Chci hrát na olympiádě v Tokiu, potvrdil Federer

15. 10. 2019, 08:20
Aktuality 237
Grandslamový rekordman Roger Federer potvrdil, že se příští rok v Tokiu hodlá zúčastnit popáté v kariéře olympijského tenisového turnaje. Zlato z olympijské dvouhry je jedinou velkou trofejí, která fenomenálnímu Švýcarovi ve sbírce chybí.
Profily hráčů
Roger Federer

"Posledních pár týdnů, možná spíš měsíců, jsem se bavil se svým týmem o tom, co mám dělat příští rok v létě mezi Wimbledonem a US Open. Nakonec rozhodlo moje srdce o tom, že bych chtěl ještě jednou hrát na olympiádě," uvedl dnes během sponzorské akce v Tokiu Federer, jenž krátce po skončení tenisového turnaje na OH oslaví devětatřicáté narozeniny.

Federer se poprvé představil pod pěti kruhy v Sydney v roce 2000, kde skončil čtvrtý. O čtyři roky později, kdy byl stejně jako v Pekingu 2008 vlajkonošem švýcarské výpravy, ho nečekaně ve 3. kole vyřadil Tomáš Berdych. V Číně získal Federer zlato ve čtyřhře po boku Stana Wawrinky, v Londýně 2012 prohrál na trávě ve Wimbledonu finále s Andym Murraym a před třemi lety v Riu de Janeiro nestartoval kvůli zranění kolena.

"V Aténách a Pekingu jsem nesl švýcarskou vlajku. Mám zlato a stříbro a rád bych si na olympiádě znovu zahrál. Byly by to moje páté olympijské hry, tak doufám, že na rozdíl od Ria budu zdravý," těší se do Tokia dvacetinásobný grandslamový šampion.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK

Komentáře

237
Přidat komentář
a.magerova
Rafova svatba už za 3 dny... a Roger je zvaný... ;-)
Reagovat
Marduch
jenže kromě tebe o tom nikdo neví, takže ta pozvánka nejspíš propadne..
Reagovat
a.magerova
Njn... tak jsem teď blíže zapátrala a... v sobotu začíná Basilej... takže TO bude muset Rafa zvládnout bez Rogera... ;-)
Reagovat
annah
Ani bych se nedivila, kdyby byli s Mirkou mezi hosty. S Rafou se respektují, jsou to oba sympaťáci a jsou si navzdory soupeření na kurtu sympatičtí navzájem.
Já je pořád vidím, jak na Laver Cupu běží chodbmi za Zverevem a udělují mu rady, jak vyhrát rozhodující zápas. Rady, které třeba v budoucnu přispějí k jejich vlastní prohře.:-) Roger už to zažil, Rafu to nejspíš čeká.
(Zase teda ne že by Zverev bez jejich rad nevyhrával) :-)))
Reagovat
Krisboy
Tak Federera Saša fackuje na potkání :D
Reagovat
smazaný uživatel
Saša je moc vysoký a má primitivní styl tenisu, servis a BL, bez dalšího nápadu.

Takže když mu to padá do kurtu, tak porazí každého, když ne, tak končí v prvních kolech.

Navíc mu tento styl vždy vydrží max. 2 vítězné sety, což více méně odpovídá jeho úspěšnosti na GS. Set a půl až 2 sety sází winnery, pak mu odejdou projektily a hraje pět setů, někdy to uhaluzí, někdy ne.

Saša neumí pružně reagovat na situaci, kdy mu to nejde, to je jeho problém. Podobně hraje i Tsitsipas třeba. Ale i tak se dá vyhrát, takový Djokovič neumí změnit rytmus celou kariéru a má 16 GS, takže pohoda.
Reagovat
Kozoroh
Co to vykládáš za nesmysl?!? Djoker je jeden z takticky nejsilnějších hráčů, když je třeba, tak hraje víc dropshotů, častěji se tlačí k síti, víc si otevírá kurt různými úhly. Tvé nestydaté tvrzení je urážkou pro šampiona 16 GS turnajů a dlouhodobé světové jedničky!
Reagovat
smazaný uživatel
Vy jste s turistou do svého idola hodně zamilovaní že?
Reagovat
Kozoroh
Jinak než argumentačním faulem reagovat neumíš?
Reagovat
Patik
uznaj že rytmus hry má Djokovič stále rovnaký no načo by ho menil keď funguje..nikdy nebral nejako lopty skorej po odskoku alebo nejako striedavo menil silu úderov..hrá si vo svojom tempe no jeho údery majú dobrú dĺžku a umiestnenie.
Reagovat
Kozoroh
Jestli si myslíš, že takový šampion jako No1e nedovede zareagovat na dění na dvorci, že nikterak nejpravuje svou herní taktiku podle potřeby, pak tenisu vůbec nerozumíš a Djokovy zápasy jsi viděl jen z rychlíku.
Reagovat
Krisboy
Na Djokovičových zápasech není nic k vidění (samozřejmě kromě jeho moc hezkého úsměvu), letmý pohled z rychlíku stačí.
Reagovat
MartinPa
Ten GoldenSlam bych mu přál, jinak mu to vždycky nějaká trubka omlátí o hlavu, stejně jako Rafovi ten titul z TM.
OT: dnes večer, pro přátele jednoručního BH, utkání Stan-Feli...
Reagovat
Krisboy
Díky za tip! Snad se to úrovní hry alespoň trochu přiblíží pekingskému finále :D
Reagovat
spaniel
Tvl, to je zas skvost tady cist ty zvratky nekoho tak hloupeho jako je Ferrero Roche. Ten kdyz ve skole otevrel hubu, tak mu ucitelka jebla kridu do oka. Holt uroven gangu plesate stabilne na dne.
Reagovat
JCFerrero
Gang chlapte zase placka a uraza lebo dosli argumenty https://c8.alamy.com/comp/C0KN61/roger-federer-breaks-down-crying-during-the-trophy-presentation-after-C0KN61.jpg aj 3 hrac historie neni zle, klobuk dole arogantnemu chlpatemu
Reagovat
spaniel
Nadal brecel, Djokovic brecel, kazdy clovek brecel...vitej na planete zemi. Ty chlapte hloupucky.
Reagovat
JCFerrero
Breceli po vyhre a nie po prehre ako arogantny chlpac
Reagovat
Pe3k
Dalsi tupý fanda Nadala posedlý Federerem (facepalm). A pak se diví že je každý považuje za dno.
Reagovat
smazaný uživatel
On není fanoušek Nadala, je to hejtr Federera a Nadal je jenom nástroj pro jeho hejtování.

Takových tady je několik.
Reagovat
JCFerrero
http://imgworld.cz/BgtCar2fee.jpg som velky fanusik Nadala a chlpaty je mi ukradnuty , vsak je jasne horsi od Rafu, len sa bavim ako to nezvladate a kopete okolo seba.
Reagovat
spaniel
Plesata, vecna dvojka. Rekord na 2.miste v zebricku, druhy v GS a v ostatnich vecech tak 2-20. A to ma byt pry nejlepsi.
Reagovat
spaniel
Nadal po prohře s Wawrinkou, ty vemínko. Proč žádný fanda plesate nemůže aspon jednou nelhat.
Reagovat
JCFerrero
Lebo bol zraneny ty potkan spinavy chlpaty
Reagovat
spaniel
Zraneny :D Jo, vypadl mu vetsi trs vlasu nez obvykle.
Reagovat
Pe3k
Lol tohle tady může prezentovat je absolutní dmnt.
Reagovat
Patik
každý sme nejaký ja tiež..ale čo fanúšik Nadala to úplný pokrytec a hlupák..a to nielen tu..všade..to je nejaká epidémia..nevedia sa zmieriť s úspechmi Federera tak konvertujú na dementov.
Reagovat
Krisboy
...stejně jako to dělají Kamílek, Petříček, mongiolek a další vzteklý ratlíci. Banda zakomplexovaných pitomců.
Reagovat
Patik
aj by som sem hodil poriadny niekoľko riadkový lajster ale ani sa mi nechce k tomu vyjadrovať nemá to význam..určite si si všimol že len fanúšikovia Nadala a to ani niesú fanúšikovia Nadala veď oni ani neriešia čo a ako hrá Nadal to tu špinia..ja som ešte nevidel nejakého fanúšika Djokoviča Murryho alebo next gen dehonestovať Federera..a to nielen tu to všade Federer fans si normálne nažívajú medzi sebou a Nadalovci tam chodia len robiť bordel..dokonca sa schyluje aj k osobným útokom z ich strany..ale nemám chuť to ani ďalej rozoberať..rozumný človek nerieši nejaké tábory nerozdeľuje tenisový svet na skupiny..sleduje užíva si to a čuší..maximálne sa podelí o názor s niekym rozumným na správnom mieste.
Reagovat
Krisboy
Nemyslím si, že by FFF nebo jak si ty debi lové říkají byli lepší než Nadalovci. Ale souhlasím, že to nestojí za reakce. Ale vadí mi, že totálně zkur..li nejlepší tenisovej portál. A odradili spoustu normálních fanoušků tenisu.
Reagovat
Patik
nehovorím že som nejaký tenisový odborník a občas tiež utrúsim nejakú poznámku na Nadalov účet ale tu sa inak ani nedá..no nechcem proste byť takýto..keby som tu našiel človeka čo trebárs má rád Nadala a povie mi že vieš čo ten Roger ten jeho výkon to bola krása fakt obdivuhodný turnaj nemám žiadny problém povedať aj ja že Rafa zahral vynikajúco a pogratulujem..lenže tu sa nedá s nikým diskutovať normálne..ani prediskutovať niečo vymieňať si slušné názory..tu ani nezačneš a hneď ťa stopnú že si šašo a trepeš somariny..pritom máme tu priestor a možnosť všetko prediskutovať ako ľudia a nie to hneď odpískať s urážkami..portál o jednom športe čo by sme mali byť všetci za jedno..nie toto je parlament tu sú strany tu sa kydá jedno cez druhé..
Reagovat
spaniel
Lol, krysi gayboy uplne mimo. Diskutujeme jen v clancich, ktere se jich tykaji. Bez nas je tady 5 komentu. Jsem tady od roku 2009 a tyto putky to tady drzi. A rekni nam teda, cim to tady ty tak obohacujes? Pises, jak kdyby tvoje komenty byli zlato, pro ktere jsem nekdo chodi. Vzdyt ty se umis jen vterknout do nadich debat a delat ze sebe neco, co nejsi gayboy.
Reagovat
smazaný uživatel
Nejhorší jsou fanoušci Djokoviče, to jsou pomatenci prvního řádu a hlavně ti na socnetech, to je fakt masakr.
Reagovat
Patik
osobne som sa ešte nestretol s človekom čo má rád Djokoviča a urážal by Federera..možno niekedy niekto niečo preženie alebo proste fanúšik uznáva si svoje ale nevidel som že by napádal niekoho iného..ale títo Nadalovci oni som si všimol že oni aj nadávajú ľudom urážajú aj komentujúcich také úplne iné nátury iné povahy agresívnejšie prchkejšie..Federer fans civilizovaný ľudia rodinkári normálni ľudia Nadal fans divosi z lesa ďaleko od civilizácie.
Reagovat
Cico93
Keď už nič, tak aspoň si nás tou poslednou vetou rozosmial.
Reagovat
Cico93
Ja by som hlavne neškatuľkoval a nedával všetkých do jedného vreca.
Reagovat
Krisboy
Je těžké vás neházet do jednoho pytle, když ti nejagresivnější, nejútočnější, nejhloupější a nejzakomplexovanější tady mají asi tak 500x více příspěvků, než ti normální.
Reagovat
Krisboy
Podle mě jsou fanoušci Federera i Nadala z toho také tak znechucení, že sem nechodí a nepřispívají. Já bejt fanouškem jednoho nebo druhého, bál bych se to sem napsat, aby mě ta nenávistná špína nespláchla.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak ať sem nechodí, stejně tady napíšou jednu sračku a toť vše.
Reagovat
Marduch
on každej není permanentně v manický fázi tapetování TP jako jistý K..88 :D
Reagovat
smazaný uživatel
Já jsem rentiér, mám čas.
Reagovat
Nola
Kamilos ty si najvacsi komik na TP, nedavno si tvrdil, ze Novak nema fanusikov, teraz si tych neexistujucich zaradil medzi najvacsich pomatencov :DDD

co prispevok, to perla.....
Reagovat
smazaný uživatel
Psal jsem to trošku v jiném kontextu a zmiňoval jsem opakovaně sociální sítě a jižanské fanoušky.

Nolka: Číst, myslet a potom psát. Nemyslet, nečíst a psát nefunguje. Zkus to, možná tě pak někdo bude brát vážně.
Reagovat
Nola
jizanske? :DDDDD, nezvladas..... snad by si mohol konecne pochopit, ze Novak nie je odkazany iba na krajanov.... kto ma naajagresivnejsich fanusikov na soc. sietach nie je tajomstvom.... neriesim to, ak maju pocit, ze im to prinasa pokojny spanok, nemam s tym problem

kontext som velmi dobre pochopila.....
Reagovat
smazaný uživatel
Když jsem se koukal na komenty o Nolem kdekoliv na FB, tak tam je to maras. Ti pomatení krajani více méně odrážení chování svého idola,které se možná trošku zlepšilo.
Reagovat
Amputace
Tohle hodnocení fanoušků na základě toho, jakému fandí hráči, je hodně vtipné :) FFF a jejich tradiční dojem, že jsou součástí nejsofistikovanější a nejinteligentnější fanouškovské základny, a že všem ostatním tenistům fandí prakticky jen debi.lové. Přitom pak na základě jejich vyjadřování, kdy stěží poskládají bezchybnou větu, a u některých se nechce věřit, že kdy drželi raketu v ruce, se člověk právem domnívá o opaku :)
Reagovat
Stan_Borowitz
Tak bezchybnou větu dnes napíše málokdo, že. Dokonce i takoví špičkoví a pokrokoví vzdělanci, jako jsou absolventi oborů typu "Centrum pro studia komiksu", "Antidiskriminační právní klinika", "Sociologie, andragogika a kulturní antropologie" a podobní v podstatě nadlidé, se v tak složitém a dynamicky se vyvíjejícím systému, jakým je český jazyk a pravidla jeho používání, stěží vyznají. Co teprve nevzdělaní plebejci, voliči Zemana a mladého Klause, nebo darebná xenofobní lůza, která volí Slováka Babiše nebo nedejgréto Japonce Okamuru...

Takže v tomhle směru bych doporučoval trochu tolerance a nějakou tu chybějící nebo třeba i přebývající čárku neřešit ;-)
Reagovat
Elip13
Všichni se tu zase hádají o tom kdo je GOAT, ale sledujete někdo Jannika Sinnera? Vidím v něm potenciál.
Reagovat
paddy
lyžování tady nikoho nezajímá :)
Reagovat
Patik
s hriešnikmi do kostola...
Reagovat
smazaný uživatel
20 minut jsem ten zápas analyzoval že ho dám na tiket, nakonec jsem se z toho posral a dal jsem Kwona s Gasquetem, což bylo mnohem větší riziko. Naštěstí to vyšlo.
Reagovat
Krisboy
Spartingpartnery má kvalitní, tak proč ne:

https://www.tennisworldusa.org/tennis/news/Roger_Federer/70587/roger-federer-gives-thoughts-on-secret-practice-with-jannik-sinner/
Reagovat
Krisboy
Je pravda, že Švédsko by nějakého opravdu top hráče potřebovalo jako sůl. Země Borga, Wilandera, Edberga...a kde jsou dnes :(
Reagovat
Patik
počkaj chvíľu..mladý Borg možno....
Reagovat
Stan_Borowitz
Tam, kde země Lendla, Kodeše, Mečíře, Kordy, Berdycha?
Reagovat
Krisboy
Ještě dále, níže, hlouběji, hůře :)
Reagovat
FulnekUltras
o tom by napsali přes sto příspěvků snad i v Nepálu... ;-)
Reagovat
lexikon
Tenhle forehand je snad nejvíc zaujatý člověk tady. On je s Federera tak vyřízenej ze hledá každou skulinku jen aby zesměšnil jeho úspěchy. Já odjakživa fandím Federerovi ale nikdy bych si netroufnul říct ze je Federer lepší než Nadal a naopak. Ale on je do Nadala tak udělanej ze kdokoliv by mohl být považován za lepší hráče než Rafa tak by automaticky hledal výmluvy proč je Nadal lepší.
Reagovat
Pe3k
Jeho zdejší přezdívka trollhand mluví za vše...
Reagovat
smazaný uživatel
Uz sa trošku vydýchaj, daj si nohy do tepla, klídek, zahraj si na piáno, utri penu z úst, a zivot bude opat krajsí Lexaurin uvidis, teda ehm, lexikon.
Reagovat
Pe3k
Pěkně si nám teď popsal jak na to jsi ;)
Reagovat
EllNino
Zachvíli začnete porovnávat, kterej z nich má vetší penis ... opravdu buďte rádi, že ti tři stále hrajou :) Potom tu bude hrozný ticho :D
Reagovat
smazaný uživatel
Nikdo neporovnává. Tady se baví lidi s mozkem a reálnými čísly se skupinou pomatenců, kteří překrucují fakta a vymýšlejí vlastní statistiky. To je pak složité.
Reagovat
JCFerrero
16:24
Reagovat
smazaný uživatel
1:6
Reagovat
smazaný uživatel
Jinak k te H2H dej stranou ATP a ber to globálně

S kamosem hrajeme tenisovou ligu, stejnou, každý rok. Mám s nim H2H odhaduju tak 4:50. Já mám doma 9 poháru, on žádný a jenom dvě finále.

Kdo je lepší? Ten s tou brutální H2H?
Reagovat
JCFerrero
Medzi Vami dvoma jednozacne on
Reagovat
tenista08
Tak z tohoto zcestného pojetí lepší - horší na základě h2h by musel mít radost Kyrgios. Byl by totiž stejně výborný jako Nadal a o mnoho lepší než Djokovič, protože ten ho, pokud se nepletu, ještě neporazil. Jen o dost horší než Federer, neboť ten ho maže i v důchodu.
Reagovat
smazaný uživatel
Chápem rozdiel v h2h 2:4 a 16:24, ze ano?.:

Najma, co sa objemu dát týka?..Lebo mam pocit, ze ti niečo uniká.
Reagovat
tenista08
Aha, tak najednou poukazuješ na objem dat, zajímavé. Já myslel, že speciálně ty si vždycky z objemu dat vybíráš jen ty, které se ti hodí.
Reagovat
Marduch
V tom pripade mame vyreseno a Djokoland se raduje.
Reagovat
JCFerrero
Tak on mal 9 poharov kolega 8# taku h2h tak asi logicky je lepsi kolega, a nikdy som sa nehadal s djokovic fans tam je to tazke mozno po kariere bude najlepsi djokovic aj ked ho nemam rad, ale je jasne ze Nadal je lepsi ako Federer
Reagovat
JCFerrero
A gratulacia k 9 poharom
Reagovat
smazaný uživatel
Vies uviest podobný prípad, kde ma niekto s niekym 9:50 a pritom sám ma 9 poharov/titulov, a super ziadny?...

Lebo to je do očí bijúca lož :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ne je to realita.

On se sesype v každém finále, já ne. V normálním zápase mimo soutěž mě sunda.

Realita.
Reagovat
smazaný uživatel
Virtuálna realita :)

Amaterske ligy maju svoje weby, vies mi hodit link, s nejakými zakladnými údajmi, tabulkami?..

Alebo, opakujem, vies mi uviest priklad z profesionálneho tenisu, kde by mal niekto 4:50; alebo kludne aj 4:20, že som k tebe velkorysý a mal by zároven 9x viac titulov?...Ked je to taka bezna vec, nebude to pre teba problem.
Reagovat
Davor1
To by som tiež chcel vidieť ten link, alebo aspoň fotku Kamila s tými pohármi :D
Reagovat
Nola
ak sa mozem zapojit, mna by skor zaujimalo, ci sa bavia na tych turnajoch aj o profesionaloch a ci si daju aj obcas s prepacenim po papuli, ked si dokazuju kto je vacsia KOZA, lebo tu tak obcas vyzera :D
Reagovat
smazaný uživatel
By ses divila. Polovina amatérských hráčů se na tenis divá jenom z rychlíku. Znám borce, kteří by si na pohodu ?zapinkali? s profikem a přitom ani neví kdo patří do top10
Reagovat
Nola
vidis a presne ako na vasej amaterskej tour, to tu bude vyzerat za par rockov, .....vsetci zapadnu prachom a budeme ich spominat ako skvelych hracov, tak ako si dnes obcas spomenieme na Borga, Lendla, Samprasa a dalsich..., kazdy je zapisany v historii, kazdy z nich sa pricinil o sledovanost dnesneho tenisu, ze nemaju tolko GS je dnes nepodstatne, je to iba zabava, nejde o zivot, ze dnes su sportovci celebritami je celkom zvlastne, je to dane nasimi zivotnymi hodnotami.... takemu spickovemu vedcovi, lekarovi , vynalezcovi sa nedostane zdaleka tolko pozornosti a pritom od nich ovela viac zavisi nasa buducnost, tak sa tu do krvi hadajte kto je KOZEL, mate evidentne kopec casu, aj to je sposobene dnesnym zivotnym stylom......
Reagovat
Davor1
:DDD
Reagovat
smazaný uživatel
https://www.huraliga.cz/turnaje/detail/tenis/tenisova-huraliga-ostrava/2019/leto-510/zebricek

Na h0vno je, ze tady mas statistiku za poslední dva měsíce, kdy jsem se stěhoval a mám odehráne dva zápasy, tři jsem zrušil v ten den a napsal soupeři výhru, historii to nevede. Jsem 30ty kdybys mě hledal
Reagovat
smazaný uživatel
https://ibb.co/kXTv4Jb

Tady jsem s pohárem když jste chtěli :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tenhle mě sere mega, jsem to na MB napálil do pásky asi z půl metru
Reagovat
smazaný uživatel
A proto jsem byl druhy
Reagovat
Pe3k
A teď chcem vidět toho troubu z Petržalky s pohárem...
Ale všichni víme, že on je jen internetový troll/trotl co v reálu nic neumí.
Reagovat
smazaný uživatel
Problém je v tom, že ja o sebe netvrdim, ze mam poháre. Tvoja reakcia typu: "A teraz ty ukáz poháre", vsak o tebe vypovedá, bohuzial opakovane, ze tvoj mozoček je tak malinký, že by hrkotak aj v tom kuracom :)

Tenis ale hrávam, hoci bez amaterskej ligy, aj proti dobrým hráčom, ktorí tieto ligy hrávajú a sú vpredu, častejšie prehrám, ale o to cennejsie su vitazstvá.
Reagovat
smazaný uživatel
Vdaka. No moc som z tých tabuliek nezmúdrel, nemáte tam H2H. Stále si myslim, ze si s tými číslami táral, len tak od ruky.

K poháru gratulujem, ale to bol zrejme turnaj z práce, ci?..
Reagovat
smazaný uživatel
Ano tahle fotka je z turnaje s klienty. Bylo nás tam přes 60, dobra akce.

Kamo to je amatérská liga ne ATP, tam má stats každý v p*ci :)
Reagovat
Patik
Ja ale stále nerozumiem ako sa chce niekomu kto má mozog rozprávať s pomätencami..veď nemá to zmysel..tu človek nemôže ani niekomu normálne fandiť..normálne sa bojím ísť vysrať lebo isto aj na záchode nájdem Nadalove štatistiky a nezmyselné porovnávačky s Federerom..keď som sa sem zaregistroval tak som si myslel že je to dočasná záležitosť fanúšikov oboch táborov..ale toto sa opakuje dokola každý mesiac po každom turnaji..ten je lepší nie ten ale ten má GS taký a taký a henten využil hento a tento tam sa vykadil a tento nie..to už je na diagnózu..nech už stým Admin niečo spraví klesá tým úroveň portálu..keď niekto fandí Nadalovi nech fandí keď si myslí že je najlepší a lepší tak nech si to myslí ale prečo sa za každú cenu snaží človek svoju pravdu a myšlienky vnúkať niekomu inému..tak vieš ako to je tak si to mysli a nechaj si to pre seba.
Reagovat
panzer.dragon
pokud si někdo myslí, že nejlepší je Nadal tak je to pomatenec..
Reagovat
Patik
nech si to myslí kto chce a nech to nevnucuje niekomu inému a nechá si to pre seba..prípadne nech nevyvoláva konflikt názorov keď je aj tak presvedčený o svojej pravde a nikto natom aj tak nič nezmení.
Reagovat
peggy
Aby mnel zlato z OH bude hrát do 70 a stejné jej nevyhraje.Tomuto se rika
chci vse. Mel si pospíšit jako Nadal.
Reagovat
Pe3k
Zlato z OH má ty trubko.
Reagovat
JCFerrero
Zlato dvojhra? Ci uz taky krc ze teraz sa zacnu vytahovat aj rogerove uspechy v stolnom tenise?
Reagovat
smazaný uživatel
Má zlato z OH, nebo to popíráš?
Reagovat
JCFerrero
Bavime sa o tenise dvojhra, tam zlato nema. A rafa vo 4 hre ma tiez, cize zase a zase lepsi Rafa :Dproste vo vsetkom , uz ostava len ten jeden GS
Reagovat
smazaný uživatel
S touto logikou si Nadal moze vyhrat TM, Sangaj, Miami..Vo stvorhre a Kamila by bola asi prvá, ktorá by mu prisla gratulovat k absolutóriu. Stvorhra, dvojhra, stále je to tenis :)
Reagovat
smazaný uživatel
V čem je lepší Rafa?

Má méně titulů než RF, nemá TM, má o GS méně, chybí mu asi 150 týdnu na n.1.

Je lepší tak možná v počtu Masters a v zisku gold medal ze dvouhry, to je zatím vše.
Reagovat
JCFerrero
Uz ked som videl TM ani som to necital dalej :D
Reagovat
JCFerrero
To turnaj ako vo futbale pohar konfederacii
Reagovat
smazaný uživatel
Když chceš srovnávat turnaj mistrů s fotbalem, tak se jedná o tenisovou ligu mistrů.

Událost jednou za rok, nejlepší týmy evropy, jeden vítěz. V tenise je to vygradované na

Událost jednou za rok, nejlepší hráči světa (daného roku), jeden vítěz.

Chápu tvé pohnutky, ale dehonestovat TM jsem viděl pouze u fanoušku Nadala.

Nechápu proč - lol :)
Reagovat
Jon61
Vyhrát je těžší vyhrát než Grand Slam, jsou na něm nejlepší hráči, kdežto u Grand Slamu může favorit nečekaně prohrát se slabším hráčem, druhý má pak snazší cestu k titulu.
Reagovat
smazaný uživatel
Ziadny turnaj, ktory mozes vyhrat s 2 prehrami a KO systém pozostáva z 2 zápasov nemoze byt LOGICKY tazsie vyhrat, nez GS, best of five, KO system na 7 zapasov.
Reagovat
JCFerrero
Spomenies TM a potom nenapises H2H ktora je pri sporte dvoch jedntlivcoch asi najdolezitejsia, 16:24 vsak to je debakel, keby v niecom s niekym prehravam 16:24 nikdy mi ani nenapadne povedat ze som lepsi
Reagovat
smazaný uživatel
My o TM, Ferrero Rocher o H2H. Tupý kolovrátek z Rafa gangu.
Reagovat
JCFerrero
Kamilka rafa je lepsi lebo vyhral buenos aires turnaj :D take davas ty argumenty , rogerkovci chlpati ste v strasnom krci a chytate sa hociakej slamky ako tm a pestrost vyhratych turnajov, viac tyzdnov na 1 a podobne sraccky
Reagovat
tenista08
H2H je z velké části o stylu hry. Rafa, pokud chtěl sesadit Rogera z trůnu, musel vypilovat svou hru a taktiku na to, aby Rogera porážel. Topspiny do backhandu. V posledních letech ale Roger našel účinnou odpověď a Rafa je v háji. Škoda, že se vyhýbá turnajům na rychlejším hardu, H2h už mohla být srovnána.
Reagovat
smazaný uživatel
Kdyby se těm turnajům na rychlých hardech nevyhýbal, tak má zlomek hardových titulů.

Musí jezdit na turnaje bez konkurence ala Montreal, tam sbírá čísla.
Reagovat
smazaný uživatel
Akym, ze turnajom sa to Nadal kariérne vyhýba?..

Si si zase niečo vysníval?..Prečo sa Federer vyhýba Montrealu, napriklad?..Bojí sa Nadala?..

Argument podobný tomu, preco sa Nadal vyhýba Cinnci. Nada Cincinnati vyhral, dokonca v jednom balíčku s Montrealom a US Open. Rovnako Dubaj, Wimbledon, Queens. Kopu turnajov, ktorým sa "vyhýba" už vyhral. Na rozdiel od Federera, ktorý bol v MC, Ríme ale vlastne aj na RG vzdy do počtu a dvakrát antukové sezóny úplne vypustil, lebo nemal na ne gule, podobne ako ty.
Reagovat
smazaný uživatel
Nemá smysl diskutovat s někým, kdo veřejně tvrdí, že Federer byl na antukových Masters vč. RG do počtu.
Reagovat
Amputace
A s někým, kdo tvrdí, že se Nadal vyhýbá zápasům s Federerem, smysl diskutovat má?
Reagovat
Amputace
Až na to, že LM má v rámci klubového fotbalu tu největší prestiž a důležitost, což v tenise TM rozhodně nemá. Podobný je možná tak nanejvýš ten formát, ovšem postavení obou turnajů v rámci obou těch sportů je zcela odlišné... Kamilosův tradiční příměr no.
Reagovat
smazaný uživatel
Co to je za sračku?

A kdo říkal, že TM nemá takovou prestiž? Tipnu si, v anketě pro zrušení TM hlasovalo 10.000 respondentů, po vyhodnocení bylo zjištěno, že 99% z nich tvořili fanoušci španělského tenisty Nadala.

TM je největší akce sezóny hned po GS pro nejlepší hráče roku, dotovaná miliony eur, říkat, že nemá prestiž může jenom pomatenec nebo fanda Nadala, který neunáší realitu.
Reagovat
smazaný uživatel
Čo ma vacsiu prestíž, Grandslam alebo TM?..

No vidis, mohol si byt ušetrený od tohto "blbec momentu".
Reagovat
Kozoroh
TM je největší tenisová akce po čtyřech GS turnajích. Spíše se lze přít, jestli je cennější titul z TM, nebo zlato z OH.
Reagovat
smazaný uživatel
Po 4 GS :)

Vies aku sledovanost má piaty najsledovanejsí futbalový turnaj?...To je snad pohár konfederácie :)
Reagovat
smazaný uživatel
Když je premier league nejlepší liga světa, tak druhá nejlepší např. La Liga bude až 40tá nejlepší, když se hraje v PL 40 zápasů? :D

Já pořád věřím, že tohle děláš naschvál. Pokud ne, tak musíš mít brutálně těžký život.
Reagovat
Kozoroh
Fotbal je jinak uspořádaný než tenis.
Reagovat
smazaný uživatel
V poriadku. Ved ja som neprisiel s futbalovým prirovnaním.

Stále vsak platil, ze aj futbal aj tenis majú main eventy a majú druhoradé sutaze. Napriek odlišnému usporiadaniu.

Kamil prirovnal main even klubového futbalu k béčkovej tenisovej sutazi.

LM-Grandslam.
Europska liga-TM

Uz ked tak..Kritizuje dnes niekto vitaza LM, ze nevyhral europsku ligu?..:)
Reagovat
dappe
Kdyby jí ti vítězové LM měli každý rok v kalendáři, tak by je asi za to kritizovali, že? Kozoroh ti napíše, že je fotbal trochu něco jiného a ty v těch nesmyslech pokračujes dál. Srovnávás TM, kam se dostane jen 8 nejlepších se soutěží, kterou v tom jiném sportu nejlepší ani nehrají tvl.
Reagovat
JCFerrero
TM je obycajny turnaj pod Masters a bodka. Cibulkova vyhrala TM a nikto to uz ani poriadne nevie, ak by vyhrala GS tak by bola prezidentka.
Reagovat
Davor1
Jasné, vidím, aké prezidentky sú z Ostapenko, Muguruzy alebo Stephens :D
Reagovat
smazaný uživatel
To tvoje fanatické selektívne vnímanie, už to človeka unavuje, fakt.

Kamil začne vlákno nezmyselným prirovnaním TM=LM vo futbale, ktoré absolútne nekorešponduje so základnou hierarchiou v oboch športovj a ty sa chopíš toho svojho detailu, jak typický hnidopich.

Tak ak ti tam nesedi europska liga, kludne si tam daj ligový pohár, alebo europsky superpohár, ktorých sa kluby automaticky ucastnia a tiez ich maju niekde v hierarchii ako cislo 5-6, pretoze sa sustredia na LM, prioritne, ako kazdy top tim.
Reagovat
dappe
Je to absurdní srovnávat a nějak dál rozvíjet, proto jsem reagoval. Ale když už si narazil na to vnímání, tak v okamžiku, kdy připustíme, že to nějak srovnávat jde a ty napíšeš, že GS = LM, tak nemůžeš automaticky zastávat názor, že je TM v daném srovnávání až pátý nejprestižnější, o to jde.
Reagovat
smazaný uživatel
S fotbalem začal někdo jiný, asi další fanda Nadala.

Jsou GS, pak TM, pak Masters 1000. Tečka. Nezkoušej to pořád bagatelizovat jen proto, že tvůj kůň má v tomhle rámečku čistý průstřel, prostě to vem jako realitu, jako chlap. Ne jako laciná děvka, která pořád všechno překrucuje.
Reagovat
smazaný uživatel
Ty jsi jako kolovrátek ty vole. Mě by zajímalo, co se ti v životě přihodilo, možná těžké dětství, vyhoštění z domu, ztráta kamarádů, ale určitě něco ano.

Ty žiješ ve světe, kdy si myslíš, že každý vše filmuje, nebo lže, ničí názor není pravdivý a točíš dokola pořád totéž o GS a vše ostatní je bezpředmětné.

Tak proč se TM koná a je za něj 1500b? Chápu, hráči tam jezdí jen tak pro účast, nezajímá je výsledek.

Stejně tak hráče nezajímají Masters, 500, 250, davis cupy, Laver Cupy, olympiáda.

Celý život myslí jenom na GS ako jeden chorý chlapec z Petržalky, kterému dětství zničilo život.

Pomatenec
Reagovat
smazaný uživatel
Nezvládaš a nie sú ti jasné základné tenisové reálie.

Snazis sa to bagatelizovat a zahovárat, ale posobis ako malá frustrovaná pubertiačka dozvedajúca sa, že jej platonická láska v skutočnosti spáva s jej spolužiačkou. Srší z teba to najčistejšie sklamanie a žlč.. Presne tak posobis so svojou obhajobou. Si maličký ako špendlíkova hlavička a tvoja tenisová beznádej je blockbusterom TP.

Popcorn, prosím!
Reagovat
smazaný uživatel
Bla bla bla bla bla bla.

Ani to nečtu, jenom prohazuješ slova v textu a meleš pořád ty stejně h0vna,
Reagovat
smazaný uživatel
Obidvaja vieme, ze si to čítal. Pravdepodobne dvakrát.

Tvoja reakcia je len odzrkadlením zúboženého duševného stavu, ty joker.
Reagovat
Amputace
Píšeš to správně: TM je největší akce sezóny hned po GS. LM je největší akce sezóny. Kamilos, už se chytáme...?
Reagovat
MartinPa
Jinak lze dohledat článek, který se zabývá prestiží jednotlivých turnajů z pohledu hráčů, médií, tv, peněz a fanoušků a pořadí je takové:
1.Wimbledon
2.US Open
3.French Open
4.Australian Open
5.ATP/WTA Finals
6.Davis Cup
7.OH
8.Masters 1000 (v pořadí Miami, IW, ostatní)
Reagovat
MartinPa
Takže pokud máte rádi tvrdá data, bez emocí, stačí dát k uvedenému turnaji 1.-8. váhy 8 až 1, pronásobit u každého svého favorita počtem dosažených vítězství a není co řešit ...
Reagovat
smazaný uživatel
Forehand ti řekne, že je to zkorumpovaná anketa, komedie pro diváky, bulvár. Nikdo jiný na světě nemá kromě něj pravdu.

Nevěří ani vlastnímu vysvědčení, kde je vlevo nahoře napsáno Zvláštná základná škola pro jebnuté děcka Petržalka.
Reagovat
smazaný uživatel
Tvrdé dáta hovoria, ze prve 4 su turnaje rovnakej kategórie a teda musia byt bodované rovnako, je tak?...

Zúfala a kazdým dnom viac a viac zdevastovaná Kamila sa snazi racionálne uvazujucim ludom nahovorit vlastnú sugesciu, ze TM a teda maximálne až piaty najdolezitejsi turnaj v tenisovej hierarchii je ekvivalentom toho najdolezitejsieho vo svete klubového futbalu. A keď si z toho robia ludia prdel, tak sa este ako správna hysterka v prechode este citi ukrivdená.
Reagovat
smazaný uživatel
H0vno.

GS je GS za 2000 bodu, TM je TM za 1500.

Chápeme?
Reagovat
MartinPa
Pozor, toto hodnocení je z pohledu prestiže/hodnoty daného titulu a ne kategorie turnaje = titul z W je v tomto bodování hodnotnější než titul z AO, atd. = výsledkem srovnání u jednotlivých tenistů by tedy byl převod nesourodých titulů na jednotnou metriku, která vyjádří celkovou hodnotu, kterou pak lze jednoduše srovnat napříč hráči.
Reagovat
paddy
Davis Cup je hodně o štěstí. Můžete být no 1, která nikdy neprohraje, ale když je spoluhráč no 200, tak jste bez šance. I dva hráči no 40 vás sejmou. Dvouhry jsou o ničem, je to o deblu.
Reagovat
ttopi
A kdo tady hlasoval? Nechci spekulovat, ale trochu bych si tipl, že hráči, kteří nedosahují těch top kvalit budou vždycky hlasovat pro to, že GS je víc než TM. Protože ten GS si zahrát mohou, TM nikoliv. To je taková sporná anketa. Z hlediska obtížnosti je TM objektivně nejsložitější vyhrát (ikdyž tam můžeš ve skupině zaváhat - furt se ale setkáváš obecně s hráči TOP10, kdežto na GS můžeš vyhrát i s tím, že se shráčem TOP10 nepotkáš).
Reagovat
MartinPa
Dyť to tam píšu, jedná se o pořadí s ohledem na prestiž daného turnaje a to z pohledu hráčů, médií, tv a dotací = nejde tedy o to, jak je to složité vyhrát, ale o subjektivní hodnocení napříč lidmi co s tím mají co do činění. Takže výstupem je, že pro většinu těchto lidí je tedy hodnotnější titul z W než z AO nebo TM, atd.
Reagovat
ttopi
Jasně. Ale tenis hrají hráči a jejich názor na prestiž je podle mě víc než názor někoho, kdo na tom hrabe prachy (pokud se teda bavíme o nějakých statistikách kdo kolik čeho vyhrál, tedy z pohledu samotných hráčů). Proto spekuluju, zda hráči druhého sledu nehlasují pro grandslamy namísto turnaje mistrů, který se jich netýká.
Reagovat
Mayo
GS je tenisová liga mistru Kamile. Máš v tom hokej.
Reagovat
Frantz
Jen hrej klidně až do padesáti, arogante, každá tvoje prohra a následné fňukání FFF je kořením tenisu ;-)

PS: a gentlemanské odpáléní míčku do hlediště + trestný fiftýn taky není vůbec špatné :-DD
Reagovat
JCFerrero
Rogi mal pravdu, akoby este povedal Vanous na digisporte. Rogi si to moze dovoilit aj po divakoch kricat shut up a vzdy ostane rogi eleganom
Reagovat
smazaný uživatel
Po OH v Londýne 2012 sa hovorilo, ze to bola posledná šanca. Vedel som, že nebola a príde dalsia, resp. dalsie.

Rovnako dufam, ze Nadal sa rozlúci s kariérou na OH 2024 v Parizi na dvorcoch Rolanda Garrosa..Takúto priležitost si sakra nemoze nechat ujst, bolo by to magické.
Reagovat
smazaný uživatel
Fed měl největší příležitost v Londýně na Wimbledonském centru, kde se z toho posral. Naštěstí vyhrál ten rok Wimbledon
Reagovat
Pe3k
Měl za sebou brutální zápas z Del Potrem a Murray měl životní formu, tvoje tvrzení, že se z toho posral je absolutně/absurdně mimo. Budeš se tak dlouho bavit s trolhandem až se dostaneš na jeho úroveň (dno tp), takže bacha na to.
Reagovat
smazaný uživatel
Já si ten zápas pamatuju, byl nervózní jako prase a v kombinaci s tím, co píšeš ty = výsledek.
Reagovat
Cico93
Mal som vtedy podané na Rogera.
Reagovat
smazaný uživatel
Kolega dal litr na AO17

Kurz 20

To finále OH jsem sledoval, po třech gamech jsem věděl, že to RF rupne. Znám ho jak svoje boty stejně, jako jsem po třech gamech na letošním Wimbledonu věděl, že Nadala porazí.
Reagovat
smazaný uživatel
A za kolko si to podal, ked si to vedel?
Reagovat
smazaný uživatel
Wimbledon?

Něco kolem 1500-, už nevím přesně, ten kurz byl v rovině pokud dobře pamatuju.
Reagovat
turista
To, že Federer vyhraje singl na OH je nepravděpodobné. Stejně nepravděpodobné je, že by Nadalova tělesná schránka vydržela vrcholový profesionální tenis do 38 let i když hlava by to třeba chtěla.
Reagovat
smazaný uživatel
https://www.sport.cz/tenis/clanek/1153177-kazda-muze-porazit-kazdou-zensky-tenis-je-ted-zajimavejsi-nez-ten-muzsky-tvrdi-legenda-i-soucasna-hvezda.html souhlasím
Reagovat
paddy
V každém oboru existuje exponenciální křivka kvality. Říká se tomu Gaussova křivka. Těch nejlepších je velmi málo a dominují. Rozdíl mezi no 90 a 100 v tenise je minimální, kdežto u no 1 a 10 je velký. Pokud je WTA vyrovnaná, tak to ukazuje na pokles kvality.

Pro diváky je napínavější, když dopředu neznají vítěze, ale odborník se spíše dívá na kvalitu hry. Wilander je opatrný diplomat.
Petkobitch se mýlí :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak, tak.
Reagovat
paddy
Je nuda, když 3 nej hráči ATP historie spláchnou soupeře v 1k GS za 90 minut.
Je velmi napínavé, když historicky slabé světové jedničky WTA mají problém vyhrát 1k GS.

V prvním případě za tím stojí kvalitní hra, ve druhém případě hra postrádající kvalitu, příp. nevyrovnané výkony.
Reagovat
Patik
ešte je ďaleko do olympiády..ťažko niečo tipovať alebo tvrdiť ..ktovie kde bude kto s akou formou a zranením..u mladých sa to strieda starší sú konzistentnejší..osobne by som to zatiaľ tipol na Djokoviča už len preto že poslednú olympiádu vypadol hneď v prvom kole..striebro bronz otvorenejšia záležitosť..koniec Rogerovej kariéry po olympiáde už prosím vás neriešte pokiaľ bude vyhrávať tak ju neukončí ani po 40tke.
Reagovat
smazaný uživatel
Nevyhráva uz dva roky.

Ale mas pravdu, neskonci. Stále bude hrat a dufat, v stastne okolnosti ako napriklad AO18, W17 a podobne, kedy sa mu to otvorí. Ale on uz nevyhrava ani 3-4. kolá, nevládze, je vyhorený.
Reagovat
smazaný uživatel
Je vyhořený díky Wimbledonu, kde neproměnil 2x MB. Nadal dostal třísetovku od Noleho v roce 2015 a od té doby prohrál v sezóně ještě 9x a fackovali ho slabší hráči, než třeba Zverev v Šanghaji.

Wimbledon byl psychošok a pokud se z něj Federer zvedne, tak budiž. Pokud ne, tak nic nevyhraje.

Je to easy, nevím, proč tě baví to pořád opakovat dokola.
Reagovat
Patik
Má takmer 40 rokov má rodinu je to profesionál a má okolo seba profesionálov..koľko 38 ročných hráčov dokáže 5 hodín držať krok s dominantným Djokovičom vo finále Wimbledonu ? Nikto..a toto si on s jeho tímom určite uvedomuje..Djokovič zahanbil Nadala v troch setoch za dve hodiny..Federer ho vybavil tiež takmer v troch setoch..pokiaľ nato má a sám cíti šance bude vyhrávať..a vyhráva..má 3 tituly a sezóna ešte neskončila.
Reagovat
smazaný uživatel
Má blackouty. Dimitrov, Zverev, to byly zbytečné prohry. Rubleva neřeším, tomu tam padalo ten den všechno.

Ve Wimbledonu nedržel krok s Djokovičem, byl celý zápas lepší a nedokázal to potvrdit tím, co mu jde nejlépe - servis. To ho sere už třetí měsíc a jde to vidět na raketě.

Viz poslední warning a hádka s rozhodčím.
Reagovat
FerrariF50
Když jsem říkal hned po zápase, že ho ta prohra ve Wimblu psychicky vyřadí na hodně dlouho a bude ho to sakra dlouho žrát v hlavě, tak jsem byl označen za k ničemu fandu atd., ale já prostě jen říkám, to co si myslim a zatím to je pravda. Já se tomu nedivím, taková příležitost, být jasně lepší a prohrát si to při servisu to si ponese až do hrobu. Taky si pár mojich epic failů nesu sebou životem a vždycky když si na ně vzpomenu, tak mě to není vůbec příjemný a ponesu si to celým životem. Samozřejmě bych se rád mýlil a snad Rogera opět něco k výborné hře ještě nakopne.
Reagovat
Marduch
To je dost, že ti to konečně došlo..
Reagovat
lexikon
Uvidíme jak vyhořelej bude Nadal za 5 let slováku spiceny
Reagovat
stefankelner
tiež Slovak, ale tie posledné slová... skoro som umrel od smiechu, 100 bodov!
Reagovat
smazaný uživatel
Aj mna to pobavilo :)
Reagovat
lexikon
Nemám nic normálním Slovákům ale když poznám mentála a ještě k tomu slovenského tak bych střílel hlavy
Reagovat
Pe3k
Kašli na něj, on a Franz jsou zdejší dno, nemá cenu vůbec číst jeho komentáře, je mentálně narušený jedinec.
Reagovat
JCFerrero
Co take pise forhand? Pise len hole fakty a kazdemu je jasne ze Rafa je lepsi , zato vy sa zmozete len na urazky forhanda a rafu . Nevidel som ze by Forehand niekoho z Vas urazal, takze dost to nezvladate.
Reagovat
lexikon
Nikoho sice neuráží ale při každé příležitosti zesměšňuje úspěchy Federera a logika na nej očividně neplatí tak musí přijít urážky :)
Reagovat
tenista08
Pravda, věk asi nezastaví ani Federer. Výkonnost jde pomalu dolů, prohrává s kdekým. Jen Nadal ho s výjimkou větrného zápasu na RG nedokáže v posledních letech porazit, a to je ještě mladík:-)
Reagovat
JCFerrero
16:24 ou ou ou
Reagovat
tenista08
Píšu "v posledních letech". Au au, blbost musí bolet, že?
Reagovat
paddy
Takže dokončí celou sezónu min. USO, myslel jsem, že se rozloučí ve Wimbledonu
Reagovat
paddy
OH jsou o štěstí, 1x za 4 roky mít zrovna formu, v životopise se to krásně vyjímá, ale jinak Mickey Mouse turnaj. 64 hráčů na 2 sety

Mečíř, Rosset, Massú, Dementěva, Puig
Vrcholem je bronz Paese, který se kvalifikoval pouze díky místu pro Indii. Na GS by nebyl ani v kvaldě :)

Byl na GS v SF hráč, který pouze nakoukl do stovky žebříčku?
Pozn: připadá 16 GS na každé OH, je jich 16x víc?
Reagovat
JCFerrero
Presne presne, trefny komentar. Taky hrac ako Paes by dneska dostal 2x 0:6 v 1 kole. Ale v tych dobach mal bronz a v tych dobach Roger Federer vyhraval GS.
Reagovat
tenista08
Jistě. V tych dobach neuměl nikdo hrát tenis. To se všichni najednou naučili, až když začal hrát Nadal. Jen má Nadal štěstí, že na antuce stále nikdo hrát kloudně neumí.:-)
Reagovat
ttopi
:-)
Reagovat
turista
Kromě Thiema a Djokoviče.
Reagovat
JCFerrero
Je nejaky hrac co vyhral karierny GS a ma zlato aj single z OH?
Reagovat
turista
Ano, je.
Reagovat
Mayo
Áno, predsa najlepsi hráč histórie.
Reagovat
JCFerrero
Aha to je ten hrac co z kazdeho povrchu ma minimalne 2gs , co chvila bude mat najviac GS a ma aj najviac masters,asi to bude ten hrac.
Reagovat
smazaný uživatel
Zapomněl si na statistiku titul z pěti kontinentů, nebo z různých ročních období.
Reagovat
peRFect
:D :D :D
Reagovat
turista
Ano. Přesto si myslím, že časem bude dohnán Djokovičem.
Reagovat
Kojinho
To má celkem jednoduché, když se na hardu hraje polovina grandslamů.
Reagovat
turista
No jo, ale vzhledem k next gen to nebude jednoduché. V celkovém počtu titulů to Nole dá - tisícovky, pětistovky a tak podobně. Ale dolepit dvojici fedal v GS bude těžké.
Reagovat
smazaný uživatel
V čem?

Zdravý Djokovič nemá na GS konkurenci ani v next gen. Z Nadalem vytře chodník na každém GS kromě FO a to je jeho jediný reálný konkurent. Jo pak skoro čtyřicetiletý Federer, který ho málem sundal ve Wimbledonu - LOL.

Djokovič může mít do tří let dalších 6-7 GS úplně bez stresu, je to jenom na jeho raketě.
Reagovat
Frantz
..málem...

Honza byl taky málem králem
Reagovat
turista
Kéž bys měl pravdu. V Djokolandu bychom to uvítali.
Reagovat
smazaný uživatel
Já nechci mít v tomto pravdu, ale realita mě k tomu bohužel nutí.
Reagovat
Marduch
Osobne to vidim maximalne jako jednu z variant. Mladi hraci zacinaji byt hladovejsi a fyzicky cerstvejsi v trenincich i v turnajich nez Big3 (s vyjimkou Rafy, to je "spravnej magor") a v momentu, kdy nekteri z nich zacnou porazet Big3 casteji nez vyjimecne, prijdou tim i ostatni o prehnany tespekt, aureola vyjimecnosti Big3 se rozplyne a kazde GS pak bude otevrene pro 5-7 hracu..
Reagovat
tenista08
Máte na mysli toho hráče, který nemá ani jeden titul z Turnaje Mistrů a v počtu týdnů na postu číslo 1 je až na šestém místě?
Reagovat
smazaný uživatel
Opakujem.

Ako dobre na tom Nadal je, ked toto sú jediné argumenty :)
Reagovat
tenista08
Nadal na tom je velice dobře. Jen když se sečte všechno dohromady, tak za tím Federerem prostě stále zaostává...
Reagovat
smazaný uživatel
Tik, tak, tik, tak..

Pozri sa na hodinky, odrátavaj :)
Reagovat
tenista08
Ano, každýmu jeho čas. Jen tobě ne, hloupost je věčná.
Reagovat
smazaný uživatel
Tie hodinky zaboleli, evidentne :)

Pravda bolí a menej zrelý jedinec okamžité útočí..
Reagovat
tenista08
Neútočím. Dokonce jsem výraz "blbost" zaměnil mírnějším "hloupost".
Ale to tvoje "tik tak" mi nějak nedávalo smysl, tak jsem ho aspoň využil jako nahrávku na smeč. Tak promiň.
Reagovat
smazaný uživatel
Týdny na n.1 nejsou prý podstatné. Důležité jsou n.1 na konci roku a pestrost kariérních titulů. 80% z jednoho povrchu, 70% ze čtyř turnajů.
Reagovat
MartinPa
Jasně, že existuje a Rafa byl až po něm :-)
Reagovat
Jon61
Andre Agassi.
Reagovat
Pe3k
Klasika, fanda Nadala a o tenisu neví zhola nic...
Reagovat
ttopi
Ta fotka malýho Rogera je kouzelná.

Jinak myslím si, že v Tokiu to neklapne. Tento rok se vyloupli další kandidáti z řady nexgten, takže by se toho muselo sejít víc.

Ale co, Roger už je olympijským šampionem a navíc má ještě stříbro. Lépe je na tom z BIG4 jen Murray.
Reagovat
Cico93
A čo Nadal? Však ten má 2x zlato, keď tu účelovo ťaháte aj štvorhru.
Reagovat
ttopi
Omlouvám se, to jsem si neuvědomil. Ale chudák Nole, ten má jen jeden bronz a nic víc.

Jinak tohle je článek o Rogerovi, tak doufám, že se to zas nerozhoří diskuse o jeho konkurentech :-)
Reagovat
Cico93
Úprimne, to je jediné čo drží tento portál:-))
Reagovat
ttopi
Já vím. Proto furt říkám, že až skončí BIG3, bude tady nuda.

Kdo komu bude fandit? Kamiloš Tsisipasovi, Forehand Minaurovi, já Medveděvovi, JCFerrero furt Nadalovi ikdyž skončí... :D
Reagovat
Amputace
Bylo by vtipné, kdyby po skončení BIG3 začali třeba FH a Petřík fandit stejnému hráči... :)
Reagovat
Pe3k
Mě je to třeba jedno. V řadách fandů RF se taky najdou jedinci, se kterými nechci nic mít, ne že by byli takové dno, jak fandové Nadala, ale jsou taky mimo. Já jsem individualista, na rozdíl od fandů Nadala, kteří se tu plácají navzájem po zádech, jen proto, že fandí stejnému hráči a vůbec neřeší, že jsou fakticky mimo (ovce). Vybral jsem si FAA trolhand Corice, Demona.
Reagovat
smazaný uživatel
Ja som nikdy nepisal, ze fandim De Minaurovi. To, ze predikujem jeho úspech na harde neznamena, ze mu fandim, ludia si to zamienaju.

Osobnostne mi pride trochu nemastny, neslaný..Z mladsich hracov vlažne fandím Thiemovi, rad mam Isnera, z tych uplne mladých nemam favorita. Medvedev a Tsitsipas maju čosi do seba, ale urcite nevstávam kvoli ich zápasom o 4:00 v noci, hoci na GS. Kdezto Nadalove zápasy na GS sa snazim odsledovat príkladne.
Reagovat
George_Renel
Spíše devalvuje.
Reagovat
Krisboy
Tak tak, ale to si ti fanatici neuvědomí do konce světa.
Reagovat
Cico93
Však si to užívaj.
Reagovat
peRFect
účelovo? Je to zlatá je. Myslíš, že je jinak těžká, nebo má méně karátů? Ne. Doma mu visí zlatá OH. Ano, možná ho mrzí, že není ze singlu, ale to je už spekulace. Fakta jsou v prvních třech větách.
Reagovat
smazaný uživatel
Je to iný šport, to je ten hlavný rozdiel.

To je akoby teraz Plekanec vyhral majstra sveta v Inline hokeji, alebo hokejbale a tváril sa, ze mu to adekvátne nahrádza zlato z MS z ladového hokeja.
Reagovat
Mr.Pink
Prece musis vedet, ze ten tvuj priklad s plekancem je mimo. Ziskat zlato z OH je vzdy neco mimoradneho.
Reagovat
smazaný uživatel
Rovnako ako získat zlato z MS.
Reagovat
Amputace
Pokud by Nadalovi chyběl Wimbledonský titul v singlu, ale dosáhl by jej ve čtyřhře, považoval bys ho pak za držitele kariérního GS?... Rozdíl je snad natolik zřejmý, že netřeba jej vůbec vysvětlovat. Federer má sice zlato z OH, ale za kolektivní, nikoli individuální sport. Řekněme v jiné disciplíně. Asi jako kdyby měl Bolt zlatou ze štafety, ale ze sprintu nikoli. Koho by pak Bolt zajímal? Ano, měl by sice zlatou z olympiády, ale jaké důležitosti ve srovnání s ostatními disciplínami daného sportu?
Reagovat
smazaný uživatel
Fanatici za tie roky napísali kopu pomätených vecí, prirovnaní, argumentačných faulov, či bláznivých myšlienok.

No veta typu: "Má zlato z OH?..Má!.."V kontexte absencie zlatej z dvojhry mi príde ako skvost hodný okamzitého začlenenia do zlatej kroniky nezmyslov TP.
Reagovat
smazaný uživatel
Šance na medaili jsou určitě, ale na zlato těžko. To vyhraje už někdo mladý, je to za dlouhou dobu.
Reagovat
Jon61
Roger má olympijské zlato pouze ve čtyřhře, v singlu ho za Švýcarsko předčil Marc Rosset, který má zlato z Barcelony.
Reagovat
ttopi
Rosset ať si to nechá klidně. Toho se týká debata tak možná o TOP 1000 :D
Reagovat
Jon61
To není o debatě, ale o tom, že na olympiádu chce Roger kvůli touze zlato získat. Olympiáda je jen jednou za čtyři roky a pokud si pamatuji, tak na jedné Rogera vyřadil Tomáš Berdych. :)
Reagovat
smazaný uživatel
To byl jeden z největších failů jeho kariéry. Mohl mít vše.
Reagovat
ttopi
Já myslím, že Roger může být klidný. Zlato z OH má, ikdyž ve čtyřhře.
Reagovat
smazaný uživatel
Má vše, co lze v tenise vyhrát.
Reagovat
Jon61
Ze současných mladých asi nikdo nenahradí Big3, nikdo nebude tak dominovat jako oni a především tak dlouhodobě.
Reagovat
Amputace
Nevyhrál zlato v singlu a nevyhrál v Římu a MC. Úplně vše mít nejde.
Reagovat
Krisboy
Jde.
Reagovat
Pe3k
Jistě že jde, Djokovicovi už stačí jen zlato z OH a má vše.
Reagovat
smazaný uživatel
Píšeš blbosti.

Federer nemá vše protože nemá Řím?

A kolikrát vyhrál Djokovič challenger v Ankaře? 0x, takže nemá vše.

Blbost, je Masters1000, GS, 250, 500, DC, OH, TM a čus. Nic jiného tam nemůžeš počítat.
Reagovat
Amputace
Já píšu blbosti, a přitom jsi to ty, kdo napsal, že má Federer vše, co lze v tenise vyhrát... Což není prostě pravda.
Reagovat
Mr.Pink
Nemyslim si, ze jeho hlavni motivaci je zlato. Proste chce jet na olympiadu.
Reagovat
turista
Tehdy bylo Berďovi 19, byl na vzestupu a neměl ten přehnaný respekt z Big3.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist