České tenistky obhájily vítězství v anketě Kolektiv roku

21. 12. 2015, 22:54
Aktuality 139
Český fedcupový tým byl vyhlášen potřetí za posledních pět let nejlepším Kolektivem roku. Tenistky porazily smíšenou biatlonovou štafetu a fotbalovou reprezentaci a navázaly na triumfy z let 2011 a 2014. Lucie Šafářová skončila v anketě Sportovec roku na pátém místě, loňská vítězka Petra Kvitová byla sedmá.
Plíšková, Pála a Šafářová

České tenistky letos počtvrté za posledních pět let vyhrály Fed Cup a doma za to byly potřetí oceněny během ankety Sportovec roku. Stejně jako v letech 2011 a 2014 ovládly kategorii Kolektiv roku, ve které jim tento rok konkurovala smíšená biatlonová štafeta a fotbalová reprezentace. Pro cenu si na pódium přišli kapitán Petr Pála, Karolína Plíšková a Lucie Šafářová.

"Týmového ducha máme všichni. V týmu panuje pohoda a kamarádská nálada, takže se vždy na naše srazy moc těším," řekla Šafářová. "Všichni držíme spolu a proto se našemu týmu tak daří," doplnila ji Karolína Plíšková, jež včera s týmem Singapore Slammers zvítězila v asijské exhibiční lize IPTL.

Kolektivem roku jsou už pátý rok po sobě tenisté. V letech 2012 a 2013 totiž zvítězil mužský tým, který tehdy vyhrál dva roky po sobě Davis Cup.

Anketu Sportovec roku vyhrála po dvou letech znovu atletka Zuzana Hejnová a prodloužila nadvládu žen už na deset let. V nejlepší desítce se umístily také dvě tenistky: vítězka z let 2011 a 2014 Petra Kvitová skončila sedmá, finalistka Roland Garros a dvou letošních grandslamů ve čtyřhře Lucie Šafářová obsadila páté místo.

Výsledky 57. ročníku ankety Sportovec roku 2015

Sportovec roku:
1. Zuzana Hejnová (atletika) 1 637 bodů

2. Martina Sáblíková (rychlobruslení) 1 188
3. Ondřej Moravec (biatlon) 1 109
4. Ondřej Synek (veslování) 989
5. Lucie Šafářová (tenis) 967
6. Gabriela Soukalová (biatlon) 947
7. Petra Kvitová (tenis) 927
8. Jaromír Jágr (hokej) 907
9. Zdeněk Štybar (cyklistika) 837
10. Jiří Prskavec (vodní slalom) 687

11. Bauer (běh na lyžích) 335 b., 12. Fuksa (rychlostní kanoistika) 318, 13. Berdych (tenis) 294, 14. Čech (fotbal) 255, 15. König (silniční cyklistika) 231, 16. Strachová (alpské lyžování) 220, 17. Vítková (biatlon) 213, 18. Voráček (hokej) 211, 19. Kudějová (vodní slalom) 182, 20. Ledecká (snowboarding) 166, 21. Plíšková (tenis) 142, 22. Knapková (veslování) 123, 23. Krpálek (judo) 116, 24. Holuša (atletika) 108, 25. Satoranský (basketbal) 105, 26. Maslák (atletika) 102, 27. Bank (alpské lyžování) 90, 28. Dostál (rychlostní kanoistika) 58, 29. Špotáková (atletika) 54, 30. Veselý (basketbal) 36, 31. Ondra (sportovní lezení) 32, 32. Koudelka (skoky na lyžích) 32, 33. Jícha (házená) 28, 34. Kelemen (dráhová cyklistika) 27, 35. Lafata (fotbal) 25, 36. Závadová (plavání) 19, 37. Cink (horská kola) 17, 38. Šonka (letecká akrobacie) 16, 39. Vakoč (silniční cyklistika) 12.

 

Kolektiv roku:
1. Tenistky ČR (Kvitová, Kar. Plíšková, Strýcová, Šafářová, Smitková, Allertová, Hradecká) 467
2. Smíšená štafetabiatlonistů(Vítková, Soukalová, Šlesingr, Moravec) 373
3. Fotbalisté ČR 259

4. basketbalistky ZVVZ USK Praha 122, 5. štafeta biatlonistek (Puskarčíková, Landová, Soukalová, Vítková) 56, 6. HC VERVA Litvínov 43, 7. basketbalisté ČR 41, 8. fotbalisté Viktoria Plzeň 10, 9. rychlostní kanoisté - K4 (Havel, Trefil, Dostál, Štěrba) 10, 10. tým moderních pětibojařů (Svoboda, Kuf, Polívka) 4.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

139
Přidat komentář
smazaný uživatel
Text příspěvku obsahoval závadný obsah a byl redakcí vymazán.
Reagovat
smazaný uživatel
http://www.denik.cz/galerie/foto.html?mm=6735728-prerov-sport-tenis-zlaty-kanar-predavani-cen

Petra v černým :D, ale sluší jí to. ;) Terka má stejný šaty z háemka jako na večeru mistrů v Prostějově... A Lucie nic moc...
Reagovat
smazaný uživatel
Podle mě to sekne všem :-)
Reagovat
Frick
Hm, tak i ve Zlatym kanárovi se Lucka s Gábi objevily vedle sebe :-D
Reagovat
mrafe
Podle toho obrázku jsou pro mně jasná jednička právě elegantní krajkové šaty Lucky. Petře to taky sluší,takový nadčasový model.
Reagovat
Fandina
Souhlas, šaty Šafi jsou zajímavé a hezké mají všechny, šaty Terky byly také moc hezké, mladistvé a slušely jí, to samé Petra, byla v tom moc hezká.
Reagovat
smazaný uživatel
Já právě krajku nemusim. Navíc mi vršek připomíná krasobruslařský dres. :D Šaty Terky jsou hezký, tenhle střih šatů (i sukní) mám nejradši. A Petra má nadčasovej model, to může vytáhnout za pár let a pořád to bude vypadat dobře... :)
Reagovat
smazaný uživatel
P.Kvitovej zelam hlavne vela zdravia,je to vynimocna tennistka,clovek si ju nemoze nevsimnut,uprimne zelam zdravie
Reagovat
smazaný uživatel
Zlatý kanár: Fed Cupový tým
Hráčka roku: Petra Kvitová
Hráč roku: Tomáš Berdych

A více zde:
http://sport.idnes.cz/tenisovy-zlaty-kanar-vysledky-2015-dqb-/tenis.aspx?c=A151222_191619_tenis_tof
Reagovat
FulnekUltras
Odborníci mají jasno... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Dokonce jasněji, než jsem myslel. ;-)
Reagovat
FulnekUltras
Skalp SW ve dvou setech se prostě na studijně ;) expertní úrovni cení... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
A to je dobře ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
No dovolim si oponovat, a rekl bych, ze tohle nemelo asi takovy vliv jako to, ze Kvitule byla nej z ceskych hracek v race WTA...vyhrala z cesek nejvic turnaju (3) v sezone, z toho jeden Mandatory, hrala finale TM, a jeste odehrala FC.
Tak jako to jsou tvrdy data, a nejaky pocity s SW asi tolik roli nehraly.

Rozdil od Lucy je sice velky...,ale pokud meli vybrat nej. hracku, tak zase tolik dilema asi nemeli (v te tenisove sfere)

...ale zase je videt, ze obecne GS ma velkou prestiz...z toho duvodu ji asi dost ohodnotili novinari v tom sportovci roku...kde se dostala pred Petru.

No, ale jsou to jen anketky tetky...kazdy si to ceni ruzne. Pokud to budou ocenovat tenisovi tzv. odbornici, tak je jasne, ze ty vysledky pasuji tu Petru pred Lucku, a asi jedine, co by Lucy mohlo pomoct je...zeby ten GS vyhrala;)

V kazdem pripade, Lucka se stala zaslouzene deblistkou roku;) A ma deblovyho kanarka;)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak já bych hlavně řekl, že zatímco v Kanárovi je to kategorie především singlová, ve Sportovci to Lucce spočítali všechno dohromady, takže i ty dva GS v deblu.
Reagovat
FulnekUltras
To nerozporuju. Souhrn všech výsledků je zřejmý. Z dobrého pocitu můžou vyjít jedině kvalitní tvrdá data... ;)
Reagovat
Fandina
Zítra bude na ČT4 SPORT záznam 70 minut 23.12.2015 od 21:10 hod.
A měla by tam být Petra, Pála a Terka.
Reagovat
Fandina
V televizi byl nějaký šot a holkám to moc slušelo.
Reagovat
EllNino
a Lucka
Reagovat
smazaný uživatel
Super, díky za info.
Reagovat
smazaný uživatel
Čekala jsem, že vyhraje Lucie...
Reagovat
smazaný uživatel
Ja zase ne;)))
Cekal jsem celkem jasne Petru.
Reagovat
smazaný uživatel
To víš, my Kvitovci jsme skromní. ;)
Reagovat
smazaný uživatel
;D)
Toz to my taky, chcem jen 1 GS;)
Reagovat
lars
sak mate 2 GS
me taky staci u Petry 1 GS za rok :)
Reagovat
smazaný uživatel
Karolina Pliskova ,mala nadhernu robu a posobila velmi kultivovane,biela Karoline velmi padne.Vysoka a stihla Karolina Pliskova ma este neobjavenu charizmu,drzim jej palce aby jej tennis bol v nasl.roku na urovni jej priani aj jej nadania:Hlavne vela zdravia a osobnostneho rozvoja.P.S.Karolina ma skvelu anglictinu,ale to je mimo tejto temy
Reagovat
FulnekUltras
Tesat ji jako karyatidu do antického chrámu... ;)
Reagovat
VlS
Víš jak by byla mramorová těžká? Netesat, nechat běhat :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Myslel jsem, že přímý přenos Sportovce roku začíná tak pozdě proto, aby se tenisté stihli bezpečně přepravit po D1 z Prostějova do Prahy. Ale jelikož nepřijely třeba Kvitová nebo Strýcová, tak důvod začátku vyhlášení až těsně před desátou bude asi ten, že taková porce trapnosti v podání moderátorů pod taktovkou režiséra večera je přípustná až po dvaadvacáté hodině.
Reagovat
Fandina
Třeba se čekalo až přiletí královna.
Reagovat
mrafe
pro všechny koho uchvátil včerejší scénář sportovce roku. :DDD
Část z pořadu Čtyřka Sport nazvaná "Pozvánka na přímý přenos ze Sportovce roku"

http://www.ceskatelevize.cz/porady/10326274735-ctyrka-sport/215471290240051/
Reagovat
smazaný uživatel
Takže Dusík to spískal :-D
Reagovat
Fandina
Holky super. Mám radost, že vyhrály. Přece jenom, do poslední chvíle byl FED celkem drámo a bylo to super i tenisově. Pěkné zápasy. A přece jenom čtyři FEDy za pět let, to není náhoda.

A jinak to pesch ty problémy Šafi. Hodně zdraví Šafi a těším se až zase bude hrát. Nejmilejší hráčka na okruhu, hezká jako andílek a hraje super. Šafi pojď!!!
Reagovat
Fandina
Fotka nahoře mi připomněla, že Kája vypadala také moc hezky, šaty tentokrát bez výstřihu, ale moc jí to slušelo.
Reagovat
EllNino
Turaje vem čert :) Hlavní je, abys byla zdravá, třeba to Australian vyjde, ale myslím si, že by to v tvým případě byl spíš výlet :( :) ....no třeba taky ne, uvidí se, je to za měsíc, tak se uvidí :)
Reagovat
FulnekUltras
Hlavně se nikam zbytečně nehonit - tenis se hraje i v březnu... ;)
Reagovat
Kozoroh
http://www.ksn.cz/sportovec-roku/jak-jsme-hlasovali/redaktori

Jak kdo hlasoval pro Petru Kvitovou -
http://www.ksn.cz/sportovec-roku/jak-jsme-hlasovali/jednotlivci-2-kolo/203

Jak kdo hlasoval pro Lucii Šafářovou -
http://www.ksn.cz/sportovec-roku/jak-jsme-hlasovali/jednotlivci-2-kolo/217

Jak kdo hlasoval pro fedcupový tým -
http://www.ksn.cz/sportovec-roku/jak-jsme-hlasovali/kolektivy-2-kolo/65
Reagovat
Fandina
Tenhle redaktor upřednostňuje tenisty.
http://www.ksn.cz/sportovec-roku/jak-jsme-hlasovali/redaktori/2139
Reagovat
smazaný uživatel
Protože je to tenisový novinář Jaroch ze Sportu. Jeho hlasování přináší celkem výstižný obrázek, jak je tahle anketa (ne)objektivní... Ale má u mě malé plus, že dal USK na 3. místo mezi kolektivy. Asi proto, že jeho druhou specializací je basket. :D
Reagovat
Fandina
Objektivní názor vznikne, když se vezme hodně subjektivní a sečte se to, jako tady při hlasování v anketě. Co člověk to jiný pohled a výsledek je průsečík.

Jinak basketbalistky USK skončily celkově v týmech čtvrté, takže to není jenom o Jarochovi. Musely dostávat body i od druhých. Takže se nemusíš tak čílit.
Reagovat
smazaný uživatel
Ne, objektivní názor nevznikne. 1000 fanoušků Sparty ti na otázku, jestli je ve fotbale lepší Sparta nebo Plzeň, řekne, že Sparta. 1000 fanoušků Plzně řekne, že Plzeň. Velký počet respondentů z toho objektivní názor neudělá. Anketa je jen souhrn mnoha subjektivních názorů, výsledky v různých sportovních odvětvích jsou vzájemně absolutně neporovnatelné.
Reagovat
Fandina
Pokud budeš brát jen fanoušky Sparty, tak to bude pohled fanoušků Sparty. Ale pokud budeš brát názory fanoušků všech sportů, tak průsečík jejich subjektivních názorů je objektivní.
Reagovat
bIbec
hmm, tohle je jenom jeden z pohledů. Máš svůj subjektivní pocit na problematiku termínů "subjektivní"/"objektivní".
Ve skutečnosti se na to dá koukat z tolika různých pohledů, že by se o tom dala napsat knížka. Zajímavé téma.
Reagovat
Fandina
Každý člověk je subjektem. Takže každý jednotlivě posuzujeme věci ze svého pohledu. Nelze proto o někom říci, že není subjektem. Proto těžko hledáš toho, o kom můžeš říct, že je objektem, objektivní. Každý jsme jen sám sebou.
Reagovat
Fandina
Takže tady jde o subjektivní názory různých novinářů, průsečík jejich názorů lze nazvat objektivním pohledem na věc.
Reagovat
smazaný uživatel
Nelze. Stačí vzít za příklad ten hlasovací lístek Jarocha - sestavil pořadí podle toho, který sport je mu nejbližší a takhle jich to dělala celá řada. Aby se u toho mohlo aspoň trochu mluvit o objektivitě, tak by buď museli být všichni hlasující odborníci na všechny sporty, umět posoudit význam dosažených úspěchů každého sportovce atd., nebo by museli být stejným poměrem zastoupeni novináři specializovaní na fotbal, hokej, atletiku, rychlobruslení... O obou faktorech dost pochybuju.

Objektivně lze tvrdit, že pokud jeden sprinter zaběhne v daném závodě čas 9,80 a jeho soupeř ve vedlejší dráze 9,90, tak ten první je v dané chvíli lepší. Nelze ale objektivně říct, že je Hejnová lepší sportovkyně než Sáblíková jen proto, že dostala o 500 hlasů víc v anketě, kde se srovnávají jablka, hrušky, ananasy a melouny.
Reagovat
Fandina
Jaroch má na starosti tenis a pak basket. Další má na starosti fotbal. Další krasobruslení a když se potom takhle sejdou všechny ostatní kdo má co na starosti, dojde k průseku a vyjde z toho pohled objektivní. Na druhou stranu, Jaroch například u skupin zařadil za tenisty biatlon, přestože jeho dalším oborem je basket.

Neexistuje někdo, kde má přehled o všem a ničemu nestraní. Nikdo není objektivní, každý je subjektivní.
Reagovat
Fandina
Objektivně nemůžeš tvrdit nic, pořád to vidíš ze své pozice, pozice subjektu.
Reagovat
Fandina
Tady nejde o to, kdo je lepší sportovkyně, tady jde o to, kdo v hlasování novinářů je pro ně nejlepší sportovkyně za uplynulý rok.
Reagovat
mrafe
v té anketě není nic objektivního, jinak by tu anketu nemohla vyhrát sportovkyně, která sice jediná získala zlato na MS v atletice, ale která má pouze z jedné disciplíny a nic jiného nedělá, vyhrála ve své disciplíně i diamantovou ligu, ale nic dalšího. Jsou tam další sportovci, kteří získali více medailí z MS, jsou všestrannější. Protože nevím co někteří novináři hodnotili. :DD
Reagovat
Fandina
Ta anketa je souhrnem subjektivních pohledů asi 220 novinářů z různých sportů. Jak jinak bys to chtěl dělat. Je to objektivní. Ty sám máš subjektivní pohled, že to neměla dostat ta a ta. Druhý má zase jiný pohled, chtěl by Jágra. Výsledek je to, co nejvíc vyhovuje všem. Je to objektivní pohled na věc.
Reagovat
mrafe
V čem s tebou souhlasím, je že, anketa je souhrnem subjektivních pohledů sportovních novinářů z různých sportů, jaký mají pohled na české sportovce. Těžko budeš dělat objektivní pohled, když se hodnotí sportovci z odlišných sportovních disciplín. Je to jen takové ocenění vybraných sportovců novináři na konci roku
Reagovat
Fandina
Nelze udělat objektivní pohled na cokoli bez pohledu jednotlivých subjektů. Neexistuje žádná instituce, která je nad věcí. Pořád se skládá z jednotlivých subjektů.
Reagovat
smazaný uživatel
Vždyť to je dobře, že dostávaly body i od druhých. Mě ale štve, že kopačky jich dostaly víc. :D Hledat objektivitu v takových anketách nelze (ono srovnávat úspěchy v různých sportech je už samo o sobě nesmysl), protože tam hlasuje určitě víc fotbalových novinářů než basketbalových. To potom holky USK můžou být nejlepší tým v Evropě a není jim to nic platné, protože fotbaloví novináři tam nacpou fotbalisty repre a ještě Plzně, hokejoví tam zase strčí Litvínov (který kromě českého titulu po x letech nedokázal vůbec nic)... Prostě to vidím tak, že fotbalová repre jenom splnila povinnost (na Euro postoupili vždycky, ještě když tam bylo 16 týmů - teď je jich 24) a nedává žádný smysl, aby byla před USK, když holky vyhrály všechny čtyři trofeje (z toho dvě evropské), které vyhrát mohly.
Reagovat
Fandina
Jak ale jinak chceš nají objektivitu, než že porovnáš různé subjekty. Vždyť i ty máš názor subejktivní. Vadí ti kopačky a jinému zase nevadí, protože považují vyhrát kvaldu za úspěch. A kdo z vás dvou je tedy objektivní. Oba mluvíta za sebe. Objektivní názor nepadá sám z nebe, musí se k němu nějak dospět. Třeba tím, že k tvému názoru, že lepší jsou basketbalistiky než kopačky se přidá víc lidí. Tady se to nestalo.
Reagovat
smazaný uživatel
"Vyhrát kvaldu" (resp. vyhrát kvalifikační skupinu) je stejné jako na Euro postoupit z baráže. Je úplně jedno, jak se tam postoupí, ale jestli se tam postoupí. Ten turnaj pak začíná zase od nuly. V kvalifikaci na Euro 2000 neztratili Češi ani bod a na Euru jim to nebylo nic platný...
Reagovat
Fandina
Já myslím, že fotbalisti docela zabodovali s tím, že vyhrály skupinu. A přece jenom, fotbal je víc srdcovou záležitostí než basket a proto byli i v anketě před holkama.
Reagovat
Fandina
vyhráli
Reagovat
smazaný uživatel
Vyhráli skupinu, ale taky je třeba říct, že hlavně díky výsledkům z roku 2014. Letos toho kromě výhry v Nizozemsku moc nepředvedli. Porazit Kazachstán a Lotyšsko (proti kterému navíc jednou remizovali) beru jako samozřejmost.
Reagovat
Fandina
Předloni se to nevědělo, že skupinu vyhrají. A podle mě je to úspěch, že jí vyhráli, obvzlášť proto, že fotbalová velmoc Nizozemsko zůstala doma. Podle mě tohle dost zapůsobilo a proto byli před baskeťačkama.
Reagovat
smazaný uživatel
Pořád je to nic oproti tomu, co dokázaly holky USK. Ale nebudu tě přesvědčovat, to nemá cenu. :D
Reagovat
Fandina
O mně nejde, já o tom nerozhoduji, jen vidím, že pro víc novinářů byli lepší fotbalisti.
Reagovat
turista
No mě tam nesedí ta Soukalová na 6.místě. Je sice hezká a biatlon umí i když je to zmatkařka a její občasné hlášky svědčí o tom, že akademik by se z ní určitě nestal.
Reagovat
VlS
A proč ne? Má trochu specifickej smysl pro humor, ale určitě není žádná trubka.
Reagovat
Holahej
Tak Gábi je přívětivá, milá, komunikativní, mluví v rozvitých větách, zavtipkuje si, udělá si ze sebe legraci...a ukazuje se, viz.nejapný komentář..."mlčeti nad zlato".., jako třeba Berdych, omezil na minimum, svůj, dřív aktivní FB, Karolína Plíšková..řekla, že nemíní být na soc. sítích, dávat příspěvky o sobě a číst úchylné komentáře, že lidem do ní nic není.., a "akademicky".., ono stačí se podívat na tiskovku po závodě, kde jako jedna z mála našich rozumí otázkám a je schopna komunikovat v angličtině!
Reagovat
mrafe
Její upřímné a vtipné líčení jejich zážitků, ji zajistilo to 6. místo. Protože tím zaujala naše vysoce odborné a objektivní sportovní novináře, protože naše nejlepší biatlonistka v roce 2015, je pečlivé a nemá takové historky jako Gábča, i když byla v rámci biatlonu nejlepší mezi všemi sportovci jí patří až 17 místo.
Gábi to samozřejmě přeji, když už tam nemohla být Verča.
Reagovat
smazaný uživatel
Ono možná kdyby naše nejlepší biatlonistka na MS úplně nevybuchla - na rozdíl od druhé nejlepší, tak se tam dostala taky.
Reagovat
mrafe
Na MS, se Verči tolik nedařilo, ale novináři měli by posuzovat komplet celý rok a ne jenom MS, ve světovém poháru byla nejlepších z našich 4.
Reagovat
smazaný uživatel
Jenže MS je nejprestižnější akce roku a ve svěťáku nakonec Gábina skončila šestá, tedy jenom dvě místa za Verčou.
Reagovat
mrafe
Já se nechci nějak přít, holky měly obě výbornou sezonu, o nic nejde a Verča už zvítězila v anketě o Biatlonistu roku 2015.
Reagovat
smazaný uživatel
diky moc... mam polni podminky... (sic)! ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
take Lucy preji pohodu a pod stromeckem hlavne to zdravi! Radiozurnal jsem zrovna poslouchala, ale jako na potvoru mi dosla baterie, takze vim nic. Ke vsemu se mi po prihlaseni nezobrazuji komentare, pisu naslepo, jeee...
Reagovat
smazaný uživatel
Lucy:
"Zdraví je nic moc," postěžovala si na vyhlášení Sportovce roku Lucie Šafářová. "Bohužel jsem ještě nezačala trénovat k nové sezoně. Měla jsem v plánu odletět na Floridu, ale po prodělané bakteriální infekci se můj stav znovu zkomplikoval. Od finále Fed Cupu se léčím."

"Teď mi to sedlo na klouby. Konzultuji to s různými lékaři a musím říct, se stav se začíná zlepšovat. Doufám, že po Vánocích se začnu připravovat na novou sezonu. Pořád doufám, že stihnu Australian Open," vyhlíží první grandslamový turnaji roku 2016.

"Je to nejtěžší, co jsem v kariéře zažila, protože je to nejdelší. Vždycky to byla zranění na 14 dní, maximálně tři týdny. Tohle už trvá od září," říká Lucie Šafářová, která tak má jediné vánoční přání: "Zdraví, zdraví, zdraví."
Reagovat
VlS
Docela smůla pro Lucku, a já ji říkám furt, nejez ty chcíplý ryby a potvory z moře, a neposlouchá, sakra děcka :-))
Vím houby kde a jak k tý bakteriální potvoře přišla, je chuděrka prostě. Tak ať se to hlavně pořádně vyléčí, turnaje vem čert.
Reagovat
Desetinka
Tak tady je ohledně Lucčina stavu článek:
http://www.rozhlas.cz/zpravy/tenis/_zprava/safarove-se-drzi-zdravotni-problemy-nemusi-stihnout-ani-australian-open--1566861
Reagovat
smazaný uživatel
A sakra.. :-(
Reagovat
sprchon
To mě mrzí. Tak hlavně ať si užije Vánoce a dostane se z toho co nejdřív. :)
Reagovat
A.R.R.
snad to Lucka dá a už jí ty zdravotní trable opustí, sice by mě mrzelo, kdyby nestartovala na AO, ale zdraví je na prvním místě.
Reagovat
Desetinka
Tak před chvílí mluvila Lucka na Radiožurnálu, pořád bohužel netrénuje. Ta bakteriální infekce ji zavařila, prý dala pokoj jen na chvíli, nějak se jí to dostalo do kloubů :-( Říkala tam toho víc, ale to už jsem neslyšela.
Reagovat
blixa
A do pr.... :((((((
Reagovat
smazaný uživatel
krasny uspech, kariera krucek po krucku mi imponuje, za takovou nestoji moc nahod a "stesticek", to je obraz tvrde prace a zrani cloveka. Pojd (dal)! :-)
Reagovat
freeteepek
Jak jsem sledoval IPTL, tak o Káje se tam párkrát zmínili, že je to big point girl. Teď je ještě potřeba, aby to předvedla i na grand slamech.
Reagovat
slacker
Opet skandalni poradi jako lonsky rok. Kolektivy mela byt smisena stafeta a jedntolivci jednoznacne o megaparsek Martina
Reagovat
smazaný uživatel
bulibulibuli.. :-p
Reagovat
smazaný uživatel
U týmů bych se neuměl rozhodnout, tam to vidím 50 na 50. Nominace fotbalistů úlet, postup na rozšířené Euro, kde nebudou hrát jen trpaslíci a Nizozemci (kteří by po takové ostudě měli rozpustit nároďák a zakázat fotbal), byla povinnost, ne něco, co si zaslouží ocenění. Třeba hokejová repre nebyla ani v top 10 (podle mě by na tom měli být s fotbalisty plus minus stejně, někde v průměru).

V jednotlivcích bych byl nakonec taky asi pro Sáblíkovou. Tu každoročně sráží to, že se mezi novináři rozšířilo dogma o slabé konkurenci, no ve skutečnosti ta konkurence na 400 m překážek asi nebude o moc větší (jestli vůbec). Na tituly z MS je to 3-1 pro Sáblíkovou (ok, beru, že Hejnová víc možností neměla), vyhraný SP a Diamantová liga jsou na stejné úrovni, u Sáblíkové jako bonus postup na LOH v doplňkovém sportu, v kterém v rámci ČR dominuje o několik levelů.
Reagovat
slacker
to dogma se rozsirilo i mezi nektre pochybne existence na TP
Reagovat
Jan
U Sáblíkové se její dlouholeté každoroční úspěchy berou jako samozřejmost. Přitom toho už tolik vyhrála. Taky bych u ní uvažoval, zda by neměla být první. Ale Hejnová si to za ten návrat taky zaslouží. Je to takové dilema. Kolektiv, FC tým jednoznačně, vyhrát Fedcup počtvrté za 5 let není jen tak.
Reagovat
VlS
Tyhle ankety nejsou nikdy spravedlivé a jsou ovlivněné obecnou popularitou sportů - bohužel.
Osobně bych třeba u biatlonu cenil víc ženskou štafetu, než mix, protože vyhrály tři závody svěťáku a svěťák celkově, což považuji za větší výsledek, než jeden závod mistrovství světa, ale to je fuk. Fotbal a hokej v tom mají naprosto specifické postavení extra populárních sportů a na té popularitě se dost veze i tenis a biatlon.
Je to než anketa s rozměrnou cenou, která je pracholapem non plus ultra :-D
Reagovat
slacker
No ta zenska stafeta mela byt bonusove body i pro mix stafetu. Ocenenim mizu by oceninili s vym zpusobem zenskous tagfetu a vubec celou biatlonovou reprezentaci. Sablikovou berou vecne u hubu a z "radoveho" viteztvi v FC se dela pomalu Nagano.
Reagovat
VlS
No, tak ono i z nagano se dělá dodneška NAGANO, že? Mě je tam trochu líto toho kluka vodního slalomáře, možná proto, že jsem k tomu kdysi trochu čuchnul a vím, kolik odvahy někdy potřebuješ, abys do tý rozbouřený vody najel, ale pak je to zas paráda. Prostě doplatil na malou popularitu divoký vody, no. Fakt asi nejde dát dohromody nic objektivnějšího, než spočítat hlasy několika stovek lidí, kde by se podle zákona velkejch čísel měly extrémy naředit.
Reagovat
Jan
Pracholapů není nikdy dost :) Možná i prachochlapů :))
Reagovat
Holahej
+ pár stotisíc....
Reagovat
Jan
Kromě toho je Sáblíková i naší nejlepší cyklistkou :) Takže je dobrá ve 2 sportech najednou. To se dnes už také nevidí. Kde jsou ty časy, kdy někteří hokejisté vyhráli MS v hokeji i Wimbledon, případně hráli i fotbal :)
Reagovat
blixa
Nejlepší silniční cyklistkou. Jsou i jiné cyklistické disciplíny ;-)
Reagovat
mrafe
Na Katku Nash si novináři ani nevzpoměli. :-(
Reagovat
Jan
To bylo zjednodušení pro vás tenisty, kteří jiné sporty moc nevnímají ;)
Reagovat
blixa
He ???!!! Nebuď drzej , jo !!! :D
Reagovat
smazaný uživatel
Tak zrovna u rychlobruslařek není až tak neobvyklé, že si nějaká čas od času odskočí k silniční cyklistice..
Reagovat
adalv87
smíšená štafeta za co??? že vyhrála jeden závod???týmy jednoznačně v pořádku,jde o uspěch za celá rok a ne za závod,jednotlivec,vyhrál někdo kdo vubec neměl,jsou lepší
Reagovat
slacker
Smisena stafeta mimojine i za oceneni celeho biatlonoveho boomu v muzich i zenach
Reagovat
freeteepek
Ale jinak to holkám moc slušelo. Příště to asi vyhraje Soukalová, má sezonu parádně rozjetou. Já přesto tajně doufám, že to bude Kája:-)
Reagovat
misa
Příště je letní olympiáda.
Reagovat
freeteepek
To je fakt. Takže zase Hejnová? Kdyby Martina udělala díru do světa i na kole...
Reagovat
freeteepek
Teď mě ještě napadlo, že by tam Kája mohla vyhrát zlatou třeba v mixu s Berdychem. A kdyby k tomu přidala i nějaký ten GS:-)
Reagovat
rusedski
Jj, v olympijským roce je to prostě vždycky o plackách. Když se udělá 10 medailí, tak je desítka daná a klidně to může bejt bronz z kuliček. Ale běda když v těch kuličkách skončíš těsně čtvrtej, to po tobě neštěkne ani pes :)
Reagovat
Frick
http://sportovecroku.cz/historie-2012-2/

V roce 2012 se do TOP 10 nedostaly bronzová Sýkorová s Hejnovou.
Reagovat
rusedski
Jasný, takový ty stálice z velkejch sportů se tam někdy vklíněj. Když někdo vyhraje příští rok GS, nebo fotbalista zazáří na Euru, tak v desítce bude taky.
Reagovat
misa
https://twitter.com/jjaroch7/status/679062812606513152
Reagovat
smazaný uživatel
njn.. Lucka měla tu smůlu, že na ni v závěru sezóny kvůli zdravotním trablům nebylo moc vidět..
Reagovat
misa
To je pravda. Důležitější je ale budoucnost, snad aspoň bude Melbourne.
Reagovat
Frick
Lucka má tu smůlu, že ta muréna utekla několikrát hrobníkovi z lopaty...
Reagovat
Frick
http://img.blesk.cz/img/2/full/2536942_.jpg
Reagovat
FulnekUltras
jj, pěkné... ;)
Reagovat
Frick
Jinak jsem docela zvědav, zda se nepodívají do Ria obě. Ta druhá samozřejmě ne v roli sportovce. :o)
Reagovat
smazaný uživatel
A on tam bude hrát Soukal, teda Koukal? Já v tom absolutně nemám přehled.
Reagovat
misa
Těší mě, že Lucka nemá v netenisovém životě asi žádné problémy, proč ale nemůže trénovat? Trápí ji doznívající zánět v zápěstí nebo únava po prodělané nemoci?
Reagovat
VlS
Krásný holky - akorát, co to má Gábina za boty?
Reagovat
Frick
návleky
Reagovat
rusedski
http://www.bazos.cz/img/1/797/54399797.jpg
Reagovat
FulnekUltras
Na významnější úspěchy v hokeji, fotbalu nebo basketu(?) teď patrně dlouhá léta nedojde...
Reagovat
smazaný uživatel
Za ten basket tě Monty asi uškrtí :-))
Reagovat
FulnekUltras
Tak mladé holky nejsou špatné, ale za tři čtyři roky uvidíme... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Mezi kolektivy nesoutěží jenom reprezentace, ale i kluby. Basketbalistky USK Praha vyhrály Euroligu i evropský Superpohár (nic víc vyhrát nejde) a nikde není psáno, že se jim to v budoucnu nemůže podařit znova... :)
Reagovat
FulnekUltras
Zase ten klub obvykle nebývá úplně česká práce... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
To je jedno. V anketě se umístili i hokejisté Litvínova a fotbalisté Plzně, kteří v Evropě letos nijak neuspěli...
Reagovat
smazaný uživatel
Plusy:
+ týmové vítězství Fed Cupu
+ pátá Lucka
+ Petra neskončila poslední, jak jsem se obával, ale sedmá :-)
+ formát (i když v případě nevyrovnaného poměru mužů a žen asi nepříliš použitelný v příštích letech)

Mínusy
- absolutně tragický Pokorný. Příznačný moment byl, kdy se po jedné rádobyvtipné poznámce odmlčel čekaje smích a potlesk - a přišlo hrobové ticho. Jestli tohle není na výměnu moderátora, tak už nevím.
Reagovat
FulnekUltras
Syndrom malého českého baviče asi...ještě že jsem to preventivně nesledoval... ;)
Reagovat
misa
Co by Petra končila poslední? Její úspěchy - tři vyhrané turnaje, získaný Fed Cup a finále TM jsou víc než světovové tituly v nějakých obskurních sportech, kterým se po světě věnuje 50 lidí :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Já s tebou souhlasím, ale znáš ty filuty novinářský :-)))
Reagovat
slacker
Kterym sportum se venuje 50 lidi na svete?
Reagovat
misa
vodnímu slalomu třeba
Reagovat
slacker
tak si spocitej jen startujici ve vsech kategoriich ve svetovem poharu, a zapocitej ty co jesti C2 ze jedna lod jsou DVA lidi
Reagovat
slacker
a ten sport nedeleji ani zdaleka jen startujici
Reagovat
freeteepek
Petra porazila i Jágra!
Reagovat
smazaný uživatel
Jojo :-)
Reagovat
Frick
Má to být klasický countdown....
Reagovat
smazaný uživatel
http://www.jpeg.cz/obrazek/eI7D
+ expresky: Kvitová anketu Sportovec roku 2015 nevyhraje :-D
Reagovat
Serpens
Tak tenhle formát se jim teda moc nepovedl. Snad to bude příští rok pěkně po jednom, jako obvykle.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak ten format po jednom nebyl kvuli tomu , ze tam nebyla sportovky , ktera se umistila na druhem miste. Ale nejhorsi byl ten moderator ..
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist