Bouchardová stále není zdravá, odhlásila se z Washingtonu

25. 7. 2014, 13:13
Aktuality 159
Kanadská tenistka Eugenie Bouchardová zrušila ze zdravotních důvodů svůj první start po Wimbledonu, který plánovala na turnaji ve Washingtonu. Oznámili to pořadatelé podniku, kde měla sedmá hráčka světa plnit roli nasazené jedničky.
Profily hráčů
Eugenie Bouchardová

"Kvůli našim fanouškům bychom byli samozřejmě rádi, kdyby tu Genie hrála, ale teď jí hlavně přejeme, aby se rychle uzdravila," uvedl turnajový ředitel Jeff Newman. "Náš turnaj jako obvykle nestojí na jednom jméně, ale na silném poli hráčů. Pět hráčů z top ten zaručuje tenis světové úrovně," dodal.

Silné obsazení bude mít Citi Open hlavně v soutěži mužů, kde se představí mimo jiné Tomáš Berdych. V ženské soutěži zaujme pozici první nasazené místo Bouchardové Lucie Šafářová, které v pořadí WTA patří aktuálně 17. místo. Pro českou fedcupovou šampionku je rovněž washingtonský turnaj prvním startem po londýnském grandslamu.

pva, TenisPortal.cz, ČTK

Komentáře

159
Přidat komentář
Frick
Že má docela plnej obličej? :o)
Reagovat
tommr
Karolína Plíšková je po odřeknutí Petry naše jediná hráčka v hlavní soutěži. Los jí ale vůbec nepřál. Pokud si v prvním kole poradí s veteránkou Date-Krumm tak jí ve druhým kole čeká Serena, která bude navíc mimořádně nažhavená a bude chtít doma dokázat, že je pořád ještě nejlepší. Moc šancí Karolíně proti ní nedávám ...
Do hlavní soutěže by z kvalifikace mohla projít ještě Katka Siniaková, který naopak los velice přál - pokud jí nezvládne tak to bude strašnej propadák. Katka by se měla představit už dneska (vzhledem k velkýmu časovýmu posunu vlastně až zítra ráno) ...
Reagovat
tommr
Lucka Šafářová má jako tradičně smůlu na los. I jako nasazená jednička dostala do prvního kola velice těžkou soupeřku. Mladenovicová je v poslední době v docela dobrý formě a bude na rozdíl od Lucky rozehraná. A ani v případných dalších kolech nebudou čekat Lucku lehký soupeřky - Goerges, Keys, Cornet a ve finále nejspíš nějaká Ruska. Snad to ale Lucka nějak zvládne a aspoň do toho finále dojde ...
Ve Washingtonu bude trochu překvapivě hrát i Kristýna Plíšková, ale u tý si moc velký naděje na dobrej výsledek nedělám ...
Víc si slibuju od Terezy Smitkový, která ale nejdřív musí projít dvoukolovou kvalifikací. První kolo musí dát, ale ve druhým jí bude čekat nejspíš nebezpečná Taylorová. Jsem hodně zvědavej jestli už se dala trochu psychicky do pořádku, protože jinak šanci na úspěch nemá ...
Reagovat
EllNino
Townsendová myslels ? :)
Reagovat
tommr
Terezu čeká Taylor Townsendová ...
Reagovat
smazaný uživatel
je to dobře obsazený international. V podstatě nemohla mít lehký los.
A pro první kolo není Mladenovic úpně nejhorší. Když koukám na ty jména, tak je to takový obtížnostní "zlatý střed" :-)
Reagovat
tommr
no je fakt, že moc lehkejch soupeřek pro první kolo na výběr nebylo. Lucka prostě bude muset jet od prvního kola naplno ... .)
Reagovat
EllNino
ale jsou to vesměs soupeřky, které prferují stejný styl ...Kiki, Julia, Madison, ranařky, to Lucce vyhovuje. ...a pak už uvidíme :) rozhodně má na to tam vyhrát :)
Reagovat
smazaný uživatel
rozhodně může ale vyletět už v prvím kole, což platí pro každou hráčku v poli. Momentálně sou snad dvě téměř neomylné hráčky. Maria a Simona. Ani jedna tam nehraje :-)
Když se koukám na live ranking, už postup do čtvrtfinále by znamenal nové žebříčkové maximum. Titul by ji sice výš neposunul, ale zase by se přiblížila na dostřel hráčkám od 12. až 15. místa. To je hezká pozice, ale nechci úplně předbíhat :D
Reagovat
tommr
postup do čtvrtfinále by Lucce vynes plusový body do žebříčku, ale posun v žebříčku odvisí i od výsledku Suarezový ve Stanfordu ...
Jinak při pohledu na nasazený hráčky je zjevný, že ve Washingtonu bude Lucka nejen usilovat o posun směrem nahoru, ale taky bude muset obhajovat svoje místo v první dvacítce proti svejm nejbližším pronásledovatelkám. Oproti většině z nich má naštěstí výhodu v tom, že z lonska neobhajuje žádný body ...
Reagovat
smazaný uživatel
ajo, máš pravdu. Na té stránce live rankingu ještě nejsou ukázané hráčky ze Stanfordu a jejich případný posun. Sem na to úplně zapomněl :-)
Reagovat
Frick
Do USO Lucka musí ubojovat to 16. místo, věřim, že Suaréz nebude kousat :o)

Pak uhrát aspoň to 4. kolo.

A pak se do toho obout.
Reagovat
klarat
Poražené semifinalistky vzdaly debla.
Reagovat
Frick
Tak Andrejka jim odřekla. Asi chtěla své spoluobčany ušetřit trápení...
Reagovat
Frick
"Překvapivě" zrušen. A já se těšil na tenis v neprůstřelných vestách :o)
Reagovat
blixa
Když ony ty odskoky z kráterů po granátech jsou hrozně nevyzpytatelný ;-)
Reagovat
Frick
Teda pořád vegetuje, jo?
Reagovat
EllNino
zeptej se jí :D
Reagovat
smazaný uživatel
http://instagram.com/p/q6mnLGxPiy/

nj, moc se jí asi nechce "do práce" po tom úspěšném Wimbledonu :-)
Reagovat
smazaný uživatel
http://instagram.com/p/qw1_vdxPsF/

ale asi na Mallorce i trénuje, abych jí úplně nekřivdil .-)
Reagovat
gedzitka
http://sport.idnes.cz/tenis-townsendova-hrala-ctyrhru-sama-proti-dvema-f7a-/tenis.aspx?c=A140726_114218_tenis_tny

Palec nahoru! I když teda ty pravidla jsou na hlavu postavený...
Reagovat
Frick
Tak ona je 2x taková. :o)
Reagovat
blixa
To by snad podle WTA ani nešlo, museli by vzdát , ne ? Nebo ne ? Co na to experti ? :D
Reagovat
blixa
"musely", samozřejmě :D
Reagovat
smazaný uživatel
Ve WTA by to stoprocentně byla skreč. Jenomže ve WTT mají nějak divně upravená pravidla...
Reagovat
VlS
Když jsme se kurtu sešli tři, tak jsme ta hráli a říkali jsme tomu Amerika. Sólo hráč měl singl kurt a dvojka deblový čáry. Ale jako ofi soutěž jsem to teda neviděl.
Reagovat
smazaný uživatel
Zrovna jsem na to koukal. Vůbec nechápu, jak k něčemu takovému může dojít a kdo ve WTT vymýšlel pravidla... Chudák Taylor, ale je třeba ocenit, že se ještě snažila. Já bych to asi zabalil a jenom tam stál. :D Tady jsem našel ještě nějaká videa, jak Taylor nemohla returnovat. Prostě komedie...
http://www.chicagotribune.com/sports/breaking/chi-taylor-townsend-tennis-loophole-20140725,0,1940854.story
Reagovat
dadaft
jó jo, trojhra :)))), to je něco.
Reagovat
klarat
Jo, je to úlet. Když už se dohrávalo, mohly hrát 2 na 1 jako rekreanti...
Reagovat
smazaný uživatel
Fraška.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak jdeme Franny. Musíš to dát!!!! C´mon
Reagovat
dadaft
no, Elina má brejk.

ale tenhle zápas mě baví. už se těším na americké betony,,,,,,,,,,
Reagovat
dadaft
tak nedala.
Reagovat
dadaft
zajímavý souboj zkušeností s mládím.
spin Schiavone zatím na Svitolinu platí.
pestrý tenis - dokonce došlo na čistou síťařinu.
Reagovat
dadaft
co se týče fyzičky, vypadá Francesca skvěle - může hrát WTA ještě léta.
Reagovat
dadaft
zábavný tenis. dobrá hra z obou stran. ))
Reagovat
dadaft
dobře Svitolina - razantní přesná hra.
i druhé semi nabídne final set.
Reagovat
smazaný uživatel
Přeji Franny. Chci aby ještě něco vyhrála :)
Reagovat
smazaný uživatel
Když už porazila Kikinu. monty si četl to naše vlákno o tom, jak chybovala řekině :D
Reagovat
dadaft
obrovský boj o čtvrtý gem, nakonec Svitolina potvrzuje brejk.
Reagovat
EllNino
Elina byla z těch prasátek už na prášky :DD
Reagovat
dadaft
tak to bude boj,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Reagovat
Frick
No, já jsem rád, že nemá ve svý půlce Světlanu a Nasťu. :o)
Reagovat
smazaný uživatel
Ve Stanfordu chci vidět duel Azarenka vs V.Williams :) Myslím, že Venus Viku dá.

Co se týče Lucky, tak ta lehký los nemá. Čeká Kiki tu snad dá, pak ale Julia no a semifinále asi Cornet. :/
Reagovat
dadaft
ve Stanfordu je hodně rychlý kurt, taky věřím Venus.
Reagovat
smazaný uživatel
No já teda mám obě favoritky, ale vzhledem k tomu, že letos se Venus daří a chci vidět další souboj sester tak přeji ji o trochu víc :)
Reagovat
EllNino
ještě Madison ve čtvrtfinále, to je taky těžkej los ...
Reagovat
smazaný uživatel
To je. Ale tráva ji sedí asi víc.. Nevím no, Lucka se s tím snad popere a dojde alespon do finále ;)
Reagovat
dadaft
měla by.
Reagovat
dadaft
ve druhém setu Steffi moc hezky - dobrý serv a z forhendu i bekhendu hezké momenty,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,, před třetím setem ošetřovačka z nejasných důvodů,,,,,,, ???
no, uvidíme, jak to pujde dál, první gem třetího setu vypadá bez omezení a v poho.
Reagovat
dadaft
hm, nepotvrzený brejk - tohle bude ještě zajímavé
Reagovat
dadaft
tak napodruhé potvrzený brejk - Bojana hraje na riziko, dá se to využít,,,,,,,,,,,, - a dost ji Voegele čte hru.
srovnání forhendů, minimálně to estetické, lepší pro Steffi.
Reagovat
dadaft
a jéjej - snaha to dopinkat se nezdařila. ((
Reagovat
dadaft
ach Steffi Steffi, tohle se dalo uhrát,,,,,,,,,,,,,
Bojaně pomohlo v půlce setu pár prasátek, ale závěr zvládla líp.
Reagovat
kada.tom
tak sice je nasazená jednička, ale teda ... v 1. kole Mladenovic a ve 2. Goerges - nic jednoduchýho :-( ale snad to zvládne!!
Reagovat
smazaný uživatel
A co má teprve říkat Kiki. Dostat nasazenou jedničku do 1. kola si žádná hráčka nepřeje... Těžko říct, jestli bude Kiki z Istanbulu a Baku spíš rozehraná, nebo unavená. Včera se mi její výkon zase moc nelíbil (hlavně ve 3. setu)... Navíc Lucka ji dobře zná, protože loni spolu vyhrály debla v Charlestonu. :)
http://www.wtatennis.com/javaImages/c2/5d/0,,12781~11820482,00.jpg
Reagovat
PetaM
A no jo!
Lucka bude hrát proti kamarádce. Tak to končí v prvním kole :D :D
Reagovat
kada.tom
tak mě je úplně jedno, co má říkat Mladenovic - já jí nikdy nefandil, spíš naopak, je mi hodně nesympatická (ano vím, že ty se z ní můžeš zbláznit :-D ...)
Reagovat
smazaný uživatel
Na tobě je mi sympatické fakt jenom to, že fandíš Vice. :D Já jsem viděl, jak jste tady Kiki nazývali po čtvrtfinále v Istanbulu ("žabožroutka", "pizizubka"). Jako kdyby ona mohla za to, že rozhodčí chybovala. Že se nestydíte, urážet takovou fešandu...
http://www.youtube.com/watch?v=QCDpKXTQjNA
Reagovat
kada.tom
a tak to mi je vcelku jedno, co je tobě na mě sympatickýho, hele :-D a nestydím se ani trochu ... pizizubkou bych jí asi nenazval, ale žabožroutka to prostě je, to jí nikdo neodpáře, leda by šla taky reprezentovat Austrálii :-D :-D
Reagovat
Frick
No, Karolíně se zle nevydařil ten výběr turnajů. Měla si dát jako turnaj no. 1 jednoznačně Baku, jelikož tam se prostě dalo čekat slabý obsazení a měla by tam tudíž největší šanci (i na celkovou výhru).
Reagovat
gedzitka
tak Karolína už ukázala, že může hrát vyrovnanou partii s lepšími hráčkami a co ty víš, třeba bude mít Serena zase virózu :-).
Reagovat
smazaný uživatel
sběračky laciných bodů nikoho nezajímají..
Reagovat
smazaný uživatel
něco jiného by bylo, kdyby byla hráčkou kolem stovky. Ale je v padesátce, tak ať se holka snaží.
Reagovat
Frick
Jenže kdyby si "zahrála" na sběračku laciných bodů, tak by mohla přemýšlet i o nasazení na USO...

Pokud by třeba udělala v Baku finále, ta ztrácí na nasazení 60 bodů...
Reagovat
EllNino
kdyby byly v prdeli ryby ;)
Reagovat
smazaný uživatel
http://www.wtatennis.com/SEWTATour-Archive/posting/2014/1045/MDS.pdf

http://www.wtatennis.com/SEWTATour-Archive/posting/2014/1045/QS.pdf
Reagovat
smazaný uživatel
A taky koukám, že kvaldu ve Washingtonu hraje Tamira! V Evropě ukázala, že se pomalu zvedá, tak snad to v USA potvrdí! :-) Taky má celkem lehké soupeřky, to by mohla dát! :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Karolína si může zahrát se Serenou, pokud porazí Kimiko.
Případné druhé kolo Venus s Azarenkou. Na rozjezd celkem těžká soupeřka pro Viktorku bych řekl.

http://www.wtatennis.com/SEWTATour-Archive/posting/2014/703/MDS.pdf
Reagovat
smazaný uživatel
a ještě "pavouček" kvaldy.

http://www.wtatennis.com/SEWTATour-Archive/posting/2014/703/QS.pdf
Reagovat
gedzitka
No, přiznám se, že jsem teda kvaldu očekávala "nadupanější". Každopádně jestli tímhle Katka neprojde, tak to bude zklamání.
Reagovat
kada.tom
přesně Katka má neuvěřitelně lehkou kvalifikaci
Reagovat
smazaný uživatel
asi je to tím, že hráčkám se to neoplatí. V Evropě sou ty kvalifikace téhle kategorie našlapanější, protože je tam našlapanější konkurence.
Reagovat
smazaný uživatel
Katka by to měla dát a potom nezbývá než doufat, že se v hlavní soutěži vyhne Venus a Stosur... Co se týče hlavního losu, tak moje favoritky nedostaly zrovna snadné soupeřky. Vika ve 2. kole nejspíš proti Venus, to je asi nejtěžší možná varianta. Ana v 1. kole proti Sabine, která ji porazila ve Wimbledonu (ale na betonu snad Ana vyhraje :)). No a Monča proti Carle... Nebude to jednoduché.
Reagovat
smazaný uživatel
já sem si třeba říkal, aby právě Venus nebo Samičku dostala. To je ta nejlepší možná škola :-)
Reagovat
gedzitka
no nevím, v případě Venus by to s efektivitou Katčinýho servisu byl asi pořádný výprask a to asi na sebevědomí nepřidá.
Reagovat
smazaný uživatel
v téhle souvislost sem si vzpomněl na vyjádření Dominica Thiema, kterému "hrozil" zápas s Andym. Tenkrát si přál, aby Andy svého soupeře porazil, aby si Dominic mohl zahrát právě s ním. Protože to je opravdová výzva.

Tenhle přístup se mi líbí.
Reagovat
smazaný uživatel
na druhou stranu si dovedu představit situaci, že Dominic potká z kraje turnaje jednou Andyho, pak hned Federera, pak Nadala, Djokovice,..

Za takových okolností by mu tenhle přístup asi moc dlouho nevydržel :-)
Reagovat
dadaft
ta čtvrtka, kde je Vika, Venus, Sam a Petko, je super.
Reagovat
smazaný uživatel
Taky jsem teda čekal našlapanější kvaldu.. Katka má fakt lehkou kvaldu, všechny hráčky, proti kterým může hrát jsou daleko v žebříčku za ní, tak snad potvrdí roli favoritky! :-) Pojď Katko! :D

Když postoupí, tak doufám, že dostane buď Zhang a nebo Yaninu! :D
Reagovat
smazaný uživatel
http://instagram.com/p/q5EFohO7kr/
Reagovat
Mayo
už za týždeň štartuje Toronto do čerta (:
Reagovat
rib
No snad bušicu nepředělávají na chlapa :-)
Reagovat
dadaft
http://www.rogerscup.com/women/english/images/bg.jpg
Reagovat
LukasH
Ano, Kotyza a Petra dělají vždycky všechno špatně. A vy dva všeználci to víte nejlíp...
Reagovat
slacker
Dej si facku
Reagovat
LukasH
Proč?
Reagovat
slacker
protoze mluvis queshovstinou
Reagovat
LukasH
Ne. Říkám to, co si myslím.
Reagovat
slacker
Proc si myslis ze Petra a Kotyza delaji vsechno spatne? :-)
Reagovat
LukasH
:-):-)
Reagovat
tommr
nic se ted neděje tak jsem si trochu zaspekuloval. Nemusíš brát všechno tak smrtelně vážně. Nebo opravdu aspiruješ na queshovo uvolněný místo?
Reagovat
LukasH
Já to neberu vážně. Málokdy se zapojím do nějaký diskuze...
Ale tohle je pořád to samý. Nejhorší je, že ty se tváříš, že jsi realista, ale ve skutečnosti, jen všechno očerňuješ. Po Petřině výhře ve Wimblu jsi jen napsal, že Petra příjemně překvapila. Její tým byl vždycky jen špatnej, ale je zajímavý, že pod ním znova vyhrála Wimbledon. Ale to je jedno. Měl jsem chvilkovou náladu něco napsat a už jí dlouho mít zas nebudu....
Reagovat
tommr
jo ted vyhrála Wimbledon ale o tom trápení co bylo dva a půl roku mezi tím prvním a druhým titulem si taktně pomlčel. Petra vyhrála Wimbledon navzdory tomu, že jí trénuje Kotyza a ne díky tomu, že jí trénuje Kotyza ...
Reagovat
majkl005
tommre, to skoro vypadá, že Kotyza ti přefikl starou :D ne, omlouvám se za tak nevhodnej a hrubej slovník, ale úplně mě to naběhlo v hlavě, když si čtu jak neskutečně Kotyzu nesnášíš :D
Reagovat
LukasH
Víš, já mám oči. A jestli jsi si všiml, několikrát jsem tu napsal, že se Petře nedařilo. Jenže nejsem jako ty. Sport mám rád, dělám ho amatérsky, ale dovedu si představit, jaká to musí bejt dřina dělat ho profesionálně. A dobrý výsledky nepovažuju pro sportovce za samozřejmost. Bereš vůbec člověka jako individualitu? Mám pocit, že ne. Spíš jako robota na baterky. Pokud není sportovec vyzrálý nebo prostě pokud nemá v povaze vyhrávat, když o něco jde, neudělá s tím nic ani sebelepší trenér. Podívej se třeba na 13. komnatu Tomáše Vernera.
Reagovat
smazaný uživatel
13. komnatu mají zřejmě i fanoušci :D
Reagovat
rib
Líbí se mi, co píšeš. A někteří lidé (třeba tommr) budou vždy vidět jen tu podoprázdnou sklenici...
Reagovat
smazaný uživatel
Ano, máš pravdu, někteří vidí jen co chtějí a horší je, že nejsou ani schopni přiznat, že nemají vždy pravdu a nepřijímají cizí názor. To je pak diskuze o ničem :)
Reagovat
kada.tom
Ke kurtům to mám 5 minut cesty tramvají a o něco víc pěšky ... že bych zašel podívat se na tenis? :-)
Reagovat
PH94
Přátelé ,nechcete sem někdo vypsat jaké turnaje nás čekají příští týden s českým zastoupením? :) At vím na koho se můžu těšit :D
Reagovat
tommr
co já vím tak příští týden se mají hrát:

Stanford (WTA Premier) - z našich po odřeknutí Petry Kvitový jen Karolína Plíšková + v kvalifikaci Katka Siniaková

Washington (WTA International) - z našich Lucie Šafářová (jako turnajová jednička!) + v kvalifikaci Terka Smitková

Plzen (ITF 25) - tam bude hrát spousta našich hráček ze třetího sledu v čele s Renatou Voráčovou, Denisou Allertovou a Terezou Martincovou ...

pokud jsem na něco/někoho zapomněl tak mě snad někdo doplní ... :)
Reagovat
PH94
Děkuju mockrát :) No vypadá to rozhodně zahímavěhi než tenhle týden..:D
Reagovat
PH94
Děkuju mockrát :) No vypadá to rozhodně zahímavěhi než tenhle týden..:D
Reagovat
smazaný uživatel
zapomněls na chlapy!
Reagovat
tommr
muže zase tak moc nesleduju, ale co vím tak Tomáš Berdych a Radek Štěpánek mají hrát ve Washingtonu a Lukáš Rosol a Jirka Veselý v Kitzbuhlu ...
Reagovat
smazaný uživatel
myslím, že ještě Pavlásek bude hrát v Liberci, zbytek taky nevim.

A SNAD Denisu už dlouho hráčku třetího sledu nazývat nebudeš. Podle mě co nevidět přeskočí všechny ty Siniakové a Kristýny Plíškové.
Reagovat
tommr
já bych to Denise přál, ale jak to s ní bude ukáže až čas. V ženským tenise se nedá skoro nic předvídat ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
No to je tedy okurková sezona ! Nejdřív zprávy typu, jak se podporuje Serena Williams s Caroline Wozniacki, pak zase Vaidišová chystá návrat a teď se dozvíme, že Bouchard je stále nemocná. Už aby začal turnaj ve Washingtonu, kde pochopitelně budu fandit Lucce a doufám, že potvrdí letošní formu a uvidíme pěkné zápasy. Škoda, že Petra nezačíná příští týden, ale stejně jsem se divila, že je to porce turnajů ( 4 před US Open ! ).
Reagovat
smazaný uživatel
Mohla by za Bouchajdu zaskočit:)))
Reagovat
Cico93
Jaka Buchajda?...Barbieeee!*)
Reagovat
smazaný uživatel
Není zcela můj typ, pro mne Maruš, Anička, Flavie, Julča,...
Reagovat
Frick
Hele to by mohla. Třeba by jednu, dvě hry uhrála...
Reagovat
Cico93
https://www.facebook.com/petrakvitovaofficial/photos/a.582809258449824.1073741828.185199214877499/772221816175233/?type=1&theater
Reagovat
blixa
Jasné ! Zapařit je třeba ;-)
Reagovat
tommr
no vypadá to, že si objevil skutečnej důvod proč Petra nejede do Stanfordu. Tuhle svatbu si zřejmě nemohla nechat ujít i za cenu, že tomu obětuje jeden turnaj ...
Reagovat
Cico93
Ale dobré rozhodnutie...podľa mňa.
Reagovat
smazaný uživatel
pořád je to jenom člověk, nezapomínej :)
Reagovat
slacker
Tak na termin svadby bylo v cervenci casu dost. Uz mohlo byt davno po svadbe :-)
Reagovat
tommr
tady je názorně vidět co je Kotyza zač. Ač měl na svatbu určitě času dost tak si neomylně vybral termín tak, aby to Petře co nejvíc narušilo přípravu ...
Reagovat
smazaný uživatel
Jsou i důležitější věci v životě, než nějaký obyčený turnaj WTA. Možná je i dobře, že Petra pojede před USO jen na tři turnaje. A nemyslím si, že by ta svatba nějak Petře narušila přípravu.
Reagovat
smazaný uživatel
tak zrovna od tebe jsem takovou volovinu nečekala. vrať se raději k tabulkám a statistikám, za ty jsem ti velice vděčná :)
Reagovat
gedzitka
Tak ono je otázka, kdy se Petra rozhodla pro Stanford a kdy si zamlouval termín. Já bych to nehrotila, chápala bych kritiku, kdyby si vybral nějaký důležitý turnaj, ale tohle myslím není nic zásadního. Jsem i ráda, že Petra ten Stanford vynechá, přece jen by to byla sloní porce najednou a na US Open by mohla být vyšťavená.
Reagovat
tommr
Stanford je prestižní turnaj kategorie Premier a je tudíž docela slušně bodovanej. Petra se na něm mohla rozehrát a kdyby toho na ní bylo před USO moc tak mohla vypustit New Haven. Takhle to dělá třeba Serena a další hráčky, který mají ambice na GS titul. Petra si místo toho bere příklad z Wozniacký ...
Reagovat
smazaný uživatel
Z rozhovoru s Kotyzou z roku 2012 "Turnaj v New Haven jsme se rozhodli zařadit do programu až po Rogers Cupu v Montrealu. Po zkušenostech z loňska, kdy jsme dlouho před místním grandslamem trénovali v New Yorku, jsme chtěli udělat změnu. Loni to nemělo očekávaný efekt, protože prostředí není optimální pro trénování. Hráče tu čekají dlouhé cesty autobusem tam a zpátky nebo musí trávit celý den v areálu." ....jen jako jeden z možných důvodů proč by Stanford byl moc, přihlásila se pravděpodobně před Wimbledon s vidinou road to Singapore.
Reagovat
gedzitka
Stanford je stejná kategorie jako New Haven, navíc v New Havenu se jí daří daleko víc než v Kalifornii. Navíc kromě Roland Garros vždycky někde před grandslamem hraje (např. Sydney před AO)
Reagovat
gedzitka
...tak asi jí to tak vyhovuje víc, než jen trénovat.
Reagovat
PetaM
Navíc v NH má mnohem větší šanci, než ve Stanfordu. Konkurence je tam nepopiratelně úplně někde jinde.
Reagovat
Cico93
Reagovat
smazaný uživatel
Nejkrásnější GS finále všech dob! :) Škoda, že tehdy jsem ještě nesledoval tenis tolik jako dneska. Myslím, že v přímém přenosu jsem to finále neviděl, ale tyhle highlighty jsem si určitě už pouštěl. :)

K článku: Brzy se uzdrav, Genie! :)
Reagovat
smazaný uživatel
Nevím proč, ale nehorázně žeru tu výměnu, která začíná ve 2:11! :DDD
Ten Maruš závěrečný BH byl skvělý! :-)
Reagovat
smazaný uživatel
To teda jo. Celkově si myslím, že to finále mělo skvělou úroveň. :)
Reagovat
Cico93
Finále 20 ročných dievčat na GS v súčasnosti neprichádza do úvahy.
Reagovat
smazaný uživatel
:)))) To už obě měly GS tituly.
Reagovat
smazaný uživatel
Ještě ne, protože Anička ho získala na RG 2008. Masha už teda měla dva. :)
Reagovat
smazaný uživatel
máš pravdu:))) Anička měla titul taky do 20-ti, ale zvojtil jsem 2006 - 2008. Měl jsem Aničku fixovanou s 2006.
Reagovat
Cico93
Ne Ana brala až RG toho roku 2008.
Reagovat
smazaný uživatel
měl jsem zato, že RG 2006. Ňák jsem to posunul:))) Mám to spojený s Nikolou (tak i to špatně).
Reagovat
smazaný uživatel
Myslím si, že to hrála Maruš nejlíp v karieře,
Reagovat
Cico93
No môže byť, že vtedy to bola najlepšia Maria ale To bolo ešte pred tými problémami s ramenom... Myslím, že to už nikdy nebude úplne tip-top.
Reagovat
smazaný uživatel
těch variací potom se servisem ... přední nápřah a pak cosi mezi, prostě jistota v pytli - tehdy taky hrála nejlíp longy, to nešlo chytat. Snad to už bude dobré, ještě je mladá, servis už jde.
Reagovat
tommr
Lucka bude po odhlášení Bouchardový turnajová jednička a mohla by si konečně dojít pro první letošní titul. Doufám, že do Washingtonu dorazí zdravá a v dobrý formě z Wimbledonu ... :)
Reagovat
Cico93
sáziš?
Reagovat
tommr
nesázím, ale budu Lucce držet palce ... :)
Reagovat
Cico93
ja myslel celkovo, nie či staviš na jej výhru.
Reagovat
smazaný uživatel
řekl bych, že ta šance pro Lucku není teď o moc větší teda..

Eugenie přeci jenom není Serena nebo Mášena, že by nebyla k poražení. Lucka klidně může vypadnou z kraje turnaje nebo to celé vyhrát ať už s Eugénií ve startovním poli nebo bez ní.
Reagovat
tommr
Serena nebo Sharapova to sice není, ale pro Lucku by přesto představovala největší překážku na cestě k titulu. Lucka není Petra, aby si mohla s Bouchardovou ve finále pohrát jako kočka s myší ... :)
Jinak je ale samozřejmě možný, že Lucka vypadne už v prvním kole. U Lucky bohužel není žádná záruka, že do Washingtonu přijede ve stejný formě v jaký hrála ve Wimbledonu ...
Reagovat
smazaný uživatel
Jakoby u Petry ta záruka byla :)
Reagovat
tommr
řeč byla o Lucce. U Petry je to samozřejmě to samý v bleděmodrým. Začínám mít docela obavy v jaký formě se v zámoří představí. Petra sice tvrdí, že se poučila, ale zatím to s ní vypadá úplně stejně jako po zisku titulu v roce 2011 ...
Reagovat
smazaný uživatel
Vždyť Petra ještě nikde nehrála, tak jak můžeš vědět, jak to s ní vypadá?

Já vůbec obavy nemám, Petra si zase pojede to svoje. Občas bude prohrávat v prvních kolech s hráčkama druhé stovky, sem tam vyhraje nějaký titul. Ale už je prostě dvojnásobná grand slamová vítězka a to není málo. Tak ať už si to dělá jak chce..
Reagovat
tommr
no právě - od Wimbledonu nikde nehrála, s tréninkem začla pozdě, odřekla turnaj ve Stanfordu a místo toho jela k Zemanovi a ted půjde na svatbu Kotyzovi - na mě to prostě nedělá dobrej dojem. V roce 2011 to bylo po Wimbledonu podobný a pak z toho byla ostuda na USO ...
Reagovat
smazaný uživatel
A dýchat může? :DDDDD
Reagovat
PetaM
Ne.
Reagovat
smazaný uživatel
ať z toho klidně tzv "ostuda" zase je. Klidně ať už to letos zabalí, nebo ať klidně ukončí kariéru. Druhým vítězstvím GS se zapsala definitivně do tenisové historie.

Dřív sem si říkal, že by měla dělat něco jinak.. i k té výměně trenéra sem se přikláněl, ale teď už ne. Teď už to "nechám" na Petře. Jak si to ona zařídí, tak to má být a tak je to dobře.
Reagovat
tommr
doufám, že Petra nebude uvažovat jako ty a že ještě zkusí nějaký úspěchy přidat ... :)
Reagovat
PetaM
Petra ale nemá ambice na GS titul. Protože přece hraje v New Havenu ...
Reagovat
PetaM
"Náš turnaj jako obvykle nestojí na jednom jméně, ale na silném poli hráčů. Pět hráčů z top ten zaručuje tenis světové úrovně," dodal.

5 hráčů z Top 10????

Já teda ve startovním poli vidím jenom Tomáše, Miloše a Grigora ...

V Americe mají nějaké divné počty ...
Reagovat
tommr
oni ten žebříček zřejmě berou k datu uzávěrky přihlášek a v tý době mohli bejt v desítce i Isner a Nishikori ...
Reagovat
Cico93
Nevadi;(((, v Canade a Cinci to roztočime!
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist