Bude po restartu tenisového dění chybět Djokovič? Světová jednička odmítá očkování proti koronaviru

20. 4. 2020, 09:00
Aktuality 204
Návrat bílého sportu se v tuto chvíli plánuje na 13. července. Zatímco někteří jsou optimisté a letošní sezona podle nich ještě neskončila, mnozí jsou skeptičtí, a dokonce tvrdí, že se tenisu bez vakcíny proti novému typu koronaviru nedočkáme. Aktuální světová jednička Novak Djokovič je však proti očkování a nehodlá ho podstoupit pouze kvůli cestování po světě. Pokud by ale bylo očkování pro tenisty povinné, mohli bychom světový tenis sledovat bez Srba.
Profily hráčů
Novak Djokovič

"Osobně jsem proti očkování a nechci, aby mě někdo nutil ho podstoupit jen kvůli cestování," uvedl 17násobný grandslamový šampion. Reagoval tak právě na možnost, že se tenisový kolotoč znovu naplno rozjede až ve chvíli, kdy bude dostupná vakcína proti novému typu koronaviru.

Bílý sport sice není kontaktním sportem, což je jeho výhodou. Jenže obrovskou nevýhodou tenisu je to, že se jedná o mezinárodní sport. Na turnaje se tak ze všech koutů světa sjíždí nejen tenisté, ale i fanoušci, rozhodčí a realizační týmy jednotlivých hráčů. Proto může být očkování povinné a Djokovič se na kurty nemusí jen tak vrátit.

"Když bude očkování povinné, budu se muset rozhodnout. Na tuhle věc mám svůj názor a nevím, jestli ho někdy přehodnotím. Hypoteticky, pokud proběhne restart sezony v červenci, srpnu nebo září, což nevidím jako pravděpodobné, pochopím, že jakmile vystoupíme z přísné karantény, tak bude očkování povinné. Zatím ale žádná vakcína není," řekl letos neporažený Srb.

Djokovičova slova o odmítání očkování nepotěšila srbského virologa Predraga Kona, jenž je členem vládního krizového štábu proti šíření koronaviru.

"Jako jeden z Djokovičových nejoddanějších fanoušků bych býval rád měl příležitost vysvětlit mu důležitost imunizace pro veřejné zdraví. Nyní už je ale pozdě, už zaujal nesprávné stanovisko, tady už není pomoci," napsal na facebooku Kon a dodal: "Přeju ti jen to nejlepší, šampione. Jen se prosím vyhni přímým odpovědím v otázkách vakcinace, neboť máš velký vliv na lidi."

Tenis se nehraje od poloviny března, pauza tak bude minimálně čtyřměsíční. Zatímco antukové French Open by se mohlo spolu s dalšími velkými antukovými podniky odehrát v září a říjnu, slavný Wimbledon byl poprvé od druhé světové války zrušen a s ním i celá travnatá část tenisového kalendáře. Návrat má proběhnout na severoamerických betonech, v USA je však situace nejhorší na celém světě.

Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz, Luboš Zabloudil

Komentáře

204
Přidat komentář
smazaný uživatel
Text příspěvku obsahoval závadný obsah a byl redakcí vymazán.
Reagovat
George_Renel
https://www.sport.cz/tenis/clanek/1357320-djokovicova-manzelka-vzbudila-rozruch-sirila-dezinformace-o-koronaviru.html?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign=null#hp-sez
Reagovat
Nola
https://www.idnes.cz/sport/tenis/novak-djokovic-kariery-pohled.A200420_171438_tenis_rou
Reagovat
Krisboy
Taky jsem to sem chtěl hodit, ale nechtěl jsem moc rýpat...
Reagovat
Krisboy
Chyběl by někomu?
Reagovat
Vlk-v-trave
turistovi, kozorohovi, nolce, a nejvic paddymu...ktery uz vynalezl vakcinu na ockovani, a uz se nemuze dockat, az bude ockovat Noleho v prosinci osobne.

pak bude jeste chybet nekterym fajnsmekrum gymnastiky. A urcite Fulnekovi bude chybet v jeho vizich, ktere bys jinak nedal dohromady ani po mixu kokajnu s absintem...

takze urcite pro jeho fans vcetne kritiku obrovska ztrata, ale na druhou stranu si staci rict, ze to je jen sportovec, a v suchym triku to snad daji...a mozna jeste budou zehnat tehle epidemii. :)

novinka z 14.04.20 :D)
https://www.youtube.com/watch?v=87y2Y9h_o0w
Reagovat
turista
No tak snad Novaka to tmářství kolem očkování přejde.
Reagovat
Krisboy
Trošku slabší Donaldův kousek, ale určitou kvalitu si pořád drží :)
Reagovat
Nola
spytam sa na oplatku ja : chybal by niekomu Fedex? :DDD
Reagovat
Krisboy
Myslím, že ano.
Reagovat
Nola
skryta identita, za mna bomba film, o tebe som nikdy nepochybovala....
Reagovat
Krisboy
??? Vůbec ti nerozumím. Bylo to vůbec na mě?
Reagovat
gigin
Reagovat
smazaný uživatel
:)
Reagovat
Vlk-v-trave
:D)
Reagovat
smazaný uživatel
:))
Reagovat
Kozoroh
Na internetu je archiv několik desítek let starých zápasů - Borg-McEnroe, Lendl-McEnroe či Lendl-Becker. Všechny si určitě neviděl, takže toto by mohlo zahnat tvůj absťák :)
Reagovat
Kozoroh
Reagovat
Patik
Nole rieši úplné kekse..človek má teraz iné starosti..seriózne problémy..začína mi chýbať tenis..ale naozaj úplne vážne chýbať..reprízu finále AO 2017 na Eurosporte som videl snáď 5 krát..potrebujem niečo aktuálne a highlighty posledných zápasov nepomáhajú..:/ fňuk....
Reagovat
FulnekUltras
se mi povedlo ještě něco vykopat... hlavně pro pamětníky. ;-)

https://www.youtube.com/watch?v=VQtlG29VBl4
Reagovat
sojka1
nedelas v podstate nic jineho, nez se utapis v minulosti, da se to i pochopit, vlastne jsi do ni utekl pred dneskem, ale hodne smutne....
Reagovat
FulnekUltras
to se tady přece obecně ví, že mi s Elem vidíte až do žaludku ;-)
Reagovat
FulnekUltras
jinak v přítomnosti je to na mě veselé někdy až moc

https://www.super.cz/696996-nejprovokativnejsi-foto-z-karanteny-nela-boudova-sundala-kalhotky-a-intimni-partie-zakryla-rouskou-co-tim-sleduje.html
Reagovat
smazaný uživatel
Patrik Mouratoglou má takisto reálne plány na spustenie hrania tenisových zápasoch v jeho akadémi v Nice. Odštartovať by sa malo 16.5., kde by počas 5 týždňov chceli odohrať 50 zápasov - 10 zápasov každý víkend. Kompletný zoznam hráčov nie je známy, ale prvým zápasom by mal byť súboj medzi Davidom Goffinom a Alexeiom Popyrinom.

,,Odtestujeme každého tenistu, ktorí potom pôjdu do 15 dňovej karantény a odtestujeme ich opäť po nej pred štartom zápasu. Bude sa hrať bez divákov a i bez tímov či rodiny tenistov, ale budú môcť spolu komunikovať cez slúchadlá. Počas changeover sa budú tenisti meniť každy opačnou stranou, podávači loptičiek budú nosiť rukavice a každý tenista bude používať svoje lopty, ktoré budú označené."
Reagovat
paddy
Kontaminované míče - mně ses smál a oni na to pamatují v pravidlech
Reagovat
smazaný uživatel
Ano, smial.

Lebo je to prehnané...

Mysleli na to uz v IW pred statusom pandémie. Aj tam mali mat podavaci rukavice, atd.

Ale rozdelenie loptičiek na dva druhy, jeden pre kazdeho je este vyssi upgrade. Hoci nemyslim, ze hrac 1 nemoze prist do kontaktu s loptou hrácom 2. Reflexy a tak.
Reagovat
paddy
výstižná je tato věta
"Je to virus, jemuž mnoho lidí nerozumí."

https://www.novinky.cz/koronavirus/clanek/nejhorsi-teprve-prijde-varuje-who-40321174?seq_no=1&source=hp&dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign=null
Reagovat
smazaný uživatel
Ani samotná WHO tomu zrejme nerozumí.

Raz je to pandémia, raz nie je, raz rúško nechráni, raz chráni, raz vyzýva k uvolnovaniu opatrení a raz k zatváraniu. Sú v lese.
Reagovat
FulnekUltras
promiň, ale WHO... ;-)))))

nech to radši přirozenému dialektickému vývoji ;-)
Reagovat
Ondra979
WHO je celkem dost mimo. od zacatku kryla Cinu, a kdyz to prasklo, tak se snazi z toho vybruslit a je to jeste horsi..takova WHO je opravdu na nic a klidne at ji zrusi, v tom souhlasim s Trumpem
Reagovat
Gulbis
ono něco prasklo?
Reagovat
Gulbis
Až na tebe strašák na poli udělá bububu tak se poděláš strachy :-D
Reagovat
Titan
https://www.novinky.cz/koronavirus/clanek/v-indii-nasli-vyraznou-mutaci-koronaviru-vyvijena-vakcina-muze-byt-zbytecna-varuji-vedci-40320384
Mutací je 3500 a rostou, na výraznější mutace žádná stará vakcína nefunguje, čili myslet si, že bude nějaká "ochraňují" vakcína je nesmysl, zvláště v tenise, kde se hraje po celém světě...
Krom toho, tento koronavirus je mutován jinak, než běžné RNA viry - v řídícím centru místo v řetězci kódujícím proteiny: https://www.youtube.com/watch?v=foeytWt7Pk4
Reagovat
FulnekUltras
souhlas - tohle pentagonské biosvinstvo musí nakonec vyhnít samo
Reagovat
Fandina
líbí se mi, jak víš, odkud to přišlo ... úsměvné
Reagovat
FulnekUltras
čas ještě ukáže, komu za to můžeme "poděkovat"
Reagovat
Fandina
já myslela, že ty to víš už teď
Reagovat
FulnekUltras
nevím, ale cítím
Reagovat
Fandina
Co Kotyza, kdy bude trénovat Petru?
Reagovat
FulnekUltras
nejdřív necháme usadit kovídka - pak už to pofrčí
Reagovat
Fandina
Petra s Kotyzou, jsi úsměvný.
Reagovat
FulnekUltras
a třetí GS k tomu
Reagovat
Fandina
Tvůj problém je, že vydáváš doměnky za fakta a to je úsměvné.
Reagovat
Fandina
Ale jinak OK. Rozumný člověk si s tím poradí. Dlouhý nos.
Reagovat
paddy
Reagovat
paddy
a pořád to jde nahoru
US OPEN 2020 24.8.-13.9. kurz 6
ROLAND GARROS 2020 20.9.-4.10. kurz 2.25
DAVIS CUP 23.11.-29.11. 1,60 - 2,11 čili času moře a efektivně jen 60:40 že se bude hrát
Reagovat
smazaný uživatel
Takze na RG nebude ratam kurz okolo 1.6?...

Easy money paddy..

Mozes byt bohaty a kupit si vakcinu..:)
Reagovat
paddy
na NE nejsou vypsané kurzy, aby sázkovky potenciálně neprodělali
nejsou charita, Kamilos by ti mohl vyprávět

BTW vakcína bude zdarma, takže nemusíš litovat, že si rozházel ty Federerovy mince :)
Reagovat
smazaný uživatel
Na ifortune som videl aj kurzy na NE, par tyzdnov dozadu.
Reagovat
Ondra979
eznamzpravy.cz/clanek/janek-kroupa-komu-se-hodi-kyberneticke-utoky-na-nemocnice-101352
Reagovat
FulnekUltras
celá kroupovic rodina je zaujatá stejně jako ta vaše ;-)
Reagovat
Fandina
pravda bolí
Reagovat
FulnekUltras
nedolízej ;-)
Reagovat
Fandina
Mám ráda blbečky.
Reagovat
FulnekUltras
tak teda lízej, no ;-)
Reagovat
Fandina
Tak dalece je zase ráda nemám.
Reagovat
FulnekUltras
je to furt lepší než nějaká neznámá tyč v metru ;-)
Reagovat
Mayo
Nedaj sa Novak.
Reagovat
Kozoroh
Doufám, že No1e nebude blbnout, pokud ATP bude proočkování svých hráčů vyžadovat. Pro mně osobně je odmítání očkování nepochopitelné, je to podobné odmítání pokroku jako u těch Amišů v Americe, kteří odmítají vynálezy moderního věku a jejich dopravním prostředkem je stále dřevěný vůz, tažený koňmi.
Reagovat
spaniel
Sranda je, ze kolo za pokrok nepovazuji. Prikazal bych jim hranaty kola.
Reagovat
turista
V tomhle je Novak úplně vedle. Snad změní názor.
Reagovat
lvicek
Mne jako prvni napadli Svedci Jehovovi a odmitani transfuze a spousta lekarskych zakroku.
Reagovat
Nola
to je Serena, ci? snad sa vyjadri....
Reagovat
lvicek
To jako fakt?
Reagovat
Nola
https://www.thesun.co.uk/news/7124674/jehovahs-witnesses/

snad nie tazke to dohladat na nete....
Reagovat
Gulbis
až ti daj čip pod kůži, tak to taky budeš považovat za pokrok?
Reagovat
Kozoroh
Narozdíl od tebe a Safina já nečtu zprávy na DEZINFORMAČNÍCH webech.
Reagovat
Gulbis
až ho budeš mít pod kůží, možná si na mě vzpomeneš a zjistíš, že dezinformační weby byly ty, který si jako mladý a hloupý pokládal za informační :-D
Reagovat
FulnekUltras
přesně tak ;-)))
Reagovat
Fandina
Čip máme v podstatě už teď každý. Mobil nebo platební karta tě odhalí všude.
Reagovat
paddy
Další co myslí, že se letos hrát nebude a ovečky se dál těší na RG

https://sport.aktualne.cz/tenis/misto-forhendu-piluje-ucetnictvi-a-italstinu-letos-uz-hrat-n/r~703b9fe482d411ea9d470cc47ab5f122/?utm_source=centrumHP&utm_medium=sportbox&utm_content=default&utm_term=position-0&utm_campaign=Sport
Reagovat
Grape
Netvrdím, že RG určitě bude (osobně to vidím tak 60:40 pro NE), ale kde bereš tu neochvějnou jistotu, to by mě tedy zajímalo...
Reagovat
paddy
Stačí sledovat svět okolo. Počet nově nakažených stagnuje již třetí týden, ale neklesá!!! Je rozdíl utlumit a vymýtit.
A to se teprve rozjíždí Rusko, Turecko a rozvojový svět.
Až se uvolní opatření, tak se to rozjede znovu, a tak pořád dokola než přijde vakcína.

Bohužel lidé nerozumí co je exponenciální funkce.

Argument, že lidé umírají méně než na jiné nemoci je hloupý. Uvádějí ho přitom i někteří doktoři a ekonomové. Důkaz, že inteligence se nezískává diplomem.

Kdyby se Covidu dal volný průběh, tak je mrtvých klidně 10x více, protože při překročení nemocničních kapacit by 100% těžkých případů končilo smrtí.

Přitom už teď jsou někde přetížené nemocnice a lidé se pohřbívají do masových hrobů. Nevím jestli masové hroby jsou synonymem pro rakovinu a chřipku.
Bez restrikcí by ekonomika zkolabovala tak jako tak.

https://www.worldometers.info/coronavirus/
Reagovat
spaniel
Ale prosim te. Zkus min sledovat Novu.
Reagovat
Grape
No tak tohle je jeden krajní pohled na věc. Opačný krajní názor zase je, že jde o podvod na lidi a nemoc méně závažnou než chřipka. Nesouhlasím ani s jedním.
Svět okolo sleduji, takže vím třeba to, že v Itálii i přes tu mediální apokalypsu zemřelo letos méně lidí než za stejné období v minulých letech, proto jsou ty masové hroby poněkud zvláštní. Ohlasy se různí, a to jak od lidí z centra dění, tak i od odborníků.
Nikdo pořádně neví, jak bude vir reagovat na teplejší počasí. Nikdo neví, kdy bude vakcína. Nikdo neví, jestli si nakažený člověk proti viru vypěstuje imunitu. Nikdo ani opravdu neví, kolik je reálně nakažených a tím pádem, jaká je smrtnost viru. Ale hlavně, že spousta lidí přesně ví, jaká bude situace koncem roku nebo dokonce příští rok.
Co už bezpečně víme, že některé skupiny lidí jsou mnohem více ohroženy než jiné a prioritou by namísto plošných restrikcí měla být jejich ochrana.
Reagovat
Grape
Jo a ještě by mě zajímalo, kolik mrtvých mnohem spíš než Covid zabila médii vyvolaná panika a s tím související stres a oslabení organismu. To by zřejmě taky nebylo nízké číslo...
Reagovat
gigin
V Lombardii denně umírá průměrně něco přes 250 lidí. Takže tam se zvýšila úmrtnost o více než 100%.
Reagovat
FulnekUltras
přesně - sekundárních a terciárních obětí koronašílenství rychle přibývá už teď - jen se o tom moc nemluví - psychoproblémy jsou jen malá část - kolik lidí se teď bojí s čímkoliv do nemocnice, kolik seniorů je domácím vězením prakticky nevratně zbavováno pohybu... celkově jeden hnus - a když se podíváme, které skupiny v tomto systému z toho naopak mají náramný užitek, vypadá celá situace ve srovnání s mediálními masážemi hned úplně jinak
Reagovat
Gulbis
Mě spíš bude zajímat, kolik lidí v budoucnu zemře na následky tvrdých vládních restrikcí. Psychika, stres a podlomené zdraví budou likvidovat do té doby zdravé jedince a počty těchto nešťastníků výrazně převýší skutečné počty obětí kovidu. Zvýšený počet sebevražd bude jistota.
Reagovat
gigin
Svět okolo sleduji, takže vím třeba to, že v Itálii i přes tu mediální apokalypsu zemřelo letos méně lidí než za stejné období v minulých letech, proto jsou ty masové hroby poněkud zvláštní.

Umíralo hodně lidí najednou. V tej největší hrůze to bylo za den až o 60% více než loni.
Reagovat
Grape
Tam došlo k přetížení zdravotního systému. Otázkou však je, zda k němu nepomohlo i to, že se do nemocnice kvůli podezření na Covid nahrnula spousta lidí, která by jinak zůstala a v klidu se vyléčila doma...
Nepopírám, že koronavirus je problém, ale:
Itálie měla smůlu - byla první, hodně Číňanů, až příliš společenský životní styl, desetitisíce lidí na fotbalových zápasech, stará populace. Máme proti nim řadu výhod a o tom viru již víme, proto jsem naprosto přesvědčen, že nás při uvolňování jejich scénář nepotká.
Reagovat
gigin
Tak jasně, že nemůže být lockdown nekonečný. Jen se prostě neodvážím jít do nějakých prognóz. Uvidíme prostě.
Reagovat
smazaný uživatel
Velmi rozumny nazor, suhlasim.
Reagovat
paddy
ostatní nemoci jsou plošné, takže se to rozprostře i v čase
Covid je ohniskový, proto masové hroby. např. New York je 1/3 nákazy USA. Čím hustější populace, tím horší průběh. Proč je na US Open polní nemocnice a v přístavu velká vojenská nemocniční loď? I když jsou restrikce, tak New York přesto kolabuje.

Rusko dle mého odhadu bude do měsíce druhá nejpostiženější země. Vše je otázka času. Rostoucí průběh má stále UK a Švédsko, kde byly laxní. Pak bude zajímavá Afrika.

Kdyby se to nechalo volně, pak typická pandemie zasáhne 30% populace a nastane ekonomický kolaps státu. Nic by nefungovalo. Proto jsou pandemické plány. Proto argument, že máme málo mrtvých, takže restrikce nebyly potřeba, je nesmysl. Počet mrtvých je funkcí intenzity restrikcí.

ještě poznámka pro chytrolíny. Kdybychom hned otevřeli hranice, tak se stejně nikam nedostaneme, protože okolí má hranice zavřené :)
Že nikdo nestěžoval za komunistů, že nemůže vycestovat na západ a nebyly žádné demonstrace na Letné. Protože vychcaní Čecháčkové drželi huby a lezli komunistům do prdele i kvůli 100 Kč prémiím.
Na závěr malá poznámka z protektorátu. Gestapo u nás nemuselo mít moc lidí, protože Češi se vzájemně udávali. Toto pokračovalo za komunistů :)
Reagovat
misa
V Protektorátu Čechy a Morava proběhl nejdůležitější odbojový čin proti nacismu v celé okupované Evropě. Tak se uklidni.
Reagovat
paddy
v Rakousku byly docela nedávno cedule: "Češi nekraďte"
oblíbené heslo "kdo nekrade, okrádá rodinu" mnozí rádi aplikují i po revoluci
chůze na červenou je národní sport, ve Švýcarsku toto není
Reagovat
Marduch
omg
Reagovat
gigin
Tvl jak nedávno. To už jako přeháníš.
Reagovat
Grape
Chůze na červenou národní sport? No když to srovnám třeba se Španělskem, tak jsme hodně slušní... :-)
Reagovat
lvicek
Chuze na cervenou narodni sport? Kdyz jsem pracovala v Polsku, tak jsem byla mezi kolegy za magora, kdyz jsem nekde cekala na semaforu. V New Yorku vicemene pristup kdo s koho. Kdyz jsem byla v Argentine, tak tam jsem si na krizovatkach pripadala, ze mi jde o zivot, stejne tak, jako kdyz jsme jeli po dalnici taxikem. A podle toho, co vypravel muz z Indie, to byla furt jeste pohodicka. U nas proti tomu naprosta sporadanost obcanu.
Reagovat
smazaný uživatel
co vyšiluješ?
Reagovat
Grape
No... máš samozřejmě pravdu. Ale ty okolnosti - jednak naplánováno v zahraničí, dále jedním z důvodů bylo i to, že spojenci měli dojem, že Češi poslušně pracují pro Říši a hrozilo, že neodvolají Mnichov. Britská motivace v celé té věci je taky předmětem spekulací..
Ale těch co do toho byli zapojeni si rozhodně vážím. I když odveta byla hrozivá.
Reagovat
Grape
Jako jo, já souhlasím, že volně se to nechat nemohlo. Ty restrikce minimálně ze začátku měly smysl.
Dneska už jsme přece jen chytřejší, nosíme roušky, víc dbáme na hygienu, většina lidí nevyhledává kontakt s jinými zbytečně (netvrdím že všichni)... Nemyslím prostě, že by nám ten děsivý scénář hrozil. Samozřejmě lidi jsou různí - někdo nebude vylejzat ještě rok po tom co vir zmizí (pokud někdy zmizí) a další to mají na háku už teď.
Když už zmiňuješ Švédsko, tak to je zrovna příklad země, která má sice nakažených i mrtvých poměrně dost, ale zdravotnictví se jim zatím nehroutí a poměrně mírná opatření jim dávají naději, že ekonomika nepůjde až tak do háje. Klidně se může jejich postup ukázat časem jako nejlepší. Ale uznávám, že je to spekulace.
Tu poznámku s komunismem a protektorátem moc nechápu -já třeba komunismus nezažil, ale protestovat tehdy bylo přece mnohem nebepzečnější než dnes. A co se týče toho gestapa - jistě, udavači tu byli, ale ty názory, že jsme byli největší kolaboranti v Evropě jsou zbytečné sebemrskačtsví...
Reagovat
Marduch
přesně, to miod paddyho psíš přijde jako hloupý pokus o flame, tím spíš, že on asi není z těch pamětníků..
Reagovat
Fandina
Protektorát ne, ale komunismus jsem zažila. Ono to totiž nebylo tak až jednoduché, co se týká nějakého odboje proti komunistům, protože tady bylo ještě něco navíc, socialistický tábor včele s nynějším Ruskem. Takže bylo potřeba zvládnout dva nepřátele. Toho komunistu doma a potom ještě toho za hranicemi. A proti tomu bylo zase potřeba se spojit s tím domácím komunistou. Takže když třeba v roce 1968 nastala obroda v Komunistické straně Československa, tak přijeli tanky a to už byli v ohrožení všichni Češi. Nebyla to jednoduchá situace. Ale říkat, že Čecháčci lezli do zadku komunistům kvůli stovce. To je úplný nesmysl. O to nešlo.
Reagovat
Fandina
Ono v podstatě ani tak o peníze nešlo, všichni měli tak přibližně stejně nic.
Reagovat
smazaný uživatel
Paddy je fabulátor, alebo nepochopil základny rozpor.

Nikto netvrdi, ze RG bude, tak ako to on rad interpretuje. Rovnako nikto nehovori meno vitaza, opat tak, ako to on rád parafrázuje.

Jediny, kto hovori, ze sa hrat urcite nebude je Paddy a par hrdinov, ktori su presvedčení, ale zarobit na tom odmietaju, hoci kurzy su lakavé.

Takze presvedčení su zrejme len tak "naoko".
Reagovat
gigin
Víš já tě mám celkem rád, nepřijdeš mi vypatlaný, jen mi trošku vadí, že když má někdo jiný názor na věc, tak z něho hned děláš kašpara. Nikdo z nás si přece tady nepřeje, aby se co nejdříve nezačalo hrát. Jen má na současnou situaci každý svůj názor. Mne by jenom třeba zajímalo, jak bys mluvil, kdyby ten pičusvirus zkolil někoho z tvých blízkých...
Reagovat
smazaný uživatel
V poriadku. Mohlo to tak vyzniet, len nemam rak, ked mi niekto do ust vklada veci, ktore som nepovedal.

Nikto netvrdi, ze RG bude, napriek tomu je to tu tak vedome prezentované. To je fakl. Ja len vyjadrujem pocudovanie nad tym, ako je niekto jasnovidec.

Ja mam tiez blizkych v rizikovej skupine, samozrejme, ze ostrazitost je na mieste. Zaroven vsak nie som fanusikm sirenia paniky a hystérie.

A ano, aj ja ta mam rad 3)
Reagovat
gigin
Tak fajn :)

Ano panika a hysterie k tomu bohužel patří. Navíc když máš ve vedení takové hitaře jak v ČR.

O víkendu zabíjačka. Dnes hobbymarkety. Že to asi nebyl dobrý nápad. A další přešlapy. Do toho ti Zeman řekne, že zavřít hranice aspoň na rok je fajn. A Babiš, kam byste jezdili... Takže já jako trošku hysterický jsem :DDD
Reagovat
smazaný uživatel
Ja ich kritizujem, ale kto by chcel byt v ich koži?...

Pandémie poznajú len z učebníc dejepisu a bohuzial chybajuce skusenosti su vidiet. Navyse je to trochu problém, ktory sa riesi stýlom pokus/omyl, tejto metóde sa asi nedá uplne vyhnut.
Reagovat
gigin
Ale jasně Peťo, však ok. Mi jde jen o to jejich chování. Jsou zákazy ok. Zkoušíme, nevíme. Ale oni si udělají zabíjačku a pak se sejdou v počtu 12 lidí a jí u jednoho stolu. Pravda měli na sobě roušky, ale jak jedli ty klobásky a sýr nevím. Prej to bylo pokrájené, tak si to asi cpali do řiti. Anebo spíš do kapes, to znají dokonale. Tohle mi vadí, že kážou vodu a pijou víno.
Reagovat
smazaný uživatel
Jaj, tak to áno..:)
Reagovat
FulnekUltras
poslední večeře páně ;-)))
Reagovat
misa
V březnu jsem slyšel v obci kde bydlím nějaké komunistické dědečky jak mluví o tom, že by se měly na hranicích postavit zase ploty a střílet lidi z kulometu. Raději jsem šel pryč, tak jsem neslyšel, jestli by chtěli vraždit jen ty, kteří chtějí k nám, nebo zase české občany, kteří by chtěli z toho ráje utéct :)
Reagovat
gigin
Měls počkat. By mne to celkem zajímalo celé :D
Reagovat
Ondra979
no tohle jen ukazuje, ze Zeman je myslenim bolsevik a BAbis STBak, on chudak ani nevedel, kdyz byl v Maroku na PZO, ze lidi tady byli zavreni jak v kleci, pokud nebyli na nahodou na vyssim postu ve strane nebo nespolupracovali s STB jako on. tak to je opravdu slusnej marasmus, kam jsme se to dostali..bolsevismus je v nasem narode porad zazranej, predevsim ve starsi generaci a jen tak se to asi nezmeni, protoze tuto krizi Bures a jeho marketaci zneuziji az na dren.
Reagovat
gigin
Anebo bouchnou saze, lidi začnou být nervozní a bude další revoluce. ANO volí 30% voličů, kteří jdou k volbám, tzn. dejme tomu 20% celkové populace u nás, takže vytvoříme opozici NE2020 a není možné, aby to kuwa nevyšlo.
Reagovat
Ondra979
na novou revoluci to zatim neni, nicmene situace je opravdu spatna - ano, cca 30 procent je cca 20 procent volicstva, ale to je prave dost na to, aby byla pozice ANO tezko otrestitelna kdyz se zapocte dHondtuv system a slaba opozice, kde jednak chybi osobnosti s charismatem, jednak to ma opozice objektivne ohromne tezke proti Babisove propagandisticke masinerii a silenemu prasedentovi, navic v teto dobe, kdy se vzil naprosto zcestny a chybny nazor, ze kritizovat se nema - ono je to prave naopak. no takze Bures zatne velkou sekeru, a pristi volby to jeste vyhraje, ma na to ostatne naprosto spickovy tym s prchalem v cele..takze to dopadne asi prachbidne a bacovat se bude dal - sobestacnost v zemedelstvi neni nic jineho, nez holding sobe..fuj
Reagovat
Marduch
moc to řešíš:) Dokud se maj lidi materiálně tak nějak v pohodě, stát je moc neomezuje, je nízká nezaměstnanost a v ulicích bezpečno, tak ta (ne)morálka mocipánů je dnes už moc nevzrušuje. V devadesátkách byly tyhle věci vnímány přirozeně mnohem citlivěji, ale po tom, co se u moci vystřídali všechny možné strany, fóra a hnutí, lidi pochopili, že očekávat od politiků Mirko-Dušínovský model chování je jen ztráta času a nervů..
Reagovat
gigin
Za normálních okolností ano. Ale asi máš pravdu, zbytečně to řeším...
Reagovat
Ondra979
myslim si, ze tohle je prave chyba..samozrejme mas pravo na svuj nazor, ale historie nam ukazala, ze prave takova "lhostejnost" vedla mmnohdy ke spatnym koncum. proste chleb, hry a klid na praci - to je nekdy nebezpecna kombinace. nikdo netvrdi, ze se vrati uplna totalita, ale k nejake nove forme autoritarskeho systemu to klidne smerovat muze - viz Madarsko a jine. historie se presne neopakuje, ale rymuje se a choutky dnesnich mocipanu jsou velkym varovanim, aspon ja to tak jednoznacne vnimam, navic jejich minulost je nehezka, charakter veskery zadny atd..
Reagovat
annah
+1
Reagovat
FulnekUltras
proti minulosti a charakteru ODS, TOP, KDU, EU, NATO, CIA a spol. jsou Babiš, Zeman i Maďaři naprosto v pohodě
Reagovat
Fandina
Zajímavé je, že jmenuješ instituce a ne jména, aby se to dalo porovnat.
Reagovat
FulnekUltras
Macek s Kalouskem by ti snad mohli na ukázku stačit.
Reagovat
Fandina
Žádný z nich nebyl estebák ani bývalý komunista.
Reagovat
FulnekUltras
oba svými činy dokázali, že jsou óbr parchanti - papíry mě nezajímají
Reagovat
Fandina
Stokrát lepší než estebák a bývalý komunista. Osobně mi ani jeden z nich nevadí a nikdy jsem ne nevolila.
Reagovat
FulnekUltras
nezajímají mě ani žádné škatulky a nálepky na nich
Reagovat
Fandina
To by ale mělo. Protože to vypovídá o nich. O jejich přístupu. Nevěřím totiž tomu, že se někdo do svazků Stb dostal jen tak náhodou. Musel to být práskač, kterému šlo jen o svůj prospěch. A tak podobně se tito lidé chovají i dnes.
Reagovat
Fandina
To samé bývalí komunisti. Málokdo tam byl z přesvědčení, ale z prospěchu.
Reagovat
Fandina
Tím neříkám, že jsem někdy ty dva uvedené volila nebo je nějak prosazovala.
Reagovat
Marduch
takhle, já reagoval na Gigina a jeho pohoršování se opakovanými morálními poklesky realizačního týmu pana prezidenta (a vlastně i prezidenta samotného), tentokrát v podobě zabijačkových hodů, v souvislosti s možným bouchnutím sazí mezi lidma, byť to do určité míry myslel v nadsázce. Co se týče AB a té jeho profesionání politické strategie, tak to je zase na jinou debatu..
Reagovat
turista
Ano. Žádný Mirek Dušín v naší politice nikdy nepůsobil.
Reagovat
paddy
Druhý stejný názor za poslední týden

https://www.idnes.cz/oh/tokio-2020/virolog-kentaro-iwata-koronavirus-konani-her.A200420_160708_olympiada-tokio-2020_rou
Reagovat
Kozoroh
Toto už je malování čerta na zeď. Měli bychom tyto poplašné zprávy brát s rezervou.
Reagovat
Frick
Ať si trhne. Před 4 měsíceme svět nevěděl, co Covid19 je.

Před 2 měsícema se ještě (aspoň v Evropě) nerušila žádná akce.

Před 6 týdny se ještě s lidma hrála Liga Mistrů.

Takže nemlejt, co nebude za 15 měsíců!
Reagovat
paddy
to stejné se říkávalo na začátku každé války :)
Reagovat
FulnekUltras
běž už s tím věčným anglosaským strašením do prdele ;-)
Reagovat
paddy
Reagovat
FulnekUltras
ukázka z doby, kdy lidi typu Halíka dělali přesně to, na co měli - takže byli k užitku a zaslouženě odměňováni...

https://www.youtube.com/watch?v=7v_MhILjJXw
Reagovat
Fandina
Pořád dělá to samé a je dobře, že pryč je totalitní systém, kdy se lidi báli vyjadřovat k politické situace.

https://www.youtube.com/watch?v=yHKyA90jPhI
Reagovat
FulnekUltras
jako podnikový sociolog byl aspoň k něčemu - posledních 30 let už je to jen prachobyčejný parazit
Reagovat
Fandina
Líbí se mi, jak ti leží v žaludku. Mně je ukradený, tenkrát i teď. Ale ráda si do tebe zareju, když vím jak ho nesnášíš.
Reagovat
FulnekUltras
však tak to má být ;-) tady máš ještě ty chudáčky, kteří tenkrát "nutně potřebovali" na Západ - narazil jsem na to úplně náhodou

https://www.youtube.com/watch?v=craSMTMxF94
Reagovat
Fandina
Potřebovali na Západ, protože se jim tady nelíbilo. To ti připadá nemorální? Mně ne. Je to svobodná volba, kterou komunisti neuznávali. Proč mi není jasné, zřejmě záviděli druhému, že jde za lepším, místo, aby to lepší zařídili doma.
Reagovat
Fandina
Pořád dělá to samé a je dobře, že pryč je totalitní systém, kdy se lidi báli vyjadřovat k politické situace.

https://www.youtube.com/watch?v=yHKyA90jPhI
Reagovat
misa
Inspirující článek o jejích aktivitách, ale nejraději mám Marii s raketou v ruce :) Oblíbené tenistky hodně chybí a to se nehraje teprve sedmý týden.
Reagovat
paddy
Djokovič ví, že se nemusí očkovat, protože ho už naočkoval Pepe Imaz :D
Reagovat
Ereinion
Vzhledem k Novakovu "duchovnímu" založení a jeho postojům k výživě se tomu moc nedivím...někdo jako on bude určitě vnímat očkování daleko hůř než běžný člověk - přeci jenom je to v principu dočasné oslabení organismu a stejně mu nikdo nedá jistotu, že se koronavirem nenakazí i přes to...nehledě na to, že zrovna pro něj není koronavirus nějakým velký rizikem...očkování se pak kvůli mutacím viru nejspíš bude muset min. každý rok obnovovat...žádná sranda no.
Reagovat
smazaný uživatel
Novak mi pride ako inteligetny clovek, preto som prekvapeny, ze je proti ockovaniam.
Reagovat
No-le
Inteligentní, ale věřící...
Reagovat
Kozoroh
Tyto dva pojmy nemusí být v rozporu, jak si mnozí ateisté myslí, např. Jiří Grygar je uznávaný astrofyzik, ale taky praktikující římský katolík.
Reagovat
No-le
Ano, dobrý příklad. Myslel jsem to spíš tak, že někdy přijdou u věřících lidi někdy takové záseky mysli, které jim prostě blokují realistické chápat situace..
Reagovat
smazaný uživatel
To je furt dokola. Článek pro článek.

Tenis se bude hrát tak v lednu 2020 a to je ještě 50/50.
Reagovat
smazaný uživatel
*2021
Reagovat
steve79
Musíme zabetonovat rekordy Fedexe :D
Reagovat
smazaný uživatel
Pyrhovo vitazstvo. Ze vam to za to stojí
Reagovat
paddy
spory o to, kdo letos přišel o kolik GS tu už budou navždy
GOAT bude navždy sporný
Reagovat
smazaný uživatel
Ak zostane sucasne poradie, tak istotne.
Reagovat
steve79
Ja si delam srandu. Uz bych si pral, aby to zacalo,
Reagovat
paddy
Antiočkování je typický aktivismus moderních US a jiných kraviček na Facebooku.

V USA bylo desetitisíce dětí po válce, které sejmula obrna. Byla to národní tragédie, než se objevila vakcína. Jedna z vědců, která se podílela na vývoji vakcíny, měla takto postiženého bratra, což jí motivovalo k práci.
Obecně nejde jen o prodělanou, ale i to, že u některých dochází k trvalému poškození nervového systému.

Právě Covid-19 je podezřelý, že poškozuje i mozek. Vir teprve začínáme poznávat, ale už se tuší, že je to zákeřná koronavirusvině.

Očkování proti TBC asi znamená nižší smrtnost na Covid u východního bloku.
České kravičky nyní čelí spalničkám u dětí (ukrajinský export). Náklady na léčbu by si měly platit ze svého.
Reagovat
blax
Přesně tak. Konečně nějaký logický komentář. Jedna prokazatelně zfalšovaná studie o tom, že očkování způsobuje autismus a odneslo to už spoustu dětí, kvůli kravkám z facebook antivax skupin.

Předpokládám, že až bude jednou očkování na covid, tak ho státy nařídí povinně. Novak si samozřejmě pokuty může dovolit, ale na tour ho prostě neuvidíme.
Reagovat
No-le
Nevím, proč by nemohl podepsat jakýsi revers, že startuje bez očkování a na vlastní nebezpečí. Stejně jde jen o to, aby se potencionálně nakažení tenisté na Tour, pak nemohli soudit.
Reagovat
paddy
Pravidla budou daná, jestli se nepodřídí, hrát nebude. Nikdo ho nenutí. Antidopingové kontroly také nemusí dodržovat, ale pak si musí najít jiný sport.
Reagovat
blax
Revers na nakažlivou nemoc asi těžko.
Reagovat
paddy
Revers je jen pro případ, že člověk ohrozí pouze sám sebe. Proto je nyní karanténa a omezování osobních svobod.
Reagovat
lvicek
Jak na vlastni nebezpeci? To by hral spis na nebezpeci jinych. Podobne jako neockovane deti nemuzou do skolky, protoze ohrozuji kolektiv (to ze je pak pousti do skoly je jina vec...)
Reagovat
paddy
Očkování samozřejmě nebude povinné, ale bez něho se bude moci pouze dívat na TV, jak ostatní získávají GS. Z čehož logicky plyne, že se nechá 100% naočkovat

Tenis skutečně není kontaktní sport, pokud nepočítáme kontaminované míče

Restart nečeká ani v září, tedy v měsíci, kdy Forehand očekává další Rafův titul na RG
Reagovat
smazaný uživatel
Nikdy som netvrdil, ze ocakavam Nadalov titul.

Kontaminovane míče, kým?...

Tak predpokladame, ze kazdy kto bude na kurte bude snad oficiálne negativny.

A ak riesis kontaminovane míče, tak svet mozes rovno vypnut navzdy.
Reagovat
paddy
kolikrát vezmou hráči do ruky míč během utkání? je 16(?) míčů na sedm gemů?

rychlotesty jsou k ničemu, protože trvá několik dní, než jsi pozitivní (možný přenašeč)
proto se domácí zakázali, aby prostý lid nežil v chiméře
Reagovat
smazaný uživatel
Kolko nakazenych z tych 2.5 mil sa nakazilo chytenim kontaminovaného míča?..:)

V exterieri a v lete je sanca nakazy 1000x mensia, nez vnutri a v zime
Reagovat
Kozoroh
Pochybuji, že bys měl u jiného grandslamu takovou radost ze změny termínu :) Stejně možná ten bezohledný tah promotérů RG vyjde vniveč.
Reagovat
Fandina
Kdy bude vakcína nevím, ale faktem je, že celá moje rodina měla dávno tomu ošklivou chřipku a od té doby se necháváme každý rok očkovat. A věříme tomu, že nám to pomáhá. Je to už dvacetpět let a zatím to funguje. Klepu na dřevo.
Reagovat
milik254
Korelace ale není kauzalita.
Reagovat
sojka1
jsem zastancem ockovani populace na ty osvedcene klasiky, u chripky mi prijde problem mutace viru, ale nejsem imunobiolog... jinak vlastni zkusenost mam naprosto otresnou (zdrava - nemocna celou zimu, hrozny) a nikdy uz vice!
Reagovat
Nola
s ockovanim proti chripke nemam osobnu skusenost, ale moj znamy ihned po zaockovani dostal chripku s horsim priebehom, niektori sa pravidelne davaju zaockovat a vsetko OK, ale podla statistik je ockovanie nie velmi popularne
Reagovat
sojka1
ja jsem se prakticky zacala citit mizerne uz po nekolika hodinach...
Reagovat
blax
Nechávám se na chřipku naočkovat každý rok asi posledních 10 let. Od té doby jsem chřipku neměl. Jenom jednou - prasečí chřipku - a to byl fakt brutál. Každopádně večer po očkování mi vždycky bývá mizerně.
Reagovat
spaniel
Ja se nikdy proti chripce neockoval a mel jsem ji jednou pred 20 lety.
Reagovat
gigin
A ještě k tomu španělskú.
Reagovat
Nola
:D
Reagovat
Fandina
Tři dny po očkování je nutné nepít alkohol a vyhnout se námahy. Jinak to bývá různé, podle toho, jakou mutaci kdy očkují. Někdy jsem se cítila, že chřipka probíhá, jindy mě bolela ruka v místě očkování. Někdy jsem nepociťovala nic.
Reagovat
Fandina
A samozřejmě, musíš být před očkováním fit a zdravý. Samozřejmě riziko je, že tě naočkují na jeden druh chřipky a může řádit jiný. Klepu ale, že od té doby, před čtvrtstoletím, chřipku neznáme.
Reagovat
No-le
Já tomu moc nerozumím. Vždyť žádná vakcíny není! Tak kdyby se rozběhla sezóna v říjnu nebo kdy, tak kdo může chtít po hráčích, aby byli očkováni, když není čím? Jestli se bude čekat na vakcínu, aby byli hráči chráněni, můžeme taky na tenis čekat 2 roky a to je asi blbost, ne?
Reagovat
Frick
Tolik případů by muselo být v Číně, aby tam byla nákaza stejně rozšířená, jako je ve Švýcarsku, kde nyní pobývá.
Reagovat
smazaný uživatel
No len cinsky pristup a pristup zapadnej europy sa dost lisil, opatreniami.
Reagovat
Mantra
to k němu nějak tak sedí, ale žádná škoda by to nebyla, kdyby nehrál
Reagovat
gigin
Jako já ho nemusím, respektive jeho styl hry, ale tohle je hrozný kec.
Reagovat
Mantra
to je jen o sympatiích, mě zase nevadí jeho hra, mě vadí jaký je člověk, jak se chová na hřišti, zvláště pak když mu to nejde, začátek jeho kariery ukázal a dnes to ukazuje právě ve zlomových okamžicích, takže je to kec, ale to bych mohl napsat i o vém názoru na jeho hru
Reagovat
gigin
Ok, díky za vysvětlení, chápu.
Reagovat
Nola
prepac, ja som nepochopila podstatu prispevku toho nad tebou, ty ano? co k nemu sedi?
Reagovat
sojka1
rika, ze dojem ze hry i cloveka je subjektivni vjem... :-))
Reagovat
gigin
Reagovat
Nola
dakujem obom :D
Reagovat
sojka1
a to jsme ti ani nevysvetlili, jak si clovek ty vjemy rad potvrzuje... :-))
Reagovat
gigin
Prosím tě mlč už :DDDD
Reagovat
Vlk-v-trave
To nejrozumnejsi co ze sebe ten gymnasta vypustil behem cele sve kariery...
...nechat se ockovat nekym szajzem... kdo vi, co budou do lidi rvat za sraczky...nez se neco poradneho najde a opravdu bude dobre vyzkouseno...atd...

Odliczno...Nole!
Reagovat
FulnekUltras
naprostý souhlas ;-)
Reagovat
Nola
by ma zaujimal nazor aj ostatnych tenistov....

povinne ockovanie deti by som v ziadnom pripade neodmietla, rodicov, ktori sa tomu brania nechapem, neviem, ci je tento nazor spravny, ale tak to vidim ja

ockovanie trebars proti chripke som nikdy neabsolvovala, vacsine pomoze, par ludi zase nema dobre skusenosti

Novak ma tusim nejaky magnet, ktorym pritahuje zbytocne pozornost, aspon je o com diskutovat, priznam sa, ze sa neviem k teme ockovania na koronu vyjadrit, ak nam to ma priniest slobodny zivot bez obmedzovania urcite ho neodmietnem
Reagovat
Vlk-v-trave
Nez budes mit neco poradneho v ruce, abys ockovala, tak ten chlap bude mit po kariere...
Reagovat
Nola
tak, nejak, a myslim, ze je to vec kazdeho jednotlivca, ako sa k tomu postavi
Reagovat
blax
Jezisi Nole je typicka antivax soccer mom? :D Nepamatuju si, ze by se nejaky tenista ztrapnil v osobnim zivote takovymhle zpusobem jako prave ted Novak :D
Reagovat
giovani
Jak strápnil, to keď povieš úprimne svoj názor tak si trápny??
Reagovat
ttopi
Tvůj komentář moc nechápu. Jemu jde čistě o princip. Má nějaký postoj a nevidí důvod proč to měnit. Očkování je ožehavé téma a je na každém jak se k tomu staví.

Je to totéž, jako kdyby tě zaměstnavatel nutil stát se veganem například.
Reagovat
blax
To s tím zaměstnavatelem a veganem je hodně mimo. Tady by teoreticky hrozilo to, že Novak by svým sobeckým přístupem mohl nakazit jiné lidi. Antivax je prostě zlo a ukazuje se to. Návrat spalniček do ČR, spalničková epidemie v New Yorku, atd. Předpokládám ale, že až se jednoho dne vyvine očkování na koronu, tak ho státy nařídí povinně.
Reagovat
No-le
A proč sobeckým přístupem? Vždyť ostatní budou očkovaní. Je to jeho riziko.
Ale hlavně - vakcína jen tak nebude a tour přece nebude stát 18 měsíců?
Reagovat
blax
Tak tady se samozřejmě počítá s teoretickou variantou, že bude očkování brzo. U nakažlivé nemoci prostě neplatí to, co ty píšeš nahoře o reversu nebo jenom o jeho riziku. Nevím, co je na tom tak těžké pochopit.
Reagovat
Nola
ak si ockovany si chraneny, ci? ak nie, potom cele ockovanie straca zmysel....
Reagovat
Nola
dakujem, ze si mi podal vysvetlenie ohladne ockovania, mam sa bat, ze chytim kiahne, ked som zaockovana a budem v styku s chorym na tuto chorobu?
Reagovat
blax
Nezlob se na mě, ale o očkování je toho na internetu opravdu hodně. Udělej si vlastní research, i když ty spíš vypadáš, že seš rozhodnutý o tom, jak to je, viď :) takže nemá cenu tady s tebou ztrácet čas...
Reagovat
spaniel
Ockovani je ozehave tema leda tak pro idi0ty. Ockovani zachranilo a zachranuje stovky milionu zivotu.
Reagovat
turista
Ano.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist