Češky v Pekingu vyhořely. Plíškové se vzdaluje účast v Singapuru
Karolína Plíšková měla velmi dobrou první polovinu sezony a i když se jí nedařilo na grandslamech, poprvé v kariéře se posunula do Top 10 a do poslední chvíle má možnost usilovat o premiérový start na Turnaji mistryň. Jenže ve vzácně vyrovnaném boji o Singapur, ve kterém je na hraně postupové osmičky, začala v posledních týdnech ztrácet.
Třiadvacetiletá Češka po náročném úvodu roku postrádá energii a na kurtu jí chybí zanícení do hry. Od červnového finále v Birminghamu pouze jednou vyhrála víc jak dva zápasy po sobě a z krize se nedostane ani v Pekingu.
Dnes v utkání prvního kola Plíšková nestačila ani v druhém vzájemném střetnutí na Američanku Sloane Stephensovou. Českou tenistku nepodržel servis, který si prohrála čtyřikrát, zatímco sama z deseti brejkbolů proměnila jediný. Povedlo se jí to v prvním setu za stavu 2-4, vzápětí však znovu ztratila podání a od té doby měla o rok mladší Američanka průběh zápasu pevně ve svých rukou.
Svěřenkyni Jiřího Vaňka je do konce sezony přihlášena už jen do Tianjinu, kde by měla hrát v týdnu od 12. října. V Pekingu pokračuje alespoň ve čtyřhře společně s Julií Görgesovou, když odstartovaly výhrou 7-6 3-6 10-6 nad sedmým nasazeným americkým tandemem Raquel Kopsová-Jonesová a Abigail Spearsová.
Na druhou Italku během pěti dnů nestačila Petra Kvitová. Poté, co ve středu ve Wuhanu prohrála v osmifinále s Robertou Vinciovou a přišla o šanci obhájit titul, podlehla dnes v Pekingu Saře Erraniové a nezopakuje tak loňské finále.
Kvitová vyhrála s Erraniovou všech šest vzájemných zápasů, sedmička ale byla šťastná pro Italku. Pětadvacetiletá Češka v první sadě spáchala 28 nevynucených chyb, v úvodu druhého dějství se nechala ošetřit levé rameno. V obou setech sice dvakrát smazala manko brejku, ale potřetí už zareagovat nedokázala a po více než dvou hodinách boje padla 5-7 4-6.
Erraniové stačilo 15 vítězných úderů, nevynucených chyb měla jen 14. Finalistka Roland Garros z roku 2012 poprvé v sezoně a potřetí v kariéře zdolala soupeřku z první pětky světového žebříčku. "Ještě nikdy jsem ji neporazila a mám velkou radost, že se mi to konečně povedlo na tak velkém turnaji. Rozhodlo pár míčů. Snažila jsem se udržet v každé výměně a co nejmíň chybovat, to je konec konců moje hra," uvedla 22. hráčka žebříčku WTA.
Světová čtyřka Kvitová přišla o možnost zajistit si v čínské metropoli účast na Turnaji mistryň. A i když jí v hodnocení letošní sezony patří čtvrté místo a má nejblíže k další volné letence do Singapuru, stále nemá zdaleka nic jisté. Na nepostupové pozice má náskok zhruba jen čtyři sta bodů a v Pekingu je ve hře velká porce bodů pro její konkurentky.
"Moc jsem chtěla vyhrát a kvalifikovat se tady do Singapuru. Ale prostě to nevyšlo," uvedla Kvitová. "Nebyla jsem na ten zápas připravená psychicky ani fyzicky. Navíc mi ve druhém setu nešlo podání. Ničím jsem si nepomohla, zatímco ona využívala své šance. Bylo to složité," řekla Kvitová, která sice zahrála 42 vítězných úderů, ale zároveň měla 49 nevynucených chyb.
Po brzkém vyřazení z Pekingu má před sebou Kvitová dva týdny volna. Týden před startem Turnaje mistryň je přihlášena do Moskvy (od 19. října).
Přes první soupeřku v Pekingu nepřešla ani Barbora Strýcová, která v čínské metropoli skončila v prvním kole i při své čtvrté účasti. Také letos se loučí bez zisku jediného setu, s Ukrajinkou Katerynou Bondarenkovou prohrála snadno 3-6 2-6.
Se soutěží se rozloučila také nasazená jednička Simona Halepová. Rumunská tenistka skrečovala utkání se Španělkou Larou Arruabarrenaovou za stavu 4-5 kvůli obnoveným potížím s Achillovou šlachou. Během druhého dne turnaje vzdaly zápasy hned čtyři hráčky.
"Myslela jsem, že to půjde, ale nešlo. Nechtěla jsem to pokoušet. Potřebuju volno a vyléčit to," uvedla Halepová, která doufá, že se stihne dát do pořádku do Turnaje mistryň.
• Dvouhra - 1. kolo • |
Erraniová (It.) - Kvitová (2-ČR) 7-5 6-4 |
Stephensová (USA) - Kar. Plíšková (9-ČR) 6-3 6-2 |
K. Bondarenková (Ukr.) - Strýcová (ČR) 6-3 6-2 |
Arruabarrenaová (Šp.) - Halepová (1-Rum.) 5-4 skreč H. |
Pennettaová (3-It.) - Chan Sin-jün (Čína) 7-5 4-6 6-4 |
A. Radwaňská (4-Pol.) - Vandewegheová (USA) 6-3 skreč V. |
Suárezová (7-Šp.) - Curenková (Ukr.) 6-3 skreč C. |
Wozniacká (8-Dán.) - Jovanovská (Srb.) 6-2 6-4 |
Svitolinová (16-Ukr.) - Putincevová (Kaz.) 7-5 6-2 |
Van Uytvancková (Belg.) - A. K. Schmiedlová (SR) 6-2 6-4 |
Barthelová (Něm.) - Čang Šuaj (Čína) 6-3 6-2 |
Pavljučenkovová (Rus.) - Görgesová (Něm.) 6-2 6-4 |
Puigová (Portor.) - Dijasová (Kaz.) 6-4 skreč D. |
Falconiová (USA) - Gavrilovová (Rus.) 7-5 2-6 6-4 |
Duqueová (Kol.) - Pironkovová (Bulh.) 6-3 6-3 |
Garciaová (Fr.) - Saisai Zheng (Čína) 6-2 6-2 |
Matteková-Sandsová (USA) - Cornetová (Fr.) 6-3 6-3 |
Cibulková (SR) - Jankovičová (Srb.) 6-1 1-6 6-3 |
• Čtyřhra - 1. kolo • |
Görgesová/Kar. Plíšková (Něm./ČR) - Kopsová-Jonesová/Spearsová (7-USA) 7-6(5) 3-6 10-6 |
Liang Čchen/Wang Ja-fan (Čína) - Bencicová/Strýcová (Švýc./ČR) 4-6 6-1 11-9 |
Komentáře
Všem hráčkám už byly odečteny body za lonské turnaje v Hongkongu, Linzi a Tianjinu ...
Hvězdička znamená, že hráčka postoupila ve Pekingu do třetího kola; dvě hvězdičky znamenají, že hráčka má ještě k dobru i zápas druhýho kola ...
Čísla v závorce znamenají bodovej náskok nebo ztrátu na Petru Kvitovou ...
1. Williams, S. 11285 (+7425)
2. Halep 6580 (+2720)
3. Sharapova 4691 (+831)
--------------------------------------------
4. Kvitová 3860
--------------------------------------------
5. Muguruza 3700 (-160) **
6. Šafářová 3405 (-455)
7. Pennetta 3372 (-488) *
8. Radwanska, A. 3245 (-615) *
9. Kerber 3235 (-625) *
10. Wozniacki 3151 (-709) *
11. Suarez Navarro 3075 (-785) *
12. Williams, V. 2982 (-878)
13. Plíšková, Karolína 2950 (-910)
14. Bencic 2900 (-960)
15. Ivanovic 2875 (-985) *
16. Vinci 2655 (-1205) *
17. Bacsinszky 2627 (-1233) *
18. Keys 2495 (-1365) *
19. Petkovic 2445 (-1415) *
20. Errani 2430 (-1430) *
21. Svitolina 2410 (-1450)
22. Azarenka 2276 (-1574)
...
Petra Kvitová sice zatím v žebříčku zůstává i nadále na 4.místě, ale její náskok před konkurencí se zase zmenšil a bude dál klesat.
Předstihnout jí může ještě 6 hráček i když ne všechny najednou. Muguruze k tomu stačí postup do čtvrtfinále, Pennetta by k tomu potřebovala postup do finále a Aga Radwanska, Kerberová, Wozniacká a Suarez Navarrová se před Petru dostanou jen pokud v Pekingu získají titul ...
Lucka Šafářová sice zatím zůstává v žebříčku na 6.místě, ale platí pro ní v podstatě totéž co pro Petru.
Předstihnout jí může ještě 8 hráček i když ne všechny najednou. Pennettaový k tomu stačí postup do čtvrtfinále, Aga Radwanska, Kerberová a Wozniacká by k tomu potřebovaly postup do semifinále, Suarez Navarrová a Ivanovicová by k tomu potřebovaly postup do finále a Vinci a Bacsinszky se před Lucku dostanou jen pokud v Pekingu získají titul ...
Nejhůř je na tom z našich Karolína Plíšková, která už vypadla z první desítky na 13.místo a může ještě dál klesat.
Předstihnout jí může ještě 6 hráček i když ne všechny najednou. Ivanovicový k tomu stačí postup do čtvrtfinále, Vinci, Bacsinszky, Keys, Petkovic a Errani by k tomu potřebovaly postup do finále ...
Z ostatních hráček stojí za zmínku hlavně téměř beznadějná pozice Azarenkový, která se letos zřejmě nedostane ani na ET ...
Docela jsem zvdav, zda to třeba na Lucce bude nějak vidět - např. že bude mít ochablejší paže atp.
Jinak to, co tady ohledně tlaků z různých stran poměrně přesně popisuješ jenom ukazuje na to, co já tady tvrdím už dlouhou dobu, že není možné, aby WTA, potažmo ATP, dostatečně efektivně hájily zájmy hráčů/ek, pokud se přímo podílí na organizaci turnajů. Zvlášť u WTA, která už z podstaty nemá tak silnou pozici jako ATP, to může být do budoucna velký problém.
Pozici či pislání jak ATP, tak WTA je nahnat do profi tenisu maximum peněz, co jen jde, je to v podstatě cech. Obě jsou v tom úspěšné. Diskuse by musela být o tom, jestli z toho holjy a kluci profitují, nebo ne. Konkurence není ITF, ale jiné sporty.
Jestli chceš veljé a silné sponzory, musíš nabízet patřičnou protihodnotu, tj. zábavu pro lidi celej rok a možnost sázkařskýho businessu celej rok jen s minimální přestávkou.
Ano, 13 turnajů je povinnejch, 16 započítávanejch a 25 - 30 běžně holkama odehranejch, čili 10 - 15 nad ty povinný. No, tak holky taky musí mít svůj rozum, ne?
Posláním obou organizací je především hájení zájmu hráčů a hráček, alespoň s tím byly založeny. Že na tento zájem postupem času totálně rezignovaly, to je jiná věc (mimochodem někdo tady kdysi psal, že jedním z poslání WTA kdysi bylo zajistit svobodu výběru turnaje - jak se s tím u všech tenisáků slučuje 13 povinných akcí do roka?). Mezi elitou je běžně odehraných turnajů během roku okolo 20, ty nejpilnější jich mají tak 25. Čili je to tak 5-10 akcí nad rámec povinností. Bylo by jich míň, kdyby těch povinných a započítávaných nebylo tolik. Důsledek je ten, že ty holky jsou věčně zraněný a konec sezony bývá úplný lazaret. Současný stav je prostě dlouhodobě neudržitelný.
https://instagram.com/p/8fesh7QX-O/
místo mol si dejme dur,
teď stokrát lepší bude petting,
a pak už jen vyhrát Singapur... ;)
http://www.rozhlas.cz/zpravy/tenis/_zprava/1540519
Díky za upozornění nicku martinek37.
Pesimista říká (ponuře): "Je to špatný že horší už to být nemůže !"
a optimista říká (jásavě): "Ale může !!!! :D"
PS. Já byl vždycky optimista ;-)
A jeden význačný český manažer kdysi na otázku " kdy už bude líp" optimisticky odpovídal " líp už bylo"!
Linz, Moskva, Singapur, Zhuai, Fed Cup... to je moc.
Nebo byly by tak nějaký sankce za to?
Naopak u Káji doufám, že tam pojede.
Co pronásledovatelky?
10. Carla - V OF by jí čekala asi Timea, to bude otevřený. A bohužel, otevřený by to bylo i dále. V případném ČF Petkovič, Stosrur, Garcia nebo Errani. Šanci by měla proti každý. A postupem do SF by se dostala před Lucku. Výhodou budiž to, že její nejhorší nepovinný zápis má hodnotu 100 bodů, takže si snadno na další nepřijde.
11. Venus - V R32 otevřený zápas proti Aně, pak Kuzněcovka, následně ve ČF pak Pavlu nebo Flavia. Věřím, že únava přijde a zas tak daleko se nedostane. "Problém" je však v tom, že nejhorší turnaj je za jeden bod, takže co si v Hong-Kongu nahraje, to bude mít. Postaví se jí tam (dle původního startlisu) Mugu, Sabine, Vika, Alize....
13. Belinda - V R32 Mirjana, tu asi dá, pak by tam měla být Mugu (nastoupí-li) nebo Falconi ve ČF by to vycházelo na Vinci. Uvidíme tedy. Nejhorší nepovinný zápis je za 55....
Dale už je sec jenom propad. 14. Vinci ztrácí na Lucku už 566 bodů...
Jestli to bude tzv. double ucast, tak jen houst, jak ne...myslim, ze i tak si to s Betkou uzijou...
...a mozna kdo vi, trebas to bude pro ni po navratu po zraneni i lepsi...reseni.
Take si myslim, ze Petra se tam dostane...a kdo vi...porad je pred nami tyden a stat se muze absolutne vsechno, nikomu nic nepreji zleho...ale kdo vi, kdo nakonec na to TM pojede, a kdo se jeste odhlasi, kvuli pretizeni, nebo zraneni...podle mne se tu dost spekuluje o Lucce, ale kdo vi jak to s ni opravdu bude, trebas ze singlu odstoupi sama proste...a trebas tim uvolni misto Karoline...tech scenaru je stale celkem hodne...
Doufám, že alespoň Petra se tam dostane. I přes nevydařenou Asii to má slušně rozehrané.
http://m.youtube.com/watch?v=cxI1f5rSHSM&wide=
http://www.jirischelinger.cz/jiri-schelinger-evzenie/
A když jsem ráno viděl tu trosku co z Evženie momentálně je, tak jsem změknul .-).
Ale za tohle rozhodne klobouk dolu a PALEC NAHORU;)
Světlana má zajímavé a hezké oblečení. S růžovou maskáčovinou na sukynce a rukávkách trika.
* Karolina je nejlepší hráčka, co nedosáhla GS osmifinále, natož čtvrtfinále?
* Denisa Allertová je 2. nejlepší hráčka po Linette, co se zatím neobjevila na Premieru?
* Norbert Gomboš (119) nejlepší hráč, co nehrál GS a Pavlásek(147) 3.
* Pavlásek nejlepší hráč co se neobjevil na ATP turnaji
napr. v roku 2012 skončila Petra na 8 mieste s vyše 5000 bodmi.
Tak ale asi lepšie byť 4 s 3900 ako 8 s 5000.
na 1. kolo mely pomerne tezky los krome Bary
No a když se jim to nepodaří, tak tam holt budou holjy, který si ty body uhrály. Přeju holkám, aby se tam dostaly, ale vlastními dobrými výsledky, ne tím, že jiné budou mít taky smůlu.
Karolína má pořád na čem pracovat a může bejt se sezónou docela spokojená. Když nevyjde TM letos, příští rok by vyjít mohlo.
Petru bych samozřejmě na TM viděl moc rád, ovšem pokud tam nepojede, nebude to zas taková katastrofa vzhledem k tomu, jak letošní sezóna probíhala. Výsledky nemá špatný - 3 tituly, ale na rozdíl od jiných sezón letos turnaj buď vyhrála úplně nebo prohrála hned nebo vůbec nehrála (snad kromě Říma, GS nepočítám) - Dubai, Doha, IW, Miami, Stuttgart, Eastbourne, Toronto, Cincy, Wuhan, Peking - celkem 3 výhry. Když se to takhle řekne, tak je vůbec zázrak, že má pořád (a ne úplně malou) na TM šanci.
A Nasťa má první set, super. :)
Boj o TM ale ještě není zdaleka rozhodnutej, protože sesterský duo Chan/Chan nejspíš taky postoupí ...
Navíc to zřejmě znamená, že Garbine odstoupí i z dvouhry, tak že by singl ještě nebyl bez Češek ...? :)
a navíc zápas se Samičkou (jak říká Lunej :)) by byl parádní.......
https://ca.sports.yahoo.com/blogs/eh-game/eugenie-bouchard-working-with-noted-coach-thomas-hogstedt-in-asia-035259088.html
jenže teď jsou tady slzičky, MTO a měření tlaku. (((((((((
to je děs.
byla by obrovská škoda, kdyby to Eugenie nezvládla a skončila s tenisem.
http://www.wtatennis.com/news/article/5045337/title/a-numbers-game-the-rts-leaderboard
jsem fakt zvědavý, kdo nakonec pojede............
Ten první sled už mi přijde, že mele z posledního, nebo co. Ale to celá ta špička, takže nakonec i ten TM, pokud tam aspoň jedna holka bude (přál bych si Lucku!), může být zajímavý.
akorat mela hrat s Barou
Odstpupení Halepový, která doplnila Serenu, Mašu a vypadnuvší Petru je samozřejmě veleprůšvih. Snad se bude dařit hráčkám, co už jsem na ten TM "pustil" - Angie, Garbine...
Hlavně ať se "nezblázní" někdo od toho 10. místa dole...
Důležité je, že ačkoliv valná většina zúčastněných již jakýsi blíže neidentifikovatelný zápach zpod nadzvedávajícího se deklu pocítila, stále ještě zůstává nejméně padesát procent těch, kteří o skutečném smradu nemají ani ponětí. ;)))
Slovy klasika: i když se ti třeba i oprávněně zdá, že už těch fekálií nemůže být více, nikdy se nad nikoho nepovyšuj a před nikým se neponižuj...nedbej fujtajbl povyku, buď hrdým členem septiku !!! ;)
Já se ptala na Tvé postavení :-P
http://www.fedcup.com/en/news/217158.aspx
Jinak tady fotky i rozhovory (rozbalte si vse), Vondrousova asi pekny cislo (i kdyz treba v Praze vypadala spis zakriknute).
A že sem chodili profíci, to vyprávěj někomu jinýmu, já už jsem na pohádky starej.
http://tv.eurosport.cz/tenis/rozhovor-komentator-libor-basik_sto4082100/story.shtml
"Možná sem občas někdo omylem zabloudil, ale že by sem chodili pravidelně? Možná v hodně dávné minulosti. Ale odešli dřív, než jsem sem přišel já."
se pouštěla do taktiky, provedení úderů, věděla proč a jak. Ale tak třeba kecala a já jsem zase sedl na lep nějakému šarlatánovi... teda šarlatánce...
Souhlasím s Giginem absolutně.
A ty mě budeš nadávat do arogantů?
A ví toho o sexu víc tatík, máma se třema dětma než panic ( panna), i když nebyli pornoherci?
Protože se ti ten argument nelíbí, nehodí se ti do krámu, tak to neznamená, že není relevantní a zcela na místě.
...tak vazeni, ten kdo lita rekreacne at se ani nehlasi...zkusime radeji ty, kteri se radi na letadla vasnive divaji...jiste to bude lepsi pro nase bezpecnejsi pristani. Tak uz vidim ty ideologisty s tim argumentem, ze to je jedno jestli zkusis v praxi nebo ne...jak jsou v tom letadle ledove klidni a koukaj, jak si to bere nadsenec do koukani na letadla;DD)))
Znal jsem dokonce jednoho, ktery lital v tech malych letadelech...tech prtolach, ale nemel ridicak:) Amerika...
Pochopitelne bych to spis sveril jemu nez tomu, kdo jen vasnive sleduje...a ani bych dlouho nepremyslel...
.
Btw. kvůli mě se nemusíš nechat zabanovat.
Potom jsem zacal pouzivat Operu, nebo obcas pouzivam take FF, tam by to melo byt take vpohode...pokud ovsem aktualizujes, pokud, neee i tam jsem to zazil...
https://www.youtube.com/watch?v=mtH2NRS1k2o
No ale proc se potom nezdvojuji prispevky Queshe na i-dnesu? Tp v tom ma taky svuj dil viny.
Nebo je to rychla sekvence klik, stop/storno/escape, klik?
Určitě je nějaký softík na kontrolu myši. Tam by ty kliky byly vidět. Případně použít Fiddlera a tam by zas bylo vidět, že se fakt posílá příkaz k odesílání příspěvku.
Jako muzes mne vysvetlit, KDO konkretne tady tu zumpu jako tvori??? Protoze to zobecnovani, ze vetsina jsou tupci, nebo ze tu je zumpa, kterou tu lidi tvori...je podle mne dost slaboske, zbabele, prinejmensim fatalni neb vubec neni konkretizovano, a je to tak trochu na urovni "trefovani se klacikem do zaby".
Samozřejmě o žumpárně jako takové, co se týče tady nahodilých blbečků, o tom snad ani musit nemluvím.
Fakt nemá smysl, abych ti tady dával jmenný seznam, ve větší či menší míře se podobných chyb dopouštíme všichni. Mě nevyjímaje.
Dobre tomu rozumim???
...mne tu nejde o absurdni dokonalost, hledat absolutni dokonalost je tak trochu silene...
A PetraFans tu zumpu tvori nebo ne?
Tvoří, netvoří.. má na ní svůj podíl, byť třeba ne tak velký.
Nemas zadny jasny postoj k tomu co pises, lepe receno je to jen placnuti do vody...nebo dokaz v praxi, ze ne, ja mam cas...
Takze PetraFans tu zumpu netvori...ani ELlnino...to se myslim da prijmout...
Pokud mas na mysli, ze Zumpa je to, ze lidi tu nadavaji tenistkam, pisi nesmysly a nadavaji prispivatelum...
A sojka tu zumpu tvori nebo ne?
Tak za prve nikde jsem tu nepsal o nejakem zlu a ja nevim co jeste...takovehle svinarny ani na mne nezkousej, podsouvat mi nejake tve fantasmagoricke projekce.
Za druhe ty si klidne napises, ze jsme vsichni zumpa a my to mame jako respektovat, nebot PANOVI se to tak libi...to co pises neni o nic min nebo vic absurdni, nez to, ze se te ptam konkretne...nebot jedno pravidlo v psychologii i rika, ze casto diky jedne negativni zkusenosti jsem schopni zavrhnout celek, ktery nemusi byt az tak spatny...
Ty ovsem neumis jak vidno ani diskutovat a jen tu hazis obecnym osocovanim jak se ti zamane.
To, ze ty si zamanes, ze mas take podil na Zumpe, jeste neznamena, ze ho musi mit vsichni...
Ale zeptam se dal...a porad jeste v nejakych slusnych mantinelech
... a Fandina, tady take tvori tedy tu Zumpu? Nebot logicky podle toho co pises ano.
Jak na kašičku? U nás v Práglu tomu říkáme jinak? :D
Jen v pod tímto článkem máš minimálně 4x zdvojené komenty.... chce to míň agrese při odesílání !!!
A FASINUJE MNE, ZE TY VIS, CO JA CHCI.
ANI SE NEZEPTAS...PORAD BUDU OVSEM SLUSNEJ...
A pominu tuhle tvou "malou" sebestrednost...
Zadane otazky maji pouze za cil, abychom jsme se zamysleli nad tim, jestli tady opravdu vsichni tu Zumpu tvorime nebo ne...
Muj nazor je, ze ne. Proto se ptam.
Ty rikas, ze jo, takze se nebudu ptat na Tebe, ptam se na jine...
Takze jeste jednou, co sojka, i ta opravdu tady take tvori tu Zumpu?
Sojku jsem tady neviděl ani nepamatuju, netuším, proč do toho taháš zrovna ji.
Naposledy byla na USOpen.
ted a tady...a nezatahuji tu jine spory...takze si tu "neperme pradlo, ktere tu nepatri..."
A tohle rozhodne neni tipovani:
"Snažíš se mě dotlačit k tomu, že za všechno můžu já. A nedělej, že ne."
...poucovat te nechci, jen pripominkuji, namitam...od poucovani mas rodice, a to si myslim kazdemu celkem staci, nebo ucitele,...nejsem ani jeden z nich.
Tipovani....jak ty rikas, se spis vyjadri...
"Predpokladam, ze se Snažíš mě dotlačit k tomu, že za všechno můžu já."
A podobne...i jinak...
Nebot tip je nejaky predpoklad...ale muzes pouzi i jine konstrukce...jasne...
Sojku jsem tady neviděl ani nepamatuju, netuším, proč do toho taháš zrovna ji.
2 chlapi opravují žumpu. Ivan vleze do těch hoven, nadechne se a ponoří se. Za chvilku se vynoří a povídá Voloďovi: ?Podej mi klíč číslo 12.?
Ivan vezme klíč, nadechne se a ponoří se zpět do těch hoven. Za chvíli se vynoří a chce klíč číslo 10. Poté, co žumpu spraví, vyleze ven a povídá: ?Vidíš, Voloďo, kdyby ses ve škole pořádně učil, nemusels jenom podávat klíče...?
půjdeš bránit svoji Vlast?!
S Jirkou jsem propařil celý víkend, tak snad asi pochopíš, že teď se z toho budu sbírat tak měsíc.
No asi jsi jen pil a nic jsi nejedl :-/
https://www.youtube.com/watch?v=7qdUK3iYl7Y&feature=youtu.be&t=1h22s
Holky, teď rychle domů, otřepat, potrénovat a pod dohledem Vladimíra Iljiče to za 14 dní zase zkusíme.
Celkově je bohužel vidět, že letos ke konci sezóny toho už mají plné kecky všechny... ;(
Ale nějak hodně diváků na českou ligu, to začali Číňani asi rozdávat vstupenky zdarma :)
http://img3.ask.fm/assets2/017/817/492/480/normal/8e0f5b15bc_32457386_u.jpg
Kdo je autor?
Jirko, tys jim pujcil fotku?
Nejsem schopny pochopit jeho logiku.
Takze..Petra hraje na riziko, tlaci mice k lajnam, takze diky tomu je nachylna vice k chybam(nejvice na okruhu, jsem cetl), k chybam rozhodcich, kteri ji diky tomu na kazdem turnaji poskozuji..
A ve finale quesh stale ty chyby vidi v televizi nebo streemu lepe, nez ti chybujici rozhodci a sama hracka..Ted mi nekdo objasnete tu pointu.dekuji.
Ale klidne me pouc.
arek.vrana
Nevím, nikdy jsi neřekl, že by rozhodčí Petře pomohl nebo třeba nezahlásil její aut. Vždycky tvrdíš, že jsou zaujatí proti ní, že je to mafie apod.
[ Reagovat ]
04.10.2015 15:47Od: iqe
Řekl jsem, že ji poškozují častěji, protože častěji hraje styl lajna lajna, kde se to holt projeví. Ale rozhodně jsem nikdy netvrdil, že je to mafie, proti tomu jsem se naopak vždycky stavěl.
darek.vrana
Nevím, nikdy jsi neřekl, že by rozhodčí Petře pomohl nebo třeba nezahlásil její aut. Vždycky tvrdíš, že jsou zaujatí proti ní, že je to mafie apod.
[ Reagovat ]
04.10.2015 15:47Od: iqe
Řekl jsem, že ji poškozují častěji, protože častěji hraje styl lajna lajna, kde se to holt projeví. Ale rozhodně jsem nikdy netvrdil, že je to mafie, proti tomu jsem se naopak vždycky stavěl.
Navic opet neni pravda , ze by to ige tvrdil vzdycky, vytshl tuhle teorii tak pred tydnem max.
Do te doby primo a dohledatelne tvrdil, ze rozhodci piskozuji Petru K., ta prohrava zapasy.Nic vic, nic min.
Takze jedine v cem vynikas je poloanonymni, spisovani fanatickeho obdivovani jedne ceske tenistky a blahove doufani, ze by si te treba nekdo vsiml..
Pokud potrebujes, napismi mi do vzkazu, rad ti porafim, jak se prodrat realnym zivotem, vydet nejake penize, dokoncit si vzdelani a mozna i prijit k nejake slecne.
Původní pointa nebyla asi žádná. Jen to, že iqe téměř po každý Petřině porážce píše, že navíc soupeřce pomáhali rozhodčí. Já si myslím, že to není pravda a navíc těch zápasů, který jsou o pár míčích a kde by skutečně mohl mít vliv jeden špatně zahlášenej aut, je jak šafránu. Většinou to Petra projede sama, svojí vinou, kdy navíc promarní řadu příležitostí...
Jak pak bude vypadat její příprava na rok 2016, když z toho kolotoče teď nevypadne. Mononukleóza se přeci léčí omezením fyzické zátěže. Aby si to pak nepřetáhla i do další sezóny.
Samozřejmě nevíme přesně, jak to s ní je, co jí doktoři říkají, ale přijde mi to celé takové čudné. Bylo by tak nějak lepší, kdyby to letos zabalila a v roce 2016 mohla hrát a trénovat bez omezení, než se trápit ještě tento rok, když to může negativně ovlivnit i tu sezónu příští. Samozřejmě je to jenom taková moje dedukce.. ale toho času mezi FC a prvním turnajem roku zas tak moc není.
pověz, tebe rád někdo má?
Když se posmíváš někomu,
jenž nemá zdraví jedna A?
Pokoru jen milý brachu,
ač nevím kolik ti roků,
jseš si jist, že za dvacet let,
nemoc nepřikvačí, chudáku?
Pak se třeba budeš modlit,
by vše bylo tak jak dříve,
nebude kdo podpořil by,
nafoukanost - hloupé hříbě.
Přeju ti z celého srdce,
nechť čas budoucí tě ztresce!
Taky jsem rád, že jsem po dlouhé době viděl Bojanu. Měla teď náročný program, protože v Taškentu hrála semifinále a pak ještě kvalifikaci v Pekingu (vyhrála dva zápasy během jednoho dne). Dneska se to možná taky trochu projevilo... Jenom škoda, že Bojana neměla stejný hořejšek jako v Taškentu. :)
http://abload.de/img/bojanawysv2.jpg
Tady ještě statistiky zápasu (na winnery pěkně srovnáno)...
http://abload.de/img/caro_bojana9fk8j.jpg
http://www.tennisjuniortv.com/live/eng_partido_live_2.asp
https://www.youtube.com/watch?v=GV7HcHLVgns
winners
FE
UE
UmE (umpire errors)
LE (linesmen errors)
U Petry dnes:
W - 42
FE - 3
UE - 9
UmE - 20
LE - 20
A možná bych zvážil i HE (hawk-eye errors).
Serena - už to zabalila
Máša - zraněná
Simona - zraněná
Petra - nemocná (minimálně na hlavu)
Lucka - po nemoci
Garbine - skrečovala poslední zápas
...
Nakonec tam může postoupit i hráčka z 15. místa...
Ale Petra může být relativně v klidu, náskok pořád má. Naopak Karolína je asi definitivně ze hry, je to škoda, sice by tam těžko něco uhrála, ale i 210 bodů zadarmo by se hodilo.
Já tě docela beru, jako fanouška Petry, ale jak neustále mluvíš o rozhodčích, je prostě ujetý. Jestli se občas stane, že zahlásí Petře aut, tak mi nepřijde, že je to častějc než u jiný útočný hráčky. A nikdy Petra neprohrála vinou rozhodčích, to je blbost. A jak říká Vlk, i ona by se tomuhle tvrzení zasmála...
Mně vadí jen to, že posuzuješ, co je tak sporný a je to i daň za tu rizikovost hry a co ti v podstatě nikdo správně nerozhodne kromě oka, který tedy podá konečnej verdikt. A pokud by to takhle měla i Petra, proč si tedy oko nebere častěji? Vždyť ho nikdy nevyčerpá...
Třeba v budoucnu zavedou elektronický lajny a samo se posoudí, jestli se ten míček otřel...zatím to ani nemůže bejt dokonalý...
A stojím si za tím, že to Petře nikdy zápas neprohrálo. Pokud prohrála, tak si to zasloužila. A naopak...
Třeba tam ten rozdíl byl no...
Btw. když se jestřáb zaváděl, tak byl při testování párkrát z chyb usvědčenej, ale tam šlo o špatné nastavení.
Jenže my jsme se bavili o úderech Petry - jestli jsou in nebo out, tzn. že buď nezařvou - líp pro Petru nebo jo a pak má možnost si Petra vzít oko, což jí v tomhle případě nic nestojí na rozdíl od míčů soupeřky (Jelena). Takže to je jiná situace. Občas jsou lajnoví na pěst, to souhlasím, ale většinou to platí všeobecně, že špatně hlásí všem. Dneska tam od Petry bylo spoustu lajn, který by některý čároví hlásili jako auty....
To je jedno. Mně prostě nepřijde, že by byla Petra znevýhodněná, můžou se stát chyby a Petřin styl lajna lajna k tomu vybízí nejvíc, ale jak jsem psal, to je prostě ta daň za to a Petra to ví sama.
Jestli jde o profika, tak si dokazu predstavit, ze ma tak natrenovano, ze zvlada i ty zadni, ale nerekl bych, kdyz je to v behu, nebo failuje v krokovani...ale to je spis jen predpoklad...
...ale rozhodne nebudu tvrdit, ze to neciti...to by bylo dost odvazne...tvrzeni, i z faktu, ze opravdu maj natrenovano...to se proste jen myslenkove od stolu neda vubec nejak zvladnout tohle posuzovat, coz mne tedy tady udivuje, ze to nekdo vubec zkousi.
V kazdem pripade souhlas s tim, ze vic citi nez vidi...profik urcite.
To ze je Sara schopna na returnu se ovsem potvrdilo...ze serviruje zpusobem, ze servisem rozehrava hru je u ni take znamo,...tak kazdy to hraje jak umi...s tim problem nejak nemam, ale dnes se podle mne takt trochu trapily obe devcata ((pisu spis za prvni set)) A obe mely pouze takove male dobre chvilky.
Jestli jde o rozhodci...no k tomu se snad nema cenu ani vyjadrovat. Rozhodne myslenka, ze Petra, ktera hraje na riziko, a tim ji rozhodci skodi je ponekud zvlastni a dost sebestredna. Timhle zpusobem by mela mit problemy i Masa, Serena,...nebudu jmenovat ty dalsi, trebas Garbinu, nebot zde necham jen ty, ktere maji na svem konte vice GS...ale nezda se mne, zeby tohle ta myslenka padla i u tech hracek...
...nakonec tam je ten jestrab ((tedy pokud je, ze...ale vetsinou je)), aby ho hracka pouzivala, no rozhodne neni na okrasu... ale to tady uz receno jaksi nekolikrat bylo, jedine co se k tomu da dodat, ze kazdy hrac je odpovedny sam za svou hru, kterou produkuje, a nikde neni psano, jak se tenis ma hrat, z cehoz vyplyva, ze si Bobina muze slajsova klidne celou hru, uplne stejne, jako si Petra celou hru muze lajnovat...rozhoci neposuzuji styl, ale jestli tam ten aut je, nebo neni...u te Bobiny to riziko muze byt uplne stejne, nebot ji to casto jde slajs na zadni lajnu...
Ono podle mne, kdyby nekdo tenhle nazor Petre rekl, tak bud by si tukala na celo, nebo by se tomu mozna i vysmala...nebot pouze hracka moc dobre vi jak hrala...a dost pochybuji, ze nekde Petra napise, ze rupla, ponevadz ji nepocitaji tzv. lajny...
Na zaver je treba urcite podotknout, ze vypadnutim Petry uz v nedeli, je pro Cinany dost spatne, nebot troufnu si rict, ze to je jedina zeme na svete, kde ta Petra bude popularnejsi nez Masa (nepocitam Cesko)...a to pro navstevnost turnaje, asi dobre nebude...takze s prohrou se budou muset smirit nejen Petra, ale i Cinane a jeji fandove...to je zivot...takt to proste je...
Že si Petra nestěžuje je rovněž logické, z pozice hráčky se totiž strašně blbě posuzuje, jestli lajnový udělal chybu nebo ne, což je mimochodem jedním z důvodů, proč je jestřáb, jakkoliv užitečný, spíš alibismem než skutečnou pomůckou - zodpovědnost za správné rozhodnutí přesouvá na hráče ("myslíš, že se sudí spletl? Měl(a) sis vzít jestřába), kontrola sudích ze strany federace či hráčských asociací veškerá žádná.
a vyhodnocování samozřejmě probíhá, ne že ne.
V cestine je znam pod nazvem paradox lhare...pochazi od Epimenida, tedy pise se, ze si takoveho paradoxu poprve vsimnul...no rekneme bylo to uz pekne daaavno;)
Pro nezasvecene popisu...na zaklade toho prikladu z katem a odsouzenym.
Je odsouzeny ve vezeni na trest smrti. A kat mu rekne, ze ho odsoudi, tedy jeho exekuce bude pristi tyden do konce tydne a zaroven bude prekvapen ve kterym dnu to bude.
Odsouzeny se usmeje, a rekne...super, takze v nedeli mne hlavu odseknout nemuzete, nebot bych nebyl prekvapen, protoze to je uz posledni den, kdy muzete tu exekuci provest, z cehoz vyplyva, ze mne nemuzete odseknout hlavu ani v sobotu, nebot uz vim, ze to nemuzete udelat v nedeli a z toho vyplyva, ze v sobotu to budu ocekavat, diky tomu, mne nemuzete useknout hlavu ani v patek...atd. atd. az z usmevem zakonci, ze diky tomu, nemohou provest exekuci nikdy...protoze nebude prekvapeny...
No a kat k jeho velkemu prekvapeni, mu odsekl tu hlavinku ve stredu...
***
Cili z toho vyplyva, ze vzdy budes prekvapeny a udiveny, kdyz Petra prohraje. Nebot tvuj predpoklad je, ze jeji hra je zalozena na hre na lajny a diky tomu ji musi rozhodci poskozovat...
Ale neboj...tomuhle paradoxu podlehame dost casto...nekdo ve vetsi, nekdo v mensi mire, nevyjimam se z toho sam pochopitelne, ale je to podle mne paradni priklad na to...jak casto mame pocit pravdy, ovsem ona ta "pravda" jaksi kulha na tom paradoxu, cili selhava na predpokladu...ze kterym neco ocenuji...ja si myslim, ze to je celkem jednoduche pochopit...huuuur ovsem s praxi...
Kdyz neco negujes, tak podej duvod proc.
Negovat bez vysvetleni muzu cokoliv.
... to je děs, to zase bude QF/Sf obsazení ... :-(( :-//
Suarez postupuje po skreci Curenko :((
Období, kdy hraje Petra jsou krátké, naopak současné mizerné období trvá moc dlouho...
Napr ze finale granslemu je onicem, pokud hracka nevyhraje..
Takze mi z toho vyslo, ze titul v NH je onicem a 1/4 na Us.open je tim tuplem onicem.Takze posledni prestizni a solidni titul je Madrid a porazka Sereny.
https://twitter.com/WTA_insider/status/650617467606163456
And a stat that could haunt Kvitova? The Czech converted just four of her 17 break point chances.
opět předpokládám mluvíme o tvých pocitech,,,,,,,,,,
a kdyby to náhodou byla pravda -- jako že asi je, protože winner je na počítání bezproblémový a ty máš oči jen pro Petru, takže nejsi nijak schopen posoudit hru Sáry -- tak bys to nějak skoulel jako s těmi auty, kdy ses velmi pružně dostal od tvrzení, že rozhodčí záměrně tlačí soupeřku k tvrzení, že díky tomu, že hraje k lajnám, tak je větší možnost, že ji někdy poškodí............
dobrá, už toho nechám, nemá to smysl,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
hlavně slacker v "oboru" vyniká,
mně Tommrovy příspěvky pomáhají,
čas šetří mně, dobrý úsudek dají.
Po moj´mu je Tommr objektivní,
příspěvky zkušenostmi dýchají,
přehledy, hodnocení svědčí jen,
že je tenisovým znalcem.
Přiznávám, pro mě je tenis dvojka,
sport můj vždy byla, je cyklistika,
Tour de France vždy byl můj ideál,
přesto mám ženský tenis rád.
Přeju si aby dva Frankenštajni,
byli už z kurtu vyneseni,
jen úchyl hermafrodity chce pozorovat,
hnusnými ksichty se znechucovat.
Abych se vrátil na začátek,
s nikým se nechci přátelit,
jsem jak moje princezna Máša,
snaží se každého oddálit.
Příspěvků Tommra ač si cením,
při Fedcupu se od něj odpojím.
Vím, že palce drží Češkám,
já z celého srdce Ruskám.
Nicméně Tommra respektuju,
z nejlepších chlapů na portálu,
proto je pro mě záhadou,
proč slacker hraje s ním "pinkanou".
volají mě na oběd,
pročež odpověď si tedy,
nechám někdy na později.
A ani nedělní oběd nevaří, to není partie pro tommra :-/
http://tv.blesk.cz/video/1964811/norrie-52-nechce-byt-muzem-ani-zenou-soud-uznal-treti-pohlavi.html?page=11
Petra má hlavně guláš v hlavě. Mono, únava a kdejaká výmluva - kdepak. Dneska fyzicky to dala, skvělé herní momenty taky nechyběly, nejvíc ji děsí představa, že může vyhrát..
Dneska ten druhej set nehrála až tak zle, ale v rozhodujících chvílích působila jako když nemá zkušenosti...
Hrát proti Saře trpělivou hru je cesta do pekel, ostatně Petra se i o to dneska párkrát pokusila a nepřekvapivě to nikam nevedlo. A jestli nebyla fyzicky úplně OK, tak je jasný, že chtěla výměnu co nejrychleji ukončit, aby ušetřila síly. Co je platný dostat míček 20x přes síť, když to po jedenadvacáté stejně pokazí..
Ne, nechci to zas tak hodnotit. Na twitteru píše, že se pořád cítí "sleepy".
Štve mě prostě, že většinu roku jí pořád něco brání, aby hrála svůj dobrej tenis. Ale jí to asi štve víc...:-)
Ovšem v Číně působila spíš tak, že jí je to jedno. Vůbec nebojovala v důležitý momenty. Dneska ten konec mluví za vše.
Petra i Karolína mají na úvod těžký soupeřky a nedivil bych se kdyby při jejich současný formě obě vypadly už v prvním kole ... :(
[ Reagovat ]
02.10.2015 12:11Od: iqe
Ale no tak, Petra na Saru umí, navíc ta bůhví jakou formou taky zrovna neoplývá ;-)
[ Reagovat ]
02.10.2015 12:23Od: tommr
a Petra snad nějakou formu má? V posledních dvou zápasech proti Italkám shořela jak papír a to nejsou Pennetta a Vinci ani zdaleka tak nebezpečný jako Errani ...
[ Reagovat ]
02.10.2015 13:08Od: iqe
Flavia i Bobina jsou daleko nebezpečnější než Sara. Zvlášť Bobina. Se podívej na to, jaké má s nima vzájemné zápasy. A ano, Petra celkem formu má. Nebo přesněji na tom není ani zdaleka tak špatně, jak si myslíš ty.
[ Reagovat ]
02.10.2015 13:25Od: tommr
no budu doufat, že máš pro jednou pravdu a Petra tu výhru nad Erraniovou nějak uhaluzí. V opačným případě by to byl totiž velkej průšvih ...
[ Reagovat ]
02.10.2015 13:45Od: iqe
Sara je z Italek pro Petru jednoznačně nejsnazší soupeřkou a rozhodně jednou z těch lehčích, kterou mohla dostat. Prohrát s ní samozřejmě může, ale moc tomu i vzhledem k formám obou hráček, nevěřím.
[ Reagovat ]
Takze mela zachvat nebo ne?
Jinak jako hráč to vidí daleko líp, než ty na obrazovce. Věř tomu. A pokud má pochybnosti, bere jestřába, když je teda.
Druhá část je kravina. Už z podstaty věci (je v pohybu, špatný zorný úhel) hráč vidí nejhůř ze všech, kam ten míč dopadl. Kor když se řeší míček na druhé straně kurtu.
Iqe - nemám důvod do tebe kopat, ale když nemáš sebereflexi a nevidíš sám, že už to od tebe není normální, tak jen reaguju. :) Chápu tvoje zklamání, ale nauč se vidět věci jak jsou, budeš mít možná lehčí život, teda ten virtuální určitě. :)
Jakou má teď šanci dostat se na TM?
Zase si myslím, že pokud by se držela letošního pravidla "houpačka", mohla by tam překvapit, tedy jestli je zdravá, což si nejsem jistej...
kolik chceš si naložit?
Nebylo by pro tebe líp,
sezónu už ukončit?
Ty vejprasky co dostáváš,
od outsiderek slabých,
lítost zde není namístě,
tady zbývá jenom smích...
Petře se dneska opravdu nedařilo. Škoda - čínský dvojboj tedy vůbec nezvládla narozdíl od loňského roku.
prostě jí to nešlo.
nicméně dál dost těžký los - Pavljučena, Pennetta, Ivanovič/Venus,,,
A k další dlouhé pauze také doufám nedojde.
1) pokus rozbořit Sáru
2) alibi na případnou prohru
:-)
je tam jestřáb a tím debata končí.
když je blbá a neumí si ho vzít, její chyba.
asi ne,,,,,,,,,,,,,,
ty metrové auty, které z toho rezultují, to rve srdce,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
http://www.protennislive.com/LSHD/main.html?year=2015&wkno=99&eventid=&tour=2&lang=en&ref=http://www.wtatennis.com
Tomáš už má 1. set a Marin od toho není daleko. Snad si to nebudou zbytečně komplikovat :-)
Tom dělá radost a ve finále ho rád uvidím .
... výpadek AKS velmi potěšil :-)
mělo by to být naopak a sezóna by prostě měla končit turnajem mistryň.
Prostě si to Kája strašlivě podělala těma výsledkama na GS.
Jestli ještě je možnost o Wild Card do Moskvy... Ale to by tam musela udělat aspoň finále a i tak by to potom bylo jen +120 bodů...
Bohužel... po tom úvodu sezóny to jde tak nějak lezavě po spirále dolu. Vlastně tak trochu Kája ukázala, že z hovna lze uplést bič a snadné losy jí vynesly úspěchy v Praze, Birminghamu a Londýně.
,,,,,,,,,,,,,,,,,, já na ty žebříčky teda moc nejsem, ale nevidím to ani na náhradnici.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele