Češi v akci, čtvrtek 23. 8. Kvitová v New Havenu vzdala. V kvalifikaci US Open postupují Bouzková a Muchová

23. 8. 2018, 04:45
Aktuality 81
Petra Kvitová dnes na turnaji WTA v New Havenu v souboji o semifinále proti Španělce Suárezové po prohrané úvodní sadě vzdala pro zranění. V kvalifikaci posledního grandslamu sezony US Open se dnes představilo kvarteto českých tenistek. Do závěrečného kola prošly Marie Bouzková a Karolína Muchová, Tereza Martincová a Tereza Smitková končí. Další Češi hráli na turnajích ITF a Futures.
Výsledky českých tenistů a tenistek (čtvrtek, 23. srpna 2018)
WTA PREMIER NEW HAVEN (USA), 799.000 dolarů, tv. povrch
• Dvouhra - čtvrtfinále •
Suárezová (Šp.) - Kvitová (3-ČR) 6-3 / skreč
US OPEN (New York, USA), 53,000.000 dolarů, tv. povrch
• Dvouhra ženy - 2. kolo kvalifikace •
Kosťuková (23-Ukr.) - Bouzková (ČR) 6-1 7-5
Muchová (ČR) - Paoliniová (It.) 7-5 6-2
Kalininová (26-Ukr.) - Martincová (ČR) 6-3 6-1
Brengleová (3-USA) - Smitková (ČR) 6-3 6-7(5) 6-2
ITF 25k BRAUNSCHWEIG (Německo), 25.000 dolarů, antuka
• Dvouhra - 2. kolo •
Zarycká (ČR) - Cadantuová (2-Rum.) 4-6 7-6(4) 4-1 / skreč
Malečková (ČR) - Papamichailová (Řec.) 6-3 6-4
• Čtyřhra - semifinále •
Wachaczyková/Zarycká (2-Něm./ČR) - Bresciaová/Šinikovová (4-It./Bulh.) 3-6 6-3 10-6
ITF 15k BUDAPEŠŤ (Maďarsko), 15.000 dolarů, antuka
• Dvouhra - čtvrtfinále •
G. Pantůčková (5-ČR) - Marfutinová (4-Rus.) 2-6 6-2 7-6(4)
M. Pantůčková (3-ČR) - Najdenovová (Bulh.) 6-4 2-6 6-3
• Čtyřhra - semifinále •
Hájková/Laboutková (ČR) - Jablonovská/Vajdová (1-SR) 2-6 6-2 13-11
ITF 15k ROTTERDAM (Nizozemsko), 15.000 dolarů, antuka
• Dvouhra - 2. kolo •
Šumová (4-ČR) - Y. Mordergerová (Něm.) / odloženo
ITF 15k BUKUREŠŤ (Rumunsko), 15.000 dolarů, antuka
• Dvouhra - 2. kolo •
Ghitescuová (5-Rum.) - Sisková (ČR) 6-1 6-3
• Čtyřhra - semifinále •
Sisková/Suková (ČR/USA) - Gasparová/Hristeaová (3-Rum.) 6-4 6-3
FUTURES GYŐR (Maďarsko), 25.000 dolarů, antuka
• Dvouhra - 2. kolo •
Nejedlý (ČR) - Leite (Braz.) 6-0 7-6(5)
Paroulek (ČR) - Meis (7-Něm.) 6-3 6-4
Kopřiva (8-ČR) - Marozsan (Maď.) 3-6 2-2 / odloženo
FUTURES POZNAŇ (Polsko), 25.000 dolarů, antuka
• Dvouhra - 2. kolo •
Nouza (ČR) - Sakamoto (8-Braz.) 6-3 6-3
Sorgi (Braz.) - Jaloviec (2-ČR) 4-6 7-5 3-0 / skreč
• Čtyřhra - semifinále •
Drzewiecki/Kowalczyk (2-Pol.) - Nouza/Škoch (4-ČR) 6-4 5-7 10-8
FUTURES MINSK (Bělorusko), 15.000 dolarů, tv. povrch
• Dvouhra - čtvrtfinále •
Gengel (7-ČR) - Paris (Brit.) 6-4 1-6 6-2
Poljak (2-ČR) - Ricca (It.) 6-2 6-4
• Čtyřhra - semifinále •
Gengel/Poljak (1-ČR) - Ljaonenka/Zubkov (Běl.) 6-2 6-3
FUTURES NOVI SAD (Srbsko), 15.000 dolarů, antuka
• Dvouhra - 2. kolo •
Katič (6-Srb.) - Krstev (ČR) 7-6(1) 3-6 6-3
Echargui (1-Tun.) - Bugaj (ČR) 6-2 6-1
• Čtyřhra - semifinále •
Silva/Turini (1-Braz.) - Bojanovič/Krstev (4-Bosna/ČR) 6-3 6-1
FUTURES NONTHABURI (Thajsko), 15.000 dolarů, tv. povrch
• Dvouhra - čtvrtfinále •
P. Rikl (3-ČR) - Navasirisomboon (Thaj.) 6-1 6-2
Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz

Komentáře

81
Přidat komentář
smazaný uživatel
Text příspěvku obsahoval závadný obsah a byl redakcí vymazán.
Reagovat
tommr
příjemně překvapila a vyřadila favorizovanou ukrajinskou hvězdičku ... :)
Reagovat
slacker
zas dalsi ceska labilka - Bouzkova
Reagovat
Dobry-den
Nerozumíš tomu.
Reagovat
com
vzdyt to nakonec upinkala
Reagovat
smazaný uživatel
Truhlíku,koukni se, jak vyhrála Marta minulý zápas.
A navíc - Maruška to zvládla.
Labilní jsou tady maximálně slacker nebo tommr :-)
Reagovat
.vorlik.
https://www.sport.cz/ostatni/tenis/clanek/1016301-pliskova-tasi-dalsi-trenerske-eso-cesce-bude-na-us-open-radit-wimbledonska-sampionka.html#hp-sez

Přijde mi, že Karolína tak trochu neví co by a vymejšlí ptákoviny.
Reagovat
tommr
a to bude místo Stubbsový nebo navíc ke Stubbsový?
Reagovat
PetaM
"Vítězka Wimbledonu z roku 1994 zaskočí za Australanku Rennae Stubbsovou, která bude během newyorského grandslamu vytížená prací pro televizi."
Reagovat
George_Renel
Je to jen na dobu USO, protože Stubbsová má smlouvu na komentování s ESPN. Sama Conchitu doporučila. Více viz sport iDNES.
Reagovat
.vorlik.
Když jsem ten článek čet, byl k němu max nadpis a dalších 5 vět. Teď už to dává víc smysl
Reagovat
Krisboy
Je to jasný, Karolína si jede do Londýna pro talíř. Conchita ji aspoň ukáže, jak se to drží a jak se s ním pózuje.
Reagovat
FulnekUltras
leda tak do Lendlína a totálního fanouškovského ignoru
Reagovat
Fandina
Plechovky super. Nevím, která to byla, ale v nějakém rozhovoru říkala, že by si ráda se ségrou zahrála debla na nějakém GS. Tenhle pravda asi nestihnou, nemají na to asi ranking, ale třeba kdyby dostaly WC. Bylo by super, kdyby dál postoupily. Finále s Plzeňandami by se mi líbilo. Držím palce.
Reagovat
Krisboy
Plíščata válí jako za starých časů.
Reagovat
d@ve
http://www.tenisovysvet.cz/article/detail/7264--berdych-a-dva-cizinci-stane-se-novym-pritelem-safarove-tomas-plekanec
Reagovat
misa
Lucii všechny ty události posledních týdnů asi na výkonech nepřidají :(
Reagovat
d@ve
Tak snad Lucka ví co dělá.. a snad jí neovládají jen city.. ;)
A když si myslí, že jí ten nový domov přispěje ke štěstí.. :)
Reagovat
misa
Když jsem si přečetl pár současných rozhovorů s tou hysterickou českou celebritkou, tak se vůbec nedivím tomu, že od ní manžel utekl. S klidnou Lucií Š. na tom bude líp. Snad bude šťastná :)
Reagovat
PetaM
Uteče i od ní. Pokud bude mít Lucie štěstí, nebude s ním mít děti, až bude utíkat.
Reagovat
misa
No co? Tak by vychovávala dítě sama, finační nouzí by jistě netrpěli. A třeba by si pak našla ještě někoho lepšího.
Reagovat
PetaM
Ale samozřejmě obhajujme slečnu, která si začne s ženatým mužem. Některé dámy prostě neumí držet nohy u sebe. Asi měla už moc pavučin.
Reagovat
blixa
Pokud vím, tak jsou Vondráčková a Plekancem už rok od sebe. Akorát blbka Vondráčková teď ze sebe začla dělat chudinku.
Reagovat
PetaM
Pokud víš, aha. A ty jsi Plekanec, nebo Vondráčková? Já jen abych věděl, kdo se schovává za profilem blixa. Pokud nejsi ani jeden z nich, těžko můžeš něco vědět na 100 %.

A kdybych od toho odhlédl. Stále je ženatý. Jen naprotý ubožáček začne randit (popř. se vyspí) s cizí ženou, pokud je ženatý. A je úplně jedno, jestli to klape nebo ne. A naprostá bezcharakterní "žena" nastaví svou pipinku někomu, kdo je stále ženatý.
Reagovat
George_Renel
Vondráčková naopak říká že ještě v červnu žili jako rodina....
Plekancovi nerozumím. Má dva kluky, které taky třeba 9 měsíců v roce neuvidí. Stačilo by kdyby se odstěhovali do Česka.
Reagovat
George_Renel
Zdroj: https://revue.idnes.cz/lucie-vondrackova-tomas-plekanec-rozchod-rozvod-deti-manzelstvi-lucie-safarova-gfd-/lidicky.aspx?c=A180821_132914_lidicky_zar
Reagovat
PetaM
Taky jsem to četl. Navíc:

"Plnou moc o svém právním zastoupení jsem podepsala za přitomnosti notáře až poté, co vyšel manželův status na facebooku. Až poté, co mi manžel oznámil, že si sám najal rozvodového právníka. A to mu mohu samozřejmě doložit."
Reagovat
Fandina
To je ale ideální stav, co píšeš, že lidé jsou si věrní za každou cenu. Ale to by nemohli být lidmi, aby na ně nepůsobily různé vlivy, hormony, city. Ale od toho jsme lidmi, abychom se s tím vypořádali. Ale neznamená to, že se to nemůže nikomu stát. :-))
Reagovat
PetaM
Pokud na tebe působí hormony, tak se nejdříve rozveď a pak si píchej s kým chceš. Klidně si zašukejte s kaktusem. Po rozvodu už je to všem jedno. ;) Ale lidé by měli mít nějaký charakter, soudnost, smysl pro fér jednání.
Reagovat
Fandina
Tak až budeš pár let ženatý a ozvou se ti hormony, tak tě chci vidět, jak je budeš umět zkrotit. Je vidět, že si ještě nikdy nic nezačil.
Reagovat
PetaM
Samozřejmě, lidé prostě vždy mají nějakou výmluvu /omluvu/ pro své bezcharakterní jednání. Nějaké principy nebo hodnoty jsou nám úplně u zádele ... Lidé se za takové chování nestydí ... Jsou hrdí na to, když podvedou svého přítele/přítelkyni ...
Reagovat
Fandina
Nějak to přeháníš. Nejde o nevěrné lidi, kteří jsou na to hrdí. Jsou takoví, kteří se po něvěře na sebe nemohou podívat. Ale stalo se. Co s tím?
Reagovat
PetaM
Pokude se nepletu, říká se u svatby něco ve smyslu "při dobrém i zlém". Ale silně pochybuji, že tím "zlým" je myšleno ošukání celé planety.
Reagovat
Fandina
Ano, to se říká, ale to neznamená, že člověk od přírody hledá to, co si myslí, že je pro něj nejlepší. A proto je tolik rozvodů. Někdo potká jiného a má dojem, že je to ten nej.
Reagovat
Fandina
od přírody nehledá ... úsměv
Reagovat
blixa
Nechceš se vrátit do středověku, se svým rigidním chápáním manželství ?
Reagovat
misa
takhle nechutné komentáře bych od tebe nečekal.
Reagovat
PetaM
Vážně? A co jsi čekal? Že snad budu jásat nad tím, že nějaká slečna roztáhne nohy ženatému chlapovi? Oh jistě, pardon, jde o TVOU Lucinku, takže je vše odpuštěno, vše je zapomenuto, vlastně poděkujme Lucce za to, že otevřela oči chudáčkovi Tomáškovi, který byl tak moc nešťastný v manželství. Obhajovat něco takového je vrchol nechutnosti, bezcharakternosti a svědčí to pouze o tom, jaká ubohá bytost jsi. Nemám se proč stydět za své názory, ale ty by ses měl stydět za to, že podporuješ takové jednání a upřímně doufám, že se ti v životě nikdy nic takového nestane. Protože tvůj výraz, až by ses dozvěděl, že tvá budoucí manželka spala s kde kým, by byl k nezaplacení. ;)
Reagovat
misa
Dobře, řekni mi, proč jsi tak hnusný zrovna na Šafářovou, která má z těch tří nejčistčí svědomí? Máš nějaké podobné zkušenosti, ať už z dětství nebo současné doby? Jsou už články o tom, že se dali dohromady na začátku července, kdy jí on řekl, že s manželkou už nežije a bude se rozvádět. Možná lhal, kdo ví? Ona by do vztahu jinak nešla. Důvod rozpadu manželství hledej mezi Plekancem a Vondráčkovou. Že se nejvíc útočí zrovna na Šafářovou, která celý život vystupuje s nesmírnou slušností k celému světu, je hrozné.

Lucku budu obhajovat, protože jí věřím. Za ty roky jsem viděl, jak se chová na kurtech i v těch krizových momentech, kdy ji poškodili rozhodčí, nebo ztratila už vyhraný důležitý zápas. Tam se o člověku leccos dozvíš. Navíc jsou k dispozici slova mnoha soupeřek, novinářů atd. o jejím charakteru, slušnosti, úctě k fanouškům i soupeřkám... Ty si věř třeba Vondráčkové, která už sprostě lhala o tom, že vztah mezi Lucií a jejím manželem se už před časem probíral v kanadských médiích, což samozřejmě není pravda.
Reagovat
PetaM
O Lucii, Tomášovi a Lucii jsem tady nenapsal ani řádek (klidně si prohledej celý TP) dokud jsem nezareagoval na tvůj komentář, kde jsi automaticky obviňoval Lucii, že je hysterická a proto od ní manžel utekl ke "klidné" Lucii. Já si přeju, aby Lucka Š. byla šťastná, protože to vše, co si zažila, už by celkem mohlo stačit. A jestli bude šťastná s Tomášem? Bude jenom dobře. Já bych jen nerad, aby za pár let to byla právě ona, která ukončila kariéru, otěhotněla s ním a on se na ní vykašlal, kvůli někomu jinému, stejně jako na Vondráčkovou.

A víš proč si to myslím? Protože pokud to udělal jednou, je šance, že to udělá zase. A Lucka sama dobře ví, že se scházela s ženatým chlapem. Až se za několik let budou hádat, třeba si bude myslet, že jí podvádí, víš, co mu řekne? Že s ní začal stejně. Tohle mezi nimi bude navždy. Velmi chabé základy, na kterých chtějí postavit silný vztah ...
Reagovat
misa
*nejčistší svědomí, samozřejmě...

Proč jsem napsal o Vondráčkové že je hysterická? Stačí si přečíst rozhovory, které o celé věci teď dává. Ale chápu ji, ztratila přístup k velkým penězům, tak se aspoň snaží získat zájem veřejnosti :) Třeba Šafářová o celé události samozřejmě nesdělila ani slovo, protože má úroveň.

Ty tvoje předešlé komentáře o Lucii Š. jsou tak ubohé, že jsem musel volit ostřejší slova. "Některé dámy prostě neumí držet nohy u sebe. Asi měla už moc pavučin." "A naprostá bezcharakterní "žena" nastaví svou pipinku někomu, kdo je stále ženatý." To by nenapsal ani Frick. Co si to vůbec dovoluješ?

S tím posledním komentářem víceméně souhlasím, ale je to její život. Není přece důvod ji takhle urážet.
Reagovat
misa
A termín "žena" v tvém textu už nechápu vůbec.
Reagovat
PetaM
Myslím, že Lucka má dost peněz i bez Plekyho :D Pod mostem rozhodně neskončí ...

Možná ta slova byla ostřejší, no a co? Co si dovoluji? Svůj názor. Měl jsem svá slova snad zaobalit medem a cukrem, aby ti byla více po chuti? Myslím, že už tak jsem se zdržel vulgarismů.
Reagovat
misa
Prý zdržel vulgarismů :-) Taková vyjadření o cizí ženě jsou pro tebe normální? Asi se tam u vás hodně dolovalo, ne?
Reagovat
PetaM
Ano, zdržel vulgarismů. Šlo by to napsat mnohem vulgárněji. Možná by ti až vypadla čelist.

Pro mě není normální začít si něco s ženatým chlapem/vdanou ženou. Takhle jsem byl vychován víš. Pro tohle já nemám omluvu ani výmluvu. A ano, taková vyjádření jsou pro mě normální, protože si neberu servítky pro tento typ ... "žen". ;)
Reagovat
misa
Vulgárněji? Jen bys vyměnil pár slov a význam by přece zůstal stejný. Ano, svět je pro tebe černobílý.

Myslím, že Lucie Šafářová je úředně uznána za ženu, tak se aspoň zdrž těch uvozovek.
Reagovat
PetaM
Pokud ty uvozovky nechápeš, tak to opravdu není můj problém.
Reagovat
misa
Když neumíš ani vysvětlit vlastní text, tak je to s tebou těžké.
Reagovat
misa
Ještě jsem si vzpomněl: Když jsi tak morální, co ti říká spojení "Eastbourne 2013"? Už si nepamatuju, jestli jsi i tenkrát psal v podobném duchu...
Reagovat
PetaM
Nepsal a víš proč? Protože tady nikdo nenapsal nic o tom, že je Nicole hysterická a proto od ní Radek utekl ... ;) Kdybys nenapsal, že je Vondráčková hysterická a proto od ní Tomáš utekl, mohli jsme si zde stále v klidu žít ... ;)

Jenže jsi měl potřebu Lucku ochraňovat a dělat jí svatozář ...
Reagovat
misa
Takže tvoje věta "A naprostá bezcharakterní "žena" nastaví svou pipinku někomu, kdo je stále ženatý." platí i v tom druhém případě, nebo měříš každé jiným metrem? Uvaž, že se jedná o stejný příběh.
Reagovat
PetaM
Já tady z Petry nedělám světici, anděla a ani si ji nestavím na piedestal jako ty Lucii. Petře stále fandím, stejně tak Lucce. To, co obě udělaly není fér ani k Nicole, ani k Lucce. A to, co udělali pánové Radek a Tomáš je možná ještě horší, protože podvedli své ženy, kterým slíbili věrnost.

Jak můžeme vidět na údálostech z konce roku 2016 ... karma jí to vrátila ...
Reagovat
PetaM
Tím druhým odstavcem samozřejmě myslím Petru, aby bylo jasno. ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to snad nemyslíš vážně, tohle!
Reagovat
PetaM
Já osobně jsem nějaký útok na Petru čekal už rok před tím. Petra vzbuzuje v ČR neskutečné emoce. Ať už jsou pozitivní, či negativní. Spousta lidí v ní viděla a vidí holku, která by mohla vyhrávat GS jak na běžícím páse a být stálou světovou jedničkou. U žádné jiné hráčky nebo hráče z ČR jsem tak negativní emoce jako u Petry nezaznamenal ...
Reagovat
misa
Nejsi ty nějaký náboženský fanatik?
Reagovat
smazaný uživatel
Tak s negativními emocemi souhlasím. Blázniů je taky spousta! Ale s tou karmou, to je dost mimo.
Reagovat
misa
Žádná karma neexistuje. Pokud nemyslíš ten ohřívač vody, to pak jo :) Nemůžeš přece někomu fandit a zároveň tak o něm přemýšlet. Nikoho si na piedestal nestavím, mě jen štve, jak se pořád útočí na Lucii, která žádný vztah neměla a nerozvádí se. Tipl bych si, že to bude mít důsledky na její hru, aspoň že není teď tady v té přiblblé republice.
Reagovat
misa
Co třeba takoví nacističtí vrazi jako např. Aribert Heim, Josef Mengele, kteří nikdy nenesli za své činy odpovědnost? Tak jaká karma?
Reagovat
PetaM
Karma existuje. Vidím to kolem sebe dnes a denně. Samozřejmě v ne nějakém drastickém měřítku, že by se všem hned řezali ruce, ale existuje.
Reagovat
misa
Jasně... karma, woodoo a horoskopy :)
Reagovat
PetaM
Přeháníš a zveličuješ. Nic o těchto dvou věcích jsem nenapsal. Psal jsem pouze o karmě. Tak tady ze sebe nedělej hlupáčka ... ;)
Reagovat
misa
Chraň bůh, jestli jsi např. student technické VŠ, který věří na nějakou karmu :) A teď mi vysvětli, proč by pro někoho, kdo se jen s někým zadaným vyspí, měl přijít trest a naopak vrazi tisíců lidí si žijí spokojeně až do smrti?
Reagovat
blixa
... středověk neskončil, středověk trvá ... ;-)
Reagovat
FulnekUltras
to už je fakt lepší ztopořit se normálně ;-)))
Reagovat
misa
Nebo naši komunističtí vrazi. Ti se mohli po revoluci s vysokými důchody jen smát.

Nevím, proč by zrovna Petra měla nějak za to trpět. Prostě ji Štěpánek popletl hlavu. Z morálního hlediska jsou na tom hůř ti, co jsou ve vztahu a podvádějí. To Petra ani Lucie nebyly.
Reagovat
smazaný uživatel
Zase nedělej proboha ze Šafiny svatou. Už jen to, že ty chlápky poměrně často střídá o ní trochu vypovídá.
Reagovat
misa
Pár jich vystřídala... Ale nikdo neví, proč se jí vztahy rozpadly. Jsou jen náznaky.

S Tomášem Berdychem byli spolu dlouhé roky, byla to jejich první láska a asi se "přechodili", pak šel každý svou cestou. Potom měla Lucie pár cizinců, vztahy se jí rozpadly možná proto, že byl každý na druhé straně světa. Měla i jednoho z Brna, který prý žárlil, když jezdila na turnaje. A co s takovým chlapem? Chodila i s Kristiánem Bajzou, který jí dělá/dělal (nevím, jestli ještě pokračují) kondičního trenéra. Rozešli se, ale přesto dál spolupracovali a Lucka o něm v roce 2016 řekla, že je pro ni jedním z nejdůležitějších lidí a hodně dá na jeho rady. Nebo se loni rozešla s Lustykem a on pak seděl vedle Pály na tribuně na Spartě, když Lucka hrála zápas. Nemyslím si tedy, že za těmi rozchody jsou nějaké nevěry.

Třeba ty rozchody vypovídají o tom, že jako tenistka pořád někde lítá, a pak se vztahy těžko budují nebo že si vybírá nevhodné muže. Nebo je za tím něco jiného. To se nikdy nedozvíme, protože Lucie o svém soukromí nerada mluví.
Reagovat
smazaný uživatel
To já nijak nerozporuju ani ji z ničeho neobviňuju, jen ty z ni děláš téměř neviňatko a to bych řekla, že zdaleka není.
Reagovat
misa
Tak co to podle tebe o ní vypovídá?
Reagovat
smazaný uživatel
No že není žádná naivka a navazovat třeba i krátkodobé vztahy jí nedělá problém.
Reagovat
misa
Rob o ní říkal, že za dobu jejich spolupráce Lucie nabrala sebevědomí a vyspěla. Umí dobře komunikovat a mezi muži je o ni zájem. Před pár dny jsem psal, že časy nesmělé Lucinky jsou pryč :) Nevíme ale, jestli do těch vztahů šla s tím, že budou jen krátkodobé nebo se něco pokazilo. Nechci mlčet, když tady přiběhne borec a začne Lucii urážet způsobem, který jsem na TP ještě neviděl. To klidně mohl napsat na facebook jako desítky dalších.
Reagovat
FulnekUltras
Ani bych se nedivil, kdyby se nakonec ukázalo, že Vondráčková ml. s Plekancem to všechno jen sehráli, aby se o věčně druhou ve Zlatém slavíkovi zase trochu zvedl zájem - což by jí spolu s cíleným ostouzením kolotočářky Zaňákové z "kolaborace" s Alexandrovci mohlo aspoň letos ve víceméně stádní anketě popularity vynést nakonec přece jen až úplně nejvýš. Nadržená je na to myslím dost a Jaroušek Jágr se před pár dny tak mnohoznačně usmíval... ;-)
Reagovat
Fandina
To určitě. Někdo se bude rozvádět kvůli zpavácké anketě. Jsi naiva.
Reagovat
FulnekUltras
Lobby kolem současných VIP je schopná všeho. A že právníci předstírají nějakou práci, to je nakonec jejich denní chleba. ;-))) Jak říkám, nedivil bych se tomu.
Reagovat
misa
To už je příliš silná konspirace :)
Reagovat
Fandina
Někdy se sama sebe ptám, jestli ty tvoje příspěvky myslíš vážně, nebo si děláš legraci. To si vážně myslíš, že všichni kolem tebe jsou tak hloupí, že neumějí rozeznat, co je realita a co tvoje fantasmagorie?
Reagovat
FulnekUltras
Takováhle věc se musí na všech frontách rozjet dostatečně brzy, aby to nebylo nápadné. A před vánocemi nám pak Šafi předvede závěrečný díl letošního videoseriálu "jak jsme Lucce V. pomáhali ke Slavíkovi"... ;-)
Reagovat
Fandina
Pořád není jasné, žestli Šafi něco s Plekym má. Jestli se nepletu, tak se k tomu ještě nevyjádřila.

A zase není potřeba dělat z lidí nesveprávné tvory, kteří nevědí, co dělají. Je spoustu manželství, která jsou rozvedená a neznamená to, že ty lidi jsou nějak nešťastní. Samozřejmě, že pro rodinu a děti je nejlepší být pořád v jednom svazku, ale když se tam někdo necítí, tak není potřeba z toho dělat vědu.

Já jsem osobně také zastáncem konzervativní rodiny, jsem 42 let vdaná s jedním mužem a máme dvě děti. Jsem v pohodě, šťasná, takže super. Ale nebudu dělat z lidí, kteří jsou v několikátém svazku nemravy a nešťastné tvory.
Reagovat
PetaM
Vůbec netuším, co to sem opět pleteš. Nikde jsem nenapsal, že jsem proti rozvodům. Chápu, že málokdy si člověk napoprvé vezme toho "pravého". Jde ale o způsob, jakým se rozejít. Jestli v klidu a fér, nebo proto, že podvedu někoho, s kým jsem několik let žil a zřejmě ho miloval /nebo se milovali navzájem/.
Reagovat
Fandina
Jenže tak to v životě nechodí. Někdy nemáš potřebu někoho měnit, až když zjistíš při nevěře, že existuje někdo, kdo ti víc vyhovuje. Teprve pak máš potřebu se rozvést. Kdyby si něco jiného nepoznal, tak tě ani nenapadne, aby ses rozvedl. Ty si to vysvětluješ jako Hurvínek válku.

Samozřejmě, jsou případy, kdy se lidi hádají a není jim spolu dobře, tak se rozvedou. Ale jse spoustu takových, kteří se prosstě zamilují do někoho jiného i když jsou zadaní.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist