Berdycha čeká v Paříži Nišioka, Kvitovou Erakovicová

22. 5. 2015, 13:04
Aktuality 417
Tomáš Berdych rozehraje letošní French Open s devatenáctiletým Japoncem Jošihitou Nišiokou, který v Paříži prošel kvalifikací. Rozhodl o tom dnešní los Roland Garros, který české ženské jedničce Petře Kvitová poslal do úvodního kola Novozélanďanku Erakovicovou.
Tomáš Berdych

Tomáš Berdych je poprvé na Roland Garros nasazen jako číslo čtyři a ocitl se v polovině pavouku společně s Rogerem Federerem, na kterého může narazit v semifinále. Jeho soupeřem ve čtvrtfinále by případně byl Japonec Kei Nišikori. Ve druhém kole může dojít na souboj českých daviscupových reprezentantů Berdycha s Radkem Štěpánkem. Ten ale musí přejít v prvním kole přes Chorvata Ivana Dodiga.

Jiřímu Veselému los přisoudil třiadvacátého nasazeného Leonarda Mayera z Argentiny., který si zítra zahraje finále v Nice. Lukáš Rosol stejně jako Berdych čekal na soupeře z kvalifikace, kterým se stal devatenáctiletý Švéd Elias Ymer.

Los druhého grandslamu sezony rozhodl i o tom, že už ve čtvrtfinále na sebe mohou narazit největší favorité dvouhry mužů - devítinásobný vítěz turnaje Rafael Nadal a letošní suverén Novak Djokovič.

Španěl je letos kvůli propadu v žebříčku až šestý nasazený, a proto má před sebou náročnou cestu k desátému titulu. Začne sice proti domácímu Quentinu Halysovi, ale v osmifinále může hrát s Grigorem Dimitrovem, nebo s krajanem Tommym Robredem. O kolo dál by ho pak čekal Djokovič, který je letos ve formě a touží po prvním titulu z Roland Garros. Navíc v semifinále bude jednoho z nich případně čekat Andy Murray, který také podává skvělé výkony.

Los v Paříži byl příznivý i pro jedenáctku českých tenistek, když pouze jednu z nich čeká nasazená soupeřka.

Vítězka z Madridu Petra Kvitová se utká s Marinou Erakovicovou, kterou ve všech čtyřech dosavadních vzájemných zápasech porazila, naposledy loni právě na French Open. Ve čtvrtfinále by Kvitová mohla hrát s Karolínou Plíškovou a v semifinále se světovou jedničkou Serenou Williamsovou, kterou jako jediná letos dokázala porazit.

Devatenáctinásobná grandslamová vítězka Williamsová v prvním kole nastoupí proti Andree Hlaváčkové, která jako jediná Češka zvládla všechna tři kvalifikační kola a 'za odměnu! jako jediná vyfasovala nasazenou soupeřku. A to hned tu nejvýše postavenou. Hlaváčková v jediném vzájemném souboji se Serenou ve dvouhře utrpěla na US Open v roce 2012 debakl dvakrát 0-6.

Mezi nasazenými jsou vedle čtyřky Kvitové a dvanáctky Plíškové ještě třináctka Lucie Šafářová, která má v prvním kole za soupeřku svou bývalou deblovou partnerku Anastasii Pavljučenkovovou, a dvaadvacítka Barbora Strýcová, již čeká Bulharka Cvetana Pironkovová.

French Open - los mužské dvouhry:
Jiří Veselý - Leonard Mayer (23.)
Lukáš Rosol - Elias Ymer
Radek Štěpánek - Ivan Dodig
Tomáš Berdych (4.) - Jošihito Nišioka
Celý los najdete zde.

 

French Open - los ženské dvouhry:
Lucie Hradecká - Saisai Zheng
Barbora Strýcová (22.) - Cvetana Pironkovová
Denisa Allertová - Kontaová (Brit.)
Kateřina Siniaková - Carina Witthöftová
Petra Kvitová (4.) - Marina Erakovicová
Tereza Smitková - Taylor Townsendová
Karolína Plíšková (12.) - Shuai Zhang
Klára Koukalová - Danka Kovinicová
Petra Cetkovská - Misaki Doiová
Lucie Šafářová (13.) - Anastasia Pavljučenkovová
Andrea Hlaváčková - Serena Williamsová (1.)
Celý los najdete zde.
pva, TenisPortal.cz, Luboš Zabloudil

Komentáře

417
Přidat komentář
smazaný uživatel
Text příspěvku obsahoval závadný obsah a byl redakcí vymazán.
Reagovat
baggik
Možná se mnou někdo nebude souhlasit, ale podle mě je pro No1eho lepší mít Nadala už ve čtvrtfinále.
Reagovat
FulnekUltras
V rámci současné všeobecně rozšířené bulvární, potažmo maloburžoazní povrchnosti i ve sportu (dle "vzorů" tv hNOVnA) ji ráda přenechá jiným, třeba i takové Kurnikovové, která se zrovna předevčírem kdesi na pláži poškrábala na ... - a sotva koho už zajímá, kolik a jestli vůbec někdy něco vyhrála.
Reagovat
FulnekUltras
úsměv
Reagovat
Fandina
úsměv
Reagovat
FulnekUltras
úsměv za úsměv ;-)
Reagovat
Roger_Federer
pane boze...siri se to jak zoombie.
Reagovat
smazaný uživatel
Je to smutné, když o popularitě sportovce nerozhodují jeho výsledky, ale práce PR manažerů..
Reagovat
FulnekUltras
Na lidi s vlastním názorem žádné PR neplatí... ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
To je fakt ;-)
Reagovat
tito
jinak zajímavé je porovnat si diskusi zde a pod originálním článkem, ale tu jsi jistě četl také :-)
Reagovat
tito
pro spaniela
Reagovat
spaniel
Necetl, mam to z MTF a tam to je podobne jak tady. To ja jen aby řec nestala :) Ani jsem necekal, ze to tolik lidi tak odsoudí. Ale popravdě zajímal by me tvuj nazor na to.
Reagovat
tito
http://www.telegraph.co.uk/sport/tennis/frenchopen/11622372/French-Open-2015-Rafael-Nadal-makes-a-mockery-of-the-rule-book.html
jinak bych nesouhlasil s tím, že je to podobné, zde je to jak na Seznamu, tam se taky reaguje na první.
Na první- špatné. Simon Briggs je pašák.... :-)
Ale jak jsem psal, lepší je si přečíst diskusi, myslím, že je to tam velmi slušně rozebráno v širším kontextu.
Reagovat
smazaný uživatel
A to ešte chýba Barbora na No.1 :)

http://www.tenisovysvet.sk/video/1202/podania-ruk-na-rozne-sposoby
Reagovat
smazaný uživatel
http://www.tenisovysvet.sk/clanok/10939/melzer-ak-mi-nepriznas-tento-bod-nase-priatelstvo-skoncilo
Reagovat
smazaný uživatel
Těžko říct (z videa), jestli tam ten druhý dopad byl. Ale i kdyby byl, je to zbytečná bouře ve sklenici vody.
Reagovat
smazaný uživatel
Není každý rok posvícení... :(
Reagovat
Frick
Je to špatný. Asi už něco naznačily ty nezdary ve skupině, kde se nedařilo. No ale věřil jsem alespoň v nějaké to SF....
Reagovat
smazaný uživatel
Hlaváčková?, to je ta hezká blondýnka?" Serena :)
Reagovat
smazaný uživatel
Spíš, mrcha blondýnka :D
Reagovat
FulnekUltras
Bude zcela bez milosti předhozena Kongovi... ;-)
Reagovat
Frick
Rasysto!!!!!!!!!!! Takto urážet bratra Williamse.
Reagovat
tommr
průběžnej žebříček ATP k dnešnímu dni tj. před začátkem FO.
Všem hráčům už byly odečtený lonský výsledky z FO.
Čísla v závorce znamenají bodovej náskok nebo ztrátu na Tomáše Berdycha ...

1. Djokovic 12655 (+7775)
2. Federer 9065 (+4185)
3. Murray 6330 (+1450)
4. Nishikori 5220 (+340)
-----------------------------------
5. Berdych 4880
-----------------------------------
6. Raonic 4440 (-440)
7. Ferrer 4140 (-740)
8. Wawrinka 3845 (-1035)
9. Cilic 3390 (-1590)
10. Dimitrov 2760 (-2120)
11. Nadal 2580 (-2300)
12. Lopez, F. 2245 (-2635)
13. Simon 2130 (-2750)
14. Tsonga 1875 (-3005)
15. Goffin 1835 (-3045)
16. Isner 1810 (-3070)
17. Anderson 1800 (-3080)
18. Monfils 1715 (-3165)
19. Robredo 1675 (-3205)
20. Bautista Agut 1670 (-3210)
...

Tomáš Berdych si to 4.místo moc dlouho neužil a pokud se na něj chce zase vrátit tak bude muset v Paříži pořádně zabrat a dojít minimálně do semifinále.
Obhájení čtvrtfinále mu k tomu bude stačit pouze v případě, že by Nishikori vypad už v prvním kole ...

z ostatních hráčů stojí za zmínku hlavně vypadnutí Nadala z první desítky. K tomu aby se do desítky vrátil bude muset nejspíš ve čtvrtfinále porazit Djokovice ...
Reagovat
tommr
průběžnej žebříček WTA k dnešnímu dni tj. před začátkem FO.
Všem hráčkám už byly odečteny lonský výsledky z FO.
Čísla v závorce znamenají bodovej náskok nebo ztrátu na Petru Kvitovou ...

1. Williams, S. 9301 (+2661)
-----------------------------------
2. Kvitová 6640
-----------------------------------
3. Halep 6070 (-570)
4. Sharapova 5720 (-920)
5. Wozniacki 4940 (-1700)
6. Ivanovic 3535 (-3105)
7. Makarova 3390 (-3250)
8. Suarez Navarro 3225 (-3415)
9. Bouchard 3118 (-3522)
10. Kerber 3000 (-3640)
------------------------------------------
11. Plíšková, Karolína 2950 (-3690)
12. Šafářová 2765 (-3875)
------------------------------------------
13. Radwanska, A. 2765 (-3875)
14. Williams, V. 2586 (-4054)
15. Petkovic 2540 (-4100)
16. Keys 2275 (-4465)
17. Lisicki 2045 (-4595)
------------------------------------------
18. Strýcová 1995 (-4645)
------------------------------------------
19. Svitolina 1985 (-4655)
20. Bacsinszky 1858 (-4782)
...

Naše nejlepší hráčky si po odečtení lonských výsledků výrazně polepšily ...

Petra Kvitová postoupila na druhé místo s poměrně značným náskokem před Halepovou a Sharapovou. Petra by si druhý místo mohla udržet i kdyby letos vypadla už v prvním kole. Halepová musí k tomu aby Petru předstihla dojít minimálně do semifinále a Sharapova dokonce až do finále ...

Karolína Plíšková se posunula na 11.místo s minimální ztrátou na desátou Kerberovou ...

Lucka Šafářová se posunula na 12.místo o který se ale dělí s Agou Radwanskou ...

Bára Strýcová se dostala do první dvacítky ...

Z ostatních hráček stojí za zmínku hlavně vypadnutí Bouchardový z elitní osmičky, vypadnutí Petkovicový z desítky a vypadnutí Erraniový z dvacítky ...
Reagovat
smazaný uživatel
No, super :-)
Reagovat
smazaný uživatel
kéž by to tak zůstalo i po FO, jen Kája by se mohla trochu vyhoupnout nahoru
Reagovat
Grape
Kája bude asi spíš ráda, když zůstane, kde je. Věřím, že do desítky by se mohla dostat po Wimbledonu. :-)
Reagovat
blixa
Asi jo, ale kdo ví v jakém je Angie stavu, uvidíme. První kolo napoví ;-)
Reagovat
tommr
Kerberová bude nejspíš v pořádku - to její odstoupení z Norimberku bylo podle mýho názoru jen preventivní ...
Mnohem důležitější je jak na tom bude Karolína. Má poměrně slušnej los a když se jí bude dařit může klidně dojít až do čtvrtfinále což by na desítku mělo stačit. Pokud to ale pojme stejně jako Kristýna tak může taky vypadnout už v prvním kole ... :)
Reagovat
spaniel
As Rafael Nadal prepares to defend his French Open crown in Paris next week, his time-wasting is making a mockery of the tennis rulebook. The Daily Telegraph can reveal that Carlos Bernardes, the last umpire to seriously challenge Nadal on this point, has been withdrawn from Nadal?s matches since and is unlikely to officiate him at Roland Garros.

The bad blood between the two dates back to Feb 22, and the semi-final of the Rio Open. Bernardes followed the letter of the law by handing Nadal two time violation penalties for exceeding the 25-second limit between points, the second of which cost him a first serve. In a Spanish exchange captured by the courtside microphones, a furious Nadal then told Bernardes: ?I will make sure that you don?t arbitrate me anymore.? Clearly agitated, he went on to lose to Fabio Fognini in three sets.
Reagovat
smazaný uživatel
Co dodat?? Učebnicový příklad pokory. :)
Reagovat
spaniel
Nejhorsi neni to, ze Carlos byl v podstate potrestany za to, ze delal svou praci, ale co si ted maji myslet ostatni rozhodčí, kteri budou nasazení na zapasy Nadala?
Reagovat
smazaný uživatel
No dyť, to je brutální zásah do nezávislosti rozhodčích, teď se ještě budou v zákulisí handrkovat o to, kdo bude nasazený na umpire, ne? Hnus. Doufám, že ho Djoko klapne 3:0 a bude klid.
Reagovat
smazaný uživatel
Potrestán měl být naopak Nadal za nesportovní chování. Tohle si dovolit k rozhodčímu je za hranou toho, co lze v rámci jisté frustrace připustit.
Reagovat
rod_laver
no pěkně
Reagovat
VlS
no comment
Reagovat
Mayo
esteze tomu nerozumiem
Reagovat
Kozoroh
Nestrkej hlavu do písku.
Reagovat
Mayo
Co to zvanis Kozorohu.
Reagovat
Kozoroh
Žvaníš ty. Když nerozumíš ang. textu, tak si ho přelož do google-překládače. V opačném případě nechceš vidět křiváctví Nadala.
Reagovat
Roger_Federer
Toto je katastrofa, milnik toho ze rozhodci uz budou jenom panaci na empairu.
Reagovat
smazaný uživatel
Je cosi shnilého ve sportu tenisovém..
Reagovat
panzer.dragon
za tohle to řituál projede, ideálně ještě dříve než s djokerem aby to bylo echtovní :-)
Reagovat
George_Renel
Taky to může dopadnout tak, že rozhodčí budou držet basu a dají to Rafovi pěkně sežrat.
Alespoň já bych to v tomto případě udělal.
Reagovat
Pedronegro
Já taky, bylo by super, kdyby ho ten jeho řiťuál odnaučili, ale možná nic nebude, kdo ví kolik dalších jich čeká v řadě.
Reagovat
smazaný uživatel
Už je pre mňa iba Španielska sračka
Reagovat
Kozoroh
Co dodat? Nadal je největší pokrytec v současném tenise.
Reagovat
SwissMaestro
Nechutné......od čeho pak zde máme to pravidlo? Bylo by super kdyby Federer vydal nějaké prohlášení......to by Nadala mohlo před FO celkem rozhodit :)
Reagovat
smazaný uživatel
Navrhuju příměří! :D Nechme to takhle. PEtra zatím hraje, má 25 let, ještě nám může ukázat, že má navíc, než na dva GS a jednou TM. Uvidíme.. Jen jsem chtěl napast můj názor, což jsem udělal.. Jen mi vadí, že se tu někteří, na TP hned začnou do druhých navážet.. A pro Michaleusa nebo jako se jmenuje.. Ano, možná před 2 roky jsem Petru nemusel, ale teď už jsem to pominul, Petře fandím jako každé češce, vyfotíl jsem se s ní, ano, udělal jsem to, byl jsem rád, kdo by taky ne? Ale aby mi člověk, co mě totálně nezná, napsal, že jsem hlupák a nevím co ještě, to mě opravdu uráží.. Protože i ty určitě musíš vědět, že PEtra měla 2014 lehčí los.. (opět, tím nechci říct, že si to Petra nezasloužila!!!!!!!!!!!!!) A s tou Denisou sis to mohl odpustit, protože já taky dokážu zkritiovat jak PEtru, tak Denču, nebo Toma, a to jim fandím, chce se to zamyslet než něco plácneš, a né hned nadávat.. Zamysli se.. ;)
Reagovat
Cico93
Razantná odpoveď.-)

Ten predposledný odstavec je zaujímavý.
Reagovat
Cico93
http://www.osporte.sk/?id_cat=52&news=214855
Reagovat
spaniel
Tak na to mame s Gasquetem stejny nazor, is kdyz mne to tady dávají nekteri sežrat :)

"Ešte stále horlivo sleduje súboje medzi Rafaelom Nadalom a Rogerom Federerom. Oveľa menej vzrušenia prejavuje keď pozerá súboje Andyho Murrayho s Novakom Djokovičom. ?Už dopredu viete, že budete sledovať stále dookola na tie isté údery. Doľava, doprava potom dozadu alebo vpred. Nie je to ani súboj odlišných štýlov a už vôbec nie kreativity.?
Reagovat
Cico93
Po prečítani toho odseku som si hneď spomenul na teba. ale fakt
Reagovat
Roger_Federer
Richard dementoval ze je gay..zajimave, zajimave.
Reagovat
Roger_Federer
Richard dementoval ze je gay..zajimave, zajimave.
Reagovat
mrafe
Já myslela, že tě interesuje jen sexuální orientace Rafy. Zdá se, že tě zajímá u všech tenistů. ;-))
Reagovat
Fandina
Super. Ríšovi moc fandím, kvůli jeho šikovné ruce, jednoručáku a švihu. Teď jsem byla v Římě na jeho zápase s Ferrerem a i zblízka je sympoš. Dík za článek.
Reagovat
smazaný uživatel
https://www.facebook.com/CeskeSrdceTenisoveSrdce/photos/a.539766246045057.113174.247405601947791/939002532788091/?type=1&theater Wimbledon se připravuje, ale vidíte tu skleňenou věc v pravo. Co to sakra je???????????
Reagovat
blixa
Tam bude parkovat papamobil ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Už to vidím jak WTA napíše o výhrách v 1.kole o všech tenistkách z TOP 10 kromě Petry jako na AO kde si WTA všimla až ve 3.kole že nějaká Petra Kvitová na AO hraje
Reagovat
smazaný uživatel
No bože.. My češi snad víme, kdo a jak hraje, tak se nedívej na nějaké stránky a radši fandi a buď v klidu ;)
Reagovat
smazaný uživatel
v klidu!!!! já nejsem kliďas. Před GS jsem neuvěřitelně nervní
Reagovat
smazaný uživatel
Ano a to je ta legenda. :) Ve světě je to úplně řadová tenistka, jenom někteří Češi si tu staví vzdušné zámky.
Reagovat
smazaný uživatel
Já byl přímo v Anglii, když se hrál WImbledon, a můžu vám říct, že jméno PEtra Kvitová opravdu není známá a v Anglii, na to, že už tam dvakrát vyhrála, není vůbec proslavená. To hlavně lidi v česku jí znají a převážně ji fandí, ale v zahraniří to není žádná hitparáda, opravdu ne..
Reagovat
smazaný uživatel
Co to dokazuje kromě toho, že anglání jsou sportovní analfabeti?
Reagovat
smazaný uživatel
To není jen tam.. Ve světě se tolik od PEtry nečeká, někteří, kdo tenis moc nesleduje, PEtru ani moc neznají.. Znali by ji kdyby GS vyhrávala, ona vyhrála zatím 2, takže klidek s tou legendou.
Reagovat
smazaný uživatel
Někteří, kteří tenis nesledují, neznají ani Federera s Djokovičem. ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to se hodně pleteš. Djokovice budiž, ale Federera znají i ti, co sedí jen na zadku u pc a hrajou maximálně karty s mamkou.. Federer je ikona a i díky němu tenis hodně lidí hraje..
Reagovat
smazaný uživatel
Federer je bezesporu ikona, ale nenalhávej si, že ho budou znát všichni. ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Všichni rozhodně ne, ale koho si budou pamatovat líp? člověka, co vyhrál 4x Australian Open, 1x French Open, 7x Wimbledon, 5x Us Open nebo hráčku, co vyhrála jednou Wimbleodn v roce 2011, kdy porazila i hráčky jako Sharapova, Azarenka, a 2014, kdy měla lehký los, a nejtěžší pro ni byla akorát stará Venus WIliams ve třetím kole tuším?
Reagovat
Michaelus
Panebože ty jsi vážně vypatlanec. Házet na ní špínu, že jo. Je zajímavé, že ostatní hráčky toho losu nevyužily, že? Stará Venus Williams. Ty jsi vážně hlupák. Fotit se s Petrou ti ale problém nedělalo, že?
Reagovat
smazaný uživatel
Proč hlupák? Neunášíš že Petra prostě není ve světe známá? a Hned jse hlupák? Několikrát jsem napsal, že Petra je dobrá, hráčka, podporuju ji, ale prostě není tolik známá, tak co s tím mám dělat? Normální lidi to vidí
Reagovat
Michaelus
Vadí mi, že i kdyby Petra vyhrála cokoliv, tak se najdou lidi, kteří budou říkat, že to je jenom štěstí, lehký los atd. Lidem, kterým se nezavděčíš. Moplex z toho, že Petra není známá nemám, je mi to jedno, hlavně aby vyhrávala... komplex tu je asi u někoho jiného
Reagovat
smazaný uživatel
Znovu.. Proč mi říkáš hlupák? já nic nezpochybňuju, Petra si titul z WB zaslouží, jen jsem podotkl, že měla lehčí los.. Což neznamená, že ji ihned shazuju.. Bartoli měla taky dobrý los, prostě to využily holky, tak to je, vyhrály.. Nic nepopírám :) tebe ale neopravňuje mě oslovat hlupák, protože na mě se to nehodí.
Reagovat
Michaelus
Ale ano, představ si člověka, který by po tom, co by jsme vyhráli mistrovstí světa v hokeji neustále zmiňoval, že jsme měli lehký los, nic moc soupeře. Neštval by tě? Jde o to užít si, že je někdo dobrý, že dobře reprezentuje. Ale chápu, Petra se některým nezavděčí. Mě by nenapadlo zpochybňovat úspěch českého hráče...
Reagovat
smazaný uživatel
Já nikoho nezpochybňuju, sám sem měl obrovskou radost, když Petra vyhrála, a zsatávál jsem se jí, když se do ní lidi opírali, že vyhrála náhodou!
Reagovat
smazaný uživatel
Tak proč jsi ten "lehčí los" teda vytahoval?
Reagovat
smazaný uživatel
Protože vím, jak to lidi vnímají.. Bartoli taky získala Wimbledon, a nikomu teď nechybí, že skončila.. Protože měla možná ještě lehčí los.. Lidi to berou, když by PEtra porazila, dejme tomu, Sharapku, Azu, Serenu.. Pak teprve ano.
Reagovat
smazaný uživatel
Drtivá většina lidí to bere tak, že vyhrála Wimbledon. Těch pár chudáků, co mají potřebu to neustále shazovat, nemá smysl brát vážně a už vůbec ne je podporovat tím, že začneš o lehkém losu mluvit.
Reagovat
EllNino
kluci nehádejte se, běžte ven zahrát , vždy´t je tam tak krásně :D
Reagovat
smazaný uživatel
Aha, takže jsem chudák.. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud nebudeš vytahovat "lehčí los", tak ne. ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
to neokceas.. zkratka jsem nejhorsi, hater Petry, chudak, deb.il, labil a nevim co vsechno :.... :)
Reagovat
smazaný uživatel
No když myslíš.. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
ale mrzi me, ze si to o me mysli, jelikoz jsem myslel, ze jsme lidi, co se dokazou bavit na urovni a nemame se zapotrebi urazet a vrhat na sebe spinu... :-/
Reagovat
smazaný uživatel
Já si o tobě ale nic špatného nemyslím, i když připouštím, že mě občas dokážeš vytočit. ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Historie se neptá jak, ale jestli. ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak jinak - člověk, který se o tenis alespoň trochu zajímá, si bude pamatovat oba, člověk který ne, si dost možná nevybaví ani jednoho.
Reagovat
smazaný uživatel
Ty víš, že tě mám vcelku rád, a nechci se s tebou přetahovat o názor, a ani to dělat nebudu, nechci.. Souhlasím že si lidi, co tenis nesledují , nebudou pamatovat na Djoka, mozna.. ALe Federer si myslim, ze zustane.. Uz jen proto, ze hraje na vrcholove urovni a to je mu uz pres 30.. :) Ale zajimalo by me, dokolika let by tak Petra chtěla hrát :)
Reagovat
Amputace
Federera zná opravdu téměř každý, ať tenis sleduje nebo ne, mluvím ze zkušenosti. Je to stejné jako se jmény Gretzky, Schumarcher, Rossi, Maradona, Jordan. Ta jména když vyslovíš před nějakým naprostým sportovním analfabetem, je pořád dost pravděpodobné, že dokáže přiřadit jména alespoň k jednotlivým sportům. Naprosto přirozeně, aniž by musel příliš přemýšlet, protože ta jména jsou jednoduše TOLIK známá, že o nich pravděpodobně slyšel i člověk, který sport vůbec nesleduje. Stejně jako hudebnímu analfabetovi něco řekne jméno Beethoven, literárnímu Goethe, vědnímu Einstein atd. Ta jména patří legendám, proto tvé tvrzení, že člověku, který se nezajímá o tenis, zřejmě nebude nic říkat jméno Federer ani Kvitová, stojí zcela na vodě. Jakékoli tvé pokusy ty dva srovnat jsou marné. Federera zná (i mimo oblast tenisových fanoušků) skoro každý, Kvitovou (kromě Čechů) naopak téměř nikdo. Legendou je Federer označován právě proto, že ho každý zná, že si o něm lidé vyprávějí (tak jako si dříve mezi sebou vyprávěli legendy - proto slovo legenda), že se stal symbolem toho, co dělá. Jeho jméno je vnímáno jako ekvivalent slova "nejlepší". Nic z toho se o Petře říct nedá.

To jsou legendy. To je rozdíl mezi
Reagovat
VlS
průměrnej Brit tuší, že za kanálem je Francie, zatímco vzdělanej to ví jistě. To není měřítko pro nic.
Reagovat
smazaný uživatel
:D
Reagovat
smazaný uživatel
A podprůměrněj na to konto proleze všechny kanály v Británii aby zjistil, za kterým že ta Francie leží. :-))
Reagovat
Michaelus
Takže to, že vyhrála 2GS, TM atd., nad tím se jen tak mávne rukou? Česká legenda Petra je, o tom žádná. Taková Allertová by si o tomhle mohla zdát, že jo....
Reagovat
smazaný uživatel
Ale my se tady přeci nebavíme o tom, jaké jsou poměry v Česku. Jistě, tady patří mezi nejpopulárnější sportovce, podle mě hned po Jaromíru Jágrovi je druhou nejpopulárnější, tady byla řeč, o tom, že ji ignoruje stránka WTA, která je zahraniční.
Reagovat
smazaný uživatel
Během posledních pár dní se WTA stránky Petře věnovaly velice zevrubně.
Reagovat
smazaný uživatel
Ne, tady jde o to, že lidi Petru neznají, není taková, že se cpe do reklam, lidi o ni kolikrát neví, jak psala i Kvitovka, píšou víc o SImoně, Bouchard, které sice takový tenis nemají, ale jsou na tom lépe marketingově.. Tak to prostě je.. A vyhrát 2x GS sice sranda není, ale do světa prostě díru neudělá. NE NE A NE! A Allertová? Ano, je větší legendou, kdo o tom pochybuje?! však už taky hrála SF turnaje WTA, a taky už ji pakrát potopili nechutně rozhodčí!!!
Reagovat
Michaelus
:D
Reagovat
smazaný uživatel
A já myslel, že výmluvy na rozhodčí jsou výhradně moje parketa :-)))))
Reagovat
smazaný uživatel
očividně ne :))
Reagovat
smazaný uživatel
Já to to připomenu, až se kvůli tomu do mě příště opřeš. :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud si to nepochopil, tak jinak..
Myslel jsem to s určitou dávkou ironie, protože tady na TP to bez toho někdy opravdu nejde.. Denča je talentovaná, uznávám, že není nejlepší.. Rozhodčí ji nikdy nepošpinili(alespoŇ né víc jako každou jinou hráčku) Rozhodně nejsem zaslepený, jako si tu někdo myslí..
Reagovat
smazaný uživatel
Ono na internetu se někdy dost těžko ironie poznává, dost často se stává, že někdo napíše koninu a pak než by přiznal, že napsal koninu, tak se zaklíná tím, že to vlastně myslel ironicky. Což teď myslím obecně, ne konkrétně na tebe.
Reagovat
smazaný uživatel
Však v pohodě.. Já uznávám chyby.. Vím, že Denisa není dokonala.. Vím, že nemá podání 200.. Vím, že nejspíše na Petru nikdy mít nebude.. Ale pro mě je prostě nejlepší ona.. Vzhledově-krásná, tenisově-bezvadná, jako člověk-nejlepší.. A to si na člověku vážím daleko víc,než aby měla 20 GS a byla by namyšlená a nos nahoru.. To radši ať hraje na ITF a zůstane taková, jaká je.
Reagovat
smazaný uživatel
No vidíš. Podobně to mám já s Petrou. I když ji teda neznám tak důkladně jako ty Denisu. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Proto spíš fandím a jsem v kontaktu s mladýma holkama. Protože ty nemají ještě moc fanoušků, a dá se s nima normálně bavit.. Ale nerad bych soudil, protože jsem slyšel, že kamarádka potkala ve Fulneku Petru v penny, a že byla v pohodě, a že se s lidma normálně bavila.. To samé, když ve čtvrtek jsem hrál tenis v Bílovci u nás, a na druhém kurtu hrál bratr od Kvitové.. taky jsme se s ním bavili.. normálně v klidu.. jsou to jenom lidi :)
Reagovat
smazaný uživatel
Spíš naopak - ve světě patří k nejlepším tenistkám, jenom někteří Češi mají potřebu její výkony neustále shazovat.
Reagovat
smazaný uživatel
Patří tam, patří, ale lidi jí tolik nevnímají, jako třeba Mashu, kterou všude znají.. Ve světe prostě není známá..
Reagovat
smazaný uživatel
Podle čeho soudíš, že ve světě není známá? Koho ses na to ptal?
Reagovat
smazaný uživatel
Vidím.. Používám oči.. A už jsem někde byl a můžu posoudit.. A když se třeba podívám na ebay, na prodávání podpisů, tak i v ten rok, co Petra vyhrála, za ni lidi nedávali takové peníze, jako za SHarapku, co vyletěla s Kerber .. Pouze používám oči, Jirko.
Reagovat
smazaný uživatel
Oči ano, ale asi ne mozek, jinak by tě nepřekvapilo, že Šarapka se bude prodávat dráž než Petra.
Reagovat
Roger_Federer
Jiste ze patri k nejlepsi soucasnym tenistkam na svete.Kdo to kdy popiral??
Kdo ji ve svete zna?Nikdo.
Tenis je naprosto okrajova zalezitost a naprosto male, smesne procento jsou lide, kteri se o tenis zajimaji a sleduji, jako mi tady.!!
A ti naprosti tenisovy laici..si rozhodne vzpomenou na Federera, Nadala, Serenu a Sharapovu..Protoze to jsou legendy a mefialni tvare.
Tim Petru nijak neshazuju..To jsou fakta.
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně tak, je až s podivem, jak lidi v mém okolí mají třeba problém už vyjmenovat za tenistu, kterého znají Djokoviče. Prostě Federer a Nadal a konec, samozřejmě potom díky Davis Cupu Berdycha a Štěpánka. V ženském Šarapová, Williams.
Reagovat
smazaný uživatel
Souhlas.. Petra je dobrá tenistka, co dobnrá, skvělá, ale aby si ji lidi pamatovali, a ybla známá jako Sharapka, musí mít více GS, více turnajů na kontě, a více se cpát co reklam a různých marketingových společností.. Jinak si na ni opravdu za 20 let nikdo nevzpomnene..
Reagovat
Fandina
To si vůbec nemyslím, že si na Petru nikdo za 20 let nevzpomene. To určitě ne. Já si také vzpomenu na naše tenistky, které hrály před 20 lety, Mandlíková, Novotná, Suková.
Reagovat
smazaný uživatel
ach jo, já tady končím, teď to Fandina opět úplně pohřbila. Mně přijde a to mi promiňte, jako by se fanoušci Petry Kvitové na tomto portálu (až na výjimky, čest jim), rekrutovali ze zvláštních škol a podobných ústavů. Zlatý ATP. Tímto pod WTA končím, nemá to tu cenu, znám lepší využití soboty, než se tu hádat s Fandinátorem a spol, ahoj.
Reagovat
Michaelus
OK, myslím, že to nikomu vadit nebude :D
Reagovat
Cico93
Noo sa ti čudujem, že si sa do toho vôbec pustil.
Reagovat
Fandina
Petra je českou legendou, dvakrát vyhrála Wimbledon, FED Cup, TM a nesmazatelně se už zpsala do českého sportu. Ostatně, stala se i dvakrát sportovnkyní toku. Jestli se stane i celosvětovou legendou, to bude záležet na tom, jak se bude dál vyvíjet její tenisová kariera. Ve Wimblednoské historii ale zapsána už je teď.
Reagovat
smazaný uživatel
o tom nikdo nepochybuje, ze je dobra, ze je legenda ceska.. otazka, jestli to tak vidi i ve svete.. jen o to tady jde..
Reagovat
Fandina
Například teď, když začalo RG, tak s ní hned po losu byl rozhovor na stránkách webu, zase tak bezejmená není. Ale to, jestli jí lidi znají ve světě, to nevím, ale ten kdo víc sleduje sport, tak bezesporu ví, že je to momentálně nejlepší česká tenistka a že tou nejlegendárnější byla Martina. Podle mě sportovní svět o ní určitě něco ví. Vloni, když končil Wimbledon, tak jsem byla v Chorvatsku a tam se o tom, že vyhrála Wimbledon dost informovalo. Vím, že je to jeden nebo dva dny, ale lidi i to mohou zaznamenat.
Reagovat
VlS
Českou legendou je kněžna Ludmila
Reagovat
blixa
Ta je ovšem svatá ... ! ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Jde o lidi, co tenis nesledují. ;) Já si taky vzpomenu na Mandlíkovou, ale proto, že se o tenis zajímam, jinak ne..
Reagovat
smazaný uživatel
To je otázka - Marii si bezesporu lidi budou pamatovat i za dvacet let. Ale jako heknu a propagátorku bonbonů, ne kvůli sportovním výsledkům.
Reagovat
Roger_Federer
S jaci lidi?
Ja si budu za dvacet let pamatovat, ze to byla vitezka karierniho granslemu, ke kteremu se z jeji doby nikdo nepriblizil krome ji a sereny, vitezka minimalne 5 gran titulu, kolem 40 turnaju.Hezka zenska.
Reagovat
smazaný uživatel
Lidi, kteří nejsou tenisem políbeni tak, jako ty. ;-)
Reagovat
Fandina
Podle mě si lidi na Márii vzpomenou jako na úspěšnou tenistku a možná i na heknu. Na bonbony si možná nevzpomenou, ale to nevím, jak se to dál s její komerční aktivitou vyvine. Ale určitě si jí každý jako tenistku vybaví.
Reagovat
smazaný uživatel
A kdo popírá, že Roger, Nadal, Serena nebo Maria jsou mediálně vděčnější tváře než Petra, že je zná víc lidí než Petru?
Tenis je jedním z nejpopulárnějších individuálních sportů na světě, takže bych neřekl, že jde o úplně okrajovou záležitost.
Reagovat
smazaný uživatel
No, ty to nepřímo popíráš. My se bavíme o legendách a my jsme ti je teď s Dominikem hezky vyjmenovali, o koho z této generace jde, ještě bych tam hodil Novaka, i když lidi, co nesledují tenis, ho prakticky neznají. Petra Kvitová mezi nimi nefiguruje, není legenda, nepřesahuje hranice svého sportu.
Reagovat
smazaný uživatel
Já nic nepopírám.
Reagovat
Roger_Federer
Ja se stebou hadat zase nebudu.Mam toho najezdeneho po svete a turnajich mraky.Dle neho nazoru si neuvedomujes, ze my(velka vetsina lidi) na tomto webu a jinych specializovanych strankakach a diskusnich forech, jsou opravdu informovani a fanousci kteri to sleduji a maji znalosti.
Toto je naproste okrajove procento.
Reagovat
smazaný uživatel
A já snad někde popírám, že tady jsme informovaní?
Reagovat
Roger_Federer
:)..:).zscinas k tem diskuzim pristupovat jako Fandina..Zbytecne reagovat.
Reagovat
smazaný uživatel
:D :D
Reagovat
Kozoroh
" Tenis je naprosto okrajova zalezitost a naprosto male, smesne procento jsou lide, kteri se o tenis zajimaji a sleduji, jako mi tady.!!"

Před časem jsem zde uveřejnil odkaz na článek o nejpopulárnějších sportech a tenis byl v žebříčku na 5. místě s 1 miliardou fanoušků. Tenis rozhodně není okrajový sport a 1/7 světové populace není směšný vzorek.
Reagovat
tommr
Steve Tignor z tennis.com tipuje hodně překvapivě:
http://www.tennis.com/pro-game/2015/05/not-so-lonely-top/54975/#.VWBIuWeJh3w
i v tomto případě bych takovej výsledek bral všema deseti. Myslím si ale, že kdyby opravdu došlo na semifinále Berdych vs. Monfils tak by do finále postoupil Tomáš ... :)
Reagovat
tommr
Steve Tignor z tennis.com tipuje hodně konzervativně:
http://www.tennis.com/pro-game/2015/05/early-tests-la-terre-battue/54981/#.VWBDlWeJh3w
kdyby mu to vyšlo tak bych byl docela spokojenej ... :)
Jinak je docela zajímavý, že Lucka Šafářová mu nestojí ani za zmínku. S jejíma nevýraznejma výsledkama z poslední doby je to ale do určitý míry pochopitelný. Už by to prostě chtělo, aby Lucka zase zabrala a trochu se připomněla ... :)
Reagovat
PetaM
Pane jo .. :D Tak ten je velice odvážný ...

SF:
Williams - Kvitová
Halep - Sharapova

Finále:
Williams - Sharapova

Vítězka:
Williams ...

Hm, jak dlouho mu asi takové "tipování" trvalo? :D Kdo by to vůbec mohl tipovat,že v SF bude nasazená 1., 2., 3., 4. .... :D Ach ...
Reagovat
tommr
nech bejt. Tipovat Petru na postup do semifinále FO vyžaduje hodně velkou odvahu ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
wow to jsou experti. Předpovídají že v SF bude Petra, Serena, Simona, Maria tedy nasazená čtyřka, ve finále Šarapovová a Serena tady jednička z dvojkou. Co jsou to za experty. Myslím že Petra by na FO Serenu porazila
Reagovat
Grape
Tak ten tip vychází do puntíku z papírových předpokladů...
Já tedy nečekám, že by zvlášť v ženském tenise postoupily do semifinále všechny 4 nejvýše nasazené. K nějakému překvapení určitě dojde. Největší kandidátkou na brzké vyřazení je pro mě z těch 4 bohužel Petra, ale třeba to dopadne úplně jinak. :-)
Reagovat
Cico93
https://www.facebook.com/tennis.big.fans/photos/a.493687837369230.1073741846.147849618619722/867075983363745/?type=1&theater
Reagovat
smazaný uživatel
No bezva tak Rumuni si myslí že Simona je nejhezčí tenistka na světě. Takže podle nich je simona nejhezčí a nejlepší tenistka v historii. Ten jejich fanatismus je strašný, snad simona vypadne brzo, aby se rumuni vrátili do reality. simona je jen trochu nadprůměrná hráčka, která třeba jednou uhaluzí GS ale nikdy nebude GS vyhrávat
Reagovat
blixa
Tak jim to přej, Jindro. Přej a bude ti přáno ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
co jim mam přát, to není fandění to je komunistický fanatismus. Já nevím kdo jim cpe do hlavy že je Simona best. Není a že je nejhezší????? nejhezší opravdu není to je Ana Ivanovič ta je moc hezká
Reagovat
smazaný uživatel
Ani Petra nevyhrává GS jak na běžícím páse, tak z ní nedělj zase úplnou megahvězdu :) Navíc Simona ještě není stařena :O
Reagovat
smazaný uživatel
z Petry nedělám megahvězdu ale dokázala toho hodně, simona zatím skoro nic. Petra má 2 GS, v top 10 je už 4 roky, vyhrála TM, Fed Cup, spostu dalších turnajů, byla to nejlepší hráčka 2011. ani jedno simona nemá. nevím co všichni na Simoně mají
Reagovat
smazaný uživatel
ALe říkáš to, jako by PEtra ty GS vyhrávala pravidelně, co se vůbec říct nedá. Vyhrála poprvé, tam to patřilo ji, porazila super hráčky, ale co se týče na 2014, tam to bys i přijatelnější los..
Reagovat
smazaný uživatel
*byl
Reagovat
smazaný uživatel
no a co že měla v roce 2014 přijatelnější los. Bartoliová měla v roce 2013 také velmi příjemný los. To samé Li Na na AO 2014, nebo
Reagovat
smazaný uživatel
Ano, ale proto neříkej, že Petra je proti Simoně jasně lepší.. Ano, zatím se to tak jeví, ale Simona je mladá, a GS lidně vyhrát může, klidně i víc, protože už teď drtí i ty nejlepší hěvzdy
Reagovat
smazaný uživatel
Petra je mnohem mnohem lepší než simona. simona se neuvěřitelně přecěňuje, WTA z ní dělá megastar. Jako z Evženy. Ale Petru WTA naprosto ingoruje
Reagovat
smazaný uživatel
Já myslím, že Petra nechce být středem pozornosti, a hlavně není na takove to "HALOO" Nevím,jaká je Simona, ale co se týče tenisu, hraje hodně dobře, na každém turnaji se dostává do závěrečných kol a už několik minulých hvězd řeklo, že si dokážou Simonu představit jak No. 1.. Uvidíme, zatím toho Petra samozřejmě dokázala víc, ale co není, může klidně být.
Reagovat
smazaný uživatel
Já jsem zastánkyně toho že by světová jednička měla mít Grandslam, což zatím simona nesplňuje.
Reagovat
blixa
Jenže je úplně jedno čeho jsi zastáncem Jindro, světová jednička bude ta která bude mít nejvíc bodů. GS s tím přímo nijak nesouvisí.
Reagovat
Fandina
Petruška byla dvojkou, to už zase takový rozdíl není ... úsměv
Reagovat
dappe
Možná to bude tím, že Halep a Bouchard jsou daleko zajímavější hráčky než Kvitová :)
Reagovat
George_Renel
A čím prosím tě.?
Reagovat
a.magerova
Takže i Rumuni mají svého iqe ? :-P
Reagovat
PetaM
V tom případě je celé Rumunsko iqe :D
Reagovat
smazaný uživatel
Ani se jim nedivím, kdyby nám vylétla taková hráčka rychle do TOP 4, děláme to samé.. Máme sice Plíškovou, ale ta takhle velké pokroky zatím nedělá :)
Reagovat
PetaM
Petra nám vyletěla celkem rychle na druhé místo v roce 2011 :D
Reagovat
Grape
Mně připadá, že nejsi úplně normální, proč pořád řešíš, co píše pár rumunských blbců na netu? Fanatiky co jsou mimo realitu najdeš v každém státě. Rumuni takovou tenistku jako je Simona neměly od dob Ruziciové, tak není zase tak divu, že to s jejím oslavováním někteří přehánějí. Pokud kvůli tomu nemáš Simonu ráda, vypovídá to i o tobě...
"Trochu nadprůměrná hráčka" :D. No, nejen Rumuni jsou mimo realitu.
Reagovat
smazaný uživatel
Simona prostě není má oblíbená hráčka, není to kvůli rumunům. Ale prostě je to tak. Nemám ráda přeceňování
Reagovat
smazaný uživatel
Tak jim nech radost, že mají dobrou hráčku, oni tež těch super tenistek nemají :)
Reagovat
Grape
Ok to beru, každý má nějaké oblíbence a pak i hráče které nemusí. Ale o nějakém přeceňování Simony nemůže být řeč (teď pomíjím přeceňování ze strany nějakých internetových exotů). Naopak pokud nahoře píšeš, že je Petra mnohem lepší než Simona, tak naopak přeceňuješ ty Petru. Lepší je, ale ne mnohem. Respektive je lepší na trávě a má větší výsledky z velkých turnajů, vyhrála dvakrát GS a jednou Turnaj mistryň (Fed cup sem počítat nebudu, protože tam má Petra oproti Simoně výhodu ve spoluhráčkách). Simona je ve špičce teprve 2 roky, ale už se dostala do finále RG i TM, pravidelně postupuje do závěrečných kol velkých turnajů, sbírá tituly na těch menších, a proto na žebříčku bojuje o 2. a 3. místo (a ne proto, že by ji WTA přeceňovala). Na antuce Petru převyšuje, na hardu je to tak nastejno (záleží i na rychlosti), vzájemná bilance 2:0 pro Simonu. Petra opravdu není mnohem lepší hráčkou...
Reagovat
blixa
To Jindrovi nevysvětlíš :D
Reagovat
tommr
Petra to hlavně bude muset dokázat na kurtu a Halepku taky konečně jednou porazit ...
Reagovat
VlS
Vidím to stejně, i když taky není má oblíbená hráčka.
Reagovat
A.R.R.
Ty děláš to samé u Petry...nemáš-li Simonu ráda, tak si jí nevšímej. Jasně, že je v Rumunsku oblíbená, je to hráčka, která vyniká svou konzistentností, umí zahrát na každém povrchu, na větších turnajích málokdy zaváhá. To že ještě nemá GS neznamená, že ho nebude mít. Navíc Simona může ten GS uhrát na AO, FO, US Open, kdežto pokud Petra získá další GS tak to nejspíš bude opět Wimbledon.
Reagovat
smazaný uživatel
Proty co včera neviděli premiéru tak tady je celý film http://sport.idnes.cz/dve-minuty-meho-zivota-07f-/lyzovani.aspx?c=A150522_141914_lyzovani_ot docela pěkné
Reagovat
Padme
Fungují vám ty stránky? Nebo blbnou jen mě?
Reagovat
panzer.dragon
mohou nastat tři varianty:

1) djok nevyhraje FO - ztratí náskok na rogera
Reagovat
panzer.dragon
2) Nadal nevyhraje - nenavýší počet GS + přeruší řadu 5ti titulů z jednoho gs v řadě
3) Roger vypadne brzo a tím bude šetřit síly na wimblas

vše je OK, jako bonus beru, že to Roger celý vyhraje :-), to by příjemně doplnilo variantu 1) a 2) a taky mam sazenýho Rogera za 19:1
Reagovat
smazaný uživatel
Vypadnut skoro z GS a setrit sily..:)

Zbohom zdravý rozum..
Reagovat
smazaný uživatel
Já si myslím, že Djokovic nevyhraje.:)
Je to na něj šílený tlak.

"Novaku jak se cítíte, Rafa je z formy můžete ho porazit a poprvé vyhrát RG které vám chybí ke kompletnímu kariérnímu GS"

Novak bude mít tohle v hlavě od prvního kola. Aby se ještě Nadal nezvedl a znova nevyhrál :). Nebo to vyhraje Roger a všem vytře oči. Každopádně si myslím, že to Djoki opět nezvládne. Můj názor.
Reagovat
Mayo
Takze Djokovic vyhra, aj Rím si pisal, ze neda :/
Reagovat
a.magerova
Reagovat
Frick
Pattaya .-> Kaohsiung, Taiwan
Baku -> Nanchang, Čína
Nový turnaj - týden před USO se vedle New Havenu bude hrát INT v Louisville, Kentucky...
Reagovat
smazaný uživatel
hm za chvíli se všechny turnaje WTA budou pořádat v Číně
Reagovat
smazaný uživatel
Posuzováno podle počtu obyvatel, mělo by jich být podstatně více v Číně a v Indii, naopak nemá logiku, aby byly v některých pidistátech (z nichž některé ani nemají nikoho v širší světové špičce). Ale tady se samozřejmě jede podle jiných hledisek, proto se budou hrát turnaje v SAE, Kataru a dalších takových státech. Ovšem i ta Čína z hlediska počtu turnajů ještě poroste, v budoucnu asi i Indie.
Reagovat
Frick
http://www.itftennis.com/procircuit/tournaments/women%27s-tournament/info.aspx?tournamentid=1100034645

Startovní pole je velice národnostně pestré.
Reagovat
Frick
https://instagram.com/p/2_U5slu6tN/
Reagovat
smazaný uživatel
Na jedne strane Djokovic ktery je momentalne nejlepsi, Rafa ktery je na RG jako doma,Marej - ma vybornu formu na antuce , Ferer- velky borec a na druhe Fedex -ani v nejlepsich letech mu antuka nebyla oblibena, Berdych - nic moc, Wawrinka- od zacatku sezony katastrofani a Nisikori ktery muze a nemusi selhat.
Nevim jak to vidite Vy ostani ale fakt je ze z prvni casti se mezi sebou pozabijeji a ve finale at dosatnu kohokliv ne bude to mit tezke .
Reagovat
Grape
Souhlas s tím, že ta horní půlka pavouka je silnější.
Ovšem s tím, co píšeš k jednotlivým hráčům mám trochu problém. Přijde mi to dost tendenční. U těch nahoře vyzdvihuješ jejjich klady, kdežto u těch dole píšeš zápory. Například Ferrer velký borec - no ano, ale to se dá napsat o komkoli. Naproti tomu Berdych nic moc - přitom má letos lepší výsledky než Rafa či David. Charakteristiky Andyho a Keie by se klidně daly prohodit a taky to bude znít pravdivě. U Rogera by se klidně místo poukazování na neoblibu antuky dalo vyzdvihnout jak výborně hrál v Římě...
Nechápej to špatně, něříkám že píšeš blbosti, jen je to trochu nevyvážené. Já osobně vidím jen Novaka o level jinde před ostatníma - a ti už jsou hodně vyrovnaní. Pro Rafu či Davida mluví povrch, pro Rogera, Andyho, Toma či Keie zase forma. Každý z nich má nějaké plus i minus.
Reagovat
smazaný uživatel
Asi mas pravdu.Kdyz jsem napsala ze Ferer je velky borec spis jsem myslela ze to nikdy nevzdava na rozdil od Berdycha, Wawrinku a Nisikorija kteri obcas hraji odevzdane a zrovna ta tri jsou v jedne pulce .
Jen aby nebylo podobne finale jako 2013 Nadal- Ferer kde vubec nebylo nic dramatickeho a uz dopredu se znal vitez .
Reagovat
smazaný uživatel
Ferrer to sice nikdy nevzdává, ale taky má zápasy, kdy na něj padne těžká deka. V Madridu proti Nišikorimu se první 3 gamy zdálo, že Ferrera nic nezastaví a že to bude jen o tom, aby Kei neutrpěl moc velký debakl. Jenže pak se to totálně překlopilo a David byl rád, že neskončil ve 2. setu s kanárem. Většinou to ale tak není a v některých zápasech má třeba jen 1-2 FHUE, což musí být pro soupeře ukrutně frustrující a výsledek je pak jednoznačný, byť třeba skóre nemusí vypadat tak hrozivě (a například Rosol v Miami proti Ferrerovi neuhrál ve 2. setu na returnu ani jeden jediný bod, přestože to skončilo "jen" 7:5).
Reagovat
lars
?
Reagovat
PetaM
Nevešel se :)
Reagovat
lars
ale na AO hral
ty finale co hral byly pozde nebo nestacily ?
Reagovat
PetaM
Ty finále byly pozdě ... Bohužel.
Reagovat
smazaný uživatel
Dneska trénovaly spolu... :)
https://instagram.com/p/2_mrqzO7tO/
Reagovat
smazaný uživatel
"Jakmile vstupují na kurt, je ze mě jiný člověk. Myslím jen na zápas, ale nezapomeňte, stárnu" To snad víte
Reagovat
smazaný uživatel
"Jsem pripravena. Cítím se dobře. Vím, že tady mohu uspět. No, uvidíme" Komačská rumuna
Reagovat
smazaný uživatel
"Mohu říct, že věřím, že mohu vyhrát RG, ale nemohu tvrdit, že vyhraji letos" Petra
Reagovat
vrabejka
Škoda,že Serena vypadne hned v prvním kole :( Aspon bude mít pak Petra větší šance na titul :)
Reagovat
Jabadu
SKODA - Simply Clever ... :-)
Reagovat
Fandina
Škoda, semi s ní by bylo pro Petru atraktivnější.
Reagovat
smazaný uživatel
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/370269-evropska-komise-chce-prerozdelit-dalsich-40-tisic-uprchliku-do-ceska-by-jich-slo-1192.html už to vidím, jak cikáni začnou hulákat: negři nám berou sociální dávky. No bude tu ještě veselo
Reagovat
Grape
Pokud se uprchlíci budou pouze rvát s cigány o sociální dávky, tak to ještě nebude ta nejhorší varianta...
Reagovat
Patri.k
Víš, že na našem území už je 130 tisíc Ukrajinců a pravděpodobně toto číslo bude i nadále narůstat :D
Reagovat
Patri.k
Ale na ně si nikdo nestěžuje, protože umí splynout a nejsou vidět :D
Reagovat
FulnekUltras
Vůbec nejděsivější je ovšem to, že si dnes někdo v Evropě může dovolit stanovit na přerozdělování lidí jakési kategorie kvóty...
Reagovat
Kytka
Tak má Tomáš Japonce už v prvním kole, Yoshihito Nishioka, 149, prcek 170 cm a 62 kg. Ten bude běhavý.
Reagovat
darek.vrana
6:2, 6:0, 6:4
Reagovat
Fandina
Rozhovor Petry na stránkách RG po losu.
http://www.rolandgarros.com/en_FR/news/articles/2015-05-22/kvitova_i_can_win_but_im_not_saying_this_time.html
Reagovat
smazaný uživatel
Sereno bal si kufry, jsi bez šance.
Reagovat
Fandina
:-)))
Reagovat
pockerface
Přiznám se, že nejsem znalec tenisového nasazování, ale jak to, že Allertová, která je na žebříčku kolem 90.místa má kvalifikantku, já jsem si vždycky myslel, že čím hůř postavená v žebříčku, tím těžší soupeřku do 1.kola. Např. Denise pohybuje kolem 90.místa a dostane kvalifikantku, která je třeba 110 a Lucka je 13.nasazená a dostane Pavlučenkovou a ta je lépe postavená než Allertová, nerozumím tomu, že Lucka jako 13. nemá kvalifikantku. To samý Rosol, ten má kvalifikanta. No já systém nasazování opravdu nemám nastudovaný, proto někomu přijde můj dotaz stupidní, ale jako "nestatistika", ale jako fanouška tenisu by mě to zajímalo.
Reagovat
PetaM
Když jsi nasazený, nedostaneš jen nasazeného soupeře. Ostatní soupeři - ti nenasazení, se losují náhodně. A klidně může být kvalifikant - kvalifikant, a poslední nasazený se může utkat hned s tím, co je v žebříčku hned za ním a o jedno místo mu nasazení nevyšlo. Je to prostě náhoda.
Reagovat
pockerface
Dík za vysvětlenou.
Reagovat
rod_laver
Není nad to se brodit na kocábce z Afriky, aby tě potom přerozdělili do Rumunska :D
Reagovat
rod_laver
To mělo být o příspěvek výš :)
Reagovat
smazaný uživatel
Serena končí v 1.kole, Andrea ji vypráská že se s toho Serena nikdy nevzpamatuje
Reagovat
Patri.k
To už je větší šance, že Serena na západ nepříjde, musí se nechat, že Serena dostala nejlehčí možnou soupeřku, co mohla :D
Reagovat
smazaný uživatel
Vzhledem k tomu, že jejich jediný vzájemný zápas skončil 6:0 6:0, bude pro Andreu každý získaný game úspěchem. I když ... třeba z toho Serena dostane takový záchvat smíchu, že prohraje :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Caroline Wozniacki:?Jsem lepší hráčka než v roce 2010. Vítězství na GS je jenom otázka času?
Reagovat
marta
Jirka opět těžký los,ale věřím že by se mohlo zadařit :)
Reagovat
Lenca45
Tak Andrea si to v prvním kole rozdá se Serenou... :(
Reagovat
tommr
tak to si chudák Andrea snad ani nezasloužila - dostala nejtěžší možnou soupeřku, která tady momentálně je. Doufám, že to nedopadne jako při jejich posledním vzájemným zápase na USO 2012 kdy Andrea od Sereny schytala dva kanáry ...
Reagovat
horska.kraslice
Velmi kruté.
Reagovat
smazaný uživatel
Ber to tak, že pre Serenu to rozhodne nie je najlahsia možná súperka..
Reagovat
Fandina
Tak tak. V deblu už jí porazila :-)
Reagovat
smazaný uživatel
V Deblu..

To má asi hodnotu ako výhra v squashi..
Reagovat
Fandina
:-)))))))))
Reagovat
smazaný uživatel
Kde si věříš více, že bys mohla vyhrát? Na French Open nebo na US Open?
Petra: "Tady!" (Paříž)
Reagovat
smazaný uživatel
myslím že je to jasné, na USO se jí moc nedaří a Pařížská antuka ji vcelku vyhovuje
Reagovat
lars
a kdy to rekla?
Reagovat
steve79
Los mužské dvouhry nemohl dopadnout lépe. Čtvrtfinále Djokovič-Nadal je úžasné. Kdyby Rafa prohrál, tak reálně hrozí, že by vypadl z TOP 10! Los přál hodně Rogerovi. Čtvrtfinále Wawrinka, který se tam ani nemusí dostat a pak případně Tomáš. Kterého v poslední době třikrát za sebou porazil. V lepším případě můžeme očekávat finále Federer-Djokovič opět.
Reagovat
sprchon
Doufám, že to tak bude. :) Nadal ven a Roger ať to vyhraje.
Reagovat
Hypertac
Vamos Rafa!
Reagovat
a.magerova
A co Gael, ten Tě neděsí?
Reagovat
Roger_Federer
h hlefiska pravdepodobnosti a toho ze se zo hraje na tri sety..+Gaelova fyzicka..v kludu.:)
Reagovat
a.magerova
No.... v klidu budu, až Roger proti Gaelovi promění MP :-)))
Reagovat
Roger_Federer
;) to ja taky.Doufam ze nevadi, ze jsem sr vetrel do vlakna.;)
Reagovat
a.magerova
Měls k tématu co říct, tak snad žádný problém, ovšem nebylo to moje vlákno, tak dělejme jakože nic :-))))
Reagovat
lars
sak Ty mas rada Gaela :))
3:1 jeste Gael zvladne:)
Reagovat
a.magerova
Jj Gaela i pár dalších mám ráda, ale jen do chvíle, než na druhé straně stojí Roger, to pak neznám bratra čili křupavého salátka :-)))

Tady je mám ráda oba stejně (skoro) :-))
https://www.youtube.com/watch?v=lwPbzweljK8
Reagovat
smazaný uživatel
https://pbs.twimg.com/media/CFng_tJWAAAP3Ll.jpg

V neděli tedy z Češek bude hrát Lucka, Petra C. a Rosol.. :D
Reagovat
tommr
a která Lucka? Máme dvě ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Šafářová.. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Ivanovic - Shvedova, to pro mě budou nervy hned na začátek...
Reagovat
smazaný uživatel
Ale pak už jen Donna a máš v neděli klid! :DD

Já v tom zápase budu přát Jarce.. Myslím, že šanci má.. :-)
Reagovat
Kytka
Fain, že si Rosola zařadil mezi ženský.
Reagovat
Fandina
:-))))))))) já myslím, že by byl rád, určitě by všechny porazil ...
Reagovat
FulnekUltras
může v čf klidně nastat, pokud se Petra nejprve prokouše přes papírově "hratelné" soupeřky a ve 3. kole resp. of si dokáže poradit s už podstatně těžším kalibrem typu Begu, Keys či Baczinszki. Pokud už ke čtvrtfinále s ruskou antukovou specialistkou dojde, dá se určitě čekat vyrovnanější bitva než naposledy ve španělské metropoli a extrémní motivace Světly. Jenže tu bude mít naše lvice taky, neboť odveta za loňskou Paříž znamená touhu po vítězství určitě ještě podstatně větší.
Každopádně se teď ale nelze dívat dál než na první kolo s Erakovic - a i pak případně pokračovat se střízlivou pokorou zápas od zápasu. Na turnaji typu RG nebude zadarmo žádný...
Poooooooooooooooooooooojď !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reagovat
Jabadu
Je v pavouku z některé země více hráček?
Reagovat
smazaný uživatel
jen Američanky
Reagovat
aligo
kolik
Reagovat
smazaný uživatel
16
Reagovat
tommr
ale nasazenejch hráček máme víc my (4 Češky oproti 3 Američankám) ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
to zase ano.
Reagovat
tommr
tak Andrea to nakonec přece jen dokázala a kvalifikovala se jako naše 11.hráčka do hlavní soutěže letošního FO ... :)
Dnešní zápas byl jako přes kopírák podobnej včerejšímu zápasu s Briantiovou: po vyhraným prvním setu přišla nešťastná ztráta druhýho setu v TB, ale třetí set zvládla Andrea s přehledem ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Je skvělý, že je Andy v hlavní soutěži! Trochu sem se bála, aby začátek třetí setu si nenechala utéct - podle twitteru po TB brečela. Snad teď nevyfasuje Serenu. :)
Reagovat
FulnekUltras
no včera ve druhém setu prohrála slečna sládková TB taky...že by to s ní mávalo až tolik? ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
U Andy se často opakuje podobný průběh - bez problémů vyhraje první set, druhý těsně ztratí a rozhoduje se až ve třetím... snad teď jí to dodalo sebevědomí a porážek po tomhle průběhu ubyde :)
Reagovat
tommr
Andrea je ve složitý situaci, protože jí hrozí vypadnutí ze druhý stovky takže docela chápu, že ty zápasy víc prožívá. Za postup z kvaldy ted získá 40 bodů a bude se jí zase dýchat o něco líp ... :)
Reagovat
FulnekUltras
Ten skalp Rodionovové už má svou hodnotu. Že ale Andy zřejmě v přípravě před RG musela přitlačit... ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
No on se docela blíží Quebeck, kde Andy obhajuje snad jediný body z loňska, takže by to chtělo něco si nahrát už teď...
Reagovat
horska.kraslice
Doufejme, že nebude nalosovaná k Denise.
Reagovat
Frick
Blíží = skoro 4 měsíce?!
Reagovat
smazaný uživatel
Pro Andy blíží, pokud tak nějak registruješ, kolik je na ostatních WTA turnajích schopná uhrát kol :)
Reagovat
tommr
no něco málo obhajuje i na trávě, ale to si ted v podstatě všechno nahrála ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Obhajuje Nottingham (29 bodů, resp. ještě +1 z dalšího turnaje tamtéž), zbytek už moc nestojí za řeč (10 b za 1. kolo W, 8 b za 2. kolo Olomouc, 20 b za 2. kolo Q US Open, pak už jen drobky). Po Quebeku (60 b) už má jen 30 b za Tianjin a 9 za Nantes. Že si něco letos nahrála, se moc říct nedá, protože neobhájila loňské semifinále v Pattaye (110 bodů). Čili teď je ještě chvilka klidu, ale v červnu už musí zabrat, jinak se opět vrátí do třetí stovky.
Reagovat
tommr
myslel jsem tím, že si obhájila všechny body z lonský trávy (kvalda FO = Nottingham +Wimbledon) ...
Jinak je jasný, že ted už musí začít makat na tom, aby si nahrála i zbytek bodů z lonský sezóny a pokud možno i přidala nějaký navíc ... :)
Reagovat
slacker
Z lonsky travy zadne body jeste neobhajila, ty jses fakt stejny ohybac jako iquesh
Reagovat
smazaný uživatel
Ty jsi hroznej chudák :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jsem rád, že postoupila Andrea. Bohužel nepostoupila Sorana, ale proti antukářce Cepede Royg to měla těžké. CiCi Bellis proti ní uhrála taky jenom 4 gemy... Na druhou stranu postoupila Paula Kania, takže spokojenost. :) Snad Andrea a Paula dostanou někoho hratelného a postoupí třeba ještě dál. Moje favoritky tam v 1. kole žádnou kvalifikantku nemají, takže je to ok. :)
Reagovat
Kytka
JJ, to je přes 8%
Reagovat
Jabadu
Tsss ... Mezinárodní mistrovství ČR v tenisu, konané v Paříži? 11 hráček v pavouku. To je hodně, že? :-)
Reagovat
smazaný uživatel
No ono záleží jak daleko postoupí , aby to neskončilo ve 2-3 kole .
Reagovat
Jabadu
Petra má fazónu, Lucka také. Žádný strach. :-)
Reagovat
aligo
na AO jich bylo taky tak nějak
Reagovat
tommr
na letošním AO jsme měli 10 hráček v hlavní soutěži což bylo nejvíc za posledních deset let tj. od roku 2006 ... :)
Reagovat
Fandina
V roce 2011 bylo na AO také 10 holek v hlavní soutěži.
http://www.tenisportal.cz/zpravy/cesi-na-australian-open-2011-7216/
Reagovat
smazaný uživatel
11 HRÁČEK NA RG. Naprosto super, hlavně ať je Andy v dolní polovině, v horní polovině už je našich holek dost
Reagovat
slacker
Yupie. Koli hracek budeme mit v pavouku RG? 11?
Reagovat
aligo
myslím že jo :))
Reagovat
aligo
mám z ní obrovsou radost :) snad nepadne Sereně :D a jestli jo tak ať jí aspoň potrápí a byla by v tv :D chtělo by to tak jedno nebo dvě kola :)))
Reagovat
Grape
Buďme realisti, i jedna výhra v hlavní soutěži by byla pro Andreu úspěch. :-)
Reagovat
Jabadu
Tak určitě. ...
Reagovat
tommr
úspěch je už sám postup do hlavní soutěže, díky kterýmu se Andrea zase o něco posune v žebříčku ...
Jako soupeřku bych jí přál domácí hráčku Ferro, která je v hlavní soutěži jen díky WC. Nepřál bych si naopak zápas s Allertovou ... :)
Reagovat
Grape
Já bych jí tedy hlavně nepřál Serenu. :-)
Reagovat
zpilat
tak ji dostala :-D
Reagovat
tommr
škoda toho druhýho setu. Andrea otočila z 0:3 na 6:5, ale zápas nedokázala doservírovat. Další šanci doservírovat zápas měla v TB za stavu 5:4, ale opět to nezvládla, přišla o obě podání a Rodionova vzápětí při setbolu nezaváhala ... :(
Ve třetím setu na tom bude asi Rodionova psychicky líp ...
Reagovat
smazaný uživatel
Vypadá to dobře, Andrea už si to pohlídá...
Reagovat
tommr
jj nakonec to dobře dopadlo i když na první pokus to Andrea nedoservírovala ... :)
Reagovat
aligo
snad se nesesype... už ve 2 seru prohrává 0:2 ://
Reagovat
tommr
no už to vypadá na to, že se bude rozhodovat až ve třetím setu ... :)
Reagovat
Jabadu
Názor poučeného (bývalého) optimisty? :-)
Reagovat
tommr
Andrea v poslední době po dobrým začátku skoro vždycky postupně uvadá a i dneska to tak vypadá ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
spíš bych řekl že Rodionova se zvedla, v prvním setu si na podání uhrála jen jeden fiftýn
Reagovat
tommr
no ted to ale Andrea pěkně otočila a bude podávat na zápas ... :)
Reagovat
Mayo
Andy Murray hrá nejaký zápas? :O
Reagovat
Fandina
Andy Hlavy a teď to chce vyrovnat na 4:4. Anrejko pojď!!!
Reagovat
Mayo
jedine vamos Rafa!
Reagovat
Fandina
Dobře tedy. Je to 4:4. Vamos Andy!!!
Reagovat
dappe
Bude to pravděpodobně k ničemu, ale Federer má ideální los, klidně si může zahrát další finále.
Reagovat
smazaný uživatel
Bude to k ničemu. Finále udělá, ale v něm prohraje s Nadalem. Taktičtější by bylo rupnout v 3. kole a šetřit se na trávu :)
Reagovat
Kytka
Nadal se bude muset nejprve ve čtvrtfinále popasovat s Djokovičem. Djokovič má určitě lepší formu. Nadal tak může letět už ve čtvrtfinále. Navíc v semifi, pokud by se povedlo, číhá Murray.
Reagovat
turista
Proč by to dělal? V Římě na pomalé antuce Roger smáznul všechny soupeře kromě Djokoviče, kterého dnes neporazí prakticky nikdo nikde. Pouze Karlovič ho na začátku roku umlátil dělovými servisy a pak ho v Dubaji porazil ve finále Federer. Novak Djokovič v současnosti výkonnostně utekl celé světové špičce za ním. Navíc pokud se Nole dostane kdekoliv do finále tak má další titul téměř jistý.
Reagovat
Jabadu
Nu, Mlho? ...
Petra - Erakovic: Tuto hráčku měla Petra i loni. A tas taková sranda to nebyla. Přísnost, přísnost ... žádné ohledy! :-)

Jirka - Mayer: Fakt smůla. Čistokrevný antukář, který je navíc favoritem. Ale mohl by to Jirka alespoň zkusit. Prostě hrát aktivněji. Figuru a sílu na to má. :-)

Tomáš je ve čtyřce, takže los odpovídá.

Lucka - Nastěnka. Když si Lucka vezme příklad z Petřiny přísnosti, neměl by být problém. :-)

Karolína na antuce? Velká neznámá. Evidentně to není její povrch. Což je k její výšce poměrně pochopitelné.
Reagovat
tommr
zatím to vypadá, že v tomhle zápase je podání opravdu velká nevýhoda. Rodionova ho ještě neudržela ani jednou a tak Andree stačilo k hladký výhře v prvním setu udržet si servis dvakrát ze 4 pokusů ... :)
Reagovat
PetaM
"Jenom" dvakrát? Já bych Andreu pochválil za to, že si ho udržela ASPOŇ dvakrát :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Tak ještě ho udržet teď a je hotovo ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Každopádně teď opět následuje špatný druhý set :/
Reagovat
PetaM
Tomáš vyletí ve druhém kole na Radkovi, to je jas jasů :D
Reagovat
Fandina
jj ... úsměv
Reagovat
lars
tezko nema kridla :))
Reagovat
PetaM
Radek mu je dá ... Společně s RedBullem :)
Reagovat
smazaný uživatel
Malá, žlutá ... kanáří... :-D
Reagovat
VlS
Dostane od Radka před zápasem Red Bull, ne? :-) Fuj to bych teda nechtěl :-((
Reagovat
smazaný uživatel
To je s prominutim ale uz vazne v p_deli, ze ma Lucka v prvnim kole svoji dlouholetou deblovou partnerku a kamaradku Nasťu... :(
Reagovat
VlS
No tak se ukáže, jaká je Nasťa kamarádka
Reagovat
Fandina
přesně tak, ukáže se to ... úsměv
Reagovat
PetaM
Já myslím, že úplně jasně uvidíme, jaká je Lucka kamarádka :D
Reagovat
Fandina
nestraš, Nasťa to ukáže
Reagovat
Jabadu
Nasťa by jí to mohla pustit. S Luckou, jako špičkovou singlistkou, vydělala hodně peněz. :-)
Reagovat
tommr
je to strašně nepříjemnej los, ale snad to Lucka zvládne. Musí si vzít příklad z Petry, která si s Pavlyuchenkovou nedávno v Madridu poměrně bez problémů poradila ... :)
Reagovat
aligo
Nasta si neudržela ještě ani jeden sevis a uhrála při svém podání jediný míček :D
Reagovat
aligo
Rodionova***
Reagovat
Frick
Andrejka zatím hraje breakdance...
Reagovat
Grape
Zajímavý, ve 3 gamech na returnu ztratila jediný míček. :D
Reagovat
aligo
:D :D chtělo by to zkusit si udržet svoje podání :D udělat něco nečekaného :D
Reagovat
aligo
Andrejka něco neuvěřitelného :D udržela si servis :D
Reagovat
lars
a nasla ho potom ? :))
Reagovat
Frick
Hlášení z měly českého tenisu. Je to tu bezva. Černoušku, jsi vůl.
Reagovat
smazaný uživatel
Jsi na Štvanici? Tak pořádně fandi Kiki a Maki, ať postoupí do osmifinále. Nakonec postoupily z 2. místa ve skupině a dneska je v předkole čekají Rakušanky Schützenhöfer/Plesiutschnig.
Reagovat
Frick
Budu se snažit :o)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak jo, asi jsi fandil dobře... :)
Reagovat
Kytka
Přesně tak. Nechali to zchátrat.
Reagovat
Kozoroh
http://www.tenisportal.cz/zpravy/wawrinka-se-trapi-dal-v-zeneve-prohral-ctvrtfinale-s-delbonisem-16431/

Ohrazuji se proti fámě, která se tento týden objevila na TP, že uživatel "turista" je mým druhým nickem. Není to pravda, k psaní příspěvků nepotřebuji víc než jeden účet.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Petra má vcelku lehký los. V prvním kole Erakovič to je 3-0 pro Petru a Erakovičová nemá žádnou formu. v dalším kole buď Soller-Espinosa která letos vyhrála jen 2 zápasy, nebo Parmentier která také formou neoplývá. 3.kolo zřejmě Begu tu Petra před pár týdny. Takže letos by to mohlo vyjít, Petra by mohla prolomit prokletí 3.kola a dojít dál. V Osmifinále Keys-Bacsiznsky na obě Petra moc neumí, ale na antuce není Keys tak silná a Bačinská asi také ne a možná ani jedna od Osmifinále nedojde. Ve ČF asi Kája. Petra by měla využít snadného losu a dojít minimálně do Čtvrtfinále
Reagovat
Cico93
asi Kaja? Ja tam vidím Genie.
Reagovat
smazaný uživatel
Já zase Kiki. :D
Reagovat
Cico93
jeden z najzaujimavejších zápasov 1 kola.
Reagovat
blixa
Noooo ... myslíš že magie GS opět zaúřaduje a Evža vstane mrtvých ? Nevím, nevím ...
Reagovat
Cico93
Posledný zápas s Carlou bol celkom dobrý, snáď sa už spamätá konečne.
Reagovat
blixa
Tak snažila se, ale ta hlava, ta hlava ... ;-)
Reagovat
Grape
Klidně to může být i Světlana. Káje moc nevěřím na čtvrtfinále na antuce, ale přál bych jí to. A než Genie radši naprosto kohokoliv. :-)
Reagovat
tommr
Kuznetsova se mi dokonce jeví jako nejpravděpodobnější čtvrtfinalistka ze čtvrtý osminky ...
Reagovat
PH94
No to zase ne..
Reagovat
Grape
Mně tam teda popravdě ta Světlana taky vychází nejvíc. Káji prostě na té antuce tolik nevěřím a že by se Bouchard zase tak zvedla? No nevím, bude to určitě zajímavé... :-)
Reagovat
PH94
A Petra? :)
Reagovat
tommr
Petra ale přece hraje ve třetí osmince a s Kuznou se může potkat právě až ve čtvrtfinále ...
Reagovat
blixa
.... ale nepotká !!!! ;-)
Reagovat
PH94
Sorry, já nejdřív četl čtvrtfinále :D
Reagovat
Grape
Počkej, já myslel že je řeč o tom, kdo postoupí do čtvrtfinále z části pavouka, kde jsou Bouchard, Kája či Světlana. Petra je v jiné osmině, ta se ve čtvrtfinále teprve může s některou z výše zmíněných utkat. Pokud na to teda dobře koukám. :-)
Reagovat
PH94
Já jsem to popletl :)
Reagovat
Grape
Však v pohodě, to se stane. :-)
Reagovat
blixa
Zkouším věštit Kájinu formu z kávové sedliny, ale nějak fakt nevím, vychází mi něco jako "možná FO vyhraje, možná vypadne v prvním kole .." :D
Reagovat
VlS
Ty, a nedal sis Preso? To se pak ze sedliny věští blbě :-)
Reagovat
Fandina
:-)))))))))))))))
Reagovat
blixa
Já věděl, že jsem někde udělal chybu !!!! :D
Reagovat
smazaný uživatel
Kuzněcovu bych tam taky viděl nejpravděpodobněji, ale je otázka, jestli dokáže udržet svou top úroveň po celý turnaj. U Karolíny radši netipuju, budu rád za každé kolo.
Reagovat
lars
mel bys jit k ocnimu lekari :))
ja tam nikoho nevidim, jenom odhaduji Kuznu :)
Reagovat
VlS
3-0 pro Petru - strkáš ji mezi chlapce?
Reagovat
smazaný uživatel
Myslím H2H vede Petra 3-0
Reagovat
tommr
Petra vede dokonce 4:0 ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Hrají v neděli muži i ženy??
Reagovat
EllNino
nene jenom opice a srnky, ženy v pondělí a chlapy ve středu, ale jenom od 10 do 3, pak zae pro změnu žirafy :)
Reagovat
smazaný uživatel
no protože ženy tam maj jenom pondělní datum tak proto se ptam...
Reagovat
smazaný uživatel
:DDDD
Reagovat
smazaný uživatel
Jak výstižné... :(
https://twitter.com/RafaGutierrez11/status/601696371473809408
Reagovat
smazaný uživatel
Na Viku vychází vždycky nejhorší losy, ikdyž je tedka nasazená...štvě mě to :/
Reagovat
smazaný uživatel
Mě taky. Vika má na návrat do špičky, ale ty losy jí to pořád komplikujou. :(
Reagovat
smazaný uživatel
Třeba se stane zázrak a Serena předčasně vypadne :D (moc v to doufám)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to by byl opravdu zázrak, kdyby se svým losem nezvládla první dvě kola... :D
Reagovat
George_Renel
Za ty své herecké etudy si nic moc tenisově dobrého nezaslouží.
Reagovat
tommr
z našich má nejlepší los asi Petra Kvitová, která by klidně mohla dojít až do semifinále. A ani tam by nemusela nutně skončit jak ukázalo semifinále v Madridu. Nejvíc mě v jejím losu straší Bacsinszky ...
Nejhorší los má jako už tradičně Lucka Šafářová. Hned v prvním kole narazí na nebezpečnou Pavlyuchenkovou a ve čtvrtým kole jí čeká obhájkyně titulu Sharapova. U Lucky proto nepočítám s tím, že by si mohla oproti lonsku polepšit - spíš naopak ...
Naše ostatní holky mají v prvním kole vesměs těžký, ale zároveň hratelný soupeřky. Žádná z nich nebude jasná favoritka ale ani outsiderka - nepřekvapí mě ani jejich postup ani vypadnutí ...
Doufám, že naše řady dneska ještě doplní Andrea Hlaváčková ...
Reagovat
Kytka
Hlavně, jestli tam Petra nemá Kadlu.
Reagovat
smazaný uživatel
Najhorúcejšie dni turnaja budú utorok, streda, štvrtok budúceho týždňa..Ak bude hrať Nadal s Djokovicom svoje stvrtfinále v stredu, má byť 31st...Deň predtým 28st...V ostatné dni sa budú teploty pohybovať okolo 21st.
Reagovat
smazaný uživatel
Budúceho znamená druhého turnajového..:)
Reagovat
Grape
To se ta předpověď ještě třikrát změní...:-)
Reagovat
lars
Myslis, ze budou 40-citky :))
Reagovat
Grape
:D Já si myslím, že je možný všechno, předpovědi na 14 dní dopředu opravdu bývají často dost nepřesné. :-)
Reagovat
turista
No ve Francii jsem 3x byl. Teplo tam bývá, ale proti Španělsku nebo Itálii to je pouze příjemné teplo, žádné čtyřicítky.
Reagovat
smazaný uživatel
Ženy začínají hl.soutěž až v pondělí?
Reagovat
Grape
Tomáš má řekl bych tak průměrný los, první dvě kola by měl zvládnout, ten Fabio je tam pak nepříjemný stejně jako Kei ve čtvrtfinále, ale mohlo to dopadnout hůř - ve čtvrtfinále už žádná možnost není lehká.
Jirka měl docela smůlu, Leonarda podle mě spíš nedá, ale kdyby ano, tak by v dalších kolech měl celkem hratelné soupeře, ani ten Marin teď zrovna nezáří.
Lukáš snad porazí kvalifikanta, ale na víc to u něj nevidím. Radek v prvním kole není zcela bez šancí, ale v případě postupu půjde na Tomáše.

Petra má super los, ale ona je schopna se v prvních kolech trápit s kýmkoli. Pokud však zahraje alespoň průměrně, tak třetí kolo dá, pak už přijdou i kvalitnější soupeřky a bude třeba, aby stoupal i Petřin výkon.
Kája taky nemá špatný začátek, ale ta Světlana tam pak hodně straší.
Lucka má hodně nepříjemný los hned pro první kolo a ani pak to není žádná výhra - ve třetím kole by hrozila rozjetá Daria, a pak už Maria.
Bára je v asi nejtěžší čtvrtině pavouka, ale to třětí kolo by dát mohla (a když ne ona, tak místo ní Denisa).
Lucku Hradeckou vidím v prvním kole tak 50:50, ale hrozně bych jí přál, kdyby pak mohla oplatit Vice tu nedávnou prohru. Bohužel to není zrovna pravděpodobné.
U Katky, Kláry, Terky a Petry to vidím dost podobně - otevřené souboje v prvním kole, které mohou skončit jakkoliv a v případě postupu pravděpodobně konec v kole druhém, kde už budou čekat kvalitní nasazené hráčky. Cokoliv víc mě u nich překvapí.

U mužů mě z favoritů zaujal možný souboj Novaka s Rafou už ve čtvrtfinále, zato Roger měl tentokrát celkem dobrý los. Všichni mí oblíbení hráči z TOP 8 jsou v dolní polovině pavouka, tak snad některý z nich to finále udělá. :-)

U žen je dost nabitá ta osmina Sereny - jsou tam Vika, Venus, Sloane. Mám takové tušení, že to Serena nedá...
Reagovat
tommr
Tomáš má podle mýho názoru velice těžkej los a už Fognini může představovat velkej problém. Nishikori ve čtvrtfinále pak bude představovat jasnou stopku ...
Dobrej los má naopak Petra, která by mohla dojít hodně daleko pokud nějak vyloženě neselže. Bojím se hlavně jejího možnýho zápasu s Bacsinszkou ...
Reagovat
Grape
Velice těžký los to není. Ten Fognini je samozřejmě pro třetí kolo teoreticky asi nejhorší možnost, na druhou stranu je u něj vždy šance, že se na zápas totálně vykašle, případně že se do třetího kola ani nedostane.
Místo Keie by další varianty pro čtvrtfinále byly Rafa, Stan nebo David. Bylo by to lepší? Rafa a David na antuce, Stan na kterýho Tom vůbec neumí? Navíc Kei se na RG ještě do čtvrtfinále nikdy nedostal... Takový Belluci, jeho možný soupeř pro druhé kolo, hraje teď výborně, před chvílí jsem sledoval jeho zápas s Giraldem.
Mimochodem tyhle tvé soudy jako "jasná stopka" mě fakt celkem štvou, zvlášť když jde o tak vyrovnané hráče jako jsou Tom a Kei. Kdybys aspoň napsal, že pravděpodobně vypadne... Jasnou stopku by neznamenal ani Novak, i jeho už Tom letos na antuce hodně potrápil.
S Petrou souhlas, včetně té obavy z Timey. :-)
Reagovat
Atoidi1
mi připadají, že nejsou ani tak v pravém slova smyslu soudy, ale jakési paradoxní zaříkávání - t.j. maluje toho nejčernějšího čerta na zeď, aby se pak mohl případně radovat z jakéhokoliv stupně šedi... :-)
Reagovat
Grape
No asi tak :-). Ale jinak nic proti němu, každej to prostě vidí jinak...
Reagovat
slacker
Nic proti nemu? chaa, konzerva cerne hmoty bez schopnosti se usmat.
Reagovat
Grape
To je jeho problém, ne náš. On aspoň diskutuje k věci, ne jako ty, který jen číháš, kdy něco napíše, abys ho mohl zesměšňovat. Mě by fakt zajímalo, co ty bys dělal kdyby sem tommr a Fandina přestali psát a ty bys na ně nemohl reagovat, neztratil bys smysl života? :-)
Reagovat
VlS
Naposled v Římě Tom mladého fešáka dal, není to lehký, ale ani tragický. Samuraj v QF - určitě bych neřekl že jasnej konec, ale v QF už si není moc co vybírat, ti další potenciální - Rafa, Wawroš, David by nebyli o nic větší výhrou.
Reagovat
tommr
no s Nishikorim to Tomášovi taky nejde a na antuce kde se Nishikori podle jeho vlastních slov cítí nejlíp to bude ještě těžší. Souhlasím ale s tím, že Nadal, Ferrer nebo Wawrinka by pro Tomáše asi nebyly lepší možnosti. Postup do čtvrtfinále bych ale stejně bral jako úspěch a nejvíc se bojím toho, že Tomáš vypadne už s Fogninim ...
Reagovat
Grape
Jo, tak s tímhle už celkem souhlasím. Akorát bych ještě poznamenal, že i když má Tom s Keiem taky zápornou vzájemnou bilanci, tak paradoxně jediný vzájemný souboj na antuce vyhrál. Uznávám ale, že je to z roku 2012, teď je Kei jinde...
Reagovat
tommr
o tom MC vím, ale Nishikori sám v jednom nedávným rozhovoru prohlásil, že se mu na antuce hraje nejlíp, protože má na ní dost času na přípravu úderů a může na ní hrát i technický údery jako kratasy nebo loby ...
Reagovat
janek_da
No uvidíme.
Samotná hra na antuce je u Keie asi ok. Ale vzhledem delším a náročnějším zápasů a tomu, že skrečoval v Madridě, Řimě pak nehrál, tak to pro něj nevidím nijak dobře.
Reagovat
lars
podle me je tezsi porazit Fognini v Italii na 2, nez ve Francii na 3 sety
Kei mozna nevydrzi do CF na antuce na 3 sety
Reagovat
tommr
já si myslím, že s Fogninim to bude mít Tomáš na FO těžší než to měl v Římě. Na GS si Fognini nedovolí nic vypustit a bude hrát jako o život. A podpora diváků v Římě mu možná víc uškodila než pomohla, protože se před nima chvílema zbytečně předváděl ...
Reagovat
janek_da
Fognini na FO - 1 QF, jinak max. 3.kolo. Myslím, že se mu tam zas tak extra dobře nehraje.
Reagovat
tommr
no kéž by si měl pravdu. Pro Tomáše to bude velice důležitej zápas a porážka zrovna s tímhle floutkem by bolela dvojnásob ... :)
Reagovat
Bloody13
Mrknul jsem znovu na pavouka a Nišikori se do QF ani možná nemusí dostat. A pokud dostane, bude unavenej po vyčerpávajících zápasech. Je totiž dost možný, že ve třetím kole dostane Verdasca a ve čtvrtém Monaca, a ti mu to na antuce nedaj zadarmo.
Reagovat
lars
Peta se muze utkat s Begu, Bacsinszky/Keys/Bencic, Karol/Kuzna
coz neni moc dobry
Keys bych na antuce nepodcenoval
Reagovat
Kytka
Když porazil Fogniniho před řvoucím italským publikem, měl by mít Tomáš navrch. A u Fogniniho je důležité jak se vyspí, jestli se mu bude chtít hrát. A s Nishikorim si to pak rozdat o to čtvrté místo na férovku. Myslím že los mohl být o dost horší - Nadal, Wawrinka a Ferrer na antuce by nebyla už vůbec žádná sranda. Pokud by se mu podařilo dostat Nishikoriho pod tlak, nemuselo by to být až tak špatné. Nebylo zh čeho moc vybrat.
Reagovat
tommr
jj s Nishikorim by to byl přímej souboj o čtvrtý místo což by zápasu ještě přidalo na náboji. Doufejme, že na to opravdu dojde ... :)
Reagovat
a.magerova
Aby, pro větší atraktivitu, se Rafa a Nole setkali až v případném finále.

Byla jsem tedy před týdnem poučena, že:
Na FO podle mě nemají takovou tendenci jako na některých turnajích losy upravovat k obrazu svému. A i kdyby měli, pořadatelé FO a Rafa se, jak se už pár let zdá, nemají vůbec v lásce (Rafa na FO v posledních letech držkuje snad víc než kde jinde), takže pokud by někomu chtěli uškodit, nebyl by to Roger.
Reagovat
smazaný uživatel
Takže to bolo zmanipulované v neprospech Rafu?..:)
Reagovat
a.magerova
Ne e, prostě náhoda tomu tak chtěla.... :-P
Reagovat
smazaný uživatel
Žreb nie je nikdy a nikde zmanipulovaný, hoci sa nám častokrát nepáči..Navyše je ho často vidieť LIVE, tak to snáď ani nejde..Teda išlo by, ale tak snáď máme zdravý rozum..
Reagovat
a.magerova
No asi tak, pro začátek vím, že Rafa a Nole jsou jinde.... teď jdu studovat, kdo a v kterém kole číhá na Rogera....
Reagovat
smazaný uživatel
Pekelní pořadatelé US Open tak dlouho losovali a nasazovali a přesazovali pavouka dvouhry, aby reklamu a televizi dostali do těch nejlepších čísel. Jedině přijatelné finále bylo Sampras versus Agassi, ale Bůh a Michael Chang byli proti... :-D
Reagovat
Kytka
A ještě by měli do toho čtvrfinále nasadit jako rozhodčího Carlose Bernardese. To by byl teprve tanec. Na toho Rafa řval, že ho poškozuje, rozčiluje, a že si zařídí, aby jeho zá
pasy už nikdy nerozhodoval. Ani ruku mu nepodal.
Reagovat
smazaný uživatel
Si taky Bernandes dovolil příliš - dal Nadalovi varování a následně sebral 1. servis za překročení limitu. Neměl pochopení pro to, že se Nadal strašně potí a před svým dlouhým rituálem se potřebuje pořádně otřít ručníkem :-D
Reagovat
Kytka
A hlavně srovnat zadek.
Reagovat
smazaný uživatel
To už je součástí toho rituálu: zadek, předek, jedno rameno, druhé rameno, nos, přejet k jednomu uchu, nos, přejet k druhému uchu, utřít umaštěné prsty do kalhot. Takhle je to komplet, někdy Rafa některé části vynechává, hlavně na returnu.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to jsi špatně viděla, stejně jako komentátor. Nadal Bernardesovi ruku podal.
Reagovat
Empe
Lucka vs Saisai kopečkářka a Lucka vs Pavlju, pěkné, opravdu. :D
Reagovat
smazaný uživatel
No a Ferrer taky slušný challenger až do ČF :D
Reagovat
Cico93
šak chvalabohu.
Reagovat
Cico93
Cillic tam je, ten síce je momentálne mimo ale určitou hrozbou byť môže.
Reagovat
smazaný uživatel
Její los bych pro některou z mých favoritek bral všema deseti... Problém pro Petru je jenom ten, že ona se v prvních třech kolech dokáže trápit skoro s kýmkoliv. Pokud to ale překoná, tak bude jednou z favoritek turnaje.
Reagovat
Bob
Přesně jak říkáš, pro Petru budou nejtěžší první kola.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist