinýho), tj. osobně považuji za pravděpodobnější, že spíše nevyhraje než že vyhraje (byť mírně).
Ale 4street to vystihol..:)
Každý dobrý "obhajca" musí využívať fakty vo svoj prospech a zároveň neklamať..Ja to beriem..Ale aspoň sa netvárim ako pápež a netvrdím, že to druhí robia a ja som svätý..
Dej si tu pracicku a precti si to vlakno, protoze ja jsem reagoval na nick "MarcelPersch", ktery napsal..precti si.
Mim cilem vubec nebylo nic zastirat.Napsal jsem jenom fakta na poznamku MarcelaPersche, vis ty trdlo??
Nasa diskusia zacina tvojou reakciou na moj smajlik..A ten reaguje na 4street..Takze o com?
Moje reakce byla na nick "MarcelPersch", nick 4Street si asi nedal stejne jako ty praci a neprecetl si vlakno.
No a napsal co napsal, z cehoz ty si mel detinskou radost.
Jenze od zakladu ste to chlapci spatne precetli, nebo vubec.;)
Prosimte o jake zkreslovani faktu presne jde??, kdyz jsem napsal, ze z poslednich 3 finale Nole 2x prohral.??To jsou fakta mily Petre, nic vymysleneho nebo zkresleneho, jako to mivas v oblibe ty!
Staré legendy pomalu odcházejí, ale kolotoč showbusinessu se točí dál, tak je třeba vytvořit podmínky pro to, aby je nahradily nové...
@FeLI: Usted es un montón de imbéciles en TenisPortal
Ustedes están un montón de los imbéciles (spíš by použil "los idio*tas") en TenisPortal.
Ale jinak dobrá reakce: D:-)
Musíme v tom pokračovat. Časem se z tebe možná stane snesitelný člověk. I tvé okolí to ocení.
Je s tebou fakt psina. Škoda, že si to nemůžeš taky užít...
Paire
15/21 21/26
9/6 17/12
7/3 10/15
celkem 31/30 proti 48/53
Gulbis
12/9 21/13
7/12 9/16
4/8 17/18
16/9 16/16
12/3 11/8
8/4 16/29
12/6 17/9
celkem 71/51 proti 109/109
Safin
5/7 12/8
10/8 25/14
celkem 15/15 winnerů proti 37/22 UE
Djokovic
4/4 15/11
26/11 30/24
32/11 35/27
12/7 15/17
11/9 5/4
9/6 3/7
7/4 2/8
6/1 9/9
9/7 6/5
20/15 17/11
celkem 134/73 proti 122/110
Murray
11/6 23/17
19/8 22/14
2/1 7/7
6/3 26/12
6/5 13/7
3/3 3/7
15/7 10/4
1/3 11/13
13/6 10/6
17/1 7/12
celkem 93/43 proti 132/99
Můžeme vidět, že pokud se o někom dá uvažovat, že by měl lepší bh než fh, tak by to rozhodně mohl být Safin (škoda, že nemám víc zápasů), možná Paire (i když zas málo zápasů a vychází mu to nastejno) a s trochou štěstí i Gulbis, naopak Murray i Djokovic mají celkem jednoznačně lepší fh.
Safin
5/7 12/8
10/8 25/14
5/13 14/10
celkem 20/28 winnerů proti 51/32 UE. Čím dál tím lepší pro něj :)
Gasquet
8/9 4/5
6/13 16/18
4/3 6/6
14/11 9/23
6/4 10/15
16/26 33/32
6/4 7/16
4/2 3/5
1/4 7/11
Celkem 65/76 proti 95/131
Poměr FH W/UE = 0,684
Poměr BH W/UE = 0,58
Jinak to trošku berte s rezervou, jedná se o náhodně vybrané zápasy a obzvlášť u Safina jich je třeba fakt málo. Ale na ukázku bych řekl že dobrý ;)
Melo by to jet..stava se mi to z telefonu taky.
Vzhledem k posunu kalendáře už byly všem hráčům odečteny body za lonskej Winston-Salem i když se tam hraje až příští týden ...
Hvězdička * znamená, že hráč postoupil v Cincinnati do čtvrtfinále ...
Čísla v závorce znamenají bodovej náskok nebo ztrátu na Tomáše Berdycha ...
1. Djokovic 14445 (+9125) *
2. Murray 8660 (+3430) *
3. Federer 8245 (+3015) *
4. Nishikori 6385 (+1155)
5. Wawrinka 5710 (+480) *
-----------------------------------
6. Berdych 5230 *
-----------------------------------
7. Ferrer 3695 (-1535)
8. Nadal 3680 (-1550)
9. Cilic 3550 (-1680)
10. Raonic 2880 (-2350)
11. Simon 2730 (-2500)
12. Gasquet 2240 (-2990) *
13. Isner 2235 (-2995)
14. Goffin 2130 (-3100)
15. Anderson 2000 (-3230)
16. Monfils 1850 (-3380)
17. Dimitrov 1735 (-3495)
18. Lopez,F. 1665 (-3565) *
19. Tsonga 1655 (-3575)
20. Thiem 1645 (-3585)
21. Karlovic 1575 (-3565)
...
Teoreticky by se moh dostat na 5.místo, ale k tomu by potřeboval získat titul ...
Jeho náskok na hráče od sedmýho místa níž se zase o něco zvýšil ...
Z ostatních hráčů stojí za zmínku hlavně souboj o druhý místo mezi Federerem a Murraym. Pokud se chce Federer na druhý místo vrátit musí dojít do finále (pokud by Murray vypad už ve čtvrtfinále) nebo získat titul (pokud by Murray vypad až v semifinále)...
F.Lopez se vrátil do první dvacítky a vystrnadil z ní Karlovice ...
Kde je Cico93??
Dostal Thomasinho ban, pokud ano proc?
Likviduje nas pojednom Fandina?
A ještě víme důvod, proč si psal jak dement.
Čas dovolených a blbne web, víc bych za tím zatím neviděla ;-)
Idemo!
Si si tu filozofiu FFF osvojil doslova do písmena :)
So this is how 7am looks like..
z tohodle chlapa prostě nemůžu
https://www.informationsverige.se/Svenska/Samhalle/Samhallsorientering/PublishingImages/prideflagga.jpg
??Du har använt en gammal favorit/länk som inte längre är aktuell.
Den sökmotor du använt har icke-aktuella länkar listade för denna webbplats.
Adressen är felskriven.
G? till webbplatsens startsida??
Takze je jasne, ze tu nekdo zaloval...ze...
Opravdu hnus....
NICMÉMĚ, pauza tomasinhovi prospěje, navážel se do nás, tak to má za to :-)))))
V pripade banu mi to trochu pripomina hru, kdy si banda lidi zavaze oci a co pár minut někoho z bandy odvedou. Ja mel u toho pocit jako pri cekani na popravu.
Oni se jinak tim netrapi...temi BANy...pokud nenapises...maji to na haku...
A jeden tip na zalobnicka by tu byl;D)))
Fandina nas postupne vsecky likviduje.
Uz vsude vidis tu Fandinu;)))
Rafa nehral dobre, bol to však vyrovnaný duel, inak by sa v 3. sete nehral tajbrejk. Nemal však toľko šťastia ako Srb a Andy, ktorí hrali s menej skúsenými hráčmi a nezvládli dobre rozohrané zápasy. Obaja mali namále. V začiatkoch duelov boli oveľa tragickejší ako Rafa. A kto chce toto vyvrátiť, tak duely vôbec nevidel. Momentálne však majú pevnejšie nervy a ustáli to. To je veľká devíza. Rafu táto prehra úplne položí.
Roger má veľkú šancu urobiť dobrý výsledok, lebo kat Rafu väčšinou v ďalšom dueli padne. Tak poďme Roger a roztoč to! Ešteže mám komu i naďalej fandiť.
Kde? Můžeš být konkrétnější?
Práve teraz by šťastia potreboval o kúštik viac, keď mu to nejde. žiaľ, aj ono sa kdesi zatúlalo a cestu k Rafovi nie a nie nájsť.
inak s upratovaním nie je problém, mám na to svojich ľudí. :D
Chce někdo ještě?
Jinak samozřejmě udělat se dá všechno, ještě za dob Djokolandu jsem si nechával dělat trička s nápisem NO1.LE s jeho obrázkem a tak :)))
Ja Ti reknu, az budu mit narozeniny;)))
A ne, vážně o tom diskutovat nechci (čekám příspěvky typu "Tak proč jsi to teda psal?"). Tohle je něco tak jasného, že neminím přitom ztrácet čas s blbečky jako Pe3k, který stejně v životě pravdu neuvidí, nebo když ji uvidí, tak ji nepřizná. Jenom jsem vám chtěl trošku otevřít, je neskutečné, co se vůči Rafovi tady rozjelo. Takže všichni FFF, po přečtení se hluboce nadechněte, napočítejte do 100 a vykašlete se na reakci, stejně by to bylo furt dookola a to, co jsem se tady dočetl po ránu, mi bohatě stačilo.
řiká borec co po každé Murphyho prohře nadává svému oblíbenci do dementů a posilá ho do pitche...hochu tebe tady sleduju už delší čas a chováš se jak rozmazlený děcko a rádoby chytráček
Takže co? Je tedy Nadal dvakrát lepší tenista než Federer, protože tomu odpovídá jejich H2H? Ty faktory, o kterých píšu, jejich vzájemnou bilanci prostě ovlivňují.
Jediný závěr, který jsem vyvodil, je, že Nadal v pro sebe optimálních podmínkách Federera v podstatě vždycky porazí. O tom, jak to je za jiných podmínek jsem nenapsal ani slovo.
Forehend velmi uznava konkretne Samprese, dokonce kdysi psal top3 historie a radil ho pred Fedexe.
Silná myšlienka :)
Já Rafovi nic neberu. 23:10 je úžasná bilance. 9:2 ještě lepší. 12:4 nápodobně (Masters). Na Rogera prostě umí a vždycky uměl. To nikdo nepopírá.
Ale teď pojď do mě a pojď mi vymluvit, že jejich H2H není ovlivněna tím, kdy se setkávali (všimni si, že nic nepíšu o slově "způsobena". Všude používám slovo "ovlivněna"). Do toho roku 13, o kterém jsem mluvil, byla jejich hardová bilance pro Rogera aktivní. Ovlivnění jejich bilance Rogerovým věkem je jasné patrné (byť i jen posledních 5 zápasů (významné je to hlavně proto, že 4 z nich byli na hardu, kde do té doby Roger vedl). Naopak, jak se často píše, že Rafa byl na druhou stranu teenager a že je tedy ovlivněna i tímto, tak toto je holá nepravda. V prvních 7 zápasech byla jejich bilance 6:1 pro Rafu.
Řekni mi, že ta bilance není ovlivněna tím, kolikrát se potkali na hardu, trávě a antuce. To lze ilustrovat jak na Masters, tak na GS. Ze 16 zápasů na Masters se 10x utkali na antuce a 6x na hardu. Předpokládám, že víš, jaký je poměr hardových a antukových Masters? Takřka přesně opačný, než jejich zápasy. To znamená, že se na antuce potkávali takřka 4x častěji, než na hardu. To ti nepřijde jako povšimnutíhodné? (bilance je btw 8:2 a 4:2 (přičemž opět do roku 13 byla "pouze" 2:2).
Ano, je krásné říct 23:10 a 9:2, konec debaty. Ale také je to dost zavádějící a neuznat, že není vše tak zcela jasné, jak vypadá, mi přijde jako naprostý nedostatek kritického uvažování.
A jinak ano, ten zápas jsem si samozřejmě přál, byť jsem se ho i trochu obával. Protože tentokrát by to (na rozdíl od třeba posledních dvou hardových GS nebo většiny jejich antukových zápasů) byl Roger, kdo by měl co ztratit... Ale chtěl jsem ho s stále ho chci. Takový zápas se neomrzí a když už tu není skoro dva roky, tak je to prostě moc dlouho.
Takove kalkulace mohou stvaret jen sileni fans.... sportovec tezko...mozna tak hrac nekde na 689 pozici rankingu...ale to uz je potom spis hnup nez sportovec...takhle bych nepremyslel ani na urovni plackoveho pinkani s kamosema....;)))
Ale u ranni kavy si mne pobavil, to zase jo...;)))
Čistě H2H samozřejmě o GS titulech nerozhoduje, ale když spolu hráči hrajou 11x na GS, z toho snad v 8 nebo 9 případech ve finále, tak to trošku rozhoduje nemyslíš?
Lidi jako jsi ty mám nejraději. Do někoho se strefuješ (přestože jsem napsal čistou pravdu) a sám napíšeš totální sračku: hrac nekde na 689 pozici rankingu...ale to uz je potom spis hnup nez sportovec. Takže hráč, který je 689 na světě je hňup a ne sportovec? Kamaráde hňup si ty. Nikdo kdo tady chodí není lepší než 689 na světě a jen k vůli tomu asi všichni nejsou hňupi, že? Sám se i diot...Takovou sračku napsat to už fakt moc.
Btw. nechápu kde žijete, ale v 11:38 máš ještě ráno? Podobně jako Vlk ten má ráno v 10:38, věru zajímaví lidé fandí tenisu...
...tak furt lepsi nez cholericcti prispivatele, kteri misto reakce (a jeste nechapou psany text) castuji druheho spis jen vulgarismy...bohuzel se asi na vic nezmuzou...
...no ale i takovi fandi tenisu...a je to asi treba akceptovat;)
Mame novou dobu;)
...krom toho, Tva reakce ukazala jen tvou uroven...;)
Vysvetlovat Ti to nebudu...podle mne zbytecne;)
Tva prezentace hovori za vse;)
A zápas mých miláčků (Roger vs Feliciáno) si už ujít nenechám ;-)
Kdy zas někam vyletíme?
Nesnáším, když mám v revíru škodnou !!! ;-)
S tim jsem teda vubec nepocitala. Zlobim se na nej!!! Co tam delal proboha :-(
Ovšem paradoxem je, že v roce 2013 v nejhorší Rogerove sezóně spolu hrály snad 4-5x...
Letos se k němu Rafa nedostal ani jednou.
Jenom to dokresluje, jak spatne na tom Rafa opravdu je.
Jeho pád je šilený.
V podstatě jejich H2H říká jen to, že Rafa v pro něj optimálních podmínkách dokázal Rogera v pro něj nejhorších podmínkách skoro vždy porazit.
Rafa má těch zbraní daleko míň, vlastně jen dvě. Když to šlape, jsou ve své kombinaci smrtící pro všechny hráče na okruhu. Ale když ne, nemá v podstatě co nabídnout a prohrává i s průměrnými soupeři.
Ľudia neberte sa tak vážne, preboha...:)
Arcibiskup sekty haterů zní daleko líp. V podstatě je to významná funkce.
Apropos sekta?..Nadalovcov je tu tak možno 3-4ks, z toho dvaja prispievajú ojedinele..S Amputkou napriklad v mnohych veciach so sebou nesuhlasime a verejne to prezentujeme..Kdežto vaše stádo je jednotné..Pozri sa, co tu dnes predvádza Petrik..Nikto z vasich proti tomu nevystupil, to sa v sekte proste nerobí, jedna línia je povinná :)
Tom, bolo ti to treba?..:)
Kdy nekdo z Arcibiskupovi strany (to se me libi, budu to poizivat), umravnil Kadleca, Barneyho..proc bych se mel teda vyjadrovat k Pe3kovi, ikdyz nesouhlasim co kolikrat mele.
Ale z toho si nič nerob, to je úplne prirodzené..Tá zaslepenosť, to je charakteristická črta vášho združenia, takže v podstate si si tou nevedomosťou len obhájil svoju pozíciu čestného občana FFF..
Máš o Forehandovi nějaké intimní info ? :-))))
NICMÉNĚk máš pravdu, Forehand píše o Rogerově zápasu už ve chvíli, kdy si ještě Roger třese rukou se soupeřem u sítě a uvede to slovy, zápas jsem neviděl, ale Roger dělal to a to špatně....
Alebo ďalší A.magorizmus?
Lenže ty nepíses, ze reagujem na zápas Federera bezprostredne po zápase, co je pravda..Pises, ze reagujem na obsah zápasu (co Roger robil spatne), bez toho, aby som ho videl a to je šialená hlúpost..Ak medzitým nevidis rozdiel, musis sa znova zamysliet a tentokrat hlbsie.
Výsledok zápasu komentovat možem, bez ohladu na to, ci zápas vidim/nevidim..A to som urobil..Ale samotný zápas bez sledovania asi logicky nie a tu proste kecáš a nepriznáš to..
Akorad se tito stadecko letos rozuteklo.
+rafaeoli a jeho 15 nicku slo do haje.
Se spoustou urazek na adresu Nadala tady nesouhlasim.!Ale precti si diskuze z let 2012-13..
Jak pusu vis, rypani je v pohodě.
Ovšem úmyslného zkreslování faktu a statistik, demagogie.uz ne.
Picu, před týdnem jsem koupil nový mobil a furt zapomínám vypínat ten opravavovac textu.Hazi to slova jak chce.Jak na to zapomenu poslu nesmysly:).
Už jsem začal zkoumat, kolik by stálo zařídit, aby Jack Sock vyhrál USO. Když se tedy v dnešním světě dá údajně všechno koupit. Ale musí nám Forehand veřejně slíbit, že dá na tvítr selfí s tím plakátem Federera v ložnici, jestli to vyjde.
V poslední době se uchyluje k nepravdam , mystifikaci a úmyslného demagogii, spoléhá nato, že si spoustu ctejicich:) neověří fakta a čísla minulosti..
Ale jak pravil ten, jehož iniciály jsou stejné jako u Jiřího Krampola - nesuďme, abychom nebyli souzeni...
Federer Andersonovi nedal šanci, byť mu to Kevin moc neztížil. Krásné bylo porovnání plochosti úderů s předchozími zápasy (Nadal-Lopez a hlavně Díma-Murray).
Nadal se opět, letos snad potřetí (?), nedostal přes poslední zápas k Federerovi... Pak se divte, že je jejich bilance jaká je, když ve svém nejhorším roce hraje Fedex s Nadalem 4x, ale v jeho nejhorším ani jednou :)
Jinak já teda nesouhlasím s tím, že by Lopez hrál hrozně. Měl tam některé katastrofální úseky a odevzdané gamy, ale obecně mi přišlo, že hrál celkem dobře.
https://www.youtube.com/watch?v=GD66nwAXvIQ
https://www.youtube.com/watch?v=8c9gPE7GdSo
diky vsem a peknou noc vam preji....no spis pekny rano;)))
@andy_murray that was impressive! #Fight #Wheels #Heart #Muzza
Jamie Murray ?@jamie_murray 3m3 minutes ago
#RefuseToLose @andy_murray What a comeback. Amazing tennis from both players. #Cincinnati
VAMOS! Neskutečné, většinu zápasu byl na přesdržku, ale doservíroval to pěkně. Grigor hrál výborně až na ty závěry setů, fakt jsem se divil, jak skvěle hraje, zasloužil si vyhrát, ale podělal to. Andy zaslouží obdiv za to, že nesložil zbraně a takhle parádně to otočil. Klobouček.
Len tak ďalej Grigor !!
A už som aj prišiel nato, čím to je. Konečne sa zbavil Sharapky, lepší dôvod tam fakt nevidím :D
....takze to chce jinou holcinu;D)
a je z toho brejk;)))
Ja si myslim, ze to bude narocna koncovka z ovou stran;)))
Andy na servu;D) Clovece tohle neuvidis na zadnem turnaji...pouze u mne na tenisovym placku;))) Toz tak mu to litalo mimo ty servy, neuveritelny...
Andy muze jen dekovat...
Ale ja jeste verim, ze to Andy stahne;)
Opravdu neuveritelne, ale treba dost podekovat Grigorovi...pustil zpet do hry...
ale pro zapas jen dobre...druha pulka setu byla koukatelna...a konecne paradni vymeny, ktere jsem od zapasu cekal;)
pohyb lepsi a hned byly z toho pekny vymeny;)
...ten vypada ted mentalne dost dole...
Skoda pro zapas...
...no jo, ale tohle Grigor proste.
To byl jeden z mych opernych bodu tady...;(
Obecne mne je to fuk, ale spis preji Andymu...ikdyz spis ho muzu na travicce;)
Tezka sichta na sledovani;D)
Temi km. auty na servu v prvnim gemu mne Andy faaakt dost pobavil;)
Ten je schopny zmrvit i nezmrvitelne;)))
http://www.bet365.com/extra/extra.aspx?contentpath=livestreaming,streaming
Alebo vyskúšaj livescorehunter, ale ten seká miestami..
livescorehunter prd, tam kliknu na Andyho a všude Rafa.
Na jednom zaručeně jede Andy, ale zase kvalita streamu na pováženou.
Je zajímavý, že Robreda smet v podobným stylu i v jejich posledním vzájemným zápase, kterej se hrál shodou okolností taky v Cincinnati. Robredovi to zřejmě v Cincinnati moc nesvědčí ...
Allez Richard !!
Riša prekonal tú minuloročnú krízu a od začiatku sezóny sa kontinualne zlepšuje, nemyslím si, že to bude predovšetkým Bruguerova zásluha, ten bol s ním aj celý minulý rok a hral strašne, ešte pred ich spoluprácou dokázal hrať podobne dobre, ako teraz. Podľa mňa sa skôr konečne dostal do psychickej pohody, verí si a navyše drží zdravý, ten jeho súčasný BH mi príde ešte lepší, ako Wawrinkov...
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele