Berdych v Paříži vydřel postup ve třech setech, Rosol nestačil na Nadala

4. 11. 2015, 18:18
Aktuality 365
ATP PAŘÍŽ - Tomáš Berdych vstoupil do turnaje Masters 1000 v Paříži vydřenou třísetovou výhrou nad domácím Edouardem Rogerem-Vasselinem a postoupil do osmifinále, v němž ho čeká další Francou Tsonga. Před druhé kolo se naopak nedostal Lukáš Rosol, který utrpěl svou dosud nejrychlejší porážku s Rafaelem Nadalem.
Tomáš Berdych

Tomáš Berdych měl možnost se v Paříži rozehrát ve čtyřhře, ve které s Radkem Štěpánkem vyhráli už dva zápasy. Do dvouhry vstoupil dnes a domácí Edouard Roger-Vasselin ho na kurtu trápil dvě a čtvrt hodiny, po nichž český favorit zvítězil 6-3 4-6 7-5 a vyhrál tak i třetí vzájemný zápas. 

Pátý nasazený Berdych, jenž ve francouzské metropoli v roce 2005 získal svůj dosud nejcennější titul letos obhajuje semifinále, vstoupil do utkání s aktuálně až 149. hráčem světového žebříčku ztrátou podání. První set dokázal i přesto získat, ale klid do jeho hry to nevneslo.

V druhé sadě český tenista nepotvrdil brejk na 4-3 a vinou tří ztracených servisů dějství prohrál. Zápas ale nakonec dokázal vyhrát. V rozhodujícím dějství Berdych odvrátil za stavu 2-3 brejkbol, v jedenáctém gamu využil svou jedinou šanci na brejk a vzápěti proměnil hned svůj první mečbol. V duelu předvedl 46 winnerů, ale také 48 nevynucených chyb.

Berdych vyhrál pátý zápas po sobě poté, co před dvěma týdny triumfoval ve Stockholmu. O postup do čtvrtfinále bude hrát v duelu dvou bývalých šampionů s domácím Jo-Wilfriedem Tsongou, s nímž vede ve vzájemné bilanci 7-4. Francouzský tenista dnes porazil snadno 6-2 6-2 neškodného Španěla Roberta Bautistu, kterého přestřílel na vítězné údey 26-5.

Druhý český zástupce Lukáš Rosol nezopakoval v duelu s Rafaelem Nadalem výkon z předchozího vzájemného utkání a s turnajem se ve 2. kole rozloučil. Španělskému soupeři, kterého minulý týden potrápil v Basileji, podlehl dvakrát 2-6.

 

Třicetiletý Rosol byl před týdnem ve Švýcarsku v utkání s bývalou světovou jedničkou dva míčky od vítězství, když za stavu 6-1 a 5-4 podával, nakonec ale ve třech setech prohrál. Nyní ale na Španěla vůbec nestačil. Na rozdíl od předchozích čtyř vzájemných zápasů, které byly vždy velmi vyrovnané, tentokrát Nadal slavil postup do osmifinále po pouhých 61 minutách hry.

• ATP MASTERS 1000 PAŘÍŽ •
Francie, tv. povrch / hala, 3.288.350 eur
středeční výsledky (04. 11. 2015)
• Dvouhra - 2. kolo •
Berdych (5-ČR) - Roger-Vasselin (Fr.) 6:3, 4:6, 7:5
Nadal (7-Šp.) - Rosol (ČR) 6:2, 6:2
Murray (2-Brit.) - Čorič (Chorv.) 6:1, 6:2
Federer (3-Švýc.) - Seppi (It.) 6:1, 6:1
Nišikori (6-Jap.) - Chardy (Fr.) 7:6 (7:4), 6:7 (6:8), 6:1
Tsonga (9-Fr.) - Bautista (Šp.) 6:2, 6:2
Gasquet (10-Fr.) - Mayer (Arg.) 6:2, 7:5
Dimitrov (Bulh.) - Čilič (12-Chorv.) 7:6 (7:3), 7:6 (7:2)
Isner (13-USA) - Bedene (Brit.) 6:3, 7:6 (7:3)
Troicki (Srb.) - F. López (15-Šp.) 6:7 (7:9), 7:5, 6:4
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

365
Přidat komentář
smazaný uživatel
Text příspěvku obsahoval závadný obsah a byl redakcí vymazán.
Reagovat
mahycek
Nebyl zdravej, aspoň se do Masters vyleží. Ani mu to tolik nevadilo. Když máš teplotu, to je těžký a Isner nechyboval, měl den D !! Jako Koudelka, v Jáchyme hoď ho do stroje.
Reagovat
Mayo
tento Paríž je aj tak o ničom
Reagovat
smazaný uživatel
A co bys chtel vic, vzdyt je tu kompletni spicka...
Reagovat
smazaný uživatel
Závěr sezóny, někteří hráči unavení, špička se šetří před TM... taky bych to určitě neoznačil za nejprestižnější z tisícovek :)
Reagovat
smazaný uživatel
v minulosti tento turnaj někteří ošulili, když už měli TM jistý, teď už je kompletní obsazení Londýna jasné a stejně tu všici hrajou, tak jak o ničem?
Reagovat
smazaný uživatel
Tak preci jen jde o titul a dalsi rekord pro Novaka,teda vyrovnani, a taky o body, treba pro Rafu...no a v neposledni rade o prachy, ze. Taky se ukaze pripadna forma ci neforma pred TM. I kdyz je fakt, ze naplno se to ukaze az tam.
Reagovat
smazaný uživatel
únava může být znát, ale přeci jen je to pro top hráče generálka na Turnaj mistrů, vypouštět by to neměli, momentálně je to spíš o tom, jestli se najde někdo, kdo zastaví Gumoviče :D
Reagovat
smazaný uživatel
Jj :-) tak snad ted budes fandit Rafanovi, treba se mu podari zazrak a zastavi ho. Djoko dnes jak na drogach :-D
Reagovat
smazaný uživatel
na můj vkus už mu fandím nějak moc poslední dobou, jenže co mi zbývá, když už tam nemám skoro nikoho :D Džoukoviče na drogách jsem neviděla, ale stejně si nemyslím, že by ho tu Rafa porazil :P
Reagovat
smazaný uživatel
Asi tak nemocného nebyl když to dotahnul do třetího a ještě do tajbrejku:-)isner byl prostě lepší a král padl to je celé!!!
Reagovat
Lina
I když škoda, raději být nemocný nyní než na TM. Šup do postele a v Londýně to rozjet na plný plyn až do finále.

A taky má kada.cz aspoň předčasné vánoce. :)
Reagovat
steve79
Isner si vitezstvi zaslouzil. Roger letosni tisicovky jak na houpacce. Propadaky v madridu, sanghaji a ted v Parizi.
Reagovat
smazaný uživatel
Hm, tak John byl dneska opravdu velký :)
Gratulace.

https://vimeo.com/7004383
Reagovat
Mayo
tak nakoniec to Roger prehral, to je v prdeli
Reagovat
smazaný uživatel
Jej, tak to byl těžkej kalibr, velká škoda, tak to vypadalo dobře a je hotovo, Jenda na chůdách ho umlátil, nejhorší byl ale dle mého první set, to byl Roger mimo, až dokud nedostal pilulku, pak se zdálo, že to zabralo a ve třetím už měl zase problém dotahovat a skoro po každém gemu to bylo velké uff, tiebreak rozhodl jeden minibreak a pak už to Roger nestihl zvrátit, no tak dnes mi padli dva koníci, tak nevím, jestli na někoho ještě budu koukat :( Rogerovi přeju rychlé uzdravení a vyladění formy na Londýn :))
Reagovat
Roger_Federer
Asi ty hrabe kvetly...;)
Reagovat
smazaný uživatel
;D)))
Uz jsem ti to chtel napsat pod hlavni clanek, at si zkontrolujes ty hrabe;D)))
Reagovat
smazaný uživatel
Když se daří...
Reagovat
slacker
Ocekavam slet/sabat nadalovskych supu
Reagovat
babolat.cz
prostě ten povrch je pomalej...:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ako ho Izzy otcovsky poklepal po ramene po zápase :)

Grats Izzymu, veľké víťazstvo..Najma v prvom sete hral úžasne...Federer po prepadáku v Šangaji zopakoval podobný výsledok aj na ďalšom Masters.
Reagovat
smazaný uživatel
Bravo, Johnny. A teď ten směšný turnaj vyhraj :)
Reagovat
babolat.cz
teď už je směšný, chápu...
Reagovat
smazaný uživatel
Ja myslela, ze wave je Nadalovec...
Reagovat
smazaný uživatel
Já taky...
Reagovat
Lunej..
připadá mi, že má raketa halušky a v každým, kromě sebe, vidí hatera Rafy :D
Reagovat
pockerface
Kurňa to je blbý. Tak Roger to zase nedokázal otočit, od května nevyhrál zápas ve kterém prohrál 1.set. Přeji Rogerovi ať se rychle dostane z virózy a na TM to zase rozjede.
Reagovat
panzer.dragon
škoda, nejde neuznat Isnerovi kvality, žádný ořezávátko to neni
Reagovat
Herbert_Hoover
BIG JOHN pěkné pěkné, gratulace :))
Reagovat
anajka
Škoda, ale pre mňa je dôležité, aby bol Roger v plnej sile v Londýne.
Reagovat
pockerface
Souhlas. Od té doby co si vzal prášek hrál lépe, ale bylo vidět, že není ve své kůži.
Reagovat
Denis92
Roger dva hrozne TB, celkovo opat slaby vykon. Jeho hra po USO isla vyrazne dole. Dufam, ze na TM sa vzchopi.
Reagovat
smazaný uživatel
Jo je to tak. Jakoby ty 2 prohrane final GS mu vzali motivaci a chut do tenisu. Dnes bylo videt jak ho to nebavi
Reagovat
smazaný uživatel
Kdyz je clovek nemocnej, tak ho nebavi nic.
Reagovat
kada.tom
To Federer čumí, jak to John umí :-))
Krááááásně John umlčel to pařížský stádo ovcí :-D
Reagovat
babolat.cz
IZZZZYYYY
Reagovat
babolat.cz
kdo tady psal, že vyhraje ve dvou tiebreakcích
Reagovat
smazaný uživatel
Fuuuha, tak to je mazec
Reagovat
pockerface
Ach jo, já se těšil na zápas s Davidem, no jo no. Tak snad se Roger do TM pořádně uzdraví.
Reagovat
pockerface
Ty vago, takže to vypadá, že to dopadne jako v 1.setu. Roger tu špatnou bilanci s otáčením zápasů asi dnes nepřeruší. Ale Roger ještě se pokus to urvat.
Reagovat
mahycek
Rogerovi viditelně není dobře, nezvykle se i potí .
Reagovat
pockerface
Má teplotu, viroza je sviňa :-)
Reagovat
pockerface
Uf, tak rozhodne, kdo bude mít větší štěstí v TB. Doufám, že tentokrát to urve Roger. Poooooojď!
Reagovat
smazaný uživatel
Tak tohle je hodně špatný :( Rogere, vyhrabej se z toho hnoje, no taaaak, urvi to v TB!!!
Reagovat
kada.tom
TB je jistotka :-)
ale já doufám, že se John hecne ještě před ním :-)
Reagovat
pockerface
Ježiš Rogere, teď si to musíš uhrát. Když už dneska nejsi ve své kůži, tak to urvi bojovností. Come on!!
Reagovat
pockerface
Komentátor na Nova Sport říkal, že Roger od května 2015 v zápase ve kterém Roger prohrál 1.set, tak prohrál celý zápas. Já věřím, že tuto nepříznivou statistiku dnes Roger zlomí.
Reagovat
mahycek
Jak mu nevezme Roger servis teď v setu, tak ve zkrácené hře dnes prohraje. Isner má snad den D !!! Nebo den roku. Co říkáte ??
Reagovat
pockerface
jj, mám o Rogera obavy, pokud to půjde TB. Jak píšu výše, od května Roger nevyhrál zápas, ve kterém prohrál 1.set. Tak uvidíme jestli to dnes dokáže otočit, ale nevím, nevím.
Reagovat
pockerface
Aha, tak Grigor už dohrál. Taky ten zápas nedotáhl, doufám, že alespoň Roger to překlopí na svojí stranu.
Reagovat
pockerface
Hlavně ne TB. Ten brejk pro Rogera tam ve 3.setu pořád visí dost nízko, jen ho trefit. Už je na čase, aby Roger přebral nadobro otěže.
Reagovat
smazaný uživatel
Gríša odvrací dva mečboly, ten to zas koní, pěkný drama na obou frontách
Reagovat
pockerface
Nevím co dřív sledovat :-)
Reagovat
smazaný uživatel
taky no, měla jsem dva streamy vedle sebe, teď už jen jeden, cesty mých chlapců se bohužel rozcházejí, škoda, Ferru je těžký soupeř :( tak aspoň Roger až to dotáhne do vítězného konce, come on! :))
Reagovat
MartinPa
John na tom hřišti z vrchu vypadá jak taťka hrající se svým malým synkem :-) navíc se mi zdá podle grimas, že má nohy v čoudu :-(
Reagovat
smazaný uživatel
nezlomil si chůdy? ;) :D
Reagovat
pockerface
Tak Roger ubojoval 2.set. Doufám, že brejkne Johna i ve 3.setu. Vypadá to na virozu, prý už včera na tiskovce po zápase se Seppim vypadal nemocně. Snad i hraje se zvýšenou teplotou, proto asi ten prášek. Evidentně zabral, Roger už působí o trochu lépe.
Reagovat
smazaný uživatel
achjo, ještě to zas :(
Reagovat
Fandina
Roger brejk Gríša brejk, tak držte kluci!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Ajaj, co je Rogerovi? Nejak kulha... Djoko je komedie stara, zas dela heeerecku a dal bude valcovat, to uz zname tuhle hru.
Reagovat
smazaný uživatel
to se pak podívám na tu hééérečku :D ;) Roger sezobnul prášek a už snad začne otáčet, dneska to je bída po včerejší exhibici, a Roger brejkuje hned po Grigorovi, tak pojďte kluci, chci vás vidět zítra :)
Reagovat
kada.tom
krásná čtyři esa od Johna :-)
nesmí se nechat rozhodit tím ošetřováním ...
Reagovat
Roger_Federer
Pukni vzteky Kadlec..;)
Reagovat
anajka
Roger a ošetrovanie? Tabletka?
Reagovat
smazaný uživatel
asi, nepostřehl to někdo? zaslechla jsem něco o prášku na žaludek nebo bolest hlavy, no pěkný teda, já jsem teď taky pod práškama :/
Reagovat
Mayo
Roger otočí.
Reagovat
smazaný uživatel
Isner skvěle jediné agresívní hrou ho může zdolat.vůbec bych se nezlobil Roger už má úspěchů až až. Takže johne jedeeeem
Reagovat
smazaný uživatel
Roger se nechává ošetřovat :((
Reagovat
smazaný uživatel
Roger včera zaválel a dneska je levej jak šavle, to je na pytel, bekhend tam nepadá, Isner na síti úspěšnější, tak co to je tohle? Zaber kurňa, nebo jdu radši fandit Gríšovi, ten to teď taky potřebuje ://
Reagovat
kada.tom
Výborně! Teď hlavně trpělivost na servise a zabrat, když to bude potřeba! To by bylo, aby John zase po čase arognatního Švýcara neporazil :-)
Reagovat
Pe3k
Rožér omg. Jdu raději čumět na Antmana :(
Reagovat
smazaný uživatel
Skoro sme ti to uverili.
Reagovat
Pe3k
Vykáš si jo? U vás v táboře, je ta schizofrenie asi normál :D
Reagovat
smazaný uživatel
Aký bol Antman?..
Reagovat
Pe3k
Zatím je to fuckt sranda :)
Reagovat
Fandina
Ježiš, Roger přišel o set a Gríša o podání ve druhém setu.
Reagovat
smazaný uživatel
Už jsem myslela, že Féďu nestihnu, ani když poletim domů ze školy rychlostí blesku, nakonec si můžu hodit nohy nahoru a v klidu sledovat jak Rogera, tak Dimiho, bezva :D Tak do toho, kluci moji, ať si můžete zahrát spolu :))
Reagovat
Pe3k
Dimi v polovině prvního setu už zahrát dva hot shoty.
Snad se bude Rogerovi dařit na returnu a servisu :)
Reagovat
smazaný uživatel
koukala jsem, jak krásně vrátil ten Dejvův dropshot na lajnu :)) začíná se mě fakt pozdávat úroveň jeho hry, konečně to s ním jde nahoru, bylo by super, kdyby si na posledním podniku v sezoně zahráli s Féďou čtvrtfinále :)) Ferru zatím vypadá typicky houževnatě, ale co ten Samuraj tam zas dělal? Takhle za něj bude muset v Londýně někdo zaskočit a ten někdo bude s největší pravděpodobností Richard :D
Reagovat
Pe3k
Má z Grigora dojem, že jde pomalu nahoru. Už aby to bylo...Ale s Davidem to bude mít dneska těžké. Kei byl v prvním setu lepší, měl 7 breakbolů, které nedal a pak to prohrál v tieabreaku. V druhém setu vzdal pro zranění. Ale myslím, že se dá do kupy a na world tour final bude ready.
Reagovat
smazaný uživatel
už aby to bylo, přesně, vyslechla jsem si jeho poslední rozhovory a věřím tomu, že příští rok bude mnohem lepší :) Ferru zrovna nevypadá na to, že měl nějaký zranění, bude to mít těžký rozhodně, ale aspoň se na to dá dívat :) Nišiho hrozně ráda sleduju, ale on je fakt jak křehká květinka, nevím sice důvod, proč skrečoval, ale je možný, že v Londýně odstoupí, myslím si to :(
Reagovat
smazaný uživatel
Já spíše čekám co na TM předvede Andy. Počítám, že v prvním zápase se 3x chytí za kotník, pak odstoupí pro zranění a za dva dny bude trénovat na antuce v Belgii :D
Reagovat
Pe3k
No taky jsem zvědavý, jak to vyřeší...Každopádně Belgičany by měl porazit i bez treningu na antuce...
Reagovat
smazaný uživatel
jo no, na to jsem taky zvědavá, aby se pak nakonec neuvolnili dvě místečka pro Frantíky :D koukám Roger se včera moc předváděl a dnes má co dělat s Izzym :/ a Dimi mezitím skvělý tiebreak, snad to už nezvorá, poslední dobou se nějak roztrhl pytel se znaky WTA :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Tak on se s Isnerem vždy pral. Isner je celkem komplexní hráč i Nole s ním hraje buď TB, nebo 7:5. Chodí mu strašně servis, je těžké ho brejknout.
Reagovat
smazaný uživatel
vím, že říkal, že nejtěžší je return proti Izzymu, ale měla jsem dojem, že s ním dokázal hrát v poslední době třeba i 6:3 a ono ne, překvapilo mě, že se od OH 2012 potkali jen jednou a bylo to těsný, to se mi asi motá s někým jiným :/ tak makaj, Rogi, dyť to na velký servismany umíš :)
Reagovat
Mayo
Roger to na servismanov vie, sem tam príde takéto dačo ale aj tak si myslím, že to otočí. S 1zzym prehral iba raz, neprehrali s ním z tej štvorky Andy a ako inak El Matador.
Reagovat
smazaný uživatel
Zaujímavé...Mainstreamové názory sú také, že Rafa to na servismanov nevie..a pritom to má 6:0 s Izzym a 5:0 s Ivom.
Reagovat
Mayo
Presne tak :D s Andersonom tiež neviem či prehral
Reagovat
smazaný uživatel
Neprehral, ale tam je to len 2:0...

Výnimkou je samozrejme Wimbledon, Brown, Kyrgios i Rosol možu byť považovaní za tento typ hráčov..
Reagovat
smazaný uživatel
no a s těma má problémek :D
Reagovat
Pe3k
Já viděl rozhovor, kde říkal, že ho nejvíce zlomilo, jak na AO prohrál s Murraym a pak už to vezlo celou sezonu...To moc nechápu, prohrát s Můrou není zas takový dojeb přeci, ne?
Reagovat
smazaný uživatel
na grandslamu určitě ne, teď jsem se mrkla, on s ním prohrál předtím právě tady v Bercy daleko jednoznačněji, než na AO, kde to byly 4 vyrovnané sety, už si to nepamatuju, co ho tam tak mohlo zlomit, každopádně jestli si tohle táhne s sebou celou sezonu a neumí jako Roger po prohře přepnout na další turnaj, tak to potěš, nemůže se přece hrabat z depky skoro celou sezonu, ale aspoň udělal nějaké změny a teď už se to snad konečně projeví :))
Reagovat
Pe3k
No a navíc se rozešel s marfušou a trenérem a to ti taky nepřidá...
Reagovat
smazaný uživatel
no to taky, hledání nového trenéra, vlastně to zkoušel i s Lendlem, ale nic z toho nebylo, měl smůlu jako Béďa, a ještě ho zdeptala Máša, teď mi přijde odhodlanější a bojovnější :))
Reagovat
Mayo
Pozriem Rogera s 1zzym a hlavne nech už ide El Matador, tiež ho dali na záver tss.
Reagovat
Pe3k
Kevin je bez šance...
Reagovat
smazaný uživatel
Mimoň v akcii...

Seppiho sa obával proti Rogerovi a Anderson s 25 esami za zápas je v hale proti polovičnému Rafovi bez šance..

Dobre mimoň, nech žije mimoň!..:)
Reagovat
Pe3k
Já tě chápu, že jsi připosraný před každým zápasem Nadala, protože je schopný prohrát s hráčem typu Rosol nebo Berrer, ale Kevin, přestože je to asi jeho životní sezona, je psychicky slaboučký na to, aby porazil Nadala. Navíc, nikdo z vás si toho ještě nevšiml, ale Nadal se zlepšil. Bál bych se spíše dalšího kola...
Reagovat
smazaný uživatel
Si si troška uletel teraz, že?..

Strácam s tebou čas, hlúpy rybár..pa
Reagovat
Pe3k
Díky bohu za to...
Pro hlupáka, každý hloupý :)
Reagovat
Kytka
No je to dneska poslední haló. Pak dávají už jen nějaký pitomý fotbal :((((
Reagovat
Mayo
Ja nevie priatelia ale ten Nišikori by sa mal nato vys.ať. Stále mu niečo je to neni normálne a pritom je ho určite škoda lebo má potenciál. Čo ma však zaráža je H2H s Gasquetom, pred zápasom včera som si tak myslel, že jednoznačne pôjde on dalej a potom som zbadal tú bilanciu, no ostal som v šoku. Aj taký je šport.
Reagovat
Pe3k
Mu alespoň opravdu něco je, je tady hráč, který to musí předstírat, když dostává na prdel a vy mu všeci ještě fandíte...Co má Nisi asi tak dělat? Já mu fandím dál, ale to H2H s Richardem mě taky dost znepokojuje.
Reagovat
turista
Tak ta H2H jsou asi hodně o psychice. Nishikori se na Gasqueta nechytá stejně jako Dimitrov, Tomic, Kyrgios, Kokkinakis. Gasquet se zase nechytá na Nadala, Federera a Djokoviče.
Reagovat
smazaný uživatel
Simon za 19 - ok.
Reagovat
Pe3k
Djokovicovi dochází šťáva, podobně jako na konci roku 2011. Dneska zahrál mizerně, přesto vyhrál ve dvou setech(ještš nevyhrál). S touhle hrou nemůže přece vyhrát další masters. Dokonce bych řekl, že hraje tak zle, že ho může porazit i Nadal...
Ferrer-Dimitrov můj tip na zápas dne.
Reagovat
pockerface
Jenže on může být Nole teď v malilinkaté krizi, ale čím dál bude postupovat, tím bude podle mne stoupat i jeho výkon. To vždycky uměl, začátky turnaje takové nijaké a od QF hrál většinou dobře.
Reagovat
smazaný uživatel
Simon se může být do hlavy za dnešní výkon. Kdyby hrál alespoň 90% toho co umí, tak Noleho dneska vyřadí. Jenže Nole hraje prabídně, tak on hraje stejně :))

Příšte budu fandit Tsongovi, ten ho vyřadí :) (teda až po tom co vyřadí 2:0 Berdycha)
Reagovat
smazaný uživatel
Každý zápas je jiný, ale kdyby zahrál jako dnes, tak mu Tsonga povolí tak 4 gamy. Ale spíš myslím, že tam bude Berdych.
Reagovat
smazaný uživatel
Uvidíme, já nevěřím tomu že to Berďa dá :). Ne že bych byl hater, ale viděl jsem jeho výkon včera a ten nebyl nic moc. Taky se mi zdálo, že není fyzicky úplně 100%. A Tsonga je prostě Tsonga - ještě doma kde mu budou fandit všichni kromě boxu Berdycha a Umpirového...nevím nevím.
Reagovat
Kytka
Já Berďovi věřím. jak píše wave, každý den je jiný. Je důležité aby hlavně trefoval svůj první servis na své průměrné úrovni a ne jako včera pod 50%, ve třetím setu dokonce jen 41%. To by pak bylo výrazně lepší. Včera si to musel všechno uběhat a není to Ferrrer ani Simon a spol. A jak hrál dneska Nole proti taky dost mizerně hrajícímu Simonovi. A Tsonga mohl hrát jen solidně. Bautista Agut byl včera naprosto neškodný. A ať je co je, já prostě fandím našim.
Reagovat
Kytka
A v jedné chvíli, na konci druhého setu a začátku prvního trefoval 1. servis jen z 33%-. Ta k s tímhle by uspěl málokdo.
Reagovat
Pe3k
No Simon to dneska zazdil, hlavně na servisu.
Reagovat
Kytka
Ale chvílemi to byla velká legrace. Hlavně ten moment, kdy Nole trefil kraťásek a stál u sítě jako velký vítěz, Simon doběhl a stačilo přehodit síť.
Reagovat
Pe3k
No to byla pro Novaka ostuda. Je neuvěřitelné, jak tak dobrý hráč může být zároveň tak tragický na síti.
Reagovat
Kytka
Je to hlavně obranář aa ti si s hrou u sítě moc netykají. Ani Boris na tom u něj moc nezměnil.
Reagovat
Pe3k
Boris je mu podle mě uplně k ničemu a stejné výsledky by měl i kdyby měl jen Vajdu. Na síti se spíše zhoršil než li zlepšil co má Borise.
Reagovat
Davor1
Zhoršiť sa určite nezhoršil, práve naopak. Akurát tam chodí ďaleko častejšie a z toho plynie aj viac chýb, preto sa môže zdať, že sa veľmi nezlepšil, opak je ale pravdou...
Reagovat
Pe3k
No nevím, takhle zle jsem ho neviděl hrát už hodně dlouho. Tsonga by ho s podporou publika mohl poslat domů :)
Reagovat
smazaný uživatel
Nadal bezpochyby, Federer opat ako v NY prehra aj s týmto Djokovicom/
Reagovat
smazaný uživatel
Tak nevím jestli jsi NY viděl, ale Nole co tam předváděl byl tak asi 100x lepší výkon, než dneska.
Reagovat
Pe3k
Nech ho, forehand je jen ubohý hejtr, který v sobě nemá kousek objektivity.
Reagovat
vaclavsubrt
100 určitě ne... tak 3x
Reagovat
smazaný uživatel
Někdy to prostě lítá, někdy ne. V Dubaji a Cinncinnati dostal Nole od Rogera výprask a pak vypráskal Rogera. Normální rivalita ve které má Nole letos navrch.

Pokud vyhraje Paříž, tak to bude už celkem nuda. Ať to vyhraje třeba Tsonga, nebo Ferrer. :)
Reagovat
Pe3k
Tsonga nebo Murray.
Reagovat
smazaný uživatel
Murray klidně, ale hlavně ať nedávájí do záběru jeho matku. Ta mi vždycky zkazí den.
Reagovat
Pe3k
Je to hrozná sukuba :D
Reagovat
smazaný uživatel
Dnes tie BB Simon premieňal, Roger v NY..To bol rozdiel.
Reagovat
Pe3k
Buď rád, že Roger nevyhrál, protože to by jsi rozdýchával ještě na vánoce :D
Reagovat
Davor1
Nadal bezpochyby :DDDDD
Už sa zobuď konečne, si rovnako naivný ako počas celého roka...
Reagovat
smazaný uživatel
Ajaaj, mág prehovoril...

Priam senzačný mág :)
Reagovat
Cico93
Tak dnešný Djoko bol tragický takže prečo nie.

Počas celého roka?
Skôr si myslím, že FH bol pred každým zápasom s Djokom skeptický a moc Nadalovi neveril.

Ty si bol dlhú dobu naivný s Nishikorim.
Reagovat
smazaný uživatel
O Davorových mizerných dedukačných schopnostiach som sa presvedčil už včera..Vidí Nadala aj tam, kde nie je :)

Aj priemerne inteligentný jedinec musel vidieť v Petríkovom komentáre prvoplánovú provokáciu, ktorá sa mu dostala naspat..

A tu sa rieši Nadal :)..Preboha..Quo Vadis zdravý rozum..

Apropos, good point s preceňovaným a nikdy nič nedosiahnutým Nishikorim :)
Reagovat
Pe3k
Sám jsi tady Nisikoriho overhypoval, takže nemel raději...
Reagovat
smazaný uživatel
Ty si mimoň :)
Reagovat
Pe3k
A ty čobol, hejtr a troll :)
Reagovat
Davor1
Ty si strašný zúfalec :DDDDD

Ty, ktorý si sa tu totálne sundal už x krát, pán jednopercentný :DDDDD
Kolkože to percent si dával Wawrinkovi pred finále FO? :DDD
A koľko percent si dával Nadalovi pred tým turnajom? :D Pred každým ďalším antukovým turnajom si tu bľabotal, ako sa Nadal zlepšuje, ako to už tento týždeň príde, ako bude na FO zase najväčší favorit, a takto dookola celý rok. Rogera tu zhadzuješ pri každučkej možnej príležitosti, podobne podceňuješ aj ostatných hráčov, chcel by som vidieť, ako ti stiahlo riťku pri pohľade na Nishiho posledný zápas s Nadalom :DD Včera si v tom svojom komente samozrejme myslel predovšetkým Nadala, ktorý by mal Federera vyradiť pred finále, v tomto smere si večný optimista, snáď na ten zápas aj dôjde :-)) A ak mi tu budeš nahovárať niečo iné (že Roger môže rupnúť napríklad s Ferrerom, jalovým Berdychom, zraneným Nishim, či na DC sa sústrediacim Andym, ktorý chcel pôvodne TM vypustiť), tak to ti uverí možno tak akurát Cico :DDD

Nishikori už končí kariéru, alebo ako si to myslel? Písal som snáď niekedy, že to bude multinásobný GS víťaz alebo dominátor typu Djokovič? Písal som tu, že by v budúcnosti mohol urvať niektorý GS a dostať sa na istý čas aj na najvyššie pozície, po skončení súčasnej vládnej garnitúry, za tým si stále stojím, ty si rieš ďalej Nadala a H2H, to je tvoja silná stránka, plus teda tie percentá pred GS turnajmi :DD
Reagovat
smazaný uživatel
Jeežiš, Mária...Prečo tak preafektovaná reakcia?..:)..Jak ženská..

Áno v komente "Senzácia?..Ale noo", som priam exaktne narážal na Nadala...Paranojaaa
Reagovat
smazaný uživatel
Apropos, Davorko, skús mi nájsť kde som tvrdil, že bude Rafa najvacsi favorit na RG?...Veď ty si priam traseš..:)..Alebo zas len tak trepkáš jak s tou senzáciou nižšie, ze áno?..
Reagovat
Pe3k
A ještě jsi zapomněl napsat, jak tu minulé jaro psal: Nadal bude mít počas antukové sezony jen 2 prohry, pamatajte na má slova :D :D :D
Reagovat
Davor1
Presne, to je už len čerešnička na torte :DDD
Reagovat
smazaný uživatel
No hlavne pomastiť brušká..Aj Petrík je zrazu dobrý..:)..

Stále čakám na ten komentár s tým najvacsím favoritom Nadalom na RG..:)
Reagovat
Pe3k
Já už několik let čekám na ty jména konkurence na antuce mezi léty 2005-2011...Tvůj stejně chytrý kolega napsal, že Almagro :D
Reagovat
Davor1
Veď si tu celý čas písal, že Nadal bude s Djokovičom najväčší favorit FO a že v prípadnom vzájomnom zápase to bude otvorené, že Nadal Djoka na RG vždy porazil a že jeho hra tam pôjde hore a podobné blbosti, ja to viem, ty to vieš, všetci to vedia :DD Nechci, aby som ti hľadal presné komentáre, dôležitá je tá pointa, ako ty zvykneš hovoriť :-))

Ja som reagoval na tvoju blbosť, že Nadal by mal bezpochyby šancu poraziť tohto Djokoviča a Federer by dopadol ako v NY, pritom Nadal s Djokom inkasoval už X debaklov po sebe a na harde ho neporazil viac ako 2 roky, od USO13 na neho vlastne neuhral na harde ani set. Roger ho za posledné 2 roky porazil 5 krát plus odohral ďalšie vyrovnané zápasy, ktoré sa lámali až v rozhodujúcich setoch, a ty tu napíšeš takúto prvotriednu hlúposť, len aby si klasicky pošpinil a zhodil Federera, pritom logika toho tvrdenia je nula bodov, ako reakciu na mňa vytiahneš zmesku ďalších blbostí, ako sa vlastne dá s tebou racionálne diskutovať? :D Asi musím dať za pravdu spanielovi, že si len obyčajný trollhand :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Aha, tak zrazu je už Nadal najvacší favorit spolu s Djokovicom :)..Taký detail..Som vravel, že si zas len tak trepkal :)Ten zvyšok sa ti asi tiež trošku pletie, že to bude otvorené a Rafa s Nolem na RG vždy vyhrával pisal Wave..Si si zle zapamatal :)...Ale veď to je Nadalovec, tak to platí pre všetkých..Ty senzačný mág zdravej dedukcie, mister paranoja, čiernobielé videnie, Nadalovci a tí ostatní..

Sústreď sa ty radšej na predikcie zápasov Nishikori s Tsongou, kedy JO nemá čím vyhrať a perspektívu Nishiho na USO, kde bol už jednou nohou v SF..:))

Ty hysterka :)
Reagovat
Davor1
Prekrúcaj si to ako chceš, myslím, že ťa tu väčšina normálnych ľudí už prekukla a nad tvojimi demagogickými drístami sa už len pousmeje :-))

A ako zvyčajne, na pointu celej reakcie a diskusie ani pol slova, keďže na to nemáš ako rozumne zareagovať, tak sa tváriš, že si vlastne nič nenapísal :DD
Trollhand :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Ok, nechcem ťa zhadzovať, ale sám si to chcel :)..

Od: Forehand
Samozrejme, že každy fanúšik Nadala v kútiku duše dúfa, verí..

Ale keď sa na to pozrieme reálne, Nadal nemá čím zajtra Novaka poraziť..Kľúčový FH po čiare nefunguje, Nadal ho ani neskúša, neverí si na neho, servis si prehral doteraz snáď už 10krát, ani defenzívny FH nemá potrebné parametre, ešte aj počasie má byť v Rafov neprospech, polooblačno a max 21stupňov..Osobne som na prehru pripravený :-)
[ Reagovat ]

Už chápeš pointu?..Pointa je, že trepeš...pamatáš si len úryvky, si suverénny a pritom nepresný...Asi jak včera, keď si presvedčivo vyhlasil, ze akékolvek iné finále nez RF a ND povazujes za senzačné..:)...A v odpovedi "Senzačné, ale noo" vidis Nadala :)

A druhá pointa..K čomu som sa mal akože vyjadriť?..Si doteraz nepochopil, ze moj prispevok bol len reakciou na provokáciu Petrika, na ktoru som odpovedal rovnakou mincou..Takže, čo vlastne chces riesit?..Dedukuj troška..
Reagovat
smazaný uživatel
A ešte k tej pointe..Na prvý krát si to zle vydedukoval, tak skúsim to napisat znova..

Aj priemerne inteligentný jedinec musel vidieť v Petríkovom komentáre prvoplánovú provokáciu, ktorá sa mu dostala naspat.

Capito?..

To je to čiernobiele videnie..
Reagovat
Davor1
Petrik Nadalovi ešte zalichotil, napísal niečo, čo v súčasnej situácii a kvalite oboch hráčov úplne sedí, to len ty z toho zase robíš žumpu a prilievaš do nej ďalšie sračky, ale tak, čo iné od teba čakať :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Zalochotil..:)..Omg, nerob zo seba vola..Preco pouzil práve Nadala a nie trebars Berdycha?...
Reagovat
woody
Nemyslim si,ze dochazi stava,spis si myslim,ze moc nepotrenoval od Shanghaje...
Reagovat
kada.tom
tak ale teda, co teď Novak předvedl :-D
neuvěřitelný, co taky umí pokazit :-D
Reagovat
smazaný uživatel
To tak většinou je. Zahraje pár intergalaktických úderů a pak netrefí volej na síti který by trefilo 99% těch ball kids co tam stojí.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Nadal nebude jediný, kto 3x breakol súpera a set aj tak o break prehral...
Reagovat
smazaný uživatel
Myslím, že dnes bude pokračovat francouzské tsunami na Berďovi. Po včerejšku bych na něj nevsadil proti Tsongovi
Reagovat
smazaný uživatel
2. set zatím jak zápas Koukalová - Errani. Kdo 1. udrží servis, vyhraje.
Reagovat
EllNino
pokud vím, tak Kája ztratila servis jenom 1x
Reagovat
Fandina
Koukalová
Reagovat
Kytka
Jo přesně tak, teď jsem dokoukala. Ale pokud tedy má wave na mysli dnešní zápas Plíšková - Erani a ne nějaký prastarý Koukalová - Erani.
Reagovat
smazaný uživatel
Ne, já myslím Djoković - Simon, kde si za 7 gamů neudržel podání ani jeden. S tímhle Novak nastoupit proti Rogerovi, tak už má kanára.
Reagovat
Kytka
Tak to já vím. Taky koukám. Ale zmiňovala jsi nějaký ženský zápas.
Reagovat
Kytka
Dneska má horší den. To se někdy stane každému. Ale v tomhle zápase si to může dovolit.
Reagovat
smazaný uživatel
? Jen jsem přirovnal zápas Djoković - Simon k zápasu dvou hráček, které uhrávají víc gamů po servisu soupeřky než po vlastním. Nenapadlo mě, že bude někdo čekat, že pod jediným článkem o ATP mezi 10 články o WTA komentuju WTA :)
Reagovat
Kytka
Ona totiž před chvílí dohrála naše Plíšková právě s Erani a Erani udržela servis jen 2x, Kája neudržela jedenkrát, takže výsledek jasný, proto to Elnino spletl a já reagovala vlastně na něj a ne na tebe. A omlouvám se, nevěděla jsem, že jsi m už. Z těch nicků se to někdy nepozná.
Reagovat
smazaný uživatel
V pohodě :)
Reagovat
Cico93
Ježiš ti dvaja gašpari jak sa tam brejkujú.
Djokovic toľko servisov nestratil za celé turné v Číne.
Reagovat
Kytka
Ať si podají přihlášku do WTA.
Reagovat
Lina
Proč Nišikori skrečoval? Viděla jsem pouze konec 1. setu a nezdálo se mně, že byl Niškori limitovaný.
Reagovat
Kytka
Mám pocit, že z něj roste druhý Bagdatis.
Reagovat
kada.tom
Novaku, jedem, je třeba dominovat i v Paříži a zejména v Londýně :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Nole, vitaj doma, v Európe!!..

V Ázii si hraj sám, tu posobíš oveľa lepším dojmom :)
Reagovat
smazaný uživatel
Som zas niečo zakríkol..Na to si dám asi patent pomaly..:)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak dnes mám Simon set za 4.5...

Takže allez Šimonko..
Reagovat
Vojtiik
taky jsem na to koukal, dávalo to smysl... gl
Reagovat
babolat.cz
proč pouze jeden?
Reagovat
vaclavsubrt
Když mám na Richarda tak Japonec skrečne, ale když jsem měl na Japonce tak s Andym pár měsíců zpátky dochodil zápas, ikdyž nemohl... díky ty japonská bojovnosti
Reagovat
smazaný uživatel
:)..

V prvom sete Nishiho nič nelimitovalo a prehral...to bol skor taký skreč z frustrácie..

Nishikori stagnuje, okrem minulého roku v podstate prešľapuje na tom istom mieste.
Reagovat
babolat.cz
japonci už nejsou co bývali, prachy je zničily...
Reagovat
vaclavsubrt
Když mám na Richarda tak Japonec skrečne, ale když jsem měl na Japonce tak s Andym pár měsíců zpátky dochodil zápas, ikdyž nemohl... díky ty japonská bojovnosti
Reagovat
smazaný uživatel
Wow, Adny senzační výkon, servis, return a hlavně BH, to byla paráda. Goffin nehrál vůbec dobře. Podle mě ten zápas zlomil hned 1. brejk, kdy Goffin dal dvě dvojchyby a Andy ho pak začal trestat, začal si věřit a ty BH po lajně, no nádhera. Vzhledem k DC taky fajn signál, nečekám, že by to tam bylo takhle lehoučké jak dnes, ale má Andy pořád velkou psychologickou výhodu. Snad Goffina nepodcení.

Taky super, že během dvou zápasů ztratil 4 gamy a strávil na kurtu necelé 2 hodiny. Každý kousek sil se bude v hávěru sezony hodit.

Ke Keiovi nevím, co bych dodal, to je prostě klasika, bojím se, aby vůbec stihl TM.
Reagovat
smazaný uživatel
dokelu, dokedy bude ešte komentovať Havra? Ten chlap je otrasný. Ani sa nedivím, že nepracuje v sk TV, lebo požíva hromadu čechizmov a neprešiel by. Je prirodzené, že ak býva v ČR, tak sa na neho nalepia. On sa však živí slovom a preto je neprijateľné používať slová obhod, ochozy, pohľadný a hromadu ďalších. V komunikácii na internete mi to vôbec neprekáža, aj ja ich používam, ale profesionál musí hovoriť spisovne. O tom, že nevie skloňovať ani nehovorím.
Včera komentoval 4 hodiny a musela som vypínať zvuk. Niekedy menej je viac.
Reagovat
anajka
Neviem, či sa zdržuje v ČR, ale trvalé bydlisko má v Bratislave a je poslancom mestského zastupiteľstva.
http://www.bratislava.sk/jozef-havrilla/o-78479/p1=11049948
Reagovat
anajka
Resp. bol poslancom ešte minulý rok.
Reagovat
smazaný uživatel
Stiedavo žije aj v Prahe.
Reagovat
smazaný uživatel
Gasquet Nishi...Skvelý tenis!..
Reagovat
Pe3k
To jo, kdyby Nisi proměnil alespoň 1 break z těch 6, byl bych spokojenější...
Reagovat
Cico93
Tak dokonca 0/7
Riša má 2/2
Reagovat
smazaný uživatel
Je po zápase, ďalší prosím..
Reagovat
Pe3k
To je ještě horší bilance proměnování breakbolů než má Roger. Nechápu, že ninja už porazil celou big 4, ale s Richardem to bude mít 0:7.
Reagovat
panzer.dragon
nebyla teď špatná výměna na 66 v TB :-)
Reagovat
panzer.dragon
teda na 33
Reagovat
vaclavsubrt
Jak nechal opakovat výměnu po tom co Japončíkovi vylítla raketa po podání (y)
Reagovat
Pe3k
Byla tam teč...ale i tak fair play co by ostatní tenisti mohli přiučit.
Reagovat
baggik
Thiem se vcera zblaznil nebo co? Vzdyt vedl ve druhym setu v pohode a podaval super.
Reagovat
Cico93
Keď sa Thiem zbláznil, tak čo potom zrobil Lopez?.-)
Reagovat
smazaný uživatel
Thiem to nedal psychicky. Na tom MB měl odkrytých 80% kurtu a napálil to BH metr mimo kurt. Stačilo to dát kamkoliv jinam ale on to musel tlačit k lajně a zabít to. To je to mládí :) Pak už to Kevin zkušeně otočil.
Reagovat
kada.tom
Andy to v Paříži zatím pojímá takovým tréninkovým stylem :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Dokud ho ještě v lepším tréninkovém stylu nepotká Roger a zase dostane ve dvou setech :D
Reagovat
babolat.cz
stejně jako včera Rafa
Reagovat
smazaný uživatel
Na to, že Rosol uhraje max 5 her byl strašně malý kurz, něco kolem 2. Kdyby to bylo tak 5, tak to tam napálím za litr. :) Bylo jasné, že přijde vítězně na kurt a dostane na prdel ve dvou setech. :)
Reagovat
babolat.cz
nj, ale vyznej se v tom psychoušovi...
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
Fandina
Niši s Ríšou na place i na Nova Sport 1. Tak jsem zvědavá na hru obou. Ríša je můj oblíbenec a Nišimu také občas fandím. Tak jsem zvědavá na oba.
Reagovat
Pe3k
Vůbec, dneska musí samuraj! Už tak to jejich H2H je šílené...
Reagovat
Cico93
Tak Andy sa ani v druhom zápase nespotil.
Reagovat
Fandina
Chudák David, téměř ho smetl.
Reagovat
Mayo
Veď ho aj smetl!
Reagovat
Fandina
Berďa dneska proti Tsongovi, bojím bojím, po tom, co včera Tsonga téměř smetl Aguta to nevidím moc dobře. Tak budu držet palce Berďo pojď!!!

a není ani papírovým favoritem podle kursu, i když podle žebře by měl být
Reagovat
darek.vrana
Já mu věřím, proti Tsongovi umí zahrát. To bude úplně jiný zápas než s Vasselinem, který hraje pro něj nepříjemným stylem. Akorát Tsonga je nejsilnější doma, proto asi i ty kirzy.
Reagovat
Fandina
Tvůj scénář by se mi líbil a má i logiku, Vasselin byl neúnavný. Takže doufám, že Tsongovi všechno nevyjde, i když včera byl tedy jako uragán.
Reagovat
Kytka
Na Tsongu docela umí. To není takový neúnavný běhavec jako Roger Vasselin. Je to i jiný styl hry. Každý den je jiný. A navíc hraje až večer, hrál dřív než Tsonga, měl tedy dost času se trochu zregenerovat. Navíc jak jsem viděla, Bautista Agut mu to hodně usnadnil, hrál pod psa. Hodně kazil. Tak držím moc moc palečky a uvidíme. jen mně vadí, že to není v TV, tak mi zbyde jen ten stream, který je o hodně pomalejší. Někdy až o dva balony.
Reagovat
Chrenda
Tsonga je pro Berdycha konečná, zvlášť pokud bude hrát tak blbě jako s Vasselinem.
Reagovat
smazaný uživatel
Souhlasím. Berďa jede domů dneska. Včera vypadal i bídně fyzicky.
Reagovat
Kytka
Každý den je jiný, stačí jen, aby mu chodil první servis jako obvykle a ne aby ho trefoval v průměru jen ze 47% nebo dokonce z 41% jako včera. A domů nejede. Zítra hrají s Radkem čtyřhru. Doufám, že aspoň ještě tenhle zápas dá. Na Noleho pak, na toho nemá v současnosti nikdo.
Reagovat
smazaný uživatel
Taky si myslím. Viděl jsem druhou půlku druhého setu a divím se, že zápas nakonec vyhrál. Tsonga v pohodě ve dvou!
Reagovat
Kytka
Tak tos viděl jeho nejhorší hru co předvedl za celý zápas. První set byl celkem v pohodě a třetí taky. I při mizerii trefení prvního servisu jen v 41% neztratil ve třetím setu game.
Reagovat
Lina
Při mizérii 1. podání v zápase s Tsongou nemá Tom nárok, jedině že by měl Tsonga den blbec. Neschopnost 1. podání je jeden z hlavních důvodů, proč nedokáže porazit hráče z top.
Reagovat
Kytka
Každý den je jiný, někdy servis jde celkem slušně, někdy výborně a někdy tragicky jako včera. A ještě k tomu snad přes 30 nevynucených chyb. Ale to z něj nechci dělat druhou Kvitovou.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Janku, dnes doufam, ze to tomu Rogerovi pekne vratis, ...ten vysledek na USO, se mne nelibil;)
Reagovat
Roger_Federer
Driv pokvetou hrabe...
Reagovat
Fandina
jednou při DC kvetly, nicméně doufám, že tentokrát se to nezopakuje
Reagovat
smazaný uživatel
No to se jdi kouknout do stodoly, jestli jim uz nerasi pupeny...
Reagovat
smazaný uživatel
RF - Isner - 6:2 6:3 max.
Reagovat
smazaný uživatel
Zeme se dnes v 15:00 zrejme nezastavi, ale moje srdce urcite.. ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
:)
No, mne srdce pojede...

...ale vzdy jak Janek prohraje, tak si muzes vsimnout, ze na malou chvilu ztichne cela priroda;) a potom prirodnim ukazu nasleduje kratke zavyti vlku;)
Jak vzdy prohraje Roger, tak pouze stichnou na malou chvili jeho fanousci, a potom prirozenem lidskem soku nasleduje dlouhe sipani Rafanu a reakcni stekani Rogerovcu.

To je ten rozdil mezi temito velikany okruhu ATP;))
Reagovat
spaniel
Asi kvalitní matroš...
Reagovat
smazaný uživatel
jiste, na prvni pohled je zrejme, kdo z nich je hrickou Prirody.. :-) no letim si hledat vetev, nejak sikovne podestlanou.. ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ja uz podestlal;)
Reagovat
smazaný uživatel
:-)
Reagovat
a.magerova
U mě TO dnes jistí barová židle co nejblíž HD obrazu :-)))
Reagovat
smazaný uživatel
Tak povrch v hale servismanům sedí dobře, když John udrží nervy na big pointech, klidně dneska 2x 7-6 :)
Reagovat
smazaný uživatel
a teď čekám sprchu o jeho dvou fanoušku a dvou fanynek:):)
Reagovat
EllNino
proč ? :) já tvuj názor respektuju, dítě
Reagovat
smazaný uživatel
o infantilnosti spíše vypovídá tvůj nick:)
já se tenisu věnuji i závodně, co ty, jak jsi na tom:)
Reagovat
EllNino
taky :)
Reagovat
smazaný uživatel
tak te vyzývám na tenisový souboj:)
Reagovat
EllNino
dětinskost spíš vyzařuje tvá snaha o provokaci :D
Reagovat
Fandina
Já Lukášovi fandím i jindy, nejen proti Rafovi, takže zklamaná jsem, ale všimla jsem si, že mu nešlo podání, takže třeba příště to zase bude lepší. A možná i na Rafu.
Reagovat
smazaný uživatel
včerejší tenisové znásilnění Rosola, Rafou byl jasný rozdíl mezi top hráči a hráči, kteří si na top hrajou. Pevně doufám, že ho takhle bude znásilňovat,každý hráč top 100.
Reagovat
smazaný uživatel
Tam byl jasne videt rozdil v povrchu pred tydnem a vcera. Pariz je podstatne pomalejsi. Rosol mu nebyl schopen zabijet mice a tim to bylo jasne uz po par micich
Reagovat
tito
Nejen rozdíl v povrchu (byť hodně zkresleno úhlem kamery), ale i v připravenosti Rafy. Vůbec Rosola nepustil do zápasu.
Reagovat
Fandina
Tak nějak. Od začátku byl lepší a Lukášovi nedal šanci.
Reagovat
smazaný uživatel
BRR: nefunguje cukr, nefunguje bic, zacinam si pripoustet pedagogickou bezradnost, Henriho klepl i Michalicka.. :-(((
Reagovat
tito
Nazdar sojko! Nejen Michalicka. Viděl jsem část zápasu s Michaelem Mmohem a naštval mne, jak to odchodil. To mne vytočí nejvíce. Christian smíšenku na USO a od té doby taky nic.. Četla jsi, co všechno prodělal? Kluk má opravdu neuvěřitelně chatrné zdraví. Tak se bojím, jestli se ještě vůbec vrátí. Nechci utíkat, ale ztrácím víru.
Tak po očku budu alespoň sledovat Chunga a Safiullina. I když u toho druhého nevím, jak se bude potýkat se zápasovou zátěží. Od února až do listopadu taky nesoutěžil- rameno...
Reagovat
smazaný uživatel
ahoj, o Chrisovi vim, silene. A s Ryanem tez, svoji zminkou o Henrim jsem myslela Laaksonena, toho totiz Michalicka porazil a Harry s nim dnes vyhucel. Ale nasla jsem si, ze mas bohuzel pravdu, on Ryana ten Marek uz porazil taky!!! Mne zas alespon v Charlottesville udelal paradni otockou radost Stefan Kozlov.. :-) Jinak jsou me radosti ale komplikovane, viz John dnes..;-)
Reagovat
anajka
No ako som si teraz prečítala komentáre nižšie, normálne mi je ľúto, že som nemohla pozerať Rogerovu exibíciu. Verím, že dnes bude pokračovať, mala by som to stíhať k TV, aj keď Isner je samozrejme iný typ hráča.
Reagovat
Mayo
Fedex prehral s Isnerom, to je docela bomba ako pzerám H2H.
Reagovat
smazaný uživatel
to bylo ale v DC v roce 2012 :P hernajs, teď mohl Dominic zahrát neskutečný winner, to dokoukám, když tam ještě o půlnoci šaškujou, pojď Dome :))
Reagovat
spaniel
Takhle to zazdit Dominicu :/
Reagovat
Mayo
to sa ešte hrá ? :O ou
Reagovat
Kytka
No ono doservírovat, to se musí umět. To není každému dáno.
Reagovat
Davor1
Pokašľal to no, až do toho servisu na zápas nemal dovtedy ani minimálne problémy. Na druhej strane, Anderson zabral v pravý moment, dovtedy hral fakt mizerne... ešte ale nie je koniec, stále to vidím 50 na 50, Dom je v medzihre jasne lepší a Kevin je labil, vôbec by ma neprekvapilo, keby to Dom ešte nakoniec urval...
Reagovat
spaniel
Jo, byl to Andersonuv prvni BB vubec. No, hlava.
Reagovat
spaniel
Tak pas. Ve tretim uz ztracel a Neo prevzal oteze. Skoda.
Reagovat
dappe
Federer deklasoval Seppiho a Bayern to samé udělal s Arsenalem, dneska dobrý. :)
Reagovat
rod_laver
Feli, Feli...
Reagovat
panzer.dragon
Reagovat
smazaný uživatel
oblíbené číslo 88, vsadila bych se, že by měl na dresu 8, kdyby se rozhodl hrát fotbal ;) měl by dát aspoň tu 8 ve Wimblasu :))
Reagovat
panzer.dragon
když osmičku co by byla hodná rogerovi tak jedině ležatou osmičku :-)
Reagovat
smazaný uživatel
to je taky fakt, já bych se na něj mohla dívat do nekonečna :))
Reagovat
Mr.Pink
Myslim, ze by nosil desitku :)
Reagovat
smazaný uživatel
proč myslíš? :)
Reagovat
Mr.Pink
10 nosi vetsinou nejlepsi hraci v tymu, spilmachri. A i tady hraje s desitkou :)
https://youtu.be/cS6tIGN_kfI
Reagovat
Mr.Pink
jeste jedna fotka:

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/8e/f2/94/8ef2946381c1b96440d9d49bb95c54b4.jpg
Reagovat
smazaný uživatel
ajo, jsem si nevzpomněla, jaký číslo měl na dresu v Brazílii, tak to jo, nejdřív mě napadla spojitost s Messim :))

https://www.youtube.com/watch?v=hUBYkFubCIk
https://www.youtube.com/watch?v=Hc7oa-e3Blg
Reagovat
Mr.Pink
Ano, tam mel take desitku. Urcite by hral s timhle cislem. Tak jako pele, platini, maradona, ronaldinho nebo ja :)
Reagovat
smazaný uživatel
taky čutálista? :) no to víš, já se ve fotbale moc nevyznám :P
Reagovat
smazaný uživatel
Ty vogo, tak tomuhle by nechtěl čelit ani Rafa, ani Nole dle mého :D Roger dneska naprosto nemilosrdný, chudák Seppi byl úplně bezmocný, což potvrdilo množství nedoběhnutelných dropshotů, perfektní ukázka SABR i jestřábí oko v posledním gemu, kde Roger reklamoval snad jediný pořádný winner, co mohl Andreas zahrát a stejně to byl aut, to už mě ho bylo fakt líto a myslim, že mu k tomu něco řekl u sítě :D Měla jsem pocit, že Rafa i Roger začnou v Paříži bez problémů, ale že tam Rog předvede v prvním zápase takovou exhibici, to jsem teda nečekala, a nebude to jen tím sebevědomím díky vítězství v Basileji a skalpu Rafana, on řekl na tiskovce, že se teď cítí hodně dobře fyzicky i psychicky, a jak víme, když Roger chytne formu a psychicky je víc než v pohodě, tak to je totální brutus, což se ukázalo dneska, soupeř smazán z kurtu za třičtvrtě hodiny a Roger do hoďky od nástupu na cestě do sprchy :D :D No tak pokud vážně chytil formu v pravý čas na závěr sezony, tak to se ještě máme na co těšit, next stop: Izzy :)))
Reagovat
Fandina
Dneska to byla jízda. Nádhera a jen tak dál. Pěkně se na to dívalo. Super.
Reagovat
Davor1
Ja by som z jedného zápasu s priemernym súperom nebol taký odvarený. Rogerov problém je ten, že proti hráčom druhej kategórie vie často predviesť takýto supervýkon bez chýb a hrať najlepší tenis, ale potom, keď príde skutočný test (Djokovič, Nadal, Murray- skôr v minulosti teda :D), tak často sa na big pointoch rozklepe ako pubertiak na prvom rande a jeho božský mód je zrazu tu-tam :D Navyše, Paríž mu nikdy extra nesedel, bude to mať ťažké v ďalších zápasoch zopakovať...
Reagovat
smazaný uživatel
no jasně, další zápas může být úplně jiný, asi se dneska dobře vyspal, takhle často začíná některé turnaje a pak je to logicky čím dál těžší, Djokovičovi by těžko dal podobnou sodu ;)) podle mě ale Isner taky nebude problém, to až někdo, kdo ho donutí se víc zapotit a Můra to asi taky nebude, to už jsme viděli :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Jj, přesně tak, dost podobně válcoval soupeře na USO, než narazil na Novaka.

Nakonec i první dvě kola na AO, než narazil právě na Seppiho.
Reagovat
Franky
toho sa presne bojim aj ja....prve 2-3 zapasy v poho a potom vybuchne zahra jednoduche chyby backhand mu odide podanie zalostne a uleci zas z turnaja
Reagovat
Davor1
Viedol 1-0 na sety, v druhom 4-0 s double brejkom a 40-0 na servise a nakoniec ten set prehral 5-7 :DD To by bola sila aj na WTA takýto priebeh :D
Reagovat
smazaný uživatel
A v 3. z 3-0 na 4-6. Přihlášku na WTA už má určitě v poště :)
Reagovat
Davor1
V tom prvom sete zase Troska zo 4-1 na 6-7 a v tom TB tiež neskutočná klauniáda :D Taký zápas som dávno nevidel, teda medzi mužmi :DD
Reagovat
Cico93
Vidím len čísla, ale takú komédiu som ešte nezažil.
Reagovat
Meceon
jako fakt? já viděl jen tiebreak...to mě mrzí
Reagovat
Mayo
tupý španiel labilný
Reagovat
Pe3k
To zas byla rychlost, ani jsem nestihl dokoukat Gilmorovy děvčata :D
Roger předlvedl z celé big four nejdominantnější představení, nejhorší byl překvapivě Djokovic. Jem tak dále Rogere, i když Isner už tak lehký asi nebude :D
Reagovat
spaniel
Ty fakt sledujes Gilmorova devcata? Neee!!! V zivote jsem nevidel hur napsane dialogy...uplne nerealne. Tak nikdo nemluvi.
Reagovat
smazaný uživatel
Hlavne ne tak rychle a zbesile :-D
Reagovat
Pe3k
Rychle a zběsile mě nikdy moc nebavilo, je to taková moderní kobra 11 :D co opravdu miluju, je film Drive (2011, Ryan Gosling) taky není pro každého...
Reagovat
Pe3k
No v 7:30 to přepínám na stargate atlantis. Jinak z těch seriálu pro ženské je jediný co mě baví. Hry o trůny jsou taky nereálné a každý to sleduje :D
Reagovat
spaniel
Nejde o to, jestli je děj reálný. Když ně, to mě neva. Základem fantasy i scifi je akceptovat pravidla, jak je tvůrce nastaví a pak to už reálné je. Mně jde o ty dialogy, jsou příšerné.
Reagovat
Pe3k
No jinak jsem velký fanda sci-fi. Hlavně BSG, SG1, SGA, Firefly a nových Star trek filmů. z těch nových seriálů mě krom HOT nejvíce baví Daredevil a True Detective.
Reagovat
Pe3k
Btw. dneska konečně na torentech vyšel koukatelný Antman :)
Reagovat
babolat.cz
ty jsi tedy exot, srovnávat románovu scifi klasiku s nějakým laciným scénářem.
"Řekni mi co čteš, a já ti povím kdo jsi."
Reagovat
Pe3k
Blábolat ty jsi tu proč? Baví se snad s tebou někdo? Pokud vím tak GOT je fantazy a ne sci-fi ty ignorante.
Reagovat
smazaný uživatel
Wow, SABR v plné parádě, s tím nemohl Seppi nic dělat :P
Reagovat
smazaný uživatel
Jojo, Fedex si z neho dela fackovaciho panaka. Vypada to spise jako exhibice
Reagovat
smazaný uživatel
Andreas je pěkně frustrovaný, diváci ho vybučeli za mlácení raketou, Roger by mohl trošku ubrat a ne mu to dát sežrat za tu Austrálii :D
Reagovat
pockerface
Roger chce ještě stihnout děti než půjdou spát :-)
Reagovat
Fandina
to asi ano :-)))
Reagovat
smazaný uživatel
:))) on má prostě dny, kdy si jde místo regulérního zápasu zahrát exhibici v God mode, to je soupeř absolutně bez šance :P
Reagovat
Pe3k
No to AO už stejně nic nezpraví, ale alespoň tam Roger na začátku sezony posbírá dost bodů a bude před Můrou :)
Reagovat
smazaný uživatel
já jsem zvědavá, jestli bude Novak dál suverénně obhajovat tu hromadu bodů nebo bude mít Roger šanci stáhnout ten náskok ;) jak to vlastně bude s Turnajem mistrů, bude Djokovič a Fedex každý v jiné skupině nebo jak je to s rankingem?
Reagovat
Denis92
Mozu aj nemusia. Roger bude s najvacsou pravdepodobnostou na TM c.3 takze je to 50 na 50. Bud dostane Novaka alebo Andyho.
Reagovat
smazaný uživatel
Andy by byl nejspíš nicotná překážka, zvlášť jestli to tam plánuje ošulit, ale ze skupiny s Djokovičem se Roger dokázal dostat aj v roce 2013 přes Del Potra, ale stejně bych radši, aby měl každý svoji skupinu jako loni a rozdali si to ve finále, tam se něco nedořešilo :)
Reagovat
smazaný uživatel
V race je 600 bodů za Andym, musel by vyhrát Paříž, aby měl šanci být 2. Je jasný, že pokud by byli s Djokovićem oba v jedné skupině, tak by to byla slušná nevyrovnanost s druhou skupinou :D
Reagovat
smazaný uživatel
Nejlepsi by byla skupina Novak Roger Rafa Wawros. To by byl hukot :-D
Reagovat
Denis92
To byt samozrejme nemoze.
Reagovat
Davor1
Pozri sa na race, trošku sa nad tými menami zamyslí a zistíš, že taká skupina reálne nie je možná. A je po hukote.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak jasne, jen tam prece slovicko BY ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
hukot by byla skupina složená z Big Four, ale ani to není možné :)
Reagovat
smazaný uživatel
Nejsilnější možná je Novak - Roger - Rafa - Kei. Stan tam chybět nebude, u něj je stejně otázka, jak vážně k tomu přistoupí. Ten už spíš než na TM myslí na to, který GS v příští sezóně přidá do sbírky.
Reagovat
smazaný uživatel
hlavně ne ty tři pohromadě :D Kei je spíš otazník, Standa těžko vypustí TM, dostal se tam dvakrát a pokaždý udělal semifinále, kdy prohrál až s Noldou a těsně s Rogerem, vypustí to spíš dle mého Andy
Reagovat
Mayo
Podľa mňa je jedno koho bude mať Roger v skupine, pretože postúpi tak či tak.
Reagovat
Davor1
Asi tak, každé iné finálové zloženie ako Djokovič- Federer bude veľká senzácia...
Reagovat
smazaný uživatel
Senzácia??..

Ale noo..
Reagovat
Davor1
Sorry, zabudol som, že na ten turnaj postúpil aj halový mág Rafael Nadal vo svojej top forme, ktorý na TM Federera a Djokoviča poráža ako na bežiacom páse. Beriem späť, Roger má na finále len minimálne šance...
Reagovat
smazaný uživatel
Ale kto hovorí o Nadalovi, prosím pekne..Ty mág racionálnej dedukcie :)

Ak to pre teba bude senzácia, tak mi ponúkni kurz (vobec nemusí byť senzačný) na iné obsadenie a ja ti ho s radosťou zaplatím a ty len zinkasuješ :)

Čo si myslíš, aký by bol ten kurz na iné obsadenie?..

V skutočnosti by nepresiahol 2 :)
Reagovat
Roger_Federer
Kolik % tomu finale davas?;)
Ve zkutecnosti musis pockat na los.
Ale dle aktualni formy vsech jiz jistych ucastniku a systemu turnaje, pokud se nepotkaji uz v semifinale, muze Federera porazit v teto aktualni forme, jenom bud nekdo kdo se urve a zahraje top zapas, nebo si Federer vybere opet svou chvilku a zahraje tragicky, treba jako na AO.
Reagovat
smazaný uživatel
Presne tak Dominik..Musis pockat na los a pokial sa nestretnu v SF..To sú tak významné prekazky, ze tvrdit v tejto chvili, ze ine zlozenie finále bude senzácia je proste zbrklé a nie je na mieste..

Ak budu v jednej skupine, jeden moze zakopnut..
Ak budu v inych skupinach, mozu sa stretnut v SF.

Cize kurz na ine zlozenie finále?..No reálne tak 1.65 max..nič senzačné..Akoby si ho ty vypisal ako odbornik?
Reagovat
Roger_Federer
Vzdyt ja stebou souhlasim.
A premyslet nad tim kurzem je zbytecne, dokud neni los.
Reagovat
Cico93
V tejto Rogerovej forme ho tam kľudne môže vyradiť jak Andy tak Rafa.
Reagovat
spaniel
Jistě Cicko...už sis nafackoval, jaks minule psal?
Reagovat
Cico93
Jistě spanielik.
Reagovat
panzer.dragon
snad se seppimu nic nestalo při tom tweeneru :-)
Reagovat
pockerface
Tak to byl fofr, to jsem tedy nečekal :-).
Reagovat
pockerface
No, a že Roger bude hned na začátku 2.setu prohrávat 0:40 taky ne :-)
Reagovat
panzer.dragon
byl asi trochu přemotivovanej po tom prvním setu
Reagovat
pockerface
Tak to je zatím jízda od Rogera. To jsem nečekal. Seppi se nestačí otáčet. Jestli to půjde takhle dál, tak bude rychle hotovo. Ale to jsme si o Tomovi mysleli taky. Snad Roger nenaváže na Basilejské druhé sety, kde měl vždy kromě finále krizičku.
Reagovat
panzer.dragon
roger dobře rozjetej :-), chudák seppi
Reagovat
smazaný uživatel
to by bylo na úvod turnaje rozdávat kanáry, sice jsem si nejdřív říkala, jak se tam adaptuje na ty podmínky, ale stejně jsem si myslela, že nebude mít problém, tak jako Rafa s Rosolem :))
Reagovat
panzer.dragon
něco mi řiká, že to trochu souvisí s tim jak roger přejel rafana, jako by díky němu přeřadil na ještě vyšší rychlost
Reagovat
pockerface
Tak co si budeme povídat, někde v hlavně musel mít, že Rafu neporazil už 3 roky, a že posledních 5 zápasů s ním prohrál. Určitě mu to dalo velké sebevědomí a vlilo energii do žil.
Reagovat
smazaný uživatel
vem si, jak by asi zakončil sezonu, kdyby měl v hlavě, že ho ani v té Basileji nedokázal porazit, když se to od něho čekalo, ten to potřeboval jako sůl :))
Reagovat
smazaný uživatel
je to možný, že se teď veze na vlně a schválně, jestli ho někdo zastaví, vypadá úplně v pohodě, já jsem si myslela, že Seppi bude neškodnej, ale že až takhle se Roger rozjede :D
Reagovat
panzer.dragon
chtělo by to s rafou ještě jednou potvrdit win, ideálně na TM ve skupině a pak věřim že by roger vyhrál celej ten TM

roger je dneska nehratelnej :-)
Reagovat
smazaný uživatel
přesně jedna výhra proti 5 porážkám je málo, ale když ho tak vidím, tak bych mu i věřila, pokud teda nezačne bezchybně a postupně nebude svoje výkony zhoršovat, i to se může stát, momentálně bych ale chtěla vidět jeho střet s Djokerem na tomto povrchu, snad se toho dočkáme :)
Reagovat
pockerface
Tak Roger 2:0, ale Lopez - Trocki pěkný zápas, ale já bych chtěl přece jen vidět Seppiho s Rogerem.
Reagovat
pockerface
Áááá už to jde. A zrovna přepnuli, když Roger dal dobrý kraťas.A Roger zatím vyučuje.
Reagovat
pockerface
Oni nepřepnou na Rogera? Já doufám, že po TB přepnou na hlavní kurt. Frantíci jedni :-)
Reagovat
Jabadu
Když on tak jaksik není z té Francie, no.
:-)
Reagovat
mahycek
Ať Roger bojkotuje Turnaj Mistrů, má na to snad právo !!??! Když to zku.rveně spomalují, ne, takhle to dál nejde. A on se může obrátit na ATP, že se nezůčastní, i když bude penalizovám, tituly mu nikdo nevezme. Co vy na to??? Už mě sere to zas.aný pinkání .
Reagovat
smazaný uživatel
fajn, Rafa by mal väčšiu šancu :-)
Reagovat
pockerface
Oni to zpomalují, protože kdyby ty kurty byly dnes takové jako v době, kdy bylo Rogerovi 23-26 let, tak by Roger měl ne 88 titulů, ale přes 100 a GS by neměl 17, ale už nejmíň 22. Ale to ATP asi nechce, nepotřebuje, aby to Roger a prostě ti kdo hrají výborně na rychlém povrchu vyhrávali nad Nolem, Rafou, Andym.
Reagovat
smazaný uživatel
Takže to robia kvôli Rogerovi? To nemyslíš vážne!
Reagovat
pockerface
No právě proti němu. Samozřejmě to bylo nadnesené. Ale taky nechápu to zpomalování. Docela rád bych viděl ještě tenis, který se snaží předvádět občas Štěpánek. Servis-volej, taky to mělo něco do sebe.
Reagovat
smazaný uživatel
Povrchy se zpomalují aby byli delší výměny a nehrálo se stylem bomba servis a konec, ne kvůli nějakým konkrétním hráčům. Ale tak proč si nehodit jednu kospirační teorii, třeba ATP tajně podporuje Djokoviče :)
Reagovat
Jabadu
Nejen kvůli němu. Před 20 lety by Esovič neměl konkurenci.
Hlavním důvodem jsou podle mě ženy.
Kromě Simony a Agy světu vládnou vysoké ranařky. A ještě většinou ne z těch správných tenisových zemí.
:-)
Reagovat
smazaný uživatel
ajáj, a zas sú na vine ženy :-) ách, vy muži, muži!
Reagovat
Davor1
Hlúposť. Karlovič by pred 20 rokmi mal zhruba rovnaké výsledky, ako dnes. Bolo by ho ťažšie brejknúť, ale takisto by to na returne mal ťažšie aj on a na údery by mal menej času, čo v kombinácii s jeho zlým pohybom nie je práve dobrý predpoklad na veľké tituly. Nikdy v histórii nevyhrával opakovane veľké turnaje hráč s tak mizernou medzihrou, nech už boli kurty akokoľvek rýchle či pomalé.

A so ženami je to tiež somarina. V súčasnosti vládne len Serena, žiadne ranárky z "nesprávnych zemí." Sharapka má posledné roky jasne najlepšiu antuku. Kvitová mimo trávy nič moc. Azarenka už ani nepatrí medzi špičku, Ivanovič detto. V minulosti boli povrchy rýchlejšie a vždy sa presadzovali hráčky ako Graf, Hingis, Henin a ďalšie, ktoré mali k hráčkam typu Sereny ďaleko, v súčasnosti tam okrem Sereny nie je žiadna konzistentne silná šampiónka ako vyššie spomenuté a nie je to povrchom...
Reagovat
FulnekUltras
Je to sníženou hladinou estrogenu - ale od finále USO už to prý zas jede všechno v normě... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Isteže..
Reagovat
smazaný uživatel
22? Proč ho tak podceňuješ? Podle mě by měl GS titulů už cca 40, kdyby mu ATP a ITF celou kariéru neházely klacky pod nohy.
Reagovat
EllNino
Zvládl prazit Petzschnera a dokázal využít místa LL :) pěkný
Reagovat
panzer.dragon
http://www.atpworldtour.com/en/news/atp-awards-page-2015

asi to tu už někde je, ale tak radši to pojistim, volte Rogera :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Jé, to neznám :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jestli je to anketa popularity, tak to jistit nemusíš, tam má výhru jistou.
Reagovat
panzer.dragon
vzhledem k tomu, že tam mezi nabízenýma hráčema neni Rosol tak asi jo no :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak tady se takovou dobu řeší, jak je nepsravedlivý, že Rebel naráží stále na Karloviče, a pak, když mu ho Frantik odklidí hned v 1. kole z cesty, se i tak málem nechá porazit? No, Berďo! Koukej se zlepšit!
Reagovat
tommr
pravdu díš. Tomáš byl dneska velice blízko největší blamáži v letošní sezóně. Tou zatím zůstává i nadále šokující porážka s Youngem (79) v Montrealu ... :)
Reagovat
kada.tom
a taky jí zůstanem, protože Bautista an Jo nejsou ořezávatka, takže tak a na TM už bude špička jen :-)
Reagovat
tommr
máš pravdu. Pokud se nestane něco mimořádnýho tak Tomáše letos čekají už jen soupeři z top-10 ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
A na ty Berďa moc neumí...
Reagovat
Kytka
Můžeme být rádi, že mu Roger Vasselin odklidil Karloviče z cesty. Protože s tím servisem co předváděl by to s Ivem nešlo. Trefoval ho v průměru jen ze 47%, v prvním setu 56% (to je tak jeho průměr v poslední době), ve druhém ze 47% a ve třetím jen 47%. A v první a druhém z něj ještě těžil tak 70%, ve třetím šel na 83%, ale zase ho trefoval v menšině. Zlepšil ale ten druhý. Počet uhraných balónů 100:100 - naštěstí ty důležité v prvém i třetím setu uhrál Tomáš. No nevím jak takhle zítra s největší pravděpodobností na Tsongu. Hraje nejdřív v 19.30 hod. na centru. Po utkání sotva lezl. A ještě když se podíval na ty protažené ksichty na své lavičce. Jedině Radek tam povzbuzoval a hecoval.
Reagovat
Kytka
Opravuji, ve třetím jen ze 41%
Reagovat
tommr
mě se zdálo jako kdyby mu postupně docházely síly a s tím i klesalo procento na servisu. Trochu paradoxní přitom je, že zápas dopodával třema skvělejma prvníma servisama ... :)
Reagovat
Kytka
Naštěstí tohle má v krvi. Dopodávat set nebo zápas umí. Málokdy to nezvládne.
Reagovat
Kytka
Ale taky mi přišel čím dál víc vyšťavený. Naštěstí čtyřhru zítra nehraje a nastoupí nejdřív v 19.30. Snad se srovná. Ale Tsonga se moc neutahal. V suchém triku, Bautista Agut byl skoro bezzubý, nijak nebyl schopen mu zatopit. Tak Tsongovi stačilo hrát jen slušně. Ráda bych, kdyby Berďa dal ještě aspoň jedno kolo. Dál nepůjde, tam bude Nole.
Reagovat
smazaný uživatel
ale kdeze...vlastne ano, je to s nim jako s tou krvi, co se po 7 letech meni.. ;-)) Mimochodem, bala jsem se dokonce zraneni, vypadal hrozne.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist